כיכר השבת

"החלטתי לא לשתוק"

אהרל'ה יקטר מאויים; הסגיר למשטרה אברך שנעמד בצורה חשודה ליד מקווה

העסקן החרדי אהרל'ה יקטר עובר מאז ליל אמש מסע לחצים, זאת מאחר והסגיר למשטרה אברך שנעמד בצורה מחשידה ליד מקווה בבני ברק. יקטר: "החלטתי שאסור יותר לשתוק" (בארץ)

91
כיכר השבת | כ"ח באב | 01.09.16
אהרל'ה יקטר, סופג איומים
אהרל'ה יקטר, סופג איומים (ארכיון כיכר השבת)

בשעות הלילה אמש (רביעי), נתפס אברך שעמד בצורה חשודה סמוך למקווה בבני ברק, זאת לאחר תלונות רבות שהתקבלו בשבועות האחרונים מנשים באזור. בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות, נשמע האברך מבקש כי יפנו לרב מנדל שפרן במקום למשטרה. למרות זאת, העסקן החרדי ארהל'ה יקטר החליט להסגיר אותו לידי המשטרה.

על פי הדיווח באתר מאקו, מאז הסגיר יקטר את האברך הוא סופג לחצים במטרה לגרום לו לחזור בו מהעדות שמסר במשטרה בעניין. יקטר אמר בשיחה ל'מאקו' כי "החלטתי שאסור לשתוק ולטייח את התופעה הזו והתחלתי לעקוב אחר חשודים פוטנציאליים. אתמול בלילה דיווחה לי אישה חרדית על האברך. הגעתי למקום ותפסתי אותו על חם, באתי אליו מאחור, נתתי לו סטירה חזקה. שאלתי אותו איך הוא לא מתבייש?", אמר יקטר.

לאחר שבעל החזות החרדית ניסה לברוח מהמקום, תפסו אותו מספר אברכים שראו את המהומה והגיעו למקום. הם החזיקו אותו עד להגעת כוחות המשטרה.

קטע מהסרטון שהופץ ברשת

על פי הדיווח, החל מאתמול בערב מקבל יקטר עשרות טלפונים מרבנים בבני ברק, "שמפעילים עליו לחצים ואיומים על מנת שיבטל את עדותו במשטרה". יקטר עצמו אמר בראיון כי "החלטתי שאסור יותר לשתוק לאנשים האלה. צריך לעצור אותם ולדאוג שימצו איתם את הדין", על פי הדיווח, מקור הלחץ היא העובדה כי האברך החשוד משתייך למשפחה "מכובדת וידועה בבני ברק".

יקטר אמר כי "אני לוקח בחשבון את העובדה שינסו להחרים ולנדות אותי, אבל המצפון שלי נקי. אני לא מוכן להשתיק מקרים כאלה, אני לא אכנע ללחץ שלהם, ככל שהם מפעילים אותו יותר – זו ההוכחה שאני צודק בדרכי".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "החשוד נעצר, נחקר ושוחרר בערבות כעבור כמה שעות. בחקירתו הוא הודה במעשים וטען כי זה מקרה חד פעמי והבטיח לא לחזור על מעשיו. נגד החשוד נאסר להתקרב למקוואות. במידה ויתקרב, הוא ייעצר ממצאי החקירה יועברו לפרקליטות מחוז תל אביב וזו תחליט האם להגיד נגדו כתב אישום".

תוכן שאסור לפספס
91 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
51
כל הכבוד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוכי04.09.16
50
צדיק בסדום!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודה01.09.16
49
זאת טעות איומה להתעסק בזוטות !!! בינתיים זה פתח דלת למשטרה ולחילונים לבצע את גזירת הגיוס ח"ו
עצניק05.09.16

הצגת כל התגובות

48
הוא חילוני מחופש. אם אדם מציץ זה חמור וצריך טיפול אבל לא לערוף את ראשו וראש ילדיו תתבייש יקטר חזור בך מיד איך תיכנס כך לימים נוראים? אבל בעצם כבר אמרנו.. אתה חילוני.
אבי105.09.16
באופן אישי משפחה טובה וצדיקה זה פשוט לשוה"ר
אחת06.09.16
תיקראי שוב.. דיברתי עליו, את משפחתו איני מכיר. ובכל מקרה הפשע שעשה כנגד אברך(שכנראה סובל מבעיה נפשית) גרוע הרבה יותר מחילוני. תחשבי אם זה היה בעלך או אחיך, זה מה שהיית רוצה שיקטר יעשה? שיישרוף אותו?
אבי106.09.16
47
מתעקשים פתאום להיות משמרת הצניעות
משמרת למשמרת02.09.16
46
אני מבין את הגועל שבמעשה האברך, אך לא ידוע לי על חוק האוסר לעמוד ליד מקווה נשים ולהסתכל??? על מה יש למשטרה לעוצרו?, ועל איזו "אשמה הוא הודה?
מתעמק02.09.16
45
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אריק01.09.16
ככה אמרו על פנחס שהרג את זמרי!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שרון01.09.16
44
למגר את התוקפים הרשעים שטטמנים
צדק צדק תרדוף01.09.16
43
👏👏👏 (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם01.09.16
42
עשית משהו טוב תסיים עם זה!!!
מוני07.09.16
41
ראיתי את הסרטון שבו ניראה החשוד עומד ומתנצל ומבקש עזרה על נסיון יצרו הרע.אדון ארהלה יקטר צועק על החשוד ומאשים אותו בשורה של עבירות וזמנים שטרם אימת אותם אם בכלל זה אותו אחד.זה פשע לצלם חשוד ולהאשים אותו בעבירה לפני תחילת מעצר וחקירת משטרה ולהפיץ בציבור ללא טישטוש פנים .כל משפחתו וילדיו הקטנים לא צרי
חוי02.09.16
40
כל מי שקצת שכל בריא בקודקודו מבין שהוא עושה דבר נכון. רק אור שמש וחשיפה תצמצם את ההישנות של מקרים כאלו בעתיד. סוטים מרשים לעצמם כי הם יודעים שגם אם הם יתפסו הקהילה תגן עליהם... ומי יגן על הנפגעים????????????
בנצי02.09.16
39
כמובן האברך משתייך למשפחה מכובדת ,ולכן לוחצים,מקוה שהמשטרה תדע לפעול כמו שצריך,וגם הרב שפרן יכול לעזור,גם וגם ,בכל אופן חזק ואמץ (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נחמן02.09.16
38
אברך שנעמד ליד מקווה נשים ברור שיש לו סיבה!! אם איזו שהיא אישה נמנעה לטבול בגללו- אז כך צריך לטפל בו!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דתיה01.09.16
37
כל הכבוד לך
אוהב צדיקים01.09.16
36
בבקשה תעשו כבר חינוך,שאנשים יפסיקו לחטוא
בתיה01.09.16
יכול להיות שיש לו בעיה נפשית והוא לא בדיוק השם כשלעצמו וטוב שטיפלו בזה ויותר טוב היה לא לעשות מזה רעש מיותר שמוביל לחילול השם מיותר. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי01.09.16
רמב"ם הלכות תשובה ה הלכה ב אל יעבור במחשבתך דבר זה שאומרים טפשי אומות העולם ורוב גולמי בני ישראל, שהקב"ה גוזר על האדם מתחלת ברייתו להיות צדיק או רשע - אין הדבר כן. אלא כל אדם ראוי לו להיות צדיק כמשה רבינו או רשע כירבעם, או חכם או סכל, או רחמן או אכזרי, או כילי או שוע, וכן שאר כל הדעות. ואין לו מי
א01.09.16
35
ולא שאני ח"ו מצדיק את האברך אבל יקטר הוא לא האיש הנכון . ומי שמכיר את הפיי צדיק הגדול יודע כמה הקנאי הזה יקבל את זה על פניו. במצב של היום. הרבנים כבר לא מטייחים כאלו סיפורים, ודבר כזה צריך טיפול עם הרבה חכמה, יש כאן נזק משני איום ונורא. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
קקטר04.09.16
34
חברה מה הסערה קחו פרופורציות, מה קרה אז הוא הציץ מה אנחנו כל היום מציצים קולם אנחנו לא צדיקים הוא לא פגע באף אחד ולא גנב לאף אחד יכול להיות שהוא סך הכל רצה לראות שאשתו באמת טובלת, וגם עם סתם היצר גבר עליו אז מה קרה אנחנו במקוואות לא רק מציצים משקיפים ומביטים לכל עבר והכל בסדר אז מה הצעקה הגדולה הוא
חניוק02.09.16
33
מי שחושב להשתיק בסוף אחד הפוגעים יפגע במשפחתו ואז נראה איך מדבר... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי שמן01.09.16
32
איזה דבר מגעיל זה, פשוט בושה!!!!!!!!!!!!
יוסי01.09.16
31
אבל אסור לדון. שלא נדע איזו תאווה קשה כאש זו התאווה הזו
וביערתהרע מקרבך01.09.16
30
אדון יקטר היקר הסבר לי בבקשה כיצד אתה הוא זה שתמיד תופס את העבריינים בדיוק בשעת מעשה ותמיד נופלות לידיך ואך ורק לידיך הפרשיות המסעירות בנושאים אלו??? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
השואף לצדק09.03.17
29
אותו אדם לפני שנה שנתיים הציץ לנו בחלונות לתוך הבית. ולמשפחה שגרה באיזור הוא הציץ לתוך המקלחת עד שקיבל מכות. אבל הוא הלך למקום אחר. והוא ימשיך לעשות את זה . ולמה ? כי לא מערבים משטרה . כל הכבוד לאדם שפירסם.
שיכון ה'02.09.16
אני לא מבין לאיפה מציצים? יש להם חלון לרחוב מהמקלחת? יש חלונות במקווה להציץ??? הוא הסתכל על הנשים שנכנסו?
משה פ06.09.16
28
בעלי נהג הסעות במהלך נסיעה חד פעמית שעשה בירושלים הוא חשד במלווה במעשים רעים ואכן חשדו אומת (ילד בן 4 השם ישמור) הוא עצר את המלווה וחיכה למשטרה שתגיע ..בזמן שהוא חיכה הוא קיבל טלפון ממשהו שאמר ש"זה בטיפול ויבטל את הקריאה למשטרה" בעלי לא הסכים בשום אופן לאחר כמה ימים בעלי עודכן שהמלווה האר
אסתר02.09.16
27
טבעים, כשחרדים עושים, זו סטיה שאין כדוגמתה- בקיצור צביעות!
חיולני02.09.16
26
תקשיבו לסרטון "האברך" אומר חטאתי יש לי ניסיון אז מהזה נעמד בצורה מחשידה כאילו הוא לא עשה כלום וסתם נטפלו אליו למה אתם לא עוזרים במיגור התופעה הזו וכדומה לה שגורמת לחילול השם ועוד. חבל
חיים01.09.16
25
אהרלה כל הכבוד כך צריך להיות שיתיבייש החזיר הזה מה לעשות יש מנוולים וצריך למצות איתם את הדין
משה01.12.16
24
טוב עשה אהרלה יקטר צריך לטפל בבעיות לרבות טיפול דרך המשטרה למען יראו ויראו לבער את המחלות ממחננו
ירושלמי04.09.16
23
עזות דקדושה כנגד עזי פנים ורשעים מטומטמים וטמאים. אם לא מטפלים בזה או לא יודעים לטפל / אין כח וכו' סוף סןף קם נחשון אחד. כל הכבוד ויישר כחך. ועל הכל תודה רבה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נחשון02.09.16
22
דומה ככה זה כל "הצדיקים" עלק צדיקים לא שאני בעד האברך אבל ברור לי שיקטר הזה לא עשה את זה מצידקות תיראו איפה ומה קרה לכל המשמרת הייתה לפני שנים בסוף כולם נפלו על הפרשיות האלה אז יאאלה אתה לא צדיק ולא בכייון הזה רק אותך עדיין לא תפסו
אני לא יתפלא02.09.16
21
אין בעיה לעמוד ליד מקווה. הבעיה פה שהוא לא עמד סתם וכנראה ליד מקווה נשים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה01.09.16
20
עד כמה שידוע לי רק במקרים של אונס או פדופיליה שיש פגיעה בילדים מותר ומצווה במקרה שהעבריין סדרתי ולא מוכן לקבל עזרה אז מותר לפנות למשטרה ..אבל האברך הזה לא פגע באיש הוא חוטא כמו כול מי שמחלל שבת או מדבר לשון הרע..ההלבנת פנים החילול השם הנורא ההצטדקות של יקטר באה לא ממקום קדוש וטהור אלה מגאווה וכוחניו
ישראל04.09.16
19
כל הכבוד ...אסור לשתוק .... נמאס מכבר מכל הפדופחלים האלא (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
זיוה02.09.16
18
יש הלכה רבותיי ורק הרבנים קובעים מתי מותר למסור לערכאות ומתי אסור ולא כל טוקבקיסט ''עם הארץ'' (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מויסר02.09.16
גם ברלנד חשב כמוך. גם פרדס חשב כמוך והרשימה עוד ארוכה
ישי07.09.16
בדורו של משיח אין איש עושה טוב אין גם אחד הרבנים השחיתו את דרכם בשביל תמיכה טבצע כסףאז בכלל אם הוא בן משפחה מכובדת אם היו מעבדים הרבנים את התורה אז מילא לא היו מגיעים למצב עגום כזה של ריהוי מקרים של סטיות ולכן מויסר זה מי שמפקיר את כבודן של בנות ישראל. כל הכבוד לאהרלה שהניף את דגל הקדושה ובאשר ללוחצ
קול צופייך02.09.16
17
של הרב ברלנד כשהן שומעות אותך? האם עליהן לא חלות דין של ואהבת לרעך כמוך ! וגם אם לא ברור לרב שהרב ברלנד אשם אבל לפחות מהספק האם אפשר לפגוע בקרבנות !?
דני01.09.16
16
ככל שירבו "ארהלה'ך יקטרים"יש סיכוי שיתמעטו "אברכים ממשפחות מיוחסות". (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הגיע הזמן01.09.16
15
אבל בלי קשר במקרה זה הוא צודק
יוסי01.09.16
14
רב שרוצה להסתיר כזה דבר רק גורם להרחבת התופעה ובמיוחד אצל המשפחות ה"מיוחסות" בקצב הזה המצב יגיע לכך ששדכנים יחפשו את ה"מיוחסים" ליד מקוואות.חחח
שליח-מצווה03.09.16
13
הלואי שהיה משהו שיימגר את התופעה, זה קיים בכל הציבורים ואילו יכלתי לצלם היה לי ספר, לא תמיד אנשים רואים מה קורה סביבם, אבל כל מי שפיקח ויודע להיזהר שם לב, במיוחד אני בתור מישהי שאת התופעה הזו ראיתי בתור ילדה הבנתי ממי אני צריכה להיזהר , משטרה לא תמיד בעניין ,וזה ממש לא בשביל להגיד "החרדים"... כי מי
רינת02.09.16
12
כל הכבוד אהל'ה תמשיך במעשיך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלמה נחום01.09.16
11
הצדקנות שלך מיותרת. אתה מלשון ורע אפילו שהוא המגעיל הזה צריך לקבל את עונשו מי התיר לך לפנות למשטרה?? אין דין ואין דיין? באיזה היתר השתמשת? אתה גם רשע !! איך המצפון שלך נקי בזמן ששלחת מישהו למאסר והתעללות בגלל כותרת באתר... ויעשו ממך גיבור. אוי אדיוט שפכת דם יהודי בשביל כבוד עצמי . ארור מכה רעהו!!
ישראל לוי01.09.16
ואם הבנות שלך יהיו הקורבנות - גם תדבר כך?
גד01.09.16
ואם בינך יהיה מציצן כמו האברך..? תירצה שכך יערפו את ראשו או בשיקומו. תחשוב על זה
אבי105.09.16
אחראי למעשיו אידיוט אתה מרבה שופכי דמים בישראל
מאיר07.09.16
לערוף ראש זה לא חינוך זה להרוג.
אבי108.09.16
10
צריך לעצור את המנוול יקטר אין לו שום זכות להכות גם אם לא כל דבר מוצא חן בעיניו אם הולך למשטרה אז יש דין ויש דיין מה הוא נותן מכות????? בלי מכות!!!!!
יעקב07.09.16
9
מחנכים לחושך ובורות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דני02.09.16
8
גמ' סוטה [כא:]: ''היכי דמי חסיד שוטה כגון דקא טבעה איתתא בנהרא ואמר לאו אורח ארעא לאיסתכולי בה ואצולה''. הרי הוא צדיק. ולמה יקרא ''חסיד שוטה'', ולא שוטה בלבד? מי יודע ?
ינון שמו02.09.16
איך החסיד מסתובב ליד המקווה לעקוב מי סרח?
כל טוב02.09.16
7
משהו נסתר שאני לו מבין.
אלון01.09.16
יש חברה ואני לא יודע אם זה באשמתם, וכ'ו
נינו01.09.16
6
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
י04.09.16
5
כאשר אשתך תהיה המותקפת נשמע אם תגיד את אותם דברים או שתוציא לתוקף את העיניים מהמקום אות כל מה שרק תוכל. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי02.09.16
לא הבנת את דבריי!חזקתי את ידיו של יקטר שהסגיר את הסוטה שנתפס והתנגדתי ללוחצים שלא להתלונן על הסוטה ואמרתי שלצערנו מה שמדבר בדורו של חבלי משיח השוחד והכסף עד כדי שגם רבנים מטייחים דברים וזה ודאי אסור!וכמאמר התהילים אין איש עושה טוב אין גם אחד אז לא הבנתי על מה אתה מתלונן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלו
קול צופייך04.09.16
4
יקטר אוהב כותרות כמה שנים עשה כותרות במירון עד שזה לא עניין אף אחד אז הוא עבר לקברים ובקברים הוא ראה שהרבנים מתייחסים אליו כאדם הזוי שלא מבין בנושא מימינו ומשמאלו והפסיקו לראיין אותו (גם התקשורת קלטה שהוא חרטטן ורודף כותרות) אז עכשיו הוא רוצה להפוך לצדיק וללוחם למען בנות ישראל הנח לנו בבקשה ותשאיר א
אבי02.09.16
עם כמעט כל מה שכתבת
מאיר ג02.09.16
3
זה חרדי אמיתי!!
ורד01.09.16
2
במקום לפעול בזמן ובמקום ולאנשים הנכונים, הם עושים הפוך. מיד הבנתי שאם הם מפעילים כזה לחץ, סימן שה"אברך" בעל קשרים... הכל לכלוך. הם עושים חילול שם שמיים.
חני01.09.16
1
כל פעם אנשים מנסים להצטדק, זה לא עניין הומני, מוסרי (אף שזה גם) אבל בעיקר - זה ציווי מפורש אל התורה, "ובערת הרע מקרבך" "והייתם נקיים..." וכן הלאה. אני לא מבין את אותם אנשים הגונים, שעושים את הפעולות הנכונות והצודקות הללו, שהם משתמשים בביטויים גויים או חילונים, של "עשינו מעשה מוסרי" וכן הלאה... זה
יהודה01.09.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

איך משפרים את הביטחון העצמי? • שיעורו של הרב יגאל כהן

כיכר השבת | 21:40

בראשות ראש הישיבה

הכוללים בסכנה: אברכי 'פרושים' התאספו לעצרת | תיעוד

חיים רוזנבוים | 20:45

בר בי רב

עצמאות של תורה | גדולי הרבנים מסרו שיעורים

חיים רוזנבוים | 20:43

פרסום ראשון | "הרב קוק ביקש"

לראשונה בהיסטוריה: הילולה בטבריה בראשות הגר"ד קוק

איצלה כץ | 19:19

הנתונים המלאים

האם 'חרבות ברזל' שינתה את היחס של הרחוב החרדי למדינה, סמליה ויום העצמאות שלה?

אלי דן | 19:02
ש

לבעלי הון עצמי של ₪255,000

ההזדמנות: פרויקט יוקרתי בבני ברק, צמידות לפארק ירקון

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

היסטוריה ואקטואליה

הגאון שהחזיק בספרייה היהודית הגדולה ביותר

ישראל שפירא | 15:59

המסקנות, הזיכרונות והמבט קדימה

שנתיים לטבח הגרזנים הנורא באלעד: הגיבורים חוזרים אל רגעי האימה | פרויקט מיוחד

משה מנס | 14:19

'בר בי רב' המרכזי ליום העצמאות

"יום שכולו תורה" ב"תפארת רפאל" | צפו בשידור חי

כיכר השבת | 13:00

מכתב נוקב לדרעי

זקן ראשי הישיבות: "כדרך עמלק הם מנסים לגייס בחורים"

חנני ברייטקופף | 12:03
ש

חצי מחיר מת"א

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף ברטניה ישראל | מקודם

נכדו הרב, מספר על דמותו

בנו של הצדיק הירושלמי וצדיק נסתר | מי היה רבי רפאל לוין?

חנני ברייטקופף | 09:27

"זה לא חג העצמאות"

מרן הגר"ע יוסף: "אסור להתכחש לנס שעשה לנו הקב"ה"

ישי כהן | 07:33

ראשי ישיבות ואדמו"רים זועמים

לקראת חוק הגיוס: לראשונה שוקלים יעדים ברורים ופיקוח על עולם הישיבות | חשיפה

חנני ברייטקופף | 13.05.24

כָּל קָהָל וְעֵדָה

התחליף למירון: המדינה תממן הדלקות ל"ג בעומר בכל הארץ

ישי כהן | 13.05.24
ש

מחלה אוטואימונית

ראש הישיבה מתחנן: "את אחי אני מבקש; צריך לשקם את בית המשפחה שחלתה"

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

באולפן 'חדשות 12' | צפו

בין הגר"י אזרחי לדני קושמרו | ישי כהן על יום הזיכרון תשפ"ד

יאיר טוקר | 13.05.24

"הנס היה בצומת יד מרדכי" | צפו

רב משמר הגבול ותושב שדרות בריאיון מטלטל: משחזר את רגע פריצת המחבלים בשמחת תורה

כיכר השבת | 13.05.24