כיכר השבת

המעצר בניו יורק שמחולל סערה

עסקן חסידי נעצר ע"י ה-FBI; החשד: תכנן לחטוף סרבן גט

העסקן אהרון גולדברג מישראל נעצר אמש על ידי ה-FBI יחד עם שמעון ליבוביץ, בחשד לתכנון מבצע סחיטה הכולל חטיפה ואף ניסיון לרצח של סרבן גט זאת תמורת סכום של 55 אלף דולרים (חדשות)

110
ישראל כהן | כיכר השבת | ה' באלול | 08.09.16
משמאל: העסקן גולדברג
משמאל: העסקן גולדברג (צילומים: שאטרסטוק, באדיבות המצלם)

סערה בניו יורק: העסקן אהרון גולדברג מישראל, המתגורר גם בבני ברק וגם בניו יורק, נעצר אמש (רביעי) על ידי ה-FBI בחשד שתיכנן מבצע סחיטה הכולל חטיפה ואף ניסיון לרצח של סרבן גט זאת תמורת סכום של 55 אלף דולרים.

גולדברג בן ה-55, עסקן מוכר בישראל המשתייך לחסידות ידועה בעיר בית שמש, נעצר יחד עם שמעון ליבוביץ, בן 25, כאשר הם מואשמים בקשירת קשר לחטיפת אדם ורציחתו.

לפי החשד, השניים תכננו לחטוף את הבעל כדי לאיים שיש בפניו שתי אפשרויות, האחת לתת גט לאשתו ולשחררה והשנייה שהם ירצחו אותו כדי להפוך את אשתו לאלמנה ובכך להתירה לפי ההלכה.

בהמשך היום הם אמורים להיות מובאים בפני בית משפט פדרלי במנהטן לדון בהארכת מעצרם.

בתחילת יולי גייסו השניים, על פי החשד, אדם שבדיעבד התברר ששימש כסוכן סמוי שהקליט את תוכניותיהם על מנת שיבצעו את הפעולה של הוצאת הגט בכפייה.

משמאל: שמעון ליבוביץ (צילומים: שאטרסטוק, באדיבות המצלם)

השניים תכננו, כך לפי החשד, לפתות את הבעל המעגן להגיע למדינת פנסילבניה על מנת לענות אותו עד שייתן את הגט המיוחל. השניים דנו אף באפשרות לחטוף את האיש כאשר יגיע לקראת ראש השנה להתפלל באומן שבאוקראינה.

החשודים מסרו לסוכן סכום ראשוני של 25 אלף דולר במזומן כשלאחר מכן במהלך הפגישה השנייה שנערכה ב-9 באוגוסט הם נפגשו שוב לתיכנון נוסף של פרטי החטיפה.

ב-12 באוגוסט העלו, על פי החשד, גולדברג ושותפו הילוך נוסף כאשר במהלך הפגישה תכננו אף לרצוח את הבעל המעגן. בהמשך העבירו עוד סכומים של 20 אלף דולר ו-12 אלף דולר לסירוגין.

על פי הדיווחים השניים מואשמים בקשירת קשר לביצוע חטיפה ותיכנון רצח שעונשם גבוה במיוחד.

תוכן שאסור לפספס
110 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
44
יש לו הרבה זכיות וס"ד תוך תקופה קצרה זה מאחוריו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כהן14.09.16
43
מאת ללובער סוף סוף הגיע יומו של השייגץ-שרץ המנוול האכזר מזרע עמלק נציג העולם התחתון בבית שמש, המתהדר בהיותו 'יד ימינו של האדמו"ר מלעלוב'... ומקפיד שלא לילך ד' אמות ללא ספר בזרועותיו כדי לעשות רושם על יהודים תמימים. ידענו מזה שנים את מעלליו ופעלוליו וכל מעשיו הרעים מזה שנים רבות. מה שלא ידענו הוא
מאת ללובער 10.09.16
42
איזה גט הוא הוציא להם גט לא כשר שהאישה חייה באשליה שהיא מותרת אז עדיף להתחתן בלי גט ובלי תשלום כל כך גבוה זה אותו דבר מצד ההלכה
אחד שיודע09.09.16

הצגת כל התגובות

41
גולדברג הרחיק את האדמור מהבית ומהילדים שלו לפני חודש לאחר ששיחד כמה "דיינים" מהרבנות והנה הוא מורחק ומקווה שזה יחזיק מעמד ליותר מחודש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יחזקאל רוזנברג08.09.16
רואים שאתה חןלה נפשית!
אדם אמיתי14.02.18
40
שסניק לשעבר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד08.09.16
39
העבריין אהרון גולדברג עקץ הרבה גם בענייני עסקים ונדלן. ראו הוזהרתם!!!!
סוף סוף!!!!!!!!08.09.16
מקנא? תפסיקי לדבר שטוית ! בגלל שחסרה לך שכל אתה משגע! לך לשגע את הגננות שלך בסיח סוד פליז (רמז לכל התומכיםות של סוף סוף) בתקווה להבנה!
אדם אמיתי07.02.18
האם אהרן גולדברג נחשד בדבר כל שהוא? אני מניח שאתה היית בצד השני. אהרן גולדברג , עסקן שעסק ועוסק בצרכי צבור באמונה!!! איש שכולו טוב וחסד! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים08.09.16
גם לי ידוע על עקיצות של כסף מצד גולדברג בסכומים גדולים אז אל תגן עליו בבקשה
מושי08.09.16
אתה חושב שלא מכירים אותך? תפסיק להסתתר מאחורי שמות בדויים! זה שאתה עוקץ אנשים, לא הופך את גולדברג לגנב, בחיים! בחיים הוא לא לוקח כסף שלא מגיע לו ביושר. תפסיק לבלבל תמוח, ולך תחפש לך אנשים אחרים להתעסק איתם!!!
שמואל08.09.16
אתם טועים, אתם יכולים להגיב רע, מיד מגיבים ולא חושבים, לר' אהרון גולדברג יש קרוב משפחה שעוסק בנדל"ן, ר' אהרון לא עסק בנדל"ן מעולם, והוא איש צדיק וישר
אני27.08.17
38
לי אישית הוא עזר לי מצרות שהגרוש שלי עשה לי שהם לא היו חוקי ולא ע''פ תורה ור אהרן עזר לי שלא ע''מ לקבל פרס ישלם ה' שכרו ויוציאו
דסי02.11.16
37
יש רק דיין אחד, והוא יבוא חשבון עם כל הרשעים אהרן גולדברג במשך עשרות שנים עשה הרבה חסד וסייע לאנשים בצרה וחלק מהמגיבים השליליים כאן , הם אותם אנשים רשעים שאמללו את משפחותיהם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים10.09.16
יש דין ויש דיין אכן! הקב"ה הדיין - הכה בדין את גולדברג! פושעים בבין אדם לחברו נענשים בעוה"ז! זה סדר העולם!! המגן על פושעים - פושע בעצמו!
אני11.09.16
36
רשע מרושע, רמאי, נוכל!!!!! רימה את המשפחה שלנו בעינייני בית וכל בתי הדין בבני ברק מכירים ובזים לאיש!!!! סוף סוף ישב בכלא ויפסיק להזיק לנו!!!!!! יש אלוקים!!!!!!!!!!!!!!!!!!
רחל09.09.16
אני לא מצליח להבין איך אתם מלכלכים את הפה שלכם על בן אדם כזה יקר שעשה כל כך הרבה דברים ליהודים ויהודיות הוא בן אדם מוערך והבשורה שעצרו אותו מאוד הכאיבה לי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נתי כהן09.09.16
הקשיבי לי היטב!!! אם את כותבת את זה, זה מראה על משהו...אני ממליץ בקור ללכת לטפל בעצמך לפני שיהיה מאוחר מידי....איפה הרגישות שלך?אם זה עשה לך את היום,אז מי את אם לא לביה פצועה...ואם הוא לא היה בעדך זה לא אומר שהוא רשע!פיצצתי אותך...חה..חה.חה...
אדם אמיתי07.02.18
35
אני מכיר את הרב אהרן גולדברג שלושים שנה בערך, יהודי צדיק, שמוכן לעזרה, לכל נצרך. אני עצמי פניתי אליו לעזרה, אחרי שמשגיח כשרות, של "אחת" הכשרויות המעולות ביותר הטריד אשה וד"ל... ביקשתי את עזרתו, ועזר מתוך מסי"נ ללא לאות, ולא הסכים לקבל שום תמורה,....
משה08.09.16
34
מהיכרות קרובה של עורכי דין ודיינים,אני יודע בוודאות כי אהרן גולדברג תרם תרומה חשובה לשחרור מעגינות של נשים רבות ויש לו זכויות רבות על כך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עובד הנהלת בתי הדין הרבניים08.09.16
33
בשום אופן אי אפשר להשתמש עם דעת בעלי בתים, עפ''י התורה גט שנעשה בכפיה, הרי היא פסול ובטל מן התורה, ונשארה אשת איש גמורה ובניה מן השני ממזרים עד סוף כל הדורות, ומעתה הדבר פשוט שאיש כזה ובדומה לו, הן המה מרבים זמה בישראל וטמיעת ממזרים ל''ע, השם ירחם.
חיים26.09.16
32
אכן יש דין ויש דיין. כמה משפחות אמלל הבן תמותה הזה. עם רשעות אין קץ, ללא סוף וללא חת. ללמד זכות ? להצילו ? מדוע ? הרי יש לו דין של רודף. עם אותו חיוך שטני רדף אבות או אמהות לכל המרבה במחיר, ובדרך דרס את ילדיהם. מי הטיפש שטען שיש פה מוסר, הרי אותו אדם הוא כאדם הנכנס לבית העולה בלהבות להציל את מי שאפ
אברהם09.09.16
31
איזה צדיק!!! לא קראת את הכתבה למעלה תכנן רצח החמור הזה מזל שתפסו אותו שם באמריקה כי בארץ עם קצת שוחד וקשרים עם הדיינים המושחתים ברבנות היה יוצא מזה בקלות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים יעקב08.09.16
הם מבלבלים את המח! מכיר את הקללה אני יהרוג אותך? אתה אומר את זה לפעמים? אז אם ה F B I שומעים אתך אומר את זה אתה נחשד ברצח!!!
אדם אמיתי14.02.18
30
צריך להוריד לו את הזקן הוא לא דתי
יוחאי08.09.16
29
גולדברג ידוע כאיד שמתנהל כאחרון העבריינים בענייני גיטין אז בבקשה לא לקרוא לו עסקן. שינמק בכלא אמן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גרוש כאוב08.09.16
ושאמללת את אם ילדיך בוש לך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים08.09.16
לפני שאתה מדבר יש בכל רכבי הארץ בתי חולים קודם לך לשם אחרי זה נדבר! תודה!
אדם אמיתי07.02.18
28
הבן אדם אהרן גולדברג לא מפסיק לקבור אנשים בחיים הכל בישביל כסף אני מכיר כמה סיפורים שהוא היה מעורב בזה דבר אחד יש לי להגיד שמגיע לו ושישב כל החיים שלו בכלא עד שימות שם אמן !!!! ובכלל שהוא התחיל אם האדמור מנייטרא ה הראה לו את הדרך!!!
אריה שטרן13.09.16
מרוב הלם אני לא יכול להגיב ,אך אעשה זאת בשביל להגן על האדם הטוב ביותר שראיתי בחיי..אם הוא "אדמור מנייטרא"-אני צנצן בדבש!!!תיכף אתם תראו את הדרך..
אדם אמיתי 07.02.18
27
אני עוכב אחרי האדמור מנייטרא בית שמש שהוא סמל של טוהר המידות מעביר על מידותיו אבל מה שגרמו לו להתרחק מהבית כנסת שכל אחד יעשה חשבון הנפש עם הוא עשה מספיק כדי לחזק את האדמור האדמור הוא צדיק ופועל ישועות וכדאי לשמוע את השיעורים שלו בקול הלשון חי בצנעה ובפשטות אבל לא מפסיק ללמוד אפילו שעה אחת בכל שעות
גבי איפרגן09.09.16
26
האדמור שלו זצ"ל רבע שמעון מלעלוב אמר עליו שהוא היה מחפש שכבר המקום שלו של גולדברג בבית הכנסת יהיה פנוי הכוונה שילך מן העולם
בני ברקי08.09.16
רואים שאתה גוי!!! כמושיח יבוא נראה מי יצחק אחרון!
אדם אמיתי14.02.18
וואלה, סוף סוף מישהו מדבר לעניין,אגב אני הולך לשאול אנשי דעת שקשורים לחסידות האם יש אמת(אין סיכוי...)בדבריו....המקום שלו זה לא בני ברק אלא(מעדיף לא להתבטות באתר זה)מיועד לאדם מלמעלה(בני ברקי)
אנוכי24.07.18
25
לא עסקן ולא נעליים....תאב בצע!!! שעושה את כל מעשיו למען בצע כסף בלבד, לא משנה לו המצוקה של אף אחד אלא לפרנס את עצמו וועל זה נאמר "על דאטפט אטפוך וסוף מטייפיך יטופון!!!!! הרבה מאד משפחות יחלו לרגע הזה, ושמחות לאידו על מה שעשה להם ללא דין וללא דיין רק כדי להרויח את הכסף שהוא רוצה,ולאחר מכן הולך למשפח
נפגעת גולדברג08.09.16
אינני מכיר את האיש.אבל מדוע התגובות כל כך משמיצות? הרי יש כאלה שגם מגיבים הפוך.לטובתו.הכל תלוי בעיני המתבונן.ובאיזה צד הוא. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שרון08.09.16
הסיבה שאת מסתתרת היא כפי הנראה שסרבת לקבל גט למרות שבעלך היה מוכן לתת ונסית לסחוט כספים מאישך ולא חשבת כלל על טובת ילדיכם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים08.09.16
זה לא מצווה להגן על פושעים אם אציג עצמי עוד כמה חברים שלו ישבו בכלא, ואל תגיב אם אתה לא יודע פרטים כנראה אתה סרבן גט וסחטן
אשה08.09.16
24
נופלים בפח על ידי גוי ערל שלא למד ולא שנה. זה מה שקורה כאשר ציבור מואס בתורת משה, ומאמין בתורה החרדית, אשר בודאי לא יזכה, והתורה היא לו סם המוות.
דן סגל08.09.16
לא למד ולא שנה???? וכי אתה מכירו???, בא תבחן אותו, ואולי הוא יבחן אותך, בא נראה מה יהיו התוצאות, מחכה לראות.
יהודי27.08.17
23
הוא ירא שמים איש מוצלח והוא רע לאנשים רעים
לעלובר12.09.16
22
נראה אותך עובר חצי ממה שהאדמור מאז שאנשי דלא מעלי הרסו לו את הבית כנסת ואת הבית וכו נראה אותך נשאר שפוי אחרי שנה רודפים אחריו כבר למעלה משש שנים והוא עדיין נותן שיעורים נפלאים כאילו שזכה בלוטו אז עדיף שתשתוק כי אני עד שביום שישי גולדברג איים על האדמור שליטא ולא עבר שבוע והוא במעצר (נשלח באמצעות כיכ
חיים אברהם09.09.16
"האדמור מנייטרא" הוא טמבל לא מבין מהחיים שלו כלום אם הוא אדמור אני צנן מדבש אוקי? תסתום את הפה אל תדבר יותר מדי...
אדם אמיתי14.02.18
21
אחד שנרדף קשות ע"י אהרן גולדברג סיפר לי כעת שהרבי משומרי אמונים זצ"ל הזהיר אותו שיפסיק במעלליו והוא ענה לרבי שהוא לא מתרגש מרבעס,ענה לו הרבי:סופך יגיע.בדיוק היום ביארצייט של הרבי משומרי אמונים זצ"ל נעצר גולדברג. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אהרן גאלדבערג 08.09.16
20
שירקב בכלא הוא שלח לקרוב משפחה שלי בחורה כדי להכשילו ואז הוציא את הגט בסחיטה ואיומים מי שבאמת רוצה לדעת עליו שיתקשר לר מנדל שפרן שליטא ואז יזדעזע מהסיפורים עליו לפי פסק הלכה של הרב שפרן אסור לעלות את גולדברג לתורה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים 08.09.16
19
אהרן מציק כבר שנים רבות לעשרות משפחות מגיע לך
שמח מאוד08.09.16
18
גם אני כביכול נעזרתי בגולדברג, חיבת לציין שהוא מתנהג רק באלימות ובכלל לא כמו יהודי
גברת13.09.16
אהה, כשאת צריכה עזרה את הולכת ונעזרת בו, ואח"כ יוצאת נגדו, מפגרת!!!
פיצול אישיות27.08.17
לא יהודי?את מעיזה לכתוב כך???וזה מראה כמה שאת סתומה..ולא רק ,אלא כל הקללות..לירוק עלייך ברחוב לא מספיק!!! גועל נפש יא מסטולית בנפש..טו..טו..(ירקתי) בתקוה להבנה...
אדם אמיתי07.02.18
17
אהרון גולדברג הוא איש רשע אבל כשיהודי שעושה גם דברים טובים חובתינו להתפלל שיצא מזה אפילו שזה לא מתאים לנו
יהודי08.09.16
אתה רשע! מה חסר לך צומת לב? לתת לך?
אדם אמיתי14.02.18
16
גולדברג הוא מלאך מושיע ל-50% שהצליח להביא להם גט, ומלאך המשחית ל-50% של הצד השני שסירב להביא גט ונזקק לטיפולו... ככה זה בחיים.
יוסי08.09.16
כן הפושעים וסחטני הכסף בצד שלו
נפגעת גולדברג08.09.16
15
יש אדמור בבית שמש צדיק וקדוש עליון יושב כל היום ולומד ומשום מה חבורה של כמה אנשים לא מפרגנים שהוא מצליח עם הבית כנסת ומחפשים בכל דרך להכשיל אותו אבל כנראה שמשמים רוצים שהוא כן יצליח ובסיעתא דשמיא כל מי שעשר לאדמו״ר ראה ניסים גלויים מהשמים כי מהשמים תובעים את אלבונו הוא קדוש עליון יש לו זכות אבות ומק
האדמור מנייטרא 14.09.16
14
לא חשבתי שאי פעם אזכה לראות אותך הקב"ה כל כך מקרוב הייתי מעורב בסיפור של האדמור מנייטרא בית שמש האדמור בכלל לא סרבן גט הכל התחיל כשהרסו לו את הבית כנסת שלו בבית שמש וכשהקנאים רצו להסביר את מעשיהם הלכו ושיקרו לאשתו שהוא מתעסק עם בחורים ימח שמם וזכרם ומאז הרבנית נכנסה לספיקות ורצתה גט אך מכיון שהסיפור
חיים יעקב כץ08.09.16
מיספר לך את כל זה? נייטרא? רואים שאתה חולה נפש כמוהו! הוא חלם את הסיפור הזה בלילה!
אדם אמיתי14.02.18
13
גולדברג לא עסקן שעזר לסרבני גט אלא למי ששילם לו כסף.... אני אישה, והוא נלחם נגדי עם מאפיונרים ופשקוילים ברחובות על לא עוול בכפי, רק בגלל שהגרוש שלי שילם לו כסף, הוא הרס לי ולכל משפחתי את החיים, ולא יסולח לו על כך! אל תעשו צדיק מאיש פושע תאב בצע!!!
אשה08.09.16
בעלך אשם שאת מפגרת (מחכה לתשובה!)
אדם אמיתי07.02.18
12
מה יהיה? לסדום נדמינו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אפרים אבא08.09.16
11
איש יקר! עזר להמון משפחות לצאת ממצוקות קשות בתוך בתיהם! ה' יעזור לו שבקרוב ישתחרר מכל הבוץ הזה! אהרן העם צריך אותך איתנו לנצח! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הלם!08.09.16
וצדיק, מכיר אותו עשרות שנים אדם שגמל רק טוב להמון אנשים וכל התגובות השליליות שמופיעות כאן הינן מאנשים לא ישרים שגרמו לסבל ולנזק לאחרים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים08.09.16
אתה מסוגל לקרוא לרוצח רבי?? אין לך בושה? זה יהודי או ערבי? מה זה הדברים האלה סטח העיניים שלו היו על האישה של הבנאדם אז הוא רצה להתיר אותה על פי ההלכה.. רצה ללכת על פי ההלכה ולעבור על עשרת הדברות לא פחד?????? איפה השכל שלו לרצוחח???אויי לו לאן הגיעע ושישב הרבה זמן יחשוב על מה שהוא עשהה! (נשלח באמצעו
אני08.09.16
הבעיה שהוא לא רוצח (אולי אתה הרוצח פה)
אדם אמיתי07.02.18
אהרן גולדברג אדם צדיק אני מכיר אותו אישי אתה אף פעם לא תידע כמה הוא עזר לאנשים בחינם! ועוד פעם אל תגיד ליהודי שהוא ערבי קל וחומר לצדיק ה יודע את האמת והוא מעניש לרשעים אמיתיים!!!ולא לאנשים צדיקים(יש גן עדן וגהנום)!!!
אדם אמיתי06.02.18
שתשרף איתו באש הגיהנום אמן!!!!!!!
יהודיה08.09.16
אני מכיר אותו עשרות שנים איש שכולו טוב וחסד ומישהו נסה להפליל אותו שיצא זכאי ונקי כפי שהוא (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים08.09.16
כל מי שמקלל יהודי מקלל את עצמו.אהרן גולדברג חייב לך משהו בגלל שהוא עזר לבעלך לצאת מידיך האכזריות!!!
אדם אמיתי07.02.18
10
הרב אהרון הוא יהודי צדיק הציל עשרות נשים ואנשים וכו' וכעת כשמסתבך כולם מפנים לו עורף במקום להתפלל לשחרורו 2. מנדל שפרן הוא לא דוגמא כאן כי כל יום הוא יוצא נגד מישהו אחר הכל לפי הקפה של אשתו
איציק איציק13.09.16
אוי אוי אוי, לאומרים על היום שהוא לילה ועל הלילה שהוא יום, ...
אשה13.09.16
9
אדמור מנייטרא הוא משוגע ומטורף אוהב כבוד ומוותר עבורו על אשתו וילדיו, טיפש מטופש ויותר מלקלל ולהשמיץ אינו יודע, ואם הקללות שלו היו מועילים לא היה כבר מקום בבית הקברות.
יעקב08.09.16
הוא מטורף הוא לא נורמלי שכלי גופני ונפשי
אדם אמיתי14.02.18
8
הוא התעסק לאחרונה עם האדמור מנייטרא בית שמש ואף איים עליו והמכה לא איחרה לבוא (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה08.09.16
7
וְלֹא יַסְגִּרוּ אֶת הָרֹצֵחַ בְּיָדוֹ כִּי בִבְלִי דַעַת הִכָּהו
יהושע פרק כ08.09.16
6
זה אותו נוכל בסיפור של האשת איש מויזניץ שגם שם הגט פסול לכל הדעות וכבר היה על זה כתבות וחתימות של כל הרבנים בבני ברק שהגט פסול חחחחחח
מנדי08.09.16
5
כשאדם עוזר לצד אחד צד השני ניזוק , אז כל אלה שמקללים כנראה בצד הניזוק, אהרן פשוט טוב במה שהוא עושה ולכן שונאים אותו. אהרן עושה את עבודתו נאמנה ומספק את הסחורה ולכן הוא כנראה דורש הרבה כסף. וחוץ מזה חברים יקרים תפסיקו לעגן את נשותיכם אז אהרן לא יצטרך לטפל בכם.
מעריץעבודה טובה12.09.16
כתוב ששלוחי מצוה אינם נזוקים וזה אכן ..
אדם אמיתי 07.02.18
4
אני עוד יעלה עליכם על כולכם וכל אחד ישלם על פי מעשיו ואתה שכתבת שצריך לחסל את המוסר תשלח פון וניהיה בקשר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אהרון גולדברג08.09.16
אל תעבוד פה על אף אחד למה אין לו כלום בכלא וקל וחומר סלולרי,נדפקת קשות...אוי קשות..לך תתמודד עם המכה הקשה שנחתה על הראש הדפוק שלך...........!!!!!!!!!!
אדם אמיתי24.07.18
3
תודה לה' שעצרו את הפושע הזה...שכלכך רצה כביכול לעזור בשלום בית והרס מליוני בתים..הלוואי שעכשיו יתחילו במעצרים של כל מי שנעזר בו ושפך לו סכומים כדי להפיל צדדים נוספים......הלוואי אז זה תהיי שמחה גדולה..ושהוא יסבול את כל שארית חיין בכלא...מנובל שכמותו!!!!!!!!!!!!!!!!!
דביר כהן 11.09.16
לאבחן אותך זה קשה...יש לך כ"כ הרבה דברים(רעים כמובן)דבר אחד אני רוצה להבהיר לך:אהרון גולדברג עזר לאנשים שזקוקים לצאת מידיים רעות,תודה לה' שהוציא את אשתך מידיך האכזריות,וזה אומר ש....תנחש..כל הכבוד...ילד גדול..אתה נבלה אכזרית..אם יש דבר כזה,אם לא אתה תהיה הראשון!!!תפנים את זה...
אדם אמיתי07.02.18
אם יש לך שטויות בראש אז אל תשתף את כולם...אתה משפיל את עצמך במילים הלא חכמות שאתה כותב חבל ,ותתבייש לך...והוא אדם צדיק וטהור!!!!!!!!!!!!!!!!!!! טוב ו-ט-ה-ו-ר
אדם אמיתי23.07.18
2
א. מי שמשתף פעולה עם הFBI דינו כרודף ואולי אפילו מצוה לחסל אותו. כבר יודעים אנו כמה צרות נגרמו. לדעתי שיקחו את המוסר ויתלו אותו על עץ גבוה למען ישמעו ויראו שככה יעשה למי שמוסר נפש יהודי לממשלה. יש כהיום הפקרות בענין זה וכל אחד עושה כאוות נפשו מבלי להתחשב בתוצאות. ימח שמם וזכרם של הOTD שהביאו עלינו כ
בן יעקב08.09.16
1
לפני שמתחילים לדון אנשים, וכוונתי לכל צד בסיפור שלנו! שנדע ונבין קצת מההתנהלות במגזר שלנו בנושא שלום בית! מסביבינו בתוך תוכינו מתנהלות משפחות בצורה כאובה ועצובה מאוד! אשר לפעמים האשם היחיד הוא אחד מן הצדדים! וההדרדרות למצבים של פרידה לפני גירושין מצויים לרוב! ומה שקורה במקרים ספיצפיים זה שהבעל בלש
קצת רקע!08.09.16
אני מכיר אשה שהיתה מסורבת גט יוצר מ10 שנים ועד שהבעל לא נעצר והועבר ממקום למקום הוא לא נתן גט וזה קרה בארץ בחו״ל אין אמצעי אכיפה של מעצר כיוון שזה שלטון של גויים אהרן גולדברג הינו אדם שעזר להמון משפחות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים08.09.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

ערב ל"ג בעומר

בזבוז כספים בלתי נתפס: חקלאי מירון נגד המדינה

חזקי שטרן | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

"כדי לבלבל את המשטרה"

הרצ"פניקים יוצאים לחסום את הכבישים - ולא מודיעים היכן

איצלה כץ | 02.05.24
ש

בצל הכלכלה המעורערת

מקצוע תורני מפרנס: כך תהפוך לדיין מומחה

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24
ש

הזדמנות שלא רואים בכל יום

"פוטנציאל רווח עצום" • הזדמנות להשקעה במרכז גוש דן

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24

הדרך לחיים טובים

מה הטעות הגדולה שאנחנו עושים הרבה והקשר לפרשת שבוע

כיכר השבת | 02.05.24
ש

מחלה אוטואימונית

ראש הישיבה מתחנן: "את אחי אני מבקש; צריך לשקם את בית המשפחה שחלתה"

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

אחרי שנזרקו בקת"בים

האירוע האנטישמי בבירת פולין | כך נציגי הממשל גינו בחריפות

חנני ברייטקופף | 02.05.24

צפו בשיעור על הפרשה

למה הכהן הגדול יכול להתוודות על חטאים של אנשים אחרים?

כיכר השבת | 02.05.24

רבנים, ראשי ישיבות ו... כינור

כך נראה חג הפסח במחיצת הגאון רבי דב לנדו | תיעוד נרחב

חנני ברייטקופף | 01.05.24

השיטור יחל באכיפה מיידית

החגיגות תמו: אלו הסנקציות בב"ב, שיחסלו את ליל שישי בעיר

שאול כהנא | 01.05.24
ש

עסקת אקזיט נדירה

הייתם מאמינים? התפנו קרקעות בהרצליה!

כיכר בשיתוף פדרמן | מקודם