כיכר השבת

הטור השבועי

אלף חוטאים עדיפים על פמיניסטית אחת // דב הלברטל

הציונות הדתית שותקת מול פרץ הפמיניזם הקלוקל הזה. כי למעשה נשות הציונות הדתית כבר מזמן השתלטו על התודעה בציבוריות הדתית, והפכו את הגברים במגזר לסמרטוטים (דעות)

123
עו"ד דב הלברטל | כיכר השבת | ד' בכסלו | 04.12.16
אלף חוטאים עדיפים על פמיניסטית אחת // דב הלברטל
(צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

חבר כנסת מהבית היהודי נחשד במעשים לא ראויים. את הנושא חשפה ברבים, בעזות ובחוסר צניעות אופייניים, פמיניסטית, פעילה בבית היהודי, רודפת פרסומת. כי אי אפשר להסביר אחרת את היטפלות החוזרת ונשנית דווקא לנבחרי ציבור מפורסמים, אלא רק ביצר ההתבלטות של נשות הבית היהודי, המושפעות מהאווירה של הרחוב החילוני.

בתוך זמן קצר, התקשורת החילונית התנפלה על הנושא, וראיינה כל מיני פמיניסטיות דתיות. אחת מהן, כבר קראה מיד לפיטוריו של חבר הכנסת.

גם אם חבר הכנסת עבר על כל המיוחס לו, הייתי ממליץ לו שלא להתפטר בשום אופן. עדיפים אלף כמוהו בכנסת, על חברת כנסת פמיניסטית אחת ממרץ, שרודפת את כל קודשי ישראל.

אבל לדידן של הפמיניסטיות הדתיות, עדיף שחבר כנסת, ירא שמים ויודע ספר, יתפטר, אפילו כשלא הוכחה אשמתו, ואילו כל חברות הכנסת הכופרות בעיקר, יישארו על מכונן. זה הלך המחשבה של נשות הציונות הדתית המתחדשת.

אחת הפמיניסטיות הדתיות, רודפת פרסומת צעירה נוספת, הסבירה בעזות פנים, מדוע קיימת לדעתה התדרדרות בענייני הצניעות בקרב האנשים הדתיים. היא טענה שהסיבה המרכזית לכך היא, שמדברים יותר מדי על ענייני צניעות והפרדה בין בנים לבנות, מתנגדים לשירת נשים ומתנגדים לגיוס בנות לצבא.

לא יאומן לאן הגיעה הציונות הדתית. לאיזה שפל. מי היה מאמין, שתקום אישה דתית ותתלה את חוסר הצניעות בכך שמדברים על נושאי צניעות ומתנגדים לגיוס בנות לצבא. ובכלל, מי היה מאמין שאישה דתית תביע דעת תורה בתקשורת, ברבים, ותחנך את הציבור הדתי בענייני צניעות. פשוט מדהים.

והציונות הדתית שותקת מול פרץ הפמיניזם הקלוקל הזה. כי למעשה נשות הציונות הדתית כבר מזמן השתלטו על התודעה בציבוריות הדתית, והפכו את הגברים במגזר לסמרטוטים. הן המובילות שם את דעת הקהל. ממש מעוררות פחד ויראת הרוממות.

הן קונות ויותר השפעה בתקשורת הדתית והכללית, בתקשורת האלקטרונית והכתובה. הן מנצלות את השפעתן זו, להטיל ארס והרס בדת היהודית. פעם דיבורים על התגייסות לצבא של אישה דתית, היו כמעט בגדר טאבו. היום, מי שייצא שם נגד זה, מיד יואשם בהדרת נשים.

הן פתאום חברות בכל מיני פורמים. פורום תקנה. פורום המפלגה. פורום נשות הציונות הדתית. פורום קולך. פורום הבית היהודי. ומי שרק יעז לצאת נגדן, ייחשב לנפולת דתית של נמושות.

זו הסיבה שאסור לחבר הכנסת להתפטר, ולשחק בכך לידיהן הנלוזות של הפמיניסטיות ממחנהו. הוא עדיף עליהן עשרת מונים. הוא צריך לבוז להן. כי הן אלה שהורסות את מגזרו, לא הוא. אלף חוטאים כמוהו, עדיפים על פמיניסטית אחת מהן.

תוכן שאסור לפספס
123 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
76
אבוד לכם. אם זו רמת הדיון בציבור הדתי, כדאי שתעשו בדק בית כי הערכים שלכם והדיון שלכם ברמת כלום. ילד חילוני בכיתה א' מתבטא רציונלית ואיכותית יותר.....
ליברלית09.12.16
75
מסכנה אשתו על היחס השפל שלו לנשים
הרב יוסף09.12.16
74
אי אפשר להתעלם מהעובדה שהרבה נשים הולכות להתלונן סתם אל תשכחו את ינון מגל ואנשים נוספים שנטפלו אליהם סתם בשביל כסף פרסום . ולעיתים גם נקמה
אחד העם 09.12.16

הצגת כל התגובות

73
עוד דוס עלוקה עלוב שהיה משלב נפלא באינקוויזיציה
צריך מוח08.12.16
72
הדתיים הלאומיים הפכו לחילונים עם כיפה ... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל08.12.16
והפעם הוא צודק בגדול לא רק בעצם הדבר, אלא בענין שאם זה לא יעצר, הציבור הדל"י יהיה יותר גרוע (בנושא הזה) מהציבור החילוני
חצי נכון11.12.16
71
אלמלא הגברים החוטאים לא היו באות לעולם הפמיניסטיות. אז אולי כדאי להתחיל בחינוך הגברים ואז לא יהיו פמניסטיות וכולם יהיו מרוצים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
סוזן בי אנתוני08.12.16
70
כנראה שגם אתה מטריד מינית, אם אתה מצליח בצורה מחרידה כל כך להצדיק מעשים נבזים של חלאה. אין שום הצדקה לזה. אולי תבין את זה כשיטרידו את הבת שלך.
מעין08.12.16
69
איפה כל כבודה בת מלך פנימה?? ממתי זה בסדר שנשים דתיות יילכו לצבא?? ממתי זה בסדר שאשה תשיר בפני גברים דתיים?? איפה כתוב בתורה שזה ניקרא הדרת נשים?? ממתי ככה מלבינים פני אדם ברבים כשאין שום הוכחה שעשה משהו?? לא הורשע לא ידוע ביכלל מה היה... תחשבו תבדקו איםה כתוב בתורה שנשים וגברים זה אותו הדבר ושיו
יהודי כמו סבא07.12.16
68
אדקס 400 עושה פלאים. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שירלי.07.12.16
תת רמה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אמא07.12.16
67
5 מטרידים חרדים ביום .
עדיף05.12.16
האם שהם חרדיים לייט. כלומר דתיים לאומיים...
משה08.12.16
66
אף על פי שעל פי רוב אני לא מסכים עם הכותב, וגם עכשיו אני לא מסכים עם כל הכתבה, אבל הרעיון נכון ומדאיג
שימי05.12.16
65
האשה גם בן-אדם. גם היא נבראה בצלם. גם לה יש מחשבות ורגשות. מותר לה גם לשתף אותם. ואם היא עושה את זה בצורה מוצלחת זה לא אומר שאנחנו, הגברים, חלילה סמרטוטים. גבר אמיתי הוא זה שתומך באשתו ושמח בהצלחתה!
רפאל04.12.16
אלוף העולם!! סוף סוף מישהו נורמאלי ולא שובניסט מסריח כמו הלברטל וחולי הנפש האחרים!!! חולי נפש בשירות הדת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ט.צמצ07.12.16
64
סוף סוף טור אחד נורמלי של הבנאדם . בדרך בלל הטור הוא גבב שטויות שאין קשר בין המילה הראשונה למילה האחרונה ולכל ערימת השטויות שבין שתיהן. אבל למה להרוס. הפעם אפילו שאני לא מסכים איתו לגמרי בהכל. הוא הציג את הדברים בלי דמגוגיה ורצון להתבלט כמו ילד חולה צומי. שימשיך כך. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דב04.12.16
63
50% זה יותר מ 0% ייצוג. הגיע הזמן למפלגת נשים חרדית
המאה ה 2104.12.16
62
הייתי שמח לדבר איתך הרב דב יש לי המון מה להגיד לך בעניין (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נתי09.02.17
61
אחרת לא ברור מדוע הנושא כה מטריד אותו.
תהילה07.12.16
60
זה בסדר שגבר ואישה יגידו את דעתם... אדם שחטא הוא אדם שצריך לקבל עונש, אמיצה האישה שאומרת את הדברים, מאשר גבר פחדן שמבקש להסתיר. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב07.12.16
פמיניזם היא כת מסוכנת ורעה שחדרה כמו סרטן לגוף החברה הישראלית, רק תראו כמה מקרי גירושין יש וכמה רווקים ורווקות יש , בואו נחשוב רגע, כמה זוגות מאושרים ששני בני הזוג מאושרים יש לנו במדינה באחוזים?? נגיד 40 אחוז... ואני חושב שהגזמתי..לדעתי הרבה פחות... תנסו להשוות אותנו לדורות האבות והסבים שלנו, האם
אחד07.12.16
אין שום קשר בין פמיניזים לגירושים כל מה שרשמת זה בולשיט
just me08.12.16
59
הלברטל כתב כאן באתר שנשים צריכות להביא דירה ולפרנס ..אז האישה מקבלת השכלה ויוצא לעבוד כאשר היא מחוץ לבית כל היום.כך שהיא חושבת ובצדק.אם אני בעלת השכלה והמפרנסת,מדוע שדעתי לא תחשב.אז או שהנשים ישבו בית והגברים יפרנסו.או שהנשים יהיו בעלות קריירה וינהלו את חיי הגברים.תחליטו.
mike04.12.16
58
מר הרברטל סליחה על ההשתלחות אך מה השטויות שכתבת בטור זה? אתה לא שם לב שאתה נותן גיבוי למעשים שפלים ונילוזים ???? ועוד ע״י ניבחרי הציבור במרכאות כפולות???? הנבחרים שאמורים להיות סמל ודוגמא לדרך ארץ והליכות!!!! האים כבודן של הנשים דווקא כאן ברץ ישראל נהייה כקליפת השום??? אדרבא תפר סמו את שמו את תמונתו
שולי חן04.12.16
כמובן שהכוונה לאדם שהוכח מעל כל ספק שכן עשה!!!! אך לצערי לא ירדת לסוף דעתי!!!׳ ואחדד שוב את המסר ברשותך; כל הפוסט שלי ניכתב בעצם. נגד דב הרבלטל שטען שאלף חוטאים כמוהו עדיפים על הנשים הפמיניסטיות !!!!!! האם הדברים לא נישמעים. מספיק הזויים!!!! אנחנו לא מעודדים פמיניסטיות שיהייה ברור!! אנחנו מוקיעים א
שולי חן07.12.16
ותסבירי לי מדוע ולמה להוקיע חבר כנסת או אפילו אדם מן השורה שלא הוכחה אשמתו בשום צורה רק כי מישהי כתבה פוסט בפייסבוק? מה ההתלהמות הזאת ???כל עוד לא הוכחה אדמתו חזק את החפות עומדת לרשתו!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראלי יורד05.12.16
57
וצריך לזכור, מי ששמה את ערבי הפמניזם לפני התורה וההלכה, הינה כופרת ואפיקורסית גם אם מכסה את הראש
ירמיהו13.12.16
56
החרדים כל הזמן מתלוננים על אפליה על רקע דתית אבל בתוך הציבור החרדי יש אפליה של נשים וכן בנים תעכלו אבל נשים יכולות להיות יותר טובות ממכם לפעמים כדאי שתכניסו את זה חזק לראש בתקווה שיש בו משו והוא לא חלול
just me08.12.16
55
עוד "יהודי נאור".פוגע בכל שורת הספרים שמאחוריו. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רפאל07.12.16
איפה הוא טועה? אשמח לדעת
אחד שדואג07.12.16
54
ר' דב, לרגע התבלבלתי וחשבתי שאנחנו כבר בחודש אדר וכן הסטנדאפ הקלוקל.
א' מהבית היהודי07.12.16
53
יש מספיק במה למתוח ביקורת על המגזר הדתי-לאומי ועל נשותיו הפמיניסטיות מבלי לתמוך דווקא בגברים שעושים מעשים שהשתיקה יפה להם. חשוב לאפשר לנשים, גם אם הן פמיניסטיות, לא עלינו, לאזור אומץ ולהתלונן על עושים מעשים כאלו ולא להשתיקן. בדרך כלל אין עשן בלא אש (למרות שיש גם יוצאים מן הכלל), וחשוב שהעניין יתבר
Novartza06.12.16
52
ויש בך פחדים. חבל שרואים את זה עליך . מבחינת הפרצוף. אתה עזבת את הציונות הדתית את הצבא ובודק איך להשמיץ ללא יראת ה' וכמו טיפש ללא יראת דין. אתה פוחד מנשים. יהודיות או גויות בארץ או בחו"ל. אתה פוחד מאנשים שלא פוחדים, שלא צריכים להתלבש בשחור כדי להיות קרובים לה'. אתה פוחד מגאולה, אתה פוחד ממשיח בן ד
אמית05.12.16
51
לא סתם בנט התחתן עם חילוניה ולא עם דתיה הם קשות ורעות
חיים05.12.16
50
מאושם במעשים מגונים. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אריק...04.12.16
49
נותנים לך להרגיש סמרטוט, ואז עוד רוצים שתתנצל שאתה סמרטוט. ואנשים עושים כן מתוך הרגשה של בושה ובכי של אישה, שזה נחשב רגיש. הזוי. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פיטוסי04.12.16
48
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פמיניסטית20.12.16
47
יש זרם במגזר הדתי לאומי שהרבה יותר דומה לרפורמי מאשר ליהודי טהור.
לירון ל08.12.16
46
אל נא תעז לשים עצמך במקום הקב"ה. הסר קורה מבין עיניך בטרם תראה להסיר קיסם מעיני הזולת.
אבוי לקנאים07.12.16
45
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודה07.12.16
44
מי שחוטא בכך שאינו מצליח לכבוש את יצרו מקבל הגנה? הדרך הטובה ביותר להגן עליו היא להתקיף את מי שאומרות אומץ להתלונן? ויש מי שחושף קלונו ברבים בכך שנשים שיש להן דעה ועמדה וקול להשמיע אותה - מוקעות על "הנזק התדמיתי" נו באמת... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ירון06.12.16
43
למה אתם מבזים את עצמכם ואת היהדות בהדפסת דברי ההבל ורעות הרוח של הלברטל הטיפש והבזיוני? הבן אדם כל כך לא רציני, כל כך לא שפוי - מקומו באיזה קליניקה, כדי אולי לרפאות את כל הבעיות שכנראה יש לו, ולא ברשות הרבים, שבו הוא מהווה בור.
הרב שמעון פליקס06.12.16
42
ניירו למסביינן.
משהו.05.12.16
41
הלברטל סוף סוף קצת דברי חוכמה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אאא.04.12.16
40
אבל מסכים עם כל אות
יוסי04.12.16
39
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מזועזעת16.12.16
38
זה מנהיג פחדן וחשוך שמגן על מעמדו כגבר לבן דתי שמסרב להבין שהעולם משתנה. יבורכו הפמיניסטיות הדתיות הלוחמות לקדמה שיוויון וצדק. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כרוביתי07.12.16
ממתי נשים דתיות מתגייסות?? ממתי נשים דתיות הפכו לרבניות?? לאן נעלמו האמהות המסורות והטובות והתחלפו ברבניות?? האם זה דרך האמהות והסבתות היהודיות שלנו?? האם זה מה שהם חלמו שיהיה כאן עם הבנות שלהן??
יהודי כמו סבא07.12.16
37
הטימטום והבורות מתגלים עם כל מילה שאתה מוציא מפיך... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
א06.12.16
36
אלף חוטאים כמוהו, כדי לא תשאר שום אישה בארץ שלא תוטרד? ואז המזימה תצליח- הנשים ישארו בבית ואלף החוטאים יהפכו את הנשים לסמרטוטים? למה גבר סמרטוט- זה מצב לא אפשרי ואישה סמרטוט מתקבל על הדעת?
מנחם05.12.16
35
איפה הלימוד זכות? איפה חיפוש הנק' הטובות? בעז"ה תחזור בתשובה שלמה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
י. 04.12.16
34
אתה לא מבין שאתה קוץ מעצבן?
נורמלי04.12.16
33
אבל מה שאתה אומר בכתבה הזו מעיד על פיגור תרבותי ברמות. איש ציבור צריך להיות נקי מכל חשד ואם עלה חשד כלפיו עליו להתפטר. כי מי שהינו נקי כפיים לחלוטין ואין פגם בהתנהגותו, לא יעלה שמץ של חשד. ואם נרצה להקל מעט עד אשר יוכחו הדברים לכאן או לכאן - ניתן לדרוש ממייצג ציבור שישעה את עצמו מפעילות ציבורית עד א
סוזן02.01.17
32
דב הכתבה הכי טובה שעשיתה אי פעם אתה איש קדוש.
גל08.12.16
31
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמי07.12.16
30
כולנו נולדנו שווים גם אם נראה לאדוני שלגבר מגיע יותר כי כך הורגל במהלך ההסטוריה נשים יקחו את שמגיע להם ולא משנה מה יאמרו אנשים חשוכים כאדוני. .
נעמי שוורץ07.12.16
את הולכת לסבול בחיי הזוגיות שלך. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אמא07.12.16
29
"הופכות גברים לסמרטוטים." כשרוע, פחד, שנאה וטיפשות נפגשים
אביב מעיין07.12.16
28
שונא ומשניא עדיף אלפי פמיניסטיות מאחד כמוך ומחברך שחשוד בעריות ואתה עוד מגן עליו. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוני05.12.16
שששש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אמא06.12.16
27
כ (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שי04.12.16
26
כל המאמר מבוסס על דריסת נשים. הגבר תמיד עליון וחס וחלילה שאשה תקנה השפעה בתקשורת. מר הלברטל אתה אדם מגעיל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נתי16.01.17
25
ביהדות בדעות החשוכות של חלק מהמגזר שחושב כמוך.... מקווה שאשתך ובנותיך מתביישות בך אף הן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה07.12.16
24
לומר את האמת שלו. רוב האנשים לא רק שלא מעיזים לומר את האמת, גם לא מחפשים את האמת, מכיון שמושפעים מהדעות ברחוב.
פציפיסט07.12.16
צודק. האמת כואבת. אבל היא אמת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אמא07.12.16
23
וההכללות .המשיח לא מגיע בגלל מקטרגים כמוך.
123405.12.16
אבל מה אפשר לעשות ה ו א צ ו ד ק (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שי05.12.16
עד שזה מגיע לחרדים. הוא צודק. הציבור הדתי איבד את ההיררכיה הטבעית במשפחה. וראיתי בעיניים הרבה דברים שסובלים מזה
לירון ל08.12.16
22
חברים שקט יש מצב תפרנו אותו חחחחח
איתי04.12.16
21
המתירנות שם חוצה גבולות,מנסים בכל כוחם להידמות לחילונים ולהחניף לתקשורת ולהישאר ״לגיטימים״ בעיניהם,לא רחוק היום שבו יהיו לחילונים. למען האמת והצדק המדובר על רובם אך יש ביניהם גם יראי שמיים ושומרי מצוות כהלכה. שהשם יחזיר את כולנו בתשובה! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ניר04.12.16
20
נמאסתתתתתתת
צדוק07.12.16
19
הניאנדרטליות הזו סופה להיכחד מן העולם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ניר07.12.16
18
יישר כחך ר' דב, אל תתפעל מן המלעיגים (באמת אין מה להתפעל, תשעים אחוז מהתגובות נגדך הם דברי הבל ממש שאינם נוגעים כלל בנקודה שהעלית), כל הדברים טובים ונכוחים. דברי השטות שכתבה אותה חכי"ת מלמדת משהו מזעזע מי הם אלה הקובעים את סדר היום הערכי שלנו. מי קובע מה הם "ערכי צה"ל", מהו מוסר, ומהי "תרבות". אל ת
יהודי פשוט06.12.16
מצטרפת לכל מילה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אמא06.12.16
17
מדויק להפליא (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מילה בסלע05.12.16
"כימי צאתך מארץ מצרים אראנו נפלאות" - ומה אז בזכות נשים צדקניות נגאלו ישראל, כך גם בדור שלנו, הנשים הם אלה שמובילות את ניקוי האורוות ורוח הטומאה מן הארץ.
משיח לתומו05.12.16
16
בבחירות הראשונות שהתקיימו בישראל, המפד"ל עם החרדים, אילצו את בן גוריון לתת לגבר הדתי זכות להצביע פעמים, פעם עבורו ופעם עבור אישתו, כדי לאסור על נשים לפחות דתיות שלא להיות מעורבות. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מנחם אבן חן04.12.16
15
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי04.12.16
14
צודק בכל מילה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוד10.01.17
13
איש חשוך וטיפש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שירי07.12.16
12
ההיסטריה לא יפה לך
שרונקה07.12.16
11
בס"ד ושוב, ברוב טירלולך, אתה עושה כל מאמץ נלוז כדי לרדת על הציונות הדתית. עכשיו אנחנו חבורת גברים סמרטוטים ונמושות, שנשלטים על ידי נשים כוחניות. חחחחח.... קורע את דברי הבלע שלך, ולך תטיל את ביב המחשבות שלך על מישהו אחר. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גיא07.12.16
10
אם הגבר הישראלי מרגיש שהוא הפך לסמרטוט, כדברי הכותב, בגלל הטירוף הפמיניסטי, אז למה לו לקשור את גורלו בהן, בפרט שרווקות היא שיא התגלמות הפמניזם, ונותן לפמיניסטיות את כל הזמן לעצמן, ויחפש אשה נורמלית באירופה או אמריקה, (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
Zelig AmZaleg 05.12.16
9
אין מקום לפמניזם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאיר04.12.16
8
שהגזען הזה אומר אחד לאחד
cבני הפרנק04.12.16
7
לראשונה מזה שנים, בערל'ה הלברטל כותב משהו נכון... אבל גם זה חלקית. הציבור הדתי לאומי הוא ציבור נבון ונאור ברובו, וגם אם יש לך עניין להשמיץ אותו (ואת שס, ואת המזרחיים (או כל מה שמתחרז איתם - מזרוחניק - בנק מזרחי, ועוד) תעשה את זה בשירותים, כשאף אחד לא שומע. וגם אם תודה לאל לקחת כדורים הפעם (אם כי לא
בלבלטל08.12.16
6
את זקנה ולא רלוונטית. עליך ועל דעותיך אבד כבר הכלח. תמודדי ותתרגלי חמודע
איל07.12.16
5
תודה ענקית על קידום תלמידות חכמים.
מכח הטוב להיטיב07.12.16
4
יותר מקיימים מצוות ממך. מערבב קצת אמת בהרבה שקר
דתי לאומי05.12.16
3
ממש לקרוא ולא להאמין (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאיר05.12.16
2
ככלל,הציבור הדל"י בפשיטת רגל. אחוזים גדולים מאוד הופכים לחילוניים.השקר זועק עד לשמיים.החבל הדק עליו הלכו,זה שחוצה בין היהדות הנאמנה לבין החברה שמקדשת את ההבל וההנאה הרגעית אינו מחזיק עוד.הוא נהפך לחוט דקיק ושקוף. היום ברור גם לדלי"ם, ולפחות לאלה שמחפשים בצדקת הדרך ומוכנים להודות בטעותם,שאי
אחד שיודע04.12.16
1
ה
מנקנק יהויכינים04.12.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24

חג הפסח

מה דין חמץ שנמכר לגוי שהתגייר בפסח? פינתו של ראב"ד ת"א | צפו

כיכר השבת | 26.04.24

"מהסכסוכים הגדולים שנידונו בישראל"

הדרמה במשפט גרטלר גרטנר: הבורר הכריע במשפט העשור

חזקי שטרן | 25.04.24

יומא טבא לרבנן

הדיין הוציא לאור את ספריו - גדולי התורה השתתפו בשמחה

חיים רוזנבוים | 25.04.24
ש

קרקע למכירה ליד ירושלים?

זכות לדירה ירושלמית ב-140 אל"ש - ממש בהישג ידך

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

המשטרה מבקשת סיוע

נעדר מראשון בלילה: אולי ראיתם את ראובן בן 26 מבני ברק?

דוד הכהן | 25.04.24

"כמה גדלה אהבתה אליכם"

נחשף לראשונה: המכתב של אחד מגדולי הדור לנכדו היתום

חנני ברייטקופף | 25.04.24

ביקור חג 

כשהגר"ש גלאי והגרא"י דינר התפלפלו בלימוד | צפו בגלריה

חיים רוזנבוים | 25.04.24

הטור השבועי

עת הזמיר הגיע // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 25.04.24
ש

טכנולוגיה למהדרין

להתפנק בשבת וגם לקבל מתנה - מתאים לכם?

כיכר בשיתוף נעם2 | מקודם

אור זרוע לצדיק

אלפים בהילולא השנתית לאדמו"ר רבי מאיר אבוחצירא זיע"א | תיעוד

חיים רוזנבוים | 25.04.24

היסטוריה ואקטואליה

הניסוי החדשני ב'מצות מכונה' גרר סכסוך בין הרבנים הגיסים

ישראל שפירא | 25.04.24

יְבָרֶכְךָ ה' וְיִשְׁמְרֶךָ

שידור חי | מעמד ברכת כהנים בכותל המערבי • צפו

כיכר השבת | 25.04.24

להוי כעפרא דארעא 

הגרמ"צ ברגמן שרף את החמץ סמוך למעונו | תמונות

חיים רוזנבוים | 25.04.24
ש

בריאות זה הכול

מלחמה? אזעקות? דואגים לנפש הילדים!

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

ומשפע מצוות תפילין

כך נחגגה בר המצווה לנכד של גדולי הרבנים | תיעוד

חים רוזנבוים | 25.04.24