כיכר השבת

סערת הפרסום בהפלס

המסר המאיים של ראשי הוועד: 'לא נהסס להרחיב המאבק'

הפרסום של 'טעמן' ב'הפלס' ממשיך לעורר סערה בציבור הליטאי. כעת, מצטרפים למאבק גם ראשי 'הוועד למען כבוד רבותינו' שמאיימים בהרחבת החרם ומזהירים את המשת"פים והיח"צנים (חדשות)

104
ישראל כהן | כיכר השבת | ה' בכסלו | 05.12.16
'טעמן' והמסר של מטה המאבק
'טעמן' והמסר של מטה המאבק (צילום: יח"צ)

הפרסום בסוף השבוע של חברת 'טעמן' בעיתון 'הפלס' עורר סערה וכפי שפורסם אמש (ראשון) ב"כיכר השבת" יצאו עסקנים בציבור הליטאי במחאה עממית ואיימו בחרם על החברה.

כעת חושף "כיכר השבת" כי המחאה עולה שלב והופכת לרשמית יותר כאשר במייל ששוגר על ידי מטה המאבק נכתב כי הרב אליהו פרויליך, יו''ר הוועד למען כבוד רבותינו ומנהל המטה הציבורי, מזהיר כי החרם על מוצרי חברת טעמן ושמן הזית של החברה יורחב בכל ריכוזי המגזר החרדי.

במייל המפורט שיועד "לבני הישיבות, ולכל החרדים לדבר ה' ההולכים לאור רבותינו גדולי ומאורי הדור שליט''א", נכתב כי לפני שנה הוקם המטה להיאבק "בהסתה ובהטרדות", עקב "ניסיונות מושחתים" לפרוץ את החרם על "אותו עיתון רעל של הכת המורדת בהנהגת התורה".

בוועד למען כבוד רבותינו מגדירים את המאבק כ"הצלחה מיוחדת", ומציינם כי "כל בעלי האינטרסים והעניין שההינו להמיר את חובת הציות והנאמנות להנהגת התורה וגדולי התורה, בעד בצע כסף, חזרו בהם מכוונתם. וזאת, רגע לפני שעמדו להיווכח בנזק האדיר המתגלגל לפתחם, מצד רבבות משפחות עולם התורה, העומד כחומה בצורה להגן ולהילחם בעד כבוד התורה והנהגתה".

"המסר הציבורי התקיף והחד משמעי נצרב למשך זמן רב בתודעת המשת''פים והיחצ''נים למיניהם, בעלי עסקים וחברות פרסום שכספם אלוהיהם", נכתב, "אולם ה''בעל דבר'' אינו נח, וחוזר להסית את אלו או אחרים, לנסות שוב לגרוף קופה על ידי סיוע לעיתון המסית והמדיח, ששם לו למטרה לעקור את הנהגת התורה וכבוד התורה, בארשת של קנאת ה'. שוב אנו נתקלים, בחברות כאלו ואחרות (אמנם שוליות או בחשיבות משנית בלבד) מועטות ביותר, המתפתות לסייעני העיתון שמבפנים ומבחוץ, ומוכנות לנסות לפרוץ גדר".

יו"ר הוועד מזכיר מאפיה שפרסומה הופיע בעיתון "הפלס" ומיהרה להודיע שהדבר נעשה ללא הסכמתה, ובשלב זה עובר לדבר על הפרסום של חברת 'טעמן'. "בימים האחרונים הופיע למרבה הצער, פרסום של חברת מזון גדולה המתמקדת במוצרי מהדרין. תגובתה המתחמקת והמתהפכת של החברה על הפרסום הנלוז הזה, מעלה חששות כבדים לכך ששוב מהין מישהו חסר אחריות להרוס מחדש את המרקם הבריא של היהדות החרדית", כותבים ראשי מטה המאבק, "תגובת עסקני ומנהלי המאבק לא איחרה והתארגן כעת חרם על חברה זו ובפרט על שמן הזית, שהיא מוכרת למגזר החרדי בחודש זה חודש החנוכה".

ראש מטה המאבק מאשים "משת''פים ויחצ''נים למיניהם", שלטענתו "החלו להזין את הציבור בדיסאינפורמציה והודעות מטעות, המסירות את האחריות מעל כתפי הנהלת חברת המזון, ומגלגלת אותו על חנווני בעל רשת חנויות מכולת שאמנם ידוע במלחמתו למען כת ההסתה, אך מעורבותו העצמאית בפרסום האחרון אינה רלוונטית, ובכל מקרה אינה מסירה את האחריות מעל כתפי חברת המזון".

"חברה המתיימרת לשווק לציבור טעם טוב, ובפועל כעת, משאירה בפיו טעם רע ומר מה גם שתגובת החברה מגלה כי כפיה רחוקות מניקיון. ועל החברה לדעת כי חרם צרכנים מקיף יפקח את עיניה כי כבוד התורה לא יהיה למרמס", מאיימים במטה המאבק. "נחזור ונזהיר, כי לא נהסס להרחיב את המאבק הציבורי באופן נחרץ, שיכלול את כל שכבות היהדות החרדית, עולם התורה האשכנזי והספרדי ועולם החסידות כולו, הסובל כולו מתעתועי כת ההסתה".

"במקביל, לא נהסס לחשוף את המידע הנפיץ שבידינו המושיט אצבע מאשימה למשת''פים ויחצ''נים, המוכרים נשמתם עבור בצע כסף. לכל אלו שלוחה הודעתנו. ראו הוזהרתם. עולם התורה לא יתן לחיו וגוו, למכים הרומסים את כבוד התורה והנהגתה, ויכה בכיסם מכה אנושה את הפורצים פרצות בחומת השמירה נגד ההסתה והמרד", מזהירים ראשי מטה המאבק.

בפרסום גל אורן הכחישו אמש כל קשר למודעה המדוברת. אריה פרנקל אמר ל"כיכר השבת" כי לא הם פרסמו את המודעה. "אולי זו מודעה ישנה, אנחנו כבר מספר חודשים לא פרסמנו מודעות מטעמן", הוא מסביר.

גורמים בכירים בחברת טעמן אמרו אמש ל"כיכר השבת" כי המודעה לא נשלחה על ידם. במקביל טוענים שם כי ייעשה בירור, אולי גורם מסוים שלח את המודעה על דעתו ללא היוועצות בכולם.

תוכן שאסור לפספס
104 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
57
בבר כל כמובן, אני כבר התחלתי לקנות שמן קנולה, אני כנראה אקנה כמות עד לפסח הבא שיספיק לכל השכנים בבניין. תעשו כמוני ויחד נאמר: די לטרור!!!
די לטרור!!!06.12.16
הלוואי עלי . בעז''ה בהזדמנות הקרובה לחנוכה אקנה ארגז לכל השנה!
עודד06.12.16
כי כשאוכלים דבר טומאה או משהו שבא מטומאה, כמו תומכי הפלס שהנם טמאים עד למאד, נדבקים בזה ואז המח והנשמה מיטמטמים, בדיוק כפי שקורה למחבלים ולאנשי הפלג ימח שמם וזכרם אמן.
אבי11.12.16
56
ותפסיקו להיכנס לנו לצלחת. ברנשים אכולים ומשועממים
בניברקים מפגרים06.12.16
55
אסור לאפשר לעיתון הזה להתקיים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים05.12.16

הצגת כל התגובות

54
הגזמתם!!! תינוקים תיגדלו המשיח מתעכב בגלל זה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אמא05.12.16
53
כשיש עשרות אלפי שומרי תורה ומצוות הנתמכים ע"י רבותיהם ת"ח וגאונים וראשי ישיבות, אצלם בעיתון אסור לפרסם, אך בכל העיתונים החילונים שהורסים כל דבר שבקדושה מחללים שם השם ללא שום מעצורים ולועגים על שבת צניעות ואפילו על ביזוי גדולי ישראל כולל את הרב שטיינמן, אצלם מותרים כולם לפרסם ועל אף אחד לא הוציאו שום
אודי05.12.16
ולא משנה אם הם ראשי ישיבה (למשל מרקוביץ מהמחבלים הנו ראש ישיבה אך רשע גדול וארור). ועליהם קראו הפסוק "הלא משנאיך ה' אשנא ובתקוממיך אתקוטט", היינו שיש למרר את חייהם עד שיתמו מן העולם או שיחזרו בתשובה.
אבי06.12.16
52
לא יעזור, לא עוד מנהיג אחד בציבור הליטאי, המלחמה הזו קבעה נחרצות מרן הגרי״ש היה המנהיג האחרון הרישמי, המנהיג הראשון שעליו חלקו זה הגראי״ל בזכות הטרור המטופש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מהצד05.12.16
51
סדום ועמורה מבני ברק. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
זלמן05.12.16
על זה שיוצא משערי חסד.
אבי05.12.16
קורח (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שי05.12.16
50
ונלחם חזק במאפיה של יתד נאמן
י.כ. פתח תקווה05.12.16
כך תלמד לא למרוד בגדולי הדור, יא חלאה מחבלית נאלחת.
אבי05.12.16
שמן זית דווקא טוב נגד תולעים.
יואל מרדכי06.12.16
49
טעמן רק ירויחו מזה כי הציבור הזה לכל פלגיו הם הרבה יותר גדולים והצד השנ גם אלו שמזוהים קצת איתם רובם לא מספיק שהידים שמחרימים
נתי08.12.16
48
חברת מזון היא חברה שמייצרת, מוכרת ומתפרנסת. לא מפלגה ולא תנועה פוליטית. מצידי שיפרסמו גם בידיעות, מעריב ואל-חיאת.
מצביעה ג' 06.12.16
47
במוסד די גדול שברשותי אעדיף לחזק את טעמן כדי שלא יחשבו שקמצוץ הזוי בציבור הליטאי יכריע על עתיד גורל החברה
יהודי שפוי06.12.16
46
באמת לא נמאס לכם דיי החברה כבר לא סובלת אתכם יתד עץ יאעלה תגדלו דברו על משהו יותר מענין יא גגגגגגגגגגג מסתולים מפגרים משועמים
אני05.12.16
כל אחד והטעם שלו אם לא מתאים לך מה את/ה עושה כאן?
א05.12.16
45
אותי לא מעניין פוליטיקה, ולא עיתונים. אבל כל מי שיפגע במיישרין או בעקיפין בקודש הקדשים הגראי"ל שטיינמן שליט"א, לא אוכל להיות קשור אליו לא במיישרין, ולא בעקיפין. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד05.12.16
44
yated zevel (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ariel05.12.16
43
גם אני יותר לא קונה טעמן
שומע לרבנים05.12.16
42
מה אנחנו ברוסיה של סטאלין? השטיינמניסטים איבדו את שפיות דעתם, הם חולים אנושים, לא מסוגלים להבין שיש ציבור שלא מקבל את ההנהגה שלהם, וחושב אחרת מחזון איש 5 הפירהר. אני קורא לכל החברות במשק לפרסם ביחד בפלס ולהפסיק לפחד מהטירוף של יתד נאמן. כל הכבוד למורדים משערי חסד אל תפחדו מהאימפריה.... (נשלח באמצעו
ללא שם05.12.16
ואנו נמשיך לקרוא לכולם להחרים, ונראה יד מי תגבר, האם יד התומכים בגדול הדור האמיתי הרב שטיינמן או התומכים בזקן ממרא משערי חסד וב"גדול" שמושך אותו באף, נתן זאב גרוסמן ימח שמו וזכרו.
אבי06.12.16
41
יחיו השונאים הקנאים ויסבלו לראות שלא עוזר ולא יעזור להם כלום כמו שכתוב כל כלי יוצר עליך לא יצלח ולשם הישועה
חיים07.12.16
40
רשעים כל מלבי המחלוקת משני הצדדים. חיה ותן לחיות !!!
ינקי06.12.16
39
בגלל תקיפות חמורות ... ובראש הדאגות של הועד השאלה אם טעמן כו פרסמה או לא פרסמה בהפלס. כבר אין לכם דאגות אחרות? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רפאל05.12.16
38
מעכשיו אני קונה רק טעמן
יתד'ניק05.12.16
37
העיתון היחיד שנותן ביטוי לכולם אשכנזים ספרדים חסידים וליטאים קנאים וחרדקים מעולם לא תמצאו אי אזכור של אירוע מסוים או התעלמות מקבוצה מסוימת בעתון האיכותי והמסריח הזה. חרם על יתד נאמן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! של חולי הנפש והכבוד בעם ישראל.
עודד05.12.16
36
תזכירו לי איך נגמר המאבק הקודם של הוועד הזה? רמז: הוא אפילו לא התחיל מי שמבזה גדולי ישראל אין לו הצלחה. והם מבזים גם את הגדולים שלהם וגם את אלה בצד שכנגד... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פרויליך05.12.16
35
עוד לא הבנתם שכל מה שקורה במגזר החרדי כל החילול השם שאתם עושים גורמים לכל הגזרות של עם ישראל איך אתם מתנגחים בעם ישראל מה זה פשוט בושה איפה אהבת חינם שלכם חרם וכל השטויות האלה תתביישו לכם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מלכה05.12.16
34
שזאת גזירת הגיוס לא תהיה מוחלפת ולא תהיה גזירה אחרת מאת הפלס יתברך שמו...
ר יענקב06.12.16
33
אבל בפועל יודעים כל המפרסמים בעבר שהמכירות שלהם לא ניזוקו, זה מוכח ע"י נתונים מחברות כמו סטורנקסט וכדו'. כמשרד פרסום אנחנו מנועים מלפרסם כי אנחנו לא מעונינים בטרור, אבל זה לא מוריד שקל במכירות, אם כבר להיפך!
בעל משרד פרסום06.12.16
32
עד מתי תמשיכו לייצר כאלה "דרמות". דייי זה כבר לא מעניין אף אחד... אתם צריכים לקרוא את דבריו של הרב דוד בלוך במאמריו "נטפי שפיות" באמת איבדתם את השפיות. יש דברים אחרים שצריך להילחם בהם.
צלאח מנצור05.12.16
31
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אא05.12.16
30
. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כאוב05.12.16
כאחד שנפל קורבן להטרדותיהם המרושעות, אני מעיד על כך בפה מלא. יהי רצון שהחרם עליהם יצליח וכל בריוניהם הארורים והמטרידים, יגוייסו,כדי שאולי שם תכבד העבודה עליהם ואל ישעו בדברי השקר של מנהיגיהם הן אלו משערי חסד והן אלו מישיבות המחבלים. בכל מקרה ימח שמם וזכרם.
אבי05.12.16
אני עצמי הייתי קרבן להטרדותיהם. אז אם אתה כאוב שימשיך לכאוב לך, כיוןם שאתה תומך ברשעים ארורים וחלאות המורדים בגדול ישראל האמיתי,הרב שטיינמן, ואיוו להם למושלים זקן ממרא ולבלר ארור.
אבי06.12.16
29
שקרנים!!! עולם השקר במיטבו!!!!! שכל אחד יעשה מה שטוב לו ויפרסם איפה שרק רוצה!!!! וכל אחד יקנה מה שבא לו תפסיקו להכתיב!!! די נמאס!!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עולם השקר משיח דחוף05.12.16
28
תגידו אתם חושבים שהם יצליחו עם החרם הרי זה בדיוק כמו להחליט לא ליסוע עם אגד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יענקי05.12.16
27
אנשי יתד נאמן אינם משתמשים כלל בשמן זית מפני שרשום עליו נעשה מ ''עץ'' זית רענן
יהודי נורמלי06.12.16
26
וחוצמזה זה מגעיל מוצרים לא טעימים
חסיד גור05.12.16
יש להם אחלה מוצרים באחלה מחירים!!!
אבי09.12.16
25
בכל חברה מתוקנת היו מטפלים באדון פרויליך בכדורים, מספר שבועות והבן אדם יכול לחזור לשפיות
ידידיה05.12.16
24
הכל שטויות. אין לחרם הזה שום כח להזיז לכם כמלא נימה. רוב הציבור שפוי ןלא ייתיחס לחרם הזה וכנגד כל אותם "קנאים" שיפסיקו לקנות ממוצרכם האיכותיים הרי יבואו אלפים רבים חדשים שדווקא יעדיפו אותכם כל אותם מנויי הפלס, או סתם כך אנשים רבים שלא סובלים את ההתנהגות של יזמי החרם הזה שאין לו שום תמיכה מאף גדול אמ
מוטי05.12.16
23
כסף גדולים כסף חצרות כסף משבקי״ם בסוף כסף כסף כסף בגמטריה דעת תורה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שי05.12.16
כסף כסף כסף ועוד פעם כסף
מנחם05.12.16
22
ארגוני הכשרות החרדית הן מאפיה לכל דבר. בבני ברק אסור להכניס העדה החרדית, ובירושלים אסור להכניס לנדאו, ואצל הספרדים לא זה ולא זה, רק הכשרות של בני מרן שלומדים תורה בבני ברק.. ועתה מאפיה של עיתונים. אכן הבטלה והעניות אם כל חטאת.
דן סגל05.12.16
21
לגדולי ישראל, אך משום מה לא שמעתי שמישהו הציע להחרים את כל מי שמפרסם בעתון הארץ. מחפשים מישהו קטן וחלש, מלבישים עליו איזושהי אשמה ורוצים לבלוע אותו חי וגם להרגיש ש"מקדשים שם שמים". וה' יבקש את נרדף. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רפאל05.12.16
עתון הארץ הוקם בידי חבורת כופרים שמלכתחילה היה ידוע מה שהם ולכן אין חשש שמן דהו מחבורת היראים יראה אותו או יקרא בו. מה שאין כן הפלס שפושט טלפיו כחזיר ואומר "ראו שכשר אני", ע"י הכתרת זקן ממרא ל"גדול" וכן תמיכה בפסאודו-רבנים דוגמת רבני המחבלים למיניהם (מרקוביץ,דויטש ושאר ירקות). וכאילו שהם נשמעים ל"גד
אבי06.12.16
20
מי שנותן יד למחרחרי הריב האלה צריך להחרימו
אסף07.12.16
19
מי שהעלה את המודעות למוצרים עם הכשר זה טעמן לראשונה לפני עשרות שנים לפני זה היו מוצרים ירודים במחיר כפול מהרגיל אלו אנשים ישרים מאד יראי שמים ובעלי חסד גדולים מאמין שמתחרה שם להם רגל
חזי יצחקי מוצא05.12.16
18
חייהם למלחמה בנושא שלא מעניין אף אחד, ובטוחים שמצילים את הקב"ה בכבודו ובעצמו... שישבו ללמוד ואולי יצא מהם משהו... כך בוודאי היה מייעץ להם מרן הראש ישיבה שליט"א...
החברים של אהרל'05.12.16
17
גם אני יותר לא קונה מי חברת טעמן
שומע לרבנים05.12.16
לא בטוח שזה טעמן מי זה חברת טעמן? מי? אולי זה טעמן.... אולי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שושקו05.12.16
16
ילדים קטנים, בזכותכם אולי אעשה מנוי להפלס!
הוועד למען כבוד05.12.16
תעשה מנוי להפלס. רק שתדע שהפלס גרוע יותר מכל עתון משוקץ ופורנוגרפי המופיע בשוק.
אבי05.12.16
הפורנוגרפיה??????????? א זה בסדר אתה לא לבד, כבר אמר אחד האדמורי"ם: "שָׁלַח יָדָיו בִּשְׁלֹמָיו חִלֵּל בְּרִיתוֹ", מי ששולח ידיו לכתוב ולהשמיץ את שלומי אמוני ישראל, בידוע שהוא חילל את בריתו.
נחשפת05.12.16
אולם הבאתי אותם, שידוע שהם שקץ, כדוגמא, שהם עדיפים על ה'פלס'. שכן, בקראך עיתונים דוגמת אלו, אתה יודע שאתה חוטא לטוב ולרע, אך בקראך את ה'פלס' המציג עצמו כביטאון עולם התורה, בעוד שהוא באמת ביטאון הסיטרא אחרא, אתה חושב שאכן זה כך כיון שהוא נתמך ע"י זקן ממרא וחבורת ליצים המתקראים רבני הפלג הירושלמי והמח
אבי06.12.16
15
רק גברים מפגרים ובטלנים עסוקים בשטויות להכפיש את רבותנו בזוטות בריבוי מחלוקת ושנאת חינם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ועד הנשים לכבוד רבותינו05.12.16
משים דעתן קלה ולכן אין לשמוע להן וודאי לא להתייחס לשוטות מבית המדרש של חלאות הפלג והמחבלים ימח שמם וזכרם.
אבי06.12.16
14
. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי מאלעד05.12.16
המטבח של ה 5.5 מטר בבית אל תסתלבט מפגר! סופר יש לו חהחהחההה זה לא מצחיק ידביל.
עודד06.12.16
13
אם פרוילך מתעסק בזה הוא ודאי יצליח תיראו את המאבק במוסדות הוא הצליח למעלה מן המשור כך כאן הוא יצליח וטעמן תספוג נזקים גדולים
יהושע05.12.16
תפסיקו ללכת אמים איסתרא בלגינא קישקיש קרייא די נימאסתם על בורא עולם ועל הציבור שכבר לא איתכם מכל נמלה עושים הר לכו לילמוד בחוול תורה. התורה זועקת אוי לכם מעילבונה של תורה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחק05.12.16
12
אסור להחרים איפה היהדות???החרדים הגזימו בושה!!! זה רק אצל האשכנזים .... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
סיגי05.12.16
לדבר על שכנזים כיאלו מותר אז תכנח את עצמך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בני05.12.16
11
תבינו כל פרסום בהפלס מקדם את כלל ישראל במאבק בגזירת הגיוס והשמד ר"ל , אתם יכולים לשתף פעולה עם הצבא או לשתף פעולה עם דעת התורה האמיתית ע"י פרסום בהפלס וקניה ברשת של היהודות הנאמנה !!!
ר יענקב05.12.16
המורה לכולם להתייצב. ואכן, מי שהתייצב עד עתה לא ניזוק. דעת חלאות המחבלים והפלג הירושלמי ימח שמם וזכרם, כמו דעתו של זה משערי חסד הנה דעת זקן ממרא, ואין להתחשב בה. מזלו שהיום לא מוציאים לגביו את האמור בתורה. אין גזירת גיוס ואין שום דבר. מי שנעצר זה חלאות שלא צייתו לדעת התורה האמיתית ובחרו לא להתייצב ו
אבי05.12.16
10
יותר גרועים מהחיזבאלה, מה החרמות האלה, כל אחד יפרסם היכן שהוא רוצה, הפלס ועץ זו עובדה מוגמרת ולא יעזור לאף אחד כל החרמות, מי שרוצה שילחם איתם רק השקפתית ותו לא.
גד05.12.16
של טעמן כמובן, וממליץ לכל השפויים שעוד נותרו, לעשות כמוני.
בורח מהמשוגעים05.12.16
9
אם מישו מחפש תעסוקה אולי שיעזור לנפגעי השריפות לשקם את ביתם או לזק"א לגרד הרוגים מהכבישים אבל דחילק בכזה זמן אין לכם מה לעשות?? זה דעת גדויילי ישראייל??
מוישה זוכמיר05.12.16
8
אוי אוי מסכנים הועד למען כבוד רבותיינו כבוד התורה נהיה למרמס והכל בגלל טעמן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודה 05.12.16
7
די לבילבולי שכל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מש05.12.16
6
מי מתיר לרשעים לעשות חרם על מוצר רק בגלל שפרסמו בעיתון מתחרה רשעים ארורים
aph.05.12.16
הוא עיתון שנולד למחלוקת לערער על גדולתו של מרן הרב שטיינמן שליט"א ולקלקל את אמונת חכמים שייך לעדת קורח.
שלמה05.12.16
ומצווה לעשות חרם עליהם עד שיתמו חטאים מן הארץ, וכיון שהם רשעים ארורים וחוטאים גדולים יש לרדוף אותם עד חורמה.
אבי05.12.16
רשעים ארורים הם אלו הממשיכים לאחוז במחלוקת ומחרימים חברה בגלל פרסומת בעיתון. את 'תלמה' ואת 'מטרנה' ואת כל אלו שדחפו חיידקים ורעלים למזון, לא החרמתם, אבל את טעמן כן. רישעות לשם שמים!!! אבל לא יעזור לכם אנשים יוצאים מבר כל עם עשרות בקבוקי שמן זית.
שוטים ארורים05.12.16
5
הליטאים השונאים הם הרשעים הכנ גדולים שרק שייך יותר גרועים מהנאצים
ברקוביץ יואל05.12.16
הם גרועים לא רק מהנאצים אלא הם הנאצים בהתגלמותם, עקב התנהגותם הברברית והבריונית
אבי06.12.16
4
כל המודעות צנועות ומפרסמים רק עסקים ששומרים שבת. העיתון היחידי המנוהל על ידי רשעים הוא הפלס. צו העה הוא לנדותו ולהחרימו. אוי להם לברייות שלכבוד שמים אין חוששים ולכבוד רבם חוששים! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רפאל06.12.16
והוא הדין כלפי ידיעות, מעריב ושאר עיתוני היום.
אבי07.12.16
3
לכו ללמוד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שריאל05.12.16
2
גם אם אתם לא מסכימים איתם איך אפשר לבזות הרב שטיינמן שליט"א או איזה מגזר תתביישו לכם להשוות קבוצה ביהדות לנאצים איזה אנשים שפלים אתם שונאי ישראל ואנטישמים זה מה שאתם כל כתבה שיש על החרדים קמים כל העמלקים ונהיים יפיי נפש תתביישו לכם חבורת משוגעים שונאי דת תעופו מהאתר הזה האתר הזה הזה הוא לציבור
דני05.12.16
1
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה05.12.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24
ש

לסיים מסכת אחרי מסכת

2 מליון ₪ הושקעו בפרוייקט הדיגיטל התורני - הצטרפו >>

כיכר בשיתוף יומי | מקודם

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

בעלי עסקים?

כך תזהו חשבונית פיקטיבית • מסייעים למניעת פשיעה וטרור 

כיכר בשיתוף רשות המיסים | מקודם

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

לכולם ובחינם

באו לטייל בחול המועד בחינם >>

כיכר בשיתוף בנק הפועלים | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24