כיכר השבת

המלחמה מחריפה

השלב הבא במאבק נגד גיוס לצה"ל: שיימינג לכל חייל חרדי

חשיפת 'כיכר השבת': קיצונים חרדים שוקדים על הקמת מאגר שיכלול את פרטיו האישיים של כל מתגייס חרדי לצה"ל. "ננצל את השיימינג כגורם מרתיע מפני הגיוס לצה"ל" (אקטואליה, חרדים)

44
ישראל כהן | כיכר השבת | כ"ב בכסלו | 22.12.16
השלב הבא במאבק נגד גיוס לצה"ל: שיימינג לכל חייל חרדי
(צילום: נתי שוחט - פלאש 90)

קמפיין החרדקים מעלה הילוך: ל"כיכר השבת" נודע כי גורמים קיצוניים בעדה החרדית פתחו בימים האחרונים בהיערכות לקראת קמפיין חדש נגד גיוס חרדים - בהשראת תופעת ה'שיימינג' הידועה לשמצה ברשתות החברתיות. על פי הפרטים שהגיעו ל"כיכר השבת", בכוונת הגורמים להפעיל מנגנון שיימינג נגד מתגייסים חרדים לצה"ל כ"גורם מרתיע נוסף נגד התגייסות צעירים חרדים לשורות צה"ל".

אם בעבר הקיצונים התמקדו בחשיפת פניהם ושמותיהם של פעילים לגיוס חרדים ולהקשות על פעילותם - בין השאר במסגרת חוברת "הציידים", כעת מחריפים הקיצונים את מאבקם ונערכים לחשיפת פרטים אישיים ותמונות של תלמידי ובוגרי ישיבות חרדיות שהתגייסו לצה"ל.

ל"כיכר השבת" נודע כי הגורמים הקיצוניים החלו בבניית מאגר מידע נרחב שיכלול את הפרטים על כל מתגייס שמקורו בעולם הישיבות - כולל פרטים מחייו האישיים. לטענת גורם המעורה בפרויקט הקיצוני החדש, כבר היום קיים בידיהם מאגר שכזה, אולם כעת הם שוקדים על הרחבתו "לקראת הפקת קמפיין השיימינג נגד תלמידי ישיבות שחתכו מספסל הישיבה לשורות צה"ל" כהגדרתו.

"אולי בתחילת המהלך שבתחילתו ינסו 'הציידים' והמתגייסים לצייר תמונת מצב ורודה כביכול זה אינו פוגע בהם, ואולי אף פועל כביכול לטובתם ולהאדרתם של המתגייסים, אך בשורה התחתונה, כשהמתגייסים יתויקו על שמותיהם ותמונתם הם יושלכו החוצה מכל בית כנסת וריכוז חרדי שפוי גם ללא המדים עליהם" טוען גורם קיצוני חרדי בשיחה עם "כיכר השבת".

לדבריו: "בחלק מההתחייבויות למגויסים החרדים, מבטיחים להם כי איש לא יידע שהתגייסו ובכך מפתים אותם לחצות את הקווים מספסל הישיבה המחמיר לעולם המתירני והחילוני של צה"ל. ביום שאותם תלמידי ישיבות יידעו כי החגיגה הזו נגמרה - זה ימנע מהציידים להמשיך ולהפיל עוד תלמידי ישיבה ברשת הגיוס".

האם במשטרה ובצה"ל יעברו על הקמת מאגר השיימינג החדש בשתיקה? קשה לדעת, בפרט לנוכח העובדה כי בית המשפט לא הרשיע רבים מרשימת העצורים במסגרת קמפיין החרד"קים שנועדה להרתיע את מפעילי הקמפיין הקיצוני.

תוכן שאסור לפספס
44 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
31
שפע של צעירים במשחקית מחשבים ברחוב לונץ מדרחוב בירושלים וליד עוד סניף בשמאי שם הם מבלים שותים גולשים באתרים עלאק לומדי תורה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם15.03.17
30
וזה לא יעזור לכם אלא להפך אני למשל אהיה גאה שהתפרסמו את התמונה שלי כדי שיראו שיש גם חרדים בצבא (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חייל חרדי22.12.16
29
תתביישו לכם אנשים דוחים שקוראים לעצמם חרדים לכו ללמוד תןרה במקום להפיץ שנאת חינם זה עדיף על חילול השם שאתם גורמים אתם חושבים את עצמכם יותר טובים מחיילים שמוסרים נפש לשמור עליכם או שאתם מעדיפים שבאבניקים השיוה שלכם לזרוק רפש כבר מזמן פשטה רגל אתם לא משיגים כלום חוץ מהלבנת פנים של יהודים אחרים אוי ל
א מהדרום22.12.16

הצגת כל התגובות

28
היה בידינו למחות ולא מחינו כשהאפסים האידיוטים היו עדיין מתי מספר. שלא נסמוך על העסקנים שעסוקים בשטויות (כמו למשל אם איזה ראש ישיבה פלוני הזמין חברת כנסת), אם אנחנו לא נזרוק את המסריחים האלה מתוכנו, מחר הם יתנכלו לכולנו. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אוואדע22.12.16
27
מה שאנחנו חייבים להפנים, שמי שמתנגד לחיילים הוא אוטומאטית שותף וידיד של החמאס! אם אין צה״ל, אוי ואבוי מה שיקרה לנו! מספיק לראות איך הם רוצחים אחד את השני בסוריה על בסיס יומי וזה לא מפריע לאף אחד. אנחנו או עם צה״ל או עם החמאס, אין מקום באמצע, (באמצע זה גם כן מתאים לחמאס, ואם הוא יוכל הוא ירצח גם את ה
די מספיק22.12.16
26
עד שאנחנו לא נעשה את המלאכה ולא נקיא מתוכנו את המושחתים הקיצוניים הללו, ועד שלא נבין שזהו, נגמר, אין היום ׳גדוילים׳ שיש להם אומץ להגיד את האמת, וכל מטורף לוקח היום בעלות על התורה ומנסה לכפות באלימות את דיעותיו על כלל הציבור, אנחנו נמשיך לסבול מהחלאות האלה! שהרי תמיד ימצאו יותר קיצונים שידרשו מאתנו ל
מה יהיה22.12.16
25
א
טוב להודות.22.12.16
24
חובה לגייס הם לא לומדים תורה מחפסים כל היום נשים חרדים עוקבים אחרי אישה בהצעות מגונות הרבה חרדים בירושלים! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אולין15.03.17
23
כל התורה והנביאים מלאים במלחמות שבני ישראל נלחמו, ולא זו בלבד אלא שחכם עיניו בראשו וההיסטוריה לימדה אותנו איך החיים של היהודים בלי צבא היו שווים כקליפת השום, והכלומניקים האלו, במקום לצחצח את נעלי החיילים ולנשק אותם, הם נלחמים בהם??? אבל אשמים אנחנו שלא זרקנו אותם מזמן מחוץ למחנה. חבורת מצורעים שלא ת
באמת22.12.16
22
מעניין איך הבטלנים עמי הארצות האלו מסבירים לילדיהם (אם הם בכלל לומדים איתם) את סיפור חנוכה. הרי המכבים היו לוחמים שלא הסתגרו בשטיבלעך, ולא העבירו את היום בצעקות גיוועלד עם האצבעות באף... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גיוועלדיק22.12.16
21
כנסת בגללם! היחידים שיזרקו זה הם בעצמם. ששנואים אצל כל המגזר החרדי הנורמלי!!!
אני22.12.16
20
צהל השליחם של השם
נחמן22.12.16
19
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
סתם מחשבה ציונית22.12.16
18
מי התיר לומר לשון הרע ורכילות על יהודי
יצחק22.12.16
17
לכל אותם אנשים שמנסים להפחיד בחורי ישראל שלא לומדים בישיבות ורק רשומים בהם... בתור אחד שלמד במיר ובעטרת ישראל אני יכול להעיד ש50٪ מהישיבות לא לומדים ולא נמצאים כל היום בישיבה. אז יאלה שיגייסו אותם. אם לא יהיה לכם את הפרטים שלי. אשמח לשלוח להם את כל מה שבא לכם שתכניסו לתוכנת השיימיניג שלכם.... (נשלח
מושיקו22.12.16
כל מילה שכתבת בסלע!!הם לא מאיימים על אף אחד המפגרים האלה..שידאגו לחנך קודם את עצמם!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאיר22.12.16
ה
אוהב מושיקעס'22.12.16
16
איזה חילוול ה"..איפה הרבנים שלהם??? איך נותנים למשוגעים האילה לעשות הכל מה שבא להם??? אילה נקראים בחורי ישיבה??? זה נקרא חינוך חרדי???? מה קורה לנו?? בושה להיות לרדי היום..עם בחורים בטלנים כאילה...הלוואי שיגייסו אותם בכוח.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רותי22.12.16
15
יתגייסו בגלוי וילבשו את המדים בגאווה!
רפאל22.12.16
14
אתם לא מבינים עם ישראל שכל אלה נגד צהל ערב רב כפי פשוטו אלה שמתגיסים אשריהם ואשרי חלקם כשיבוא מלך המשיח בקרוב יתגלה בדור הזה יקומו בתחית המתים חיילי צה"ל ראשונים למה הקב"ה רוצה להראות למרגלים בגלל ארץ ישראל לא נכנסתם כי לגלגלתם להם סתכלו חילים שנלחמו על ארץ ישראל והקב"ה יתפאר בהם אז כ
משה22.12.16
שמים נקודה אסור להקים מדינה לפני ביאת המשיח נקודה
שפוי22.12.16
אתה מסמטמר או מנטורי קרתא או מהעדה או שאתה מהמפותחים של עץ.לא טוב לך פה, לך מפה אתה ושכמותך אנשים משוגעים שברור לי שאין עסקכם בתורה הקדושה יומם ולילה נראה לי שאתם קצת הפוך מזה,ואל תכנס לנושא ההלכתי האם לעלות לארץ לפני שאתה מעיין היטב בסוגיא ,ובכל מקרה לנו יש מספיק גדולים שגרו בא''י שאנ מסתמכים עליהם
חיים22.12.16
13
אני תומך 100 אחוז די שלחרדים בצבא הטמא !!!
yes23.12.16
אפילו משפט אחד ברור לא מצליח להוציא, מסכן... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אהה23.12.16
12
הההההההההההההההההההההההה
אמת.22.12.16
11
ּאין הגדרה אחרת . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה22.12.16
10
בעוה"ב...
יוסי22.12.16
9
ע
כרמל בשעת המנחה22.12.16
8
והיו מאד רוצים לחבוש כומתה אדומה במקום מגבעת שחורה גלותית, אבל מפחדים, חסרים אומץ. לכן מנסים לפגוע במי שזכו להתגייס.
דן סגל22.12.16
7
ר
קקקקננננקקקבבבב22.12.16
6
צה"ל ודאי שחלקם מומנים ע"י צה"ל בעצמו שורצה לעשות כאילו יש חרדים בצבא ותראו בכל מקום התגובות אותם מיליםזה מראה אדם אחדעושה הכל.. אבל ידוע לכולן שאין גדול אחד בישראל שמתירללכת לצבא. מאדיך אין גדולאחד בישראל שמתיר לעשות מה שהם עושיםאלו ממאה שערים
כנסו כולם......22.12.16
אבל לא ראיתי תשובה הילכתית אחת מנומקת האוסרת את שרות הגברים בצה"ל. בשנים הראשונות של המדינה הרבה חרדים שרתו בצה"ל והדבר היה מקובל כהיתר גמור, למעט בחוגי הקנאים.
רפאל23.12.16
5
כ
דור ומציליו.22.12.16
4
רק נזק הם עושים
אלוהים23.12.16
3
ע
שיתהפך העולם.22.12.16
2
כל המגיבים פה חולה נפש,עובדים את המולך הציוני. החזו"א כבר אז בזמנו אמר שהם (בן גורגור שר"י וחבריו) קבוצת ליסטים והרי לכן אנו לוקחים כסף מהציונים למה זה שלנו. כל גדולי ישראל התנגדו לצבא החזו"א לא עשה אף פעם הפגנה חוץ מגיוס. הרב עובדיה בכה על זה שמתגייסים. כל הגדולים מפורת יוסף התנגדו למזרחי לציונות ו
איש ירושליים23.12.16
אז נא לכתוב ביידיש, כי ספר זה אוסר באיסור חמור את השימוש בלשון הקודש לעינינ חול. וכמו שלא נתקבל בישראל האיסור על הדיבור בלשון הקודש, כך גם לא נתקבל האיסור לשרת בצה"ל.
רפאל23.12.16
1
ימח שמם של הזבלים האלה שעושים את הדברים האלה לחיילים. לא פלא שהיה שואה ורצו לחסל את האשכנזים האלה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי22.12.16
אתה צודק בתוכן אבל אתה חלאת אדם אם אתה מסוגל להוציא מהפה שלך את המילים לא פלא שואה ל"אשכנזים" תתביישששששש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אשל22.12.16
עכשיו אנחנו יודעים שאתה פשוט פרענק! קטן שחור ומגעיל!!!
נהנה23.12.16
גם אני מצטרף לנ"ל! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאיר22.12.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24
ש

קרקע למכירה ליד ירושלים?

זכות לדירה ירושלמית ב-140 אל"ש - ממש בהישג ידך

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

לימודי דיינות

כך אלפי בוגרי ישיבה הפכו לדיינים מוסמכים

כיכר בשיתוף מ.ל.מ | מקודם

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מורשת יהדות תימן

בני הישיבות התימנים הקבילו את פני הגר"ש מחפוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

לבעלי הון עצמי של ₪255,000

ההזדמנות: פרויקט יוקרתי בבני ברק, צמידות לפארק ירקון

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24