כיכר השבת

הקמפיין נגד החיילים החרדים

דרעי, ליצמן וגפני מסרבים לגנות את ה'שיימינג' נגד חיילים

השרים אריה דרעי ויעקב ליצמן וח"כ משה גפני מסרבים לגנות את עלייתו לאוויר של מאגר השיימינג כנגד חיילים חרדים, ולמעט שלושה חברי כנסת מש"ס - הנציגים החרדים מעדיפים לשתוק (חרדים)

115
ישי כהן | כיכר השבת | כ"ז בכסלו | 27.12.16
מסרבים להתייחס. דרעי, ליצמן וגפני
מסרבים להתייחס. דרעי, ליצמן וגפני (צילום: יונתן זינדל והדס פרוש)

לפני כשנתיים, כשקצין חילוני הותקף בשכונת מאה שערים בירושלים, חברי הכנסת החרדים יצאו בזה אחר זה בהודעות גינוי חריפות וקראו אף לגדוע את ידם של אלו שנגעו בקצין. אולם כעת, כאשר מובילי קמפיין החרד"קים עולים שלב במלחמתם ומציגים "מאגר בושה" עם תמונותיהם של מאות חיילים חרדים - רוב חברי הכנסת והשרים החרדים מעדיפים לשתוק ומסרבים לפרסם הודעות גינוי.

כפי שדווח ב"כיכר השבת", לאחר שאיימו לצאת בקמפיין שיימינג נגד חיילים חרדים באמצעות פרסום תמונות ופרטים אישיים שלהם, הקיצונים מממשים את איומם. בשעות האחרונות מפרסם מטה המאבק נגד גיוס חרדים לצה"ל את המאגר ובו מאות תמונות של חיילים חרדים במדים.

"כיכר השבת" פנה לכל חברי הכנסת החרדים בבקשה לשמוע מהם התייחסות להחרפת המאבק כנגד החיילים החרדים, אולם רובם העדיפו שלא להגיב - בראשם השרים אריה דרעי ויעקב ליצמן, חברי הכנסת משה גפני, אורי מקלב, איציק כהן וסגן השר מאיר פרוש.

הכותרת ב"כיכר השבת" היום

בין אלו שכן הסכימו להגיב נמצא השר דוד אזולאי שאמר: "אני מגנה כל סוג של אלימות ובמיוחד נגד חיילים. אני קורא למערכת אכיפת החוק לנהוג ביד תקיפה כנגד המפיצים".

ח"כ יעקב מרגי הגיב בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "לכל החיילים החרדים שמופיעים בקמפיין הנאצה וההסתה ברצוני לומר לכם שאני גאה בכם שבחרתם מרצונכם את מה שבחרתם חנוכה שמחה אנחנו לצידכם. ולכל החיילים החרדים שמופיעים בקמפיין הנאצה צר לי לומר לכם אם הייתם מנדלבליט או רקפת רוסק הפרקליטות הייתה מגישה כתב אישום כנגד המסיתים".

ח"כ יגאל גואטה אמר ל"כיכר השבת": "הפצת תמונת חיילים חרדים ודברי הסתה על ידי כל מיני כינויים והתבטאויות קשות זהו דבר שצריך לגנות בכל תוקף על אחת כמה וכמה שהפועלים מאחורי קמפיין ההסתה הזה מגדירים את עצמם בני תורה.

"אולי לא לכולם זה ידוע אבל גם אני עשיתי צבא כמו יתר חבריי במפלגה וגם מייצגים נאמנה את ציבור בני התורה אני פונה בזאת לרמטכ"ל גדי אייזנקוט לתת אות מופת לכל אחד מהשמות שמופיעים בתמונות שכידוע ברובם הם מבני עדות המזרח".

כאמור, בעוד ב'יהדות התורה' בחרו להתעלם לחלוטין מההסתה, שלושה חברי הכנסת מסיעת ש"ס דווקא בחרו שכן להתייחס לקמפיין וגינו אותו בחריפות.

תוכן שאסור לפספס
115 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
73
אוי לה לבושה שלה הנהגת החרדים המסרבת ללכת בדרכי התורה שלה הם מטיפים .. קיומו של צבא הוא צוו ברור עשה לך שרי מאות ... וכן הלאה .. השפלה וההוקעה של בחורים צעירים שבחרו בדרך האמת והצדק ופעלו על פי מצפונם ואמונתם כי צדיקים הם הינה מעשה בלעם פשוטו כמשמעו .., ואלו המשפלים ימצאו את עצמם מושפלים והמקללים ימ
David kadoch 02.01.17
72
תוכלו לסמוך על קולות העסקנים בלבד! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רפאל28.12.16
71
חברה השתגעתם התחרפנתם לגמריי טוב שסוף סופ יש מישהו שמנסה לשמור על הזהות החרדית כל הכבוד.
מוטי28.12.16

הצגת כל התגובות

70
מה נסגר בראש החרדי-סטאלינסטי שלכם? אי אפשר לפרסם תגובות נגד החכי״ם החרדים??? מה, להגיד שהם מדושני עונג ובוגדים במטרה לא יאה מספיק? חבורת חנפנים ילדותיים אתם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שוין28.12.16
69
אז למה באים בתלונות לחברי הכנסת הערבים של מגנים את המחבלים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי28.12.16
68
דרעי וליצמן
מני28.12.16
67
יתום לא ישפטו וריב אלמנה לא יבוא אליהם. מה אתם מתפלאים, חברה שמנצלת את החלשים (שולחים את הנשים לפרנס את הבעלים), ולא מענישה את האלימים (שמנצלים ילדים) ומטאטאת את הלכלוך מתחת לשטיח, למה שהנציגים שלנו יהיו פחות מושחתים ופחות ציניים??? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הצילו27.12.16
66
נננננננננננננננננננ
פוי פוי27.12.16
נ
פוי הגדול.27.12.16
65
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיכאל27.12.16
64
אתם בושה לעם חבל על כול פרוטה שמשלמים עליכם מקווה שתיתכלו עם מחבלים וכול אחד מיכם יקבל מה מגיע לו הלו חיילי צהל ששומרים עליכם אפסים אחד אחד בושה למדינה אנשים כמוכים מכירים שומר ישראל מה זה ?בעצם אתם מבינים רק בסחתנות אפסים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ברוך מחלוף27.12.16
63
בטח שהם מסרבים. כי זה כדור שלג, צעירים הם צעירים בכל מקום ומצב, ההורמונים עובדים, והם צריכים להוכיח את עצמם כלפי המין השני, ובנושא זה, גיוס לצבא, עונה על האגו. הליצמנים והרבנים לא צריכים את זה, כי זה פוגע במטה לחמם. הדת היהודית היא דת חומרית, לא רוחנית, ולכן בם מתנגדים לגיוס. תארו לכם כמה כסף נישפך
אהרון שביט30.12.16
62
שלאף אחד זה לא מענין
יעקב ליצמן29.12.16
61
את הנפש שלהם בשביל הציבור מה קרה פתאום???????
יאיר29.12.16
60
הוי לאותה בושה שחברי כנסת המתיימרים להיות חרדיים בעלי השקפת עולם של בני תורה עוזרים למוטט את כלל ישראל ע"י גזירת הגיוס השמד והזימה ר"ל , לפחות כלפי חוץ הם מראים שהם שותקים במקום לעודד ולעזור לקמפיין אשר כל תכליתו למנוע את הרס היסוד של ההשקפה התורנית כפי שניתנה לנו ע"י גדולי הדור האמיתיים וכפי שמתפרס
ר יענקב28.12.16
59
אין ספק שבהמון מיקרים פרטיים בהחלט ראוי לבחור ללכת לצה"ל ואינני חושב שיש בזה מחלוקת, אולי על עצם הקו הגבול, מתי נכון ליישמו. ובינינו אין ספק שיש ערך בהגנה על היהודים בארץ זו. אבל אין קשר בין כל זה לבין נושא המאבק. החילונים מעמידים את צבא כערך עליון מעל כל ערך, בוודאי מעל ערך לימוד תורה ושמירת המצוו
gim28.12.16
58
מה המשחק הזה? הם לא חלק יקר מציבורנו? עדיף אלפי מונים בחור שלא מוצא עצמו בישיבה, אשר מתעל כוחותיו לעשייה ערכית ובונה, מאשר עוד שבאבניק ברחובות ב"ב / אלעד / ירושלים וכו'. הלא כן??? איזו צביעות ורקבון מנהיגותי! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דובר אמת בלבבו28.12.16
57
בסד אלו שמסרבים לגנות את ההתקפה הפושעת נגד החיילים החרדים שיתביישו להם ולא ראויים להיות בכנסת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
א27.12.16
56
אוהבת את שניהם אותו הדבר מעריכה אותם אותו הדבר
יעל27.12.16
כל הכבוד אמא יקרה שירבו כמותך נורמליים בישראל חנוכה שמח
אלף28.12.16
אוהב בהחלט את שניהם, אך מעריך? אני מעריך רק את מה שראוי לערכה באמת... גם צבא זהו צד שראוי לערכה מסוימת, הרבה יותר טוב מלא לעשות כלום, ויש בזה תרומה לזולת, אך להעריך אותם בשווה? (הרי בינינו גם הבן שבצבא היה מת להיות בחור ישיבה, אך לא מספיק התאמץ... זהו ראוי לערכה?)
דוד28.12.16
אולי לא יכול....? ככה לזלזל בבן שלך?
אנונימי28.12.16
שמשרת בחיל ה'. חיל ה'=הסיירת של הקב"ה. (אמא תמיד תאהב את הילדים שלה יעשו אשר יעשו) מעתה תגידי בסדר הזה: יש לי בן אחד בחיל ה',בסיירת של הקב"ה ובן אחד חייל.
רק שתדעי28.12.16
אני יודע שהעולם עומד בזכות הלימוד של הבחור ישיבה והוא זה שבלימודו שומר על אחיו ועל שאר החיילים. ולגבי החייל אני מתפלל ומייחל בדמעות יום יום שיחזור בחזרה ללימוד התורה. כי בצבא רק מקלקלים לי אותו יותר ויותר. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים27.12.16
55
שני כיוונים הרוב רוצה להשתלב המיעוט רוצה כסח הרוב ככל הנראה ינצח החכים החרדים כמו הערבים יש בהם נטיה לקיצוניות ולכן במקומות שבהם יש חשש מהקיצונים הם מיישרים קו מדובר בפרימטיויות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
james27.12.16
54
חשבתי יותר לא להצביע ש"ס, ובזכות זה מעכשיו אצביע רק ש"ס. לא האמנתי שדרעי יעמוד כנגד התעמולה התשקורתית שעושים עכשיו בעד גיוס החרדים לצה"ל. רק ככה יחזרו כל בני התורה לש"ס. חזקו ואמצו. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נדב27.12.16
53
SDFS
swfgaf27.12.16
52
כי שי שהולך לצבא הוא מעבד את ההגדרה יהודי
היהודי האחרון01.01.17
מענין שאתה קובע מי יהודי ומי לא
חרדי שפוי01.01.17
51
אין ספק שבהמון מיקרים פרטיים בהחלט ראוי לבחור ללכת לצה"ל ואינני חושב שיש בזה מחלוקת, אולי על עצם הקו הגבול, מתי נכון ליישמו. ובינינו אין ספק שיש ערך בהגנה על היהודים בארץ זו. אבל אין קשר בין כל זה לבין נושא המאבק. החילונים מעמידים את צבא כערך עליון מעל כל ערך, בוודאי מעל ערך לימוד תורה ושמירת המצוו
gim28.12.16
50
הרי הוא אמור להרגיש מה שהחילים הצדיקים עוברים??????????? ??????
גד28.12.16
49
איך לא מתביישים נציגי ציבור חרידי שלא מגנים את השימיניג ופוגעים רק בעצמם. ובמפלגה שאתם מייצגים . אנשים שהיתגייסו למען העם והמדינה מיתוך הציבור החרדי כי רצו לתרום למען המדינה ולא רק לקבל טובות הנאה. אנשים שמקריבים את עצמם למען אחיים שיושבים ולומדים בישיבה . בושה וחרפה שאתם הנציגים שלהם. ואגב לא כל אב
מאיר בן הרוש28.12.16
48
זכות הציבור לדעת.
נחום28.12.16
47
לא חוזרים בשישי לארץ זה כלל ברזל של מי שרוצה לשמור שבת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
james27.12.16
46
אולי זה הנחל החרידי, והשאר לא ילכו למקומות אחרים רק לחרידי. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רוני28.12.16
45
בכל מקום הוא עם צלם קבוע..חחחחח אחלה עבודה. כל יום יש פרנסה מקופת השרצים של הרשע.
חולה על תמונות27.12.16
44
בבחירות תסגרו איתם חשבון. אל תפחדו!!! הראו לכולם שלא אתם ילדי הכאפות אלא הפכתם לגברים ובברכה שכל אחד מכם ייצא מחוזק יותר בדת ובכלל יותר והרבה יותר ממה שנכנס. אתם תהיו שידוכים מבוקשים!!! מי שלא מוכן לשאת בנטל. הוא החראדק שאין גדול ממנו !!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם27.12.16
43
לצערי בחרתי יהדות התורה בבחירות ההארונות, פעם הבאה זה יהיה יאיר לפיד אין ברירה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם27.12.16
שקרררן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי27.12.16
42
גם אם אתה חושב שאסור ללכת לצבא אתה לא יכול לבחור למישהוא אחר את החיים ועוד עוד יותר להלבין את פניו!!!! הייתה רוצה שיכפו עלך דברים שאתה לא רוצה לעשות אז אל תכפה לאחרים. אפה אהבת ישראל???? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
למה אין גינוי להסתה???27.12.16
41
זה הזבל שקיבלנו, חבורת נהנתנים שלא רואה בסיבולת העם אפילו ממטר. לדידם הם נבחרו בכדי לזרוק פירורים וקיצבאות לקבצנים. לעזור להם לצאת מהזבל? מאן דכר שמיה? מה פתאום שהם יעזרו לצעירים שרוצים להתפרנס בדיוק כמוהם? מה פתאום??? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מה שהיה27.12.16
40
הפכנו שפוטים של האידיוטים האלו שאצלם הבדיעבד שבדיעבד (קהילה החיה מקצבאות, מצב אבסורדי), נהיה הלכתחילה, וכשצעירים שלא רוצים להתבטל ולשרוף את החיים או למצוא את עצמם ברחוב מנסים להוציא את הראש מהמים, הפושעים האלו ששכחו שהם כאן לשרת את הציבור, מראים להם את הגב. ותעל צחנתם השמיימה... (נשלח באמצעות כיכר
אזוי27.12.16
39
ממש, אבל ממש הפתעה שכזו! הם הרגילו את הציבור לחיות מהנדבות שהם סוחטים מהמדינה ולקבל על זה טפיחות על השכם והם פשוט התמכרו לזה, חבורת הזבל... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אוי לא27.12.16
38
למפלגות החרדיות. חרדי שיתגייס לצבא, או ילמד מקצוע באקדמיה, יחיה מיגיע כפיו, ולא יזדקק לקצבאות ותמיכות, לכן לא יצביע למפלגה חרדית, ודרעי ליצמן וגפני, אנא הם באים.
דן סגל27.12.16
37
ל
סיני27.12.16
36
גם גיסי היקר חייל ואני מצדיע לו אני סומך על חיילינו כמו שהם עומדים מול המחבלים הארורים באומץ כך יעמדו מול הטיפשים הלו באומץ ויהיו גאים בדרכם אנחנו איתכם עומדים ומצדיעים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחק28.12.16
35
אבל לא יעזור לו ליצן תמיד יהיה ליצן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד28.12.16
34
החילוני שום נציג שלנו לא היה שותק
דן סגל29.12.16
33
על אף שלפי ההלכה היהודית אני נחשב גוי (סבתי מצד אימי אוקראנית) בכל זאת בגלל ששירתתי בצבא אני יותר יהודי מכל בחורי הישיבות הפחדנים והמשתמטים. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דן סגל27.12.16
מה עכשיו אתה רוצה? ??? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מתבונן 27.12.16
32
דרעי זו אזהרה אישית אליך על השחיתות שלך עוד תשלם בכלא . לא תנחש איזה מידע מפליל יש עליך דברים שעוד לא יודעים ולא תנחש מאיפה המידע מגיע יש אזניים לכותל . לגביך ליצמן אנו מתארים לעצמנו שקצת אכפת לך מהרבי שלך מגור הבהמה המושחתת הזו תשב בכלא אם לא תתחיל לדאוג לכל היהודים באמת ולא גימיקים כמו לבטל את מקד
אזהרה27.12.16
ע
עסקני רשיעי.27.12.16
איזה פחד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראלי יורד27.12.16
31
י
כוי.27.12.16
30
לללללללללללללללללללללללל
העסקני-רשיעי.27.12.16
29
אין להם בושה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד28.12.16
28
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם27.12.16
אין ספק שבהמון מיקרים פרטיים בהחלט ראוי לבחור ללכת לצה"ל ואינני חושב שיש בזה מחלוקת, אולי על עצם הקו הגבול, מתי נכון ליישמו. ובינינו אין ספק שיש ערך בהגנה על היהודים בארץ זו. אבל אין קשר בין כל זה לבין נושא המאבק. החילונים מעמידים את צבא כערך עליון מעל כל ערך, בוודאי מעל ערך לימוד תורה ושמירת המצוו
gim28.12.16
27
אני יכול לומר שצה"ל זה המקום שיש בו הכי פרזיטים ומשתמטים. ככל שאתה ממוקם יותר בראש הפרמידה כך הסירחון, השחיתות, והבטלנות יותר גדולים. תסתכלו על המטכ"ל ותבינו. אם לא תשאלו את כרמלה מנשה והיא תפרט לכם. אשריכם בני התורה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גל27.12.16
פרזיטים נמצאים בכל מקום .הצבא מגייס אותך במידה ואתה כבר לא נמצא בישיבה.או כי אתה רוצה.הצבא לא תחליף לישיבה הוא קורח המציאות.במיוחד לאלה שלא האירו להם פנים בישיבה.אני הייתי בשריון ולא ראיתי את מה שאתה מתאר.אז עדיף מבחינתי ישיבה .אם לא .צבא .מה שבטוח שלא לעשות שום דבר זה הגרוע שבגרועים. (נשלח באמצעות
מם27.12.16
כ
כוי.27.12.16
נכון מאד! סיימתי שירות ב 1980 וגם אז הבטלנות חגגה 30% מהחיילים אין להם מקום מוגדר בצבא מה העיקר לגייס ? זה עולה המון כסף שמבוזבז חבל על הזמן אבל אין מה לעשות המדינה חיה עדיין לפי רוח המפלגות מ 1948 חנוכה שמח ומשיח נאו!!!
אלף28.12.16
26
צה"ל הוא כבשן השמד הגדול ביותר שקם אי פעם כנגד התורה ועם ישראל. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אברך ספרדי27.12.16
25
חייליםם בין אם הם חרדים ובין אם לא זה הדברר הכי מסריחחחח שיכול להיות איפה "שופטים ושוטרים תתן בכל שערייך".. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבישג יפת27.12.16
24
הישרים נוטשים.
הגונים.27.12.16
23
לא להתגייס טעות יש לי שלושה בנים בצהל טעות תשארו בישיבות ככ התאכזבנו מהמסגרת הצבאית (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שוולה 27.12.16
22
בושה
ששולטין בגדולין27.12.16
21
י
ותן חלקיייינו.27.12.16
20
בושה לכנסת ישראל
R30.12.16
19
מעולם לא שמענו את ראשי הציבור הכללי מגנים הסתה נגד חרדים
ריאלי27.12.16
הם נציגי הציבור שלנו? וממתי ה׳אחרים׳ הם הדוגמה שלך? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מה שהיה27.12.16
החיילים האלה חרדים, אז מה הקשר ל׳הסתה׳ בציבור הכללי בכלל? הגיון חרדי במיטבו, רק לא להביט במראה... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
די27.12.16
18
חשבון ביום הבוחר!!!! עם גורנישט על ערד.עם דגל על המלחמות עם הפלג.עם ש"ס על החדל עשיה בושה בושה בושה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פיני27.12.16
17
בטח , יפסידו מצביעים , ויקבלו גערות מרבנים .............
מיכל27.12.16
16
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מישהו27.12.16
15
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חייל27.12.16
14
100 אחוז נסרללה זה אותו הגיון של אמנון יצחק רק שנסרללה טיפה יותר חכם !! כל חסידי אמנוןיצחק כולל אמנון בעצמו עכשיו יקללו אבל אני אגיד לכם משהו כיוון שאני גם אומר דברים דומים על הילדים של הרב עובדיה בשמים יש בעיה קשה את איזה קללה יממשו עלי : אם בגלל שאמרתי שיצחק יוסףהוא אידיוט הם בבעיה הרי זה גם מה
james27.12.16
13
הם פוחדים מהקיצונים ,גם שרב בישראל הותקף ועדיין מאויים,כי רבני חבד עשו הסכם עם הצבא.לא שמענו שום גינוי לאלימות הקשה. הם רק דואגים לבטניהם. גם האתר שלכם מזועזע אבל אתם נותנים במה לכל המסיתים, ומרחמים על "בנו"שהוא בעצם כלל לא בנו של וייספיש ,שהשתולל נגד הרב הנ"ל. ולא פעם הכנסתם דברי הס
חרד, תרתי משמע.27.12.16
12
הזוי שכך הם נוהגים. לא רק לגנות. הם צריכים להוביל את המאבק באלימות הזו.
יצחק27.12.16
11
חברי הכנסת שלא מוקיעים מייצגים אותי, וטוב שהצבעתי בשבילם(ואמשיך בעזה"י להצביע בשבילם). יש לפרסם את עוברי העברה שמוכנים לשרוף את נשמתם ולאבד את חיי הנצח שלהם בצבא. הצבא,כור ההיתוך, איננו המקום לשומרי תורה ומצוות. המורשת של צהל והערכים של צהל ואגף החינוך של צהל אינם הערכים של העם היהודי השורשי. לא יית
פרסוםעוברי עברה27.12.16
החבר׳ה האלה שמגינים עליך, חתיכת בטלן, ושיש לך את החוצפה לקרוא להם פושעים, מי שמך (או את החברי כנסת, גם כן נציגי אלוקים) שומר הנשמה שלהם??? סע דחוף לעיראק, מקומך עם הג׳יהדיסים נציגי אללה בשכונה. חתיכת מופרע (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מה שהיה27.12.16
בני הנוער החרדי מה תעשה איתם?? שיהו עברינים?? שהיו חילונים הא??? זה לא עדיף להסים אותם במסגרת נורמאלית שתישמור על המצב שלהם הרוחני שלהם אם כל מה שהוא ירוד? וגם אם אתה חולק על הדרך הכל כך ברורה אז זה הדרך להשפיל?לבזות? הרי אצלכם כתוב"כל המלבין פני חבירו נקרא רשע" ולא רק שזה אסור אלא גם לא יעזור לכם
לילי27.12.16
הרבה יותר קרוב ל-4 אחוז עד 9 אחוז גג. ורובם המוחלט אגב חוזרים בתשובה עד גיל 30 לכל המאוחר. בצבא כמעט כל באיה לא ישובון רח"ל. אבל בכל מקרה תבדילי בין נוער נושר שנשאר שומר תורה ומצוות לבין נוער נושר שיורד מהדת. לגבי הסוג הראשון הרבנים מאוחדים שאין לגייסם לצבא. לגבי הסוג השני אולי כשאין מה להפסיד אז
סתם לזרוק מספרי29.12.16
זה הרבה הרבה יותר ממה שאמרת,לך לאלעד,בניברק,ירושלים פתח תקוה,ועוד הרבה ערים חרדיות ,ותבין את המצב הקים לצערנו שכמעט מכל בית חרדי יש נפילות
יהודי פשוט01.01.17
עדיף שתלך לצבא מאשר תגלוש באינטרנט (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עובד ה'27.12.16
10
לכן אני לא מבין למה אין גינוי מהקודקודים ממה הם מפחדים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב27.12.16
9
החכי״ם החרדים חיים ונושמים קצבאות והם מתוכנתים לכך מזה עשרות שנים. הם מפחדים מהקיצוניים הביריונים ומהצל של עצמם. הגיע הזמן להעיף את חבורת המדושנים הזאת לכל הרוחות. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
באמת27.12.16
8
מ
חומל ברוכים.27.12.16
7
ממי שיודעים לעשות את מה שטוב ונוח להם??? בושה!!! כמו שאין הבלגה על חילול שבת, על דברים יקרים ככה יהודי!! תשמרו על כבודו!! איפה אתם כדי להגן עליהם???? חילול השם!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לאה27.12.16
6
כ
זה מה יש.27.12.16
5
העסקנים החרדים הם קבוצה של אנשים קטנים בלי שיעור קומה, בלי אומץ, מדושנים, ובלי שום ראיה של צרכי הציבור. מעל הכל הם חבורת פחדנים נלעגת שלא יזיזו אצבע לאלו הסובלים באמת. נמאס לראות אותם! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נו נו27.12.16
4
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איזה גועל27.12.16
3
אנשים רשעים! דרעי היה עדיף שתישאר בכלא והשני מגעילים השניים היה עדיף שתלכו אתו לתוך הכלא צריך לזרוק אתכם
מישהו27.12.16
גם אותך לכלא יטמבל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כ27.12.16
גם אותך צריך צריך לכניס לכלא מה אתה יותר טוב מהם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כא27.12.16
2
כלום בנידון
בושה29.12.16
1
כ
רבש"ע. מה מרגיז27.12.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

המגיד הרב ברוך רוזנבלום בשיעור ל'אחרי מות' • צפו

כיכר השבת | 01.05.24

רבנים, ראשי ישיבות ו... כינור

כך נראה חג הפסח במחיצת הגאון רבי דב לנדו | תיעוד נרחב

חנני ברייטקופף | 01.05.24

"נרקם דיל בין דרעי לליברמן"

הבחירות לרבנות הראשית | הח"כים שנבחרו לאסיפה הבוחרת

חנני ברייטקופף | 01.05.24

באישור הנציגים החרדים?

המדינה לבג"ץ: עובדים על חוק לגיוס חרדים בטווח המיידי

חנני ברייטקופף | 01.05.24

היסטוריה ואקטואליה

הגאון הקדוש שמשרווליו נפלו חרקי "מילבין" מול החתם סופר

ישראל שפירא | 01.05.24
ש

הזדמנות שלא רואים בכל יום

"פוטנציאל רווח עצום" • הזדמנות להשקעה במרכז גוש דן

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם
ש

תמיכה נרחבת

קהילת 'אחוות תורה' מתרחבת: הרב מנחם מנדל שפרן מצטרף לנשיאות הארגון לצד הרב דוד לייבל

יוני גבאי | מקודם

הקבלת פני רבו

חג הפסח אצל הגרמ"צ ברגמן | תיעוד ענק

חיים רוזנבוים | 01.05.24

בשל המלחמה עם חיזבאללה

ההמלצה של צה"ל: לבטל את הילולת בל"ג בעומר במירון | גורם בקבינט: לא תהיה הילולה

ישי כהן | 01.05.24

גלריית ענק

אלפים בראשות גדולי ראשי הישיבות והאדמורי"ם נהרו לביקורי החג אצל זקן הפוסקים

חנני ברייטקופף | 30.04.24
ש

בצל הכלכלה המעורערת

מקצוע תורני מפרנס: כך תהפוך לדיין מומחה

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

נערכים לכל תרחיש 

הבכירים סיירו במירון: "ההחלטה הסופית - בעוד מספר ימים"

קובי רוזן | 30.04.24

צפו בתיעוד

הגר"ד לבחורים: "כל אחד מכם מכריז שהקב"ה לא פשט רגל"

איצלה כץ | 30.04.24
ש

ראיון מרתק

איפה נמצא 'עם הספר' ב- 2024?

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם

היסטוריה ואקטואליה

התלמידים חששו שרבם נכשל - עד שהתגלה מהיכן הגיע החרק

ישראל שפירא | 30.04.24
ש

קשר של תפילין

תפילין ישנות בבוידעם? תן להם עוד צ׳אנס

כיכר בשיתוף קשר של תפילין | מקודם

פני רבו ברגל

הרבנים נעמדו לתפילה נרגשת מול ספרי התורה | תיעוד

חיים רוזנבוים | 30.04.24
ש

פיתוח ישראלי חדשני

כל אחד יכול להרוויח אלפי שקלים בלי לעשות כלום?

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם