כיכר השבת

טור תגובה

הקלון הוא שלך // הרב בועז נקי

הרב בועז נקי, מגיב לטורו של הרב דב פוברסקי, שפורסם ב"כיכר השבת", בו פנה לבן דודו שבנו נעצר בפרשת הטרדות 'הפלס' • "אתה מתכבד בקלון בן דודך? הקלון הוא שלך" (טור)

62
הרב בועז נקי | כיכר השבת | ל' בניסן | 26.04.17
בועז נקי עם הגר"ש אוירבך
בועז נקי עם הגר"ש אוירבך (צילום: איציק מימון)

מכתב פתוח לקוראי כיכר השבת ואולי גם סגן אלוף דב פוברסקי, יראה אותו.

בכ"ט בניסן, ערב ראש חודש אייר, כתב סגן אלוף דב פוברסקי, כביכול - מכתב לבן דודו הרב נחום יברוב שליט"א, והוא רצוף שקרים, ואנסה לפרט אותם:

א. הרב נחום יברוב שליט"א לא קיבל את המכתב, ולא ידע עליו בכלל, וכשצלצלתי לשאול אותו, הבנתי כמה שקרים נוספים יש במכתב זה.

ב. כתבת שהסבא אלתר יהודה זצ"ל שלח את בנו לצבא, שקר נוסף - חד משמעית.

ג. כתבת שצה"ל של אז אינו הצה"ל של היום, ולא לחיוב, שקר נוסף. אני מבין שכסגן אלוף, אתה רוצה לקדש את צה"ל, אבל כדאי לך ולשכמותך לקרוא מה כותבים המזרחי על צה"ל דהיום. למשל בעיתון 'עולם קטן', בשבוע האחרון, אפילו אצלם, שצה"ל קדוש-קדוש, יודעים שבצה"ל משקרים, ועוד ועוד...

בספרו של הרב אופיר מלכה שליט"א חלק ב', במכתבו של הגאון הרב יעקב עדס שליט"א (עמ' תקצ"ב) על נושא הסננים, הוא מביא עדויות של מפקדים בצה"ל, שאומרים לו חבריו בצבא נכשלים בעל כורחם בדברים מאד חמורים, והדרך היחידה לשנות את זה, הוא ע"י שייכנסו חרדים, הם ישתנו. כאמור קצין בכיר מאד מודה בכך, אבל דב פוברסקי חושב אחרת.

ד. הוא כתב שבשטיבל "בית ישראל", "הוא ממש היה שם וראה שנותנים לו שישי או שלישי.

ה. ואולי גם מבקשים ממנו ברכות.

ו. מעניין שהגאון הגדול הרב חיים קנייבסקי שליט"א אמר שכשרואים חרד"ק כמו שאמרת או "בוז יבוזו לו".

ז. או מה שאמר הרב רוזן הי"ו (הגאון רבי יגאל רוזן, ראש ישיבת אור ישראל - כ"ה) מפתח תקווה, שצריך "להוציאם בכוח". וכידוע, הוא אמר את דבריו בשם גדולי הדור.

ח. אתה ממשיך במסכת השקרים שלך דוב'לה, כשאתה אומר 'שהוא ליווה אותו בשירה וריקודים ביחד עם כל תלמידי עץ חיים, כנראה שיש עצים אחרים'

ט. כששאלתי נאמר לי שזה שקר והוצאת שם רע על 'עץ חיים' וכל התלמידים. כמה חמור לשרת בצה"ל אם הראש נהיה כמו שלך, שמעוות דברים בצורה כזאת.

י. סבא, ר' חיים יברוב, זכה אולי בגלל שירותו בצה"ל, שהנכד שלו הוא זה שמכנים אותו 'ראש הציידים יהודה גליקמן' אז מבחן התוצאה שעליו אתה מדבר הוא יותר מורכב מכך, אבל לא באתי לדון את הדוד ההוא, רק אתה כל כך מתפעל מהצאצאים אז צריך להזכיר את כולם.

יא. אתה ממשיך וכותב שקרים נוראים, כאילו הרב יברוב שליט"א, מחנך לאלימות. תגיד, אתה עיוור או רק עושה את עצמך. מי אלים, מי מטריד תלמידי חכמים, גדולי תורה - אם הם לא בצד שלו, ומצלצל לכל התורמים בעולם באיומים על תורמים, תשאל את הרב צבי קושלבסקי ועוד ועוד.

יב. תשאל את ראשי הישיבות והר"מים, שמזוהים עם 'הפלס' ופוטרו או ניסו לסגור להם את הישיבות.

יג. תשאל את התלמידים בת"תים, שקיבלו מכות ממש, לא רק הטרדות, על זה שאבא שלהם עצניק.

יד. את אלו ששלחו לרצוח את הרב גרוסמן. וכמו שסיפר לי השכן שעצר אותם - עוד דקה (האדם שמרן הרב שך זצוק"ל 'למרות דעתך', והרב אלישיב זצוק"ל טיפח וגידל, ורבותינו מסרו בידיו להמשיך את כתיבת דעת התורה הצרופה), היה נרצח ע"י אלו שנשלחו ממש לבצע את הרצח.

למה הייתם צריכים לגנוב עיתון, הרי העיתון היה של הרבנים? למה אתם מאיימים על כל מי שפרסם בפלס, ועושים כל מיני הטרדות 'בשם הרב חיים' - "רב חיים מקלל אותך...", או אזהרות כאלו שהן חילול השם גמור. מי משחית עיתונים של הפלס למנויים, או בחלוקת חינם? אחרי שגנבו את יתד, למה מתנכלים, למה עושים חרם? תנו לנו לחיות בשקט.

אנחנו לוחמים ששאר הנכדים של סבך הגדול זצוק"ל לא יהיו סגני אלופים, אלא כמו בן דודך שהוא ממש כמו הדבר היחיד שכתבת נכון, שבן דודך הוא איש אשכולות, שקדן, המקפיד על קלה כבחמורה וגם בנו חיים ממשיך את דרכו כתלמיד חכם, הוא לא סגן אלוף.

בעניין האלימות רציתי לכתוב עוד ועוד, אבל לקוראים אין סבלנות לקרוא על האלימות שלכם.

טו. המסורת הקדושה שעליה אתה מדבר, אינני יכול לפרט, זה עניין משפחתי שלכם, ואני לא אפרט.

טז. אתה ממשיך לשקר שאתה שואל את השאלות האלו מתוך "הערכה ואהבה עצומה רוחשים לך ולבנך וכו'"...

יז. כך כותבים למי שמעריכים ואוהבים אהבה עצומה, שכל העולם ואשתו רואים גיליון אישום שיקרי לחלוטין שנכתב שכולם רואים ורק בן דודך, איש האשכולות וכו', לא יודע על המכתב.

יח. גם אם חס ושלום כל השקרים שלך היו אמת, כך עושים לבן דוד, אפילו לא תלמיד חכם, או ת"ח, אפילו לא בן דוד. מה אתה מתכבד בקלון בן דודך. אבל הקלון הוא שלך. ובן דודך ימשיך להעמיד דורות ישרים מבורכים, תלמידי חכמים. לא גייסים, לא סגני אלופים. אלא אברכים קדושים שעליהם עומד העולם.

יט. אתה מדבר על רוח רעה ויצר הרע, בצבא של יצר הרע אתה לא סגן אלוף, אתה ממש רב אלוף.

כותב מתוך זעם, על מסכת השקרים. בועז נקי

תוכן שאסור לפספס
62 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
46
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
You 27.04.17
45
ולשאוב מים??? בועז, אבא שלך חטף מכות למען 'מרן' ואתה יד ביד עם השכנזים שכינו את מרן, 'עובדיה יוסף' אפי' בלי רב עפ"ל??? בועז, את הגאון הגדול רשכבה''ג נחום יברוב טרחת לכבד ולפנק בתארים, לר' יגאל לא הצלחת לפרגן איזה תואר, וואלה לרגע חשבתי שהכותב הוא צ'יקנז אמיתי, זה עם המאזניים שהיה ביתד הישן, שיודע מ
צ'למער26.04.17
44
השקרים שלכם,האלימות שלכם,רדיפת הגדולים היא אך ורק מצדכם, אז רד מהעץ הגבוה שעליתם עליו..
שלמה26.04.17

הצגת כל התגובות

43
תת רמה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ירוחם26.04.17
42
אחת התגובות, אם לא ה- גם אני כשקראתי את דברי הרב פוברסקי הייתי משוכנעת שאלו הם פני הדברים. מסתבר שיש צד שני למטבע, ויש לו פה...
רונית26.04.17
41
הרב בועז היקר מה לך לרעות בשדות זרים (מטפורה) שוב חזרה אלינו אל עדת הספרדים שאינם מערערי ריב מדון ומחלוקת. שוב חכם בועז אל צור מחצבתך משפחת נקי המפוארה שכל ילד הגדל בשכונות העתיקות של ירושלים החדשה (בוכרים, שמואל הנביא,מעלות דפנה וכו וכו)מכיר את פאר המשפחה כמה כבוד חלקו לחמי יהדות ספרד מימים עברו וב
דורפמן26.04.17
40
בכוח....
בני י26.04.17
39
כל מילה פנינה אל תתיחס למה שהם אומרים
אשר חיים ו.01.05.17
38
יכול להיות שאתה צודק בחיבור החדש למכחישי המציאות אבל אנא כל מה שקשור להיסטוריה אנא שעל נעלך כי אני הכרתי את רבי אלתר יברוב את רבי חיים יברוב ואת הרב משה יברוב הם רחוקים מרחק שנות אור ממעשה היברובים למיניהם חיים יברוב שירת בצבא יחד עם אבא שלי ,הרבה בני הישוב הישן שרתו בצה"ל לאו המצב שהיה אז בארץ ישרא
ישראל גליס 27.04.17
37
ניכר שהזעם והאמוציות עוורו את עיני כותב השורות וחבל שכך. גם אם יש בטענותיו כל שהוא מן האמת הרי שהעצבים עוותו את השכל הישר וההגיון הקר. ובלי קשר, גם בועז וגם דב, תפסיקו עם השטויות... יש לנו מדינה לנהל ועולם הבא לקנות. שניהם ביזע ובדמעות. ואני לא חושב שההתכתשויות האלו מועילות לכם באופן פרטי ובכמובן לכ
משה26.04.17
36
חבל שהדברים מתגלגלים לכזאת רמה נמוכה - ובמיוחד כאן ברבים
אליהו26.04.17
35
זה עיתון שלנו .ובנושא אלימות זה כבר ברור.
שרוליק30.04.17
34
מדובר בתקופה אחרת לגמרי ואין מקום להשוואה.בפרט שכיום אנו בגזרת שמד ברורה. כל הייתר לא רלוונטי .חבל שלווכוח הקריטי הזה הוכנסו נושאים משפחתיים לא ענייניים ולא מכבדים.אף אחד. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ב.יברוב26.04.17
כלל לא ברור שמדובר ב"גזירת שמד" או בגזירה בכלל. זה רק אתם העצניקים המצאתם כדי להצדיק את מרידתכם בגדול הדור האמיתי, הרב שטיינמן, וכדי לתת לכנופיותיכם אפשרות להתפרע ולהשתולל. התקופה היא תקופה זהה, וגם בימי החזו"א היו אותן התלבטויות ועובדה שהוא הסכים למכסות וכן הסכים לתהליך הקיים, אז מי אתם יבחושים כתו
אבי27.04.17
33
בתור בן דודה שלך מר בועז אני ממש מתבייש בבן דוד כמוך אם קצת מהמאמץ היה מופנה לעזרה לציבור אברכים ובני תורה היה זה שפיר אבל אתה ולכשכמותך רק בלאגן מעניין אתכם אז יאלה שרוף פחים וסתום
יוסי נתי26.04.17
32
האם זה היה העתון שלהם? זהו בטאונם של גדולי ישראל. אבל העורכים שם חשבו שהם הקובעים הבעלי בתים.. לכן הם עפו... חצופים. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים26.04.17
31
שירתתי כקצין בצה"ל ואני יכול להעיד שאין כל ספק שצהל של היום הוא לאין ערוך ברמה דתית הרבה יותר גבוהה ממה שהיה בעבר. בעבר היו אוכלים ימים שלימים מקופסאות שימורים. לדבר על מהדרין מאן דכר שמיה. מספר הדתיים בצהל והקצינים הדתיים היה מזערי, היום הדתיים יכולים לאכלס אוגדות. מעניין שבועז נקי קורא עולם קטן בכ
שחר26.04.17
30
זה מהפלג...
אלי01.05.17
29
גם לא לסגן אלוף בצהל לכל אחד זכות לומר את דברו ועל השני לכבד את דרכו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ברוך 26.04.17
28
הטור הזה כמו אויר לנשימה
חגי26.04.17
27
מה לעשות שדב פוברסקי שפוט של הצבא - החרדקים - הכסף כך שלא היתה לו הרבה ברירות אלא להעלות את הטור הנבוב
יהודי26.04.17
26
חבל חבל זה מה שיש לומר על מה שנאמר כאן על גרוסמן
ah30.04.17
25
בועז היקר, תוציא את הציבור הספרדי מהויכוח הזה הוא מפיל מספיק חללים באמונה בכלל ובאמונת חכמים בפרט אצל האשכנזים אל תכניס אותו לספרדים הם לא יודעים להתמודד עם זה.
ספרדי כואב26.04.17
24
את התואר הרב ויתכן שגם נקבל את הילדים למוסדות אבל תצטרך להחליף את שם המשפחה וגם את השם הפרטי הוא לא מתאים !
הפלס26.04.17
23
נקיא (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
james30.04.17
22
הגיע הזמן שגם לאנשי הפלג תהיה במה
משה27.04.17
21
!
אבי 26.04.17
20
כשרון. ברור לי שזה כאב ראש גדול לסגן אלוף. כמובן בתדמית הפנים חרדית שכפי הנראה מענינית אותו מאוד מאוד לפי המכתב שהוא עצמו פרסם. מרתקק (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יקי28.04.17
19
אני מעריץ את תנועת בני תור שממשיכה את מורשתו של הענק שבענקים מרן הגרא"מ שך זצ"ל שכמעט ונמחקה ובזכות גדול הדור מרן ראש הישיבה רבי שמואל שליט"א היא ממשיכה ומתחזקת מיום ליום!!! אשריך הרב נקי שליט"א שאתה עושה גדולות ונצורות בעבור התנועה ונלחם בגזירת הגיוס הנוראה שהפילה כבר אלפי חללים לשמד בכור ההיתוך הי
עצניק באש ובמים26.04.17
18
ניסוח קלוקל כל כך בושה לפרסם
יוסף26.04.17
17
למה זה מעניין? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
למה זה מעניין?26.04.17
16
תכלס יש לכם תשובות לשאלות הנקבות של הרב נקי. אבל אותכם כרגיל עובדות לא מבלבלת. סופכם כמו מפלגת פועלי אגודת ישראל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
זאב29.04.17
15
חכה חכה, כשהאשכנזים יגמרו להשתמש בך, תמצא את עצמך עוד פעם ספרדי, תפנים, ותתחיל לחפש את האמת.
ריאליסט26.04.17
14
פעם לאנשים כמו פוברסקי לא היה פה בציבור החרדי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי26.04.17
13
אין בעיה שתכתוב את דמיונותיך חצי אמיתות ושקרים שלמים. רצוי שלא לכתוב על רבי אלתר יהודה זצ"ל נקי כמי שהכיר אותו אישית כל מה שכתבת עליו הוא שקר מלבד שמו. השקפה טהורה או סטרא אחרא את זה אומרים להכריע גדולי ישראל והם הכריעו בקול ברור שיבוש הדעת שלכם בא מהסטרא אחרא! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם26.04.17
12
מרן כתב נגד סמינר של רמתי ובועז נקי הגן עליו. האם הוא קשור גם לקמפיין החרדקים?
כנסו26.04.17
11
כמעט כל מילה אינה מדוייקת שלא לאמר שקר מוחלט. א. גיליון האישום אינו שקרי, הוא אמיתי. הפ פעלו והטרידו אנשים שונים למען צהובון ארור. ב. לא גזלו מכם שום עתון, העתון הוא בבעלותם של גדולי הדור ולא נתי גרוסמן ושות' שעשו בו כבשלהם, עד שהוא העז להתבטא "שהוא יגרד את שטיינמן" עפרא לפומיה. ואז הרב שטיינמן, בעצ
אבי28.04.17
10
בוגר ישיבת הרעיון היהודי של הרב כהנא, מפעילי מפלגת "תלם אמונה" שהוקמה כדי לנגח את מרן מאור העולם זיע"א, ולא נספר מה עשו העצניקים לפרענק נקי בשעת חלוקת הקמחא דפסחא של והשיאנו... אתה חושב שהרב ארנברג לא מסתכל עליך בתור "פרענק"? אידיוט תמים.
הרעיון היהודי27.04.17
אתה מבלבל את המוח מיהו האיש, ולא מגיב לדברים המפורטים שכתב
משה27.04.17
כאשר אתה מנסה למשל להכניס ילד לת"ת שהם שולטים בו או לחילופין לסמינר אזי חוקרים אותך בחקירה הגרועה מחקירה בשב"כ, מה אתה עושה, מה אשתך ומה ילדיך עושים, ואם פריט מידע לא מוצא חן בעיניהם הם מסבירים לך שהת"ת הוא עבור "בני תיירא" בלבד ושאר טיעונים. ללמדך ש"ייחוס הורים" מאד חשוב בעיניהם.ואם אינך "בצלמם ובד
אבי02.05.17
חלקן נכתבו בתגובות שונות לכתבה זו ולכתות אחרות. בכל מקרה, אין קשר בין עברו של מישהו אם חזר בתשובה ולהיפך, עברו הטוב אם כפר או חזר בשאלה או הצטרף לכנופיות הפלג והמחבלים. בכל מקרה טענותיו של נקי אינן נכונות, רובן שקריות וחלקן חצאי אמיתויות, והם מסלפים את המציאות שהיא שהיום גדול הדור הנו הרב שטיינמן, ו
tאבי02.05.17
9
כנראה לא זכית לילדים שתורמים לכך שאני ואתה נמשיך בדרך אבותינו כי אם לא החיילים מזמן היו שוחטים אותנו
חזי יצחקי מוצא26.04.17
8
אם כל שתי שורות נספר כאות נפרדת למה הוא לא יכל לחלק כל שורה בנפרד היה מגיע ל50 שקרים....
מושה26.04.17
7
לא להאמין כמה הפלג הירושלמי, הוא המגזר בציבור החרדי שהכי פחות יושב ולומד. עסוקים במריבות כל היום
שלום26.04.17
6
מה לך תלין על פוברסקי מחוללי המחלוקת בכלל ישראל בשביל בבקה השנאה שלהם לרב שך זצל תוליד מהם תולדות "מפוארים"
יוני26.04.17
5
זה דברים פשוטים לחלוטין. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יקי26.04.17
4
הכותב הזה שייך ל"פלג" או לא? אם התשובה היא כן אז לא מעוניין לקרוא מה שכתוב כאן
אברהם מיכלסון26.04.17
אבל שידוכין?? תשכח מזה הרב נקי. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מספיק להיתמם.26.04.17
3
ראשית, אני סולד מהשפה הנמוכה שלך, שכאשר לא נוח לך להתייחס למשהו אתה מספר על כל ש,זה עניין משםחתי" וכו'. לעצם העניין: א. כפי שכבר נכתב אינספור פעמים העתון אינו רכושו הפרטי של אף אחד, בטח לא של נתי גרוסמן, אלא של גדולי ישראל שהיום רובם תומכים ברב שטיינמן, כך שהעתון הנו שלו וזכותו להביא לשינויים הן בתכ
sonenatig01.05.17
2
נקי בועז הוא תלמיד חביב מאוד לרב שיינבג ולמד גם אצל הרב ב"צ אבא שאול ז"יעה
דודו27.04.17
1
רואים בך סוג ב מוחלש ורפה חסר עמוד שידרה (ולפי ההתחנפות הם כנראה צודקים)
ספרדי26.04.17
מספיק להתחנף לעץ. ולתהלוכות הזעם שלהם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צודק26.04.17
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 09:44

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 07:39

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 07:36

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם
ש

בריאות זה הכול

מלחמה? אזעקות? דואגים לנפש הילדים!

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מורשת יהדות תימן

בני הישיבות התימנים הקבילו את פני הגר"ש מחפוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

פארק מגורים חדשני

דירת החלומות שלכם במיקום הכי מבוקש בירושלים >>

כיכר בשיתוף ווסט פארק | מקודם

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24

חג הפסח

מה דין חמץ שנמכר לגוי שהתגייר בפסח? פינתו של ראב"ד ת"א | צפו

כיכר השבת | 26.04.24

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24
ש

בדוק!!

הלוואת חג מיוחדת 30,000 ש"ח ללא ריבית

כיכר בשיתוף מרכנתיל | מקודם

צפו בתיעודים

נואשים למכת"זית בגלל השרב? הפגנות סוערות בירושלים

קובי רוזן | 25.04.24