כיכר השבת

מתקפה חריפה נגד 'הידברות'

הרב מוצפי: "פרצה חמורה בצניעות; הורס את שלום הבית"

היוזמה של ארגון "הידברות" - שיווק "מסך כשר רב-ערוצי", זוכה למתקפה חריפה של הגאון רבי בן ציון מוצפי שטוען כי זה נורא ואיום וצריך להתרחק • ב'הידברות' מגיבים: הוצגו לרב נתונים שגויים (חרדים)

181
ישי כהן | כיכר השבת | כ"ד בסיון | 18.06.17
הרב בן ציון מוצפי והרב זמיר כהו
הרב בן ציון מוצפי והרב זמיר כהו (צילום: יעקב כהן ויעקב נחומי - פלאש 90)
Your browser doesn’t support HTML5 audio

הגאון רבי בן ציון מוצפי, מבכירי הפוסקים הספרדים, יוצא במתקפה חריפה מאוד וחסרת תקדים נגד ארגון החזרה בתשובה הגדול - 'הידברות' שבראשות הגאון רבי זמיר כהן. הסיבה: שיווק "מסך כשר רב-ערוצי" המכיל את מערכת "צופיה" במה שנראה כ"טלוויזיה דתית" וכן השבתות שמארגן הארגון.

הרב דיבר ב'קו הגאולה' והתייחס לנושא ערוץ הטלוויזיה 'צופיה' של 'הידברות': "שמענו את הדבר הנורא הזה לפני ימים אחדים. יחד עם כמה מגדולי הרבנים הספרדים כאן בירושלים - זו פרצה חמורה בחומת הדת והצניעות. צריכים להודיע לציבור: האנשים האלה שמציגים עצמם כרבנים, וכמדריכי הדור, וכיועצים ועוד לא יודע מה - הם אנשים חסרי אחריות.

"מי שמעז להציף ברבים, כולל בציבור החרדי, לשווק ולמכור מכשירי טלוויזיה בשם 'עולמות של תוכן', במסווה חרדי והסברה יהודית, ויותר מזה: הם מפרסמים בעלונים שלהם מידי שבוע, שאפשר להשיג את המסך המתועב, ולהתקין אותו בבית עם ישראל, וכותבים על זה 'כשר למהדרין', שאין שום רב בישראל שנתן לזה הכשר. וגם אם ימצא כזה - הוא לא ייקרא לשם רב".

הרב מוצפי פרץ בבכי מתמשך: "זה דבר שהורס ומחריב את שלום הבית, בשידוך הילדים, את קדושת הבית היהודי. זה ביטול תורה, נורא ואיום! אין איש שידבר על זה".

מתוך פרסומת בעלון 'הידברות'

"זו לא דרך של היהדות", הוסיף הרב בבכי, "בטח לא החרדי, ולא דתי אפילו. זה נורא ואיום, לאיזה מצב הידרדרנו".

לדברי הרב מוצפי: "מספיק לשמוע את השטויות שהם מדברים בכדי להבין שאין להם לא יסוד ולא שורש, לא לדברי חז"ל".

הרב פרץ שוב בבכי ואמר: "מה שהציונים לא הספיקו להרוס לנו, הם באים והורסים עכשיו. והם מציגים את הכל באיזו עטיפה יפה: כביכול הם מקרבים את החילונים. שום חילוני לא מתקרב, הם מקלקלים והורסים את הרבים שלנו, זו מלחמה".

"אני קורא לציבור: תסלחו לי על ההתרגשות, כי אני כבר שנה שלימה עוקב אחרי מה שקורה שם מסביב, הם הורסים כל חלקה טובה. מה שהם עושים שבתות ובלילות שבת ועוד ועוד. והפרסומים השונים שלהם, הכל זה נגד התורה, לא בעד התורה, אלא נגד התורה", טען הרב מוצפי.

הרב קרא לתלמידיו: "כל מי שאכפת לו וחושש על עתידו, על עולם הבא שלו, על הילדים שלו, יזהר וישמר ויתרחק מהם".

בארגון 'הידברות' מסרו בתגובה כי "לאחר נתונים שגויים שנתנו לרב מוצפי ברור שהרב יתנגד, אבל אם היו נותנים לרב את הנתונים הנכונים שזה לא למגזר החרדי וזה נטו למגזר מתחזק שרוצה להוציא את הטלוויזיה, הרב היה מעודד זאת".

כמו כן, ל"כיכר השבת" נודע כי הגאון רבי זמיר כהן, שמודע לחרושת השמועות סביב הערוץ החדש, שיגר בימים האחרונים מייל לעובדי 'הידברות' ובו הדגיש: "עקב שמועות שונות ומשונות אודות מסך 'צופיה', הנני להבהיר שהמסך נוצר עבור הציבור המסוים הזקוק לו ואינו מיועד לציבור החרדי.

"במקרים יוצאי דופן המוגדרים כהצלה יש להעביר את הפניה לוועדת הרבנים. חשוב שכל עובד ועובדת ידעו על כך ולא יציעו או ימכרו את המסך לציבור זה".

תוכן שאסור לפספס
181 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
87
אני לא רוצה לדבר נגד הרב מוצפי, אבל הרב מוצפי מדבר נגד הידברות, היכן ההוכחות?
שאול29.05.22
86
אם אין טהרה אין 'יהדות' ! כל מה שהוא לא מרויח לא קיים והוא פרוץ.
יוסי20.06.17
85
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני מעידה ש..19.06.17

הצגת כל התגובות

84
כן נפלאות הגיהנום בעולם הבא של עם ישראל!!!!!חברים לצערי הם דואגים לעצמם!!לא שמעתי שמורנו הרב עובדיה זצקל החזיר בתשובה עים טלויזיה ותוכניות ועוד.....וגם לא החפץ חיים וגם לא רבינו יוסף חיים וגם לא הרב מורדכי אליהו זצקל .תתעוררו לצערי אני מרגישה יתומה מרבנים כל אחד דואג לכבודו ולכיסו!!חוץ מאחד הרב אמנ
שטרית19.06.17
83
והיום הידברות טילפנה אלינו ואמרו לקרוע את מודעת הפרסום על מסך 'צופיה' -בגלל מה שאמר הרב מוצפי שליט''א [מתוך חוסר הבנה כמובן] ,וזה מראה כמה גדולים הם וצדיקים והכל אצלם לשם שמים,אם זה היה מישהו אחר הוא היה מחזיר לרב מוצפי ומוציא עליו שם רע....
יאיר19.06.17
82
הֵם אָמְרוּ שְׁלשָׁה דְבָרִים: רַבִּי אֱלִיעֶזֶר אוֹמֵר: יְהִי כְבוֹד חֲבֵרָךְ חָבִיב עָלֶיךָ כְּשֶׁלָּךְ, וְאַל תְּהִי נוֹחַ לִכְעוֹס. וְשׁוּב יוֹם אֶחָד לִפְנֵי מִיתָתָךְ. וֶהֱוֵי מִתְחַמֵּם כְּנֶגֶד אוּרָן שֶׁל חֲכָמִים, וֶהֱוֵי זָהִיר בְּגַחַלְתָּן שֶׁלֹּא תִכָּוֶה, שֶׁנְּשִׁיכָתָן נְשִׁיכַ
אביחי 19.06.17
81
לא כל כיפה שחורה הוא טהור וכשר
נורית19.06.17
80
בזכות ערוץ הידברות,אין דבר אסור כמעט שלא עשינו,אתם לא מבינים מה זה לגדול חילוני.. לא היה לנו מושג.. הערוץ הציל אותנו בבקשה בלי מחלוקות השבוע פרשת קרח (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יסמין19.06.17
79
אם נתיר לחילונים את הממיר הזה אז אחרי שהם יתחזקו הם לא יוציאו את הטלויזיה מהבית לה כי זה כשר. ואז יגיעו גם לצפייה בערוצים רגילים והכל יהיה מותר בשם הדת. יש לרב זמיר כהן רצון גדול להציל יהודים ולקרב אבל מחילה זה לא הדרך. צריך לקרב אלינו ולא שאנחנו נתקרב אליהם
ליאור18.06.17
לא להתקרב אליהם, וזה מה שהידברות עושה. בציבור החרדי טלוויזיה היא מחוץ לתחום ולכן חוזר בתשובה שירגיש מספיק חזק וירצה להיכנס לחברה החרדית, יוציא גם את צופיה מהבית.
יצחק21.06.17
78
תחשבו בעצמכם! אל תלכו אחרי רבנים להם יש אינטרס. מלחמת החצרות הזו זו מלחמה פוליטית לכל דבר - זו לא יהדות, זו פוליטיקה! תקיימו מצוות ותהיו אנשים טובים, סמארטפון לא ישנה את זה
גל18.06.17
כולו בטומאה ...........
אחד שמכיר18.06.17
77
גם על חבד כאשר היה רדיו הראשון בארץ אמרו אותם הדברים למי אין רדיו היום כך גם על נשים שלמדו להוג קשה לקבל שהדור משתנה וברוך ה הרבה יהודים חוזרים וגם מתחזקים אם לא הם אזי הייתי עדיין אישית בתוך הרפש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
י וסף21.06.17
76
מחילה לאיזה ציבור מותר להחזיק עבודה זרה בבית.אני לא מבינה כל החנופה שלכם לציבור החילוני גורם לחילול השם גמור כגון רבניות שאינם רבניות עבודה זרה בבית מה ניסגר?אין תורה !אין הלכה!הכל מותרים לכם...כמו נבלות וטרפות כמו בתבלינים שקצים ותולעים לאן תדרדרו את העם עוד.....ערבים עים זמרים פסולים בדיחותא ...ממ
שטרית19.06.17
75
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאיר19.06.17
74
יחד !!! בודה
רוחמה19.06.17
73
שזה לא מיועד למי שאין לו טלויזיה. ונסתתמו הטענות. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מבקר18.06.17
יש עבורו המסך הזה נקי נקי נקי מה כזה גרוע? איפה הרב מוצפי חי ?בתקופת האבן אין מה לעשות הנח להם לישראל
מזועזע19.06.17
72
כאדם שהתחזק ומעונין להוציא את המכשיר מהבית,ומתמודד עם ילדים שלא מעונינים שאני יוציא את הטלוויזיה מהבית, זה פיתרון מעולה. למה כבוד הרב מוצפי נגד? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי18.06.17
71
הרב מוצפי הוציא עצמו מן הכלל, חבל. כיום הולך אחריו רק קומץ משוגעים.
דניאל ישראל09.06.21
70
זה נכון יכול להרוס אבל תלוי מי לוקח את זה יש כאלו שיכולים ליבנות את עצמם ויש כאלו שזה יביא לביטול תורה הכל תלוי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי19.06.17
69
אני בטוח שכדאי שהוא יגיע לכל בית דתי וחרדי וירפא את הציבור ממחלת הנשירה. למרות שארגון הידברות דווקא לא מתכוונים להפיץ אותו לחרדים לדעתי כדאי. מספרים אדירים מהנוער החרדי והדתי עוזבים את הדת והטלוויזיה הכשרה תעזור להם לצאת החוצה ולהישאר בבית הכנסת. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ראובן19.06.17
לצערי , התורה והתפילה הפכה למשהו שצריך לסמן עליו V. אין אהבה,אין יראה . הכל טכני. עוד הזהיר על כך האדמור מפיאסצ'נה בשנות ה-20 , שאם לא יתחברו היהודים למהות , ויחוו את התפילה ועבודת הקודש בחוש ובדמיון , תהיה עזיבה רצינית כאשר תנועת ההשכלה עוזרת להגברת הנשירה.
אלי20.06.17
68
לדבר כך על הידברות ועל הרב שלנו זמיר כהן האהוב והגדול מכולם ! אנחנו בעלי תשובה בזכות הידברות האירגון המדהים והרב זמיר מזכה הרבים !
שירה18.06.17
הידברות נותן לשאינם שומרי תורה ומצוות את הלגיטמציה להיות חרדי לייט.... ולפני הרב זמיר כהן, שאין לפקפק בזכויותיו!, אבל לפניו, חינכו דורות בעלי תשובה, לעבודה! עבודה על מידות! עבודה ביראת שמים!, ואכן גדלו בעלי תשובה אמיתיים שהיום נמצאים בתוככי עולם התורה כמעט ללא שניכר הבדלים, זאת כמובן בלי לפגוע בבעלי
רפי19.06.17
67
ש"ס בעצמם עושים ביום רביעי בפ"ת כנס לנשים עם הפרשת חלה. עם הזמרת: שרית חדד! כן כן. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי 18.06.17
66
דברים היוצאים מהלב ניכנסים ללב!!
דוד18.06.17
65
שיפסיק לדבר, לקלל, לצאת נגד, זה פשוט לא מעניין את אף אחד!!
מנדי20.06.17
64
הרה"ג הרב בן ציון מוצפי שליט"א, איש אמת, ורק האמת "נר לרגליו" לא שררה, לא גאווה, לא כבוד, כשנאמר "הזהרו בגחלתן" הכוונה היא לגדולי ישראל מהזן האמיתי הזה, ללא כחל וסרק לא מעגל פינות לאשר יחפוץ, אך ורק אמת צרופה כיאה לגדול תורה אמיתי "תורה מפוארה בכלי מפואר" וד"ל! תודה למערכת המכובדת!
עוזי כהן19.06.17
63
ואני בטוח שלא הייתי מגיע לאן שהגעתי ללא ערוץ הידברות וההרצאות של הרב זמיר בפרט. זה נתן לי מושגים וכלים רוחניים שלא ידעתי מהיכן משיגים אותם.. אני מברך על הצעד להציל משפחות חילוניות או מסורתיות מערוצי הטלויזיה והתוכן השפל שמשודר בה עד יבוא שילה במהרה בימינו. ולא . אין לי טלויזיה בסלון.. תכני הידברות ה
זאת האמת19.06.17
62
אני מקווה שאתה תחזור בך מדבריך ! אין לך מושג על מה אתה מדבר בכלל ! יש לנו (החילונים) שתי אלטרנטיבות : 1. טלויזיה רגילה 2. צופיה שמשדרים בה רק שיעורי תורה שמחזקים ומקרבים אותנו, לפי מה שאתה מציע אז צריך לחסל את צופיה ואז מה שיישאר לנו זו הטלויזיה הרגילה, זו הצעתך לקירוב רחוקים ? גאון אתה ! בוא תחליף
נירה18.06.17
תעשה מה שמיליונים עדו לפניך תעיף את הטלוויזיה בכלל מה אתם משחק אותה כולך מתוך המערכת
אבנר19.06.17
61
הדברות ארגון חשוב שעושה פעילות אדירה ומשיב ליבות המון יהודים לאביהם שבשמים ויש רבנים שמוחים ומוחים אבל זה לא עוזר ולא יעזור לצערנו הדרך הזו נגמרה מזמן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אנשין18.06.17
60
גדול הדור ,הוא לא עושה רע לאף בריה לפני שאתם נכנסים בין הרים תחשבו פעמיים הכל בהסכמה והכל לשם שמים אני מוחה על כבוד הרב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
א18.06.17
59
בעלונים שלהם הם פונים בפירוש למגזר החרדי...
חרדי18.06.17
למה לשקר, למה?
חיים א18.06.17
58
חבל שיש שועלים קטנים מחבלים כרמים, שמוסרים לרבנים גדולים נתונים שקריים. הכל כדי להרוס את פעילות התשובה הענקית של הארגון היקר
נוחי18.06.17
57
הֵם אָמְרוּ שְׁלשָׁה דְבָרִים: רַבִּי אֱלִיעֶזֶר אוֹמֵר: יְהִי כְבוֹד חֲבֵרָךְ חָבִיב עָלֶיךָ כְּשֶׁלָּךְ, וְאַל תְּהִי נוֹחַ לִכְעוֹס. וְשׁוּב יוֹם אֶחָד לִפְנֵי מִיתָתָךְ. וֶהֱוֵי מִתְחַמֵּם כְּנֶגֶד אוּרָן שֶׁל חֲכָמִים, שניהם רבנים קדושי עליון: וֶהֱוֵי זָהִיר בְּגַחַלְתָּן שֶׁלֹּא תִכָּו
איילה21.06.17
56
לצערנו הרב, כנראה שלא כולם קוראים את המפה...אנחנו חיים בדור טכנולוגי עם קיים שלא היו כמותם בשום דור, רגע לפני הגאולה הארגון הזה מציל יהודים ומקרבם אל התורה בדרכי נועם ובחזקת "הקול קול יעקב והידיים ידי עשיו" זה לא פשוט בכלל ..זה שיש כ"כ הרבה אנשים וארגונים שרוצים לגזור קופון,זה על חשבון עבודת קודש של
ח19.06.17
55
כמה חודשים !!!!
חגית19.06.17
54
שהידברות רואים רק כסף הם מוכרים טלוויזיה הם עושים כנסים שם שמים זמר כולם רוקדות מולו ומול אנשי אבטחה עכשיו הרב זמיר כהן יגיד אני מסיר אחריות בדיוק כמו שהיה עם הטלפונים
עובדת בארגון19.06.17
רואה רק כסף [והוצאת שם רע] מול העינים
יאיר19.06.17
שקרנית את לא עבדת ואני האמת חושדת שאת בכלל לא אישה אלה בן רשע מרושע שקרן בן שקרן
מרים13.02.20
הרב זמיר כהן נאמן עלינו פי כמה ממך, אלמונית שקרנית, או יותר נכון, אלמוני שקרן
פלמונית אמיתית01.07.19
53
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אורי18.06.17
52
הידברות הוא ארגון פוליטי. עבדים של דירע. הוציאו רב ומרצה רק בגלל שתמך ביחד. הידברות לא מרשה לומר את צמד המילים "חזרה בתשובה". או "אסור לעשות כך וכך". וכמעט שאסור לכוון את האנשים לקיום תורה ומצוות באופן מעשי, רק לדבר... אבל הרב בן ציון מוצפי לא מתנהגים ככה. תשאל את אדונך די-רע מה הטלפון של הרב זמיר
תלמיד מרן18.06.17
אני רוצה לשוחח איתך, איך אפשר ליצור איתך קשר ?
יפית19.06.17
51
זו בסך הכל הייתה טעות, וכל הכתבה הזו צריכה להימחק בהקדם. איך אתם לא מתביישים לצאת כנגד הרב זמיר כהן, שכל כולו קודש לה'?
נורית 18.06.17
50
אם יש מישהו שקורא כאן את התגובות ומקורב לרב מוצפי אנא העבירו לו את דבריי : אני חוזרת בתשובה דרך הידברות, הידברות זה הבית של כל החוזרים בתשובה היום, אם לא היה הידברות לא הייתי חוזרת בתשובה, לא הייתי מצליחה חד וחלק ! לא הרב מוצפי ולא אף אחד אחר יכול ועושה למען קירוב החילונים כמו הידברות, צופיה זה דבר
חוזרת בתשובה 18.06.17
רב שכל התורה בראש שלו גאון עצום ובאמת מי שלא מבין בחייהם של חוזרים בתשובה שישאיר את זה למבינים את נשמותינו. ישר כוח גדול. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צודקת לגמרי18.06.17
והאם שילמו לך בזמן או אחרי כמה חודשים ??
ליבנת19.06.17
49
בזמן הזה שהוא רק לכלך ולכלך, הרב זמיר החזיר עוד אלפים בתשובה
חנה21.06.17
48
עצם הכנסת הצלם להיכל, שזה הבתים היהודיים. זה עבודה זרה. לוקחים מכשיר המשמש לעבודה זרה והופכים אותו כביכול לקדוש. בעיני הילדים הכל אותו דבר טמא. אז למה לא לראות אבגדהו וכו'? עצם הצבת המכשיר הטמא המשמש מלירדי גויים ברחבי העולם ולהכניס לתוך בית יהודי הוא אסון. מתי יהיה זמן ללמוד תורה בחברותא. שיעורי תו
סיגלית19.06.17
זה לא הכנסת הטלויזיה לבית ! ממש לא זה בדיוק העניין - הם מציעים את זה רק למי שיש גם ככה בבית טלויזיה עם ממיר ולא רוצה לנתק את זה כי הוא רוצה להמשיך לראות הידברות. אז מציעים לא ממיר - אך ורק של הידברות
אדיר20.06.17
47
ולא לחילונים או מתחזקים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צופיה19.06.17
46
מיחידי סגולה שאומר את כל האמת ללא שום אינטרס מבחינתי גדול דורנו עייני העדה יחיהו השם
קודש 19.06.17
45
יש לנו מסורת בפיסקה ומועצת חכמי התורה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
החכם18.06.17
מי אתה חצוף שלא למד גמרא אחת שתחליט אם הרב הגאון מוצפי ראוי או לא ??? טיפש שקורא לעצמו חכם לך תעשה דלפי תרגיש יפה ולדעת עמוק בפנים כמה מכוער אתה
יאיר19.06.17
44
הכל בהסכמה מלאה של גדולי ישראל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
א18.06.17
43
חזק וברוך לרב מוצפי וכולם יחסים להוקיע את המכשיר הזה. ולהוציא מבתי הכנסת את האלונים של הידברות ולישרוף אותם. אצלנו בביה׳כ אנחנו נהיה הראשונים שלא יכניסו את האלון לביה׳כ. הרב אמנון יצחק שליט׳א אמר את זה מזמן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רוני18.06.17
העלונים האלה מזכים את הרבים יש בהם דברי תורה וגם אם יש בעיה במסך ובממיר של הידברות זה לא פוסל לא את האתר ולא את העלונים של הידברות
בניהו 18.06.17
מה שעשה ארגון הידברות אף אחד לא עשה אפילו אלפית היום הדור שלנו דורש תיחכום בחזרה בתשובה והדור הישן כהרב מוצפי שליטא לא מבינים זאת הרב זמיר יש לו רבנים להתייעץ כרב שלום כהן... אז די להתבכיין מבלי להבין בחזרה בתשובה ואמנון איכסק שילך לכל הרוחות מקנאה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נסים18.06.17
42
אני בעבר היה לי טלויזיה והוצאתי רק בזכות המכשיר צופיה
פלוק'ה18.06.17
מצחיק
כן באמת.... 18.06.17
41
אני חושב שזה למתחזקים או למסורתיים או לחילונים כדי שיתחזקו אבל גם לחרדים אני לא כל כך מבין מה הבעיה.
אליה ערמי20.06.17
40
מיתוך שלא לישמה יבוא לישמה. הרב טועה ולא רואה שלא כולם חרדים והלואי שיתעורר עוד יהודי ועוד יהודי. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודה19.06.17
39
הדור פרוץ בכל. דברים פשוטים לפני 20 שנה, היום הפכו להיות לא מובנים.... לפני 50 שנה כשהחלה תנועת התשובה, הייתה הדרכה צמודה של גדולי ישראל למחזירים בתשובה, למרות שרובים היו תלמידי חכמים גדולים מאוד בפני עצמם! היום? כל מחזיר בתשובה הוא הגדול, והוא הרב, והוא הדעת תורה... מי חלם לפני 20 שנה להכניס או ל
דני19.06.17
38
שהם מנסים להביא חילונים לכנסים ולנופשים ורק חרדים מגיעים אבל על כיסא המנהל עומד אדם שמת על הכסף ולא מעניין אותו כלום
יגל19.06.17
37
ואם יש לכם ספק בכך, ראו את התגובה החצופה שלהם. אם הרב היה יודע, הוא בטח היה מאשר. חצופים. הרב חי! לכו אליו ונראה אתכם משכנעים אותו. מה אתם משחקים באילו וכאילו? מתחילת הדרך שלהם חשבתי, כמה אפשר לעבוד על הציבור החרדי? הם הקימו בעצם תחנת טלויזיה וגרפו הון מהציבור החרדי. שאלתי פעם כמה חברים. אתם יודעים
יודי19.06.17
36
באמיתיות
חילוני18.06.17
35
כל מי שדיבר פה נגד רב מסויים מחלוקות לשם שמיים ולא צריך להכפיש אף אחד.
ברי18.06.17
34
אני אדם חילוני, שכמעט כל יום צופה בהרצאה של הרב זמיר כהן ואחרים בהידברות בשנה וחצי האחרונה. בזכות הרב זמיר כהן הנועם החן והיופי של דבריו הדרך ארץ שהוא מעביר ביחד עם הסבר אינטלקטואלי של כתבי הקודש גרמו לי להשתדל להתמיד במצוות. את התחזקות שלי והתקרבות לדת אני זוקף לזכות ארגון הידברות והרב זמיר כהן.
קובי22.06.17
זה הבעיה אתה אומר בעצמך אתה צופה בו כל יום ואתה עדיין חילוני! ככה כולם! אתה עונה לעצמך הוא לא מחזיר בתשובה הוא רק "מקרב"
שלום04.02.21
33
ב"ה רב שכל יום מוסר שעורי תורה, כתב הרבה ספרים. תשובותיו המופלאות ברדיו כדבש ניגר כל מה שתתקיל אותו תקבל תשובה עם סימוכין. מדיר אוכל ושינה מעיניו למען התורה. בן לשושלת מקובלים הרב סלמן זיע"א.
אבי19.06.17
מי שמדבר אתם הקנאים הרשעים
לוי13.02.20
32
אנשי הדברות אחראים על 70% מהתגובות בדוק
שמואל19.06.17
31
עיקר המכירה מגיעה מהכנסים שם יש ריכוז של נשים חרדיות עם שכל לא בשמים.. מוכרים את זה לחרדים ושלא יטעו אתכם אנשים מארגון. זה נכון זו אמת לאמיתה . 75 אחוז מהמכירה היא לחרדים !! אבל המנהל למד שיטה למכור מלא לעשות כסף ( כמו הסמארטפונים הכשרים) ואחר כך להסיר אחריות
נורית19.06.17
את מדברת אמת כמו שאת יודעת עברית
תפסיק לפנטז01.07.19
כי אם זה מה שאת חושבת על האירגון וכך את מתבטאת ובכל זאת בוחרת לעבוד שם אז מה זה אומר עליך ? איפה אמות המידה שלך ? איפה האמת שלך ? בשביל כסף את מוכרת את נשמתך ? לפחות תהיי חכמה ובלמי את פיך ! תפסיקי עם לשון הרע ותעבדי על מידותייך !!!
יעל19.06.17
30
טלויזיה חילונית פרוצה. זה מאוד טוב למתחזקים ודתיים. מי שגם ככה גדל ללא טלויזיה וודאי אינו צריך את זה.
מתחזק18.06.17
29
דוד טופיק ואיתי הגנבים שונאי הדת אם פועלים להפלת האירגון בקרוב אם בכלה
דוד 18.06.17
28
הרב מוצפי אמר שהוא עוקב אחר הידברות כבר שנה.. הוא יודע מהשהולך שם.. מי שלו שומע לו.. משחק אם אש, תזהרו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אדם פשוט18.06.17
חוץ מלשון הרע והוצאת שם רע, לא יוצא ממנו כלום
דן סגל19.06.17
27
שמיהרתם לחרוץ גורלות? לשון הרע מובהק
שמרית 18.06.17
מה אתם משווים בין הרב זמיר כהן לגאון הגדול הרב בן ציון מוצפי שזו דרך התורה ולא מצעיר כמו הרב הנ"ל עם כל הכבוד לזה שיש לו ארגון טוב הוא לא דעת תורה.... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לשם שמיים...18.06.17
26
רק יש לו פה
הוא רב18.06.17
ה׳ ישמור איזה ניבולי פה. איך אתם מדברים ככה על גדול ישראל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
טטט18.06.17
25
עם זה רק מה שאתם עושים ולא לומדים תורה והרי שכחתם למה אתם לא הולכים לחתום על גיוס כי זה ביטול תורה אז עדיף שתתיתגיסו רשעים ארורים
נהעיי20.06.17
24
מה הקישקוש הזה או שנשאר עם הטמבלויזיה או שנקח צופיה מה אתם אמיתיים! מה אתם עושים טובה לבורא עולם!? זה בדיוק מה שקורה למי שלומד מהידרדרות, חושבים שניתן לעשות דילים עם בורא עולם! התורה היא אמת צרופה ויחידה אלו ה"מודרנים" הידרדרות מביאה אסון על עולם התורה הם לא שמים גדר בכלל לא נותנים לציבור לדעת מהי א
אמת19.06.17
23
אשר טיהרת טימאת? אשר טימאת טיהרת?
דרעי=חילול ה'19.06.17
22
אם מישהו מהידברות קורא את הכתבה תגידו לרב זמיר כהן שלא יתייחס ! אנחנו איתו ואחריו באש ובמים ואוהבים אותו !
תלמידי הידברות18.06.17
21
כל הכבוד להידברות שבזכותם חזרתי בתשובה ! אם לא היה לי צופיה הייתי ממשיכה לראות טלויזיה רגילה. הרב זמיר כהן המדהים מקדיש את חייו למען קירוב רחוקים ואין עוד אחד שעושה כמוהו. הידברות מיועד לחילונים ולא לחרדים צריך להבין את זה וצופיה מחליף את הטלויזיה החילונית.
בעלת תשובה18.06.17
20
למה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
א18.06.17
19
אם יראו אותו חילונים, יחזרו בתשובה. אם יראו אותו חרדים, יחזרו בשאלה.
דן סגל18.06.17
מאוד.
יהודית21.06.17
18
אוי לדור החצוף הזה שלא מכבד רבנים אמיתיים ולא כאלה שמתחזים שחוץ ממראה חיצוני של חרדי אין בהם כלום לצערנו בשנים האחרונות הכסף מעוור עיני חכמים זה עובד חזק מאוד בדור הזה .איפה התמימות איפה האמונה איפה היושר איפה החמלה. אוי לראשי ישיבות שנהפכו לעסקנים ומה שמעניין אותם זה המשכורת בסוף חודש.ולא מעניין או
יערה20.06.17
17
בתור אדם חרדי אני רוצה לשים צופיה! ואין בזה שום בעייה הלכתית... לי יש מחשב חסום ואני נכנס המון לאתר הידברות וזה אתר מצויין מנסיון!!! ומה שיש באתר +- זה מה שיש בצופייה... מה אתם רוצים??? אני בטוח שאם הגאון הרב מוצפי היה יודע מה משודר בהידברות וכמה היום הציבור החרדי צריך את זה, הוא היה תומך בזה. ב
אלחנן19.06.17
זה פתח כי אתה כבר מכניס את הטלוויזיה הביתה. משם היצר כבר יגרום לך לעבור לדברים אחרים.
יניב19.06.17
וגם יש בכוחך לגזור גזירות אחר חתימת התלמוד...
ששון21.06.17
גם אני "חזרתי בתשובה" בזכות הידברות. תכנים מעצימים, הרצאות מרתקות. אין ספק שהם עושים עבודת קודש. יישר כח!
חרדית מבית19.06.17
אתה חסר אמונה!!!
מני בוזה19.06.17
אתה מחזיק מעצמך פוסק שיכול לחלוק על הרב מוצפי? אם יש גדול אמיתי אחד שסובר שלחרדים מותר להכניס צופיה כדי להתחזק, יכולת לטעון בצורה אינטלגנטית כי למרות כבודו של הרב מוצפי, אך מכיון שדעת גדול פלוני שונה, לכן כל אחד ינהג כרבו. אך כאשר נשמעת כאן דעת תורה שאין חולק עליה מאדם גדול, איך אתה יכול לחלוק ולומר
ר' אלחנן20.06.17
16
גם בסמרטפון הוא טעה וחזר בו .מקווה שיחזור בו מהמיזם המטורף הזה.
יוסי1218.06.17
15
כל הכבוד כל מילה בסלע הרב מוצפי הצדיק צודקקקק ממתי היה דבר שנקרא סופש רווקות מה זה וכל תוכניות הנשים דיי להתחקות אחר החילונים בגלל זה יש בילבול ענק בדורנו לא רואים את האמת
אלמונית18.06.17
14
בושה וחרפה. לצאת כנגד מזכה הרבים הגדול הרב זמיר כהן... רודפי בצע ותאוות רייטינג שכמותכם. לשון הרע מובהק
אברהם 18.06.17
עוד בדיחה של זיכוי רבים
משה18.06.17
הרב הקדוש והצדיק גדול המחזירים בתשובה, יצא נגד הידברות מזמן! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
Joey as18.06.17
13
החדשות בצופיה באמת שוות ונקיות,אבל כאחת שהוציאה את הטלויזיה מהבית לגמרי ברוך ה' גם זכיתי במצווה גדולה אני ובני ביתי וגם בבעל שהיה "מכור" ורק לחדשות,זה מתחיל בזה והלב נמשך ..... מי שכל כך תאב להראות לילדיו דברים צנועים שיראה לו בטלפון צור משלנו,ועוד סיפורים והרצאות רבים וטובים,וכן הטלפ
מיכל18.06.17
למה להכניס את זה הביתה. אח"כ הדרך קלה להכניס דברים נוספים.
שי18.06.17
12
לכל המגיבים הרב מוצפי גדול שבענקים כנראה לא מסרו לו פרטים מדוייקים והרב זמיר כהן כולו לשם שמיים ותשאירו בבקשה לרבנים את השיח בנושא ולא לדבר על שום רב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני18.06.17
11
את כל חיינו אנחנו חייבים להידברות ולרב זמיר כהן שליט"א ! ללא הידברות לא היינו חוזרים בתשובה וכן, יש לנו צופיה וזה נהדר, בזכות צופיה העפנו את הטלויזיה מהבית ואנחנו רואים שיעורי תורה כל היום. אוהבים אותך הרב זמיר כהן !!
זוג חוזר בתשובה18.06.17
באמת העדפתם את המרקע של צופיה על פני המרקע הצבעוני הקודם? נו, באמת.... למה לסלף ברבים? הרי לפי המוצהר בצופיה, תכניה לא מותאמים כתחליף לטלוויזיה... אדם שראה ריאליטי וכל מיני תוכניות, בערוץ 2, ערוץ 10 קשת ורשת ונמכר אליהם עד כדי כך שלא יכול להתנתק מזה ללא תחליף... יסתפק בתחליף של הרצאות כל היום? בולשי
עמיקם19.06.17
10
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יאיר18.06.17
9
הרב מוצפי בוכה על חילול ה' שהארגון הידרדרות מחטיא את הציבור ערב רב צריך לבטל את הוראות הקבע ומי שתומך בהם מסייע לחילול ה' הרב אמנון יצחק שליט"א הצדיק אמר על ארגון הידרדרות שהם ערב רב כל השומר נפשו צריך להוקיע אותם את מחטאי הרבים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גבורי18.06.17
8
הם אומרים זאת במפורש!! סתם ללכלך אצל הרב על אחרים ולגרום לו לבזות אותם ואת עצמו בחוסר דיוק חבל!! חבל שיש אנשים מסביב רבנים שגורמים רע לכולם
יאיר18.06.17
חחחחחחחח
דן18.06.17
7
זה התחיל בגיוס ואחר כך מכללות ואחר כך נופש בחו"ל, וסמארטפון כשר, ומה עוד. הציבור החרדי מתחיל לאבד את עצמו ןלהיות גרוע מהציבור החילוני. די מספיק רוצים משיח דחוף.
מיכל18.06.17
6
אני אוהב את הרב מוצפי וגם את הרב זמיר כהן. את ההבהרה ידונו הרבנים בעצמם בפרט שבשמיים מחזיקים מהם מאוד ומי שרוחני מבין זאת ובמיוחד מי שיודע לתקשר. אנא מכם תחוסו על עצמיכם ואל תגררו ללשון הרע כי רק אתם תינזקו וחבל....
יהודי אמיתי18.06.17
נו שוין מה אתה אומר. זו נבלה וזו טרפה
משב18.06.17
5
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בנימין גורלין18.06.17
4
מכשיר נהדר בתור חילוני לשעבר היוום אני חרדי=
ניסים מעפולה18.06.17
3
אשתי היתה ביום עיון בהידברות והיתה בהלם מזה שמנסים למכור טלויזיה לציבור החרדי. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
החרדי18.06.17
2
מתי בן דוד נתפס על......
יוסי18.06.17
1
מו צפצפה עם בצלו של דרעי
מו מו01.08.23
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24

חג הפסח

מה דין חמץ שנמכר לגוי שהתגייר בפסח? פינתו של ראב"ד ת"א | צפו

כיכר השבת | 26.04.24

"מהסכסוכים הגדולים שנידונו בישראל"

הדרמה במשפט גרטלר גרטנר: הבורר הכריע במשפט העשור

חזקי שטרן | 25.04.24

יומא טבא לרבנן

הדיין הוציא לאור את ספריו - גדולי התורה השתתפו בשמחה

חיים רוזנבוים | 25.04.24
ש

לשמוע ללמוד ו.. להצליח:

 משכפלים הצלחות; ככה גם אתה תהיה טוען רבני >>

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

המשטרה מבקשת סיוע

נעדר מראשון בלילה: אולי ראיתם את ראובן בן 26 מבני ברק?

דוד הכהן | 25.04.24

"כמה גדלה אהבתה אליכם"

נחשף לראשונה: המכתב של אחד מגדולי הדור לנכדו היתום

חנני ברייטקופף | 25.04.24

ביקור חג 

כשהגר"ש גלאי והגרא"י דינר התפלפלו בלימוד | צפו בגלריה

חיים רוזנבוים | 25.04.24

הטור השבועי

עת הזמיר הגיע // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 25.04.24
ש

חדש

בוט תרופות לפסח מאושר על ידי בד"צ העדה החרדית

כיכר בשיתוף כללית | מקודם

אור זרוע לצדיק

אלפים בהילולא השנתית לאדמו"ר רבי מאיר אבוחצירא זיע"א | תיעוד

חיים רוזנבוים | 25.04.24

היסטוריה ואקטואליה

הניסוי החדשני ב'מצות מכונה' גרר סכסוך בין הרבנים הגיסים

ישראל שפירא | 25.04.24

יְבָרֶכְךָ ה' וְיִשְׁמְרֶךָ

שידור חי | מעמד ברכת כהנים בכותל המערבי • צפו

כיכר השבת | 25.04.24

להוי כעפרא דארעא 

הגרמ"צ ברגמן שרף את החמץ סמוך למעונו | תמונות

חיים רוזנבוים | 25.04.24
ש

לימודי דיינות

כך אלפי בוגרי ישיבה הפכו לדיינים מוסמכים

כיכר בשיתוף מ.ל.מ | מקודם

ומשפע מצוות תפילין

כך נחגגה בר המצווה לנכד של גדולי הרבנים | תיעוד

חים רוזנבוים | 25.04.24