כיכר השבת

טראומה קשה

מנהלת ומורה ב'בית יעקב' חשודות שכלאו ילדה בכיתה

המשטרה העבירה להחלטת הפרקליטות תלונה כנגד מורה ומנהלת בבית יעקב בבית שמש בחשד שכלאו ילדה בת 12 בכיתה במשך 5 שעות. "נגרמה לה טראומה קשה במיוחד מהאירוע" (חרדים)

97
נתנאל לייפר | כיכר השבת | ב' בתמוז | 26.06.17
אילוסטרציה
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

ילדה כבת 12 עברה לטענת הוריה התעללות קשה בבית ספר "משכנות דעת" של בית יעקב בעיר בית שמש. הילדה שלומדת בכיתה מקדמת נענשה בידי מנהלת בית הספר ונאסר עליה "להוציא את האף" מכיתה סגורה במשך 5 שעות כשהיא ללא מזון או שתייה, ומפוחדת במיוחד.

"מדובר בילדה, אחת מתוך שתי תאומות שלומדות בשני סניפים נפרדים של בית יעקב בבית שמש החל מתחילת השנה בשל הצורך שלהן בכיתה מקדמת כשלטענת ההורים החל מכניסתן לבית הספר הן קיבלו יחס שלילי לתחושתם בשל היותם בני עדות המזרח", אומרת ל'כיכר השבת', עו"ד רוית מוחבר שמטפלת במקרה.

לדברי האם, למרות שהבת שובצה לבית הספר על ידי המחוז החרדי נאמר לה בעת הגיעה לבית הספר כי לא בטוח שיקבלו את הילדה, "המנהלת התחילה לשאול אותי שאלות משפילות על מוצאי, זאת למרות שהילדה כבר שובצה לבית הספר", מספרת האם בראיון ל'כיכר השבת'.

"אני כעסתי ואמרתי לבית הספר כי את האינפורמציה עלינו ניתן לקבל בבית הספר הקודם ממנו הועברה הילדה כדי להעניק לה את הכיתה המקדמת לה היא הייתה זקוקה. כל בנותיי למדו בבית יעקב, אלו התאומות הקטנות שלנו, לא מדובר במשפחה בעייתית או לא מוכרת אך שם המשפחה הספרדי שלנו עורר ככל הנראה את רוגזה של המנהלת", אומרת האם.

המקרה בגינו הוגשה התלונה שהגיעה עד לפרקליטות קרה כמה חודשים לאחר מכן, "ההתנהלות הגיעה לשיאה כשהילדה הגיעה בנעליים לא תקניות עם טיפה בד. המנהלת צרחה עליה ולאחר מכן אמרה לה שהיא צריכה להישאר בכיתה עד הודעה חדשה ושלא תוציא את האף שלה משם. מדובר בילדה בת 12 בכיתה מקדמת שמרוב הפחד נותרה בכיתה במשך 5 שעות כשאף אחד לא בא לבדוק מה איתה והאם היא זקוקה למזון או שתייה", מספרת עו"ד מוחבר.

כתוצאה מהלחץ וההשפלה בעקבות האירוע מצבה הנפשי של הילדה הלך והתדרדר, סיוטים בלילות ותסמינים נוספים והיא אובחנה כסובלת מפוסט טראומה. "הרופאים הסבירו לי שכל יום שהילדה נמצאת בבית הספר הזה זה כמו פגיעה חוזרת בעבורה ולכן נאלצתי להוציא אותה משם ואחרי חודש וחצי בבית היא עברה לבית ספר חרדי לאומי בעיר", מספרת האם.

ההורים פנו גם למשטרה והגישו תלונה על התעללות וכליאת שווא של הילדה, המנהלת ומורה נוספת נחקרו באזהרה אך לא נעשה דבר. "לאחר כמה חודשים פניתי למשטרה ושם נאמר לי כי בעקבות תלונתי התיק נפתח מחדש, כלומר הוא נסגר מבלי לומר מילה למשפחה", מספרת עו"ד מוחבר.

לאחר תקופה נמסר מהמשטרה כי התיק הועבר לפרקליטות והוא ממתין להחלטה אך כאן לא תמה סאת הייסורים של המשפחה, "אין לי הוכחות ברורות לכך שיש קשר בין הדברים, אך באותו שבוע שהתיק הועבר לפרקליטות החלה התנכלות לילדה שנשארה בבית הספר הראשון. המנהלת טענה כי הילדה מביאה לבית הספר חומרים לא צנועים. אני הייתי מוכנה לשתף פעולה ואמרתי לה שהיא יכולה לבדוק את תיקה של הילדה אך כמובן לא נמצא מאומה ולמרות זאת הוחלט בבית הספר להשעות את הילדה לשווא", מספרת האם.

לדבריה היא הוזהרה כבר כשהעבירה את הילדה הפגועה כי יעשו לה בעיות, "כבר כשהעברתי אותה המפקחת המיוחדת של בית שמש שסייעה במעבר הזהירה אותי כי בבית יעקב לא יאהבו את הרעיון וכי ייתכן וייגרמו לי בעיות בבית הספר של הילדה השניה אך לא הייתה לי כל ברירה שכן הילדה הפכה לחיה פצועה, מפוחדת ומפחדת מהצל שלה עצמה", מתארת האם בכאב.

יצוין, כי מנהלת בית הספר 'משכנות דעת' שמואשמת בידי ההורים בהתעללות לכאורה, הושעתה כבר לפני כשבע שנים למשך שנה על רקע התנהלות גזענית כשהוקלטה בשיחה עם הורים, השעיה שלאחריה חזרה לתפקידה כמנהלת בית הספר.

תגובת המרכז לחינוך העצמאי: מנהלת בית הספר והמורה מסרו את גרסתן למשטרה, ויש להמתין למסקנות החקירה. עוד בתחילת הדרך הכחישו המנהלת והמורה את הטענות. אנו מופתעים מהעיתוי ומהאופן של הפרסום, ובפרט מהוספת טענות צבעוניות שההורים לא העלו כלל עד כה ואשר מופרכותן עולה על פניהן.

תגובת משרד החינוך: אנו מבררים את המקרה מול הנהלת בית הספר - והיא מצדה טוענת בתוקף כי לא היו דברים מעולם. במקביל פועל המשרד לוודא שהתלמידה מקבלת מעטפת חינוכית מוגנת ומלאה.

תוכן שאסור לפספס
97 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
38
אני לומדת בבית יעקב של הילדה הזאת, באמת לא הסתדרו איתה והיא באמת לא הייתה תואמת כלל לבית יעקב שלנו, הילדה לבד סיפרה לי שדברו עם האמא שלה כמה פעמים שהיא לא... אבל במקום לתקן האמא השתוללה עד כדי שהחליטה להושיב את המורה והמנהלת בכלא, האמת כי כל הבעיות האלו בעיקר, זה אצל הספרדיות ואני פשוט מתביישת עם
ספרדיה28.06.17
תפסיקי להמציא סיפורים מצוצים מהאצבע, אנחנו מכירים את הסיפורים על המנהלות הנבזיות הגזעניות הללו.....אולי את דפוקה, אז אל תכלילי את כולן.......
ויקי30.06.17
37
אני מאמין לכל מילה שנאמרה מהמשפחה במוסדות של בית יעקב יש שנאה לבני עדות המזרח !!! הבעיה היסודית היא שבני עדות המזרח חוברים למוסדות של בית יעקב
ירושלמי 27.06.17
פשוט לברוח מהם ככול הניתן!!!
ערב רב27.06.17
אבל לא הכל אמת
אני02.07.17
36
לא ללמוד איתם!!אשכאנזים יהירים ומתנשאים עדיף ללמוד בדתי לאומי ולא ללמוד איתם !!!! אני לא הייתי מכניסה את הבת שלי למקום בו היא לא רצויה מלכתחילה
לא ללמוד איתם!!29.06.17

הצגת כל התגובות

35
הסיפור הזה ממש לא נשמע אמיתי, לא מתאים לא למנהלת(שאני מכירה ) ולא למורות, זה בית ספר שנותן לתלמידות המון חופש ופעילות(יותר מידי לטעמי....) בית הספר מתמודד עם אוכלוסיה די מורכבת ומנסה לשמור על צביון שיתאים גם למשפחות קלאסיות של בית יעקב ולכן לפעמים נוצרים עימותים עם הורים שלא ממש מתאימים לרוח החינוך
חרדית28.06.17
34
והנה עוד הפעם כשקורה סיפור שקשור איכשהו לעדות המזרח, ישר כל בני העדה קופצים כעיזים וזועקים לשמיים בקול ניחר "גזענות". מתי יבוא היום שתתחילו להבין שאתם הספרדים מייצרים גזענות? הסיבה שבגללה אתם סוג ב' זה רק בגלל שאתם החלטתם להיות סוג ב'. במקום לפתוח לעצמכם מוסדות אתם תמיד מנסים להת
יוסי27.06.17
באמת אני לא שונא ספרדים, אבל יצא לי לדבר עם אברך ספרדי צדיק והוא אומר שזה ידוע שהבעיה בנחיתות של הספרדים נ.ב. אין צורך להיפגע ולהגיב בזעם....
דלוקקקק30.06.17
גועל נפש. צא מהסרט...
אני28.06.17
יש ספרדים שלא מתאימים בגלל מה שתיארת, ויש אשכנזים שמתנהגים ככה וגם אותם לא מקבלים. הבעיה היא שלא מקבלים למוסדות אשכנזיים ילדים ספרדים, גם אם הם ממשפחות של "עדני נפש" כפי שתיארת. משפחות ששני ההורים למדו בסמינרים וישיבות אשכנזיים (מהטופ), משוכנזים עד העצם בהירים ומנומסים, וכשמגיע בנם ללמוד בחיידר- הם
אסתר29.06.17
גזענות בבת אחת. תתבייש יא אשכנזי שחצן. מה אתה מזלזל ככה בציבור של אנשים צדיקים טובים ופשוטים עם לבבות חמים פי מליון מהקור והשחצנות שלכם ותראה מאיפה מגיעה הגזענות. אם זה מה שאתה חושב בעצמך למה אתה אומר שאנחנו יוצרים אותה??? הוכחת ההפך!!! לך מהר תעבוד על המידות שלך. ה' שונא גאותנים. וזה לא אני אמרתי.
שירה29.06.17
33
כאחד שמכיר את המערכת מבפנים. ההורים חייבים לדעת שממשרד החינוך לא תצמח ישועה. הסיבה הפשוטה שבמחוז החרדי יושבים מפקחים ומפקחות חרדים שבעברם הלא רחוק עבדו במוסדות החרדים בתפקידי הוראה. זוהי קליקה סגורה שכל אחד מגן אחד על השני, ואם ישנם חריקות כלשהן. מנהלי ומנהלות המוסדות דואגים שמפקחי משרד החינוך יישרו
אברהם27.06.17
מכיר מקרוב מקרה קשה של התעללות והזנחה בילדי גן באחד מרשתות החינוך החרדיים בירושלים. המפקחת מטעם משרד החינוך מטייחת את טענות ההורים ופועלת להגן על הרשת בזמן שמתפקידה לדאוג לשלומם של הילדים.
צודק 27.06.17
שראינו את צערם של ילדי ישראל העשוקים על ידי "מחנכים" חסרי לב ואת חוסר האונים של ההורים מול המערכת האכזרית ושתקנו. לא עוד!
רפאל27.06.17
אם ש"ס אשכנזים צריכים לארוז עד לבחירות הבאות ואם ג' - להפך
חן*27.06.17
32
בשמיים!!!
אסתר26.06.17
הם אינם מאמינים
איש יהודי02.07.17
31
מכירה את המנהלת דווקא מתאים לה מאד גזענית יהירה אני גם מכירה את הילדה הכל נכון מעולה שהאמא ספרה ככה יפטרו את המנהלת מנהלת מזעזעת כל הזמן מענישה וצועקת כבר היה צריך לפטר אותה לפני 7 שנים וסתם ככה לא נותנים לנו שום חופש ושום פעילות כל דבר שהם עושים דורשים כסף מקווה שיפטרו אותה בהקדם 900 בנות סובלות את
תלמידה בבית ספר29.06.17
היא מאד גזענית רעה ומרשעת וסתם אני אומרת יש עוד בערך999 בנות שסובלות ממנה............
אני02.07.17
30
איני יודעת במי מדובר, אני מחנכת בממ"ד, ב"ה מעולם לא נתנו עונש כזה אבל תגעו שלפעמים ישנם מקרים קשים שלכן נדרש לתת עונש, ביטוחני שמדובר בתיק לא פשוט.. אחרת זה לא היה מגיע לאתר, עצם זה שזה באתר כנראה משפחת הילדה ניסתה לגונן על עצמם ולהפעיל את החוק... 2 צדדים למטבע... נמתין בסבלנות לשמוע את סוף הסיפור..
מחנכת28.06.17
שום דבר לא מצדיק עונש כזה, את כמחנת צריכה לדעת את זה, אם את מצדיקה את המעשה, אז משהו אצלכם לא תקין.......
יערה30.06.17
אני עובדת בביה"ס של ADHD בנים, ולפעמים הם משתוללים נורא, ואף פעם אין עונשים ברמה כזו, שום השתוללות של ילד לא מצדיקה את זה. למען האמת גם אם אני אקלע אותך, שאת אישה מבוגרת בתוך חדר ל-5 שעות, את עלולה להגיש נגדי תלונה, אז בטח ילד.
רעות28.06.17
ואין שם "מקרים קשים" ובכל מקרה שלא יהיה לא מענישים ילד בכליאה או בכל דבר דומה....! נשמה של ילד זה לא משחק!!! ומדאיג מאוד לשמוע תגובה שכזו מפיה של מורה! מערכת החינוך הישראלית צריכה להתעשת על עצמה ויפה שעה אחת קודם!!!(במיוחד מוסדות החינוך החרדים שב"אצטלא של תורה" מרשים לעצמם להתנגח ולהשפיל נפשות יקרות
הודיה מירושלים28.06.17
אין שום מעשה המצדיק כליאה של ילדה!
רפאל30.06.17
29
מה הקשר המנהלת סתם ככה גזענית וגם לי( אשכנזיה) היא מתיחסת מזעזע זה בכלל לא קשור לבנות אחרות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גם תלמידה29.06.17
28
כל מי ששכל בקדקדו מבין שהחרדי לאומי הוא האמת ורצון הקב"ה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמשון כהן27.06.17
27
חינוך יהודי. זה טוב. חינוך לכתות שונות. וחרדיות. לא מומלץ.
מתי יבינו ?27.06.17
26
לא מכיר את בית שספר, אבל אין שום הצדקה להתנהגות כזו - רק שאנחנו לא יודעים את הסיפור. חלק מהגלות הוא, שיש אנשים לא מתאימים בתפקידים שהם לא צריכים להיות שם.
תושב רמב"ש חרדי30.06.17
25
למה להידחף למקום שלא רוצים אתכם???? תבינו את המסר!! אני מבינה שספרדים לבד זה בית ספר חסר שליטה, אז תבינו למה לא רוצים אתכם אצל אשכנזים.
החיים יפים2127.06.17
אנשים חזקים. ומי שנהיה חזק ונהיה עסקן דוחף את הבת שלו במוסד האשכנזי הכי יוקרתי שאפילו את האשכנזיות מסנן - ע"ע סמינר החדש בירושלים שמלא בבנות ח"כ של ש"ס. מי שחזק לא צריך את זה ומי שחלש לא יכול. זה הכל.
א28.06.17
24
ברור שהאמא כועסת על המנהלת ועל המורה ולכן מניין שהיא לא מנפחת ורק 10% נכון? ואולי היא בכלל אשה קשה ורעה שגרמה לכל הפלונטר? כל מי שיש לו קצת אינטליגנציה ושכל ישר מבין שהאמא אשה שלא קל איתה שהולכת ראש בקיר, אז מה אנחנו רוצים מנהלת לפלפית? שכל אמא צעקנית תבהיל אותה? מה זה ההוצאת שם רע הזה? איזה אתר אתם
משה27.06.17
אתה מכיר את נפשות? את המנהלת? את הלך הרוחות בבית ספר? מה אתה מבין בכלל?? בית הספר הזה ידוע בגזענות שלו כלפי עדות המזרח,כל בת שמתקבלת זה עושה להם צרבת..ולמה הם מקבלים כי אין ברירה זה הפוליטיקות בבית שמש הזאת ובלית ברירה הם חייבים לקבל 30% ספרדיות.בושה!
נתי27.06.17
למה אתם הספרדים תמיד מתעקשים לדחוף את האף שלכם למוסדות גזעניים ואז להתלונן שטרקו לכם את הדלת בפרצוף? למה??? אה??
עובדיה27.06.17
מהיכן בדיוק אתה למד שהאמא אישה קשה?? מזה שהיא באה להגן על הילדה שלה?? תעשו טובה תכתבו דברים הגיוניים בתגובות שלכם, "אישה רעה, מורה לפלפית", מאיפה הבאת את זה אם אתה לא מכיר לא את האמא ולא את המורה???
שוהם30.06.17
23
קשה מאוד להאמין לגירסת האם מאחר וגירסתה מלווה בתמיהות רבות, כגון מדוע נזכרה להתלונן רק תקופה ארוכה לאחר המקרה? מסתבר שמדובר בעוד מקרה של משפחה שניסתה לכפות את עצמה על מוסדות שאינם מתאימים באופי הרוחני. וכעת הגיע זמן הנקמה של המשפחה במוסד שמוכיח כעת בדיעבד מדוע היה מוצדק לא לקבל אותם.
נחיתי27.06.17
אני מכירה את המנהלת הכל נכון והגיוני (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תלמידה בבית ספר27.06.17
כנראה שגם את אחת מהאשכנזיות הגזעניות. תתביישי לך. ולוואי שיהיה לכם -את, המנהלת והמורה - למעלה כליאה לכמה מאות שנים. דרך אגב, המנהלת הזאת אולי היא ילידת גרמניה? יש לה אכזריות כזאת.
יוסף27.06.17
אולי ההורים הונחו על ידי עורכי דין לפנות לתקשורת בעקבות התחלה של התעללות בבת השנייה? חשבת על זה
רבקה27.06.17
22
בכל בתי הספר של בית יעקב בבית שמש יש גזענות משפילה ודוחה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שרגא27.06.17
21
יהיו כל המורות - וארורות יהיו כל המנהלות - ואני לא סתם כותבת את זה: אני בעצמי עברתי התעללות נפשית ורגשית - לפעמים גגם כמעט פיזית - בבית הספר המחורקק שבו למדתי - אני עד עכשיו מתפללת שיקרה בו אסון - ואמן שזה יקרה - היום בתי ספר פי 100 גרועים מבתי כלא - ושמישהו עכשיו יכתוב לי שאני מגזימה או טועה - כי א
אוראור30.06.17
20
אם בית הספר הקרוב לביתי היה ספרדי אליו הייתי שולחת!!! זה מה שנקרא בית ספר אזורי!! אין כמו ספרדים! עדיף צעקות מצביעות ולשון הרע ורוע! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חנה27.06.17
19
אתה אדם נטול השכלה גזען אתה יודע שיש המון בנות אשכנזיות שהם צריכים כתות מקדמות ולא שמים אותם בכתה מקדמת כי היא אשכנזיה -מבליעים אותם בתוך כתות רגילות ,ופותחים כתות מקדמות רק לספרדיות שאולי גם צריכים עזרה ,,,,, אבל התגובה שלך מראה על אדם גזען
חכם קארקוש 27.06.17
18
היא לא פוחדת מיום הדין, מאחר והיא בטוחה שהיא עושה מצווה גדולה בהגנת המוסד מפני אלו שלדעתה פוגעים בשם של המוסד שלה. ולכן אם היא עושה מצווה. ממה בדיוק היא תפחד?? על זה נאמר. " הדרך לגיהנום רצוף כוונות טובות"! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי27.06.17
מפני "אלמנטים לא רצויים". אבל, מה נעשה שה"אלמנטים הלא רצויים" הן בנות של הקב"ה לא פחות מ"בנות החממה".
רפאל27.06.17
17
בסוף נגלה שזה צרפתים תמיד מתעללים בהם
טובה 02.07.17
16
מה ניסגר עם האילה צריכות להיכנס לכלא ואם צריך מישו שיעשה את זה אני מוכן הבנות האילה סובלות ואולי הגיע הזמן לטפל בזה זה גועל נפש אני שמעתי היזתעזתי ..תחשבו לכם שהילדה שלכם חוזרת הביתה ומגיד שבנס הם מספרות זה הזוי!!!צריכיפ לטפל דחוף........מידשטרה זה הזמן שתעשו מוש מועיל !! (נשלח באמצעות כיכר השבת ב
מישו שאכפת לו 27.06.17
15
תעברו מהמקום שאתם גרים בו ותגורו בין חילונים גם יהיה לכם סייעתא דשמייא בחינוך.וגם בניכם ובנותיכם יהיו בריאים בנפשם.מנסיון. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מם27.06.17
14
כיתות מקדמות קימות לבנות מתקשות במיוחד ותמיד יש מחסור בתלמידות בשבל להגיע לתקן ועוד - אם בת מגיע לכיתה מקדמת - זנ אומר הרבה על רמה אנושית של המשפחה בכלל והבת בפרת והמבין יבין.
אשכנזי27.06.17
בדרך כלל מקבלים בנות בעיקר ספרדיות לכיתות מקדמות כי לשם חיבים לקבל
אני02.07.17
שוב את השד העדתי או מה? הלו - תתעוררו: מדובר כאן במנהלת מתעללת ומקוללת שהתעללה בנערה בת 12 סתם ככה - ואפילו לא פיצתה את המסכנה על מה שעשתה - ומה שחשוב לכם עכשיו זה אם מדובר פה באשכנזים או ספרדים? באמת - זה הרי לא משנה - התעללות קשה וחמורה היא התעללות קשה וחמורה - נטולת כל הצדקה וחסרת כל מחילה - וזה
אוראור30.06.17
אתה גזען בדיוק כמו המנהלת..... מי שישמע אותך יחשוב שרק בני עדות המזרח נמצאים בכיתה מקדמת. כדאי שתבדוק להפתעתך תמצא גם מלא אשכנזים.... אני שמחה לאכזב אותך שילד/ה שמגיעים לכיתה מקדמת לא מעידים בכהו זה על טיב המשפחה... יש הרבה גורמים לכך שילד זקוק לכיתה כזו... לגבי ההנהלה רק דבר אחד יש לי לומר להם תתבי
פ.היהודי האמיתי27.06.17
חוץ מזה לך תעשה שיעורי בית לפני שאתה כותב שטויות, אתה יודע כמה ילדים מבתים נורמליים זקוקים לכיתה מקדמת??
ויקי30.06.17
מוכנים לקבל ספרדים רק אם הם מכניסים כסף למוסד! פלא שאתה מכיר רק משפחות ספרדיות עם ילדים בכיתה מקדמת? ויותר מזה, את הספרדיות החרוצות והחכמות בכיתה לא שולחים לבדיקת IQ (איי קיו, לא נראה לי שתבין..) אלא רק את האשכנזיות! (שספרדיה תצא עם IQ מעל 130? לא יתכן!) אתם באמת מאמינים שאתם יותר חכמים מהספרדים!
אביגיל29.06.17
נראה לי הכיתה המקדמת לא עזרה לך בכלל מסכן או שלא פתחו לך כי לא היה מספיק ספרדים לדחוף לשם על מנת להגיע לתקן.. לא נורא אני המזרחית הגאה מבלי הרבה שגיאות כתיב יכולה ללמד אותך תחביר ודקדוק אם תרצה או שבעצם נזכרתי.. הרמה האנושית שלך ממש דוחה אותי אז לא..!!!
דינה27.06.17
לך תרשום את עצמך לכיתה מקדמת לפני שאתה כותב תגובה!!!! דקדוק בסיסי אתה לא יודע!!! ואתה מחווה את דעתך הרחבה על המשפחה וכו???? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי27.06.17
13
בנותי למדו שמה. ואחת מהן סבלה מאוד. המורות כל הזמן הטיפו שגל משלא מתלבשת בסגנון של הבית יעקב הינה חילונית ואסור לאמר אפילו שלום. רק הבעיה היא שיש עוד סיפור של מקרה של אי צניעות בין כמה אמהות ומורות (ודי לחכימא ברמיזה). וגרם לכמה מקרה גיטין והמנהלת ידעה מהסיפור ושוב פעם טאטו מתחת לשטיח. אז אין הרבה מ
בנותיי למדו שם06.07.17
12
צר לי לאכזב אך בתי יעקב והסמינרים שיכים למדינה והם מממממנים אותם לכן אנו נלך לכל בית ספר ,עדיף בטוב ואם לא אז בדרכים פחות נעימות. מובן............
נירה27.06.17
11
ביקורי פתע בבית הספר. שהמנהלת תדע שהיא תחת פיקוח. כשמאשימים פעמיים, כנראה שיש לא מדובר באישה ישרה וכשרה.
מיכל27.06.17
10
מנהלת ומורה חובבנים שלא מתאימים לאנשי חינוך יש הרבה כאלו .והם צריכים לעבוד בגן חיות ולא עם ילדים נשמות טהורות.גם אם משהו לא תקין עם הילדה יש דרך חינוך בונה ולא הורסת כפי שעשו.. צריך להעיף אותם ממשרד החינוך.היום לא מחר
ד.י27.06.17
להיות בתו, אחייניתו, נכדתו או נינתו של... , אלה התוצאות. מדוע אנחנו שותקים על הנפוטיזם (פי' מינוי אחיינים) המכלה כל חלקה טובה בחברה שלנו?
רפאל27.06.17
מה יש לכם נגד החיות? מה עשו לך שצריכות לסבול מהחיה על שתיים הזאת?
יוסף27.06.17
9
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הכול גזענות ארורה07.07.17
8
אני למדתי בבית ספר חרדי אשכנזי ויש גזענות מטורפת!!! חלאס להגיד אין גזענות כשילדה בכיתה ד' אומרת שאמא שלה לא מרשה לה להיות בכיתה עם כל כך הרבה ספרדיות זה גזענות ועוד איך!!! אני חוויתי על בשרי גזענות מצד המנהלת...אז חלאס עם ההתייפיפות...
saritush28.06.17
7
יהי רצון שתשרור בינינו רק אהבה ואחוה ושלום ורעות. ועל המתקראים "מחנכים" לא נותר לנו אלא להתפלל שהקב"ה יחליף להם את לב האבן בלב בשר. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רפאל27.06.17
6
מה קרה שם
מהכיתה המקדמת30.06.17
5
היה לי אותו דבר!(ואני אשכנזיה) הייתי ילדה בת 10 והסגנית הכניסה אותי 4 שעות בחדר קטן עם דלת סגורה ללא אוכל ושתיה.. ובסוף היום היא פתום"נזכרה" בי ואמרה לי שאני יכולה לצאת וללכת.. זה טראומה שנמצאת מאוד עמוק בלב!!! היום אני כבר 14 שנים אחרי ועדין יש לי את הפגיעה הקשה מהאישה הרעה הזו!! והיום היא עדין עוב
אנונימית28.06.17
4
הגיע הזמן שיהיו מורות מקצועיות, זה לא סותר מקצועיות וחרדיות.... הדבר הכי גרוע לילד או ילדה זה השפלה... וזה מה שהיה כאן. הרי כולם יודעים שהיא לא תתן את הדין על כך.... אתם מבישים את שרה שנירר, בחינוך המטורף שאתם נותנים....
yf27.06.17
3
בית יעקב הר נוף - העונש על איחור של כמה דקות לבית הספר הוא הסגרה בחדר ליום שלם!!! משרד החינוך ומשטרה לא מסוגלים לפתור את הבעיה. שומר נפשו ונפש ילדיו ירחק מהם. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חינוך לערכים27.06.17
מחריד
הדס27.06.17
2
לא חסר מוסדות מצוינים . לא מתחנפת לאף אחד... שם זה לא קורה איזה אהבה הם מקבלים יש למורים ולמורות לב חם. ממליצה בחום (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נועה27.06.17
1
אין לך שום רגש אסור לך להיות מנהלת 👺👺👺סתם שנאת ישראל חכי ליום פקודה😫😫😫 (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם27.06.17
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

חג הפסח אצל הגרמ"צ ברגמן | תיעוד ענק

חיים רוזנבוים | 10:04

בשל המלחמה עם חיזבאללה

ההמלצה של צה"ל: לבטל את הילולת בל"ג בעומר במירון | גורם בקבינט: לא תהיה הילולה

ישי כהן | 08:03

גלריית ענק

אלפים בראשות גדולי ראשי הישיבות והאדמורי"ם נהרו לביקורי החג אצל זקן הפוסקים

חנני ברייטקופף | 30.04.24

נערכים לכל תרחיש 

הבכירים סיירו במירון: "ההחלטה הסופית - בעוד מספר ימים"

קובי רוזן | 30.04.24

צפו בתיעוד

הגר"ד לבחורים: "כל אחד מכם מכריז שהקב"ה לא פשט רגל"

איצלה כץ | 30.04.24
ש

בדוק!!

הלוואת חג מיוחדת 30,000 ש"ח ללא ריבית

כיכר בשיתוף מרכנתיל | מקודם
ש

ראיון מרתק

איפה נמצא 'עם הספר' ב- 2024?

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם

היסטוריה ואקטואליה

התלמידים חששו שרבם נכשל - עד שהתגלה מהיכן הגיע החרק

ישראל שפירא | 30.04.24

פני רבו ברגל

הרבנים נעמדו לתפילה נרגשת מול ספרי התורה | תיעוד

חיים רוזנבוים | 30.04.24
ש

פיתוח ישראלי חדשני

כל אחד יכול להרוויח אלפי שקלים בלי לעשות כלום?

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם
ש

זה הזמן להזמין

החג הזה, תתרגשו ותתחדשו עם נעם 2! טכנולוגית חם וקר

כיכר בשיתוף נועם2 | מקודם

4120

"הקוד" | כך תגלו האם החמץ יוצר לאחר הפסח

חזקי שטרן | 30.04.24

אשר גאלנו וגאל אבותינו

בעיצומו של הקבלת פני רבו: הראשון לציון נשא תפילת הרש"ש עקב המצב | תיעוד

חיים רוזנבוים | 28.04.24

תיעוד מיוחד

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24
ש

פריחתו של יישוב

הפיכתה של גבעת זאב - מפרבר לעיר מתפתחת

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

הרב זמיר כהן:

"הטענה של אחיכם יצאו למלחמה לא נאמרה על בני תורה"

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24