כיכר השבת

רק לומר תודה

חיילים טובים באמצע הבקעה // טור אישי

שלוש נשים חרדיות וילדיהם המתינו לשווא לאוטובוס של 'אגד', אך זה חלף על פניהם בלי לעצור. את האוטובוס הבא הם עצרו אך נתקלו ב"חוסר מקום" שנפתר בזכות... שמונה חיילים (טור)

81
חיה לוי | כיכר השבת | כ"ט באב | 21.08.17
החיילים שירדו מהאוטובוס
החיילים שירדו מהאוטובוס (באדיבות המצלם)

זה קרה לנו בשבוע שעבר, בשיאו של בין הזמנים, היה עלינו לחזור לביתנו מחופשה קצרה בשדמות מחולה - יישוב דתי ואיכותי בכביש הבקעה, סמוך לבית שאן. מכיון שאנחנו בני אדם אחראים ומסודרים, לפני צאתנו לדרך ערכנו בירור יסודי במוקדי אגד והמודיעין הארצי לתחבורה, על זמני הנסיעות של קו 961 הנוסע מטבריה לירושלים ונעננו ע"י פקידת השירות כי האוטובוס יגיע לתחנה בשעה 11:00.

התארגנו בהתאם, דאגנו לטרמפים מהיישוב לתחנה, והרגענו את בעלינו כי אין צורך בהסעה ספיישל, משום שיש אוטובוס ספיישל בזמנים ברורים, כך שהם יוכלו להמשיך ולאגור כוחות בנסיעה לצפון הארץ עם הגדולים ואנו נשוב הביתה רעננות עם הקטנים. לא עלה בדעתנו כי לוחות הזמנים הטלפוניים והאינטרנטיים של אגד הינם לקישוט בלבד, ואנו עתידות לעבור מסע של סבל והשפלה לא פשוט.

בשעה 10:50 המתנו בתחנה שלוש משפחות ובהם ילדים קטנים, כשהקטן בהם בן חמישה חודשים בלבד, בחוץ שררו 42 מעלות חום - ואין פינה מוצלת אחת! בירור קצר במערכת ה'קל קו' הממוחשבת הראה כי האוטובוס יגיע לתחנה באיחור של 12 דקות מהנאמר לנו. הגיוני, בהתחשב בעובדה כי מדובר בקו מאסף מטבריה. לא קל להמתין כרבע שעה נוספת בחום נוראי כזה עם ילדים קטנים וקופצנים, אבל הבנו את העובדות והמתנו בסבלנות...

בשעה 11:12 דקות הגיע האוטובוס, וחלף ביעף על פנינו הנדהמות, כאשר אנו אוחזים בילדים ובמזוודות, מותשים מהמתנה בחום הלוהט ולא יודעים מה עלינו לעשות כעת.

בבירור במערכת ה'קל קו' ובמוקדי המידע - התברר כי האוטובוס הבא יגיע בעוד כשעה!!! לשאלותינו, כיצד נוכל לוודא כי גם האוטובוס הבא לא יחלוף גם הוא על פנינו, ויהיו בו מקומות פנויים - נעננו כי עלינו לפנות למוקד פניות הציבור במס' הטלפון שנתן לנו הפקיד. במוקד הפניות - לא היה כל מענה אנושי, רק מענה ממוחשב שהציע לשלוח פניה בפקס או דרך האתר. לא השגנו פקס זמין בכביש הבקעה וגם אינטרנט לא היה לנו שם... בינתיים... בכל אותו הזמן של השיחות הנואשות למוקדים, אזלו לנו מי השתיה, ומצב הילדים הפך למדאיג. התינוקות היו חסרי תגובה והילדים כולם היו מותשים.

בנוסף לכל אלו, כדאי לציין כי הקליטה הסולולארית בכביש הבקעה הינה גרועה ביותר, וכל שיחה למוקד של אגד או למוקד הארצי, כאשר עלינו להקיש שלוחות וספרות, התנתקה עשרות פעמים! כאשר סופסוף השיחה לא נותקה וענה לנו פקיד - ביקשנו בתחילת כל שיחה: "אם השיחה תתנתק, נא תחזרו אלי למספר הטלפון" - אולם ברור שהדבר לא נעשה, והפקיד שמח שירד לו עול ועשה ראש קטן בהפגנת חוסר אחריות ורמת שירות לא ראויה בכל קנה מידה!

ניסינו להזמין הסעת נוסעים שתאסוף אותנו - אולם כל בעלי ההסעות איתן דיברנו ענו כי יארך להם שעה או יותר להגיע אלינו - ואנו כבר היינו זרוקים בתחנה מעל שעה, וציפתה לנו עוד למעלה ממחצית השעה לבואו של האוטובוס הגואל!!! (לו היינו יודעים כי האוטובוס לא יעצור, היינו מקבלים את ההחלטה לקחת הסעה בזמן הנכון, ובהמתנה במקום ממוזג ואחראי! אולם אגד בלוחות הזמנים הכוזבים שלה, לא נתנה לנו את האופציה להחליט מה טוב עבורינו!)

בשעה 12:06 דקות הגיע האוטובוס, והיה מוכרח לעצור משום שעמדנו על הכביש עצמו וכידוע שכביש הבקעה זה נתיב אחד. (קשה לנו שלא לשאול את עצמינו מה היה קורה לו לא עצרנו את האוטובוס בגופינו, האם גם הנהג הזה היה מותיר אותנו בחוץ, להתבשל עם ילדינו בתנור הלוהט ולהאזין למערכות המידע השקרניות של אגד???)

התחלנו לעלות, לנסות לנשום את האויר הממוזג שבאוטובוס, הילדים היו לפני עילפון!

בעודנו עולים, עצר הנהג את העולים ואמר: "עד כאן", מכאן זה מעל המותר! כל השאר - תרדו למטה. הוא אף הגדיל לעשות לטען באוזנינו שזה "חוסר אחריות מצידנו לנסוע ככה עם ילדינו בחום שכזה"... (אכן, חוסר אחריות מצידנו לסמוך על האחריות וההתחייבות של חברת אגד!) ואף הטיח בפנינו הסמוקות מחום ומזיעה "היכן הבעלים שלכם?? חסרי אחריות, ככה להפקיר אתכן!", שאלה אותה לא היה מטיח באף אשה ממגזר אחר... ומי שהפקיר אותנו היתה דווקא אגד!

לא הסכמנו לרדת חזרה לגיהנם שבחוץ. הסברנו לו שזה חוסר אחריות להפקיר אותנו כך, ושאנו מחכים בתחנה כבר כשעה וחצי, והאוטובוס הקודם לא עצר לנו.

הנהג אטם את אוזניו וליבו. דומם מנוע (כעת כל יושבי האוטובוס סבלו מחוסר מזגן) וירד לעשן בתחנה, כאשר הוא ממלמל "רק משטרה תוציא אתכם מכאן". קבלת הפנים הגרועה שקיבלנו מהנהג הפכה למזעזעת כאשר מספר קטן של נוסעים הביט בנו בשנאה תהומית וסינן "כינים", "עלוקות", "חסרי אחריות", "איפה הבעלים שלכן" ועוד ביטויים אשר דקרו את ליבנו במיוחד במצב הנואש בו היינו.

עניתי לנהג ולנוסעים הרעים (אשר יש לציין כי לא היו הרוב, רוב הנוסעים שתקו!) כי אילו היו עומדים בחום הנוראי בתחנה שלוש משפחות של כלבים, הייתם אוספים אותם אל קרבי האוטובוס ברחמים ובאהבה... אך מכיון שכאן מדובר בשלוש נשים חרדיות וילדיהן... הרי שגרועות אנו בעיניכן מבעלי החיים! זו היתה התחושה והאוירה באוטובוס שהלך והתחמם מרגע לרגע.

הזמנו משטרה, כעצתו של הנהג, כאשר בבכיות ובצרחות של אמהות נואשות הסברנו להם את המצב שנקלענו אליו בתום ליבנו, כאשר הסתמכנו על מוקדי המידע השקריים של אגד ושל משרד התחבורה!, ואשר ביקשנו בעשרות שיחות למוקדי אגד בשעה האחרונה לתגבר את הקו ואף אחד לא נענה לנו! הבהרנו למוקד המשטרה כי אם לא נעלה כעת עם ילדינו לאוטובוס - הרי שהלילה בחדשות תשמעו על כמות לא מבוטלת של ילדים שהתעלפו בכביש הבקעה עקב מחדל חמור של רשויות התחבורה.

ובתוך כל הכאוס הזה, של צעקות, חום נוראי וחוסר אנושיות בסיסית, הפציעה קרן אור אנושית שחיממה את ליבנו: שמונה חיילים וחיילות אשר נסעו לבסיסם החליטו לרדת מהאוטובוס ולפנות את מקומם עבורינו. הם פנו לנהג בענייניות ואמרו לו: "אנו יורדים כעת ונמתין לאוטובוס הבא, ואתה תסע עם הילדים הללו".

ומדיבור – למעשה, הם פשוט קמו מהמקומות וירדו לחום הבלתי נסבל בחוץ!

אנו, שהיינו כבר בסבל הזה בשעה וחצי האחרונה - לא הסכמנו בשום אופן למעשה הנאצל שלהם. "לא יתכן שנפקיר אתכם כאן, אין לכם מושג מה קורה כאן מדקה לדקה בחום המהביל!", אולם החיילים טענו כי הם עושים זאת בשמחה. טענתי בפניהם כי לא יתכן שדמם של ילדינו סמוק משלהם, ולא אוכל להעלות על דעתי כי הם נשארו במצב ההזוי הזה במקומנו, מה עוד, שאיש לא מבטיח להם שהאוטובוס הבא יעצור ויעלה אותם... ירדנו עם החיילים לתחנה והמתנו לבאות, לא עלה בדעתנו להפקירם כך לחום הנוראי ולחסדיה של אגד.

בינתיים ניידת המשטרה הגיעה והתחלנו לספר לשוטר את העובדות, כאשר אנו מתארות לו את העוול והמצוקה שנגרם לנו כאן. לו היה מוקד אגד מספק מידע מדויק ואמין, היינו מזמינות הסעה למחוז חפצינו ולא נאלצות לעבור את הסבל הנוראי הזה.

נהג האוטובוס הבין כי הענין רציני, השוטר כבר כאן, החיילים שמוותרים עומדים למטה בחום הלוהט, ואזי הוא קיבל את ההחלטה המפתיעה מאין כמוה – הוא ספר את מס' המקומות הפנויים וראו זה פלא – הגיע למסקנה כי יש מקום בשביל כולנו... (מעל עשרים דקות ארך לו להגיע למסקנה הזו, בצרוף דמעות, ויכוחים, משטרה, ושירות גרוע ולא אנושי).

עלינו לאוטובוס יחד עם החיילים הנאצלים - והנסיעה לירושלים המשיכה.

נדגיש, כי אנו נשים חרדיות, וברור ומובן לנו כי הצבא אינו מקום מתאים לבן תורה ולבחורי ישיבה כלל, אולם, חשוב לנו להפריד בין הדברים, ולפרסם את התנהגותם האנושית והמדהימה של חיילים צעירים, שקיבלו החלטה לא קלה (לו היו נשארים בתחנה היו מאחרים לבסיסם ואף משלמים על זה מחיר כידוע) והכל בשם הערבות ההדדית של יהודי ליהודי.

אין ספק, כי לאחר קריאות הגנאי נוטפות השנאה והמבטים הארסיים להם זכינו, היתה התנהגותם של החיילים משיבת נפש, ומעודדת כי למרות השנאה והקיטוב שמנסים גורמים אינטרסנטיים לחלחל - הרי שעם אחד אנחנו ואבא אחד לכולנו!

תודתנו נתונה לכם, חיילים יקרים! וזכות המצווה שהתחלתם לקיים עומדת לכם במלואה, לשמירה, הצלחה וכל טוב!

בשולי הדברים: אנו דורשים כי נציגי הציבור ידאגו שמוקדי אגד יעודכנו כאשר ישנם אוטובוסים מלאים – במסלולי מאסף, ולא יתנו למטלפנים את האשליה כאילו האוטובוס יעצור בתחנה! הנוסעים יעשו את שיקול דעתם אם כדאי להם לקחת כלי תחבורה אחר בהתאם לנסיבות! לא יתכן לספק לנוסעים מידע כוזב בכדי ל"צוד" אותם ולהעביר אותם מסע התעללות הורס רק משום שהרצון של אגד זה להרויח אוטובוס בתכולה מלאה!

תוכן שאסור לפספס
81 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
47
לא מתרפסת לחילוניות אך מראה כמה רע זה וחילול ההתנהגות של חוליגנים אצלנו מול חיילים וכמובן תורה במקום הכי הכי גבוה
יאיר24.08.17
46
צודקת אני מבין את המצב הזה כי גם לנו היו קוראים דברים מעין אלו ועמדתם בגבורהעל שלכם ועל דעתכם בראש מורם מעריץ את האימאות שמתמודדות עם אוטבסים ומזודות חיטולים וטיטולים וילדים בחום בילתי ניסבל ובגבורה גדולה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי06.10.17
45
החיילים לא משלמים על הנסיעה והנשים והילדים כן משלמים לכן הם לפני החיליים.....
20622.08.17
איזו מין אמירה מטופשת זו?!? זילזול שאין כמותו!! בזכות אותם החיילים האלה אתה יושב בבית ומטייל בביטחה אני- עשיתי צבא בתור תומכת לחימה ובעלי לוחם בקבע לאחר כמה שנים חזרנו בתשובה עכשיו אנחנו משפחה חרדית לכל דבר ואין לך שום זכות להגיד מילה על חיילים! הרי כתוב בתורה שהעם מתחלק בחצי ללימוד תורה וחצי למלח
מ01.09.17
אז החיילים לפני
אני24.08.17

הצגת כל התגובות

44
לפי מה שנראה לאחרונה, הכל בגלל שינוי התנאים בין חברות הנסיעה למשרד התחבורה. היום החברות לא מקבלות את הכסף של הנוסעים, אלא גובות אותו עבור מ' התחבורה!! הם מקבלות לפי ק"מ שעשו האוטובוסים בקווים שאושרו, לכן לא איכפת להם אם אין נוסעים באוטובוס!! הם מדלגים תחנות בקלות יותר מבעבר!! כמו כן כיום אין לנהג ר
שלמה06.09.17
43
לא קראתם את הכתבה. הם נסעו עם הילדים הגדולים ולא לבילויים עצמיים... חוץ מזה, סביר להניח שלא תיארו לעצמם שדבר כזה יקרה, לא כל תרחיש אפשא לחזות. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רות22.08.17
42
בכיתי כדי דמעות מדהים מדהים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ערבות הדדית22.08.17
41
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נעם21.08.17
40
אף ציבור ולא משנה מאיזה מגזר, הרבה מהנהגים שם לא יודעים לעבוד על הקופה, הנוסעים משלמים יותר ואח"כ הם מפנים אותנו למרכז לתלונות הציבור כדי שיבדקו את הטעות שהם עשו, חברה בלי אבא ובלי אמא.
הלוואי בעזרת ה'27.08.17
39
עם ילדים קטנים..(גם יכל להיות מצב שהאוטובוס מתעכב בגלל תאונה/או כל בעיה אחרת..קשה להתמודד עם ילדים קטנים במצוקה לבד.) אדם אחראי מוודא שמשפחתו עלתה על האוטובוס. ואז פונה לבילוייו.
מיכל21.08.17
תתביישי לך איזה אומץ יש לך לכתוב שהבעל הולך לבילוייו הנשים האלה הם צדיקות ששלחו את הבעלים שלהן ללמוד והן חוזרות לבד הביתה יותר מאוחר מהבעלים שהקריבו את עצמם כל מילה כזאת היא מראה לדעות שלך כדאי מאד וחשוב לסנן את הביטויים
משיהו21.08.17
הבעלים- הם המשיכו לאגור כוחות בצפון... ואין לי על מה להתבייש. אני אשת אברך שממית עצמו באוהלה של תורה. ואני- רוב היום לבד בבית עם 6 ילדים כולל השכבות לבד!! - לילה אחרי לילה כבר שנים. . אבל יש גבול. אני לא רואה מצב שהוא היה משאיר אותי עם ילדים לבד בתחנה במקום לא מוכר בלי לדעת שאני על האוטובוס. גם לצ
מיכל22.08.17
מה עושות נשים גרושות .תצאי מהריבוע שלך
פנינה21.08.17
מי יוצא עם ילדים לחום כזה? ממתי סומכים על אוטובוסים?? בחור נידח כזה. רווקים שיצאו ויקחו ריזיקה.. אבל הלו... יש כאן ילדים קטנים. כן. גרושה אחראית לא מוציאה תינוק לחום של 42 מעלות ללא צל אפילו ל-5 דקות!! זה שהיא גרושה לא הופך אותה לפסיכית.
מיכל22.08.17
38
מדהים!!! אין על צה"ל בעולם. שאגד תיחנק ותפשוט רגל
מישהו21.08.17
37
חיילים הם בני אדם זה הדרך שבה הם בחרו לא כל אחד נולד למשפחה חרדית שיקנו להם ערכים לשבת וללמוד תורה אבל כן צריך להסתכל על כל אחד בעין טובה ובתור בני אדם שעושים מעשים טובים מעבר להיות חרדי... מה שאנחנו צריכים ולא יזיק לנו זה אהבת ישראל ולקרב את החיילים ולהתפלל עלהים שהשם ישמור עלהים הם עומדים בגבול בס
דעה21.08.17
36
הסיפורים האלה על המידע הכוזב של אגד!!!!!!!!!!! קורה כל יום!!! גם אם העגמת נפש לא ברמה כזאת אבל עדיין עוגמת נפש רצינית רק שזה לא מגיע לכותרות כמו הסיפור הזה הלוואי שהסיפור הזה ישנה משהו במפלצת בשם אגד!!
אלמוני21.08.17
35
באמת תודה על ההדגשה שאינכם חושובות שילדכם צריכים להיות בצבא. הרעות והאחווה שהפגינו כלפיכם נבעה מעצם היותם חיילים
יעקב21.08.17
34
היא זבל של חברה אי אפשר להאמין למילה שלהם... בהמות גסות... מפנים אותך לפניות הציבור ושום דבר לא יוצא מזה... כנסו לכתבה על הקווים הכי גרועים בארץ קו 6 של אגד במקומות הראשונים, מדלגים על קווים ובאים 3 קווים ביחד וכד' ... בקיצור חברה זוועתית (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איתי28.08.17
33
אני נוסע הרבה מאד באוטובוסים של אגד וניתקלתי במצבים דומים אבל ניתקלתי גם במצבים ש האוטובוס היה מלא מאד יותר מעשרים איש בעמידה בשעת ערב והנהג פשוט לא אמר מילה הועלה את כולם וזה לא בכביש הבקעה.ממש בושה שמגיעים למצבים כאלו ו לפעמים גם הנהג הסתום ביותר צריך קצת להפעיל את המוח ושיקול הדעת ולקחת אחריות לא
גדי22.08.17
32
או שיש לך בעיה בהבנת הנקרא! אמהות התנהגו בשיא האחריות כשביררו את הזמנים והיו בתחנה בזמן הנכון. על אגד לקחת אחריות במקרים כאלה של תחנות שכוחות ולא להפקיר ציבור שלא משופע בכסף למוניות ספיישל. ובכלל, למה שתדון משפחות שרוצות לבלות בבין הזמנים. מה נעשה שלא לכולם יש מכוניות? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלול
ל-3922.08.17
31
מדי בשביל להיטלטל איתם ללא אחריות. בנסיעותי בכבישי הצפון ראיתי משפחות תקועות בתחנות 'שכוחות אל' ,בחום. לא נעים... אבל היו שם ילדים גדולים.. לצאת עם תינוקות לכביש בביקעה??? מה קרה לנו???
אבי22.08.17
30
חייבים את השם של הנהג אסור לו לעלות על ההגה!! אגד לא חברה פרטית ולא כל נהג יכול להתנהג כמו גנסטר יש לציין שרוב הנהגים הם ברמה אנושית גבוה אך אלו שמקלקלים חייב לעוף (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ניר21.08.17
29
עצוב שרק עכשיו אותן חרדיות נחשפו לעוצמתם של חיילי צה''ל... (נשל באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חושב23.08.17
28
נדגיש, כי אנו נשים חרדיות, וברור ומובן לנו כי הצבא אינו מקום מתאים לבן תורה ולבחורי ישיבה כלל, אולם, חשוב לנו להפריד בין הדברים, ולפרסם את התנהגותם האנושית והמדהימה של חיילים צעירים, שקיבלו החלטה לא קלה (לו היו נשארים בתחנה היו מאחרים לבסיסם ואף משלמים על זה מחיר כידוע) והכל בשם הערבות ההדדית של יהו
מתבייש!27.08.17
27
איך תמיד החרדים שנהנים בסופו של דבר מחיילנו היקרים תמיד ידגישו שהצבא זה לא מקום לבני תורה... תמוה.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אמיתי22.08.17
החיילים יכולים להיות אנשים נחמדים וטובי לב ומקומינו "לא" שם ! ! ! לפי ה'חזון איש זי"ע בייהרג ואל יעבור.
ענה כסיל23.08.17
26
תענוג לקרוא על מעשים כאלה הנעשים על ידי אנשים בלא לבקש שכר.
אלי22.08.17
25
לא תשליך את החיילים האלה לכלא, כמו את אלאור אזריה, כעונש על לבם היהודי.
חנה אייזנמן21.08.17
24
זה כבר ממש טיפשות להראות אדיבות לציבור שיורק עליהם, ובז להם.
דניאל21.08.17
טיפש מטופש!@@ לחסד לא קוראים פריריות! הם עשו חסד גדול וזה שאתה בז להם אתה דפוק עוד יותר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חייל גאה21.08.17
23
במקום כל הזמן להתלונן על השרות הגרוע של חברות התחבורה, שעושים מה שבא להם ומזלזלים בחרדים, מתי כבר מישהו יתבע אותם. כשיכאב להם בכיס אולי יתחילו להבין, שדוקא המגזר החרדי הוא הכי מפרנס אותם...
TJ21.08.17
22
החרדים יורקים עליהם ומשפילים אותם אפילו בבית הכנסת והם מפנים להם מקום! העגלה המלאה כבר אמרנו? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הרשל21.08.17
21
השם ישמורכם! הרב עובדיה זצוק"ל אומר שרואים חיילים צריך לחבק ולנשק אותם הם צדיקים תודה להשם עם ישראל מאוחדים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הילה חוגי23.08.17
20
"נדגיש, כי אנו נשים חרדיות, וברור ומובן לנו כי הצבא אינו מקום מתאים לבן תורה ולבחורי ישיבה כלל, אולם, חשוב לנו להפריד בין הדברים, ולפרסם את התנהגותם האנושית והמדהימה של חיילים צעירים, שקיבלו החלטה לא קלה (לו היו נשארים בתחנה היו מאחרים לבסיסם ואף משלמים על זה מחיר כידוע) והכל בשם הערבות ההדדית של יה
בת ישראל 22.08.17
19
שקיימת ביקום...... שירות זוועה, ונהגים גרועים.
מישהו21.08.17
18
בס"ד. מי שלא מבין לליבות החרדים שימנע מלהיכנס לכיכר השבת שזה חדשות לחרדים, ישנן הערות ממש מבישות, צריך להתבייש להעיר אותן, והלא אוהבים של החרדים כתוב שמזכים ע"י זכאי ומחייבים ע"י חייב, לכן תמנעו מלהיות חייבים ותשתדלו יותר לאהוב אחד את השני. מה אכפת לכם, רק תרוויחו.
אתי21.08.17
17
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תמי21.08.17
16
ולא לעמוד לחכות במקומות כאלה עם ילדים קטנים. כל קו הוא מענה אוטומטי והוא לא יכול לדעת אם האוטובוס יעצור
אחד שקצת מכיר21.08.17
15
אם לא הבנת אז נחזור שוב: לברר מתי יש קו זה מועיל כאשר מדובר בנוסע או שנים לא במשפחה ובטח לא 3 משפחות שאגד לא יכול לשנות את מערך הקוים שלו בשביל פעם בשנה שהם מופיעים שם ולכן הם חייבים לארגן מראש הסעה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מן23.08.17
צהל משלם לחברות התחבורה עבור כל נסיעת חייל. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אורי24.08.17
14
חיילינו הם הברכה שלנו הצבאית, והחרדים הלומדים תורה באמת הם הרוחניות שלנו אין סתירה, תפסיקו עם השנאה והדמיון
מנשה22.08.17
13
א.כל אוטובוס שיוצא צריך אישור של משרד התחבורה, שמשום מה לא יודעים את הצרכים המיוחדים של בין הזמנים, ב.יש לאגד הרבה מה לשפר אבל הם עדיין החברה הכי נורמלית(תנסו ליסוע עם נתיב אקספרס,אפיקים וכו)
חיים22.08.17
עדיין יש במה להשתפר... אבל האוטובוסים נוסעים גם כשחצי ריקים, ורואים שיש לנהגים אבא! ושמישהו עומד עליהם להתנהג כמו בני-אדם! ולא כמו באגד - שברור לכל שלא אכפת להנהלה איך הנהגים מתנהגים. תלונות על אלימות של נהגים הולכות מיד לדואר זבל.
422 והחלופות27.08.17
12
במוצאי שבועות האחרון פורסם סיפור דומה בקו 402 מירושלים. אשה ותינוק עמדו בבניני האומה ולא עלו כי האוטובוס מלא. ושוב אותו סיפור ש"לא חרדים" ירדו ונתנו לה לעלות במקומם. למה אף פעם חרדים לא מוותרים?
מירושלים21.08.17
11
למה התגובות הביקורתיות הללו?סיפור חזק ויפה
שימי21.08.17
10
רק שאת זה הם עושים כל הזמן ולא היה בזה חידוש, ואילו אצל חיילי הצבא זה נדיר.
דן סגל21.08.17
אל תהיה בטוח במה שאתה אומר יש הרבה פעמים שגם בחור ישיבה לא היה יורד.... ויש פעמים שכן מה שטני בא לומר לך זה ככה. בחור ישיבה שיורד מהאוטובס לא קרה כלום יאחר לישיבה הראש ישיבה ידבר איתו והוא יבין שהוא עשה חסד וכו אבל בצבא זה לא ככה שם זה אם אתה מאחר לבסיס אז כאן מתחילה סריה של עונשים... ואם החילים י
חייל גאה21.08.17
9
חבל שההגה בידים של אגד כל השנה אם הסיפורים החדשים שלהם וכל הכבוד לחילינו המסורים
שמחה22.08.17
8
ואי אכפתיות במצבים כאלו, וכ״ז משום מזגם הקר של יוצאי אירופה, בצירוף הטבע שאמצו לעצמם (חוסר בושה וטקט, מצוי יותר אצל יוצאי מזרח אירופה, שהם רוב רובם של החרדים), משא״כ בציבור החילוני המעורבב יחד מזה שנים, שקיבל הרבה מה״ישראליות״ (מילה מחופשת, שכוונתה ל״מזרחיות״) וההדדיות של יוצאי המזרח.
המצטער 22.08.17
כבר היו כאן זעקות: גזען, גזען, אבל לכם מותר...
דבש, ירושלים27.08.17
7
3 משפחות חרדיות צריכים לחשוב שבאגד אין שום נביא שישמור להם 20 מקומות ולכן לחשוב מראש על הסעה. מי שמכיר את האזור יודע עד כמה התושבים המקומיים מחזיקים רכב ולכן אין לאגד סיבה במשך השנה להשקיע בקו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מן22.08.17
6
נסעתי בקו 961 מירושלים לטבריה. האוטובוס היה מלא. בנות חרדיות ישבו בקידמת האוטובוס ובסופו. כל הדרך צעקו אחת לשניה כאילו זה אוטובוס טיולים והפריעו לכל הנוסעים. בת אחת ישבה על ספסל ולא נתנה לשבת לידה, ואנשים עמדו 3 שעות
בושה וחרפה21.08.17
א. יש להעיר לבנות ולבקש שיפסיקו לצעוד כי הן נמצאות באוטובוס ציבורי. ב. לגבי המקום הפנוי, יש להיות אסרטיביים ולהתעקש לקבל את המקום! אפשר גם להעיר לבנו צעירות להתחלף מידי פעם עבור אנשים מבוגרים. אם שותקים לא ייצא מזה שום דבר!!!
חיפאית21.08.17
5
הם עסוקים בלקרוא פשקוילים במאה שערים, או בלבזות רבנים , או בלשרוף פחים , או בחסימת צמתים , או בהכאת נשים , או בהשפלת חיילים צדיקים כאלו... בקיצור אין להם זמן לדברים חיוביים אלא בצרחות גגגיייווולללדדד וכו' כמו האיסלם הקיצוני....
נתי21.08.17
4
ואפשר רק לתאר את החום שיש בבקעה. זה משהוא נוראי ביותר.... אבל איפה הבעלים שלהם????? איפה האבות של הילדים?????
שלמה21.08.17
3
כל הכבוד הן לכותבות והן לחיילים. מרגש מאוד.
אורנה23.08.17
2
אבל, מה שבולט כאן אלו הם האנטישמיות, חוסר האנושיות והסאדיזם של הנהג. וכמובן, כל המנוולים שרואים אדום לנגד עיניהם, כשמדובר בחרדים. לא, לא עם אחד אנחנו! מדינת דוד גרין מורכבת מציבור ענק של ערב רב. אלה, שה"ציונות" לא סייעה להשמדתם באירופה ולא חסמה את דרכם לארץ.
חנה אייזנמן21.08.17
1
רוב מוחלט של החרדים מעריכים ומוקירים מאוד את החיילים שמחרפים נפשם להגן על עם ישראל!! יש קומץ קטן שולי צעקני ואלים שחבר לנטורי [מחריבי ]קרתא, ואינם מייצגים אלא את עצמם.....
אלי21.08.17
אומנם הם חיילים "נאצלים", אבל חשוב להדגיש ש"ברור שהצבא הוא לא מקום מתאים לבן תורה כלל". אז נחמד לראות כמה חיילים צדיקים, ואל יהי חלקנו חלילה עמהם. וכמובן שניתן הערכה עצומה לחיילים שמחרפים נפשם.
ח.ב.21.08.17
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 10:00

הדרך לחיים טובים

מה הטעות הגדולה שאנחנו עושים הרבה והקשר לפרשת שבוע

כיכר השבת | 08:27

צפו בשיעור על הפרשה

למה הכהן הגדול יכול להתוודות על חטאים של אנשים אחרים?

כיכר השבת | 07:07

רבנים, ראשי ישיבות ו... כינור

כך נראה חג הפסח במחיצת הגאון רבי דב לנדו | תיעוד נרחב

חנני ברייטקופף | 01.05.24

"נרקם דיל בין דרעי לליברמן"

הבחירות לרבנות הראשית | הח"כים שנבחרו לאסיפה הבוחרת

חנני ברייטקופף | 01.05.24
ש

יום פתוח בזום

בוגרי תואר ראשון? זו הדרך שלכם להתקדם לקריירה מצליחה

כיכר בשיתוף העברית | מקודם

באישור הנציגים החרדים?

המדינה לבג"ץ: עובדים על חוק לגיוס חרדים בטווח המיידי

חנני ברייטקופף | 01.05.24

היסטוריה ואקטואליה

הגאון הקדוש שמשרווליו נפלו חרקי "מילבין" מול החתם סופר

ישראל שפירא | 01.05.24

תמיכה נרחבת

קהילת 'אחוות תורה' מתרחבת: הרב מנחם מנדל שפרן מצטרף לנשיאות הארגון לצד הרב דוד לייבל

יוני גבאי | 01.05.24

הקבלת פני רבו

חג הפסח אצל הגרמ"צ ברגמן | תיעוד ענק

חיים רוזנבוים | 01.05.24
ש

בדוק!!

הלוואת חג מיוחדת 30,000 ש"ח ללא ריבית

כיכר בשיתוף מרכנתיל | מקודם

בשל המלחמה עם חיזבאללה

ההמלצה של צה"ל: לבטל את הילולת בל"ג בעומר במירון | גורם בקבינט: לא תהיה הילולה

ישי כהן | 01.05.24

גלריית ענק

אלפים בראשות גדולי ראשי הישיבות והאדמורי"ם נהרו לביקורי החג אצל זקן הפוסקים

חנני ברייטקופף | 30.04.24

נערכים לכל תרחיש 

הבכירים סיירו במירון: "ההחלטה הסופית - בעוד מספר ימים"

קובי רוזן | 30.04.24

צפו בתיעוד

עם תחבושות על הראש: ניצולי הפיגוע חגגו את נס ההצלה

שאול כהנא | 30.04.24
ש

הכרות עמוקה עם המגזר

מחדשים תנור או מקרר לפסח? מצאנו לכם את המחיר המשתלם ביותר

כיכר בשיתוף חשמל הקרן | מקודם

צפו בתיעוד

הגר"ד לבחורים: "כל אחד מכם מכריז שהקב"ה לא פשט רגל"

איצלה כץ | 30.04.24