כיכר השבת

החילונים בערד: לא נסיר את השלט נגד הרבי - אלא אם גם החרדים יסירו

סגן ראש העיר ערד מסרב להסיר שילוט נגד הרבי מגור: "כל עוד לא יורדו השלטים המדברים בגנות ראש העיר מדירותיהם אנו נמשיך בשלנו ללא התייחסות לרגשותיהם" (חרדים)

77
ישראל כהן | כיכר השבת | ז' באלול | 29.08.17
השילוט הפוגעני. צונזר
השילוט הפוגעני. צונזר (סריקה)

"מאבק השלטים" בין הקהילה החסידית לפעילים האנטי דתיים בעיר ערד שנחשף ב"כיכר השבת", נמשך גם בימים האחרונים.

מתברר, שהשלטים הפוגעניים המכוונים כנגד מנהיגה הרוחני של חצר הקודש גור ושר הבריאות יעקב ליצמן, עוררו כעס וזעם בקרב התושבים החרדיים שהביעו את מחאתם על השפל חסר התקדים והפגיעה בגדולי ישראל, אולם בקרב פעילי "יש עתיד" מסרבים להפסיק את התופעה.

בפוסט ברשת החברתית פייסבוק, כתב עופר ארצי, סגן ראש העיר ופעיל ביש עתיד: "לאחר שיחות עם מספר חרדים מהצד השפוי של גור, אין ספק כי השלט המיועד להיתלות בזמן הקרוב על דירות תושבים חילוניים בעיר עשה ויעשה את שלו. אותם חרדים שראו את צילומי השלט בפייסבוק טענו כי חוו פגיעה אישית ונפשית והביעו חשש לפגיעה בחינוך ילדיהם".

"תשובתי לבקשתם כי לא נתלה את השלטים המדוברים הייתה כי כל עוד לא יורדו השלטים המדברים בגנות ראש העיר מדירותיהם אנו נמשיך בשלנו ללא התייחסות לריגשותיהם. שנאמר "שלט תחת שלט".

כאמור, השלטים הפוגעניים גרמו לזעם ולתרעומת רבה בקרב בני הציבור החסידי בעיר.

תוכן שאסור לפספס
77 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
32
היום זה שלט עדין נגד הרבי של גור מחר זה שלט גס נגד הרשלצ" ואחר כך תמונה פנווגרפית של ביזוי רב גדול אחר אין מה לעשות הרבנים צריכים להיות מחוץ למישחק(שלט כנגד שלט אז תיפגעו בפוליטקאים החרדים) ומזל גדול שפגעו בגור הם מגובשים ולא חכמלוגים וידעים לטפל באספסוף של יש עתיד והגרורות (נשלח באמצעות כיכר
טל13.09.17
31
חרדים שקרנים בערד לא נתלה עדין אף לא שלט אחד רק בפייסבוק בנתיים אומנם בקרוב ערד תוצף בהם אך נכון לעכשיו אין אף לא אחד. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלומי 31.08.17
30
ר. לעשות להם תג מחיר על ברקת... ועל כל הטינופת המסריחה שלהם
אסתי ווינשטיין31.08.17

הצגת כל התגובות

29
חילונים יקרים היו בטוחים שגם אנו לא רוצים לחיות בשכנות עמכם ולא משנאה ח''ו פשוט הפערים האידאולוגים גדולים אז אולי במקום לשים לנו מקלות בגלגלים בבואנו להקים ערים חרדיות תעזרו לנו וכך נמענ חיכוכים מיותרים? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוס30.08.17
בערד לא שונאים דתיים או את הדת, חיו בשלום עם חב"ד, עם ש"ס, עם הסרוגים. בשנות ה 80 הגיעו כמה מגור וניסו להרים את הראש ולסגור כבישים בשכונה חילונית, מיד הבהירו להלם כמו גברים שזה לא יקרה. היה שקט עד לפני שנים אחדות שאז הגיעו לערד בריונים ופושעים מגור - ערד לא תיכנע לפושעים. מי שלא ייתן לנו לחיות, לא י
ערד30.08.17
28
יח
אבי 30.08.17
27
אנחנו בכלל לא בראש של הגורים, אני הייתי צריך פעם לשלוח לבן של שכן שלי שגר בערד איזה שהוא טופס בתור טובה, לקח לו כמעט יום שלם למצוא מישהו עם אינטרנט כדי לקבל מייל, בקיצור הם לא חלק מכל הבלאגן התקשורתי והם לא ילכו לישון עד שהם יגיעו למטרה.
איש30.08.17
26
הם כל כך מביישים את הדרך שהם הולכים בה. לו הייתם יודעים מה זה גור באמת, לעומת האנשים המפגרים שמאכלסים אותה בסיטונאות. רק אנשים באמת נעלים יכולים להבין איזו קדושה החסידות הזו. כל הארחי פרחי שבטעות נמצאים שם מביישים את הרבנים החשובים ומביישים את כל הציבור החרדי. איזה מזל שאני חרדלניקית.
יהודית אמת03.09.17
25
ישיבות, בתי מדרש, שיעורי תורה בכל מקום, מלא שטיבלך, היא תהיה עיר תורה וקדושה. תוך כמה שנים לא תזהו את העיר הזאת. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאיר29.08.17
עיר חרדית אמיתית ולא כמו אלעד וד"ל
ש29.08.17
התכוונת עיר מטונפת ומסריחה כמו בני ברק ובית שמש? הרי הגורנישטים לא יודעים מה זה היגיינה, זורקים את כל הזבל שלהם ברחוב ולא מתקלחים, כשעוברים לידם צריך לסתום את האף.
ערד30.08.17
העיקר שיגורו שם בני אדם ולא בהמות. אגב הייתי מציע לחרדים השפויים ללבוש חליפות בכול צבע אחר ורק לא שחור.
חרדי03.09.17
24
עם גור הולכים רק בשפת הכח זה השפה שהם מבינים מה שלהם מותר למה שלאחרים יהיה אסור......
דודי29.08.17
23
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
Miki29.08.17
22
על אכזרים חייבים להתאכזר
יהודי30.08.17
21
כולם. מגיע להם....
מוישי29.08.17
20
הם העבירו את התלמוד תורה שלהם בירושלים למעיין החינוך התורני והם ימנים קיצוניים ומתירים אינטרנט ושונאים הקיצונים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוני29.08.17
קדושה וקיצונית כמו של העיירה של פעם לקרלין קהילה דתית וישראלית-ציונית שעקרו מעצמם כל סממן חרדי ועוד חושבים את עצמם להכי חכמים בצבור החרדי, הם כואבים על שרוב הצבור החרדי לא נפל לאינטרנט כמוהם הם כואבים שאינטרנט זה לא לכתחילה אצלנו הם כואבים על שלא לומדים אצלנו ליבה ועל שלא העברנו את מוסדותינו לממלכת
מכיר מקרוב29.08.17
אני לא אספר מקרים שאני יודע בפנים אבל וודאי אין להם בין אדם לחבירו הם מוכנים להרוג יהודי בשביל אינטרסים ותראו כמה חסידי גור בורחים מהחסידות הזו והי וינשטין שהתאבדה וד"ל
משה דוד30.08.17
נשרו ממנה, מה אתה מקשקש עם אסתר ווינשטיין? למשל בבעלז לפני חודש בערך התאבדה מרת הורוויץ והיא בניגוד לווינשטיין לא חזרה בשאלה לפני זה ובסאטמער גם יש הרבה נושרים (עם רבוי הצבור בלע"ה) בקיצור בכל מקום יש את זה וזה צרת ומחלת הדור גם בקרלין הפשרנית שהיא יחסית חסידות קטנה מול גור יש נושרים וגם בויזניץ ומי
גד31.08.17
רוב הגרערערס כבר "ברחו מהאורווה", עובדים ומחזיקים סמארטפונים. במקביל מתרחבת תופעת הנשירה.רוב החברה שם לא מסוגלים לעמוד בתקנות החסידות. כדאי שתלמד את הנושא בצורה רצינית לפני שאתה משווה בין גור לשאר הציבור החרדי.
אתה חי בסרט!04.09.17
גור רשמו ילדים למוסדות ממלכתיים, ואפילו לא ממלכתי דתי. הכל כדי להכעיס. חבל שהילדים שלהם לא באמת מגיעים לגנים ובתי ספר ממלכתיים, אולי היו לומדים קצת דרך ארץ וליבה כדי לא להישאר בורים ועמי ארצות.
ערד30.08.17
19
ככה צריך ללמד את הגורים לקח, אולי עכשיו הם ילמדו לקח!!!
חנני29.08.17
18
האדמו"ר איש אלוקים, יש עתיד סתם פרחחים.
דן סגל29.08.17
אם לגור מותר להשמיץ את תושבי ערד ואת ראש העיר ולכנות את כולנו גויים ולגדף ולקלס, אז לנו מותר לתלות שלט עליו כתוב אלתר וליצמן, לכלכתם, ערד לא למכירה.
ערד30.08.17
17
אני חושב שגם במערכת שלכם צריך פשוט לצנזר מי שכך בעד הרי ערד זה רק דוגמא למה שיקרה בכל מקום שראש עיר של יש עתיד יוכל להתעלל עלינו תזהרו גור יצילחו בערד להתמודד בלעדינו אבל בשאר המקומות
ב 31.08.17
16
אנשים מושחתים.בואו לבני ברק וראו כל מקום שהם נמצאים שם מסתכסכים עם השכנים כי חושבים שהכל מגיע להם
א.א31.08.17
15
חבל שאנחנו החרדים לא מטפלים בגורים בשיטות שהם עצמם משתמשים
אבי29.08.17
14
כמה שנים שהם תולים באדיקות על כל בתיהם כתובות נאצה נגד ראש העיר, שפשוט לא נותן להם להפוך את העיר למוקד מאפיה גוראית... עכשיו הם מיללים שקיבלו שלטים בחזרה?? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דרומית29.08.17
13
תקראו את התגובות.. רוב הגולשים פה נעים בין חרדלניקים לחרדים קלאסיים. יותר מחצי מהם חושבים שאתם כוחניים ואגרסיביים מדי... (עד כדי הצדקת החילוניים בערד במלחמתם בחרדים!!!) אולי הגיע הזמן לבדוק אולי משהו שאתם עושים צריך תיקון????
תתעוררו04.09.17
12
קרלין גרים בטבריה באזור חילוני (שיכון ד') ולמרות שיש שם רוב חילוני קרלין מסתדרים איתם יופי.. תלמדו מהם איך מתייחסים לחילונים בכבוד. אין מריבות ואין סכסוכים, חיים בכבוד הדדי.
חי29.08.17
ונשארים חרדים הם נמשכים כזבובים אחרי החילונים ויש כבר יותר ממנין קרלינרס מטבריה שנמצאים בצבא וזה לא תמצא בקרלין בירושלים זאת אומרת שהם מושפעים מאוד ומי מדבר שלכולם שם יש אייפונים עם סינון חלש, והנשים של קרלין כבר הולכות כמו חבד בקיצור אל תביא ראיות מקהילה דתית-חסידית
קארלינער לשעבר29.08.17
11
החילונים בערד הסתדרו יפה עם הדתיים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דביר29.08.17
בתור מי שלמד בשובו ערד, אני יכול להעיד ששמעתי מתושבים שלפני 35 שנה לא היה חרדי אחד בערד, אהרי פרימן בנה בית כנסת ובקושי היה לו מנין בשבת, אז עם מי הם היו יכולים לריב?ואח"כ באו הגורים והתחילו להכניס קצת יהדות ופתחו גם את בית ספר שובו , שהציל אותנו העולים מבריה"מ . אני לא חרדי, ולא הולך עם כיפה, אבל
חילוני לשעבר 29.08.17
גם בעבר היו חרדים בערד גם חב"ד, גם ש"ס ואפילו גור שהגיעו לערד בשנות ה - 80, אבל הקיצוניים שהגיעו עם הביאליסטוצקי הפושע לערד בשנים האחרונות גרמו לכל תושבי ערד לשנוא אותם עם המניפולציות שגור עושים וההקנטות וההצקות והפשעים כנגד שאר תושבי ערד. לגנוב בית כנסת מרכזי בשבעה של הרב ליפסקר זה בסדר? לזרוק ברזל
ערד30.08.17
10
הילכו שניים יחדיו בלתי עם נועדו. גור מספיק עם בריונות ואלימות די לשם הרע שאתם מוציאים לעצמכם. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי 29.08.17
9
וזו, לשון המעטה. די לדעת שעמוס עוז בחר לגור בה, כדי להבין איזו תועבה העיר הזו. שלא לדבר על השרץ שמעון פרס, שבא לחגוג בעיר התועבה.
חנה אייזנמן31.08.17
רוב התושבים בערד הם מסורתיים ומכבדי הדת מעדות המזרח. העיר התחילה כעיירת פיתוח. ואגב, שמעון פרס חגג בכלל בירוחם. זאת התוצאה של חוסר לימודי ליבה, או שזה סתם טיפשות שחצנית?
ח.ב.01.09.17
לא תהיה לך ההשכלה שלי. לך תלמד על ערד, ואז, תפצה פה ותצפצף. היא היתה מעוז של מפא"י. תוכננה על ידי לובה אליאב. ראש העיר הראשון היה בייגה שוחט. ואם הגיעו לשם חרדים, מזלה של העיר העלובה הזו. אני נולדתי בארץ ישראל, לפני שנפלה עלינו מדינת מפא"י, שואת העם היהודי. מדינת הכפירה, השחיתות, חורבן העם והארץ. ה
חנה אייזנמן03.09.17
8
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים דרוק29.08.17
וחשובים שהכל שלהם לא יקום ולא יהיה
אסתי וי.30.08.17
7
חסידי גור ידועים ככוחניים, אלימים, ושתלטניים. בכל מקום שבו הם נמצאים. הציבור החרדי נקעה נפשו מהתנהגותם וחש הקלה שציבורים אחרים נפרעים מהם.
אברהם29.08.17
6
על מה מתבכיינים בדיוק? ערד זה לא בני ברק ולא בית שמש שהתושבים בוחרים לשתוק. בני משפחתי חטפו מכות בבית שמש מחרדים קיצונים בטענה שהם נכנסים לקניון לא בצניעות. אחרי 30 שנה המשפחה נאלצה לעזוב כי התעללו בהם וגם השחיתו להם את הרכב. לאור המצב הבלתי נסבל, אני חרדי שמחזק את ידי החילונים לפעול בכול הכוח ולא ל
חרדי03.09.17
5
הדרך היחידה היום להרבות כבוד שמיים והתחזקות וחיזוק במידות טובות ומצוות היא ללמד את ההתנהגות היפה דרך ההתנהגות היפה של עצמך ברמח אבריך ושסה גידך אין מקום להפגנות. . כי יראי חטא ימאסו היום התקשורת מדווחת על הדרדרות דרסטית בכל מכל כל אצל החרדים ולכן מה שנותר לנכניס את התורה ללב חברך בדרך של לומד ממ
אושרה29.08.17
4
ממש אנשים חולים ומסוכנים, לא עלינו החסידים..
זנוויל אנגלהרדט29.08.17
3
אני לא דתי, אבל כן מזועזע איך אפשר להשוות בין גדול בתורה, איש רוחני, שאין חולק על עובדה זו ל- פוליטיקאים מן השורה (במקרה זה מיד עתיד) אשר ידועים באי אהבתם לדתיים ולחרדים כאחד... אני פונה לכל המגיבים בגנותם של חסידי גור, ״זה לא המקום לנצל ולסגור חשבונות אישיים עם חסידי גור״, משום שמדובר במקרה חמור נג
אמיר29.08.17
2
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם29.08.17
1
צריך לדבר לכל אחד בשפה שהוא מבין.....
מנדי29.08.17
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24
ש

במיוחד לחג הפסח

מתארגנים לחג עם 'קונים מקבלים' הכי שווה שיש

כיכר בשיתוף קרן החשמל | מקודם

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

חדש דנדש

קורס הכנה ללידה, *אבל* עם סגל מומחים וצוות מיילדות 

כיכר בשיתוף מעייני הישועה | מקודם

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מורשת יהדות תימן

בני הישיבות התימנים הקבילו את פני הגר"ש מחפוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

זה הזמן להזמין

החג הזה, תתרגשו ותתחדשו עם נעם 2! טכנולוגית חם וקר

כיכר בשיתוף נועם2 | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24