כיכר השבת

מפגן מחאה מול כלא 4

חבר בד"צ 'העדה' השתלח בראשי הישיבות: 'חרפה ובושה'

בכינוס מחאה של אברכי 'העדה' מול כלא 4, השתלח חבר בד"צ 'העדה' בבוטות נגד ראשי הישיבות בעקבות מכתבם נגד ההפגנות: "מצאו בתורה את סם המוות" • הגאב"ד שיגר מכתב • צפו (חדשות)

89
ישראל כהן | כיכר השבת | י"ג בחשוון | 02.11.17
הרב רוזנברגר והמחאה
הרב רוזנברגר והמחאה (באדיבות המצלם)

מעל חמש מאות אברכי "מבצר הכוללים" בבית שמש של גאב"ד 'העדה החרדית' הגאון רבי יצחק טוביה וייס, השתתפו אמש (רביעי) בישיבת "מהר"מ מרוטנבורג", מול כלא 4, לחיזוק האסירים הכלואים במקום בעוון השתמטות מצה"ל.

הגאב"ד, שיגר מכתב למשתתפים בו כתב: "הנני בזה להצטרף מריחוק מקום בכינוס לשם שמים שהתאספתם יחד בסמוך לשערי בית המעצר למחות נגד גזירת הגיוס המרחפת על ראשי בני ישראל פה בארה"ק, וכדאי היא זכות המחאה להסיר חרון אף ד' מישראל ולהמתיק הדינים כמובא בחז"ל ובספה"ק".

הגאב"ד ממשיך וכותב כי "כבר אמרתי כמה פעמים בשער בת רבים כי השלטון אין לו כל צורך לגייס את הציבור החרדי וכל כוונתם היא אך ורק להרוס את חומת ההתבדלות ולקרב את ציבור היראים אליהם ולבוללם לתוך כור ההיתוך החילוני ולהורידם לבאר שחת ח"ו, ועל כך עלינו לזעוק ולהריע כי לא ננוח ולא נשקוט עדי יבוטל כליל רוע הגזירה מעלינו.

"ובעת הזאת אשתתף בצערן של הני בעלי מסירות נפש ה"ה גיבורי החיל ובני העליה הנימוקים בכלא עבור מסירות נפשם למען ביטול הגזירה הנוראה ולמען הצלת היהדות החרדית בארה"ק, ואקרא בזאת אשריכם שנתפסתם על דברי תורה וזכותכם גדולה עד מאוד והוא מגיני ומצלי עליכם ועל זרעיכם ועל כל כלל ישראל".

מכתב הגאב"ד הגרי"ט וייס

לסיום כותב הגאב"ד: "ואסיים בברכה לכל המשתתפים בכינוס הקדוש שיתברכו בברכת התורה ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת, ונזכה כולנו יחד במהרה להרמת קרן התורה וישראל בביאת גוא"צ בב"א".

חבר בד"צ 'העדה החרדית' הגאון רבי יהושוע רוזנברגר נשא במקום דברים ואמר בין היתר כי "נתאספנו כאן לעצרת חיזוק ועצרת מחאה, עצרת חיזוק לבחורים ואברכים גבורי החיל שהולכים במסירות נפש להילחם נגד המלכות הרשעה שגזרו גזירת שמד ומוכנים לקבל מכות ולהיאסר, אלו הנמצאים במאסר מקדשים שמו יתברך בכל רגע וזוכים לקדש שמו יתברך 24 שעות ביממה ואנו באנו להשתתף עמהם וליקח חלק בקידוש שם שמים זה".

"בנוסף לזה נתאספנו גם לעצרת מחאה נגד שלטון הרשע פשוט גזירת שמד, אין להם שום תועלת מזה הם אינם צריכים לצבא זה והכל לתכלית אחד, להעביר לשמד את כלל ישראל גזירת שמד כפשוטה", הוסיף הרב רוזנברגר. "הם קוראים לעצמם מדינת ישראל - היו צריכים למחוק את השם הזה מהם, כאן הוא המקום היחיד בעולם שרוצים להעביר יהודים לשמד, אין היום בעולם מקום אחד שבו מתנכלים ליהודים שלא יוכלו לעבוד את ה', המקום היחיד שרוצים לעקור את עם ישראל והם קוראים לעצמם שם ישראל, השם הזה גנוב, הם לא ישראל רק גרועים מעמלקים".

בהמשך דבריו תקף הרב רוזנברגר את הנציגים החרדים בכנסת ואמר כי "אי אפשר להבליג וחייבים להגיד, מדובר כבר לא מהנציגים בכנסת שהם באמת מסיתים ומדיחים, הם הם האשמים בכל הגזירה, הם האשמים שהבחורים יושבים כעת בכלא, הם מסיתים ומדיחים ומוסרים ומלשינים, הם מסיתים את המשטרה שיעצרו יותר ושיתנהגו באכזריות, ולפי דעתי הם בפשטות אפיקורסים, אינם מאמינים בכלום, ולהלכה היו צריכים לומר שיינם יין נסך".

"ואין כוונתי רק אליהם", המשיך הרב רוזנברגר ועבר לתקוף את ראשי הישיבות, "הראשי ישיבות שחתמו על מכתב נגד המוחים - בושה, אינם מתביישים ראש ישיבות לחתום על חילול השם כזה, יהודים מסיתים ומדיחים - הם מקדשי שמו יתברך, ויהודים שמוחים על כבוד שמים במסירות נפש - הם מחללי שמו יתברך, ואלו הם ראש ישיבות, מנהיגי בני ישראל, היתכן כזאת?

"הם הרי בכל זאת יהודים תלמידי חכמים, הם לומדים תורה הקדושה וכנראה שמצאו בתורה את סם המוות ולא את סם החיים שבתורה, הלא הוא חרפה ובושה שראשי ישיבות יכתבו מכתב כזה, חרפה ובושה, זהו חילול השם? כל הגניבות וכל המעילות שהמדינה עושה, יושבים בכלא ראשי ממשלה וחברי כנסת ושרים לא זהו חילול השם, יראי ה' שעומדים בקשרי המלחמה למען כבודו יתברך - זהו חילול ה'".

הרב רוזנברגר סיים את דבריו ואמר כי "עיה אחת נשארה לנו והיא מסירות נפש. הקליפה הזה אשר לפנינו היא הטומאה הגדולה ביותר עלי אדמות ובוודאי כשהשי"ת יעזור ויהיה הגאולה שלימה יואר אז כל העולם, ולא נפחד ונעמוד הלאה גם במסירות נפש, ולא נפחד מאף אחד ונילחם במסירות נפש, והשי"ת אתנו".

תוכן שאסור לפספס
89 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
54
הם לא שייכים לכלל ישראל הם ממש כמו גויים שמחופסים ליהודים אין להם לב של יהודים שילכו לגור בייחד עם הערבים זה החברים הטובים שלהם , (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מלך ישראל,,05.11.17
53
על קבוצה גדולה שלא רוקדת לצלילי החליל מבני ברק "בהמות" "חיות טרף" "ללא צלם אנוש" "צאן ללא רועה" וכו' וכו', לא עשיתם כזו כותרת, ומדוע? כי גם אתם רוקדים לצלילי החליל מבני ברק די לצביעות!!!, די לבריונות הבני ברקית!! לכל אחד יש את הזכות לומר את דעתו
משה 02.11.17
מה שאמרו אמרו על התנהגות אלימה נגד תושבים חפים מפשע, להזיק לאחריני בשם התורה, ואח"כ עוד לומר שמי שסובר אחרת יינו יין נסך?! - די, כבר משוכנע שעם הגיון חולה כזה אי אפשר ללמוד תוס' אחד כהוגן. ובדבר ההכשר שלהם - באמת לא יודע...
משהדוד03.11.17
52
עקשותם לישב בארץ שאין שום ערך וחשיבות יותר מארצות אחרות לשיטתם, ועל אף שהגזירות איומות ונוראיות שאין בכל העולם, אין שום הגיון שלא מהגרים לארצות אחרות. ובפרט שארצות כאיראן סוריה עירק מתחננים בואו ובנו ביתכם בארצנו ותוכלו לשמור דתכם ללא גזירות ופחדים ולשלב ביחד מלחמה נגד ציונות ובזה תוכיחו שאתם כופרים
גאר נישט 02.11.17

הצגת כל התגובות

51
מי מממן את כל ה"אברכים" שיושבים שם "ללמוד" במהרם מרוטנבורג הזה? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים02.11.17
50
כשהרבנים משתלחים האחד בשני מי שמרוויח מזה זה הצבא, כי יש נשירה יותר גדולה של צעירים שמביעים חוסר אמון במנהיגים החרדים ואז הם גם מתגייסים.
909002.11.17
המפגרים שאינם מבינים מה הולך פה מקומם באמת בצבא ובצד החילונים. הרי "תמיד" היה בכלל ישראל מאז מרע"ה ועדת קרח והלאה עד ימי מתתיהו בן יוחנן כה"ג והמתייונים ועד ימינו אנו ועד בכלל יהודים קדושים העומדים בפרץ ולא ייתנו למשחית לבא אל בתינו לנגוף ח"ו וללא חת וללא כל חשבונות רבים מוסרים נפשם ומאודם על כבוד
090902.11.17
ושלום על ישראל ריבונו של עולם מתי נזכה שתעביר כבר ממשלת זדון מן הארץ
שפוי02.11.17
הסיקריקים ונטורי קרתא, וכמובן מי שמנהיג אותם.
אבי02.11.17
49
הגיע הזמן להפסיק לקנות מוצרים בהכשר של העדעה החרדית, יש מספיק הכשרים טובים.
אלי03.11.17
48
למדו מהליטאים משהו...
חדרתי02.11.17
47
אני נגד ההפגנות אבל מסכימה עם כל מילה שאומר. רוצים לחיילן אותנו בכח!
חי02.11.17
46
שימשיכו לישון ולשנורר עןד כמה אגרות
שמחה02.11.17
45
בשני בצורה כזו???
יואלי02.11.17
זה ככה מה לעשות שגם גדולים נופלים ולא כולם עומדים בנסיון? אם יש דבר כזה שכהן גדול שנכנס לק"ק ויצא בשלום שזה אומר שהוא היה רצוי ואהוב לפני הקב"ה יהפוך לצדוקי בסוף ימיו אז כמובן בדור שפל כזה יהיה דבר כזה ואם הם נכשלו בנסיון של ציוניות אז הם כבר לא מנהיג הדור גם אם הם כבר הצליחו להסית את רוב מעם ישרא
יהודי גאה02.11.17
כל ראש-ישיבה'לע עושה מה שהוא רוצה, וכשמעיזים לצעוק עליו ביקורת הוא מזדעק על 'כבוד התורה' ובוכה שמשתלחים במנהיגים... האם היה מנהיג אחד בדורות קודמים שעצם את העין מהפלת בחורים לצבא, ואומר שישו מעי שבישיבה שלי אף אחד לא נוגע לרעה?...
תוהה02.11.17
גם הוא מחותמי המכתב, או ר' ברוך מרדכי, גדולי הדור חתמו על המכתב ויש אנשים שלא מתביישים לדבר עליהם כך, תראו למה קיצוניות מובילה.
ישי03.11.17
למה אתה חושב שהוא מנהיג הוא חולה נפש שמשתלח ברבנים לא מהיום וכבר זלזל בגדולי ישראל בעבר הלא רחוק
יהודי02.11.17
44
איזה אלימים חילול ה' גדול היכן כל רבותינו ששותקים
אנטישאמי04.11.17
43
מעניין שה"אידישקייט" יותר חלש אצלם מכל שאר חוגי החרדים וכלל חצרות החסידים. דווקא דרכם של רוב גדולי ישראל הוכיחה את עצמה כדרך הישרה דרך ישראל סבא ללא תקלה ומכשול ח"ו ועם הכי פחות נושרים מהדרך ב"ה.
שמוליק02.11.17
בדקת? חרקת כמה זה באחוזים בכל קהילה?? מה את מקשקש!!!!
יהודי אמיתי05.11.17
42
עוד "פנינה" מבית היוצר שלו. מה עוד? יש חדש?
יוסל02.11.17
41
הרב רוזנברגר דיבר דברים נכונים מה לעשות, אני לא יכול לומר זאת בקול ורבים כמותי
איתמר02.11.17
סתם התבטא בחריפות, כדרכו, כאשר אין לו שום תימוכין לדעותיו. אפילו הרבי מסאטמר הראשון, ר' יואליש, היה מתבייש בו ובשכמותו.
אבי02.11.17
הוא יצא נגד כל מי שהביע דרך של פשרנות הנה ציטוט של מה שהוא כתב נגד קוק ואני בטוחה שהיום הוא היה אומר אותם דברים על הפשרנים של הדור שלנו האדמו"ר יואל טייטלבוים ממסאטמר המשיך את המלחמה שהחלה עוד באירופה, וקרא לו "איש צר ואויב לדת תורתינו הקדושה ולעיקרי האמונה דרך קשתו כאויב להפר ברית עולם, הנקוב בשם
סאטמר05.11.17
40
שיחזיק לבד כל כך הרבה בני תורה ואז נראה!
עע03.11.17
39
מרן הגראי"ל
.02.11.17
38
מאיפה הוא יודע שהחכי"ם שליט"א הם מלשינים למשטרה והרי ע"פ הלכה אסור לקבוע פסק כזה עד שיגעו שני עדים וישמעו גם את טענות החכי"ם וזה רק מראה שהוא פושע ומושחת!!!
משקיף מהצד02.11.17
37
מונופול של בצע וחילול השם אמיתי. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חניכי הישיבות02.11.17
36
למה עשו להם כ"כ הרבה תמונות- זה נותן להם לגיטימציה להמשיך -
למה 02.11.17
35
שמרנן ראשי הישיבות שליט"א ינהיגו אותנו וחברי הבד"ץ שליט"א ינהיגו את הקנאים, מה הבעיה? הר"י דיברו לבני הישיבות
בן תורה04.11.17
34
צודק גזירת הגיוס גזירת שמד
הרב רוזנברג02.11.17
33
אויי וועיי אכלו לי שתו לי. ילדים בגן פחות בכיינים.תתבגרווווווווווו ותמצאו תעסוקה כבררררר. וד"א כולנו יודעים שאתם צבועים גמורים ובוחרים בפינצטה על מה להלחם לפי הנוחות. וללכת ראש בראש עם השלטון זה וודאי לא דרך הגלות אלא להכפיף ראש ובתחבולות ודיפלומטיה לנסות לבטל גזירות. אלא מאי צ"ל שנהייתם *
ארי02.11.17
ולהילחם עד שהם ירפו ובן גוריון היה מספיק חכם להבין שהחרדים באמת יכולים להפוך את המדינה כי לא היו פשרנים ואם אומרים לצאת אז כולם יוצאים!!! אז הם נכנעו אז אל תספר סיפורים אם כולם היו יוצאים כשעצרו את הבחור הראשון והיו הופכים את המדינה זה היה הבחור הראשון והאחרון היו מחפשים להם טרפים יותר קלים אבל כשע
יהודי אמיתי05.11.17
32
זאג מיר דו ביסט א נורמאלער אזוי רעטמען אויף יידן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ך03.11.17
31
God said for the man go work and bring food to your family not to send your wife to work for you (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
Lital02.11.17
30
כל היום, מי שלא חושב בדיוק כמוהם
מישהו02.11.17
לצלילי חלילו? לא אתם המאפיונרים מבני ברק?
משה02.11.17
29
כשזה יפגע להם בכיס הם לא יעיזו לדבר על גדולי ישראל שהם כעפר לרגליהם מהיום לא קונים מוצרים בהכשר העדה החרדית (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי02.11.17
28
צריך לזרוק את כנופית הבד"ץ מהבית.
יענקל02.11.17
27
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רפאל 02.11.17
26
הם המסיתים ,הם השונאי ישראל ,גועל נפש אין להם חלק באלוקי ישראל ממש כמו החיזבלה' או יותר גרוע כי הם בועטים בעצמם ואין להם שום הכרת הטוב בכלום כאילו הם לא שייכים לכלל ישראל, רחמנא ניצלן , (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודה,05.11.17
25
ואנחנו עשינו, הם חזקים בדיבורים, אבל אנחנו עושים למען שמו.
אברהם02.11.17
24
הם תוקפים את כל היקר לנו ואנחנו כמו גלמים ממשיכים לסמוך עליהם ולפרנס אותם על ידי זה שאנחנו קונים מוצרים שבכשרות שלהם . הרי אם הם אחד מהם היה מבקש הלוואה של מאה שקל לא היינו נותנים להם כי לא סומכים עליהם , אז בכשרות כן ?
רפאל02.11.17
23
בושה להביא את דבריו של אותו אחד שכבר בעבר השתלח בחוצפה ועזות מצח נגד גדולי ישראל ובראשם מנהיג הדור מרן הגראי"ל שטיינמן שליט"א
אורי02.11.17
וזה ר' טוביה ווייס הוא המניג של העדה החרדית בירושלים שחכת??
יהודי כואב05.11.17
22
כל הפוסל - במומו פוסל...!
גד02.11.17
21
יש תחרות בין אנשי הפלג ואנשי העיידה מי יותר קיצוני ועומד על משמר השקפפע הטירורה ושמירת פך השמנת, וכל חכמולוגיה של צד אחד צד השני מעתיק ועושה
עיידה החרטטית02.11.17
20
כל הקונה מוצרי הבדץ ' כאילו נותן יד לחיזבלה לאירן ולסוריה ,זה השכנים שלהם והחברים הטובים שלהם , (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי05.11.17
19
הדובר אינו ראוי להיות עפר תחת כפות רגלי ראשי ישיבות המוסרים נפשם למען התורה הדובר אינו מגיע לאפס קצה של ראשי ישיבות אלו לא בתורה יראת שמים ולא בחכמה גורו לכם מיום דין.אני מקוה שיצאתי ידי חובת מחאה...
אברהם03.11.17
ומרביץ תורה במסירות נפש אז איפה ההבדל?? אם אתה מדבר על כבוד התורה אחרי שאומרים לך למה מדברים נגד אותם ראשי ישיבות הרי יש סיבות זה סתם מדברים כי מתחשק אז למה הוא לא נכלל בכבוד התורה הזה??????? מה הבדל???? כי הוא אומר דברים שלא לרוחך אז על תתלה את זה בכבוד התורה כי אם אתה כ"כ מקפיד על זה אתה צריך לכ
יהודי אמיתי05.11.17
18
מסיתים נגדם , והם מפרנסים את המסיתים......... חבל.
זונדל שמלקעל02.11.17
17
חוץ מלאסוף כסף כל היום אינם עושים כלום
ריאלי02.11.17
16
אבא שלו היה גאון וצדיק, אבל בתור רב המושב גמזו - קיבל את משכורתו, אוי וויי - ממשרד הדתות... כנראה הבן מבית שמש בקנאותו רוצה לכפר על זה....
יואליש02.11.17
15
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שינבר02.11.17
ואם קיבלת גם אתה את התורה אז גם אותך השביע הקב"ה בשלושת שבועות ואם יש אם יש היום מדינה ואת לא מוחא על זה אז נפלת ברשת של היצר הרע כי כל הקמתה היה למרוד בהקב"ה ולחלן את העם אולי גם תגיד שהתורה ניתנה רק לחרדים ולא לחילונים? ולך תלמד קצת ויואל משה אולי תבין איפה נפלת כשתבין מה הבעיה בציוניות תבין מה ה
יהודי05.11.17
14
אם זאת דעתם של חברי העדה החרדית שליט"א ניחא אבל שלא יבואו אחרי זה לבתי כנסת שלנו ולבקש כסף עבור אברך שיש לו 17 ילדים וצריך לחתן וכל מיני מודעות ..... מדוע הכסף שלנו מותר ?
אליהו 02.11.17
13
טוב לומר את האמת. וכל אחד יודע שהקנאים צודקים אלא שמתביישים לומר את זה בקול. יש אמת אחת והיא להתבדל לגמרי מהרשעים ומהשלטון. בסוף יבואו כולם להודות בכך וגם ראשי הישיבות... הרב הגאון רבי רוזנברגר יוכתר בעתיד למנהיג של כלל ישראל. לא תגורו מפני איש ולא מפחדים מאנשי הרשע השלטון והמשתפים רודפי הבצע והשררה
מרדכי שטרן05.11.17
12
הבנתי שהראשי ישיבות כותבים נגד ר שמואל זה לגיטימי. זה לא השתלחות כשר חיים כותב על ר שמואל כצאן בלי רועה . זקן ממרה וכו .זה לא השתלחות אבל כשהרב רונזברג אומר דברים זה השתלחות. ממש אתר אוביקטיבי התקשורת החילונית הרבה יותר הוגנת ממכם.
דוד02.11.17
החלקת על המוח???
בן תורה02.11.17
למרן ראש הישיבה מנהיג הדור?
משה02.11.17
שאגב יתד הם הם שהחליטו שהוא יהיה מרן יותר גדול ויותר צריך לכבד את התורה שלו ממנהיג העדה החרדית?????????? אל תצעק לי על כבוד התורה כשאתה מבזה את אלו שלא חושבים כמוך
יהודי אמיתי05.11.17
11
חרם צרכנים על מוצרי העדה עד שיפטרו טיפוסים כמו הרוזנברגר
ד02.11.17
10
הם לא יודעים שמח שאשם במעצר הם אלו שאמרו לא להסדיר דיחוי מול הצבא. תום לב מצד הרבנים, ורשעות מצד העסקנים שמוליכים אותם שולל. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלומי02.11.17
9
כל כלי יוצר עליך לא יוצלח ועליו נאמר "לא תגורו מפני איש... " ובטח לא מפני עסקני ונכדי ראשי ישיבות ומנהיגים טועים
צודק !!!!!!!!!!02.11.17
8
אשריכם שנתפסתם על דברי תורה! היהדות הנאמנה מאחוריכם! התורה תנצח! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נאבקים במכסות לצבא השמד02.11.17
7
כשראשי ישיבות מזרם הפשרה ודרכי הנועם מכנים את הפלג חיות אינשי דלא מעלי, זכותם!!! אבל כשאבנים שלא שייכים לגישתם מזדעזעים משיתוף הפעולה בין לשכת הגיוס לעסקני ״דגל התורה״ , אז נשמע קריאות בושה וחרפה!!! עולם מעניין ראיתי כבר אין סיכוי שתבינו את האבסורד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחק02.11.17
ראשית אין זרם פשרה, זרם פשרה זה המחבלים, הפלג והסיקריקים שרוצים להתפשר על היהדות כדי שיוכלו לשלוט, כמו קורח ועדתו שבדף היומי של היום נאמר מה קורה אתם בגיהינום. יה"ר שבמהרה זה יקרה גם לסיקריקים, לפלג ולמחבלים למיניהם, שהם הקורחים של הדור. אין שום שיתוף פעולה בין לשכת הגיוס ל"דגל" וכדו', ואיני איש "דג
אבי02.11.17
6
כן הוא וגם הרב וויס מנהיגים קומץ מוסת ואני לא בטוח שראוי בכלל לצטט מדבריהם. שמנוגדים לדעת גדולי ישראל שמנהיגים 95 אחוז מהציבור החרדי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם02.11.17
5
מי שמשתלח בגדולי הדור נחש ישכנו.לא טוב לכם כאן עופו לחול שם תהנו מהגויים.מי אתם ליד גדולי הדור אפסים שבאפסים
יצחק02.11.17
כל העולם החרדי היום היו מזחסטים כי אותה מערכה היה באירופה נגד הרב קוק וכולם רואים היום מה יצא הדרך הפשרנית שלו של התחברות לציונים ציונות דתית שקודם כל הם ציונים ואחרי זה הן דתיים ואם זה מתנגש הציוניות לדתיות אז פותרים את הבעיות נמשל ההיתר מכירה והמבין יבין
כואב05.11.17
4
אם כולם היו מתגייסים היינו זוכים לצבא של צדיקים אבל הם החרדים לכאורה עדיין בגלות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
י02.11.17
זה גאולה זה? ברור שאנחנו עדיין בגלות
hvush05.11.17
3
גועל נפש!
בן תורה02.11.17
איש שהיה צדיק טהור כולו תורה!! אני מוחא על כבוד התורה!!!!! ודרך אגב תעבור על השיטה ותראה שאם כל החרדים היו מאמצים את זה בזמנו לא היה היום כל הבעיות תשב תלמד את השיטה ואז תגיד לי אם זה עילבות או שאתה עצלן ועלוב שאין לו כח לחקור את האמת ומקום זה משמיץ את סאטמר
יהודי כואב05.11.17
2
שבאים שנוררים באמצע התפילה מפסיקים את הכוונה- גם באמצע ברכות ק"ש ואפילו שמונה עשרה מקליקים ומרעישים עם מטבעותיהם. גם זה נחשב קדושה. לא עונים אמן נכנסים לבית כנסת רק בשביל לאסוף ויוצאים אפילו בלי לומר פסוק. איזה מן 'תלמידי חכומים' אלה? אסור לתת להם אגורה. זה לא נקרא מבזי ה'? הרב רוזנברגר קיצוני בדעו
מישו02.11.17
1
בושה
עע03.11.17
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24
ש

קורע לב:

איך אפשר להסביר לתינוקת בת שנה שאמא לא תשוב יותר???

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

תשואה פוטנציאלית של מאות אחוזים!

קרקע להשקעה במרכז הארץ, החל מ- 150,000 ₪

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מורשת יהדות תימן

בני הישיבות התימנים הקבילו את פני הגר"ש מחפוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24
ש

חווית הלידה

מלון או מחלקת יולדות? תקראו ותחליטו

כיכר בשיתוף מעיני הישועה | מקודם

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24