כיכר השבת

"אינה תחת שום פיקוח רוחני"

ש"ס מחתימה רבנים נגד 'קול ברמה'; הגר"ר אלבז לא חתם

לאחר המתקפה נגד יו"ר ש"ס דרעי ומכתבם של נשיא המועצת הגר"ש כהן והגר"ש בעדני, מחתימים בש"ס שורת רבנים נגד רדיו 'קול ברמה', עד כה חבר המועצת הגר"ר אלבז - לא צירף חתימתו (בארץ)

142
ישי כהן | כיכר השבת | כ"ד בחשוון | 13.11.17
ש"ס מחתימה רבנים נגד 'קול ברמה'; הגר"ר אלבז לא חתם
(צילום: קול ברמה)

המאבק נגד 'קול ברמה': ימים ספורים לאחר שידור סוער ברדיו 'קול ברמה' בו תקפו שדרני התחנה את יו"ר ש"ס השר אריה דרעי בעקבות הקלטת השיחה בו הוא נשמע מדבר על הראשל"צ הגאון רבי שלמה משה עמאר, יצאו גורמים בש"ס לסבב של החתמת רבנים נגד האזנה ושיתוף פעולה עם הרדיו.

בתחילה, היה זה מכתבו של נשיא המועצת ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן שתקף בחריפות את התחנה, אף מבלי להזכיר את שמה, ופסק כי אין להאזין לתחנה וכי חל איסור לשתף פעולה עם אנשי הרדיו.

על מכתבו של נשיא המועצת חתם גם חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני - ערב נסיעתו לפנמה, לאחר שבדרך כלל היה בעד תחנת הרדיו.

אנשי ש"ס עוברים בימים אלו בין בתיהם של רבנים וראשי ישיבות ספרדים בכדי להחתימם נגד התחנה הספרדית, זאת במקביל לכך שח"כ יואב בן צור עבר בין בתיהם של חברי המועצת להתחימם על מכתב הגר"ש כהן.

עם זאת, ל"כיכר השבת" נודע כי חבר מועצת חכמי התורה וראש ישיבת 'אור החיים' הגאון רבי ראובן אלבז עדיין מסרב לחתום על מכתב נגד התחנה, בה מועבר שיעורו מידי יום שלישי. עם זאת, גורמים המעורים בנושא טוענים כי מתנהל משא ומתן להעברת שידור השיעור לתחנה המקבילה, רדיו 'קול חי'.

ביום שישי האחרון, ערב שבת קודש, נועד הגר"ר אלבז למשך שעה ארוכה עם נשיא המועצת הגר"ש כהן בישיבת "פורת יוסף". נשיא המועצת ביקש מהרב אלבז להפסיק את שיתוף הפעולה עם הרדיו.

כמו כן נודע ל"כיכר השבת" כי ראש ישיבת 'רינת התורה', הגאון רבי עזרא ניסן, וראש ישיבת המקובלים 'השלום' הגאון רבי דוד בצרי סרבו - עד כה - לחתום על מכתב הרבנים הספרדים נגד 'קול ברמה'.

הגאון רבי יעקב תופיק, רבה של ביתר עילית, חתם על המכתב אך לבסוף חזר בו מהחתימה.

בין הרבנים שחתמו עד כה ניתן למנות את הגאון רבי בן ציון מוצפי - מחשובי הפוסקים הספרדים, הגאון רבי יצחק ברכה והגאון רבי יהושע מאמן.

במכתב הרבנים הספרדים נטען בין היתר כי "תחנה זו אינה תחת שום פיקוח רוחני המקובל על גדולי ישראל המפורסמים".

עוד נטען כי התחנה הוקמה על ידי מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל שהיה מפקח על התחנה, אך מאז פטירתו, "בשנים האחרונות נוספו עליה שדרנים שונים ומשונים והם מתגדרים כביכול בשמם של גדולי ישראל. ואין שום פיקוח ושום מורה דרך לנאמר בה. ופרקו עול ופרצו גדרות של איסורי דאורייתא רבים".

בין האשמות נגד התנה נטען במכתב כי בתחנה יש לשון הרע, רכילות, שנאת חינם, שקר, חנופה וליצנות.

יצוין כי הגאון רבי מאיר מאזוז, מנהיג מפלגת 'יחד' של אלי ישי, ששיעורו השבועי מועבר במוצאי שבת ברדיו, יצא להגנת התחנה ואמר בשיעורו כי "יש 'קול ברמה' הוא מיוחד, יש בו דברי תורה, יש בו מוסר, יש בו הכל. גם כשאומר פוליטיקה הוא באמצע, הוא לא מכריע, הוא מדבר בכאב".

הרב התייחס למכתב גדולי ישראל נגד הרדיו ואמר: "אסור לפסול את 'קול ברמה', תמך בו מרן הרב עובדיה יוסף. יש לנו דבר טוב, לא לריב, 'קול ברמה' 'קול חי' - לא משנה, העיקר דברי אלוקים חיים, להפסיק את המלחמות!".

מנכ"ל רדיו 'קול ברמה' אריאל דרעי סירב להגיב.

תוכן שאסור לפספס
142 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
87
זה הזוי שהם נקראים חרדים על זה לבד מרן היה יוצא נגדם אך יחד עם זה צריך לזכור שאת דרעי זה לא מעניין והוא מנהל נגדם מלחמה בגלל אינטרסים פוליטים אישיים שמי שלא מקבל את מרותו ימות מבחינתו
שמעון15.11.17
86
שמאזינים לו אלפי אנשים ונשים?נו באמת,מה מרן הרב עובדיה היה אומר על זאת?
יאיר13.11.17
85
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יונתן13.11.17

הצגת כל התגובות

84
קודם מורידים את הריטינג כדי שהמחיר יירד ואז קונים בזול זה שיטה ידועה
יענקי דרעי 13.11.17
83
כמה ממורמרי "יחד" יש פה .. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ש"ס13.11.17
החסימה בדרך להצלחה בכל המישורים!!!
דרעי14.11.17
82
זה היה בחייו כעת שנפטר גמרנו.
אין כמו יחד13.11.17
81
מחתימים רבנים תמימים לעשות חרמים. עסקנים רודים ברבנים, והכל שותקים. מרן משקיף ממרומים, ורואה כיצד מעשה ידיו מתרסקים. ועוף השמים נושא את הקול, כיצד דרעי משפיל את הגדולים. וכל זה ימשיך עד שהספרדים יסירו את בגדי הצועים האשכנזים. וילבשו את הגלימה של אבותיהם הקדושים.
דן סגל13.11.17
80
איך אפשר להגיד על רדיו קול ברמה רדיו של מרן.... היה רדיו של מרן שתמך במפעלים של מרן לא שנלחם במפעלים של מרן ... והיום קול ברמה נלחם בשס ובכל רבני שס שהם היו הכי קרובים לרב עובדיה ובקיצור מטמא את הטהור וטהר את הטמא....
שמואל 13.11.17
להשמיץ הרב עמר להביא רפורמים לכותל להרבות חילולי שבת זה מורשת מרן הא מה אתה סתום???? ראש בקיר????
אתה פתי מסכן14.11.17
79
כבר לא מעניין.. יש הרבה תחנות כמוהם 91FM גם מדברים על פייסבוק ואינסטגרם..., אז מה שונה? שום דבר... גם ב91 משמיעים את חיים ישראל ויניב בן משיח ועוד., ועוד ש91 הם לא דתיים אך יש להם כבוד... ואילו הרדיו שאמור להיות דתי.. לא שומר על קו נקי!
שדרנים שמחופשים17.11.17
78
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם13.11.17
77
הלוואי שהרבנים שליטא לא יתערבו בשום רדיו וישקעו מאמץ לתורה ואהבת ישראל.ואולי ככה נהיה יותר שפויים ולפחות לשמוע רדיו בלי תחככים ושנאת חינם. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רחמים13.11.17
76
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעל13.11.17
75
שעת רצון גדולה , יום מפלתה של רשעים מרושעים כדרעי וחבורתו . שעת רצון , יום של בקשות ותפילות רק ששס תחוסל לחלוטין .
שמשון13.11.17
74
דרעי הראש כנופיה שלהם החליט לגרור את הרבנים לתוך האש והוא עוד חושב שהרבנים יבואו להתיצב מולו בדום .
חנוך13.11.17
73
אחר מחילת כבוד תורתכם, שתיקתכם מזה כשבוע ימים, על דברי הבלע של מר מכלוף, כנגד הרב הגאון הרב שלמה עמר שליט"א הי"ו מעידה כאלף עדים שאתם מודים שאכן דבריו דברי אמת, ומי כמוכם יודע היטב, היטב, מהי חומרת ביזוי תלמיד חכם, קל וחומר חומרת אי גינוי בזיון התלמיד חכם!
כהן משה13.11.17
72
הוא נחשף עם הקלטה מבישה שבימים כתיקונם היתה מעיפה אותו מכל עיסוק ציבורי חרדי [ודאי יותר מאת גואטה] והוא פשוט הופך את האחר לרשע במקומו הוא מפנה את האש לקול ברמה כאילו הם הבעיה פה ובכך הוא מנצל את התמימות שלנו והופך את קלונו לעוד סיבה למאבק במי שלא מקבל את מלכותו אריה אנחנו לא טיפשים
איציק דרעי15.11.17
71
תחת אותו שם
א13.11.17
70
לכן יצא כמתנצל🦊. חושש מקלטות שיצאו נגדו שפער פיו נגד גדולי תורה בניהם יצחק יוסף ואחרים🦊 סהאדי המרומים שאתה לא מאמין למוצא שפתיך מר דרעי🦊. אתה "מחסל ומתנצל" ואומר סליחה מהשפה ולחוץ🦊. משתמש ביוסף חיים לשליחיות👺 סרוחות ומלכיאלי עוקר השבת לטינופיך הסתותיך🐖 לא מעונין בדעת תורה אלא בהוראות של מועצת
ישורון13.11.17
69
קול ברמה האהובים!! לא ישברו אותכם ואני מצהירה בזאת שימשיכו להאזין לכם בכל חלקי הארץ ובעולם ה' יעזור ויציל אתכם אמן ואמן!!!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
א21.12.17
68
אין על קול ברמה בעולם ובפרט על המהדורה המרכזית. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חרדי גאה13.11.17
ספרדי מטומטם חסיד אלי ישי הטיפש!
Gעודד13.11.17
לא בר השוואה בכלל ...........
מגידו13.11.17
67
תענוג גדול את שיעורו השבועי של מרן הגאון הצדיק הרב מאיר מאזוז שליט"א, חידודון של עמי מימון, הרב לוגסי, ודיברדה בם עם אשר ברדה, הרב שמעון בן טוב שליט“א בנו וממשיך דרכו של צדיק המזוזות הרה“ק רבי משה בן טוב זיע“א, הרב אבנר קוואס, הרב יצחק דוד גרוסמן, הרב ראובן אלבז, ר' שלמה בניזרי, הרב יאשיהו פינטו, מו
אלעדי13.11.17
66
תפסיק להחליט לנו שמה שלא טוב לך לא טוב לנו דוווווווקא נאזין לקול ברמה
יודע ואומר13.11.17
65
יודעים באופן סופי
אריק13.11.17
64
שס צודקים נגד קול ברמה די להסתה נגד רבנים
שי13.11.17
63
רק מרן רבי אריה יגיד לנו מי רב מי גאון ומי משועמם!! כח ההנהגה בידי רבי אריה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף חיים13.11.17
62
כנראה הוא לא שמע איך שומפלד פתח את פה הגורה שלו על שס ואריה דרעי ואיך מבזים את מרן בהשמעת הקלטות לא מכבדות כלל וכלל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הזוי13.11.17
בושה.
חיים 13.11.17
61
אני לא טוקבקן מטעם מפלגה אחרת! ש"ס, דרעי, מרוקינה... נפלתם על המוח ועל השכל הפסדתם אותי בבחירות! פשוטי העם ששומעים קול ברמה וזה התורה שהם שומעים גם את זה אתם לוקחים? למה? כי הם לא סוגדים לאדון ארייה דרעי? תלך הביתה כבר נמאסת על הציבור גאוותן מסריח תלך!!! תראה איך הכול נרגע חתיכת סכסכן (נשלח באמצעו
מוישי14.11.17
ותמים. שאוכל את כל מה שנאמר בתקשורת. רחמנות עליך. אין מילים אחרות
אלי14.11.17
60
נגמר ניסיון ההפיכה, נגמר חילולי השבת, נגמרה בעיית גואטה, נגמרה בעיית המתווה הדפוק.... בקיצור כל הבעיות באו על פתרונן בשלום כמו בעיות הדיור, האפלייה, הטמטום, השקופים, רק יש עוד בעיה קטנה אבל קטנה, רדיו "קול ברמה"... אולי חלאס עם המריבות והחרמות והמחלוקות. דרעי מתנצל וממשיך מהצד השני לעשות מעשים לא לפ
דיייייי13.11.17
ונוסע להתרסק אדרבא קול ברמה מיישרת שס ומחזירה אותם להשקפת מרן ע''ה לא להשקפת הגחמות של דרקי הפושע
אין שכל אין דאג14.11.17
59
ליאח"ה 433 מתי תצילו אותנו מהמכה הלא כתובה הזאת ששמה "אריה דרעי" , מסובב את כל המדינה על הזרת שלו . כבר הגיע לביטוח לאומי, נשאר שיגיע להיכן שמדפיסים שטרות של כסף. כבש את ערוץ 2 וערוץ 10 תחנות רדיו ותקשורת , ורק אלהים יודע אם לא כבש את הפרקליטות כאשר כבר רמז להם "שלטון תמורת דרעון" בכך שאמר "שס תמליץ
יצחק13.11.17
58
ככה זה שמנסים להחריב את מורשת מרן אז מנסים להחריב את הרדיו היחיד שמרן הקים בושה וחרפה!!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איכס13.11.17
57
הוא תמיד כאילו מגן על כבודם של גדולי ישראל שאסרו לפרסם ולקרוא הפלס. מה תענה עכשיו אדון גלסנר, לא כיף שמחרימים אותך אה
חיים13.11.17
56
כשתקבל את הבעיטה לראש אז תבין איפה המקום שלך. מעשיהו שם מקומך.לך מרצונך לפני שבכוח יגררו אות לשם.
מצליח13.11.17
55
במכתב הרבנים הספרדים נטען בין היתר כי "תחנה זו אינה תחת שום פיקוח רוחני המקובל על גדולי ישראל המפורסמים". קול חי יותר טוב ?
יום טי 14.11.17
54
כך גם על קול ברמה לא יצליחו אנשים אוהבים לעזור לנרדפים
יוסי13.11.17
53
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שסניק לשעבר13.11.17
52
מספיק אריה אוהבים אותך יש גבול די תעצור די לשינא מה קרא לך אריה ישתגעתה די נמאס לנו מהשטיות שסאת ה עושה תחשוב פעמים מי אתה בן אדם תזהר ממחלקת צרכים מיד אחדות מה קרא לרבניםאיפה השלום (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חים14.11.17
אני רוצה אבל אין פרטנר
אריה דרעי14.11.17
51
כל עוד פוליטיקאים מכתיבים לרבנים ולא להיפך... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משבוע שעבר: שסניקית לשעבר... 13.11.17
50
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שסניק שפוי לשעבר13.11.17
49
ח"כ מלכיאלי:כבוד הרב יש רדיו שמדבר נגד גדולי הדור פוגע ביהדות החרדית עושה נזק ומה באמת: ערוץ קודש שכולו שיעורי תורה מחה באיש ציבור שקרא לגאון עולם: "עמאר מחפש כבוד ומשועמם" ודרש ממנו להתנצל! כבוד הרב: מי כבודו? אתה זה שנעדרת מהצבעה על מתחם התחנה ובגללך נפרצו חומות השבת! וגם קודמת לח"כ, עוף מפה! מי
האמת13.11.17
48
פותח 10 מכשרים על תדר קול ברמה , כך שחלקי גדול וטוב בעולם הבא , כי קול ברמה מבאים את דברי תורה ללא חשש מהדיקטטור רשע מרושע דרעי מכלוף אריה .
אודי13.11.17
47
אין לו קהל יעד שקונה אותו ?????לא מפרסמים שם על קול ברמה ? מה נשאר ממך דרעי רשע מרושע ,,, אתה מחוסל אתה גוסס המפלגה שלך גוססת כולם כולם נוטשים אותך ואת המפלגה שלך.
ללללאאאאאאאאאאא13.11.17
46
קשוט עצמך נאמר
ש"ס בפאניקה 13.11.17
45
הרב שך זצ"ל צדק שאמר לספרדים לא שייך שיהיה להם הנהגה, מרן זצ"ל היה יחיד שהיו כפופים תחתיו, אבל אחרי שנפטר והלך מאיתנו "אין מלך בישראל איש הישר בעיניו" הרבה רבנים ספרדים לא כפופים לרב גדול מסויים, כל רב קהילה ספרדי מחליט "לעצמו" ולקהילתו למי להצביע וכו' לפי האינטרסים שלו, אפי' שהם דברים שנוגעים להש
דוד14.11.17
בשנים האחרונות רוצחים את מי שלא מציית אצל הספרדים לפחות לא כל כך מושחתים
אהרן15.11.17
44
למה להגיע לכזה רמה איפו התורה ואיפו יראה רק לפלג רק לחלק את העם איפו האחדות ואיפו הגיבוי איפו אהבת חינם ולא שינאת חינם להזה כמה אתם בשס שם מגיעים זה דוחה ולא נראה לי שמכרב זה רק מרחיק כל מה שעושים למענכם אתם חוזרים על הטעיות הגדולות כבר שומעים את מחרמים ואת מי אתם קוברים עוד ליפני הזמן די בושה וחרפה
אני13.11.17
43
איך אפשר להגיד על רדיו קול ברמה רדיו של מרן.... היה רדיו של מרן שתמך במפעלים של מרן לא שנלחם במפעלים של מרן ... והיום קול ברמה נלחם בשס ובכל רבני שס שהם היו הכי קרובים לרב עובדיה ובקיצור מטמא את הטהור וטהר את הטמא....
ר13.11.17
42
ואף אחד לא ישנה את זה בטח לא דרעי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תלמיד מרן13.11.17
אבל את אנשי יחד לא מענין רבנים רק רבנים שרקדו לפי החליל של אלי ישי
שמואל 13.11.17
גדולי ישראל האמיתיים - כבר לא תומכים בש"ס.
דרעי14.11.17
41
הם מחרימים את קול ברמה ואחרים מחרימים את הפלס, וכל ציבור מתבצר לשמור על שלו וכולם נגד כולם מה יהיה? אני אומר כי לאחר פטירת הרב אלישיב והרב עובדיה אין רבנים שיכולים להיות מקובלים על כולם לכן צריך לכבד את הרצון והדעות של כל ציבור כי חרמות לא יעזרו. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
קובי13.11.17
40
נשיא המועצת ביקש כולם צריכים לשמוע הוא היה עם מרן קרוב לשביעים שנה שמע מפי הגבורה איש האמת אמר עליו מרן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי14.11.17
39
ובמיוחד על הרדיו של עמרם בן לולו שעושה לי את היום לטוב יותר יישר כח
אלונה13.11.17
38
לא אכפת לכם מעם ישראל שומעים שיעורי תורה הורים לומדים חינוך יש חילונים שלומדים יהדות ומתקרבים לה' עכשיו ישמעו על המריבות איזה חילול ה' יעלה אותו אדם לשמים יגידו לו בזמן סגירת התחנה מנעת ממאה אלף איש נוספים לשמוע יהדות בגללך ירדו מהארץ והתחתנו עם גויות. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה בן אברהם13.11.17
37
דרעונים מושחתים! מהיום לא תוכלו לטעון להצביע שס, כי זה מפעלו של מרן. במכתב נגד קול ברמה הכתבתם, שזה היה בחייו של מרן, ולא עתה. גם שס רק בחייו הייתה שייכת למרן, עתה היא של דרעי, ואין בה דעת תורה, כפי שהעידו רשימה ארוכה של רבנים וחכי"ם. בא לי להקיא מהצביעות שלכם.
אין כמו יחד13.11.17
36
מאז שהגעת לשס זרעת הרס וחורבן. אין לך תקנה .
בני13.11.17
35
למה הוא עדיין בתחנה הזאת רבונו של עולם??!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פלוני13.11.17
הביאו בימים האחרונים להחלטתו של הרב אופיר מלכה לנטוש את הרדיו וליישר קו עם החרמת הרדיו על ידי הנהגת שס, והערב מאזין שעלה לשידור פנה אל הרב בוטבול שליט"א, חתנו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל ושאל אותו תוך כדי שידור כיצד זה שחכם שלום כהן אמר מפורש, וכיצד זה שהרב בוגד וממשיך לשדר? אותו מאזין לבטח לא חשב לרג
ספרדי גאה13.11.17
דרך הגב אני ימשיך להאזין להם לא ישברו אותי מהרדיו הענק הזה דדיייייייי לשנאה הזאת אוף
א.מ14.11.17
34
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ארנסט13.11.17
33
כדי שתמיד יוכלו להאשים את קול ברמה גם בעתיד בכל דבר
א13.11.17
32
זה מה שעושים למי שלא נכפף לדרך של שס? למי שאומר את האמת על יור התנועה? על מי שיוצא להגנת כבודו של גדול בישראל וזועק את זעקת התורה? במקום לטפל בבעיות הקשות בשס ובמקורבים אז מנסים להשתיק? כל חיי הצבעתי לשס אבל זה לא יקרה יותר!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אזרח13.11.17
31
אני יכול להגיד לך בבטחה כי אם אני יושב אתך יומים אתה מצביע לאלי ישי ונוטש את ש"ס . א' לא נשאר ממכם הרבה . ב' רוב הרבנים יוצאים נגדכם , ג' הרב שלום כהן שליט"א לא סובל אותך , ד' רוב אלה שכן נשארו בשס , זה רק כי הם חוששים מהטובה שקיבלו ממך לא יותר . אז מה כל ההצגה המסריחה שלך ???????? אתה תגמור בסוף
שמעון13.11.17
30
דיייייייי לשנאה מה יש להם נגד קול ברמה בורא עולם למה באמת זה קורא???????????????????? שבשמים אנא שלא יסגרו את התחנה בבקשה רחם עלינו!!!!!!!!!!!! תן למאזינים של קול ברמה להמשיך להאזין תוציא את השנאה כלפיהם!!!!!!!!!!!!!!!!!!
א13.11.17
29
אדון פריץ דרעי להתאבד ! תעשה את זה ומהר , אחרת אתה תימחק מהמפה .
ח' קדישא13.11.17
28
או רק דורעי המלוכלך שאר שם ?? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ברוך13.11.17
27
דווקא, אני מעבירה כעת לתחנה קול ברמה. רציתם חרם על קול ברמה, תקבלו ההיפך, קול ברמה יהיה על הרמה, גבוה ,גבוה מקול חי. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיכל13.11.17
למרות שאינני שומע רדיו בדרך כלל
שס דרעי טראלאלי14.11.17
26
ברדיו הטמא הזה רדיו שרק מחלוקות בראש שלו
חיים13.11.17
25
אתה לא יכול להתמודד עם האמת ????????? נכון האמת קשה ומאוד , אבל אתה דרעי פח אשפה מרוכז ,לא יודע להתמודד עם המציאות שאתה יצרת ופה תהי' קבורתך .
ציון13.11.17
24
עם חילול השם הזה איך יבוא המשיח? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רמי חורי13.11.17
23
כולם מתפללים למשיח ואני שואל איך יבוא המשיח כשיש כזו שנאת חינם אם כל כך חשוב לש"ס מה מדברים בקול ברמה , למה לא חשוב להם באותה מידה מה מדברים בערוצי תקשרות אחרים
מנחם13.11.17
22
מה זה שונה מהפלס שגלסנר כל כך אוהב להשמיץ ולומר שיצאמכתב של רבנים נגדו. גם נגד התחנה שלו יוצא מכתב רבנים, אבל משום מה בגלל שהם רבנים ספרדים, לגלסנר לא אכפת. מה לא עושים בשביל פרנסה
קרוב משפחה13.11.17
21
כי ש"ס מחוסלת לחלוטין וטוב שכך. מפלגה ארורה
יוקי13.11.17
20
ולכן המוחים, אני תלמיד של דרעי, כמו שלו מותר לבזות רבנים גם לי מותר. גמרנו.
תלמיד מרן13.11.17
19
אסור ללכת בדרכם.
זה הכי מסית13.11.17
18
אריה גבור על הרבנים זו כל הבעייה שלו ומכתיב להם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מנש13.11.17
17
רשעים מרושעים . כששאלו אותי מצבעי שס לשעבר למה לא להצביע להם לא יכולתי להסביר את הרשע שיש בשס אבל א' הם כמובן הצביעו לאלי ישי . ב' עכשיו הם מבנים הכל . את הטינופת דרעי נם הספיקו להכיר . את דאר הכנופייה כנ"ל בקיצור הם שמחים בשמחת הקבורה של שב . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אדיר13.11.17
16
יחתמו לא להצביע לשס . זה הסוף שלכם שסניקים אומללים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מני13.11.17
15
אריה דרעי סרח = קול ברמה אשמים!! חחהה שס - מספיק כבר לבזות רבנים, אתם שוב מכניסים את הרבנים למלחמה שלא תצלח, מה שיקרה זה שאנשים ימשיכו להאזין לרדיו של מרן, והרבנים החתומים שוב מתבזים.
אושר13.11.17
14
סתימת פיות גועל נפש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בולשביק13.11.17
13
אהבתי. עושים כרצונם. אני לא מכניס ראש למחלוקת וכבר מחינו על כבוד התורה אבל בכל מה שקשור להנהגת הציבור. טעיות מפה עד באר שבע אחת אחרי השניה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דניאל פרץ 13.11.17
12
במקום להתמקד בעיקר מתמקדים בטפל, מה הקשר לשמוע "קול ברמה" או לא לשמוע? תתמקדו בעיקר ותגנו את שליחכם המלומד שסמכתם עליו את ידכם הטהורות והקדושות, הבן אדם ביזה תלמיד חכם שר וגדול בתורה, ושבוע שלם מחכה הציבור לשמוע מכם גינוי על דברי הבלע, אמרה התורה "ארור מכה רעהו בסתר", מעניין מה אמר עליו ללא ההקלטות,
מורן כהן13.11.17
11
סבוב החתמת רבנים נגד קול ברמה .לכו קודם סבוב בבתי אבות או בבתי חולים .אולי יועיל יותר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלמוני 13.11.17
10
זה שדרעי לא מקבל כדרכו מחמאות לשס הפכה לדיקטטורה שכול מי שמבקר את דרעי נהפך לעוכר ישראל ומנסה להרוס את שס זה הבדיחה העלובה דרעי נהפך לבדיחה ברגע שיצא נגד הרב עמר שליטא ...אני שמעתי מה דברו שם ..הם נדהמו מהקלטת והחליפה של דרעי לדבר זרה נגד הרב עמר..ובקשו שיתנצל..חטא הגאווה של דרעי גרם לו במקום להתנצ
ישראל13.11.17
מראה על חכמת חיים
ספרדי פשוט13.11.17
9
..בקול ברמה יש שני מטונפים...דודי שודדפלד ואבו אדמקר החצוף...שכל יום מזלזלים בגדולי ישראל...ויש להם רק את הרשע אלי ישי שעשה את הפילוג הנורא בציבור הספרדי..ויש להם את הרב התמים מאיר מזוז..שכאשר היה הנבל ישי יו"ר שס הוא אמר עליו שהוא כלום ולא עושה כלום..פלא..מרגע שישי פרש ועשה את ראש ישיבת כסא רחמים.
עמי מימון13.11.17
תוכנית זוועה בה רק מלכלכים על שס
ספרדי13.11.17
8
לאפסיק. לתרום. לשס. לא. לשמוע. להם. רבנים. שלא. נותנים. כבוד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם13.11.17
7
רדיו
יש שידורים טובים אבל שדרן התרים לאלמנה ש02.10.22
6
אסור בכל תוקף לשמוע לקול ברמה שמבזים תלמידי חכמים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לא03.04.18
5
אפוא ש"ס של פעם ???? אני כבר לא אבחר ש"ס בלי נדר זה לא תורה זו לא דרכה של תורה וחבל ...הרבה קולות ילכו לאיבוד המסקנה זה או פוליטיקה או דעת תורה לא הולכים שניהם ביחד ...
דוד מירושלים13.11.17
4
רדיו קדוש וטוב מענין שפתאום רדיו שמשמיע נשים מותר לשמע די כבר לכל השינאה הזו כבר מתחילים ליגעל
סי13.11.17
3
ל. 77. כול. המגיבים. אנשים. נורמלים. לא. כמו שס (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם13.11.17
2
ואיפה ועד הרבנים היום? בתהום הנשיה.
גפנר13.11.17
1
רבנים מתעסקים .אריה דרעי המושחת פועל כדיקטטור כנגד מי שלא חושב כמוהו . רבנים צריכים להתעסק בהלכה לא להחרים תחנות רדיו .רמה אפס .אחר כך מתפלאים למה אנשים לא שומעים לרבנים .ממש פגאניות
אחד העם13.11.17
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24
ש

יום פתוח בזום

בוגרי תואר ראשון? זו הדרך שלכם להתקדם לקריירה מצליחה

כיכר בשיתוף העברית | מקודם

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

בריאות זה הכול

משקפי ראיה חינם לילדים? זה לא הכל

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

תנופת פיתוח אדירה

הדרך הנכונה לדירה משלכם: עפולה הופכת ליעד נדל"ן אטרקטיבי למשפחות

כיכר בשיתוף ויסל נדל"ן | מקודם
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24