כיכר השבת

"אם דרעי יתנגד, הסיכוי אפסי"

הרב ראובן אלבז נפגש עם ישי; רוב 'המועצת' - נגד החזרתו

חבר המועצת, הגאון רבי ראובן אלבז, הוא זה שנועד עם אלי ישי ודן עמו בסיכויי חזרתו לש"ס במסגרת הריצ'רץ' • הערכה: התנגדות דרעי קוברת את המהלך • וגם, אלו הדעות של חברי ה'מועצת' (חרדים)

151
ישי כהן | כיכר השבת | כ' בטבת | 07.01.18
הגר"ר אלבז והפגישה אלי ישי
הגר"ר אלבז והפגישה אלי ישי (באדיבות המצלם)

חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי ראובן אלבז, ראש מוסדות 'אור החיים' וגדול מחזירי התשובה, הוא חבר מועצת החכמים שנפגש בשבועות האחרונים עם יו"ר 'יחד' אלי ישי, ודן עמו באפשרות להחזירו לש"ס במסגרת שיטת הריצ'רץ'.

הגר"ר אלבז הגיע לפני כחודש לאזכרה של מרת גאולה מאזוז ע"ה, לאחר הדברים שנשא באירוע ודברי השבח למנהיגה הרוחני של 'יחד' הגר"מ מאזוז, נפגש הרב עם אלי ישי ודן עמו בסוגיית חזרתו לש"ס. דבר הפגישה בין חבר המועצת לישי דווח לראשונה ב'ישראל היום'.

הרב אלבז בפגישתו עם אלי ישי

יצוין כי הפגישה התקיימה בחדר צדדי בארבע עיניים. ליד "כיכר השבת" הגיעה תמונה מהרגעים שלפני הפגישה שארכה למעלה ממחצית השעה.

למרות שלמהלך אין סיכויים, עצם העובדה שחבר מועצת מנהל שיח מסוג זה עם אלי ישי - מאחורי גבו של דרעי - הדבר מהווה כאב ראש ליו"ר ש"ס שבאותם ימים זעק על ניסיון "הפיכה" בתנועה.

במצב הנוכחי, הדעות החלוקות בקרב חברי מועצת חכמי התורה, מביאה את התוצאה של רוב נגד החזרתו של אלי ישי למפלגה.

יצוין כי בחודשים האחרונים, כפי שנחשף ב"כיכר השבת", הגאון רבי יעקב כהן - בנו של נשיא המועצת ראש הישיבה הגר"ש כהן, נפגש עם הגר"מ מאזוז, במהלך הישיבה העלה הרב את נושא החזרת ישי לש"ס, אך הגר"מ מאזוז התעקש על שיטת הריצ'רץ' - אותה דחה דרעי.

"כל עוד דרעי מתנגד המהלך לא יצא אל הפועל", מדגישים בקרב כל הצדדים, "דרעי הוא זה שיקבע, על עוד הוא בש"ס ויבקש למנוע את המהלך, הסיכויים של החזרת ישי במסגרת הריצ'רץ' - אפסיים".

אלי ישי, הרב אלבז והאחים הרבנים מאזוז - בערב הפגישה

חלוקת הדעות במועצת החכמים

נשיא המועצת הגר"ש כהן - מתנגד למהלך, אך הערכה במעונו כי במידה וש"ס תילחם על קיומה סביב אחוז החסימה בסקרים, ייתכן וישתכנע להחזיר את ישי. גם כאן, הרבה תלוי במצבו המשפטי של השר דרעי.

חבר המועצת הגאון רבי שמעון בעדני - מתנגד למהלך, מרגיש שישי "השתמש בו" ערב הבחירות כאשר נפגש אתו יחד עם הגר"מ מאזוז ולבסוף הקים את 'יחד'. אך במידה והגר"ש כהן ישנה את דעתו - הערכה היא כי הרב בעדני יסכים למהלך.

חבר המועצת הגאון רבי דוד יוסף - מתנגד בתוקף. מרבה לתקוף את ישי והגדירו כמי ש"בגד" במרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל. בחודש שעבר נחשפו ב"כיכר השבת" דברים שאמר נגד ישי: "מה מציג האיש הזה את המורשת של מרן? מה עושה אלי ישי? מדבר על פילוגים, על השמצות, על ביזיונות. הכל בגלל שזרקו אותו מהתנועה".

חבר המועצת הגאון רבי ראובן אלבז - תומך במהלך. נפגש ודן עם ישי בנושא. גם במהלך 'פסגת השלום' בביתו של הנגיד ר' אייל משיח, העלה הרב את האפשרות. בחודש שעבר, נחשפו ב"כיכר השבת", דברים שאמר על הגר"מ מאזוז, דקות לאחר הפגישה עם ישי: "כבוד מורנו ורבינו, עם כל התארים... מה אני שבכלל אני יכול להגיד עליו, מה גדולתו, גאונותו גדולה, כל העם רואים אותה מקטון ועד גדול".

חבר המועצת הגאון רבי משה מאיה - מתנגד בתוקף. רק בחודש האחרון תקף את ישי, בראיון ל'מקור ראשון' אמר בין היתר: "הוא עשה את טעות חייו בזה שאמר משפט אחד: 'אתם לא הרבנים שלי והרב שלי הוא הרב מאיר מאזוז. עכשיו לא שייך להחזירו גם לא שייך להכניס את הרב מאזוז ל'מועצת'. איך אפשר להחזיר את אלי ישי אם הוא לא ממושמע לנו? אם דעת תורה שלו היא מישהו אחר שילך אליו".

תוכן שאסור לפספס
151 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
89
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איתן16.01.18
88
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
י07.01.18
87
עסקני הליטאים חוגגים על דרעי המוחלש והמאויים שמפחד לעמוד מולם בחוק הרישום האזורי ובחוק נגד אפליה כי דרעי עסוק בהישרדות, חייבים דמות ספרדית נייטרלית [לא ישי ולא דרעי] לאחד את כל קבוצות הספרדים כמו מודל יהדות התורה האשכנזית ושיהיה יצוג לכל הקבוצות
שסניק מודאג07.01.18

הצגת כל התגובות

86
עם דרעי יש תחושה טובה!!!
חיים 07.01.18
85
כל מי שקורא לאלי ישי בוגד.. או מבזה את מרן זצ"ל.. וכל מיני משפטים מהסגנון הזה... זה פשוט נובע מסיבה אחת... חתיכת קינאה הרסנית בשליח הנאמן של מרן זצ"ל.. שפסק עליו בכל ביתי נאמן הוא.. איך אפשר לבוא לקרוא לו בוגד..⁉ אני כל חיי הצבעתי רק ש"ס כי זה מה שמרן ביקש... ולעשות נחת למרן זה להמשי
יוסי07.01.18
שהוא החזיר את אריה והוא אמר שמועצת חכמי התורה תנהיג.. אלא אתה כמו ישי שומע למרן רק במה שבא לו
שמואל מ07.01.18
84
עכשיו סופסוף רואים בדיוקק מי עושה מחלוקות ומי באמת אכפת לו מהאחדות אלי ישי היקר והאמיץ הוכחת לעם ישראל שאתה מוכן לשים את האגו בצד למען האחדות ואיך כל הזמן אמרו בשס שאלי ישי זה שיוצר פילוג ומחלוקת עכשיו בדיוק האמת יוצאת לאור ... אלי אנחנו איתך איפה שלא תיהיה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל07.01.18
83
חבל שדרעי מתנהג כעבריין שפל שרק תככים וכבוד בראש שלו. אריה תלמד מאלי ישי מה זה כבוד אמיתי ומה זה שלום
ישראל07.01.18
בפולטיקה צריך אנשים חכמים לא טיפשים. אנשים פיקחים בעלי יוזמה וכריזמה. אנשים טובים ואצילים מתאימים לכסא של רחמים.
מדהים בטיפשותו07.01.18
82
אלי ישי אחי... רוץ לבד...אלה מנצלים אותך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אליהו סספורטס 07.01.18
81
הוא יכריע בזה
שמואל מ07.01.18
80
אריה לא יכול לעבור את אחוז החסימה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יקי27.01.18
79
אלי ישי לא יחזור ושס לא תעבור את אחוז החסימה. שס סיימה את הקרירה שלה. ודרעי הגנב היה ונשאר גנב. הרס את כל המפלגה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
קובי08.01.18
78
בחיים לא אתמוך במפלגה שאלי ישי נמצא בה תבינו האדם לא עשה שום דבר שהוא היה בפולטיקה מלבד דבר אחד לפלג ולפלג בלי סוף תחזור להיות מוסכניק לתקן רכבים ואני ידאג שאריה דרעי יבוא מידי פעם לתכן את רכבו אצלך בשביל שיהיה לך פרנסה
מאיר07.01.18
77
אני מתפלל רק לדבר 1 ששס תמחק ואז שלום על ישראל באמת שס היום פקעת של שחיתות וגועל נפש צריך כלי חדש יחד זה אחלא אדרבא להביא רבנים משס כמו רב בעדני ורב אלבז השאר תזהרו מהם תנו להם לרקוד סביב דרעי המושחת שלהם עטרה ליושנה רק ביחד לא בשס המלוכלכת
אני מתפלל 07.01.18
הנה שמתחילים להיות אם אלי ישי הרשע מרושע הזה מתחילים לזלזל ברבנים
מישהו08.01.18
76
אישום מעשיהו ושלום על ישראל
ה' ילחם לכם07.01.18
75
בכל ביתי נאמן הוא אלי ישי!!!!!
בכל ביתי נאמן 07.01.18
זה ידוע מה שאמר מרן רבינו עובדיה יוסף זיע"א על אלי ישי
אביגדור קליין07.01.18
74
ישי שוב אתה מראה לכולם שתה שלום אשריך אם לא ניתחד ניכחד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אליהו זוארץ07.01.18
73
בין אחים. אני משתהה המון מה ההבדל ביני לבין היושב ממולי, שנינו בני תורה שמרן הרב עובדי נר לרגלינו, הילדים שלנו באותו מוסדות לימוד, הנשים שלנו חבירות ההשקפה היא אותה השקפה. שנים ! בכל מערכת בחירות נלחמנו יחד על כל קול העיקר לשמח את מרן זצ"ל אבל לא ניכנס למי מרן אמר מה וכ'ו וכ'ו אנחנו חייבים אחדות נק
בן תיירה07.01.18
72
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם07.01.18
71
אתה בדרך לעשות סיום ש"ס. אני אישית הייתי מעדיף במסגרת דך היומי, אבל גם במסגרת הפוליטית זה בסדר..
אברך07.01.18
70
תדעו כולכם שכל האתרים האלה מנוהלים מבחוץ על חדי פוליטיקאים . וזה האתר של דרעי . בקיצור דרעי עומד מאחורי הפרסום פה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
קליפות 07.01.18
69
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוטי07.01.18
68
עלה והצלח ...ה" יהיה בדרכך !!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ס.ש07.01.18
67
תודה לאריה ואלי !!! לתת תפקיד מחוץ לתנועה להביא מנהיג מבחוץ הרבנים שלנו אוהבי שלום ורודפי שלום די למלחמות רק שלום כלי מחזיק ברכה
אינשם07.01.18
66
שס זה חבורת מושחתים ללא יראת שמים עושים לכבודם לביתם ולכיסם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אמת07.01.18
65
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רפאל07.01.18
64
שס מתרסקת סיכויים גבוהים שהיא לא עוברת את אחוז החסימה. דרעי מסובך משפטי חזק וקרוב לודאי שיקבל כתב אישום ויתפטר מהכנסת. חובה מיידי לעשות הכל להחזיר את ישי שיציל את שס מריסוק ולהחזיר בוחרים הביתה . הכותב פעיל שס. ואיש מחנה דרעי. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי07.01.18
חחחח (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמואל07.01.18
מוציא מהפה , תחשוב לרגע שזה אבא שלך
יקם07.01.18
63
כשאנחנו יחד מי יכול עלינו- כך אומר השיר. אבל מה לעשות והמפלגה הספרדית הראשונית היא של מרן-שס. ורוב הרבנים הספרדים מתאחדים סביבה. גם אני מנפגעי ש"ס אבל אני חושבת שחבל מאוד להיות מפולגים. מפילוג רק מפסידים. אני מצביעה שס כדי לעשות נחת רוח למרן. וכי איך מעשי ידיו שהקים בעשר אצבעותיו יטבעו בים? וחוצמיזה
מיכל27.01.18
62
אם תרוץ לבד
אליעזר09.01.18
61
תזהרו, אל תכניסו ראשים בי ההרים האלו ,,,,,
תסתכלו07.01.18
60
ירבו כמותו !! רק לא הבנתי משהו אחד .. ראיתי תגובות של אנשי ש"ס שבורחים מה"כומר" אלי ישי שמאיים להיות ברשימה אחת טכנית עם ש"ס - חשבתי לעצמי .. מתי הרב עובדיה זצ"ל לימד אותנו לשנוא ולהחרים בצורה כזאת ??
גדעון 07.01.18
59
אני מאחל לי ישי בהצלחה בכל מסגרת אחרת. אך אם הוא שוב חוזר לשס לראשונה בחיי לא אבחר שס. אנחנו צריכים מפלגה (שס) של כאלה שעובדים בשביל הציבור (גם אם הם לא הכי ישרים) ולא כאלה שרק מתבכיינים כל היום...
בני07.01.18
58
מי שעשה מחלוקת בבחירות האחרונות אסור לתת לו לחזור לש״ס אם היתה לו דעת תורה אמיתית היה מצטרף לש״ס אולם הגאווה גרמה לו להקים את יחד.... לא אסלח לך שלפני הבחירות הבטחת שתסייע להקים שיעורי תורה בהוד השרון עבדנו ימים ולילות להצלחתך וכשהתיישבת בכיסא שר הפנים דאז דאגת להחליף מספר טלפון והתעלמת מאיתנו והיום
תמר27.01.18
57
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם11.01.18
56
אני גם לא תומך נלהב של דרעי אבל אני בטוח שיבוא יום הבוחר הוא יעשה משהו שיגרום לכולנו להרגיש שפנים לידו תיזכרו את הפרישה ערב הבחירות..כדוגמא. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
yoni08.01.18
55
מצבו של דרעי מבחינת חקירות במידה ויוגש כתב אישום הרי שלא תהיה להם בררה ויש עוד בעיה .. אם שס לא עוברת אחוז חסימה זה אומר שכוווולם הולכים הביתה .. לכן ההתנגדויות בתוקף לא שוות הרבה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
james07.01.18
54
ברגע שהוא חוזר אנחנו לא מצביעים ש"ס (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ציון07.01.18
53
אני כל כך שמח שאני המגיב ששם לב בכל הכתבה הזאת לנקודה אחת...אולי הרבה שמו לב אבל לא הגיבו....מעל הכל...מעל כל השיח הפוליטי והנייס והחרטאיית שיש פה...שזה וודאי לא מדבר לקודשא בריך הוא רחמנא ליצלן....יש פה דמות שהקב"ה שתל,נטע,השריש בעם ישראל ולא יעזור בית דין ולא ראש אבות בתי הדין גם לא יעזור וגם מלאך
זכיתי07.01.18
52
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כחכח07.01.18
51
מדרעי השפל
נעמייע07.01.18
50
אלי אל תהיה פרייר (תוניסאי)
המתווך13.01.18
49
גדול המחזירים בתשובה יחזיר את דרעי בתשובה ואת ישי לש"ס. בהצלחה.
חזרר07.01.18
48
אני את הקול שלי לא אתן לאלי ישי נקודה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני07.01.18
47
אין סליחה ואין מחילה אם ישי בשס בכל צורה שהיא אני ועוד הרבה אחרים נצביע ג (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איתן07.01.18
46
קצת להוריד את האגו כל אחד ומהלך כזה יכול להצליח ולהחזיר את הכח החרדי ואת האחדות. מותר וצריך לשים את המריבות בצד גם כשזה קשה. אלי ואריה העם אתכם!! רק תעשו את הצעד ותצאו גדולים מהחיים!!
יעקב07.01.18
45
רבותינו, מרן הרב שלום כהן הרב בעדני בניו של מרן ומה הם יגידו נעשה.... וזה דעת רוב בני התורה הספרדים ......
שמואל מ07.01.18
44
חכם שלום והרב בעדני - בעד והרבנים דוד יוסף ומאיה נגד זה ההבדל הרבנים הגולים בעד - והקטנים הפוליטיקאים אנשי דרעי נגד כל גם בשאר הרבנים הגדולים כמו- הרב עמאר הרב שמואלי וכנראה גם זקן הראשלי"ם הרב בקשי דורון - כולם בעד שלום חוץ מה"צעיר" החדש הרב יצחק יוסף -
זרח07.01.18
43
הכלב אלי ישי מושחת אדם שאיכפת לו רק שש"ס תתפרק העיקר שהוא יהיה יו"ר ש"ס מתי הטיפש הזה יבין שהוא לא מתאים להיות שליח ציבור שיחזור להיות נגר כמו בעבר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי07.01.18
42
אף אחד לא בעד, זה רק תקשרות קנויה
יעקב07.01.18
עדיף תו לגאוותן הלז שישב בביתו ויפסיק לחרחר ריב ומדון. מספיק עם השנאת חינם. כל בני ספרד מתאחדים אחרי מועצת החכמים. הם ולא אחר. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
yaacov07.01.18
וכבודו ? במקום לחפש איחוד אתה טוען במילים שלך "גם אני" נגד. יש אחד שאמר כי "אני אני הוא" אל תתיימר
איש 07.01.18
41
אין כמו מורנו ורבנו הרב אלבז שליט"א אוהב שלום רודף שלום אוהב את הבריות ומקרבן לתורה, עשרות אלפי משפחות חייבות לו את חייהן שלולא מסירות נפשו לקרבן לתורה איפה היו היום? הכל בענוה הכל בנועם אוהב כל יהודי באשר הוא, לא מוותר על אף יהודי, זרח בחושך אור לישרים ר"ת אלבז יהי רצון שהקב"ה ישמור לנו אותו יאריך
אביב05.02.18
40
זה נראה מכוער. משחקי כוחות בין דרעי לאחרים. אני לא אתפלא אם ש"ס בבחירות הבאות לא תעבור את אחוז החסימה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ל07.01.18
39
על מועצת החכמים של התנועה לחשוב מה טוב וכיצד ניתן לשקם את הסיעה ולהחזיר הביתה את כל הבוחרים שברחו לליכוד לבית היהודי ואפילו ליש עתיד ולמחנה הציוני , בקרוב מאוד יתקימו בחירות לכנסת וחייבים להחזיר את הבוחרים של ש"ס כל אלו שעזבו אותה וכן יש לעשות שינוי פרסונלי על כף המאזנים עומד עתידו של עולם התורה והי
יוסי07.01.18
38
מרבה שלום ירבו כמותו בישראל
יהודי07.01.18
הלוואי ירבו כמותך וכמו מרן הרב אלבז שליט"א בישראל כמו שנאמר "האמת והשלום אהבו"
דניאל24.01.18
הלוואי ירבו כמותך ומו הרב אלבז ב-י-ש-ר-א-ל !!!!!!!!!!
דניאל 24.01.18
37
הבעיה שלו שלא השקיע בתקשורת. דוגמא קטנה, אלי ישי בלי יהדות התורה הביא תקציב של 1.1 מיליארד שח לעולם הישיבות, היום עם יהדות התורה זה עומד על 1.2 מיליארד שח. אתם בוגדים במרן ומבזים אותו, שאתם אומרים שאלי לא עשה כלום, מה מרן היה כזה תמים במשך 14 שנים?? מה דרעי עשה יותר מישי??? רק הרס וחורבן ושממה: דרעי
נתי07.01.18
36
חזק ואמץ ה' עמך בכל אשר תלך בהכוונת מרן הגאון הצדיק הרב מאיר מאזוז ה' ישמרהו ויחיהו
אלעדי07.01.18
35
מבחינתי אני מפקיד את הת"ז אצל סטמר, ונהנה מה100 דולר איך אפשר לחשוב בכלל על להחזיר אדם בוגד ושפל כמו אלי ישי שתכלס בשטח רק הוריד את הצלחות התנועה משנה לשנה תראו איך אריב בשנתיים החזיר את אל המעין ורשת החינוך לגדלותה...
שסניק07.01.18
אתה מצביע לליכוד בזה שהקול שלך נהפך ללבן ולריק הוא הולך למפלגה הכי גדולה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי07.01.18
34
הכי טוב אלי ישי אמיתי ומסור
חזק07.01.18
33
אם באמת היו דואגים לדרעי ש"ס לא היתה כפי שהיא היום הבעיה רוב התגובות כאן הן ממניעים פרסונליים בלבד גם אני וגם אתם יתנו לכם משרת כוח ברשות המקומית כל היום וכל הלילה אזמר אריה הוא אריה יש היום אנשים בש"ס שהיו בזמנו של אלי ישי וחצו קווים מדוע? כי התחלף היו"ר? ככה אנו נראים אנחנו לא מאמינים באמת כי ארי
tt26.01.18
32
אין כמו השלום והאחדות ואם לדרעי זה לא מתאים שיפרוש. מעדיף לראות את כול הרבנים ביחד מאשר פילוג. מי שיפסיד בסוף זה עם ישראל. אז תנו דוגמא לאהבת חינם ורדיפת שלום ואחדות. יבורכו מפי עליון הרב מאזוז והרב אלבז שרק התורה מעניינת אותם ולא הפוליטיקה. אז קדימה....אל תתנו ליהודים להתפצל.
יהודי אמיתי07.01.18
31
לא לחזור למפלגת מושחתים!!!!!!
חיים07.01.18
30
שס מוכנה להתאבד ולא לקיים סולחה עם הרב מאזוז וחבל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
זכריה07.01.18
פעמים והוא לא רוצה
שמואל מ07.01.18
דרעי רוצה שליטה מוחלטת בשס כמו דיקטאטור הוא שמאלני שרוצה להגיש 10 מנדטים לשמאל על מגש זהב ולמכור כל ארץ ישראל כולל הבית שלך ואותך
תתפקח אהבל07.01.18
29
אוהבים את הרב ומייחלים להצלחת תנועת יחד
הצבעתי יחד07.01.18
28
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ייחודי07.01.18
27
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רובי07.01.18
26
בבושה בגד בדרכו ומורשתו של מרן זצוקל ועוד יותר כואב ששאב לשם את הרב מזוז (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים06.02.18
25
איפה מורשת מרן ע''ה כשבאל המעין יש מורות עם פאות הא? ועוד יש שתומכים בשמיטה לחומרא ועוד חותמים ביומון הזבל יתד זבל שמירר החיים למרן ע''ה איה מורשת מרן כשמכניסים רפורמים לכותל ומרבים חילולי שבת ומעלימים עין מהסמינרים שזורקים ספרדיות אחיותינו האצילות והתמימות והיקרות שכולם שם אינם שוים ציפורן שלהן
מרן איכה???????07.01.18
24
במלחמה כולם חוטפים בואו ונתאחד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גדול השלום07.01.18
23
כל מי שמאיים על שס יקבל תפקיד ??? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף 07.01.18
22
יכול להיות שעל מועצת החכמים של התנועה לחשוב מה טוב וכיצד ניתן לשקם את הסיעה ולהחזיר הביתה את כל הבוחרים שברחו לליכוד לבית היהודי ואפילו ליש עתיד ולמחנה הציוני ,קטונתי מייעץ את הבחירות העירוניות בפתח ולאחר מכן בחירות לכנסת וחייבים להחזיר את הבוחרים של ש"ס כל אלו שעזבו אותה וכן יש לעשות שינוי פרסונלי
יענקיש07.01.18
21
ביטול מע"מ על פירות וירקות בממשלת נתניהו השנייה הייתה כוונה מצד ראש הממשלה ושר האוצר להגדיל את המע"מ על הפירות והירקות. אלי ישי הודיע אז כי ש"ס תפרוש מהקואלציה באם תעבור ההחלטה. עקב כך בוטלה התכנית. הקלה בתשלומי הארנונה בשנת 2011 בעת כהונתו כשר הפנים בממשלת נתניהו השנייה החליט אלי ישי על עדכון טבלת
יוסף07.01.18
איזה סבלנות כתיבה יש לך פשששששש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אליעזר כהן07.01.18
התנועה לעומקקקקק, ברגע האחרון הצליחו להציל את הההההכל, דרעי הגיע, יחד איתו התגלו כישרונות חדשים בציבור הספרדי ומוכשרים [ואנשי עשיה, מה שלא כל אדם מסוגל לתת לציבור עם פתרונות מיידים], מה שאין ולא היהי בחיים לישי ולא לרב מזוזזזז קורח ועדתו...................
יקם07.01.18
20
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אפסי07.01.18
19
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רובי07.01.18
18
הציבור אוהב שלום ושבע ממאבקים בגלל שניים שלא מסתדרים כולם יסבלו? איפה ההיגיון? זה מה שמראים לדור הצעיר!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דרעי07.01.18
17
לא יפה איך ששס מתנהגים אליו סך הכל שנים הוא אהב את שס ועזר לה למה הפילוג הזה.איפה אהבת חינם דיי לשנאה הרב עובדיה זצל אמר על אלי ישי בכל ביתי נאמן הוא מה יהיה.תחשבו טוב טוב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאיה. מלכה08.01.18
16
אריה דרעי הוא גנב ופושע הוא צריך להיות בכלא. הרב עובדיה יוסף זצל מתהפך בקברו על שהחזיר את הגנב והרמאי אריה דרעי. כל עוד דרעי בראשות שס המפלגה תתמוטט ותעלם מהמפה הפוליטית. מצביעי שס תתעוררו ותלכו להפגין נגד דרעי.
שס07.01.18
15
אלי ישי גרם למחלוקת קשה בין קהל החרדים אסור לתת לו צ׳אנס לחזרה
תמר07.01.18
14
אבל השם מסובב תעולם.לא הרב ולא בן הרב. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסיפון07.01.18
13
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יש דעת07.01.18
12
לצערי פחד הרבנים מהשבבניק דרעי מנחה אותם מרן ראש הישיבה הרב הגאון הרב אלבז הצדיק לא אוהב שבבנקים ולכן קשה לו עם השבבניק הראשי הייתי אומר לא זה ולא זה ששניהם ילכו לנוח לא חסר אנשים מצןיינים
הפחד מדבר07.01.18
11
אלי ישי ומרן ראש הישיבה הרב מאזוז הם הכי מרן זצוק"ל גורי והכנופייה האומללה שלו כבר מרגשים ורואים את הסוףףףףףף. דרעי מקבל מכות בכל שבוע .. ועוד יקבל מכות הרבההההה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מני07.01.18
10
בפלגה עצמאית הוא יצליח הרבה יותר שס כבר מחוקה אנשים מאסו בה
רננה אה07.01.18
9
הגיע זמן לזרוק את ש"ס לפח האשפה של ההיסטוריה, מעולם גוף פוליטי לא גרם נזק כה רב לעדות המיזרח כפי שעושה הפושע הנוכל הכופר דרעי. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
י07.01.18
8
בוגד, בגד במר"ן זצ"ל, בושה וחרפה. בגלל משחקי הכבוד שלו עולם התורה בסכנה
שי ב07.01.18
7
כולם מתרסקים.כי עשו עול למרן שלעולם לא השמיץ את הרב אמנון יצחק. העול הזה חייב תיקון או שכולם מצבעים לאגודת ישראל גם הספרדים יצביעו ג'. יש הרבה מחלקות אצל הספרדים...
רחל07.01.18
מי זוכר את אמנון יצחק כבר מזמן אבד עליו הקלח לאחר שהשתבש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף07.01.18
6
אין דעת תורה בשס רק דעת דרעי
קדין07.01.18
5
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רק אריה07.01.18
איפה מורשת מרן ע''ה כשבאל המעין יש מורות עם פאות הא? ועוד יש שתומכים בשמיטה לחומרא ועוד חותמים ביומון הזבל יתד זבל שמירר החיים למרן ע''ה איה מורשת מרן כשמכניסים רפורמים לכותל ומרבים חילולי שבת ומעלימים עין מהסמינרים שזורקים ספרדיות אחיותינו האצילות והתמימות והיקרות שכולם שם אינם שוים ציפורן שלהן
על קצה המזלג07.01.18
4
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם07.01.18
3
הרב מזוז שליט"א אמר במפורש שאם יתנו חופש הצבעה בנושא המדיני, אין שום מניעה לאיחוד...כלומר כל העניין שלא ימסרו את ארץ ישראל למחבלים שוב...אם כן למה למנוע איחוד, למה?
יהודי של אמת07.01.18
2
תוותרו!! למען השם!!! תוותרו!!! אם באמת אתם עושים למען התורה והעם. בטוח תקבלו שכר על הפרישה .
ח07.01.18
1
3.4.2016 מתי טוכפלד בפרסום ראשון ובלעדי: אלי ישי ישתלב במפלגת כולנו של כחלון. 19.7.2017 טוכפלד בפרסום ראשון ובלעדי: אלי ישי יוחזר להנהיג את ש"ס. 30.12.2017 טוכפלד בפרסום ראשון ובלעדי: אלי ישי ישוריין בתוך מפלגת הליכוד. 7.1.2018 טוכפלד בפרסום ראשון ובלעדי: אלי ישי ישתלב ברשימת ש"ס כ-'ריצ'רץ'.
מאיר07.01.18
אלי ישי בריצרץ ברשימתה של עאהד תמימי לכנסת הבאה די נמאס כבר ..........
מה לי07.01.18
אלי ישי מבין שאין לו שום סיכוי לבד והוא עושה מניפולציות על שס והכל כדי לחזור לזירה
אושי07.01.18
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 10:27

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 09:44

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 07:39

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 07:36

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24
ש

האיש שחלם חלום:

לא תאמינו מה הוצע לדוד (60) שחלם כל חייו להרוויח מנדל"ן

כיכר בשיתוף סיני השקעות | מקודם

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

האם הגאולה קרובה?

"בספרא דא יפקון מן גלותא" • אתגרי המלחמה בראי הזוה"ק

כיכר בשיתוף מכון המאו"ר | מקודם

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

זה הזמן להזמין

החג הזה, תתרגשו ותתחדשו עם נעם 2! טכנולוגית חם וקר

כיכר בשיתוף נועם2 | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24