כיכר השבת

המפגינים נכשלו

צפו: כך חילצו השוטרים את ח"כ אורי מקלב מביתו

עשרות מפגיני 'הפלג הירושלמי' וחוגים קיצוניים אחרים הפגינו הבוקר (שלישי) מול ביתו של ח"כ אורי מקלב בשכונת רמות בירושלים עד שחולץ בידי כוחות גדולים של המשטרה (חרדים)

97
כיכר השבת | כ"ח בשבט | 13.02.18
(באדיבות המצלם)

עשרות קיצוניים הפגינו הבוקר (שלישי) מול ביתו של ח"כ אורי מקלב (יהדות התורה) בשכונת רמות בירושלים במחאה על תקנות הפטור לגיוס בנות דתיות.

המשטרה עצרה שלושה מפגינים ולאחר שעה קלה חילצה את חבר הכנסת מקלב מביתו, בכדי שיעשה את דרכו אל הכנסת, שם צפוי להתקיים דיון בתקנות החדשות.

אמש הפגינו עשרות מול ביתו של סגן שר החינוך מאיר פרוש בירושלים כששעה לאחר מכן התקיימה הפגנה דומה מול ביתו של יו''ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני בבני ברק.

כפי שדווח מוקדם יותר, ל"כיכר השבת" נודע כי מטרת המפגינים הינה לנסות ולמנוע ממקלב להגיע לכנסת להשתתף בדיון בוועדה על הנושא.

עוד נודע ל"כיכר השבת" כי בעקבות מידע לפיו ינסו לפגוע בחברי הכנסת מקלב, גפני ופרוש, המשטרה הפעילה במהלך הלילה והבוקר פעילות גלויה וסמויה לאבטחת הח"כים.

צפו בחילוץ של ח"כ מקלב

תוכן שאסור לפספס
97 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
25
הרב מקלב איש יקר ואציל נפש. שעושה לילות כימים כדי לעזור לאנשים. כולם חרדים חילונים ודתיים יכולים להעיד בפה מלא שאם יש מישהו ישר וכשר בבניין הכנסת הרי זה רק אורי מקלב.ועל כך אין חולק. אלא מאי? עצניקים משועממים מחפשים סיבה לאקשן, ואם על הדרך אפשר לפגוע באיש יקר אז למה לא...???
מישהו21.02.18
24
שימותו כל העצניקים, רק חוסמים כבישים ומפריעים לציבור!!!
אחד13.02.18
23
ד' ישמור, אליסטר.............
בושה13.02.18

הצגת כל התגובות

22
אני מאוד מבין את הצורך להפגין נגד מקבלי ההחלטה ש"לכאורה" עושים עוול אבל והאבל הוא גדול מי הם המפגינים אלו שלא בוחרים בבחירות ולא לוקחים כסף מהמדינה אז אם זה מפריע לכם תצביעו בקלפי כבר אמר החזון איש לאדמו"ר מסאטמר שזה לא חכמה להיות בארה"ב ולצעוק נגד המדינה נראה אותך מתמודד עם זה כאן בהצלחה !!!!
אליהו13.02.18
21
כולם מרגישים שהסיקריקים קבלו הוראות חותכות מאחיהם הדאעשי לחקות אותם בישראל, ולכולם ברור שאין לסיקריק שום קשר וחבור לעם ישראל ולתורתו ובודאי שאין לו יר"ש, וכל כולו להשלים מלאכתו כנ"ל לפני ביעורו, הסיקריק הארור גם יודע שאלפי עוזבי הדת בתקופה אחרונה אף אחד מהם לא שירת בצה"ל, ולהיפך כל עוזבי הדת מאשימים
חלום חלמתי13.02.18
נקרא בשם - "חרדאעש" לאמור - החרדי החדש (הדוגל בשנאה ובהבאשת ריח התורה בעם).
חרדק - חרדיצדיק13.02.18
20
בושה וחרפה !!!!!! פורעים בלבוש חרדי כפויי טובה !!! מכתימים ציבור שלם בגלל אינטרסים ש ק ר נ י ם !!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים13.02.18
זה לא חכמה להתכחש לכל מה שהפלג הירושלמי אומר, זה מראה על ציבור לא חכם, על ציבור מבולבל, על ציבור חלש, וחבל, במקום לתקוף אותם, הייתי צריכים להוביל בעצמכם את המערכה, זה פשוט היה דופק אותם לגמרי, אבל כנראה שהשכל של הפלג הבני ברקי עמוק עמוק באדמת נורוגיה, וזה התוצאות, אין מנהיגות. נקודה!
אברהם13.02.18
ורואים את זה בכל מילה! אז תפסיק לעשות את עצמך נייטרלי ולמכור לנו תותים!
אני13.02.18
והיודע יודע, מה שבטוח בתורה אתם לא11!!
יוסי13.02.18
19
לימדת אותם לאחוז חרב מה לכם כי תלינו?
מנדי13.02.18
18
נראה כמו לינץ' בקסבה בשכם. הזוי שאלו מתיימרים להיקרא חרדים. גם אם האיש טועה לדעתכם, יש ביהדות דרך, ואתם איבדתם אותה לחלוטין!!!!!
מישהו21.02.18
17
יש הרבה מהפלג שגולשים כאן באתר
דוד13.02.18
את תסכולם ואין שום תגובה בעד אז הכל בסדר ואף אחד לא תמה למה נערי רגל התורה גולשים פה אבל ברגע שיש תגובות מכל רחבי שדרות הצבור נגד החכי"ם הבוגדים פתאום אתה נזכר שאינטרנט זה לא לכתחילה
ט13.02.18
חלאות הפלג ו8הסיקריקים הנם בנוסף גם רשעים ארורים, הקורחים של הדור ולכן חובה להוקיע מעשיהם הנלוזים ולהוציאם מכלל ישראל כמו את שבתאי צבי ימ"ש.
אבי14.02.18
16
הרב מקלב אוהבים אוך מאוד דואג לנו באמת
חיים13.02.18
15
ואני מצביע בבחירות! הצבעתי ש''ס, הבחירות האלה אחתוך את היד ולא אצביע לפושעים שמכרו את אחיי הספרדים
דודי13.02.18
14
המשיכו למחות ביתר שאת במשת"פים החרדים מחללי שם שמים. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוני13.02.18
נאסרללה, ראאד סאלח, גיבורים הפועלים למען אלאקצה ואלקודס להחזירם למען מולדתנו הפלסטיני ולהכחיד את היהודים מארצנו פלסטינה, מברוק מברוק אינשאלה אישאלה
מכתב חיזוק13.02.18
שאין בהם כלום, אז גם נזק רב לא ייגרם.
אבי13.02.18
13
מחללי שם שמיים ברבים אין רפואה למכתם אנשים רקים מכל תוכן חיים על הפגנות ורגושיים רגעיים עליהם נאמר אשרי מי שלא נברא כי כל מעשיהים בעולם זה להבל וריק
ברוך13.02.18
אני רוצה להבין, בעצם החכי"ם מדגל התורה שיחליטו מה שהם רוצים - כל זמן שזה על חשבונם, אבל כאן מדובר 'על חשבוני', הם מחליטים עבור הילדה שלי, עבור הבחור שלי, אני לא מבין את הפשע הזה, מי נתן להם רשות להיות בעל הבית על הילדים שלי, שומו שמים! מה זה רוסיה כאן? ועוד לא נותנים לי לצעוק ולבכות, ואפילו לא להתפל
לבנון13.02.18
אף אחד לא מחליט עבור הילדה שלך במשך כל השנים היו גזרות כאלו ואחרות ולא ראינו את גדולי ישראל מתפרעים ברחובות כמו שרואים התמונות את רוצה להתפלל לכי לכותל לכי לבית כנסת פינה בבית במקביל יש פעילות ציבורית אם לא מתאים לכם הנציגות הנוכחית תבנו לעצמכם נציגות ותפעלו שם, איפה ראינו את ההשתוללות ברחובות ללא כ
חזיק13.02.18
על מקרים כאלו אמר החזון איש לח"כ לשעבר הרב מנחם פרוש 'תשתוללו', מדובר כאן בחטיפה לשמד, את לא מבינה מה קרה שמד, יש זמן לתפילה ויש גם זמן למלחמה, כך אמר שלמה המלך בקהלת.
למה לסלף?13.02.18
כשיקחו בנות חרדיות לצבע תשתולל כל עוד שזה במישור הפולטי תילחמו שם לשלוח ילדים להפגנות זה ממש לא מה שהחזון איש אמר אנשים האידאולוגיה שלך מומחים בלנסות להחיל על אחרים את הדעות שלהם תזכור את ימי יתד העליזים לכו תילחמו במקומות הנכונים!!!
חזיק13.02.18
אני פשוט לא מבין כמה טפשות מתקיפי הפלג הירושלמי מדברים, ברור שעדיין לא לקחו לצבא בנות, וגם לא חלק ניכר מבני הישיבות, אבל 'החכם עיניו בראשו', צריך לראות מרחוק מה עלול לקרא, זה מה שלימדונו מרנן החזון איש והרב מבריסק, וזהו עוצמתו של הרב אוירבך, לראות עוד כמה שנים מה עלול לקרות מהמצב היום.
איציק13.02.18
במקום לבכות ולהתקיף פיזית את כל מי שלא חושב כמוך פשוט לכו תפתחו מפלגה שהאנשים שלכם ילחמו במגרש הפוליטי וינצחו אם לא מצליח תצטרף לנטורי קרתא מחלקוקות היו ויהיו מענין איך רבי נתן שיהיה במשנה את בית הלל אם בית שמאי אסרו כנראה שגם לצד המיקל יש אפשרות ביטוי ולא רק זה אלא גם הלכה כמותו בנוסף לזה אם היו כל
דורון13.02.18
והבין שאתם, חבורת חלאות הפלג והסיקריקים, הנכם חבורת נערים מנוערים שמספרים סיפורי בדים ותו לא, כו למשל כעת גזירת גיוס בנות, וגורמים רק נזק, ולכן שילח לדרכו את מנהיגכם נתי גרוסמן שר"י. בינתיים מה שמוכח שמכל "הפגנותיכם" המטופשות שום דבר לא השתנה, פרט לכך שגרמתם חילול ה' וגרמתם נזק גם לאותם מפגינים של
אבי14.02.18
מי שם אותך ואת מנהיגיך להחליט עבורי למשל או עבורך? אלא שמקובל שיש מנהיגים והציבור נשמע להם. כאן המנהיגים, היינו גדולי הדור דוגמת הרב שטיינמן זצ"ל ויבדל"א הרב קנייבסקי והרב אדלשטיין שהם גדולי הדור של היום, מחליטים מיהם שלוחיהם וככאלו הם מייצגים את הציבור. גם אני, לעיתים דעתי לא נוחה מהתנהלות ח"כ זה א
אבי13.02.18
הכלבים נושכים והשיירה עוברת. מה הרב מקלב מחליט ? לך לרבנים ודבר איתם, הוא הזרוע הארוכה שלהם.
קובי וינקלר13.02.18
12
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם13.02.18
11
לפחות ככה הם מוציאים תסכולים החוצה אם זה ישאר בפנים יהיו הרבה מתאבדים ויותר חילול השם....בקיצור רחמנות וכמו שאמר אחד מגדולי ישראל צריך להתפלל עליהם.
יוני18.02.18
10
אני שכן של אורי הצדיק העירו את הרחוב אוטובוס של מובטלים בשעה 5.30 בבוקר חשבנו פיגוע לכו לעבוד במקום להטריד אנשים ימושעממים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אהרון 13.02.18
מאמין!
'13.02.18
9
והצבור ישתוק???
ש13.02.18
זה הכל המצאות שלכם הפלגל'ך והסיקריקים הארורים, כדי לעשות הפגנות שתקבלו עוד קצת כסף מפראיירים שחושבים שעומדים לגייס ולחלן את הבנות. ואגב, מהיכרותי את חבר הכנסת מקלב, הוא אחד שאכן מקשיע שעות רבות כדי לעזור לפונים אליו, בניגוד לחלק גדול מהח"כים האחרים הן החרדים והן החילונים, שעסוקים רק בשקרים, בפוליטיק
אבי13.02.18
בושה וחרפה לכלל ישראל ובפרט לציבור החרדי שמפגינים נגד שלוחא דרבנן הרב מקלב היה חזק אותם עשבים שוטים נוהגים כל נגד גדולי ישראל המשך לייצג את עם ישראל לתפארת שולחך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי מלך13.02.18
8
תראו את כל השמולאנים הבוגדים האלה הם חושבים שאם הם יתחפשו לחרדים הם יוכלו גם להפעיל אלימות נגד חבר כנסת וגם להסית נגד החברה החרדית, לא יעזור לכם שמולאנים בוגדים אנחנו יודעים שמכם חילצה המשטרה את החכ ולחרדים לא היה שום קשר לזה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני14.02.18
7
די לסבל, כל שבוע הפגנות בככר השבת, אין אוטובוסים, זקנים נשים עם עגלות, וילדים, צריכים ללכת ברגל או לקחת מונית.. עושים ונדליזים ושריפות , וגורמים צער לתושבים ולדיירים מהעשן. אתם גבורים!? לכו תפגינו ברח' יפו, ובממשלה, מדוע נטפלתם לתושבי גאולה ? המשטרה צריכה לעצור אותם עד לתום ההליכים, להביאם למשפט, ו
בן מאיר13.02.18
ולא צדיקים וקדושים המקדשי שם שמים ברבים, בכל יום, ובכל עת, ובכל שעה.
לבן מאיר13.02.18
אינם מקדשי שם שמים ברבים, להיפך, הם מחללי ה' וסתם עדר ללא רועה שרוצה למלא את יומו המשועמם באקשן.
אבי14.02.18
6
הם לא דועגים לתורה והמיצוות הם דועגים לעצמם לכיסם ולעוד כמה עסקנים צריך לתת להם את התשובה בכלפי ולא בהפגנות
נעים14.02.18
ולא עילגת כפי שאתם המחבלים, הפלג והסיקריקים הארורים כותבים ומראים עד כמה רמתכם נמוכה.
אבי14.02.18
5
אני לא יכולה לתאר לכם איזה רוע לב!!!! עשרות אנשים עומדים בתחנה, גשם זלעפות, שום אוטובוס לא יכול לצאת כי הבית שלו קרוב למסוף רמות פשוט זוועה!!
אני13.02.18
הדתיות פה בארץ, אם היית בזמן ההפגנה על גיוס בנות שנת תשיג בהוראת החזון איש זי"ע גם היית מתלונן על הטפל כמו תינוק על הפקקים ועל החוסר נוחות
אתה מגעיל13.02.18
ומשום כך אין כל בעיה וכל חשש לעתידן של הבנות. לכן, אתם חבורת המפגינים הארורים והחלאתיים שרק רוצים לקבל תמונות כדי לשנורר עוד כסף מפראיירים, גורמים הן לחילול ה', הן להפסד ממון והן לגזל שינה. אינכם יותר מסתם חבורת פרחחים משועממת.
אבי13.02.18
אם תשאלמה אנו ומה חיינו, מה כוחינו ומה גבורתינו, האם אני הקטן יכול לערוך מלחמה נגד השלטון העריץ והנורא, והלוא יש להם בתי כלא בתי משפט ושוטרים, פצצות אטום וטילים מתחדשים, רימוני הלם וגז מדמיע ופלפל, ואני כוחי דל וקטן, האם יכול אני לעשות משהו בנידון. לזאת אני מוכן לגלות את אזנך סוד... ובשורה טובה ומח
שמש13.02.18
4
עזוב לא בשבילך להתבזות ולצאת פיסטוק בזוי כאחרון הפושעים! ועוד בשביל לסבך את בנות ישראל!!! עזוב תן לטיפשים אחרים להיות במקומך, לא תפסיד כלום!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחק13.02.18
3
מה נסגר ? אנשים פשוט משועממים !!!
מיכל 13.02.18
2
הוא בסך הכל שלוחה דרבנן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב13.02.18
בגיוס בנות אולי צריך להפגין מתחת לביתו של הרב אדלשטיין אבל לא הרב קניבסקי!
ש13.02.18
1
קודם אתם באים ליצור קרע ושנאת אחים, קודם אתם צועקים סיסמאות שלכולנו נמאס לשמוע, קודם אתם מנסים לחנך את כולם ולרומם עצמכם.......לכו תלמדו 2 3 דברים על דרך ארץ ואהבת חינם....ובינינו......... לגלוש באינטרנט ובמקביל לצעוק "נאצי, בוגד ושבס". בהתחלה עוד הצחקתם..אבל עכשיו כבר אתם מעייפים ומעוררים חמ
ציונות וציניות14.02.18
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24

חג הפסח

מה דין חמץ שנמכר לגוי שהתגייר בפסח? פינתו של ראב"ד ת"א | צפו

כיכר השבת | 26.04.24

"מהסכסוכים הגדולים שנידונו בישראל"

הדרמה במשפט גרטלר גרטנר: הבורר הכריע במשפט העשור

חזקי שטרן | 25.04.24

יומא טבא לרבנן

הדיין הוציא לאור את ספריו - גדולי התורה השתתפו בשמחה

חיים רוזנבוים | 25.04.24
ש

הזדמנות שלא רואים בכל יום

"פוטנציאל רווח עצום" • הזדמנות להשקעה במרכז גוש דן

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

המשטרה מבקשת סיוע

נעדר מראשון בלילה: אולי ראיתם את ראובן בן 26 מבני ברק?

דוד הכהן | 25.04.24

"כמה גדלה אהבתה אליכם"

נחשף לראשונה: המכתב של אחד מגדולי הדור לנכדו היתום

חנני ברייטקופף | 25.04.24

ביקור חג 

כשהגר"ש גלאי והגרא"י דינר התפלפלו בלימוד | צפו בגלריה

חיים רוזנבוים | 25.04.24

הטור השבועי

עת הזמיר הגיע // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 25.04.24
ש

מרגש • צפו בראיון

התפילין של הזולת: סיפורים מרגשים מפרויקט החיבור בין יהודים

אסף מגידו | מקודם

אור זרוע לצדיק

אלפים בהילולא השנתית לאדמו"ר רבי מאיר אבוחצירא זיע"א | תיעוד

חיים רוזנבוים | 25.04.24

היסטוריה ואקטואליה

הניסוי החדשני ב'מצות מכונה' גרר סכסוך בין הרבנים הגיסים

ישראל שפירא | 25.04.24

יְבָרֶכְךָ ה' וְיִשְׁמְרֶךָ

שידור חי | מעמד ברכת כהנים בכותל המערבי • צפו

כיכר השבת | 25.04.24

להוי כעפרא דארעא 

הגרמ"צ ברגמן שרף את החמץ סמוך למעונו | תמונות

חיים רוזנבוים | 25.04.24
ש

זה הזמן להזמין

החג הזה, תתרגשו ותתחדשו עם נעם 2! טכנולוגית חם וקר

כיכר בשיתוף נועם2 | מקודם

ומשפע מצוות תפילין

כך נחגגה בר המצווה לנכד של גדולי הרבנים | תיעוד

חים רוזנבוים | 25.04.24