כיכר השבת

שובר שתיקה

אבי דיין מגיב: לא בגדתי בש"ס; הם אלו שביקשו שאצטרף

דרעי האשים אותו בבגידה בש"ס באלעד, אבל הוא טוען שהקים מפלגה וש"ס זו שדרשה ממנו לחבור אליה. את הטענה שפרוש הבטיח לו תפקיד בקואליציה שלו, הוא לא מכחיש • אבי דיין מדבר • חיים גנסיא בתגובה: "דבריו של אבי דיין אינם מדויקים וחוטאים לאמת, אני מתנער מהם בכל תוקף" (בארץ)

112
ישי כהן | כיכר השבת | י"ד בחשוון | 23.10.18
(צילום: כיכר השבת)

חבר מועצת עיריית אלעד אבי דיין מואשם, שוב ושוב, על ידי יו"ר ש"ס השר אריה דרעי כי גנב את המנדט מש"ס וערק לקואליציה של ישראל פרוש. חמש שנים הוא שמר על שתיקה ולא הגיב לטענות. כעת בראיון ל'אולפן כיכר השבת' הוא שובר שתיקה ומדבר על הכל.

כותרות הראיון עם אבי דיין

העריקה מש"ס: "באתי לאולפן כאן בכדי להגיד את מה שבאמת היה. אבי דיין הקים את מפלגת הצעירים עם בחור בשם חיים גנסיא. ביום הגשת הבחירות פנו אלינו תנועת ש"ס, צוריאל קריספל אמר לנו שהוא מעוניין שנכנס לתנועת ש"ס, אנחנו כבר היינו מפלגה שרצה, היינו בתהליך. אז אני לא מבין איזה מנדט גנבתי? זה שהסכמתי להיכנס לתוך תנועת ש"ס בכדי שיהיה שלום בעיר, ויתרתי. בשעה שלוש אני מקבל טלפון ואני אומר 'אתה יודע מה? בוא בשביל האחדות'.

"היה פחד גדול בתנועת ש"ס, היה פחד שפרוש ייקח ברוב קולות. תבין שאם אני הייתי מתמודד באופן עצמאי, תבין שאם פרוש לקח את הראשות, תבין מה היה קורה אם הייתי תומך בו, בכמה אלפי קולות הוא היה מנצח".

לדבריו: "היה לנו הסכם, היה לנו הסכם ויש לזה תיעוד, שאני מקבל חבר עירייה ומקבל לשכה לפניות הציבור. לא ביקשתי שום תפקיד בכיר".

דרעי טוען שדרשת את התיק הבכיר: "יהודה אבידן הודיע לכולם, הוא היה מנהל צוות המשא ומתן, הוא אמר לי שצורי קריספל לא קובע מה יהיה בתוך התהליך. אני הקמת מפלגה, אני לא באתי מתוך הרחוב, היה הסכם, בהסכם יש דברים פתוחים. אני לא ביקשתי את תיק תכנון ובניה".

גנבת מנדט?: "לא יכול להיות שיבואו ויגידו 'אבי דיין גנב מנדט', יכול להיות שאתם הורדתם לי את המנדט שלי. שלחתי לכם ביום הגשת הרשימות את הצ'יק, איזה מנדט גנבתי?".

הרגעים לפני שחבר לישראל פרוש: "יומיים אחרי שפרוש זכה בבחירות, התקשר אלי צורי קריספל וביקש שאגיע אליו, ניגשתי אליו לשיחה, אמר לי 'אנחנו הולכים לבלוק חוסם', שאלתי מי החליט והוא אמר שיש החלטה של התנועה ועולים בבוקר לאריה דרעי.

"הגענו לאריה דרעי ב - 11 בבוקר, כולם ישבנו בלשכה של אריה. הם ביקשו גוש חוסם. אני אמרתי לאריה דרעי 'אנחנו הפסדנו את הבחירות, לאיפה אתם רוצים לקחת את העיר?', אריה דרעי ענה לי 'אתה עוד צעיר, אתה צריך ללמוד פוליטיקה', אמרתי לו 'הבנתי לאיפה זה הולך'.

"אני הקמתי את מפלגת הצעירים כדי לקדם את העיר, אתה מדבר איתי על בלוק חוסם? זה אומר שהכל הולך להיתקע. אני לא הסכמתי, לא הסכמתי להיות שותף למהלך".

הבטחה לתפקיד מישראל פרוש: "לא יודע מה זה הבטחות, ברגע שנכנסתי ביקשתי להיות שותף בכל דבר שקורה בעירייה, לקדם את מה שאני רוצה לקדם". דיין מאשר שקיבל הבטחה מישראל פרוש לתפקיד בקואליציה הבאה.

ביקר אצל נשיא המועצת הגר"ש כהן?: "כשאני נכנסתי לש"ס לא קראו לי לבוא להתברך אצל חכם שלום, אפילו את זה לא עשו. כחברי עירייה לא החשיבו אותנו. היינו במטה, אפילו לא קראו לנו לשיחות, לא שיתפו אותנו, לא ספרו אותנו כנציגים".

מדוע לא רץ במסגרת 'יחד': "אני לא נציג של אלי ישי, אני ואלי ישי עישנו חיבור יחד. כל מי שפונה אלי מקבל מענה. יש את ראש הישיבה הגר"מ מאזוז, אלי ישי רצה שארוץ ב'יחד', אמרתי לו שאני רוצה שכולם יצביעו לנו".

תמיכה רבנית: "שמונים אחוז מרבני הקהילות באלעד תומכים באבי דיין, שמע טוב - אני אומר את זה בשידור. אבי דיין עבד חמש שנים".

עצומה לדחות את הבחירות בעיר: "ביקשו שאחתום, אמרתי שחבל שמשתמשים.. אמרתי לבחור שאני מוכן לתרום לו. הביאו חמשה אוטובוסים מבני ברק, לא תושבי העיר. נהיה פוגרום בעיר".

קמפיין בש"ס: "כל חברי הכנסת מגיעים לאלעד, הורידו חברי מועצות. למה לא הייתם חמש שנים בעיר אלעד, אנשים זעקו לעזרה, אף אחד לא ירד, הבטחות נתנו, אף אחד לא עשה פה שום דבר".

• בתגובה לדברים שנאמרו בראיון, אומר חיים גנסיא, מי שהיה שותפו של אבי דיין בראשית הדרך, כי הדברים אינם מדויקים בלשון המעטה, שהם חוטאים לאמת וכי הוא מתנער מעיקרם בכל תוקף.

"תנועת ש''ס אכן ניהלה מו''מ עם תנועת הצעירים שבראשותי אך מעולם לא חתמה עמה על הסכם כלשהו לפני הבחירות. אריה דרעי היה עדין כאשר טען שדיין ביקש לעצמו את תפקיד מחזיק תיק הנדסה, דיין דרש לעצמו את תפקיד הסגנות בשכר וביקש להדיח את צוריאל קריספל מהתפקיד המיועד לו ולדרישה זאת כמובן שלא הסכמתי והיא נדחתה על הסף. דחיית דרישות אלו של דיין הייתה בעצם הקטליזטור לעריקתו''. ''אני סבור'', אומר גנסיא, ''כי עריקתו של דיין הייתה מתוכננת מראש. כל זאת כמובן, שלא בידיעתי ובניגוד גמור לדעתי, מה שהוביל לקרע עמוק ביני ובינו. הדברים ידועים ולמפורסמות אין צריך ראייה".

גנסיא מבקש להדגיש, כי לא דרש מדיין מעולם להפעיל לחץ על ש''ס על מנת לקבל את תפקיד "מנהל פניות הציבור", כך שבשעה שדיין סירב בשעתו לחתום על הסכם לבלוק חוסם הוא עשה זאת ללא עילה אמיתית בניגוד גמור לדעתו וללא התייעצות עימו. ''יש לזכור, כי אני הקמתי את מפלגת הצעירים, אני הוא בא-כוח המפלגה ואני המורשה היחיד לשאת ולתת מטעמה. עם זאת, דיין בחר שלא להתייעץ עימי בשום שלב לאחר הבחירות ודאי בטרם העריקה, ואין זה ראוי בלשון המעטה שבמהלך חמש שנים דיין לא התנצל על כך בפני ועל הנזק הגדול שנגרם לי בעקבות כך. היום, חמש שנים לעריקה, ממשיך דיין לנסות להכשיר את השרץ על גבי בהזכרת שמי בנשימה אחת עם, בעודו עושה בעצם למען מעמדו ועתידו הפוליטי''.

עוד מוסיף גנסיא: "שלא יובן מדברי שתנועת ש''ס נהגה בי כראוי באותם ימים ועד היום חמש שנים לאחר ההתחייבות שהופרה, רחוק מכך, אך יחד עם זאת אני מבקש להבהיר שאני הוא היחיד שיכול לבוא בטענות ככל שהם ישנם לתנועת ש״ס לשאת ולתת עימה כבא-כוח מפלגת הצעירים ולפיכך דיין פעל בניגוד לערכי תנועת הצעירים והסב לה נזקים בהתנהלותו במקום בו היה צורך לנהוג באחריות כדי לא לפגוע בתנועה. אני מבקש למנוע את המשך התנהלותו זו, ולמחות בשער בת רבים על השימוש שהלה עושה בשמי ובשם תנועת הצעירים על מנת לקושש קולות נוספים למען מפלגתו. כל זאת, כדי להציג בפני הציבור את התמונה המלאה לראשונה ולאפשר לציבור להחליט אחת ולתמיד אם המהלך שביצע דיין ראוי אם לאו".

תוכן שאסור לפספס
112 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
57
אבי איש עשיה אחד וההיחחיד שעוזר לכולם אבי בעז"ה יצליח
אלעדי23.10.18
56
פשוט הזוי האיש הזה אף אחד לא הכיר אותו בהתחלה ללא שס מי היה מסתכל לעברו .ומי שלא יודע הם תכננו ביחד פורוש והוא לחבור ביחד ולתת מכה לשס פשוט עלוב נפש ומגעיל את רוב הספרדים בעיר .הייתי שכן שלו אני יודע על מי מדובר תעוף מהעיר....
אני23.10.18
55
רק אבי דיין ופורוש יצילו את אלעד מהפושעים האלו!!!!!!! שנים של כשלונות בשס ועכשיו רוצים להחזיר אותנו לימיי קריספל,, למה??????????? פורוש היה מצוין!!!!!!!!
shmulik23.10.18

הצגת כל התגובות

54
ציטוט: בחירות הבאות זה יראה אחרת אני יביא לעיר אלפים. ואני יסביר. הבריון הזה שר לנו במזרחית ועל הדרך בשקט מנסה לגנוב לנו את העיר שמרן הרב עובדיה הקים שיש בה רוב ספרדי. על ידי הבאת קבוצות של כל החסידויות הקטנות. שימו לב חברים בעוד שבוע לא יהיה לכם עם מי לדבר פרוש המושחת ישתלט על העיר. למען עתיד הספרד
שסניק23.10.18
53
הוא הולך להיות ראש העיר בקדנציה הבאה
בן תיירה23.10.18
52
במי לבחור מניין להם שזה 9 מנדטים? שס גם ככה מתרסקת... הם שווים שם פחות.
אריה23.10.18
51
של הסיבוב הראשון שלו בכלא לטובתו נקווה שיתעורר בזמן או שהברק של החליפות השחורות סינוור אותו גם .
ברוך23.10.18
50
הנהגת ש"ס לא ביקרה באלעד, הייתה לי אופוזיציה מבית, יש באלעד אנשים שסימנו אותי שרצו לבנות ראש עיר שיהיה ממושמע להם והרסו כל חלקה טובה בעירייה לא נתנו לי אפילו יום אחד של חסד, שקרים ע"ג שקרים, היה לי גזבר לעומתי, חברי עירייה לעומתיים, בכל דבר שרציתי לעשות עצרו אותי ועבדו נגדי בשיתוף פעולה ש"ס צריכה
גדעון23.10.18
יו"ר ש"ס בתקופתו של הרב עידן היה אלי ישי, אליו הדברים מכוונים! אלי ישי לא נתן לו גיבוי כשהיה שר הפנים. אלי ישי אחראי לנציגים הבעייתיים ברשימה דאז. אלי ישי כדרכו הורס ואז בא ומאשים אחרים!!! דרעי נכנס רק בסוף כהונתו כראש עיר ואכן שגה קשות כשנכנע למוציאי הלעז והדיח ראש עיר שתפקד חמש שנים עם
באמת24.10.18
49
עכשיו שכל המטרה של ש"ס לעשות גוש חוסם כולם עוברים לאהבי דיין להציל את העיר רק הוא ידאג לספרדים בשוויוניות.
רן בוחבוט.23.10.18
48
כי פה זה לא חנות
מאיר קדוש 23.10.18
47
מרד בספרדים שהם הרוב באלעד שהתחבר לפורוש
אני23.10.18
46
מה מראיינים בוגד שבגד בגדולי ישראל ובראשם מרן הגר"ע זצוק"ל
רפי23.10.18
45
אני חושב שאבי עושה מה שכל פוליטקאי חדש צריך לעשות להידחף בכל הכל לדחוף בכל הכח על מנת לעזור באמת ולא דיבורים בעלמא ... שס׳ ג׳ יחד.. לא אף אחד מהם באמת אכפת מי התושבים בכל עיר שלא תהיה... המלחמות האלה של ספרדים אשכנזים זה משהו שצריך לשנות כבר.. אבי אדם של עשייה אדם שמבחינתי יגיע רחוק .. הלוואי והלווא
דוד א23.10.18
44
אתה תקבל ביןנ1 ל2 צברי ירד בגללך ל1 דגל 2והמפדל בסכנה ל1
פנחס23.10.18
43
יש פה הרגשה של משהו מלוכלך
רמי23.10.18
42
אבי דיין וישראל פורוש הרימו את אלעד למקום הטוב ביותר שאלעד היתה מאז הוקמה
ללא שם24.10.18
41
ודאי שאבי דיין צודק הוא האיש שעבד הכי קשה בחמש שנים האחרונות באלעד
נחמי קרליץ23.10.18
40
מי שעתר יכאל אותה
צבי23.10.18
39
אין לו הכנעה לגדולי ישראל
דוד אוחנה23.10.18
38
אבי דיין אתה שקרן מדופלם ברגע שרצתה עם שס אתה אמור להיות כפוף למה שהמפלגה תחליט הרי לא עשיתה תנאי שאתה רץ עם שס ואתה לא כפוף ,כי אז שס הייתה מעיפה אותך על תיל אתה גזלתה את דעתם אתה בוגד ולקקן ואתה לא תצליח אתה חתיכת שחצן עלך רציתה לקדם דברים בעיר אתה רציתה תפקיד וכבוד אבל זה כבוד מדומה כי להיות בוגד
משה23.10.18
37
מה שפוליטיקה עושה לאדם... גילוי נאות, לא מכיר אותו ולא תושב אלעד.
י.ל.23.10.18
36
5 שנים הפכו אותו לבדיחה עכשיו תומך בפורוש ובדיין , מה לא נשארו גברים במדינה הזאת כולם מוכרים את האשה והילדים והכבוד העצמי שלהם בשביל תפקיד ???
יעקב24.10.18
35
בוגד היהדות החרדית לדיראון עולם שיתבייש לו ושיידע לכל שבת יש מוצאי שבת...
בוגד נאלח23.10.18
34
הרסתה את כל יהדות ספרד בעיר למה ???? למה ???
אלי23.10.18
33
פשוט הזוי האדם הזה שקרן עלוב .הייתי שכן שלו ואני יודע על מה אני מדבר כולם יודעים מה היה ברחוב רשי.
אני23.10.18
32
דיין השקרן רתה יכול לרמות את כולם אבל כנראה דבר אחד שכחת שעל הכל ידין אדם במשפט לך לקבר של מרן תבקש סליחה ותלך לביתך ותניח לנו
בנימין24.10.18
31
כולכם חבורה של אנשים עם תאוות בצע וכבוד אין לכם שום כבוד לדעת תורה בטח אחרי ששלחתם את חברים שלכם לפוצץ לקריספל את הצורה ושלחתם את שי נתן לפסול את פינדרוס בשם איזה אדמור או רב עשיתם זאת אין לכם שום משמעת וציות לגדולי הדור אנשים חילונים יותר טובים ממכם חבורת בטלנים
משה23.10.18
30
רק אבי דיין ופורוש ימשיכו את הצלת העיר מהפושעים,,
אבי23.10.18
29
אתה היית נציג של שס אתה היית אמור לעזור לעיר מטעם שס .זה שהם לא יורדים כי אתה היית הנציג טפש מטופש.
אני23.10.18
28
אלעד נהרסה לפני 12 שנים מבחינת הנוער הנושרף והחוזר בתשובה.כל הראשים שהיו לא עיניין אותם מבחינת הנוער וזה הגורם העיקרי למצב קטסטרופלי באלעד תושבת אלעד לשעבר עד לפני 5 שנים ומעודכנת מחברות טובות שעדיין גרות שם מאוכזבות מאוד. למה הספרדים לא יכולים להרים הראש גבוה???? למה אין ראש גדול שיוביל את הספרדים
ריקי23.10.18
27
כל קהילה ספרדית שרצתה לקבל משהו מפורש פורש היה אומר להם שרק דרך אבי דיין הוא יוכל לקבל בגדר הפרד ומשול--------- תגמול על מה שהוא ערק שלא יספר סיפורי סבתא
משה23.10.18
26
חבל שהוא לא התראיין קודם הסברים רהוטים ומשכנעים עלה והצלח העיקר פרוש ראש העיר
משה23.10.18
25
איש אמת וישר אתה תצליח אנחנו איתך
מיכל24.10.18
24
ולראשות העיר לישראל פרוש בעזר ה' יתברך
אלעדי בנשמה23.10.18
23
אני שסניק בדם אבל שס לא נותנים לי אפשרות לבחור בהם כל פעם מביאים בובות חדשות כחברי מועצה ולא מעניין אותם תושבי העיר אבי דיין איש עשיה אמיתי ועד שיש לנו איש כזה חייב לתת לו את כל הכח
שסניק בדם23.10.18
22
כל המלחמות הצמודות האלה לא טובות לעיר
פרומה23.10.18
21
איך הגיע לאלפי קולות????
תמים23.10.18
20
רק דיין הציל את אלעד אני גם אצביע לו לגבי הראשות אני עדיין מתלבט אבל אני יותר נוטה לפורש
דוד בונפד23.10.18
19
אז למה פרשת מהגוש וציערת את כל בוחרי שס
קובי מרגי23.10.18
18
סתם דיבורים
רוני23.10.18
17
חילולי שבת. כותל. רפורמים לא נשכח לא נסלח ומרן למעלה מסתכל
מישל23.10.18
16
כולם יודעים מי זה קריספל גנגסטר מספר אחד, לפני חודשיים הוא פתח את הפה המלוכלך שלו על כולנו, שכחתם? אמר שאין באלעד נורמלי אחד... אז מה עכשיו הקטע שלו, וחוץ מזה הרי גם הוא בגד בש"ס בזמנו, אז אם מדברים על בוגדים תלכו עליו קודם כל
משה24.10.18
15
חבר לאיש משחית.הציבור הספרדי השפוי לא ישכח איך מרדת והתחברת לפורוש.פלא שנותנים לך בכלל במה מייצג מאה איש באלעד.
אני23.10.18
14
תפנימו שהפסדתם בבחירות לראשות העיר!!! די נמאסו עלינו כל הפוגרומים, וההרס, אח"כ אתם בוכים שלא מקבלים אותכם למוסדות של האשכנזים תראו את התנהגות שלכם ותבינו למה כולם מסתייגים..........
חרדי23.10.18
13
אני מנסה להסביר לקריספל שלסחוט את פרוש פירושו זה להרוס את העיר, חלק מהדברים קריספל יצטרך להתפשר, שני הצדדים רמזו לי שהתערבותי במו"מ תועיל לסיטואציה הלא פשוטה שפרוש נקלע אליה.
גדעון23.10.18
12
רק שס ע"י שולחה דדרבונן מרן מאור ישראל הרב עובדיה יוסף זצוקל וחכם שלום כהן שליטא דיברי חכם שלום 'ספרדי אמתי שלא מצביע שס פוגע בהקב'ה
רק שס24.10.18
11
דרעי אוהב את המצביעים שלו שקטים טפשים וצייטנים זהו נגמר הסיפור של שס צריך הנהגה חדשה לשס הטובה והישנה של מרן
רונן23.10.18
10
מספיק עם כל הפרשנות, כל עוד לא יבוא גדול יותר ממרן שיגיד לא להצביע ש"ס אין לזוז מדבריו, כפויי טובה !!!
משה24.10.18
9
שנים האחרונות
אלעדי23.10.18
8
בית המשפט הציל את כבודו של הגר"ח קנייבסקי – כך צועקים בקול גדול, תלמידיו האמתיים של הגר"ח. כך ניסו הנכדים לבזות את הסב, ומה אמר הגר"ח לרב הקהילה התימנית באלעד בנוגע לפינדורס? מי האמין ומי פלל, שיום יבוא ויהיו נכדים סוררים שיעשו צחוק ולעג מסבם הצדיק. לפי הדיווחים והעדכונים, הגר"ח היה צפוי לבוא במוצא
יענקי23.10.18
7
לשקר ולתחמנות שלו אין קיום.
יחם23.10.18
6
קיבלו יחד 8 מנדטים (ש"ס-6, צברי-2). לא היה לפרוש קואליציה. ואז דיין הצטרף לקואליציה של פרוש וקיבל כיבוד שלא יכל לקבל כחבר זוטר בשס. כמובן, אחרי שדיין הצטרף לקואליציה, שס הצטרפה וכך העיר יכלה לתפקד מעולה ב"ה.
ספרדי23.10.18
5
אם זה לא בגידה מה זאת בגידה?
ללא שם23.10.18
4
בתור חסיד אני אומר לך היית צריך לדאוג לגוש גדול ולא להתפתות לגנוב בחור כזה שרק יסבך את המצב
מאיר גרופינגל23.10.18
3
מצבעים רק לאבי דיין
דוד23.10.18
תפסיק לטקבק לעצמך
אוי אביאבי23.10.18
2
כי יש בך ניצוץ טוב אבל אתה לא מבין שאנחנו בחרנו שס על כל המרכיבים שלה כלומר שההנגה תקבע ברגע שהסכמת לדיל היית צריך להיות בגוש
דור 23.10.18
1
ולאבי דיין למועצת העיר כהוראתו של מרן ראש הישיבה הגאון הגדול הצדיק הרב מאיר מאזוז שליט"א
חרדי ספרדי23.10.18
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

בעיצומו של הקבלת פני רבו: הראשון לציון נשא תפילת הרש"ש עקב המצב | תיעוד

חיים רוזנבוים | 28.04.24

תיעוד מיוחד

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24
ש

מוצף בפניות

התעוררות עצומה למצוות תפילין בכל חלקי העם

אסף מגידו | מקודם

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24
ש

בזמן המסוגל

הם יהיו שם לבד ביער, במשך כל החג, רק בשביל להתפלל עליכם  במקום הקדוש

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

פריחתו של יישוב

הפיכתה של גבעת זאב - מפרבר לעיר מתפתחת

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24