כיכר השבת

ההפתעה של בני גנץ

המועמדת החרדית הראשונה לכנסת: עו"ד עומר ינקלביץ'

בני גנץ מפתיע ומציב ברשימתו, במקום ריאלי, מועמדת חרדית ראשונה לכנסת: עו"ד עומר ינקלביץ' • בוגרת סמינר הרב וולף בב"ב, אם לחמישה שנולדה בל"ג בעומר, תהפוך לתקדים היסטורי (אקטואלי)

332
ישי כהן | כיכר השבת | ט' באדר א' | 14.02.19
עו"ד עומר ינקלביץ'
עו"ד עומר ינקלביץ' (צילום: אבישג שאר ישוב)

היסטוריה בישראל - ח"כית חרדית ראשונה: בעוד כחודשיים תיבחר לכנסת – לראשונה בתולדות המדינה – חברת כנסת חרדית. מדובר בעו"ד עומר ינקלביץ' (40), פעילה חברתית, תושבת בית שמש. היום הודיעה מפלגת חוסן לישראל על שילובה במקום ריאלי ברשימה.

מי שחתום עליו במפתיע הוא דווקא בני גנץ, שקיבל את ההחלטה "מתוך רצון להרכיב רשימה המכילה את פסיפס החברה הישראלית". למרות שספק אם המהלך יביא מצביעים חרדים לחוסן ישראל. גנץ ינסה להוכיח בשילובה כי רשימתו איננה שמאל אלא מרכז-ימין, המתאימה גם לאנשים שומרי מצוות ואף חרדים.

כזכור, פסל בג"צ לאחרונה את הסעיף בתקנון אגודת ישראל האוסר שילוב נשים ברשימה, אולם לא כפה שילוב נשים ברשימות החרדיות, וזהות הנציגים נותרה בידי גדולי ישראל.

עו"ד עומר ינקלביץ', נשואה ואם לחמישה, משתייכת לקהילה החרדית האנגלו-סקסית בבית שמש. אם התפלאתם על שמה, מסתבר כי נקראה בשם "עומר" מאחר ונולדה בל"ג בעומר.

עומר צפויה לעמוד תחת זכוכית מגדלת של הציבור החרדי מחד, ומאידך – תחת עינם של חבריה למפלגה וארגוני הנשים, שיצפו ממנה לקו אידאולוגי ליברלי תואם לעמדותיהם, דבר שכנראה לא יקרה.

עומר הינה בוגרת סמינרים הרב וולף בבני ברק וגייטסהד באנגליה. עסקה לאחר נישואיה בהוראה ובפעילויות חינוכיות, ובהמשך פנתה ללימודי משפטים. בעלת תואר שני במשפטים כמצטיינת דיקאן. עוסקת בעריכת דין משנת 2007.
בשנים האחרונות מתמקדת בפעילות חברתית אקטיבית, במסגרתה ייסדה את הקרן החברתית 'רק התחלנו' למען הפריפריה החברתית בישראל, בדגש על המגזר החרדי. העמותה שייסדה ועומדת בראשה, מקדמת מיזמים חברתיים ייחודיים.

בעבר התבטאה בכלי התקשורת ובטורים אישיים נגד המאבק למניעת הפרדה מגדרית בציבור החרדי בין גברים לנשים באקדמיה ובאירועים. "הרדיפה האנטי חרדית של ארגוני הנשים את ההפרדה, אינה ליברליות. היא קנאות אנטי דתית רדיקאלית המבקשת לכפות ערכים חילוניים על אנשים מאמינים. זו בדיוק ההיפך מליברליות וסובלנות. זו רדיפת דת, במסווה עכור ובאצטלה כביכול נאורה".

לדבריה, "זו אינה מלחמה על הדרת נשים, גם לא על אופיו של המרחב הציבורי. זו מלחמה נגד אמונתם של אנשים, המבקשים לחיות את חייהם כרצונם, באירועים שלהם, במסגרות הלימוד הייחודיות שלהם, מבלי לכפות דבר על מי שאינו מעוניין בכך. הניסיון לקשור בין הפרדה לבין הדרת נשים כביכול, הוא פייק מוחלט. אין שמץ של הדרה בהפרדה בין גברים לנשים, כל זמן שלשני המינים ניתן אותו שירות".

חברותיה מספרות על אישה אמיצה, ערכית ומוכשרת באורח יוצא דופן, יראת שמים העומדת בגאון על עמדותיה ואמונתה: "היא רואה את עצמה כפופה לדעת תורה, שגם את ההחלטה על ההליכה לכנסת קיבלה באישור ובברכת רבנים".

"היא תעשה הרבה קידוש ה' בכנסת וכבוד לציבור החרדי", בטוחה חברה קרובה. "יש לה יכולות עשייה וחיבור נדירות. זו לא אישה שתתנגח ותבקר את הציבור החרדי אלא להיפך – תביא קשרים, תועלת ותהווה גשר לשיתוף פעולה. הגישה שלה חיובית, בעד עשייה מועילה ונגד עיסוק בדברים שליליים. הנציגים החרדים בכנסת יכולים לשמוח בכך שהיא מגיעה".

בין היתר הקימה באמצעות קרן 'רק התחלנו' את מיזם "אמנות ואמונה - המרכז לאמנות ברוח יהודית" - מיזם המיועד לסיוע והעצמת אמניות ואמנים חרדים, במטרה לסייע לפריחת אמנות איכותית ומתן הזדמנויות שוות לאמנים שומרי מצוות; הקמת מרכז תרבות חרדית, פיתוח תכניות מנהיגות, והובלת מיזמי סיוע לנשים ומשפחות במצוקה.

"מאמינה שהשליחות שלי הינה עידוד העשייה החברתית, צמצום פערים בחברה, ומתן כלים והזדמנויות שוות לחברות פריפריאליות ומודרות, תוך שמירה על זהותם וייחודיותם של המגזרים השונים, מבלי לנסות לשנות את צביונם. לתפיסתי, פלורליזם וליברליזם אמיתי הינו כיבוד אמונתו ותרבותו של האחר", אמרה באחד מנאומיה.

תוכן שאסור לפספס
332 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
121
מכירה אותה טוב!! הייתה פעם חרדית נתפלל שתחזור בתשובה
פ.א02.09.19
120
גברת עומר אולי תקראי את המצע שוב בתור עו"ד אני לא מבין איך את נישארת עים שונאי דתיים א רוצים לגייר חופשי כל מי שרוצה בלי בדיקה מעמיקה ב. נשואי תערובת חופשי ג רחבה מיוחדת בכותל לכל המשונים (גיי ) ד תלמידי ישיבות יהיו חייבים להיתגייס ה הוא זימן אותך כדי שיהיו מכל גווני הקשת הפוליטית בובת ראו
גקי06.03.19
ועוד מוכרת לנו שיש רבנים שמגבים אותה, איזה רע-בנים? אולי האפיפיור מרומא,
יוסף18.03.19
119
שמעתי שהיא מחבד האם זה נכון?
יעקב06.03.19

הצגת כל התגובות

118
לכל המגיבים נגד נשים - איך יתכן שהיו נשים מנהיגות?? וזה כתוב בתורה! במפורש ועוד כהנה וכהנה הרבה נשים שמוזכרות בכותרות בתורה לא, לא בעיתונים ולא בכתבות. בתורה! אז זה חוסר צניעות?
מרים03.03.19
117
סטרטאפ אדיר למפלגות החרדיות! לשים חכ חרדי עם כאפיה והופ! יש לנו חכ ערבי שימשוך קולות מהמגזר הערבי הבדואי והדרוזי... הבעיה היא שהערבים לא עד כדי כך מטומטמים אז למה הם חושבים שאנחנו כן?!
כל יום פורים במערכת הבחירות28.02.19
116
ואם באנו לחוש לכך לא שבקת חיי לכל בריה, ואסור יהיה ללכת ברחוב, או להיכנס לחנות אחת אנשים ונשים יחד, או שאסור יהיה לישא ולתת עם אשה משום שעל ידי כך יבואו לידי קרוב דעת, וממילא גם לידי פריצות, וזה לא אמרו אדם מעולם. -כך כבר פ]סקו קמאי דקמאי ועל כן מצווה גדולה לעומר ינקלביץ לקדש שם שמיים ולייצג את נשו
הרה"ג שמואל בן 24.02.19
115
כל הכבוד לגנץ
מגניב14.02.19
114
איזה רב נתן לה אישור להתמודד לכנסת ועוד למפלגה שמאלנית...
נטע14.02.19
113
וזה מה שיצא ממנה, לתשומת לב של כל החכמים בעיניהם שחושבים שאפשר ללכת לאקדמיה ולהשאר שומרי תורה ומצוות, והיא עוד לא גמרה את הדרך החוצה.... חכו ונראה
דוד14.02.19
לאישה להיות חברת כנסת, היא יכולה לטעון קים לי כדעת המתירים. מי מאיתנו לא נזקק מפעם לפעם לסמוך על דעת המקלים?
רפאל14.02.19
112
רק מלקרוא את התגובות של החשוכים הנבערים, אני רואה שאת עושה צעד גדול לאנושות. יתכן שיש בזה חוסר צניעות, בתפקיד שלך, אבל אני לא רואה את זה יותר גרוע מקופאית, או פקידה בדואר, או פקידה בקופת חולים.
חרדי14.02.19
111
ביש עתיד היום היה לנו משוגעת ממין נקבה גם מבית שמש
יעקב14.02.19
היזהר שלא לפגוע בכבודת של אחרים גם אתה עלול להיפגע מן השמיים..
לא תפגע גם אתה14.02.19
110
שופטת יש,שוטרת יש,עו'ד יש,טייסת חרדית יש, דוגמנית חרדית יש, אל דאגה הכל יהיה לתפארת החרדיות האומללה שלנו... זו התוצאה של המתירנות והנהנתנות החרדית המחרידה כל נפש, אגב,כל המעודדים כאן את התופעה הם אלו המעוניינים בחיסולם הסופי של החרדיות בכלל ובפרט...מהרסיך ומחריביך ממך יצאו...
מוחה14.02.19
לא פוסלת אף יהודי חלילה. וכל אחד רשאי להגשים את עצמו בדרך הנראית לו. חרדית??? אני לא בטוחה...עצם העובדה שהיא חוברת לבני גנץ המועמד הלא ברור בעמדותיו שיעשה הכל על מנת לתפוס את כס השלטון...זו בעייה.
אלמונית14.02.19
עדיף משנורר שמגיע אחרי תפילת שחרית ומציק לכולם בשביל כמה שקלים.
דנצינגר14.02.19
של בן גוריון כשנתפס הגנב היהודי הראשון בארץ, אח, יש לנו גנב כחול לבן, הידד!
מאיר14.02.19
בכל דבר צריך לדון לגופו. "דוגמנית חרדית" זה היפך הצניעות ובוודאי אסור, שופטת חרדית יש בחו"ל ושם הרבנים התירו זאת (זה לא כמו יהודים שדנים בבתי משפט לפי חוקי הגויים), שוטרת זה גם הרבנים התירו שתהיה שוטרת חוקרת שתחקור בנות חרדיות בצורה של שמירת היהדות, ל"טייסת חרדית" יש בעיה גדולה של ייחוד עם הטייס, וה
אפרים14.02.19
109
לזאת תקרא חרדית.... א. מה הפאה הזאת בדיוק זה שקר גדול לפי כול הדעות. ב. מה זה השם הזה מה את בן וגם לבן זה לא שם. ג. מה אישה עושה בפוליטקה האמת שגם גבר לא צריך להיות שם כי איך אמר הגאון הגדול רבי בן ציון אבא שאול זצ"ל אי אפשר להכנס לרפש ולא להתלכלך.. אז די עם הגדרת החרדית זה פוגע בהגדרה של המושג היא
נו באמת...14.02.19
רק להבהיר. האשה הדתית הלאומית פי-אלף יותר צנועה הן חובשות לראשן מטפחת על מטפחת וכיסוי ראש ככובע בשום אופן לא פאות מכל סוג שהוא- ראה נשות קרית ארבע גוש עציון. כל הכבוד להן.
טעות בידך14.02.19
אבל המכה הזאת התפשטה גם לציבור הדתי לאומי...
ברוך14.02.19
אז אולי נזכה לראות את נשות הציבור הדתי לאומי סוף סוף מכסות את הראש (וסוף סוף נראות נורמלי ולא כמו אוהל מהלך)
גולן14.02.19
וגם אלה שמכסות, יש כאלה שמכסות חצי ראש, ויש כאלה שמסתפקות ב"סרט"... זאת התוצאה מעיוות מוחלט של ההלכה. ההלכה קבעה שהראש צריך להיות מכוסה, ולא משנה עם מה, הם קבעו שהאשה צריכה להיראות נשואה (אין לזה שום מקור...) ולכן מספיק "סרט" קטן. גדולי הדור כבר התריעו מזמן שאצל חובשות המטפחת כיסוי הראש ילך ויעלם
יעקב14.02.19
כיסוי ראש נועד לכסות את הראש. זוהי גזירת הכתוב ללא טעם (אין טעם הגיוני למה שיער של רווקה זה סבבה ושיער של נשואה זה פריצות). היום כתבו הפוסקים שהיה אפשר לגלות את הראש לגמרי, כי מראה השיער מאוד שגרתי ולא מושך תשומת לב, אלא שמחמת גזירת הכתוב, ואיסור דאורייתא לא יכול להשתנות. לבוא ולקרוא לכיסוי של מטפח
דוד14.02.19
108
להיכן הדרדרנו אוי לאותו דור ה' יצלנו ממנה כמו שהצלנו מזרש
יהודי כואב14.02.19
חחח... ניגבת את החלב מהשפתיים הבוקר? תתבגר ילד.
חצקל14.02.19
107
אשנ ייראת ה' לא סתם הפסוק הזה נאמר,על אחת כמה וכמה לנשים חרדיות האמורות לשמר ולשמור על צבי חרד כולל הכל צניעות בראש ובראשונה לא רק של בגדים אלא, חבישת פאה צנועה וקצרה שאינה מושכת תשומת לב. והנמעת לקול רבניה. כי כל כבודה בת מלך פנימה. רק אהבת חינם
רק אהבת חינם14.02.19
ופאה כזו היא דבר מאוד נדוש. תכתבו בשורת הכתובת, ביט (bit) נקודה לי (ly) סלאש (/) פאה נוכרית (peanochrit) ותתחילו ללמוד קצת את הנושא.
נחמן14.02.19
106
חברה מכיכר פשוט נסחפתם הסטוריה ? אם זאת חרדית אז אוי לדור הזה היא חרדית בקמץ לא יותר
אבי14.02.19
יושב וצופה בה ? מרכל ? לשון הרע ? מסתכל על אישה ? ספר לנו חרדי צדיק ?
לאבי21.02.19
105
אם היא חרדיה אני גדול הדור אין שום רב נורמלי שהתיר לה לרוץ
יהודי שמבין01.03.19
104
כל אחת קוראת לעצמה ״חרדית״, חרדית זו לא אחת שלמדה במוסדות חרדיים או שנשואה לחרדי , חרדית היא אחת שחרדה לדבר ה׳ ונשמעת לגדולי הדור: ״ועשית ככל אשר יורוך..לא תסור... ימין ושמאל״
חרדית22.02.19
103
די להציג כחרדי, כל אחד שהיה כמה שנים בחינוך חרדי. נמאס מסחר זהויות.
יוסף14.02.19
102
הזוי לאיפו מגיעים אנשים אעלק חרדית
תהילה14.02.19
101
לגבי חברת כנסת חרדית, אבל 1) כל רב שקשור למפלגה הוא נוגע בדבר שפוחד מהפסד קולות למפלגתו ואינו יכול לפסוק בנידון, רק רב נטרלי שאינו פוחד מהחכי''ם ממפלגות אחרות שיורידו למפלגתו תקציבים יכול בפסק דין מנומק עם מקורות הלכתיים לפסוק. 2) מה שבטוח שכל המטיילים פה אם הם כל כך צדיקים שהם נגד אשה חברת כנסת לא
משה בן אברהם14.02.19
100
למה להמשיך ללכלך ולשון הרע על כל העולם? אתם לא מבינים שאנחנו אחראים על כל האסונות האלו בגלל שנאת חינם מיותרת תתעוררו
חנה14.02.19
99
חרדית אלאק! לא כל מי שמחליט שהוא חרדי הוא באמת חרדי! חרדי זה לא מפלגה ששמה חרדי, חרדי נקרא מי שחרד לדבר הלכה ולדבר השם. ומעניין איך מסתדרת הגב' הנכבדה עם מה שכתוב 'כל כבודה בת מלך פנימה' ואיך היא מסתדרת עם זה שאין אף פוסק או רב חרדי שמתיר לאשה לייצג את הציבור החרדי.
יוסי14.02.19
י? אני בטוח שהיא שומרת ושמורה יותר ממך-מוציא שם רע על בת ישראל. ואל תתרץ לי כמו אהבל 'עצם הפאה שלה מראה על היר''ש שלה' כי אם אתה מביט ומסתכל על פאות של נשים א ת ה לא ירא שמים.
יאיר15.02.19
ומעכשיו נפנה אליך כשיהיה לנו ספק לגבי מי חרדי/ת ומי לא... איך מסתדרת הגברת הנכבדה שלך, כשההורים שלה שילמו הון תועפות כדי שתלמד הוראה או גננות, ועכשיו היא לא מוצאת משרה כי המשרות המועטות תפוסות על ידי פונקציונריות? הולכת להיות קופאית או פקידה, לא? איפה כל כבודה בת מלך פנימה? מסתבר שאשתך לא חרדית.
מנחם14.02.19
98
2019 אתם חיים כמו במאה הקודמת
לאה14.02.19
97
אני מכירה אותה , היא נהדרת , פעילה... אז מה היא לא בפורמט "תבנית" חרדית.....עפ"י הספר..... אתם יודעים כמה היא עוזרת לבנות ישראל מאחורי הקלעים.... זה מה שתפס אתכם : הפאה והחולצה? סתכלו על הבן אדם עצמו....לא על החיצוניות.... די כבר!
רותי14.02.19
מה הקשר אם היא בן אדם טוב זה אומר שהיא חרדית מכירה הרבה חילונים אנשים טובים מאוד!!!!!! אבל הם לא חרדים מה לעשות ....
שרי 14.02.19
תורה תורה חגרי שק עוקרי הדת והשטן מתלבשים במילים של "אנחנו בעולם דמוקרטי" מי זה אנחנו ומהו עולם "דמוקרטי " עולם דמוקרטי פירושו המכוון שכל אחד זכותו לעשות מה שרוצה הבעיה הקטנה שזו גניבה פשוטה אם ננתח את מה שמתכוונים האומרים דמוקרטיה זה אין בעל הבית זה הפקר ממילא הרוצה יעשה אבל פעם הלכתי לבית מלון
חרדי סקרן14.02.19
אתה צריך ביסוס לדברים. זה לא מספיק לתקוע כאן דרשה חוצבת להבות, כשאין מאחוריה בעצם כלום. איזה ביסוס הלכתי יש לך לקביעה שאשה לא יכולה לשמש כחברת כנסת? ומה ההבדל בינה לבין כל פקידה שמשרתת את הציבור ובאה במגע עם גברים יום יום? (בתכלס אפילו מורות באות במגע עם גברים, אם זה ההורים של הילדים ואם זה הטכנאי
ח. מ.14.02.19
חצי מדברי היו בענין שמיעה לחכמים ותקנותם בכל תחומי החיים והם קבעו כך חוץ מהמציאות שאם תבדוק את חרדיותה בכל תחום הלכתי או הנהגתי היא אינה חרדית וזה לא אני צריך לומר אתה יודע לבד [אם אתה חרדי]
חרדי סקרן 14.02.19
שאוסר על אשה להיות חברת כנסת. אני גם לא זכיתי להכיר את הגברת (כמוך) ולפי איך שהיא נראית, היא חרדית לגמרי.
ח.מ.14.02.19
איזה מאמלה הא אשריכם ישראל איזה צדיק שקוע כנראה בהוויות דאביי ורבא ולא שמע מעולם "תקנה , של גדול וזה נקרא ברחוב בחור "פתוח" כי מי שעוצם את העיניים השכל ההיסטוריה והזכרון יקרא שמו בישראל "פתוח " איזו אפזיות אבל אם תרצה שבכל זאת אומר משהו מועיל פשוט מאוד גש לאחד מאלפי ראשי הישיבות או רבנים חרדים ות
חרדי סקרן 15.02.19
אין תקנה כזאת, נקודה. יש רק דברים ש"מקובלים" בעולם החרדי, והיא עשתה משהו שלא מקובל. מסתבר שהיא לא ממש שמה עליך. מה תעשה עכשיו? תוציא עליה פשקווילים?
ח.מ. 18.02.19
96
אינני חרדי תתפלאו לשמוע, ובכך זאת אני מזועזע מאורך הפיאה עדיף כבר שיער טבעי ,מה ההגיון מאחרי פיאה ארוכה? הבעייה שזה כבר נהייה נפוץ ברחוב החרדי למרות דעותיהם של גדולי הדור.
בועז14.02.19
מובא בספר "מעיין אומר" חלק ט' שאיזה "רב" טיפש מחו"ל, באה אליו איזה אשה שרצתה להתחזק ולכסות את הראש עם פאה, והוא אמר לה "עם פאה כזאת עדיף שתלכי בגילוי ראש". אמרו את זה לרב עובדיה, והוא אמר שזה שטויות והבלים, דברים בטלים. בוודאי שעדיף פאה מגילוי ראש. פאות ארוכות כבר נפוצות היום בציבור החרדי, ולכן אי
ש. הלוי14.02.19
95
כן ירבו כמוה. עלינו להשתלב בחברה הכופרת ולהסיר מהם נגע ויצר רע. מקווה שהיא תפעל לגיוס בחורי ישיבה לשירות קרבי, והפצת תורה ומצוות בקרב כל יהודי. הגאולה מתקרבת בעזרת השם.
ליפשיץ אלי14.02.19
94
אבל צריך לזכור שיש הרבה סוגי "חרדים" ולא בהכרח שיש קשר בין החרדיות שלה ובין החרדיות של רוב החרדים האחרים
לוי14.02.19
תהיה חברת כנסת. חוץ מזה היא חרדית לכל דבר וענין
המנצח14.02.19
93
צריך פעם אחת ולתמיד להפסיק לקרוא לחרדים הסופר-מודרניים חרדים. הם שומרים תורה ומצוות, פחות או יותר, אבל מה הקשר למילה חרדה? איזו חרדה יש לאישה מצליחנית עם פיאה כאורך הגלות?... צריך למצוא שם אחר לחרדים החדשים.
חיימקה25.02.19
92
אני חושב שאני יודע
אליהו15.02.19
91
האמת שהיא לא ניראת לי חרדית היא ניראת לי יותר רפורמית. ואני קורא לכולם להצביע ללפיד גנץ לא ראוי לראשות הממשלה
צחי14.02.19
90
כמה כסילות יש באדם שחושב שהחרדים הם בבבונים שירדו בזה הרגע מהעצים ומספיק לזרוק להם בננה עלובה והם יאכלו אותה בחשק רב .החרדית הזו שובצה על ידי ועדת קישוט מפלגה וזה משקלה הסגולי במפלגה שהחרדי היחיד שיצביע בגללה הוא בעלה והלקוח האחרון שעדיין לא התאכזב ממנה כמה בורים החילונים שלא מבינים מהו ציבור חרדי .
המצליף 14.02.19
89
כל כבודה בת מלך פנימה מה קרה לנו?????? איפה אנחנו ואיפה אבותינו איפה איבדנו את זה ??????? אישה יוצאת לפרנס כדי שהבעל יוכל ללמוד ???????. ומה אחר כך באמת מקיימים את התורה שהבעל לומד????
חן14.02.19
88
ראו מה התערבותה מחוללת במחוזותינו. חיו ותנו לחיות. ישועה בעזרת השם
ליפשיץ אלי14.02.19
לחילונים יש עשרות אתרי אינטרנט, רדיו, וטלויזיה, הם מחוברים לכל עטיני התקשורת וממש לא זקוקים לאתר חרדי"וכמובן ההפסד שלהם" מי שמגיב כאן הם רק חרדים ודתיים שהעולם הזה מוכר להם ונוגע לליבם. כמונו...למשל...
ההפסד שלהם14.02.19
גם רוב המגיבים במאקו ובכל האתרים, הם חרדים ושופעים דברי תורה, עוד מעט לא ישארו חילוניים באינטרנט
רונן14.02.19
אתה החרדי היחיד, כמובן. אז מה היה לנו כאן, חוץ מגאווה וטיפשות מעורבים יחד?
חיים14.02.19
87
למדה בסמינר חרדית זה לא אומר שהיא חרדית בדיוק כמו שמחלל שבת שלמד בפונוביז כבר לא נקרא חרדי, הכל
י14.02.19
החכמה ממש נוזלת ממך מכל הכיוונים, אין מה לומר.
נועה14.02.19
86
שלא תקרא לעצה חרדית חילול ה!!!!!!
בושות14.02.19
85
היינו שם כבר עם דב ליפמן , גנץ יאכל את הכובע בדיוק כמו שלפיד אכל את הכובע והוציא אותו אחרי קדנציה אחת, זה רק מושך אש ולא מכבים שריפה עם נפט, זה רק מראה כמה גנץ טירון פוליטי, ילד יפה עם עיניים כחולות שלא מבין כלום מהחיים שלו.
מוטי14.02.19
84
עאלק. כולם שם אשכנזים.
יוסי14.02.19
83
אוי לדור שכך עלתה בדורנו להיכן הגענו ה' יצלנו ממנה כמו שהצלנו מזרש
יהודי כואב14.02.19
מצחיק שכמוך
יהודי מאושר14.02.19
82
מקולקת של א"י נוסעת לגייטסהד חרדית אין מצב אולי לייטטית וברור שגב' הנ"ל לא מוצאת את עצמה ולא יודעת מהיא בכלל יכולה גם ללכת ללפיד,מרץ, מחד ומאידך גנץ חושב שציבור הדתי ילך אחריו אנחנו לא כמו החילונים שמחפשים כל יום שינוים.
חיים14.02.19
81
כל הכבוד לך עומר!!!! תפנימו שמוולף לא יוצאות רק רבניות במטפחות מאז ומתמיד הגברים החרדים מפחדים מנשים חזקות
חיה14.02.19
80
היא לא תלחם על בחוגי הידיבות מעבר להגדרה האישית שלה לא תצמח טובה ממנה אם היא לא תתמוך חד משמעית עבור בחורי הישיבות אין משמעות לעובדה שהיא חרדית או לא
ללא שם14.02.19
אף פעם אי אפשר לדעת מה יוליד יום!!!! ולא שאני חושבת שעושה צעד נכון רק להפסיק לרכל כל היום
אני14.02.19
79
תבל להרוס אידיאולוגיות ולהכנס למה שנקרא כנסת
יוסף21.02.19
78
כל. שני. קמה. אישה. ומגדירה. את. עצמה. חרדי. האולימפיאדה. תפסיקו. אם. השעון. הפאות. הרסו. את. היהדות. אשכנזים. יתבלבלם. בין. חרדים. לחילונים. איזה. רב. נתן. הכשר אולי. הרב. לפיד. די. לשגעון
חים18.02.19
לא לשכוח כדורים בזמן
רופא18.02.19
77
ברוכה הבאה למדינת ישראל
אמיר ניטוקר16.02.19
76
כולי תפילה שתחזור בתשובה ותכבד את עצמה!!!1
אנינומי14.02.19
75
המהפכה של החרדים תתחיל מהנשים .
כל הכבוד14.02.19
74
יופי. הגיע הזמן שגם נשים חרדיות יעמדו בכנסת ותשפענה השפעות על ציבור שלם של נשים שאין מי שישמע את קולן והן מודרות!!!! כל הכבוד לך. עלי והצליחי. את אישה מדהימההה
ברכה14.02.19
73
אני לא בעד לשלוח חרדיות לכנסת, אך אם היא לא תחת מפלגה חרדית, אז מה הבעיה? היא כשרונית ברמות על, לצד זה שהיא מייצגת בהשקפותיה את הציבור החרדי, לא יזיק אם תוריד 10 ס"מ לפאה שלה... אני מכירה את עומר שנים רבות, אישה מקסימה ומוכשרת.
חיותה14.02.19
72
מי שיסביר לכל האחרים מדוע הם לא חרדים... נמאסתם כבר!!!
יוסי14.02.19
71
אל תבהלי מכל עכברי המקלדת ה׳חרדים׳ כ״כ לצביון הקהילה אך חוץ מתגובות ארסיות לא תורמים כלום לזולת. בהצלחה.
הרשל14.02.19
70
מקנאים קצת ?
צבי14.02.19
69
כי הוא לא עיוור והוא רואה את הפילוג בחברה החרדית שמתמשך כבר הרבה שנים, והוא יודע שזה יכול להביא לו הרבה קולות של חרדים שהתייאשו מדגל או ש"ס.
דתי לאומי14.02.19
עד היום לא עלתה בי מחשבה כלל להצביע למפלגתו של גנץ. היום כשיש נציגה כמו עומר שמייצגת אותי ואני מאמינה שהיא תקדם את האינטרסים של כאישה חרדית, אני שוקלת ברצינות להצביע עבורה. עבוד ג' לא הייתי מצביעה לצערי הרב, לא מאמינה בהם והם מבחינתי עושים נזק לציבור החרדי יותר מאשר תועלת ולא מייצגים את החרדי העובד
רבקה14.02.19
68
זו אינה מייצגת את המגזר ובוודאי שאינה חרדית , שתכתוב בבקשה מי הרבנים שנתנו לה היתר ללכת למקום הזה ועוד בתוך מפלגה שמאלנית
מירי14.02.19
67
אישה חזקה ובעלת יראת שמים
שמואל14.02.19
66
שנפלה בחלקך
שלמה11.03.19
65
ניסו להקים מפלגת נשים "חרדיות", ורק 300 נשים מהריכוזים החרדיים הצביעו לה... אין דבר כזה "חרדית" שלא שומעת לגדולי ישראל והם נגד חכ"ית חרדית
יעל24.02.19
64
אם גנץ חשב שבזכותה הוא יקושש קולות חרדים הוא טעה, למה? חרדים חזקים לא יצביעו לה, והחרדים הליברליים מצביעים למלפגות חילוניות אנטי חרדיות כמו לפיד. מה היא כבר תרמה למדינה, מה הרקורד שלה??? ביג דיל, עורכת דין. יש אלפים כמוה. חבל גנץ, חבל.
ללא שם19.02.19
63
רק לא ביבי
דתי אני 15.02.19
62
הגברת הזו גרה בבית שמש. היא ראתה למשל כיצד פרוש מוכר את האינטרסים של החרדים לחילונים תמורת ג'ובים. אז למה לה אסור למכור מה שיש לה להציע תמורת ג'וב ? וכי רק לפרוש מותר למכור תמורת גובים ?4 ומה לפרוש יש לו רבנים עלומים המתירים לו את הכל, אף לה יש רבנים עלומים המתירים לה את הכל ? אז מה אתם מתלוננים ע
חי חי חי14.02.19
61
לאזן על כל הקולות הקיצוניים ורואים את זה בתגובות
חרדי14.02.19
60
זה ענין פנימי בינה לבין בעלה. אם הוא מסכים שהיא תעשה עבודה גברית והוא יהיה האשה בבית, זה לא ענייני, זה לא עניינכם וזה לא ענייננו.
קטיה14.02.19
התורה זה לא תכנית כבקשתך!
יניב19.02.19
59
איפה היא ממוקמת? בסקלה הרחבה של חרדיות איפה הילדים שלה לומדים?
היום כולם חרדים14.02.19
58
נשים חרדיות בפוליטיקה הגיע הזמן ממזמן. חבורת גברים חשוכים בתרוצי סרק של הלכה מצוצה מהאצבע. יאללה 2019 תתעוררו . העזתים פחות חשוכים מכם.
תמי14.02.19
57
שאף אחד לא יספר סיפורים גנץ רוצה מדינה חילונית בלי שבת עם צבא לכל בחור ישיבה כל הדיבורים על מהומדת זו זה שטויות כמו 9 מנדתים לאגודה הכל רדיפת הדת בארץ הקודש
שירה14.02.19
56
איזה שקר לומר שהאשה הזאת התייעצה עם "דעת תורה" ושאיזה רב כלשהו אישר לה לרוץ לכנסת במפלגת שמאלנים שונאי הדת. בדיוק כמו דב ליפמן ה"חרדי" האמריקאי שהיה במפלגתו של לפיד. האנשים האלה מחפשים לעצמם במה וכותרות. פשוט בושה לקהילה בבית שמש ובושה לכל חרדי שתומך בשטויות האלה. ואם היא למדה בב"ב אז היא אנגלו-סכסו
שרה14.02.19
אין לך מושג בכלום, ובכל זאת את כותבת בביטחון שהיא משקרת? אולי תתביישי? הלוואי שתתבע אותך תביעת דיבה
מירי14.02.19
55
מה עם השולחן ערוך? איך מותר לדון בערכאות? איך ניתן לדבר לפני גברים? שיש לגנץ בהצלחה. תביא לו גג 1500 קולות של לא נבחרות לא בוחרות.
חרדית???14.02.19
כל מי שיודע היכן כתובה "הלכה" זו מוזמן לציין מקור! הנהגה קבועה במחוזותינו שלוקחים הנהגת פרישות של יחיד ומציגים אותה במרמה כאילו היא הלכה פסוקה.
רפאל14.02.19
מה עם ערכאות? יש הרבה דברים שאינם קשורים לייצוג בערכאות. ייעוץ משפטי למשל, וכן חוזי מכר.
משה 14.02.19
תאמיני בעצמך ותצאי מהחלוק, לכי לעבוד כמו כולם בלי להירתע ולחשוש מהסביבה הבוחנת, בעוד 20 שנה כשהסביבה כבר לא תעניין, תשאלי את עצמך האם את עצמי לא מימשתי ועל הסביבה הסתכלתי, ולצערך התשובה היא כן..
אבן14.02.19
54
יש כאן טעות ניראה לי
זה לא אנגלו סקסית זה אונגלו סקסון14.02.19
53
זה גם בסלנג אנגלוסקסית
האמת14.02.19
אז בוא נשאיר את זה ככה
דני15.02.19
52
מסגד עומר🤣🤣🤣
לאה14.02.19
51
כל הכבוד לה! כסא נוסף לחרדית בכנסת לא עוזר לכם? ואולי היא גם תאתגר קצת את החברי כנסת החרדים הקיימים, ותראה להם שניתן לעזור בעוד דרכים למגזר החרדי, מבלי שעסקנים ישבו לה הוריד..
יעקב14.02.19
50
היה כבר איזה ח"כ ביש עתיד מאותה קהילה, לא עשה קידוש ה' גדול
לפיד14.02.19
49
הגיע הזמן לשלב נשים חרדיות בפוליטיקה אני מאמין לה יותר מ10 גפניים היא תקדם את הממח היא תקדם את הציבור החרדי העובד ותוכל סוף סוף לדאוג לציבור באמת
רון14.02.19
48
משהו חדש מתחיל
חיים14.02.19
47
אפילו שאני תומך נלהב של ביבי ואני שובניסט!.. אם בעלה ורב מתירים לה אז אין שום בעיה!! תפסיקו לשלול אחרים!! 70 פנים לתורה ועוד יותר בסוגי זרמים חרדים... תמיד היו ותמיד יהיו אנשים מצומצמים שלילים וביקורתיים אני מרחם עליכם..!
אני14.02.19
46
היא למדה בסמינר הרב וולף ואחר כך רחמנא לצלן פנתה ללימודי משפטים... יסוד הקיום של הציבור החרדי הוא ההתבדלות המוחלטת מכל מושגי וחיי העולם החילוני. אם החרדים לא ישמרו על ההתבדלות הם יטמעו בחיים החילונים ותשתכח תורה מישראל.
יונתן14.02.19
מה לעשות ששינו את הכתובה והיום האישה מתחייבת לזון ולפרנס? אז אי אפשר לשלוח את הנשים לעבוד וללמוד כל היום ולצפות מהן שלא יתקדמו בעבודה. אתה לא רוצה שאשתך תתקדם? שתשב בבית? אז תלך אתה לעבוד ותלמד אחרי העבודה.
דוד14.02.19
כמה תקנים של מורות יש? איך האשה תפרנס אותך יא בטלן שבמקום ללמוד יושב לטקבק?
משה14.02.19
45
פאה, הפאה הזאת אסורה לחלוטין. חולצה צמודה. נכנסת לכנסת הפך ההלכה שאסור לאשה להיכנס לפוליטיקה. למדה עריכת דין, שזה למעשה דין של גויים. נו אלו החרדיות היום.
רם14.02.19
אורך הפאה הזה הפך להיות נפוץ מאוד בציבור החרדי, ולפיכך אין בו שום דבר חריג ויוצא דופן. הקריטריון היחיד לפאה פרוצה, היא פאה שהיא חריגה מאוד באורך שלה. ראה בספר דת והלכה סימן א, להגאון רבי משה שטרנבוך שליט"א: "קשה לתאר או לפרש כללים באיזה אופן הוה פריצות או לא, והעיקר שלא לעורר תימהון... אי אפשר לקבו
שלמה14.02.19
איזה חרדי חמוד וצדיק אתה !
לרם הלמלם21.02.19
44
ומי טוען שבנות סמינרים לא מוכשרות? בקרוב תקבלו את השרה החרדית בוגרת סמינר וולף
אחלה סמינר14.02.19
צר לראות כיצד סמינר וולף השתנה ומרשה לתלמידה להצטרף לחוסן. האם גם היא בעד תחבורה בשבת
שמחה14.02.19
זה לא אבא שלה ולא אמא שלה
מרגלית14.02.19
43
היא עושה נזק כי היא מביאה קולות לשמאל שהולך נגד העקרונות של המשולש הניצחי עם ישראל תורת ישראל וארץ ישראל והיא רק משמשת כאמצעי לקבל קולות מנשים חרדיות שלא רואות את המיכלול
ללא שם17.02.19
42
מסביבה ההרסנית ==ולגדולי ישראל אין כח ואין כתפיים רחבות לעצור את החורבן המתחולל במחנה ה'==מזכיר לי פרשת שבוע הבא כי תישא מצב של עשיית עגל ואהרן הכהן וכל גדולי ישראל עומדים ואין בידם מה לעשות וכשבא משה מתחיל להאשים את אהרן בדבר בקיצור "פני הדור כפני הכלב" אוי לנו שבדור שלנו ככה
RAFI15.02.19
41
מיכל צ'רנוביצקי מקום 21
מזרוחניק14.02.19
40
שבת מהסמינר שלו רצה לכנסת זה פאדיחה!!!!!
רחלי14.02.19
39
בזכות נשים צדיקות כמוך נגאלו אבותינו, ובזכותך נגאל מעול החרדיות המיותרת ונצעד בעוז בדרך "התורה והיהדות" בברכה
אפרים14.02.19
38
רק הפאה כבר פוסלת אותה מלהיות חרדית . פרוש המילה חרדי זה להיות חרד לדבר ה' . ולא להיות שייך לקהילה או לשכונה מסויימת
מ.משה14.02.19
מי שלא הולכת עם פאה, צריך לבדוק אם היא חוזרת בתשובה ומאיזה מעיין מקולקל היא שתתה. מרנן ורבנן רוב גדולי הדור הכריעו שצריך ללבוש דוקא פאה, להבדיל מדעת בעלי בתים כמוך.
אלימלך14.02.19
לא זו הפאה שגדולי ישראל התכוונו...
.14.02.19
החזון איש, הגר"ח קניבסקי, הגר"ש משאש, הגרמ"י לפקוביץ, הגרב"צ אבא שאול, הגר"מ שטרנבוך, הגר"י עבאדי בשם הגר"מ פיינשטיין, הגר"י קאפח, מוהרא"ש, הרבי מליובאוויטש, והרשימה עוד ארוכה מאוד.
בן תורה14.02.19
וואווווו!! נגמרו המילים. כל עוד אנשים כמוך לא יוקעו על ידי החברה החרדית תמיד תשאר התדמית השלילית. נורא פושט נורא, עצה ממני יש עוד זמן לחשבון נפש עד כיפור
מישהו14.02.19
37
שאלה ? מאי הוא איקרי "חרידי " תשובה , הידבדלות מכל עולם החומרני , ועוסק אך ורק בעבודת ה' . בכל הליכותיו ניכר עליו שיראת ה' קודמת לכל דבר שבעולם . לא אברך שמפלפל בראשונים ואחרונים , לא המאריך בתפילה לאין שיעור , לא איש גנראטורים , לא כובע וחליפה וכו' . אפי' יכטול להיות איש אקדמיה עובד ועסוק ל
אריה14.02.19
36
במה היא חרדית ? בושה פשוט חילול ה' , הפאה ארוכה ולא על פי ההלכה האם עשתה שאלת רב בנושא ?
יפית 14.02.19
מאיפה כל הידע שלך בנושא, מפשקווילים? ראי בספר "ועלהו לא יבול" (תשובות הגרש"ז אויערבאך, חלק ג' עמ' ע' ואילך): "אפשר ללבוש שמלה מאוד יפה, להיפך - כבודה בת מלך... אי אפשר לאסור בגד "רועש" אם נשים כשרות נוהגות ללבשו, אבל בגד ש"מאוד רועש" מסתבר שאסור. אמנם כאשר זה נהפך למצוי שנשים לובשות בגד כזה, נאמר ע
שלמה14.02.19
35
במה היא חרדית? בואו נשמע מי הרבנים שבעידודם היא הולכת לכנסת, כל החרדיות האלו שחושבות שעושות קידוש ה' במעשיהן, האם אתן באמת חושבות שאתן הכי חכמות מכל הנשים החרדיות ולכן אתן "הצלחתן" והן לא? יש נשים מוכשרות וחכמות מכן בהרבה (גם מהשופטת החרדית) אתן פשוט פורצות גדרים שאחרות שומרות עליהן בחוזקה...
ללא שם14.02.19
34
ושלא תבכה למה לא מכניסים את ילדיה למוסדות שלנו.
מירי14.02.19
מספיק עם השטויות. היא חרדית מודרנית. נמאס מזה שכל מי שלא מוצא חן בעיניכם אתם מדירים אותו מהחרדיות
תהילה14.02.19
אלא בעיני התורה וזו שורש הבעיה צריך לפתוח את הקלפים ולומר את האמת ולא לחיות בשקר התורה היא המחנכת שלנו ולא האדם מחנך את עצמו
חציל14.02.19
חוזרת בתשובה, הזויה, מטורללת = מטפחת
מינה צמח14.02.19
33
חרדית וצעירה מוכשרת אבל דעותיה מהבית הדתי עם השורשים היהודיים לא יבואו לידי ביטוי במפלגתה החילונית. להבדיל מציפי חוטובלי בליכוד הפורחת בפוליטיקה.
א.ב.י24.02.19
ממש לא חרדית.אלא דתית לאומית.
מישהו25.02.19
32
חבל שרשימות חרדים לא נותנים נציגה ורק גברים כל הזמן. עו"ד שיודעת לעשות ולהרים פרויקטים.. זה מה שצריך לא איזה חבר וועדת כספים.. (רמז מאוד ברור מה מעניין..) משרד התקשורת, שיכון, הפנים, לדעתי אם הנשים החרדיות והדתיות יקימו לבד מפלגה יש להם 4 מנדטים בשקט... נקבה תסובב גבר.. מתקרבים לגאולה..
אלי20.02.19
31
חילול ה' נטו וכידוע אין מקיפין בחילול ה'. מעולם לא שימש מישהו כדוגמה טובה יותר לביטוי "עלה תאנה". רוצה להחצין את עצמך, יש מיליון צורות. דוקא במפלגה שראשה מחלל את השבת כדי לחזור על דברי נתניהו במינן. הלא תבושי ?
החילן מהמלין17.02.19
30
היא התכוונה כשאמרה שזכתה לעידוד וברכת רבנים "בשליחות הקודש". חחח.............
מישהי15.02.19
כי כל ה"צדיקים" ילכלכו עליהם וגם יטרידו אותם אישית.
פזגז15.02.19
היא שומעת לרבנים בדיוק כמו פרוש.... אז למה פרוש נחשב עדיין לחרדי לדעתך, והיא לא ???
חי חי חי16.02.19
29
בושה וחרפה זו לא חרדית
ישראל14.02.19
היא חרדית יותר ממך
רבקי14.02.19
28
עם האינטרנט וכולם מסתכלים על תמונת אישה נשואה ודנים על הפאה שלה, תתביישו אתם. אתם חרדים? אתם עומדים בדברי הרבנים שאסרו אינטרנט כמו עבודה זרה? (למותר לציין שאחרי שהסתכלתם עליה ועל פאתה עד שביעת נפשכם, אז מצטטים "כל כבודה בת מלך.." איזה צחוק. מבחינת הלכה יש דיון רב מה מותר לאשה ומה אסור לה בעניין ליי
משה קפויר14.02.19
הכי הגיוני פה סוף סוף מישהו נורמלי..........
עדי בר10.03.19
שכוייח.
שטיינ14.02.19
27
איזה חרדית בדיוק??? מי שלא מציית לגדולי ישראל הוא לא חרדי פשוט וקל מי שלא מבין את מה שכתבתי גם הוא לא חרדי...
יהודי פשוט14.02.19
מכיר אותה עאלק... לפחות אל תספר לכולנו איך שאתה מכיר את כל הנשים בסביבה
פשוט יהודי14.02.19
26
"כבוד גדול " לסמינר וולף ,,,,,,,כל הכבוד,,,,,,,
ירושלמי14.02.19
25
סוף סוף יש מי שתייצג אותי כאישה חרדית
רבקה14.02.19
24
אם היא מתמודדת למשרה ציבורית, הנוגד את ההלכה הפסוקה שאשה לא יכולה להיות שליחת ציבור, אז היא לא חרדית, אולי אפשר להגדיר אותה כדתיה.
קצת לחשוב14.02.19
23
עזבו את החיצוניות שלה. איך חברה למפלגה שהעומד בראשה הצהיר שיאפשר תח"צ בשבת ויקדם את ברית הזוגיות ואת מתווה הכותל????
ר14.02.19
22
ב"ה העניין הוא הבל הבלים, בושה וחרפה שכך מיוצג המגזר החרדי בקרב חברת הכופרים. מדובר בחפרפרת אשר תפעל לגיוס בחורי ישיבה, תחת איצטלה של "חרדית". כל בר דעת מסוגל להבין שהיא נטע זר ועוסקת במלאכה זרה. עלינו לפעול למען נידויה ממוסדותינו וקהילתנו. החפץ בטובת המגזר החרדי יצביע למפלגה המייצגת אותו, ולא לבובה
יעקב הירשמן14.02.19
אפשר לא לתמוך בה אם בא לך אבל ממש לא לאיים להוציא אותה ואת ילדיה מהמוסדות. מותר גם לעולמנו קצת להיפתח, מי אמר שלאישה אסור להביע דעה ולערוך שינוי??? זאת הבמה הכי טובה לעשות את השינוי למעננו
חרדית14.02.19
ב"ה לשמור על תפארתה בצנעה ודרכי נעם. מקומה של האישה לא ברחוב אלא עם ילדיה בבית משפחתה. כפי שהגבר לא יתהלך עם שמלה, כך האישה לא תבצע מלאכה גברית בחברת שיקוצים חילונית.
יעקב הירשמן14.02.19
הקופאית פוגשת באופן קבוע את כל הפועלים הערביים בסופר, וכמו כן פוגשת את כל הגברים בעיר - אחד אחד, מכירה את כולם בעל פה. זה עדיף מחברת כנסת?
ציפי14.02.19
21
ראו ערך גפני,ליצמן,דרעי. כולם הצביעו בעד גירוש יהודים מגוש קטיף.
pop12.03.19
20
זה מה שקורה כשלא שומעים לגדולי ישראל, ועוד קוראת לעצמה חרדית...
נועה21.02.19
19
מה קרה גברים? מדוע אתם ככ פוחדים? סוף סוף נשים מצליחות גם להגיע למקומות מפתח וזה כי הן בני אדם בדיוק כמו כולם. הפסיקו לשים את הנשים במטבח! הן תשמנה את עצמן היכן שתרצנה. מספיק לשליטת הגברים!!!!
אילה17.02.19
כמו בחורבן בית ראשון. עשו מה שרצו והחטיאו את הגברים.
יניב17.02.19
גם על טיפשות מגיע עונש.
זליג18.02.19
18
יופי ברכה לציבור החרדי שיפסיק להיות שבוי בידי "העשקנים" המוליכים אותו לחיי עוני ואומללות והכל כמובן בשם הגדוילים.
משה15.02.19
17
הגברת גרה בבית שמש, היא ראתה איך פרוש משתמש בחרדים כדי למכור את העיר לחילונים תמורת ג'ובים. אז למה שהיא לא תמכור מה שיש לה תמורת ג'וב ? וכי יש לפרוש בעלות על הג'ובים ? ומה פרוש יש לו רבנים עלומים, המתירים לו הכל, אף לגברת זו יש רבנים עלומים המתירים לה הכל. אז מה אתם רוצים ממנה ?
חי חי חי14.02.19
16
עוד שיקצה צצה רק זה חסר לדור שלנו
אמונה14.02.19
15
עוד מעט יהיה גם ראשת ממשלה חרדית למה לא? או אב בית הדין חרדית למה לא?
מלי 14.02.19
14
הפעם אנסה לקצר. חבריא הקדישא, כל ישרא'ל/ישראלית קדושים הם! וכל ישרא'ל יש להם חלק לעולם הבא! כתוב במשנה "רבי יעקב אומר: העולם הזה דומה לפרוזדור לפני עולם הבא. התקן עצמך בפרוזדור כדי שתכנס לטרקלין!" אין מקום יותר טוב כמשל כמו הכנסת כדמיון לכל העולם הזה. איך הכל חולף. קודם בא הכבוד אחרי זה באים הב
ירושלים14.02.19
13
האם אדם שאינו שומע לגדולי ישראל מועצת גדולי התורה , מועצת החכמים וכו, יכול להיקרא אדם חרדי ? אם כן מהי הגדרה של אדם חרדי!!!
מאיר14.02.19
הרבנים שומעים מה שהעסקנים אומרים להם ומחליטים. לפעמים מועצת הרבנים או החכמים מורכבת מכאלה שממש לא מתאימים להיות רבנים אבל הגיעו לשם איכשהו.
דן14.02.19
12
מקווה שתהיה משוריינת גבוה
חרדית14.02.19
אם אתה לא יודע הסיכוי תלוי בכמה דברים שנוגעים לעריות או לפחות אבזרייהו אז אם עדיין אתה מאחל הצלחה?
חרדי סקרן 14.02.19
11
חביבה. בינונית. לא משפיעה לא מזיקה דוסית מחמד תיעלם מהמפה בעוד 4 שנים בדיוק כמו ליפמן, אז בואו לא נעוף.
תושב בית שמש 09.03.19
10
מתרגשת שיש לי נציגה במקום ריאלי
חרדית מבני ברק14.02.19
9
חרדים פירושו של דבר, חרדים לדבר ה', יראי ה', אנשים שאיכפת להם דקדוק הלכה, ושמירת גחלת הקודש, כנתינתה מסיני. מה שקורה היום, שהרבה אנשים המוגדרים "חרדים", מחופשים בתחפושת.... תחפושת לא רק ב פורים...
דוד14.02.19
שאין 75% מהציבור יכול לעמוד בהן, אז בסתר מתנערים לא רק מן הגזרות המתחדשות אלא גם מן התורה שניתנה מסיני. חבל שלא חשבו על כך מראש!
רפאל14.02.19
המטורללים (מרוב כל מה שעשו בחיים שלהם וד"ל) וההזויים האלה שרק אתמול נכנסו לציבור החרדי, מרשים לעצמם כבר לקטלג מיהו חרדי... וכמובן אחרי שגמרו לשטוף את העיניים בתמונה של הגברת.
אלחנן14.02.19
אלחנן אתה פשוט מטומטם
ר15.02.19
אבל תודה שטרחת...
אלחנן15.02.19
8
זהו יום השנה של הרב אויערבך, פתאום דרכו מובנת, כאילו היה נביא, תראו לאן הגענו.....
אבי14.02.19
7
למפלגה ולעסקנים! ברכות!
זלמן14.02.19
6
אוי לבושה שאישה כזאת קוראת לעצמה חרדית, ומין הראוי שלא תכתוב שהיא בוגרת וולף כי זה להוציא שם רע על סמינר זה, היא לא חרדית אלא ממחללי שם השם
יינ14.02.19
5
אילולא שרה שנירר, לא היה סמינר וולף, ולא היתה חרדית בכנסת
דן סגל14.02.19
אילולא שרה שנירר לא היו נשים חרדיות היום היא הצילה את כל עולם התורה. תיזהר בדבריך הנשים של אז - הלכו ללמוד במקומות זרים וכולן נשרו והיא הצילה אותן. אם אחת או כמה בודדות פה חוטאות, אל תפיל אשמה על מי שלא חטאה
יהודי14.02.19
4
צדק הרב קסלר בהספדו, על נשים אלו הייתה כוונתו, הכל מותר היום????? אורך הפאה מזעזע, מה תגיד אח"כ לילדיה? שלא תתפלא שהם ח"ו יברכו בכלל מהיהדות או שילכו לכיוון ההפוך והלואי יהיה כך
לוי14.02.19
כי אשתך נראית קופה לידה. תקנה לאשתך פאה יפה ותפסיק להזדעזע... שום דבר לא מזעזע בפאה שרוב החרדיות לובשות. נ.ב. רוב השבבניקים יוצאים לאמהות עם מטפחות (בדוק ומנוסה)
אברום14.02.19
כל האלה ה"מתייפיפים" שהילדים שלהם במוסדות הכי נחשבים וכו' וכו' דווקא הרבה פעמים שם יש את הריקבון הכי גדול והם עושים את כל התועבות שבעולם ונשארים עם העטיפה של הכובע והחליפה ב"ה שאצל הספרדין לרוב מי שמסרח גם מתלבש אחרת כך אפשר להבדיל
א14.02.19
מדובר על אשה שצריכה להיראות טוב ולא מכוערת, וכל ה"צדיקות" צריך לבדוק איפה הבעלים שלהם מונחים
נחמן14.02.19
3
התגובות המחליאות מראים שהם בלחץ, ויש ממה יש יום הדין לסיאוב הפוליטיקה החאראדית
זלמן14.02.19
2
בת א"א! כל המגזר מעדר אחד, והיא מהעבר השני... אכן חוסן
אברהם אבינו14.02.19
1
מי הרבנים שנועצה בהם?
סמי14.02.19
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

"המצב בקהילה היהודית עדיין קשה" | הרב גנוט חזר לקייב

חיים רוזנבוים | 04.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24
ש

הבריאות שלכם קודמת

סל הריון מקיף - ההטבה שתלווה אתכן בחוויית ההריון

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24
ש

דואגים ליופי שלך

מלחמה?- זה לא אומר שאת צריכה להישאר עם שיער מיותר

כיכר בשיתוף אפילוגיק | מקודם

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24
ש

אביב הגיע ואיתו ההוצאות:

 קבלו הלוואה שתחסוך לכם זמן וכסף עם תנאים מעולים!

כיכר בשיתוף בנק הפועלים | מקודם

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24

תרבחו ותסעדו 

בראשות הראשל"צ: חגיגת המימונה המסורתית בעיריית אלעד 

חיים רוזנבוים | 02.05.24