כיכר השבת

"מעצר מיותר, אלים וקשה"

המשטרה עצרה חשוד בתקיפת שוטר; הסרטון מוכיח אחרת

במהלך הריסת בית הכנסת בבית שמש בערב שבת, עצרה המשטרה חשוד, נגדו טענה בביהמ"ש כי תקף באלימות שוטר. פרקליטו, הציג סרטון - המוכיח אחרת • צפו בווידאו בפרסום ראשון (אקטואליה)

99
חיים גולדברג | כיכר השבת | ד' בתמוז | 07.07.19
תיעוד המעצר, כפי שנחשף בביהמ"ש (צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

פרסום ראשון: בשעות הצהריים של יום שישי האחרון, פשטו כוחות משטרה גדולים בליווי פקחי עיריית בית שמש, על רחוב בן איש חי בעיר, כדי לפנות בית כנסת לא חוקי. במהלך משימת הפינוי, החלה במקום מהומה גדולה שכללה עימותים עם השוטרים, אך דווקא אחד העצורים מתגלה כמי שלא נטל חלק במהומה ובכל-זאת נעצר בטענה לתקיפת שוטרים.

במהלך הדיון שהתקיים אמש (מוצאי שבת) בבית המשפט השלום בירושלים, בעניינו של החשוד שנעצר ביום שישי, טען נציג המשטרה כי אחד הבלשים זיהה את החשוד כ"דומיננטי" מבין החבורה שיידתה אבנים וביקש לעוצרו. לדבריו, החשוד גילה התנגדות אקטיבית ואלימה, תקף את השוטר בכל חלקי גופו וגרם לו לחבלה.

נציג המשטרה אף הציג בפני ביהמ"ש מסמכים רפואיים של אותו שוטר, כשלדבריו החבלות נגרמו לו כתוצאה מהתקיפה של החשוד ביחד עם אחרים, וביקש את הארכת מעצרו בחמישה ימים בטענה למסוכנות ועילת שיבוש. נציג המשטרה אף טען בדיון כי החשוד נמנה עם קבוצה ששוללת את קיום המדינה על פי החשד ועל כן אינו ראוי לאמון ביהמ"ש לחלופת מעצר.

אלא שבמהלך הדיון, טען עו"ד רועי פוליטי, פרקליטו של החשוד, כי הוא כלל לא היה חלק מההפגנה ולא נטל בה חלק אלא עמד בצד. לדבריו, החשוד סיפר בחקירתו כי כשבאו לעצור אותו, התנפל עליו השוטר והפיל אותו תוך שימוש באלימות ולאחריו הצטרפו שלושה שוטרים וחבטו בו. נציג המשטרה אישר כי הנושא הועבר לבדיקת המחלקה לחקירות שוטרים.

עו"ד רועי פוליטי מגיב על המעצר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

עו"ד פוליטי הוסיף וסיפר בדיון כי החשוד שנעצר, סובל מפציעות בראשו, מעל אפו ועוד מכות, כמו כן חולצתו מוכתמת בדם וגם ידו פצועה, מה שמעיד על האלימות שספג. נציג המשטרה שב והתעקש כי הבלש מצביע על החשוד כאחראי על החבלה הקשה של השוטר.

בסיכום דבריו, טען עו"ד פוליטי כי לא כל חרדי הוא נגד המדינה ומוסדותיה וגם אלה שכן לא יכולים להיחשב אלימים רק בגלל תוצאת ההתייחסות שלהם. לדבריו, החשוד היה בביתו כשהחלה המהומה, ירד למטה והיה בפתח הבנין בו הוא גר, עם אשתו וילדיו.

בשלב מסוים, המשיך עו"ד פוליטי, בעודו במגרש החניה וכשהוא עומד ליד רכב חונה, החלה המשטרה לפנות את הרחוב וחלק מהמפגינים ברחו למגרש החניה. בשלב זה ניגש שוטר אל החשוד - שעומד ליד הרכב ולא מתערבב בין המפגינים, תוקף אותו, דוחף אותו, נותן לו סטירה, בעיטות, גורר אותו, מפיל אותו, שוטרים מצטרפים אליו ומכלים בו את זעמם. אותו שוטר שהחל את כל הסיפור, שגרר והפיל אותו, נפל בעצמו תוך כדי הפלה של החשוד.

כראיה לכך הציג עורך הדין סרטון - הנחשף לראשונה ב"כיכר השבת" - המתעד את השתלשלות האירוע. "רואים שהמשיב לא זורק אבנים, אותו שוטר נופל וכנראה בשל כך נגרם לו שבר ברגלו", הסביר עו"ד פוליטי, ושב וטען כי החשוד לא תקף שוטרים - בניגוד לטענת המשטרה.

השוטר פונה אל "החשוד" ומטיח בו סטירה
מספר שוטרים מצטרפים למעצר
"החשוד" והשוטר, נופלים ארצה במהלך המעצר

נציג המשטרה טען בתגובה כי הסרטון חלקי ביותר, ולדבריו רואים בו את החלק אחרי שבאים ולא מה היה לפני. עוד הוא טען כי החשוד התנגד וגררו אותו. עו"ד פוליטי שב והקשה כי רואים שהשוטר נותן לו סטירה ומפיל אותו וזה לא מצוין בדו"חות, ונציג המשטרה השיב כי השוטר רשם בדו"ח שלצורך המעצר הוא הפיל אותו על הרצפה. "מי שהביא את הסרטון הזה יבוא ויתן עדות ואנו נחקור את זה", הוסיף נציג המשטרה.

עו"ד פוליטי המשיך וטען כי השוטרים רשמו דו"חות שקריים, כי הסרטון מציג בדיוק ההיפך. ונציג המשטרה ביקש להשתמש בסרטון כראיה וביקש לדעת מי צילם את הסרטון כדי שיבוא לתת עדות והוסיף לטעון כי הם לא יודעים את טיב הסרטון והאם הוא ערוך.

בסופו של דבר, ביהמ"ש החליט להאריך את מעצרו רק ביממה אחת, עד היום בשעה 14:00 והורה כי הראיה שהוצגה (הסרטון. ח"ג) ראויה להיבחן במסגרת מכלול הראיות וציין כי במדיה ויהיה פער בין הסרטון לבין הראיות שהוצגו, הרי שעל המשטרה לשקול את המשך החקירה.

ל"כיכר השבת" נודע כי התיעוד שנחשף ב"כיכר השבת" הועבר לידי המחלקה לחקירת שוטרים, שם בודקים את המקרה. בנוסף, העצור שוקל להגיש תביעה אזרחית נגד השוטר.

עו"ד רועי פוליטי אמר ל"כיכר השבת" כי "העצור כבר שוחרר, אנחנו שוב מתמודדים עם מעצר מיותר, אלים בצורה קשה, של אדם שכלל לא השתתף בהפגנה, עמד בחניה למרגלות ביתו, השוטר ניגש אליו באופן אקראי, התחיל להכות אותו, סוטר לו, בועט בו, מנסה להפיל אותו, כולם נופלים ביחד, כנראה זו הנקודה שבה אותו שוטר אלים נפגע ברגלו, אין שום אפשרות לקשור את הבחור לעבירות שמיוחסות לו, התיק הזה ייסגר ואנחנו נעשה הכל כדי למצות את הדין עם אותם שטרים אלימים".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה ל'כיכר השבת': "כוחות המשטרה שהגיעו לאבטח נציגי רשות מקומית בביצוע צו, התמודדו עם מפרי סדר אלימים שידו אבנים לעברם וגרמו לפציעתם ולנזק לניידות ולבצע מעצרים.

"השוטרים פעלו לעצור את החשוד שהתנגד למעצר ובמהלך המעצר נפגע שוטר מרגלו ונגרם לו שבר. לצד האמור, הועבר החומר לבדיקה של מח"ש כמקובל.

"החשוד הובא בפני בית משפט, בו קבע השופט כי חומר החשדות מעלה מסוכנות ברורה מהחשוד, האריך את מעצרו והחקירה בעניינו נמשכת".

במשטרה הוסיפו את התיעוד הבא, של השבר ברגל השוטר והנזק שנגרם לניידת:

תוכן שאסור לפספס
99 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
75
חייב להיתחד נגד המשטרה זה נורא איך מתנהגים לחרדים איפו כל החברי כנסת החרדים חייב לצלם כל הזמן
דניאל28.07.19
74
אגב זה ניראה לי אותו שוטר ממודיעין שמושך בפאות בהפגת הפלג ורואים איך שהעצור תופס לשוטר ביד אז איך הם יכולים להגיד שהוא התנגד
שב09.07.19
73
המשטרה לא תודה אף פעם משום שזה יעלה לה הרבה כסף
שמעון07.07.19

הצגת כל התגובות

72
לרוב המשטרה לא עוצרת את המפגינים האמיתיים, כי את אלו התמימים שנמצאים באזור, גרתי פעם באזור כיכר השבת וצפיתי על ההפגנות (לא בעידת המסרטות) וזה כאב הלב לראות שהמשטרה עוצרת רק את החפים מפשע.. ואילו המפגינים האמיתיים ידעו בדיוק לאן לברוח... משטרה לא מקצועית יש לנו!
רבקה07.07.19
71
אני כבר לא מאמין לשוטרים
93307.07.19
70
זה משטרת ישראל?????? מה החושבים להם שלחרדים צריכים יותר עינוים יותר מכל עדה אחרת?????
עכ גי15.07.19
69
אם לא המצלמה הוא כבר היה בכלא...תמיד השוטרים משקרים, הם כאילו טיפשים שלא יודעים איזה שקר להמציא...
חי08.07.19
68
מה שהשוטר קיבל ברגלו זה לא מהעצור, והמשטרה סתם משקרת
אפרים07.07.19
67
סתם נטפלים לבנאדם תמים במכות ועוצרים אותו. ועוד מנסים לתפור לו תיק. גועל נפש של מדינה. ולחשוב כמה חפים מפשע נעצרים ומוכים ואולי גם נאסרים סתם ככה
יוסי07.07.19
66
מי שיוכל למסור את שם השוטר הדומיננטי בארוע, שיכתוב , נדאג לעשות לו שיימינג
עורך דין 07.07.19
65
הם פוגעים היום בכל אחד ואחת ללא אבחנה, מוכנה לעמוד בפקק שבוע בשביל שהילדים שלי לא יסבלו מנחת זרועם של החבורה הזו שנקראת משטרע. ולא הם לא עוזרים לי בכלום, שהגשתי תלונה עם ראיות ברורות סגרו את התיק, מיותרים לחלוטין.
שירה07.07.19
64
המשטרה במקום לעצור את הקיצונים הסידרתיים שעושים את כל הבלאגנים האלו, עצרו סתם את האברך הזה שעמד בכלל בחניון של הבניין והסתכל, הוא לא עשה כלום!!! יש לי גם הסרטות שרואים את כל האירוע מההתחלה. אני לא מבין למה המשטרה לא תפסה את הפושעים האמיתיים שכולם מכירים אותם, את הסיקריקיים האמיתיים שכל התושבים גם סו
דוד 07.07.19
לא יזיק, אולי יועיל..
פרץ09.07.19
ליתר ביטחון ותעביר לעורך הדין שלו!!
יעקב 08.07.19
63
חייבים להצטרף למחאת יוצאי אתיופיה, כל זמן שלא יהיה כאן טלטלה למשטרה ולעומד בראשה, לא יהיה סדר וצדק.
יוסף09.07.19
62
די לשותפות עם הציונים
דה האן08.07.19
61
חיות טרףףף!!!!
מגעיליםם07.07.19
60
וגם אם הוא לא אשם הוא חטף בגלל אחרים שאולי כן היו אלימים, וצריכים פעם לעשות חשבון לאן אנחנו רוצים להגיע עם ההפגנות הללו, אם הפסדנו בבית משפט ושופטים באים להוציא לפועל צו בית משפט מה יעזרו ההפגנות? אפילו אם בית המשפט לא צדק
יורם07.07.19
אם יש אשמים, אי אפשר להפיל את האשמה על מי שאינו אשם, רק בגלל שיש מישהו אשם זו עלילת דם במיטבה!
אפרים07.07.19
59
והדוברות שלהם הכי גרועה, אנשים כבר לא מאמינים להם. בושה
דוד07.07.19
58
אין אמון במשטרה
מיכאל07.07.19
57
כואב הלב לראות את הסרטון... אין טיפת רחמים שוטרים תתחילו להיות אנושיים!
ישראלי07.07.19
56
למצות את הדין עם החלאות האלו עבריינים במדים שהמדינה נותנת להם חסות אם היה מדובר בערבי זה היה נראה אחרת ונגמר אחרת פשוט בושה
ישראל שלנו07.07.19
55
ונסיון לשיבוש תהליכי משפט וכו... משטרה מושחתת !
רפאל07.07.19
54
אם השוטר המתמסכן לא ישב 3 שנים לפחות! לא תושג הרתעה. נורא לראות איך ה'אש' בוערת להם בעיניים.
רוטוויילר10.07.19
53
עברו כול גבול ברוטלית שלא נראתה בגטו ורשה
שי08.07.19
52
גוף שנועד לשרת את הציבור ומתנהג כארגון פשע זקוק להרבה טייחים לכסות על פשעיו.
האב מתיוב08.07.19
51
שוטר בזוי
מ.ת"א07.07.19
50
אם לא הסרטונים, מה יכול להגן עליהם(לאחר מעשה...) מפני חיות האדם האלה? מישהו צריך להרים את הכפפה ולתת שם קרב משפטי ופוליטי חסר פשרות. מכות כאלו הם תוצאה של הסתה פרועה וחסרת רסן על ציבור שלם. מתייחסים אלינו כאל המרים שבאויבים. איפה שלוחי הציבור שלנו?
חובת מחאה07.07.19
את הגו'בים.....
אילן07.07.19
49
אם אחרי הסיפור של יאנקי רוזנברג הציבור היה יוצא לרחוב כמו האתיופים לא היינו צריכים להגיע לסיטואציה של משיכת פאות בבית שמש אין לה מה כולנו מטייחים אז אחרי זה אנחנו רוצים משטרה מתוקנת
כואב על המצב10.07.19
48
הרגל השבורה דומה לטלפיים של חזיר
ירון08.07.19
47
הסמרטוטים האלה. הזבל של האוכלוסייה הישראלית . ככה להרביץ לאדם תמים ? לתחקר אותם ולסלק אותם מהמשטרה למען שהציבור יאמין במשטרה הזו.
עמרי07.07.19
46
בערך אותם יחסי כוחות בין בחורה לפעוט. שש גברים מאומנים וחמושים מכף רגל ועד ראש עם החוק לצידם תוקפים פתאומית חסר ישע חף מפשע. המשטרה פוגעת שוב ושוב ללא עילה באזרחים שהופקדה על שמירתם, ואחר כך עוד מנסה גם להפליל אותם לקינוח. לשים קץ לברוטליות משטרתית! למצות את הדין עם השוטרים הפושעים בתביעות נזיקין ו
אליהו07.07.19
45
משטרת ישראל .. זה גוף מושחת מאד
james07.07.19
44
האדם הראשון בעולם שחוטף שבר ברגלו, וקם כאילו כלום לא קרה, ורק אחרי שגומר לפרוק את כל האלימות חסרת הרסן מתוך שנאה כלפי הציבור החרדי ממסכן על שבר, בספר השיאים אין לא במילה כל סיכוי להיכנס כי עליהם אי אפשר לעבוד כמו שעובדים על הציבור החרדי, אין ספק שזה השלכה של הסלחנות כלפי השוטרים המכים את הנער המוגבל
די08.07.19
43
ככה תופרים תיק !!!!
והנה לכם07.07.19
42
תבינו במדינה הזאת ששוטר זה לא מלאך שנחת מהשמיים וגם הוא יודע לשקר. כך גם רוצח הנער האתיופי שיקר.
שמואל07.07.19
41
מתוך מאה תלונות למחש אולי שוטר אחד מורשע ויוצא בעבודות שירות צריך לבגור את מח'ש ותיראו איך השוטר היורה באתיופי יצא נקי במחש
אני07.07.19
40
בטח שמדובר בחרדי כל השוטרים תוקפים סתם חרדים בואו נראה אם השוטרים נוקפים אצבע כשמדובר בערבים או אתיופים או גדר בעזה או ירי על רכבים ישראלים המשטרה כושלת והמדינת חלם נותנת יד לחלם הזה לתבוע את המדינה והמשטרה בעשרות מליונים ללמד אותם לקח בושה למשטרה זבלים
דוד07.07.19
39
לידיעת עוה"ד השוטר הולך רגיל רגיל לא שבר שום רגל באותו תקרית תסתכלו ותראו
עיינים בשמים07.07.19
38
ספציפית למקרה הנל השוטרים שהשתפפו חיות אדם. מקומם בתוך צינוק!
שלומי07.07.19
37
אלימות המשטרה כלפינו. מרגיש כמו עוד שלב בהתאמנות השוטרים על בובות והוצאת העצבים והרשע עד זוב דם. בגיבוי המפקדים מח"ש והפרקליטות. והשתיקה השתיקה השתיקה של ציבור שלם !
יהודה07.07.19
36
אולי זה יגרום להם לצינון החמימות מוח שממנה הם סובלים. ובמיוחד השוטר הנאלח והניבזי הזה ששבר את רגלו בקפיצת אמוק על אברך מסכן ותמים ואחר כך ברוב חוצפתו מאשים אותו בתקיפה. ממש "הקוזק הנגזל" בהתגלמותו. אחד מסעיפי האישום צריך להיות שיבוש הליכי חקירה. ושוב נוכחנו לדעת כי כלי הנשק היעילים ביותר במקומות האל
ישראל הישראלי10.07.19
35
תגובת משטרת ישראל- החשוד קילל היכה פצע והרג שניה לפני הסרטון את כל השוטרים והשוטרות שהיו. אח"כ פלא שכל אזרחי המדינה שונאים אותם.
יהודי08.07.19
34
וגם הרגל השניה, אמן!
מחריד08.07.19
33
אם היו מתנהגים אליהם כך ההפגנות היו נגמרות מיד בתחילתם... אולי בכלל הבעיה שהמשטרה אלימה ללא קשר למוצא/מין/גזע
בית שמש07.07.19
32
אין ספק כי המשטרה עושה ככל שביכולתה על מנת להצדיק את אמון הציבור במשטרה ששואף לאפס בימים אלה. האלימות הבלתי נתפסת של שוטרים רבים כנגד אזרחים חפים מפשע מעוררת דאגה ומקוממת ביותר.
שרגא07.07.19
31
העיקר ש"דגל" ו"אגודה" בקואליציה שלה בשביל ג'ובים!!!
דוד מהפיצוחים07.07.19
30
בשום מקום ובשום דרך מתן סטירה לא יכול לעזור לשוטר במילוי תפקידו. בתור אחד שעבר כמה קורסי אבטחה אין שום סיבה או תירוץ לתת סטירה גם במהלך הפעלת כח על חשוד שמתנגד למעצר . עצם זה ששוטר יכול למעול בתפקידו ולשקר בבית משפט ולא לחטוף על זה עונש גבוה כבר מסביר את מורשת בתי המשפט בישראל
הזוי15.07.19
29
אחרי המכות והגרירה עוד ברוב חוצפתם עצרו את הבחור , צביעות שגם חוויתי. אבל בסוף ה' משלם.
אני08.07.19
28
מה זה עוזר שבכל שני וחמישי מעלים סרטונים מזעזעים כאלה וכולם מגיבים ומזדעזעים ... צריך לעשות עם זה משהו.תראו שוטר אחד שידע בחילוני.זה אי צדק משווע!! וחוץ מזה אנחנו ממשיכים לסבול!!
אוהבת צדק!!08.07.19
27
לא במדינת ישראל 2019. המציאות עולה על כל משל. מציגים בתמונות את השוטר האלים כקרבן מסכן, בשעה שהוא עולל זאת לעצמו במהלך מעצר שווא אכזרי ומרושע.
שימי08.07.19
26
תגידו זה נקרא התקפת שוטר דפקה זה נראה שהשוטר הסתדר מעולה עם הקיצוני
שירה .ב.07.07.19
25
זה לא נפילה של שוטר ששיקר, זה כך באופן קבוע. בכל אירוע של מעצר שיש סרטון, מתברר שהשוטרים שיקרו שקרים גסים. אין אף מקרה שהתברר שהצדק עם השוטר ולא עם האזרח. תמיד גירסת השוטר התבררה כשיקרית, האם זה לא אומר שצריך לשנות את כל ההתנהלות כולה. שישימו מצלמות בכל הפגנה, וכדומה.
יוסי07.07.19
24
להתנהג באלימות,ישר הם תוקפים מכים מאיימים מקללים גוררים ומה לא! הוא לא עשה כלום!!!!!! גוררים אותו כמו בובת סמרטוטים!
יוני07.07.19
23
אפילו לערבים לו מתנהגים ככה כאילו אנחנו מחבלים זה לו יתכן חייב לעשות לזה סוף
שלמה28.07.19
22
גועל נפש אסור להיתגיס לצבא הנצים הזה
עדי08.07.19
21
אם הצבא המעצבן לא יפול ומשטרת הרשע לא תמשיך הגאולה תידחה ותבוא עוד שואה!! בוז לצייויינים!!!!!!!!!!!
משה08.07.19
20
השוטר בסרטון נראה בברור קם על רגליו וממשיך ללכת התמונה של השבר היא בכלל כנראה של האברך ועל זה נאמר הרצחת וגם ירשת או לחילופין הקוזק הנגזל!
אזרח מודאג08.07.19
19
זה שיש הרבה שוטרים אלימים ופושעים זה דבר ידוע... אבל איפה נציגי הציבור שלנו שלא ירפו עד שימוצה הדין עם שוטרים אלימים אלו. הרי במח"ש נראה שהכל מכור רק אם יהיה מישהו שיעמוד להם על הראש עד שתופעה זו תופסק לא יהיה שום בשורה, היום זה הוא מחר זה יכול להיות כל אחד אין מצב שבמדינה "מתוקנת" דבר כזה עובר על
א07.07.19
18
כולם..כולל המשטרה-כל אחד "בבית" שלו חייבים להרגיע.כל יום קמים לסיפור מפלג חדש,די!!!! אנחנו מאבדים את עצמנו לדעת.
אלי07.07.19
17
מנובלים זבלות כל השוטרים איך רואים שהם שונאים חרדים ומנסים להאשים את אותו חרדי מסכן שכלל לא היתערב רואים את זה בחוש 'הוא עמד בצד והיתנפל עליו השוטר האכזרי הזה ופירק אותו וגם את הרגל של עצמו שיקבל מכה שלא יקום מימנה אמןןןן ובמשטרה תמיד יש תשובה להכללל "כאילו פיברקו את התמונות היייי כמה שחיט
אני המומה07.07.19
16
פשוט להקיא מגועל על השוטרים האלו כל הפגנה הם מגיעים עם חזה נפוח ונודפים מגאוה כמו איזה ילדים בני 16 שיוצאים ממכון כושר אנשים טיפשים למה להכות אותו כמו חייה גם אם הוא עשה משהו לא טוב אפשר תוך רגע לאזוק אותו וזהו מה זה כל ההתלהמות הזאת אני בז להם מגעילים
אליהו08.07.19
15
מזעזע מצמרר מה לא איפה מחש? איפה בית המשפט? למה שמות השוטרים לא מתפרסמים???? דחוף להפיץ בפייסבוק
יואב07.07.19
14
נקודה למחשבה: אף אחד מהשוטרים לא הוציא כאן רובה וירה באחד המפגינים, נכון? וזה למרות שגם הם יידו אבנים על השוטרים כמו האתיופים במקרה של סלומון טקה.
חיה07.07.19
13
בסרטון השוטר קם והולך רגיל. אחרי זה הוא נשכב במיטה והצטלם עם גבס...
מאיר07.07.19
12
המטפלת המתעללת יש לי עצעת עבודה בישבלך לעבוד ביסם הם מושחתים ואכזרים כמוך וזה נראה תפור עליך 10
אני07.07.19
11
את הציבור החרדי, אתם עוצרים אנשים בלי קשר למהות של ההפגנה, כמה פעמים שראיתי איך שהמובילים בהפגנה בורחים מיד והעוברים ושבים נתפסים כל פעם, לא מספיק אנחנו סובלים מהקנאים הקיצונים, המשטרה גם לא יודעת להבדיל ועוצרת סתם אנשים באקראי כל פעם!! המשטרה בכלל לא מקצועית הם רואים אותנו כגוש שחור אחד, וכשיש להם
מאיר07.07.19
10
בסירטון רואים שא השוטרים ניגש לאזרח שעומד בצד.סוטר לו בחוזקה עוד לפני שהאזרח בכלל עשה משהו.ואז דוחף את האזרח ובשלב זה השוטר נופל עם האזרח ואז התנפלות של שוטרים במכות רצח על האזרח. לא ראינו בהפגנות האתיופים התנהגות כזו מצד השוטרים.ז"א שהחרדים הם סוג הכי נחות מבחינת המשטרה. אנו נגד שצועקים לשוטר
מנחם07.07.19
9
אני חושב שמה שהאתיופים עשו זה נכון... הגיע הזמן!!! פעם זה אתיופים, אנשים תמימים, ילדים, אוטיסטים, הגיע הזמן לדבר בשפה שלהם, וזה האתיופים קלטו וצודקים, אין ברירה.
אבי07.07.19
8
שבוע וחצי מטורף במדינה מהגנות הקהילה האתיופית .. שאין בעיה שימחו רק עם טעם בלי לפגוע באנשים אזרחים חפים מפשע וגם על הדרך לשבש דברים שהם לא חשבו עליהם .. כמו אמבולנסים שצריכים להגיע לבתי חולים תינוקות רעבים וכו'.. ועל כל מה שעשו כמעט ואין פוצה פה... לא ראינו בכלל איזה זרנוקי מים מים לפנים ברוע..
אין צדק/הולכים במדינה לפי הזרם 07.07.19
7
איפה חברי הכנסת שלנו????? אח"כ ירצו שנבחר בהם
חיים07.07.19
6
כל שר בממשלה היה מבקר אותו בבית לתת נשיקות
חיים07.07.19
5
המדינה"? סבתא שלי חיה פה לפני שהציונים הגיעו והחליטו להקים מדינה! אנחנו לא חייבים לכם כלום!
ח07.07.19
4
תפקידם לשחרר את האמוציות שלהם
מרן רון קובי07.07.19
3
משטרה עבריינית, רואים במפורש שהבלש לא בא כלל לעוצרו אלא להדוף אותם פנימה, כמו שעשו לאברך שעמד לידו. לו היה בא לעצור את הדומיננטי שבחבורה היה מיד ניגש אליו ולא דוחף קודם אברך אחר, רואים בבירור מסגנון ההליכה שלו שלא בא כלל מלכתחילה למטרת מעצר. הוא פשוט אכל אותה כי מדחיפת האברך קדימה על ידו הוא נהדף חז
קובי 07.07.19
2
חלאות אדם ממש לאתיופים נתנו להזיק לכל המדינה וכן גם קיבלו מכות מהמפגינים וכשאברך חרדי עומד באיזור ההפגנה זה כבר תקיפת שוטר חלאות אין מילה אחרת
אליהו07.07.19
1
פח אשפה ריקה מתוכן ומלאה באנשים ריקים אלימים ופוחזים
שמואל07.07.19
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

הבחירות לרבנות הראשית | הח"כים שנבחרו לאסיפה הבוחרת

חנני ברייטקופף | 12:36

באישור הנציגים החרדים?

המדינה לבג"ץ: עובדים על חוק לגיוס חרדים בטווח המיידי

חנני ברייטקופף | 12:18

היסטוריה ואקטואליה

הגאון הקדוש שמשרווליו נפלו חרקי "מילבין" מול החתם סופר

ישראל שפירא | 12:05
ש

תמיכה נרחבת

קהילת 'אחוות תורה' מתרחבת: הרב מנחם מנדל שפרן מצטרף לנשיאות הארגון לצד הרב דוד לייבל

יוני גבאי | מקודם

הקבלת פני רבו

חג הפסח אצל הגרמ"צ ברגמן | תיעוד ענק

חיים רוזנבוים | 10:04
ש

חצי מחיר מתל אביב

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף בריטניה ישראל | מקודם

בשל המלחמה עם חיזבאללה

ההמלצה של צה"ל: לבטל את הילולת בל"ג בעומר במירון | גורם בקבינט: לא תהיה הילולה

ישי כהן | 08:03

גלריית ענק

אלפים בראשות גדולי ראשי הישיבות והאדמורי"ם נהרו לביקורי החג אצל זקן הפוסקים

חנני ברייטקופף | 30.04.24

נערכים לכל תרחיש 

הבכירים סיירו במירון: "ההחלטה הסופית - בעוד מספר ימים"

קובי רוזן | 30.04.24

צפו בתיעוד

הגר"ד לבחורים: "כל אחד מכם מכריז שהקב"ה לא פשט רגל"

איצלה כץ | 30.04.24
ש

לשמוע ללמוד ו.. להצליח:

 משכפלים הצלחות; ככה גם אתה תהיה טוען רבני >>

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם
ש

ראיון מרתק

איפה נמצא 'עם הספר' ב- 2024?

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם

היסטוריה ואקטואליה

התלמידים חששו שרבם נכשל - עד שהתגלה מהיכן הגיע החרק

ישראל שפירא | 30.04.24

פני רבו ברגל

הרבנים נעמדו לתפילה נרגשת מול ספרי התורה | תיעוד

חיים רוזנבוים | 30.04.24
ש

פיתוח ישראלי חדשני

כל אחד יכול להרוויח אלפי שקלים בלי לעשות כלום?

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם
ש

מודל מנצח

להקים עסק דיגיטלי מניב: הכירו את סמרטה

כיכר בשיתוף מרקטיזים | מקודם

4120

"הקוד" | כך תגלו האם החמץ יוצר לאחר הפסח

חזקי שטרן | 30.04.24

אילן במה אברכך 

גאב"ד העיירה רקד עם הילדים בחורשת עצי הפרי | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24