כיכר השבת

קורונת החרדים

ההסתה בתקשורת - מרושעת; חשש לרצח ומלחמת אחים

שמעתי בתדהמה את דבריה המרושעים של רינה מצליח, צריך להחזיר אותה לארץ מולדתה בטוניס, שם בוודאי יתענגו מדבריה • אני חושש לרצח או מלחמת אחים • טור מיוחד (ארץ)

127
הרב שלמה בניזרי | כיכר השבת | י"א בניסן | 05.04.20
מאה שעירם, הבוקר
מאה שעירם, הבוקר (צילום: חיים גודלברג, כיכר השבת)

אני כותב את המאמר הזה, כי הגעתי למצב של זעזוע מההסתה המרושעת שמתבצעת ע"י התקשורת החולנית ושותפיה, ומהחשש לרצח או מלחמת אחים. נעשית כאן הסתה אנטישמית כנגד הציבור החרדי (שכבר שנה שלימה מתקיימת החל מהבחירות הראשונות), הסתה שאינה מביישת את 'טובי' צוררי ישראל לדורותיהם, ואולי הם יכלו ללמוד מהמסיתים היום. בתקופה נוראית של סכנת חיים, שמאיימת על כל אזרח במדינת ישראל ללא הבדל צבע וגזע, אמונה או חוסר אמונה.

וכמאמר חז"ל: "כאשר ניתנה רשות למלאך המשחית אינו מבחין בין צדיק לרשע", דווקא בתקופה זו המחייבת אחדות בעם ושילוב כוחות למען המטרה הנעלה והיא, מיגור המגפה, מצאו להם עכברי רשע לפלג את העם ולהסית איש כנגד אחיו, כאילו שהצרה שבאה עלינו לא די בה.

האשמים למגפה נמצאו – הציבור החרדי. הם שגרמו לכל הצרה הצרורה, לסכנת החיים, למצוקה הכלכלית, כן, הם ורק הם. העוקב אחר התקשורת מבין מיד ללא כל היסוס שייצור וירוס הקורונה הוא לא תוצרת סין, אלא תוצרת בני ברק, תוצרת שחור לבן (עוד הסינים יתבעו את החרדים על גניבת פטנט), רק שהם שכחו דבר אחד, שלכל מהלך יש תיעוד, יש ארכיון.

אז בואו נחזור לסוף דצמבר שאז התגלה הנגיף בסין, כן כן בסין, לא בבני ברק, והעולם התחיל ללמוד ולעקוב בדאגה קלה אחר הנעשה בסין. הנדבק הראשון בישראל מנגיף הקורונה למעשה היה ב-27/2/20. אדם אשר חזר מאיטליה, יום לאחר מכן התגלתה ההדבקה הראשונה בישראל כשאשתו נדבקה ממנו. האדם הוא מנהל סניף 'הפיראט האדום' באור יהודה, הוא הדביק שני עובדים בחנות וקונה שהייתה מורה בבית הספר שהיה חשש שהדביקה את תלמידיה, ומאז למעשה התחיל סיפור 'חד גדיא'.

ב-28/2/20 אובחנו ארבעה חולי קורונה נוספים בישראל. בסוף פברואר הגיע מספר הישראלים שנשלחו לבידוד בית ל-5,630. כמו כן, הייתה עוד קבוצת צליינים שהייתה נגועה במחלה שהסתובבה בארץ, וגם היא פתחה לא במסע צלב, אלא במסע הדבקה נרחב. מאז החלו להתגלות בכל הארץ מקרי הדבקה רבים, לא בבני ברק אני מדגיש, בכל הארץ למעט בני ברק.

הרב שלמה בניזרי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בטוחני כעת שהשתכנעתם שלא החרדים הביאו את המחלה לארץ אלא אנשי עסקים, צליינים ומטיילים חילונים חסרי אחריות שהיו בחו"ל, הם היבואנים הבלעדיים למחלה זו. אבל אז תגיע טענתכם לגבי ההפצה והרחבת ההפצה, ותטענו "אתם החרדים גרמתם בחוסר אחריותכם ואי ציות להוראות הברורות של משרד הבריאות להפצת הנגיף. המשכתם את חגיגות פורים, המשכתם ללמוד כשנאסר על כולם ללמוד, וכך גרמתם להדבקה המונית. אז ברשותכם בואו ונחזור לארכיון.

להזכירכם, בפורים הייתה מותרת התקהלות של עד 2000 איש! אף אחד לא אסר את מסיבות פורים ולא היו שום הגבלות!! במוצאי פורים ב-11/3/20 הותרה התכנסות של עד 100 איש!! ואילו הלימודים נאסרו כליל רק ב-14/3/20 לחודש, אך הותרה התקהלות של 10 אנשים, רק שיהיו במרחק של 2 מטר. בכל מוסדות התורה הספרדים הפסיקו ללמוד (בנים ובנות), ואילו אצל האשכנזים רק הבנות הפסיקו ללמוד, ואילו הבנים המשיכו ללמוד בת"ת חצי יום לפי הנחיית הגאון הגדול הרב חיים קנייבסקי שליט"א, אשר הדגיש לעשות זאת עפ"י הנחיות משרד הבריאות.

כיתות הת"ת חולקו ל-3 קבוצות, שכל קבוצה כללה 10 תלמידים בכיתה נפרדת, והילדים ישבו במרחקים בטוחים כפי שמשרד הבריאות התיר לנהוג בכל מקום, וצוות ההוראה תוגבר ע"י רבנים נוספים. אותו דבר עשו גם בישיבות ובכוללים (נתונים אלה ידועים לי בדייקנות, כי חלק מנכדיי לומדים שם). לימודים אלו במתכונת זו, נעשו בסה"כ 3 ימים עד יום רביעי, ומאז בהנחיית המדינה, נסגרו כל המוסדות.

רק ביום חמישי בערב ב-19/3/20 נאסר על יציאה מהבית עד מרחק של 100 מטר, אך לא נאסר להתפלל בקבוצות של עשרה ואפילו לא בבית כנסת. האיסור על התקהלות של 10 אנשים הגיע רק השבוע ביום שלישי ב-31/3/20, שאז יצאה התקנה האוסרת התכנסות של יותר מ-2 אנשים!!

מה אני רוצה לומר בהצגת הנתונים הכרונולגים הללו? ההנחיות של משרד הבריאות היו מבולבלות, לא ברורות, לא חד משמעיות, והיה חוסר ודאות טוטאלי. זוכרים שאמרו שהמסכה מזיקה ולא מועילה, ושאסור לשים אותה, אז שלשום יצאה הנחיה שאסור לצאת מחוץ לבית ללא מסכה.

זוכרים שב-19/3/20 יאיר לפיד התקיף את ראש הממשלה על הסגר שהטיל על אזרחי מדינת ישראל באומרו: "אתם יכולים לקרוא לזה בהרבה שמות, זו לא דמוקרטיה, והלא הדמוקרטיה הזו הודיעה לכם היום דבר אחד שאסור לכם לצאת מהבית. תשאלו את עצמכם באיזה מדינות ממשלה לא נבחרת מודיעה לאזרחים שאסור לצאת מהבית", השומע את דברי לפיד מבין שהוא פשוט נתן היתר מוסרי לאנשים כן לצאת מהבית.

זוכרים את פרופסור יורם לס, מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, שטען בתקשורת שהיחס של ממשלת ישראל למגפת הקורונה חמור מדי, והתנגד לצעדים החמורים שנקטה הממשלה. וכן פרופסור מייקל לויט שהוא אחד המומחים הגדולים בעולם בנושא מחלות ומגפות, שהוא גם יועצו של ראש הממשלה נתניהו לענייני.... קורונה!.

וכן ד"ר צבי מרום שהללו שללו את התחזיות הקודרות של משרד הבריאות וראו בהן הפחדת יתר, ופרופסור לויט הוסיף עוד: "אופתע מאוד אם בישראל ימותו מעל עשרה אנשים". נשיא ההסתדרות הרפואית העולמית, ומועמד מפלגת ישראל ביתנו לתפקיד שר הבריאות פרופ' ליאוניד אידלמן שוחח עם חברי תכנית 'הקבינט' ברדיו 103 FM על הנושא וטען: "קורונה היא לא מחלה קטלנית במיוחד. זה קצת יותר משפעת עונתית".

ח"כ הכנסת מטעם מרץ וסגן הרמטכ"ל לשעבר האלוף יאיר גולן אמר: "ניצול משבר הקורונה הוא אחיזת עיניים, אני לא חושב שזה כזה משבר נורא". יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, אמר בעקבות הצעדים שנקט ראה"מ נתניהו במטרה לעצור את המגפה: "נתניהו מביא לנזק קטלני על הכלכלה".

אם אלו הם דברי המומחים והפוליטיקאים, מה יגידו עמך בית ישראל? זוכרים את איכון הטלפונים? הממשלה ברצונה למגר את המגפה, קיבלה החלטה נוספת, כגון, להיעזר ביכולות של השב"כ לאיכון מפרי בידוד, פעולה שהיא לכל הדעות מצילת חיים, אך לחכי"ם וארגונים מהשמאל זה לא הזיז, והם זעקו על הפגיעה בזכויות הפרט (זה מה שעניין אותם בזמן מגפה), ועתרו אף לבג"ץ להימנע מפעולות האיכון. כן. מה שאתם שומעים, ניסו למנוע פעולות מצילות חיים בשם הדמוקרטיה. גם כששר המשפטים הורה על הקפאת פעילות בתי המשפט במטרה להגן על חיים, הייתה ביקורת מצד האופוזיציה שלוותה גם בהפגנות של אנשי השמאל.

בנוסף, ההסברה לציבור החרדי לקתה בחסר, ובזה מודים גם המומחים. משרד הבריאות התריע באמצעות אמצעים טכנולוגיים כגון טלויזיה, אינטרנט, סמארטפונים ועוד על סכנות ההדבקה, כאשר חלק ניכר מהחרדים לא מחוברים לאמצעים הטכנולוגיים הללו, ולכן, מה שהפנימו אחרים לא הפנימו בחלק מהציבור החרדי, אך לעומתם החלק בציבור החרדי שכן מחוברים למדיה, הפנימו מהר את מה שהבינו שאר אזרחי המדינה, דבר המעיד שברוב המקרים התנהגות בלתי אחראית נבעה מחסרון ידיעה והבנה.

התקשורת והפרשנים מנסים לצייר תמונה ורודה שכל האזרחים הם מאה אחוז מצייתים לחוק, לעומת החרדים השחורים, הפרימיטיביים, המופרעים חסרי האחריות. אז להזכירכם את אותה שבת מפורסמת, בסה"כ לפני שבועיים ב-21/3/20, רבבות חילונים פקדו את הים, פארקים טיילות ועוד, בכל רחבי הארץ, תוך סיכון חיים נוראי, והטענה עליהם יותר חמורה, כי הם ידעו והבינו את הסכנה שבמעשיהם. קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב הפרה את צו הבידוד שקיבלה לאחר שחזרה מספרד, וראה"מ נזף בה.

קצין בכיר במשטרה בדרגת ניצב משנה, ערך חתונה לבתו ברמת הגולן בהשתתפות מאה אורחים! בזמן שהיה מותר 10!! תמונות רבות של חיילים בבקו"ם ובעוד בסיסי צה"ל נראים בקבוצות של מאות האחד ליד השני. דרך אגב, הצלם שחשף זאת, נשלח למחבוש של 28 יום. מפגיני השמאל עלו בשבוע שעבר במאות לירושלים להפגין נגד ביבי, והצילומים מעידים איך שהם עמדו האחד ליד השני בלי שמירת מרחק, ובטח לא שמעתם מילת ביקורת בתקשורת על כך.

בשבת שעברה ה-28/3/20, משטרת ישראל חילקה 1300 דוחו"ת!! בעיצומו של יום שבת לחילונים מפרי בידוד וכד', לעומת 2 דוחות לחרדים שהתפללו במנין. השבת, חגי לוין מנהל יחידת הפיקוח והאכיפה ברשות הכינרת, דיווח כי השבת, נרשמו אירועים חריגים רבים בחופי הכינרת, וכי הפקחים הוציאו היום מהחופים מעל 50 איש, שלא נשמעו להוראות הסגר, והגיעו למרות ההנחיות המפורשות שלא לצאת מהבית. בין האירועים- משפחות שערכו מנגל, טיול אופנועים שעצר בחופים, נהגי טרקטרונים בטיול בחופים, גלשני סאפ, נהגי טנדר שרצו לפרוק אופנוע ים לשייט ואף משפחה עם קראוון שהגיעה לשהות באחד החופים.

לוין אומר כי הנחיות משרדי הפנים והבריאות הן חד משמעיות- שלא לצאת מהבית, וכי בכל כניסה לחוף ובתוך החופים , קיים שילוט ברור, כי אין כניסה לחופים עד להודעה חדשה! הערב פרסם אורן הלמן סמנכ״ל חברת החשמל בטוויטר: "תפסיקו להכליל את הציבור החרדי! הסתובבתי היום בשכונה שלי - היו התקהלויות. המון אנשים בחוץ. לא 100 מטר ולא נעליים. אנשים לא שמרו על מרחק. ילדים שיחקו עם ילדים. כאילו אין קורונה ואין סכנה ואין הנחיות.

אגב, אני לא גר בבני-ברק או בעיר או שכונה חרדית. אני גר ברמת אביב". ועוד ועוד מקרים, שלא קיבלו את המשקל בתקשורת החולנית הסלפנית. וכל זה לא הזכרתי את ההפקרות ביישובים ערבים ובאוכלוסייה של המסתננים בתל אביב, שדרך אגב מונה עשירית מאזרחי ת"א, והתקשורת ממלאת פיה מים.

עכשיו ניגש לטענות על חוסר האחריות של החרדים. ראשית, בואו לא נעשה הכללות, שבאמת רוב הציבור החרדי שמר על ההוראות ברגע שהבינו שהסיפור הוא לא צחוק, והעדות לכך בשתי השבתות החולפות שכמעט לא ראינו אנשים ברחובות ירושלים ובשכונתנו הסואנת, בר אילן – סנהדריה, וגם ביום יום לא ראינו קבוצות גדולות של חרדים ברחוב, דבר שאפיין את רוב הרחוב החרדי בארץ.

אך מאידך, היו קבוצות של מופרעי נפש ממאה שערים, שהם מונים אולי כמה מאות שנהגו בהפקרות, וראויים לכל גינוי ולכל פיצוץ. כמו כן, ראינו את אנשי הפלג הירושלמי בהלוויית ראש הישיבה שלהם, שהגיעו כ-300 מאות איש להלוויה והתגודדו בניגוד להנחיות (למרות שיש מקום רחוק לדון לכף זכות, שראש ישיבה נחשב כאב רוחני ובאופן טבעי ילדים משתתפים בהלווית הוריהם, אך אינני מצדיק זאת, למרות הכל), שדרך אגב, ההלוויה הייתה באישור המשטרה! (כמופיע בעיתון הארץ) שלא עשתה דבר וחצי דבר למנוע את הלוויה או להפריד ביניהם.

וסתם ככה, זו הדוגמא הכמעט יחידה של התקהלות המונית שהמסיתים כל הזמן מזכירים אותה, ואתם יודעים למה דווקא אותה? כי אין להם עוד דוגמאות להתקהלויות המוניות. נכון הוא הדבר שהיו עוד אנשים שנהגו בחוסר אחריות פושעת וממשיכים לנהוג כן, אך רובם אלו אנשים קיצוניים שמתנגדים למדינה ומסרבים לקבל כל מרות. אנשים אלו אכן הם פושעים, וכפי שהגדיר אותם מרן הרב קנייבסקי שליט"א, שיש להם דין רודף, שהרי אינם מסכנים רק את עצמם , אלא את כל הציבור, ורוב הציבור החרדי מתנגד לדרכם.

בנוסף לטעויות שנעשו כפי שנעשו במגזרים אחרים, הגורם המרכזי להדבקה ההמונית בבני ברק הוא, הצפיפות הנוראית של בני ברק והמשפחות הגדולות שחיות בבתים קטנים בשכונות צפופות. נתונים אלה, הם הגורמים העיקריים להתפשטות. מה שקרה, שאחד הדביק את השני בבתים, ומשפחות שלימות הודבקו בקצב מהיר. וכאן שוב הכישלון של הרשויות, שלא השכילו לנקוט פעולות מצילות חיים, כגון בדיקות מרובות לכלל הציבור, הוצאת הנדבקים ובני משפחותיהם למלוניות וכד'. גם יש משהו מוזר בהתנהגות הרשויות, שמסרבות לתת לרשויות המקומיות החרדיות את שמות האנשים שזוהו כנדבקים על מנת שיוכלו לפנותם, או לפחות לבודדם מהאחרים.

התקשורת ניפחה את המספרים מעבר לכל פרופורציה, והתבטאות מטופשת של בכיר בקופ"ח בשבוע שעבר, העלתה את מפלס השנאה וההסתה עוד יותר. הוא אמר שבבדיקות מדגמיות שנעשו בבני ברק, התגלה שאחד מכל שלשה בני ברקים חולה במחלה, והמשמעות היא שיש 75,000 חולי קורוניה בבני ברק.

כששמעתי זאת גיחכתי למשמע דבריו המופרכים, ואכן מיד עלה לשידור פרופסור רביד, מנכ"ל ביה"ח מעייני הישועה והפריך טענה זו, בהסבר פשוט. הבדיקות שנעשו הן אינן מדגם מייצג שנבחר בצורה מקצועית, אלא מדובר בבדיקה אקראית של אמבולנס שבדק מספר אנשים ברחוב, שהגיעו להיבדק מרצונם עקב חשש מתסמינים, וממילא הבדיקות יצאו חיוביות, והמספר הוא סביר. ומה שאמרו שבני ברק היא בסכנה גדולה כי רוב האוכלוסייה מבוגרת, אמר שזו שטות ובורות, ש-70% מתושבי ב"ב הם פחות מגיל 30!! נכון שיש מבוגרים כמו בכל מקום, אך לא כמתואר.

אני יושב וחושב לעצמי, למה? למה הם עושים לנו זאת, הרי זה אינו אנושי! וכי אנו הבאנו את המחלה. וכי רק חרדים נגועים בה? הרי מתוך כשבעת אלפים חולים, נחמיר ונאמר שאלף וחמש הם חרדים, אבל עדיין השאר לא חרדים וכן נדבקים. איך הם נדבקו? האם חרדים הדביקו אותם? האם לא שייך לומר עליהם חסרי אחריות? האם הם לא מסוכנים? וכו' וכו'. בכל העולם יש כמיליון נדבקים ועשרות אלפי מתים, ומהם אנשים מתורבתים ואינטלגנטים, נשיאים, שרים ואף יורש העצר הבריטי, ובתוך הנדבקים גם חרדים (שדרך אגב עד לרגע זה כידוע לי יש רק נפטר אחד, ה' ישמור!).

נכון שבאחוזים החרדים חולים יותר, אך הסברתי לעיל את הנסיבות. זה לא שהחרדים רוצים להידבק, הרי 'ונשמרתם לנפשותיכם' זה אחד הציוויים החמורים בתורה, והם חפצי חיים לא פחות מאף אדם, אלא שלחלק מהם לקח קצת זמן להפנים ושאר ההסברים. אז שוב, למה חוסר הסבלנות והמתקפה הברברית חסרת המעצורים והעכבות הזו? מה קרה לסולידריות, לסבלנות ולסובלנות שתמיד השמאל קורא לכולם לנהוג בה, ושמילים הורגות? אלא מצא בעל חוב הזדמנות לגבות את חובו.

הרי אנו נמצאים כאן במלחמת תרבות, תרבות האור של יראי השמיים שמייצגים את תורת ישראל ומסורת ישראל, מול הערב רב שהביאו לנו את תרבות הגויים, תרבות התועבה וסדום ועמורה. הם רואים שככל שהם נלחמים בתורה, בלומדיה ובמאמיניה התורה רק מתברכת, ומתקיים בנו: "כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ", הם חוששים לעתידם כאן בארץ ישראל שנהיית יותר ויותר יהודית, ועתה באה לידם הזדמנות פז והיא, מגפה, שלצערנו הרב פשתה במגזר החרדי קצת יותק מקבוצות אחרות בחברה הישראלית, ואמרו, הנה הזדמנות נפלאה לחבוט בחרדים, ולהראות להם שתורתם לא מגנה עליהם ורבניהם לא מבינים דבר, ובגלל ששמעו להם ראו לאן הובילו אותם.

לענ"ד זה ההסבר לכל העליהום, אחרת אין לי הסבר לכל הרשע והפשע הזה מצד אנשים שנקראים אינטלגנטים ובני תרבות. אני מדגיש ואומר, אם מסע אנטישמי זה לא ייפסק, אז מה שהקורונה לא תעשה, תעשה ההסתה.

מיד בצאת השבת, כמו כל עמך ישראל, רציתי להתעדכן מה קרה בארץ ובעולם מתוך דאגה לשלום אחינו בית ישראל, ואז שמעתי בתדהמה את דבריה המרושעים של כתבת הערוץ השני רינה מצליח, שפערה פיה בלא חוק, בהאשימה את רוב הציבור החרדי בהאשמות חמורות ביותר.

"החרדים צריכים וחייבים ללמוד לקבל את המדינה לטוב ולרע... זה לא יכול להיות שהחרדים מרגישים בלתי מחויבים לצווי המדינה", וכו'". דבריה של מצליח מקוממים כי מעוותים בצורה נוראית. האוכלוסייה בעלת אחוז הפשיעה הנמוך במדינת ישראל זו האוכלוסייה החרדית, שבמקומות רבים אין שם אפילו תחנת משטרה. החרדים הם אזרחים כמו כל אזרחי מדינת ישראל, שומרי חוק, משלמי מיסים ומחויבים לחוקי המדינה (כאשר אינם מתנגשים עם חוקי התורה), וכן, דואגים לשלומה של מדינת ישראל ולרווחתה.

אמנם לחרדים יש ויכוח עמוק עם ערכי המדינה כיהודית ודמוקרטית, אך זה דבר לגיטימי והוא אחד מיסודות הדמוקרטיה, וכפי שלשמאל יש ויכוח עם ערכי המדינה היהודית, גם לחרדים יש אפשרות לחלוק ולהתווכח, אך מכאן להאשמה גורפת, מרושעת ומסיתה שהחרדים לא מחויבים לצווי המדינה, ולצייר אותנו כפורעי חוק שחותרים תחת אושיות המדינה והדמוקרטיה, זו הסתה אנטישמית, ובוודאי בימים מתוחים כאלה שדבריה יכולים להביא להתרת דמם של חרדים.

צריך לזרוק אותה לכל הרוחות, ולהחזיר אותה לארץ מולדתה בטוניס, שם בוודאי יתענגו מדבריה. דבריה נובעים או מבורות, או משנאה תהומית לחרדים, או מתוך רצון למחיאות כפיים אצל מעריציה מרחביה או מדיזנגוף, תחליטו אתם. הדוגמאות שהביאה להוכיח את טענותיה שהחרדים בלתי מחויבים למדינה, הם ממש בגדר שערורייה.

התנהגותם הפרועה של אנשי מאה שערים היא אינה מדגם מייצג של החרדים, אלא זה מדגם מייצג למאה או מאתיים חרדים ממאה שערים, שדרך אגב, רוב החרדים רק סובלים ממעשיהם ומגנים אותם בכל תוקף. כמו כן, הפגנות החרדים בבר אילן לפני 25 שנה, זהו אחד מיסודות הדמוקרטיה, הזכות להפגין.

החרדים באו בדרישה לגיטימית לסגור בשבת כביש בתוך השכונות החרדיות, וכשלא נענו הפגינו, האם להפגין זו פגיעה בחוקי המדינה? האם כל ההפגנות שמתקיימות במדינת ישראל החל מיום היווסדה הם מנוגדות לחוק? האם גם המפגינים מהשמאל ומהימין בהפגנותיהם הם נוהגים כן מחוסר מחויבות לצווי המדינה? למה בכל ההפגנות האחרות לא שמענו את ביקורתה על המפגינים? האם אנחנו בעיניה כל כך נחיתים שאין לנו אפילו אפשרות להפגין את אשר על ליבנו? גם מפגיני הפלג הירושלמי, שהפגנותיהם בנושא הגיוס הם לזרא ולצנינים בעיני רוב הציבור החרדי, והם משקפים מיעוט, אך גם להם יש את הזכות להפגין כמו כל אזרח במדינת ישראל.

והקצפת בבליל השנאה והגועל בדבריה של רינה מצליח: "וכל מי שיאמר לי עכשיו שמדובר בשנאת חרדים, לא! מדובר באהבה ודאגה למדינה", אז על זה יש לי רק משפט אחד לומר: עם אוהבים כמוך, מי צריך בכלל שונאים!

תוכן שאסור לפספס
127 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
116
הרב שלמה בניזרי, אני נהנית לשמוע אותך ברדיו.. רק בבקשה תדבר יותר לאט. כי כשאתה מדבר מהר קשה לי להתרכז. תודה
רעות06.04.20
115
הרב בנזירי צריך ומתאים מאוד להיות השגריר שלנו מול התקשורת העויינת את המגזר החרדי
מ05.04.20
114
עבריין מורשע זה לא לשון הרע זה עובדה וחילול השם.
עבריין מורשע 05.04.20

הצגת כל התגובות

113
צודק במאה אחוז אם העסקנות החרדית והציבור לא יתעורר ומהר להדוף את ההסתה הפרועה בכל הדרכים בכל הרשתות בכל במה אפשרית פן יהיה מאוחר
ירושלים05.04.20
112
צודק בכל מלה, צריכים לפרסם את זה בכל מקום אפשרי, לצערנו שונאי הדת מנצלים את המצב לרדוף את החרדים במסוה של דאגה לבריאות, ומשתמשים נאציות, מאשימים את החרדים באי ציות להוראות בזמן שהרבה חילונים מצפצפים על ההוראות,
צבי05.04.20
111
חזק וברוך
וואוו הרב בינזרי הפעם הצלחת לשכנע גם אות05.04.20
110
אלוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
מאיר 05.04.20
109
כחרדים שיש להם אינטרנט אנחנו צריכים להיכנס לאתרי חדשות ולהתחיל לדווח על תגובות פוגעניות ולענות לאנשים אי אפשר שידברו עלינו ויסיתו ואנחנו נשב בשקט!
ישראל05.04.20
108
כל מילה בסלע
שימי05.04.20
107
רק שאלה אחת בניזרי לא שאל את עצמו. למה ה' הביא את הקורונה בעיקר על החרדים, ומשם הפיצם על פני כל הארץ.?
רבינו05.04.20
106
שבוע טוב לך רינה מצליח! אני גר בביתר-עילית ומשלם מס-הכנסה יותר ממך. בעצם, לצערי אני וחבריי בביתר מממנים מכספנו מספר חילונים פרזיטים כמוך מחללי שבת בפרהסיה על חשבוננו... (לא ידוע לי על מישהוא ממפקחי מס-הכנסה ששורצים אצלנו בעיר, שנזקק ללווי משטרתי...) אני נעלבתי באופן אישי מזה שהכפשת את כל המגזר שב
שמואל05.04.20
105
שנאת חינם... אנו רואים את השנאת חינם שעשו בימים האחרונים על שר הבריאות יעקב ליצמן שעושה את עבודתו נאמנה, איפה הכרת הטוב? לעזאזל רק את הרע למדתם להדגיש כמה עצוב , הבנאדם עובד סביב השעון 24/7 בשביל עם ישראל , אז על מה ולמה כל העליהום עליו , אז הבנאדם נדבק , מן הסתם כל היום עם אנשים , אבל איך שוכחים את
ארז05.04.20
104
אדון בניזרי היקר נסחפתתת נסחפתתת חושש לרצח ..למה מה החרדים זה עולם תחתון? איזה שטויות לא יזיקו לה והיא לא מעניינת
פרוספר05.04.20
103
זה מחבלי -משיח ...ידוע הדבר שערב רב מנסים לעקב הגאולה אך זמנם ניגמר.והם לבדם לא יגאלו .כי לא חזרו בתשובה ולא רצו בכך.וסופם ידוע !!!!
@05.04.20
102
אולי ברגע שכתבות מסוג אלו גם יעלו לתשקורת של ערוץ 12 ו13 אז אנשים יבינו דהחרדים לא אשמים
ינון05.04.20
101
מאמר ארוך ומיותר. מדוע מיותר? כי אותה מסריח ושאר פוערי פה לא נותנים לעובדות ולאמת לבלבל את דעתם. הערב רב שיצא איתנו ממצרים עדיין חי בתוכנו. והוא חלק מאותה תשקורת הזויה
לאה05.04.20
100
הרב שלמה לעניות דעתי כרגיל מתרעם קשה מדיי - מילים כמו שנאה והפלייה מנציחים את מה שכן קיים אבל לא צריך להבליט את זה כמו שהרב אוהב לעשות... אני כחרדי בעולם חילוני בקושי מרגיש את המילים הדורסניות שהרב בדר"כ משתמש בהם להקצין עמדותיו גם ברדיו..
די להגזים06.04.20
99
כמה אפשר לסלף כבוד הרב כמובן שכח להזכיר שכבר בתחילת המגיפה היו נתונים ששיעור גבוה של נדבקים מקורו בבתי הכנסת והישיבות ובכל זאת הציבור לא עמד בפרץ והלך להתפלל בבתי כנסת אדוני מטיל את האשמה בצפיפות אבל אני מטיל את האשמה באורח החיים שכולל הסתגרות וניתוק מהעולם החיצון. שם הבעיה דרושה מהפכה דיעם העסקנות
יואל05.04.20
98
למספר 45 כל אחד יודע שזו היתה אשמת שוא והעד הראשי הודה שהוא שיקר
חיים05.04.20
97
יותר ארוך ממגילת אסתר,,אבל כ"כ נוקב ונכון
.05.04.20
96
חפרת בחייאת
יוסי05.04.20
95
הרב שלמה היקר, סיימתי עכשיו לקרוא את מאמרך הנ״ל ויש לי רק מילה אחת לומר: מצוין!!!!כל כך מקיף כל כך אמיתי ונכון וחייבים להביא זאת לידיעת הציבור הרחב.
ברוריה05.04.20
94
דברי חכמים כדרבונות! חזק וברוך!
א05.04.20
93
הרב בניזרי הוא אחד המסבירנים המעולים והנדירים בציבור החרדי. דבריו יוצאים מן הכלל וראוי להפיץ את המאמר, לא רק בכיכר השבת אלא בעיקר בכל הרשתות ובתקשורת החילונית. בהזדמנות זו אני אציין רעיון אישי של מידה כנגד מידה,כשהשבת תובעת את עלבונה : בשבתות היו עבודות תחזוקה ופיתוח ברכבת ישראל.והיום ?הרכבת מושבתת
צביקה05.04.20
92
ברווקותי גרתי שנתיים בבני ברק. אני וחבר שלי לשעבר היינו סטודנטים באוניברסיטת ת"א ומצאנו דירה מהממת ובזול .. בסוף נפרדנו דקה לפני שנכנסנו לדירה ואני זאת שנכנסה אליה, בהתחלה לבד ואחכ עם שותפות. היינו כמובן החילוניות היחידות בבניין. היו לנו שכנים דוסים מהממים! הם כיבדו ואהבו אותנו ואנחנו אותם. השכ
מיכל05.04.20
כל הכבוד לך על המילים החמות המקום למילים אינו ככר השבת המקום לזה הוא ערוץ 12 ודומיהן
שמויגר06.04.20
91
הרב בניזרי יישר כוח.
אלי05.04.20
90
כל מילה בסלע...
תהילה05.04.20
89
זהו החרדים ׳משיבים מלחמה׳? וזה הסניגור שמצאתם? הערים החרדיות מוצפות ומציפות חולים וכל מה שמצאתם זה אחד שיסביר לנו למה ׳הם׳ הרעים! אנחנו ממש נתקדם הרבה ככה
שרה’לה05.04.20
88
מצויין. ישר כוח!!!!
אהובה05.04.20
87
יש איזה סתירה בכתיבה נגד שנאה בשפה של שנאה בגדר הפוסל במומו בפוסל. אם החילוניים הם בעינייך ערב רב וכוחות האופל שהביאו עם צליינים את המגיפה מול כוחות האור הרי שאין פלא שמנגד תמצא את השנאה החילונית שאי אפשר להכחיש ויש לגנות אותה. הבעיה שלך ושל מצליח זה שאין לכם כבוד לזולת ושניכם חיים כפי שאתה תארת במ
קורא חילוני05.04.20
86
רינה מצליח נתנה להנהגה החרדת הזדמנות פז ללכד את הציבור במלחמה באוייב חיצוני ובכך להשכיח את הכשלים מבית.
רפאל05.04.20
85
הכל בסדר.חוץ מהזכרת המוצא שלה מספיק עם האיבה בין מרוקאים לטוניסאים.
חן05.04.20
זו השנאה הטבעית שלנו לטונסים
מאיר06.04.20
84
מה שאתם עושים לעצניקים עושים לכם אין לי אלא לשבת מהצד ולאחל בהצלחה לשני הצדדים
תאכלו אותה05.04.20
83
אני פשוט אוהבת את האמת של הרב הזה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שוחרת צדק05.04.20
82
הגיע הזמן שהרב בניזרי יפתח ארגון שישיב לאפיקורסים האלו כמו שצריך ושכל החילונים התמימים ידעו היכן לשמוע את הצד השני
ידיד05.04.20
81
טוניסאית. יש בכל העדות זבל
די לאפליה05.04.20
80
לכל המגיבים שמאשימים את החרדים, וטוענים שאנחנו אשמים בגלל נטורי קרתא והפלג וכדומה, אני לא מצדיק אותם, אבל לא ראיתי אף פעם שירדפו את כל החילונים בגלל שיש ביניהם פרופסורים שמשמיצים את מדינת ישראל בעולם, בצלם, שלום עכשיו, שוברים שתיקה, וכל אלה שמעודדים את הפלשתינים להתקומם, אז בבקשה תפסיקו עם הרגש נחית
דוד05.04.20
79
אפשר לבקר את רינה מצליחמבלי לדבר שטויות. למספר הנפטרים מב"ב אין משמעות לעצם הדיון. הבעיה היא הצפת מערכת הבריאות וסתימתה. שזה בהחלט יכול לקרות אם מספר החולים ימשיך לעלות בקצב מהיר מדי. ולא יודע למה הכנסת לכאן את נושא "יבוא" המחלה מחו"ל. אבל חלק גדול מה"יבוא" זה אנ"ש שהגיעו מארה"ב ואירופה
נו באמת..05.04.20
78
עם כל הכבוד, אסור לכתוב כותרת כזאת ובכלל להזכיר חס וחלילה כזה רעיון, כי פשוט אתה נותן רעיונות לאנשים חולים. צריך מאד להזהר בניסוח הדברים, גם אם הם נכונים...
פלוני05.04.20
77
הדברים נכונים בחלקם. אכן יש איפה ואיפה בהתייחסות החילונים להפרת ההנחיות מצד החרדים ומצד החילונים, וללא ספק האחרונים באים כבר מראש עם דעה לגבי הראשונים והיא לא קשורה למעשים האחרונים. אבל בערים החילוניות לא מאשימים את החרדים ביצירת המגפה ומודעים גם מודעים ללוחות הזמנים ומי אמר מה ומתי. התשובה לשאלתך,
חילוני מכפר סבא05.04.20
76
מישהו בתקשורת טרח להגיד שהציבור החרדי בימים האלה זה גם יד שרה? ציוד רפואי? תרופות? כוחות זק״א שעסוקים לא רק בחסד של אמת אלא 24/7 (כן 7, על חשבון השבת שלהם) בעזרה נתינה וסיוע? הפרמדיקים של הצלה על הקטנועים שמגיעים ראשונים לכל אירוע גם בימים אלה!? מישהו שם לכם טבלאות עם מספרים גם על כמה דוסים דואגים ע
דנה05.04.20
75
חותם על כל מילה
אריה05.04.20
74
כל מילה בסלע וזה ייאמר לשבחו שלוקח את הטענות ומפריך אותם ביסודיות גם שאני חושב שיש קצת שלא לקחו ברצינות וזה מהרבה סיבות (לא קשורות לצווי המדינה) אבל ההסתה הזו חצתה כל גבול מזל שעוד לא אמרו שחרדי בסין אכל את העטלף...
יהודי05.04.20
73
שרינה מצליח תועיל בטובה לקרא את הדברי חוכמה שרשם הרב . אולי יפתח לך איזה עורק סתום במוח!! אנחנו ב 2020 חשבתי התקדמנו ועברנו את עידן ההכללות...
בני ברקית05.04.20
72
דברים כדורבנות מפי שר הבריאות בניזרי שלרגע לא מתבייש ביהדותו, ואם היה שר הבריאות כיום היה עומד בגאון מול המצלמות כדי להסביר כל החלטה בענייני דת ולא מתחבא בבונקר
זלמן05.04.20
71
שפתיים ישק
מ05.04.20
70
יפה מאוד ומסודר כמו שצריך
מוישי05.04.20
69
תלמדו לקבל ביקות וליישם אותה, אי אפשר להמשיך ככה. הביאו לפה אלפי חרדי נגועים מניו יורק ואתה מדבר איתי על הפיראט האדום (שבעצמו הלך לבתי כנסת). דת זה טמטום מוחלט, תמצאו חיים ותתקדמו מהמאה ה17.
שועל05.04.20
אין לנו בעיה עם ביקורת, אבל זה כבר הסתה!
ישראל06.04.20
68
כל מי שפותח אצל הפה נגד אחדות עם ישראל שיבדוק שורשיו. יש אלה שזה נובע מהתנשאות חולנית מכל המגזרים כולל החרדי בוודאי. גאוה והתנשאות או בורות זה עבודה על כולם אך יש ערב רב ופלשתים שנולדו יהודים כביכול ועוד עמי ארצות. שלצערינו התערבבו.
בת ישראל05.04.20
67
תקרע אותה, הכל בסדר, ככה צריך אבל מה הקשר עכשיו "טוניס" שתהיה לי בריא
אברהם בצלאל05.04.20
זו השנאה הפתולוגית שלנו לכל טוניסאי
מאיר06.04.20
66
כל מילה פנינה. מדהים איך הכל שזור. מגיב 99 אני מוחה בביזוי כבוד ת"ח, תתבייש לך, מסתמא אתה חילוניגוי.
דוד06.04.20
65
האחרון שיכול להטיף זה שלמה בניזרי שכל השנה מדבר נגד כל מי שאינו חושב כמוהו ומסית ומשסע את החברה מדבר נגד חילונים ונגד דתיים והכל מתוך התנשאות טול קורה מבין עינך שלמה
חייבים להכנס05.04.20
!!!
דוד05.04.20
64
האם בניזרי אי פעם הקשיב לעצמו בתוכניות הרדיו שלו איך הוא מדבר על החילונים והדתיים ? האם בניזרי אי פעם קרא איך מדברים ב"עדה החרדית" על המדינה ? האם בניזרי אי פעם שמע את אותם תשב"ר (!) שקוראים לשוטרים נאצים ? האם בניזרי גם סובר כמו הרב ב. שסגירת בתיה"כ זה רק "משנאת הדת" ? האם רק רינה מצליח מסיתה ? ט
הפוסל במומו פוס05.04.20
מתי תבינווו שאותה קבוצה שאת מדברת עליהם זה מיעוטטטטט הם קבוצה שנקראת הפלג והם משתמשים בביטויי של נאצים נגד השוטרים ועושים הכל בניגוד להנחיות מתי תבינו שרוב החרדים זה לא קבוצה קטנה שמתנהגת ככה למה להכליל ממה אתם נהנים ממש כי אצל החילונים אין משוגעים אין קבוצות מיעוט נכוןןןןןן
שיר05.04.20
63
אתה היחיד שהצלחת ולהציג את האמת בתורה בהירה אתה האיש הנכון בזמן ובמקום הנכון. כל הכבוד
מאיר05.04.20
62
הרב בניזרי! אין עליך. איש ההסברה מספר 1 של הציבור החרדי. היכן שנדם קולם של אנשי הציבור החרדי, קולך נשמע ברמה חד וחלק, בהיר וקולח, ללא חת, התקיים בך: "אדברה בעדותיך נגד מלכים ולא אבוש". יפוצו מעיינותיך.
עידו05.04.20
61
יישר כח גדול לכיכר השבת ,על שאיפשרו לעלות לאתר , דברים מאוד חשובים ומענינים עם תאריכים והוכחות של איש אשכולות רב שלמה בן עיזרי. כעת גב' רנה מצליח בבקשה תגובתך .
חקשור05.04.20
60
שפתיים ישק! תשובתך המוסדרת המגובה בתאריכים נפלאה. ענית כסילים ומרושעים כאיוולתם!
דוד05.04.20
59
חבריי החרדים - רינה מצליח ואמנון אברמוביץ' קיבלו התקף בלתי נשלט ומופרע של שנאה והסתה – הם מייצגים מיעוט תשקורתי חסר אחריות לידיעתך אברמוביץ': תקציב הישיבות הוא בקושי 5% מתקציב הפנסיה התקציבית של מקורותיך בכחול לבן; לידיעתך מצליח: שיעור התעסוקה אצל חרדים הגיע ל-63% - תביאו את הנתונים לפחות סוף השבו
עובדות05.04.20
58
תגובה חכמה ומנומקת, חובה להפיץ.
טליה05.04.20
57
חושש מרצח הגזים קצת
ימגזים05.04.20
56
אני חושש מאיש ציבור שמורשע בלקיחת בשוחד
דוד05.04.20
55
כל מילה בסלע, הצגת את התמונה במלואה, והכי יפה התנערות מהפלג אבל בלי הסתה נגד הפלג או דיכוי זכותם הדמוקרטית להפגין, (כי כשאנו מסיתים נגד הפלג או מבקרים את זכותם לחיות בדרך שלהם, אנו בעצם כורתים את הענף עליו אנו יושבים כי בעיני החילונים גם לנו אסור לחיות בדרכנו ולהפגין על עמדתנו)
א05.04.20
54
בינתיים עובד מד"א כמעט ונרצח על ידי חרדים...
אסף05.04.20
53
אשריך רבי שלמה
במחשבה תחילה05.04.20
52
רינה מצליח מרשעת לא סוד אבל אתה עם הפה מפיק מרגליות בשידורי הרדיו שלך. נוטף אהבת ישראל עד בלי די טול קורה מבין עיניך
משה06.04.20
51
בכניסה לבנקים צפיפות בניגוד להנחיות וכו' וכו'
דני05.04.20
50
במקרה מישהי שעובדת איתי בצוות היא חרדית שגרה בבני ברק. בישיבת הבוקר שלנו היא סיפרה בכאב איך התקשורת מחפשת אותם ומנסה בכל דרך להראות שהם מצפצפים על הבידוד ועל ההנחיות. לטענתה: - הרחובות שוממים. הרחוב הראשי רבי עקיבא שהינו על בסיס קבוע מפוצץ, נמצא במצב שומם. - יש בבני ברק כמעט 200,000 איש ובני ברק כו
רות05.04.20
49
גילוי דעת‼ כל ישראל עָרְבִים זה לזה. לא פעם אנו תוהים איך השנאה מטפסת ותופסת גבהים כלפי ציבור זה או אחר בעם ישראל בעזרת מנועי השנאה התקשורתיים שמלבים ומחפשים שעיר לעזאזל.מי שמכם לפלג ולזרוע הרס ושנאה בתוך עם ישראל ? יש דרכים רבות ובנועם להסביר ולחבק בזמנים דרמטיים אלו תעשו בדק בית דחוף ואל תנצלו את
יובל05.04.20
48
רינה מצליח הופכת לאישה הכי מסוכנת במדינת ישראל - מדביקה באין מפריע בנגיף השנאה שמשתולל בארץ נגד החרדים ואין כפפות או מסיכה או אלכוג'ל שיכולים לעצור אותה. ההסתה שלה כלכך מופרעת עד שדנה וויס (!) ואמנון אברמוביץ' (!) מנסים לעצור את טרלול השנאה שלה ללא הצלחה, הם יושבים מולה בפאנל במבט המום, מנסים למזער
גלית05.04.20
47
מה יותר פשוט מחרם גורף בכלל הציבור החרדי, כל עסק שמפרסם בחדשות 12,
אלי05.04.20
46
נכון כוווולם אשמים חוץ מהחרדים
החרדי הפוזל05.04.20
45
בבני ברק התושבים מתכוננים בחסות הסגר לערוך סדרים רב משפחתיים.
דוד05.04.20
44
חרם צרכני על מפרסמים בערוץ 12
נתי05.04.20
43
מדובר ברווקה מזדקנת ומרירה. תנו לה להוציא מררתה והמשיכו הלאה!! צריך לרחם על אשה מסכנה חסרת תכלית בחייה.
שטות לתת לה במה05.04.20
42
מסכים
עעע05.04.20
41
מסכימה. יישר כוח על המאמר. אבל מה נאמר על החתונות הרבות שהיו אז בהיסתר וידעו את חומרת הענין וכיבו טלפונים כדי שלא יעלו עליהם ...
מיכל05.04.20
40
פעם ראשונה שאני קורא טור כלשהו של הרב בניזרי וני ממש מופתע לטובה, הראשון שעונה לעניין עם נתונים, תאריכים ומספרים, ברהיטות, בבקיאות, בדיוק ההפך מהדמגוגיה הזולה של רינה מצליח שכרגיל אצל השמאל נשענת על כל דבר חוץ מעובדות... יישר כח הרב בניזרי
מישהו05.04.20
39
כבוד הרב בניזרי עד שלא נפסיק להסית בתוכנו נגד ה"מיעוט האלים" וה"קיצונים במאה שערים" ו"הפלג" לא יפסיקו להסית נגד החרדים, הטענות שיש לחילונים על החרדים זה בדיוק הטענות שיש לך על הקיצונים במאה שערים ברגע שאתה תוכל לקבל אותם כאנשים נורמטיביים הם יקבלו אותך, כי הרי כל מי שמכיר את הקיצוניים במאה שערים י
דוד 05.04.20
38
*תושבי בני ברק היקרים: הענישה הקולקטיבית נגד 85% מאוכלוסיית העיר* *היא תוצאה מפירות ההסתה של ערוץ 12,* *ושל ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן* הנחשב ל-" רון קובי" של רמת גן (בכל הנוגע לשנאת חרדים) גם על הפקח בבני ברק אדיר מעטו לא נישתוק עד שישב בבית . *הם לקחו תמונות של קומץ קיצוני ואלים* שלא קיים את
יעקובי05.04.20
37
אין סיכוי לרצח עם. אחרי החילול ה' שבניזרי וחבריו גרמו. המצעד לכלא של רבני ש"ס שהשחיתו את הארץ, והחילונים לא עשו רצח עם, גם עכשו זה לא יקרה.
רבינו05.04.20
36
הכל טוב, אבל למה לקרוא לאנשי מאה שערים "מופרעי נפש"??? ממש לא ולא! הם אנשים נחמדים עדינים וקנאים וזו זכותם, ובעיקר- הם חכמים!!! כי כששומעים הוראות שמדיפות אנטישמיות כגון- שהפגנה ועבודה וסופר, מותר, אבל מניין תפילה, אפילו בחוץ, אסור- אז לא בא לך לציית להוראות הללו ובדק רב!!! מי קבע את ההוראות? כופרים
מ.קנאים ת"א05.04.20
35
כל מילה פנינה יישר כוחך
ללא שם05.04.20
34
כתבת הכי נכון צודק ויפה שאפשר! יישר כח!!!!
שלמה05.04.20
33
אין כמוךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!
דייב05.04.20
32
הם לא צריכים את האהבה שלכם. כי אם הם היו צריכים, הם היו עושים אחרת את מה שהם עושים. הם עושים את מה שהם עושים לשם שמיים ולא לשם השקלים. כשהם מפנים גופה של מישהו מת כי אין מישהו אחר שיפנה אותה הם לא עושים את זה בשביל הכותרת, אלא בשביל המצווה. לא כל מי שיש לו כיפה מתחת למגבעת הוא חרדי, אז כשאתם מקללים
אליאסף05.04.20
31
כשתצטרכו עזרים רפואיים אל תפנו ליד שרה. הם חרדים. כשתרצו יעוץ רפואי דחוף אל תפנו לרב פירר. הוא חרדי. כשתזדקקו לתרומת מח עצם אל תפנו לעזר מציון. הם חרדים. כשתצטרכו תרומת כליה אל תפנו למתנת חיים. הם חרדים. כשתהיו במצב חירום רחוק ממקום ישוב, אל תפנו לאיחוד הצלה. הם חרדים. כשתצטרכו ללוות מאושפז בבתי חול
לפרסם05.04.20
30
חזק.כל מילה נכונה
ל05.04.20
29
הגברת ה"נכבדה" אבדה את השפיות מרוב שנאה. צריך לאשפז אותה להסתכלות וכמובן להעיף אותה אחת ולתמיד מהתקשורת. היא חצתה כבר כל גבול אפשרי בכל נושא שהיא עוסקת בו.
יואב05.04.20
28
חבל שלא השאירו מכלוף במרוקו היה נחסך מעם ישראל אוסלו הדמים
מכלוף גרוע ממצליח כלב נובח ולא נושך05.04.20
27
ישר כח. כתבה לענין.
lee05.04.20
26
חבל לשקר. טעינו טעינו טעינו. זלזלנו בהוראות, ההוראה שלא לסגור את המוסדות הייתה טעות קטסטרופלית, אף אחד לא שמר על ההוראות. ובתקשורת הראו איך נראו הרחובות החרדיים אחרי האיסור של התכנסות למעלה מעשרה אנשים - כמו ערב חג. כל מי שגר בשכונה חרדית יודע שעד תחילת שבוע שעבר עוד לא הפנימו את הסכמה ולא שמרו על ה
יוסף05.04.20
25
עופו לנו מהחיים! חילונים, הגעתם לנו עד לצוואר, צאו צאו לנו מהוריד, כי הגזמתם לגמרי. הנגיף הזה הגיע לארץ למיטב ידיעתי – על ידי אדם חילוני, וכך גם הנדבקים הראשונים. הם אלו שלא כל כך שמרו על הסביבה והדביקו מדינה שלימה בחרדות וחשש לחיי ההורים וקבוצות הסיכון. לאורך כל שנות החיים החרדיים במדינת ישראל, הת
תפתחו!!!!05.04.20
שכחת עשרות אלפי תלמידי ישיבות ותלמודי תורה שנשארו פתוחים שבועיים אחרי שיצא צו לסגור את כל מוסדות החינוך. שכחת עוד מאות אלפים שהתקהלו בבתי כנסת בזמן ששאר הציבור נשאר בבית. כל מי שלא התפלל ביחיד מאז שהחל הסגר לא יכל לומר ידינו לא שפכו את הדם הזה
רון06.04.20
24
הרב בניזרי היקר. צריך להפיץ את המאמר המאלף לכל הקמים עלינו לכלותינו. לכל המתלהמים והמשתלחים. תודה על קרן האור בחושך הבילבול. מחזק
אחת שכואבת05.04.20
23
הכל טוב ויפה אבל חייב לעקוץ הטוניסאים? עדה חמה שרוב רובה מסורתית דתית וחרדית. מה אתה מכניס זבל כזו בעדה הקדושה שלנו? מה עם כל החכמים והגאונים שלנו רק הזבלית הזאת שייכת לעדה שלנו? חסר לנו תורה חכמה גאוני עולם בכל מקצועות התורה. חכמים הזהרו בדבריכם. אם אזכיר כל הפשע והרשע שבעדה שלכם נגיע לט באב ולא נג
בניזרי תתבייש05.04.20
22
ר' שלמה חבל שעזבת את עמדת ההשפעה הפוליטית. אין כמוך
ירושלמי05.04.20
21
הטענות הם כלפי ההנהגה שלא הבינה את גודל המאורע, ולמרות הנחיות של משרד הבריאות המשיכו ב'עסקים כרגיל'. בעוד בכל העולם סגרו בתי כנסיות מחשש לפיקוח נפש, שלוחי חב"ד מרחבי העולם צעקו מדם נפשם להישאר בבית בכל מחיר, רבנים לא חרדים קראו לבטל תפילה במנין עוד לפני שתקנות משרד הבריאות אסרו זאת- העסקונה החרדית ה
דורון05.04.20
20
יישר כוח. כתבת כל מה שצריך במדויק! מקווה מאוד שיפורסם בעיתונות כללית אחרת מה זה שווה...
בעילום שם 05.04.20
19
רינה מצליח צודקת, כעמלקי ליהודי אומר, רינה לא אמרה שהחרדים מפיצים מחלות, היא לא אמרה שהחרדים לא ראויים לסיוע. להיפך נשקיע הכל כדי שכל תושב במדינה יהיה בריא. בניזרי מפיץ שנאה עם הכפשות נגד רינה מצליח. אמרה שיש צורך לחדש את היחס עם המדינה - לא יכול להיות שהם בזים להוראות מערכת הבריאות ועוד נציג שלהם
צבי05.04.20
18
ההאם אינך כמו התקשורת שמגנה את בני ברק, אתה גנה את מאה שערים.. האם היית שם וראית אם הם שומרים או לא על ההנחיות, או שאתה מוזן מהתקשורת??? מה ההבדל בינך ובינם??
ללא שם05.04.20
17
קול קורא במדבר...
יוסי05.04.20
16
במקום להתווכח ,כפי שאנחנו יודעים (מלימוד הגמרא) ,כדאי לעשות חשבון נפש. ברור שהחרדים אינם אשמים , אך גם ברור שלא נזהרו, כפי שאחרים נזהרו,וכפי שהיה עליהם להיזהר. לא היה צריך לחכות לפסק הלכה בעניין זה. נתפלל לקב"ה שבע"ה תתקבלנה תפילותינו ברצון,ותתבטל גזירת המגיפה .
ירא שמים05.04.20
15
לא ראיתי בשום מקום התייחסות לפסיקה שלא לסגור את הישיבות, אף שמשרד הבריאות הורה לסגור.
לא ראיתי בשום מקום05.04.20
14
בזכות עקשנותו של שר הבריאות יעקב ליצמן שמיהר לסגור גבולות והתעלם מהלחצים הכבדים שלא לעשות זאת, הפכה ישראל לאחד המקומות הבטוחים ביותר בעולם. המגיפה היתה הסיכוי האחרון של האנרכיסטים השמאלנים לקבל כאוס וליצור סחף נגד השלטון. ליצמן הצליח למנוע אותו וזו הסיבה שהם מתפוצצים עליו כך. תודה לך ליצמן!
כפיר05.04.20
13
די כבר נמאס!!! נמאס להיות השעיר לעזאזל, נמאס שכל צרוע וזב יכול בי לזלזל. נמאס שבכל אני בסוף אשם, נמאס להצטדק על שאני עדיין נושם. נמאס להצדיק ולהסביר את השקפתי, נמאס להתנצל ולומר זו דעתי. נמאס להרמס תחת כל פוליטיקאי אכזר, נמאס עוד סיבוב של בחירות שדמי בו מפוזר . נמאס להיות אשם בפעולות של יחידים, נמ
ישראל05.04.20
יפה מאד!! צודק בכל מילה!!!!!!!!
שולמית05.04.20
12
כל מילה בסלע יישר כח
חרדי גאה05.04.20
11
חזק!!! סוף סוף משהו מזיז לו ומוחה על כבוד הציבור החרדי איפה האלו שהיו צריכים לסתום להם את הפה לפני כמה שבועות כבר? שיקראו הכל מהתחלה ועד הסוף ואז מי שיהיה לו מה לומר נגד הוא פשוט דפוק חסר שכל שמאלני שרודף את האחים שלו סורי על ההתבטאות אבל אין לי מילים אחרות לתאר את זה.
הדסה05.04.20
10
חזזק וברוך הרב שלמה בניזרי, ערכת וכתבת יפה מאוד את כל האמת שהחולנים והדלי"ם רועדים ממנה.
אברהם05.04.20
9
תודה רבה לרב דברים כדרבנות
דוד05.04.20
8
מדויק מתסכל שאנחנו מסבירים את עצמינו לעצמינו, ואף אחד לא מוציא את זה החוצה. אנחנו צריכים יח״צ דחוף ובנוסף, גוף שתפקידו יהיה לנהל שערוריות כאלה: להוציא מיד מכתבי אזהרה עם איום בתביעה, להוביל חרמות וכו מתסכל ומקומם אחרי קרוב לחודש שאנחנו נעולים בבית עם הילדים והעבודה וכל כך נזהרים ומקפידים, כל הזמן הז
yael05.04.20
7
להדוף בתקיפות!! לא למצמץ מול ההסתה. התורה ולומדיה ישארו לנצח והולכי דרכים אחרים יאבדו באבק ההיסטוריה. בזכות התורה הם קיבלו את ארץ ישראל וכבשוה ובזכותינו ובזכות התורה הם קיימים כאן כרגע. שיגידו תודה על קיומנו!!
דוד05.04.20
6
לאט לאט מבינים כולם שהמצור על בני ברק הוא צעד פופוליסטי שמונע משנאת חרדים כדי ל"להגן" לכאורה על "הגזע הארי" שיושב מסביב לבני ברק מפני מפיצי הוירוס החרדים. אנטישמיות במיטבה. פרנסי הציבור שלנו נפלו למלכודת
משה05.04.20
5
צריכים הח''כ להתלונן עליה,אותנו אף אחד לא ישמע.
רויטל05.04.20
4
הרב שלמה בניזרי חזק וברוך, כתבת וערכת את הדברים באופן יפה ומסודר להפליא. הייתי מוכן לשלם כסף כדי שהמאמר הזה יתפרסם עכשיו בכל אתר אינטרנט חולני ומחר בבורא בכל שערי העיתונים שלהם, אך ה לא יקרה תמורת כל הון שבעולם, משום שהליברלים וההומנים הינם כאלו עד שזה מגיע ליהדות, אותה הם שונאים. לכו תשוטטו באתר סר
אברהם05.04.20
3
עבריינים. גנבים. פושעים. אתכם צריך להחזיר למלך במרוקו. עוכרי ישראל. פרזיטים.
נחמתרבים05.04.20
2
fכל מילה בסלע
אברהם05.04.20
1
"התקשורת החילונית" כבר חודש אומרת לכם לסגור את המקוואות ובתי הכנסת בגלל מגפה עולמית? ומה אתם עשיתם לבקשת הרשויות? שמתם פס כרגיל והיו גם חתונות בבני ברק ובית שמש. ועכשיו שכולם חולים אצלכם אתם צועקים גוועאלד. בחיי מתי תתחילו לקחת אחריות על משהו?
קני05.04.20
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

ניסיונות ומסירות נפש | כך התמודדו בנות 'טלז' בשואה • צפו

כיכר השבת | 05.05.24

בחורות הסמינר - בראש

גאווה חרדית | מבחן רואי החשבון - חרדיות עברו בפער גדול

קובי אטינגר | 05.05.24

"גם מי שלא במסגרת" | חשיפה

גדול הרבנים התימנים במכתב חריף: 'אסור לבחור ללכת לצבא, וחובה למסור על כך את הנפש'

חנני ברייטקופף | 05.05.24

"תתן לו"

במעמד נדיר ומיוחד: המקובל קיים את מצוות 'ראשית הגז'

חיים רוזנבוים | 05.05.24

יחליף את הרב בלייך

"המצב בקהילה היהודית עדיין קשה" | הרב גנוט חזר לקייב

חיים רוזנבוים | 04.05.24
ש

בריאות זה הכול

משקפי ראיה חינם לילדים? זה לא הכל

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24
ש

כלי קודש

משרה מכובדת: הדרך למיצוי היכולת הלימודית

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24
ש

פיתוח ישראלי חדשני

כל אחד יכול להרוויח אלפי שקלים בלי לעשות כלום?

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם

"כדי לבלבל את המשטרה"

הרצ"פניקים יוצאים לחסום את הכבישים - ולא מודיעים היכן

איצלה כץ | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24