כיכר השבת

מתפללים וזוכרים

הצטרפו לזיכרון • מעל 100 אלף פרקי תהילים - כבר נאמרו

ישראל זוכרת את 23,816 הלוחמים שנפלו במערכות ישראל ו-4,166 האזרחים שנרצחו בפיגועי טרור; אנחנו, זוכרים בדרך שלנו • 104,255 פרקי התהילים כבר נאמרו לזכר הנופלים • הצטרפו עכשיו (יום הזיכרון)

111
כיכר השבת | עודכן ב-ד' באייר תש"פ | 28.04.20
הכתבה פורסמה ב-ג' באייר תש"פ | 27.04.20
הכותל המערבי, היום
הכותל המערבי, היום (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

מתפללים וזוכרים: היום, יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, מדינת ישראל זוכרת את 23,816 הלוחמים שנפלו במערכות ישראל ו-4,166 האזרחים שנרצחו בפיגועי טרור.

>> הצטרפו כאן ועכשיו לאמירת התהילים <<

אפשר לחוש את העצב, להרגיש את הצער ולהתאבל על האובדן. כולנו רוצים להושיט יד, לזכרם של הנופלים הי"ד. והשנה, בצל מגיפת ה'קורונה', שהפילה מחיצות בהתמודדות המשותפת לנצח את הנגיף, ההזדמנות מתעצמת.

אנחנו, הציבור החרדי, זוכרים בדרך שלנו ומצטרפים לאבל המשותף. כולנו כואבים יחד, אך כל קהילה מתאבלת בדרכה שלה.

חסד של אמת, אהבת ישראל והכרת הטוב, זה כל מה שנדרש מאיתנו. ולכן, אנחנו, בני הציבור החרדי, גולשי 'כיכר השבת', מתגייסים ביום זה - בתמיכת וברכת גדולי הרבנים, לומר לפחות 23,816 פעמים את ספר התהילים - לעילוי נשמת הקדושים, ונקדיש כל ספר, לכל חלל או נופל, עם פנים ושם.

אנחנו, שותפים לאבל בשפה שלנו, בדרך ובאמונה שלנו, ופונים לכל אחד ואחת מכם, אזרחי ישראל: אם אתם יכולים, הצטרפו אלינו. קחו פרק, שניים, ספר, למענם של הנופלים.

>> הצטרפו כאן ועכשיו לאמירת התהילים <<

תוכן שאסור לפספס
111 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
49
״בתמיכת וברכת גדולי הרבנים״... ציין אחד !
משה אברמוביץ28.04.20
48
יוזמה מרגשת ומדהימה!!!!!! תודה כיכר:) ולגבי כל מי שמעז לכתוב תגובות כדוגמת:החיילים לא נרצחו על קידוש ה' אלא התאבדו" וכדומה. כמה דברים: 1.אתם פשוט רדודים וחסרי רגישות וטקט מינימלי לדבר על נושאים כאלה ועוד להביע דעות חצופות שכאלה!!!!!! אין לכם לב?????????? ואם מישהו או מישהי ששיכלו קרוב משפחה קוראים א
בחורה28.04.20
47
למה שוים יחס בכלל? פרפורי גסיסה ארץ ישראל מאברהם אבינו שיייכת לבני ישראל. תמיד היינו גם בלי מדינה. מדינת ישראל זה חיים של 70 שנה להיצרף בכור ההיתוך של הציונות וערב רב. וכבר מגיע הסוף הטוב. בקרוב נראה את כל האמת. גם מי שלא מאמין.
פ28.04.20

הצגת כל התגובות

46
היידה לכל המגיבים האחרונים, סו"ס מסירים פה את החרפה שיצרו כמה שונאי ציון עלובים!! יה"ר ובמהרה יקויים בהם "ברכת" המשורר האהוב לאלקיו "יבושו וסוגו אחור כל שונאי ציון, יהיו כחציר גגות שקדמת שלף יבש, שלא מילא כפו קוצר וחיצנו מעמר, ולא אמרו העוברים ברכת ה' עליכם"!
עברי אנכי28.04.20
היידה ביבי נתניהו... על מה אתה שמח? פשוט לא נותנים לענות ליהודים האחרונים ולא מעלים את התגובות מחשש שכולם יראו שצד האמת גובר ואין לצד השני מה לענות... אני כבר רגיל שמנסים לחסום פיות, לא מתרגש בז לכל מי שמעלה תגובות נגד צדיקים ורבנים אבל לא נגד הציונות הקדושה,
א28.04.20
45
אני ממליץ לך אותו אחד שכתב פה כל כך בזלזול על החיילים לראות את הסרטון של הרב יצחק יוסף הרב שלמה זלמן אוירבך אמר לתלמידיו שרצו לסוע לקברי צדיקים בצפון-למה לכם? יש לכם מלא צדיקים בהר הרצל- ממליץ לך ללמוד מהם אה שכחתי גם הגדולים תורה אתם מזלזלים...
עם ישראל28.04.20
ואני ממליץ לא לשקר ולא להמציא סיפורים על הגרשז אויערבך זצל, וגם אם היה כזה ספור אבל יש עשרות סיפורים הפוכים מהחזון איש הגרי"ז מבריסק הרב שך הבית ישראל מגור הסטייפלער ועוד
628.04.20
44
למקרא התגובות, אני מבין שהחרדים הם עדר של מטורפים וחסרי תקנה. לא ניתן לנהל דיון רציונלי עם חמומי המוח של דעא"ש, באותה מידה לא ניתן לנהל דיון רציונלי עם חמומי המוח החרדים. מי שלא מוכן ליטול חלק שווה בחובות, לא מגיעים לו שום זכויות. על מדינת ישראל לשלול מהם את זכויות האזרח ולזרוק אותם לג'נין, לעזה, ל
שלום28.04.20
43
למה רוב החרדים בעולם חיים במדינת ישראל החילונית? הרי מדינת ישראל הוקמה בניגוד לדעתם של גדולי התורה באירופה, החרדים הרי לחמו בציונות והקמתה מהווה סטירת לחי מצלצלת בפרצופם. למה אם כן הם חיים במדינה שקיומה מהווה אנטי תזה והוכחה מוחלטת לכשלון של הדרך וההשקפה החרדית? 2000 שנה החרדים הסתדרו יופי בלי א
אני שאלה קטנה 28.04.20
התשובה האמיתית היא החרדים שהם אנטי ציונים גרים פה עוד מזמן עליית תלמידי הגרא ועליית תלמידי הבעש"ט וגם מאוחר יותר, עוד לפני שנולד הרצל כבר היה פה ישוב חרדי אשכנזי מאירופה, ולגבי שאר החרדים כמו אגודת ישראל אז אתה צודק הם כלל לא אנטי ציונים כמו סאטמער והם דווקא כן אוחזים מהמדינה והם חצי חצי, עוד לא דת
תשובה28.04.20
42
חסיד סטמאר האומלל שכותב כאן מרגיש כאילו ארה"ב שייכת לו או לבאבע שלו ומציע לכולם להגר. וכי ארה"ב פתחה את שעריה לפני כל היהודים בזמן השואה? לא. וגם היום ארה"ב לא מקבלת את כל מי שרוצה להגר אליה. הגירה היא דבר מורכב ולא קל בכלל. כך או כך יש בארה"ב קרוב למיליון ישראלים שמסתדרים יפה בלי סטמאר.
ארה"ב לא שייכת לסטמר28.04.20
41
מדינה ששוטרים מושכים בפיאות שווה למות עליה??????????????
נח28.04.20
מזה קשור??? יש את ארץ ישראל! אנחנו מגינים עליה, וזה זכות עצומה!!
אלחנן28.04.20
לך לאוקראינה, ואם לא תלך "יעזרו" לך...
לך לאוקראינה!!!28.04.20
40
לא משנה מה העמדות של כל אחד מותר וטוב להגיד תהילים או ללמוד לעילוי נשמתם וצריך להעריך את מה שהם עשו ועושים
מייח28.04.20
39
שמע חביבי. יכול להיות שאתה צודק אבל תחשוב שניה אם כל הארץ עכשיו חושבים על חללי צה"ל אז עדין יש עניין שדווקה היום גם אנחנו נחשוב על זה יותר.
דודו27.04.20
38
אבל חבל על הדגש של הדרך שלנו אין בזה חרדי או חילוני אני אישית מכיר משפחות דתיות שגם מקדישים מזמנם לתהילים
ישראל אדריכלים27.04.20
37
אתה רוצה שאכתוב את האמת על סטמאר? על גזיזת פיאות וזקנים למי שנהג אחרת מהם? על הבנות בסטמאר שהתנצרו? על מאות נשים שעזבו את סטמאר בגלל החינוך הקיצוני והפכו לחילוניות? על המריבות העקובות מדם עם בעלזא? על הסכסוכים בין שני האדמו"רים על כסף ושליטה? על הרדיפות שרדפו את רבי משה פיינשטיין רק בגלל שפסק אחרת מ
ל"קח אקמול" 28.04.20
36
זה מדהים עד איפה היתדדרתם כי מי שלומד ומתפלל הוא רודף רוצח והכי חשוב זה "חילול השם" כמו שאתם קוראים לזה אבל מה שאתם עושים כאן אתם בטוחים שזה "קידוש השם" אוי לה לאותה בושה רק אל תשכחו לכתוב שהמשיח בפתח ברור שהוא יבוא אם כזה "אהבת חינם" לחיילים ושנאת חינם למי שלומד או מתפלל
עולם הפוך27.04.20
אף אחד לא תקף לומדי תורה, אני עצמי כבר שנים לומד, לא בצבא ולא בעבודה, אבל טיפת כבוד למי שמסכן עמצו להגם עלי ועל עמי אכן יש לי, באמת בושה שזה נחשב "קידוש ה'" ולא דבר פשוט וטבעי, תהיה הגיוני ואל תתלהם סתם.
עולם ישר ראית!28.04.20
35
קיבלתי בין היתר 2 שמות של ערבים השאילה אם אומרים תהילים עליהם הלכתית או לא?
אנייי27.04.20
34
גולשי הכיכר לא לוקחים חלק בחגאות של הציונים. אנחנו זוכרים ומוקירים ומכבדים כל אחד שפעל למעננו ונפגע בדרכים יהודיות, אנא אל תתיפיפו לאחינו הטועים, הציבור החרדי הקיז נהרות של דם על מציאת חן. האם יעמוד מאן דהוא דם למען הציבור החרדי שתרם למדינת ישראל???? תפקחו עיניים אנו פועלים בדרכינו בלבד..
למען כולם27.04.20
למה להשתתף בצער של עם ישראל ובזכרון על הקדושים זה נקרא להתיפיף? "אנו פועלים בדרכינו בלבד" אתם לא חלק מעם ישראל? אני מקווה שתחזיר לי תשובה אמיתית וכנה... (וגם שתחזור בתשובה שלמה אמיתית וכנה)
?!27.04.20
לבקשתך אחזיר לך תשובה כנה ואמיתית, כי אנחנו בציבור החרדי הראשונים להשתתף בצערן של ישראל בפועל ממש, וגם בלב. כאשר האחראים 'שם למעלה' יתנצלו על ההסתה הפרועה והמשתלחת נגד הציבור החרדי אנו נחשוב גם על לכבד את דעתם. יתכן מאוד שחלק מאותם קדושים וטהורים שאתה עומד עליהם דום, בזו לך ולכל הקדוש והיקר לך מבלי
למען כולם28.04.20
מה קשורים החיילים האומללים שנפלו בהגנה על ארצם, להשתלחות בחרדים? אף אחד פה באתר לא לוקח חלק בדרכם של אחינו הטועים, יש פה חלוקת פרקי תהילים, קטעי חיזוק.. חבל להסתכל על החלק השלילי... וחוץ מזה, לגבי העמידה בצפירה, בביתך- אל תעמוד, אבל ברוחוב- במקום ציבורי שבו אנו אמורים לשמש דוגמא, חובה לעמוד ולקרוא
שיראל28.04.20
33
אינני שונא את סטמאר אלא את דרכם המעוותת. האם כל חסידי סטמאר מקפידים על קלה כבחמורה? לשנוא יהודים שחושבים אחרת - הם בוודאי מקפידים. הם שונאים את בעלזא ורדפו את הרבי מבעלזא באכזריות ובאלימות. גזזו זקן ופיאות לרב מענדל ועכטער. ועדיין ממשיכים לריב ללא הפסקה זה עם זה. אני לא מקנא בכלל בחסידי סטמאר שגרי
ל"קח אקמול" (30) - קח הרגעה28.04.20
32
הי''ד
שמשון 27.04.20
31
חרדי או חילוני - זה לא משנה. מדובר ביהודי. יהודי שנפל על קדושת ה', עם ישראל וארץ ישראל. צוררי ישראל לא הבחינו לאיזה מפלגה הוא משתייך, אם הוא חובש כיפה, או על איזה הכשר הוא מקפיד. יכול להיות ששמר שבת, ויכול להיות שלא. יכול להיות שעל זרועו הניח תפילין, ויכול להיות שהניח קעקוע. עדיין הוא יהודי. עדי
חיילים קדושים27.04.20
30
יישר כח על היוזמה!!!!!!!!!
שיראל27.04.20
29
אתה מדבר כאילו אין בארה"ב 60 אחוזי התבוללות (בזמן שבישראל אחוזי התבוללות נמוכים) וכאילו ארה"ב פותחת את שעריה לפני כל מי שמעוניין בכך. אתה גם חושב שמישהו מקנא בחסידי סטמאר החיים בשכונותיהם מוכות הקורונה במונרו ובויליאמסבורג. לא צריך להיות חסיד סטמאר כדי להגר לארה"ב. יש מיליון ישראלים בניו יורק ולוס א
לסטמארי המגוחך28.04.20
28
פשוט בושה להיות חרדי ולהשתייך לאמירות המטופשות של המגיבים כאן! מעניין אם מישהו מכם ראה מימיו אמא שלא ישנה בלילה כבנה מעבר לגבול?? מישהו מכם עסק פעם במניעת פיגועים?? מישהו מכם איבד קרוב ע"י מחבלים ערלים?? אל תענו לי... ברור שלא... אם חלילה אחד מכם היה נכנס למעגל השכול... הוא היה מדבר אחרת לגמרי!!!
מתבייש28.04.20
ועכשיו לא הלך לך עם שכל ודעת תורה אז אתה מנסה לפתות אותנו לציונות עם "רגש" כן זה יכול להיות מאוד מצער וכואב מה שאתה כותב, אבל צריך לזכור את השורש של אלו שהקימו מדינה בניגוד לדעתם של גדולי ישראל, כשלא אכפת להם שימותו כל כך הרבה חיילים בגלל תאוות השלטון שלהם, כשאתה בוכה אז תפנה את האצבע למי שאשם ב
א28.04.20
סבתא שלי ז"ל איבדה את שני אחים שלה כשעלו מתימן לארץ, ולעולם לא אמרה מילה נגד החיילים ונגד צה"ל... אפשר לחשוב לעצמך מה שבא לך, ולא לומר פה הכל!!!
שיראל28.04.20
27
לתגובות שהיה ברור שיעלו מתי שהוא: אף אחד לא לקח חלק, יש פה מיזם מהמם של קריאת תהילים לזכר החיילים הקדושים, ולא יקרה כלום אם תשמעו כמה סיפורים על אחים שלכם שנפלו למען ההגנה על ארץ ישראל!!! קרובי משפחה שלי, הקריבו בן, חייל, שנהרג בפיגוע באחד המחסומים, אני באה מעיר שיש בה עשרות חיילים, אני שומעת את האמ
שיראל27.04.20
באמת אין שום צורך לצבא בגלל שאלוקים יכול לנהל הכל בעצמו והוא לא צריך שיעזרו לו כלל וכלל
באמת27.04.20
נכון מאוד!!! אבל לצערינו, אנחנו לא חיים בעולם שכולם יושבים ולומדים, ולכן צריך השתדלות מאיתנו כדי להגן על הארץ... החיילים אלה שליחים של אלוקים ולא אני אמרתי את זה.. הרבה מגדולי ישראל אומרים את זה! וכמובן, שאף אחד לא יבין מדבריי שאני לא מחשיבה את התורה כמגינה- כי התורה היא היחידה שמגינה- והיא גם נותנת
שיראל28.04.20
תסגור את בתי החולים קופות החולים ומשרד הרווחה יא גיבור, הרי הקב"ה באמת לא צריך כלום ויכול להסתדר בלעדם,אתה פשוט טיפש.
אליעזר28.04.20
26
קומו ונצדיעה לצדיקים האמיתיים שנפלו למען תחייתנו
נתי27.04.20
25
נראה שהריר נוזל מפיך מרוב שנאה איומה ליהודים שאינם חושבים כמו סטמאר ונטורי חרטא. כפוי טובה שכמותך. משתלח בחיילי צה"ל המגינים על חיי יהודים. אוהב ערבים אתה ושונא יהודים שאינם חושבים כמותך. אתה אוהב את הפלשתינים? לך לחיות ביניהם. מי מקנא בכלל בתושבי קרית יואל ומי רוצה לחיות ביניהם? מי מקנא בתושבי ויל
למגיב 30 הקיצוני ואוהב הערבים 28.04.20
24
את אנשי הגיס החמישי – הווה אומר ערבים וחרדים אנטי ציונים, יש להעלות על משאיות ולזרוק לעזה רמאללה. הדמוקרטיה לא נועה לבבונים ולנאדרטלים. מילא הם לא מתגייסים ולא תורמים מאומה למאמץ הכללי לשמר את מדינת ישראל, הם עוד מנצלים זאת כדי להסית נגדה ולזלזל בה. עם חמורים לא מנהלים דו שיח פילוסופי. מי שלא מכי
המלחמה הבאה28.04.20
23
הנה השיר המיוחד של מדינת ישראל. ד' הוא מלכנו ולו אנחנו עבדים, התורה היא חיינו ולה אנחנו משועבדים. ובשלטון הכופרים אין אנו מאמינים, ובחוקותיהם אין אנו מתהלכים. בדרך התורה נלך באש ובמים, בדרך התורה נלך, לקדש שם שמים – לקדש שם שמים!!! השיר הועתק לרגל כל האירועים הפוקדים אותנו לאחרונה.
הנה השיר המיוחד28.04.20
דרך התורה שלך אינה תורת ה
שמעון28.04.20
22
יופי של יוזמה. אמרתי ושיתפתי
יונתן28.04.20
21
כל מי שמדבר נגד היוזמה ללמוד תהילים לע"נ חללי צה"ל ולא משנה מה סיבת נפילתם, שידע נאמנה שהוא ערב רב וספק גדול אם אבותיו עצגו על הר סיני
אברהם27.04.20
כנראה שאתה לא מכיר מי ומה זה ערב רב
לאברהם27.04.20
התנא הקדוש רבי יוחנן דבר נגד החיילים והבריונים שלא רוצים להכנע לרומאים לפלסטינים ורוצים לשלוט פה, ועקב כך הם נהרגים על קדושת תאוות שלטון ודגל ודרכון, כל מי שתומך בצבא שלפי החזון איש זה יהרג ואל יעבור להתגייס לשם אז שיידע שהוא ערב רב שעמד בהר סיני כי גם אז הערב רב עמדו שם,
יצחק27.04.20
20
כל הכבוד ממש חסד תודה רבה
ויינר28.04.20
19
חיילי צה"ל לא התאבדו. הם מסרו את נפשם כדי להגן על חיינו. אתם סטמארים/ נטורי חרטא/ חולי רוח כפויי טובה ורשעים שעסוקים כל היום בשנאת חינם ובסכסוכים. אתם אוכלים זה את זה בלי מלח ואדמור"י סטמאר רבים האחד עם אחיו כמו תרנגולים. לכו לעזה ולרמאללה ותתקבלו בברכה. עלובי נפש פחדנים, לכו להתרפס לפני האיראנים ול
לקיצוניים חולי הרוח וכפויי הטובה28.04.20
שנאת חינם זה לשנוא יהודים סאטמערים שמאמינים בהשם ומקפידים על קלה כבחמורה ויש מצווה של ואהבת לכל מי שמאמין ושומר תורה, אני מבין שאתה מקנא בהם באלו שגרים בחו"ל ונוזל לך ריר שהם לא חיים בסלט הציוני המסובך, אבל בכל זאת אם אתה מדבר על שנאת חינם אז תסתכל במראה רואים שחיפשת מה לכתוב עליהם רע ובקושי מצאת
קח אקמול28.04.20
18
העולם שחור מאד. "עולם השקר" אין אור, אין טיפת אור, אפילו לא נר קטן דלוק, אין אור. בכל מקום יש מלשינים, יש מרגלים שמנסים להרוס בכוח את הבסיס של היהדות שזהו הבית -היהודי -האמיתי, שבו האבא לומד תורה, ואולי עובד, גם האמא משתדלת לגדל את הילדים לתורה ומצוות ומעשים טובים, ילדים שמאמינים בקב"ה עם כל הלב שלה
לא מתפלל להם28.04.20
תעשה מה שהרב שלך אומר.. יש דעות לכאן או לכאן.
אבא 28.04.20
17
אכן, נדמה לי שהסיפור אומת עם בנו הגר"ע שליט"א
איש שקול27.04.20
16
"אֶרֶץ אֲשֶׁר ד' אֱלֹקיךָ דֹּרֵשׁ אֹתָהּ תָּמִיד" "אֶרֶץ אֲשֶׁר ד' אֱלֹקיךָ דֹּרֵשׁ אֹתָהּ תָּמִיד" "עֵינֵי ד' אֱלֹקיךָ בָּהּ מֵרֵשִׁית הַשָּׁנָה וְעַד אַחֲרִית שָׁנָה" *מי שלא רואה את עיני השגחת ד' ית' שמו, פעם אחר פעם, על עם ישראל, ובפרט בארץ ישראל, בלי שום עזרה מחיילים וכו' (קורונה, טילים מעזה,
רדיפת הדעת27.04.20
15
לומר מחר פרקי תהילים לע&quot;נ הנהרגים על קידוש ד&#039; ובמסירת נפש למען מצות ישוב אר&quot;י הי&quot;ד, היום אני לומד לע&quot;נ הרוגי השואה הי&quot;ד. המדינה הארורה הזאת שרואה במפעל ליצור חמצוצים צורך יותר חיוני מלימוד התורה הקדו&#039; לא תכתיב לי את סדר היום ואת הלוח שנה. זה מזעזע שאתר שקורה לעצמ
שלום28.04.20
חזק
א29.04.20
למה לאנשים כמוך יש אזרחות במדינה הזאת? למה לא קושרים אתכם ומגלגלים אתכם לעזה ורמאללה? ולמה המדינה הדפוקה הזאת לא רודפת טיפוסים בוגדניים ונאלחים כאלה למוות?!! יבוא יום ונטפל כמו שצריך באויבים מבפנים. דעת הקהל בישראל מתחילה בהדרגה להתבשל לכך הודות להתנהלות המפגרת והמגלומנית של החרדים. הישראלים מתחילים
מדינה ארורה?28.04.20
14
היה חסיד אחד שהיה קורא כל יום תהילים לע'נ כל הנפטרים שבעולם-חוץ מיום הזיכרון לא היה קורא כי יום זה נקבע ע''י הציונים-
יוסף28.04.20
13
יש פה סאטמרי מנוול שכותב דברי בלע נגד חיילי צה"ל שמסרו את נפשם כדי להגן על עם ישראל. סטמארי מנוול שכמותך. מי אתה בכלל? שונא ישראל ורשע. שב בשקט ואל תפתח את פיך על קדושים וטהורים.
סאטמר תתביישו28.04.20
הם לא מסרו נפשם הם התאבדו!!!!
התאבדו28.04.20
נאום החמסניק המטורף. למה אתה לא חי בעזה ורמאללה עם חבריך הפלסטינים האומללים? בדעא"ש מגייסים לוחמים חדשים, למה הבטלנים החרדים לא מצטרפים אליהם? מי שעוד לא מבין למה צריך לשלול זכויות אזרח מהחרדים המטורפים - הנה התשובה. לא מקבל את הטענה שאלה לא הרוב אצלהחרדים, החילונים שמים את המטורפים שלהם בבתי סוהר!!
דברי החמסניק28.04.20
די לדבר ככה!!!! נכון, הוא אמר דבר מזעזע! אבל בנוסף לכל הוא אח שלך!!!!
רונוששש28.04.20
יש פה חילוני או מזרוחניק דתי לאומי כמוך שבכל העבירות הם תומכים אבל חלילה לא בעבירה לגנות את הרמטכל ששלח חיילים להיהרג במקום לא להתעקש על איזה דגל יונף פה, כשאין שכל ואין דעת תורה יש השתוללות של קטני דעת אומללים כמוך
תירגע ותענה לענ28.04.20
לדעת הרבנים המתנגדים לציונות... מותר שיהיה לך אינטרנט??? מותר לדעתם לגלוש שעות ולהגיב על כל מי שכותב נגד דעתך?? אז גם אתה בעצם בוחר 'למות על קידוש דעתך' ולקיים בחירוף נפש את חובת המחאה נגד 'המדינה הציונית'.. ובו בזמן לעבור על דברים האסורים שלדעתך פחות חשובים... מעט ענווה בבקשה לפני שאתה משתלח באחרי
תרגע ותענה...28.04.20
אני גולש פה כי זה ימי הקורונה ונמצאים כל היום בבית, אז לפחות אני כותב את האמת, אבל זה לא שאני צדיק או קנאי אני סתם יהודי פשוט אנטי ציוני שחשב הרבה על הציונות ועל כל הדבר הזה וחקרתי וזה המסקנא שהציונות היא נזק לגשמיות ולרוחניות של העם היהודי
א28.04.20
12
אני בן 58 וגדלתי על גבול יגע כפיים בירושלים. במלחמת ששת הימים לקחו אותי למקלט וסבא, חסיד גור, הוציא את האקדח שהחזיק בארון בין הכסתות עוד מימים שהיה מקורב לאצ"ל בירושלים. אבא גוייס אז למל"ח וביום שחזר הלכנו לכותל ברגל מסביב דרך מעבר מנדלבאום ואני ליד סבא שכמעט רץ בין החיילים ודמעות בעיניו. בדיעבד, יו
חרדי ישראלי27.04.20
11
סמל נתנאל קהלני הי"ד בן נעמי ודני שיחי' בן דוד שלישי שלי... נהרג בפיגוע במבוא דותן יחד עם חברו זיו דאוס הי"ד קשר משפחתי קצת רחוק אבל נשאר תמיד קרוב ללב!!! ת.נ.צ.ב.ה.
שיראל27.04.20
10
החילוניות לא בגלל הציונות אלא בגלל ההשכלה והמודרנה. הציונים לא היו מנצחים במלחמות לו המושגים שלהם היו חרדיים או מימי הביניים, ולא היו מקימים מדינה מתקדמת שרוב החרדים רוצים לחיות דווקא בה לו ספר ההוראות שלהם היה הגמרא. מה לעשות, איפה שהגיעה המודרנה הגיעה איתה החילוניות והביאה לקריסת היהדות המסורתי
הדרדרות רוחנית28.04.20
סלח לי אבל אתה חולה נפש, למיטב ידיעתי כל היהודים בארץ נמצאים באותו גלות כמו יהודים בחו"ל, החילוק היא רק שאצל הציונים זה גלות יותר גדולה עובדה שיש יותר יהודים שנהרגים אצל הציונים מאשר בחו"ל, אתה מקנא ביהודי חו"ל שחיים בגשמיות הרבה יותר טוב מאשר אצל הציונים העלובים, אני הייתי אומר הפוך שהתפיסה הגל
אין לך שכל28.04.20
9
אני מרגיש שאין עוד לחרדים סיכוי תשמעו זה ממש לא מעניין העמדה שלכם למדינה ולא ברור לי למה זה קשור שלושים ומשהו אלף אנשים נרצחו על הגנת המדינה הזאת אי אפשר להגיד עליהם תהילים?! זה מעבר לאגו העצמי שלכם? מה זה משנה העמדה שלכם לגבי גיוס לצהל? האנשים הללו מתו על הגנת המדינה שבה אתם חיים, צירוף מקרים אי אפ
אחרי שאני קורא את כל התגובות פה28.04.20
אני רוצה לענות לך ואני משתתף בצערך וכואב שאתה מיילל בשביל זה ולא בשביל מליוני ילדי ישראל שמקבלים חינוך חילוני ובשביל מצעד התועבה בירושלים, אבל זה לא משנה, הרי הרוחניות והנשמה של עם ישראל במילא לא אכפת לך ולא מדבר אליך רק מה שנראה לעיניים מצג שווא, התשובה לשאלתך נעוצה בשורש של המדינה והציונות, למה
528.04.20
טיפש, הם התנגדו לחילוניות לא לכיבוש א"י, חבל שאנשים לא מבינים דברים פשוטים ולא מכירים דברים מפורשים
עברי אנכי28.04.20
נרצחים למעננו? את תמימה, החילונים כמו השמאל, לא למעננו לא..
אבא 28.04.20
8
להפוך את היום הזה לזכרון של חללי צבאות ה' ורבניהם.אשר המיתו עצמם באוהלה של תורה במגיפה.
רבינו27.04.20
7
יש סיפור שפעם בא יהודי מארץ ישראל בזמן שהיתה מלחמה(אולי יום הכיפורים או ששת הימים)לניו יארק לרבי יואל מסאטמאר ורב יואל שאל אותו למה בא והיהודי ענה לנוח צעק ובכה רבי יואל אתה בא לנוח ודם יהודי נשפך!!!הרעיון מהסיפור הוא שאף מי שנגד מדינת ישראל ונגד התגיסות לצה"ל אף הוא צריך הצטער על יהודים שנהרגו
עעע27.04.20
6
כואב לחרדים האנטי ציונים לראות בשגשוגה של מדינת ישראל, קשה כשאול הקנאה! כואב להם שהתנגדותם ומלחמתם לציונות התבררה כטעות הסטורית שהביאה את רובם המוחלט לאושוויץ. כואב להם לחרדים האנטי ציונים שמדינת ישראל המשגשגת לא סופרת אותם ממטר ולא רואה בהם שום תועלת. כל הכוחות היצרניים והיצירתיים שהביאו את מדינ
קשה כשאול הקנאה28.04.20
מתר לי גם להגיב לברנש הזה שחי בסרט, כואב לך שרבבות חסידי סאטמער חיים בחו"ל בתנאים הרבה יותר טובים מהקש העלוב שיש אצל הציונים... שגם המעט כסף שיש לציונים זה אחרי שהם עשו שנור באמריקה ומקבלים כל שנה מליוני דולרים מהבוס האמריקאי לטובת הצבא והמדינה הענייה שלהם... כואב לך שמאות אלפי חרדים בחו"ל שמים פס א
כבומרנג כל התגו28.04.20
5
זה יום הזיכרון על 'קדושת' חיות האדם שזורקים רימונים על על ילדות קטנות?
דוד27.04.20
תתבייש. אין לי מילה אחרת חילים זורקים רימונים, כמו שחרדים זורקים אבנים ומתנחלים רוצחים ראשי ממשלה. תעלו רמה!!
איש שקול28.04.20
4
יש סיפור שאני מקיר מקרוב על רבי שלמה זלמן אוירבך שתלמיד אחד שאל אותו אם ללכת לקברות צדיקים בצפון אז הרב אמר לו בשביל מה לך ללכת לצדיקים בצפון יש לך בבית הקברות הצבאי את הצדיקים הכי גדולים תתפלל שם!!! אני יודע ממקור ראשון שניסו להעלים את הסיפור הזה במיוחד הפלג הירושלמי שגורמים לחילול ה&#039; אבל הינה
איש27.04.20
הבנים של רבי שלמה זלמן זצל עוד חיים אתנו הרב אברהם דוב בטבריה ורבי עזריאל בבית וגן ורבי שמואל זצל שהיה חי עד לפני שנתיים, ומעניין שאף אחד מהם לא מאשר את המעשה
כ27.04.20
הרב שמואל גרינפלד ז"ל שמע דבר דומה ונדמה לי כי הדבר מופיע ברמז בספר ועלהו לא יבול שאכן היו במשפחה מי שהתנגדו להפצתו בדיוק מטעמים שציין מר.
במו אוזני 27.04.20
זה הרבי מחב"ד אמר ולא כפי שפורסם
אנייי27.04.20
3
פשוט תתעלמו, זה מה שהוא רצה הרי, תשומת לב. מסתמא מחכך ידיו בהנאה.. הטוב ביותר הוא-להתעלם. ושיאכל את הכובע.
שרי28.04.20
חה חה כשאין מה לענות אז מגיבים כמו שהגבת? אני יאכל את הכובע? בנתיים נראה שאתה נבוך ואוכל את הכובע...
628.04.20
6 יקר, אני 19 ובינתיים זה נראה שלך אין מה להגיב - למה לא ענית למה שכתבתי? ב"ה הקהתי את שיניך כדת כמצוות בעל ההגדה אז בתיאבון עם הכובע...
עברי אנכי28.04.20
ועוד איך הגיבו לך! אבל לפעמים לא טוב תמיד לענות לכל תגובה טיפשית משום שזה נותן לתגובה הטיפשית במה וחבל...
ט28.04.20
יש לי הגבה מה להגיב, אבל לא אגיב לך מהסיבה שכבר ציינתי ומהסיבה הנוספת שרבים וטובים ענו לך לפני וטוב ממני. עפר לפיך
שרי28.04.20
2
גולש 6, ע"ז נאמר, מילא שאתה בור, אבל אל תראה את זה ברבים, אתה כולך חתיכת עם הארץ וכפוי טובה לאנשים ששמרו עליך ועל משפחתך, אנשים שבזכותם אתה חי פה בכלל. וחמור מכך, בדברי ההבל שלך אתה כפוי טובה מאין כמוך לא-להיך, אשר לאחר כמעט אלפים שנות גלות, שאנו היינו דוויים וסחופים ונתונים למכים, וגדולי עולם כהגר"
עברי אנוכי27.04.20
עם הארץ מדרבנן ודאוריתא כל המצווה של כיבוש הארץ שמדובר זה היה ליהושע בן נון ובזמן שבית המקדש קיים, אבל מאז שנחרב בית המקדש אין שום מצווה לכבוש ולהיפך זה אסור בגלל 3 שבועות, למה לשיטתך האריזל והבית יוסף והרמבם והרמבן לא הקימו צבא יהודי לכבוש את הארץ? למה כל הצדיקים לא הקימו צבא לכבוש את הארץ אם זה
ע28.04.20
לא חמודי, לא, המצוה הזו לא בטילה בזמן מן הזמנים כמו כל מצוות התורה, ועל השאלות החכמות שלך ענו כל הפוסקים שפשוט מעולם לא פתחת אז עיצה טובה, שב תלמד ת'סוגיא ברצינות במקום להשתלח בטובים ממך ולבזות את עצמך
עברי אנכי28.04.20
איזה פוסקים יא מדומיין? תראה לי פוסק אחד שפוסק שחייבים ויש מצווה לכבוש את הארץ "אחרי חורבן בית שני"? אם היה כזה פוסק הוא בעצמו היה חייב לקיים את המצווה, כי הרי לא ייתכן שהוא יכתוב שיש כזה מצווה בזמננו והוא לא מקיים אותה, מעניין שהאריזל הרמבם הבית יוסף הבעש"ט הגאון מווילנא אף אחד מהם לא ייסד והקים צב
אא28.04.20
איסור 3 השבועות לא מופיע בשום מקום להלכה . הרמבן פוסק את מצוות כיבוש הארץ להלכה. היחידי שמזכיר את האיסור הזה זה בעל מגילת אסתר שהוא דעת יחיד. ר זירא למיטב זכרוני עלה לארץ במסירות נפש כי לא רצה להמתין למעבורת. וזה לא דבר דברי אגדה זה דברי הגדה ובאמת לא פוסקים על פיהם להלכה... מה לעשות יש כללים ברורי
בייניש28.04.20
קודם כל הרמבם בעצמו באיגרת תימן מזכיר את איסור דחיקת הקץ והשבועות, ועוד הרבה פוסקים שאני לא זוכר עכשיו, המהרל מזכיר בפירוש את איסור 3 שבועות ואומר שזה ביהרג ואל יעבור,(והפוסקים אחריו דנים בדבריו למה זה ביהרג ואל יעבור, חלק אומרים שזה בגלל שהשם השביע אותנו ושבועה זה חמור עד כדי יהרג) ולגבי למה השולח
רייניש הישר...28.04.20
אתה עמר'ץ מושלם, לא מבין גרוש בכללי פסיקה, למען כולנו - שב בלול אם היית לידי בבימ"ד הייתי מקהה את שיניך, אבל להקליד כ"כ הרבה כבר אין לי כח, וכאן זה לא ישיבה, אז צר לי
עברי אנכי28.04.20
טיפש בידיים אני יותר חזק... זה אפילו לא הרמה שלי לענות לך ככה אבל ככה אתה כותב כמו ילד בן 6, עניתי לך עם מקורות למשל המהרל פסק ש3 שבועות זה ביהרג ואל יעבור, לך אין מה לענות וזה די טבעי ונורמלי שאין מה לענות על האמת... אל תיקח ללב אני מבטיח לך שתוכל לחיות גם אם תדע שהגאולה תבוא לא דרך הציונות, כן
אתה שוטה28.04.20
ימח שם הערבים שונאי ישראל
שרי28.04.20
ישר כח
שרי28.04.20
1
אני בטוח שלא תעלו את התגובה שלי מרוב חופש הדבור נגד גדולי ישראל שיש בתגובות שלכם... אבל בכל זאת, צריך רק לציין שהרבה חיילים לא מתו על קידוש השם או על קידוש התורה, הם מתו בגלל שבמקום להניף דגל פלסטיני ולא לגזול ולהשתלט על הערבים, הם רצו לשלוט ולהשתלט על הערבים שגרים פה עוד לפני שהציונות התחילה ב
א27.04.20
כמה בורות וחוסר דעת יש לך מה אתה בכלל מבין וכי הקדוש ברוך הוא אמר לישמעל שהארץ תהיה שלו הוא אמר לאברהם &#039;&#039;כי לך אתננה&#039;&#039; תתבייש לך ותעוף מפה אתה לא ראוי להיות בארץ הזאת
איש27.04.20
אבל עכשיו אנחנו בגלות עד ביאת המשיח
הלו 28.04.20
בזוהר הקדוש כתוב שהשם נתן לעם ישראל את הארץ רק אם לא חוטאים אבל ברגע שנגזר עלינו גלות אז הארץ שייכת לישמעאל שזכה בה "בזכות מצוות מילה", (על אף שזה לא מילה בכל פרטיה כמו שאנו עושים) כך אומר הזוהר הקדוש לא אני, אני ישאל אותך למה אתה והרבנים שלך עוד אומרים במוסף "מפני חטאינו גלינו מארצנו ונתרחקנו מעל
א27.04.20
פרט לכל ההוצאת שם רע שכבר הח"ח האריך בעניין, וכל האיוולות העובדתית, וכי אתה חושב שהם לא היו רוצים לזרוק אותנו לים? אתה מומלץ לנסוע למצרים או לגרמניה אם אתה כל כך רוצה... אתה עוד לכאורה מטעה את הרבים. כי אם כך כיצד ניתן להלחם במלחמת המצווה תמיד נאמר חשש פיקו"נ...? ועיין במנחת חינוך תכה
ק27.04.20
וואי וואי.. אני לא עומד בקצב של השטויות שנאמרות פה... א. אתה חרדי? ארץ ישראל שייכת לעם ישראל! איזה להשתלט על ערבים? אתה נורמלי?! ב. הסיטואציה שאתה מתאר (עם ראובן ושמעון היא פשוט לא קשורה! אם לא שמת לב, אנחנו במלחמה על הארץ שזה די רחוק ממה שאתה מתאר..."מאבד עצמו לדעת"... מה הקשר?! ג. בא אני יחדש לך
ט27.04.20
עם הארץ מדרבנן ודאוריתא כל המצווה של כיבוש הארץ היה ליהושע בן נון ובזמן שבית המקדש קיים, אבל מאז שנחרב בית המקדש אין שום מצווה לכבוש ולהיפך זה אסור בגלל 3 שבועות, למה לשיטתך האריזל והבית יוסף לא הקימו צבא יהודי לכבוש את הארץ? למה כל הצדיקים לא הקימו צבא לכבוש את הארץ אם זה מצווה? מה הציונים הרצל ה
א28.04.20
3 שבועות זה דברי אגדה? תגיד לי אתה קראי שמאמין רק בתורה שבכתב וכופר בגמרא? זה כתוב בפירוש בגמרא על רבי זירא שלא רצה לעלות מבבל לארץ ישראל בגלל ה3 שבועות, כל דבר שכתוב בגמרא זה אגדה? הרשב מחבד כשפסק ככה נגד הציונות הוא פסק על סמך אגדה?
ב28.04.20
חזק ביותר
חזק28.04.20
מטומטם
ד28.04.20
הי תרא כמה הגיבו לך עדיף שלא תכתב ככה והם נלחמים רק קדי להציל אותנו ולא משהו אחר
פלוני 28.04.20
כמו שאר החרדים, בלי עין הרע, אתה מצטיין בכפיות טובה. כנראה לא למדת היסטוריה, ( הרבנים שלך מפחדים שתלמד ליבה) אבל גם באירופה וגם בכל מדינות ערב, היהודים סבלו, עונו ונרצחו במשך כל הדורות. לבוא ולהגיד שיהודים מתים רק בישראל בגלל שהם נלחמים על שטח הוא דבר אינו נכון. די לעשות שימוש ציני ולא ראוי בתו
רפי27.04.20
כשגוי שונא אותך והורג אותך בלי שהשתלטת עליו ועל אדמתו רק בגלל האמונה שלך בתורה ובגלל היהדות שלך כמו שהיה בכל הדורות שבגלל זה הרגו יהודים זה נקרא שנהרגת על קידוש השם, אבל כשההלכה היא שבזמננו הארץ שייכת לגויים ולכן אומרים במוסף "מפני חטאינו גלינו מארצנו" אז אם באת לעבור על ה3 שבועות וידעת שהוא יהרו
א28.04.20
ממש לא נכון!!! אל תדבר שטויות! יש מצווה למות על ארץ ישראל יש מצוה לכבוש את הארץ. ואיך לדעתך כובשים?רמז: במלחמה! ומה לעשות במלחמה מתים.... להלכה ברור שמצוות כיבוש הארץ קיימת, שהרי ביחס לאותו הדין שהאיש כופה את אשתו והאשה כופה את בעלה לעלות לארץ שנפסק בשולחן ערוך (אה"ע ע"ה), מביא הפתחי תשובה שכל הפוס
בייניש מזרחוניק27.04.20
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24
ש

חדש דנדש

קורס הכנה ללידה, *אבל* עם סגל מומחים וצוות מיילדות 

כיכר בשיתוף מעייני הישועה | מקודם

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

בדיקת התאמה בחינם

מחשבון הנחה להסרת משקפיים בלייזר לכל הקופות

כיכר בשיתוף קייר | מקודם

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

דיגיטלי, חכם ויעיל 

רכב חדש? חתונה בלי חובות? זה לא חלום רחוק! לחץ כאן >>

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24