כיכר השבת

האזינו

רבי דב אהרן זלזניק: "להודות לחיילים? שהם יודו לנו"

חבר ה'מועצת' של הפלג תוקף את "הכרת הטוב" שנפוצה ברחוב החרדי לחיילים המסייעים לחולי הקורונה והמבודדים מהמגזר, וטוען: "הרי הם עושים את כל הבעיות". האזינו (חרדים)

241
אבי רבינא | כיכר השבת | ט' באייר | 03.05.20
דבריו של הרב זלזניק
דבריו של הרב זלזניק (תמונת התודה לחיילים: מוטי גרין, כיכר השבת)
Your browser doesn’t support HTML5 audio

חבר 'מועצת גדולי עולם התורה' של 'הפלג', הגאון רבי דב אהרון זלזניק, יוצא למתקפה נגד "הכרת הטוב" שנפוצה ברחוב החרדי לחיילים המסייעים לחולי הקורונה והמבודדים מהמגזר, וטוען: "הרי הם עושים את כל הבעיות; הם צריכים לתת לנו את ה'הכרת הטוב'".

בהקלטה מדבריו, שהגיעה ל'כיכר השבת', נשמע הרב זלזניק מסביר: "הקיום שלנו בארץ ישראל הוא לא בגלל הצבא, אלא בגלל שיש 'בני תורה'. הדבר הזה הוא שמגן עלינו שהארץ לא תקיא עלינו. ולמה יש בעיות? כי יש ציבור אחר... בגלל הציבור השני, הקב"ה נותן לערבים כוח ורצון למלחמה".

"הם (הערבים) מוכנים להיהרג בשביל להרוג כמה יהודים; למה זה בא? הקיום שלנו פה זה בגלל ה'בני תורה', והצרות שלנו בגלל אלו שלא שומרים את התורה".

חבר 'מועצת הפלג' (באדיבות המצלם)

הרב זלזניק תקף: "אנחנו צריכים להודות לצבא שהוא מחלק חבילות בבני ברק? הרי הם עושים את הבעיות ואת הצרות. הם אוכלים מהמדינה מיליארדים, בשביל שיהיה צבא. לא צריך אותם".

"אם הם היו חרדים, לא היה צריך שום דבר; היה שלום עם הערבים, ולא היה צריך את כל הצבא הזה", טען הרב.

הגרד"א זלזניק, מרבני 'הפלג' הידוע כקיצוני בעמדותיו ודעותיו, הוסיף: "יש כאלה שאומרים לנו 'הכרת הטוב'... אין פה הכרת הטוב! הם צריכים לתת לנו הכרת הטוב, שאנחנו שומרים עליהם, שהארץ לא תקיא אותם".

"לא בזכות החיילים אנחנו קיימים. זה כזה שיבוש נורא. אני אומר פסוקים מפורשים. לא מאיזה חדשות... הם לא יודעים שלפני זה לא היה צריך תכסיסי מלחמה, כי אף אחד לא העז להילחם נגד היהודים", סיים הרב זלזניק.

האזינו לדבריו

תוכן שאסור לפספס
241 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
172
איזהו חכם הרואה את הנולד איזהו נבון הזוכר את העבר ואיזהו סכל המתעלם משניהם משפחה גרה בכפר נידח אנשים אינטלקטואלים וחכמים גרו בעשירות וכל טוב קנו שדות מסביב לכפר ופיתחו את המקום שכרו פועלים ושילמו שכרם והם עצמם חיו בעושר ובטוב, ופינו חייהם להיות אנשי מדע ואישים בעלי חכמה. באו אנשי זדון שחמדו לשלוט
מאיר יוספוביץ04.05.20
עושה רושם שיש כאן דמוי ומשל לכל המערכה של למעלה שנה שפעלה ההנהגה הציונית נגד היהדות ונגד היהדות החרדית נקוט כאן שיטת די לחכימא ברמיזה חומר למחשבה אחד מקצה החוטים במשפט קסטנר המפורסם
משה ישראלי05.05.20
171
הדבר נובע מפירצה אחרת נהיה מנהג שכל נוסע יורד דרך הנהג ואומר לו תודה ואחר כך נהיה מנהג שגם נוסעות הולכות לנהגים אומרות להם תודה רבה הרי זה פירצה נוראה
יעקב04.05.20
170
חצוף ומעקם את את התורה והנבאים כדאי שיעשה תשובה
צבי04.05.20

הצגת כל התגובות

169
ותתפלל חנה ותאמר עלץ.סופי תיבות הרצל ז''ל.הוא נמצא התפלה ואתה לא. תיאודור שם יוני בעברית נתנאל. הרצל נתן אל ז''ל.
יהודי מחול05.05.20
168
לפחות עכשיו שמעו על הרב זלזניק עד היום לא שמעו עליו, איך אומרת הגמרא במסכת פרסומת לא חשוב פרסום רע או טוב העיקר פרסום.
מוסטפא04.05.20
כפי שחתמת שמך מוסטפה באמת מתאים שעדין לא שמעת על רב חשוב ומפורסם זה מי שאינו מוסטפה יש לו להתבייש בכזאת תגובה
מאיר יוספוביץ05.05.20
167
הגיע הזמן להגיד שכל שונאי ישראל יצאו מהאשכנזים
לקרא 14304.05.20
166
"הרב" הזה כנראה צריך ללמוד קצת היסטוריה על הפוגרומים שהיו באירופה וכפי שנקראו בארץ בתקופת האימפריה העותמאנית והבריטית כמאורעות , פשוט בושה שאדם כזה כל פעם מוצא הסבר מטומטם כזה או אחר לבעיות שהוא ועדתו גורמים כמו חוסר בהיגיינה וכדומה , הוא בטח מאותם רפשים שמאמין שהשואה קרתה בגלל ההתבוללות ותנועת ההשכ
השכלה04.05.20
165
יש שאלות על דברי הגרד"א זלזניק שליט"א הנה הוא אדם נעים הליכות ועם כושר הסברה פנו אליו בשאלות ותשמיעו לכולם מה יש לו לענות. התוית שמדביקים עליו מרבני הפלג וחבר במועצת גדולי עולם התורה היא לא במקום ורק מיועדת לרחק מלהאזין לדבריו. כמה שידוע הוא אף פעם לא השתתף באסיפות של אותה מועצת הוא רב מפוסם תראו
מנחם ירוסלבסקי05.05.20
164
לא נעים ולא רוצה ח"ו לדבר על תלמדי חכמים אבל נשמע מאד לא טוב משה רבינו הכיר טובה אפילו לדבר דומם כמו עפר שהטמין בו את אותו מצרי מה אנו נאמר????????
אביגוווד04.05.20
163
כתוב בתורתינו הקדושה שגויים שרוצים להתגייר אם זה ממואב גם דור שלישי ורביעי לא לקבל למה על דבר לחם ומים שלא נתנו לבני ישראל אבל מצרים אחרי דור שלישי יקבלו ולמה כי היתה גר בארצו אם כל זה שהיינו עבדים שם התורה אומרת לקבל אותם אחרי כמה דורות הכרת הטוב ללמד אותנו לא להיות כפוי טובה אז חיילי צה"ל שה
רפי04.05.20
162
הוא לא יכול להכיר טובה לשלטון הציוני, אחרת זו תהיה הודאה בכשלון השיטה החרדית ועליונות השיטה הציונית שהפכה את החרדים לנזקקים.
הוא לא יכול03.05.20
161
ואתם תמשיכו להפיץ שינאה ותככים בתוך ציבור יראי ה'
חיים03.05.20
160
איפה הגרש"ז אויירבך עם המאור פנים והראייה החיובית והכרת הטוב. למען האמת איני מבין מדוע האתר בכלל מפרסם כתבה מתסיסה כ"כ, שגורמת לפגיעה ברב החשוב. הרב זלזניק הוא ת"ח חשוב וצריך לכבדו אבל ישנם דעות שצורמות לאוזן. מרגרש"ז לא היינו שומעים דעות כאלה. ותמיד ראינו תורה מתוקה מאירה ומשמחת. לפעמים מרגישים שי
התורה המשמחת03.05.20
159
עם עובדות קשה להתווכח .אילו לא הייתה קיימת מדינת ישראל וצה"ל לא היה מגן עליה לא היו חיים היום בארץ 6.8 מליון יהודים גם 600 אלף לא אולי 60 אלף . האם הרב זלזניק קרא אי פעם את האמנה הפלסטינית ? שלפיה אין כלל מקום ליהודים בארץ ובטח לא לעשרות אלפי בני ישיבות ואברכי כוללים..
משה03.05.20
158
מופרע ה"רב" הזה. אלמלא הצבא היה מנקה אסלות בבתי ערבים
רונן16.05.20
157
כל אחד מהעץ רואה את עצמו שהוא המועמד להיות מרן ראש הישיבה,ולכן שהרב נוביק גילה חכמתו ביום הזיכרון,!!!!!!!!!כנראה שעלה לזכרון הרב זלזניק , שאולי הנוביק הזה הוא יירש את שם מרן,??? אז יצא בהצהרה יותר חזקה ולגלות שהוא הקנאי האמיתי,ומראה לכולם אני הכי הכי קיצוני,( ומקווה שכולם שכחו שאמר לבחור עופר ברקוב
יוסף זזות04.05.20
156
איזה בלבול אפי' למצריים יש חיוב הכרת הטוב ולמעשה הטיבו
יונה04.05.20
155
תוכו לקח קליפתו זרק
יאיר04.05.20
154
"רבנים". לא לימדו אותם בישיבה שדוד המלך עליו השלם העביר לנו מסר לעולמים, שהערבים לעולם לא רוצים שלום עם ישראל? באמת צדק צדיק אחד, ערב-רב קיימים בכל מקום בישראל, בין עם חילונים בין עם דתיים ובין עם חרדים. מי שמע על דברי הכפירה, שלום עם מרצחים. "א‍ני שלום וכי אדבר המה למלחמה". ואיזה שלום בדיוק עם אלו
רם03.05.20
תלמדו ההיסטוריה טרום קום המדינה. שכחתם מי נרצח על ידי הציונים כי הוא הצליח להשכין שלום בין היהודים וראשי הערבים. הוא היה בשליחות גדולי ישראל כולל הרב חיים זוננפלד. לולי הציונים היינו חיים בשקט ושלווה עם הערבים כמו שבחו''ל למדו לחיות עם הגוים. עם כי לפעמים לעתים רחוקות יש פוגרומים והריגות. עכשיו שגרמ
האמת04.05.20
153
חיילים שנותנים ונותנים קצת סותר את החי נוך החרדי הדגול על כך שהחילונים מסוממים, דוקרים ופורעים וזה מאוד מפריע לו. גם מדות טובות, גם דרך ארץ וגם מסירות נפש עבור כלל ישראל - זה לא משהו שרואים אצל חרדים ולכן הוא מפחד ויש לו ממה...
נובע מקנאה03.05.20
152
"צבא" זה מילה שהמציאו צה"ל? של החילוינים הציויינים? זה מפרשת במדבר, לכיבוש הארץ, כי התורה לא תסמוך על הנס (רמב"ן פרשת במדבר).וכך היה. היה צבא, ו40,000 בני גד וראובן לכיבוש הארץ, והיו ניסים במלחמת יריחו, ובית חורון ועמק איילון נס. כך בדורנו, יש צבא גדול וחזק, ויש ניסים גדולים ועצומים עם כל זה. עצו
הטועה והמטעה03.05.20
151
הוא לא מחדש דבר. זה היתה העמדה החרדית מעולם כידוע זוהי דעתו של הרב מבריסק ורוב גדולי ישראל והכוונה גם פרקטית - בלי הציונים היה הרבה פחות מלחמות וגם רוחנית שכל ההצלחות רק לצורך בני התורה, ומה שלא מצליחים כי אין מספיק. גם בתקופת הגר"א היו משכילים וחוטאים
שלמה03.05.20
ריבנו של עולם מי אילו הציונים הציונים כל פעם מחדש איזה רדוד כפוי טובה חיילים נשרפו חיים בטנקים יש אנשים בלי רגליים וידים אלמנות יתומים אז על איזה ציונים אתם מדברים סע בכיוון אחד לאמריקה שם השחורים מתעללים ביהודים סעעעע
כהן04.05.20
ממש לא עמדת רוב גדולי ישראל... בעיקר עמדת רוב כותבי הפשקוילים.. ורוב המשועממים... וכפויי הטובה.
ממש לא03.05.20
150
תמים דעות. מצחיק אותי האדם הזה.בלי צהל יהיה ששששלום במדינת ישראל . אתה אין לך דרך ארץ וגם לא תורה.הבעיות שיש לנו עם ישמעאל הנם כתובים ומפוזרים בזוהר הקדוש ובמדרשים בשס במיכלתא פרקי רבי אליעזר ועוד .ואם אתה חושב שאפשר לחיות בלי צהל עם הערבים למה אתה מחכה ללכת אצלם למשל בעירק לוב או צרפת. ממש אתה מצחי
דניאל מצרפת03.05.20
149
הזוי.
ש'03.05.20
148
מה שנכון, נכון. אדם מטיל עלי סגר, מונע ממני לצאת מן העיר לקנות ביצים, ואז מועיל בטובו להעביר לי חבילות 'סיוע' מול המצלמות. הכרת הטוב אליו, היא תסמונת סטוקהולם.
אלמוני05.05.20
147
אליטיזם במיטבו
לב יהודי04.05.20
146
הרב שך בפגישתו עם קצינים הודה להם ואמר יש לנו הכרת הטוב אליכם. הוא צודק חלקית שלומדי תורה שומרים רוחנית אך יש חובת השתדלות מבוארת בתורה ובנביאים. וכולנו מוקירים טובה לחיילי ישראל ומתפללים ומשתדלים לפעול להחזיר את כולם בתשובה שלמה
ישראל04.05.20
הודה להם על שפוטרים את בני הישיבות מגיוס
הודאה04.05.20
145
מי שעצבני אז לא הבין את דבריו עיין הערה140 צודק
משה04.05.20
144
זה לא דעה קיצונית, זה אתר מודרני. זה יהדות וזו האמת. ברור שהם לא יבינו את זה לעולם ואין מה להגיד להם את זה - אבל בינונו, זו האמת.
יהודיה03.05.20
זו האמת? שלא צריך להכיר טובה? זו האמת ש"אשמנו בגדנו" פירושו שאליבא דאמת אנחנו מושלמים, אבל "הם" אלו שאשמו ובגדו? זו האמת? שאין צורך בצבא בכלל? (גם אצל דוד המלך לא היה צורך בצבא?) זו האמת? שצריך לדבר דברי בלע בשם התורה, ולהתבדל מכל גדולי התורה האחרים?
אריה04.05.20
אכן כשיצאו למלחמה שלא על ידי אורים ותומים הם היו מפסידים. תלמדו תנ''ך
מלחמת מצוה04.05.20
143
העיקר לחיות בשלום עם הערבים. אבל החיילים (שבמקרה הם יהודים) שישרפו. מצויין
הג03.05.20
142
יש אדם קונה עולמו בשעה אחת ויש יורש גיהנום בנפיחה אחת
יעקב03.05.20
141
כנראה לא שמע על המושג שנקרא השתדלות. הוא רוצה לשבת לחכות לנס. זה לא עובד ככה!
יהודה03.05.20
140
אני טופסי עוד
עזרא03.05.20
139
גאווה גאווה גאווה
אליעזר03.05.20
138
לצערי דברים ילדותיים שאלה לי אל הרב: כתוב שאם נשמור תורה ומצוות נאריך ימים ולא ניהיה חולים בשום מחלות . אם כן האם צריך להכיר תודה לרופאים? יותר מזה האם אנחנו צריכים ללכת לקבל את עצתם ? מדוע היה צבא בזמן דוד ושאול ? למה לא לימדו תורה גרידא ? מדוע אלף למטה ואלף למטה?
יענקל03.05.20
137
לא ראוי לפרסום מילים כאלה!
אברך כולל03.05.20
לאדם הקרוי רב המשבש את התורה וההלכה ומוקירים תודה רק לתרומות ראוי גם ראוי להכפיש שמו ברבים. הוא אינו ראוי לבא בקהל.
מנשה03.05.20
136
נכון מאוד מאוד מאוד
משה03.05.20
135
הכל טוב ויפה אבל: א. לא יתכן שהקב"ה מעניש בגלל תינוק שנשבה. ככה גידלו אותם מה כבר אפשר לדרוש מהם? דוקא נ"ל שהעונש בגללנו הדתיים והחרדים, ש"יודע את ריבונו ומורד בו". וד"ל. ב. כבר אמרו חז"ל כל הכופר בטובתו של חבירו סופו כופר בטובתו של הקב"ה.
בועה03.05.20
134
בושה וכפיות טובה . משה רבנו הכיר טובה ליאור אי אפשר להודות לחיילים
חיים03.05.20
133
מעניין מה היו אומרים שאר גדולי ישראל על האמירות הללו. כבעל תשובה שפוי אני מקווה לא יודע מה לאמר. בכל זאת לפני שנתיים בערך נפגשתי באקראי עם חסיד סאטמר. מילה פה מילה פה היום בבעל תשובה אני חסיד של אדמו"ר יקר מבני ברק. שפוי 100% בקיצור הסאטמר התזה אמר לי מה זה ציונים צבא וכ'ו וכו' הייתי בהלם מהשטוי
ר.ו03.05.20
132
אמר רבי חמא בר פפא.. כל אדם שיש לו חן הידוע שהוא ירא שמים שנאמר .וחסד השם מעולם ועד עולם על יראיו.. סוכה.מט.עב.ודי למבחן.
אבאתו06.05.20
131
קשהה לששמוע אותו פשווט אנשים חולייי נפשש רואים הכל הפוך
אריאל04.05.20
130
כל הכופר בטובתו של חבירו....... גם אם אנו לא מסכימים על אותה דרך מותר להודות לאדם שעוזר לך גם אם הוא גוי
מ04.05.20
129
איזה בלבול אפי' למצריים יש חיוב הכרת הטוב
יונה04.05.20
128
למה אצל הספרדים לא תשמעו שטויות כאלה? קודם כל כי הם אנושיים, מה שקשה מאוד לומר על הרבה אשכנזים. דבר נוסף, אין כמעט משפחה ספרדית שאין בה אברכים ואין בה חיילים ויהודים שקשורים ברמה כזאת או אחרת ליהדות. אברך ספרדי לא יכול לקלל חיילים כי ביניהם נמצאים גם אחים שלו וקרובי משפחתו, איך אתה יכול לקלל את אח
אח אשכנזים!!!04.05.20
מה קשור למען ה התגובה שלך
חחחחח04.05.20
1. פשוט לאשכנזים יש שכל חריף יותר והם מחשבנים את כל התמונה של הציונות ולא נופלים כילדים אבודים לציונות, אתם תמימים וטיפשים ואפילו שהציונים התעללו וגזלו את ילדיכם ועקרו את התורה מכם בכל זאת אתם מנשקים לציונים את הרגליים כמו כלב שסוטרים לו אבל מלקק לאדון, לא אכפת לכם שהציונים סטרו לאלוקים ולתורה שלנו
א04.05.20
מה קרה? נפגעת שלא קיבלו את בתך לסמינר אשכנזי?האשכנזים אפילו לא יורקים לכיוון אנשים כמוך,אז חבל על המלחמה המיותרת.
חיים04.05.20
127
טוב, הלכו החילונים. מה יהיה עכשיו? הערבים ישטפו את רגליהם של החרדים הקדושים בדחילו ורחימו, יזרימו תקציבים לאברכי המשי ויממנו בעמלם ובזעתם את לומדי התורה. אח, לו רק הערבים היו שולטים פה היינו חיים בגן עדן כמו בלבנון , סוריה, עיראק וכו'. מסקנה - ארורים הציונים....!!!!
הלכו החילונים..03.05.20
126
החרדים הסתדרו לבד לא היה צריך את הציוונים הסתדרנו יפה במשרפות ובתאי הדזים הגרמנים נהגו בהגינות ובצורה מסודרת, ואילו החילונים שעלו לארץ סבלו נורא עד שבאנו לארץ
נכון גם בשואה 03.05.20
נכון הסתדרנו יפה שם בזכות קסטנר והציונים ששלחו אותנו לשם יא טמבל
br03.05.20
הציונים ראו את הנולד ולכן קראו לעלות לארץ ולברוח מאירופה. החרדים לא ראו מעבר לאף שלהם, נלחמו בציונות וסיימו באושוויץ. אם זה היה הפוך - החרדים היו עוזרים לציונים הכופרים? לא מכיר את הדין של מורידין ולא מעלין? קרה באירופה בדיוק מה שחזו הציונים, החרדים נלחמו בציונים, קיללו אותם ונידו כל מי שבא איתם במג
מי ראה הנולד?03.05.20
איזה מסכנים אתם, ממש רחמנות על אומללים שכמותכם, מעניין למה תמיד אתם קרבן של משהו או מישהו...
איזה מסכנים אתם03.05.20
125
מי שאין בו הכרת הטוב לבני אדם, אין בו גם הכרת הטוב לבורא עולם.
טלי03.05.20
נכון, אבל גם נכון שאסונות מגיעות כמו שכתוב בתורה...
אבא 03.05.20
האסונות הם בגלל העברות של החרדים, החילונים לא יודעים כלום, הקורונה העוני הבערות והניוול מכים בעיקר בחרדים. אין מקרה בעולם...
עבירות של חרדים03.05.20
124
צריך להכריז ולפרסם שהברנש הזה אף פעם לא למד תורה, כדי שלא יהיה מצב, שמה הבריות אומרות פלוני וכו' ויהיה חילול ה' נורא ואיום
אביחי03.05.20
123
כפיות טובה, הפלג, אנשי סדום. בושה
יצחק03.05.20
122
אבל אשמים אנחנו...אם רק באמת היינו לומדים תורה לשם שמים...והחיילים שלנו היקרים שאינם שומרי תורה ומצוות הם תינוקות שנשבו.לעניות דעתי חייבים להכיר להם טובה ולקחת אחריות על הציבור שלנו
חייל דתי03.05.20
121
אכן, ידוע שהאנטישמיות נגד יהודים התחילה רק עם הקמת צה"ל או לכל המוקדם עם תחילת הציונות. לפני כן כל הגוים אהבו אותנו אהבת נפש וכמובן לא פגעו בשערת ראשו של יהודי.
רפי03.05.20
120
צודק. כך כתוב בתורה!!!
צודק!03.05.20
119
בתח ותת כולם היו חרדים
ללא שם03.05.20
118
החיילים מגנים על לומדי התורה ולומדי התורה עליהם ואסור לזלזל באף צד זה רק מביא לריחוק ואי אפשר לוותר על אף צד וכמובן שצריך להכיר תודה לחיילים שמתים הרבה פעמים בשביל להגן עלינו ומי שזורק עליהם אבנים ומשפיל ומבזה אותם עושה חילול השם ומרחיק לא רק אותם
A03.05.20
117
עדיין לא למדנו לקח? לא לזלזל באף אדם? הכרת הטוב? קידוש שם שמיים?
חלבנה 11 03.05.20
116
אני רק שאלה, מה היה בתרפ"ט ? לא שאני חושב שצבא לבדו, יכול למנוע פורענות, לולא שנעשית גם השתדלות וקבלת סייעתא דשמיא, אבל להגיד שאף אחד לא העז להילחם נגד היהודים, גם זה לא נכון,הלכה היא בידוע שעשיו שונא ליעקב, גויים לעולם ישנאו את היהודים, וכמו שניתנה רשות לרופא לרפאות, לצערנו, להבדיל, ניתנה רשות ח"ו
משה03.05.20
115
אז גם לא צריך בתי חולים ורופאים. הלוואי ויתרפא באמצעות תפילה בזמן שידבק בקורונה.
רוני03.05.20
114
צודק הרב! החיילים צריכים להודות לנו וגם אנחנו צריכים להודות להם.
זאב19.05.20
113
הצעה לכל מי שאיננו חרדי לא לתת צדקה לחרדים, הם שונאים,לא מוקירים טובה. שיסתדרו.
יוסי04.05.20
112
זה מה שקורה שאין שכל אז אין דאגות!!!!
ינון04.05.20
111
איך נותנים להם פה במה
פלוני אלמוני04.05.20
110
חי בסרט
שפוי03.05.20
109
אנשים כאלה צריך להעלות על משאיות ולהשליך אותם בעזה, רמאללה או דמשק. הערבים והחרדים שניהם אנטיציונים ושניהם רוצים בהשמדת המדינה למרות שבצביעותם שניהם יסרבו להיכלל תחת תחום השיפוט של הרשות הפלסטינית. עם בוגדים לא מנהלים דו שיח, את הבוגדים משליכים לכל הרוחות, איזו מדינה בעולם היתה מתיחסת בסובלנות לאלו
אנשים כאלה03.05.20
108
מציעה למערכת כיכר השבת להביא דיבורים וכותרות שמרבים שלום בעולם!! לאתר כיכר השבת יש כח אדיר!אתם יכולים להביא ידיעות ודיבורים מחזקים שמקרבים בין יהודים או להפך חלילה..... שימו לב לכתוב במסגרת שברקע(מי האיש.....) בתפילה שנזכה בקרוב לביאת משיח צדקנו במהרה בימינו אמן.
בת ישראל03.05.20
107
האיש יושב בגלות ומדבר כאילו שבית המקדש השליש כבר פה הכל נכון! הכל בזכות התורה וההוגים בה יומם ולילה והמדקדקים במצוות, אבל גם רשע שעושה עמך חסד יש לך חוב להכיר לו טובה ולא אתה דומה לפרעה! ק"ו,גן שזבולון רחוק מהתורה וכספו כסף כשר אתה חייב לו, הם חילקו אוכל וחיבים להם תודה אעפ"י שהם חילקו בפקודה ,בכל
מיכאל פוקסמן03.05.20
106
לולא שמעתי מכלי ראשון לא הייתי מאמין. בתקווה שהמערכת לא תסנן את תגובתי אני קובע כי הרב הוא כסיל רח"ל.
משה03.05.20
105
לא חידש שום דבר
יוסי03.05.20
104
מה אשם חייל
חח03.05.20
103
אני מנסה להגדיר לעצמי מה זה יהודי חרדי וקצת מבולבל אחרי הכתבות והתגובות פה באתר במיוחד בתקופה זו ... האם זה רק תפילה במניין או גם איסור לשון הרע? האם זה רק איסור מראות אסורים או גם "ואהבת לרעך כמוך?" האם זה רק לימוד תורה או גם לדון כל אדם לכף זכות? נקודה למחשבה...
יהודי04.05.20
102
זה נקרא רב????????????????
משה03.05.20
אותו מגיב ששמו מעיד על רמתו יודע רק לקלל.
דב04.05.20
מי אתה שתחליט מי זה רב ומי לא אדיוט!!!!!!!!!!!
נעליים04.05.20
101
הוא מחפש הרבה כותרות לאחרונה..פעם זה הפאות עכשיו החיילים
ד03.05.20
כותרות של אמת.
שרה03.05.20
אמת? איש של אמת היה חי ברמאללה ובג'נין,לא תחת שלטון הכופרים!
לכי לרש"פ03.05.20
100
יש חיוב הכרת הטוב למצריים ,שהיו אכסניה בשעת הדחק.. למשה היה חיוב הכרת הטוב ליאור וליבשה.. ולחיילים שבאו וסייעו לאנשים במצוקה, והביאו להם אוכל, לא מגיע הכרת הטוב?????? אני חושש שאין כאן השקופעעע, אלא בעייה של מידות
שאלה03.05.20
99
אני מעודד מדבריו במקום שאין לשון הרע, המשגיח ידבר על דברים אחרים. אם השיחות של המשגיח עוסקות בלשון הרע - סימן שיש הרבה לשון הרע. עצם העיסוק של הרב בעניין והקיצוניות של דבריו, מעידים על תופעה מבורכת של הכרת הטוב בקרב הציבור כלפי חיילי צה"ל ומדינת ישראל. ככל שיקצין את דבריו וירחיק ממידה טובה של הכרת ה
משה גרוס03.05.20
98
מזה הקיצוניות הזו תפסיקו כבר
הודיה03.05.20
97
סופו שיכפור בטובתו של מקום אם ישאר לו זמן לזה
יי03.05.20
96
התפילה לשלום חיילי צה"ל (מי שברך לחיילי צה"ל) היא תפילת מי שברך שנאמרת בשבת ובחגים לשלום חיילי צה"ל ולכוחות הביטחון בישראל. מִי שֶׁבֵּרַךְ אֲבוֹתֵינוּ אַבְרָהָם יִצְחָק וְיַעֲקֹב, הוּא יְבָרֵךְ אֶת חַיָּלֵי צְבָא הַהֲגַנָּה לְיִשְׂרָאֵל [וְאַנְשֵׁי כֹּחוֹת הַבִּטָּחוֹן], הָעוֹמְדִים עַל מִשְׁמַר אַר
ספרדי03.05.20
עם המשפט ישלח ברכה והצלחה בכל מעשה ידיהם שמשמעותו גם בעבירות שהם עושים כי הלא חלק גדול מהם הם חילונים לכן נראה לי שצריך להשמיט את המילים האלה חוץ מזה הכל בסדר שהלא הם שלוחי דידן ומקימים מצוות הגנה עלינו שזה מצווה גדולה שעל זה אפשר לומר כמו שהגמרא אומרת שאפילו ריקנין שבעם ישראל מלאים מצוות כרימון וכד
יוני03.05.20
95
חוסר הכרת הטוב לחיילים זה ממש חוצפה וחילול ה לזלזל באנשים שמוסרים את החיים שלהם בשביל שאתם תחיו ומסכנים את עצמם בשבילכם בעוד שאתם לא מקפידים בכלל על התקנות! הגיע הזמן להפנים שמי שסומך רק על התורה עושה טעות ופוגע בחיים של כולנו אין היום ניסים גלויים מעל דרך הטבע הוקוס פוקוס הכל יעלם צריך גם לעשות את
חילול ה03.05.20
94
עוד רב פוץ שלא יודע להבחין בין טוב לרע
דויד03.05.20
93
צודק לגמרי ב"ה. תענוגגגג לשמוע!
מ.קנאים ת"א03.05.20
הייתי ממליץ לקרוא רב ובהתאם לימי אבלות אלה שאהבת חינם היא מצרך יקר ללכת בעקבות 24.000 תלמידי רבי עקיבא שהיו ללא ספק תלמידי חכמים מופלגים ממנו.
אלי03.05.20
92
גם לדוד המלך היה צבא. במציאות של היום צבא זה בגדר "אין סומכין על הנס". והכרת הטוב צריך לעשות לכל יהודי, זה לא קשור אם הוא שומר מצוות או לא. אפילו ריקנים שבך מלאים מצוות כרימון... דוקא הגישה של "מגיע לי כי אני כך וכך ואתה לא" היא הבעייתית, והיא מייצרת שנאה ופירוד.
שלמה03.05.20
91
הרב מדבר קיצוני אבל המסר שלו ברור: "אני חושש שצעדי הכרת הטוב והקירבה עם הצבא יחברו בינינו ובינם ואני חושש מהאיום שיש בזה על החרדיות" זה שהוא מדבר תקיף כי זה צורת הדיבור שלו אבל מי שמקשיב לו מבין שהוא נמצא מול איום הגיוני
אורי03.05.20
מה הקשר
צ04.05.20
נכון מאוד
אני04.05.20
זה לא משנה מה הכוונות הנסתרות שלו. גם ר' חיים ור' גרשון לא רוצים שתהיה קירבה והשפעה של חיילים על הציבור, אבל צריך מינימום של אנושיות, ומינימום של חובה לומר דברי טעם ולא דברי הבל חסרי שחר.
יהושע04.05.20
90
מי שמכיר במדינה הוא לא יהודי הוא ציוני-כמו שהיו פעם מתיוונים-
יוסף03.05.20
89
זהו אותו הקו של בעל המנחת אליעזר ושל האדמו"ר מסטמאר שנלחמו בציונות ובעליה לארץ כשעוד היה אפשר . אלה ששמעו לעצתם הגיעו לבסוף לאושויץ ולא לארץ ישראל . אותם אנשים לא יוכלו לרחוץ בנקיון כפיהם ולומר : ידינו לא שפכו את הדם הזה .....
בני03.05.20
כל גדולי ישראל נלחמו ללא יוצא מן הכלל. כל ההבדל היא לאחר שקמה המדינה, האם לקבל דא-פקטו או להמשיך להילחם. גם לא היו מצביעים בבחירות לולי עת לעשות לה' להציל מה שניתן להציל. לא תשכחו שלפני עידן התקשורת החרדית לא היתה בעיה להודות באופן פרטי למי שלא שומר תורה ומצוות על איזה טובה. אבל היום כל פיפס קטן זה
לבני 04.05.20
88
על האדם הראשון שאמר "האשה אשר נתת עמדי...." כותב רש"י "כאן כפר בטובה".אף שלכאורה הוא מתאונן על שהחטיאה אותו אין זה משנה שהוא כפוי טובה. את דור הפלגה מכנה ד' יתברך "בני האדם" שם רש"י שואל שמא בני חמורים. אלא אלו בני האדם הראשון שכפר בטובתו של מקום.לצערינו יש בני אדם (תרתי משמע) ששכחו כבר מה זה להי
מאיר כהן03.05.20
87
זלזניק עלוב נפש וכפוי טובה. כדאי שיתבייש.
R03.05.20
86
בפשטות לא נכון. הגיע הזמן שהליטאים יחזרו ללמוד תנ״ך.
כהן03.05.20
בתנ"ך מבואר שכל תלוי בשמירת מצוות, ולא בכוחי ועוצם ידי, אין בתנ"ך שום ביקורת על הצבא... תמיד שניצחו זה היה בניסים, וכשלא זה בגלל החטאים.
אבא 03.05.20
הבית נחרב בגלל שנאת חינם של אנשים מהסוג הזה, לא בגלל שלא למדו תורה. צא ולמד!
תלמד, אחאב...03.05.20
85
כמה שטרות ירוקים הועברו/ יועברו מוילאמסבורג על המשפטים שלו??
שלמה03.05.20
84
פשוט צודק , חוץ ממנו , העולם תוכנן כך איש את רעהו יעזורו , ואין סומכין על הנס , וכל ישראל ערבין זה לזה , בלי תורה לא יעזור צבא ,וגם עם תורה צריך צבא , גם החשמונאים יצאו להלחם , ומותר לחלל שבת בכדי להלחם על ארץ ישראל כך שחייבים צבא וצריך להודות להם מצד הכרת הטוב , חובה .
משה03.05.20
83
פשוט מאד השקפה ברורה כולנו זוכרים דברי ר' ישראל אליה ווינטרוב במלחמות שעברו אין כאן שום חידוש אם בחוקותי וכו' ואם לא אז לא פשוט מאד חבל שכותבים את זה בשם רב מהפלג זהו השקפה של היהדות החרדית אם לא לכו לצבא
יעקב03.05.20
82
אין יאוש בעולם כלל גם מאנשים כהלו
בושהההההההההההה03.05.20
81
אם היה צהל במלחמת עולם השניה לא היתה שואה.ובימנו עם צהל והשם יתברך לא תהיה עוד שואה לעולמים עולמים.תגיד לי רב כמה יהודים בעולם מקבלים את הדעה שלך.אולי מנין לא יותר.
אבאתו03.05.20
אם ה לא ישמור עיר שוא שקד שומר אל תשוו את צהל במשפט אחד עם רבונו של עולם מלך מלכי המלכים הכל יכל היה שואה כי כנראה שבעם ישראל גדשו את השיאה בעברות כל השנים כאשר עם ישראל הרפה מהשם ומתורתו היגיעו פורענויות וזה חוץ מזה שכרגע אנו בגלות
אחת03.05.20
80
האמת לא נמצאת אצלו: הגר"א שלח את תלמידיו לארץ ישראל, שבשעתו כולה היתה "גבולות", ותלמידי הגר"א הוצרכו ל"גברדיא" שנלחמו בחירוף נפש על הגנת וכיבוש ארץ ישראל. והם לא חששו ל"פיקוח נפש", כי יש מצוה למסור נפש על כיבוש ארץ ישראל, וכמש"כ "והורשתם את כל יושבי הארץ מפניכם", כלומר לצאת למלחמה על כיבוש ארץ ישראל
י03.05.20
שאת מה שכתבת על הגברדיא הם לא יודעים ומנין ידעו ? יודעים רק תורה וגם זה בקושי היסטוריה הם לא יודעים הם רק יודעים שר' יואל מסאטמר אמר שאסור היה להקים מדינה את דעתו של הגאון מווילנא הם ידאגו להשכיח מהחרדים כי זה לא תואם לשיטת סאטמר שהם נותנים את הטון היום הם וחבריהם החדשים מהפלג שזקוקים לכספיהם ו
יוני03.05.20
79
לפחות הוע עקבי בכסילותו.
מוישה03.05.20
78
בור ששתית ממנו מים אל תזרוק בו אבן אבל בזכותי הוא קיים אני לומד תורה והבור דומם... איזה רב בער... אם הרב דומה למלאך תורה יבקשו מפיהו ואם לא ושמת סכין בלוע ך
103.05.20
77
אם חוזרים לימי דוד המלך צריך לזכור שהיה לו לא רק צבא אלא גם סנהדרין שסקל מחללי שבת אז בואו לא נדבר על השקפה אמיתית
אחד04.05.20
76
החרדיות הפכה לדעאשיו"ת. איפה דרך ארץ, ענווה, שפלות, חכמה, קידוש ה', "ראו כמה נאים דרכיו כמה מתוקנים מעשיו"... הקיצוניות, ההסתכלות החד מימדית, חוסר היכולת להכיל מורכבויות, הבורות, הבערות וחמימות המוח אלה מאפיינים של האסלאם, לא של היהדות. החרדים מתוסכלים מכך שהעולם הגיע ומגיע להישגים מדהימים שתוצאת
דעא"ש?03.05.20
קבוצה קטנה שולית אלימה ומתוסכלת ,יש להם ביטאון כושל בשם הפסל [פשקויל לכל דבר..] לא קשור לחרדים . הם כל כך קטנים.. הם הולכים ומתפלגים מידי יום... חלקם מצטרפים למטורללים של נטורי קרתא
לא חרדים03.05.20
לא ידעתי שיותר מ20000 מצביעי עיריות נחשב לקבוצה קטנה. תוסיף סטמאר ועוד חסידיות. וכל אלו שבלב הם מזדהים עם הפלג ורק כדי שלא יתנכלו להם ולמשפחותיהם מראים פנים כאילו...
שוליים04.05.20
75
לפני צה"ל אף אחד לא העז להילחם ביהודים????
איש יהודי03.05.20
תמיד היו חוטאים רח"ל
אבא 03.05.20
שכחת שבעבר לא היו חילונים ובכל זאת הקב"ה הכה את עמ"י מכות נמרצות. אגב, חז"ל לא חיפשו את הבעיות אצל החילונים. טוב שיש על מי לתלות את האשם. אבל הקורונה משתוללת בבני ברק, לא בת"א, גם בזה החילונים אשמים...
לא היו חילונים03.05.20
על הערב רב שמעת? ספר שופטים למדת [בימים ההם איש הישר בעיניו..] ויעש ישראל הרע בעיני ה'.. תלמד יא בור ועם הארץ. אל תסתפק בקריאת הפשקוילים הדבילים של מאה רשעים...
אוי קשקשן03.05.20
פששש... ומי זה הערב רב האלה? מן הסתם גם אתה ביניהם, הם הרי לבושים מעילים ארוכים עם זקנים ופאות, עושים מעשי זמרי ומבקשים שכר כפנחס. מי הם הערב רב האלה? החילונים? הם תינוקות שנשבו, אנוסים. חפש את הערב רב אצלך בבית ואצל השכנים שלך שהקורונה מכה בהם ללא רחם כמו שהקב"ה הכה אותם2000 שנה...
איך קראת לעצמך?03.05.20
74
יהושוע יצא להלחם לא כתוב בתורה, מדוע לסלף את תורתינו הקדושה
כי תצא למלחמה לא כתוב בתורה???03.05.20
בכל התנ"ך מבואר הכל תלוי בשמירת מצוות, כל הניצחונות של יהושע היו בנס.
אבא 03.05.20
דורו של אחאב ניצח בגלל שמירת מצוות? 2000 שנה סובלים החרדים, החילונים בארץ ובעולם דווקא חיים לא רע, למה?
בור03.05.20
73
חחחחחחחחחחחח, תפרסמו את באבקאסינו, ונמציא לכם בכמויות דיבורי סרק
הפלס.טין03.05.20
72
לפחות התקופה הזו גילתה לנו מי הם אלו שגורמים לנו לשנוא את אחינו היהודים, מאיפה ההינשאות ? חזור בך ,,, הפעם הציבור חזק יותר ויודע את האמת כמה נפטרו בגלל דיברי ההבל שלך ושכמותך, אבא ל14 ילדים הרב הבר זצוקל ועוד......
נתי03.05.20
71
דברים כל כך פשוטים נכונים מוכחים ונכוחים, פשיטא כל הכבוד שיש עדיין רבנים שלא איבדו את השכל כה לחי
משה03.05.20
70
למה מתרטיין פה
ון03.05.20
69
האשכנזים כשעלו מארופה אחרי השואה (ליתר דיוק כשנזכרו לעלות) עשו את הבלגן עם הערבים. הספרדים מסתדרים עם הערבים ונמנטליות. כשיחזור לארופה עם כל האשכנזים אז יהיה כאן שלום (שיעשה חשבון נפש למה אף אחד לא סובל אותם. לא הערבים ולא הנוצרים בארופה)
תיקון לדברי הרב03.05.20
68
מדברי מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל (הקלטת מפורסמת): "לא לחינם עושים "מי שברך" ביום שבת לפני פתיחת ההיכל לחיילי צה"ל, כי הם מוסרים את נפשם בשביל זה, כמה נהרגים על יחוד קדושת השם, על יחוד קדושת ישראל, לכן צריכים להעריך את הדבר הזה, לברך אותם. - רואים חייל צריך לנשק אותו, הוא מוסר את עצמו בשביל עם ישראל".
י03.05.20
67
לפי דעתך אפשר לבטל את הצבא בכלל אפי' החזו"א לא אמר כזאת
חיים04.05.20
66
את אנשי הגיס החמישי – הווה אומר ערבים וחרדים אנטי ציונים, יש להעלות על משאיות ולזרוק לעזה רמאללה. הדמוקרטיה לא נועה לבבונים ולנאדרטלים. מילא הם לא מתגייסים ולא תורמים מאומה למאמץ הכללי לשמר את מדינת ישראל, הם עוד מנצלים זאת כדי להסית נגדה ולזלזל בה. עם חמורים לא מנהלים דו שיח פילוסופי. מי שלא מכיר
בושה וחרפה03.05.20
65
שילוב של גאווה וטיפשות
חרדי 203.05.20
אי אפשר לסכם יותר טוב מזה!!!
דוד03.05.20
64
בתקופת משה היו צדיקים ובכל זאת היה צבא!
כי תצא למלחמה לא כתוב בתורה????03.05.20
63
איזה הגזמה.... הוא מדבר יותר יפה על מחבלים מאשר על חיילי צהל. בסך הכל גם הם יהודים... אי אפשר לשמוע את המשפטים האלו מאנשי הפלג אחרי ששעות הם דורשים על ימי ספירת העומר ו"בן אדם לחברו"....
יהודית03.05.20
62
לדוד המלך גם היה צבא
יצחקי03.05.20
61
מקווה שהחיילים ימשיכו לשמור עלינו, למרות כפיות הטובה. והם ידעו להבחין בין חרדים נורמלים, לכאלו שמרוב השקפה בעייתית נסתמו להם ההיגיון והשכל הישר.
יוני03.05.20
60
בושה!!! כפוי טובה.
עצניק03.05.20
59
זכיין שמפרסנים אותנו, את בנינו ואת נכדינו ושומרים אותנו מאויבנו (וגם מהקורונה)
חילונים במה זכיין ?!03.05.20
אבל הם צריכים לכון לזה כמו שהגמ' בריש ע''ז אומרת האם באמת הם מכונים שזה בשביל לימוד התורה לא נראה לי זה בלי קשר אם צריך להכיר תודה
אחד03.05.20
58
קרח ועדתו נגד משה רבנו יותר גרוע מצהל
חרדי03.05.20
57
כל הכופר בטובתו של חברו, לבסוף כופר בטובתו של הקב"ה
ישראל03.05.20
56
אדם מסכן. עושה חילול השם עצום. שאין קברי צדיקים לכו להתפלל בבית העלמין הצבאי,כך הורה לאחד מתלמידיו הרב אוירבך שלמה
חיים03.05.20
55
זה חמוררר
שמעון ואקנין03.05.20
54
למה אז החרדים לוקחים כסף מחילונים? אם חילונים לא יתנו כסף ולא ישרתו בצבא לא יהיה קיום ליישוב היהודי בארץ ישראל.
דן סגל04.05.20
לא היה ישוב יהודי לפני קום המדינה? מי לימד אותך הסטוריה? אתה יודע מתי החלו הפרעות? כאשר התנועה הציונית החלה לפעול להשתלט על הישוב. למד הסטוריה.
אלמוני05.05.20
אפשר לקרוא על כך בספרי השומר העברי על מה שהתרחש בפעולות האיבה של השומרים העברים בתחילת שנות 1910 -1920 נגד ה"עבודה הערבית" כיצד שרפו לערבים את כלי עבודתם כיצד הסיתו כיצד הדליקו את השנאה הערבית שבכלל עדין לא היתה קיימת עד אז. כדאי להתעניין בהיסטוריה בהיבט קצת יותר רחב ואז נוכל להעריך ולקבל תמונה
נח קירשנבוים05.05.20
היהודים ישבו בהשקט ובטח - תגיד לי באיזה חלום אתה חי? כדאי שתתעורר ומהר.
נכון ולפני זה 06.05.20
53
איפה היו לומדי התורה.שמשפחתי נילקחה לאושוויץ
יוסף03.05.20
מה הקשר? שמלאך המוות מכה הוא מכה בצדיק ורשע כי יש גזירת מלך. היו הרבה חיילים בשמן השואה - משהו עזר ליהודים?
שרה03.05.20
הציונים ניצלו כי הסכימה דעת הקב"ה לדעתם. החרדים נשרפו עם המתבוללים והקומוניסטים היהודים באושוויץ, על הציונים הקב"ה משום מה חמל. זה בגלל שהחרדים ענינם מחלוקות ופירוד בעם ישראל, הציונים ענינם היה הפוך - לאחד את עם ישראל ולמסור את הנפש בפועל עבורו. וזה למה החרדים ממשיכים להכשל....
הציונים ניצלו03.05.20
52
זה לא רב. זה ערב רב שונא ישראל. בגלל אנשים כמוהוא חרב הבית. אין הכרת הטוב . יש רק שנאה בלב. מצטער היסטוריה הוא לא יודע או שאולי הוא מתכחש לה. צר לי אבל כנראה שאיננו מבית לניצולי שואה. בושה וחרפה! אנו זקוקים לשני הדברים להגנת העם והארץ, תורה ומשמר ארצינו. זה מה שהקב"ה דורש מאיתנו!
יוסי03.05.20
כשישמרו את התורה לא יהיה בעיות, אתה גם חושב ככה, וזה מה שהרב אמר, אתה רוצה להכיר טובה.. נו נו [ואולי לטענתך זה חשוב מאוד] אבל אין חולק שכל העולם קיים אך ורק בשביל ישראל שמקיימים מצוות, ובפרט לומדי התורה.
אבא 03.05.20
2000 שנה בגלות של שמירת תורה ללא דופי ולא היו בעיות? איפה אתה חי? הבעיות זה בגלל החרדים שמכירים את הקב"ה ועושים מה שבא להם. אם החרדים היו מקדשי ה' באמת - לא היו חילונים.
מה אתה אומר?03.05.20
51
אצל חזקיהו המלך למדו תורה ברמה שלא תאומן. זה מנע ממנו להקים צבא?
מרדכי03.05.20
לא צבא של חוטאים, מי האיש הירא.. שסך בין תפילין וכו' כידוע..
אבא 03.05.20
אז לסגור את צה"ל? וכשהערבים יבואו לעשות מהילדים שלך סבון מה תגיד? החרדים מנותקים, חיים בדמיונות, בגלל זה 2000 שנה הייתם בגלות. באו החילונים ותוך עשרות שנים עשו מה שלא הצלחתם 2000 שנה. מעניין למה...
לסגור את צה"ל?03.05.20
50
חחחחחחחחחחחחחחחח, תפרסמו דברינו, ואנו נדבר באבקעס כמה שנוכל
הפלס.טין03.05.20
49
הוא אמר שגם בזכות הציבור המסורתי לידיעתו חלק גדול מהחיילים שייכים לציבור מסורתי . כנראה בגלל שלא יצא לו להיות בבסיסים הוא לא מודע לתפילות שיש בבסיסים של חיילים ואפילו נגד''ים מדי יום
ב03.05.20
48
מצטער היסטוריה הוא לא יודע או שאולי הוא מתכחש לה. עם איזה מנהיג מוסלמי חתם היטלר ימ"ש שיתוף פעולה במלחמת העולם השניה? צר לי אבל כנראה שאתה לא דור לניצולי שואה. בושה וחרפה! אנו זקוקים לשני הדברים להגנת העם והארץ, תורה ומשמר ארצינו. זה מה שהקב"ה דורש מאיתנו!
מנדי03.05.20
47
תחשבו קצת לעומק ותראו כמה שהוא צודק
לא עצניק03.05.20
חשבנו שוב ושוב ושמענו באזנינו הסכת ושמוע ולא ירדנו למדרגתו של הכסיל המכונה הרב זלזניק.
לא עצניק 03.05.20
46
למדוני שאני עושה מצוה אני מציל את "אחי" רבותי קיבלנו קורונה עלינו לבדוק באיזה צורה קיימנו מצות - אבל אשמים אנחנו ורק בידנו להציל אחרים. בשביל . עשרה צדיקים מצילים את סדום. מחלוקת מחלוקת כבוד כבוד הירח והשמש רבו ... אנחנו רבים ומקבלים כתר קורונה החיילים צדיקים נולדו בתוך המחלוקת צריך להוציא יקר מז
אלמוני03.05.20
45
בור ששתיתה ממנו מים...למדנו ממושה רבנו הכרת הטוב
אחת03.05.20
44
ונישמרתם מאוד מאוד לנפשותכם הוא צווי גדול בתורה וכל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלאו , ומי שפועל הפוך מכך שופך דמים ומדובר כופר מוחלט ב ה' ובתורה כולה .
משה03.05.20
43
אז למה הרמב"ם מדבר על מלחמת מצווה, אם כל המלחמות זה בגלל החילוניים?
חיים03.05.20
מלחמת מצווה זה רק עם סנהדרין
רוץ ללמוד03.05.20
42
אני מציע לכבוד הרב שירד מהארץ לסוריה או לאירן.
עוד כפוי טובה שלובש חליפה03.05.20
41
לכן מתים כל כך הרבה חרדים בגלל ״הצבא״ טפו בושה שיש אצלינו אנשים שמדברים כך הקנאה, ״התאוה״, וכבוד! מוצאים את האדם מהעולם הם ותלמידיהם.
ישראל א03.05.20
40
תכלס צודק. לא מסכימה עם התנהגות הפלג בכלל אבל ברור שאנחנו פה בזכות התורה ולא בזכות הצבא
מיכל03.05.20
39
לא צודק ולא נעליים הערבים מחפשים לדקור יהודי ולא רק חיילים גם לפני קום המדינה הם שחטו יהודים בדם קר אני רוצה לראות אותו גר בקו הירוק ומדבר ככה
דוד03.05.20
הרב הזה גר מעבר לקו הירוק
דוד וגוליית03.05.20
38
מה אפשר לעשות הוא צודק
בני03.05.20
37
'' הם לא יודעים שלפני זה לא היה צריך תכסיסי מלחמה, כי אף אחד לא העז להילחם נגד היהודים" זו התוצאה של מי שלא לומד תנ''ך כלל..לא עזו להילחם נגד ישראל? הרב בטוח?על מלחת מכמש שמעת? לא ניראלי.. על מלחמת מלכי הצפון שמעת?
ד03.05.20
כשלא שמרו על התורה וכדומה
העיזו ואיך04.05.20
36
הם כבר הוכיוחו שהם בני תורא (שור) ולא בני תורה ולכן יש להם מועצת גדולי התורא
מאיר03.05.20
נכון, אבל דבריו של הרב יש בהם הרבה צדק.. חוץ מהעניין של הכרת הטוב שאני לא נכנס לזה.
אבא 03.05.20
אם החרדים היו ישרים וצדיקיםלא ניתן היה שלא להעריך אותם ולרצות להיות כמוהם. הם ממש לא כאלה, רוב החרדים הם כופרים מבפנים והם מקיימים מצוות כמו רובוטים רק בגלל שהם נולדו למועדון החרדי. שום אמונה אמיתית שה' רואה ושום כלום. חילונים הם אלה שלא מוכנים לשחק אתה משחק הצבוע הזה. אם החרדים באמת היו חרדים מה' -
אם החרדים היו03.05.20
35
במאורעות 1929 הרב שלמה זלמן זלזניק כתב מכתב תודה לאיש ההגנה האלוף יוסף אבידר על ההגנה שניתנה לישיבה . במכתב כתב כי בניגוד לחברון שם נטבחו עשרות יהודים בסלובודקה וחב"ד שסירבו לאפשר להגנה להכנס לחברון הרי שבירושלים היתה הגנה מעולה ולא נפגע הרובע היהודי. שילמד היסטוריה של אבותיו.
שלמה זלמן 03.05.20
מעניין, מי זה סבא שלו?
אבא 03.05.20
34
אלו צריכים לאלו לא סומכים על הנס יש מסירות בכח ויש בפועל מוזמנים הם ללמוד באמת לעמיתה שיוכלו לאמר שהם ושמרים באותה מידה שחיילים שומרים
מנחם03.05.20
33
סגרנו כל החילונים יורדים מהארץ. לא נראה לי שישאר הרבה
אין בעיה03.05.20
32
צודק לגמרי
אהרון יהודה ליי03.05.20
31
זה ענין אחד וענין שני שבמצב הנוכחי החייל עוזר לך ולכל המבודדים ועל זה בהחלט מגיע הכרת הטוב
rr03.05.20
30
אחת ולתמיד בואו ונבדוק אם זה נכון. נקים ישיבה לפלג בתוך שכם ללא שום הגנה של צה`ל ונראה כמה זמן ישארו בחיים. ראינו איך הסגולות שלכם עוצרות את הקורונה....
אבא03.05.20
29
איך הסתדרתם אם רצחו ממכם מליונים?
ל1303.05.20
ממכם? אני מבין שאתה לא יהודי, נכון?
לייבילוטש03.05.20
28
כפוי טובה!!! בגלל חרדים כמוהו החרדים שנואים!
מוטי03.05.20
27
מפאת כבוד התורה ומפאת ימי הספירה... אני אשמור את המחשבות שלי לעצמי ולא אכתוב מה אני חושב עליו...
דניאל03.05.20
26
"מהרסייך ומחרבייך ממך יצאו"
עם כאלה רבנים מי צריך אוייבים03.05.20
25
שמישהו יראה לרב כמה פרעות היהודים עברו במשך הדורות האחרונים וכמה עכשיו ממש מנסים להשמיד אותנו,ושיסביר לו שהחייל ששומר בחוץ(וכמובן דבר אשון אלוקים)הוא השליח שאנחנו נוכל להמשיך וללמוד ואם הוא שכח את המושג-אין אמונה בגויים ועשו שונא ליעקב שיזכירו לו מה קרה אחרי הסכמי אוסלו/אינתיפדאות...
דן03.05.20
24
זלזניק אתה קשקשן בגללך כל הצרות אתה עובד עבודה זרה אתה לא עובד את ה' אתה עובד את האינטרס האישי שלך ...
james03.05.20
23
כן הרב זה חושב שצריך להילחם עם גמרע ואז אם כולם יהיו כך הגמרא תהוך לנשק
בושהההההההההההה03.05.20
האם אתה לא מאמין למה שכתוב בנביא לגבי חזקיהו הנביא כולם למדו והמלאכים הרגו את צבא אשור
מי אתה03.05.20
22
מאוד מפתיע לשמוע דברים משובשים מפי ת״ח. כאשר הוא הולך למוסך לטפל באוטו שלו , הוא לא מודה למוסכניק אלה דורש מהמוסכניק שיודה לו שהוא בא לתקן אצלו.? ק״ו בן בנו של ק״ו הכרת הטוב ליהודים שמוכנים למסור את נפשם כדי שאנחנו נחיה כאן בשלווה.
גם אחר ביקור אצל הרופא הוא אומר לרופא לה03.05.20
21
כן, פעם לא היה את הציבור השני.... היינו בשואה.
כככ03.05.20
20
אם עם ישראל היה צריך חיילי צבא, כל החרדים היו מתגייסים ראשונים. אלא שההיסטוריה מוכיחה כי עם ישראל ממוגן על ידי לומדי התורה. לכן לא צריך חיילים.
רבינו03.05.20
19
לא תמיד צריכים לדבר, יש עוד גדולי ישראל, שמבינים לא פחות ממנו, ולא מדברים ככה
חיים03.05.20
18
מה הרב שטיינמן היה אומר ע"ז? גאווה גאווה גאווה!!!!!!!
עדיף שתפשפש במעשיך במקום לתלות את הסירחו03.05.20
17
אתה רציני לא היו פוגרומים ביהודים לפני שהיה צבא או ציונים? הוא אשכרה מאמין שבלי צבא, לא ישחטו יהודים אני לא נכנס לעניין התורה, אבל הוא לא רציני זה לא הגיוני שבנאדם חושב ככה.
MM03.05.20
16
צודק, רק כדאי שיקום ויעבור לרשות הפלסטינית.
שמואל03.05.20
15
נגמר עידן הפילוג בין החרדים לחיילים, בתקופה האחרונה נוצר חיבור תודעתי שעוד שנים נראה את העוצמה שלו בין חרדים לחיילים, משני צידי המתרס גם החיילים הבינו שהחרדים הם לא מה שחשבו, והחרדים ראו שהחברה האלה כן נחמדים אפילו שהם לא נראים כמונו וגם בסופו של דבר כולנו יהודים. ימים יגידו....
מפוקח03.05.20
14
כאשר המחזור הראשון של "נצח יהודה" התקבל בסבר פנים יפות בביתו של המשגיח הגאון הצדיק רבי שלמה וולבה זצוק"ל. פתח ואמר: עוד לפני שאומר בפניכם שיחת עידוד וחיזוק, קודם לכל אני רוצה לומר לכם פשוט תודה! כל טיפת זיעה שאתם מגירים, באימונים, ובפעילות הלוחמה, תישקל בבי"ד של מעלה ותעמוד לזכותכם לעתיד לבוא"
י03.05.20
אז למה הוא לא שלח את הבן שלו לצבא?
ליד בית שמש03.05.20
אין שום קשר בין הדברים
י04.05.20
13
יהושע בן נון כבש את הארץ עם צבאותיו בכוח הזרוע. גם לדוד המלך היו חיילים. לא צריך הרבה כדי להבין שהרב הגאון שליט"א בוחר לקחת רק זווית פרשנית אחת מצומצמת מאוד ולהתעלם מפשטי המקראות. אולי גם את "וחי בהם" נפרש על פי מדרש.
אלכסנדר ינאי03.05.20
טיפש ועם הארץ ! יהושע בן נון ע''ה לא כבש בכח הזרוע ! את חומת יריחו הוא הפיל אך ורק ע''י הקפות ותפילות !!! הרב הזה בסך הכל הבהיר את ההשקפה החרדית האמיתית ! מה שכתוב מפורש בתורה בפרשת השבוע שאם יעשו עבירות הארץ תקיא אותם ''ולא תקיא הארץ אתכם בטמאכם אותה כאשר קאה את הגוי אשר לפניכם '' ורש''י אומר שם מ
דוד 03.05.20
12
החיילים לא עושים צרות. חלק גדול מהם מתפללים ומקיימים מצווה של מלחמת מצווה של עזרת ישראל מיד צר ועכשיו מצוות צדקה פשוטה. כל יהודי שעוזר לך חייבים לו הכרת הטוב. בימי השואה הרבה לומדי תורה מתו כי לא היה צבא. בימי דוד כשכולם עבדו את ה' היה צבא. הכל משובש.
לא מדויק03.05.20
11
כל הכופר בטובתו של חברו, לבסוף כופר בטובתו של הקב"ה
מאיר03.05.20
10
לפני שהיה צבא לא היו צריכים את החיילים, בשואה הסתדרנו בלי החיילים, בכל הרדיפות והפוגרומים הסתדרנו בלי החיילים, בכל המלחמות שהיו לעם ישראל בתקופת בית המקדש הסתדרנו בלי צבא כידוע וכל מי שחושב אחרת זה בגלל שהוא טמטם את מוחו בכתבי היסטוריה שכתבו המשכילים או שלמד תנ״ך ללא ההשקפה הנכונה
זאב03.05.20
זאב זאב; לפני שאתה מפגין ידע... כבר הוכח פעם אחר פעם שציוננו היקרים אשמים בשואה. ואם אתה מדבר על כשלונות עם ישראל בתקופת חז"ל, להווי ידוע שהיה להם אז צבא! ואדרבא, מתי שהם עבדו בקנאות ובכח התורה הם (המכבים) ניצחו!
רוטוויילר03.05.20
9
כמה שהוא צודק!! הגיע הזמן שכולם יפנימו את זה
משה שטיינברגר03.05.20
מה אתה משוטט ברשת בטלן
חכם בלילה03.05.20
למדת תנ"ך?
0003.05.20
הוא משומד.
אלי03.05.20
בטח. לכן בתקופת דוד המלך ויהושע בן נון לא היו צריכים להילחם על הארץ. "בני התורה" כבשו את הארץ והגנו עליה בכוח תלמודם
יוסף03.05.20
טמבל טמבל ושוב פעם טמבל
אתה טמבל03.05.20
8
הכרת הטוב זה הבסיס של היהדות! אני לא אומרת שבזכות החיילים אנחנו חיים, ממש לא, אבל יש לי הכרת הטוב גדולה אליהם, כי אחרי הכל הם מוסרים את עצמם ולא אכפת להם למות במלחמות ומבצעים כדי שאנחנו נמשיך ללמוד תורה בשקט. יש לי הכרת הטוב לכל מי שאי פעם עשה איתי טובה הכי פצפונת, ככה חונכתי ב''ה, ואני באמת חושבת
אני03.05.20
7
כמה שהוא טועה!!!!!! כמה שהוא מוזן בכפיה ממה ששמע מגיל 0 בלי להבין מה הוא אומר, הרי עשיו שונא ליעקב זה לא משו שצץ פתאום!!!
אמא03.05.20
6
למדנו צורה והגרמנים תכף עשו איתנו שלום
צודק, כמו באוושויץ לא צריך צבא03.05.20
5
הם יהודים? יהודים מודים על טוב. נבזים לא מכירים טובה.
יהודים מודים03.05.20
4
מי שלא יודע להכיר טובה לבני אדם, לא יודע להכיר טובה לקב"ה, חיילי ישראל שמוסרים נפשם ממש למען העם היהודי ראויים לכל הטוב שבעולם, רק רשע מרושע... פרזיט שחי על הגב של העם היהודי מסוגל להוציא מפיו הטמא דברים כאלו, כן אני יודע שחבורת שונאי ישראל יתקיפו אותי עכשיו על הדברים אבל ברור שזאת האמת, תנו כבוד ל
אלי03.05.20
3
"הכרת הטוב" לא סותר את זה שהם חייבים לנו הרבה יותר הכרת הטוב וזה גם לא סותר את זה שהם גורמים לצער לרבש"ע, הרב אלישיב שהכיר טובה לנשיא ארה"ב (בסיפור עם ר"ע י-ם) וכי הוא חשבן לכמה זימה ותועבה אחראית ארה"ב
יוסף03.05.20
2
מחילה מכבודו. הרב מנותק מהמציאות...
שלום ישראל03.05.20
1
הוא לא קיצוני !!!!! הוא אומר דעת תורה בלבד !!!!! את הפרשנות תשערו לעצמכם .....
השפוי 03.05.20
הוא מרבני עץ וד"ל
יוסף03.05.20
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

ערב ל"ג בעומר

בזבוז כספים בלתי נתפס: חקלאי מירון נגד המדינה

חזקי שטרן | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

"כדי לבלבל את המשטרה"

הרצ"פניקים יוצאים לחסום את הכבישים - ולא מודיעים היכן

איצלה כץ | 02.05.24
ש

תורה וגדולה

גם להישאר בעולם התורה וגם להתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24
ש

בריאות זה הכול

משקפי ראיה חינם לילדים? זה לא הכל

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24

הדרך לחיים טובים

מה הטעות הגדולה שאנחנו עושים הרבה והקשר לפרשת שבוע

כיכר השבת | 02.05.24
ש

כלי קודש

אברכים טוענים: זאת השיטה להישאר בכולל ולהתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

אחרי שנזרקו בקת"בים

האירוע האנטישמי בבירת פולין | כך נציגי הממשל גינו בחריפות

חנני ברייטקופף | 02.05.24

צפו בשיעור על הפרשה

למה הכהן הגדול יכול להתוודות על חטאים של אנשים אחרים?

כיכר השבת | 02.05.24

רבנים, ראשי ישיבות ו... כינור

כך נראה חג הפסח במחיצת הגאון רבי דב לנדו | תיעוד נרחב

חנני ברייטקופף | 01.05.24

השיטור יחל באכיפה מיידית

החגיגות תמו: אלו הסנקציות בב"ב, שיחסלו את ליל שישי בעיר

שאול כהנא | 01.05.24
ש

חווית הלידה

מלון או מחלקת יולדות? תקראו ותחליטו

כיכר בשיתוף מעיני הישועה | מקודם