כיכר השבת

זעם חרדי במירון

'אדמו"רים עוכבו, המונים נחסמו ועומר אדם עלה כמו מלך'

רבבות נשארו בבתים, המונים שניסו להגיע נחסמו, האדמו"רים שקיבלו אישור עוכבו במחסומים וחלקם נאלצו לצעוד ברגל, אך הזמר עומר אדם וחברו אבישי נריה זכו לעלות עם הרכב להר מירון (אקטואליה)

251
יאיר טוקר | כיכר השבת | י"ח באייר | 12.05.20
עומר אדם ואבישי נריה במירון, הלילה
עומר אדם ואבישי נריה במירון, הלילה (צילום: יאיר קראוס, מקור ראשון)

מארגני הילולת הרשב"י במירון הביעו זעם גדול כשנחשפו אמש (שני) לתמונה של הזמר הישראלי, עומר אדם, לצד חברו איש העסקים, אבישי נריה, עולים להר מירון תחת כבוד, בזמן שההר נסגר להמוני בית ישראל.

הזמר הגיע יחד עם מספר חברים, כדוגמת גיל שפר, בעבר ראש לשכת ראש הממשלה, להר מירון וקיבל יחס מיוחד כשהגיע עם הרכב עד הר מירון. יצוין כי אדם ומקורביו לא הורשו להיכנס לתוך הציון עצמו.

אחד הנוכחים בפמליית הזמר טענו כי הוא הגיע כאורחו של הראשל"צ הגאון רבי שלמה משה עמאר, אך שם מכחישים כל קשר וטוענים כי לא ידעו על הגעתו וכי הוא כלל לא נפגש עם הרב.

"לא ייתכן שהמונים רצו להגיע ולא יכלו, כאלו שצעדו שעה בכדי להתפלל בציון - נחסמו. גם האדמו"רים שקיבלו אישורים עוכבו במחסומים וסלבס כזה או אחר יגיע עם רכבו תחת כבוד עד להר למעלה, זה בלתי נסבל", אומר גורם חרדי בכיר שעסק בארגון ההילולה.

ויכוח סביב כניסת האדמו"ר מזוועהיל, אמש

לדבריו: "אדמו"רים שהגיעו למחסומים עוכבו, שעה ארוכה. אבל שהשוטרים רואים את עומד אדם הם פותחים לו את הכביש כמו למלך. מה המסר בזה לציבור? מה חושבים לעצמם מאות האלפים שיושבים בבית מתוסכלים שלא יכלו להגיע".

הגורם הוסיף: "התנהלות המשטרה מול הרבנים הייתה בזויה, נאלצנו להתחנן על נפשנו כדי להכניס את גדולי ישראל, זה היה מעמד מביש ומבזה, כל מי שנחשף למה שהתרחש במחסומים יודע על מה מדובר. אבל כשהשוטרים ראו ג'יפ שחור והבחינו שעומד אדם יושב ברכב - הוא נכנס תחת כבוד אל ההר, זו בושה".

לסיום הוא ציין: "מעניין מה היה קורה אם היו פוגשים קבוצת חרדים בלי מסכות? השוטרים היו מלווים אותם להר או מחלקים קנסות? במקרה הזה הקבוצה הגיעה ללא מסכות - ולא רק שלא קיבלו קנס אלא זכו לכבוד".

גרומים המעורים בפרטים, המקורבים לקבוצה, טענו בשיחה עם 'כיכר השבת': "אדם ונריה הוזמנו באופן רשמי לאחת ההדלקות בהר, ולמשפחת נריה מסורת של מעל 100 שנים בהדלקה במקום - מר נריה הינו נכד של הרב משה צבי נריה זצ"ל, אבי דור הכיפות הסרוגות שהקים את מוסדות 'בני עקיבא' וחידש את מסורת ההדלקה של הציונות הדתית במירון".

מטעמם של עומר אדם, אבישי נריה והמשטרה טרם התקבלה תגובה.

תוכן שאסור לפספס
251 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
123
למה הרשע הזה ששר שירי תועבה יכול לעלות לרשבי ואני לא?
א13.05.20
מסכים בהחלט!!! אבל עלינו עם כמה חברים להר מירון ראינו את רבי שמעון מלעמלה ה' ישמור עלינו!
עודד13.05.20
122
תרגעו, ה' הכניס את עומר!!! זה רק ממנו!!! ה' לא הכניס את הרבנים!!! זה רק ממנו!!! תזכרו, הכל משמיםםם
רונוששש12.05.20
121
איך אתם מדמיינים את רבי שמעון רב הדור פנים עם זקן ופאות וכיפה, או מגולח לבוש בבגדי תרבות יון ותחשבו ממי רשב''י היה יותר רווה נחת חומר למחשבה
יוסף12.05.20
ורשב"י לדעתך היה עם זנב סוסים על הראש , גרביים למעלה ומעיל חורף פולני בקיץ הא? לך לך דביל!
הצחקת אותי12.05.20
אני חושב שהוא היה מעדיף את האלה שלא רבנים כי הוא יעדיף לחזק ולקרב את אלה שצריכים את זה מאשר אלה שבין כה וכה יתעלו מהיום הנשגב
ליוסף היקר12.05.20
אם רשבי היה רואה אנשים שלא מכבדים את השני.. או אנשים שלא לבושים כחרדים, ממי הוא היה יותר רווה נחת חומר למחשבה
אלחנן12.05.20

הצגת כל התגובות

120
תתבישו כולכם! מי שהיה השנה בציון הקדוש הן הרבנים הצדיקים-ואני מדגישה ה-צ-ד-י-ק-י-ם!!! והן עומר אדם ואפילו השוטרים ! נמצאים שם מסיבה אחת הרשב"י הקדוש הזמין רק אותם ולא אותנו! וכותבת את זה אחת שמגיל חודשיים לא פיספסה שנה אחת במירון! תתביישו לכם כולכם תיראו איך אתם מדברים תאמינו לי שככה ר' שמעון לא ר
אנונימית12.05.20
119
שהחסידים יבינו את ערכם האמיתי ויפסיקו לזלזל באחרים
הגיע הזמן12.05.20
118
חוסר שוויון מזעזע
אריאל12.05.20
117
יש אנשים שכל עולמם זה מירון ורשב"י הקדוש! אם כל הכבוד לעומר אדם ושות' יש אנשים שקודמים להם בהיתר להיכנס למירון, אבל בגלל שהם לא בעלי ממון או מעמד הם נשארו בבית...למה יוני משרקי העוזר של אריה נכנס ורבנים עם מסורת לא? אריה דרעי תתפלל חזק "הצילני מאוהביי" כי רק הם יסבכו אותך
דודי עזריאל12.05.20
116
עין צרה? אז מה אם הוא עלה... להתלונן על זה שאדמו"רים לא עלו זה לגיטימי, אבל מה קשור לעומר אדם. ומי יתן כל עם ה' נביאים
מוישי12.05.20
115
עומר אדם יהודי פשוט שזיכה רבים לשיר איתו "מודה אני כל בוקר על זה ועל ועל זה..." מידת הודיה מידת ההוד של רשב"י אולי בגלל זה זכה להכנס כמו מלך.מה אתם אומרים?
מסביר12.05.20
114
עומר אדם קידש את שם ה' ברבים. האדמורים האלה מקדשים את ה' בבני ברק, שרגא בטיהרה מאי אהני... הקב"ה יודע מה הוא עושה...
מקדש ה'12.05.20
במה הוא קידש את השם????????????? בזה שהוא שר 2 שירים יהודים??????????? יהודי ששר שירי תועבה הוא מחלל שם שמים!!!!!!!!!!!!!!
יהודי12.05.20
אבל זה שהוא מגיע למירון הוא מקדש שם שמים!!!!!!!!!!!!!!!
רונוששש13.05.20
הבן אדם שר שירי פריצות ואתה אומר לו צדיק
יהודה שלמה13.05.20
113
מקומם!!!
מישהי12.05.20
112
טוב נראה כאילו האשימו את עומר אדם... זה נטו המשטרה..!!. מלעשות וגם אני חושבת שיש פה הגיון השוטרים לא מכירים את כל הרבנים . ויש מלאא רבנים שרצו, ועומר אדם יש אחד,!! ובטח שמכירים אז נתנו....
אריאל12.05.20
111
תרדו מעומר, המשטרה בעייתיים לא הוא!
מוטי12.05.20
שכבר במשך תקופה אנחנו החרדים צועקים שהמשטרה מתנהגת באיפה ואיפה צריך לקום מישהו שיעשה פה סדר במדינה,אמנם אנחנו לא חלק גדול במדינה אבל אנחנו בהחלט חלק נכבד.
שלררר12.05.20
כולנו אותו עם וערבים זה לזה ...אולי זה עושה טוב לחילונים שרואים בזה 'ייצוג' משלהם ויחזרו בתשובה.. כשמשיח בא כולם יהיו חרדים ... תתרגלו!
בוש12.05.20
זה מה שעושים הירושלמר''ס
סדר12.05.20
*מהומה
נ13.05.20
110
לכל אוהבי המדינה !!!! בבקשה לכם...... רק אהבת ארץ ישראל !! חוץ מזה אין לנו שום קשר למדינה הקומוניסטית (שקוראת לעצמה ישראל ח"ו )
אבי 12.05.20
109
אני לא חושב שזו כתבה הוגנת ראשית שום דבר לא יכול למחול על בזיונם של תלמידי חכמים וזה מה שצריך להיות בכותרת הראשית וזה לא קשור למי כן עלה ומי לא.... שנית זה לא בר השוואה בכלל מי אתם שתשפטו תנסו לראות רגע את הצד החיובי הרי תכלס כל הסיבה שלא ניתן לעלות כיום זה כדי לא ליצור גל שני אז ברור שזה
בין קודש לחול 12.05.20
👌👍👍
רונוששש12.05.20
יש לך את זה יותר ארוך
ח12.05.20
108
ברור שזה רצון של המשטרה להתנקם בחרדים ותו לא!!! הרי כל החנויות ומסעדות ובתי קפה פתוחים רק מירון סגור...
שירה12.05.20
107
תגובה ל81 כל הרבה שטויות והטלת דופי ברבבות יהודים ! מי אתה שתקבע אם ליהודי כזה או אחר יש יותר זכויות ממני ???? האם אבישי נריה התנסה בחייו אי פעם בעוני מחפיר ???? אז אני כן ובכל זאת נתתי צדקה אז בא נחליף ואז נראה מי יותר צדיק !!!!! אידיוט !!!!
קובי 12.05.20
106
הגיע הזמן לעשות חשבון נפש ולהתנתק מהמדינה. לא מדובשך ולא מעוקצך
לפרוש מהמדינה12.05.20
105
ממש לא איכפת לי שעומר אדם עלה רק למה בלי מסכות????
יצחק לוי12.05.20
104
זה בושה וחרפה!!!!!!!!!!!!!!!! מד אנטישמית!!!!!!!!!!!!!!!! יהודית שמעדיפה אדם חילוני מחלל שבת מאשר רב ת"ח גדול זה לא ניקרא מדינה יהודית זה ניקרא מדינה גרמנית "נאצית"
יהודי12.05.20
מה שאתה עושה הוא שגוי לגמרי כי אתה מקטין את גודל הזוועה של השואה ושל הנאציזם אז אני ידון אותך לכף זכות שאין לך מושג לגבי מה היה בשואה וכו רק בבקשה לך תלמד משהו ותפסיק להיות כל כך בור
מה עובר12.05.20
חכה חכה, כבר מכינים לך את המשרפות...
מכינים לך12.05.20
לך תחסום כבישים, תשרוף פחים ותתפרע ברחובות כמצוות אדמוריך, הת"ח הגדולים...
שועמם הא?12.05.20
הוא לא מחלל שבת.העצבים שלכם זה על זה שאדם שלא מקושר לעסקונה החרדית נכנס למירון
חיים12.05.20
103
מה התרומה של האדמורים האלה לעם ישראל? אם הם היו באמת מועילים לעם ישראל, גם השוטרים היו מכירים אותם. הם לא מועילים לאף אחד חוץ לכמה מלחכי פנכה בבני ברק, ולכן הם ראויים בהחלט ליחס הזה.
אדמורים נידחים12.05.20
102
במציאות של היום 90% מעם ישראל ברחבי העולם לא שומר תורה ומצוות. אני , במקום ה"גדולים" האלו, לא הייתי מעז להראות את הפרצוף שלי מרוב בושה. "גדולים" עלאק, שילכו לאכול את הקיגעל והצ'ולנט שלהם ושיעלמו מהנוף כלעומת שצצו פתאום, גם ככה אף אחד לא ירגיש בחסרונם חוץ מעדר השוטים חסר הדעת שלהם.
אדמורים נידחים12.05.20
101
שכל המשטרה והשוטרים ילכו לעזאזל
חלנחי12.05.20
100
דוחה ומגעיל אותי חוסר השוויון הזה
אריאל12.05.20
99
סוף סוף מירון חוזר למרוקאים
יעקב12.05.20
98
מה החרדים כל כךמתלהבים מעצמם, שהם נולדו בבתים חרדיים? מי שנולד בבית לא חרדי - הוא אנוס, אי אפשר לבוא אליו בשום טענה בשום אופן. אבל מי שנולד בבית חרדי, כל חטא שלו הוא בבחינת "מכיר ריבונו ומתכוון למרוד בו". לכן החרדים נענשים על החטאים שלהם. חילונים לא נענשים כי הם אנוסים. חרדי חושב שהוא מסודר כי הוא
מה הפלא?12.05.20
אולי א''א לבוא אליו בטענות ולכן הוא לא יקבל גהנום אבל הוא גם לא מקיים מצוות ולכן אין לו ג''ע על הצד שאין טענה עליהם שזה לא ברור
קובץ מאמרים12.05.20
97
מה שונה מוטי שטיינמץ מכל אדם אחר ??????????
ינקלביץ12.05.20
שמוטי שטיינמץ זה לא עומר אדם ולא היה מי שומע אותו בכלל איכס
ח12.05.20
96
מה להיטפל ל עומר אדם הוא לא הנושא למה הרב/ אדמור / העשיר עולה ולפי איזה קריטריון ? למה לא לתת ליתומים ואלמנות זכות קדימה ?
זאב12.05.20
95
עומר ונריה נראים " כמו שני משוגעים" ... וד"ל
jacob12.05.20
94
תסבירו לי למה על כל דבר מחפשים מחלוקת?! תגידו אתם שפויים מה אכפת לכם מי נכנס-המשטרה לא מנסה להרע לכם -אתם נורמאלים? זה שלא הסכימו לאדמורים להיכנס אולי זה בגלל שהם מבוגרים יותר וסך הכל המשטרה דואגת להם... אז חלאס עם המחלוקות!
שרה12.05.20
93
עומר אדם המלך שמפיץ את שמירת הלשון ע"י צמידים שירים.משמים גומלים לו טובה שבנקל הוא נכנס.
אבי12.05.20
92
זמר שמקדש שם השם ומכניס אמונה עדיף פי מיליון מהאדמור
משה12.05.20
מקדש שם השם עשית ממנו.. עושה הופעות מעורבות ומזוהמות עם שירים מגעילים עוד יותר שהוא כתב
מיכלי12.05.20
אז אלה שמייצרים פראי אדם, ששורפים פחים, חוסמים כבישים ומשתוללים כמו קופים הם מקדשי ה' בעיניך כי הם אוכלים צ'ולנט בשבת הא?
סע סע12.05.20
איכסס אתה מדבר כמו האנטישמים מצפון תל אביב, הרי ברור לך שאלה לא שורפים פחים, אבל אתה נהנה ללכת ראש בקירר, לך תיהיה חילוני ותיהיה בהופעות של עומר אדם, תיהיה שם קצת, אצלם, ותגיד אצל מי היה טוב יותר.. תהנה
מיכלי12.05.20
הם אולי לא שורפים פחים, אבל התלמידים שלהם כן...
התלמידים שלהם12.05.20
מה הקשר לזה? הוא מדבר על החסידים שמחללים שם שמיים ברבים!!!!
רונוששש12.05.20
91
בושה וחרפה, ואיך האנשים פה מגיבים, איך אפשר להשוות בכלל בין אדמורים יראים לדבר ה', לבין זמר חילוני שכל כולו עסוק בתועבה?!
יעקב12.05.20
עובדה שעלה, זה רק מראה שמגיע דווקא לו.
ללי12.05.20
90
רשבי הזמין אותו. כנראה היתה לו הזכות. מה כל העליהום..
חן12.05.20
89
נותנים יד אחד לשני כולל אשה
שימו לב12.05.20
טיפש לא נכון
חיים13.05.20
האישה עוממדת מאחורה, זה רק נראה שהיא נותנת יד...
שיראל14.05.20
88
כל החרידימשוגעים שיבואו מחר הכול פתוח
יוסך13.05.20
87
נפלא! בכל שנה הורגלנו שמגיעים לרשב"י אדמו"רים ורבנים, שגבאיהם ומשב"קיהם המגודלים והחזקים דוחפים באלימות זקנים וילדים - כדי שכ"ק וכת"ר יוכלו לגשת לציון בנחת. והנה השנה הקב"ה ורשב"י העדיפו שהנ"ל יישארו בחוץ, ודווקא זמר בעל-תשובה (ללא שטריימל וללא מגבעת ) יעלה לציון! כדאי הוא ר"ש לסמוך עליו בשעת הדחק ו
יהודי ישראלי פשוט12.05.20
בעל תשובה? שירי עגבים ריקודים מעורבים ועוד ועוד כל אדמו"ר פשוט שגם אם משחק אותה עולה עליו עשרת מונים
אזרח12.05.20
בעל תשובה? לא ידעתי
יהודי12.05.20
הוא לא בעל תשובה בא נגיד שהוא לא מקפיד קלא כבחמורא בלשון המעטה...
יהודה שלמה13.05.20
חוששני שעם כל ההסתייגויות ולמרות לבושו, הוא יותר בעל-תשובה מכאלה הנראים חרדים למהדרין ועושים מעשי תועבה שונים ומשונים, או שמחפים על אלה העושים מעשי תועבה. לאסוננו יש לנו כאלה בהרבה קהילות, והמשכיל בעת ההיא יידום, ולא יתרתח על כי הקב"ה החליט להפגיש דווקא את עומר אדם עם רשב"י (האומר שכל ישראל בני מלכי
יהודי ישראלי פשוט13.05.20
86
איזה דבר מגעיל דחוי ומסריח זה שיש אנשים שיש להם זכויות יתר על פני אזרחים אחרים חוסר שוויון מגעל ודוחה
אריאל12.05.20
85
רבותי אולי לזכור קצת כי הרבה מאלה שהם כואבים ומרגישים לא טוב על כל העניין הם לא טיפשים ולא חסורי מח רק כאלה שבמ"נ התעמצו להיות אברך כולל פשוט והם גם היו יכולים להיות בעה" ולהגיע ודוקא באותו יהדות שזה ענף/בית חרושת שלו לא נותנים לו לחיות ועושים אי נעימות.................. הו גם יכול להיות יח
ת"ח שדעתו מיושבת עליו12.05.20
84
אוכלי הצ'ולנט והקוגל מזועזעים - יכול להיות שעומר אדם יותר צדיק מהם? מה לעשות , הוא משמח הרבה יותר אנשים מכם, הוא מפיץ טובה ואורהבעולם. ואתם מה? שורפים פחים... אתם עסוקים בלחלל את ה' בכל הזדמנות, שורפים פחים וחוסמים כבישים, מטילים עצמכם על הצבור, מפיצים מחלות, לא מייצרים רופאים, מהנדסים, חוקרים וכו
אוכלי הצ'ולנט12.05.20
אתה חוליגאן
חוליגאן12.05.20
וסביבו נשערה מאוד, הקב"ה רוצה שכולם יחזרו אליו. מה שאתה כותב זה בודאי לא מה שהשם רוצה. מהנדסים רופאים? הצחקת אותי. זה בסדר להיות רופא עבד השם או מהנדס עבד השם, אבל סתם רופא או סתם מהנדס? זה מה שהשם רוצה? וואלה הצחקת אותי.
אשר12.05.20
מסכים איתך במאה אחוז, לא הייתי מרבה לשבח את עומר אדם בכל אופן הוא לא מודל לחיקוי למי שגדל עפ"י דרך התורה אבל התחברתי לחלק השני
קאופמן12.05.20
83
למרות שגדל בבית חילוני לחלוטין. החסידים גדלו בבתים חסידיים ולכן יצאו איך שיצאו...
עומר אדם שומר מסורת12.05.20
82
במה שונה עומר אדם מאייכלר ושאר העסקנים והמקורבים? ובכלל, היום יש יותר אדמו"רים מחסידים. שהחסידים יעשו חשבון נפש
יהודי12.05.20
81
אני רואה פה מלא תגובות שזה קידוש ה' וכו' והתועלת העצומה ברוחניות שעומר אדם הגיע למירון. אולי אני טיפה מצומצם אבל מה הקשר ל"קידוש ה'" שעומר אדם מגיע למירון? אם מישהו יכול להסביר לי , אשמח.
שלמה וובר12.05.20
זה לא קורה שעומר אדם נוסע ללא תמורה שמנה...!
חיימקה12.05.20
80
מה הזעם הם לא יודעים שזמר יותר חשוב במדינה מאדמור?
צבי12.05.20
חצוף אחד מה ההשוואה בכלל.
יעקב12.05.20
79
לא מצדיקה שום עיכוב של רבנים, אבל אני חושבת שלא רק לחרדים יש זכות כניסה לשם... אז עומר אדם נכנס, ו........??????????????? כותרות מכל פיפס שקורה...
שיראל13.05.20
78
איך הוא מתלבש הא. אפילו חינם לא הייתי שם סמרטוטים כאלה
עומר תהיה אדם אתה בדרך הנכונה תתקדם הלאה12.05.20
חה חה כמה צחקתי מהתגובה שלך
א12.05.20
מה עובר אליך למה לא הייתה לובש בגדים כאלה ואם תגיד שזה לבוש של גויים אז אתה יהודי תלבש את זה ואז זה כבר לא לבוש של גויים כי אתה שאתה יהודי לובש את זה גם
יגזור12.05.20
כ אתה טמבל הבגדים שלו יפים מאודד
ח12.05.20
יש לו חולצה של גוצ'י, חחחחח
רונוששש13.05.20
77
אחלה עומר אדם
ללא שם13.05.20
76
פעם הבאה שהאדמורים האלה ישלחו לכנסת חכי"ם יותר נורמאלים שיהיה להם את השכל לשים במחסום המשטרתי נציג שידריך את השוטרים שלא יעשו בושות. אחרי הכל השוטרים מכירים את עומר אדם ולא את.... וכו'
שלום12.05.20
75
תכלס בתור שוטר חילוני מבחינתו כל האדמורים אותו דבר וכולם ניראים אדמורים כל אחד יכול להתחזות לאדמור ולהגיד שהוא אדמור.. אבל את עומר אדם הם מזהים מהעולם שלהם ברור שיכניסו אותו...מהר
טבריינית12.05.20
74
על זה נאמר במקום שבעלי תשובה אומרים אין צדיקים גמורים יכולים לעמוד - תרתי משמע... ועומר כן בעל תשובה כי יש לו אמונה, לא הבגדים או השירים או הכיפה שאין לו קובעים אלא רמת האמונה ואם אתם מקנאים בעומר המלך שהצליח להגיע למירון כנראה שאתם לא מאמינים (אביתר בנאי אמר פעם ''אם אני חושב על מישהו רע זה סימן שא
סתם אחת...12.05.20
תראו תראו תראו בשביל מה הקב''ה טרח לתת לנו תורה בשביל מה הרמב''ם כתב משנה תורה העיקר האמונה אם מאמינים אפשר לעשות מה שבא לך ולהיות במקום של בעלי תשובה שאין צדיקים גמורים עומדים לפרנק הזה אין חלק לעולם הבא כי הוא עובר על חלק מהדברים שהרמב''ם בפ''ג מהלכות תשובה כותב שמי שעובר עליהם אין לו חלק חלק מהחי
פרנקית12.05.20
ברור שגם המידות משנה אבל יש לו אמונה שאין להרבה חרדים.....
סתם אחת...13.05.20
73
לילה קריר במחסום של המשטרה ...מגיע ג'יפ שחור, החלון נפתח יוצא קצת מזומנים ו.... הי תראו איזה ציפור יפה! וורררוום. #שחיתותמשטרתית
בילו12.05.20
חחחחחחחחח
אפרת ג13.05.20
72
ואני חשבתי שגולשים כאן אנשים חרדים שמאמינים שהכל משמים. זה פשוט וקל, מי שהקב"ה רצה לזכותו שיעלה-עלה, ומי שלא מגיע לו לא עלה, כנראה לעומר אדם מגיע וזהו, אשריו.
ללי12.05.20
נכון טיפש תגיד את זה כשלא מקבלים בנות ספרדיות לבית ספר אשכנזי שזה משמיים וככה צריך להיות, ואין הפלייה מי שהשם רוצה שיתקבל מתקבלת... תגיד את זה גם כשאנטישיימי יורק עליך או נותן לך מכות שזה משמיים, מפגר חולה אתה לא מבין שיש בחירה לאדם לעשות לך רע ולהפלות אותך? הכל משמיים עד בחירה, וזה דברים עמוקים,
יאחל12.05.20
זה ממש ממש חוצפה שלא מכניסים ספרדיות לאשכנזי!!! צודק ב100% !!!!
רעות 13.05.20
זה האמונה שלך ואולי מי שעובר עבירה סימן שה' מסכים לו צריך ללמוד את כל הספר אמונה וביטחון של החזו''א לפני שמוצאים את המילה הזאת
פרנקית12.05.20
71
אני הצלחתי גם השנה ליהיות אצל רשב"י למרות שאינני זמר או שוטר אז איך הצלחתי בפועל לעשות את זה???? פשוט וקל צלצלתי לבן דודי שהוא היה פעם שוטר והוא נתן לי את מדיו ולפני מחסום המשטרה עזבתי את רכבי והתחלתי בהליכה שלקחה יומיים פשוט וקל.
שמעון12.05.20
70
זה פשוט לא יאומן איך כל המדינה הזאת מושחתת הכל פרופורציות!!! למה כל אלה נכנסו ואחרים לא יכולים? אמרו שיהיו כמה הדלקות מצומצמות ובסוף רואים מלא אנשים "סאלבים" שמגיעים לשם. אין בעיה אישית רק עם עומר אדם אלא ים כל אלה שהיו שם. למה הם כן?????
מה זה צריך להיות?12.05.20
לך תנשנש קיגעל, תלטף את הכרס, תפנטז על עולם הבא ותעזוב אותנו בשקט...
לך לך12.05.20
69
מי זה עומר אדם הזה ? מה תפקידו ? לא הבנתי הוא אדמו"ר ממה. איזה סוג של אדמו"ר הוא ואיפה החסידות שלו והמוסדות ממוקמים ? דבר ראשון כשעושים כתבה שמשווה את האדמו"ר מעומר אדם לאדמו"רים אחרים צריך להשוות את כמות החסידים שיש לכל אחד את הכח הפוליטי ועוד הרבה מאוד השוואות - סתם להשמיץ לא
אני12.05.20
תרגיע! הקב"ה בחר להכניס אותו! ואיתו אתה לא יכול להתוכח!
רונוששש12.05.20
68
מעניין איפה העומר אדם הזה היה כל השנים?? עד עכשיו בקושי ידע מה זה מירון.. פתאום השנה אין לו הופעות לעשות מיליונים אז בא למירון העיקר שידברו ממנו
מירוניסט12.05.20
מה אתה יודע על עומר אדם בכלל ומעניין למה נתנו לו לעלות זה מה שהשם רצה שיקרה אתה יודע את זה שעומר אדם הולך לשיעורי תורה אצל הרב יגאל כהן??! מניח תפילין?! מזמין את הרב יגאל כהן לביתו והוא צמוד אליו מאודד!!? והרב יגאל כהן בעצמו אמר עליו את מה שאמר שהוא בחור טוב וכו וכו ובוא לא נחלוק על יגאל כהן
.12.05.20
67
גועל נפש!!!!!!!!!!! מדינה ערבית
יהודי12.05.20
הוא לא ראוי להתיחסות תתעלמו ממנו
יהודה13.05.20
במדינה ערבית סבא שלך כבר הה נרצח ואתה לא היתה כותב את התגובה הטיפשית הזאת
ישראל13.05.20
אתם מסתובבים עם הדגלים של הפלסטינים, מייחלים לחיסולה של מדינת ישראל, אוהבים את הערבים ומתלוננים שמדינת ישראל מדינה ערבית? לא ירחק היום שנזרוק את כולכם בסוריה, שם אחיך לדיעה ילמדו אותך מדינה ערבית מהי...
סע סע12.05.20
66
כנראה שאצל הקב"ה המושגים של צדקים ורשעים הם שונים לגמרי ממה שמקובל אצל החרדים. עובדה שרוב אלו שנרצחו בשואה היו חרדים, עובדה שהקורונה מכה בעיקר בחרדים, עובדה שהצבור החרדי הוא עני בור ומוכה ועובדה שהציונים מצליחים בכל מעשי ידיהם. אל תחלקו לקב"ה עצות, הוא יודע יותר טוב מכם מי צדיק ומי לא...
צדיקים ורשעים12.05.20
דבר ראשון ח''ו ושלום להגיד על אנשים יראי ה' שהם רשעים ועל אנשים פורקי עול שהם צדיקים ועל תנסה להתערב בהחלטות של הקב''ה את מי להרוג ואת מי לא כי זה לא התחום שלך ב. צדיק ורע לו לפי בעה''ת מדובר על צדיק שיש לו קצת רע רוחני ולא מדובר על רע גשמי
שלום12.05.20
על צדיק ורע לו שמעת? אולי באמת הקבה רוצה שנכפור בו.... איך מכניסים תגובות כאלו?
רשע רשע12.05.20
יש לך עוד כמה ססמאות? "מפני חטאינו גלינו מארצנו" - כשמקבלים מכות זה אומר שיש בעיות, "אם תלכו עמי בקרי" וכו', אל תצטט רק מה שבא לך, אלעזר בן דורדיא בגלל מעשה אחד זכה לחיי העולם הבא ור' יוחנן לא ידע עד יומו האחרון לאן מוליכים אותו. העולם לא כל כך פשוט כמו שהחרדים המשופעים ב"גאונים" חושבים....
כופר כופר12.05.20
גדול אתה! כשהחרדים חוטפים מכות - זה בגלל "צדיק" ורע לו. כשהחילונים חוטפים מכות - זה בגלל שהקב"ה מעניש אותם. אין מה לדבר, לוגיקה מדהימה יש לכם. מי צריךבכלל את הקב"ה כשיש אתכם...?
ותשובות יש?12.05.20
65
מי צריך 2500 שוטרים כשלא נותנים להגיע
לוי12.05.20
64
האדמו"ר של בחורי הישיבות
יוסי12.05.20
:)
ממ12.05.20
63
מה הקשר כל קהילה הביאה תאדמור שלה ועומר אדם בשבילם זה כנו אדמור בשבילנו
משה12.05.20
62
בושה וחרפה
שמעון12.05.20
61
אפשר לומר שזמר כזה שהיה לו ניסיון מאוד קשה לעשות אירוע בשבת והזמר לו עשה תמורת מיליונים אז מעשה חשוב מאוד שעשה יהודי פשוט זה עשה רעש בשמיים ורבי שמעון אומר הלמלא ישמרו עם ישראל 2 שבתות מיד נגאלים ויהודי פשוט זה עשה מעשה גדול וזה נקרא פתיחת פתח לפני הקב'ה וברור שיהודי זה עשה רעש בעולמות העליונים ועל
ישראל12.05.20
וכלהיהודים הפשוטים, המאמינים, המקווים, שרצו להגיע לרשבי? להם לא מגיע? שהם יושבים בבית מתוסכלים, ועומר הזה נכנס כמו מלך! חוצפה!!!!
עכ12.05.20
60
בושה וחרפה!!! כן, גם אני מעריך את עומר על פועלו והקידוש שם שמים כל זה עדיין לא מסביר את ההפליה הנוראית לחרדים והברוטאליות וההתנהגות המחפירה שהמשטרה התנהגה כלפי חרדים בערב לג בעומר [הנכם מוזמנים אצל אלה שכבר כן זכו לקבל את האישור המיוחל] וכולם היו עם מסכות ושמרו על כל הכללים ורק בקשו להתפלל דקה קצרה
דתי12.05.20
לא לימדו אותך לכתוב עם סימני פיסוק? לא יודע לכתוב ללא שגיאות כתיב? למה אתה צריך להפגין את האיכות של החינוך החרדי ברבים?
דתי אנאלפבית...12.05.20
הוא לא כתב עם שגיאות כתיב וזה שאתה חושב שזה החינוך החרדי יש לך בעיה רצינית. לך תטפל בה.
ע13.05.20
59
בקרב אנשי מירון ידועה האימרה: "אם הגעת סימן שרבי שמעון הזמין אותך ואם לא כנראה שלא זכית שהוא יזמין אותך" ואכן ככל הנראה זכה עומר אדם (שקידש שם שמים ולא רצה להופיע במקום שההופעה הוכנה בשבת) לזכות כנראה יותר מהרבה יהודים ורבנים ואדמורים שרבי שמעון יזמין אותו. תפסיקו להאשים בכל העניין גורמים חי
אבי12.05.20
58
אתם לא מכבדים את המדינה הציונית.אז למה אתם רוצים שהיא תכבד אותכם. ותתפלל חנה ותאמר עלץ .סופי תיבות הרצל ז''ל .
אבאתו12.05.20
למה שנכבד? ההורים שלי והוריהם היו פה עוד לפני שהמדינה קמה! מי החליט שאנחנו צריכים לכבד?
י12.05.20
57
זוהי מדינת הקשורים .מה חדש לכם.אם אתם עם כסףגם תבנו את האיפל באמצע גאולה.פה הכל שחיתות ורמאות
מני12.05.20
56
הוא כן נכנס לציון (וגם קובי פרץ) נראה לי הולך לעשות פיתוח קול
דודי12.05.20
55
גם הוא סוג של אדמו"ר לאספסוף נבער כמו עשרות אדמורים אחרים
גד12.05.20
54
השוטרים מכירים את עומר אדם, הם לא מכירים את האדמו"ר מקטסטרופה. מה מסובך פה?
מה לעשות12.05.20
הריני מוחה על ביזוי תלמידי חכמים
עעע12.05.20
53
השוטרים הערסים לא יגידו מילה למלך של הערסים בוז!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
משה12.05.20
52
בושה
תהילה12.05.20
51
אני- ילדה חרדית בת 11 מפת, יותר חשובה מעומר המתועב. כי אני חרדית. כי אני תינוקת של בית רבן. כי אני מציינת בביתי עם משפחתי הביולוגית את הילולת הרשבי. התשוו בין חילוני , זמר שכל מה שמענין אותו היותו זמר, לבין אדמור קדוש, חרדי,ירא שמים, קנאי לקב"ה בדרכים חיוביות, המנהיג עדה שלמה של חסידים צדיקים וי
חתול הרחוב12.05.20
די להכליל בבית חולים לחולי נפש יש מכל המגזרים!!!!!!!
מאיר12.05.20
ומה יוצא מהאדמורים האלה - מופרעים, בטלנים, אנאלפבתים, חוסמי כבישים, שורפי פחים ומחללי ה' על כל צעד ושעל?? מי שאומר על יהודי אחר שהוא מתועב הוא מזרע עמלק. תשארי ברחוב עם כל חתולי הרחוב שלך ואל תחלקי לקב"ה עצות...
עוד אחת12.05.20
תקשיבי חמודונת, אם הוא עלה סימן שה' רצה שיעלה, וכנראה מגיע דווקא לו. את זה לא לימדו אותך עדיין ילדונת? ולכתוב על יהודי מתועב זה רק מראה איזה חינוך עלוב קיבלת, עומר אדם לא זכה להיוולד למשפחת "המלוכה" כמו שאת נולדת אלו שחושבים שאם הם נראים חרדים אז הם אכן כאלה וכל השאר עפר לרגליהם, אחד שלא קיבל חינוך
דעה12.05.20
אמא מרשה לגלוש באינטרנט? נו נו נו ולהיות מזכירה של אלוקים מגיל כזה? על זה נאמר: זה הקטן, קטנטן יהיה.
ללי12.05.20
וואו כמה מילים את יודעת,בגיל 12 לא ידעתי מילים כאלה😒
גיל 12.05.20
וואי וואי בחיים שלי לא ראיתי כאלה אנשים תמימים מטומטמים מאמינים לכל לוקש שמוכרים להם אתם באמת מאמינים שהיא ילדה בת 11? תחשבו שוב. זה ממש לא הגיוני ולא צריך לפרט כלום! מי שעדיין לא הבין יש לו בעיה כנראה... וכן, גם היא בת 11 וגם אם היא לא בת 11 אני חושב שהיא צודקת מאד!!!
ה13.05.20
וואלה, לא ידעתי שאלוקים משאיר פה תגובות.... מי את (ילדה בת 11) שתשפטי אנשים? למה מי אמר לך מי צדיק יותר? כשתגדלי במקום שעומר אדם גדל, עם הורים כמו שלו, סביבה כמו שלו, נשמה כמו שלו - שהנסיונות שלו הרבההה יותר גדולים משלך, עם כל הכסף והמעמד שהוא מקבל, אז תהיה לך אפשרות לשפוט אותו, ועדיין צריך לדון לכף
שולמית12.05.20
עזבי ת'ילדה! אני מסכימה עם כל מילה שלך, אבל דברי אליה יפה!
רונוששש12.05.20
50
החסידים דואגים לרבי שלהם בלבד השומרים היו חסידים של האדמור עומר ומקורבו. !!! חבר'ה תתפתחו את הראש
רחלי 12.05.20
49
זה שהאדמו"ר מה' יודע איפה עולה למירון - לא יוצא מזה שום קידוש ה'. זה שעומר אדם עולה למירון - כן יוצא מזה חילול ה'. החרדים הדפוקים מייעצים לקב"ה מה לעשות...
זה שהאדמו"ר12.05.20
48
יש להאמין שזה סודות התורה וסתרי נסתרות ושיש חשבון צדק למה שהזמר יזכה והאדמורי"ם וכו' לא יזכו השנה, אם מישהו כן זוכה לא לראות בעין רע חלילה אלא להיפוך
דוד12.05.20
47
למה צרות עין שיהיה לו לבריאות
חגי12.05.20
46
אייכלרררררררר איפה אתה? יאללה לקום כבר צהריים. קדימה לזעוק. מספר ביטויים שאתה צריך- נאצים, דה לגיטימציה, המחנה החרדי, מירון.
יהודי12.05.20
עוד לא הבנת שהחכי''ם החרדים לא עושים כלום למענינו, רק משרות מענין אותם, כמו שרואים בהרבה נושאים.
מישהו12.05.20
45
הכסף שלו וממש לא בגלל הייחוס...
נריה שם בגלל 12.05.20
44
לכל הכותבים למיניהם שנותנים להקבה' עצות מה לעשות, תתחילו לצאת מתוך השטיבל והקיבעון המחשבתי שגדלתם עליו, תפסיקו לחשוב שכל העולם מתחיל ונגמר באדמור' קיגל או אדמור טשולנט, ובמאה שערים ובני ברק, זה מה שקורה שמגדלים דור שחי בתוך ארבע אמות, וכל מה שיש לו בחיים זה נייעס ושיעמום, מה לא הבנתם שאצל
דודי12.05.20
עלאק קדוש
ישראל13.05.20
חותם על כל מילה
מייק12.05.20
43
יש בזה הרבה קידוש ה כשכל החילונים רואים את הזמר האהוב עליהם רץ לכל דבר שבקדושה .צאו קצת מהקופסא הסגורה ותחשבו גם על אחינו הטועים ,כמה זה יכול לעורר אותם לכל דבר שבקדושה .
אברך12.05.20
42
כך תיראה הגלות אצל הערב רב
ITA12.05.20
41
לא נורא ציונים יקרים תמשיכו לחשוב שאנחנו ב'אתחלתא דגאולה' כאילו שרשב''י צריך את ה'שרץ הטמא' הזה אצלו ואילו את האנשים שבאמת מגיע להם להיות אצל רשב''י ביום ההילולא לא יכניסו
אנטי ציוני12.05.20
40
גועל נפש תתביישו!!!!!!! משטרת ישראל תתביישו לכם רבי שמעון עוד יתבע ממכם את עלבונו אל דאגה!!! מעלים אדם טמא למקום כזה קדוש בזמן שיהודים צדיקים נשארים בבית!!
חיים12.05.20
39
אם היו שוטרים חרדים אז אולי הם היו מכירים את האדמורים בעלי השמות המגוחכים. מאחר ואין שוטרים חרדים, אז למי בדיוק החרדים הבכיינים הנצחיים באים בטענה? תגידו תודה שבכלל המשטרה שומרת על חדלי אישים ובטלנים שכמותכם!!!
נו מה?12.05.20
אני מוחה בך. חצוף
טל12.05.20
החרדים לא בכיינים הם כמו כל חילוני שהיה מתלונן על עוולות או הפלייה, זה נורמלי, כשיש פיגועים ממחבלים אז הציוניםצ והישראלים מתבכייני לעולם על זה? ככה אתה קורא לזה? כל אחד אומר ומתלונן כשיש אי צדק ויושר, אתה יכול לצחוק מזה עד שזה יגיע אליך ותרגיש איזה עוולה שמכוונת אליך אז אתה "תתבכיין"
5512.05.20
מותק, אבל השוטרים לא מכירים את החתן התנא האלוקי, לא לומדים את תורתו ולא הולכים בדרכיו, אז מה מתערבים בחתונה שלא להם.
אבא 12.05.20
רינה מצליח או גבלס
נריה12.05.20
להתקבל למשטרה צריך להיות טיפש מטופש, לא מצאו חרדי כזה...
משה12.05.20
חזק, חה חה
ק12.05.20
מילא כמה דקות אבל הרבי מזווהיל חיכה משהו כמו שעה
עעע12.05.20
38
מה הפלא ? ומי מתפלא ? אני לא מבין ?! זה גישה אופיינית של המשטרה לחרדים / חילונים. חרדי = קנס חילוני = כבוד
יעקב12.05.20
יודע למה? כי החילוני אכפת לו מהמדינה ועמל עבורה ולפעמים מוסר את חייו עבורה. החרדים עסוקים רק בלמצוץ את לשדה של המדינה, מצדם שהמדינה תתפגר, הם יעברו לפרייאר הבא. מסובך הא?
יודע למה?12.05.20
אחי תקשיב לעצמך, אתה לוקח ציבור של מליון איש וקורא לו '' הם ''
אני13.05.20
פחחחחחח סבא וסבתא שלי מ2 הצדדים היו פה בארץ עוד לפני שהמדינה קמה!!! בסדר? מה השטויות האלה! כל הטענות שהחרדים לא הולכים לצבא, צריך לשאול את החילונים, אם הם היו מסכימים לשלוח את הילדים שלהם לצבא של חרדים! אם היית מכיר את החרדים באמת היית מבין שהסיתו אותך בתשקורת בבית ואיפה לא. אז נכון יש כמה חברה מ
י12.05.20
אנטישמי קטן מקימי המדינה רוצים להעיף את מסורת ישראל ואבותינו באמצעות הקמת המדינה החרדים לא חייבים כלום למדינה באותה מידה המדינה לא חייבת להם אתם החילונים שממיטים עלינו את זעם ה אתם רוכבים על גבי זהותנו הלאומית היחידה שנותרה מבניכם ובנותיכם שנתונים לעם אחר במעשייך המכורים מגיב מנוול אתה גורם שהמדינה
שמעון12.05.20
37
כמו שהחילונים שונאים אותנו אנחנו שונאים אותם אז אחרי זה שלא התבכיינו בסיטואציה הזאת בעיקר רואים כמה שנאה יש להם לחרדים מי זה עומר אדם מי ישמע זמר שבקושי קרוב לדת והעיקר לאדמור מזוועיל הקדוש לא נותנים לו להיכנס להעתיר בתפילה על עם ישראל זה פשוטט בושה אין עוד מה להוסיף
יהודי 12.05.20
36
תקראו לזה תרומה או מה שתרצו. הוא מנהסתם שם כסף. והרבה..
מרים12.05.20
תקראו לזה שוחד...
פוע12.05.20
35
עומר אדם עשה המון למען עם ישראל, יש לו שירים יפים והוא אומן נפלא. לעומת זאת האדמורים לא מעניינים אף אחד
ללא שם12.05.20
טיפש
אמא12.05.20
אין לך שכל וכלים ולכן אין לך הבנה מה ההבדל בין צדיק ליהודי טוב... אולי בגלגול הבא תבין, בינתיים זה נשמע כאילו אתה הולך נגד הקדוש ברוך הוא - תבין שזה עד כדי כך - הקדוש ברוך הוא דואג על כבוד הצדיקים יותר מכבודו ...
שמואל שמחה12.05.20
חצוף, כך אתה משווה בין אדמורים צדיקים לבין זמר חילוני מתועב
מישהו12.05.20
אל תדבר ככה, נשמה. נכון שעומר נפלא, אבל זה לא סותר את האדמו"רים... כל הכבוד להם, הם בדרגה גבוהה מאוד! אשריהם!!!!
רונוששש12.05.20
34
זאת האמת, עליונים למטה ותחתונים למעלה. החברה החרדית היום כולה חיצוניות ושקר, לכן רוב מוחלט של עם ישראל שונא אותם. לו היו החרדים אנשי רוח אמיתיים, כאלו שתוכם כברם - הם היו מושא להערצה. אבל כשכל מה שמעסיק את החרדים זה פוליטיקה, כבוד וכסף מבלי לבחול בשום אמצעי - אין פלא שאף אחד לא מסמפט אותם. הקב"ה גו
זאת האמת12.05.20
הגמרא אומרת שמאז מעמד הר סיני הגויים שונאים אותנו, והגמרא ממשיכה "שגדולה שנאת עמי הארץ לת"ח יותר משנאת אומות העולם לישראל" וזה התשובה לתגובה המפגרת שלך,
אתה חולה נפש12.05.20
תגנוב, תגזול, תשתמט, תתבטלן, תתפגר - ותאשים את הבזים לך באנטישמיות כי "מסיני ירדה שנאה לעולם". אתם צבור בטלן ומפגר שלא יודע להסיק מסקנות ונדון להיות הקרבן הנצחי של הבטלנות שלו.
חי בססמאות הא?12.05.20
עליונים למטה ותחתונים למטה, הכוונה לעליונים כאן בעוה"ז תחתונים שם למעלה, כגון עומר אדם וחבורתו.
זאת אינה האמת12.05.20
33
המשטרה מסתכלים על החרדים כמו תת אדם
עומר12.05.20
32
בושה וחרפה ביזוי גדולי הדור
יעקב12.05.20
90% מעם ישראל לא שומר תורה ומצוות היום, איזה גדולי דור הם?במקומם לא הייתי מראה את הפרצוף שלי מרוב בושה...
הא?12.05.20
31
אנשי הכסף מדינה מופקרת
צבי12.05.20
30
אחרי זה הגיע הרב גפני וביקש מחה"כ של יהדות התורה לא לעלות להר יצאו נגדו כל אגודת ישראל ואף מר אבי רבינא ... עכשיו הבנתם מה היתה כוונתו??? וכי מה שהיה חסר לו זה שיראו אותו עולה להר עולה כמו מלך, ואת האדמורים עומדים ומחכים כמו עבדים??? תתביישו לכם כל אלו שיצאו נגד הרב גפני!!!
דגלאי12.05.20
29
במחשבה שניה: אולי בגלל כל הלשלשת [מלשון: לשון הרע] שהגרתם כאן, הציון הקדוש סגור. אולי??? אולי רבי שמעון אומר: ילדים יקרים, מריבות והתגודדויות לא אצלי. קודם תתאחדו ואחר כך תחזרו אלי. אולי???
דוב12.05.20
28
בושה וחרפה ממש חוצפה
משה מאיר12.05.20
27
כל היום זועמים, רק מגיע לנו, ואנחנו הגדולים והטובים ומגיעה לנו זכות קדימה כמובן
שמחה בונים12.05.20
26
אין עדיין אפילו 80 שנה שנריה אבי וכו עלה ארצה
יוחנן12.05.20
25
ומה עם זה שהם לא לובשים מסכות? אולי הם שייכים לפלג?
יוכבד12.05.20
24
אם המדינה היו מתייחסים לחרדים כאזרחים רגילים לא היה על מה לדבר פה... חוצמזה רשבי רואה הכל מלמעלה מי שגופו שם לא מקבל יותר מכותרת בעיתון... רחמנה ליבה בעי
דודי12.05.20
23
הרב נריה זצ"ל תמיד עם הדליק עם החרדים. נכדו לא "חידש את מסורת ההדלקה של הציונות הדתית"
הרב נריה זצ"ל12.05.20
הוא חידש את זה שרבנים מהציונות הדתית יכולים להדליק, מה שבעבר היה ברור שכל הרבנים שווים, ובעשרות השנים האחרונות העסקונה החרדית היא זו שקובעת מי רב ומי לא, והדירה את רבני הציונות הדתית מכל תחום. לולא זה, אתה צודק שבאמת לא היה שום צורך בהדלקה נפרדת לציונות הדתית.
יהושע12.05.20
הציונות הדתית היא בעצמה קיבלה את העונש על מעשיה בכך שרב שלא רוקד לפי חליל הציבור הנבער איננו רב מה שהותיר אותם חבולים ומוכים עם רבנים ששוים כקליפת השום מבחינה השפעתית
שמעון12.05.20
22
לא הבנתי, זה כאילו חדש למישהו שערבים הם סוג אא במדינה ויהודים במדינה הם סוג ב' וחרדים סוג ד'? המשטרה הציונית שונאת יהודים בדיוק כמו המשטרים באירופה. עצוב אבל לא מפתיע
משה12.05.20
כשתסכים ליטול חלק שווה בחובות נשמע אותך. בינתיים אתם סוג ז' וזה גם יותר מדי בשביל צבור פרזיט ומשתמט שכמותכם. אם אתה מרגיש ששונאים אותך אז מה אתה עושה פה? סע! מדינת ישראל תשמח לממן לך ולדומיך כרטיס טיסה חד כיווני.
רק זכויות הא?12.05.20
אתה חולה נפש! ברגע זה הערת את כל הזעם שבי!!!! מסוכן להתחיל איתי כי יש לי פה.. עכשיו ברצינות, קודם כל שהמדינה תתיחס לחרדים כמו בני אדם מן השורה, לא כמו הנאצים שסברו שהיהודים הם לא בני אדם, אלא יצורים הנראים כמותם ולכן אין להם זכות לחיות. וזה ממש מזכיר את ההתנהגות של שוטרי מדינת ישראל!
י12.05.20
שלום לך אדון גזען מי יתן ובע"ה תחזור בתשובה
משה12.05.20
21
טעות קשה בשיקול הדעת של אדם ונריה
מוטי12.05.20
20
מה הסיפור שלהם אף אחד לא יודע מי חשוב יותר בשמיים הוא יהודי חילוני אומנם אבל כנראה יש בו מעשים גדולים וגם עמידה בנסיונות לא פשוטים והכי חשוב זה להאיר פנים הוא קודם להרבה צדיקים כמו שאמר הפסוק שלום לרחוק הרחוק קודם...ועוד דבר חשוב לכל המגיבים אנחנו מאמינים וכך גם חיים שהכל מלמעלה אז הרשב"י הזמין אותו
אבי12.05.20
כשאין שכל ומנצלים עובדות לנגח, זה מה שמוביל לתגובה המטופשת שלך! הכל מלמעלה ולכן כל חילוני שמחלל שבת זה מלמעלה וישקבל שכר על זה, וכן כל גנב שגונב סימן שזה שייך לו והשם הזמין לו את פרנסתו... אין לי מה לדבר איתך כשאין לך שכל, חבל על הזמן שלי
ע12.05.20
עומר אדם יותר גדול מאדם חרדי ששומר מצוות, מניח תפילין כל יום, מתפלל, מברך, מענג שבת וחג, שומר שבת וחג, הולך עם כיפה וציצית? מוח מוזר יש לך, כדאי שתלך לטיפול פסיכיאטרי
ע12.05.20
מה הקשר זה לא הענין
עעע12.05.20
מה הקשר ברור שהוא מחלל שבת והוא חשוב פחות טיפט זה לא קשור לחשבונות שמיים
מוטי ברקו12.05.20
19
זה לא המשטרה זה רשבי רצה אותו כי לא נוקפים אצבע מלמעלה הוא עשה קידוש ה׳ ולא הופיע בשבתות אז יש שכר לפעולתו לא להצטער עם ישראל שנה הבאה רשבי איתנו ב״סד
י ר 12.05.20
בגלל שהוא לא מופיע בשבתות אז הוא נהיה יותר צדיק מאדם חרדי שגם הוא שומר שבת, מניח תפילין כל יום, מקיים מצוות, לומד תורה?! תתביש!!
66612.05.20
כל אחד נמדד מהמקום שהוא הגיע ממנו,וזמר מבית חילוני שמוותר על מליונים בשביל לא להופיע בשבת,הוא הרבה יותר צדיק מהרבה אדמו"רים שגדולתם היחידה היא שהם נולדו לאב ה[לא] נכון
מייק12.05.20
צודק לגמרי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שולמית12.05.20
18
זה מה שקורה שמלכתחילה רק למקורבים לצלחת נתנו. לא פייר ולא לענין
תאכלו את הדייסה שבישלתם לעצמכם12.05.20
17
מה מצפים מהציונים להתחשב?חחחחח
עעע12.05.20
הכל שם הוחלט ובוצע בהוראות הרבנים והפוליטיקאים החרדים. אף חילוני לא ישב בישיבות בהן קבעו מי נכנס ומה יהיה אופי הארוע. את הרישיונות חילקו רבנים שאתמול שידרו והתראיינו תחת כל עץ וערוץ רענן. להאשים אחרים על משהו שאנחנו ניהלנו לגמרי לבד זו טיפשות.
שלמה זלמן 12.05.20
16
המומים ומזועזעים אנחנו מימעשה הביזיון כלפי גדולי ישראל ואדמורים ממש היתנהגות גועלל נפשש שצריכה חקירה
בן ציון גולן12.05.20
15
אני כבר יותר משנה מבוטל, כל רעיון עבודה שרואים שאני חרדי, מורידים אותי, אפילו שיש לי ניסיון ותואר שני, ואומרים שאין גזענות !!
אלי12.05.20
חרדית ואני מתקבל ב"ה. איך אתה יודע שזה קשור לזה? אמרו לך?
אני גם עם חזות 12.05.20
אם היה לך רק בגרות אפילו,היית יודע שכותבים"מובטל", ולא "מבוטל"
שקר12.05.20
14
את עומר אדם כולם מכירים. איך אפשר לבוא בטענות לשוטרים שהם לא מכירים אדמורים נידחים בעלי שמות מוזרים שהתועלת שראה מהם עם ישראל שואפת לאפס?
כולם מכירים12.05.20
אני בהלם מתגובה נבזית כזו
תהילה12.05.20
שתי מים קרים אם האמת גורמת לך להתעלף...
שתי מים קרים12.05.20
באנה, אתה דפפווקקקק
רונוששש13.05.20
13
המציאות המרה. אם עד עכשיו לא הבנתם, אולי עכשיו תבינו?
ברוכים הבאים לשמדלאנד12.05.20
איזה מסכן אתה, חי במדינת שמד אבל בשום אופן לא מוכן לעזוב אותה. שקרן ונוכל, לו באמת היה כאן שמד היית בורח מכאן כל עוד נפשך בך. בע"ה בקרוב העם פה יקבל שכל ויזרוק אתכם מפה בכח לסוריה ולבנון, אם לכם אין שכל נעזור לכם בכח להבין כמה דברים...
איזה מסכן12.05.20
פחחח תמיד כשאני שומע את כל התגובות האנטישמיות אני מדמיין לעצמי כזה דבר: איך משיח מגיע, איך כל החילונים חוזרים בתשובה, כולם שמים כיפה, אפילו לפיד, וגם רינה מסריח מתחננת למשהו קטן, כולם מבינים איפה האמת נמצאת, מתנצלים בפני החרדים, המדינה נהיית חרדית, נעים יותר לחיות בה, כולם עובדים את ה' בשמחה, וכל ה
י12.05.20
הוא לא מוכן לעזוב אותה כי זה ארץ הקודש יא טיפש הבנת? הירושלמים הקנאים גרים פה עוד לפני שהרצל השטן נולד, הם היו פה לפני הציונים הגזלנים והתמהונים שבאו לסכסך ולעורר בעיות, למה שיעזוב? בגלל שגזלנים כופרים נגד אלוקים השתלטו פה הוא צריך לעזוב?
אתה המסכן...12.05.20
לאורך ההסטוריה איפה שהציקו ליהודים הם ברחו! למה הם לא בורחים מפה כמו שברחו אבותינו לפני 2000 שנה? 2000 שנה לא היו יהודים בארץ ישראל למרות שהיא ארץ הקודש מה קרה פתאום? הם היו פה לפנינו?את מי זה מעניין? את האמריקאים מעניין שהאינדיאנים היו שם לפניהם? ברצוננו ישארו פה, ברצוננו נעלה אותם על מטוסים ונרסס
תענה לעניין!!!12.05.20
כי זה ארץ הקודש, והם לא מעונינים לברוח, בשונה בחו"ל שלא משנה איפה אתה גר ובורחים למקום יותר טוב, וחוץ מזה הירושלמים שהיו פה אין להם לאן ללכת אין להם דרכון אמריקאי כמו לסאטמערים אתה מבין? ומה הקשר אמריקאים? אתה מביא אסמכתא מגנב אחר?... אני יילך מחר לגזול את הבית שלך כי גנב פלוני גדול מאוד כבר עשה א
זה לעניין...12.05.20
בלה בלה בלה, הסתבכת הא? אני מבין את כאבך ש"גזלנו" מאחיך הפלסטינים האהובים את "אדמתם". אבל הסר דאגה מלבך, אני מבטיחך נאמנה שנזרוק אותך ואת דומיך מהר מכפי שאתה חושב לזרועות אחיך האהובים ברמאללה ג'נין ועזה. אל דאגה, אף אחד לא ישאל אתכם. עם חמורים לא מנהלים דו שיח. אגב, האינדיאנים לא תובעים כלום כי האיר
בלה בלה12.05.20
12
גועל נפש של מדינה. איסה התיחסות לגדולי הדור. בושה!!!
מרן12.05.20
11
מאיר פורוש תתעורר לפני שיהיה מאוחר.
חיים12.05.20
10
שונאים אותנו צריך להתפלל שיפסיקו לרדוף אותנו
א12.05.20
זה לא נושא של שנאה זה נושא של שני קבוצות החרדים והישראלים, (כמובן שיש אצל החילונים שנאה חולנית) וכמובן כשהם שולטים ככה זה נראה, אם היה הפוך שהחרדים שולטים אז היינו שומעים שלאליל של החילונים השוטרים החרדים מזלזלים, והסלבס החרדי שזה האדמורים נכנסים בלי מסכות ובלי בעיות, הכל זה עניין של ערכים,
212.05.20
9
די כבר לכל הממורמרים ששואלים על כל דבר שקורה בהקלות למה הוא כן ואני לא. הבכיינות הזאת היא לא לרמה של מי שעבר את כיתה ג'. תשמחו בשביל עומר אדם שהצליח להיכנס, מה איכפת לכם. תפסיקו להתבכיין!
די לבכיינות12.05.20
אתה המסכן אם היית יודע מי זה רשב"י היית מבין כמה זעם שנותנים לחוטא להכנס לציון
מוטי ברקו12.05.20
אתה מדבר על חוטאים? עובדה שהקורונה מכה בעיקר בחרדים. הקב"ה כנראה יודע יותר טוב מי הצדיקים ומי להיפך...
והחרדים?12.05.20
דיברת עם אלוקים? הוא אמר לך שבגלל זה הקורונה מכה בחרדים?
מיכל12.05.20
וממי הקורונה הגיעה? אל תשכחו!!! מהחילונים שהיו בספינה!!!
ע12.05.20
עכ
קר13.05.20
תנו לקבה לנהל את העולם תודה
t13.05.20
8
אני דוקא, בשונה מרוב התגובות כן רואה בכניסה של הזמר עומר אדם כניסה מכובדת ולא כל דבר צריך לעשות רעש וצילצולים פשוט בוקר טוב לכם זה המדינה שלנו.....
אבי12.05.20
7
עומר אדם מתעסק העם הם בשדות ועושה קידוש ה' הרבה יותר מאוכלי הצ'ולנט והקיגעל שבזה לדעתם הם קונים את העוה"ב שלהם...
עומר אדם12.05.20
כן ועומר שר שר שירים מוזרים כמו איזה שני משוגעים בחוף... זה יותר טוב???????????????????
ע12.05.20
6
בושה וחרפה
א12.05.20
5
אין על עומר אדם גם שלכם יהו נסיונות כמו שלו בנושא שמירת שבת גם לכם יתנו הרבנ דברים שלא לכולם נותנים זה לא סוד שהקדוש ברוך הוא מכבד את מי שמכבד, אותו כל הכבוד לעומר
יהודי מאמין12.05.20
צודק בכל מילה, עומר אדם חשוב לפני הקבה' יותר מכל אדמור' כזה או אחר, זה לא חכמה לגדול בבית חסידי ולהיות צדיק, החכמה לגדול בבית חילוני כמו עומר אדם ולשמור שבת
דודי12.05.20
4
הבעיה היא אצל המשרתים בקודש פנימה של האדמו"רים שליט"א. שוטר חילוני אינו אמור לדעת מי אדמו"ר ומי אדם פשוט. ההתארגנות של המשרתים זה לא משהו מי יודע מה, ולכן קורות כל התקלות הללו. כל החרדים דומים זה לזה בלבושם ולכן קורה מה שקורה. אף שוטר לא יעז לפגוע חלילה בכבודו של אדמו"ר. ומה עוד שכל העולים למירון מו
שומר שבת12.05.20
לאדמו"ר יש לבושי מיוחדים שאפשר (גם אם לא בקל כ"כ) לזהותם.
ממ12.05.20
3
בושה וחרפה !
יעקב12.05.20
2
הכסף יענה את הכל. ראינו את האדמו״ר מזוויעל ממתין והרב שוינגר מתחנן לשוטר שיאפשר להכניסו.בושה לחרפת מדינת ישראל.
צביקה12.05.20
1
המארגנים שלא יתלוננו, החטא ועונשו.
ביתרי12.05.20
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24
ש

מרגש • צפו בראיון

התפילין של הזולת: סיפורים מרגשים מפרויקט החיבור בין יהודים

אסף מגידו | מקודם

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

10,000 דונם

פארק הירקון בפ"ת? הכירו את מתחם הנדל"ן הכי מדובר בענף

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

מבצעים של פעם בשנה

מוסד הרב קוק; לא הספקתם להגיע למכירה? כנסו >>

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24