כיכר השבת

בעקבות 'כיכר השבת'

סערת עומר אדם: 'קצינים הצטלמו איתו והעלו אותו למירון'

במשטרה מבצעים תחקיר על עלייתם של עומר אדם ואבישי נריה להר מירון • חברת ההפקה: אדם היה אמור להופיע בהילולה אך המופע בוטל ושמו הוסר מהרשימה • הסערה נמשכת (חדשות, ארץ)

79
יאיר טוקר | כיכר השבת | י"ח באייר | 12.05.20
עומר אדם ואבישי נריה בכניסה למירון, אמש
עומר אדם ואבישי נריה בכניסה למירון, אמש (צילום: ללא קרדיט)

בעקבות 'כיכר השבת': הסערה סביב עלייתו של הזמר הישראלי עומר אדם ואיש העסקים החרדי אבישי נריה להר מירון, בזמן שהמוני בית ישראל נאלצו להישאר בביתם, ממשיכה להעסיק את בכירי המשטרה וההפקה בהר מירון.

בתחילה טענו גורמים המעורבים בניהול ההילולה כי עומר אדם נכנס באישור חברת ההפקה, שבבעלות דודי עזריאל, שנשכרה על ידי משרד נגב והגליל שבראשות אריה דרעי.

אלא שבחברת ההפקה דוחים את הטענות. גורם בחברת ההפקה חשף בשיחה עם 'כיכר השבת' כי בתחילה עומר אדם אכן היה אמור להופיע בהדלקה המרכזית שבראשות הראשון לציון, הגאון רבי שלמה משה עמאר ולקרוא מספר פרקי תהילים. אלא שימים לפני ההילולה הוחלט לבטל את ההופעה מחשש לביקורת ציבורית.

גורמים בחברת ההפקה אמרו ל'כיכר השבת' כי ברשימת 39 האישורים שהחברה ביקשה להכניס להר - אדם לא הופיע ושמו הוסר, אלא שלמרות זאת אדם הצליח להיכנס למירון.

גורם המעורה בפרטים טען כי אדם הצליח להיכנס בשל מעמדו כ'סלבס': "הוא הגיע למחסום, השוטרים הבחינו בו, הצטלמו והעלו אותו להר. אדם עצמו עזב את ההר לאחר מבול תמונות הסלפי".

בינתיים, כך נודע ל'כיכר השבת', במשטרה מודעים לביקורת הציבורית על עלייתם של אדם ונריה להר מירון, ובשעות האחרונות מבצעים קציני המחוז הצפוני תחקיר של האירוע החריג. במהלך הערב צפויה המשטרה לפרסם את המסקנות.

בתגובה לתחקיר המשטרתי, אמר השר דרעי: "אני מברך על הודעת המשטרה לפתוח בבדיקה כיצד נכנסו לחגיגות ל"ג בעומר במירון, אנשים, בינהם זמרים, שלא הורשו להיכנס".

לדבריו: "אני מביע צער על כך שהוכנסו למירון אנשים שאינם קשורים לאירוע, בעוד מהציבור הרחב נמנעה הכניסה".

בתוך כך, בש"ס דוחים את הניסיונות להטיל את האחריות על המשרד לפיתוח נגב גליל: "לדרעי היה אישור להיכנס להר מירון במסגרת החסינות. גם בני המשפחה הקרובה יכלו להיכנס אבל הוא בחר שלא להגיע בכדי לשמש דוגמא לציבור, יתרה מזו הוא ביקש גם מחברי הכנסת שלא להגיע להר, מגוחך לנסות לערב את שמו לכניסת עומר אדם".

בהודעה רשמית מטעמו של דרעי נאמר: "הטענות על הכנסת זמרים ואנשי עסקים שקריות באופן מוחלט. אף אחד מהמוזכרים לא קיבל אישור ממשרד הפריפריה, שכלל לא היה קשור לארוע, להיכנס לקבר רבי שמעון בר יוחאי. לא עומר אדם, לא קובי פרץ ולא אנשי עסקים".

ויכוח סביב כניסת האדמו"ר מזוועהיל, אמש

גם בחברת ההפקות אישרו את הפרטים על הופעתו של אדם שבוטלה: "שמו של הזמר עומר אדם הופיע כחלק מתכנית האירוע הראשונית בחלק האומנותי של ההדלקה הספרדית, הזמר אדם הגיש רשימת משתתפים מטעמו שהועברה לאישור המשטרה.

"עקב שינויים בתכנית הופעת הזמר בוטלה, ובהתאם העבירה ההפקה למשטרת ישראל רשימה מעודכנת תוך השמטת שם הזמר ומלוויו.

"קצין המשטרה, רכז רישוי במכון צפון, אישר ביום ראשון השבוע בשעה 19:41, את קבלת הרשימה המעודכנת כאמור ללא הזמר ומלוויו. (צילום המסך של אישור הרשימה המצומצמת נמצא בחברת ההפקה והוצג כראיה)".

כזכור, הסערה פרצה לאחר הדיווח ב'כיכר השבת' על זעם רב בקרב אישים חרדים העוסקים בניהול ההילולה במירון. גורם בכיר המעורב בהילולה אמר ל'כיכר השבת': "לא ייתכן שהמונים רצו להגיע ולא יכלו, כאלו שצעדו שעה בכדי להתפלל בציון - נחסמו. גם האדמו"רים שקיבלו אישורים עוכבו במחסומים וסלבס כזה או אחר יגיע עם רכבו תחת כבוד עד להר למעלה, זה בלתי נסבל".

לדבריו: "אדמו"רים שהגיעו למחסומים עוכבו, שעה ארוכה. אבל שהשוטרים רואים את עומד אדם הם פותחים לו את הכביש כמו למלך. מה המסר בזה לציבור? מה חושבים לעצמם מאות האלפים שיושבים בבית מתוסכלים שלא יכלו להגיע".

הגורם הוסיף: "התנהלות המשטרה מול הרבנים הייתה בזויה, נאלצנו להתחנן על נפשנו כדי להכניס את גדולי ישראל, זה היה מעמד מביש ומבזה, כל מי שנחשף למה שהתרחש במחסומים יודע על מה מדובר. אבל כשהשוטרים ראו ג'יפ שחור והבחינו שעומד אדם יושב ברכב - הוא נכנס תחת כבוד אל ההר, זו בושה".

לסיום הוא ציין: "מעניין מה היה קורה אם היו פוגשים קבוצת חרדים בלי מסכות? השוטרים היו מלווים אותם להר או מחלקים קנסות? במקרה הזה הקבוצה הגיעה ללא מסכות - ולא רק שלא קיבלו קנס אלא זכו לכבוד".

גורמים המעורים בפרטים, המקורבים לקבוצה, טענו בשיחה עם 'כיכר השבת': "אדם ונריה הוזמנו באופן רשמי לאחת ההדלקות בהר, ולמשפחת נריה מסורת של מעל 100 שנים בהדלקה במקום - מר נריה הינו נכד של הרב משה צבי נריה זצ"ל, אבי דור הכיפות הסרוגות שהקים את מוסדות 'בני עקיבא' וחידש את מסורת ההדלקה של הציונות הדתית במירון".

מטעמם של עומר אדם, אבישי נריה והמשטרה טרם התקבלה תגובה.

תוכן שאסור לפספס
79 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
51
אין ל"ג בלי עומר. כמו שאין חרדי שלא סבל משוטר מתנכל
יעקב15.05.20
50
רק בגלל שהוא מזרחי?? אבדו את זה לגמרי
חני12.05.20
49
מה קרה-אז הוא כן הצליח להיכנס...ואתם לא מה קרה מקנאים?! בוקר טוב לעולם-אנחנו חיים לפי פרוטקציה מי שיש לו יכול לעשות יותר דברים ממי אין לו... תתמודדו!
שרה12.05.20
אנחנו לא מקנאים. זה פשוט נתן הוכחה חותכת לזה שלא באמת היה צריך את כל הצימצומים האלה ואם אתה חשוב-יתנו לך אישור גם אם אתה בכלל לא קשור להפקה או לאדמור. עיין ערך מה שעשו היום לכל המאות שהסתננו. היו יכולים להגיד להם תישארו בציון אבל במרחקים. ואם זה לא היה עובד זה לא בגללם אלא בגלל שהוציאו לציבור את כל
ארי12.05.20
באמת מה ההבדל בינו לפורוש
אני12.05.20

הצגת כל התגובות

48
הרב נריה לא היה בארץ לפני 100 שנה (עלה לארץ מפולין 1930 ויקיפדיה)
צבי12.05.20
47
אצל רשבי אין הבדל בין אדמור לזמר וחוץ מזה מה ההבדל ביננו לאדמורים מה הם מלאכים אם אסור אז אסור וזהו אף אחד לא נכנס
יעקב13.05.20
אין הבדל כמו שאומר אפרים קמיסר הזעם הוא "התנהלות" !!
שלמה13.05.20
46
טוב מאוד! זה מראה לחרדים שהם לא שולטים בהכל ולא כל דבר שייך להם!
מוטי12.05.20
45
מריח לי פה עניין של קנאות.ולא של צדק.והלוואי ואני טועה..
מני12.05.20
44
שנאת התורה ונושאי דגלה זה בסיס הציונות והמדינה
זה חידוש שמדינת ישראל נגד היהדות? 12.05.20
43
קצת צחוק לא יזיק (התראת בדיחה)😀😀😀😉😉😉 על מה אתם בוכים ורוטנים????????? הרי מי שהוא באמת צדיק הגיע לשם ברוח קודשו באופן בלתי נראה..... חחחחחחחחחחחחחח ברצינות: תאמינו לי כזה ל"ג בעומר לא היה לי התפללתי באמת בלי רעשי רקע והפרעות ובלי דחיפות ואו קפידות מיותרות ומי שבאמת יודע, רבי שמעו
שלי13.05.20
42
מדינת קומבינה. וכי מישהו מאמין שתיעשה חקירה בעניין וימצאו את האחראים לחריגה מהנהלים? ק-ד-ח-ת
דוד12.05.20
41
לא להיות צר עין לבריאות שיצליח די לקנאה אחדות
יפית12.05.20
40
תשמחו שיהודי רוצה להגיע למקום קדוש זה קידוש ה'
אברך15.05.20
39
פרוטקציות יש גם בחילונים כמו בחרדים. בסמינרים אין פרוטקציות? בעבודה? בכנסת? בפרקליטות? עולם השקר...מה לעשות... אנחנו רק צריכים להתפלל.
אני12.05.20
38
במקום שבעלי תשובה עומדים, אין גדולי ישראל יכולים לעמוד. לכן אם אדמו"רים נכנסים, וודאי שהוא ראוי להיכנס.
רבינו12.05.20
איזה בעל תשובה אויייי יותר חשוב מאדמור חס ושלוםםםםםםםםםםםםםםם
אפרת12.05.20
עלק בעל תשובה שר שירי תועבה איך בידיוק ניראה לך שהוא חזר בתשובה?????????????
יהודי12.05.20
37
אין על שתי הזמרים האלו אבל חבל שאנשים שנושעו בבנים ובשאר צרות לא יכולים להגיד תודה מה שאין כן כתבים ועיתונאים
בנימין13.05.20
מה קשור??????? את אומר אדם מכניסים בכיף ןאדמור צריך להקלע לוויכוח???. ("בלי יחס של סלב חס וחלילה" )
n13.05.20
36
מאיר פרוש והבנים שלו נכנסו כן. ועם ישראל כולו לא נכנסו. הם מוציאים לשון לכולנו
יוסי12.05.20
35
לא מבין על מה המהומה, זה לא שלאף אחד היה אסור להיכנס, הכניסו ככ הרבה אנשים אז גם הוא השתחל. לבריאות!
דוד12.05.20
34
מי אישר לרב אזרחי להכנס??
ללא שם15.05.20
33
וקשריו לש״ס ולכסף ציבורי וכו וכו
ש ואל12.05.20
32
שלום רציתי לדעת היכן הטפסים לבעלות האדמורים על קבר רשב"י?? אם אין טפסים כאלו מאי שנא עומר אדם מהאדמו"ר? ותו איכא למיפרך מה אדמו"ר שאין צריך חיזוק יאמר אצל עומר אדם שכן צריך חיזוק
דוד13.05.20
חפש בארכיון קושאנים תורכיים משנות הפחה אבל ישנה בכל זאת בעיה.....אז כל האדמורים היו בגליציה
קנפלמכר13.05.20
31
אני פונה לגורמים לפנות למח"ש למען יראו ויראו!!! בושה זמר חילוני נכנס ואדמורים עוכבו
יהודה12.05.20
30
תפסיקו כבר לראות רק את השלילי כאילו שעשו לכם דווקא. פשוט מאד, השוטרים לא מכירים את האדמו"רים. מבחינתם זה עוד אדם חרדי. את עומר אדם הם כן מכירים, אז נתנו לו להיכנס. אל תעשו עניין מכל דבר.
לדון לכף זכות12.05.20
תמים
מישהו עם שכל12.05.20
אתה כזה טיפש שוטר צריך להתנהג לכל אדם באופן שוה כל שכן לא להכניס אדם בלי אישור!!!
ישראל12.05.20
29
יש לכנוס את כל השוטרים שם במאות אלפי שקלים
לכנוס12.05.20
"לך כנוס את כל היהודים"...
באבו12.05.20
28
עצוב ביותר שזה מה שמטריד אתכם למה הוא הצליח לעלות 👺ואני לא מספיק עם שנאת חינם, ככה רצה ה ש וא יעלה ואתה לא.
ללא שם15.05.20
27
להכניסו לכלא + קנס כבד לשמש דוגמה לכל מי שמנסה להערים על החוק
שמעון כהן 13.05.20
26
אין כעס על זה שקובי פרץ, ועומר אדם, כל אחד הצליח להשתחל, האכזבה היא שיש חתני שמחה שחיכו להגיע למעמד ונמנע מהם, קאפיש?
מירונית13.05.20
25
נפלא! בכל שנה הורגלנו שמגיעים לרשב"י אדמו"רים ורבנים, שגבאיהם ומשב"קיהם המגודלים והחזקים דוחפים באלימות זקנים וילדים - כדי שכ"ק וכת"ר יוכלו לגשת לציון בנחת. והנה השנה הקב"ה ורשב"י העדיפו שהנ"ל יישארו בחוץ, ודווקא זמר בעל-תשובה (ללא שטריימל וללא מגבעת) יעלה לציון! כדאי הוא ר"ש לסמוך עליו בשעת הדחק וג
יהודי ישראלי פשוט13.05.20
24
מה הכעס על עומר אדם. כמו שכלל ישראל רצה לעלות כך גם הוא. והוא הצליח ואנחנו לא. אז אולי אנחנו מקנאים???
נקודה למחשבה13.05.20
23
כי עומר יש רק אחד ואין עליו😊😊😊
שיר13.05.20
מה הקשר???
חגית כהן13.05.20
22
''והכסף יענה את הכל''
אפי13.05.20
21
המשטרה תבדוק??? מצחיק אם לא עצוב
יוחנן12.05.20
20
עומר!!!!
לא יכלתם לפנק בתמונה מהסלפיים שלו???12.05.20
19
פיתוח הנגב והגליל אפשר לדעת למה אדמורים כן ופשוטי העם לא? למה האדמור מויזניץ אושר להיכנס למה האדמור מזווהיל אושר להיכנס למה האדמור מתולדות אברהם יצחק אושר להיכנס למה האדמור ממבקשי אמונה אושר להיכנס למה דב בלוי אושר להיכנס האם דמם יותר אדום מדמם של פשוטי העם?
מוישי12.05.20
כן
בוש13.05.20
כן דמם יותר אדום משלך כן, גם כשמה רבינו בחר את אהרון הכהן התעורר קורח ושאל "מדוע תתנשאו על קהל השם"? מה זה פה גובים אתה משה רבינו לוקח את האח שלך הכל זה נגיעות, למה אתם זוכים לכבוד ואני קורח לא? ככה טען קורח,
ע12.05.20
כן
ע12.05.20
18
עולם הפוך כנראה שהעולם לא כל כך הפוך צריך זכות להגיע לרבי שמעון אני לא זכיתי כנראה שאומר אדם לא אדם פשוט ויש לו את הזכויות להגיע לצדיק. שנזכה גם. למדתי לא לשפוט ספר לפי הכריכה.
יהודי12.05.20
17
במקום שתילמדו קצת תורה כל היום תלונות...אז הוא הצליח לעלות זה סוף העולם...ומי אמר שרק לחרדים מותר ראינו כמה חרדים הצליחו להתפלח פנימה.בכיינות כמו שלכם לא היתה מעולם ,אתם דור המידבר שחזר הנה להיתלונן כל היום.
אבא12.05.20
16
כל הכבוד לעומר אדם על הרצון והאומץ עומר מכבד השבת
יהודי מאמין12.05.20
אני גם מכבד השבת.. ואני גם שומר אותה. אז למה לי לא מגיע להיכנס?
באבו12.05.20
גיפ לבן לא שחור
אברהם13.05.20
עכשיו הבנתי למה קורים לו עומר כי יש לו גיפ עומר
אברהם13.05.20
אם עומר אדם הגיע לציון הרשב"י, סימן הוא שיש לו זכות גדולה ורבי שמעון רצה אותו לידו. זכות של קידוש ה' איש לא ישערנה. והוא מנצל פעם אחרי פעם את המקום שהוא נמצא לקידוש ה'. הוא לא ניצל את הכבוד שלו להכנס לאיזה מופע אלא רק כדי לעלות להתפלל על הציון הקדוש. וודאי שאין לנו עליו טענות. הבעיה היא האיפה ואיפה
רות13.05.20
15
אולי בגלל שעשה קידוש השם עם האורוויזיון הקב"ה שילם לו והזמין אותו לר' שמעון ליחידות? על זה לא חשבתם..
שמירת השבת15.05.20
14
אדם בא להתחזק מחפשים אותו ץ אנשים כאלו שהנסיון של הופעה בשבת אצלם הוא ענק והם לא מופיעים ץ משמשים לאומנים אחרים דוגמא למסירות נפש עבור שבת.. כי כשרואה אומן ובעל עסק שאדם כמוהו שומר שבת מתחיל להבין שיש ערכים שגדולים מכסף . והם מחייבים גם חילונים וזה משפיע הרבה יותר מ200000 צעקות גיוולד נצים.שבס בהבר
זה לא על חשבון 13.05.20
כל הכבוד לו אבל מה הקשר בין זה לכניסה למירון בלי אישור ויציאה למרחב הציבורי ללא מסיכה וחוץ מזה הביקורת גם על המשטרה שאיפשרה לו לעלות בלי אישור.
ר13.05.20
13
רשב"י לא מעוניין במלחמות על חשבון הציון שלו.
יוסף12.05.20
צודקק לגמריייי!!!!!!!!!!!!
אריאל12.05.20
12
אני שמח שיהודי שמתקרב רוצה קרבת אלוקים בציון הקדוש של רשב"י זי"ע. נשמח בזה שעוד יהודי זכה ופחות נכעס. נקבל על עצמנו בלנ"ד, לעת הזאת בשנה הבאה נשתדל להגיע לציון הקדוש בימי ההילולא. עומר אדם! אשריך שזכית, אני גאה מאד על הרצון והשאיפה שלך להיכנס למקום הקדוש, יתן ה' ותזכה להמשיך הלאה לקדש את ה' ולזכות
אלון12.05.20
11
על זה נאמר במקום שבעלי תשובה אומרים אין צדיקים גמורים יכולים לעמוד - תרתי משמע... ועומר כן בעל תשובה כי יש לו אמונה, לא הבגדים או השירים או הכיפה שאין לו קובעים אלא רמת האמונה ואם אתם מקנאים בעומר המלך שהצליח להגיע למירון כנראה שאתם לא מאמינים (אביתר בנאי אמר פעם ''אם אני חושב על מישהו רע זה סימן ש
סתם אחת...12.05.20
עומר זה שם ערבי
אבי12.05.20
אבי זה שם של עגבנייה שכואב לה הראש
יוסי13.05.20
10
לא ברור לי למה כל הכותרות הראשיות באתר מתעסקת בזה ולא למשל בזה שאתמול נפל חייל
תמיהה12.05.20
אז הזמר עלה למירון ואחרים לא. אבל גם האדמור מבויאן עלה למירון לא? אז למה עליו לא שואלים שאלות? כי הוא אדמו"ר והוא זמר??? אז אחד מהם כן מתאים שיכנס בלי שאלות והשני לא??? למה? דמו של מי סמוק יותר?? ביג דיל. קצת פרופורציות!
שרה12.05.20
מה הקשר? כי בזה שנפל חייל לא היה הפלייה מצד "המדינה הדוקרטית" נגד הצבור החרדי או החילוני, זה תוצאה של הויכוח הישן על השטח של המדינה, ופה יש פה הפלייה וקנסות נגד חרדים, שוטרות חצופות נכנסות לשם ואדמורים עומדים בחוץ
שכל שכל שכל12.05.20
9
מה אתם בוכים כל החיים אנחנו חיים בפרוטקציות של בתי רבנים ואדמורים עכשיו מישהו אחר עשה את זה על חשבונכם אתם בוכים?
חחח12.05.20
8
רק דרעי אשם הוא זה שסגר את רוב חלקי הציבור החרדי וציער עשרות אלפי משפחות וגזל פרנסה ולחם מאלפי משפחות הוא זה שסוגר בתי כנסת (אפילו המניין בחוץ של 19 איש מגיע לזכות ארדן החילוני ) כשמגיע לחרדים יותר מדרעי הרפורמי הוא הופח לאנטישימי גלוי הוא זה שהפסיק את ההדלקות בכל הארץ והוא זה שלקח מילדי והורי החאלק
חיים13.05.20
7
אם כל האדמו"רים והח"כים נכנסים מגיע לו לו גם להיכנס. אפילו יותר מהם
מה הבעיה שעומר אדם נכנס?12.05.20
כתוב בגמרא ערובין פ"ו ע"א רבי מכבד עשירים. כנראה שגם אז היו חכמים שחרה להם כאשר רבי כיבד איזה עשיר במקום לכבד אותם. לא מכל דבר צריך לעשות סערה!
רפאל13.05.20
6
לעומר אדם לא היה שום אישור לאדמור שעוכב כן היה אישור מסתבר שרק בגלל שאדם סלב שום שוטר לא יכל לעמוד בפיתוי לעשות סלפי וללוות אותו בהר אבל תכל'ס לאדם מגיע להגיע להר ללא אישור כתוב שהחבריא של רשב"י היו קוראים את הרשב"י 'אנת הוא שבת דכולהו יומי' כלומר שהצדיק מכונה שבת והנה עומר אדם קידש את יום השב
חיים12.05.20
5
ראשית בושה למפלגת ש"ס שלכתחילה הוזמן אדם חילוני לייצג אותם בהדלקת הראשל"צ אין להם מינימום כבוד לגדולי הדור שלהם - אני מכיר אישית את הרב עמר שליט"א הוא מגדולי הדור - אלא שחששו מתגובת ציבורית , ציטוט מהכתבה - אלא שימים לפני ההילולה הוחלט לבטל את ההופעה מחשש לביקורת ציבורית.- סוף ציטוט , ובמחילה מכבוד
מנחם 12.05.20
4
מה שהקנאה עושה לאנשים? זה אתם יכולים לקרוא בכתבה הנ"ל
שים גבאי12.05.20
3
מה איכפת לכם יקנאים אז עשו לו כבוד מה איכפת לכם כאילו שאיזה אדמור היה אמור להגיע במקמו ולא הגיע אני לא מבין כתוב שאסור לקנאות אז איפה כל החרדים האלה שמישתגעים אל זה שאומר אדם ניכנס
איזה קינאה 12.05.20
"אומר" חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, איזה טיפש
ערד12.05.20
2
...נו..מה השאלה פורוש דואג רק לפורוש..לפני בחירות בא לאדמורים וכו וכו..למירון אין לו זמן לדאוג להם...אלו חברי הכנסת של יהדות בלי תורה ובלי שבת ובלי מירון...הכל שקרים ונוכלות...מרנן ורבנן וכו וכו..
חצקל12.05.20
1
מה הבעיה? הוא האדמו''ר שלהם גם שאר האדמו''רים לא נבחנו..
יוסקה12.05.20
איך אתה מדבר על רבנים היזהר בלשונך
החתיך12.05.20
אף אחד לא זילזל ברבנים הוא רק אומר מה ההתקלסות שלהם כלפי עומר
אחת13.05.20
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 09:44

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 07:39

כל חמירא 

הגוי התקבל בבית הרב ורכש את החמץ

חיים רוזנבוים | 07:37

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 07:36

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24
ש

לשמוע ללמוד ו.. להצליח:

 משכפלים הצלחות; ככה גם אתה תהיה טוען רבני >>

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

פארק מגורים חדשני

דירת החלומות שלכם במיקום הכי מבוקש בירושלים >>

כיכר בשיתוף ווסט פארק | מקודם

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24

חג הפסח

מה דין חמץ שנמכר לגוי שהתגייר בפסח? פינתו של ראב"ד ת"א | צפו

כיכר השבת | 26.04.24
ש

האיש שחלם חלום:

לא תאמינו מה הוצע לדוד (60) שחלם כל חייו להרוויח מנדל"ן

כיכר בשיתוף סיני השקעות | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24