כיכר השבת

מתקפה חריפה

הרב פישר: "חרדים מתו מקורונה בגלל המפלגות החרדיות"

נגד הסיעות החרדיות שלא הפעילו את מנגנון הבחירות בימי הקורונה; לא מאמין למספרים של משרד הבריאות ומזהיר שמערכת הבריאות לא ערוכה לגל שני • הרב בנימין פישר בראיון סוער • צפו (חרדים)

85
ישי כהן | כיכר השבת | ט"ו בסיון | 07.06.20
(ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

הרב בנימין פישר, יו"ר 'מגן לחולה', מאשים בראיון סוער לישי כהן באולפן 'כיכר השבת', כי הסיעות החרדיות לא פעלו למנוע תחלואה חרדית בקורונה, תוקף את משרד הבריאות שלדבריו לא מעבירים דיווחים אמינים והתייחס לסערת פרופסור יורם לס. צפו בראיון המלא.

כותרות מהראיון

גל שני? "אנחנו לא נמצאים בגל שני. היה גל, הגל כביכול ירד, וכעת הוא שוב מרים ראש, הייתי קורא לזה התפרצות. לנגיף הקורונה יש עליות ומורדות".

מספרים לא אמינים: "אני לא חושב שמשרד הבריאות אמינים, אני לא חושב שאפשר להאמין להם, אל תאמין למספרים, הדיווחים לא אמינים. אני ל אומר סתם, תאמין לי. המספרים יותר גבוהים".

הציבור החרדי מול החילוני: "אם אתה משווה את הציבור החרדי לציבור שאינו חרדי - זה שמים וארץ. אחד מאנשי הצוות במשרד שלי ביקר בתל אביב, הוא חזר הבוקר למשרד וסיפר לי, שהוא ורעייתו היו היחידים עם מסכות. רחובות תל אביב - הפקרות מוחלטת. כמו שבפעימה הראשונה - היה אצלנו הפקרות ללא דין וללא דיין, באשמת משרד הבריאות שלא העביר מסרים לציבור החרדי".

התנהלות משרד הבריאות במגזר החרדי: "משרד הבריאות החרים את החרדים. אתה ואני ניסינו לפנות לכל האנשים במשרד הבריאות, לא הצלחנו. אמרנו זה 'פיקוח נפש'. במקומות חילונים הם התראיינו, המדיה החרדית הוחרמה".

האחריות על המפלגות החרדיות: "בבחירות ידעו להשיג אותי? איפה המנגנון של המפלגות החרדיות? איפה הם היו להזהיר באותו מנגנון מובנה ופעיל בכדי להזהיר את הציבור שיש קורונה? אם המנגנון והנציגים החרדים היו זועקים - היו פחות מתים בני ברק, היו פחות חולים. המפלגות חרדיות כשלו. אני לא ראיתי מפלגה חרדית שפונה כפי שפנו במערכת הבחירות".

מוסדות החינוך: "בהתפרצות הנוכחית אין תחלואה, יש התפרצות של נדבקים, אבל אין חולים. הזקנים למדו להסתגר, כך גם בעלי הסיכון. מי נחשף? הצעירים. להם לא קורה כלום. אפשר ללכת לחיידר, לא יקרה כלום. אבל, הגעת לבית? לאן הגעת? למשפחה הגרעינית? לא יקרה כלום. אבל אתה לא יכול ללכת לסבא וסבתא, לדוד והדודה" .

מתווה הקפסולות: "סייעתא דשמייא, חסדי ה'. לא האמנתי שזה יצליח, זה פשוט ברכה של ראש הישיבה, רבי גרשון אדלשטיין. זה עובד".

מערכת הבריאות ערוכה לגל שני? "זה עצוב, לבכות. המערכת לא ערוכה, על הפנים. יש לי אימון מוחלט במערכת הבריאות. ראשי מערכת הבריאות וכל מנהלי בתי החולים. היה וחס וחלילה ויהיה גל שני, איש לא יוכל להגיד לא ידענו, לא הכרנו. בפעימה הראשונה היה אי ודאות".

תוכן שאסור לפספס
85 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
61
כל מיל ה בסלע, אין עליך הרב פישר גאה בך, על אמיתותך על העזותך ה' הלשכת יהבך בקב"ה, שאתה לא רואה אף אחד ממטר, אל רק את י-ק-ו-ק אשריך ואשרינו שיש בעם ישראל אדם כמוך.
ה' ישמרך 09.06.20
60
לסיכום כמו שכתבתי כבר נציגי החרדים שהם חברי הכנסת בבחירות יודעים להגיע לכל אדם בתוך ביתו בכל סוגי התקשורת כמו כן הם מגיעים לכל אדמור וגדולי ישראל בעצם הם לא עשו שליחותם שהם האנשי קשר לא רק בבחירות גם כל הזמן בפרט בזמן של מגפה, בפרט שהיה שר בריאות חרדי וחבר כנסת מש"ס שדופק על חזה של כל חרדי איפה היו
איש שלום, 08.06.20
59
כיף לשמוע את הרב פישר! מילים כדורבנות!
אחד העם07.06.20

הצגת כל התגובות

58
טול קורה מבין עיניך, למה אתה הגעת לטלפון שלי לגייס כסף לארגונך ולא כדי להזהיר על הקורונה? מה פתאום זה שייך לפולטיקאים, אוי ואבוי אם הם יקחו את האחריות על הרפואה שלנו
יוחנן07.06.20
יוחנן (ע"פ האינפורמציה זה שם בדוי) תתבייש לך, אל תתרום למגן לחולה שקל טיפש שכמותך איש רדוד וחלול עליבות שכזאת אתה בטוח שתרמת ? אני בטוח שלא תרמת אתה פייק
הרב שמואל07.06.20
57
יהודים השמרו לנפשותיכם
כל הצרות של החרדים זה מהמפלגות החרדיות07.06.20
56
יש כאן קצת בלבולי שכל! מה זאת אומרת אין תחלואה אבל יש נדבקים?? זה אותו דבר! לא כל אחד מבין ברפואה!!!
ינון07.06.20
55
הרבי מקרלין היה בין הראשונים שסגר והדיר את המבוגרים והקפיד על כל כללי הבריאות וגם להחזיר היה בין האחרונים עם הגנב מירבית
טננהויז 07.06.20
הסיבה היא פשוטה לכל גדולי ישראל אין גישה למדיה החברתית והתקשורת והם לא מעודכנים במה שהיה בסין ובעולם, אבל הרבי מקרלין שהוא אחד מצדיקי הדור יש לו אינטרנט בשיטה כדי לעזור לדור ולכן הוא ידע הראשון מהווירוס הזה ומה שהולך בעולם
בוקשפן07.06.20
54
הבעיה היום שכל אחד שרוצה קצת צומי מנצל את המצב לתקוף את כולם מזכיר לי את פרופסור לס המפלגות החרדיות עבדו מצוין הבעיה בהתפרצות הקורונה בציבור החרדי זה כיוון שהמדינה ניזכרה מאוחר מידי ובפורים היה מותר 500 איש
?07.06.20
בפורים היה מותר 5 אלף איש!!!
עעע07.06.20
53
מבלבל את השכל, אין למפלגות החרדיות תקציב שיווק ופרסום כמו שיש להם בבחירות, קל לדבר... הגוף היחידי שאחראי הוא משרד הבריאות ולא הנציגות החרדית. ההדבקה לא היתה בגלל חוסר הסברה כזה או אחר אלא תוצאה מחגיגות פורים שקרו יותר ברחובות החרדיים. בקיצור: יורם לס 2 = הרבה פרסום קצת תוכן....
יוסף07.06.20
אתה עושה עבודה נאמנה למלגות יישר כח אבל הרב פישר צודק
תגובה ליוסף07.06.20
52
כל הכבוד לרב פישר. ענייני. בודק נתונים ועומד מאחורי כל דיבור של עצמו. אני לא מכיר אותו אבל התרשמתי לטובה ממנו.
שאפו לרב פישר08.06.20
51
נו איפה הבנים שיפתחו מפלגה חרדית נורמאלית
שלום08.06.20
50
הרב פישר פשוט הרבה מהציבור החרדי חיכו שיקום אדם אמיץ ובעל השפעה שישמיע את דברי אלוקים חיים והמון מהציבור החרדי נמצא בשבר מול ההנהגה הרוחנית והפוליטית בגלל ההתנהגותם בזמן המשבר ולדעתי הציבור יעשה דין ויקח החלטןת ולא יחכה יותר לדעת תורה..ותודה על הדברים שרוב הציבור חושב כמוך שירבו כמותך בציבור החרדי
שלמה אוחנא07.06.20
49
בהתחלה הודיעו על סגירת בתי כנסת ומדרש (הרב דוד יוסף וכו')
אני07.06.20
48
כזה פחדדןןן הבני הזה במקום לומר מפורש "ליצמן אשם" הלך וכרך את כ ל החכי"ם... שיהיה... אם כבר אז כבר העיקר שלא לומר מפורש את ליצמן...
בני פחדן07.06.20
47
כל הכבוד
elie levy07.06.20
46
ויפתח ה' את פי האת.... כל אחד חושב שהוא יודע את הכל, תפסיקו עם זה כבר..... אחד אומר המפלגות אשמות... אחד אומר משרד הבריאות אשמה... אחד אומר עיריית בני ברק אשמה... אחד אומר הבעלזאים אשמים..... ומי אשם בהתפרצות בקרית צאנז...? מי אשם בהתפרצות בגימנסיה העברית...? בקיצור, כל שוטה יודע מי אשם
פי האת....07.06.20
45
צודק לגמרי!!!! ברור שזה היה בגלל המפלגות החרדיות. רואים עד כמה כשח"כ יעקב אשר מנסה לטייח את זה ולהפיל על גורמים מקצועיים שלא מסרו מידע הם בעצמם הסתירו מהציבור.
יונתן07.06.20
44
אתם מסתירים מידע למי פניתם במשרד הבריאות ולא התייחס?
צול07.06.20
43
צודק ב1000 אחוז
חיים07.06.20
42
מי שמך לדבר לשון הרע על מפלגות חרדיות
עעע07.06.20
גועל נפש המפלגות החרדיות אתה בוודאי טוקבטיסט מושתל שלהם - תהנה ותמשיך
גועל נפש עעע07.06.20
לא אני לא .ואני הולך לפי גדולי ישראל ואתה הולך לפי הרב נוח לפי מה שנוח לך
עעע07.06.20
41
הגיע הזמן לרבנים איכותיים נואמאלים
חיים08.06.20
40
רק כעת חזרתי משיעור של הדף היומי וראינו בבית את הראיון של הרב פישר אנחנו בבית שלנו חושבים שהוא אחלה גבר ותותח אנחנו תמיד שואלים הכל אותו והוא הרב שלנו קראתי קצת תגובות פה ואני מבין שיש פה כאלו חרדים שקשה להם להשלים עם רב כזה צעיר וכריזמטי חרדי אבל נורמלי אבל מה לעשות הוא היום נחמן שי של הקורונה א
יוני כהן מבשרת 07.06.20
39
מה הקשר מפלגות? אולי קופת העיר או וועד הרבנים הם היו צריכים להכריז על המגפה כמו שהם מכריזים על צרכי הצדקה? ולפי הראש המקורי הזה אולי יש חסד או אושר עד היו צריכים לפרסם על המגפה כמו הפרסומים של הרשת שלהם? ואולי הרב אמנון יצחק אשם או ארגון הידברות וערכים הם הרי יודעים לפרסם את ההרצאות שלהם, אז שיוסיפ
אני07.06.20
38
אני לא מתפלל בבתי כנסת עדין אני מחכה שבני פישר יאמר שאפשר
יעקב07.06.20
37
יש נציגי ציבור שנשלחו לעבוד בשבילנו וחוץ מדרעי לא נשמע אף אחד שפתח את פיו לעזור להסביר ולהראות דוגמה ממש הפקרות העיקר יש סמינרים ואסור תואר וכולם שם חוגגים על חשבוננו לא אצביע להם שוב בלי נדר
יוסי07.06.20
מה הקשר אחד לשני המפלגותץ החרדיות עובדים לפי גדולי ישראל .אתה תצביע למי למפלגה חילונית שלא הולכת על פי דעת תורה .ומה הקשר אסור תואר אתה יותר חכם מגדולי ישראל שאסרו זאת אז שקט
עעע07.06.20
36
מה הקשר המפלגות החרדיות דווקא פעלו טוב מאוד בהתחלה אף אחד לא ידע מה זה קורונה ואפילו שהיה כבר הגבלות עדיין הציבור התנהג בשלו עד כמה ימים שבאו עשרות מתים מאמריקה המפלגות החרדיות עשו את הסגר בבני ברק שאם לא היה יותר גרוע ודי לכל המתלהמים תכירו טובה
עעע07.06.20
אני לא שמעתי אף אחד מהחכי"ם החרדים שדיבר בנושא חוץ מליצמן שהוא היה שר הבריאות ודרעי שגויס לנושא מתי שהוא
שפוי07.06.20
35
התגובות המתלהמות נגד הרב פישר הם של הפוליטיקאים החרדים שלא רגילים ולא אוהבים לשמוע ביקורת.
מוסטפא08.06.20
34
בקיצור רק החרדים אשמים! טוב שיש לך את מי להאשים!
חחחח07.06.20
33
רבותי אסור להגיד בגלל מישהו הכל מאת ה' יתברך שמו. אנחנו אשמים לא יודע אם אתה רב בכלל איך אפשר להאשים ולהגיד פלוני אשם זו כפירה לשמה תחזור בך מהר.
ממילא07.06.20
32
קצת פרופורציה, בכל יום נבדקים אלפי אנשים, גם אם יש 100 חיוביים ביום, יש 10,000 ויותר שליליים בכל יום. אז עם כל הכבוד לפישר לא ניראה לי שמסתירים נתונים. מהנסיון שלי, נדבק אחד בבית, שכל המשפחה איתו, לא בהכרח מדביק את כולם. ברור שיש כאלו שנדבקו ואין להם מושג כי אין להם תסמינים המערכת לא אשמה בזה. לא קו
אני07.06.20
31
חזק חזק ונתחזק
תמשיך לחזק את עם ישראל07.06.20
30
ממש לא נכון מה שאמרת!, אני מכירה שתי קרובי משפחה עשו בדיקה, וקיבלו אישור מהר לבדיקה, וגם את התשובות בקופת חולים מכבי די להגיד שטויות!!!!!!!!
ב08.06.20
29
כמו החרדים, גם ארגוני הסביבה תובעים מבני דורם להימנע בהווה מפעולות מסכנות את העתיד. כמו החרדים, גם הם משמשים פה לאלה שייאלצו לחיות בעתיד שהתקלקל עקב נהנתנות חסרת האחריות של הקודמים להם. וכמו החרדים, גם הם תובעים מאתנו לכיבוש הרצון על אף שהדבר מקשה על חופש התנועה והפרט. החרדים נאבקים לשימור הצביון הי
אהרון07.06.20
28
צר לי אבל הרב בנימין פישר שהתכוין לשם שמים, ובכל זאת עם כל השיחות שלו והאזהרות שלו, וההכאה על הלב של השני, הוא זה שהשחיר את פני היהדות החרדית, והטיף בלי הרף על ההפקרות ביהדות החרדית. מה הקשר בין הפוליטיקאים לבריאות, אין לו על מי להטיל את הבוץ, את הנזק שעשה ליהדות החרדית רואים כולם, לכן הפתרון הקל הו
אמת07.06.20
אתה שקר ולא אמת הוא קידש שם שמיים בכל הארץ ובכל העולם והחילול השם והשנאה הגיעה לא ממנו אתם המנוולים תתנו את הדין, אני לא רוצה להתבטא שמא יחסמו אותי פה אבל הרב בני פישר עשה רק קידוש השם אדיר אדיר כן, הוא מפחיד את הפוליטיקאים העלובים ואת המאכערים המושחתים אבל אנחנו נחזק אותו בכל הכוחות, ונילחם ב
תשובה לאמת07.06.20
27
אחרי פורים שסגרו מוסדות חינוך בכל הארץ, בציבור החרדי המשיכו כרגיל עוד כ10 ימים. מכאן חלק לא מבוטל של ההבדל בין הציבור החרדי לכללי ביחס לפגיעה מהקורונה. מצד שני, כיום ברור שהנגיף מדבק הרבה פחות ממה שחשבנו לפני חודשיים. הסיכוי להידבק ממשטח הוא נמוך מאוד. רצוי לא ליצור מגע וקרבה גדולה עם אנשים אחרים. מ
דורון07.06.20
26
חיים בימי הביניים ומאשימים אחרים בחוסר מידע הרי ברדיו החרדי דיברו ללא סוף על הקורונה אין לכם רדיו? בעיה שלכם.. באמת... יש לזה מחיר. מה ציפיתם? ששר הבריאות ילך לבני ברק וידפוק דלת דלת להתריע? נו באמת...
אסנת07.06.20
שטויות לרוב החרדים יש אינטרנט ושם כל הזמן היה על הקורונה החרדים צריכים להפנים שאיסור על האינטרנט שוה ערך לאיסור בזמנו של ליסוע באגד כי הם מחללים שבת הגמרא אומרת על איסור מהסוג הזה א' לא פשט ברוב ישראל ב' נשתקע הדבר ולא נאמר אני מקוה שבעתיד ילמדו איך להתייחס לאינטרנט ולהבין שהגדוילים אוסרים את זה כדי
ג'פרי07.06.20
אינטרנט זה לא שווה לאוטובוס אל תקשקש במיץ
עעע07.06.20
25
צפיתי פעמיים בראיון, וזהו ללא ספק המדריך המושלם לצופה הדתי והחרדי !!! ראיון רגוע ומרגיע, חיובי עם הרבה דעת ו תבונה מרשים ביותר, אחלה רב שבעולם אדם מיוחד מאד ובזכותו החזרתי את הילדים שלנו ללימודים ובגללו אקפיד על הפרדה בין הילדים לחשיפה למבוגרים במשפחה איזה כושר הסברה רהוט ואיזה אינטליגנטי לבל על
ראיון מדהים 09.06.20
24
תמיד ידעתי שהוא עצניק... רק שהוא ידע היטב היטב להסתיר את זה... ידעתי שבאיזשהו שלב זה יתפוצץ וייצא לו החוצה... ואכן זה יצא! ובגדול! כמובן שלא העצניקים המופרעים שלא מוכנים לילך עם מסכות ועוברים על חוקי הבריאות... שום מילה רעה חלילה הוא לא יגיד עליהם... אכן נודע הדבר!
בני עצניק07.06.20
לומר על הרב בנימין שהוא עצני"ק זאת בדיחה של עצניקי"ם הוא לא סובל אותם, הוא סולד מהם והדברים ידועים ומפורסמים העציצי"ם החלולים הללו שוב מנסים כדרכם לקושש קולות במחוזות שקריים הרב בנימין פישר הוא איש דגל התורה מובהק בן בית בביתם של מרן שר התורה וראשי הישבות הרב גרשון אידלשטיין והרב משה הלל הירש אתם
עצניקים07.06.20
23
אני לא הרגשתי טוב ביום שלישי שעבר, ביום רביעי פניתי לקופת החולים "כללית" ועשו לי בדיקה ואמרו לי להיות בבידוד עד קבלת התשובה, ברביעי בשעה 18:00 התקשרו להגיד לי שיצאתי שלילי, ובכל זאת השאר בבידוד כדי לראות איך אני מרגיש, כבר בחמישי בבוקר הרגשתי מצוין ברוך השם. אז בבקשה מכבוד הרב שלא יאמר דבר
ידען07.06.20
22
מי שלא מבין שכרגע בזמן הנורא הזה ב'ה לכל אחד רב או רבי וזה מבחן האמונה שלו ושכל אחד יעשה כפי שרבו הינחה את קהילתו, ונא לא לזלזל - אך מנין לבני פישר כל המידע האם הוא גדול הדור, או להבדיל רופא שיבוא ויאמר בשביל מה ולמה הגיע הקורונה, ולצערי יש עוד כאלו שמעריכים אותו בשל כך, בני פישר כבודו במקומו מונח-
טובה07.06.20
הרב בנימין פישר - שליח ה' ומלאך הוא מצהיר מעל כל במה שהוא לא רופא אל תנסי ברוב חוצפתך להשתיל לו מילים או כוונות זדון הוא לא מתיימר להיות לא רופא ולא מגיד עתידות.... בטח את מחוברת לקבוצות הללו... הוא המסבירן הלאומי של המגזר החרדי מס' 1 הוא נחמן שי של הציבור החרדי מה לעשות שהוא כל הזמן רק צודק ?
לטובה07.06.20
21
לא מדויק בעליל. יש המון בדיקות. אנחנו הופנינו לבדיקה, ללא שהיינו בקרבת חולה מאומת. רק דיווחנו על שיעול, ללא חום (!) קופות החולים שולחות לבדיקות בקלות רבה מאוד. נכון שחיכינו הרבה זמן לתשובות. (3 ימים) אבל ההפניה נעשתה בקלות רבה (אולי מידי...)
אביגיל07.06.20
בקשנו בדיקה עקב הרגשה לא טובה, קבלנו מקופת החולים בתוך חצי יום. נבדקנו במתחם בטדי. ותוך יום וחצי הגיע תשובה.
רחל07.06.20
אביגיל, 3 ימים המתנה זה בסדר ? מה את ממשרד הבריאות ? על מי את מנסה להגן ? בלתי ארפשרי להשיג בדיקות, לא לבלבל את המוח הרב בני צודק לגמרי
ליאורה קדוש07.06.20
20
הפקרות ומסיתים נגד ההוראות של משרד הבריאות .עיר אדומה באלעד ומה עם דרום תל אביב והמסתננים העןבדים במרכזי מזון . בלגן. רק משמעת ציבורית תשנה את המצב .
שרה21.06.20
19
אמר את האמת כל הכבוד
בן ציון08.06.20
18
הקשבתי וראיתי שוב ושוב את הכתבה בכיכר השבת. ואני חושב שהכתבה מאד ברורה והרב פישר שוב הוכיח שהוא נותן הוראות ברורות ומדויקות. ולכן ההבהרה לגבי בתי הספר, בתי כנסת, צעירים ומבוגרים הייתה מצוינת. אך עניין ועשית ככל אשר יורוך, והקמפיינים של הבחירות זה שיש יורוך. וכאן לצערינו לא היה יורוך. אולי האשמים
ראובן07.06.20
17
נו נו לדבר לא עולה כבף
Cgj07.06.20
16
ויפתח ה' את פי האת.... כל אחד חושב שהוא יודע את הכל, תפסיקו עם זה כבר..... אחד אומר המפלגות אשמות... אחד אומר משרד הבריאות אשמה... אחד אומר עיריית בני ברק אשמה... אחד אומר הבעלזאים אשמים..... ומי אשם בהתפרצות בקרית צאנז...? מי אשם בהתפרצות בגימנסיה העברית...? בקיצור, כל שוטה יודע מי אשם... התקשורת מ
פי האת....07.06.20
אכן תגובה מספר 32 הם דברים מתאימים לפי האתון אכן זה באמת פי האתון, ועם הבנה של פי האתון
ענת 07.06.20
ל - ענת את צודקת
פישל08.06.20
15
אני ממש לא אוהב את המפלגות החרדיות אבל זה כמו חילוני שאומר שהקורונה בגלל החרדים
אה07.06.20
מה הקשר ? זו טענה ענינית הם לא פעלו ולא שמעו את קולם זו עובדה !
שפוי07.06.20
המפלגות החרדיות פועלים ע"י גדולי ישראל
עעע07.06.20
14
המפלגות החרדיות הם שליחם של גדולי ישראל שליט"א
זאב07.06.20
הם שליחים שלכאורה לא ביצעו את השליחות שלהם כראוי . זה שגדו"י שלחו אותם לא אומר שכל דבר שהם יכלו לפעול ולא פעלו זה בסדר .
שפוי07.06.20
13
סליחה יש ממש סטירה של עצמך באותו ראיון גם אומר שמשרד הבריאות לא אמינים וכמה משפטים אחכ שיש לך אימון מוחלט על מערכת הבריאות!? בכל מערכות הממשלה אין קשר בין התואר אותו הם נושאים לבין מעשיהם רק קשר של פוליטיקה כסא וכסף!
תוהה25.06.20
12
וירוס וחיידק אינו גורם לחולי מצב האדם הוא המביא לחולי. החולים הקשים כולם בעלי מחלות רקע , צרכני תרופות רעילות . לכן , כל וירוס או חיידק שיכנס אליהם , יגרום לתגובה לא נכונה של המערכת החיסונית ויביא לחולי. עובדה, מי שבריא , כולל ילדים , עוברים זאת כמו וירוס עונתי , ללא כל בעיה, חלקם אף לא ידעו שחלו.
גולנציק08.06.20
11
עכשיו ראיתי את המגיב הראשון. עושה רושם שהוא מכור או הבן שלו או יחצן של הרב בנימין פישר. הרב פישר גרם לגל החרדות הגדול ולאשמת החרדים ובעקיפין לסגר שהביא לתחלואה נוספת גדולה. רק לאחר עבור הזעם נזכר הרב ליצמן שהפחד והלחץ היו מוגזמים, למפרע מתברר שכל דבריו היו מיותרים. הציבור מחובר למידע ויודע מה לעשות
הבל07.06.20
10
חברי הכנסת ושרי הממשלה הם אוכלי חינם חיים על חשבון הציבור
ישראל07.06.20
9
היחיד שלא מפחד מאף אחד ואומר את כל האמת בקול שכל המקצוענים אומרים בשקט
שמויגר07.06.20
8
מסכן פגוע חרדה מהפייק קורונה ....ומשגע ומפחיד את כל הציבור רפואה שלימה....
פישר פרייס21.06.20
7
חבל שהוא לא פירט מאיזה בחינה הוא לא סומך על המספרים של משרד הבריאות.
מאזין08.06.20
6
ויפתח ה' את פי האתון.... כל אחד יודע מי אשם: אחד אומר המפלגות אשמות... אחד אומר משרד הבריאות אשמה... אחד אומר עיריית בני ברק אשמה.... ואחד אומר הגדולים אשמים... ואחד אומר הבעלזערים אשמים.... אז מי אשם בהתפרצות הנגיף בגימנסיה העברית? מי אשם בהתפרצות הנגיף בקרית צאנז בנתניה? אשמים הם לבלרי התקשורת ו
פי האת...07.06.20
אתה עסקן מפלגתי שלא נעמו לאוזניך דבריו של הרב פישר.
עוד חוכעם08.06.20
5
סיפר לי מישהו שהיה ביום ששי בצהריים בתל אביב ומשם הוא נסע לבני ברק . הוא היה מזועזע וכועס ורותח. הוא אומר הבדל שמים וארץ בין תל אביב לבני ברק. הוא ראה את ההצפיפות בתל אביב ושכמעט אף אחד לא שם מסכה. כשהגיע לבני ברק כולם עם מסכות. גם בשבת . וגם בבתי הכנסת כולם עם מסכות ושומרים מרחק. אבל - ההסתה על
אני07.06.20
4
למה אתה, בתור גוף של בריאות, לא נפעלת את כל המערכות?
אחד שמכיר07.06.20
3
נראה לי עוד בעיה . הציבור הכללי כשהתחילה הקורונה פה בארץ כבר ראו באינטרנט מה קורה בסין . והבינו שזה משהו אמיתי ומסוכן. ומיד לקחו את הענינים ברצינות .
י.ז 07.06.20
2
תודה לרב בני פישר שקם ואמר את הדברים. צריך אומץ רב כדי לשים את הדברים האלו על השולחן.המפלגות החרדיות יש להם דם על הידיים! אין ספק בכך בכלל. כמובן שפעם הבאה לא אצביע להם.
טליה07.06.20
שטויות צומי
עעע07.06.20
1
מותר לערער על הסמכות שמר פישר נטל לעצמו ? הוא יורה לכל הכיוונים ומחלק ציונים ללא היסוס, בזמן שהשכלתו הרפואית שואפת לאפס.
רואה חשבון07.06.20
אתה הרי לא רואה חשבון ? ולא יודע שום דבר אתה כנראה שייך לצד השני במתרס, או לעמותה המקבילה בעבודות הקודש שלכם, כן גם אתם בצד השני עושים עבודות קודש אבל זה שאתם לא מצליחים לבלוע את הרב בני כי 1. הוא האינטליגנט מס' 1 2. יש לו בענייני הקורונה אפס פיספוסים 3. כל מה שהוא אומר מדוייק אחד לאחד 4. הוא ישר
ח ח ח07.06.20
מילה במיץ
עעע07.06.20
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24
ש

הכרות עמוקה עם המגזר

מחדשים תנור או מקרר לפסח? מצאנו לכם את המחיר המשתלם ביותר

כיכר בשיתוף חשמל הקרן | מקודם

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

"כדי לבלבל את המשטרה"

הרצ"פניקים יוצאים לחסום את הכבישים - ולא מודיעים היכן

איצלה כץ | 02.05.24
ש

מודל מנצח

להקים עסק דיגיטלי מניב: הכירו את סמרטה

כיכר בשיתוף מרקטיזים | מקודם

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

זה עובד!

ישראלים רוכשים אתרים וגוזרים "שכר דירה"

כיכר בשיתוף דיגיטל פרופטי | מקודם
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24