כיכר השבת

'גובל באנטישמיות'. צפו

ילדים חרדים קיבלו דו"ח על לכלוך; הפקח: "למה? כי בא לי"

תיעוד מקומם מהפארק הלאומי ברמת גן, ממחיש שוב את האכיפה הבררנית כלפי חרדים, והפעם: מתן דו"ח התראה על לכלוך בעת ביקור של ילדים חרדים, רק כי פקח היה בטוח מראש שילכלכו. צפו (חרדים)

119
חנני ברייטקופף | כיכר השבת | י"ד בתמוז | 06.07.20
הפקח, הדו"ח והפארק עם הילדים (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

ילדים חרדים נאלצו לפגוש היום (שני) בפירות הבאושים של ההסתה נגד הציבור החרדי, שהתגברה בשל משבר הקורונה, בעת שהגיעו לטייל בפארק. "חרדי בטוח ילכלך פה", נאמר להם, תוך מתן דו"ח התראה.

האירוע המקומם התרחש כאשר ילדי כיתות ב' וג', מתלמוד התורה 'תורה והוראה' שבתל אביב, יצאו בשעות הבוקר לנשום מעט אוויר צח וליהנות ב'פארק הלאומי' שברמת גן, בליווי מנהל הת"ת וצוות ההוראה.

את השתלשלות המקרה, מיטיב לתאר ל'כיכר השבת' אחד מה'מלמדים', זה שקיבל לידיו את הדו"ח: "איך שהגענו לפארק והתיישבנו במקום, ניגש אלי פקח ושאל אותי האם אני האחראי פה על הקבוצה. עניתי לו שכן, אז הוא אמר לי להביא את הפרטים שלי. כששאלתי אותו מדוע הוא צריך את הפרטים שלי, הוא השיב: סתם...".

"בהתחלה חשבתי אולי הוא ממשרד החינוך, אז הבאתי לו את מספר הטלפון שלי, והוא אומר לי: לא, אני רוצה את מספר תעודת הזהות. נתתי לו, אבל אחר כך, כשהוא ביקש ממני גם כתובת, זה כבר התחיל להיראות לי מוזר. אז שאלתי אותו: תכלס' מה אתה באמת רוצה".

בשלב זה, לדברי איש החינוך, "אחרי מספר שניות הוא הנפיק לי דו"ח התראה טרם מתן קנס על אי שמירת ניקיון, והסביר לי שאמנם אני לא צריך לשלם אותו עדיין, אבל 'אם נראה פה עוד(...) לכלוך, ניתן לכם קנס'".

הדו"ח שהונפק לילדים

"הייתי בהלם", משחזר המלמד, "ושאלתי את פקח העירייה 'אז למה אתה נותן לי דו"ח', ומה הוא משיב לי? 'סתם, כי בא לי'. שאלתי אותו 'זה בגלל שאני חרדי?', והוא ענה ב'מה פתאום'".

הרב'ה בת"ת מספר כי התעקש על דעתו: "אמרתי לו 'הרי יש פה מכל הכיוונים קבוצות של חילונים, ואף אחת מהן לא קיבלה דו"ח, אז למה דווקא אנחנו?', ואז הוא אומר לי: ראיתי פה כבר לכלוך".

"הייתי בהלם", הוא משחזר: "הגענו למקום חצי דקה קודם לכן, איך הוא כבר הספיק 'לראות' לכלוך... גם הצבעתי לו על מקום אחר בו יש לכלוך ושאלתי אותו: גם בזה תאשים אותנו? ואז, כשהוא ראה שהוצאתי את הטלפון כדי לצלם, נרתע הפקח והחל לקפל ציוד".

המסקנה של ה'מלמד' הנדהם ברורה לחלוטין: "אין לי פה שום הסבר, מלבד אכיפה בררנית הממשיכה להתקיים כלפי הציבור החרדי".

אדם נוסף הנמנה על צוות הישיבה והיה במקום, מוסיף בשיחה עם 'כיכר השבת', את זווית ראייתו שלו: "תלמוד התורה שלנו שוכן בתל אביב, והאוכלוסייה המרכיבה אותו מגוונת מאוד; החל בבעלי תשובה ועד 'חרדים קלאסיים'. אין לי ספק, שהפקח ראה אותנו - ה'מלמדים' - בלבוש השחור-לבן, והחליט לקנוס אותנו 'סתם כי בא לו...' כפי שהוא בעצמו אמר".

"חייבים לעשות לזה סוף; הדבר הזה ממש גובל באנטישמיות נלוזה, והוא מזכיר את האמירות בעבר על היהודים שהם מלוכלכים ומטונפים. זה מה שאותו אדון פקח עשה לנו, והעביר אותנו השפלה מיותרת". הוא מסכם בכאב את החוויה, אותה פרסם לראשונה בטוויטר העיתונאי אריאל אלחרר, המנהל מעקב אחר אפליית המגזר החרדי.

בעיריית רמת גן, מסרו בתגובה לטענות הקשות: "לא מובנת הפנייה בנושא שכן כולם שווים בפני החוק בדוחות משטרה, חנייה ובדוחות עירוניים. פיקוח הפארק מקפיד על שמירת הניקיון בפארק הלאומי ובשאר הגנים. הפקחים תחילה נותנים הסבר למבקרים על שמירת הניקיון ומבקשים לשמור על הניקיון במהלך הביקור ובתום הביקור. כל פסולת יש להשליך ישירות לפח. הפקחים גם מחלקים שקיות למבקרים".

"במקרה המתואר בסירטון", מוסיפים בעירייה, "הגיע קבוצה גדולה של תלמידים להתארח בפארק, הפקח הבחין בפסולת וניגש לאחראי על הקבוצה והתבקש למנוע מהילדים להשליך פסולת על הרצפה כגון; חטיפים, בקבוקים, כוסות חד פעמי, שקיות נליונים אשר התפזרו לתוך האגם דבר שעלול לסכן את העופות שבאגם".

"לאחר מתן הסבר ובקשה של הפקח, הנל לא היה מעוניין לקבל את ההתראה ואמר שהוא ינקה רק לאחר שהוא יעזוב את הפארק. הוסבר לו כי הכל עף ברוח ומתפזר ברחבי הפארק. לבסוף הנל עזב את המקום כאשר המקום מלוכלך בפסולת. מצורף תמונות. דוח ישלח בדואר".

צפו בווידאו

תוכן שאסור לפספס
119 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
75
כמה אפשר להתבכיין? בסרטון לא רואים הוכחה לכך שהילדים לא לכלכו. (אדרבה, המלמד אומר שזה לא הגיוני לתת אזהרה על מבמה אחת. אז לפחות במבה אחת הייתה זרוקה.) אז מה בדיוק מזעזע כאן? לכלכו בפארק, קיבלו אזהרה (לא קנס). מה הסיפור?
מוטי09.07.20
74
המטרה ברורה לקחת מהחרדים את החרות. הקנס הוא על זה שהילדים ביקרו בפארק השוטר חירטט איזה עילה שאפשר להפיל על כל אדם ברחוב
א07.07.20
73
נבחרי הציבור שלנו שכחו למה הם נבחרו
מנדי06.07.20

הצגת כל התגובות

72
ל12, התגובה שלך היא גזענית, מגעילה ומתנשאת
דניאל06.07.20
זה האמת על השוטר שלך!!! מגעיל ששוטר ערסי ממוצא מסויים יכול להתעלל בחרדים ולי אסור לספר את האמת עליו, אה? השוטר יכול להיות גזען לרדוף אותי ולהתעלל בי, אבל אם חס ושלום אני אומר מילה אחת, מיהו ומהו, אז זה גזענות
06.07.20
71
נמאס כבר לומר את המילה מזעזע- זה ברור כשמש. המון שוטרים בעצמם עלימים, רוצים סוף סוף לבצע את אשר למדו-להדוף, לעצור, לאזוק וכדו' ופשוט כעת יש להם את האםשרות הזו. לפי דעתי אין ביקורת על התנהגות השוטרים, אילו היה בקרה רצינית, הם היו ניזהרים ונישמרים יותר. ריבונו של עולם... היכן ה" מנהיגים", מה יהיה פה??
השוטרים12.07.20
70
צריך לעשות לזה סוף גם בתת שלנו כשהיינו שם התנכלו אלינו וחוץ מזה לא חייבים לתת לו פרטים שיזמין משטרה
א06.07.20
69
זוועה איפה אנו חיים??????? נשמע כאילו אנחנו חיים באמריקה של לפני 100 שנה, כהי עור ולבנים.
אילה07.07.20
68
החסרים פארקים בבני ברק.? עוזבים פארקים לחרדים בלבד בבני ברק, לפארקים חילונים בלבוש לא צנוע. ואותו פקח נשלח משמים שלא יחזרו לשם יותר.
רבינו06.07.20
מה הקשר? את הפארקים בבני ברק הם מכירים, ופה לא. פשוט וקל, ואם אתה כל כך בעד שמירת עיניים, מה לך ולאתר הזה?
אילה07.07.20
67
אחד הילדים ליכלך והאחראי נושא באחריות ולכן קיבל אזהרה בלבד ולא קנס
ללא שם06.07.20
66
הפקח היה חייב לתעד את הלכלוך שטען שראה, בנוסף למה לא מפרסמים את שם הפקח? אולי כשיתחילו לעשות שיימינג האנשים האלה יחשבו פעמיים איך להתייחס לאנשים.
אזרח ותיק06.07.20
65
בואו נודה על האמת הגדולה! יש בתוכינו הרבה שיש להם התנהגות של פח זבל. כמו למשל כל החינוך הקלוקל של הברברים ממאה שערים שמחנכים שם תילדים לאלימות מטורפת וגם הילדים שם חוטפים כל יום מכות רצח מהרבעס בחיידר!!!! כולםםםםםםםםם יודעים ושותקים!!!! אז כל עוד שהציבור החרדי אינו מוקיע מתוכו את אלו שמתנהגים כברב
לב יהודי06.07.20
אלה המשוגעים ממאה שערים בכלל לא מדברים עליהם מדברים פה על אלה שפויים ויש הרבה כאלה, נכון שיש ברברים והם בחיים לא ישתנו אבל למה להסתכל דווקא על המופרעים ולהכליל את גל הציבור בתוכם???
כוכבת07.07.20
64
מי שמכיר את הפקח נא לרשום את שמו ופרטיו וללכת לעשות לו טיפול רציני למבינים די לאנטישמיות צריך גם לטפל בשתי הגורמים הראשיים שזה לפיד וליברמן....
לטפל בו06.07.20
63
הגיע הזמן לקחת עורכי דין ולהתחיל לתבוע אותם, על הוצאת שם רע, התנכלות מכוונת וכל הסעיפים הנלווים...
א06.07.20
62
ואנחנו נמשיך לתת את הלחי השניה עד מתי?
שמיל07.07.20
61
אז לידיעתכם,תגידו תודה שזו רק אזהרה רואים את כל הליכלוך שעשיתם,פיצוחים ומה לא?ומה זה הזקנה הרוסיה??והילדה הרוסיה?כי הם לא ליכלכו אז לא קיבלו אזהרה אתם ברברים פלצפנים שומעים בסירטון איך משעמם לכם והפקח עושה את עבודתו ובשולחן ערוך במפורש כתוב שאסור ללכלך את ארץ הקודש.אז איך אתם חרדים מלכלכים?...לכו תי
דלית06.07.20
חחחחחחחחחח
מנחם06.07.20
שבע"ה הזכות של החרדים האלו לא תעמוד לך, אחרי מאה ועשרים, ותזכי להיות במקום של אלו שאת מעריצה, כגון נבוכדנצר וחבריו
דוד06.07.20
אני לא דתי אבל החרדים סובלים ולא חסר לנו, החילונים, אבל מה שצריך עכשיו ולתמיד אחדות אמיתית, תראו 'עוד ניפגש'
דני06.07.20
אין כזה שולחן ערוך, ממציאה מבטנך דברים. ויותר חמור ללכלך את ארץ הקודש במעשי תיעוב כמצעדי התועבה וטומאת מצרים לרוב מאש לכלוך של ילדי ישראל טהורים וקדושים שבזכותם אתם חיים. ולא בזכות הרוסים שאחוזים גבוהים מהם גויים. ושאר הרוסים היהודים מתנהגים כמו ליברמן החזיר. וגם אחוזים מעטים מהיהודים שגרים כאן באר
יש לך פה מלוכלך07.07.20
חצוף תתבייש לך יא איש דוחה מה אתה ככה מלכלך על החרדים אני רק מנסה לחשוב מה היה קורה עם אתה היית מקבל אזהרה כל העולם היה שומע מזה חוצף ותבייש לך את שונא חרדים וזה פשוט מגעיל !!!!!!!!!!!!!!!
איש06.07.20
ברברים תקראי להורים שלך
לא שווה תגובה06.07.20
בשולחן ערוך כתוב גם לדבר יפה. ולא משנה אל מול מי
אריה 06.07.20
את באמת דלה מאוד.... ואם לא אכפת לך שום רב בתלמוד תורה נורמלי לא יפצח גרעינים ליד תלמידיו קצת הגיון לא יזיק... את צריכה רק להפעיל את השכל רק אם יש לך אחד כזה...
אני07.07.20
ושום תלמיד לא יפצח ליד רבו.
אילה07.07.20
60
ולמה לחרדים האשכנזים מותר להיות גזעניים כלפי הספרדים???
על דאטפת אטפוך06.07.20
אני אשכנזייה גאה, וגם מאוד אוהבת ספרדים. ואתה ספרדי, שחור, נחות... אז בבקשה "אל" דאטפת אטפוך
אילה07.07.20
מה זה המילים האלה שחור נחות??? השם ירחם את מתכוונת להשפיל בכוונה? אני אשכנזי ואני מזועזע מהנוסח הזאת, לא הבנתי כלל את התגובה שלך
אריה07.07.20
שקרן החרדים האשכנזים ברובם, מעולם לא פגעו בצפורן של ספרדי, מעולם לא הרימו יד על ספרדי סתם כך, ולא קיללו אותכם ולא נתנו לכם קנסות, לא עשו לכם הפסד בממון או בגוף, ולא עשו לכם שום דבר רע, והיחידים שאתם מתלוננים, זה על כמה מנהלים סמינרים אשכנזים (ששוב זה לא קשור לכל הצבור החרדי האשכנזי שצריך לסבול, אם
דינה06.07.20
דינה לקחת לי את המילים מהפה.... לא מצליחה להבין את הספרדים שבכח מנסים להשתכנז...נולדת ספרדי תתגאה במי שאתה ותלך לפי דרך רבותיך בגאון יש לכם תרבות שונה, נוסח לימוד, תפילה וכו' שונה, מנטליות שונה ולא חסר אז למה להידחף למקומות שרק גורמים לכם להרגיש סוג ב'??? יש לי מלא!!!! חברות ספרדיות מהממות שלומדות ב
א07.07.20
59
מן הסתם כי זו העבודה שלו שבכלל היה צריך לתת להם דוח ואמר שיאספו את הליכלוכך שלהם שעשו שם על אדמת ארץ הקודש ישראל אין הבדל בין חרדי לבין חילוני בשביל הפקח ואיזה מין חרדים הם שלכלכו וזרקו על אדמת הקודש את הליכלוך שלהם שולחן ערוך אוסר נגד זה במפורש! ועוד שיש להם פח ליידם ויותר מכך זה החינוך שהעבירו
קודם כל הוא רק אמר להם להשאיר את השטח נ06.07.20
58
קר
גאי לוינסון06.07.20
57
ברור שכדאי לחדד אצל הילדים את המודעות לשמירת נקיון גם במרחב הציבורי.בציבור החרדי עם המשפחות ברוכות הילדים מטבע הדברים קשה יותר לשמור ולהשגיח גם מההבט של הנקיון בשטח ציבורי.בלי קשר לפקח ולקנסות, ובלי כעס ותחושת עלבון ונקמנות על הצבור ירא השמיים לחנך ולשים לב לשמירת הסביבה.מה גם שאחרת זה חילול השם וב
דויד.06.07.20
56
תגידו איפה העסקנים החרדים מדגל התורה שהצבעתי להם??!!! למה הם לא זועקים עכשיו ועושים מחאה על ההסתה??!! בשביל מה הצבעתי להם?!! בשביל שיגרמו לאנשים למות מקורונה בבני ברק????
יוחנן07.07.20
טוב שהתעוררת לשאול.... כבר מזמן אמרתי שלא נעים להגיד אבל העצניקים צודקים ואפילו בגדול בעבר חשבתי אחרת, עכשיו כבר לא וחבל באמת שאין עוד בחירות
א07.07.20
55
תראו את מירון אחרי ההדלקה ואת הקבר באומן לאחר ביקור המתפללים
ללא שם06.07.20
ותראה את האיצטדיונים אחרי משחקי כדורגל וכדורסל
משה06.07.20
54
החרדים מלכלכים גנים ציבוריים יש גם סרטון של מלך זילברשלג על זה אצלנו בנתניה כל שנה מגיעים נופשים חרדים בבין הזמנים מאות משפחות יושבים כל יום בטייילת מטנפים את כל הטיילת ואין אכיפה אין פקחים כלום
חרדי06.07.20
53
לא רק שם.. גם בפארק ענבה במודיעין הפקחים נטפלים לדתיים וחרדים. מכעיס ומאכזב!
טליה 06.07.20
52
לחנך לנקיון גם בגינות ציבוריות. אני רואה מדי פעם איך נראית גינה אחרי שחבורת ילדים היתה בה, ולא נעים בכלל. אם מחלקים ארטיקים או שלוקים או מה שלא יהיה צריך גם לחשוב על איך אוספים את העטיפות ולהגיד לילדים ולהזכיר להם לא ללכלך ולהשגיח על זה ככל הניתן
ללא שם06.07.20
עם כל הכבוד, תמיד כשאני יוצאת לפארק עם בני משפחה אני אוספת את כ---ל הלכלוכים, גם אלו שהיו שם קודם, ורק אז עוזבת. מה לנו כי נלין אם אנשים בתוכנו חושבים שחרדים מלכלכים?? ובכלל, חילונים לא מלכלכים?! הרי אני רואה את כל מה שהם משאירים אחריהם. אלא מה, אלו שיבואו אחריהם יגידו "שוב החרדים האלה..." בואו, תתק
א06.07.20
51
מי האישה שנוסעת עם ה'פקח' על הטרקטורון? האם זה חווקי? היא לא ניראת פקחית ודאי לא בתפקיד!!!! למיטב ידעתי אססור לממלא תפקיד לקחת ברכב ציבורי קרובי משפ' שאינם בתפקיד!!!
אי'"ש07.07.20
50
בושה לא אמתי שזאת המדינה שלנו!!!
אבי06.07.20
49
תיסע לליקווד תאמין לי תהנה
Unly u.s.a.06.07.20
48
זה פרי הבאושים של שנאת הדת של ראש העיריה שם, מר כרמל שאמה
אבי 06.07.20
47
ציטוט מהכתבה : "פירות הבאושים של ההסתה נגד הציבור החרדי" מתחרים ביתד נאמן ?
שפוי06.07.20
46
כש'יתד נאמן' הפך לעיתון אנטישמי למה תלינו על פקח גוי שהוא על גבול האנטישמיות
חני07.07.20
כשאתם העציצים הפכתם למחבלים מתאבדים עם חגורות נפץ ביולוגיות, והיות ואינכם מבינים קראו וכתוב לא נותרה ברירה אלא להסיר לכם ב'שיר ובציור', ואם אתם לא הבנתם לפחות הסובבים יודעים להיזהר משכמותכם!!!
צ'למער07.07.20
45
הפקחים האלו ידועים...גם אנחנו בת'ת שלנו בת''א ביקרנו בשנה שעברנו ואותם פקחים קפצו עלינו איך שהגענו...הם ממש שומרים את המקום בקנאות מטורפת מקבוצות ילדים שמגיעות....ולמעשה המקום מיועד רק עבור פנסיונרים שעושים ספורט בלבד,שהרי גם ככה כבר אין שם שייט בסירות...
איציק ישראל06.07.20
44
בדיחה שרצה היום ברחוב החרדי: אם אתה רואה ששוטר עומד לתפוס אותך ברחוב ללא מסכה, הורד את הכיפה. סביר להניח שלא יקנוס אותך. מזעזע!!!!
מזעזע06.07.20
43
די להתבכיין כל היום הגיע הזמן שיבנו פארקים גדולים בערים החרדיות ואז נמנע מכל החילול ה הזה שראשי הערים יזיזו את עצמם קצת
מוישה06.07.20
42
ה"פקח" לא שם מסיכה על האף! מגיע לו קנס 500 ש"ח!!! ולא רק אזהרה.
מש06.07.20
41
בעיה של השרים שלנו ששותקים
מאוכזב מאוד06.07.20
40
סוף העולם הפקחים והשוטרים מנצלים את המצב ומשפילים אזרחים מה קורה כאן ?
אשדוד06.07.20
אכן סוף העולם, להתחיל להתכונן רבויסעי
שריר06.07.20
39
מענין איך נראים הפארקים וחופי ישראל אחרי השבת שכולם יוצאים בהמוניהם...ואין את מי להאשים כי אין חרדים...
פלוני06.07.20
38
ושהחרדים מפגינים אז אנחנו כן במדינה יהודית?
טאטא08.07.20
37
מנסים להעיף את החרדים מר"ג התשובה היא לבוא לשם ובהמוניכם
יהודי06.07.20
36
התושבים כמו שבאף מקום בעולם!!!!!!
המקום הכי אנטישמי ורע בעולם. יורדים לחיי06.07.20
35
אבל כשחרדים מגיעים לפארק זה הופך למזהלה. לצערי, לא ראיתי דרך ארץ בקהל מהסוג הזה, וגם ראיתי שהם מתעללים בבעלי חיים חסרי ישע. כדאי להכניס את זה לחינוך החרדי, דרך ארץ והתחשבות בסביבה ובבעלי חיים
מחילה06.07.20
34
אפשר להפסיק להתכחש למציאות עם כל הכבוד חרדים בל חלקי הארץ פשוט מזהמים מלכלכים שוברים וזה המציאות לצערנו לא יודע למה אבל קיימים מגזרים בצבור החרדי ששוכחים לשים בסולם הערכים והחינוך גם דרך ארץ אז אין פלא שזה מה שקורה ללא ספק זה דבר שגוי מעיקרו ובמקום להתקומם אפשר להעמידם במקום בא לא נשכח גם את חי
אייל 06.07.20
חתיכת חוצפן כל בתי הכלא מלאים עד אפס מקום בחילונים כמוך שלכלוך פארק זה יתן אור נקי לרזומה שלהם אז אל תלמד אותנו איך לחנך לדרך ארץ
אמת06.07.20
אל תכליל הציבור החרדי ציבור ששומר על נקיון ועל כל הכללים, יש יוצאי דופן ולא צריך להכתים ציבור שלם, אם לא טוב לך במקום שאתה נמצא נא התכבד ותהיה כמותם!!! זה שאתה מצדיק זה אומר שאתה מת להיות כמהו....
יוני06.07.20
אתה מערב בין הברברים ממאה שערים וקצת בבית שמש רמה ב' וכו' לבין ציבור ענק עם חינוך מדהים. באמת אתה צודק שכל עוד שהציבור החרדי ככלל אינו מוקיע מתוכו את הקנאים הברברים האלו אז אין פלא שיש הכללה. זה כבר שניםםםםםםם ככה
לב יהודי06.07.20
זה בדיוק מה שאמרתי ישנם מגזרים
אייל 06.07.20
33
תקלטו סוף סוף. הפרענקים הכאילו מסורתיים הם הכי גרועים לחרדים מקטן הפקחים העארסים ברחוב ובפארק ועד לכרמל שאמה הכהן ועוד כמה עבדים שהגיעו לגדולה בחסות מפלגת הליכוד הארורה והמושחתת. רק סוויץ' במוח יביא אותנו לשיתוף פעולה עם השמאל האשכנזי שלפחות מתנהג כמו אדם תרבותי ולא כמו בעל חי על שתים. ימי מפאי העלי
חנטריש06.07.20
צודק ב100% במחוזות האשכנזים-שמאלניים האנשים יותר עסוקים עם עצמם מאשר לתפוס איזה חרדי על חם...
יצחק לוי06.07.20
אתה אכזרי!!!!!! זובחי אדם עגלים יישקו שמלאנים ברובם הם בוגדים מסריחים ככל הגויים. לא איכפת להם מהמסורת שלהם קדחת.
לב יהודי06.07.20
צודק יותר מדי זמן הלכנו עם הליכוד,
א06.07.20
32
כשנותנים לכל פרענק להיות פקח
דוד06.07.20
אתה מטומטם.
ששון06.07.20
31
נמאס מהשוטרים החצופים !!!
יפה.ל12.07.20
30
כרמל שאמה שלח אותם? יש לו מצלמות עם חיישנים לחרדים
יאיר06.07.20
29
החרדים מלכלכים יותר מכל אדם אחר
החרדים מלכלכים 06.07.20
שקר מוחלט! אתה מוזמן לבקר בעיר שאני גר הכל מלא צואת כלבים. מי מגדל כלבים?
רוני06.07.20
28
כאילו הנוער החילוני לא מלכלך בבירות וסגריות יושבים כל יום בגינות כולל לילות
רותם06.07.20
27
דו"ח מפקח צריך לערער על כל ד"וח לבקש ללכת למשפט ולפוץץ את כל בתי המשפט עם אלפי משפטים ואח"כ לערער ולסחוב כמה שיותר זמן לבקש מאב"י כל עו"ד שיתנדב לתת גב ל לכל אלפי המשפטים שיפוצצו את אולמות בתי המשפט עם מאות בחורים שיגעו לכל דיון ודיון עד שהכל ימאס להם כיון שכל מערכת המשפט תחסם ואין להם כח א
פנחס רבינוביץ06.07.20
26
את הף
לא מכסה לו 06.07.20
25
לא מכסה לו את האף והבחור. איתו על הקולנועית בלי מסכה כלל....יש להגיש דו''ח דחוף ותבוע לו את ה....
מה עם קנס ו/או דו''ח לפקח על חבישת מסכה 06.07.20
24
כן כל החילונים מקנאים בנו החרדים, זה לא קנאה של רצון לחיות ולהיות כמונו, אלא סוג קנאה של חילוני שרואה בשבת משפחה חרדית, משפחה ברוכת ילדים שמטיילים להנאתם, האבא והאמא רגועים, וילדים מפזזים ולא מתלבשים כמו החילוני וכו' אז זה צובט לו ככה בלב, וזה מתסכל אותו שיש עוד יהודים אדוקים באמונתם, על סו
חרדי06.07.20
23
די להפליות
מזעזע06.07.20
22
זהו פקח קבוע שנותן דוחות על סתם אנחנו מכירים אותו טירון שלא מבין כלום שילך ויעשה בגרות קודם וילמד לכתוב
נני07.07.20
21
השנאת חינם היא דווקא מכם . אם הפקח היה רוצה ״להתנכל״ לך היית מקבל את הדוח ולא רק אזהרה. נהפוכו , מי שמתחמק עלפי הסרטון הוא דווקא אתה ולא הפקח שעונה לך שיראה לך ועונה בנועם ומוכן להראות לך לבקשתך , ומהר שינית את דעתך והתגרת ״ לא מעניין אותי תן לי גם דו״ח ״ כי התפלאת לבטח שהסכים להראות לך לבקשתך . ומ
ללא שם06.07.20
20
תראו את זה לחברי הכנסת אל תוותרו
רויטל06.07.20
19
איפה. הנבחרי ציבור שלנו ????
ישראל גוטמן 06.07.20
18
לידיעתכם,אני גרה ברמת אשכול,בירושלים .השכונה נהפכה לשכונה חרידית.העיריה מתפחת אותה,מנקה,מסדרת שתהיה נעימה ויפה.לצערי,האוכלוסיה שגרה כאן לא שומרת על הנקיון,המשפחות שגרות מעלי(קומה2)זורקות בקבוקי שתייה,סיגריות,ופשוט מה שבא להם למטה ל"גינה".ברחובות כוסות שתייה ריקות,חיטולים ועטיפות של מתוקים.מה לעשות?א
פאני זילברטרסט06.07.20
כשתלמדי לכתוב בלי שגיאות אולי גם את תרשי לעצמך לעגל פינות פה ושם
חרדי מחונך06.07.20
גב' פאני צודקת. יש אנשים חסרי חינוך בכל ציבור, כגון זה שהגיב לה בצורה מכוערת ומבישה.
חרדי בלתי מחונך07.07.20
17
כמו שצריך אם הציבור היה יודע כמה החרדים מלכלכים את הפארקים שבכלל לא שלהם
יוסי אבוטבול06.07.20
מה זאת אומרת לא שלהם? של מי כן? שלך? שילמת על זה יותר ממני?
משלמי מיסים06.07.20
16
זה ממש אנטישמיות
גובל ???06.07.20
15
גם לי בא לפעמים לפרק לאיזה פקח או שוטר ערס את הצורה
יובל06.07.20
מזדהה
@@06.07.20
יובל היחידי שנשמע ערס זה אתה
אייל 07.07.20
14
הוא לא היה צריך לתת לו שום דבר רק בוקס בעין יש כאן חבורה רשעים ששונאים כל דבר ששייך לדת וחייבים להתחיל להיתיחס לזה בירצנות אחרת אף דתי יוכל להיסתובב חופשי הגיע הזמן להחזיר את החיים של הדתי והחרדי למסלול נורמלי ימח שמם כל מדינת הנאציים
דויד06.07.20
13
תפרסמו את שם נותן הדוח שכולם ידעו
דוד06.07.20
שם נותן הדו''ח הוא גיל חבני מודפס על הדו"ח המצולם, הפרצוף שלו נראה של איזה מעפן מטומטם ישראלי קלאסי
יוסי06.07.20
12
להעמידו לדין ! מספיק לא רוצים להיות שקי חבתות אנחנו לא סוג ב אנחנו יהודים כמו כולם שומרי תורה ומצוות עם משפחה נמאס לנו! אנחנו מארגנים הפגנת ענק וכן בלי מסכות ! כולם באים מספיק יש חוקים והחוק הוא כבוד האדם וחרותו נמאס לנו שממשלת ישראל בראשותו של ביבי משפיל אותנו והופך אותנו לעבדים אנחנו הריבון אנחנ
הדסה כהן 06.07.20
11
אולי הוא נתן דוח כי חרדים באמת יותר מלכלכים? ראיתם מה הולך בבני ברק? לעומת תל אביב? זוועה הכל זבל שם
אבי06.07.20
ראית תמונות של החוף אחרי החגים? (ואין שם חרדים זה בטוח)
h06.07.20
זה קשור לעירייה לא לתושבים
יוסף06.07.20
10
כלב מי שמלכלך..
כלב06.07.20
9
אותו פקח אמר לי באחד הפעמים שהייתי שם שאם אני לא שם מסיכה [אפילו שזה שטח פתוח] הוא מוציא אותי החוצה ומעניין שלכל האחרים הוא לא אמר .... במקום למנוע את סגירת הישיבות החרדכי''ם האלה לא עושים כלום תתביישו לכם !!!!!!!!!!! [כנראה שלפי הפלג המבולבל ישיבות זה לא צורך חיוני פיכככככס]
מישהו 06.07.20
איך אתה לא מתבייש לפנות לעזרת החכי"ם שאתה משמיץ אותם בכל רגע נתון כפוי טובה וצבוע!!!
יוסף06.07.20
8
הקנס היה על הלכלוך שנמצא בפארק, שזה 'החרדים' כפי שהפקח חונך בתקשורת
דודוי06.07.20
7
הכול מהשמיים חוץ מיראת שמיים. כאשר עושים פתח בשירותים ומשם מכניסים ילדים תמימים לת`ת...כי הם ספרדים...משמיים מלמדים לקח . אז אל תייללו כחתולי רחוב,תחזרו בתשובה.
שמיים06.07.20
כלל לא מייללים, זה מצב של עבד כי ימלוך, ובאירופה היה קיללת האנטישיימים הנוצרים ופה יש קללת ... ואני לא יכול להמשיך לכתוב כי ספק אם תראה את התגובה
א06.07.20
6
פקח חצוףףףף הוא יתן את הדין למעלה אל תידאגו יגיע גם ימו!!!!
אושרת06.07.20
אמן וכן יהי רצון
שריר06.07.20
5
הפקח שאינו פיקח אלא רשע, שתמיד מקלל חרדים שרואה ברחוב וצועק ''חופש הדיבור''. הוא ימשיך בנוולותו הש''ט הזה.
רחמים אבוטבול06.07.20
כל כלב בא יומו
ג'פרי06.07.20
הפקח הלזה הוא נבילה סרוחה
שריר06.07.20
4
סליחה לשאלה אין מה להתעסק?מדינת ישראל במשבר כלכלי אנשים אין מה לאכול!!! זה מה שמתעסקים? נגד ראש העיר רמת גן שוב!!!! לא אומר זה לא צודק לקבל קנס אבל תפסיקו יש דברים יותר חשובים!! עסקן נגד ראש העיר תפסיק לשלוח אנשים כדי להכפיש סתם!
דויד06.07.20
נראה אותך מקבל אזרה ונשאר בכזו שלווה תתביש לא כך מתנהגים זה ודאי שינא כלפי הציבור החרדי
אנונימי06.07.20
3
האטיופי סוף סוף קבל תפקיד ועכשיו מרים את האף
צבי06.07.20
2
הפקח צריך למלא את המכסה היומית. יש חרדים אז יש לו למי לתת אזהרה... בושה! טוב שהסריטו את זה!
מ.06.07.20
1
גם אלינו כך התנכלו בפארק הלאומי כשהיגענו לפני שבועיים עם קבוצה של 15 ילדים
מורה מב"ב06.07.20
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

גאווה חרדית | בנות חרדיות עברו שוב בהצלחה את המבחן של רואי החשבון - בפער 

קובי אטינגר | 21:24

"תתן לו"

במעמד נדיר ומיוחד: המקובל קיים את מצוות 'ראשית הגז'

חיים רוזנבוים | 15:56

יחליף את הרב בלייך

"המצב בקהילה היהודית עדיין קשה" | הרב גנוט חזר לקייב

חיים רוזנבוים | 04.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24
ש

לבעלי הון עצמי של ₪255,000

ההזדמנות: פרויקט יוקרתי בבני ברק, צמידות לפארק ירקון

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

הבריאות שלכם קודמת

סל הריון מקיף - ההטבה שתלווה אתכן בחוויית ההריון

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24
ש

חצי מחיר מתל אביב

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף בריטניה ישראל | מקודם

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24