כיכר השבת

מעצרה של אשת האברך • צפו

'זה היה מזעזע; הטענה שהאישה סירבה להזדהות, שקר גס'

כך נראה מעצרה האלים של אשת האברך, תושבת חו"ל - שאולצה לחלל את יום-טוב שני ע"י שוטרים, משום שהיתה ללא מסכה ולטענתם סירבה להזדהות. אלא שעד ראיה חושף: "מדובר בשקר" (חרדים)

154
דוד הכהן | כיכר השבת | כ"ד בתשרי | 12.10.20
התיעוד הקשה לצפיה (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

עד ראיה, שנכח לאורך כל אירוע המעצר האלים בירושלים, מציג הערב (שני) תיעוד נוסף, קשה לצפיה, בו נראה הכוח הרב המופעל בידי כמה שוטרים נגד אשת האברך שנתפסה ללא מסכה.

כזכור, בצהרי אתמול פרצה מהומה גדולה בשכונת גבעת משה, כאשר שוטרים הכריחו חרדית, אשת אברך, לנסוע איתם בניידת המשטרה תוך חילול חג - יום-טוב שני, אותו ציינה בהיותה תושבת חו"ל.

בהודעת המשטרה על המקרה נכתב: "במהלך אכיפת תקנות הבריאות, זיהו שוטרים אישה שלא עוטה מסכה על פניה וביקשו ממנה להזדהות מספר פעמים, לאחר שסירבה הם נאלצו לעכבה ולאור המשך התנגדותה היא נעצרה. לאחר זיהוי בתחנת המשטרה, נרשם נגדה קנס והיא שוחררה לדרכה".

"ראוי לציין", הוסיפה המשטרה, "כי במקביל לאירוע החלה התגודדות והפרת הסדר, במהלכה חשוד נוסף שהיה עם האישה התעמת עם השוטרים והוא נעצר לחקירה".

אלא שאחד מעדי הראיה ששוחח עם 'כיכר השבת', טוען בתוקף כי המשטרה שיקרה בבוטות.

ניסיונות התיווך לשוטרים, שהתעלמו מדברי האישה באנגלית (ללא קרדיט)

וזוהי השתלשלות האירועים, כפי שחזה בהם בעיניו: "האישה, שלא יודעת לדבר בעברית, נתנה לי את מספר הדרכון ואני מסרתי אותו לשוטרים. שוטר רשם את זה בטאבלט שלו, וזה כמובן לא עבר כי זה לא תעודת זהות שרשומה אצלם".

"הצענו לשוטרים", ממשיך עד הראיה, "שהם יילכו איתה לבית בו היא מתאכסנת, בקצה אותו רחוב, אבל הם לא הסכימו, בטענה שזה יגרום להפגנות. השוטרים אמרו כי ישלחו מישהו להביא את הדרכון".

אבל הבעיה היא, הוא ממשיך ומסביר, שבעלה היה בתפילה בבית הכנסת, הבית היה נעול ו"היא גם לא ידעה איפה נמצא הדרכון עצמו כדי להוכיח שהמספר שנתנה נכון והיא תושבת חו"ל".

"שוטר אחד שם הודה בפני: 'היינו רוצים מזמן לפתור את העסק הזה, אבל כבר יש פה הרבה מפגינים'... במילים אחרות, זה היה בגלל הכבוד שלהם".

הוא מסיים בכעס: "זה היה מזעזע מה שקרה שם, איך שלקחו אותה בכוח ותוך חילול החג. זה לא נורמלי. שאלתי שוטר: הרי הסברתי לך מה פה הבעיה, והוא ענה שאם מרימים יד, ככה זה מסתיים... בעוד היא הרי לא הרימה שום יד".

הבחור שנעצר באלימות, והיום שוחרר (צילום: קבוצת 'מחאות החרדים הקיצונים')

"כל תגובת המשטרה - שקר גס. אולי לא נעים להם להודות שכל השוטרים שהיו שם לא הבינו אנגלית...", אומר עד הראיה בפסקנות. ואכן, בתיעוד שבראש הידיעה ניתן לשמוע כיצד האישה מתחננת ואומרת, בשפתה: "אתן את מספר הדרכון שלי".

בתוך כך, המשטרה ביקשה להאריך בשלושה ימים את מעצרו של תלמיד ישיבה אמריקני שעוכב כשניסה למנוע את מעצר האישה, אך בית המשפט דחה את בקשתה ושחרר אותו.

יצוין, כי משטרת ישראל, במענה לפניית 'כיכר השבת', שבה וציטטה את תגובתה מאתמול, ללא כל התייחסות לגופן של הטענות החמורות, המגובות בתיעוד: "במהלך אכיפת תקנות הבריאות למניעת הדבקה בנגיף הקורונה ברחוב גבעת משה בירושלים, זיהו שוטרים אישה שלא עוטה מסכה על פניה וביקשו ממנה להזדהות מספר פעמים, לאחר שסירבה הם נאלצו לעכבה ולאור המשך התנגדותה היא נעצרה. לאחר זיהוי בתחנת המשטרה, נרשם נגדה קנס והיא שוחררה לדרכה".

"ראוי לציין", הוסיפה ומחזרה המשטרה, "כי במקביל לאירוע החלה התגודדות והפרת הסדר, במהלכה חשוד נוסף שהיה עם האישה התעמת עם השוטרים והוא נעצר לחקירה".

צפו בווידאו

(ללא קרדיט)
(ללא קרדיט)
(ללא קרדיט)
(ללא קרדיט)
(ללא קרדיט)
(ללא קרדיט)
(ללא קרדיט)
(ללא קרדיט)
(ללא קרדיט)
(ללא קרדיט)
תוכן שאסור לפספס
154 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
97
There is video of the lady giving her passport number and offering to to pick it up from her house
I was therer13.10.20
96
בגל הראשון הם היו צריכים לפרק את הגוש ושביבי יקים ממשלה עם ליברמן ככה התעללים בציבור שבחר בהם והם רק נואמים
איפה כל החברי כנסת13.10.20
95
אסור שזה יקרה. מספיק. די. לא להכות חרדים. האנטישמיות בארץ פורחת. בישראל כבר אומרים שהיהודים החרדים אשמים במגפה. גם באירופה אמרו זאת כל הזמן - ראינו איך זה נגמר. כל הסתה נגד החרדים צריכה להחקר
ללא שם12.10.20

הצגת כל התגובות

94
יש לשוטרים מצלמות גוף שיצאו התמונות יראו כולם מי משקר מבחינתי כל מי שהולך בלי מסיכה הוא מכחיש קורונה ומפיץ מחלה דיי נמאסתם תתחילו להישמע להוראות משרד הבריאות כי כבר כל המדינה לא סובלת את חוסר המשמעת שלכם אני כמובן מדבר רק על הקיצוניים
עופר12.10.20
93
חוקית אני לא חושב שמותר לשוטר לגעת בה לדעתי כעו"ד היא יכולה להתלונן עליו על הלעללות. יש שוטרות שהם היו נוגעות בה
tkh12.10.20
92
מזל שנפל לי האסימון שמי שלא מזדהה במדינת המשטרה גזר דינו חמור וידיאו מאה שוטרים עי הוא ךא מזדהה ואז הוא גם מתנגד למעצר ואז חובה עליהם לעשות כל שביכולתם לעצור אותו ואת כל השאר מסביבו. תזהרו ותזדהו גם אם זה לא נעים ואל התנגדו למעצר, בחייכם
ללא שם12.10.20
91
כל עוד אין סרטון ממצלמת חזה של המשטרה אני לא מאמין לכלום. היה מספיק מקרים שהאשימו את המשטרה עד שיצא סרטון מלא שמוכיח את הסיפור האמיתי.בדומה לסרטונים של הפגנות הפלג, הם מראים תמונה מגמתית ולא את המציאות באמת. אני לא אומר שפה עם האשה זה המקרה, אבל ברור שאי אפשר בשלב זה לבוא למסקנות.
משה12.10.20
90
אני נשבע יותר לא מצביע לציונים! (וכמובן לא לשמאלנים) אני יהודי ,אני לא שמאלני ולא ציוני.
Evyatar12.10.20
89
זה לא חדש ולא מפליא. במשטרה המטורפת והמטורללת יש רוצחים אכזרים, שקרנים ארורים, בהמות מהלכים על 2.
מלאכי12.10.20
88
מצטער.חוץ מהתקהלות והפרעה לשוטר במלוי תפקידו והתנגדות למעצר וצעקות נאצים לא היה כלום.אני מחזק את דעת הרב מנחלת הלויים שאמר שצריך להכות אותם פי עשר
רפול12.10.20
תגובה של קאפו במה אתה יהודי ? תתביש לך
אתה יהודי ?12.10.20
שיכו אותך פי מאה.
יוסי12.10.20
מטומטם בלא שכל אל תדאג בקרוב ממש יתקיים והרשעה כעשן תכלה
מישהו13.10.20
חילוני מטומטם, או סתם מטומטם, שלא מבין שזו אישה דוברת אנגלית ששוטרים התנכלו לה. השוטרים צריכים להתחשב באזרחים ולבדוק מי עומד מולם. אישה עדינה ודוברת אנגלית. השוטרים המפגרים בטח גם לא יודעים אנגלית. שיכו אותך פי עשר. טמבל.
אתה כנראה12.10.20
87
. שוטרים חבלנים גסים שוטים ואלימים - רשעים . אלה שוטריך הסתומים ישראל . לקחו את כל השרוטים להיות שוטרים על חלשים 'משרטת ישראל' - משטרת פשע שנואה
אלי12.10.20
86
אני גרה בכרמיאל ויוצאת בערב להליכות, חוץ ממני ועוד כמה שאפשר לספור על היד לובשים מסכות כל השאר או בכלל לא לקחו מסכה מהבית או לובשיב על הסנתר... איפה המשטרה? בירושלים ואצל החרדים!!
רות15.10.20
85
כל הכבוד למערכת!!!!! שלא פירסמה את התגובה המחוצפת והלא עניינית של המשטרה! מכם יראו וכן יעשו
אריה13.10.20
84
לבי לבי על הבן הקטן שליד אימו ועל האם -האשה הנני מקוה שיקחו השוטר לבית המשפט (הגם שצריך להתריע על אי עטיית מסיכה כראוי ולתת דוח אבל קורה שבחוץ לחצי דקה כשנמצאים במרחק מסוים מורידים על הסנטר (יכול להיות הרגש מחניק מה))וזה שזה הידרדר למאסר ובאופן כזה זה איום ובלתי מתקבל על הדעת והנני מקוה כנל שיתבעו
ללא שם12.10.20
83
אני חושבת שגם היא צודקת אבל גם השוטרים מצד אחד בואו נניח שהיא לא שיקרה וכל מה שהיא אמרה למשטרה היה נכון ואני נוטה להאמין לה...מבחינתה בשבילה היום הוא חג בדיוק כמו שבת והיא נלחמה על קדושת החג אבל מצד שני יש את השוטרים שגם הם עושים את עבודתם הם ראו אישה שמבחינתם משקרת להם שבשבילה זה חג עם מסכה לא על כ
מלכי ש.12.10.20
את הזויה ברמות,הם באים לשמור על בריאותינו ? איזו הצדקה יש לאלימות שלהם ?????????? לא מוכנים להידברת?! נכון !!! כשככה מתנהגים ומכים בנו אין לנו כלום איתם !!
יענקי13.10.20
82
ידי זדים טמיאים שלטו על אישה בת ישראל תמימה, אוי ממש מקומם, צריך לטפל בחיות האלו שלבושים שבדים כחולים
ג12.10.20
81
על פי החוק היא חייבת ללכת עם דרכון....גם בחו"ל אם אתם בחו"ל אתם חייבים ללכת עם דרכון עליכם לזיהוי אחרת יעצרו אתכם...זה בכל העולם ככה.
קובי12.10.20
יו''ט שני למה שתלך עם דרכון??? כמו שאתה בחג לא הולך עם תעודת זהות!!! ובחו''ל בחיים!! לא היו תוקפים ככה אישה!! מינימום כבוד!!! זה מראה כמה כבוד עצמי יש לשוטרים...
די לשנאה!!13.10.20
בארה"ב אין שום חובה ללכת עם תעודת מזהה (רק לנהג). הרגשתי בתוך כלוב שעברתי לגור כאן, כאילו אני במדינה תחת שילטון של דיקטטור.
אמריקאית13.10.20
80
פשוט לשמור על ההנחיות!!
ללא שם12.10.20
79
האם היא עוטה מסיכה? לא!. מגיע לה ללא ספק קנס. זה שמישהו מוכר לוקש שהיא הסכימה להזדהות. לא אמין. פשוט בלוף. השוטרים לא יגררו אישה לתחנת משטרה אך ורק בגלל שלא עטתה מסיכה. חילול יום טוב שני? לא מעניין. סכנת הדבקה - הרבה יותר חשוב. פיקוח נפש דוחה שבת ובוודאי יום טוב (ובכלל מדובר ביום טוב שני בארץ ישראל
ונשמרתם מאד ..12.10.20
מה החמרה? אתה נורמלי? יו''ט שני הוא ללא ספק כמו יו''ט ראשון!! ואולי לחילונים כמוך זה החמרה. מה זה לתפוס אישה מסכנה כאילו עשתה פשע? ועוד חרדית? מילא שיתפסו אותה השוטרות, זה כבר היה יותר עדין...
אנטי שטויות13.10.20
78
והיכן כל הדוסי מחמד שהגיבו על הסירטון אתמול באהדה רבה לשוטרים...
ליאת12.10.20
77
תבוטל המדינה הציונית!
שוטרים רוצחים של מדינת פשע ושלטון דיקטטו14.10.20
76
בלי קשר לסיבת המעצר (אינני יודע האם הטענות מוצדקות לגבי זה). המעצר שבסרטון למעלה ממש לא נראה אלים, אפילו די עדין(בתור מעצר)
אריק113.10.20
לפי תקנות המשטרה לקורונה לא צריך לקפל אף אחד לריצפה אלה להגיד בנעימות לשים מסכה אפילו לא זיהוי אבל כניראה למדו בFEMA
יונה13.10.20
75
לפי ההתעללות לאישה, והמכות שנתנו לבחור, זה נראה שהמשטרה תפסה את בן לאדן... או את סדאם חוסיין... מדינת סדום! אם זה היה קורה אצל החילונים אז ליברמן וחבריו היו מבצעים מרד נגד הממשלה הזאת, אבל אצל החרדים כולם יושבים בדממה...
רחום13.10.20
74
במקום להעיר לה בעדינות לעלות את המסכה לפנים הם העבירו אותה 7 מדורי גיהנום. לא יאומן כי יסופר. אפי' לדוברות המשטרה המנותקת אין הסבר לסיפור הקשה הזה.
רשעים ערסים13.10.20
אולי במקום שיצטרכו סתאם לריב כל הזמן שתשים מסיכה כמו שצריך ולא יצטרכו לא להעיר לה בעדינות ולא לא בעדינות
נועה13.10.20
73
מידע פנימי מתוך המשטרה. מדובר בשוטרת מפגרת פסיכית שהיא בכלל ממשטרת התנועה שלא מבינה כלום. הסיפור הזה זה פדיחה שלמשטרה באמת אין איך לעכל את זה לכן גם אין תגובה.
נתן12.10.20
"שוטר/ת מפגר פסיכי" זה הגדרה עדינה ותירוץ טוב בבית משפט על התנהגות שכזו, מדובר ברשעות וסדיסטיות בלתי נתפסת! ממליץ לאשה לנגיש תלונה בשגרירות שלה.
שלמה זלמן13.10.20
72
רשעים ארורים.. אין אדם נעשה שוטר עד שמכריזין עליו מלמעלה שהוא רשע (גמרא) איך אפשר לחזק ידי רשעים? ואגב אין מדינה בעולם שמחייבת מסיכה במרחב הציבורי ואני לא מכחיש קורונה אני בעד להישמר אני בעצמי היה לי קורונה והיה לא פשוט עם תטםעות לוואי עדיין חודש וחצי אחרי והכל קורה בקואליציה שלולא החרדים היתה מתמוט
נ נח12.10.20
איה מקורות??
אבי12.10.20
71
אני לא מבין.רק היום קלטתם שהמשטרה איבדה את זה .כבר שנים שהמשטרה מפלה כול אחד שנראה חרדי ומתרצת בשקרים ועלילות למיניהם .אין על מי לסמוך פה אני כמובן לא מפנה אצבע כלפי כול שוטרים יש שוטרים מעולים המשטרה פה לא אידיאלית
אליקים12.10.20
70
רשעים!!!!!!!!!!! כמעט התעלפתי מלראות את זה!!!! זה לא אנושי!!! מזעזע!!!! באיזו מדינה אני חיה ??? מה זה???? אני לא אתפלא אם יפרצו פה מהומות אזרחים כואבים.. אוי ואבוי לנו לאן הגענו.
כואבת12.10.20
69
בת ישראל מושפלת עד עפר! עד מתי, ה'?
עם דמעות!12.10.20
68
מה כל כך חשוב לציין שהיא אשת אברך? מה רציתם להגיד פה?
ללא שם12.10.20
67
טוב מאוד, פעם הבאה היא לא תזיז את המסיכה מילימטר מבפנים. מסכנת את כולם.
אין שכל אין דאגות12.10.20
66
שוטרים מפגרים חסרי לב מטורללים
תמי12.10.20
65
למגיב 85. כשבן אדם מזדהה, איזו עילה יש למעצר? שוטר שלא יודע אנגלית זה לא סיבה לעצור אישה. מעצר לא חוקי. ובנוסף על פי חוק אסור לגרום לאדם לחלל שבת וחג. גם אם עוצרים אותה, זה אמור להיות ליווי רגלי לתחנת מעצר. זה החוק.
יהודים, אחים13.10.20
64
אויש נו. הייתה מסתובבת עם מסכה וכל זה לא היה קורה
שלום13.10.20
אתה צודק לגמרי באמת חבל!
נועה13.10.20
לא מצדיק אף אחד אבל אם אתם לא רוצים לשמוע על עוד מקרים כאלה- אין ברירה פשוט תלבשו מסיכות...
ככ13.10.20
63
פעם ראשונה שאני מעז לכתוב! אבל אין דרך אחרת להעביר לנציגים שלנו את המסר. נציגי ציבור יקרים, חסידים/ליטאים, נמאסתם עלינו, אין לנו שום אינטרס להצביע עבורכם, מצידי תבקשו ממשפחות המלוכה החסידיות והליטאיות שיצביעו עבורכם בבחירות הבאות. אני וחבריי - לצערינו - כבר איננו איתכם. היינו צריכים לעבור סיוט של קו
חסיד!13.10.20
מילים כדרבנות. יש עוד עשרות אלפי חרדים [אשכנזים וספרדים מכל החוגים] שחושבים כמוך
טוני13.10.20
62
למה אתם עם ישראל לא היתם איתה רק הסתכלתם תעצרו את השוטרים אתם החרדים! !!!!!תסבירו לשוטרים יפה
לא משנה 12.10.20
61
מצטער, השנאה לחרדים גלשה גם למגיבים, הם מאותו זן רק אם כיפה כל שהיא. חצי מעמך הולכים עם מסכה על הסנטר בפרט נשים. וחצי אחר עם מסכה שאינה מכסה את האף, שזה לא שוה כלום ונוגד לחוק. בסרטון רואים גם שוטרים בלי מסכה המכסה את האף. בשכונה שלנו כל הציבור החסידי אינם הולכים עם מסכה, בפרט בשבת ומועדים. אפשר להכ
אמת12.10.20
מסכים לכל מילה
ם13.10.20
60
שוטר= עבריין רשע מושחת ושאר מרעין בישין
חלנחי12.10.20
59
שוטרים מאותגרי קרוא וכתוב מעזים לרדוף תושבת ארה"ב שאת כספה ואת הסיוע של מולדתה מלכות החסד הם יונקים!!
טרוף מערכות12.10.20
58
א. מה הטימטום שלה ללכת בלי מסכה??? ב. למה שאני יאמין ל''עד'' ??? הרי הוא ממש ניטרלי ובלי מגמתיות כלל
יאיר12.10.20
57
מי יודע, אולי האישה היא הייתה בכלל בהריון? הסיפור הזה כולל ההשפלה והדחיפות שהכניסו אותה לניידת, זה היה יכול לגרום להפלה - רצח... וגם אם היא לא בהריון, אבל השוטרים שהיו שמה היה להם להשכיל איך מתנהגים עם אישה צעירה שאולי היא בהריון או בחופשת לידה וכדומה, בפרט שהיא לא מבינה את השפה המדוברת, והמשטרה ב
משה13.10.20
56
אויש חבל שימו מסכות וזה הכל
נתי13.10.20
55
נו... שעכשיו אמריקה תתערב במה שקורה כאן!!!!
רוחה13.10.20
54
ועוד כמה חודשים יהיו שוב בחירות וכולנו נלך כמו טמבלים להצביע ג ושיחממו עוד כמה חודשים את הכסא למה לא? נקל לתאר מה אם זה היה קורה בציבור הד"ל
מישהו שאכפת לו13.10.20
"נקל לתאר מה אם זה היה קורה בציבור הד"ל " להערכתי לא היו קורה כלום, מפגינים הוכו פעמים רבות בעבר ולא זכור לי שזה גרם משהו אי פעם למעט דיבורים
אריק113.10.20
53
עים כל הכעס הזעזוע והתיסכול מהתנהגות השוטרים -במקרה הזה וגם במקרים אחרים- אבל למען השם אל תקראו אותם נאצים !!!!! שמשהו יחשוב על מילה אחרת כמו "בריונים" או "מטורפים" או אפילו "חזירים" אבל למען השם צריך להפסיק עים זה לקרות אותם נאצים זה מזלזל בכל ה6 מליון שנספו על קידוש השם וזה ר"ל מכבד את הנאצים
התנהגות המש' רעה אבל תפסיקו לקרות אותם נ12.10.20
לא הבנתי אותך להתנהג כמו נאצי מותר ולומר את זה אסור מי שמתנהג כנאצי שלא יצפה שיצעקו לו איזה חמוד אתה צדיק כל הכבוד לך ככה זה כשכואב אומרים את האמת
מירי13.10.20
52
זה מה שקור כשלומדים ליבה... יודעים אנגלית...
ירושלים13.10.20
51
מה הם לא למדו ליבה?
חרדי12.10.20
50
לכולם מי שקשה לו להקשיב לחוקים ולהנחיות שישאר בבית כשהוא מחליט שהוא יכול כל הזמן להיות מחוץ לבית עם מסיכה שיצא בכבוד!
תמר12.10.20
לפני שמדברים כדאי לברר האשה לבשה מסיכה בבית הכנסת רק שמה על השולחן ומפני שהיו שם גברים (אצלנו הכבוד היא כל כבודה בת מלך פנימה) השאירה אותה שם והלכה הביתה.
עד ראייה13.10.20
49
מדינת משטרע. אסור לנשום במרחב הפתוח. שואה.
אביחי16.10.20
48
.
שוטרים ערבים במשטרת ישראל בגלל זה זה נרא13.10.20
47
ככה זה שמגייסים שוטרים סודנים לטפל בחרדים רק שונאי ישראל יכולים לחשוב בצורה חולנית כזו
מירוח13.10.20
46
השוטרים הם רשעים ארורים שמחפסים לתת מכות תמיד ללא סיבה מוצדקת כעברינים שברחו מהכלא בושה שבמדינה מתוקנת לא עושים בדיקת התאמה מינימאלית לתפקיד עם הרבה אחריות כשוטר. אבל עיזבו לפחות תביאו יודעי קרוא וכתוב שילמדו קצת את החוק ולא יתנהגו כאחרוני העברינים.
שולם13.10.20
45
דקטטורים. קגב
גל12.10.20
ונדליזם, קאניבלים, אין מילה אחרת. על "מסיכה על הסנטר" של תושבת חוץ - הם לא השאירו לבחור אצבע שהם לא שברו וקימטו, והכו את ראשו על הכביש. מדינה של גיהינום! 4 ניידות משטרה ו 2 אופנעי משטרה וכ 20 שוטרים עם שרירים... ועוד המשטרה רצתה להשאיר את הבחור במעצר לעוד ימים... רבותי, חייבים לעשות מהפיכה... צריך
משה13.10.20
44
רשעים ארורים
טוויטו12.10.20
43
המשטרה נפלה על כל הראש "אוכפת" לא במקומות הנכונים ע"ע בעלזא תו"א וכו' אבל מצד שני הנציגות החרדית לא עושה כלום
חרדי12.10.20
לבעלזא ותו''א המשטרה ה''גיבורה'' לא מעזה להיכנס. רק על אישה מבנות ישראל עדינה וחלשלושה הם מסוגל
בושה וחרפה!!!13.10.20
42
ל 13, קודם כל שלחרדים יהיה תואר ראשון
רבי12.10.20
41
צריך לצעוק בקול גדול: ד-ם חרדים ה-פ-ק-ר במדינת ישראל.. וזו אשמתנו.. התרגלנו לסבול ולשתוק.. אולי קצת גינויים פה ושם, אבל תכל'ס אפס מעשים..
פלאפל12.10.20
40
לא דן אף אחד... לעולם אא לדעת... רק צריך פשוט לשים מסיכות!!! ולא להתחכם... רק בשמיים יכולים לדעת מי נדבק ונפטר ח' בגלל כל אחד שזלזל בהנחיות... ואם כולנו נשמור על ההנחיות באמת לא נצטרך להגיע למצבים כאלה של אלימות ופילוג!!!
ללא שם12.10.20
קודם תברר ואח"כ תדבר
עד ראייה13.10.20
39
המשטרה איבדה את זה
חייקי12.10.20
38
הבאנו את אוכלוסיית היהודים מארצות המזרח בשנות ה50 כדי שצאצאיהם יעשו את העבודה השחורה
בן גוריון12.10.20
מה זה קשור ? די לשנאת חינם די לגזענות הארורה ולפירוד בנשמת ישראל זה לא ליצנות עושים מזה ליצנות . אין מחילה על ליצנות על שנאת חינם אין תיקון עד מתי לעדתיות ולגזענות הארורה בינינו עד מתי לשנאת חינם גועל
סניף 12.10.20
גואל נפש אשכנזי מסריח
מישהו12.10.20
37
אנשי זדון
אלי12.10.20
36
אם הח"כים החרדים לא מיתפטרים זה אומר שרק הכסא מענין אותם וכל מי שהולך להצביע להם הוא עיור ואל תגידו לי הרבנים אומרים להצביע להם כי הרבנים בטח ובטח לא רואים את התיעודים האלה תפסיקו להיות עדר!!!!!!!
רישעות לישמה15.10.20
35
בקשר לאי ידיעת האנגלית שואלים כאן אם לא למדו ליבה אז כן שוטרים הם אלו שלא גמרו בתי ספר נורמאלי כי מי שגומר נורמאלי הולך לעשות קרירה ומי שהוא אלפביתי הולך למשטרה
בני ברקית13.10.20
34
מי ששם לב, כל האנשים שהיו שמה, כולל האישה, והבחור, וכל המוחים והצופים, הם לא מאזורי מאה שערים וגם לא מהפלגים מירושלים, זה חרדיים רגילים מהשורה. המשטרה הכריזה מלחמה "בכל" היהדות ובחרדיות. (כמובן שגם נגד הפלגים מירושלים אסור לכזה דבר לקרות)
חיים13.10.20
נכון מאוד
ליאת13.10.20
33
איזה רמה יש לשוטרים הישראלים איך אמרו פעם שולחים שני שוטרים אחד יודע קרוא ואחד יודע כתוב
נחמה12.10.20
32
כך יהודים מתנהגים? בושה למדינת ישראל!!! ועל הבחור ההוא שהראו בסרטון השני? כמעט חנקו אותו! בושה בושה בושה!🤬😒😡😒👿😒😥😪
יעל12.10.20
31
Stupid zionists. We must wipe them off the face of the map! Nazis!
יעל12.10.20
30
התנהגות של חיות בושה משטרת ישראל
יאיר12.10.20
29
מגיע לה בגלל שלובשת פאה ומחטיאת הרבים.אל תרחמו עליה.
גילה12.10.20
יש בזה משהט
ח13.10.20
מגיע לך בגלל שאת גולשת באינטרנט. מה זה? א''א להגיב בצורה אובייקטיבית בלי לתקוף בלי קשר? למה אתם לא יכולים להזדהות בצורה נורמלית עם המתרחש ולהפסיק להתכחש לזוועות שהממשלה מעוללת לנו בנפש? ואח''כ פלא שהרבנים אומרים לא להקשיב לממשלה! מילא תנו קנס מה לעצור אישה ששמה מסיכה בסנטר? שום עילה לא היתה להם! וב
שומו שמים!!!!!!13.10.20
28
ולמה -רבונו של עולם- לא הלכה עם מסכה?????? היא לא ידעה שהשוטרים מחפשים זה?????
משה12.10.20
אז זה סיבה לפוצץ אותה מכות? לך לת"א תמצא מלא צעירים שמצפצפים על ההנחיות ואין פוצה פה..
יהוד12.10.20
אתה לא רואה מסיכה על הסנטר שלה? נכון שזה צריך להיות על הפה ועל האף, אבל זה לא סיבה לעשות לינץ'
חיים12.10.20
בוא נגיד שהיא שכחה, אז מגיע לה עונש מוות ?
בנצי12.10.20
לא קשור, גם בלי מסיכה היה צריך להיות כאן התנהגות מבינה מצד של המשטרה, כמו אם זה היה קורה במדינה מפותחת אחרת כמו אירופה ובארה"ב. כמובן שראוי ללכת מסיכה, אבל קורה ששוכחים מסיכה זה לא "יהרג ואל יעבור". היא לא טרוריסטית! סה"כ שכחה מסיכה.
חיים12.10.20
27
מגיע לה להיות עצורה על כל המשתמע מכך עם זאת גם אני סבור שמופעל כוח יתר כלפי חרדים מהמשטרה
דודי12.10.20
מגיע לה להיות עצורה????!!! אתה לא מתבייש???? על מה ולמה? כי היא עם מסכה על הסנטר? איפה אנחנו חיים? אם אשה עם מסכה על הסנטר מגיע לה להיות עצורה אולי מי שמפר בידוד כבר צריך 5 שנות עבודת פרך??? ואת ההמשך דמיינו לעצמכם... לא לא איבדתם את זה לגמרי אתה דודי ואלה שחושבים כמוך
שמעון12.10.20
שמעון צודק 100%! פשוט איבדו את זה לגמרי, אין מילים אחרות!
אוקיי12.10.20
ברור. כי אותם חרדים שהמשטרה מפעילה נגדם כוח, הם פשוט צדיקים גמורים. אגב: מדובר במיעוט שולי שבשולי מבין החרדים שגם החרדים מסתייגים מהם. המשטרה מנסה להציל חיים ורבים מהם נדבקים. מגיע להם תודה ענקית.
112.10.20
יש פסיכאטריים טובים שיכולים לתת לך טיפול,יש גם כדורים חזקים,והעיקר תצא בבקשה לעבוד,תעזוב כבר את המקלדת.
איש קרית ספר12.10.20
כדאי שתבין שאנו במדינת חוק. יש הוראות ברורות בחוק על מה עוצרים ועל מה לא! על מסכה על הסנטר לא עוצרים בן אדם! וחוצניק שלא זוכר את מס' הדרכון שלו, לא עוצרים אותו! זה נכון שחזרנו בחסות המשטרה לימים האפלים של "דרוס כל דוס" אבל בכל אופן יש איזה המלצה שנקרא "חוק" שמחייב גם את המשטרה! אני ממליץ לה כתושבת ח
ציקו12.10.20
לרוצחים שלא עוטים מסכה מגיע כח הרבה יותר חזק
ג'פרי 12.10.20
26
There is video of t g e lady giving her passport number and offering to pick it up from her house
I was there13.10.20
Share the video
h13.10.20
25
מזעזע מזעזע מזעזע מזעזע מזעזע מזעזע די נמאס כמה אפשר לסבול עבדים משלו בנו
קלמן12.10.20
24
מזעזע. הייתה לה מסכה, רק לא על הפנים. למה לאזוק אותה ולגרום לה לחלל את החג? מסכנה , איזו טראומה, ועוד במדינת היהודים.
ירושלים12.10.20
23
הלוואי והמשטרה תקרא את התגובות.אני שומרת חוק ותמיד כבדתי את השוטרים לצעאי אני היום בזה להם שלא ניפול ליידים שלהם חלילה הזןי הטמטום שלהם
רחל12.10.20
22
עשיתם לי רע בלב.
ללא שם12.10.20
21
חיות אדם, אין להם צלם אנוש, בושה, איפה גדלו כל הפירות הבאושים של אלימות ורוע?!
ש.12.10.20
20
לאן הגענו באיזה מדינה אנחנו חיים?? המשטרה איבדה את זהההה
מזעזע12.10.20
מדינת ערב רב
חצי חצי12.10.20
במדינה שאחראית לבריאות אזרחיה
ג'פרי 12.10.20
נכון לגמרי יש חוקים צריך לכבד וגם הבריאות שלה קשה לה לשים מסכה ולהקשיב לחוקים שתשאר בבית!
צודק לגמרי12.10.20
זה נקרא אחריות????????????
הסחפות!!12.10.20
19
קומניסטים!!! סטלין היה טוב יותר... לא להאמין באיזה מדינה אנחנו נמצאים.
חיים12.10.20
18
נאצים
שי12.10.20
17
באמת חוצניקית שאמרו אתמול שבוגרת בית יעקב לא יודעת עברית . לכו ספרו סיפורים למישהו אחר ומה זה כל העניין אם הדרכון ובעלה לא בבית . הכי לא אמין שיכול להיות .
יודעת עברית 12.10.20
16
שוטרים נבערים מדעת גיבורים על אשה חסרת ישע. איזה פושעת היא לא לבשה את המסכה על הפנים גועל נפש מרוכז
משה מאיר ישראל 12.10.20
15
אנחנו נמצאים בממשלת שמד
יצחק12.10.20
14
לא מאמין. אף אחד לא זוכר את מספר הדרכון שלו. וממש היא היתה מחוץ לבית בל מפתח. קח את הזמן לחבר סיפור יותר הגיוני.
נדי12.10.20
כל אחד שמגיע לישראל זוכר את מספר הדרכון שלו, בגלל שזה במקום תעודת זהות, והישראלים מבקשים כל הזמן את מספר תעודת זהות!
גר בניו יורק12.10.20
מה אתה יודע אני תושב חוץ וכל תושב חוץ יודע בעל פה מספר דרכון שלו כי בהמדינה הרשעת והטומטמת הזאת חייבים את זה כל פעם שאתה רוצה לעשות משהו מעבר לקנות לחם במכולת
חיים12.10.20
קראת את הכתבה? היא תושבת חו"ל. והשאר תקרא בכתבה לפני שאתה מתקיף.
חיים12.10.20
אתה בתוך ישראלי נולדת עם מספר זיהוי ועד מאה ועשרים יהיה לך אותו מספר. בחו"ל מחליפים כל כמה שנים ומשתמשים רק בנסיעות במטוס. אז אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו. סייג לחכמה שתיקה.
דודו12.10.20
נכון, כי אף אחד לא נשאר לפעמים מחוץ לבית בלי מפתח, ובכלל כל החיים קורים רק דברים שהגיוניים לפי דעתך...
מצדרביעי12.10.20
13
מי בא איתי לדובאי (לא אוגנדה)נמאס כל היום להרגיש מושפל כמו סודני(או בדואי)
איברהים בן אבו12.10.20
תלך. אף אחד לא מחזיק אותך. אנחנו במדינה דמוקרטית. לא במדינת הלכה.
האמת12.10.20
חשבתי על העניין ונראה לי שאני ילך יותר על כיוון של הגירה לאיראן
בן12.10.20
12
מזעזע גועל נפש של היתנהגות נאצים חסרי רחמים אנושיים וכל זה ביגלל שהם חרדים ולא פורקי עול כמותם
יהודי12.10.20
11
משטרה רוסית !!!!
השפוי 12.10.20
10
נתניהו אשם
משה12.10.20
לטיפשים אין כניסה!!!
סער12.10.20
9
עד לפני כמה שבועות הזדעזעתי בכל פעם שהיו קוראים לשוטרים נאצים.. לאחרונה בעקבות הסרטונים אני פחות מזדעזע...
בן להורים ניצולי שואה13.10.20
8
מה העונש על הקאת שוטר עד זוב דם?
נקח את החוק ליד13.10.20
בעולם הזה: 1-2 שנות מאסר בעולם הבא: עין לא ראתה זולתך
גערער13.10.20
הכאת שוטר
מדינה ללא חוק13.10.20
7
המכות שנתנו לבחור זה נורא ואיום!!! מצמרר!!! מי שעוקב אחרי החדשות מי פרוץ הקורונה, מתחולל פה שואה קטנה... אולי כבר גדולה... מה הוא כבר עשה? הוא רצח את רבין? הוא גרם לפיגוע בקו 2? מה? סה"כ גונן קצת על האישה כמו כל אלו שהיו שם וזה כאב להם. לכן זה מתיר למשטרת הפשע לשבור את הידיים של הבחור ישיבה עם ייסור
חיים13.10.20
6
זה לא מקרה ראשון שהשוטרים לא יודעים לתשאל אדם באנגלית . עוצרים כי אף אחד מהם לא מבין אנגלית בסיסית
חרדי12.10.20
5
אבל היה לה מסיכה על הסנטר שהשוטרים היו אומרים לעלות את המסכה על הפה והאף זבל של שוטרים🤮
ללא שם12.10.20
4
משט רע , לא חושב שלמישהו נשאר עוד טיפת אמון במשטרה הזאת , לראות את התמונות והוידיאו מתייחסים ליהודים כמו מחבלים סליחה למחבלים לא מתייחסים ככה , גיבורים על חלשים לכו לבלפור לכו לצפון תל אביב לכו לכפרים ערבים גיבורים שכמותכם
מנחם 12.10.20
3
הזהרו באותן חיות כי פגיעתן רעה.
שוטר = חיה רעה.12.10.20
2
לקבל למשטרה רק עם תואר ראשון ולהעביר אותם דחוף קורס ביחסי אנוש ומי שיש של תלונות מוצדקות ילה הבייתה
יוס הדוס12.10.20
מי שעם תואר ראשון הוא לא אלים? מה הקשר? אני פגשתי פעם משהו עם תואר ראשון והוא היה אלים.
דוס אקדמאי12.10.20
1
האוכלוסיות הבהמיות ביותר במדינה הם השוטרים ונהגי המוניות, או בקיצור...הליכודניקים.
אפי12.10.20
הציבור הכי גזעני בישראל מוצאו מהיבשת בה רצחו יהודים בשם תורת הגזע...
ליכודניק גאה12.10.20
לך תצביע ללפיד! או לליברמן!
ליטאי12.10.20
נכון. לפיד וליברמן עדיפים מנתניהו.
אהרון12.10.20
מה עשו לך נהגי המוניות? למה אתה פוגע בבהמות?
מוחה!12.10.20
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24
ש

תנופת פיתוח אדירה

הדרך הנכונה לדירה משלכם: עפולה הופכת ליעד נדל"ן אטרקטיבי למשפחות

כיכר בשיתוף ויסל נדל"ן | מקודם

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

עסקת אקזיט נדירה

הייתם מאמינים? התפנו קרקעות בהרצליה!

כיכר בשיתוף פדרמן | מקודם

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מורשת יהדות תימן

בני הישיבות התימנים הקבילו את פני הגר"ש מחפוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

פארק מגורים חדשני

דירת החלומות שלכם במיקום הכי מבוקש בירושלים >>

כיכר בשיתוף ווסט פארק | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24