כיכר השבת

משבר הקורונה

המגיד התריע: "110 בנות חרדיות בטיפול נפשי בגלל מייל"

הלוחם הגדול בטכנולוגיה, ממקד את מאבקו בדואר האלקטרוני. לדבריו, למעלה מ-110 בנות עוברות "טיפול נפשי" בגלל... שהשתמשו במיילים, וחושף כי בחודש "יש בין 500 ל-2,000 נושרים" (חדשות)

197
חנני ברייטקופף | כיכר השבת | י"ג בכסלו | 29.11.20
אילוסטרציה
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

אין זה סוד כי בתקופה הקורונה האינטרנט חדר לבתי הציבור החרדי, אך לטענת המגיד הרב מנחם שטיין, הנחשב לאחד מגדולי המגידים, שבשנים האחרונות עוסק בעיקר במאבק בטכנולוגיה, ישנה בעיה חמורה יותר והיא תיבת הדואר האלקטרוני, שנמצאת כמעט אצל כל בת סמינר.

בשיחה שמסר 'הלוחם הגדול' נגד הטכנולוגיה בציבור החרדי - הרב מנחם שטיין, לחברת העוסקת בחסימת האינטרנט ונתינת אפשרות להשתמש רק ב'אימייל', הוא הסביר על הסכנה הגדולה הטמונה בשימוש ב'מיילים'.

בפתח השיחה הוא הסביר בהרחבה, איך האינטרנט זה "השטן בכבודו ובעצמו" וכאב שלא נלחמים בו מספיק, כמו שהרב שך והאדמו"ר מגור זצ"ל, נלחמו בטלוויזיה. "הטלוויזיה חיסלה את המיזרחוניקים שכ-80 אחוזים מהם נהיו חילוניים", הסביר הרב שטיין על מה שעשתה, לדבריו, הטלוויזיה בציבור הדתי לאומי.

בדבריו, חשף הרב שטיין כי "יש בין 500 ל-2,000 נושרים כל חודש. הם לא מורידים לא כיפה ולא שטריימל. אך בפנים - הכל רקוב". לדבריו, "חלק מתופעות הנשירה הן; זלילות, אכילות, אקדמיה, טיולים, מלונות, רישיונות, כסף ונהנתנות, הכל עם שמונה בגדים של הכהן הגדול ועם חותמות של בד"צים. והם נשארים בשביל הקניידלך".

בשלב זה עבר הרב שטיין לדבר על תופעות המיילים בקרב בנות סמינרים, לדבריו, "למעלה מ-110 בנות - באלעד, בני ברק ומודיעין עילית, עוברות טיפול נפשי בגלל הטיפשות והזלזול של ההורים, שנתנו לבנות להשתמש במיילים".

"המיילים", מסביר הרב שטיין, "הפך להיות חצי אינטרנט, יחד עם הצ'אטים והקבוצות שיש שם - זה נורא, אני לא רוצה לפרט פה יותר מדי".

"כל אחד יכול להזדהות שם איך שהוא רוצה", סיפר, "יש גבר מסוים שנכנס לצ'אטים שם בשם ברכה לוין, והמשטרה אף הגיע אליו לאחר שהטריד. הוא עשה 'שמות', אצל עשרות בנות ונתן להם את החומרים המזעזעים ביותר שאפשר לעלות על הדעת".

"הבנות הללו", מוסיף הרב שטיין, "היו צריכות טיפול נפשי, לאחר כל מה שהן נחשפו במייל. וזה נהפך להיתר, זה העבודה זרה החדשה".

"אומרים לי תפסיק להיות כזה 'דוס' 'פנאט', זה סך הכל כמו דואר להעברת מסרים, אפשר לשים את אותם המסרים, גם בתיבת הדואר. אך רבותי תדעו, זה דברים מזעזעים", הוסיף, "24 שעות של סרטים חיים וכיתובים מזעזעים, זו השיטה לחסל אותנו, את אחרוני הנאמנים והנשמעים לדבר השם. מה שהטלוויזיה לא הצליחה, המחשב והמיילים הצליחו".

הרב שטיין חשף כי חמישים אחוז ממה שהוא וחבריו מטפלים, "זה על מחשבים בלי אינטרנט, כי הם מצליחים להעביר חומרים דרך דיסק און קי ועוד, והרי המחשב הוא בד"צ כי הוא מנותק מאינטרנט ואז הכל מותר. תדעו לכם זה כמו נחש וגם אברכים נופלים שמקבלים חומרים דרך גיס מקולקל וכך נהרסים בתים".

לאחר שדיבר על אברכים, הרב שטיין לא שכח גם את בחורי הישיבות. לדבריו, "אתה לא רואה איך נראים בחורי הישיבות בחתונות? הפרצופים האלו, הכיפות הקטנות והשטוחות האלו, הבלוריות המתוסרקות האלו, המכנסיים הצמודות האלו שנראים כמו גרביון, והקפיצות המוזרות הללו? כך צריכים להראות בחורי ישיבות? זו מרכבת טומאה, שחודרת מכל הבתי קולנוע שנמצאים בתוך הבתים הכי חרדיים".

הוא הוסיף ואמר כי "השטן עכשיו מטפל בחרדים, זה מתחיל כבר ממשחק ה'גיים-בוי', עולם המצלמות, גם שם יש כל מיני 'וויפים' ומערכות קליטה, כל מקום חודר אינטרנט - תדעו. "אושוויץ, טרבלינקה, ציונים והטלוויזיה, הם שליחים של השטן, המסך של המחשב יותר גרוע - זה השטן בעצמו, שנכנס לגרעין האחרון של החרדים".

תוכן שאסור לפספס
197 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
117
103 צודק
ללא שם30.11.20
116
מייל זה עוד יחסית סבבה בזמן שמלא אנשים כבר עברו לאינסטגרם ווטסאפ וכו
ללא שם02.12.20
הכל "סבבה", רק תלוי איך מתייחסים לזה ומה התוכן....
....02.12.20
115
לדעתי, הסיבה היחידה שגורמת לדבר הזה היא שלא מאפשרים לנוער בדור החרדי להתמודד מול העולם שבחוץ, אלא פשוט מרחיקים אותו משם וכשהוא מגיע (וכל אחד מגיע מתישהו, בואו נהיה מציאותיים...) הוא לא יודע להתמודד מול מה שהוא עומד. ולא רק זה, כל החיים של אותו בנאדם אומרים לו להתרחק ולא לדעת ולא כלום, ואם הוא ידע -
אמא02.12.20
...
צודקת לגמרי28.07.21

הצגת כל התגובות

114
למה צריך את האידיאולוגיה הזאת
ל-10630.11.20
113
וואלה אני דתיה (לא חרדית), לא למדתי בבית יעקב ואני לגמרי מצליחה להבין את מה שעומד מאחורי הדברים שלו. אין כאן מקום לזלזול בדבריו, כאנשים חרדים אתם צריכים להיות נאמנים לאמת שלכם ולמיטב ידיעתי אינטרנט זה דבר שהציבור החרדי לא ערוך להתמודד מולו, וכרגע כל עוד אין שיח אמיתי עם הדור הצעיר על הטכנולוגיה על כ
30.11.20
112
אני חושב שזה כתבה עם הכי הרבה תגובות, רק תראו עד כמה הנושא הזה בוער בנו ונמצא כאן,כמעט לכל אחד ד' ישמור, אני חושב שחוץ מלעלות את הדברים האלה בכיכר השבת צריך לדבר על עם הבנות,עם הבחורים-בסמינרים ובישיבות, לפתווווווווווווח את זה יותר,חבר'ה הזמנים השתנו ,יש דברים שצריך לדבר עליהם,לא יעזרו דיבורים מלמעל
אני30.11.20
111
הוא צודק אבל אצל הרבה מייל זה עוד בקטנה... יש דברים גרועים יותר שכדאי לדבר עליהם
ללא שם30.11.20
110
זה לא האינטרנט והטלוויזיה המחסלים את האמונה,זה השמרנות המוגזמת וחוסר היכולת להתמודד מול המציאות, אז על תגיד מגיד.
ללא שם30.11.20
109
לכולכם יש אינטרנט שזה יותר גרועה ממייל אז מה אתם משחקים לי אותה יענו אתם צולים יאלה יאלה מייל קטן עליכם
כולם אבל לכולכם30.11.20
אף אחד לא משחק אותה, להיפך בגלך שכל הגולשים שמגיבים פה נכוו ברותחין, וכל אחד ניזוק ברוחניות מהאינטרנט, כל אחד בדרגה שלו, ולכן כולם מגיבים פה מתוך הנסיון, וזה העדות הכי חזקה שהרב שטיין צודק!!
גדליה30.11.20
108
שלוקחים דוס במשך דורות שלמים של דוסיות קיצונית שספג חינוך של תהיה דוס תהיה דוס לשמה בלי ערכים אמיתים של יהדות פתאום אומרים לו "מייל" הוא ישר נהיה משוגע..
ברור30.11.20
107
אם הרב שטיין היה רואה את כמות התגובות היוצאת דופן בנושא הזה היה אומר מ. ש. ל. עצם זה שאנחנו מגיבים כל כך מראה שאנחנו גם מוטרדים מהנט. לא מתחבר לסגנון שלו. וגם לא חושב שזה יעיל למי שבפנים רק למי שלא נגע מעולם בנט. חכם בלילה
מ. ש. ל29.11.20
מה אתה מערב לי פה מתמטיקה????
רותם30.11.20
זה המטרה שלו שאנשים לא יכנסו...
.30.11.20
יפה!!!!!!!!!!
אחת שחשבה על זה30.11.20
106
זאת המלחמה האמיתית להרוס את התודעה ולרסק את האמונה זות המחלה לא השוקרונה . להזהר כמו מאש מהחדשות בכל הרשתות כי גם האתרים ה"חרדים" משתפים פעולה ומכניסים לפחד . איך הפושע אמר אין כלום הכל מבויים להתעורר ולראות עובדות כרגע הם מתכננים עוצר וחלוקה של ערים כדי לשלוט ולחסן בכפיה. ה' יהיה בעזרינו.
אירית01.12.20
105
צריכים להידבק באבותינו הקדושים כמו אברהם אבינו, בלי מחשב בכלל ולא להיכנע ליצרי העולם הזה. אפילו שאין ברירה כבר כי כל העולם פועל עם זה. אזי מי שמצליח להחזיק מבלי כל הטכנולוגיה נקרא צדיק!!!
זה לא יעזור לכם!!!29.11.20
סליחה, אבל אתה לא צודק בשום צורה!!! הציבור החרדי עושה טעות איומה בכך שהוא טוען שהעולם צריך להישאר מאחור... העולם מתקדם ואם נשאר תמיד מאחור (בכל דבר) מצבנו יהיה גרוע!!! מה שכן, תמיד צריך לשים לב לתוכן...
שרה02.12.20
104
מסיבה אחת פשוטה, בסמינרים לא נותנים חינוך כיצד להתמודד מול טכנלוגיה, רק אוסרים את הטכנולוגיה, המנהלים חיים בבועה שלהם ולא יודעים שהתלמידות בדור אחד אחריהם.. הם לא מודעים לכך שברוב הבתים נכנס אינטרנט בגלל הקרונה.. ובכלל הנהגת הדור חיה את הדור הקודם, אוסרים את המותר, לא פלא שמגיעים לאיסורים ובעיות רו
אמא לבנות סמינר30.11.20
ממש ככה!!!!!!!
חסוי30.11.20
-בת סמינר שמכירה מקרווווב מאוד מכירה זה אומר- אחות וחברות מסמינרים ממש אבל ממש טובים שמחזיקות ד' ישמור סמארטפונים, ובגלל שהם בסמינרים הכי טובים בעיר הם ''זכו '' שלא ידברו איתם על זה. אני חווה את זה כל יום עם אחותי שהיא רוצה לקנות או קונה ושוברת, היא צריכה הכוונה יותר,ברור שגם מההורים אבל ההורים לא ת
בת סמינר שמכירה30.11.20
יש אינטרנט אתרוג או עסקן, למה לקנות ולשבור?
משה בן אברהם30.11.20
שלא תקנה ןלא תשבור איטרנט זה קלקול הדור ובזבוב זמן
אחת03.12.20
צודקת בהחלט!!!!
בת בסמינר02.12.20
103
אני נמצאת עמוק בפנים ומודה שהוא צודק במאה אחוז לצערי
@ד@@ד@ד@30.11.20
102
בוקר טוב לרבנים ולרבניות החשובים והחשובות, ש20 שנה עסוקים בחינוך על עובי הגרביים וצבע החצאית, בזמן שבעולם קרתה המהפכה הטכנולוגית הגדולה, העולם כולו למד ולומד מהר מאוד מהם הסכנות שיש ברשת, מוסדות החינוך מכניסים תכנים איך להתגונן ולהגן, מודעות ושיח. כי אינטרנט הוא כלי התקשורת למאה ה20 וה21. אז שמרתן א
הרכבת כבר יצאה 30.11.20
101
אמת. רק בעוד 30 שנה העולם יבין את מה שצפו גדולי ישראל כבר לפני 20 שנה. גדל כאן דור של בהמות הולכי על שתיים שניזון משעות מסך המעוותות את צורת האדם לצד אחוז מזערי של בני אדם המנסים בכל כוחם להימנע מכך ולו בכדי לשמור על צורתם כבני אדם. לגזור ולשמור
ששון01.12.20
100
הוא צודק, אבל תיהו מציאותיים, אא לומר לכל מי שיש מייל לשבור.... אולי רק לאלה שאין להם עדיין.
ללא שם01.12.20
99
צודק לגמריי אני רואה במו עיניי איך בנות מהסמינרים הכי טובים נמכרות לצאט ומייל כבר מכיתה ט בגלל שאין למידה מקרוב וחייבים להכיר את הבנות ולתקשר איתם ויותר קל לפתוח קבוצה של כיתה בצאט מאשר בפאלאפון שזה כבר בשבילם של הדור הקודם עצוב ביותר
י30.11.20
אתה משכנע את עצמך שזה דבר רע. אבל זו מציאות! ולמציאות אי אפשר להתכחש!!! הדורות מתקדמים... לא צריך להישאר מאחור. טכנולוגיה היא דבר מבורך, רק צריך לשים לב לתוכן,זה הכל.
רבקה02.12.20
אם נתחזק בצניעות הילדים יצליחו יותר
רחלי03.12.20
98
הרב שטיין כותב כי יש כל חודש מ200 עד 2000, ומעניין כי אין חודש שיש רק מאה ,ויש חודש 3000 סוג הידע הזה שזה עובד חודשי ???? מריח שזה נועד להפחיד במקום להתמודד,ולחנך ,!!!!!!לפני עשרים וחמש שנה הזהירו מומחים כאלו ואמרו בקצף הזה רוב הישיבות יחלשו???? ועוד נבואות זעם כיד היוצר!!!!!!! וברוך השם לא רק שלא
יוסי29.11.20
97
88 את/ה מתכוון/ת לווטסאפ קולי? כי זה שונה... כמה זמן ביום אפשר לשמוע הודעות... (סתם שתדע/י שגם זה פעם היה אסור) אבל במחשב אפשר ממש לשרוף שעות על גבי שעות...
ללא שם29.11.20
נכון
צודק30.11.20
96
הוא צודק אבל סתם ככה צריך לדעת שיש כאלה שאם יחנקו אותם יותר מידי ויאסרו בכלל מיילים אז הם לגמרי יתהפכו לכיוון השני.... צריך להיזהר שלא תרגשנה חנוקות... לכן הדרך הטובה ביותר היא להסביר לכל בנות הסמינרים את הבעייה שבדבר אבל להסביר באמת!!! ולא סתם לבוא ולאסור!!! כמו ברב הכללים בסמינרים... שהבנות לא מבי
ללא שם29.11.20
95
אש מים ומכונית הם מסוכנים וחיוניים אז מלמדים להדליק אש בזהירות רבה, מלמדים את להזהר מהמים וכשגודל לומד לשחות, ולסכנת מכונית עוברים עם הילד את הכביש וכשגודל יש תמרורים והגבלת מהירות. כך האינטרנט לחנך לשימוש מבוקר וזהיר כמו באש.
משה בן אברהם29.11.20
94
אי אפשר להחזיר את השעון אחורה! עם הזמן כלם ישתמשו גם באינטרנט, אלא מה צריכים לעשות סינון ותו לא. אם תאסור הכל בטוח שיהיו יותר נושרים, מעטים ירצו לחזור לחיות כמאז ומקדם, זאת המציאות אפילו שתצעקו עד השמים!
ערן29.11.20
93
השקר כל כך שולט בעולם הזה: הבת שלי בשידוכים, ופתאום נכנסנו לעולם חדש שלא הכרנו ואנחנו כל פעם מופתעים מחדש. אנחנו חוזרים בתשובה אבל הבת שלי חרדית סמימריסטית בנשמה ילדה טובה שמורה ומתוקה עם שמחת חיים אמיתית, עם יראת שמים ורצון לעשות את דבר אבינו שבשמים. וכל הזמן שופטים אותנו לפי מי אני ומה אני. והנה י
מישהי29.11.20
אני מכיר לצערי את התופעה ומזדהה עם כאבך. כדאי לדעת שהמושג "חרדי" הוא רק מושג סוציולוגי ואינו קשור למעלתו הרוחנית של האדם ולקרבתו להקב"ה. תחפשי אנשים שכל השטויות החברתיות לא מעניינות אותם, ותמצאי רבים כאלו. בדרך כלל הם לא נמצאים במיינסטרים החרדי אלא קצת בצד - בעלי תשובה, עולים מחו"ל, או סתם אנשים פשו
יעקב29.11.20
92
הרבה שטיין בהחלט צודק ואני חוששת מאד על ילדיי מפגעי הטכנולוגיה. אך שאלתי באמת ובתמים: אלו דברים כייפים, נחמדים כן ניתן לעשות חוץ מלקרוא ספר למשל או ללכת לים?! מה??רכיבה על אופניים וקורקינט-אסור,זה לא צנוע, אסור סרטים, אסור כדורגל כי זה ע"ז (לא מבינה למה...) אסור אתרי תיירות כאלה ואחרים...אז איפה מוצ
נחמה29.11.20
התשובה לשאלתך היא שצריך להתבונן במה שכתוב בתורה ולא בהמצאות של הוזים כאלו ואחרים מבני דורינו. ומאחר ורוב האיסורים המומצאים שהזכרת אינם כתובים בשום מקום בתורה אלא יצאו מדמיונם הקודח של אנשים שכל הקצנה ממלאת אותם בסיפוק נפשי על כך שהם מצילי הדור, הרי שהשאלה ממילא לא מתחילה.
אברהם29.11.20
זה טעות בהשקפה, סרט נקי אינו אסור אפילו הרב קנייבסקי צפה בוידאו מהחפץ חיים.
משה בן אברהם29.11.20
הלוואי שאנשים היו רואים סרטונים של החפץ חיים
.30.11.20
91
כואב. אבל כואב גם לדעת שבנות לא יודעות להיזהר כמו שצריך. גם ברחוב תמיד היו ייצורים כאלו. ובכל פינה הם אורבים. צריכים לדעת להשמר ולהתרחק!
יעל29.11.20
90
אינטרנט וסרטים לא גורמים לנשירה! החינוך הרקוב הוא שהורס את הצעירים!הם רק התוצאה הסופית!
סתם אחד29.11.20
איזה שטויות
.29.11.20
ברור שהאינטרנט והסרטים הם הכלי המשחית!!!!!!!!!!!!!!!
דוד29.11.20
89
מכירה מישהי מקירבה ראשונה שנחשפה לתכנים מזעזעים במקרה דרך מייל ול'ע פרקה עול ל ג מ ר י!!! הר' שטיין היקר מחזקת את ידיך ואת הפעילות העצומה נגד פגעי הטכנולוגיה...
חני29.11.20
מצחיק מאוד כמו השאלה מה היה לפני התרנגול או הביצה😣😣😂😂😂
טיפש29.11.20
בדיוק הפוך בגלל שהיא רצתה להידרדר היא עשתה את זה דרך האי מייל כמו החקירה האם מי שמשוגע מתקרב לברסלב או שמי שמתקרב לברסלב נהיה משוגע
ג'פרי 29.11.20
88
בגלל מייל ???!!! מה יש במייל עוד המצאה חרדית!אני לא מאמין או שהיו דברים שקדמו למייל או שעשו את המייל ושלא בצדק כמו חזיר וטריפה עד כדי כך שאותן בנות מדמות בעצמן שאכלו חזיר או טריפה ולכן הם צריכות טיפול נפשי וע"כ הבעיה היא בדימוי החמור שנתנו למייל בציבור החרדי ושלא בצדק אין שום דבר בעייתי במייל ו
יעקב רווח29.11.20
87
איך מייל קשורים לבלוריות ומכנסיים וקפיצות של בחורי ישיבה? למה לפני אינטרנט ומייל לא היו להם מכנסיים ובלורית?מה הם הלכו בלי מכנסיים? או שפלאי הטכנולוגיה היום לקבל מכנסיים ובלורית דרך המייל?
קירש29.11.20
86
שנזכה לשוב אל השם בתמימות ופשטות בלי מחשבים ומכשירים מתקדמים בלי תרוצים נשים לזה סוף נזרוק לפח ונשוב אל השם. ואני בטוח שביום אני יספיק הרבה יותר דברים מאשר עם המכשיר הקטן שמבזבז זמן וכו...
שמואל29.11.20
85
חבל שבדורנו לא נלחמים באינטרנט גם במיילים. לדעתי בדור הקודם לא היו נותנים לזה מקום.
מיכל29.11.20
84
ברגע שדיבר על הטפשות של ההורים הוא איבד אותי (ואני אותו)
פיתה עם חביתה29.11.20
83
בושה בושה בושה
גם אם הסכמתי איתו בנוגע לזה שאם יש בעיה 29.11.20
82
צודק 100%
ZZZ29.11.20
81
82 אתה לגמרי צודק...
ללא שם29.11.20
80
הוא תלמיד חכם עצום וגדול וגם צדיק גדול מאד ואני מאמין לו לכל מילה. ונשמרתם מאד לנפשותיכם זה מדאורייתא וזה כולל את שמירת הגוף וגם את שמירת הנפש! חובה על כל יהודי ויהודיה להתרחק ולברוח מכלי המשחית ההורסים את הנפש והנשמה כמו שהרב הסביר.
ממישהו שאיכפת לו - ראשית הרב שטיין שליט30.11.20
79
עם הקוראים סליחה על טעות ההקלדה.
רמת גני - בתגובתי מס' 91, נרשם בטעות שזה29.11.20
78
משל למי שדופק בדופק בפטיש על הדלת, ואינו מבחין שמסביבו נוסעת פלוגת טנקים כבדים. העולם גדול ורחב, ותחומי הדעת בו כמעט אינסופיים; והוא? נתפס דווקא על המייל. "ילדותי" זו מילה חלשה מדי. רצוי שילמד קצת יותר על העולם, על המדע, על האינטרנט ועל החיים, ואז ישב עם עצמו וינסח תורה ברורה ונהירה, אמיתית ויציבה.
חנן. ב.29.11.20
77
זה ממש נכון מה שהרב אומר. אבל באמת שאין מה לעשות אי אפשר להגיד לכל הבנות לסגור את המילים שלהם זה פשוט הקשר היחיד כמעט שהיה עם חברות בקורונה!
פלונית29.11.20
נכון את צודקת!
יעלי29.11.20
76
בתור אחת שהייתה בצ'אט עם "ברכי לוין" וראתה בנות שנלכדו ברשתו, אני מבינה כמה הרב צודק. כמה זה נכון. כמה זה קשה!!! כמה זה קשה לנערה בגילי לקום בבוקר בהיר אחד ולסגור את המייל, לסגור את הצ'אטים, "להתנתק" כביכול, כמובן, מהעולם. יכולה לשתף אתכם שאחרי מה שקראתי, העברתי לחברותי (כמובן בצ'אט ובמייל...) וה
אחת שחשבה על זה29.11.20
המון הצלחה . מקווה שתצליחי. אפילו אם יהיה לך קשה. אף פעם אל תהססי לקבל עזרה. שה' יהיה בעזרך
חני29.11.20
75
בקיצור נמרץ יש יצר הרע ! וצריכים לדעת איך ללחום עימו בתחבולות תעשה מלחמה,!!!! לא הנחש ממית אלא הרצון להסתכל ולנבר באשפתות, ומשום שאין יראת השם במקום הזה וזה המוח!!!!! אז צריך מהתחלה לדעת במוחש שיש בורא ותכלית לבריאה ,ובכלל לא נולדנו לא להסתכל באינטרנט!!!!! אלא נולדנו לעבוד את הבורא!!!!! שנחדד את ז
יוסי29.11.20
74
שאלה באיזה שירות הן השתמשו: walla או google?
Dude29.11.20
73
תוסיפו פריצות הפאות בקיצור העולם החרדי נהיה סדום ועמורה
ללא שם29.11.20
72
כשעמרם התגרש מיוכבד באה ביתו מרים ואמרה לו אבא אתה גרוע יותר מפרעה שכן פרעה גזר על הבנים ואתה גם על הבנות... השיטה הזאת של לאסור הכל בציבור החרדי לא השתנתה אלא להפך היא רק מתעצמת עם הזמן .במקום שמורות בסמינרים ידברו תכלס על החיים במה להשתמש וממה להימנע הן נמנעות מהכל ולא מדברות מכלום (כנ"ל בישיבות)
מאיר29.11.20
71
הרב שטיין היקר, תפסיק להאשים כל מיני טכנולוגיות בחינוך כושל, כל פעם מוצאים משהו אחר להאשים, כמו להאשים שהרצפה עקומה אם משהו נופל, זה הטעות הגדולה של החינוך החרדי , למצוא אשמים בבעיות, גם אם לא היה אימייל בעולם היו מאשימים דבר אחר
מאיר29.11.20
70
כרגיל , מתריעים על המצב הגרוע וזה טוב . אבל מתי נתעורר להציע פתרון לבעיה ? הרי להגיד כל הזמן כמה חמור הדבר ולהציע שום פתרון לא מועיל כלום ! אז להציע פתרון או לשתוק ולהתפלל .
מירו29.11.20
69
מה קרה? הפעיל את מצפונך??? זו האמת לאמיתה גם אם את מתכחשת וטומנת ראשך בחול כמו בת יענה
לחנה תגובה 2629.11.20
68
אכן כואב מצער וקורע לב! על מי לנו להשען אלא על אבינו שבשמים!!!
צבי המלך29.11.20
67
עוד מטורף אחד או 2 נשארו... תנו לחיות בשקט.
חנה29.11.20
הוא המטורף ? פה זה אתר בשביל חרדים לא חילונים
יהודי29.11.20
ככה גם אמרו לרבנים לפני השואה באירופה, תנו לחיות ואל תעוררו אותנו לתשובה, והסוף ידוע... כתוב בזוהר שאם עם ישראל שומר הברית, שום אומה ולשון לא יכול לשלוט עלינו, אבל אם.. אז... איראן זה רק תזכורת
כ29.11.20
66
אמת! בלי לפחד-בלי להצדיק-בלי לנסות להוכיח כי זה נוח...-זה אמת! ואם לפחות נקבל את זה נוכל לאט לאט לשפר את מצבנו!
תכל'ס29.11.20
65
על ידי הדרכה איך להשתמש נכון באינטרנט היה ניתן למנוע את רוב הנזקים.
רפאל29.11.20
לא כל אחד יודע מפחד על ילדיי לכשיגדלו
יעקב29.11.20
זה אמור להיות התפקיד של בית הספר, אבל במקום לעבוד קשה, להתמודד, להדריך ולחנך, הם מדמים בנפשם שיצאו ידי חובה בהעמדת רוב גדרים.
רפאל30.11.20
64
בישראל מתו בתאונות דרכים יותר אנשים מאשר בכל המלחמות. אז מדוע אף אחד לא מציע לחזור לסוס ולעגלה?
רפאל29.11.20
"הכל בידי שמיים חוץ מיראת שמיים", בגשמיות הכלל היא להשמר באופן נורמלי, ולא צריך יותר מזה, ואם יש תאונה אז זה משמיים, אבל ברוחניות הכלל זה לא כך, אתה צריך להשמר עד קצה האחרון, ואם השארת פתח ליצר הרע וניהיה לך נזק רוחני, אז זה לא בידי שמיים, אלא אחריותך, ברוחניות לא נגזר עליך שתיפל, וכל אחד יכול ליפול
צא טמא 29.11.20
אם הבנתי נכון את רפאל, מה שהוא בא לומר זה שגם אם נבין שחייבים להפסיק להשתמש במכוניות ונרצה לחזור לסוס ועגלה. אנחנו כבר לא יכולים! העולם התקדם בין אם נרצה ובין אם לא. זו המציאות. אנחנו (אני בחורת סמינר) כבר יש לנו מייל ואינטרנט וגם אם תחשבו שהילדים שלכם לא יהיו חשופים, אתם טועים. זו מציאות. בואו נלמד
מישהי29.11.20
תשובה מושלמת!
בת בסמינר02.12.20
63
לרב מנחם שטיין יש סדרת הרצאות המשווקת באינטרנט, אז שיטיף מוסר לעצמו קודם.
שחור כתום29.11.20
זהירות לא לדבר על רבנים כי "נשיכתן נשיכת נחש ועקיצתן עקיצת עקרב"
חנה29.11.20
כמו שיש שיעורי תורה במדיה זה בשביל אנשים שכבר במילא לא יתנתקו מהסמארטפון אז ננסה להכניס להם דברי תורה דרך המכשיר ויעיינו בזה אפילו קצת הכל ריוח מאשר דברים אסורים
יוני29.11.20
62
נא לא להגיב
בבקשה מכם29.11.20
61
לא שמענו שהרב שך טיפל בטלוויזיה.
זירו29.11.20
מה אתה אומר? היה לא מאבק שלם על זה, הוא כינה את זה "טרייף חזיר"
יוסף29.11.20
כי לא היה אז טלווזיה!!!! וגם אם היה- החרדים לא היו קשורים לזה!!!
אחת שחשבה על זה29.11.20
היום הטלויזיה בכיס
יוני29.11.20
60
הוא צודק!! אבל תאמת שיש דברים יותר גרועים ממייל... אצל מלא - מי שרק נחשפה למייל היא במצב טוב
מ29.11.20
59
יש בזה משו מה שהרב אמר אבל כל אותם הבנות שיש להם עכשיו בעיות והם בטיפולים זה בנות שלא מספיק אחראיות וחושבות שהכל אפשר ומתרגשות מזה שיש להם חשבון עם סיסמא ואף אחד לא יכול לראות מה הם עושות ונכנסות לקבוצות פותחות פרטי ושולחות תמונות של עצמם בלי לדעת מי זה הורים לבנות כאלה צריכים לעקוב אחרי הילדה ילד
פלונית29.11.20
צודקת בכל מילה. אני בחורת סמינר ובחיים לא חשבתי ליצור קשר עם אנשים זרים. גם אם יש להם שמות נחמדים וזה נראה תמים. כל החברות שלי מתכתבות בצ'אט ותאמינו לי שזה לא בעייתי. כל הבעיה היא כמו בחיים כשאין מודעות לסכנה. הסכנות ברשת (של מתחזים, נוכלים, תכנים גרועים) והסכנות בחיים (אנשים זרים,מקומות לא טובים).
מישהי29.11.20
58
גם הרבה לפני שהמציאו את המחשב, אנשים נכשלו בעבירות הכי חמורות. ליצר הרע תמיד היו טכניקות איך לגרור אנשים למקומות הכי שפלים. אדם שלומד על עבודת ה' אמיתית, ומקבל את יסודות האמונה, ידע איך להילחם ביצר, אדם שלא נלחם ביצר, ייכשל עם מחשב ובלי מחשב. כמובן שאדם לא צריך להעמיד את עצמו בניסיון, אבל הגישה של ה
איש יהודי29.11.20
לא נכון. כי מי שלא הולך לצד עבירה לא יפגוש בה, אבל אם מביאים לו אותה לאף, עלול להכשל. וזה בדיוק מה שקורה בטכנולוגיה.
אנונימוס29.11.20
57
חדש אסור מן התורה. והמכונית איננה מן השטן, אין יום ללא פצועים או הרוגים חרדים, רק בגלל שהחליפו העגלה במכונית, וככל שהרב גדול יותר, המכונית מפוארת יותר.
רבינו29.11.20
במכונית נוסעים מגיעים מהר או באוטובוס וכו מה הקשר במכשיר אינטרנט שמכשיל עיניים
אני30.11.20
56
הרב הגאון מוזמן למצוא פתרון לבעיה ולא רק לעמוד ולצעוק אפשר להטיל רפש בכל אדם כי כולם מתמודדים השאלה מה עושים מנהיגי הדור או אנשים שאומרים שאכפת להם נגד זה. לצעוק זה כלום.
יהודי29.11.20
55
אני מבין את כאבו של הרב חלילה לי לחלוק עליו, אבל באיזה שהוא מקום אותם מיילים בהגדרתם להעביר מסמכים, ודפים בנגישות רבה. אותם מיילים משמשים המון אנשים במגזר החרדי שעובדים בעבודה המצריכה את זה מהם. אי אפשר לעבוד בעבודה מכובדת ולא להצתרך את אותם שירותים טכנולוגים. נכון שיש יצר הרע מרובה מאוד וצריך לעשות
.29.11.20
54
רוצה להגיד הרב שטיין הגזמת, הקצנת. אבל מה לעשות שהוא צודק. מה שכן השיטה צריכה להיות להתמודד עם המחשבים שכבר כאן בבחינת "דע את האויב"
רחל29.11.20
53
אני בחורת סמינר רגילה מבית טוב,גם לי יש מייל , אמא שלי היתה צריכה אותו לעבודה לכן היא הכניסה מייל לבית,יש כאלה שחושבים שאין בעיה במייל כי זה ''סך הכל להתכתב אז מה הבעיה'' אז אני רוצה לומר לכם שאני,עד כמה שאני נשמרת ומסננת דברים ,מעבירים לי סרטים שהם לא הכי... ואפילו שאין לי שיקוצים במייל זה מסוכן,כי
שושנית29.11.20
52
אסביר לכם משהו; כמו שבשבת הילד יודע שאבן, הדלקת אור, כסף, עט וכו' הם מוקצה ואילו אוכל ושתיה וספרים מותרים בשימוש בשבת כך החינוך היום צריך להיות; אתרים אלו (כיכר, הידברות, ערכים, חב'"ד, קול הלשון וכו') מותרים, ואתרים אלו (כולם יודעים איזה) מותרים. אם יאסרו את הכל, אז כשהילד ישיג בקלות אינטרנט - כי זה
משה בן אברהם29.11.20
51
של הרב שטיין שליט"א כנתינתם בהר סיני והם האמת לאמיתה! ובהמשך לתגובתי מס' 68, אני מוחה בזה נמרצות כנגד כל הטוקביסטים הרעים והשקרנים שכתבו כאן דברי בלע ורוע! תתביישו לכם ותבקשו סליחה ומחילה מה' יתברך ומהצדיק הגדול הזה.
רמת גני - כל אות תג ומילה שיוצאים מפיו ה29.11.20
50
כל זה סיפורי מעשיות ממי שלא מבין איך המחשב עובד.יש לי מחשב כבר מעל ל20 שנה לצורך העבודה. ואף פעם לא קיבלתי דואר ממקומות מתועבים...כן מכל מיני חברות שרוצות למכור משהו. אבל אני אפילו לא פותח אותם.אם מקבלים דואר ממקומות מתועבים זה כי נכנסו לשם קודם ואז יש להם את הכתובת לשלוח דואר. צ`ט זה לא דואר זה כי
Mike29.11.20
49
יהיה טוב
ללא שם29.11.20
48
ואני הקטן רוצה להציע הצעה. לו יצוייר שבחורי הישיבה החשובים שיושבים ולומדים תורה היו לומדים גם קצת אומנות אם זה לדוגמא נגרות מסגרות בנייה בגבס וגם קצת רחמנא ליצלן ישחקו כדורגל וכדורסל לפרוק מעליהם מתחים מה הפסול בזה? אבל אם אוסרים הכל חוץ מתורה תורה ותורה אז יש כאלו שמחפשים דברים אחרים.
משה לוי29.11.20
הפסול בכדור רגל וכדור סל הוא שזה של רומאים וזה כתוב בתורה.
אנונימי29.11.20
לא ידעתי שבתקופת הרומאים שיחקו כדורגל/כדורסל. אגב: אני מכיר רבנים ששיחקו כדורגל כשהיו ילדים.
129.11.20
אפשר בחלק מהישיבות שמי שרוצה ללמוד רק אדרבא ומי שקשה לו קצת אז יגוון בחוג אחר הצהריים
אני30.11.20
לצערי,אתה צודק!
גיטי30.11.20
דבר לקיר וישמע...
יהודי29.11.20
בתור בחור ישיבה אני אומר לך שאתה לא יודע כמה אתה צודק
חסוי29.11.20
47
צודק בכל מילה..ירחם השם המצב היום.. מי שינצח במלחמה הזו יזכה לחיי נצח ...שנזכה לגאולה שלימה במהרה
ערן29.11.20
46
די כבר. נמאס לבנות לשמוע רק איומים כל היום על שריפת רגליים. שאפו למגיב 11. גם אם בהתחלה די הסכמתי עם דבריו של שטיין בהקשר לסכנות הטמונות במייל, אני חוזר בי לנוכח פרשנותו השגויה למראה בחור צעיר אשר סה"כ רוצה קצת לתת פורקן מסויים לנפשו הסוערת והתוססת, ומוציא זאת על בגדיו. אז מה? לא כולם עם אותם כוחות.
עוד פעם29.11.20
אני לא עונה לך כי אתה אפילו לא מנסה להבין, אני רק רוצה להעיר את האחרים בנושא הזה, ילד שמתלבש בסגנון מסויים זה מראה היכן המושגים ולמי הוא רוצה להידמות, בנ"י נגאלו שלא שינו שמם לשונם ומלבושם... ילד שמסתכל כל יום על דוגמנים איך הם מתלבשים זה אומר משהו עליו, ועל זה הר' מדבר, הוא לא מדבר על ילד שלוקח חלי
אני לא עונה לך29.11.20
תתבייש - תדפדף קצת למכלה. אתה לא רואה את מה שכתבת אחת מהן?? היית רוצה שהבת שלך תהיה ביניהן? טוב שיש מישהו כמו הרב שטיין שמדבר ומזהיר. שמעתי אותו לפני כמה שנים כשהמצב עוד לא היה כ"כ גרוע, ותכלס--- הוא צדק עם כל מילה שאמר. תתפללו טוב שלא יגיע לאף אחד מהילדים שלכם שיצטרכו להתמודד עם דבר נוראי שכזה.
חני29.11.20
45
הרב שטיין שליט"א הוא כידוע צדיק גדול מאד ואחד מגדולי הדור. כל מילה, אות ותג היוצאים מפיו הקדוש והטהור כנתינם בהר סיני. הוא צודק בכל מאת האחוזים וכל אחד וכל אחת צריכים להתרחק כמו מאש מכל מכשירי הטומאה והמינות למיניהם!!!
רמת גני - כל מילה שלו אמת ואמיתה! 29.11.20
הוא גם נביא בדרגת משה רבינו. הוא שמע אישית מפי הקדוש ברוך הוא שמייל זה כמו עבודה זרה...
משה29.11.20
44
שלמה המלך במשלי חזה את הופעת המחשב, ואת חשיבותו הרבה כי הוא "מקור חיים" שאי אפשר היום לחיות בלעדיו, גם בבני ברק ואפילו בישיבות יש מחשבים, והוא גם מרחיב את "שכל בעליו" שנאמר במשלי "מקור חיים שכל בעליו" ר"ת מחשב.
רבינו29.11.20
43
לפי דעתי אין לנו (גם לי) שום זכות לדבר ולהגיב על דבריו של הרב משום שאנחנו גם עמוק מאוד בתוך הדבר הזה וכבר אבדנו את הרגישות. לכן כל החכמים שמגיבים פה כאילו הם עוסקים עם נוער נושר וכו כדאי לכם לשבת בשקט ולסתום!!!!!!!!
שטויות29.11.20
נכוווווווווווווווווווווו מילה בסלע!!!!!
ביטון29.11.20
צודקת מאוד
אחת שחשבה על זה29.11.20
42
דון קישוט
רוי29.11.20
41
דור ההזדמנות האחרונה בהחלט.מי שיזכה יזכה כל אחד כפי מעלתו ומסירות נפשו שסוף סוף רבים יעידו שהחיים טובים הרבה יותר כשזה פשוט הן להורים והן לילדים.
דן29.11.20
40
כבוד הרב כולם יודעים את הבעיות של הדור המחורר הזה. להתריע על הבעיות זה מצויין אבל לא מספיק. מי שיכול להציל את הדור בכלל ובפרט את בני ובנות הנעורים זה ר' נחמן מברסלב וספריו. נקודה!!! ומי שלא מבין במה מדובר שיקרא את המעשה של ר' נחמן הבן מלך שנפל לשיגעון שהוא תרנגול הודו(אינדיק).החכם בסיפור הצליח איפה
בני29.11.20
39
אחד מגדולי המגידים????????
ביתרי29.11.20
38
את הנזקים האדירים שנגרמים לציבור על ידי איסור השימוש באינטרנט אף אחד לא טורח למדוד.
רפאל29.11.20
איזה תגיד מאוד מעניין אותי
אמת לאמתה29.11.20
במשך כמה חודשים הילדים שלנו לא למדו כי מנעו מהם ללמוד דרך זום. הדבר גרם לא רק לחוסר התקדמות בלימודים, שזה גם דבר חמור, אלא גרם לבטלה ומי יודע לכמה קילקולים זה הביא. רק חבל שאת הנזקים האלה אף אחד לא טורח למדוד, שהרי אינם יכולים לשמש למגידים ולמשגיחים תחמושת ב"מלחמת הקודש שלהם".
רפאל30.11.20
37
אף פעם לא ראיתי בדוא"ל הודעות מאנשים זרים או ארגונים חילונים או מה שזה לא יהיה. סיפור מוזר ולא ברור, מה קרה להן בגלל הודעות?
שמחה29.11.20
36
הרב שטיין חושב שהבעיה העיקרית היא במייל והוא די צודק אם כי אננני חושב שאפשר לאסור מיילים. אבל אני מזועזע יותר מהתגובות הבוטןת של המגיבים. אפ אם אינכם מסכימים איזה רפש איזה בזיון במה שכתבתם עליו. ורק כי הוא מודע לבעיות ומעורר אותם. טיפה כבוד לאדם שכל כולו שקיעות בתורה ולא מהיום אלא לפני 40 שנה.
דודו29.11.20
35
אם החינוך שלנו אינו מסוגל להתמודד עם מיילים - נכשלנו
מגיב מגניב29.11.20
34
אם מצטטים פייק ניוז "80% מהמיזרוחניקים נהיו חילונים", כדאי יותר להדגיש שמדובר בתעמולה כוזבת
חנני אהובי29.11.20
33
אש זה דבר מסוכן וגם דבר חיוני, מים זה דבר מסוכן וגם דבר חיוני, מכונית זה דבר מסוכן וגם דבר חיוני, אז מלמדים את הילד להתרחק מאש ובגודלו להשתמש בזהירות, להתרחק ממי ים ובריכה עמוקים על ידי סימון מגביל, להתרחק ממכוניות וליסוע רק עם מגבלות ומעברי חציה ולנהג תמרורים ומד מהירות, כך האינטרנט הוא מסוכן וחיונ
משה בן אברהם29.11.20
יפה דיברת!
חי02.12.20
32
דיבר יפה מאד
נתן29.11.20
31
יש רק שני השגים שכתבה כזו יכולה להשיג א שינוי דעת קהל ב מיתוג של המרצה באופן מסויים נראה שלשנות דעת קהל הוא לא יצליח זו אפילו לא תחילת אסטרגייה נכונה כך אף אחד לא יקנה את ערימת השטויות שכתובים שם א"כ נשאר רק האופציה השנייה נשארה אז נאחל הרבה בהצלחה בסה"כ זו דרך לגיטימית
ש29.11.20
30
שלא יטיף לנו אם הוא מודע להכל הכל רקוב מבפנים יש אינטרס למנהלי כתות להעלים מידע כדי שיהיה להם אפקט הפתעה ואם כולם יגלו את הסוד וכו' אנחנו לא בדור הזה שאפשר למכור לנו בולשיט
שרון29.11.20
חבל שלא שמת סמיילי צוחק בסוף, נראה לי שיחשבו שאתה רציני...
יוסף29.11.20
29
פגשתי את הכותב במלןנות פגשתי אותי בשוויץ אז לו מותר ולכולם אסור?
יומי29.11.20
זה מעשה שלו וזה מעשה שלי .
אני30.11.20
28
סתם שאלה, מה ההבדל בין קבוצת ווצאפ וקבוצה במייל?
...29.11.20
בתחלאס אין הבדל זה יעני מיושן יותר ולא מחייב איטרנט ככה הרוב טוענים וזה פלאפון וזה ברוב מחשב
פלונית29.11.20
27
החינוך החרדי כושל ביותר לא פותרים בעיות בעיקר מטאטים בעיות לפעמים מתלהבים שמביאים 15 ילדים לעולם השאלה אם לכל אחד יכולים לתת חינוך וחום ואהבה ואת כל צרכיו כולל הגשמיים והחמור מכל שיש כאלה שחושבים שעשו מצווה בזה שהביאו 12 ילדים ועוד הולכים דופקים בשטיבלאך רבותיי יש לי עשר ילדים ואין לי כסף לגדל אותם,
יעקב רווח29.11.20
אתה סתום עם הכשר!!!! אתה ממש לא כשיר להגיב לטור זה. דפדף הלאה
קרן פלס29.11.20
אתה סתום עם הכשר!!!! אתה ממש לא כשיר להגיב לטור זה. דפדף הלאה
אהבל30.11.20
26
תקראו בבקשה את הספרים של הר' קובי לוי ותבינו קצת יותר אשריכם מזכי הדור..ואשרי הר' שטיין שמוזיל מכוחו והונו למיגור הפגעים הללו!
ירושלים29.11.20
הספרים שלו, של אברהם אוחיון, פשוט גורמים לאנטי וחוסר רצון לשמוע ולקרוא. לא ככה מדברים היום לעם. כדי לעשות שינוי צריך להגיע ללב של האדם ולומר דברים המתקבלים על הלב ולא כל היום שטן וגהינום והפחדות למיניהם, במציאות זה לא עוזר.
אמת29.11.20
25
דון קישוט
רוי29.11.20
24
נשמע הזוי ומופרך !! אך האמת טופחת על הפנים כמה עצובבבבבבבבבב
יהודיה29.11.20
23
כל הכבוד לכיכר השבת שמביאים את הדברים החמים הנ"ל. המציאות כואבת בוודאי, והפתרונות מאוד רחוקים. כל המציאות המקוונת מורידה אותנו בכל רגע (כן, גם עכשיו...), ואנו זועקים בתקווה שתעבור כבר רוח הטומאה מן הארץ בגאולה הקרובה!
מאמין29.11.20
יעקב אבינו לא הסתפק בתפילה. מי שחושב שיצליח למנוע מילדינו גישה לאינטרנט הוא פשוט מנותק מהמציאות. כל מה שנותר לנו לעשות זה ללמד את ילדינו את כללי הזהירות באינטרנט.
רפאל30.11.20
22
אוי הרב שטיין, אתה נלחם בתחנות רוח. הקידמה היא פה והיא חלק מיצירתו של הקב"ה. אתה צריך לחנך את הציבור איך להפיק תועלת מהטכנולוגיה ואיך להיזהר מהדברים המסוכנים שבה. לשלול הכל רק יחמיר את הנזקים.
יוסי29.11.20
בלי להייחס לתוכן דבריך להצדיק עם המושג "יצירה של הקב"ה" היא בורות לשמה. גם גוי הוא יצירה של הקב"ה גם דבר אחר הוא יצירה של הקב"ה אם אסור אז אסור
יוסף29.11.20
חברה שלי יש לה פלאפון כשר לחלוטין ואין לה מחשב בבית והיא מורה. יצאה לשנת שבתון השנה. עדין לא קבלה שקל משכורת מתחילת השנה כי את הבקשה אפשר להעביר למשרד החינוך רק באופן מקוון. פנתה למזכירות של הבית ספר ואמרו לה שאין להם זמן לעזור לה כי זה לוקח הרבה זמן. בעלה אברך ואין לה דרך לקבל את מה שמגיע לה כי..
מישהו29.11.20
זה לא קידמה. זה אחורה. הקידמה זה לזכור שנשלחנו ל70-80 שנה לעולם הזה, וכל אחד מחזיר ציוד ביום מן היום. ושוב יום אחד לפני מיתתך. המציאות היא שהנזק רב על התועלת, למעט מעטים ביותר.
יהודי29.11.20
21
כזה בדיחה כבר הרבה זמן לא שמעתי
הומור טוב 29.11.20
20
אולי מעלתו ייצור משהו מסונן ומושגח? הרי עובדה שכדי שדבריך יגיעו לכולם הם נמצאים כאן בכיכר השבת.
משה בן אברהם29.11.20
19
גישה קיצונית קלאסית של בריחה מהבעיות במקום להתמודד איתם. שטיין נלחם לבצר את האורווה, כשרוב הסוסים כבר מזמן בחוץ, ואלו שנשארו מצאו מנהרות לעקוף את החומות...
ראובן29.11.20
18
מאיפה המספר המדויק 110???!!!! אולי מאתיים ועשרים??? אולי 95??? אבל כשמשקרים לא צריך לדייק בעובדות העיקר שיש מספרים
שמויגר29.11.20
חתיכת שלוייזר אתה בנאדם שלא חושב מענין אותי אם זה היה הבת שלך!
ישי29.11.20
אבל כשמשקרים לא צריך לדייק בעובדות
יוסי30.11.20
17
בחורים נושרים בגלל הקיצוניות והניתוק מהעולם שמייצג הרב. המספרים מופרכים, 80% מהמזרוחניקים ילוניים- נו באמת. צריך להשתמש בטכנולוגיה בשכל
אבריימי29.11.20
16
למה בסמינרים? ומה עם היסודי? משם זה מתחיל, אבל...שם מותר לראות סרטים מאושרים לבנות...זה התחיל ממצגות וזה עבר לסרטים...ויש הקרנות במתנסים, וככה הן מתרגלות ל ר א ו ת...זה מתחיל בסרטים עם הקדש שועדה מאשרת וזה ממשיך מתחת לאף לסרטים קוריאנים, וכשזה לא מספק את הריגוש ממשיכים הלאה. ואם לבנות מותר, אז הבנים
שרה29.11.20
15
אז לפי דבריו- א"א להימנע מהיחשפות לכך. כי זה קיים בכל מקום. גם במחשב בלי אינטרנט. גם במצלמה. יש בית שאין לו מצלמה או מחשב בלי אינטרנט?!? אם אין דרך להימנע מזה- חבל שלא מביאים טיפים ועצות איך לחיות עם זה ולהתמודד עם זה בדרך הטובה ביותר.
בדוי29.11.20
14
לא כל בת סמינר... אלה שכן זה בגלל שבבית יש מחשב
בת סמינר29.11.20
לאלא שאין, הולכות לחברות/שכנות/סבתות/דודות ומסתכלות משם...!!
אחת שחשבה על זה29.11.20
13
צודק הרב בכל מילה אולי אפילו דיבר בעדינות
חושב29.11.20
12
מחנך יקר ומסכן מחנכים כמוך, עלובי נפש וחסרי השכלה, דואגים מדי יום לגדור את השדה באלפי גדרות אבל לא שמים לב שהשדה ריק מכל. אם הייתם מכינות את הבנות לסכנות הקיימות ובד בבד ממלאים אותם בתוכן אמיתי ולא בהפחדות בסיסמאות הכל היה נראה אחרת הנושרים האמיתיים זה המחנכים שלנו, שאין להם שום יסוד אמיתי לכל הבנ
אריק29.11.20
כל מי שיראת השם בליבו חייב למחות כנגד התגובה הזאת ולהביא להסרתה מהאתר, אין כאן כל פיקוח!!! הבנ"א כותב שהתורה שטויות עפ"ל והתגובה עולה...
יוסף29.11.20
תמשיך לחיות בתוך הבועה של עצמך (אם אתה מאמין במה שכתבת ) סיסמאות נבובות שלא יודעים לחנך שמחפשים משמעות לחיים כל זה לש משנה את המציאות שכמה שיותר שמורים כך החיים הרבה יותר טובים ורגועים תשאל את כל החברים שלך ברגע של אמת כולם יגידו לך שאם יכלו להחזיר את הגלגל הם היו שמחים לעשות זאת ולא לחיות חיים כא
אמת לאמתה29.11.20
אתה ממש צודק הפכו את התורה לכפיה
הודיה29.11.20
בלה בלה בלה
יהודי29.11.20
11
אני בחורת סמינר חרדית, ואני לצערי מתכתבת במייל ,מעבירים לי חומרים לא ממש טובים עד כמה שאני מסננת אותם אני רואה פה ושם,אני מודה זה בהחלט האשמה בעיקר שלי שאני משתמשת במייל אבל אמא שלי צריכה אותו לעבודה לכן יש לנו מייל בבית,[אני יודעת שזה לא תרוץ] תדעו לכם,זה גרוע מאוד!למרות שזה נראה מאוד תמים אפשר
שושנית29.11.20
מסכימה איתך מאוד. עוד בת סמינר.
אחת שחשבה על זה29.11.20
אמממ זה תלוי בחינוך... אם היו מראים לך את כל האפשרויות בחיים, והיו מסבירים ומראים לך את העולם מגיל אפס - את לא היית מתלהבת כל כך...
שרית02.12.20
10
בגלל שהטרידו דרך המייל נסגור את המייל?? מה הקשר? ואם הטרידו דודים אז נפסיק את הקשר עם דודים???? בת אמורה לדעת לא לתקשר עם אדם זר גם לא במייל ולשמור על עצמה אני בת סמינר ושנים היה לי מייל לא קיבלתי בזה שום דבר גרוע מאף אחד שאני לא מכירה. זה משמש אותי להתכתבות עם חברות ודואר מהבנק וכולי לא מבינה מה הב
אנונימי29.11.20
צודקת ב1000 אחוז!
ג29.11.20
למה יש כל מיני דברים שמשטרת ישראל מכבידה לנו? הרי הרבה אזרחים לא נתקלו אף פעם במחבל, או למה אסור להעלות סכין למטוס? בגלל חשש אולי פעם ב10 שנים יהיה איזה מחבל, אז מליון אנשים צריכים לסבול? כן!! את לא חיה לבד בעולם, וזה שבמייל שלך את טוענת הכל נקי, לא אומר שאין סכנות, ושאין 100 בנות אחרות שכן נחשפו
ג29.11.20
נכון מאד!!!!!!!!! בנאדם אמור לדעת לשמור על עצמו. הבעיות במייל הם אולי סימפטום ולא הבעיה עצמה
מרים29.11.20
9
א בריוולע זה בדיוק אימייל, רק שזה מגיע מיד ולא כעבור שבועיים. דרך אימייל המגיע למכשיר ללא מסך אי אפשר להעלות תמונות או קבצים, רק להתכתב. מי שיש לו מכשיר עם מסך ואינטרנט לא צריך אימייל כדי להיחשף לתכנים פסולים. מי שיש לו מכשיר כשר ומתכתב עם אינשי דלא מעלי, מזמן לא קשוב לחינוך שקיבל או שקיבלה, וזה לא
שמיל29.11.20
כמה פעמים שלחו לך תמונות בדואר רגיל וכמה פעמים במייל לא מרווחים מלהיות בת יענה שלא לדבר על סרטונים
אמת לאמתה29.11.20
עבד לסטרא אחרא בתת מודע שלך מרוב תאוות שעוטפות לך את נשמה
no one29.11.20
8
כל כך נכון מחזקת את ידיך הרב שטיין-אתה עושה עבודת קודש
פ29.11.20
7
נוקב!!
רחלי29.11.20
6
לגבי מה שהוא אומר על בחורי ישיבות אז זה בעיקר הליטאים שנראים כמו חילונים, ומנסים להתנהג ולהיראות כמה שיותר חילוני, והמכנסיים של בחורים ליטאים באמת מגעיל ומבחיל כל פעם שצריך לראות את זה, זה כמו אחד שצועק אני רוצה שהיראות חילוני ופרוץ תסתכלו על מכנסיי הטמאות, אבל בחורים חסידים ברוך השם המצב יותר טוב,
ירושלמי29.11.20
פתח את המילה גזען במילון, תמצא שם את עצמך.
מחוכם29.11.20
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח שזה עצוב אל תשווה את מחזיקי הסמארטפון הפרוץ בציבור החסידי ביחס לציבור הליטאי זה 95 חסידים מחזיקי אייפון על 5 ליטאים אתה חי כנראה בתוך איזה סרט שנמצא בתוך האייפון הפרוץ שלך
איש29.11.20
5
התוכן כ"כ נוקב וכ"כ נכון וראוי שיקבל במה הרבה יותר מכובדת!!! הכותרת, למרות היותה הכותרת הראשית של האתר, עדיין אינה מזמינה להיכנס לכתבה. גם הכתבה בעצמה היתה יכולה להיות פרושה יותר וברורה. ישנם ציטוטים של הרב-המגיד שאמורים להיות צעקה וזעקה!!! והם כ"כ מובלעים. הלוואי שיהיה אי מי שירים את הנושא גבוה למע
בני ברק29.11.20
4
כל מילה בסלע!!! עושה עבודת קודש.
שלום29.11.20
3
תנו לנו לבחור! לא לכליאת אנשים ואטימת עיניים ואזניים!!!
תורת אמת אז מה יש להסתיר...29.11.20
2
מידי חריף למי שכבר רגיל לטומאת האינטרנט, אבל למעשה הוא צודק!!
ר29.11.20
1
כל מילה נכונה יש מקרים מזעזעים תודה רבה לכל הרבנים שמדברים על זה
דסי29.11.20
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

מנהל האתר בבני ברק מצהיר: "לא עוד חילולי שבת במקום"

חיים רוזנבוים | 17.05.24

בְּהִלּוּלָא דְּבַר יוֹחָאי

מעמדי ההדלקות יתקיימו בחצר ההילולא בקבר שמעון הצדיק

חנני ברייטקופף | 17.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: הכוח בידינו ליצור חיים חדשים בעולם | צפו

יוסי אליטוב | 16.05.24

ההסכמה שעלולה להתהפך על החרדים

התרגיל של נתניהו לגנץ? גורם חרדי בכיר מזהיר: "עבדו עלינו; החוק מסכן את עולם התורה"

חנני ברייטקופף | 16.05.24

ל"ג בעומר תשפ"ד

המשרד מסביר: מדוע אי אפשר לעלות השנה להתפלל במירון?

קובי אטינגר | 16.05.24
ש

10,000 דונם

פארק הירקון בפ"ת? הכירו את מתחם הנדל"ן הכי מדובר בענף

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם
ש

בסמוך לציון הקדוש

מאות מתפללים קיבלו סיוע מאיחוד הצלה בקערעסטיר

כיכר בשיתוף איחוד הצלה | מקודם

"לשמוע להנחיות צה"ל"

הרבנים הראשיים: "לא לעלות השנה להר מירון בל"ג בעומר"

שאול כהנא | 16.05.24

כל סודות המקצוע

המדריך לנוכל המתחיל: כך תקימו מיזם נוכלות מתקדם ואמין שיכניס לכם מיליונים

בן חנניה | 16.05.24

"הצורך בא מהשטח"

כשחסיד בעלזא חובש כובע של ד"ר לפסיכולוגיה | יהדות ארה"ב ובריאות הנפש

ישראל גראדווהל | 16.05.24
ש

טכנולוגיה למהדרין

להתפנק בשבת וגם לקבל מתנה - מתאים לכם?

כיכר בשיתוף נעם2 | מקודם

הכנות היא הפרק הראשון בספר החכמה

בדרך לרכב, אני שומע צרחות; מנחם הבן שלי נדרס על-ידי השכנה | סיפור מטלטל

משה רבי | 16.05.24

תיעוד נרחב

'מזרח' של רבנים בפתיחת הזמן ב'שערי מרדכי' | גלריה 

חיים רוזנבוים | 16.05.24

"יש מניעה משפטית" | לוין זעם

היועצת נגד התרגיל: "החוק שעבר לא עדכני ומתעלם מצרכים"

חנני ברייטקופף | 16.05.24

הטור השבועי

לכבוד ולתפארת // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 16.05.24
ש

לימודי דיינות

כך אלפי בוגרי ישיבה הפכו לדיינים מוסמכים

כיכר בשיתוף מ.ל.מ | מקודם

בצל הירי הכבד מלבנון

3 הדלקות, 30 משתתפים | 'מתווה ל"ג בעומר' במירון נחשף

ישי כהן | 16.05.24

פרשת השבוע | צפו

מדוע מצוות לא תעשה של חילול השם, לא נקראת ביזוי השם?

כיכר השבת | 16.05.24