כיכר השבת

שערורייה ש"תעלה ביוקר לשלטון"

מקומם: אלפים צעדו רגלית בדרך לפורים בירושלים • תיעוד

המשטרה לקחה כמה צעדים קדימה את החלטת הממשלה לאסור תחבורה ציבורית לירושלים ב"שושן פורים" כדי למנוע התקהלויות, וגרמה לאלפי משפחות, טף ונשים לצעוד רגלית, במשך שעות (חרדים)

152
שימי שפר | כיכר השבת | ט"ז באדר | 28.02.21
(באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

כעס ותסכול רב בקרב אלפי משפחות חרדיות, שנאלצות בשעות האחרונות לעשות עם ילדיהן את דרכן רגלית לירושלים, כדי לחגוג בה את שושן פורים, בעקבות החלטת המשטרה לעכב גם רכבים פרטיים במחסומים ולהורות לנוסעיהם לשוב על עקבותיהם כדי למנוע התקהלויות אסורות.

כזכור, בסוף השבוע האחרון החליטו שרי הממשלה לאסור תחבורה ציבורית לירושלים וממנה, החל מאמש בשעה 18:00 ועד מחר בבוקר, ולקנוס מארגני הסעות ב-5000 שקל, בשל הקורונה.

אלא שגורמי האכיפה הרחיבה את הפרשנות להחלטה זו וקבעו - בחוסר סמכות לכאורה - כי רכב עם יותר משלושה אנשים יוגדר כ"הסעה מאורגנת", האסורה כאמור על פי החוק, ומשכך גם רכבים פרטיים עוכבו במחסומים, מה שהוביל לתופעה של ההליכה הרגלית לבירה.

יוסי, תושב ביתר עילית, מתאר ל'כיכר השבת'. "יצאנו הבוקר ברכב פרטי כדי לתת משלוחי מנות להורים שמתגוררים בירושלים, אך בשל מחסום משטרתי שהוקם בכביש 375, נאלצנו להמתין שעתיים וחצי בפקק אין סופי. בו בזמן שנהגים חילונים שהגיעו למחסום עברו בקלות, את הנהגים החרדים שלחו השוטרים חזרה לכיוון ביתר".

"לא התייאשתי, והחלטתי לנסוע דרך כביש הוואלג'ה, שם התנועה זרמה יחסית, אך באיטיות רבה, מה שגרם למאות אנשים להחנות את רכבם ולצעוד רגלית עם בני המשפחות שלהם, בהן ילדים קטנים ממש, במשך שעות ארוכות".

חיים, תושב בית שמש, מספר אף הוא בשיחה עם 'כיכר השבת' על שאירע בשעות האחרונות. לדבריו, במחסום שהוקם בכביש 38 בדרך לירושלים, השוטר שהוצב במקום הורה לכל הנוסעים החרדים לחזור על עקבותיהם, בעוד נהגים חילונים עברו ללא כל הפרעה, זאת לדבריו "בניגוד גמור לכללים שלא אסרו נסיעה ברכב פרטי".

יונה, תושב אלעד, מוסיף ומתאר: "יצאתי בשעה 12:00 בצהריים מאלעד לירושלים, וכאב לי לראות מאות אנשים בעלי משפחות צועדים בכביש 443 לאורך קילומטרים רבים. לא יעלה על הדעת שכך מתעללים באזרחים חרדים, על לא עוול בכפם, בהחלטות שרירותיות וללא מענה חלופי".

מוטי, תושב ביתר עילית, מספר אף הוא: "עמדתי שעתיים בפקק, וראיתי הורים וילדים צועדים רגלית, ואף עוצרים בצדי הדרכים כדי לנוח בשל תנאי הדרך, אך ורק בשל התעקשות המשטרה למנוע מהם לצאת באופן נורמלי לירושלים".

"ההחלטה להכביד את ההגעה לירושלים היא אנטי חרדית ממש, והתקבלה ללא שום הגיון", מוסיף חיים. "בסופו של דבר, מי שהתעקש להגיע לירושלים - הצליח, אז למה להכביד ולגרום לאלפים לצעוד רגלית בדרכים?".

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני הגיב להתרחשויות הללו ואמר: "מדובר בהתנהגות חסרת הגיון לחלוטין של הממשלה. לא ראיתי שעשו דברים דומים במקומות אחרים בארץ. יש שנהנים לפגוע בציבור החרדי, ואחרי כן אפילו לדבר נגדו".

"הסלקציה שנעשית בכניסות לירושלים, בין חרדים לחילונים, תעלה ביוקר למקבלי ההחלטות בממשלה", הוסיף גפני, באיום מרומז כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו.

גם יו"ר מפלגת הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ, יצא במתקפה חריפה על המשטרה וקובעי המדיניות במשרדי התחבורה והבריאות, וכתב: "המראה של אלפים צועדים ברגל לירושלים על טפיהם, הוא פשוט חרפה".

"חוסר ההבנה של הצרכים של הציבור החרדי היא רעה חולה. זעקתי על זה לאורך כל השנה האחרונה - באלימות המשטרתית, באירועי אומן, במתווה החתונות שביקשתי לאשר תחת מגבלות - ועכשיו זה קורה גם בפורים, עם ביטול דרקוני של התחבורה הציבורית ברגע האמת".

ממשטרת ישראל נמסרה התגובה הבאה: "מזה מספר חודשים, שוטרי משטרת ישראל אוכפים את תקנות הקורונה למען בריאות הציבור ולמען הצלת חיים. הפעילות בתחום הקורונה באה לצד האתגרים והמשימות המוטלות לפתחה של המשטרה בכל יום ויום ושגם בחודשים אלו לא פסקה לרגע. תכלית האכיפה היא אחת: לבלום את התחלואה ולשמור על חיי אדם בכל מגזר ובכל ישוב, ללא יוצא מן הכלל."

"מדובר במשימה מורכבת ובלתי מוערכת, אך אנו נמשיך כל העת לבצעה באופן שוויוני בכל רחבי הארץ מתוך תחושת שליחות למען הציבור. באשר לטענה על לאכיפה בררנית באחד מהדרכים המובילות לירושלים מדובר בארוע נקודתי שטופל ע"י חידוד ההנחיות".

צפו בתיעוד

תוכן שאסור לפספס
152 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
98
אף אחד לא חייב אותם לנסוע
ללא שם01.03.21
רובם זה אנשים שגרים בירושלים ונתקעו מחוץ לעיר בלי בגדים, מקום לישון ומוצרים בסיסיים....
שטויות01.03.21
זו אכזריות לומר כך. אנשים נסעו לפני שהם ידעו שלא יהיה תחבורה.
ירושלמי01.03.21
97
אנשים חזרו הביתה לאחר שחגגו עם המשפחה בשבת, מה רע? מי מאיתנו לא התארח בחודשים האחרונים? בדיוק בפורים הקורונה תחגוג? די עם השנאה הזו, עם האטימות! הקורונה כאן והיא חוגגת ואין אחדשלא ידבק או יתחסן אבל מכאן ועד להתעללות - - - איבדו כל פורפורציה! זכויות אדם למרמס! ישראל כבר לא דמוקרטית וזה רשמי!
ראש השבט28.02.21
אז אספר ששנה כבר לא הלכנו להתארח בשום מקום. לא אצל ההורים או הגיסים פשוט לא התארחנו לשבת בשום מקום עכשיו מקווים שיהיה שינוי, אחרי שכמעט כל המבוגרים במשפחה מחוסנים. הלוואי שבפסח נוכל להפגש והלתארח.
מי לא התארח שאל01.03.21
96
אולי פיספסתי משהו? אבל ממש לא הבנתי, מה הקטע לצאת ברגל לירושלים? למה לא להישאר בבית וזהו? נכון, נחמד וכיף להיות בירושלים בשושן פורים עם המשפחה וכו', אבל מכאן ועד כזאת מסירות נפש? קצת מוגזם לא?! ומה הקטע שכל החכי"ם מזדעקים דווקא על זה שנתנו לאנשים ללכת ברגל? הם צריכים להזדעק על איך ריבונו של עולם אנש
אני28.02.21

הצגת כל התגובות

95
מה אתם בוכים????????????? ההגבל נועדו כדי למנוע מלהגיע לירושלים, והם מתלוננים שאין מענה חילופי, ממש גאונות. ועוד איזה כותרת
פלוני28.02.21
94
במגילה קראנו שהיהודים נקהלו כדי לעמוד על נפשם, חבל שלא מבינים שהשנה צריך להימנע מלהיקהל בשביל לשמור על נפשינו. כמו שאסתר ידעה לשנות מהרגיל כדי להציל את היהודים, כך גם עלינו לנהוג.
ללא שם28.02.21
93
גם אני רציתי מאד לעלות לירושלים וששמעתי שלא נותנים לעלות החלטתי לא לעלות! למה להתחכם ? חשבתם שאתם יותר חכמים? ממש רחמנות על הקטנים!!!!!!!
בני ברק28.02.21
אולי זה אנשים שגרים בירושלים??? חשבת על זה???
שטויות01.03.21
92
החכים החרדים גילו אחריות. שבענו די מכמויות המתים והחולים
מנחם28.02.21
91
פעם ראשונה שהשתכנעתי לאצביע למפלגות החרדית. סוף סוף הם לקחו אחריות על בריאות הציבור כולם ידעו שלא כדאי לנסוע לירושלים ושלא יהיה תחבורה וגם אנוכי הקטן נשארתי בבית כי מה לעשות החיים של סבא וסבתא שלי חשובים יותר
חיים 28.02.21
גם אם הם ואתה אחרי שתי חיסונים?????????? במצב כרגע אין לממשלה שום זכות להגביל אזרחים!!!!! מי שבחר עדיין לא להתחסן שישמור על עצמו, אבל רוב הציבור שכבר התחסן והחלים, למה לתקוע אותו בבית? מה אנחנו חיות בכלוב?
אני28.02.21
אולי תסביר למה סבא וסבתא שלך עדיין לא התחסנו? ואם כן התחסנו אז אין שום סיכון, בקיצור אתה קשקשן בגרוש שספק אם יש לך בכלל סבא וסבתא.
ביתרי28.02.21
90
גפני מה זה עוזר שאתה מדבר. ועוד אריה דרעי שכל הזמן מצהיר בלי למצמץ שהוא עם ביבי יחד כל הזמן. בושה. בושה. הבן אדם שעובדתית הכי פגע במגזר החרדי זה ביבי מה ההתרפסות שלכם.
ללא שם28.02.21
89
משועממים למהדרין רוצים קצת טיול
אפי28.02.21
88
הפעם לא נותנים את הקול לעסקנים הרדומים של הממסד שלנו. רק סמוטריץ נלחם באמת מהשטח על מה שקדש ויקר לנו
שמעון בני ברק01.03.21
87
אם היה תחבורה ציבורית לירושלים היו נוסעים המון אנשים והיה הדבקה. מספיק שחיים של אדם ניצלו כדי שזה יהיה שווה את הסבל. מותר לנו לוותר,שיהיה לנו לא נוח בשביל להציל חיים. ואהבת לרעך כמוך,זה להישאר בבית למרות הרצון העז לנסוע לירושלים. המעביר על מידותיו, מעבירים לו על כל פשעיו. גם לי ישמפשחה בירושלים ולא
שמעון28.02.21
התחסנת??????????? אם כן בשביל מה? ואם לא ,אז גם עוד שנה אל תיפגש איתם ,אבל אי אפשר לחסן את כל האוכלוסיה ולהשאיר אותנו בסגר. זה טמטום ממדרגה ראשונה!
אני01.03.21
86
חרדי שמצביע למפלגות חרדיות הוא פשוט אידיוט ושיבוא בטענות לעצמו.
חן28.02.21
85
מדוע ילדינו שלומדים בישיבות בבני ברק ובעוד מקומות לא יכלו לחזור לביתם לסעודת פורים בירושלים? בושה וחרפה לנציגים החרדים שלא נוקפים אצבע בשביל הציבור ששלח אותו לכנסת, ובושה וחרפה לביבי הסחטן שדואג רק לאינטרסים של עצמו ולא לציבור שמחזיק אותו על הכיסא. בוז לדרעי בוז לליצמן ולגפני, בוז ל'נציגנו' החרדים
טוני28.02.21
84
מבחינתי כל מי שחגג בפורים חרדים חילונים ערבים זה רוצחים שיגרמו למוות מיותר של עוד מאות אזרחים אתם חולי נפש כולל את גפני שמתחיל מאת מסע הבחירות שלו יאללה לך הבית פעם אמרתי הגנתי על החרדים ואמרתי שמי שמפר את ההנחיות זה הקיצוניים אבל טעיתי זה כלל החרדים ואלה שחגגו בשוק הכרמל אלה שמאלנים הזויים שרוצים ל
המיואש28.02.21
חפש עבודה ותמצא כמוני ואל תקטר על כולם...
יהודי28.02.21
אל תתיאש... תמשיך להאמין וגם התקופה הזאת תעבור... וה' ישלם לכל החיות האדם האלו.
פלוני28.02.21
83
תודה לכם החכים החרדים סוף סוף לקחתם אחריות על בריאות הציבור
בני ברקי 28.02.21
82
לא נצביע לגפני! ליצמן! ודרעי! שותפים לכל מה שקורא בשנה האחרונה הכול בחסות הקורונה
דוד28.02.21
צודק בכל מילה. זה מה שצריך לעשות
יוסי28.02.21
81
מזעזע
שרון28.02.21
80
"החלטת הקבינט הינה החלטה מנותקת ומנוכרת כלפי הנוסעים, המונעת מאנשים וילדיהם את לשוב לבתיהם", כיכר השבת תמשיכו להילחם על זה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ישראל28.02.21
79
ביום כל כך שאמור להיות שמח הם צריכים כך להתטלטל בגלל שהם נשלטים בידי ממשלה של מפגרים שמקבלים החלטות גורליות ומתעמרים באנשים חסרי יכולת . אין גבול לטמטום ולטפשות של חוקי הקורונה המפגרים . חברי הכנסת החרדים שאישרו את התקנות לא יכולים לבא ולהתרפס ולומר ידינו לא שפכו את הדם הזה
לראות ולבכות 01.03.21
78
לא נצביע לגפני! ליצמן! ודרעי! שותפים לכל מה שקורא בשנה האחרונה הכול בחסות הקורונה
איציק לוי28.02.21
77
Billy Shem
ב.ד.ה. זכורני שבעבר היתה מפלגת יהדות התו28.02.21
76
אני לא בעד שיגיעו לכינוסי המונים. אבל אם באים באוטובוסים היו צריכים לשים שלטים גדולים של הפגנות בלפור ״לך״ כנוס את כל היהודים בטענה שמגיעים להפגנה.
ללא שם28.02.21
75
איש יהודי
מצוין.... פיקוח נפש. 28.02.21
74
חחחה
עליה לרגל בפורים28.02.21
73
ממש גועל נפש, איככססס.... מה הרשעות הזאת????? אנשים בחום, צמאים, מדינה אכזרית
גועל נפש28.02.21
האכזריות בצד שלנו - קצת הוגנות לקחת ככה את בני המשפחה ולהקל ראש בסגר זו אכזריות
אכלו לי שתו לי01.03.21
72
סוף עידן נתניהו!!!!!!!!!!!!!! אדם אכזר ונהנתן!!! להם יש רכב אבל אנחנו מעוטי היכולת נתקעים!!!!!!!!! דרעי למה אתה שותק????????????????????
מכאל רבי28.02.21
סוף העידן שלך, איש רע! אותך מעניין שאנשים יוכלו להביא משלוח מנות להורים בפורים. ולא מעניין אותך חיי אדם. תתבייש! עד מתי התינוקיות והילדותיות בציבור שלנו!
אפי28.02.21
מה ההשתללות? אנשים מחוסנים רצו ללכת לעשות סעודת פורים עם קרובי משפחה מחוסנים במגבלות ההתקהלות כמו בכל הארץ, ונתנו להם לצעוד שעות ברגל על שולי כביש ראשי. חייב להבין מי מסכן את מי?
יוסי28.02.21
71
שכל אחד יקבל על עצמו בנדר שהוא וכל בני ביתו לא יצביעו לנבלות
צבי28.02.21
צודק.
אהרון28.02.21
למה אנשים לא לקחו אותם ברכבם!! תשובות ???
אנונימי28.02.21
70
אני מגיב אחרי שקראתי את התגובות שלפני.יש מצדיקים ויש תוקפים.אני רוצה לומר.שאולי יש שעלו לא בצדק אבל אי אפשר עם אטימות ילדים ומזודות ללכת קילומטרים זה אטימות די שעיכבתם את כולם מי שלא היה חייב לבוא לא בא בתנאים כאלו אבל להגיע למצב כזה זה עובר את הגבול הנורמאלי יש אנשים שחוזרים לביתם כי מחר ממשיכים חי
מנשה01.03.21
69
רבנים המחריטים ערב רב
גוג ומגוג28.02.21
68
אבל למה דחוף ללכת לירושלים? זה לא חובה! עכשיו זה מצב מיוחד. אז לא הולכים לירושלים.... מה הדחף?
מירי28.02.21
67
עד מתי נהיה למרמס בידי הרשעים? מה הבעיה להקים מדינה משלנו? נמאס כבר ששולטים בנו ומטרטרים אותנו, אם הציונים המרושעים יכולים אז גם אנחנו יכולים! פשוט חילול ה' מה שעושים הארורים לעבדי ה'!
עד מתי28.02.21
תצטרך רופאים וצבא. בשביל רופאים תצטרך לימודי ליבה, בשביל צבא תצטרך שחלק יתגייסו. עדיין רוצה בכך?
הבעיה היחידה 28.02.21
כבר חשבו על רעיון כזה, נראה איך זה יעבוד האם התורה תפרנס את המדינה הזו
פלוני28.02.21
ואז הקרובי משפחה שלך (כמו שאמר ח"כ גפני) ישרפו לנו אוטובוס.... ואז תתבכיין שלו הגיעה המשטרה החילוניית והמכבי האש החילוניים ובכלל התקציבים... במה שאתה לא מבין, פשוט תסתום!
פלוני28.02.21
66
אוקי זה לא בסדר נכון .. אבל למה כל המשפחות האלה נסעו לירושלים בזמן כל כך בעייתי???? אמרו שאסור לנסוע לירושלים אז למה לצפצף?? אל תעברו על ההנחיות ותמנעו מלכתחילה את כל הבלגןןן
מישהו28.02.21
'אמרו שאסור'... למה מי הם בכלל? חבורת גלויי ראש אוכלי נבלות וטרפות.
שי28.02.21
לא אמרו שאסור! זה הבעיה, אם היה סגר זה לא היה קורה. היה רק עוצר לילי וביום אין לילה למיטב הבנתי. עובדה שנתנו למי שלא חרדי כן לעבור...
אלי28.02.21
מתי הודיעו את זה??? למה ברגע האחרון??? היו אנשים שנסעו להורים מחוץ לעיר ורק רצו לחזור הביתה. גם מי שרצה להגע בשביל דבריים אחרם לא יכל. מכרה מישהי שרצתה לנסוע מבית שמש לעין כרם והקו אוטובוס היה מבוטל בפורים. זה בסדר??? והמונות הפקעו מחירים. על מה ולמה??? בכל ערי שראל חגגו פורים רגיל.
חני01.03.21
תנסה להכנס לראש שלהם,לא שזה משה חכם אבל למה מיד לנסות למחוק אותם ולמחות נגד מה שהם עושים..מבחינתם זה יהרג ואל יעבור
אני28.02.21
65
ממממששששש חוצפה שאין כדוגמתה בעוד שבתל אביב נהנים ממסיבות והתקהלויות בירושלים סוגרים את החרדים שוב אני לא מאלה שאוהבים להתלונננןןן אבל דייי זה מוגזם א''א ככה יותר זה מקוממם
ללא שם28.02.21
64
כולם לזכור - בסגר של הימים הנוראים השרה גילה גמליאל נסעה עם כל משפחתה מתל אביב לטבריה, מרחק של 150 ק"מ, כשהצו היה שמותר לנוע רק בטווח של קילומטר אחד מהבית. אני חוזרת - היא נסעה עם כל משפחתה 150 ק"מ. ובכל זאת המשיכה להיות שרה בישראל. היש לך איפה ואיפה גדול ונורא מזה???? איך היא לא מפוטרת? איך מעזים א
מרים28.02.21
מה הקשר? אם שרה אחת עוברת על החוק, אז כולנו נפקיר את עצמנו?
חנה28.02.21
63
א
אין על מי לסמוך בממשלה הזו28.02.21
62
יאלה אז מה קרה מה צריך להשתגע????!!!!!
אריה28.02.21
אל תהיה מרובע! לא שאני בעד אבל מנסה לדון אותם ולהבין את שורש הדברים.. השפלה שמדינת ישראל מדיעה למצב שאזרחים חפי פשע הגיעו למצב הזה..
אני28.02.21
61
מדינת משטרה
ללא שם01.03.21
60
משה
פורים זה רק בירושליים זה לא שנה רגילה הם28.02.21
59
אשמים בזה גם המפלגות החרדיות שיושבים בממשלת הזדון שמדכאת את החרדים ועל כן המסכנה צריכה להיות לא להצביע למפלגות האלה כמו הפלגות שלו שומרים עדיין תורה ומצוות צריך להעניש אותם והלואי שיתבטלו הבחירות ותהי ה הגאולה השלימה אמן
ללא שם28.02.21
58
הפליה זה תמיד מגעיל! מקומם ממש. חבל שכל המערכות של מדינת היהודים רקובות, הרצל מתהפך בקבר.
לא חרדי28.02.21
57
מי שלא גר שם לא צריך לחגוג את שושן פורים ואין ענין לצאת עם ילדים בידיעה שהדרכים סגורות תקחו קצת אחריות על הילדים אין מצווה כזו להסתכן בשביל להשתכר
ללא שם28.02.21
ומי שגר בירושלים.. בעיה שלך שהלכת בשבת להתארח מחוץ לירושליים........
פלוני28.02.21
56
הזוי ש"דרעי" הצביע ביום שישי שעה לפני שבת לסגור את ירושלים. החכי"ם החרדים יתנו את הדין על כך. מישהו מבין על מה הם מקבלים משכורת..
יהודי כאוב28.02.21
יהודי כאוב. רוצים להגן עליך ואתה כאוב?? תשמח!
חנה28.02.21
אנחנו צריכים לגרום שהם יתנו את הדין. לא מצביעים להם ושולחים את נתניהו הביתה או לכלא.
יוסי28.02.21
וילדיו מסודרים בירושלים . מה שחשוב זה רק ההצבעה להם.....
מה אכפת לו הוא 01.03.21
כן בדיוק על זה הוא מקבל משכורת ! כואב לך בנראה שמשהו שבור אצלך ואם היית בתקופת מרדכי היית מהמיעוט שכנגד הרצוי לרוב אחיו
אכלו לי שתו לי01.03.21
שימו פתק לבן, תמונה, או כל משהו אחר ולא פתקים לשס או ג או כל מפלגה "חרדית" אם הם הנציגים, מי האויבים??? משיח נאו
מי שמצביע אשם28.02.21
55
לא הבנתי על מה הרעש יודעים שאין מעבר אז למה לנסות בכח אין מצווה כזאת
רחלי28.02.21
54
אבל אמרו לא לעלות אמרו סגור אז למה לעלות למהההה אל תתלוננו סתם
דוד28.02.21
53
הקומבינות ממשיכות. הרעיון היה למנוע התקהלויות גדולות בירושלים וכו' והתשובה החרדית היא לנסוע במכוניות פרטיות עמוסות לעייפה. האם קשה להבין שהקורונה לא מבחינה בחגים? זה אמנם לא הוגן להעביר תקנה ברגע האחרון כשאנשי ירושלים כבר נסעו לבני ברק לחגוג אבל לפחות ינוחמו שחגגו פורים בבני ברק. מי שלוקח סיכון ש
יוסי28.02.21
52
אני לא מבין!! אם אסור יותר מהמשפחה הגרעינית, אז למה יצאתם לכיוון ירושלים?? פיקוח נפש זה דבר 'ציוני'?
שכן28.02.21
תבין! מותר להביא משלוחי מנות וגם מותר ילדים נשואים מחוסנים.
יוסי28.02.21
51
הצעה פנטסתית לחכי''ם החרדים הראשון זוכה .להיות נייד עם אופנוע למקרים כאלו להגיע למקום ולעשות סדר.יקבל הרבה לייקיםץ
יוחאי01.03.21
50
הבישה וחרפה.
ללא שם28.02.21
49
משה
בא נראה את כל המגיבים כאן שיזכרו את היום28.02.21
48
הורים חסרי אחריות ... ילדים אומללים... יש סגר אז לא יוצאים ... מה הטמטום הזה ... אני בעצמי יצאתי עם רכב לסעודת פורים בירושלים . ראיתי פקק רציני חזרתי הביתה... יכולתי להגיע אחרי כשעתיים וחצי נסיעה ... אבל ויתרתי... אני לא מפגר... חרדי מאוד אבל מפגר לא ...
חרדי חרד28.02.21
מה הקשר בכלל?
אורי28.02.21
אם יש סגר אז לא יוצאים(מתוך תגובת חרדי חרד) אז למה בכל זאת יצאת?? ואם לא יצאת איך ראית את הפקק?? אל תביך את עצמך!!!
שטויות01.03.21
47
או לפחות תשתוק!!!!!!!
גפני תתפטרררררר28.02.21
46
רק להזכיר לגפני, שחברי הממשלה זה הוא והמפלגה שלו!!!!
איש יהודי28.02.21
ולכן רק גפני בקלפי!
בדיוק.28.02.21
45
הכוונות שלהם בוודאי טובות, אבל זה כנראה נעשה ללא סמכות ואם כך זה חמור מאוד. האם אותו מפקד יסולק?... האם זה הגיוני למנוע על כל מי שבעל חזות חרדית לא להגיע לירושלים *בלי שיש חוק כזה*? נשמע תמוה. היכן החכ"ים? אולי עדיף להכניס את סמוטריץ... שלא יתפסו אותנו כמובן מאליו..
משה28.02.21
44
בכל תפקיד שיש שר מליכוד יש כישלון רגב והתחבורה אוחנה והאכיפה אולי הגיע הזמן להתחדש בראש ממשלה חדש ולא עבריין
הקרנף הנודד01.03.21
43
משועממים. מה העניין לבוא לירושלים, תחזרו הביתה, מגיע לכם. טיפה שכל לא היה מזיק
אריה28.02.21
42
ממש לא מקומם. מי שלא נשמע לבקשות לא להגיע מחשש להידבקות המונית - שישלם. אני ממש לא מרחם עליהם. על טיפשות משלמים.
מצוין.28.02.21
41
הייתי שם ואנשים נהנו לעשות טיול לירושלים מה גם זה אסור?
מה הלחץ?01.03.21
40
ילדים קטנים, לא יכולים קצת לחשוב בהיגיון ולהישאר בבית... פשוט הזיה, ככה להתאמץ בשביל לסכן אנשים.
חני28.02.21
39
גם תושבי הר יונה כבר שעתיים בפקק עם ילדים קטנים בלי אוכל ושתיה מי שיכול לצאת ולעזור שיבוא לעזור הם נמצאים באבו גוש מצוה לעזור
אברם יוסף פרנקל28.02.21
38
בוכין כמו ילדין קטנין, חבל שבחנוכה זה לא היה כך, היינו חוסכים,הרבה מתים וחילול ד
ללא שם28.02.21
אתה עוד מאמין לטמטום הקורונה!!!
44428.02.21
37
כל הכבוד לעולים לרגל. לא יקום אף אחד שיעצור אותנו. שכל מלכות הרשעה תעקר ותשבר.
מלאכי28.02.21
36
ארבע פעמים בשנה יראה כל זכורך. מי לא יודע שגם בפורים עולים לרגל? חבורת מטומטמים שמסכנים את הציבור
שני28.02.21
למה מסכנים את הצבור??? יש המון משפחות שהתחסנו דווקא עכשיו לפני פורים כדי לראות סוף סוף את ההורים אחרי שנה שלימה. במה הם מסכנים את הצבור יותר מהחילונים שהורשו לצאת לירושלים??? ולמה מפגינים בבלפור לא מסכן את הציבור??? ומה עם מסיבות בתל אביב?? לא מסכן את אף אחד???
חני01.03.21
35
אין מה לעשות - חוקים חייבים לקיים
כל הכבוד למשטרה28.02.21
מסכן שכמוך, שלא מבין שחבורת נוכלים ורמאים קובעים את ה'חוקים' ה'צחוקים' האלה. לנו יש רק את חוקי התורה.
יוסי28.02.21
34
והחברי כנסת יושבים להם המרצדס בושההההההה
פלונית28.02.21
33
שיבת ציון טכנולוגית ? משיח שחור על חמור לבן נראה מוחשי ביותר .
ישות יהודית 28.02.21
32
לא מבין,אמרו לכל אחד לחגוג את חג הפורים רק עם המשפחה הגרעינית. תישארו בבית ואז אף אחד לא יהיה תקוע בדרכים. אם חיים של בן אדם אחד ינצלו ,היה שווה כל הסבל. גם לי יש אחיינים שגרים בירושלים ולא ראיתי אותם כבר כמה חודשים. אבל צריך לשמור על ההנחיות כדי להציל חיים של אנשים. גם אם זה אומר לשלם מחיר אישי וחו
אבי28.02.21
מילים כדורבנות. יתכן והטענות של הנוסעים מוצדקות אבל הם כולם כתוצאה של זילזול בהוראות. כשבאים בתביעה לבית משפט צריך לבוא בידיים נקיות ופה לא רק שהידיים לא נקיות אלא נסיון ההתחמקות זועק לשמיים.
יהושע28.02.21
אתה מדבר על אחיינים??? אני מדברת על הורים שלא ראו את הילדים והנכדים שנה שלימה. הם עדיין בטראומה מהליל הסדר, כשכלונו עו האמנו למערכת המושחתת הזאת שבדיוק לפני כל חג התחלואה "פתאום" עולה. (הם כבר יודעים על כך חודשיים מראש...) ההורים שלנו -ורוב המשפחה התחסנה עכשיו לפני פורים בשביל לראות את ההורים. למה ל
חני01.03.21
צודק לחלוטין! הם הפרו הנחיות שישאו בתוצאות..
מישהו28.02.21
'הפרו הנחיות'. למה מי קבע אותם? חבורה של עוכרי ישראל. ההנחיות שלנו הם רק מה שה' מסר למשה בסיני.
שי28.02.21
הם לא הפרו הנחיות ההנחיות היו שאסור לנוע בתחבורה ציבורית הם נסעו ברכבים פרטיים
משהו28.02.21
31
לא הבנתי מה מזעזע . המשטרה אסרה בפירוש התקהלויות בפורים, גם לנו יש משפחה בירושלים ולא נסענו בגלל זה. אז על מה אתם בוכים? עשיתם בחירה? לקחתם סיכון? תבלעו את הגלולה המרה בשקט. גם ככה עשיתם חילול השם. ואתם כיכר, לפחות תשנו את הכותרות הדרמטיות האלו, כאילו מה קרה.
אחת28.02.21
30
לשמור על הבריאות. לא נוסעים ולא נתקעים
מאיר28.02.21
29
חפשו אותנו בקלפי נציגים שלנו... בושה
ללא שם28.02.21
28
משהו לא חלק פה
לא מפורט בכתבה האם אצל ה'לא דתים' היו לא28.02.21
27
אל דאגה מר גפני גם לכם זה יעלה ביוקר, הציבור הפסיק להיות מטומטם.
ביתרי28.02.21
מקווה. אבל לצערינו אמרנו את זה גם אחרי לג בעומר. ושום דבר לא קרה. המשיכו כרגיל. עצוב!!!
חני01.03.21
26
בינתיים גפני וליצמן חתמו לביבי שוב נאמנות לא מצביעים יותר ג
לייקי28.02.21
25
עם קשה עורף ..הושבתה התחבורה הציבורית לירושלים בכדי להפחית התקהלויות והדבקה אך הציבור לא מוכן לוותר אף במחיר חייו. אומרים שהחיים הם בית ספר אך לצערינו רוב הציבור חוזר וחוזר שוב ושוב על שגיאותיו.
בני28.02.21
24
יאלה אז מה קרה?????? !!!!!! מה צריך להשתגע
אריה28.02.21
23
ח. מ. ו. ר. קורונה
ללא שם28.02.21
22
תעשו כמוני פשוט אל תלכו להצביע גם ככה הכל שקרים ורמאויות
מרדכי היהודי28.02.21
להיפך. צריך המון ח''כים חרדים כדי שדברים כאלה לא יקרו
להיפך!!!28.02.21
ע"י לא להצביע כי אז החילונים יהא להם יותר כח והם בטח יעזרו לך חא חא חא טיפשים יורים עצמם ברגל, בחו"ל יודעים שאין ברירה, אם מצביעים יש כח ואם לא אז צרות כי הפגנות לא שייכות בחו"ל כי פשוט יקחו אותנו למעצר וזהו
אתה תרויח הרבה 28.02.21
21
הציבור יוצא בקמפיין "לא נצביע למי שהחניק אותנו עם סגר" בפרט בחגים
נא לפרסם01.03.21
20
לכו תתחסנו ותשמעו להם סגר אחר סגר ותהיו בובות שלהם ואז תבכו שעשו מחסום בפורים. צר לי לאכזב שגם בפסח יהיה מחסומים וגם בסוכות אם לא יבוא המשיח. אנו אשמים בכל היינו מהתחלה צריכים להפר הנחיות ולעשות הפגנות המוניות עכשיו כבר נהפכנו לבובות על חוט
נזכרנו מאוחר מידי01.03.21
19
לא בוחר בחרדיים יותר
משה 01.03.21
מי שמעוניין לחיות על פי התורה הקדושה אין לו למי לבחור מלבד לחרדים!
דדו01.03.21
18
וואו מסכנים...מזוודות.. ילדים ...איפה חברי הכנסת החרדים?????????????? עוד שלושה שבועות יזכרו בנו
חוי01.03.21
17
לא הבנתי את הקטע. אין להתקהל נקודה. מקווה בשבילהם שההליכה ברגל שעות תהיה הדבר הכי גרוע שקרה להם. מראה עוד שבועיים.
עוד הם כועסים?28.02.21
למה אוסרים על כולם להתקהל? מי שהתחסן כבר בשתי חיסונים? מי שהחלים? מה אנחנו חיות בכלוב? צריך לקבוע שהחל מעוד שבועיים פותחים הכל!!!! עד אז רוב אזרחי המדינה יהיו מחוסנים+מחלימים. מי שבחר לא להתחסן שישמור על עצמו, ולתת לאנשים לקחת סיכונים בעצמם. אנחנו לא טיפשים. מי שלא התחסן כי הוא מתנגד חיסונים, ויצטר
אני01.03.21
16
חמודים, צדיקים, אוהבי תורה, שהשם יראה את התשוקה לקדושתו ובזכות זה ימהר משיח צדקנו והגאולה ברחמים.אמן
ציפקה28.02.21
15
ידיעה מעניינת הם שכרו אוטובוסים עד החניון של הסטף שהוא הקרוב ביותר לירושלים ומותר היה להסיע לשם על פי החוק ומשם הלכו ברגל כמה קילומטרים בעיני ראיתי זאת
יאיר28.02.21
14
אחרי שאכלו הרבה ממתקים קצת הליכה לא יזיק מה יש מה עושים מכל דבר סיפור צריך להיות כמו מלאכים לקחת הכל בקלות ואז אפשר גם לעוף כמו מלאכים
RAFI28.02.21
13
נתקעתם מגיע לכם .! תתבישו לכם . עכשיו בגללכם יה' סגר בפסח והנה חיסלתם לנו עוד ליל הסדר ללא משפחה . מי אמר שצריך לעלות לירושלים לחגוג פורים ? גם לנו יש משפחה בירושלים ושנה שעברה לא עלינו כנ"ל השנה . !! כבר אין משמעות לחיי אדם ? אתם ממש בגדר רוצחים ! אנחנו כבר 10 חודשים מתפללים בבית ביחידות גם שבתות
יהודה אריה . 28.02.21
12
יופי, גפני דרעי ליצמן, כל הכבוד!!! תמשיכו להתבכיין שמתעללים בציבור החרדי ותמשיכו לא לעשות כלום. יכולתם להילחם בהחלטה השערורייתית הזו, יכלו הודיע את זה מראש, מה זה הסנדול הזה ברגע האחרון וזריית חול בעיני הציבור? את מי אתם חושבים שאתם מרמים???????
חרדי28.02.21
11
גמרנו איתו
נמאס מביבי01.03.21
10
כל המצטדקים למיניהם.. מותר למי שרוצה לחגוג איפה וכמה שבא לו אולי באים להורים שכבר מחוסנים כולם ושומרים? המשטרה וכל הממשלה הזו רשעים ארורים! פקקים הזויים בכל מקום בכלל החלטה אנטישמית
אני28.02.21
9
באדיבות סגן השר...
ירושלמי28.02.21
8
שושן פורים מיועד ליושבים מאחורי חומות.
128.02.21
7
סתם מוגזם
גכד28.02.21
6
גועל נפש של מדינה את החוקים לא חייבים לקיים אצטדיוני כדורגל מותר קהל גם לירושלים מותר לנסוע
אביעד28.02.21
5
תפסיקו עם ההתבכיינות חברה, יש פה מגיפה. תוותרו על שושן פורים. אפשר לחשוב! ועוד כותרת צהובה ״מזעזע״. מה מזעזע? שלא רוצים שתתקהלו? שבו בבית בשקט ואל תלכו עם ילדיכם המסכנים קילומטרים ברגל ותתלוננו על הממשלה אתם עשיתם עוול לילדיכם! לא הייתם אמורים מלכתחילה לעלות לירושלים. עליתם? תחזרו. תפסיקו להאשים את
מה מה? למה?28.02.21
זהו החיים נגמרו נהיה קבורים לעד בבתים כי יש קורונה? מי אמר מה קודם למה? אולי שמירה על השפיות חשובה יותר? אתם יודעים בכל מה זה לשבת בבית אחד קטן משפחה ברוכת ילדים? בבקשה לכו להתחסן ואז נוכל סוף סוף לחזור חיים נורמליים....
ללא שם28.02.21
4
מה אתם מתלוננים...דרעי וליצמן הצביעו בעד הסגירה.
מיכל28.02.21
סופסוף לקחו אחריות. אויייי. מה אתם בוכים?
מיכל28.02.21
3
אני בהלם מהכותרת.? מי אמר לכם לעלות לירושלים ?חיזרו לבית?נמאס לנו מהמתים עד מתי?
הלם!!28.02.21
כנראה מרוב ההלם אתה מדבר שטויות. תחזור אתה לבית ותתאושש מההלם.
זיו28.02.21
2
יפה! אני רוצה שכל מי שנשאר בבית או הלך ברגל. שגם ישאר בבית ביום הבחירות או שיתחיל ללכת ברגל לקלפי ויגיע לאחר הסגירה!!!!!! רק כך הנציגים יבינו... הם נוסעים ברכביהם הפרטיים ומשפחתם מסודרת. ואני הקטן נשארתי בבית???????
נשארתי בבית28.02.21
להיפך! אם יהיו הרבה ח''כים חרדים אז הם יצביעו נגד האפליות נגד החרדים וככה כן נוכל ללכת לירושלים בפורים..
חשיבה דפוקה28.02.21
בינתיים יש הרבה חכי"ם חרדים שלא עושים כלום.
מלאכי28.02.21
יורקים עלינו ואנחנו אומרים זה גשם! רק מזיקים החכים החרדים, כמה שפחות מנדטים עדיף. הפעם כל משפחתי המורחבת לא מצביעים בשום פנים ואופן!
גלות אחרונה!01.03.21
אתה רוצה שחרדים לא יצביעו וככה לא יהיה להם בכלל כח... עוד רשע
בקיצור01.03.21
1
כן, כן... "תעלה ביוקר למקבלי ההחלטות" אמר הבובה של נתניהו. רק לפני רגע חתמו לו על מסמך נאמנות. הסיבה היחידה שאני אצביע בבחירות היא בגלל כל ההסתה של החילונים נגדנו, ורק בגלל זה!
מ28.02.21
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24

חג הפסח

מה דין חמץ שנמכר לגוי שהתגייר בפסח? פינתו של ראב"ד ת"א | צפו

כיכר השבת | 26.04.24

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24
ש

תשואה פוטנציאלית של מאות אחוזים!

קרקע להשקעה במרכז הארץ, החל מ- 150,000 ₪

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

המשטרה מבקשת סיוע

נעדר מראשון בלילה: אולי ראיתם את ראובן בן 26 מבני ברק?

דוד הכהן | 25.04.24

"כמה גדלה אהבתה אליכם"

נחשף לראשונה: המכתב של אחד מגדולי הדור לנכדו היתום

חנני ברייטקופף | 25.04.24

ביקור חג 

כשהגר"ש גלאי והגרא"י דינר התפלפלו בלימוד | צפו בגלריה

חיים רוזנבוים | 25.04.24

הטור השבועי

עת הזמיר הגיע // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 25.04.24
ש

פארק מגורים חדשני

דירת החלומות שלכם במיקום הכי מבוקש בירושלים >>

כיכר בשיתוף ווסט פארק | מקודם

אור זרוע לצדיק

אלפים בהילולא השנתית לאדמו"ר רבי מאיר אבוחצירא זיע"א | תיעוד

חיים רוזנבוים | 25.04.24

היסטוריה ואקטואליה

הניסוי החדשני ב'מצות מכונה' גרר סכסוך בין הרבנים הגיסים

ישראל שפירא | 25.04.24

יְבָרֶכְךָ ה' וְיִשְׁמְרֶךָ

שידור חי | מעמד ברכת כהנים בכותל המערבי • צפו

כיכר השבת | 25.04.24

להוי כעפרא דארעא 

הגרמ"צ ברגמן שרף את החמץ סמוך למעונו | תמונות

חיים רוזנבוים | 25.04.24
ש

לכולם ובחינם

באו לטייל בחול המועד בחינם >>

כיכר בשיתוף בנק הפועלים | מקודם

ומשפע מצוות תפילין

כך נחגגה בר המצווה לנכד של גדולי הרבנים | תיעוד

חים רוזנבוים | 25.04.24