כיכר השבת

"ש"ס לא סיימה את עבודתה"

חיים ביטון: ילדיי בחינוך אשכנזי כי חיפשתי את הטוב ביותר

מנכ"ל רשת החינוך של ש"ס לשעבר, חיים ביטון, נשאל האם הוא מחנך את ילדיו במוסדות ספרדיים, הוא השיב בשלילה ותשובתו - עוררה סערה: "בחינוך מחפשים את הטוב ביותר", אמר ביטון (חרדים)

224
רפאל כהן | כיכר השבת | כ"ז באדר | 11.03.21
חיים ביטון
חיים ביטון (צילום: כיכר השבת)

חיים ביטון, עד לא מכבר מנכ"ל רשת החינוך 'בני יוסף' של תנועת ש"ס ומנכ"ל התנועה, מתמודד כעת מטעמה בבחירות לכנסת ה-24 והוצב במקום החמישי והמכובד.

הבוקר (חמישי) הוא התראיין אצל יקי אדמקר ודוד חכם, ברדיו 'קול ברמה', ובמהלך הראיון נשאל באשר לחינוך ילדיו - במוסדות אשכנזיים ולא במוסדות ספרדיים.

תחילה, התעוררה סערה, בעקבות ציוץ של אדמקר, שבו כתב כך: "ואוו ואוו. שאלתי הבוקר בקול ברמה את חיים ביטון, מועמד ש"ס לכנסת, למה ילדיו לומדים במוסדות חינוך אשכנזיים, וזו תשובתו: 'בחינוך מחפשים את הטוב ביותר, לצערי ש"ס לא סיימה את עבודתה בעניין הזה'".

בדקנו, מה בדיוק אמר חיים ביטון ולהלן התמלול המלא של תשובתו, לאחר שנשאל אם 'הילדים שלך לומדים במוסדות חינוך ספרדיים?'.

"אני עוסק בחינוך מעל עשרים שנה", השיב ביטון, "את המלחמה הזאת הגדולה, של כל אבא או אמא על הילדים שלו - הוא לא עושה על הילדים שלו, אם יש דבר אחד שלא מוותרים עליו ולא בגלל פוליטיקה, זה חינוך".

ביטון המשיך ואמר: "אני גדלתי בת"ת ספרדי ובישיבה אשכנזית, למה? כי לדעתם החינוך באותה סיטואציה היה יותר טוב, לא בגלל שהחינוך האשכנזי יותר טוב, זו עובדתית, וזו אחת הבעיות של הציבור הספרדי שבשבילם נועדה תנועת ש"ס. המטרה היא להביא לגאווה של הציבור הספרדי ולהביא ותו למצב שמוסדות החינוך של הציבור הספרדי יהיו במקום הכי טוב שיש.

"נכון להיום, בערים מסוימות, אני הייתי במגדל העמק 13 שנים, כששירתתי אצל הרב גרוסמן, הילדים שלי למדו בתלמוד תורה של הרשת. כשעברתי דירה לירושלים חיפשתי לילדיי את המקום הכי טוב בשבילם בחינוך ולא מעניין אותי שום דבר אחר. לצערנו תנועת ש"ס עוד לא סיימה את עבודתה להגיע למצב...

"כמנכ"ל רשת החינוך הקמתי תוכנית בתוך רשת החינוך שמיועדת לכאלו (בני תורה יותר, המשתמע מדבריו. ר"כ). אם היה לי ילד היום עד כיתה ג' הוא היה לומד בתלמוד תורה ספרדי שהוקם בתוך רשת החינוך החרדית".

מדבריו המלאים עולה תמונה מעט שונה לעומת הציטוט הבודד שיצא מהציוץ.

יתירה מכך, בתגובה שהוציא בעקבת הציוץ של אדמקר, הוא כתב: "מבין שצריך לייצר כותרות, אבל לא במחיר של לקחת שורה אחת מהראיון הבוקר, ולסלף אותה ולעוות את האמת. אמרתי בראיון כי בכל הערים יש לרשת החינוך התורני 300 מוסדות הטובים ביותר ראו לדוגמה בני ברק אשדוד בית שמש אלעד ושם כולם לומדים ברשת כולל ילדיי כשגרתי במגדל העמק.

"בירושלים הייתה בעיה ולכן הקמנו תחת הוראתו של יו"ר התנועה לפני כמה שנים מוסדות שנותנים מענה, ועל זה אמרתי כי אנחנו עובדים וימים ולילות כדי לפתוח עוד ועוד מוסדות טובים עבור הציבור הספרדי חרדי, ש"ס תמשיך לפעול בכל כוחה בנושא זה והעבודה לא הסתיימה עדיין. כל פרסום שורה אחרת שנלקחה מהראיון מעוותת את פני הדברים".

תוכן שאסור לפספס
224 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
193
מה זה משנה מה החברי כנסת אומרים התפקיד שלהם הוא בכלל לא לדאוג למוסדות אלא לעיקרי הדת וזה תפקידם שלשם כך נשלחו על ידי גדולי ישראל, זה שהם גם על הדרך עוזרים למגזר שלהם תגידו תודה זה לא המטרה שלמה נשלחו יהודי מאמין עושה את רצון הבורא ומקשיב לרבותיו כל השאר זה לשה"ר רכילות מחלוקת שבסופו של דבר יתנו א
יהודי חרדי12.03.21
192
מתכוון לתלמוד תורה מוסדי עולם. היה מת שהבן שלו ילמד שם... אין סיכוי שיתקבל
פחח11.03.21
צודק אבל אין על החום של הספרדים עדיף מכל רושם....!
A11.03.21
191
ממננוותתקקייםם נימאסתם
את האדם הטיפש הזה אריה מקדם11.03.21

הצגת כל התגובות

190
ולמה דרעי לוקח חתן לבת שלו מ'תפרח' ולא מ'פורת יוסף', אולי שיחפש בישיבה של 'חכם שלום' איזה תלמיד מיוחד, מה אצל חכם שלום כולם חמורים ??????????????????.
מכלוף בוזגלו11.03.21
שמור על הפה שלך יא שכנזי מגעיל
.11.03.21
מי אמר שזה אשכנזי שכתב את התגובה? אולי זה מזרחי שבאמת לא מבין את דרעי?
ר11.03.21
מה יש להבין יש עובדה שהחתן אשכנזי מי שלא מבין עובדות הוא החמור
יוסי12.03.21
189
אוי אוי אוי תפסו את הח"כ לעתיד. בינתיים דרעי, בוסו, אזולאי ועוד חכי"ם מכהנים הילדים והנכדים שלהם במוסדות אשכנזים פשוט בושה וחרפה.
מנחם11.03.21
188
מי ששולח את בניו למוסדות האשכנזים .
ספרדי ששולח את בניו למוסדות האשקנזים הוא11.03.21
187
כמנהל מוסד חינוכי מעולה ברשת נפגעתי ! מצפה למכתב התנצלות לכלל המנהלים ודי לחכימא
אלמוני11.03.21
186
הוא אומר בקול את כל מה שש"סניק חושב בלב !!! לפחות לא משקר- ש"ס הנוכחית מזכירה לנו מנהיגים ערביים שמקללים כל היום את המערב אך שולחים את בניהם ללמוד באוניברסיטאות הכי טובות בארה"ב ואירופה, הפוליטיקאים בש"ס צריכים להיות קצת פחות נחיתיים מהבוחרים שלהם ואז תתרחש מהפיכה תודעתית-חברתית
חרדי11.03.21
185
בושה!!!! אריה דרעי צריך לדעת כדי שהעם הספרדי יפרח שייקח מנהיגים שגאים בספרדיותם.. בכל פעם אני מצביישת בחברי כנסת האלה מחדש!!!! מה יש באשכנזים שאין בנו רק שנאה הם מכניסים בילדים
ללא שם11.03.21
184
מטומטם מה יש לך לשקר וללכת סתם אחרי האשכנזים אצל הספרדים יש מה שמתאים להם וזה הדבר הכי טוב בשבילנו
ספרדייה טהורה ואין כמו הספרדיםםםםםםםם!!!11.03.21
183
בבחירות הקרובות ש"ס נופלת
גילה11.03.21
182
פשוט אין מילים. השאלה האמיתית היא מדוע יש חינוך אשכנזי וחינוך ספרדי? איך זה שכל שאר המגזרים התקדמו הלאה?
מר בחור11.03.21
181
שילך הביתה הוא וכל הסשסניקי"ם הנחיתים
לכל11.03.21
180
בתור אחת ממוצא מזרחי - נמאס לנו לשמוע על "גאווה מזרחית" וכו תחיו רגיל, ישראלים. יותר מדי התעסקות בעדתיות. רק בשס נשארו נציגים לכל מוצא. תשחררו.
חרדית11.03.21
179
שום סערה. איפה למדו בניו ונכדיו של מרן הרב עובדיה ? יש עליה במוסדות הספרדים,אבל זו בהחלט זכותו
אברהם11.03.21
178
הלכתם רחוק מדי.... למה איפה לומדים הילדים והנכסים של אריה דרעי?? ושל כל הרבנים הספרדים המקורבים אליו???
ללא שם11.03.21
177
למנכ"ל רשת החינוך של ש"ס יש הפרולגיה להכניס ילדיו אצל האשכנזים כי תמלוגו משכורתו מרשת השנסקית מכובדת, ולכן יכול לעמוד בדרישת התשלומים שמנהלי חיידרים האשכנזים גובים עוד כמה מאות ש"ח במזומן כל חודש על כל תלמיד ספרדי, הנקרא די ווייסע געלט.
מנהלים אשכנזים11.03.21
176
מסקנה : אנו הספרדים נחיתיים ! . חושבים שהדשא של השני יותר ירוק
3511.03.21
175
כספרדייה ששולחת את ילדיה למוסדות אשכנזים. אבל אני ובני ביתי מצביעים שס!! וחובה על כל ספרדי/ה לחזק את שס!!! כדי לחזק ותמוך בכל בני ספרד ולשמר את המסורת הספרדית. לפיה אנו נוהגים בבית. וגם כדי לחזק ולקרב ילדי ספרד הרחוקים ללימוד תורה . לחזק את הפריפריה בניית מקוואות ובתי כנסת. ולדאוג לרווחת החלשים. כי
ש.פ14.03.21
174
עוד הוכחה שהפעם צריך לתמוך בבן גביר וסמוטריץ. מאסנו בחרדיות מדומה וחיצונית. צריכים להכניס את מי שבאמת נלחם בשבילנו, ולא רק בדיבורים מלמעלה, על כל הקדוש לנו.
מאוכזב שס12.03.21
זה דיבור רק של מישהו שמצביע יהדות התורה
נו!!! באמת13.03.21
173
יה ספרדי נחיתי לך תתחנן לאשכנזים שיקבלו את כל הצאצאים שלך למוסדות שלהם ויסחטו ממך מלא הכסף העיקר שיהיו במוסד אשכנזי בשביל הכבוד שלך אבל זה הכי מראה כמה אתה מתבייש במה שאתה ומה נירא לך שהחינוך האשכנזי הכי טוב?????? אז ממשששש לא!! עובדה שהציבור הכללי ,החילוני הולך לכיוון של החינוך הספרדי אז זה כבר א
שירן11.03.21
אין לך מושג אל מה אתה מדבר!
ליאור12.03.21
תני שם אחד של סמינר חבדניק טוב? לא ידוע לי על כך.....
ש.ש12.03.21
172
טיפש
ללא שם11.03.21
171
איכס גועל נפש של בנאדם שכך מדבר
ללא שם11.03.21
170
אם חיים ביטון לא יפוטר לאלתר על האמירה האומללה הזו אני וכל משפחתי לא נצביע שס לעולם!!!
אמירה אומללה אוי לנחתום שמעיד על עיסתו!!11.03.21
169
אידיוט
ללא שם11.03.21
168
אני ספרדי ולא אצביע לכם חשוב שחכם שלום כהן ישמע ויידע מה שאמרת ייענו רשת טמבלית ולא רשת החינוך יחי הרב עובדיה חבל שאינו כאן לשמוע את שטויותך
אהבל11.03.21
167
את מה שעושים כל ראשי שס במשך שנים בבריכה, חיים ביטון הביא אותה מהמקפצה.
גד11.03.21
מדויק
אהבתי11.03.21
166
חברי הכנסת של ש"ס חבורת צבועים לא מאמינים בעשייה של עצמם . ולא דומים בכלל לקהל יעד שלהם בטח הם וילדיהם המשוכנזים מצביעים בכלל לג'
רוני11.03.21
165
פעם היה לאשכנזים מה למכור לנו לפני 40 ו50 שנה היום הם יכולים לבוא ללמוד מאיתנו אנילמדתי בחידר אשכנזי שהכניסו מכות רצח לתלמידים שחלקם משוגעים מטופלים חלקם יצאו גווים גמורים ובנס בי לא נגעו ,אבל למדו אולי פשט היו ילדים טובים והיו ילדים פירחחים זה שטויות במיץ עגבניות לומר פתחנו מסגרות לבני תורה זה נכו
מנהל ביס 11.03.21
164
שסניקים צבועים..חכו לבחירות !
ללא שם11.03.21
163
חחחח גדול בושה להצביע שס תצביעו כבר ישר ג או סמוטריץ
אבי11.03.21
162
כזה מטומטם אפס
גדי11.03.21
161
מצער מאוד שגם עתונאים משלנו נכשלים בהתמקדות במשפט אחד, מבלי להתייחס לשאר הדברים דנאמרו
ללא שם11.03.21
160
כל ספרדי יודע שמוסדות האשכנזים [ברובם] יותר טובים אז תפסיקו להיות צבועים
daniel11.03.21
159
נחיתי. אתה ההית מנכל של רשת שלא מאמין בהם??? על מה קיבלת משכורת ???על חשבון משלם המיסים ?
אבי 11.03.21
158
קוראים לזה מכבסת מילים! ים ספרדים דוחפים בכח למוסדות אשכנזים... די!! לכו למוסדות שלכם!! ודי לבכות שלא מקבלים אותכם!! בכיינים
ללא שם11.03.21
צודק במאה אחוז חבל שביטון דיבר ככה אולי בגלל זה יבאו עוד ספרדים צריך להעיף את הזבל הזה מהמוסדות שלנו
אשכנזי11.03.21
157
shlomi B
הבחור הזה ביטון ידוע כמושחת גדול11.03.21
156
זה לא משנה זה אותו הדיבור רק במילים יותר מכובסות.
שיר11.03.21
155
אנחנו אשכנזים ושולחים את ילדינו למוסדות ספרדים כאן ברכסים ויש כאן עוד כאלה. האמת שהמגמה מתחילה להתהפך
מירי כץ13.03.21
154
אני לא מבינה מה יש לכם להתעצבן, הציבור הספרדי הוא לא הומוגני, יש המון ספרדים בעלי תשובה לא מודרכים, והמון שגדלו בבתים מסורתיים שהתחזקו, וטוב שכך ב"ה, אבל יש הרבה שנשארו עוד עם סממנים מהעולם החילוני, אם זה בהשקפה, בסגנון דיבור, בשמירה על קשר עם משפחות חילוניות, עכשיו המשפחות האלו אי אפשר לזרוק אותם ל
ספרדיה גאה12.03.21
צודקת
מירי12.03.21
153
הפעם אני עם בן גביר. צריך שליחים מסורים ונאמנים עם הרבה ענווה ועין טובה.. שמעתי משכן שהולכים להצביע ט' שט' זה עין טובה.
די להתנשאות11.03.21
152
למה סמינר .... אשכנזי בוהק ואני מכירה לא אחת שיצואו מישם עם מיכנס אז להרגעעע
.11.03.21
151
מה זה קמפיין בחירות נגד שס?
רר לי זה נראה כמו קמפיין בחירות נגד שס?11.03.21
150
מהיום צריך לבחור נציגים אמיתיים לתנועת שס... נציגים ששולחים את ילדיהם למוסדות המפוארים שלנו של הספרדים... מי ששלח או שולח את ילדיו או נכדיו לאשכנזים שילך לייצג את אגודת ישראל ולא אותנו !!! נציגים שלא רק מסדרים משרות גבוהות לכל אנשי שלומם ותכלס רק בשביל זה הם ספרדים.
מיכוש11.03.21
149
לכל העסקנים הבינונים בשס שמקנאה מנצלים הזדמנות לסגור חשבון עם המטאור שקידם את הרשת ואת הסיעה דור קדימה. יש כזה דבר שנקרא ארור מכה רעהו בסתר. מנובלים שכמותכם. לא ביטון הסיבה להפסיק להצביע שס אלא אתם עסקנים גמדים צרי עין וכפוי טובה.
שסניק ותיק11.03.21
148
אוי אוי אוי בגלל ביטון עכשיו עוד ספרדים יגיעו למוסדות שלנו!!!! צריך להוציא את כול הספרדים מהמוסדות ודחוף!!!
אשכנזי11.03.21
תירגע יה אשכנזי טמבל!! אל תידאג הרבה ספרדים לא צריכים את האשכנזים עם האף הגבוה שלהם
שירן11.03.21
147
היום אין כל מעלה ללמוד אצל אשכנזים. אדרבה הרבה חוצפה ועזות רואים אצלם
אבנר11.03.21
146
בגללו ובגלל עוד כמה כמוהו המוסדות שלנו נראים כך
הודיה מתתוב11.03.21
145
אנשים עם מוח צר וחשיבה פרימיטיבית. בואו אלי ותראו איזה ילדים יצאו מהחינוך הספרדי. תודה לה'. חכמים, אינטליגנטים, מנומסים, מכבדים, מוכשרים... כל מי שחושב שאי אפשר אצלנו לגדל ילדים טובים סובל מדעות מיושנות .
שושי11.03.21
צודק בכל מילה!!!!!!! החינוך הספרדי הוא טוב
נכון!!!!!!!11.03.21
144
חינוך זה לא הכל דרך ארץ יותר חשוב.
עופר11.03.21
143
תתבייש לך
ללא שם11.03.21
142
החינוך לא טוב ? אז מה הוא עשה שנים במעיין החינוך התורני ??? משכורות המורים לא מקבלים בהרבה מקומות אין תנאים בסיסיים... חבל
ללא שם11.03.21
141
והנה האמת . אפילו ששס תקים מוסדות פאר אא הביטונים והדרעים יזחלו על 4 למוסדות שכנזים כי עבד יש לו מנטאליות של עבד שמחלחל לבניו נכדיו עד עמלק
מזוזניק גאה11.03.21
140
אני ועוד הרבה כמוני ספרדים אמיתיים הרבה יותר "שסניקים" מהרב ביטון ומהרב אריה דרעי וכל צמרת שלטון שס. אנחנו שלחנו את בנותינו לבית מרגלית ולישבות קדושות של ספרדים בגאווה גדולה. ויצאו לי בכל אופן ילדים לתפארת תודנ לה. אז אולי זה אומר שאתם שסניקים בשביל הכסאות הגבוהות ! ולא כי אתם באמת מאמינים בספרדים
מירב11.03.21
139
לא מאמינים בעצמם.. שימו לב לדבר ההזוי הבא: מנכ''ל רשת החינוך 'בני יוסף' של ש''ס ומקום 5 ברשימת ש''ס לכנסת - שולח את ילדיו לת''ת אשכנזי! הוא לא מאמין ברשת חינוך שהוא המנכ''ל שלה?? בושה, פשוט בושה. חבר'ה כולנו מבינים שש''ס זה אוסלו ואי-אמון בעצמם, וג' זה גוש קטיף, וגפני שמצהיר שוב ושוב שהוא שמאלן. הבר
הכל בלוף11.03.21
138
תצביע לאשכנזים הם החינוך שלהם הכי טוב עלק צוחק על ספרדים בושה
חיים קש14.03.21
137
צודק במיליון אחוז
חני אבידן12.03.21
136
אני כותב את זה כי אני כועס על ש`ס במיוחד דרעי..הנכד של דרעי בירך על תפוח כך לידי....בורוך אותו....... מיילך העויילם ...כמובן הוא לא למד זאת בת`ת ספרדי..
ספרדי 11.03.21
רבי נחמן אמר שבסוף כולם יהיו ברסלבים, ואם לא ידעת רבי נחמן נולד באוקראינה, רבי נחמן גם בירך ככה על תפוח עץ... אגב המבטא התימני יותר דומה למבטא האשכנזי, וידוע שהמבטא התימני זה המקורי, גלות תימן לא נדדה בהרבה ארצות כמו גלות ספרד ואשכנז
כ11.03.21
המבטא התמני לא דומה יותר לאשכנזי. יש להם ח' ע' א' ה' צ' בהגייה ערבית כחל מהעדות מרוקו למשל, וי'ו כדבליו גם כחלק מהעדות (עיראקים) ואין חוילם עם יוד כמו האשכנזים, רק בקמץ שהם מבטאים את זה כחולם ספרדי גם לא אשכנזי ממש. וידועה שהמבטא התמני זה המקורי וכו' וכו'
נו באמת12.03.21
135
אני כבר החלטתי הפעם אני לא מצביע שס
דוד11.03.21
הפסד שלך
שם12.03.21
134
סתם אהבל
אלי11.03.21
133
חיים ביטון מילים כדורבנות!!!!
אשכנזי11.03.21
132
נכון אין על החינוך האשכנזי תיתפוצצו
שמוליק11.03.21
131
תכלס, הוא צודק.
הוא זכאי11.03.21
130
לא פלא.מי נמצא בראש ש"ס? עבריין מורשע
אבנר11.03.21
129
חמור גדול כך מדבר וכי התורה ניתנה רק לאחינו האשכנזים.פשוט טיפש ומושפע
יצחק11.03.21
128
אני מזועזע מנכ"ל רשת החינוך של שס לא מאמין ברשת שלו עצמו
מוטי11.03.21
127
ביגלל זה כולם עם ג
מבין עינין 11.03.21
126
ישנם הרבה מוסדות ספרדים טובים , הא זה לא של שס סליחה.
בושה11.03.21
125
מי רוצה אותו בכלל? שבאבניק שהכניס את הילדים שלו לאשכנזים רק בגלל פרוטקציה. ילדי מתחנכים אצל הספרדים ושם זה הטוב ביותר. בושה.
אמיתי11.03.21
124
חיים ביטון .... תתבייש לךךךך נציג ספרדי בוגד ודוחה תעוף לנו מהעיניים דרעיייי איפה אתה כדי להוציא אשפתות מתוך המפלגה ????
ללא שם11.03.21
123
מה לעשות פוליטיקאים שקרנים וצבועים ככה זה כל הח''כים הספרדים כולם שולחים למוסדות אשכנזיים
אמת11.03.21
122
אם אתה ביטון לא סומך על העשייה של עצמך איך אתה מצפה שאנחנו נסמוך על העשייה שלך??
לוי11.03.21
121
תנועת ש"ס מנציחה בכוח את הגזענות.
יהודי סובל11.03.21
120
רק כדאי לזכור לאיזה ישיבה שלח מרן הרב עובדיה זצוק"ל את בנו הרב יצחק... כנראה שגם מרן ראה לנכון לא למעט מאיכות החינוך לבנו בגלל העדה שאיליה השתייך.
תזכורת12.03.21
119
ספרדים תמימים.. תתפכחו!!!!!! נח להם שאתם דפוקים עניים ונזקקים. אם לא תהיו לא תהיה מפלגה ולא תהיה להם עבודה.... אנחנו התפכחנו.. עברנו משס לחבד... הבדל שמים וארץ הילדים טובים מחונכים מצליחים ודוגלים רק באמת
ספרדיה11.03.21
118
אין מה להתעצבן על חיים ביטון. הרי כל הנציגים של ש"ס שולחים לאותם מוסדות אשכנזים נחשבים. ולא רק הם, יש בנינו עוד הרבה ששואפים לשלוח את הילדים שלנו לשם. הוא בסך הכל אמיתי ואומר את הסיבה של כולם.
לוי11.03.21
117
הייתי מת לראות את החרדים מחוץ לממשלה, הסיבה אחת, ידאגו לעצמם ולא יסמכו עלי ועל אחרים למימון, ככה יהיו אחראים יותר לילודה, וגם לרווחה של הילדים שלהם
חדרה מערב12.03.21
116
אפשר לדבר עליו מה שרוצים אבל אריה דרעי הספרדי המובחר שולח את הבנות שלו ל"חדש", שזה הסמינר שהכי מזוהה עם האשכנזיות. אז שיפסיקו לבלבל בשכל!!!!!
שטויות11.03.21
בימים שדרעי שלח את הבנות שלו לסמינר לא היה עדין סמינר ספרדי טוב וכולם יודעים את זה! אז די לבלבל בשכל!!!!!!!!!!!!!
אני12.03.21
וכאילו עכשיו כן יש סמינר ספרדי טוב??!!
שטויות12.03.21
115
גם אריה מלמד את ילדיו בחינוך האשכנזי. הבחור פשוט ישר.
משה11.03.21
114
אריה דרעי אם יש לך שכל והרי יש לך תפטר את האדם המסכן הזה דחוף למה הוא עוד יוריד לך קולות
ללא שם11.03.21
113
אני מכיר את שס משנת תשמד . בשנת 1988 כבר הבנתי מי אלה הנציגים דרעי יאיר לוי פנחסי ושאר ירקות והנה לנו התוצאות היום.
בני11.03.21
112
תמיד הצבעתי ש"ס. אבל הפעם בגלל חיים ביטון. וכל החברה של ש"ס - אני שוקל. זה הזויי מה שהוא אמר כאן. שיחזירו את המפתחות. אם הם לא מאמינים בעצמם, ובחינוך שהם מנהלים, אז שיחזירו את המפתחות. הם לא ראויים להנהגה. דבר ראשון תאמין במוסד שלך. מה המסר שאתה מעביר להורים שהילידים שלהם נמצאים בבני יוסף. אם ה
דוד11.03.21
111
חבל שאין עוד מפלגה טובה ואיכותית לצבור הספרדים שומרי התורה ...במקום זה ברירת המחדל שלנו זה להצביע לשקרן מחלוף המרוקאי הגזען כלפי שאר עדות המזרח לא רק לאשכנזים.
אני11.03.21
110
עדיף כבר להצביע למקור, לג' ! יש עשרות אלפים שהתחנכו שם, וזה הכרת הטוב , עדיף לג' ולא למזייפים .
עדיף ג'11.03.21
109
היה יותר דיפלומטי אם היה עונה ששלח בגלל אשתו האשכנזיה
אשכנזית11.03.21
108
לפני שנתיים פניתי לרב בוארון שימליץ עבור בני לישיבה אשכנזית, הרב אמר לי שהוא מקפיד שכל נכדיו ילמדו רק בישיבות ספרדיות ואינו ממליץ או משתדל עבור בחור ספרדי לישיבה שאינה ספרדית!!! אם נציגי שס היו נוהגים כך, הכל היה נראה אחרת!!!
תלמדו מהרב ....11.03.21
107
אויש באמת חשבתי שעלינו רמה מהשיח המטומטם והילדותי הזה... לדעתי צריך ללמוד ביחד אין שום הבדל בין אשכנזים לספרדים כולם טובים וזה תת רמה להמשיך ללבות את הגזענות הילדותית הזאתת
מישהו11.03.21
106
בן אדם סתום כמו כל מפלגת שס
ללא שם11.03.21
105
למוסדות הספרדיים של הרב זעפראני לא יקבלו אותו, הוא בעלב'ת ולא אברך. והאלטרנטיבות ודאי פחות טובות.
מבין עניין11.03.21
חרטא, יקבלו אותו על שניים. כמו שגם במוסדות האשכנזים מקבלים בנים של אנשים חשובים ואם כסף אפילו שמבחינת האורח חיים הוא לא היה אמור להתקבל.
נו נו11.03.21
104
זה בדיוק למה לא אצביע ש"ס בבחירות הקרובות. גדולי המפלגה לא שולחים את הילדים שלהם למוסדות ספרדיים אבל מצפים שה"עם" ישלח. מה אתם משדרים בזה? . טמבלים. הדג מסריח מהראש ולכן גם מתנקה מהראש. 30 שנה, מאז שאני ילדה אתם בוכים על אותם דברים. אפליה גזענות.. אבל לא עושים שום מאמץ אמיתי כדי למגר זאת. תכלס י
מימי11.03.21
את צודקת בהחלט היותר אליטה במגזר הספרדי שולחים את ילדיהם למוסדות אשכנזים נחשבים. וכבר אמר הרב עובדיה יוסף "אנו נמצאים בגלות של האשכנזים". ובאמת רוב הנציגים של ש"ס בנויים על אותה אליטה. ומה מה נעשה לא יהיה אפשר באמת שספרדים ואשכנזים יחיו כשני עמים ותהיה חייבת להיות הטמאות בחברה הכללי. בע"ה יבא המשיח
אין מה לעשות11.03.21
תעשה טובה לאנושות ואל תצביע
מימי11.03.21
103
אני לא מבין על מה הרעש זה שביטון שולח לת”ת אשכנזי זה הסיבה להצביע ש”ס כדי שהנכדים שלנו ילכו מראש למוסד ספרדי משלנו וכל האשכנזים פה שכותבים שהם ספרדים ולא יצביעו ש”ס חכו למוצאי הבחירות כשיהיה 10-6 לטובתינו תנסו להחזיר את כל הבחורי ישיבות שמאסו בזקנים שלא עושים כלום חוץ מלצעוק ובוחרים סמוטריץ’ בברכת:י
ללא שם11.03.21
102
לא הבנתי על מה כולם פה מזועזעים- זה אומר שאו שאתם תמימים ברמות שלא ידעתם את זה או שאתם מעדיפים את החכי''ם הזקנים שלהם שאפי' להודות על האמת לא מוכנים, סוף סוף מגיע נציג אמיתי ששם הכל על השולחן ומודה על האמת שהמוסדות הליטאים מוצלחים יותר, והעבודה של שס היא לקדם את המוסדות הספרדים-וכל עוד המוסדות שלהם
יאיר11.03.21
101
סוף סוף יש שם נציג שאומר את האמת בפנים ולא עובד על עצמו ועל הציבור-מסתמא הוא הח''כ הכי מוכשר שם ברשימה
יאיר11.03.21
100
חיים ביטון היקר! לך תייצג בהידות התורה את המוסדות שאתה אוהב ומחובר אליהם. מקומך לא בשס
ללא שם11.03.21
99
רק בשביל העובדה בני דודות שלי למדו בבתי ספר וסמינרים אשכנזיים ואחיות שלי בספרדיים ואין שום הבדל בניהם בשום דבר רק שהם היו צריכות להיתחנן להיתקבל ואנחנו נשארנו עם ראש למעלה וגאוה ספרדית שמרן ע"ה הנחיל לנו כנראה שביטון לא רוצה להיתאמץ בדוגמא אישית בבית שלו וחושב שחינוך ילדים תלוי רק במוסד לימודים. נקו
ללא שם11.03.21
98
אל תשכחו שאישתו אשכנזיה
יוכי11.03.21
97
צודק במאה אחוז אין מה לחפש במוסדות ספרדיים אין להם את היכולות לנהל משהו רק יודעים לעשות חפלות ולהשתמש בבוקסה. סתכלו על המדינות הכושלות ממנה הם הגיעו…
מאור11.03.21
למה מאיפה האשכנזים הגיעו מפולין ליטא ואוקראינה מדינות כושלות פי כמה וכמה עד היום אין שם ברזי מים הכל שם כושל הרבה יותר ממדינות ערב. אשכנזים הגיעו מאירופה זה לא אומר מגרמניה או מצרפת המתקדמות הם הגיעו ממקומות שעד היום הם פח
מזעזעע11.03.21
96
בואו נודה על האמת שס מתאימה למורוקאים הבכיינים. אפליות,לקחו לי שתו לי מגיע לי. בושה. חאלס עם האומללות והמסכנות.
עירקי גאה11.03.21
95
בה. העפרון הכי לא מחודד בתנועת שס והמערכות המקבילות. תניח את המפתחות ולך, ציבור בני התורה הספרדים מאוכזב .
יוסי בן חמו11.03.21
94
אני ואישתי לא מצביעים לש`ס יותר,בושה וחרפה של מיפלגה.כל החתנים של דרעי משתכנזים....הנכדים שלו דוברי אידיש .מי שהוא ספרדי עם כבוד לא יצביע להם.
ספרדי עם כבוד11.03.21
93
מקומם מאוד שכן חברי הכנסת ורבני ערים בקיצור כל הספרדים
הבכירים שולחים את ילדיהם לחינוך אשכנזי ,11.03.21
92
הוא ממש לא צודק!!!! גם יש הרבה מוסדות ליטאים לא משהוו בכלללל!!!!
שירן11.03.21
תכלס....
מישהו11.03.21
91
לאליט של ש"ס המוסדות שלהם לא מבפיק טוב והילדים והנכדים שלהם לומדים ( ותמיד למדו אפילו שהן לא היו ברמה!!!)בסמינר החדש ועוד סמינרים אדכנזיים!! הבנים והנכדים בישיבת בחברון
ספרדי-אדכנזי11.03.21
90
צודק 100% בחיפה יש תלמוד תורה מורשת התורה של רשת ש"ס.מנוהל בצורה רשלנית ומחזיק בילדים משכבות מצוקה ספרדים,מי שנמצא שם סובל.
אריה11.03.21
89
בושה וחרפה אתה מבזה את הציבור הספרדי ואתה בעצמך הנצחת את האפליה לעולמי עד נגד הציבור הספרדי!!!!! חיים ביטון אתה לא ראוי לייצג שום ספרדי ובפרט לא בתנועת ש"ס!!! אני מצביע ש"ס במשך שנים והיום אני מתבייש ושוקל טוב מאוד את צעדיי!! לא יאומן שח"כ ספרדי אומר משפט כ"כ מרושע וטפשי שהאשכנזים יותר טובים מאי
חיים11.03.21
88
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח גדול וזה גם עצוב
גיימס הטפילד11.03.21
87
בטח הוא יעדיף לשלוח למוסד אשכנזי סוג ז' ולא למוסד ספרדים הכי טוב
בושה11.03.21
86
יוכי
מצער מאוד, כי גם עיתונאים משלנו נכשלים ב11.03.21
85
פרחח ושבבניק שיסתום את הג'ורה שלו המכוער הזה, מי הוא בכלל, לא שווה יחס, איך מחזיקים דבר כזה בש''ס?????? איך??????? מרן מתהפך בצורות נבזות שכאלה
שלומי11.03.21
84
אוי
תתפטר. אם כך אין הצדקה לידי יוסף בושה11.03.21
83
בקיצור נוכל כמו הבוס. תמשיכו לגונן על הזויים קרימינליים שכדי לבכות על מרן צריכים בצל.
חשף את פרצופו.11.03.21
82
בא לתקן ויצא מקלקל עוד יותר. הוא עדיין מודה שהחינוך הספרדי של ש"ס בירושלים גרוע. פשוט בושה וחרפה שהוא מנכל רשת החינוך וגרוע מזה מועמד שס לכנסת. בושה לנו הספרדים. עשה את הבושות. ונכון הוא תרם לתנועה אבל גם אלי ישי תרם לתנועה ואחר כך הרס. ""כשטיפש זורק אבן לבאר אלף חכמים לא יוכלו להוציא אותה"
דני 11.03.21
81
דיבר הרבה כדי לכסות על האמת: ילדיו במוסדות אשכנזיים.
דתי לאומי11.03.21
80
כשאני רואה את הקמפיין של ש"ס "עזרה לחלשים" מיד מתעורר אצלי חשק לא להצביע להם ש"ס מנציחה את הנחיתות במקום לללמד לדוג הם עדיין מאכילים בדגים
שוקל את צעדיי11.03.21
79
אני מצביעה ש"ס, אבל התשובה שלו טמבלית גם אם הוא שולח לאשכנזי
נועה11.03.21
גם אני שס
שס12.03.21
78
שס -שוללי ספרדים - החזירו לישנה את העטרה של האשכנזים ומגדילים ומפארים אותה על חשבון הספרדים. מחקים אותם בלבוש.בשירה ובדיבור ובהכל. אין לי בעיה עם האשכנזים אותם אני מכבד אבל מה על המסורת הספרדית המפוארת.
שס - 11.03.21
כל מילה פנינה. יישר כוח!
מימי11.03.21
77
הספרדים מודים בפה מלא שהם פחות טובים מאשכנזים, והם עדיין בוכים למה גם האשכנזים חושבים אותו דבר...
איש יהודי11.03.21
76
נו נו.....
חיים ביטון11.03.21
75
איך רואים את התגובות
לכתבה הזו?11.03.21
74
זה לא רק הרמה הגבוהה אצל האשכנזים, זו גם השתדלות כדי שבחסדי ה' צאצאיו יתחתנו רק עם אשכנזים.וזה קצת בעיה, כי החינוך האשכנזי מבוסס על הפסוק בספרים הקדושים "לא יבוא עמוני מואבי וספרדי בקהל ה' עד עולם."
שיכור11.03.21
גדוללללללל
יאההההה11.03.21
73
יוסי
מה לעשות כמה שהוא צודק!!! 11.03.21
72
אין גבול לבושה והחרפה.. כמו כל ראשי שס
יעקב11.03.21
71
ובגלל זאת "בוחרים ג " מה לא ברור ?חהחה
מבין עינין 11.03.21
רק שס
שס12.03.21
70
בושה! הוא מנכ"ל הרשת והוא האחראי לכישלון לשיטתו! הדיוט!!!!!!!!!
לכל11.03.21
69
שסניקים אתם כנופיה של אפסים .
שסניק בדימוס11.03.21
68
עשה את הפדיחה
ישראל ציוני11.03.21
67
לא יעזור אתה לא תברח מהשם ביטון אפילו תקח את הילד לטוב ביותר יאהבל, ככה צריך לענות לך
ללא שם11.03.21
66
חיים ביטון גמט,145 הקם הקם את מזלי .יש לך ממש פרצוף של אשכנזי. ..איינשטיין או גולדמן אני לא יודע.לך לאכול כשכשו תפינה ומקרוד וחומוססס.ואל תבלבל את מוחם של הספרדים.
אבאתו11.03.21
65
מכל התגובות הגזעניות והחשוכות שצצו כאן אני מבין למה עדיין שס תהיה על המדף עוד הרבה שנים. חשבתי שהנושא העדתי פג תוקף אבל אולי צריך 'לשמוח' על הנפילה של ביטון כדי לראות את התמונה הגדולה כמה גזענות ושנאה יש אצל 'אחינו'
שסניק ותיק11.03.21
64
בושה
40 שנה בשלטון וגפני מחזיק את אריה ב... א11.03.21
63
אני גמרתי גם ש"ס הספרדים לא יודעים לחנך???????? צודק!!!! הם לא הצליחה לחנך אותך להיות גאה במורשת שלך.. לא לשנוא את עצמך... לא להיות נחיתי... לא להיות משתכנז... בושה וחרפה הם שבט האצולה שמושל בנו הציבור האספסוף
דוד11.03.21
62
"מורשת התורה" בחיפה תלמוד תורה של ש"ס גרוע ביותר.מנהל מושחת שנמצא שם.בקרבת נרקומנים,נמצא בשכונת הדר בחיפה
אודי11.03.21
61
ע
לא מובן למה11.03.21
60
קנאת סופרים תרבה חכמה לכל אחת מהעדות יש מה ללמוד מזולתה.
יוני11.03.21
59
ג'וב סקיוריטי
זהו שס סיימה את עבודתה הטובה לשעתה והגיע11.03.21
58
הדיוט
ללא שם11.03.21
57
בושה וחרפה אני במקומו ההיתי קובר את עצמי אם אתה בשס בשביל לשלוח תילדים שלך לאשכנזים? אם ראשי שס שיענו הקימו אותה בשביל שאנשים ספרדים ירימו טיפה את עצמם הם עצמם שולחים לאשכנזים אז מה נישאר??? אתה ודרעי וכל האנשים של שס צריכים חשבון נפש גדול אתם אנשי ציבור ממש בושה
יוני11.03.21
56
עשה את הפדיחה כפעיל שס אני קורא להתנצל או להתפטר פשוט בושה שהאיש הזה מייצג אותי
דוד11.03.21
55
בושה חיים ביטון
ללא שם11.03.21
54
מצחיק להסתכל על רמת הפוליטקאים של ש"ס, חבורת שרלטנים שכאילו מעניין אותם הציבור הספרדי ותרבותו, יש לציין שחלק גדול ממצביעי ש"ס איכותי יותר מנציגיו בכנסת, משכיל יותר מבין יותר אינטיליגנטי יותר, הם חושבים שאם יירשמו את ילדיהם לחינוך אשכנזי יקבלו חינוך טוב יותר, הם לא מבינים שמפלגה שאינה מחוברת למה שהיא
ללא רמה 11.03.21
53
דרעי יגיד, חכם שלום פה קדוש ויעשה הפוך ממה שאומר וממה שחושב, שצריך לשלוח למוסדות הספרדיים ולחזק אותם שאם לא כן, מדוע ולשם מה ש"ס קמה? הסיבה שלשמה נוסדה ש"ס התמוססה ולש"ס אין זכות קיום. ראו את הרב דוד יוסף נכדיו לומדים במוסדות ספרדיים. כל הכבוד לו. אז מה לכם כי תלינו אדון דרעי ואדון ביטון שעושים הפוך
גפני צודק!11.03.21
52
בקיצור מה שאתה אומר י'ביטון....זה שש"ס אחרי שנים רבות בפוליטיקה ועם הרוח הגבית שקיבלתם מהרב עובדיה, ועדיין לא עשיתם את העבודה. אז למה לבחור בלוזרים כמוכם???
שחורי11.03.21
51
כולם עם ג' בוחרים
מבין עינין 11.03.21
50
וגם אתם כנראה מחפשים כותרות ומציגים את העיוות בדבריו בכותרת הראשית....חבל
רון11.03.21
49
תפסיקו למכור חלומות לבוחרים שלכם. אנחנו לא מחפשים גאווה ספרדית או שטויות מהסוג העדתי. אנחנו בסך הכל רוצים מוסדות לימוד "מקצועיות" לילדים שלנו, שהפקטור העדתי לא יהיה הדבר המרכזי שלנו בבחירת המוסדות וכללית בחיים. והגיע הזמן שתוציאו את המוסדות מהידיים של המנהלים והעסקנים ותקימו מוסדות שיהיה עליהם פיקוח
מעודדי הגזענות11.03.21
48
גם דרעי לא ויתר על חינוך אשכנזי העיקר שכולם במפלגה רק מדברים על גזענות אבל הם עצמם עושים מה שטוב להם
משה11.03.21
47
ח''כ עדיין לא טרי אפי' בטח יביא לנו עוד כותרות מענינות.עד שילמד את המקצוע
מנשה11.03.21
46
יש בירושלים תורת אימך בושה לציבור שלנו שאלו נציגיו
בני11.03.21
45
למה אתה חושב שהורה ספרדי יבחר להאמין לך אם אתה שולח את הילדים שלך למוסדות אשכנזים והבן שלו יהיה השפן נסיונות א.ב של שליחות זה אמון ואתם אלו שנותנים יד ומחזיקים בציבור קורבן להפליה ונחיתות וגורמים לדה לגיטימציה במוסדות הספרדים
יוסי11.03.21
44
איכס
ללא שם11.03.21
43
וכל הבכירים הספרדים שולחים לאשכנזי לא צריך להטפל אליו
בושה לנו 11.03.21
42
דווקא רוב המוסדות הספרדים לא של שס מוצלחים מאוד מאוד!!!!!!!!!!!
בושה11.03.21
נכון מאוד!
אני12.03.21
41
בושה וחרפה, אתה מנהל את מערך החינוכי של שס ושולח את ילדיך למקום אחר
משה11.03.21
40
חיים בסדר גמור מספיק לרדוף את האיש. ככה עשו לו גם על הבית שלו. די מספיק
ללא שם11.03.21
39
אם ככה אז חיים ביטון מושחת (איפו הדוגמה האישית) ואם ש"ס תומכים בו צריך לעשות ברור על כל חברי ש"ס. בושה וחרפה לא יודעים אפילו מה זה מינימום דוגמה אישית
ללא שם11.03.21
38
כמעט כל ראשי ש"ס שולחים את הילדים שלהם למוסדות אשכנזיים, בית יעקב, תלמודי תורה וישיבות, תבדקו כמה מהם למדו ולודים ב"חברון" ובישיבות אשכנזיות אחרות.
אני11.03.21
37
רבי אריה האגדי החכי"ם החדשים בשס הם מנכלים ועסקנים טובים ומסורים אבל בשס יש רק פוליטיקאי אחד שזה אתה אז אל תמהר להעביר הלאה את המושכות (ארבל ביטון מלכיאלי אזולאי בוסו עדיין לא אפויים מספיק מבחינה פוליטית אז אולי עדיף בימים הקרובים פחות ראיונות ופחות תגובות ותגובות על תגובות...)
שסניק ותיק11.03.21
36
אתה צודק.... להעביר את הילדים לחינוך אשכנזי.עצה חכמה יבוצע.
ללא שם11.03.21
35
הוא בושה וחפרה.. כצו כל ראשי שס
ינקלה11.03.21
34
איך הרבהדוד יוסף איפשר לו להכנס לרשימה לכנסת. הוא כשל בבני יוסף ועשה מראית עין של גידול שכולו אשכנזי שזה סוף הרשת כמו שחכם בן ציון זצ"ל , הרב צקדה זצ"ל ומר"ן רצו לעשות.
ביטון קלקל11.03.21
33
חיים ביטון צודק. להקים ישיבות טובות זה תהליך. ב"ה שאנחנו בעיצומו, ונגיע ליותר. ואסור לאבא ואמא לערב שיקולים של מוצא ותרבות כשבוחרים מוסדות חינוך. השיקול היחיד הוא תורה ויראת שמיים!
שס"ניק11.03.21
32
מנכל רשת החינוך לא רוצה את החינוך שהוא בעצמו מארגן אותו? מאוד מאוד מעניין פדיחה של החיים אתהה וכל אנשי שס
ישראל11.03.21
31
לך הביתה!!! חצוף מחוצף להתחנף לאשכנזים?!?!?!?
חיים11.03.21
30
לא בוחרת שס
נחמה11.03.21
29
תירוצים דחוקים
יעקב11.03.21
28
מה זה משנה המלל הריק. בסוף הוא במוסד אשכנזי. לא יאה לאיש ציבור המיצג ציבור ספרדי
נתי11.03.21
27
בן גביר יעשה סוף לרבנות איסור חמור להצביע לו רק שס
בן גביר יעשה סוף לרבנות איסור חמור להצבי13.03.21
26
אריה דרכי היקר אם ביטון הזה יהיה מועמד לחבר כנסת.הרבה ספרדים לא יתמכו בש"ס.תוציא אותו מהר מהמפלגה.אדם כזה צריך להוקיע אותו על אמירותיו.פדוט בושה וחרפה.
ניסים מנתניה12.03.21
25
טוב אז נבחר סמוטריץ אם שס לא יודעים מה קורה במוסדות שלהם השכר לימוד גבווה ולא בצדק , כל המנהלים קונים דירות לילדים שלהם על חשבון אברכים אריה דרעי חיים ביטון תתבישו ביום הבחירות כולם סמוטריץ
אהרן11.03.21
קונים גם דירות לנכדים
לוי12.03.21
24
מצבעים ש"ס כדי שחיים ביטון ודומיו היה להם קשרים עם המוסדות האשכנזיים על הגב שלנו ואנחנו נסבול
כ11.03.21
נחיתי לגמרי
ל12.03.21
23
חיים ביטון הוא בושה לש"ס ולציבור הספרדי לא רק בגלל השטויות שהוא דיבר, אלא בגלל השחצנות והיהירות. לך טמבל.
יוסי11.03.21
22
בושב וחרפה פשוט בושה
ללא שם11.03.21
21
בושה וחרפה! שולחים את הילדים שלנו למוסדות ספרדיים. ורק בני האצולה לומדים במוסדות אשכנזים!!! תבדקו אותי,אחד אחד מהן שולי את ילדיו למוסדות ליטאיים. פראייאר מי שמצביע להם!!!
ללא שם13.03.21
20
סימתי עם שס רק בן גביר
יוסי12.03.21
19
בברסלב יבניאל של הרב שיק מקבלים ספרדים בדיוק כמו כולם, אין שום הפלייה, בחבד גם מקבלים ספרדים שנהיו חבד, אותו דבר בבעלזא לומדים ספרדים ואני מכיר משפחה תימנית בבעלזא,
ר11.03.21
שנהיו...
כלומר קיבלו את מנהגי חבד12.03.21
ומה עם שידוכים...
בלזער12.03.21
18
גועל נפש של נציגים חסרי חוט שדרה
דוד11.03.21
17
כבוגר ישיבת חברון רציתי לספר לכם עד שהגעתי לישיבה חשבתי שיש מקום לתנועת ש"ס אפילו שאני ומשפחתי לא מצביעים להם אבל שנכנסתי וראיתי כל שנה בתקופת הרישום לישיבה את כל רבניה ועסקניה של תנועת ש"ס איך שהם מלקלקים ומתחננים ומתחנפים לחברוני רק שיקבל את בניהם למבחן הבנתי שאין להם שום מקום בהנהגה של המגזר הספר
תימני 13.03.21
16
בושה וחרפה הרסת עבודה של שנים ארוכות וגילית מה באמת שווים החכי"ם של ש"ס!! ועוד לא להאמין שאתה עומד בראש מערכת של חינוך שאתה כלל לא מאמין בה!!! אני שנים הצבעתי ש"ס והפעם אני ממש מסופק להצביע לג'. אני מתבייש שאתה נציג שלי!!! אריה תתעורר ומהר תעיף את הדבר הזה מש"ס!!! גם יהיר וגם לא מאמין במה שהוא עו
משה13.03.21
15
דרעי תעיף את חיים ביטון
אהרן11.03.21
14
פשוט בושה אם חשבנו שנשאר נציג אחד טוב שם מתברר שגם זה לא שסניקים תוציאו קריאה לא מצביעים !!! עד שכל חברי הכנסת והעסקנים ישימו את הבנין והבנות במוסדות ספרדיים.
פשוט בושה אם חשבנו שנשאר נציג אחד טוב ש11.03.21
13
לא אתן את קולי לשס בגלל מה שצפיתי כעת אני מזועזע שקר שקר שקר איפה הדוגמא אישית איפה???????????
אליהו 13.03.21
12
הבן שלי לומד בת"ת ספרדי...אז מה אני יעשה כעת??? כאן נציג ש"ס מודה שזה חינוך לא משהו...איך אני יעביר אותו כעת לאשכנזים....מישהו יכול לעזור בענין??? אני ממש פגוע ומרגיש נבגד....אולי אפנה למר חיים ביטון עצמו שיגלה לי איך מתקבלים לת"ת אשכנזי כמוהו...מישהו יודע מה מספר הטלפון שלו???
יוחנן11.03.21
11
האריה יכה על חטא שהכניס את האדיוט לרשימה
תלמיד מרן11.03.21
10
מעריך לשעבר
תתבייש לך אתה בקושי מכיר את הציבור שלך ש11.03.21
9
טמבל כמו ביטון עדיף שישאר כשרת בית ספר מאשר חבר כנסת אם אלו אמירותיו...והעיקר מחלוף הטיפש עוד נותן לו מקום חמישי...בגלל ביטון-מרוקאי פרמטיבי..
אני11.03.21
8
הזייה מה את עושה בשס לך לג תייצג שם את המוסדות שלמדת
ללא שם11.03.21
7
שחצן הדיוט
אבי12.03.21
6
תמשיכו להתפתל כמו נחש,, במציאות כל הילדים של ראשי שס לומדים במוסדות אשכנזים ראו ערך דרעי ובוסו וכו' החתנים שהם בוחרים לומדים במוסדות אשכנזים חברון וכדומה , אז זה נכון שאתם מוכרים תותים אבל יש ציבור גדול שלא קונה את זה ,,, אפשר לעבוד על ציבור גדול קצת זמן אפשר לעבוד על ציבור קטן הרבה זמן אבל
חיים11.03.21
5
אפשר לחשוב איזה הבדל קיים דור רביעי בארץ אצל החילונים ודת"ל אין הבדל רק אצל החרדים יש פערי תרבות??? זו שנאת חינם הישיבות הליטאיות מבוססות על הראשונים והאחרונים הספרדים אז על איזו "אשכנזיות" הם מדברים בדיוק ?? על המחנה אפרים?שיטמ"ק?מרן השו"ע? כל חכמי הדורות בארץ ישראל לאורך הדורות למעט תלמידי הגרא הי
תור הזהב11.03.21
4
חחח נפל בלשונו ועכשיו מנסים לטשטש כמובן שאת בוחריו יצליח למרוח כי לצערנו "לא סיימו עבודתם כדי להגיע למצב..."
יאיר11.03.21
3
זו הבעייה . לא מדברים על שלפחות מוסדות תקצוב יפלו המחיצות בכל המובנים כלל הנהלה מורות וכו למה תקציב ציבורי מלכתחילה צריכה לממן מוסדות גזעניות שתגזעניותם קודמת ךתורתם.
בני הפרנק11.03.21
2
ולמה הבן שלו בתורת רפאל וסידר עבודה לשפירא ברשת
יעקב מויאל ושות11.03.21
1
אנשים יקרים מספיק עם השנאת חינם ועם החלוקה הגלותית לספרדים, אשכנזים, תימנים. אני מזמן הבנתי שצריך לחפש מקום עם יראת שמים שיש בו אחדות ישראל ואהבת ישראל אמיתית. הלכתי לתלמוד תורה דתי לאומי שם לא עושים עסק אם אתה ספרדי, אשכנזי וכו ושם גם לא יוצאים שבבניקים
שחר10.02.23
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

ניסיונות ומסירות נפש | כך התמודדו בנות 'טלז' בשואה • צפו

כיכר השבת | 05.05.24

בחורות הסמינר - בראש

גאווה חרדית | מבחן רואי החשבון - חרדיות עברו בפער גדול

קובי אטינגר | 05.05.24

"גם מי שלא במסגרת" | חשיפה

גדול הרבנים התימנים במכתב חריף: 'אסור לבחור ללכת לצבא, וחובה למסור על כך את הנפש'

חנני ברייטקופף | 05.05.24

"תתן לו"

במעמד נדיר ומיוחד: המקובל קיים את מצוות 'ראשית הגז'

חיים רוזנבוים | 05.05.24

יחליף את הרב בלייך

"המצב בקהילה היהודית עדיין קשה" | הרב גנוט חזר לקייב

חיים רוזנבוים | 04.05.24
ש

עסקת אקזיט נדירה

הייתם מאמינים? התפנו קרקעות בהרצליה!

כיכר בשיתוף פדרמן | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24
ש

מבצעים של פעם בשנה

מוסד הרב קוק; לא הספקתם להגיע למכירה? כנסו >>

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24
ש

לסיים מסכת אחרי מסכת

2 מליון ₪ הושקעו בפרוייקט הדיגיטל התורני - הצטרפו >>

כיכר בשיתוף יומי | מקודם

"כדי לבלבל את המשטרה"

הרצ"פניקים יוצאים לחסום את הכבישים - ולא מודיעים היכן

איצלה כץ | 02.05.24