כיכר השבת

חשיפת 'כיכר השבת'

"יום אבל לאומי"; התגובות לפגיעה בראש"ל הגר"י יוסף

במערכת הפוליטית מגיבים למכתב השופט אורי שוהם נגד הראשון לציון הגר"י יוסף והאיסור להתבטא נגד רפורמות הדת: "פגיעה חמורה בכל ציבור שומרי המסורת" • התגובות (חרדים)

101
ישי כהן | כיכר השבת | כ"א בכסלו | 25.11.21
הראש"ל השבוע בלשכתו
הראש"ל השבוע בלשכתו (צילום: שמואל עמית)

"החלטת נציב תלונות הציבור לזמן את מרן הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף לשיחת שימוע, הוא יום אבל לאומי שייזכר לדורי דורות - מדובר בפגיעה חמורה בכל ציבור שומרי המסורת", כך הגיב בצהריים (חמישי) יו"ר סיעת ש"ס, ח"כ מיכאל מלכיאלי, לחשיפת 'כיכר השבת' על החלטת השופט אורי שוהם, נציב התלונות על השופטים, לאסור על הראש"ל להביע את דעתו נגד רפורמות השר מתן כהנא.

לדברי ח"כ מלכיאלי: "מדובר בדברים ששמענו עליהם רק במדינות ובמשטרים אפלים ואיש לא חלם שיהיה במדינת היהודים. כל עם ישראל כאיש אחד צריך להגיע לשימוע ולכאוב את כאב הפגיעה החמורה במרן".

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני הגיב: "השופט שהם לא יכול להמשיך בתפקידו לאחר שפוגע ברב הראשי לישראל ומנסה למנוע ממנו תוך כדי איומים לעשות את תפקידו ההלכתי בנושא הלכתי מובהק. אני מחזק את ידיו של הרב הראשי לישראל, שעושה את תפקידו נאמנה ומגן על מליוני יהודים בארץ ובעולם בשמירה על הכשרות וההלכה".

מיו"ר סיעת 'יהדות התורה' חבר הכנסת יעקב ליצמן נמסר: "ההתערבות הבוטה של אורי שוהם בהתנהלות הראשון לציון הגר״י יוסף שליט״א, הינה שערורייתית, מקוממת, ומבטאת את רוח הזדון הרפורמית של הממשלה.

אין ולא יהיה מי שימנע מפוסקי ההלכה, לנהוג כפי מחויבותם ואמונתם, להתריע ולעמוד בפרץ נוכח הפגיעות הקשות, והמגמות להרוס את ערכי הדת והמסורת בישראל. יש לדחות בתוקף את הנסיונות להלך אימים על גדולי ישראל, בדרכים של הפחדות ואיומים."

במרכז ההחלטות השופט שוהם:

• איסור על הראש"ל הגר"י יוסף להביע עמדה בעניינים שתחת סמכותו: גיורים וכשרות.

• המלצה לשר מתן כהנא לנזוף בראש"ל על הבעת דעה על רפורמות דת שמקדמת הממשלה.

• לשקול את הדחת הראש"ל מתפקידו כדיין.

• איסור על דייני ישראל להשתתף בכינוסי הרבנות הראשית.

יו"ר 'הציונות הדתית' חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' הגיב ואמר כי "הניסיון למנוע מהרבנים הראשיים להביע דעתם בנושאים שבסמכותם ובאחריותם הוא חמור ומקומם. הרבנים הראשיים חייבים לקדם מהלכים שהם סבורים שהם נכונים בתחומי אחריותם ולנסות למנוע מהלכים הרסניים ומזיקים לשיטתם. הרבנים הראשיים אינם פקידים ואינם כפופים מקצועית והלכתית לדרגים הפוליטיים. עצמאותם היא עצמאותה של הרבנות הראשית וטוב עשה השר כהנא שדחה את המלצות הנציב שוהם על הסף."

ח״כ משה ארבל הגיב: "זקנותו של אורי שוהם מביישת את צעירותו. חוסר האומץ לטפל בפניותי כנגד שופט בית משפט למשפחה שסרח ובתלונות קשות נוספות מותירות בידו זמן לעבוד אצל המרכז הרפורמי ולבזות את כבוד התורה ומרן הראשון לציון. החלטותיו הפוליטיות הן שפוגעות באמון הציבור במערכת השפיטה בישראל".

ח"כ אוריאל בוסו הגיב: "אין גבול לבושה, נציב תלונות השופטים שאמור לשמור על ממלכתיות, הפך גם הוא להיות בצד האנטי ומחליט לשנות סדרי בראשית, ולאסור על הראשל"צ שהוא הסמכות העליונה ההלכתית שנבחרה כחוק, ועוסקת בכל נושאי הדת מיום היווסדה של הרבנות הראשית, כך נהגו.

ח"כ ינון אזולאי הגיב גם הוא ואמר כי "החלטת השופט אורי שוהם הינה החלטה שערורייתית שכל יהודי באשר הוא צריך להזדעזע ולכאוב על הפגיעה בכבוד התורה. שוהם נוהג ולא בפעם הראשונה כמי שמייצג את התנועה הרפורמית הפועלת ללא לאות לסתום את פיותיהם של רבני ישראל. הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף שליט"א בדבריו ממשיך את העתקת השמועה ודעת תורה של רבני ישראל מאז ומעולם וכך ימשיך לעשות ללא מורא ופחד. זאת התורה לא תהא מוחלפת.
אני מציע לשופט שוהם לרכז את מירב האנרגיות שלו לטיפול הבעיות במערכת המשפט ויש הרבה כאלה".

"השר כהנא לא משכיל להבין שבסוף הוא פקיד שמנסה לסתום פיות בצורה לא חוקית ולא מוסרית, היהדות והרבנות היא הרבה מעבר לרפורמות העונתיות של ימינה וחבריה הרפורמים בממשלה הנוכחית".

חה"כ יואב בן צור - "דווקא בעת הזו אשר התקבצו כל שונאי הדת בכדי להצר את צעדינו ולהפוך את מדינת ישראל, למדינה חילונית ליברלית אשר מערכת הכשרות והגיור ירמסו בראש כל חוצות. וכל רצונם לשנות את צביונה וזהותה היהודי. מרן הראשון לציון הרב יצחק יוסף שליט"א אשר ממשיך בדרכו של אביו מרן זיע"א, עומד כחומה בצורה ללא מורא וללא חת לעמוד על משמר היהדות ומסורת ישראל. אוי לאותו הדור שביזו בו תלמידי חכמים".

ח״כ אופיר סופר (הציונות הדתית) בתגובה לנציב התלונות על השופטים: "הרבנים הראשיים לישראל אמונים על הדת והמסורת בישראל על כל המשתמע מכך. החוצפה והניסיון של נציב התלונות על השופטים לסתום את פיו של הראשון לציון בשל הבעת דעתו על עניין שבליבת עשייתו- מזכירה ימים אפלים וחשוכים. איפה אותו נציב היה כששופטים ביקרו בריש גלי שרי משפטים וראשי ממשלה?"

ח"כ בן גביר מסר בתגובה: "ההחלטה של אורי שוהם היא מפגן של צביעות. כששופט העליון מני מזוז יצא נגד השר אמיר אוחנה, נציב התלונות על שופטים שוהם הסתפק באמירה "ראוי היה להימנע מהאמירות" ודחה את התלונות נגד מזוז. אבל כשמדובר ברב הראשי שמתבטא בסוגיות ההלכתיות החשובות ביותר לעם היהודי, אז אורי שוהם יוצא מגדרו כדי להשתיק, לפגוע ולהתנגח. חרפה".

בן גביר הוסיף כי: "מי שמתבטא כך נגד הרב הראשי לישראל לא ראוי להישאר בתפקידו, ואני קורא לשר המשפטים לעשות שימוש בסמכותו להדיח נציב תלונות על שופטים שמתנהג באופן שאינו הולם את מעמדו".

תוכן שאסור לפספס
101 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
59
מה לכם כי תלינו. רב ראשי מטעם הציונים מוכרח להיות כפוף למערכת החוק הציונית. הכוח שהעמיד אותו ונתן לו סמכות הוא הכוח שיבטל אותו ויסיר ממנו את אדרתו המוזהבת.
תאופיק08.12.21
58
אולי הגיע הזמן לעשות חשבון נפש גם מה יוצא לרב הראשי מהפה? איך הוא מבזה קבוע תלמידי חכמים? אולי אם המצב שם לא היה כל כך מושחת אז ברפורמה לא היתה יוצאת אל הפועל?
מישהו שנפגע קבוע26.11.21
57
הדת קודמת למדינה.. מי זה בכלל הפקיד שוהם. מדוע לא מדיחים אותו. איפה כל חברי הכנסת שבאופוזיציה.
דני25.11.21

הצגת כל התגובות

56
למי שלא יודע את ההיסטוריה הרב יוסף חיים זוננפלד זיע"א שלח את ד"ר יעקב ישראל בן דהאן ללונדון לייצג את הישוב בארץ ישראל כדי לקבל את הרשות מהאו"ם להקים כאן מדינה יהודית וההגנה רצחו אותו ערב לפני יציאתו ליד בית הרפואה "שערי צדק" הישן כי הם ידעו שאם הוא ילך לשם הוא יקבל את רשמיות הייצוג וכך הוא יקבל את ה
יהודי25.11.21
55
יש עוד מקום בעולם מלבד ישראל שתלמידי תורה פטורים מעבודה?
יעקובובו25.11.21
54
שופט רשע מרושע ואין לו חלק לכלום לא בעולם הזה ולא בעולם הבא ואסור לצרף אותו למניין
ללא שם25.11.21
53
עפרא לפומייהו לא יהיה ניתן להשתיק את הרב. הרב לא ישתוק לעולם והוא ילחם מלחמתה של תורה כאשר כל העם הולכים עימו. על דויד נאמר ה עימו והלכה כמותו בכל מקום כן הוא עם הרב עובדיה ובנו הראשון לציון.
.25.11.21
52
מרן שליטא אור העולם בנו של פאר הדור ממשיך דרכו אור ענינוממך נשתה אתה ראש וראשון לכלצדבר שבקדושה אין עליך בעולם לא תגורו מפני איש כלבים ראשי תיבות שי מו לב כ הנה ל יברמן ב נט י איר מ יכאלי
ללא שם25.11.21
51
כך המגיבים נגד הרב אני מוחה בכם. ועוד דבר וכי אתם חושבים שכל הדתיים או חרדים אין להם כסף וכאלה זה לא נכון מספיק כבר עם ההדצצות אני הייתי המקיף חילוני חברותי מהזבל והסירחון שמה אז מספיק להטפות נגד דתיים שלא לומדים לא עושים צבא וכו'..אני הייתי בצבא מה יצא לי מזה??? שום דבר הייתי פראייר במדינה שיש
אלי25.11.21
50
אורי שוהם שר"י
חתיכת זבל. ר"ת השם שלך זה אש. שבער אש ב25.11.21
אתה זועק מוות ואש כמו שטופי המוח באל אקצא. תיכף תצעק ברוח ובדם נפדה את הרב יוסף. חוץ מזה יש לך עוד משהו לתרום לאנושות? אוצר קללות ואיחולי מוות? זהו זה הכל?
דודו25.11.21
מתן כהנא שרי
אבינדב25.11.21
49
אין מישהו שיקח יוזמה לעשות הפגנהההה אני לא מבין איפה מרן איפה מרן כמה חסר לנו
געגועים למרן25.11.21
אולי תרים אליו טלפון לשמים, אבל יש המתנה ארוכה אולי יענה לך, קודם כל הוא צריך לענות לדרעי כדי להציל אותו מתיקי השחיתות שלו.
חיים25.11.21
"מר חיים" איזה מר אתה עושה לחיים שלך שאתה מראה כמה אתה מסכן ואומלל שאין לך מה להגיב.. ואולי נדון אותך לכף...שאתה אולי מדבר מתוך בורות גמורה...אבל אתה יודע מה "כל הפוסל במומו פוסל". אז תבדוק את עצמך בנושא שכתבת עליו שהוא מאוד חשוב בעיניך.
אמת לאמיתה25.11.21
מרן חסר לך כי אין מישהו שיארגן הפגנה?!
ספרדי25.11.21
חיים. הבורא תמיד שומע ולא משנה כמה אנשים נמצאים בצרה. זהו. תפסיק לדבר ככה. כי גם אם את ה לא מתכוון בדיוק לזה איך שזה נשמע זה גרוע. ואני מתעצבנת כי אני לפני תקופה קצרה גם הייתי מדברת ככה. ועכשיו אני מבינה שזה ממש נראה זלזול בהשם יתברך שתמיד נותן לי הכל ובבניו
אוהבת אותך השם25.11.21
48
קודש קודשים הרב יצחק יוסף שליטא אין כמוהו בושה למדינה ואוי שכך עלתה בימינו שמשיח בן דוד יתגלה כבר ויחזרו ישראל למקור מחצבתם
חרדי מציאותי28.11.21
47
אי-אפשר במדינה מתוקנת ודמוקרטית להיות חלק מהמערכת ובו בזמן גם ללחום נגדה. הרבנים הראשיים והדיינים שממונים מטעם המדינה צריכים להחליט איפה הם עומדים. או בפנים או בחוץ. אי-אפשר גם וגם.
שמואל26.11.21
46
שם לב רק דרעי לא דיבר כנראה כבוד הראשון לציון לא מענין אותו
ספרדי תמים26.11.21
45
כל הכבוד לאורי שוהם רבנים לא צריכים להתערב לאנשים בחיים
ירושלים26.11.21
44
היכן חופש הביטוי??? גם לרב מותר להביע דעה זה חופש ביטוי....מה אנו בצפון קוראה??? מה שוהם הזה חושב לעצמו???? רוצה לסתום פיות???? הצביעות של השמאל שוברת שיאים....להם מותר הכל אבל לחרדים וימניים אסור.....
המרוקאי25.11.21
43
מאפיית אח'תלל (הכיבוש בערבית ) כיבוש החילונים האשכנזים על החרדים
נורא ואיום25.11.21
42
הגיע הזמן שכל אלו שחושבים שהם בעלי הבית של התורה והם שליחיו של בורא עולם יפסיקו עם הדבר הזה!!!! בורא עולם לא מינה אף אחד לשליחיו והתורה של ישראל מספיק ברורה כדי שצריך להעזר במישהו לפרשנות מגמתיו כל הציבור החרדי הם העדר של הרועה שלהם שאורכים להם רבנים! לא סתם יד את המשפט הברור מאוד ״איש באמונתו יחיה
יעקובובו25.11.21
41
מצווה למחות
חרדי אמיתי25.11.21
40
זהו בדיוק מה שמביאה עלינו הממשלה הצוררת הזו בראשות הרפורמים ועוכרי ישראל... שיסוע בין כל חלקי העם והרס וחורבן היהדות במדינת היהודים במסווה של כאילו 'רפורמה' 'סר מהדתות...' הכריז מלחמה נגד גדולי התורה כי הם חרדים ולא נראים וחושבים כמוהו ואינו יודע שאמרו חז'ל "כל המזלזל בתלמידי חכמים אין תרופה למכתו"
איתן25.11.21
39
מענין כמה שומעים לאיזה שוהם אחד שמעולם לא שמעו עליו למרן הראשלצ שליטא בקיצור שוהם פרה זקנה יפה לך השתיקה והרב יצחק יוסף שליטא יגיד את דברו ששוהם יתפטר!!!!
א.י25.11.21
38
תמשיכו לומר הלל על המדינה,לא ניתן להפריד בין המדינה לחוקיה ושופטיה, בתקופת הבריטים והתורכים היה טוב יותר .
ישראל25.11.21
לא יעזור כלום, החרדים הציונים של היום הם מסכנים עיוורים תינוקת שנשבו, הם יתפכחו רק כשהבלוף והדמיון הציוני ייפול ויתבטל המדינה, רק אז הם יתעוררו, וכפי שהגמרא ורש"י מנבאים, שלפני ביאת המשיח לא ישאר לישראל שום שלטון אפילו קל ודל, סנהדרין צח ע"א ורש"י שם, אבל נראה שעד אז החרדים הציונים ימשיכו לסגוד לציו
רחמנות...25.11.21
37
אורי שוהם יליד עיראק
טופסי25.11.21
36
שופט רפורמי שונא ישראל כלב בן כלב. למה מי אתה שתציע לזמן את כבוד הרב לנזיפה? ינזוף בך מי שאמר והיה העולם, עוכר ישראל.
גיורא25.11.21
מקיימים את חזונם של ראשי הציונות....ה ישמרנו
ציונים ארורים25.11.21
חוץ מאוצר קללות יש לך ולחבריך עוד משהו להציע לעולם?
חיים25.11.21
35
אם כבוד הראשון לציון לא שלם עם מהלכי הממשלה, שיתכבד ויתפטר. לא ייתכן שבשבתו בכהונתו ינהל מאבקים נגד הממשלה.
מאיר25.11.21
טעית לא מהלכי הממשלה אלא מהלכי הגויים והנוצרים והרפרמים
תתקן26.11.21
34
אני מיתפללת שהרב עובדיה יבוא אלהם בחלום ואז הם יפחדו לדבר על כבוד הרב יוסף תיזהרו מיתלמידי חכמים ורבנים
65748325.11.21
דודו רק ממש מעניין אותי מה נקרא אצלך אמונות טפלות. בבקשה תענה כדי שאני יצליח לרדת לסוף דעתך המוזרה
אוהבת את השם25.11.21
שגם אם יבא ...זה לא יזיז אותם
הם ככ שפלים וטמאים25.11.21
דעתי מוזרה מאוד, אבל בכל מקרה תמשיכי להתפלל שהרב יוסף יופיע בחלום לכל מיני אנשים, מחזיק לך אצבעות.
דודו25.11.21
ואני רוצה כנפיים לעוף כמו ציפור, חחח ישראל מובילה בעולם באמונות טפלות, אפילו יותר מהכפריות באוקראינה, או במשכנות העוני בבנגלדש, בזכות חכמים כמוך, תמיד ידעתי שאנו עם חכם ונבון.
דודו25.11.21
למה שהרב עובדיה יצטרך לבוא לאנשים שפלים שכאלה. אני הייתי מעדיפה להתפלל על גאולה. שהם ימחו אוטומטית מהעולם
אוהבת את השם ברמותתת 25.11.21
תתנתק ממוסדות המדינה אדון מני. זה לא מעניין אף אחד. הכי חשוב עכשיו זה למחות על כבודו של הרב ולהתפלל כבר לגאולה
אוהבת את השם ברמותתת25.11.21
למה שיבוא אליהם בחלום? תפסיקו עם השטויות. עד מתי תבינו שזאת אינה מדינת ישראל האמיתית? עלינו להתנתק כמה שיותר ממוסדות המדינה.
מני25.11.21
33
אני מוחה על כך שסותמים את הפיות של בנם של קדושים היזהר לך שופט עלוב לא לגעת בקודש אתה יכול לקבל עונש חמור מאוד על כך
ללא שם28.11.21
32
הרבנים הראשיים וגדולי הדור בכלל צריכים להחרים את מוסד הרבנות ולהתחיל לעשות שימוש במגילות יוחסין ולהתנתק מהתלות במדינה כדי לשמור על רמת כשרות טובה ויתר מכן על רמת גיור ראויה. בנוסף, צריכים לצאת בקריאה להפגנות המוניות כדי להבהיר לכם ישראל שרבנים יקבעו את ההלכה ולא ליצני ממשלה והגורם המחייב הוא ההלכה ה
יהונתן26.11.21
31
אמאאאאאאא העיניים שלי מתגלגלותת 😨😨😨 ככה לראשון לציון לאן הגענווווווווווו? לאןןן?
.25.11.21
30
אשקרה מדינת צפון קוריאה
גלות גלות גלות25.11.21
29
"לא נחרבה ירושלים אלא על שביזו בה תלמידי חכמים !! " מתי כבר משיח יתגלה לעשות כאן סדר ???? הוא כבר פה ולא נותנים לו רשות להתגלות עדיין.... :(
אדיר25.11.21
28
נס שלא איחלת לי למות, או להישרף, ונס שלא שפכת עלי את הביוב של אוצר הקללות שלך, אחרת הייתי אמור להיות ממש מודאג. כי אני מאמין מאוד בכל האמונות הטפלות שאתה מאמין בהם. נשמע שאתה ממש כועס, מקווה שהעובדה ששפכת את זה עלי חסך משהו מהילדים בבית חחח לפחות אתנחם בזה.
דודו 25.11.21
27
כל הפוגע ברב יצחק יוסף פוגע הרב עובדיה.זצ-ל אין מחילה וסליחה שיזהרו מיום הדין
ללא שם25.11.21
26
נגד פגיעה נגד רבנים ונגד סתימת פיות אבל כהנא מתייחס אליו בדיוק איך שהוא מתייחס לכהנא!!!!
הגיון25.11.21
25
זה רק מראה מה שווה המוסד הזה שנקרא רבנות במדינת ישראל. זה גוף שכפוף למדינה חילונית ולכן הרבנות היא בעצם גוף חילוני. התגובה של הח"כ שהרבנות היא הרבה מעבר לאפיזודה פוליטית היא נכונה אולי לגבי הרבנות הכללית לאורך הדורות בישראל אבל לא לגבי המוסד הרבני במדינת ישראל החילונית. בקיצור עצם זה שפקיד יכול להש
נהדר25.11.21
24
הרב שמואל אליהו שליט"א יודע להעמיד אותם במקום !!!! לא מעניין אותו משרת רב לא שכר ולא בטיחחחחחחחחח ... מה שמעניין את הרב שצואל זה אק ורק התורה ומדינת ישראל .. ייראו ויעשו כך כל הרבנים המכובדים !!!
אורי25.11.21
מצחיק שהציונים הכופרים העלו בכלל את ר' שמואל אליהו ואביו לארץ, והוא כביכול מנסה לגנוב להם את המדינה, ולטעון שמעניין אותו ציונות, ושהוא כביכול השומר של המדינה?... כזה נאיבי עוד לא ראיתי, (ולא רוצה לראות) זה כמו יהודי גרמניה שניסו להיות יותר גרמנים מהגרמנים עצמם, והסוף ידוע, אותו דבר בן גביר הסכל ש
זוהר25.11.21
23
הרבנים החשוכים האלו שככו שמי שמפרנס אותם ואת יתר הפרזיטים שמתבכיינים זאת המדינה שהם בזים ולא מכירים בסמכותה. בכול משטר אחר היו אוסרים אותם . יש הרבה אנשים שמאמינים לשטויות שלהם.
אמנון גולדברג26.11.21
22
חיים משה דודו או מי שלא תיהיה..
אתה מזהם את האתר בנוכחותך,אנא הסתלק מעלי25.11.21
21
ואריה דרעי בשתיקה....מעניין לא?
ישראל25.11.21
20
יורד לי דמעות מכל מילה של הרס וזילזול בכבוד תלמידי חכמים ובמיוחד על כבוד תורתו של הרב יצחק יוסף שליטא ה' ישלם לכל המנוולים האלה כל גדולי עולם השוכנים בישיבה של מעלה ליד ה' יתברך תתחננו תבקו ליפני ריבונו של עולם שיומר לצרותינו די וישלח את משיח צידקינו וכל הרשעים בממשלת הרשעות הזאת יקבלו מנה אחת אפיים
ללא שם25.11.21
ט
ממש לא מצחיק תקווה שזלזול בכבוד התורה של25.11.21
תגיד איפה אתה גר ואשלח לך חבילת טישו.
שימון25.11.21
19
נהדר
זה רק מראה מה שווה המוסד הזה שנקרא רבנות25.11.21
18
מוות לממשלה הזאת שונאי ישראל רשעים כולם לצאת ולהפגין על כבוד התורה הקדושה
ללא שם25.11.21
אתה אוהב לקלל על מוות כל היום נכון? אולי תשתתף קצת בדרשות באל אקצא? תמצא שם הרבה חברים.
דודו25.11.21
17
אורי שהם הוא עירקי שהנולד בעירק...יליד 48', שהחליף את שמו על מנת להתחנף לאשכנזים שיחשבו שהוא מהם.. והדרך הטובה ביותר להוכיח זאת הוא ע"י נעיצת סכין בהלכה הספרדית והגאון הגדול העומד בראשה!! בוז לך!!
יעקב26.11.21
16
יש לשלוח הודעה לכתובת המייל Shoftim@justice.gov.il ולמחות על ביזוי כבוד התורה, תהיה יציאה לרחובות העיר נמאס המכפירה שלהם שופטי בית המשפט שפחה הקמה בגבירתה
בראל25.11.21
15
בנט הרים את כל הערב רב
יעקב25.11.21
14
למה לא מארגנים הפגנה כמו שהיה נגד בג"ץ.לפני הרבה שנים..צריך לעצור את המדינה .אנחנו פרירים...
ללא שם25.11.21
תעשו כמה הפגנות שאתם רוצים, אין לכם כסף, אין לכם שכל, אתם כל כולכם תלותיים במדינה ובתקציבה אתם ציבור עני ומוחלש, ככה עשיתם לעצמכם עכשיו תאכלו אותה.
משה25.11.21
העולם תלוי בלומדי תורה
המדינה תלויה בלומדי תורה 25.11.21
13
וכרגיל שום ח"כ אשכנזי לא מוחה,כי כנראה "תורת הגזע" קודמת ל"תורת משה" רח"ל וד"ל.
עלמא דשיקרא25.11.21
אצלו תורת הגזע קודמת לתורת משה, ואצליך תורת החרדיות קודמת לתורת היהדות, כל אחד והטמטום שלו.
חיים25.11.21
חיים. אצלך אין בכלל תורה אז שתוק ומהר
אני25.11.21
לא שמת לב שליצמן הגיב ואני מאמין ששום ח"כ חרדי לא ישתוק על החוצפה והנבזות של אותו שופט עז פנים
יוסי25.11.21
12
אני לא מקנא במי שמצער את מרן הרב יצחק
אבי26.11.21
11
איזה כותרת פטתית יום אבל לאומי, חחח נסחפתם לגמרי, אפילו אחרי אסון מירון לא כתבתם יום אבל לאומי חח
דודו 25.11.21
כי כאן זה בזיון של הרב. הרוגי אסון מרון נפטרו וסיימו את תפקידם בעולם. עכשיו טוב להם. בזיון כבוד הרב גורר הרבה צרות לאותם אנשים המגזין ולנו רע לראות את הבזיון הזה אז אנחנו אומרים שזה יום אבל לאומי בשבילנו. אם לך לא מפריע הזלזול הזה הרב כנראה אתה צריך לחשוב מחדש למה באתה לעולם ומי ברא אותך ומי מקיים
מבין? 25.11.21
צודק לגמרי
עמית 25.11.21
10
בושה וחרפה עזות מצח וגסות רוח ..נגד מי הם יוצאים נגד משה רבנו של הדור הזה...אין מילים מקווה שאותו יהודי שאמר את מה שאמר יחזור בו ומהר
ללא שם25.11.21
היזהרו בחלתן
שמואל בדורו שקול כמשה ואהרון 25.11.21
ממש משה רבינו? למה אם מחר אני קונה גלימה זהובה אני נהיה משה רבינו?? חחח
חיים25.11.21
תזהר בלשונך!
.25.11.21
חיים תזהר לדבר על הרב יצחק יוסף!!!!! וואו בקצב הזה בסוף עוד החרדים יצטרכו להתחבא במערות כמו בימי היוונים עד שיבוא משיח
אוהבת את השם יתברך המושלםםם25.11.21
חיים. תזהר מה קדוש ברוך הוא. הוא חי וקיים וזה שהוא שתק לך עד עכשיו על מה שפגעת נגדו לא אומר שהוא ישתוק על פגיעה ברב. ואת מה שכתבתי על המנהרות זה היה בקטע של : מה עובר על העולם ועל השילטון וממש לא בקטע כזה....
אוהבת את השם יתברך25.11.21
למה להיזהר?? ממי?? ממה?? ואולי באמת תלכי כבר למנהרות?
חיים25.11.21
אתה באמת חולה בנפש, תיזהר בדיבורך על גדול הדור!
א. 25.11.21
9
ותהיה פה ממשלה חרדית בעזרת השם
ללא שם25.11.21
ואז אנו נהפוך למדינת עולם שלישי שתתחרה רק באפגניסטן או בבנגלדש, ובאוניברסיטאות תלמדו רפואה על פי חכמת הישיבות והכוללים דביל.
חיים25.11.21
רוצים את מלך המשיח....בנט לפיד ושאר הארורים יהיו משרתים שלנו יצחצחו לנו את הנעליים
לא רוצים25.11.21
8
מצטרפת למחאה!! מלכיאלי צודק בכל מילה! הגענו לשפל המדרגה אם זה מה שקורה במדינת יהודים! שהכלב ההוא יזהר על חייו!
.25.11.21
מי בדיוק הכלב את חייבת לפרט, יש כאלו שחושבים שזה ביבי או דרעי.
משה 25.11.21
7
מעטים ינצחו רבים אל תדאגו אחים יקרים עם ישראל חי!
יהודייה27.11.21
6
מתוקף בחירתם, חובתם להביע דעתם, דעת תורה, והאם יהיה מי שיעז לגנות שופטים בבתי משפט שיביאו דעתם בכל נושא? צביעות במקרה זה היא מחמאה,
תומר25.11.21
"דעת תורה" הוא מושג מאד נפוץ ברחוב החרדי, אך זהו מושג חדש מאד שכמעט ואינו מוכר מחוץ לרחוב הררדי. לדעת רוב תושבי המדינה, תפקידו של רב הוא לעסוק בפסקי ההלכות, בתפילות ובהדרכת העם בקייום מצוות ומעשים טובים.
רפאל26.11.21
5
רשעים ארורים טיפלו מהר בעזרת השם
ללא שם25.11.21
4
שוהם שמומומם הידע של ילד חרדי בן 5 ביהדות הוא פי מיליארד מימך ומחברך שב בשקט אצל הספר וטפח את השפם ופשוט תסתום כשאתה מדבר על הרב הראשי
משה26.11.21
3
צריך לקחת את "השופט" הזה לשימוע שאסור לו לומר לראש"ל מה לעשות
משה26.11.21
2
תגובות רדודות. מה זה להגיע עם הראשון לציון... אסור בכלל שהוא יילך לשימוע אצל האפיקורוס מבזה תלמידי חכמים הזה. צריך להכריז שאנו בשעת השמד, וייהרג ובל יעבור גם על סרוך נעל כמו בזמן היוונים והמתיוונים, ולא ללכת לשום שימוע. מדובר על עקירת היהדות וראשי ש"ס משחקים בקפצונים.
אוריאל25.11.21
איזה נאום חוצב להבות אש, למה זה מזכיר לי כמה מטיפים באל אקצא?
חיים25.11.21
ואולי אם ליברמן יצליח לגרום לך ללמוד לימודי ליבה תדע לאיית "שרוך" ולא תביך את עצמך?
המגיב25.11.21
1
נתנאל יוסף
לאן הגענו?!?!?!26.11.21
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

בראשות הגאב"ד: הדיינים התאגדו בהתכנסות השנתי

חיים רוזנבוים | 15:35

סיפור שפחות מוכר

ניסיונות ומסירות נפש | כך התמודדו בנות 'טלז' בשואה • צפו

כיכר השבת | 05.05.24

בחורות הסמינר - בראש

גאווה חרדית | מבחן רואי החשבון - חרדיות עברו בפער גדול

קובי אטינגר | 05.05.24

"גם מי שלא במסגרת" | חשיפה

גדול הרבנים התימנים במכתב חריף: 'אסור לבחור ללכת לצבא, וחובה למסור על כך את הנפש'

חנני ברייטקופף | 05.05.24

"תתן לו"

במעמד נדיר ומיוחד: המקובל קיים את מצוות 'ראשית הגז'

חיים רוזנבוים | 05.05.24
ש

לימודי דיינות

כך אלפי בוגרי ישיבה הפכו לדיינים מוסמכים

כיכר בשיתוף מ.ל.מ | מקודם

יחליף את הרב בלייך

"המצב בקהילה היהודית עדיין קשה" | הרב גנוט חזר לקייב

חיים רוזנבוים | 04.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24
ש

"על אלה אני בוכיה"

העדויות, הניצולים והזוועות: ספרי השואה שאתם חייבים לקרוא

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

ערב ל"ג בעומר

בזבוז כספים בלתי נתפס: חקלאי מירון נגד המדינה

חזקי שטרן | 02.05.24

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

קרקע למכירה ליד ירושלים?

זכות לדירה ירושלמית ב-140 אל"ש - ממש בהישג ידך

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24