כיכר השבת

אמירה מקוממת ומזעזעת

המנכ"ל: "כך הרחקתי דוסים מרציפי הרכבת - אחרי הלוויה"

מנכ"ל רכבת ישראל, מיכה מייקסנר, הסביר לבכירים בחברה - בשיחה סגורה, איך הוא הצליח להרחיק את הדוסים מהרציפים, אחרי הלווית מרן שר התורה; בוסו: "מצופה מהשרה לפעול בחומרה" (חרדים)

125
קובי אטינגר | כיכר השבת | ט' באייר | 10.05.22
חוזרים ברכבת מהלווית מרן זצוק"ל | בעיגול: מיכה מייקסנר
חוזרים ברכבת מהלווית מרן זצוק"ל | בעיגול: מיכה מייקסנר (צילום: חייקי ז'ולטי, צילום מסך)

אמירה מקוממת ומזעזעת: מנכ"ל רכבת ישראל, מיכאל מייקסנר, הוקלט כשהוא מסביר, איך הוא הרחיק את "הדוסים" מרציפי הרכבת, לאחר הלוויתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל.

על פי הפרסום הבוקר (שלישי) ב'ידיעות אחרונות', מנכ"ל הרכבת מייקסנר, קיים שיחה עם עובדים בכירים בערב יום הזיכרון.

במהלך השיחה, הוקלט מייקסנר, כשהוא שיתף את הבכירים איך הוא שלט בקהל הנוסעים החרדים הגדול, שרצו לנסוע חזרה לביתם ברכבת ישראל, לאחר הלוויתו של מרן שר התורה.

לדברי מייקסנר, "אתם יודעים מה מרחיק את החבר'ה האלו - את הדוסים מרציפי הרכבת? איך מרחיקים דוסים מהמסילות? בדרך כלל עושים זאת באמצעות כריזה, הקוראת לכולם להתרחק, אבל זה לא עובד עם הדוסים".

"זה לא עובד", המשיך מייקסנר את דבריו הנגועים בריח לא טוב: "אתה יכול להכריז בכריזה עד מחרתיים וזה לא יעבוד איתם".

"אז מה עשינו", סיפר מייקסנר, "לקחנו שתי עובדות אמיצות שהן הלכו על הקו הצהוב הולוך וחזור, ותאמינו לי זה עבד, כולם עמדו ולא זזו".

חשבתם שכל הבכירים שהיו במקום, גינו בזמן אמת את האמירה המזעזעת הזו? אז תחשבו שוב, כי על פי הדיווח ב'ידיעות', גורם שהשתתף בשיחה סיפר, "הדברים לא זכו לגינוי בזמן אמת. ואני לא חושב שמישהו חוץ ממני שם לב לאמירות של המנכ"ל, זה סתם נשמע כמו בדיחה גרועה".

גורם ברכבת ישראל שנכח בשיחה, סיפר ל-ynet כי הדברים הבוטים לא זכו לגינוי כלשהו בזמן אמת. "אני לא חושב שמישהו חוץ ממני שם לב לאמירות המעליבות האלה של המנכ"ל. זה סתם נשמע כמו בדיחה גרועה".

חוזרים ברכבת מהלווית מרן זצוק"ל (צילום: חייקי ז'ולטי)

מרכבת ישראל נמסר בתגובה ל'ידיעות': “רכבת ישראל גאה על ניהול האירוע המאתגר, בו הופעלו עשרות רכבות בהתראה קצרה, ועל חזרתם בשלום של כלל המשתתפים. דבריו של מנכ”ל הרכבת כוונו לעובדי ועובדות הרכבת, שביוזמה יוצאת דופן ובהתנהלות חכמה ומקצועית שמרו על חיי אדם לאורך כל האירוע. דבריו כפי שמובאים בכתבה הוצאו מהקשרם וצר לנו על כך. ככל שאדם כלשהוא נפגע מאמירה כזו, מנכ”ל הרכבת מתנצל אישית בשמו ובשם הארגון כולו”.

מנכ"ל רכבת ישראל, מיכה מייקסנר הגיב: "הדברים שנאמרו על ידי לא היו צריכים להיאמר. טעיתי צר לי על כך ואני מתנצל. איני מחפש הסברים ותירוצים. זה כמובן לא משקף את אישיותי ואמונותיי ובוודאי לא את השירות והכבוד שאני מקפיד לתת לכל אדם בכל תפקידיי ובוודאי ברכבת. אבדוק את עצמי פנימה איך יצאה תקלה כזו תחת ידי ואתקן להבא. אני באופן אישי נכחתי בכל משך אירוע הלוויה בתחנת בני ברק על מנת ולוודא כי כלל הנוסעים יקבלו את השירות המיטבי ויחזרו לביתם בשלום".

התגובות לאמירה המקוממת

ח"כ אוריאל בוסו אמר בתגובה לדברים: "מדיניות של שנאה ואובססיה כנגד מגזר שלם ביום שציבור שלם מתאבל על אבידה גדולה, יושבים להם עובדי הרכבת סביב שולחן ובמקום לדון בליקויים החמורים של רכבת ישראל, מתעסקים בהתרסה ורדיפה בחסות המנכ"ל, אולי אלו דברים שנאמרים בגיבוי חברי הממשלה אי אפשר כבר לדעת, מצופה משרת התחבורה לפעול בחומרה סביב הנושא".

ח"כ יעקב אשר: "ההתבטאות המתנשאת והפוגענית של מנכ"ל רכבת ישראל, מיכאל מייקסנר, על המגזר החרדי - בזויה וראויה לכל גינוי. אדם שמדבר כך לא יכול לכהן בתפקיד ציבורי. על מנכ"ל הרכבת לזכור כי "הדוסים" עליהם דיבר בזלזול בוטה ומחליא, הם קהל הלקוחות שלו שבזכותם הוא מתפרנס ומקבל משכורת. על שרת התחבורה לנקוט בצעד המתבקש, לאנשים כאלו אין מקום בשירות הציבורי".

ח"כ יוסי טייב: "מנכ"ל רכבת ישראל הוא עובד ציבור ודבריו על המגזר החרדי בזויים וראויים לגינוי מקיר לקיר. מתפלא איפה כל יפיי הנפש שצועקים חמס על אמירה כנגד בית המשפט וכשמדובר על הציבור החרדי הם נאלמים דום. שרת התחבורה, לטיפולך".

מנכ"לית משרד התחבורה, מיכל פרנק, התייחסה בדיון בוועדת הכלכלה לפרסום על דברי מנכ"ל רכבת ישראל על הטיפול בחרדים שהיו בדרכם ללוויית הרב קנייבסקי, ואמרה כי אין מקום לדברים של מנכ"ל הרכבת וטוב שהתנצל עליהם.

תוכן שאסור לפספס
125 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
84
ילדים צדיקים וטהורים שלי. אמא גאה בכם על טוהר המידות שלכם. התרחקתם ממראות פריצות כתר לראשכם!
אמא15.05.22
איזו תגובה יפה... לא חשבתי על זה, כולם פה עסוקים בלגנות את המנכל ואת מסתכלת על החלק המדהים של הגברים בסיפור, הם באמת ראויים להערכה!!!
רבקה17.05.22
83
מיכה מייקסנר היה מנכל שלי במשך 12 שנה. אדם נדיר. מלח הארץ. טוטאלי לעבודתו. ביצועיסט. מאוד רגיש לעובדיו. מדבר עם ואל עובדיו, תמיד בגובה העיניים. דלתו תמיד פתוחה. רכבת ישראל זכתה במיכה שכל מה שהוא נוגע בו הופך לזהב. אני זכיתי להכיר אדם יוצא דופן.
ללא שם11.05.22
מצחיק מאד מיכה. הניסיון לטהר את שמך בעצמך באמצעות תגובה אנונימית - פתטי בדיוק כמו היחס המזלזל אל הציבור ממנו אתה מתפרנס.
מיכה המשוגע11.05.22
מעניין שכולם מציוניים עד שמדברים על הציבור החרדי ... נקודה למחשבה
יוסף 11.05.22
82
בושה וחרפה. למרות שחלק מהדברים נכונים לגבי קומץ קטן. שעושה בושות לכולם.
ללא שם11.05.22

הצגת כל התגובות

81
בשביל זה לא שילמו להם מליון פעם בגלל הזלזול
ללא שם11.05.22
80
צודק מאה אחוז הוא צריך להיות ראש ממשלה
יוני11.05.22
79
יישר כוח על הרעיון. צניעות מונעת אסון.
צניעות10.05.22
78
כי הרי במשחקי כדור רגל כולם ממושמעים
שלום10.05.22
77
איכס, כולם פה בוגדים מסריחים, ככה אתם מדברים על הציבור שלכם, גועל נפש נ,ב, וזה שהציבור החרדי לא מקשיב לרשויות אפשר לאמר שהם קיבלו את זה ממש ביושר!!
חרדי גאה10.05.22
הנה עוד דפוק שמוכיח עד כמה שהמנכל הזה צודק. רוצים להציל את החיים שלך ואתה חכמולג עושה דווקא? התקנות והנהלים של המדינה נועדו להציל חיים ואתם עם הראש בקיר, עושים מה בא לכם ואחר כך באים לכל העולם בטענות, ראה ערך אסון מירון. בוגדים מסריחים? שפה מדהימה יש לך. מותר לכל חברה להעביר ביקורת על עצמה, ככה מתק
הנה עוד דפוק11.05.22
76
הדס אדם אומר את מה שחושב, לא מתאים לו להמשיך לשרת ציבור שהוא לא מכבד!
ללא שם10.05.22
תתעוררי, אף אחד לא מכבד את הצבור החרדי במדינה, קצת חשבון נפש לא יזיק לנו...
תתעוררי11.05.22
75
זילזול בבנות ישראל,
זילזול10.05.22
74
תכלס הוא צודק החרדים לא ממושמעים
ללא שם10.05.22
73
מה שהוא אמר שם בקשר לכריזה- באמת יש משהו דפוק אצלנו, שמרוב שאין אמון ברשויות, הכל כבר מסתובב לגמרי. אז אנחנו לא המאה שעורניקים שממש לא אכפת להם, אבל כן יש פה איזושהי בעיה שצריך לטפל בה.
אחת10.05.22
מממש מממש לא נכון הציבור החילוני ברובו יותר ממושמע... לצערי
שפוי 10.05.22
אל תבלבל תמוח. ראית פעם ציבור חילוני איך מתנהג אני משם .וזה זוועה הציבור הדתי מתנהג מעולה ביחס לכל החברה
אבדו את זה.. אלק מנכל !!10.05.22
בוא ניזכר בקורונה מה שהיה עם המסכות. רוב הפעמים בהם הנהג באוטובוס או המוכר בחנות היו צריכים להעיר על מסיכה- זה היה עם חרדי. לא כי עושים בדווקא. פשוט כי יש זלזול כזה במדינה ובחוקים שלה ולפעמים זה כבר אוטומטי ולא יודעים להבדיל מתי זה כבר נוגע בסכנת חיים. וחוץ מזה שזה ממש חילול ד'.
בננה11.05.22
72
פשוט מנהל חצוף שלא מתאים לשרת את הציבור
מירו10.05.22
71
תעלה המשואה הקהל יכול לשבת תם הטקס הקהל יחכה עד צאת פמליית ראש הממשלה שיגנה את הדברים ולאחר מכן יקבל את סליחתו וקריאתו לסבלנות
מנוגד לתקשיר10.05.22
70
אם היה אומר על הערבים בטייבה ברמדן תקעתי מולם שולחן מלא. שיקפצו לי. יפה י הנפש ממרץ ומיכאלי ושקד ולפיד הצבועים ומטונפים היו קופצים.
חיים10.05.22
צודק
.11.05.22
69
מממש לא מבין מה הבעיה ?? הצלת חיי אדם חשובה מכל ענין מאמירה-כזו או אחרת. תכלס מה אתם חכים-חרדים עושים ? ימי הולדת ! בושה ! איפה הישיבה לציבור ששלח אתכם. ה תכלס' מר פורוש וחברים עשו כל השנים. עכשיו אתה מגיע ? לעשות פוליטיקה קטנה. אין לכם בושה!! פורוש לא עושה ... שום דבר - רק מבלבל את המוח כל שס וג' כ
חרדי אמיתי10.05.22
68
נדאג להחרים את רכבת ישראל למרות שאני לא איש חרדי אקח על עצמי בלי נדר להפסיק את הנסיעות ברכבת ישראל
מאור10.05.22
תרכבו על סוס ועגלה, את הטכנולוגיה המציאו "כופרים" רשעים, למה אתם נהנים מפירות הכפירה? חדש אסור מהתורה, תחדשו מסורת אבות ותחזרו לסוס ועגלה ויונות דואר.
סוס ועגלה10.05.22
67
צריך לפטר אנשים כאלה שלא יודעים לתת שירות ואנטי אנשים
מאוכזב10.05.22
66
... סוהרות לאסירים בטחוניים ... סדרניות להרחקת "דוסים" ... מי "הגאון" הישראלי הבא ???
אזרח נאיבי11.05.22
65
אני חרדית עצוב לי הדיבור והשפה שלו אבל אני מוכרחה להודות------- הוא צודק..... אני הכי בעולם אוהבת את הציבור ומקבלת אותו. וכן, אני יודעת להסתכל בחסרונות בעיינים- יש בציבור שלנו משהו שאוהב לבדוק גבולות. לא נעים אבל כמו ילד קטן שכל פעם מעצבן עוד קצת ולא מקשיב ולפעמים זה פשוט מקומם....
אילה10.05.22
64
עובד ציבור לא מתנצל מפוטר לאלתר.
ללא שם10.05.22
63
פעם הבאה שפשוט יקשיבו לכרזה... מצאו פתרון יצירתי לבעיה.
משה 10.05.22
62
וואלה נכון כמה שזה עצוב
חיים10.05.22
61
האנטישמיות ושנאת החרדי קיימת לפעמים פורצת ........
בלעם בן בעור10.05.22
אנטישמיות לא קשור לשנאת חרדים
חח10.05.22
פחחחחח אנטישמיות לא קשורה לשנאת חרדים???? הופההה אז למה היא כן קשורה??
בננה11.05.22
אנטישמיות לא בהכרח קשורה אבל בד"כ כלומר מי שאנטישמי- ודאי גם ישנא חרדים אבל לא כל שונא חרדים יהיה גם אנטישמי למרות שלרוב זה בא ביחד
חיה11.05.22
60
אני לא רואה אותו בסרטון שהוא נשכב על הפס הצהוב ומונע מהחרים לעבור. אפשר לקבל אופטיקאי מרוב רעש לא שומעים את הכתוב
כנסת נכבדה10.05.22
59
למד את זה מבלעם הרשע!! מקווה שאיזו אתון תלמד אותו לקח....
.10.05.22
את הלקח הוא יקבל מהקב״ה בעונש שקיבל בלעם הרשע
יענקל10.05.22
58
הדברים חמורים ומקוממים.אבל כשאנו מציגים את השיח של פינדרוס המסרב לחזור בו ולו במעט , מה לנו כי נלין?
שי10.05.22
57
אולי נכון שאמר זאת (אני לא שמעתי באוזני) וזה פוגע נו !!! אבל כדאי לנו אנו לאמר את האמת יש לנו דרך ארץ אנחנו ממשומעים ? או בקיצור שמים פס !
נעם10.05.22
56
אולי הוא צודק הדיוט שאמר את זה בקול יש קושי ממשי להרחיק ציבור עצום העומד ברציף וממתין לרכבת מפני כמה סיבות אם נראה למנכ"ל הרכבת כי אין לו ברירה שיעשה מה שנראה לו לאחריות הנוסעים אך חוסר ההגיון שלו שלפרסם זאת, מהווה טעות חמורה
חושב11.05.22
55
חחחחח אבל הוא צודק כל כך צודק
צביעות10.05.22
54
רק אני זיהיתי את אייזנבאך?... חחח
ברדק10.05.22
53
גם אם התנצלת זה מוכיח על מה שאתה חושב על ציבור שלם שאתה אמור לשרת אותו בכבוד!
ללא שם10.05.22
52
אני ממש התפרגנתי. הציבור שלנו מתרחק מבחורות? הלוואי....
רבקה10.05.22
51
הוא צודק חרדים לא מושמעים !!!!
חרדי שנמאס לו10.05.22
50
הציבור החרדי לא ממושמע גם להנחיות מצילות חיים. הציבור החרדי לא נענה לבקשות לשמור על ניקיון. מותר לשמוע ביקורת אמיתית ולהחליט להתחיל שינוי. בהצלחה לנו!
האמת כואבת 10.05.22
דיי מספיק עם זה . ציבור חילוני לא יותר טוב
חלאס 10.05.22
לא נורא קצת קשה לשמוע אבל מלעשות שזה נכון נראלי שזה גם עלה מתישהו פה בתכנית שובר מסך הנושא הזה.
בננה11.05.22
דווקא בעיניים האלו כן!
ממצ10.05.22
49
כמו שכבר כתבו פה... בא לקלל ונמצא מברך!!! הציבור שלנו רובו ככולו שומר על הקדושה. אשרינו. אין מה להעלב ולהתמסכן.
ללא שם10.05.22
48
מאז שהוא נכנס לתפקיד מנהל הרכבת, השירות רק הולך ומתדרדר.
צחי10.05.22
47
הסגנון מגעיל. אבל מהות הדברים? מה, לא מדוייק? מה, החרדים כן מתנהגים כמו שצריך באירועים כאלה? שנזכיר את המלה "מירון" אולי?
מראה על הקיר10.05.22
46
הוא צודק מיליון אחוז מה אתם רוצים ממנו
ללא שם10.05.22
לך לעזה
חצוף10.05.22
45
לכן סכנה לנסוע ברכבת יש שם פצצות חבלה מהלכים על שתיים כדוגמת מנהל הרכבות ושר י התחבור
אזרח11.05.22
44
החרדים הביאו את זה על עצמם
...10.05.22
43
גאה בציבור שלנו ששומר על הצניעות
ללא שם10.05.22
רק חבל שהצבור הזה יצר לעצמו תדמית של צבור פראי שלא ממושמע להוראות ולכן צריך לעשות עליו מניפולציות כמו לעדר כדי להציל אותו מעצמו. כבוד גדול באמת...
רק חבל10.05.22
42
חרדי
חייבים להקשיב להוראות ולהיות שומרי חוק א10.05.22
41
נפלט לו הבוז שרוב ככל המגזר החילוני חש כלפי חרדים
אין סיכוי כאן10.05.22
ואתם הדוסים ממש מכבדים כיפות סרוגות
ירון10.05.22
והחרדים מאוד מעריכים את החילונים, חה חה חה... חוסר המודעות של החרדים לעצמם פשוט גובל בטמטום.
חה חה חה10.05.22
40
כשמדובר בחרדים/דוסים אפשר לומר/לעשות הכל/בכל ואח'כ פשוט להתנצל... וכך זורעים הסתה ושנאה שפועלת אפילו על הערבים נגד החרדים... מעניין אם היו שם חמולות ערביות אם הוא היה מתנסח ככה... סביר להניח שלא כי השנאה ליהדות ושנאת עמי הארצות גדולה על כל שנאה אחרת
מוסת11.05.22
39
יהללך זר ולא פיך על זה גאוותינו התרחקות מעריות תודה לו. מה משנה מה הוא התכוון
נדבורנר10.05.22
אז יאללה, בוא נגזור לכולם את הזהו זה... תגיד לי מה אתה טרוק?!
21410.05.22
38
לא הבנתי מה הבעיה. שוב התבכיינות
שי10.05.22
37
פיקוח נפש דוחה אמירות דוחים לעמוד על הרציף מדאי קרוב למסילה זה פיקוח נפש ונכון... החרדים לא מבינים בסכנות של הרכבת, רק בסכנות של אשה פרוצה, כי כך חינכו אותם הדרך מבזה קצת, אבל במקום פיקוח נפש לא מסתכלים על כבוד והם רק עמדו במקומות שלא צריכים להיות שם אנשים בכל מקרה, "אחרי הפס הצהוב", ולא נדחפו בתוך
שמויגר10.05.22
סןף סןף משהוא חכם
ידידיה 10.05.22
36
בלי נדר אשתדל לא ליסוע ברכבת ישראל
י10.05.22
יותר טוב לכולנו
ח10.05.22
כנראה שאתה נוסע פעם בשנתיים אם זו התגובה שלך למה שהלך פה.
נתניה10.05.22
35
צריך לפטר אותו מטעם ''החפצת נשים''
יהודה11.05.22
34
איפה כל היפי הנפש ששומרים על שוויון זכיות של נשים וגברים, ביזו את הנשים ומירב מיכאלי משאירה אותו עוד מנכ"ל, למה לא שומעים אותה יוצאת להגנת הנשים. תתביישי לך מירב מיכאלי.
יוסף 11.05.22
33
ירד מהפסים לגמרי, עצת בלעם... 2022
ללא שם10.05.22
32
אני הייתע שם--היה ממש פיקוח נפש--נס שהקב״ה נתן למנהל שכל להציל אותנו מאסון נוסף
עקיבא10.05.22
עוד מצילים כאלה ואבדנו
בננה10.05.22
31
להחרים את רכבת ישראל עד שהוא יתפטר.
יובל10.05.22
אני תומכת
בננה10.05.22
תחזרו להתנייד על חמורים ועגלות, חדש הרי אסור מהתורה....
תחזור לחמורים10.05.22
30
היום מתפרסם בהמבשר על סיפור בפולין , מנהל הרכבת הגיע לאדמו"ר ה"אמרי אמת" מגור והתלונן שהחסידים מתנהגים שלא כהוגן ברכבת כאשר הם מקלפים חתיכות עץ מהשולחנות אחרי גזיזת הציפרניים כנהוג , ענה לו האדמו"ר אכן אצווה לחסידי שלא לנסוע יותר ברכבת , המנכ"ל עשה חישוב מהיר של רווח מול הפסד וביטל את התלונה
מנחם 10.05.22
האם אנחנו מתגאים בסיפור הזה?
שמחה בונים10.05.22
29
לא הבנתי את הבעיה. הוא צודק שלא יכל להרחיק בדרך אחרת. למה? כי יש כמה בציבור שלנו שמתנהגים כמו בהמות (אבל אסור לומר זאת) אולי הגיע הזמן לדון בבעיה ולא במי שמדבר עליה. הציבור החרדי לוקה בענינים של בין אדם לחבירו.
חמי10.05.22
אין קשר בין היותו חרדי לבעית התנהגות. מה הקשר??? אדם לא מחונך הוא אדם לא מחונך שיהיה מאיזה מגזר שלא יהיה. מה שכן יש ל"דוסים" זה שיש להם הרבה יותר אחרדות מהמגזר הכללי, ואחדות יוצר כח, וכח אומר לא מתפעלים מצעקות. ועל זה כל הכבוד!
דן10.05.22
28
איפה שרת התחבורה כשכבוד האשה הוא הדבר החשוב בכל עשייתה הפוליטית כשאדם בדרגה כזו משתמש שימוש ניבזי באשה כחפץ להרחקת גברים... מעשה שובינסטי חמור מאוד...
רועי11.05.22
27
הייתי שולח אותו לשנות השלושים להיות המנכ"ל של חברת הרכבות הגרמנית, עושה רושם שהוא היה עושה את זה לא פחות יעיל....
נורמלי10.05.22
26
נו שהחריידים יתנצלו על אלפי דברים שאמרו אני רואה שפיד9וס לא מתבטא
james10.05.22
25
טלו קורה בין עינכם. הזילזול של הרבה חרדים בכיפות הסרוגות,גדול מהזילזול הזה שנאמר לא כמו שצריך.כינוי גנאי,זילזול,בוז ועוד נאמרים כלפי הכיפות הסרוגות,הרבה . חנכו מקודם את עצמכם לפני שאתם דורשים מאחרים. אהבת ישראל צריכה לאחד אותנו ולא לבוז לכל מיני מגזרים.
יהודה10.05.22
24
חילונים חושבים ששבת וצניעות זה עסק של דוסים. חחחח מסכנים אתם תתבעו על הכל ואין פרוטקציה. לכן יש גלגולים תתגלגלו בלי סוף. עד שתקיימו על אפכם וחמתכם כל הכת''ר מצוות כולל דרבנן. עדיף שתעשו מצוות מאהבה אחרת יקלפו אתכם עם שפכטל
כל האמת10.05.22
23
אשריהם ישראל... יש לציבור הזה חומה אחת שיכולה לעמוד מולם. חומה אחת שהם לא יתקרבו, הם יתרחקו ממנה כרחוק מאש ! חומה יותר חזקה מבטונדות, ויותר חזקה מברזלים. החומה הזו, היא התורה...!!! אחחחח.... אב שבשמים, רחם על בניך בני רחומיך,שדבקים בתורתך! שלח משיח צדקינו לראות בנחמת ירושלים ובשובך לציון ברחמים אכ
לא חשוב שם10.05.22
לעולם יהא אדם ירא שמיים- קודם תהיה אדם- אתה יודע מה זה אדם? זה פשוט להיות אנושי והמינימום של זה, זה לציית להוראות שבאות לטובתכם. אח"כ תהיה ירא שמיים ותשמור עיניים.....
יודה10.05.22
יודה, אחלה תגובה!! אהבתי.
אחד11.05.22
22
להחרים מיד את הנסיעות ברכבת עד לפיטוריו של המנכל
דניאל10.05.22
21
הדברים הוצאו מהקשרם? למד את הנוסח אצל שולמית אלוני שר"י.
למי שזוכר10.05.22
20
אנו החרדים חייבים להרוס גם את הרכבת בנוסף לבית המשפט, המשטרה, הממשלה, הצבא ולבנות במקומם ישיבות ועוד ישיבות. בעזרת השם נצליח.
חיים אריה10.05.22
חיים אריה בוט חילוני שמאלני מסיונרי מחופש לימני חרדי
יוסי 10.05.22
19
עוד איזה אנטישמי
ללא שם12.05.22
18
חוץ מהמחלה דוסים הכל בסדר. הן לא היו חשופות מידי. הציבור הוכיח צניעות ויראת שמים
הכל בסדר10.05.22
17
זה מה שחושבים הבוזבוזים הלבנים על הדת. ספרדים או להבדיל גויים יודעים לכבד צניעות ודת. הכפירה והמרד והשנאה לדת זה במחנה ההוא. וזה עד היום.
איכס11.05.22
רוב מוחלט של האשכנזים הם כופרים ורשעים להכעיס. זה מקרה? רוב מוחלט של האשכנזים הם גזענים ומחרחרי ריב. זה מקרה? רוב מוחלט של עושי הצרות לעם ישראל הם אשכנזים. זה מקרה? ברור כשמש שכל זה אינו במקרה. מסקנה: ברוב מוחלט של האשכנזים זורם דם של קוזאקים נוצרים. ערב רב!
אשכנזים11.05.22
16
היה יכול להשתמש במריצות של ליברמן
יוסף10.05.22
15
לפחות התנצל גם זה משהו. משטרת ישראל למשל מעולם לא התנצלה על דברים שקרו
יהודי10.05.22
14
אמרתי שוב ושוב, מדינת ישראל היא המדינה האנטישמית ביותר בעולם. היא נשלטת ע"י ערב רב ברברי.
נפתלי10.05.22
13
תגובות מינוריות של החכי"ם החרדיים. רק כדי לצאת ידי חובה. רק בלה בלה בלה בלה.... אתם צריכים לדבר תכל'ס: א. לקרוא לציבור להחרים את רכבת ישראל. ב. לדרוש את התפטרות המנכ"ל.
דוד10.05.22
סליחה?! למה מה?! גם נעלבתי בתור חרדיה וגם אני לא אסע ברכבת חי בסרטטטטט לא רק שאנחנו לא צריכים לא לנסוע ברכבת אלא אנחנו צריכים לנסוע ולקבל שירות פרימיום בחינם קיי??
חני10.05.22
הבנאדם התנצל והבטיח להשתפר. אין ענין סתם לדרוש דם של מישהו
מנחם10.05.22
12
אני לגמרי גאה בסיפור הזה, מכיוון שאנחנו בניגוד לשונה, גאים בעצם היותנו שומרים על טוהר המחנה, ונזהרים גם מקירבה כלשהיא מנשים זרות גם אם הם בלבוש צנוע. וכמו שאומר הפתגם: "מעז יצא מתוק...."
משה 10.05.22
צודק לגמרי!
טליה10.05.22
11
דמיינו לעצמכם מדינת הלכה חרדית, איזה יחס ואיזה התבטאויות היו כלפי החילונים הכופרים, אם בכלל החרדים היו משאירים אותם בחיים. אתם האחרונים שיכולים להטיף למישהו מוסר על אפליות והתנהגות לא הוגנת, מספיק לראות את הגזענות המכוערת ואת התיעוב שלכם האחד כלפי השני. העם ה"נבחר" עלאק, החרדים זו גרסא מעוותת מסולפת
טוב נו...10.05.22
אדיוט יש רק אמת אחת כידוע, ולכן ההשואה שלך לא נכונה, החילונים מודים שהם נוצרו משום כלום, ולתכלית של שום כלום, צאצאי קוף, ולכן ההשוואה שלך לא נכונה
110.05.22
לא אתה מדבר אלא התקשורת ומה שמאכילים אותך שם מדברת מגרונך. תפתחו כבר את העיניים תבינו שיש אמת אחת. אנחנו לא הבעיה, אנחנו פשוט החזקים שלא מפחדים מאף אחד ודבקים באמת. יבוא יום ותבינו עד כמה הייתם טיפשים. אז נכון שיש חוליות חלשות, מקומות רקובים, שתאמין לי שהם קיימים פי שבע במגזר הכללי. אבל מה שברור שק
בננה11.05.22
10
וגפני חובר שוב לליברמן
לאון 10.05.22
9
מעניין אם הוא היה אומר אמירה כלשהי על הערבים מה היתה התגובה של הממשלה
ישראל10.05.22
8
תכלס הוא צודק
המוכיח בשער10.05.22
7
לא מצפים משרת התחבורה לכלום. היא יודעת רק לעוות את השפה העברית ותו לא. שרת ״הכבישות והפקקות והאוטובוסות״
ל10.05.22
6
יואיל נא המנכ"ל המלומד להציע פתרון לא פחות יצירתי להרחקת ערבושים מזריקת אבנים ובקת"בים על כלי התחבורה?
קורה מעיניך10.05.22
5
התגובה של ... בכתבה תוצאה של ביזיון התורה ולומדיה אשר שומרים את מצוות ה' אני רואה בחומרה רבה את הביטוי שהתנסח .... שאם היה בידיו היה מונע לחרדים לנסוע ברכבת. אנחנו דורשים את התנצלותו בפומבי למרות שנאמרה בחדרי חדרים. שר האוצר ליברמן עד היום לא התנצל על"המריצות לזבל" ומכאן הדרך קצרה מאוד שבחור חר
קריאה לסובלנות10.05.22
4
יפה לו מי אומר שלא הציל חיים
ידידיה10.05.22
3
שואת השבת קדושה הארץ נוצרית כלא הייתה מעולם . ולך מיסטיקה ישראל שנייה שחוטה ומתלבנת אירוע מתגלגל כרטיס דרעי הר מירון ועד אומן עדת רשע מרקש ארורה באבות שטנים נחשים ידוענים מכשפות ובעלי אוב . ר' נחמן לא נח עוד.
חסידי פוטין ובו10.05.22
2
הוא מזכיר את מנכ''ל הרכבות בזמן מלחמת העולם השנייה. נאצי ❗❗❗
ללא שם10.05.22
נתניה זו עיר אנטישמית שליברמן הכלב הזה כבר הדביק את האנשים שמה. אני כבר חוויתי גם בעיר שלך אנטישמיות והסתה נגד חרדיים. אבל לא העיזו לגעת בי רוסיים מורעלים כמוך. ואם אתה גבר בוא ניפגש פנים מול פנים עבריין מקלדת.
תשובה לנתנייתי10.05.22
טמבל. מה בגלל שבשניהם יש רכבת?
נתניה10.05.22
1
המיקסר הזה צריך לעוף גם על שאין יותר רכבות בלילה לנתב"ג וממנה.
אבי10.05.22
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24
ש

בריאות זה הכול

מלחמה? אזעקות? דואגים לנפש הילדים!

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

קשר של תפילין

תפילין ישנות בבוידעם? תן להם עוד צ׳אנס

כיכר בשיתוף קשר של תפילין | מקודם

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מורשת יהדות תימן

בני הישיבות התימנים הקבילו את פני הגר"ש מחפוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24
ש

במיוחד לחג הפסח

מתארגנים לחג עם 'קונים מקבלים' הכי שווה שיש

כיכר בשיתוף קרן החשמל | מקודם

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24