כיכר השבת

מלחמה בסיעות החרדיות

משה גפני מאשים: אריה דרעי הביא את הסכמי אוסלו

יחסי דרעי-גפני לשפל נוסף: יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני, מאשים הערב כי יו"ר ש"ס, אריה דרעי, הוא האחראי להסכמי אוסלו, וזה לאחר שנים שדרעי נאבק בטענות (חדשות)

95
ישי כהן | כיכר השבת | י"א באייר | 12.05.22
אריה דערי ומשה גפני בימים טובים יותר
אריה דערי ומשה גפני בימים טובים יותר (צילום: מרים אלסטר- פלאש90)

יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני, תוקף הערב (חמישי) בחריפות את יו"ר ש"ס, אריה דרעי, ומאשים אותו שהוא זה האחראי להסכמי אוסלו.

המתיחות בין דרעי לגפני החלה עם דבריו של גפני כי יש להקים ממשלה ימנית עוד בכנסת הנוכחית גם במחיר של ויתורים, לצד קריאה לחשבון נפש. גפני רמז כי ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, ייצטרך לוותר על ראשות הממשלה בכדי שתוקם ממשלת ימין.

המתיחות הגיעה לשיא עם הגעתו של יו"ר 'יש עתיד', השר יאיר לפיד, לחגיגת יום ההולדת לח"כ גפני בחדר סיעת 'יהדות התורה'. דרעי הורה לחברי הכנסת של ש"ס שלא להשתתף בחגיגה ואף תקף את התנהלותו של גפני.

ב'דגל התורה' מאשימים כי אריה דרעי ואנשיו הם אלו שעומדים מאחורי התדרוכים כי גפני כביכול 'פוזל' לממשלת בנט-לפיד, לשיתוף פעולה מבחוץ ואף לאפשרות של כניסה לקואליציה.

הערב הגיב גפני בחריפות לדרעי והאשים אותו שהוא הוא זה שהלך עם השמאל והביא להסכמי אוסלו. בריאיון לאבי מימרן ב'קול חי' התבטא גפני: "למה מישהו מעלה בדעתו שאני אלך עם הטיפשים והרשעים האלה, מי שאומר כל הזמן שאני ילך עם השמאל הלך איתם בעצמו והביא את אוסלו".

גפני הוסיף: "תקפו אותי בימים האחרונים שאני הולך כביכול עם לפיד, אמרתי לעוזרים שלי אל תדאגו ככל שינקפו הימים יתקפו אותי עוד יותר, יפסיקו כשאני לא אצליח".

יצוין כי גפני האשים את דרעי בנושא הרגיש ביותר בש"ס. במהלך העשור האחרון התראיין דרעי מספר פעמים והכחיש כי הוא זה שאחראי להסכמי אוסלו. במקביל, דרעי התקרב לחוגי הימין ואף פיתח קשר של ידידות עם ח"כ איתמר בן גביר.

בתגובה לדבריו של גפני, אמר יו"ר סיעת ש"ס, ח"כ מיכאל מלכיאלי: "בתחילת השבוע גפני טען שלפיד לא הוזמן ליום הולדת ואז התברר שכן. לאחר מכן אנחנו שומעים על פגישות שנערכות בבית דגל התורה עם 'יש עתיד', מעניין מה הדבר הבא שנשמע. לא מאוחר להגיד טעיתי, ואכן גפני מוזמן ללמוד מדרעי איך מתנהלים מול האנשים שרוצים להרוס את היהדות וכל דבר שבקדושה".

ח"כ משה ארבל הגיב: "מר גפני. כשהכחשת שנפגשת עם שר מיש עתיד במשרדי דגל התורה ובסוף התברר שכן היתה פגישה אמרו לי שהיית נבוך. כנראה שהדיוק אצלך התחיל קצת לתעתע. אז אני כאן בכדי לסייע עם עובדות: דרעי מעולם אבל מעולם לא תמך ולא הצביע בעד אוסלו. ובממשלת השמאל של אהוד ברק אתה היית חבר בקואליציה. מצטער שהעובדות הורסות לך את הסיפורים".

ח"כ אוריאל בוסו בתגובה לדבריו של גפני: "יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי לא זז ימין ושמאל מדעתם של גדולי ישראל מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל ונשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן שליט"א, עוגת יום הולדת אחת הצליחה להחזיר את גפני בחזרה לקידמת במת השמאל, בעבר כבר התבטא גפני מספר פעמים כנגד הימין בועידות שונות ולא השכיל להבין שאין לנו מחנה אחר, את העוגה אמנם לפיד וחברי יש עתיד אכלו איתו בחדר הסיעה ואת החגיגה האמיתית הם חגגו לו אחרי מספר דקות במליאת הכנסת על חוק פיזור הכנסת, כאחות קטנה תנועת דגל התורה צריכה להמשיך כגוש אחד שמוביל הרב אריה דרעי, ולא לחפש את המפריד אלא את המאחד".

ח"כ יוסי טייב הגיב: ״כנראה משתתפי היום הולדת השפיעו על גפני ובלבלו אותו מי הוא אוהב ומי הוא אוייב״.

תוכן שאסור לפספס
95 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
70
והקטע הכי הזוי זה שביתד נאמן שואלים את גפני על היומולדת ועל דרעי והוא מגיב: "כל חברי ש"ס וגם היו"ר הרב דרעי ברכו אותי אנחנו בידידות קרובה"....
הזיה14.05.22
69
באיזה היתר אתם מדברים לשון הרע? באיזה?? ואני לא מדברת על לפיד או מיכאלי וכו' אני מדברת על גפני ודרעי ועוד חכים חרדים מי התיר לכם לדבר עליהם לשון הרע הפהרסיה?
חגי13.05.22
68
כל הכבוד לגפני אומר את האמת בפנים , ולא יעזור עוד בחירות כמו שרוצים בשס כי אז יהיה שוב בחירות ושוב בחירות אלא אם ביבי יעזוב והלוואי שיעזוב בכל שלטונו הארוך כל דבר במדינה יתיקר במאות אחוזים !!! דיור , מזון, ועוד
יוני13.05.22

הצגת כל התגובות

67
נכון, מי ניסה להפיל את ממשלת שמיר? איזו מפלגה הייתה בקולקציה ערב התנתקות, ורק בשביל לעשות פחות חילול השם עזבה את הממשלה ערב ההתנתקות מפלגה חרדית היא משהולכת על פי תורה ומאמינה בקב"ה ולא בפולטיקה
לוי13.05.22
66
בכל מקום שמוזכר חבר הכנסת משה גפני שם מוזכרת התקפה. גדול המתקיפים של הפוליטיקה הישראלית.
רפאל13.05.22
65
איזה טמבל המשה ארבל הזה מעורבל לגמרי, חשבתי שהוא קצת יותר חכם, הוא לא יודע שבגלל שנמנעו אז הצליחו להביא את אוסלו
דן13.05.22
היה כבר רוב גם אם היו מצביעים נגד תלמדו כבר הסטוריה כולכם פה עילגים ברמה שצריך לפתוח ת"ת לילדים בני 3 ולהכניס אתכם לשם
הגיווווווווון13.05.22
64
לא מאמין בתיקי נתניהו, אבל היה צריך לפרוש, לטפל בענייניו ולחזור בגדול. אי אפשר לעצור הכל עבורו שנים. אפשר היה להסתדר יופי בלי ליברמן, ומה אתם עסוקים בבנט בנט בנט כל היום כשליברמן התחיל את הבלגן?
שפוטי נתניהו12.05.22
בנט במקרה המשיך כשלא עבר את אחוז החסימה למרות שידע לפני כן שיש אפשרות שלא יעבור
קצת היסטוריה13.05.22
63
מר גפני . " אמור לי מי השתתף בחגיגת היום הולדת ואמור לך מי אתה" זו אמירה חסרת אחריות ואומללה לך הביתה אתה איש שפל
ללא שם12.05.22
62
כנראה ריח הבחירות מתחיל לעלות לו לראש . ג' כמו צעד תימני אחד קדימה שתיים אחורה ונשארים הרבה זמן 7 מנדטים. אוווי במיוחד שגפני רצה להציל את ש"ס .
משה 12.05.22
61
דרעי המושחט מרן הרב עובדיה כבר אמר זאת לא צריך את גפני דרעי עשה את הסכם אוסלו הארור
יהודי12.05.22
הדיוט מושחת רושמים עם ת נטול השכלה בכלל
שסניק13.05.22
קודם תלמד לכתוב בעברית, ואח"כ תתקוף אנשים שמבינים דבר או שניים יותר ממך............
דברי שטות13.05.22
א. לך תלמד לכתוב יאנלפאבית. ב. אל תאמר דברים שמרן זצ"ל לא אמר אותם. ג. תגובותיך נובעות מתוך שנאה ואינך יודע בכלל את הפרטים. סליחה אתה יודע בכלל איזה יום היום??? אז בבקשה לך לישון ותחפש לך בחלומות שמישהו יקנה אותך ואת דיבוריך.
יהודי אמיתי13.05.22
תעוף מכאן מי אתה שתדבר?!
ש"ס13.05.22
שסניקים תמיד היו מושחטים עושים מעשי זמרי ומבקשים שכר כפנחס בא להם טוב איזו מעידונת מתוקשרת של גפני פתאום זקפו את הראש
מושחטים נימסתם15.05.22
60
גפני הרב שך גאה בדרעי ובך ממש לא כבר שנים שאתה לא מתעסק בבייס של דגל התורה אני בתור מרביצניק עובר בגאוה לשס הקדושה
מרדכי כהן13.05.22
59
העיירה בוערת!!!!! ואתם רבים????? הציבור החרדי נרדף ונרמס בצורה שיש לה אח ורע רק בתקופות האפלות של ההיסטוריה. במקום לעשות את כל המאמצים להפיל את הממשלה הרעה הזו אתם רבים!!!! די!!!!!!!!!!
בעלבת עמרץ13.05.22
58
בימים ההם אין יענקי קנייבסקי בישראל, איש הישר בעיניו יעשה...
חזונישניק13.05.22
57
גפני ואריה
מתי תבינו שרק בן גביר גפני ואריה אל תפ13.05.22
56
אם כל הביקורת הנוקבת שיש על התנהגות גפני לאחרונה .דבריו בכותרת אמת לאמיתה. כל מי שגדל בתקופה ההיא זוכר בבירור שההימנעות של חברי תנועת ש"ס בהצבעה על הסכמי אוסלו .יצרה לבושתינו רוב חכי"ם יהודי בעד ההסכם.רבין אמר אז מפורשות בכנסת ובתקשורת שאם לא יהיה רוב יהודי הוא לא יחתום על ההסכם.וכל ניסיונות הערמומי
אבי13.05.22
אל תבלבל את המוח רוח הדברים כבר היתה אז שיהיה רוב גם בלי ש"ס מה שגם קרה לבסוף ואיך בדיוק בזה שש"ס נמנעה היא יצרה רוב יהודי דביל תלמד קצת מתמטיקה כדי להבין כמה שהמשפט הזה לא הגיוני. ואל תביא הקלטה של מרן שבושלה על ידי אם כל חטאת יהודית יוסף שר"י.
דוד יוסף13.05.22
55
נו נו, גפני מעולם לא היה מאלה שהשתדלו לדבר דברי אמת.
ללא שם13.05.22
54
משהו לא טוב עובר על מוי'שה הגיע הזמן שיפנה את הכיסא לצעירים ממנו
לא טוב13.05.22
53
נגמרו המריבות שרבים אחד עם השני מה נסגר איתכם .תדאגו שכל החרדים יצאו להצביע במקום לריב על שטויות
קובי12.05.22
52
דרעי האיש הכי מיותר בפוליטיקה עוד משנת תשמ"ד !!!! הביא את אסון אוסלו, הביא עלינו את החרפה הגדולה בהיסטוריה . דרעי לך כבר הביתה ומהרררררר
נוני 12.05.22
מוזר למה כל מילה שלך מופרכת עוד שניה עם שלטי חוצות תתחבר קצת למציאות, רחפן.
הכון לנחיתה13.05.22
סתוםם!!!!!!!!!!!
ש"ס13.05.22
51
גפני אתה בושה!!!!
ללא שם12.05.22
50
לא ידעתי שגם מרן משקר שאמר על דרעי בקלטת הידועה שהוא דרעי רצה את אוסלו כך מרן ענה לשאלת בנו מה היה באוסלו זה כולם שמעו מה יש עוד ספקות
אמת12.05.22
אתה מאמין לקלטת שלא נוצרה ולא היתה ולגפני יום אחד עוד נדע מי טיפש [גפני] ומי חכם [אריה] פה. קלטת שניסו להוציא ממרן נגד אריה כי אמרו שבגללו יהרס עולם התורה(מה שהתברר כלא נכון, מה שאמר גם אבישי בן חיים כותב הכתבה שהוציאו את הדברים מהקשירן) ועולם התורה היה בנפשו של מרן, זה נקרא לעשות שימוש ציני במרן וא
דוד יוסף13.05.22
49
אני סובר כבר ממזמן שגפני שמאלני קיצוני וגזען גדול ואני לא מבין איך עדיין שולט בג'???, אז זה מוכיח שכך גם כל חברי הסיעה הזו שמנסים לגבות את אמירותיו. מה שאני יכול לומר לכם זה ששס תמשיך ללחם בכם, ולא לעשות כמו שאתם עושים כל הזמן שאתם מנדים את בני עדות המזרח אלא תעשה שיהיה שוויון בין כולם!!!
שס תמשיך בניצחונותיה נגד ג' השמאלנית והג15.05.22
48
בבקשה מכולם להזהר מהחטא הנורא של לשון הרע
בבקשה13.05.22
47
גפני..לך תעשה שבת אצל לפיד. תתבייש ותסתום לפחות!
יהודה החסיד 13.05.22
לא חסיד אלא חסידה "שעושה חסד עם חברותיה"והלואי שיאיר לפיד יסכים לבא אלי בשבת גם האדמו"ר מסאטמר היה מארח אותו בשמחה
מקרבן לתורה13.05.22
46
גפני אחראי להתנתקות
יענקי כהן13.05.22
45
מרן הרב עובדיה זצ"ל הורה אז לדרעי להיכנס לממשלה עם רבין אנחנו השסנקים לא אמורים להתנצל על זה הרב עובדיה ידע מה הוא עושה
ספרדי גאה13.05.22
👌👌👌👍👍👍רק לפי מרןן! כל הכבוד-
ש"ס13.05.22
44
גפני תן כבוד בבקשההההה
יוסי12.05.22
43
דרעי לא תמך באוסלו, וגם נתניהו לא תמך בהתנתקות, וגם שרה לא התעללה בעובדות וגם יאיר לא טינף בטוויטר, וגם בנט לא נוכל.
סתם לשון הרע12.05.22
תלמדו היסטוריה קצתתתתתתתתתתתתתתת
לכל השרוטים13.05.22
42
גפני זקנותך מביישת את צעירותך. יתכן שבעבר עשית דברים טובים עבור הציבור החרדי אבל בתקופה האחרונה אתה עסוק בפלירטוט עם השמאל. מרב מיכאלה ועוד יפי נפש מקצועיים. הגדלת לעשות השבוע כשארחת בכבוד ובהנאה גלוייה את שר ההסתה יהיר לפיד. גפני שחרר אותנו מעולך אנא תתפטר.
גפני שחרר אותנו מעולך אנא תתפטר12.05.22
41
תגידו לי מה גפני ודרעי והסיעות החרדיות עושות? כל מפלגה נכנסת עם בקשות והסכמים קואליציוניים ולפחות מקבלת קצת איך זה הגיוני שבמשך 30 שנה הציבור החרדי לא קיבל כלום כל היום עסוקים רק בהתגוננות מחוקים ולא מקדמים כלום! תתחילו לעשות משהו
י13.05.22
40
ירד גפני מהפסים
ננה13.05.22
39
מה שאותי מדאיג שדרעי בשס הפך לסוג של הרב קנייבסקי עם ההערצה של החכים הצעירים אליו והם גם מושכים את כל הצעירים ברחוב שהפכו מזמן לסוג של ביביסטים ומתבטאים כמו אחרון הפושעים נגד בנט וממשלתו.
צריך לדאוג13.05.22
תמשיך לדאוג זה משמח אותי שאתה דואג, דואג האדומי.
שסניק בנשמה13.05.22
38
פשוט בושה של פוליטקאים צריך להקים ממשלה של כל החרדים ביחד שמיצגת את רובנו לא קיצוניות ולא שנאת אחים חילול ה'ההתנהגות שלהם שתיהם כבר פגי תוקף מסתבר
מישהי13.05.22
37
גפני הוא שמאלן כבר שנים, לא שוכחים את אמירותיו בועידות 'הארץ' על כך שהשמאל הוא אינטלגנט וכו' וכו'
ללא שם13.05.22
36
חתיכת ליטאי אתה מנצל את ההזדמנות שאריה לא בכנסת ואתה מוביל מהלכים עם שונאי ישראל אין מי שיעצור אותך ליצמן עם שתי רגלים בחוץ פרוש מתנהל לבד ופוגש את מתן כהנא במירון את ההתמרמרות שלך גפני תוציא על מישהו אחר יש לך מרחק של שנות אור עד שתגיע למנעליו של הרב אריה דרעי.
דזלווסקי 13.05.22
35
די גפני אמרת שאתה מתגעגע לכולל אז לך . גם אנו רוצים שתלך לגעגועיך. זקן בן שיבעים. מקנא בהצלחות של דרעי כמו תוי הקניה הןזלת התחבורה תקציב ישיבות . בא ברגע שאתה רק צרחת במליאה . וגם לא טוב ללב שלך . לך לך לכוייילל
אלי13.05.22
34
אריה צריך משה חזק.
לא להתבלבל12.05.22
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחההההה
צת13.05.22
משה חייב אריה חלש
קנאי ליטאי13.05.22
33
הרב קנייבסקי נפטר גפני נשאר ללא מגן והסיעות האחרות מנצלות זאת
משה בן אברהם12.05.22
32
הרב עובדיה כתב תשובה למה לתמוך, אז בעצם דרעי טוען שהוא לא הלך לפי הפסק של הרב עובדיה?
יהודי12.05.22
31
זקנתו שביישה את צעירותו
ללא שם13.05.22
30
גפני רוצה תשומת לב ויחס, לאחר שמעמדו בדגל התורה נמצא בשפל נורא. אז - 'הכה בספרדים' וכו'. אולי לרגל גיל 70 שיפנה את הזירה ויחזור לאופקים.
שי13.05.22
29
גיל 70 הוא אחלה גיל לפרוש, (רק חבל שלא פרש בגיל 60)
מצביע ג' מאוכזב.13.05.22
28
גפני ודרעי שנים בפוליטיקה ואפס עשיה. תחזרו הביתה תנו לאחרים אנשי עשיה לפעול ולתקן את כל מה שהרסתם שניכם כל השנים. לא דאגתם לחינוך,לדיור ועוד דברים חשובים לציבור ששלח אתכם. לפרט? שניכם מנהלים רשתות חינוך שעושקים שנים את המורים והמורות -ללא דאגה לתנאי עבודה ויתרה מכך לתנאי השכר כמו ששכר המורים בציבור
חרדי אמיתי13.05.22
27
ממש עומר בר לב החרדי.
ללא שם13.05.22
26
תעודת עניות לנו הציבור החרדי זוהי תעודת עניות ששניים מהבכירים של הסקטור מסתכסכים ביניהם בעבור אחד כמו יאיר לפיד.
נתניה13.05.22
25
אני במקום דרעי כבר עכשיו מודיע לגפני שהוא יקבל אחרון מהעוגת יומולדת.... לפעמים לא צריך להכיר מקרוב בשביל להבין כמה ברמה נבחרי הציבור שלנו
שלמה פילבר13.05.22
24
אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק. גפני השמאלן מטיף לרב דרעי... טמבל.
טל13.05.22
23
אין טעם במחלוקת! שניהם צודקים! גפני צודק בכך שש"ס הם טפשים ורשעים, וח"כי ש"ס צודקים בכך שגפני הוא מתעתע ומבולבל. זו נבלה וזו טריפה. שני הצדדים צודקים. ובא לציון גואל, ומנוחה מכל מחלוקת.
חנן. ב.13.05.22
ואני אהיה הצודק על בטוח שאטען שאתה נבילה וטריפה ושקץ משוקץ ואז באמת יבוא לציון גואל ועליך נאמר שלא היית נגאל. ע' הגדה.
הקהה את שיניו13.05.22
22
זקן ממרא קנו אותו בעוגת יום הולדת
שוקי 13.05.22
21
גפני את שחוק וגמור לך הביתה מספיק עם השנאה שבוערת בך .
יענקי 13.05.22
20
מה עובר כל גפני את זה כולם שואלים ולא בטוח שיש לה תשובה, בתקופה האחרונה גפני בוחר לצאת למתקפות חזיתיות מול כולם, כבר לפני כמה חודשים אמר לי בכיר ביהדות התורה אתה תראה איך שגפני התמנה ליו"ר הוא ידרוס את כולם .
חיזקי13.05.22
19
הציבור החרדי כבר מזמן חא סובל את גפני והשקרים שלו , אין קשר בינו לגדוחי התורה והוא מתנהל על דעת עצ ו בלבד מנותק לחלוטין מהשטח , היגיע הזמן שלו ללכת הבייתה הוא עושה יותר נזק מאשר תועלת
גפני סיים קריירה13.05.22
18
גפני אל תחזור אל הימים המכוערים שלך לא שכחנו בזמן מרן הרב עובדיה זצ"ל פתחת את הפה הג'ורה הג'ורה שלך וזלזלת בכבודו לא נשכח לא נסלח . אתה מתחיל לאבד את המנהיגות שלך אין לך היום על מי להשען מרן הרב קנייבסקי זצ"ל כבר לא איתך אתה מאבד שפיות. תלך כפרה על הרב אריה דרעי.
אבי ירושלמי13.05.22
17
ויש אומרים שדרעי השפיע על הרב לקבל את מעיין החינוך התורני תמורת נטישת המזרוחניקים
מה שנכון נכון 12.05.22
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחהה נראה לך שעל מרן אפשר לעבוד ואם מרן בחר ברבי אריה דרעי אז הוא השליח הכי נאמן
אמת13.05.22
ממש נכווון!!!!!!!!! אין על אריה דרעי!
ש"ס13.05.22
16
לא יאמן !!! כמה רוע וגזענות יש בגפני על דרעי - משתף פעולה עם לפיד הכופר בשביל ללכלך על דרעי !! (פתאום לא קיים אצלו השקופה ודעת תורה..פשוט מסריח)
אני12.05.22
15
נשמעים כמו נשים זקנות (קלפטות) שעושות חשבון את מי הזמינו ואת מי לא ומי הגיע ומי לא הגיע למסיבת יומולדת אולי באמת הגיע הזמן להציב נשים ברשימות החרדיות
ללא שם12.05.22
14
רק להזכירכם מה אמר אחד מגדוחי הדור זיע"א. ר"ת פורץ גדר ישכנו נחש. =????
אלי13.05.22
13
אנחנו בעבר הצבענו יהדות התורה הפעם כולם שס . גפני מאכזב נפגש אם האויב הכי גדול של החרדים לפיד
ללא שם12.05.22
כל הכבוווד!!!!! רק ש"ס תצליחו!!!
ש"ס13.05.22
שס וג' זה אותו דבר. שניהם סידור עבודה ואפס עשיה לציבור. תראו את הערים החרדיות. בושה תבדקו את התחומים -דיור,חינוך ,יוקר המחיה. מה שס וג' פעלה ??? שניהם נהנים ממנעמי השלטון לפועלים למען משפחתם לסידורי עבודה ,דיור. וטובים בלצעוק הצילו,וכל מה שהמדינה מנסה לעשות טוב לאזרחים -צועקים. תראו מה קרה במירון,תר
חרדי 13.05.22
12
מר גפני, החמצת
כ12.05.22
11
יצא המרצע האשכנזי מהשק, זבל של חבר כנסת שמנסה להגיע לרגלי חכמתו של דרעי. בכל אופן אני אצביע בן גביר!!!!
ללא שם12.05.22
רק ש"ס כך מרן קבע!!
ש"ס13.05.22
10
שקר וכזב בוודאי שדרעי אחראי גם לאוסלו יש ראיות למכביר מה הם חושבים שאנחנו טיפשים שאין ראיות והקלטות ומה עם העליה השניה של הרוסים שדרעי ידע שמעל 80% גויים יש ביניהם ובגללו והחברות שלו בקואלציה הוא חתם על זה ועוד זוועות שייכתבו בדברי הימים
ללא שם12.05.22
איך יש ראיות והקלטות על מה שלא היה, מכשף??? תסתכל בפרוטוקולים בכנסת ותראה שאתה אפילו לא בדרך למציאות שהיתה אז.
די לטימטום13.05.22
9
מה גפני ההפכפך והשמאלני עושה בראש יהדות התורה?
חנן12.05.22
8
מסכן הבנאדם. הפחד שלו מבחירות מעביר אותו על דעתו.
ללא שם12.05.22
7
ה' ירחם, שילמדו מהערבים איך הם התאחדו ביחד, בזמן שאצלנו רק מתווכחים מי יקבל כדור נוסף בגלידה
יהודי חרדי גאה12.05.22
6
ההההההההההא מר גפני, הוצאת את נשק יום הדין, ומה אם ספירת העומר ??? שמעת על תלמידי ר' עקיבא שמתו. תתבייש לך ותתנצל לפני ר' אריה על הביזוי והלבנת פני חברו ברבים. אולי שכחת מי האויב של הציבור החרדי ומי החבר (לפיד או ר' אריה).
פלוני12.05.22
5
דרעי הקים את ממשלת רבין הרשעה ב92, שניה לפני הסכמי אוסלו שס פרשה,ואז רבין לקח את שגב וגולדפרב ועשה את אוסלו, ז''א גפני צודק זו עובדה
יוסי12.05.22
במקרה הסדר הכרונולוגי של הדברים היה הפוך רשע מרושע קודם הוא שכנע וזה היה בסוד אבל בש"ס כבר ידעו מזה ולכן נמנעו כי ידעו שגם ככה יהיה רוב ולא רצו שייפגע התקציב לעולם התורה ברגע שרבין לא יכניס אותם לממשלה
תלמדו היסטוריה13.05.22
4
מה קרה לרב גפני ,ממתי הוא נגד הסכמי שלום ? מורו ורבו הרב שך תמך תמיד בויתורים , האם הרב גפני אימץ את שיטת האדמו"ר מלובביץ ?
אליהו 12.05.22
3
הגזען גפני בוודאי מעדיף את לפיד. לא הדת באמת מעניין אותו. גזעניותו קודמת ליהדותו. זה יבוא ממזרח ארופה. הכן ששנאו אנשים כמותו. עכשיו עושה הןא וחבריו לשאר היהודים .
פרענק12.05.22
2
אלו הנציגים?
ללא שם12.05.22
1
למה לא הזמינו אותי למסיבת יומולדת בתור מצביע גפני?
ללא שם12.05.22
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 10:27

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 09:44

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 07:39

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 07:36

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24
ש

 לא רק מפגע אסתטי

לא תרופות סבתא ולא ניתוח: הטיפול החדשני לפטרת הציפורניים

כיכר בשיתוף סאן קליניק | מקודם

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

מרגש • צפו בראיון

התפילין של הזולת: סיפורים מרגשים מפרויקט החיבור בין יהודים

אסף מגידו | מקודם

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מורשת יהדות תימן

בני הישיבות התימנים הקבילו את פני הגר"ש מחפוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

'ווסט פארק' בירושלים

הזדמנות חסרת תקדים למשפרי דיור בפארק מגורי היוקרה החדש

כיכר בשיתוף ווסט פארק | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24