כיכר השבת

חרפת מירון תשפ"ב

העולים להילולה במירון כואבים וזועמים: "הפכנו לבהמות"

מתוך עשרות תלונות שהגיעו לידי 'כיכר השבת', עולה תמונה מדאיגה ועצובה מהמתרחש השנה בהר מירון, בעקבות ההתנהלות המחפירה של המשטרה והרשויות; "עשינו הכל לפי החוק - ונדפקנו" (ארץ)

188
שימי שפר | כיכר השבת | י"ח באייר | 19.05.22
מירון תשפ"ב
מירון תשפ"ב (צילום: חיים גולדברג)

ביקורת רבה בקרב עשרות אלפי המתפללים והחוגגים שעלו הלילה (חמישי), ל"ג בעומר, למירון, בשל מה שהם מגדירים פגיעה חמורה בהילולה ובמסורת הנהוגה מזה שנים רבות.

חשוב לציין, כי המרואיינים, הצדיקו את הצורך ביצירת כללי בטיחות בצל האסון הכבד והנורא שהתרחש בשנה שעברה, אך יחד עם זאת, לדבריהם, הם עברו התעללות לחינם ושלא לצורך.

בשיחה עם 'כיכר השבת', תיארו כמה מהם את מה שעבר עליהם בדרך למירון ובנסיעה שלעיתים נמשכה קרוב לשש שעות, במהלכה הם היו תקועים בחניוני הוויסות בהוראת המשטרה והפרויקטור.

יעקב מביתר עילית, מתאר בשיחה עם 'כיכר השבת' את שעבר יחד עם בני משפחתו וילד ה'חלאקה' שיצאו אמש בסביבות השעה 15:00 בצהריים מביתר עילית, אך הגיעו למירון רק בסביבות השעה 21:30.

מירון תשפ"ב (צילום: חיים גולדברג)

לדבריו, "אחר בדיקת הכרטיסים יצאנו לכיוון מירון, אך כשהגענו לחניון וויסות באזור מירון, נמסר לנו שיש עיכוב בשל העובדה שההר מלא, ומאותו רגע המתינו בשטח עשרות אוטובוסים ללא תנאים בסיסיים כמו תאורה, שירותים וחלוקת מים לאלפי אנשים, נשים וילדים אשר עשו דרכם למירון".

"רק לאחר כשלוש שעות!!", מספר יעקב, "המשכנו הלאה, אך כעבור דקות ספורות הוכנסנו שוב לחניון נוסף, שם נאמר לנו להמתין 20 דקות, עד שהתאפשר לנו לרדת. לאחר שהגענו לשטח, נתקלנו בעיקר בכוחות משטרה. ההר עצמו היה דיי ריק, ואנשים רק חיפשו מקום לשמוח ולחגוג עם מוזיקה. לשמחתי, לאחר שנכנסתי לציון שמעתי מחבר כי בכניסה למושב ישנו אוהל שבו נערכים ריקודים במשך מספר שעות, ולמזלי זהו המקום היחיד שנתן לי להרגיש קצת את מירון".

מחכים שעות בחניון חשוך

דוד, שעשה דרכו למירון מספר אף הוא ל'כיכר השבת' כי הוא יחד עם עוד 50 אוטובוסים ואלפי נוסעים המתינו במשך שעות בחניון בצומת קדרים, שם אף החליטו כמה מאות אנשים להדליק מדורה ולרקוד בשטח, זאת לאחר למעלה מחמש שעות נסיעה, ולאחר שהבינו כי זו האופציה היחידה כדי ללחוץ לדבריו על האחראים לשחרר את האוטובוסים הלאה למירון.

מירון תשפ"ב (צילום: חיים גולדברג)

נפתלי, שעשה דרכו למירון במשך קרוב לשבע שעות, והוכנס ל'חניון המתנה' במשך שלוש שעות, מאשים את הרשויות בכך שלא הכינו עצמם מראש לסיטואציה.

לדבריו, "אני עולה כבר הרבה שנים למירון ולא זכור יחס כזה וחוסר התארגנות כזאת מצד הרשויות בכל מה שקשור לחניונים. ראיתי אישה שמתחננת לסדרנים ולשוטרים בבכי של ממש שאין לה היכן להתפנות, כאשר הם כלל לא התייחסו אליה והמשיכו, כאילו מדובר בבהמות".

נפתלי מוסיף כי אחרי כל העיכובים, ואחרי שסוף סוף הוא עלה למירון השטח היה רדום, עצוב, ובעיקר הפוך לגמרי מהמסורת הנהוגה מזה שנים רבות.

"לא זוכר דבר כזה שעולים למירון ואין מוזיקה וריקודים, הוא אומר ומוסיף כי" גם אם הגיעו למסקנה שחצר הציון אינו ראוי לריקודים, מדוע המוזיקה לא המשיכה לפעול אחרי ההדלקה של באיאן?".

הרסו לנו את המסורת

צילה, אותה פגשנו במעלה ההר סיפרה בעצב כי היא מרגישה שהרסו את ההילולא, תוך שימוש באסון הכבד שאירע. לדבריה, "אמנם כולנו כואבים את האסון, ואין ספק שהיו צריכים להתבצע שינויים משמעותיים, אך המשטרה והפרויקטור לדבריה, לקחו את המצב לצד השני בצורה קיצונית מידי, תוך פגיעה הרסנית במסורת."

מירון תשפ"ב (צילום: חיים גולדברג)

"איך יתכן שלא מאפשרים לאלפים לעלות למעלה בזמן שההר עצמו ריק מאנשים, היא תוהה ומוסיפה. "אני לא מבינה מדוע אחרי שלא התאפשרה גישה לציון כמידי שנה, גם לא התאפשר לאנשים לשמוח ולרקוד. אין שום קשר לנושא הבטיחות, ואני מרגישה עצובה ומאוכזבת".

מתפלל נוסף סיפר ל'כיכר השבת' כי הוא כבר עולה במשך 60 שנה למירון, ומידי שנה הוא שוהה במירון במשך 24 שעות. השנה הוא מספר שהוא שהה במירון חצי שעה בלבד.

"לא הייתי מסוגל להיות במירון במצב כזה. הסתובבתי בעצבות, ללא השמחה המסורתית, וללא החגיגה הגדולה המוכרת כל כך במירון".

מירון תשפ"ב (צילום: חיים גולדברג)
תוכן שאסור לפספס
188 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
138
חבל באמת שלא נתנו לכם להימעך שוב
ללא שם20.05.22
מאחל לך הרבה רע כמו הלב שלך בערך אולי קצת פחות...
מטורף20.05.22
נמעכנו שוב כמו כל שנה, אבל ניצלנו כי לא היה שוטר השנה שהניח רגל והפיל את כולנו כמו שנה שעברה. אני עד עכשיו לא מאמין שאנשים נפלו סתם אחרי 100 שנה, אחד על השני.... כל שנה אותו חצי מיליון וניצלנו.
ברוך20.05.22
137
הבן שלי יצא בשמונה בבוקר , חיכה שעתים לאוטובוס כי עצרו את האוטובוסים מביתר עלית. הגיעו לחניון הויסות והם תקועים שם כבר שעתיים. הם זרוקים שם. בשמש בלי שרותים, בלי שתיה ואוכל יחד עם עוד 70 אוטובוסים. כי מחכים שירוקנו את ההר. בושה לראות את ההר ריק
אסתר19.05.22
136
מה עדיף לנו? עצב של הרוגים ומשפחות אבלות? עדיף בוודאות מה שהיה השנה.
אני19.05.22
בדיוק
ח19.05.22

הצגת כל התגובות

135
בהמות מתייחסות לכל מי שמעליהן כבהמות
יאיר19.05.22
134
ההצחה שלהם זה הסוף שלהם הפעם רק רשב"י נגדם אנחנו נעמוד בצד ונראה מה יהיה איתם השנה .
היום19.05.22
133
מתלוננים על זה שאין מוזיקה? שכחנו כמה יפה זה שכולם שרים ביחד דווקא בלי מוזיקה. כולם ביחד כמו בטיש רגיל. בואו נחזור לשפיות
גדי19.05.22
132
באמת עצוב
נתן19.05.22
131
בסוף המשטרה עוד תהיה גאה בעצמה וירעיפו עליה שבחים "הנה הם התכוננו, שמרו, היה סדר, הכל הלך לפי התוכנית"... איך אמר ביבי:" לא היה כלום כי אין כלום". לא היו אנשים, אז למשטרה היו חיים קלים..
משטרת ישמעאל19.05.22
130
את יום ל"ג בעומר הפכו לתשעה באב וד" ל
ללא שם19.05.22
129
טימאו את היכל קודשך. אסור למדינה להתערב בעיניינים שהיא לא מכירה. לא כשרות, לא גיור, לא מתווה הכותל, לא חמץ בבתי חולים ולא במירון!!!! הרסו לנו את ההילולה.
ע19.05.22
128
גם עכשו מחכים שעות בחניון ואנשים אומרים שהמתחם ריק לא יאמן
מירי ויזל19.05.22
127
חברה תירגעו!! נהרגו פה 45, נהרסו משפחות,אל תשכחו שהשוטרים עושים את עבודתם נאמנה כדי להציל חיים(בהתאם להנחיות של הדרג הגבוה)גם אם אתם לא מסכימים- יהודי לא מקלל יהודי בשום מצב!!!!!המטרה להגיע לציון קדושה ונעלה אבל לא כל האמצעים כשרים(בדרך לשם מקללים,דוחפים,עוברים על חילול השם)תקימו את הכתוב בתורה ליפנ
אברך19.05.22
מה חילול השם כל מי שמזלזל בנו ואנו מגינים על עצמנו זה חילול השם מה אנחנו חייבים להיום אסקופה הנדסת??????
רוני19.05.22
כדי להציל חיים? האמנם? למה לא להשמיע מוזיקה זה לא בטיחותי?!
ריקי20.05.22
אדוני האברך הגולש באינטרנט. אולי לא ראית את הסרטונים מהשטח, ובוודאי שאינך נמצא בשטח. נכון שהשוטרים עושים את עבודתם בהתאם להנחיות של הדרג הגבוה, ונכון שיהודי לא מקלל יהודי, אבל אם אתה לא פה אז אינך יודע שעבודתם של השוטרים בהתאם לדרג הגבוה היא פשוט לשבור לחרדים ולילדיהם את העצמות בסדיסטיות ורצח בעיניי
לא מקללים נאצי?19.05.22
126
חרדים זה עם תמים ונאיב, שמוסרים דברים קדושים שכאלו, לשוטרים שלא סופרים אותם, ובכל מיני הזדמנויות לא יהססו להכות בכם סתם כך, (עיין ערך חיים מזרחי, יענקי רוזנברג, ומה שעשו לפליישמן הזקן, ועוד ועוד עשרות שלא עשו שום דבר, וסבלו מהחלאות האלו)
חצ19.05.22
125
חייבים להתאגד ולהלחם לעצירת הגעת כתות הערב רב הקיצונים בלג בעומר למירון והכל יסתדר, וכאן הבן שואל איכה למה והתשובה כי הכת הקיצוני משלחת מלאכי רעים התחילו להגיע כשני עשורים במטרה לזלזל ולפגוע לחלל ולבזות את ציון המצוינת לאחדות ואהבת ישראל, משמיצים ופוגעים פיזית ומילולית, מחרפים ומגדפים דברי שיקוץ וג
מירונער19.05.22
124
"הרסו את ההילולא, תוך שימוש באסון הכבד שאירע..."??? אידיוטים, עובדי אלילים שכמוכם! בגלל הטקס הפגאני הזה נהרגו לשווא עשרות אנשים, ילדים וטף, חפים מפשע, תמימים בני תמימים, אשר האמינו ב"רבנים" חסרי אחריות, רודפי כבוד ושררה.
מוש19.05.22
אתה כופר!!!! מי שמעז לדבר ככה על רבנים (אמיתיים) כופר באלוקים ובתורה כולה תתבייש לך! עובד אלילים בעצמך!!!!!!!!!! הרסו את ההילולא! כן, תודה בזה! הרסו אותה! יש בין בטיחות וחוק לבין התעללות וחוסר סדר מזעזע.
חיים19.05.22
אתה פגאני. לא כל מה שאת ה לא מבין בשכל שלך (ששקוע בתאוות ניאוף מן הסתם) לא נחשב
נחמן19.05.22
123
אני הייתי שם הגעתי ברכב פרטי .לקח לנו שש שעות . בישוב עצמו היתה אוירה רגועה ושמחה . כולם היו נחמדים .ככה צריך להיות לא אוירה של מלחמה . לא הגעתי לציון כי היה תור ודחיפות. אני בטוחה שרבי שמעון שומע את התפילות גם ככה . הפעם לא היה סכנת נפשות
ד19.05.22
רבי שמעון לא שומע שום תפילה, ה' שומע את התפילות בזכות רבי שמעון
ה' שומע19.05.22
122
היינו שם היה סדר ותיקתוק.יישר כח. נכון שהתעכבנו בחניונים אבל נסבל. האוטובוסים יצאו ריקים לא ברור היכן כל הכרטיסים. מה שכן, היתה אוירה רצינות לא האוירה השמחה כמידי שנה .לא היה ניתן לראות ריקודים.
ללא שם19.05.22
121
....
כי הציבור החרדי מתנהג לעיתים כמו בהמות19.05.22
לא להכליל בבקשה זה ציבור של יראים וצדיקים ולפעמים יש כמה תחפושות ביניהם אז לא להתבלבל מותק
אנונימי20.05.22
120
שום דבר, אבל שום דבר! לא ישתווה לכאב לסבל ולאבל הגדול של המשפחות שאיבדו את יקיריהן… 45 הרוגים! מוטב להמתין או שהדרך תהיה קצת פחות נוחה מאשר חלילה לאבד חיים! זה בכלל לא בר השוואה… לעניות דעתי, אין מקום לתלונות מהסוג הזה בטח לא עימותים ואמירות מבישות שא.נשים אמרו לכלי תקשורת קחו אחריות על עצמיכם, על
קצת פרופורציות! 19.05.22
119
ככול שיהיה עצוב בגלל השמירה על החיים ולא יהיה מספיק שמח כמו כל שנה תאמינו זה עדיף!!! עדין אנחנו מלקקים פצעים משנה שעברה בבקשה אל תתלוננו ותשמחו במה שיש שלא יהיה יותר גרוע תודה לה' על זה
:(19.05.22
118
עד שהמשטרה לא ילמדו איך להיכנס לראש של חרדים, לראש של הדרך החיים שלהם, לראש של מה חשוב להם וכדומה שום דבר לא יעזור ושום דבר לא יעבוד. לא עובר יום שאין סיפור מזעזע מהמשטרה לחרדים. הכל הכל בגלל חוסר אתיקה והבנה למנטליות של החרדים. בינתיים הם רק רוצים ללמד החרדים וללמוד מהם. אף אחד עדיין לא הסביר לי למ
chaya19.05.22
117
מתן כהנא שר"י הצליח להרוס במירון ולהתעללהרל בצבור הקשוש שניסה לעלות להר אבל ברחבי א"י והתפוצות ב"ה חגיגות ענק ושמחה גדולה בהילולת הרשב"י זיע"א
אפשטיין חרדק19.05.22
116
היה גועל נפשר של ממס סדר וארגון שואף מתחת ל-0, האוטובוס שלנו יצא מירושלים שעה 15:00 הגיע להר לאחר שבע שעות עם עצירה ב-3 חניונים על כלום, בלי יכולת לקנות מים או שרותים. החשיבו אותנו לבהמות, שואלים סדרנים מה עכשיו?אף אחד לא עונב יד ימין לא יודעת מה יד שמאל החליטה. וכסוף סוף הגענו לציון מהמתחם למטה העב
חנה19.05.22
הכל מתוכנן מראש,, להתעלל בחרדים וליאש אותם. אבל לא מבינים שהחרדים רק מתחזקים מזה
גולי19.05.22
115
כנראה שזה מה שרבי שמעון רוצה שלא יהיה המוני לא שירה ולא ריקודים בציון רת תפילה
חיים 19.05.22
114
לגעת בציון לא אפשרי, מובילים את כולם בשבילים צרים כמו בעלי חיים. אין ספרי תורה , לאחר מאמצים גדולים אישר הקצין התורן שיוציאו, אך לאחר שעתיים ש"לא מצאו מפתח" התייאשנו. בושה שלא דאגו לדבר בסיסי של ספר תורה ביום חמישי. ול"שר הממונה" יש "כיפה" וככה דאג לבאים. אך זה נראה כמגמתי כל ההתנהלות. יצאנו מאלעד ב
בושה וחרפה19.05.22
113
איפה חברי הכנסת שלנו ???? זיכרו גם הפעם לא ניפגש בקלפי
ללא שם19.05.22
112
נשמע טענות של כמה בודדים מתוך מאות אלפים, אין ברירה, עדיף ככה מאשר ימותו אנשים. אם ימות עוד יהודי אחד, עדיף לבטל את ההילולא, אין מחיר לנפש של יהודי.
אלי19.05.22
בושה וחרפה המטרה עצמה רצחה 45 מתפללים שנה שעברה והשנה לא נותנת בכלל לעלות להר ,כל השנים הכול היה בסדר עד שמלאכי הלבלב האלה התערבו
מירון תשפב19.05.22
נכון מאוד אם בגלל הציונות ימות יהודי אחד, עדיף לוותר על כל המדינה! הרי רק כדי להקים המדינה בתש"ח היו צריכים להקריב 6000 יהודים, אין שום פוסק שבעולם שהתיר לצאת למלחמה, ולהקריב 6000 יהודים בשביל דגל כחול לבן עלוב!
דן19.05.22
אתה צודק , אבל זה לא מחייב , אולי אתה בעד שיבטלו את כל רכבים בארץ יש למעלה מ500 הרוגים בכל שנה ? מוכן ? הרי עדיף שלא יהיה כלי רכב ויהודי 1 לא יפגע ...מה תענה ? אני אענה לך אני הייתי שם ואי אפשר לפרט פה בכתב , אפשר לעשות אירוע בטיחותי ולא בצורה שהם עשו זה היה בושה וחרפה איך שהארוע התנהל זה היה ביטול
היום19.05.22
111
חוצפה מר צביקי טסלר תתפטר! צריך לעשות חקירה על כל המאפיה שהולך במירון, ואיך זה שהכל הרסו, כולל בית מדרש שנבנה עם כל כללי הבטיחות (רק בלי אישורים, כי במירון לא היה שייך לבנות כלום עם אישורים, ואף תחנת המשטרה במירון הוא בלי אישורים, וכמובן לא הרסוהו), ורק חדרי הוי. איי. פי. המושחתים לא הרסו. בשנה הב
צבי טסלר חוצפן19.05.22
אחלה גבר צבי טסלר אם הוא לא היה הפרויקטור היו הרוגים שם גם השנה
שמעון19.05.22
אמת אחת ויחידה
יוסי20.05.22
110
פשוט מביך, אפשר לחשוב שבכל השנים לא עמדנו כולנו בחניונים חשוכים בלי תשתיות מינימלית, לפחות לא מתו 45 אנשים
יצחקי19.05.22
109
רבי שמעון לא ישתוק לאלה שקילקלו לו את השמחה.
אליהו19.05.22
108
תתביישו לכם ככר השבת שאתם מפרסמים כאלה כתבות. כתבות כאלה הם הסיבה שצריך לסגור אתכם יחד עם כל כלי התקשורת. מעצבי דעת קהל ללא אחריות!! מפיצים הסתה, ריב וויכוחים שאין להם הצדקה. מתו 45 איש!! זוכרים?? יש פה מישהו שרותה לקחת את האירוע ולנהל אותו באחריות?
אברומי צליק19.05.22
107
מעניין איך כולם שכחו איך נתקעו כל שנה 5 שעות בפקקים למירון. השנה נח לכם להאשים את המשטרה. חבל מאוד שלא יודעים להעריך את החיים. תעריכו שאתם חיים בפקק ולא חו מה שקרה לאנשים בשנה שעברה. שלא חזרו הביתה!!! אין לאף אחד זכות להתלונן. הכל היה צפוי וצריך לזה הרבה סבלנות. בעיה שלכם שלא הבאתם אוכל ושתיה ביצ
חרדית מהמרכז19.05.22
זה נראה לך הגיוני שבחניון אליפלט היו רק שתי שירותים?????? הגיוני שנשים היו צריכות להתפנות בין הקוצים?????? עו לא קלטת שמתייחסים אלינו כמו אל פחות מהכבשים בספארי?????
תפסיקי לקשקש בשכל19.05.22
תגידו תודה שנתנו לכם לנשום..
יוסי19.05.22
בדיוק
ח19.05.22
106
אנטישמים!!!!
שרולי19.05.22
105
תמונות של יהודים אחרי גדר מזכירות תקופות חשוכות ר"חל ממשלת השמד יותר גרועה מהצבא הגרמני ימ"ש גדול המחטיאו יותר מהורגו.. רשעים ארורים
יהודה החסיד 19.05.22
104
בנט וכהנה רבי שמעון ידאג לכם
ללא שם19.05.22
לעת עתה הוא דאג רק ל45 משלנו... אולי אנחנו צריכים לחזור בתשובה ולא להאשים את כלם.
ואנחנו?19.05.22
103
זה בהחלט לא תקין, אבל זה לא משהו ספציפי נגד החרדים - זה פשוט הבלגן הרגיל שחוגג במדינת ישראל.
חנן. ב.19.05.22
102
בהמותתתתתתת??????
ללא שם19.05.22
101
הזוי שאנשים עוד לא קולטים,זה ממש לא מצווה של יהרג ועל יעבור לא ללכת למירון נכון שזה נחמד וכיף אבל זב פשוט מסוכן מה עוד אתם רוצים שיקרה כדי שתבינו את זה?האסון של שנה שעברה לא הספיק?!?!
אחת שכואב לה19.05.22
צודקת אבל לא צריך שיכאב..
מרינה19.05.22
שנה שעברה קרה בגלל השוטרים. אפילו בתקשורת החילונית אמרו זאת בקיצור.
ג19.05.22
100
רשב"י לא צריך הדלקות ולא ריקודים. אם עלית למירון בשביל לרקוד, תרקוד בבית או בעירך. רשב"י לא צריך שתבוא אצלו בשביל לרקוד. תגיע אליו ללמוד זוהר או להתפלל, אבל לא חוצמזה כלום. זה המסר שהוא מעביר לנו.
יהודה19.05.22
אתה רשע מרושע שורץ פה וממלא את האתר עם הסתה נגד חרדים, תראה תיאור ההדלקה אצל רבי מיילך ותבין הכל, מאפוא אתה יודע מה רבי שמעון צריך, מי אתה בכלל מי שואל אותך
חיים19.05.22
99
תתעוררו הם מתעללים בדתיים בכוונה מי שגרם לאסון בתשפא זה המשטרע והשלטון וזה בכדי להלאים את הקבר הם יצרו בעיה ומביאים כאילו פתרון אתם ישנים בעמידה הציונים קיבצו כרצונם המון דתי כמו בהמות בחניונים שוממים זה תרגיל לצייתנות שלכם אתם מובלים כמו עדר תתעוררו אין מה להאמין לשלטונות הם רוצים להכחיד אתכם ולא ח
שמעון בר כוזיבא19.05.22
98
התנהלות חסרת אחריות וקטנונית מצד המדינה שלא מבינה ולא מנסה להבין את התרבות החרדית: הגעתי למירון ב7:25 (שעה ורבע לפני ההדלקה שהתרחשה ב8:40 אמרו לנו שהכרטיסים שלנו הם ל8..) אחרי 5 שעות נסיעה - הפנו אותנו לחניון חשוך ללא תאורה, ללא שירותים נורמלים, *ללא קליטה של טלפון* למשך שעתיים וחצי, לא מדברת על שתי
היתי שם19.05.22
97
בהמות אדם משטרת ישראל מיום של שמחה הפכו ליום של עצב
פלוני19.05.22
96
מה שקרה שנה שעברה זה הייתה התנהגות של בהמות אך תשכחו שכרגע יש כ200 יתומים שהיום זה היארצייט של אבא שלם והכל רק בגלל שלא הקפידו על תקני בטיחות.
יענקל19.05.22
על מה אתה מדבר "מייבין גדול" כמו שנראה עד לפני שנה עוד פיצצת חצ'קונים וכעת -מאון דאמר מה אתה מקשקש עשרות אם לא מאות שנים עולים עמ"י להילולא ומעולם לא התרחש אסון להזכירך יענקלה אם המתוה ה"מוצלח" של שנה שעברה תכננו בקפידה הדרג הגבוה עקב מתווה קורונה ורצון לראות את ההילוא מתנההלת בסדר שהם חשבו לנכון וה
אוי יענקלה19.05.22
95
הכל נראה ( לא הייתי שם) כל כך טוב ומסודר. ככה צריך להיות כל שנה . המתנות בחניונים היו בכל שנה. 100,000 (מאה אלף !!! ) זכו להיות בקבר רשב"י בנחת !! כל הכבוד !! ולכל היתר שלא הגיעו , אפשר להגיע גם שבוע אח"כ , רשב"י לא בורח. בנושא קבר רשב"י - עובדים ממש מעולה. מה שעושים טוב , צריך להודות. תודה. לגבי כל
אלון19.05.22
94
מירון עבר לבית שמש ההדלקה המרכזית של הרה"ג הרב ר' אלימלך בידרמן
נתן19.05.22
93
בהמה אבל חי
ללא שם19.05.22
92
אנשים רעבים? שיביאו אוכל. הזוי שאתם חושבים שמישהו צריך לדאוג לאנשים שבסך הכל יצאו לטיול לילי מחוץ לביתם. שידאגו לעצמם לאוכל בטיול.
כל שנה אותן תלונות באתר הזה19.05.22
91
עדיף בכיה לחינם מאשר בכי אמיתי על 45 קורבנות
נר לאחד נר למאה19.05.22
90
מה שאתם מרגישים עכשיו זה מה שהרבה אנשים מרגישים שנים רבות שפתאום ציון הרשבי הפך לטיש אחד גדול וצפוף
בני19.05.22
בני, ר שמעון אמר לך איך זה צריך להיות? ר שמעון הוא של כולם! ואם משהו הופך מטיש קטן לטיש גדול לכבודו.. שיהיה... אני מבטיחה לך שהנושא של רבי שמעון לא אכפת לך בחיים. וכל הדבר הזה לא מדבר אליך בכלל: רק אז אפשר לדבר כמו שאתה מדבר. אחד שמתחבר לזה לא מדבר ככה. מאד קל לדבר כשזה לא שייך...
chaya19.05.22
יש לך חוסר בסיסי בהבנת הנקרא. תקרא שוב את הכתבה
אחד העם19.05.22
89
הלב מתחמם מהדרישה והרצון של האנשים לקיים את ההילולה ולא לוותר על השמחה והקדושה. אני תקווה שהמניעות יעוררו עוד אנשים לחפש ולא להתייאש, ובע"ה נרקוד בקרוב בירושלים
הדסה19.05.22
88
לא מן הנמנע שהשוטרים שם לא אוהבים חרדים ולכן גילו פחות התחשבות, אבל באמת! שנה שעברה לא הספיקה? וותרו על מירון בל"ג בעומר הסברנו לבן שלנו שכל עוד הוא בשליטתנו הוא לא יסע למירון בל"ג בעומר, אבל אם כל כך הרבה ממשיכים להגיע כמו שנים קודמות יהיה מאד קשה למי שרוצה לשמור על נפשו ונפש ילדיו להמשיך ולחדד את
מיכל19.05.22
אם אתה רוצה לשמור על הבן שלך, תרחיק אותו מהשוטרים!! לא מרשב"י, טיפש!! אתה האחרון שעוד לא מבין שגם מה שקרה שנה שעברה זה בגלל השוטרים. אם לא בזדון אז בחוסר תיאום ביניהם וחוסר אחריות. אבל ברור לכל בר דעת וגם לאחרון הטיפשים שראה את הצילומים במקום וברגעי האסון אשתקד שהכל בגלל המשטרה.
פוקח עורים19.05.22
87
זו הזדמנות לחשבון נפש בציבור החרדי, אולי הגיע הזמן לא להדחף ולהתעלם ממי שעומד לידך ולא רק בהילןלה במירון. כבוד הזולת צריך להיות אור לעיננו ולא רק כלפי החרדים גם השוטרים הם יהודים וראויים לכבוד
אנןנימית19.05.22
זה מיעוט קיצוני רוב הצבור לא כזה . הרי זה המטרה של התקשורת ה0מול ששנאה ופרוד הם מייצרים בעם והם מצליחים ה ישמור
אנונימימים20.05.22
86
פשוט בושה כמו כבשים תקועים באליפלט ואין עם מי לדבר
ללא שם19.05.22
85
הזועמים, לא מעניין אותם האסון אשתקד. אפילו בקבוק שתיה וסנדוויץ מהבית לא טרחו לקחת. עולים לציון ושוכחים לרדת. לא מעניין אותם שאחרים מחכים לעלות.
אבי19.05.22
הם לא צריכים לרדת אם מישהו לא הצליח לעלות שיפנה לערב רב שהגבילו את הכמות
תמים19.05.22
84
אין קשר בין המשטרה למוזיקה ולשירותים. צוות ההפקה החרדי שהפיק את האירוע הורכב מאנשים שאינם מקצועיים בתחום וכך זה נראה.
זיגי 19.05.22
83
הלווית הגר"ח קנייבסקי התנהלה בסדר מופתי מדוע לא הועתק המודל
תמהה19.05.22
82
איך אנשים מעיזים לומר שהיו יותר מ4 שעות?!
ביקשו להתחשב. כן, יש לי ביקורת על המשטרה22.05.22
81
עזבו את זה שהמשטרה התכוננה ל20000 איש ולא ל1300 ובנתיים ככה מייבשים אנשים בחוץ
אחד20.05.22
80
מי שרוצה להגיע לרשבי באמתתתת 3 ימים לפני 3 ימים אחרי נמצא הצדיק תפסיקו להתבכיין מי שרוצה באמת להתפלל שיעשה את הצעתי.
ללא שם19.05.22
79
ברור שיהיה סוף לאכזריות השוטרים רק אנו רוצים שזה יהיה בקרוב ממש
י19.05.22
78
לפי הסרטונים שעלו מהמקום, אכן הפכתם לבהמות.
אכן בהמות19.05.22
77
כל כך עצוב שכך ביטלו את שמחת רשבי
פ19.05.22
76
תגידו תודה לחסידי תולדות אהרן שדאגו להרוס הכל. תגידו תודה שלמרות החוליגנים האלה נשארתם השנה בחיים. תתחילו להאשים את השבבניקים שלכם ותתחילו לטפל בהם, אחר כך תתכוננו על המשטרה ועל החילונים.
סמבטיון22.05.22
75
מי ביקש מהשוטרים לבוא השנה למירון?! הם הרי אלו שגרמו את האסון הנורא בשנה שעברה. (ע"פ עדי ראיה - הכל התחיל משתי שוטרות שחצניות שחסמו את היציאה בשביל ר' דוב. עד לפני הצבת המחסום התנועה זרמה חופשי. והוסיפו חטא על פשע: לאחר האסון - המשטרה היא זו שחסמה את האמבולנסים ועשתה הכל לעכב את פינוי הפצועים. לא נ
...20.05.22
74
אחר כך מתפלאים למה שמגיעים למירון יש בלאגן.. . פשוט נתנו לאנשים להרגיש שהם פחותים מבהמות..למה נשים בחניון אליפלט צריכות להתפנות בשטח פתוח?????? תראו לי ציבור אחד שהיו נותנים לו תנאים כאלה????? כל מי שארגן את ההילולה צריך ללכת לכלא!!
חניון אליפלט, עשרות אוטובוסים ושתי שירות19.05.22
73
תגובה מס 81 לא הולמת ובוטה ( השקית היתה תפוסה אצלך)
אלכסנדר19.05.22
72
בכל העולם יש אירועים של 100 200 ו300 אלף איש מה הבעיה שיהיו 100 אלף איש עשו שטות ולא פרקו באסון מירון מדרגות או מקומות מסוכנים את זה צריכים לפרק ואז לעשות אירוע המוני כמו כל הופעה או אירועים גדולים בעולם שהם בשטח בחוץ וזה אפשרי וזה קורה... אלא שיש כאן מהלך נגד הציבור החרדי - מי שהיה במירון יוד
דוד19.05.22
71
כל מירון צריך ליראות כמו ההדלקה של ר מיילך שטחים ענקיים יציאות ומעברות ענקיים אבל המדינה לא רוצה להשקיעה כסף בזה
ע19.05.22
70
תקראו קצת ספרים תלמדו עד כמה חשוב לרשבי הים הזה ,איך הוא רוצה כשולם יבואו ירקדו וישמחו זה כמו החתונה שלו רשבי בעצמו היה רוקד ה בהילולה שלו (תקראו בספר ,על הארי הקדוש ) הארי הקדוש רקד עימו . ופעם היה אחד שאמר תחנון , ר שמעון אמר לארי הקדוש שיגיד לאדם אמר תחנון בים שמחתו שלא ינקה ו
אהרון19.05.22
69
התמונה אומרת הכל מי עושה עצמו כבהמה אין סיבה שהיחס יהיה שונה
רק שיעבור כבר 19.05.22
לא ברור לי מה הכוונה עושה עצמו כבהמה כל המתווה שתוכנן לא ציפיתי שלא יהיה בלאגן כי יד ימין לא יודעת על שמאל . זה כואב מאוד לשמוע מה שקורה שם וכל אחד מפחד שיאשימו אותו אם יקרה אסון ולא לוקח אחריות אבל להתנהג בצורה מבזה משני הצדדים לא ראוי בכלל והשם ירחם עלינו שיתקבלו התפילות מכל מקום ג א ו ל ה.
אלמוני 19.05.22
68
התגובה של שמעון בר צודקת לצערי הרב הם יצרו בעה ואז מביאים פתרון זה עונה על כל השאלות הקשות ,שעדין לא מצאו להם מענה ,
משה19.05.22
67
כל השנה זכיתי לעלות להר וחוץ מבאגרים שעבדו לרסק מבנים וכמה פיגומים שהרימו בחודש האחרון כלום לא עשו.. צריך לקנות את ישיבת מירון ולרסק שם הכול ולייצר רחבה ענקית ובטוחה
ניהול כושל..20.05.22
66
כיכר
מה זה בטיחות שמקטינים מקומות והורסים מדר19.05.22
65
עשרות שנים ההילולה במירון התקיימה בהשתתפות של מאות אלפי חוגגים ללא בעיות, רק כשהמשטרה התערבה בשנה שעברה קרה האסון המחריד. ההרוגים והפצועים על כתפי המשטרה – ולצערנו לא לומדים לקח. גם השנה כל הבארדק בגלל המשטרה המפכ"ל המטורף הזה חייב להיענש משמים על שהרס שתי הילולות של רבי שמעון בר יוחאי זי"ע
מבצע ביעור חמץ20.05.22
64
שנה שעבר האשמתם המשטרה. השנה שהמשטרה עושה סדר אז גם המשרה אשמה. אשמים אותם אלפים שבאו ללא כרטיס הם גרמו חילול השם וכל הצרות. כן האנטי ציונים. מערבבים ענינים פה זה התוצאה. יש לעשות ועדת חקירה גם השנה ולהסיק מסקנות עד שיבא משיח.
ב20.05.22
63
חוצפההההההה בא לי להרוג אנשים על הקלות שהם נותנים להורים להתייבש עם 2 ילדים צורחים אחד מהם חלאקה ואחת תינוקת בת שנה למשך למעלה מ3 שעות בחניון נידח!!!!! מה זו הפקרות הזו?????? באיזו מדינה מופקרת אנחנו חיים??? למה אף אחד לא דופק על השולחן בשביל מה יש לנו חברי כנסת אם לא בשביל זה??????????
.19.05.22
62
לאחר שמונה שעות נסיעה והמתנה בשלוש חניונים שונים בין (3:00 - 11:00) הגעתי למרון והלכתי למתחם תולדות אהרן, ישבתי על ספסל במתחם ואמרתי תהילים, כמה חברה הדליקו מדורה קטנה מנרות בין האהל בשטח לבין הקיר האחורי, השוטרים הגיעו לכבות וכמה חברה השמיעו להם קריאות, הדבר לא מצא חן בעיניהם והם התחילו להשתולל, ד
נ.ל19.05.22
61
תגידו, אין לנו ביקורת עצמית? אני בעד שהחרדים ידאגו להילולה מקצה לקצה - יש מתנדבים??? כי בפעם האחרונה שזה התרחש נהרגו 45 איש. אבל תמיד כולם אשמים חוץ מהמופרעים החרדים שאנחנו לא מצליחים לזרוק מהמחנה שלנו. מופרע שזורק בקבוק על שוטר זורק אותו עלי! כי כמה דקות לאחר מכן אני אפגע בגללו... האמת שהציבור שלנ
צריכים להתבייש19.05.22
60
היה עצוב להיות בהר ברמה שאין לתאר השקט הנוראי הזה,בלי מוזיקה,בלי שמחה היה ממש עצוב!!!
חני19.05.22
59
זה מה שהציונים רצו לעשות גם לנו את העצבות וחוסר תכלית שיש להם כמו שנשאר להם רק מצבות קרות של חיילים מסכנים זה הציונות
ח19.05.22
58
תלונות מינוריות על פניו נראה שבכל די בסדר
קיצר 19.05.22
שבע שעות בלי שירותים זה די בסדר???
אתה בטוח?19.05.22
57
השוטרים הפחדנים מתחילים עם החרדים ומפחדים מהערבים לפני שהשוטרים הגיעו למירון לא הייתה אסון הם גרמו לאסון שיוכלו למצוא סיבות להרוס עולם הקדושה השם יהרוס את לכל האנשים החראים על זה את הדורות הבאים שלהם בע"ה
ללא שם19.05.22
56
חרדים זה עם תמים ונאיב, שמוסרים דברים קדושים שכאלו, לשוטרים שלא סופרים אותם, ובכל מיני הזדמנויות לא יהססו להכות בכם סתם כך, (עיין ערך חיים מזרחי, יענקי רוזנברג, ומה שעשו לפליישמן הזקן, ועוד ועוד עשרות שלא עשו שום דבר, וסבלו מהחלאות האלו)
דתי19.05.22
55
ליהודים יש אש של מיחד וזה הרומאים לא רצו שלא נעשה שבת מילה וחודש כי הם לא אוהבים שאין להם את האש הזה גם הזהר ורבי שמעון זה אש והם לא רוצים שיהיה לנו את זה ולכן חסמו את היציאה יש כניסה אחד ושני יצאות הם חסמו הם מציקים לכל מי שבא לשם הם הרומאים שלנו
תנו לנו לחיות כפי שבא לנו אנו לא רוצים ל22.05.22
54
מה?
ללא שם20.05.22
53
נכון!! חד משמעית המדינה צריכה לשרת את הציבור!!!!!!! ואני לא מדבר על העשרות אלפי שקלים שהולכים מידינו לממשלת ביזיון אנחנו משלמים על השירות הזה!!!!!
מישו20.05.22
52
למגיב מס 81 תגובתך בוטה ולא מעודנת חפשנו שקית אבל היא היתה בתפוסה אצלך
אלכסנדרמשפולי19.05.22
51
פיקוח נפש!
ח19.05.22
50
כסת"ח זה מה שמעניין. מבחינת הפיקוד "שכולם יחכו שעות בחוץ" כל מי שעוסק בבטיחות יודע, שאפר על הכל להגיד מסוכן,אבל החוכמה היא לנהל סיכונים .
ללא שם19.05.22
49
לפחות כולם יחזרו בריאים ושלמים
שולי19.05.22
זה אמנם הדבר הכי חשוב, אבל גם בכדורגל זה הפיתרון שיהיה בטיחותי, לא לתת להגיע למשחק?
ריקי20.05.22
בדיוק
ח19.05.22
48
המדינה הזאת מרושעת הם רוצים כבר שנים להרוס לגמרי את הילולת הרשבי לכן יזמו פיגוע שישנה הכל
יעכ20.05.22
47
נרצחו 45 איש בידי שליטי ממשלת ישראל בכוונת מכוון. יש הוכחות..יש ראיות..הכל ידוע
טלי20.05.22
למה המשטרה לא חוקרת את הטוקבקית הרשעה הזו? היא מאשימה ברצח. כל החרדים כפויי טובה.
יוסף20.05.22
46
חוסר יכולת לדחות סיפוקים כמו ילדים קטנים
בתמונות רואים בהמות מתפרעות19.05.22
45
שוטר? מגבניק? מתוסכל שהרגשת ברווז במטווח באל אקצה, א טור, לוד? אתה מוזמן למירון, תחזיר לעצמך את הביטחון, תפרק כמה דוסים ותרגיש אחרת.
אבי19.05.22
44
אם הייתי הפרויקטור של מירון הייתי מעמיד בכניסה לחצר גלגלת[כמו במקוואות] שאפשר להיכנס אחד אחד וביציאה מהמערה עוד גלגלת כזו. והשוטרים יהיו בפנים ויוודאו כל הזמן שמספר האנשים המותר להיות במערה נשמר. בשיטת אחד יוצא השני מוכנס. בקיצור גלגלת ברזל רצינית שא''א לפרוץ לא נחש ברזל רעוע שאין לך שליטה על הצפיפו
הגאון העניו19.05.22
43
אני הייתי במירון מערב ההילולא עד צאתה הכל היה כשלון מוחץ כהנא,טסלר ובנט מוכרים לי עוד מנערותם זורם להם רעל בורידים נגד כל דבר שבקדושה וביהדות, המשטרה התעללה בעשרות אלפי אנשים מתחו לנו את העצבים עד אחרי הסוף זרקו אנשים בשמש ללא מים וללא שירותים שעות על שעות ובמירון השוטרים קללו ודחפו וצרחו כל שעות הה
איש קרית ספר20.05.22
42
מדינת חלם לא אכפת להם בכלל מהציבור איש הישר בעיניו יעשה התעללות נוראה בציבור במקום לטפל בעסקנים שהם השתלטו על מירון ולתקן מה שצריך וכולי שיהיה בטיחות מגבילים את הכניסה להר פעם הייתה עצירה בחניון מלא בדוכנים של שתיה ואוכל היום אפילו מים ושירותים לא היה ומי יתן על כך את הדין ויתפטר . טסלר ? או אול
איש נורמלי 20.05.22
41
ההרוגים של שנה שעברה הם באשמתה הישירה של המשטרה ששמו מחסומים ועצרו את הזרימה הטבעית האיטית שהיתה כל השנים בושו והכלמו מטמטמים אותכם ומטשטשים את העובדה הפשוטה והברורה לכל מי שרגיל היה לבוא למירון
פינקלשטיין משה19.05.22
40
ל"חכם" מהמודעה 81 .מספר נדודות להבנה 1. רק כסיל כותב שהמשטרה עשתה את עבודתה נאמנה . 2. אסור לקלל יהודי - נכון . אבל ערב רב מצווה אף יותר מזה . 3. אל תוציא שם רע על מאות חרדים שעלו להר בצורה מכובדת והמשטרה התעללה בהם
ל"חכם מהודעה 8119.05.22
39
תפסיקו לקטר!!!
הציבור החרדי תפסיקו לקטר ! מה שלא עושים 19.05.22
38
התמונה של השוטר שמפציר באברך שמסתיר את עיניו, חזקה ביותר !!!!
מוזס19.05.22
37
לזכור את הרבבות שדרכו על גופות או גרמו למותם בגלל המידה רעה שדוחפים
תיקון המידה שדוחפים זה צו השעה 22.05.22
36
אשמות הנשים הלא צנועות שבאות לשם צמוד או פאה או חשוף. כן תדעו האמת רשבי שונא פאה. בושה לאשה עם פאה להתקרב לשם.
האמת20.05.22
35
שימו לב המשטרה יוצרת בעיות ומטשטשת זה מה שהיה בשנה שעברה באסון מירון בשנה שעברה אף אחד עדיין לא הסביר לי אודות שנה שעברה למה כמה דקות לפני האסון התנועה זרמה מאד יפה לאט לאט אבל בזרם וכמו כל השנים הקודמות ופתאום שמו המשטרה בשם הקורונה גדר (מי יודע למה) והתעקשו לא לתת לאנשים לעבור.. למה? תסבירו לי מ
מיכאל ברנשטיין19.05.22
34
למגיב מס 81 תגובתך בוטה ולא מעודנת חפשנו שקית אבל היא היתה בתפוסה אצלך
אלכסנדרמשפולי19.05.22
33
משפט יהודי עתיק: "אם ישראל לא עושה קידוש - הגוי עושה הבדלה ... " וד"ל
אליהו19.05.22
32
בכיינים מקצועיים. מתלוננים סדרתייים. אוכלי חינם שחושבים שכולם צריכים לשרת אותם. יוצאים למירון בלי אוכל ובלי שתיה? מגיע לכם.
שמערל19.05.22
צודק למה לצאת לדרך בלי אוכל ושתיה ואז עוד לבקש שירותים, אין לכם טיטולים? מה קרה סך הכל 7 שעות נסיעה, גם פרעה הסתדר בלי שירותים.... אוכלי חינם.....כל הח"י רוטל והאוכל המדינה תורמת כל שנה חחחח אווי שמערל שלי....
סתם בדיחה20.05.22
לדבריך הם היו צריכים להביא איתם "שרותים נייד"!? נכון כבשים לא שוחטים אז שיעמידו קנטינה שלא מפקיעה מחירים . אם כל אחד היה מביא מסתינג עם בישולים מבית היית מת מהריחות של החאייג, לא מאחלת לאף אחד -בבתי חולים עוברים בין המחלקות ובמיון מעמותות של חרדים ומחלקים כריכים עוגות ושתיה חמה או קרה . אז תחשוב
יש 19.05.22
ושירותים. איך לא הבאתם בשקית מהבית.
נח19.05.22
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
.19.05.22
מה הבעיה, שירותים בשטח, כול דתי לאומי עושה טיולים בשטח ורגיל לזה.
פלוני19.05.22
היית רוצה שיקראו לך שמערל יהודי טהור אולי נמרוד
מוריה20.05.22
מה בכיין כל אירוע גדולים המדינה כך עושה... אתה פרזיט ואתה ניזון מדעות קדומות - החרדים עובדים ומשלמים מסיים אלא שאתה ניזון מתקשורת חילונית רדודוה
רונן19.05.22
תודה, בלעדיהם הכל היה עןבד בסדר. לא צריך את העזרה. עם כאלו אוהבים מי צריך אויבים.
לא ביקשנו את עזרת הפושעים המשרתים את המ20.05.22
31
שינסו לפגוע להבדיל במנהגי הגויים.נראה מה התגובה..עם ישראל חי ימשיך במנהגיו בתורה ובהלכה...לנצח הכל בעזרת השם יתברך שמו לעד!!!
רוצים לקעקע את מנהגי ישראל19.05.22
30
זה היה המטרה - פשוט להאשים את הציבור
אחד שהיה שם 19.05.22
29
ממשלת רשע והרס, נראה אותם עושים את זה בהר הבית
צבי19.05.22
28
זו רק ההתחלה. הממשלה תהפוך את הציון הקדוש לאתר תיירות, ובדיוק כמו בכותל יתחילו להגיע גורמים שאין בינם לבין היהדות דבר וחצי דבר, יתחילו להביא תיירות חוץ, ותיירות חוץ הרי לא לבושה בצניעות הראויה למקום הקדוש הזה, והכל בשם אותם קדושי מירון. ולאט לאט, למרות כל המחאות והעימותים וההפגנות, יהפוך הציון הקדו
ללא שם20.05.22
אמן כן יהיה רצון.
יהודי20.05.22
27
אם המשטרה ידעה יפה מאוד להתמודד עם מחבלים ארורים אז קל וחומר שאם כת של אנשים עם התנהגויות חורגות הם ידעו להתמודד. ולא בצורה של חיות אדם. הכל תלוי באנטרסים שלהם!!
שימי20.05.22
26
מחדל!
מי שארגן את ההילולה הזאת עם כזה קצת אנשי19.05.22
25
אין שום פיתרון למצב הזה חוץ מ: להוציא את המשטרה ממירון להוציא את המשטרה ממירון להוציא את המשטרה ממירון להוציא את המשטרה ממירון להוציא את המשטרה ממירון להוציא את המשטרה ממירון להוציא את המשטרה ממירון להוציא את המשטרה ממירון להוציא את המשטרה ממירון להוציא את המשטרה ממירון להוציא את המשטרה
יוסי19.05.22
24
הכל רשעות של ממש. המשטרה הם אלה שסגרו את המעבר , מה שגרם להרג ה45 שנה שעברה. יש סירטון שמתעד על אף שהם הורידו את כל המצלמות לפני !! יש מצלמה פרטית שצילמה ותעדה. ולא רק שפגעה אז היא קיבלה את ההוראה להתעלל גם השנה באלפי אנשים שעלו . תנו לחרדים לחיות בשקט, עשרות שנים עלו ולא קרה כלום עד שאיזה גוף מרושע
גולי19.05.22
23
תכלס לא השוטרים אשמים ולא המתפללים אך ורק הדרג שמקבל החלטות אשם לא קיבלו שום החלטה ברורה המתווה היה מועד לכישלון ו...נס שלא קרה כלום כן ..נס שלא קרה כלום הציבור שמר על עצמו בעקבות שנה שעברה היתה גרירת רגליים מטרידה בכל הקשור לאסון מירון במשך שנה כל המתווה הזה נשלף מהשרוול כי:מה לעשות שאי אפשר לב
יאיר19.05.22
22
: ואני רק שאלה: אם אתם באמת דואגים לציבור א. מדוע לא דואגים לתת להם תנאים כמו שתיה ושירותים בחניונים- הרי רק העיכוב בחום הזה יכול להרוג... ??? ב. איך בשרב של מחר אתם מאשרים מירוץ אופניים.. במרכז הארץ??. התשובה שלי: אתם לא באמת דואגים לציבור רק לתחושת השליטה שלכם בכל עניין חרדי!!!וההוכחה: אתמול היה
שלי19.05.22
21
המשפחות של שנה שעברה היו שמחים שזה יהיה הבעיו שלהם
די למירמור19.05.22
20
הערב רב הצליח
דינה משה 19.05.22
19
צביקי טסלר אמר שיודע את כל האופציות שיש לאנשים לעקוף את התקנות ולא יתנו לזה לקרוא, יזה לא יתנו? אנשים נשארו שעות והכי מרגיז שאמר מראש שיודע שאנשים יבואו מיערות בלי כרטיסים וישימו שוטרים ופרשים ולא יתנו להכנס ואני מכיר אנשים "צדיקים" שנכנסו אתמול ברכב דרך היערות כמו מלכים בעוד שאנשים שקנו כרטיסים כמו
כ19.05.22
תלמד אחת ולתמיד להפסיק לשמור על החוק הציוני, בשלטון הכופרים אין אנו מתחשבים שמרת על החוק? קיבלת
משה19.05.22
18
למתפלל שהיה רגיל לשהות במירון 24 שעות : לא חרבה שמחת מירון אלא בגלל הצדיקים שלא חשבו לשמוח ולהתפנות , ולאפשר גם לאחרים ....
אליהו 19.05.22
17
החרפה והעצב היו בתשפ"א. רמת המשמעת והסדר אצל החרדים חייבה נקיטת פעולות שבעיני רבים הם "חרפה". לא נורא. ילמדו, ישתפרו ואז גם יתייחסו אליהם בהתאם.
חרפה19.05.22
16
אולי די כבר כיכר השבת עם הכותרות האלו. כל עוד לא נהרג בן אדם אחד הכלמשווה. איך שוכחים הכל מהר. אל תעלו ואל תתפללו שם דווקא. תתפללו מהבית או תגיעו עוד שבוע ולפני שבוע הכל אותו רעיון. יאלה . 45 אנשים מתו !
קצת פרופרציות. ולא צריך להשתגע . ולעלות 19.05.22
15
האמון למערכת נשבר. התחושה היא של כסתח ולא של דאגה כנה. כשפועלים כך אין טעם להתלונן אחכ שנוצרת אנרכיה.
מתי19.05.22
14
עצב תחת עצב. עדיף העצב של השנה, אלפי מונים מן העצב של שנה שעברה.
עצב האסון חופף על הציון19.05.22
13
מירון היתה תמיד אבל תמיד סכנת נפשות . זה שעושים לזה סוף זה נהדר
james19.05.22
12
תגיעו שבוע לפני או אחרי
לפני או אחרי.... נמאס מבכיינים19.05.22
11
שנה שעברה היה יותר עצוב
אשתקד יותר עצוב19.05.22
אשתקד זה בגלל שקד...
איילת שקד19.05.22
זה אמור להיות, מצחיק? שנון? משעשע? זה לא אחד מהנ"ל ואפילו מגוחך....
חיים19.05.22
נכון מאד
גד19.05.22
חתיכת דפוק
אתה19.05.22
10
📢📢📢 שלא תהיה טעות לאף אחד!!! אין ספק שבכל ערוץ תקשורת אפשרי תשמעו--- 👂🏻על המבצע המוצלח 👂🏻הצלחה מסחררת 👂🏻סדר מופתי בהר 👂🏻שקט ולא דחוס אז לא. שלא תהיה לכם טעות: __________ 😬😬😬� בעומר נחל השנה כישלון חרוץ בכל קנה מידה!! 😬😬😬😬😬😬😬😬� באופן חד משמעי ולא
כישלון חרוץץץץץ19.05.22
9
ברור שצריך לייעל וייעלו בהמשך. הבעיה היא שאף חברת ביטוח לא מוכנה לבטח לאחר מה שקרה בנה שעברה. צריך להרגיע ולאחר מכן לשפר
שחר19.05.22
8
בעזר השם אחרי ביטול המדינה הציונית יהיה השמחה ברשב"י עד בלי די, והערבים והיהודים יחיו בשלום וירקדו הורה כמו שהיה לפני הציונות.
נביא שקר19.05.22
7
החרפה היתה בשנה שעברה כשהליכוד והמפלגות החרדיות ניהלו את ההילולה. מה שנכוה ברותחין נזהר בצוננין.
ללא שם19.05.22
6
כמה שאלות: מעצר ילדי הנרצח מר כדורי, בחור שטבל במעיין ליד ביתר ועכשיו עם ההילולא ונראה לי שהיו עוד לאחרונה, לא מדבר על הקורונה... כל המקרים אינטרקציה עם הציבור החרדי בכל אחד מהמקרים היה כשל שניתן להסבירו בחוסר מקצועיות או בכוונת זדון בסגון תקופות אפילות נגד היהודים, יותר מידי מקרים בשביל להישאר בתזה
מסיק מסקנות19.05.22
5
מדינת משטרה
הצליחו במזימתם; כל ההרג ורצח של שנה שעבר19.05.22
4
על זה נאמר: בר לברך ויצא מקלל... כוונת גורמי החוק הייתה טובה אולם כל שמחת העלייה לרשב"י נפגמה! לא יעלה על הדעת שאנשים,נשים וטף ימתינו שעות ללא שתיה,מזון ושירותים! מזל שלא היו נפגעים בנפש רק שהפעם זה היה קורה מהתיבשות!
לינדה19.05.22
3
עדיף 100 שנים כמו השנה משנה אחת כמו תשפא. הזיכרון שלכם כל כך קצר?????
הג יוני19.05.22
2
חוצפה שכזאת
אסור לשכוח את העוזרים החרדים של הפרויקטי19.05.22
כי אין להם אלוקים
נסים 20.05.22
1
יא איזה עצוב..
.19.05.22
הכל תלוי בך..אם תחליט שאתה עצוב תהיה עצוב תחליט שאתה שמח תהיה שמח.
שמשון19.05.22
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

איך משפרים את הביטחון העצמי? • שיעורו של הרב יגאל כהן

כיכר השבת | 14.05.24

בראשות ראש הישיבה

הכוללים בסכנה: אברכי 'פרושים' התאספו לעצרת | תיעוד

חיים רוזנבוים | 14.05.24

בר בי רב

עצמאות של תורה | גדולי הרבנים מסרו שיעורים

חיים רוזנבוים | 14.05.24

הנתונים המלאים

האם 'חרבות ברזל' שינתה את היחס של הרחוב החרדי למדינה, סמליה ויום העצמאות שלה?

אלי דן | 14.05.24

היסטוריה ואקטואליה

הגאון שהחזיק בספרייה היהודית הגדולה ביותר

ישראל שפירא | 14.05.24
ש

תנופת פיתוח אדירה

הדרך הנכונה לדירה משלכם: עפולה הופכת ליעד נדל"ן אטרקטיבי למשפחות

כיכר בשיתוף ויסל נדל"ן | מקודם

המסקנות, הזיכרונות והמבט קדימה

שנתיים לטבח הגרזנים הנורא באלעד: הגיבורים חוזרים אל רגעי האימה | פרויקט מיוחד

משה מנס | 14.05.24

'בר בי רב' המרכזי ליום העצמאות

"יום שכולו תורה" ב"תפארת רפאל" | צפו בשידור חי

כיכר השבת | 14.05.24

מכתב נוקב לדרעי

זקן ראשי הישיבות: "כדרך עמלק הם מנסים לגייס בחורים"

חנני ברייטקופף | 14.05.24

נכדו הרב, מספר על דמותו

בנו של הצדיק הירושלמי וצדיק נסתר | מי היה רבי רפאל לוין?

חנני ברייטקופף | 14.05.24
ש

אין מחירים כאלה!

מטורף: דירה על הים בפחות מ-16,000 שקלים למ"ר

כיכר בשיתוף פוואר גרופ | מקודם

"זה לא חג העצמאות"

מרן הגר"ע יוסף: "אסור להתכחש לנס שעשה לנו הקב"ה"

ישי כהן | 14.05.24

ראשי ישיבות ואדמו"רים זועמים

לקראת חוק הגיוס: לראשונה שוקלים יעדים ברורים ופיקוח על עולם הישיבות | חשיפה

חנני ברייטקופף | 13.05.24

כָּל קָהָל וְעֵדָה

התחליף למירון: המדינה תממן הדלקות ל"ג בעומר בכל הארץ

ישי כהן | 13.05.24

באולפן 'חדשות 12' | צפו

בין הגר"י אזרחי לדני קושמרו | ישי כהן על יום הזיכרון תשפ"ד

יאיר טוקר | 13.05.24
ש

הזדמנות להשפעה ולהובלת שינוי

להשפיע: תוכנית הצוערים לשלטון המקומי מגייסת מועמדים

כיכר בשיתוף עתודות לישראל | מקודם

"הנס היה בצומת יד מרדכי" | צפו

רב משמר הגבול ותושב שדרות בריאיון מטלטל: משחזר את רגע פריצת המחבלים בשמחת תורה

כיכר השבת | 13.05.24