כיכר השבת

85 ימים של היעדרות

המשטרה על היעדרות מוישי קלינרמן: "החיפוש קשה יותר"

85 ימים של היעדרות ועדיין ללא קצה חוט; במשטרה, אומרים הבוקר כי החיפושים אחר מוישי קלינרמן נמשכים כל העת, אך הם קשים במיוחד; "אין למשטרה קצה חוט לגבי היעדרותו", הם מסבירים (ארץ)

76
כיכר השבת | כ' בסיון | 19.06.22
המשטרה על היעדרות מוישי קלינרמן: "החיפוש קשה יותר"
(צילום: דוברות המשטרה, יכ"ל, באדיבות המשפחה)

85 ימים חלפו מאז עזב אברהם משה קלינרמן את ביתו במודיעין עילית - ונעלם. 85 לילות של דאגה עצומה וחוסר שינה בקרב הוריו ומשפחתו, אך עדיין ללא קצה חוט.

המשטרה, שהקימה בשבוע שעבר צוות חקירה מיוחד לפרשה, אומרת הבוקר כי "משטרת ישראל ממשיכה כל העת בחיפושים אחר הנעדר אברהם משה קלינרמן. מיום קבלת הדיווח בתאריך 4.4.22 משטרת ישראל פועלת על מנת לאתר את משה ולהשיבו לחייק משפחתו".

מפקד תחנת מודיעין עילית סגן ניצב אלון כלפון (צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה ציינה עוד כי היא מבצעת פעולות רבות הכוללות סריקת שטחים נרחבים מאוד במקומות בהם עולה אינדיקציה להימצאותו של הנעדר ומפעילה לשם כך כוחות רבים של שוטרים, יחידות חילוץ ומתנדבים ויחידות מיוחדות נוספות.

את הקושי באיתורו, מסבירה המשטרה כי "במקרה של משה עד כה לא נמצא אינדיקציה הממקדת את הכוחות בתא שטח מסוים ועל כן מלאכת החיפוש קשה יותר ומתפרסת בנקודות רבות בארץ בהם יכול היה להימצא".

המשטרה שבה ומציינת כי "משה נראה לאחרונה בתאריך 25.3.23 באזור מירון. מכיוון שעד כה אין למשטרה קצה חוט לגבי היעדרותו של הנער, כל אינדיקציה שעולה נבדקת מיד עם קבלתה במקביל למלאכת החיפושים שלא פוסקת. משטרת ישראל תמשיך לפעול על מנת להשיב את משה מהר ככל הניתן לחיק משפחתו".

תיאורו של משה: מבנה גוף רזה. שיער כהה עם פאות, עיניים כהות מרכיב משקפי ראיה. מעל עינו השמאלית ישנה צלקת בולטת. כל היודע דבר אודות מקום הימצאו או שעשוי לסייע באיתורו, מתבקש להתקשר למשטרת ישראל תחנת מודיעין עילית בטלפון 086447200, או למוקד 100 של המשטרה.

מויש קלינרמן

כזכור, ביום רביעי האחרון הודיעה המשטרה כי הוחלט להקים צוות חקירה מיוחד לאיתורו של מוישי קליינרמן, זאת לאחר שבתקופה האחרונה השמיעו רבים ביקורת על כך שלא נראה כי עושים די כדי למצוא את הנער החרדי, שהיעלמותו המסתורית מטרידה רבים.

לפי הודעת המשטרה, המפכ"ל קובי שבתאי שוחח עם ראש אח"מ, שמינה צוות חקירה מיוחד ביחידה לחקירת פשעים בשומרון ולצידו צוותי חקירה של אגף החקירות והמודיעין, בכדי להתחקות אחר עקבותיו של מוישי קליינרמן ולאתר אותו.

בפעם האחרונה שבה נראה קליינרמן הייתה ביום שישי, כ"ב באדר ב', ערב שבת קודש פרשת שמיני - אז הוא נראה באיזור מירון, ומאז אבדו עקבותיו. גיטי קלינרמן, אמו של אברהם משה, מתמודדת כבר יותר משלושה חודשים עם היעלמותו של בנה, ואינה מוצאת מנוח, מרוב דאגה לגואלו.

"לא היה לו בעבר אף פעם שהוא יצא ולא היה מעדכן אותנו כל כמה שעות מה קורה איתו", היא סיפרה ל'כיכר השבת' לפני כחודש. "זה היה יום שישי, לפני 54 ימים", היא משחזרת, "אברהם משה נסע לשבת מברכים של חודש ניסן במירון, הוא אמר שהוא נסע עם חברים ובגלל שאין לו טלפון, הוא נתן מספר טלפון של חבר ושהוא יהיה בקשר איתנו".

"במוצאי שבת הוא לא התקשר. עברו עוד שלושה ימים והוא לא יצר קשר ואנחנו נכנסו ללחץ", מספרת גיטי, "יום שישי, שבוע אחרי, כבר שבוע שהוא לא מתקשר, אמרתי לבעלי שמשהו פה קרה, והתחלנו לחפש אותו. ערבנו את המשטרה, לאט לאט המשטרה נכנסה לתמונה, לקחנו חוקר פרטי שינסה לאתר אותו בגלל שהמשטרה גררה רגלים, מאז ועד היום לא הגיע מידע מסודר, לא משהו מדויק".

היא מספרת כי "החברים שהיו איתו בשוק, הם לא יודעים מה קרה, הם מספרים שהוא יצא במוצאי שבת עם מישהו, אבל אנחנו לא יודעים באמת מה קרה".

סקט, עם ההורים בביתם (צילום: עם ישראל חי)

בשבוע שעבר הגיע הנדבן האמריקני, שעלה לאחרונה לישראל, שמואל סקט, לבית ההורים והתחייב, כי מי שיביא מידע ממשי על מוישי שיסייע באיתורו, יקבל פרס בסך חמישים אלף שקלים.

סקט אמר בבית ההורים במודיעין עילית: "אני ראיתי את הסרטון לפני כמה ימים של ההורים שיושבים לידי, ואני בכיתי, אבל לא רציתי רק לבכות ולהתפלל שזה חשוב מאוד אבל רציתי לעשות עוד משהו.

"אחרי שבכיתי, החלטתי לעשות מעשה, והקרן שלי עם ישראל חי, תיתן פרס של חמישים אלף שקלים, למי שייתן מידע ממשי שיוביל למציאת אברהם משה חי וקיים. אני מבקש מכם שאם יש לכם בדל מידע תתקשרו אלינו, אפילו בשבת זה ממש פיקוח נפש", סיים הנגיד את דבריו.

אביו של מוישי קליינרמן אמר: "זה מחזק מאוד איך שעם ישראל מתגייסים לעזור לנו בכל התחומים, אם זה בתפילה אם זה בחיזוק ובכל שאר הדברים, זה מאוד מחזק שעוזרים לנו במציאת מוישי שלנו. אי אפשר לתאר את הקושי ואת הדאגה שלנו, אנחנו כבר לא יכולים לנשום או לישון, כל צלצול טלפון מקפיץ אותנו, זה נורא".

אמו של מוישי אמרה: "אנחנו ממש מעריכים את המאמצים של האנשים לעזור לנו, אין לי מספיק מילים כדי להודות על כל מה שעשו עבורנו. אני קוראת למדינת ישראל, תתעשתו, תביאו את הילד הביתה".

תוכן שאסור לפספס
76 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
44
אולי כדאי לבדוק בעזה
אמיר23.06.22
43
הוא היה מרבה מאד להסתובב בשומרון - יתכן שחס וחלילה ערבים תקפו או חטפו אותו... מפחידדדדד...
מכיר אותו19.06.22
42
כל הכבוד לכם על העבודה המסורה.
שלום19.06.22

הצגת כל התגובות

41
אולי מישהו פגע בו במירון וד"ל ואז העלים אותו. המפתח לחפש מה היה ומי היה באותו ליל שבת במירון שמאז נעלם
צבי יהודה19.06.22
הוא לא היה בליל שבת במירון מצלמות האבטחה קלטו אותו בפעם אחרונה ביום שישי כשהוא יוצא להתבודד
דוד19.06.22
א"א כבר לבדוק זאת!
דוד19.06.22
40
מהמם ומקומם עד כמה קהות החושים ורמת השקרים של משטרת ישראל , היום הם מספרים סיפורי סבתא ממש לא אמינים בלשון המעטה על חיפושים נרחבים ועדיין אין קצה חוט , הפשע הגדול והחמור של המשטרה לכל אגפיה ובכיריה שבמשך כ"כ הרבה זמן לא מצאו לנכון להקים חפ"ק לחיפושים ראה מקרה של ספיר נחום שמיד הוקם צוות חיפושים נרחב
מנחם 19.06.22
מה הקשר בין המקרה מעכו לכאן פה עד שקלטו מה קרה כבר נהיה יותר קשה החיפושים אצל ספיר נחום באותו יום דיווחו וכבר ראו את הכיוונים של מי העלים אותה ולאן לקחו אותה.
י.ב20.06.22
39
צריך לצאת להפגנות
צודקת 100%23.06.22
38
כאילו בלעה אותו האדמה מחפשים בסביבת קבר הרש"בי בכל מקום בו יש מחשבה שהוא נימצא ואני חושבת אולי הוא חזר למתחם הקבר ועדין הוא שם במירון הלוואי וימצא
ללא שם19.06.22
37
שבוע שהילד לא התקשר??? איפה ההורים היו? הילד נסע לשבת.לא יצר קשר במוצש ביום ראשון בבוקר הם היו חיבים לגשת לתחנת משטרה להודיע עליו כעל נעדר הפסידו פה ימים נורא קריטים שלא יבואו בטענות. עד עכשיו הם היו מאוד בשקט למה לא התעוררו לפני 80 ימים? שלא יאשימו אף אחד רק את עצמם
דרומית19.06.22
זה לא ילד. זה בחור.
משה19.06.22
כופר
א"י19.06.22
אכזר אטום רע לב זרע עמלק תועבה ערב רב קליפה שטן מפגר זה מה שיש לך להגיד להורים המסכנים חוץ מזה כנראה שזה לא היה חריג שהוא לא מתקשר נראה לך הם סתם מרחו את הזמן? אכפת להם ממנו פחות ממך? לא, תחשוב קצת, טיפה.
משה20.06.22
האבא אמר במפורש שמשה התקשר במוצאי שבת והאבא בכוונה לא ענה לו. יש פה קשר מעוות של ההורים עם בנם. יתנו אהבה בלי תנאי ויקבלו את הילד בחזרה. גם אני הייתי מפחד לחזור עם הורים כאלה.
גגג20.06.22
תנסי להכנס לראש של האמא שהיא קוראת את התגובה שלך את שופטת לכף חובה בלי ששמעת את כל הסיפור בכללותו תיתביישי!!
חיים19.06.22
איזה תגובה חסרת רגישות. מי את שאת יודעת מה עושו ומה לא, וחוץ מזה אל תשפטתי אף אדם, את לא יודעת מה אנשים עוברים, אז עדיף לשתוק אם אין לה מה לעודד בזמןמקשה כזה!
אני19.06.22
הם התעוררו ראיתי סרטון של האמא מדברת מאחורי וילון זה היה ממש בהתחלה....
ברסלבית20.06.22
מי אמר שההורים היו בשקט??? זה המשטרה שלא עשתה כלוםם תדון לכף זכות!!!
מישו19.06.22
36
לפי התמונות נראה שהילד עבר צד לפלג החסידי בעוד שהוריו נמנים על הפלג הירושלמי כמו שניתן לראות בתמונה בסלון הוריו של הגר''ש אורבעאך א''כ יש כאן קצה חוט לראות לאיזה חסידות השתייך הנער
מייקי19.06.22
35
כואב הלב על הנער
טליה24.06.22
34
חיים בסרט כנראה שהוא חזר בשאלה ולא רוצה קשר עם המשפחה
אשכנזי19.06.22
33
כנראה שהכת לב טהור חטפה אותו ה' ירחם!!!!!!!!!
כרקי19.06.22
הכי הגיוני. בארץ הוא לא נמצא. זה ברור. למצוא גופה בהרי מירון זה לא משהו שלוקח 80 יום. מה שברור שההורים לא מספרים לציבור [ובצדק כמובן] את כל הסיפור המלא. כמו״כ משהו כאן מאוד מוזר שההורים רק עכשיו פתאום פנו לאושיות רשת ולרעש תקשורתי. ברור שעד היום היה להם כל מיני סיבות [אולי למשל יש להם ידיעה איפה הוא
חרדי20.06.22
32
השם שיעזור ויחזיר את הילד שלהם בריא ושלם בע"ה
טומי19.06.22
31
קשה גם כי המשטרה לא עשתה כלום 3 חודשים
מבי19.06.22
30
שהמשטרה רוצה היא מפעילה תמונות לויין בפרט שהחברה שהיו איתו בשבת מספרים שהוא יצא עם מישהוא במוצ"ש ומז נעלמו עקבותיו אותו מישהוא זה נוצרי שמחופש לחרדי שחטף אותו לתכסי פולחן שלהם כידוע יש המון מנהרות בירושלים ובהרבה מקומות של הנוצרים ומדינת ישראל עם הנוצרים לא מתעסקת וכמו שאת הנשק הערבים מחביאים איפה
נריה27.06.22
29
בטח "החיפוש קשה"- עבר 85 יום!!!!
הכותרת לא משהו20.06.22
28
לא צריך כעת לחפש בשטח מכיוון שלא יודעים באיזה שטח לחפש. צריך לחפש מודיעין כגון מי שראה אותו לאחרונה ומצלמות אבטחה באותו מקום אם קיימות כאלו.
משה19.06.22
27
אולי לארגן עצרת תפילה?
שואלת19.06.22
26
חבל שהתחלתם ברצינות בחיפושים רק לאחר הפעלת התקשורת . בושה למשטרה שככה מתיחסת לאזרחים.
רפורמה במשטרה19.06.22
25
כדאי ליבדוק אם עשה מסירות נפש וטס לאומן למרות הסכנה !
זיו בניה ברסלבר28.06.22
24
אני חושב שהילכו להרבה רבנים ויקבלו ברכות
אבי19.06.22
23
אני חושבת או שנחטף או שחלילה רצחו ואין זכר לגופה זה הזוי המשטרה כבר מרימה ידיים או שהיא מחפפת אבל אולי שינסו א ל רבי דוד אבוחצירא..
יהודי אוהב יהודי 19.06.22
22
מויישי המלאך תחזור הביתה 💔
אמא לילד 19.06.22
21
אם תגידו שהוא הכיר ערבייה ונעלם, אז המשטרה תחפש אותו ( בשביל הערבייה לא בשבילו ) את ספיר נחום שחיה עם ערבי לא הפסיקו, הפעילו את כל הצבא למצוא אותה
יוני26.06.22
אימא ואבא אנא לכו לצדיקים שיודעים בקודש השם הושיעה אנא תן לאימא להיות רגועה אנא רחם
יוסף תיקוה27.06.22
20
למה המפכל פתח צוות חקירה ביחדת פשעים בשומרון? האם יש להם מידע כל שהוא שקשור לשומרון ולא לאזור מירון? זה סותר מה שאמרו שאין להם קצה למידע.....
שואלת19.06.22
19
?????
למה המשטרה נזכרה רק עכשיו מה קרה19.06.22
18
אני חושב זו הדרך ללכת למקובל שיגיד
אין איזה מקובל לשאול איפה הוא?19.06.22
17
סגולה בדוקה מהרב מרדכי אליהו זצוק''ל למצוא אנשים נעדרים שרבים עשו והצליחו הסגולה: להתפלל בקבר הרב החיד''א זצוק''ל בהר המנוחות לומר את שם הנעדר בתהלים של החיד''א ע''ה את אותיות שם הנעדר ושם אימו עדיף במניין אם אפשר כדאי מאוד להשתדל עוד היום כ' סיון שהוא יום ההסתלקות של אשת רבנו החיד''א הרבנית רחל בת
יעקב שגיא19.06.22
16
הרבה בחורים שמבקרים ומתפללים במירון אחכ הולכים לצפת ולטבריה לקברי צדיקים.יותר בחורים נמצאים בצפת
אפשר לבדוק27.06.22
15
אמרו שאולי הוא בהונגריה...
חסווי20.06.22
גמאני שמעתי שראו אותו בהונגריה
מוריאל20.06.22
14
אל יאוש
מויישי חי וקיים19.06.22
13
צריך להציע סכום כספי גדול למשימצא אותו רק ככה זה יעזור
נעה19.06.22
12
למה את המחבלים מוצאים מהר??? אני מאמינה שהם מנסים לברוח והוא לא
אני19.06.22
11
אולי תלכו לצדיקים יודעי דבר
אמונה27.06.22
10
שיעשו גרול הגר"א למרות שזה אסור ורק בזמנים של פיקוח נפש מותר ולכו תדעו אולי זה יעזור... אני מתפללת עליו כל יום באמת רק שימצא כבר חי ובריא וגם אם לא חס ושלום לפחות יוכל להגיע לקבר ישראל ומי יודע כמה זמן נשמתו סובלת?!
ללא שם19.06.22
9
אולי כדאי לבדוק בקברים שבין מירון לצפת
דוד מהפריפריה19.06.22
8
נלקח לעולמות העליונים אצל רבי שמעון רק משום חיבה . רבי שמעון אהב את תורתו של הבחור. הוא יחזור אלינו לעולם עם כל המעשיה אצל רבי שמעון בע"ה ית'.
שליח השם19.06.22
מה אתה דפוק הבן אדם חי!! ראו אותו באילת!!
חזן19.06.22
דמיונות תמיד יש הוא לא באילת מצלמות האבטחה קלטו אותו ביום שישי כשהוא יוצא לשטח לא ניכר עליו שהוא מתכנן להיעלם
דוד19.06.22
ראו אותו בסלינה חחחח
מוישי28.06.22
7
ב 99.9 הוא נחטף! ושלא יבלבלו את השכל בארות בורות שלא ייאשו עם כל מיני סטיסטיקות למיניהם
נריה27.06.22
הוא לא נחטף. אם מישהו היה חוטף אותו, הוא היה דורש כופר כבר מזמן. ככל הנראה מת איכשהו ביער מסביב למירון. קשה להבין את התנהגות ההורים והחברים שלו - הוא פשוט נעלם במהלך השבת והם פנו למשטרה רק שבוע וחצי אחרי זה.
עדמתי27.06.22
6
כולכם חיים בסרט כנראה (חס וחלילה) שהוא חזר בשאלה ולא רוצה קשר עם משפחתו ולא חטפו אותו ולא נעלים
אשכנזי19.06.22
יש לך מידע, דווח על כך. אין לך למה להשמיץ סתם. למה במקום לעזור אתה מפריע, וגורם לאנשים לא לחפש אותו. תבקש סליחה מהמשפחה. האם ביום שיוודע לך שטעית יהיה לך איך לתקן את ההשמצות בלי בסיס שאתה מפרסם.
יהודי20.06.22
👍🏻👍🏻👍🏻
עוד יהודי 26.06.22
5
כולם טיפשים הבחור לא בארץ כנראה
ללא שם19.06.22
זהו מסכים איתך כולם טיפשים חוץ ממני וממך...
משה20.06.22
חחח תיה יותר ציני מותק... אתה לא מספיק ציני.....
ברסלבית20.06.22
חחחחחח
משהי20.06.22
4
אתמול יום אחרי הדיון עם ההורים בכנסת עשו הרבה רעש של חיפושים...... משטרה.מתנד נראה שהיום הפסיק והכל על אש נמוכה?האם זה נכון?או גם היום מחפשים באותה עוצמה??? ? האם יש דרך להפיץ מודעות בקהילות חרדיות בחו"ל שיתכן שאין להם גישה לאינטרנט
שואלת23.06.22
3
מה הלחץ??? תגידו אמר רבי בנימין... 🤣🤣🤣
שלטון הצחוק19.06.22
זה לא מתאים עכשו
מישהי20.06.22
מצחיק בקושי מפגר
אני19.06.22
לגמרי
משה20.06.22
למה מפגר ? להורים יש צער (אתה מפגר)
אני19.06.22
2
אמרו שהוא הסתובב בברסלב?
יענקע19.06.22
אז אם הוא הסתובב בברסלב זה סיבה שהוא נעלם?! אוף נו באמת תיהיה רציני!!!!!
ברסלבית22.06.22
1
מירון גובה קורבנות לא רק בל"ג בעומר. עד מתי ימשיכו החסידים וצאצאיהם לדרוש אל המתים???
נביא אמת19.06.22
מתי שאתה תתחיל לדרוש אל החיים
אני19.06.22
סתום שכמוך תיזהר מרשב"י הוא יכול להחיות מתים וכל שכן להיפך! התבלעה דעתך ? קברי צדיקים זה לא דורש אל המתים וזה לא עניין רק של חסידים זה התקבל בכל תפוצות ישראל להבא תשמור על פיך ועל חייך
משה20.06.22
עד ביאת המשיח ותחיית המתים.
משה19.06.22
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24
ש

תנופת פיתוח אדירה

הדרך הנכונה לדירה משלכם: עפולה הופכת ליעד נדל"ן אטרקטיבי למשפחות

כיכר בשיתוף ויסל נדל"ן | מקודם

ערב ל"ג בעומר

בזבוז כספים בלתי נתפס: חקלאי מירון נגד המדינה

חזקי שטרן | 02.05.24

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24
ש

הצדיק הבטיח והצדיק מקיים!

הזוי: מזכיר בת"ת ניצל מחוב של מיליון שקל

כיכר בשיתוף הצדיק מיבנאל | מקודם

"כדי לבלבל את המשטרה"

הרצ"פניקים יוצאים לחסום את הכבישים - ולא מודיעים היכן

איצלה כץ | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24
ש

לימודי דיינות

כך אלפי בוגרי ישיבה הפכו לדיינים מוסמכים

כיכר בשיתוף מ.ל.מ | מקודם

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24

תרבחו ותסעדו 

בראשות הראשל"צ: חגיגת המימונה המסורתית בעיריית אלעד 

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם
ש

כלי קודש

אברכים טוענים: זאת השיטה להישאר בכולל ולהתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24