כיכר השבת

שערורייה > תיעוד מצולם

הורים לתינוק חרדי מאשימים: ´שערי צדק´ ניסה להפליל אותנו

חשיפה: חשש לפרשת "האם המרעיבה" 2: תינוק חרדי, בן חמישה וחצי חודשים, סובל מתת תזונה במצב קשה ביותר. בבית-החולים חושדים ככל הנראה בהורים, והתקינו השבוע מצלמות נסתרות בחדרם. "כיכר השבת" חושף לראשונה את פרטי הפרשה ● האב בראיון בלעדי לכיכר השבת, בעדות מטלטלת (חרדים)

64
כתבי "כיכר השבת" | כיכר השבת | כ' באדר א' | 24.02.11

תינוק חרדי, בן חמישה וחצי חודשים, סובל מתת תזונה במצב קשה ביותר. בבית-החולים חושדים ככל הנראה בהורים, והתקינו השבוע מצלמות נסתרות בחדרם.

שום דבר לא הכין את יואליש (שם בדוי), אב למשפחה חרדית מירושלים, לטלטלה הגדולה שעברה משפחתו בחודשים האחרונים.

ד´, בנו הקטן, נולד לפני חמישה וחצי חודשים. "מאז שהוא נולד, הוא סובל מבעיות בריאותיות קשות", הוא מספר בראיון בלעדי ל"כיכר השבת". "למעשה, כבר שבוע לאחר הברית הוא אושפז בבית-החולים לאחר שנדבק בוירוס".

מאז, פקד ד´ הקטן את בית-החולים שש פעמים. האחרונה, היא התקופה הארוכה ביותר בה היה מאושפז - חודש וחצי.

"הוא סבל במשך זמן מהקאות ושלשולים, ובשלב מסוים רופאת הילדים במרפאה אמרה לנו שבמצב הנתון, מוכרחים לאשפז אותו, לאחר שירד במשקל בצורה דרסטית".

ההורים המודאגים הגיעו עם ד´ אל בית החולים "שערי צדק".

"אנחנו לא מבינים את השפה של הרופאים, הם אמרו שאין להם תשובה למצב שלו", מספר האב. "הם הסבירו שהוא לא מסוגל לספוג אוכל. בכל פעם שניסו לתת לו סוג מזון חדש, צריכים להמתין שלושה ימים כדי לבחון את ההשפעה שלו".

האב מתאר את היחס המאוד לא מלבב לו הוא זכה, לטענתו. "נתנו לנו להיות בחדר, והילד בכה ימים ולילות. ביקשנו שירגיעו אותו, אבל לא קיבלנו די עזרה.

"בשלב מסוים, אחרי בדיקות ממושכות הרופאים החליטו שהוא מסוגל לעכל סוכר, ואחרי שהתעקשתי להוסיף מינרלים לסוג המזון המיוחד שניתן לו, מצבו החל להשתפר".

ניתוח קשה, ותעלומה

הסיפור הזה קיבל השבוע תפנית חדה. אתמול, בזמן שהאב שהה בבית והאם שהתה סמוך למיטתו של ד´, נכנס לפתע צוות רפואי אל החדר וביקש ממנה לעבור אל חדר הטיפולים.

"זה קרה אחרי יום קשה מאוד מבחינתנו. ד´ עבר ניתוח, הוא לא אכל בגללו כל היום והיינו ממש מותשים. אשתי סיפרה שהצוות הגיע מצויד בעגלה המכוסה בסדין.

"היא מיהרה להתקשר אליי ואמרה לי: יואליש, משהו מוזר קרה. כשהגעתי אל בית-החולים, סיפר לנו אחד החולים שראה איש ביטחון יוצא מהחדר, עם מכשירים דיגטליים".

ליואליש יש הסבר מדויק למה שהתרחש באותן שעות בחדר הסגור: "הם התקינו מצלמות. ככה גם העריכו כמה חולים שדיברנו איתם. אשתי ניסתה לתעד את איש הביטחון, אבל הוא ברח.

"אשתי דיברה עם הצוות הרפואי ושאלה אותם: ´מה זה המצלמות האלה´. היא איימה עליהם שתביא איש מקצוע שיבחן את מה שהותקן בחדר. איימנו עליהם עם עורך דין.

"הם נכנסו ללחץ, ואחר כך שוב הוציאו את אשתי מהחדר כדי להוציא את המצלמות".

האב יצר בשעות האחרונות קשר עם הנהלת בית-החולים וביקש לדעת על מה שנעשה בחדר. "אין הקלטה, אין מצלמה. לא תיעדו ולא צילמו", הם אמרו לי.

כך נראתה תקרת החדר, לאחר שהוסרו המצלמות - לטענת ההורים
תוכן שאסור לפספס
64 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
30
והאמא המרעיבה באמת הרעיבה עובדה שהיא הואשמה ואכן מרצה את עונשה....ואגב שערי צדק ממש לא נגד חרדים -די עם הרגשי נחיתות!!!!!!!!!!
רחל24.02.11
ועוד ראיה מטופשת - "ואכן מרצה את עונשה" גם יוסף הצדיק הואשם ב... ונזרק לכלא.
חיים25.02.11
רחלוש אל תיהי נחיתית לפעמים באמת מתנכלים לנו כל הצוות כולל העובדת הסוציאלית מחזיקים עם ההורים והם לא מבינים למה עשו את זה כנראה זה בא מאחד הפרופ' עדיין בודקים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
א ב25.02.11
29
זה יכול להיות שזה חארטה? אין במאקו.. אין בynet באף מקום
גולש24.02.11
28
השאלה שבאמת צריכה להישאל היא למה זה היחס שמקבלים??? לערבים גם מתייחסים כך?? מה גורם ליהודים להסתכל על חרדים בצורה כל כך שלילית??? ואל תגידו לי "התקשורת אשמה"!!
אחד העם24.02.11
יש אנשים המנסים להשכיח את היהדות וגם ידועה שנאת עמי ארצות לתלמידי חכמים.
שלמה24.02.11
אתה לא רואה מה קורה מסביבך, אתה לא שם לב איך שערוצי התקשורת פשוט רבים על הכותרת הבאה נגד החרדים. ולא את היחס הזה אין אפי' לא נגד ערבים! כל המקרים האנטישמיים האלו הם תוצאה ישירה של התקשורת נוטפת השנאה והארס. ואתה ילדון שלי משום מה עוצם עיניים ואומר אל תדברו איתי על הבעיה דברו איתי על פתרון... (נש
יענקי24.02.11

הצגת כל התגובות

27
כבר ידוע, לא להתנסות שם!
אני מתחנן24.02.11
חמוד אהבתי
האתר החרדי27.02.11
26
זה סתם צ'יזבט שיש שם טיפול יותר מקצועי, מה שיש שם זה עוינות לחרדים. הדסה הר הצופים, ביקור חולים ומשגב לדך יש יחס הולם יותר (שלא נצטרך). וע"ז נאמר: עשיר יענה עזות.
יצחק24.02.11
25
ממליץ על גראס רפואי
יוני24.02.11
24
מה יהיה פה במדינה כל יום עוד עלילת דם
יענקל27.02.11
23
שלא יחלקו לנו חוברות בתיבות דואר על הציונים שמתעללים בהם, כל הפוגעים במרן שליט"א לא ינקו.
שיסתדרו לבד24.02.11
22
תתארו לעצמכם מה היה קורה אילו התברר ששמו מצלמות לאיזו אמא ערבייה, מתוך חשש ש'אם היא ערבייה, בטח היא מרעיבה את כל עשרת ילדיה'. היה פורץ סקנדל כזה, מקיר לקיר.
משמש 25.02.11
21
מדוע אסור לשים מצלמות כדי להגן על התינוק מפני מי שחשוד כמזיק לו? הרי הדבר ימנע נזק מהתינוק אם אכן מדובר באחד מהוריו או באדם אחר שמזיק לו!!! בדיוק אותו דבר נעשה כשהיה חשד לנזק שגרמו מטפלות לתינוקות והן נתפסו רק באמצעות המצלמות.
יואל25.02.11
ובוודאי לא מצלמות נסתרות המוסתרים במכוון. במקרה זה על פי דברי האב נראה שהייתה כאן כוונה שלילית, אחרת, למה הם עשו זאת בהחבא?
יצחק25.02.11
20
מה כתוב בגמ' טוב שברופאים...???...
שמוליק ל24.02.11
19
יש לנו ילד בן 5 שלא מסוגל לעכל סוכר אין לו את האינזים בגוף שסופג את הסוכר עברנו איתו מרופא לרופא הפנו אותנו לרופאת גסטרו מדהימה שלא האשימה אותנו ולא כלום הבן שלנו הקיא ושילשל ובגיל שנה הגיע ל5 קילו!!!!!!קוראים לה ד"ר מיכל קורי מבית חולים קפלן אם אתם רוצים עזרה ופרטים אתם יכולם להתקשר אלינו 054-84503
יש לנו ילד כנסו24.02.11
18
נגד חרדים? או שיש דברים בגו?!.....
תוהה24.02.11
17
אני מכיר את המכשיר בתמונה הוא באמת מצלמה
מישהו24.02.11
אוולה ייצור מה אנחנו המורים לדעת שאתה יודע מה זה מצלמה?
12324.02.11
התמונה המצולמת זה רק אחרי שהוציאו את המצלמות, אחרת יש הוכחה ברורה.
יהודי מבב13.04.11
16
וממנו כל ההורים צריכים להזהר ולהשמר שלא יעלילו עליהם האשמות שוא . בית החולים הזה נמצא בפתח תקוה . ראו הורים יקרים הוזהרתם
מושיק24.02.11
15
שיעופו משם מהר,כלבים בני כלבים הרופאים האלה!!!!!!!!!!! עוד סופם יהיה בגהינום!!!!!!!!!!!!!!!!!
עידית24.02.11
מקווה שלא תזדקקי לשום טיפול רפואי. ואם צריך תקחי וליום ואל תכתבי שטויות באינטרנט
מצחיקה26.02.11
מהמקלדת,עוד סנגור כזה ואבדנו...!!!!!!!!!!!!!
עידית27.02.11
הכל כססססססף והרבה כסף. יש אפילו עסקנים חרדים שעובדים בהצלה ועוד, שמשכנעים ואף מחייבים להתפנות דווקא לשם בטענה מגוחכת של מקצועיות הטיפול.
מכיר טוב24.02.11
רק קראתי את הכותרת בלי להכנס בפנים הלב שלי אמר מה זה כמו האם המרעיבה?????!!!!!!!(זה מה שחסר עכשיו..) ומאנשים כאלה צריך להזהר כמו מאש!!!!!!!!! אתה יודע מה הכונה שלהם להגיד...:-שהחרדים מביאים הרבה ילדים ומזלזלים בהם,כמו שתמיד הפה שלהם נפתח! לכן הכאב שלי עמוק שאני לא יכולה לזוז מהמקרה המכוער והכואב
עידית24.02.11
14
ואם אין ראיות, אז על מה המהומה?
אוֹריין24.02.11
13
זה הרי לא יכול להיות,החרדים מושלמים!
עלילה!!!27.02.11
12
אני הייתי עם הבת שלי בבי"ח תקופה מאוד ארוכה . והיה לה בעיה של ספיגה , היא לא עלתה במשקל . עד שזה הסתדר ניסנו מלא שיטות. מסביבי במחלקה ההיה עוד ילד שלא ספג וגם היה עם TPN . משהו חשב להאשים אותנו שאנחנו מזניחים כשהילד באמת לא סופג את האוכל , מתוך חולי . זאת אומרת אם הרופאים לא יודעים מה הבעיה , ו
ברקת26.02.11
11
שינוי דחוף בבית החולים אני היתי במקרה שהתינוק היה חולה מאוד באותו בית חולים, בכל פעם המצב החמיר, הועברה לתל שומר ברוך השם התאוששה והתרפה
ע.ט13.09.12
10
אני בהריון בחודש תשיעי ונרשמתי לשערי צדק בגלל שפחדתי מהעוינות שיש בהדסה כלפי חרדים. עכשיו אני גם פוחדת ללדת בשערי צדק. מה יהיה עם השנאת חינם הזאת כלפי חרדים? ריבונו של עולם שנזכה לבריאות איתנה תמיד ולא ניפול לידיהם! ירחם השם!
חרדית חרדה!25.02.11
הר הצופים, ביקור חולים, משגב לדך ויהיה אחלה. כדאי לברר קודם, אך אני מאמין שאין בעיה.
יצחק25.02.11
9
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
קובי25.02.11
אני רואה פה את כל התגובות ופשוט בהלם. גם אני אם ל-8 ילדים, בלי עין הרע. ולא פעם נזקקתי לשרותיו של בית החולים הזה. הצוות שם מסור מאין כמותו ועושה מעל ומעבר עבור החולים. אתם יכולים להגיד על המקרה הזה מה שאתם רוצים, אבל להשמיץ ככה את הרופאים והאחיות האלו בצורה מכלילה? אלפים מאנ"ש מטופלים שם מידי שנה ומ
אמא מרוצה26.02.11
8
שצריכים ואח"כ?...
די לניצול!25.02.11
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מבין25.02.11
בית החולים חצוף! משתמשים בחולים (שלא לדבר על מקרים של ניסיונות שעושים על חולים) ועושים מהם כסף וגם עושים דילים עם מד"א והצלה שיחייבו להתפנות רק אליהם אף אם החולה מבקש בי"ח מתחרה והם מנצלים את החולים בשעת הלחץ כשחייבים טיפול מיידי שבוודאי לא יעשו הרבה מריבות, ואח"כ כשהחולים מתאכזבים מהטיפול והשירות ו
די לניצול!25.02.11
7
וב"ה שאין להורים אלו בעיה נפשית כמו ההיא הקודמת. אבל חייבים שלפחות הרופאים כשחושדים בחשדות של ממש שיבדקו. אחרת אנחנו נהיה חכמים לאחר מעשה ונגיד איך הם לא שמו לב.
מגיב25.02.11
בית חולים זה הוכיח עצמו פעמים רבות בשנאתו לחרדים ואני מוסיף גם את גירסת האב המסודרת, לכן אני מהמר יותר על האפשרות השנייה.
שלום25.02.11
6
שכולם יהיו בריאים ושלמים
יוכבד25.02.11
5
מסקנים ההורים שכך צריכים לסבול ....
ישראל31.08.12
4
אני ראוה כל הזמןאת האב של הילד אוסף כסף בבתי הכנסת ולא הבנתי למה הוא אוסף אני מכיר אותו מתולדות אברהם יצחקיש לו רכב מאזדה קטנה לבנה
wer27.02.11
3
אבל החלים ממחלתו ומצבו היה טוב. שבת אחת באמצע הלילה הגיע אמבולנס עם משטרה! לביתו והכריחוהו להתפנות איתם לבית החולים. סיפרו לנו שהיה דחוף לעשות לו "ניתוח" או משהו כזה. לאחר כמה ימים נתבשרנו על מותו.
מעשה שהיה24.02.11
2
הטוב שברופאים לגיהנום.... וקל וחומר- הרע שבהם!
הרשלה24.02.11
1
למה לשאול ברופאים כשאפשר לשאול באדמו"רים.יום יום רואים ניסים ונפלאות בהבל פיהם, בלי תרופות ובתי חולים. אלפים נושעים ומתרפאים, צריך רק קצת אמונה באדמו"ר.ופדיון נפש ככל אשר ידבנו ליבו.
דן סגל24.02.11
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24
ש

חדש דנדש

קורס הכנה ללידה, *אבל* עם סגל מומחים וצוות מיילדות 

כיכר בשיתוף מעייני הישועה | מקודם

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם
ש

חצי מחיר מתל אביב

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף בריטניה ישראל | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24

הדרך לחיים טובים

מה הטעות הגדולה שאנחנו עושים הרבה והקשר לפרשת שבוע

כיכר השבת | 02.05.24

אחרי שנזרקו בקת"בים

האירוע האנטישמי בבירת פולין | כך נציגי הממשל גינו בחריפות

חנני ברייטקופף | 02.05.24

צפו בשיעור על הפרשה

למה הכהן הגדול יכול להתוודות על חטאים של אנשים אחרים?

כיכר השבת | 02.05.24
ש

הצדיק הבטיח והצדיק מקיים

האברך הזה קנה בית בבניין מפואר בגוש דן >>

כיכר בשיתוף הצדיק מיבנאל | מקודם

רבנים, ראשי ישיבות ו... כינור

כך נראה חג הפסח במחיצת הגאון רבי דב לנדו | תיעוד נרחב

חנני ברייטקופף | 01.05.24