כיכר השבת

למה לא חשפנו את הסוד האפל מעמנואל?

עם פרסום הפרומו לתוכנית ובפרט לאחר השידור המלא של התוכנית, הטלפון שלי לא הפסיק לקבל שיחות מגורמים רבים. החל מידידים וכלה ברבנים, אנשי ציבור וחינוך שטרחו לבדוק עימי האם ידענו על הפרשיה הכאובה הזו במהלך "פרשת עמנואל". הבהרתי להם כי המידע היה מצוי בידינו. אז למה שתקנו? (חרדים)

210
יואב ללום | כיכר השבת | כ"ג באדר ב' | 29.03.11
ללום מנשק את ידו של הגר"י יוסף
ללום מנשק את ידו של הגר"י יוסף (כיכר השבת)

בימים האחרונים התפרסם בערוץ 2 על סיפור שהשתיקה יפה לו שהיה הרקע להפרדה בין הבנות הספרדיות לבנות האשכנזיות בבית-הספר "בית-יעקב" בעמנואל.

עם פרסום הפרומו לתוכנית ובפרט לאחר השידור המלא של התוכנית, הטלפון שלי לא הפסיק לקבל שיחות מגורמים רבים. החל מידידים וכלה ברבנים, אנשי ציבור וחינוך שטרחו לבדוק עימי האם ידענו על הפרשיה הכאובה הזו במהלך "פרשת עמנואל".

לאחר שהבהרתי להם כי המידע היה מצוי בידינו, ויתירה מכך גם מה שפורסם עדיין איננו כל המידע שהיה מצוי בידינו אז-כהיום, והדברים קשים וחמורים ביותר.

כל הנ"ל הביעו פליאה רבה, איך יתכן שכלאנו את הדברים ולא הוצאנו אותם לכלל הציבור. בפרט כאשר מידע כזה היה גורם להבנה עמוקה יותר של הפרשיה גם מבחינה פנים חרדית.

אכן, אין חולק שמבחינה פוליטית-ציבורית זה היה הצעד הכדאי, אבל השאלה היתה האם זה הצעד הנכון, הכשר והראוי.

הלב ביקש לעשות שימוש בחומרים, זאת בפרט לאור מסע השיסוי האישי של חסידי סלונים נגדי ונגד משפחתי וילדי תוך שהם משתמשים בפרטים שהיה ברור להם שהם שקריים כ"עובדות" על לבושה של רעייתי תחי´, אלימות, איומים, הפחדות, פריצה לדואר האלקטרוני ושימוש בחומרים מתוכו על מנת להזיק ועוד ועוד... למרות כל זאת ובניגוד להתנהלות הצד שכנגד השכל הישר הורה לא להכריע בחומר הנפץ הזה.

חברי הנהגת תנועת "נוער כהלכה" העבירו פה אחד את ההחלטה בנושא לוועדת הרבנים בראשותו של מורינו הגאון הגדול הרב יעקב יוסף שליט"א שדנה בנושא בכובד ראש והבהירה שאין לעשות שימוש בנושא בפרהסיה.

מאבקה של תנועת "נוער כהלכה" הוא להביא לקביעת קריטריונים דתיים ברורים ושווים לקבלת תלמידים למוסדות החינוך השייכים לכולנו ומתוקצבים מהקופה הציבורית. ירצה אדם להפלות ולהתעמר יתכבד לעשות זאת על חשבונו האישי כפי שעושים זאת היום חסידי סלונים בעמנואל.

מאבקה של תנועת "נוער כהלכה" נחל הצלחה חלקית גם בפרשת עמנואל, והיום כל מנהל/ת נזהרים שבעתיים להפלות על רקע עדתי מהחשש על תקציבם כפי שקרה למקימי החומה בעמנואל.

תנועת "נוער כהלכה" פעלה – פועלת – ותפעל אך ורק על פי הוראות רבניה מורי דרכה ללא כל מורא וחשש עד למיגור תופעת האפליה בקבלת תלמידים/ות במגזר, ושאף אחד לא ירחץ בניקיון כפיו כאשר הוא דוחה ללא דין נשמות טהורות שכל חטאן הוא היותן בנות עדות המזרח.

אנו תקוה שלא יהיה צורך ב"פרשת הסמינרים" הממשמשת ובאה, ושלא יאמרו שלא הזהרנו.

תוכן שאסור לפספס
210 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
55
ללום היקר, אם האשכנזים כאלה איומים- למה כ"כ רצית אותם????
תוהה30.03.11
מי רוצה בכלל את האשכנזים. להזכירך,מדובר בבית הספר של כל הציבור. זה שבגלל שמשרד החינוך העצמאי נשלט על ידי אשכנזים וכתוצאה מכך רוב המנהלים/ות מורים/ות רובם ככולם אשכנזים. לא הופך שום מוסד "לאשכנזי" . כל מוסד שנרצה בו הוא שלנו! הוא מקבל תקציבים על גב ילידנו ולכן לא נתן שיעיפו אותנו משום מוסד שמקבל תק
שןרי19.07.11
54
כעו"ד, אתה אמור לדעת כי חלה עליך חובת דיווח!
ירושלמית30.03.11
53
כל הכבוד לmagoya (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פינטשירולי29.03.11

הצגת כל התגובות

52
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תרביצאי29.03.11
51
אם ידעת ודחפת בכל הכח א. להסתיר את הסיפור. ב. לדחוף כמה שיותר ילדים ספרדים למקום הסכנה. לכן המסקנה ההגיונית היחידה היא שללום קיבל כסף מהאנס כדי שיספק לו ילדים בתור סחורה. או שמא לוגיקה זה לא החלק החזק ברזומה של הספרדי הממוצע, ועו"ד ללום בכללם. או שפשוט צריך לדעת איך לשקר.
פנתר 29.03.11
50
למה ספרדי מן השורה כמוני וכמו רבים צריך להאבק בשביל שיקבלו אותי לישיבה סוג ד' בזמן שחברי הכנסת שלהם אני מצביע ואמורים לעזור לי רק מעצימים עבורי את הבעיה בזה שהם מעודדים את המצב שרק מי שמקומבן או שיש לו כסף מיותר יכול להשרות לעצמו מוסדות יוקרתיים! הגיע הזמן למחאה רבתי, כולנו יחד לאורו של מרן פאר ה
יעקבלל29.03.11
כי מי שגולש כאן בהחלט מתאים לישיבה סוג ת' חבר'ה זה לא מקום לישיבעס בחורים!
למה30.03.11
49
עלבון לאינטלגנציה.
דניאל29.03.11
48
שלום רב שמי אייל, תושב עמנואל וברצוי לציין מספר עובדות שלא צוינו בכתבה על עמנואל: 1. העתירה לבג"צ בגין ההפרדה בבית הספר הייתה כחצי שנה לפני הגשת התלונות במשטרה, כך שאם יש קשר בין המקרים, הוא הפוך, התלונות הוגשו כנקמה בקהילה החסידית בעיר. ישנם עדויות של נערים שניסו לשדלם להגיש תלונות על מקרים שלא
אייל מעמנואל29.03.11
אגב, מתחקירים קודמים שראיתי, זוהה אינטרס ברור להכפיש כמה שניתן את הציבור החרדי, ובעיקר להציג באור מעוות את היחס לבעלי התשובה. כך שהמאמין באופן אוטומטי לתוכן התחקירים הוא או טיפש או תמים, ובדרך כלל מגמתי.
יואל30.03.11
47
נו..תפסיקו להכחיש שהיה אפלייה..
יהודי אמיתי29.03.11
46
איזה מוסר בראש שלכם?? איזה גדולי ישראל? תפסיקו עם הסגירוטת הטפשית ותוקיעו את הפדופילים..גם אם זה יעשה פדיחה לחרדים עדיף מאשר שיפגעו ילדים רכים!!!
גננת מודעת לבעי29.03.11
45
לפי מה שהבנתי הרקע בכלל לא גזענות אלא סתם מריבה מקומית בין שתי קהילות על רקע מעשי המנהל אם כך הם פני הדברים יואב ללום ניצל את הסיפור לפרסם את עצמו על חשבון הפצת שנאה וחבל מאוד שהוא לא פרסם את הסיפור בזמנו וכל שנאת החינם הזאת הייתה נמנעת
שלמה זלמן30.03.11
44
למה האתר תמיד משמיץ את הציבור הליטאי בצורה בולטת ונותן גושפנקא בכל נושא לצד שכנגד????
יהודי תמים29.03.11
הסיבה בסיפור זה ידועה לכולנו . הליטאים שותפים לפשע והם לא מגנים זאת. איזה צד כעת יש כנגד
משה29.03.11
במקום לגנות ולהתבייש שיש בקירבך אנשים שפלים כאלה אתה מתלונן בוש לך
יוסי29.03.11
השאלה שצריכה להישאל היא כמה חומר הליטאים מסוגלים לספק לנו???
מנהל האתר30.03.11
43
פריצה לדואר האלקטרוני ושימוש בחומרים מתוכו על מנת להזיק מישהו יודע על מה מדובר?
ספרדי טהור29.03.11
42
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בנק אדם29.03.11
41
בסך הכל לפי הכתבה רואים שלא רק שקיבלו ספרדים למוסדות סלונים אלא אפילו את אותם משפחות ה"חוזרות בתשובה". עובדה. רק מה?? ברגע שללום ראה שהפסיד בפרשה ההיא עכשיו מנסה לנקום ע"י "פיצוץ" פרשה אחרת.(שיכולה להתברר כנכונה)
חנן29.03.11
40
אנחנו אוהבים אותך תכניס להשכנזים
ינקל29.03.11
39
כדי לקבל מושג מה קורה סביבם, וסומכים על הערב רב של העסקנים שמאכילים אותם שקרים. כך היו יכולים להמנע מתמיכה בהפגנות גזעניות, שנאת חינם ושאר מרעין בישין.
ורד29.03.11
38
ויפתח ה' את פי האתון
מוטי30.03.11
37
עוד אחד שחושב שהוא בר סמכא לדבר. יואב ללום שכל, אבל כל, גדולי ישראל יצאו נגדו, הוא יש לו מה לומר... דל גאה, סתום פיך, מי אתה, גזען מלוכלך שכמוך. שונא אשכנזים לתיאבון. ועל הסיפור בעימנאול. יום יבוא, וכל אותם מלעיזים שניסו ללכלך יהודי יקר עוד יתבדו ויעמדו נבוכים מול הצדק שייצא במשפט. כל
יעקב30.03.11
על מה, על זה שהלך לערכאות? בוודאי, כי אחרת על מה? (למרות שהוא הלך בהיתר רבו) אבל אתה בעצמך סומך על הערכאות ואומר "מול הצדק שייצא במשפט". "עכשיו רק נותר להמתין להכרעת הדין". ועוד כהנה..
שלמה01.04.11
36
מה הקשר בין הדברים?? אז יש מנהל חולה נפש ומה הקשר בין זה למה שקרה בבית הספר? אגב נראה שאתה מנסה לפעול חזק במקומות שאין רוח חכמים נוחה מהם, אתרי אינטרנט וכו', אתה מחלל ה' מוציא דבת החרדים רעה בתקשורת
ד29.03.11
עכשיו אני מבין למה יצאו בעיקר נגד האתרים החרדיים ולא נגד החילוניים, כי פחדו שהכביסה המלוכלכת של החרדים תצא החוצה.
צביקה29.03.11
35
שקרן עלוב ומנוול!!! אל תנצל רגעים לא נעימים בכדי לנגח!! אגב, כעורך דין אתה אמור לדעת שיש חזקת חפות לכל אדם כל עוד לא הוכחה אשמתו. לא???
יוני29.03.11
זה היה אחרי שהמנהל נעצר
חיים29.03.11
34
למדתי בישיבה קטנה אשכנזית, איתי למד שכן שלי מחולון, שנינו רצינו ללכת לישיבת חברון בגבעת מרדכי, שכני שהיה מקומבן עם אחד מהעסקנים הפוליטיים התקבל בלי מבחן ואותי אפילו לא קיבלו למבחן! די לאפליה על רקע עדתי! די לאפליה בין עשירים ללא עשירים! די לאפליה בין המקומבנים למי שלא שפר עליו גורלו והוא יהודי פש
חיים29.03.11
33
את הפרשייה המסריחה הזו חצי מהציבור החרדי הכיר כבר. זה לא חדש שמעו שיש שם סיפורים הנהל הנ''ל היה במעצר בית תקופה ארוכה זה ממש לא קשור לסיפור עמנואל בו הספרדים דחפו את בנותם בכח ללמוד עם מי שלא חפץ בהם. אין קשר בין מנהל חולה נפש לפרשיית עמנואל!!! עם כל הכבוד ללום עדיף שתשתוק מאשר שתעשה מעצמך צחוק!
מלכי29.03.11
עיין תגובה שכתבתי לאבי היקר מ 44 (אם יפורסם)
תומך בללום29.03.11
32
איזה מוסר בראש שלכם?? איזה גדולי ישראל? תפסיקו עם הסגירוטת הטפשית ותוקיעו את הפדופילים..גם אם זה יעשה פדיחה לחרדים עדיף מאשר שיפגעו ילדים רכים!!!
גננת מודעת לבעי29.03.11
31
כל העוסקים בצרכי ציבור באמונה ה' משלם שכרם!!!! אז אל תתייחס לתגובות של שנאה !!!! שכרך הרבה הרבה מאד מאת ה' יתברך !!!!!! חזק ואמץ בעד עדתנו ובעד מורשת אבותנו ובעד תורת אלוקנו!!!
לא אשכנזי08.09.15
30
הגר"י יוסף התנער ממך. אתה ממשיך לנפנף בתמונה שלך איתו... אתה מצהיר קבל עם ועדה שאתה מקבל כסף מלוכלך של הקרן החדשה שכספה מגיע משונאי ישראל למטרות ברורות.אני ספרדי, ואני מבין מדוע האשכנזים לא רוצים 50% או 70% תלמידים שאינם מהזרם שלהם. אם באמת היית דואג לבנות הספרדיות הייתי מפעיל את קשריך והשפעתך לפתוח
דניאל28.11.13
29
יישר כח לנוער כהלכה אתם מתנהלים כראוי ולפי דעת תורה. אך האמת המכוערת בעמנואל מתגלת שלא טובת או חינוך ילדים בראשם אלא יצרים אפלים ומושחתים בושה תכסה פניהם
ראובן13.04.11
28
עצה שלי במקום שכל מוסד יהיה חייב להכניס את כולם!!!! שיהיה אסור לקבל אחד שהוא לא מהמגזר (ככה ישארו הספרדים הטובים לישיבה ספרדית טובה ) אני בטוח שיהיה יותר תועלת...
יהודה המשתדל21.05.11
27
יצא לי לפגוש את ללום. הבן אדם מדהים וירא שמים בתכלית!!! הלוואי שהחכים היו עושים מעט ממה שהוא פועל
אחד העם30.03.11
26
יואהב ללום שליט"א. כמעט כולם שותקים ואתה בין היחידים שזועקים את זעקת החלשים. תבורך מפי עליון.
משה אטיאס30.03.11
25
וגם מחלל שבת, ואולי בכלל מסיונר, או מה שתרצה. עדיין עצם המעשה של ללכת לערכאות הוא פסול ואסור. לפני שאתה הולך לתקן את כל העולם תתכבד בבקשה לתקן את עצמך. את המלאכה של לתקן את כלל הציבור תשאיר בבקשה לגדולי הדור.
משמש 30.03.11
הוא הלך רק לאחר שקיבל היתר מרבו. וכך צריך להעשות ורק כך זה עובד!!!
אחד העם30.03.11
לכל דבר שתרצה תוכל למצוא רב שיתיר לך. (בתנאים מסויימים) השאלה היא מה הקונצנזוס!
משמש 30.03.11
לא כתוב עשה לך רבנים או דעת תיירה
מבין31.03.11
24
דעה הרשקה נעמד על רגליו השדופות במרכז החדר , רועד מהתרגשות , אוחז בידו מעט לחם יבש וזעקות מקוטעות יוצאות מפיו ברוך ... אתה ... מלך העולם על אכילת מצה ... רגע אחד לא חלף וכבר נבלעה חתיכתהלחם עמוק עמוק בגרונו של הרשקה . עשרות אסירים הביטו מדרגשיהם במחזה המוזר , לחש קל עבר בחדר לרגעים ספורים אך ש
דוד29.03.11
23
חינוך ילדים זה רק ע"י תפילה ודמעות .ולא להיגרר אחרי עצת היצ"ה ע"מ ליפול לרשת שלו.אנחנו עומדים יום יום במבחן. איך נגיב ,ואיך נילחם .לא לזה אנו מתפללים.שכל אחד ואחד ישמור על הילדים שלו ,ויחנך אותם על הצד הטוב ביותר.ע"מ שיארו הילדים ,איך ההנהגה הנכונה לחיים ע"פ התורה . ואמר הקדוש בעל "הקהילות יעקב" זצ
שלמה 30.03.11
22
אני לא מבין ? אתה ידעת מכל הסיפור הזה, והמשכת בכל הכח לשמור שילדי הספרדים ימשיכו ללמוד בבית ספר סלונים, במקום להוציא את כולם משם במהירות... עד היום הייתי אולי קצת גאה במהלך שעשית, חשבתי שאתה מביא כבוד למגזר שלנו, אבל עכשיו תתביייש לך...
יעקב 29.03.11
21
היו שם חומרים שכתב ללום לעיתונאים נגד מינויו של הרב יצחק יוסף לרבנות ירושלים. חלק מהחומרים פורסמו בערוץ 10 בתוכנית של מיקי רוזנטל.
ראיתי29.03.11
20
הבן אדם לחברו שלכם מזכיר את גרמניה לפי השואה. אז מה אתם מצפים??? כל בן אדם בעולם יהיה מי שיהיה יציר כפיו של השם.. למה אתם מבזים אותם? למה אתם משפילים אותם? למה אתם אונסים אותם?? לא הספיק לכם השיעור המאלף לפני כ 70 שנה.. לא הספיק???
עם ישראל מקרב29.03.11
19
אז גם זה נראה כ''כ פשוט אז זה פשוט לא!!! ממקורות נוספים.
ישורון29.03.11
18
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אוהב ת"ח29.03.11
17
וטאוטווו
טוטוטוטו31.03.11
16
כל זמן שחברי הכנסת של ש"ס שולחים את ילדהם למוסדות אשכנזים שהם אמורים ליצג את קהל בוחרים לא יהיה סוף לזה
עודד 29.03.11
15
אתם שותקים? תשתקו גם בבחירות! הפעם שום מרן לא יעזור! ההנגנה מנותקת מהציבור. נקודה. שת להיות מנותקת כל השנה... ולא תבקש מאיתנו כל בחירות להצביע לש"ס.. (הרשעים פוגעים במרן הרב עובדיה שליט"א וגורמים לספרדים לזלזל בו בגללם, העוון שלהם כפול, הציבור החרדי אינו בן ערובה ואינו חייב
משפחות נפגעו29.03.11
ממה שרץ באתר בחודשים האחרונים, ש"ס מסיימת את הקרירה. וף אחד לא יעזור. יש מישו אמיץ פה לללקט חומר, להדפיס וחלק ברחבי הארץ.. מי שאמיץ שישלח פה שם ונבנה גרעין. לא לצנזר בבקשה
תקשורת שם המשחק29.03.11
שלחתי במייל לכמה אנשים את "עבודת הצדקה" ואת "נחפשה דרכנו" ועוד כמה מאמרים נפלאים פה באתר.. אין לכם מושג איזה תגובות המומות קיבלתי מהאנשים, הם היו מרותקים וחטפו את שוק חיהם! אני לא כותב סתם אני דברים שנאמרו ונכתבו לי!!! אבל!!!!!!!!!! הציבור החרדי המזרחי אין גישה לאינטרנט!!! וגם אם יש
לעשות מעשים!!29.03.11
מי שרק מסתכל טוב רואה איך הנהגת ש"ס ובראשם הרבנים שליט"א עושים ופועלים למען הציבור הספרדי.נכון לא בדיבורים אלא במעשים לפתוח עוד ת"ת ועוד סמינר לדוג' בבני ברק הציבור הספרדי פשוט פורח ומצליח וגם בירושלים הרב צביקה כהן נלחם כמו אריה ולא פוחד להגיד את האמת בקול רם אז כל מי שאכפת לו במקום לדבר שיעשה ו
חושב07.09.15
גם אני מצטרף
fishi30.03.11
14
טעות שלא פרסמתם ולא תפרסמו הכל !!! חובה לפרסם הכל !!! כדי שהציבור יזהר מהעבריינים האלה !!! חבל שערוץ טלויזיה צריכה "לכבס" את הכביסה המלוכלכת של החרדים !!!
יצחק 29.03.11
13
מה לא הבנת מהפרשה הקודמת? שאתה מוסר? שאתה פתטי? שאתה נלחם בגדולי ישראל? ורב אחד עם כל הכבוד לא יוכל להכריע את הכף מול כל, אבל כל, השאר!
מושיקו29.03.11
תפסיקו להתחבות מאחורי הרבנים שלכם ולהסתיר את הפשעים שלכם
רון 29.03.11
פנ"פ. זה הקטע הכי חשוב. וזה נכון! למה לצנזר?
מושיקו29.03.11
מי הם אותם גדולי ישראל - תן שם אחד לפחות
נאור29.03.11
12
מאד מקווה שתמשיכו להצליח!
אורי29.03.11
11
הביא לך את האמת בין העיניים תגיד מה שאתה רוצה
רון 29.03.11
10
כולם היו מבינים למה סלונים היו חייבים להיפרד מהשוליים ההזויים בעמנואל...
אני29.03.11
9
מי שראה את יצחק וויינברג את השנאה שלו יכול להבין מה היה בשואה!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ואתם פחדתם שמרתם את המידע אצלכם!!!!לא עשיתם כלום.
avi551229.03.11
הרבנים הקפידו על חילול ה'
שסניק לשעבר29.03.11
לדעתי הוא לא רצה לבזבז את כל התחמושת בבת אחת וגם לא רצה להרפות מהגזענות... אני מתפלא עליך אבי היקר.
תומך בללום29.03.11
8
בחברים האנסים שלו.. הסוד הגדול (הוא חצי אשכנזי) ובנוסף נחיתי ברמות על, שאם מישו ידבר נגד האשכנזים הוא יתאבד עליו.. בית חולים רמת מנשה ערוך לקלוט אותך מר חוריע
המאבחן29.03.11
7
בעז"ה = 20 מנדטים אמן כן יהיה רצון. מרן הרב עובדיה אינו צריך מנדטים כמו שהתבטו לא פעם בש"ס. מקסימום, מרן הרב עובדיה יעמוד בראש וינהיג אותם ולא את ש"ס המסואבת שבגדה בבוחרים שלה עשרות שנים
ספרדי שהתפכח בה29.03.11
6
הציבור איתך.. דע לך שאם תעבוד נכון בבחירות עם מרן הרב אמסלם וומרן הרב יעקב יוסף, סופכם לנצח אצ כולם כולל הנוכלים המובהקים משס. פשוט כל יומיים שלוש, להפית מודעת רחוב ענקית שבה הציבור יקבל מסרים אמיתיים ונוקבים על תעלולי ש"ס בשנים האחרונות .. והמודעות רחוב, ירעננו את זיכרון הציבור שנחלש..
תומך מושבע בך29.03.11
5
סטיות נוראות כאלו במגזר החרדי? צריך לטפל דחוףףףףףףףףףףףף
בילה29.03.11
4
שמן זית זך!!! חינוך הטהור!!! דרך ישראל סבא!!!! מי זוכר?? על זה נאמר שמור וזכור אל תשכח!!!
magoya29.03.11
3
הציבור איתך.. דע לך שאם תעבוד נכון בבחירות עם מרן הרב אמסלם וומרן הרב יעקב יוסף, סופכם לנצח אצ כולם כולל הנוכלים המובהקים משס. פשוט כל יומיים שלוש, להפית מודעת רחוב ענקית שבה הציבור יקבל מסרים אמיתיים ונוקבים על תעלולי ש"ס בשנים האחרונות .. והמודעות רחוב, ירעננו את זיכרון הציבור שנחלש..
תומך מושבע בך29.03.11
2
עלו והצליחו. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אוהד אמסלם29.03.11
1
ללום צבוע שכמותך מי פרסם זאת אם לא אתה חכית לרגע הזה ה' יעזור שתנוח בשלום על .......
משה29.03.11
מי אתה שתדבר על הגאון הצדיק מזכה הרבים מרן הרב ללום שעשה פי מליון יותר ממך וממשפחתך
ינקל29.03.11
לא משנה מי פירסם העקר הם פושעים
רון 29.03.11
אתה מטפל בעצמך?? אתה זקוק לכדורים אולי??
פסיכיאטר30.03.11
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 14:22

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 14:22

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 14:22

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 14:21
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם
ש

מוצף בפניות

התעוררות עצומה למצוות תפילין בכל חלקי העם

אסף מגידו | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 10:00

הדרך לחיים טובים

מה הטעות הגדולה שאנחנו עושים הרבה והקשר לפרשת שבוע

כיכר השבת | 08:27

אחרי שנזרקו בקת"בים

האירוע האנטישמי בבירת פולין | כך נציגי הממשל גינו בחריפות

חנני ברייטקופף | 07:15

צפו בשיעור על הפרשה

למה הכהן הגדול יכול להתוודות על חטאים של אנשים אחרים?

כיכר השבת | 07:07
ש

חווית הלידה

מלון או מחלקת יולדות? תקראו ותחליטו

כיכר בשיתוף מעיני הישועה | מקודם

רבנים, ראשי ישיבות ו... כינור

כך נראה חג הפסח במחיצת הגאון רבי דב לנדו | תיעוד נרחב

חנני ברייטקופף | 01.05.24

"נרקם דיל בין דרעי לליברמן"

הבחירות לרבנות הראשית | הח"כים שנבחרו לאסיפה הבוחרת

חנני ברייטקופף | 01.05.24

באישור הנציגים החרדים?

המדינה לבג"ץ: עובדים על חוק לגיוס חרדים בטווח המיידי

חנני ברייטקופף | 01.05.24

היסטוריה ואקטואליה

הגאון הקדוש שמשרווליו נפלו חרקי "מילבין" מול החתם סופר

ישראל שפירא | 01.05.24
ש

חצי מחיר מתל אביב

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף בריטניה ישראל | מקודם

תמיכה נרחבת

קהילת 'אחוות תורה' מתרחבת: הרב מנחם מנדל שפרן מצטרף לנשיאות הארגון לצד הרב דוד לייבל

יוני גבאי | 01.05.24