כיכר השבת

הרב אמנון יצחק, למה אתה לא סולח? / דעה

"התנצלות, באופן כללי, היא דבר נדיר. כאן הרב פנגר התעלה על עצמו, ולמרות שהוא לא אמר עליך שום דבר רע באותה כתבה, כיון שהוא הבין שנפגעת מיד התנצל. כך יאה וכך נאה ליהודי. אז למה אתה לא סולח?" * הרב יצחק בלומנטל, במכתב אישי לרב אמנון יצחק. ויש לו גם מסר לרב פנגר

319
הרב יצחק בלומנטל | כיכר השבת | ה' באדר | 28.02.12
הרב אמנון יצחק
הרב אמנון יצחק (צילום: פלאש 90)

השקעתי היום ארבעים דקות מזמני היקר, רק בגלל הרב אמנון יצחק. שיערתי שאם הוא יוצא להתקפה כל כך חריפה נגד מישהו, כנראה שמדובר בעניין שאי אפשר לעבור עליו לסדר היום.

צפיתי.

ברשותו של הרב אמנון, אני רואה צורך להתייחס לכמה דברים. וכמו שהדברים נראים, כל קטעי המדיה הישראלים, לפחות אלו הנוגעים אליו, מגיעים אליו בסופו של דבר, וכך גם מאמר זה יגיע אליו וישמע חכם ויוסף לקח.

לפני בואו לעולם של הרב אמנון יצחק, לא הייתה בעולם תעשייה של חזרה בתשובה. מי שרצה לחזור בתשובה, היה חוזר, ומי ששמר מצוות לא ראה צורך ללכת ולשכנע אנשים שיחזרו בתשובה.

את התעשייה הזו המציא אמנון יצחק. ייתכן שקדמו לו אחרים בכמה שנים, אבל ודאי שהוא הוא שהפך את התופעה למפעל. למתבונן מהצד נראה כאילו יש לו מפעל בע"מ לייצור חזב"תים, מין סרט נע שפולט מהמכונה כל כמה שניות עוד חוזר בתשובה.

בעיניי, כל התעשייה הזו היא שקר אחד גדול. אבל לא על זה רציתי לדבר. אם יש לך מפעל כזה, אל תבוא בטענות למי שפותח מפעל מתחרה. נכון שאומן שונא בני אומנותו, אבל אל נא תבוא באיצטלה של דת ותדבר נגד המתחרים.

*

בדרשתו, חוזר הרב יצחק אחרי הכתבה שהתפרמה על הרב פנגר, קטע קצר אחרי קטע קצר. כל קטע הוא מקריא אט-אט, בקול שקט, חצי לעגני. אותי זה לא שכנע.

הרב פנגר הסתבך בלשונו כשנשאל על ברג, מעולם ה"קבלה", אבל זה לא הופך אותו לעוכר ישראל.

ש"ס אכן לא מייצגת את הדת. אל נא תוליך שולל. ש"ס אולי שומעת לרבנים, אולי היא מצייתת לדת, אבל ממש לא מייצגת. ואכן הרב פנגר צודק במאת האחוזים.

שאל הרב אמנון יצחק: מי הגדול שאתה שומע אליו? ואני שואל, ומי הגדול שאתה שומע לו כשאתה יוצא נגד כל זמרי מזרח ומערב? ומי הגדול שמינה אותך לצאת נגד השבועונים? ומי הגדול שאתה שומע לו באופן כללי?

*

למה אתה לא סולח לו? כי הוא לא פרסם מודעה באותו ערוץ? כי הוא לא שילם 3000 דולר?

אתה יודע שהתנצלות, באופן כללי, היא דבר נדיר. כאן הרב פנגר התעלה על עצמו, ולמרות שהוא לא אמר עליך שום דבר רע באותה כתבה, כיון שהוא הבין שנפגעת מיד התנצל. כך יאה וכך נאה ליהודי. אז למה אתה לא סולח?

ואם אתה לא סולח, למה אתה לא יכול לומר את זה לנאשם? האם ההלכה מתירה לך לבזות מישהו בריש גלי ולצעוק שאתה לא סולח לו, ולעשות ממנו קרקס? מי הוא הרב שהתיר כזה דבר?

ולמה באתר "שופר" נכתב ליד הוידאו "האגו המנופח של מי שעדיין לא חזר בתשובה", דבר שהוא איסור דאורייתא גמור, גם של עוון לשון הרע שכולל עשרות עשין לאווין וארורים, וגם לא תונו איש את עמיתו, לא יאמר לבעל תשובה "זכור מעשיך הראשונים", קל וחומר שלא לומר שהוא עדיין לא חזר בתשובה. וכל זה בפרהסיא שאין דומה לה, ה"י.

האם מי שחלילה ההין לפגוע בהוד מעלת אמנון יצחק, מותר לתקוף אותו בכל דרך? האם במקום שפוגעים ברב שליט"א מותר לעבור על כל התורה כולה? אתמהה.

*

ולרב פנגר אומר, האמת שאני לא מתחבר בכלל לסגנון הפרוע הזה, ולא לצחוקים וכדומה, ויתכן מאד שהרב אמנון צודק שזו ליצנות אסורה.

אבל יש דברים שהם ודאי מחוץ לתחום. וצדק הרב יצחק.

וגם, הברכה שברכת את הכתב, שהתוכניות שלו ימשיכו לעוד עונה ועוד עונה, זו טעות כל כך חמורה, שקשה לסנגר עליך ולומר שזו טעות. זה גרוע משגגת תלמוד שעולה זדון, זה גרוע מטועה בדבר משנה שחייב לשלם, זו טעות שמחובתך לתקן. איני יודע איך.

*

ויש לי תחושה, לא מבוססת אבל עמוקה, שאילו הרב פנגר לא היה מדבר נגד הרב יצחק, לא היה רואה האחרון צורך לצאת לג'יהאד - למלחמת קודש להעמדת הדת על תילה.

*

ומן הון להון, שמעתי קטע מתוכניתו של הרב יצחק אתמול, ובא דיווח שבקרוב מלחמה נגד אירן, וכן אמר שהוא יודע כמה דברים שאסור לו לדבר עליהם.

כאחד שהתקיף את הליצנות, אני מצפה ממך להיזהר יותר.

(הערה מערכת: אין בהבאת הדברים משום נקיטת עמדה של המערכת. הדברים נכתבו על דעתו הפרטית של הכותב)

תוכן שאסור לפספס
319 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
140
אין ספק שמדובר ב 2 גדולים הרב פנגר שמזכה את הרבים והרב אמנון יצחק שחולל ניסים וניפלאות והחזיר רבבת בתשובה. עדיף לא לדבר בכלל ומוטב שכיכר השבת יכבד את עצמו ויסיר את הכתבה וכן יעיף את מיסטר בלומנטל מכותביו
לאה28.02.12
139
בסד הרב אמנון יצחק לא קיבל שום התנצלות אתה הכותב מסכן כי צדיק מזכה הרבים כגון הרב הקדוש אמנוןיצחק לא היה ולא יהיה אני דוגמא חיה חוזרת בתשובה מלאה בזכותו ומי אתה או אדם אחר שיזלזל בו
אלי28.02.12
138
ישר כח! דברים כדורבנות! כבר הרבה זמן שאני חושבת את הדברים הללו.
מימי28.02.12

הצגת כל התגובות

137
אמנון??????????????
???28.02.12
136
הרב אמנון יצחק מציג את הרב פנגר כאחד שמספר בעיקר בדיחות למאות שחלק לא גדול מזמן ההרצאות מוקדש לבדיחות וזה שהוא מדבר בבדיחות שלו על מושגים שלא ממש נהוג לדבר עליהם כמו שלא נהוג לצאת בחרמות על זמרים אבל הכל עניין של נקודת מבט כי הרי לא ניתן לומר כי הרב פנגר טועה ובגדול בכל מה שהוא עושה כמו שלא נית ן ל
דוכיפת28.02.12
135
אני מוחה בכל תוקף על ביזוי תלמידי חכמים. בלום מי אתה בכלל שתדבר על הרב יצחק פנגר שליט''א או על הרב אמנון יצחק שליט''א?! שהרב שטיינמן אמר שהמילה שלו נשמעת בשמים! כבר ידוע הפסוק 'שתו בשמים פיהם ולשונם תיהלך בארץ' -אלה המדברים על הצדיקים הם בעצם כופרים במי שאמר והיה העולם, שלא רוצים להגיד את זה במפורש
שרה28.02.12
134
כל הטענות של הרב יצחק בדבר ליצנות וגסות בדרשותיו של הרב פנגר במוניפולציות יסודן שהרי הבדיחות לא נאמרו בנושאים גסים אלא על התרבויות הגסות שחדרו למחנה החילוני, ואכן הדרשות נאמרו לציבור חילוני למהדרין ולא לאנ"ש... אנוכי הקטן מתעסק בקירוב במסגרת אחד האירגונים הגדולים (אם לא הגדול)ואני עד לכמות ההרצאות ש
מור28.02.12
133
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אהרן28.02.12
אז מה אתה רוצה שנעשה..
דניאל28.02.12
132
מהבלגן הזה במצבים כאילו טוב לא להגיב
אברהם28.02.12
131
את דברי הרב פנגר שש"ס אינה מייצגת את היהדות . אתה לא יותר טוב מהרב פנגר . שניכם העזתם פנים כנגד הרב עובדיה יוסף שליט"א פוסק הדור וכנגד תלמידי חכמים עצומים אחרים המנהיגים את ש"ס . ויש לשניכם לעשות תשובה , עד אז יש לכם טעם רע אצלי . חוצפה .
יהודה 28.02.12
130
לבזות אנשים דתיים ורבנים בפני מאות אלפי צופי טמבלוויזייה אזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז איך הרב אמנון יקבל התנצלות של הרב פנגר שהוא מתנצל בפני עשרות אנשים , קילקלת בפני מאות אלפי אנשים תתקן בפני מאות אלפי אנשים
חגי28.02.12
129
מה היבעיה בברכה שהרב פינגר בירך את הכתב ואמר לו שיזכה לעשות עוד תוכניות שזה נראה לך כזה דבר נורא. מה רצית שהוא יגיד לו? שהטלוויזיה תיסגר ושהוא יפוטר מהעבודה ?" טעות כל כך חמורה" ? באמת בלומנטל הגזמת !! למה להיסחף בשטויות ? הוא בסך הכל איחל לכתב הצלחה וטוב שהוא עשה כך בקיצור הרב פנגר יהודי צדיק גדול
דוד איפרגן28.02.12
128
אני יודע כמה קשים ניראים הדברים וצריך פשוט להתאמץ ולא להביע דעה במצבים הללו-כידוע מי שמזלזל בתלמידי חכמים ה ישמור חז"ל לא חסכו במילים והתגובות הם ממש מסוכנות אני מתחנן זה מביא דינים על עם ישראל-צריך רק להתפלל לאבא שבשמיים שיהיה רועה צאן ושיתגלה במהרה-כי כולנו כבר מבולבלים-אני מתחנן אבא שבשמיים תהיה
יניב28.02.12
127
אמנון יצחקקק היחיד שאומר את האמת בפנים! פנגר אמר הרבה מאוד שטויות על ש"ס על אמנון יצחק שהוא מפחידד וכול מיני דברים הוא דיבר המון המון שטויות ! לפני שמדברים בערוץ 2 צריך לעשות שיעורי בית קצת ולא לזרוק מילים באוויר . פנגר ביקש מגדול הדור אמנון יצחק סליחה אבל אמנון סירב בגלל שכשפנגר דיבר על הרב אמנון
אסי ..28.02.12
126
אדון בלומנטל. או שלא ראית את הסרט או שאינך מבין את השפה העברית.
פלוני24.07.12
125
"בעיניי, כל התעשייה הזו היא שקר אחד גדול. אבל לא על זה רציתי לדבר. " - אם אתה לא על זה רוצה לדבר אז אל תדבר. ואם התחלת אז תסביר סיבה לדברים החמורים שהטחת. אחרת זה בזוי ושפל להכות, לבזות, להשפיל ולברוח. כך אנשם אחראים והגונים לא מתנהגים.
אבי הקטן02.03.12
1) "וגם, הברכה שברכת את הכתב, שהתוכניות שלו ימשיכו לעוד עונה ועוד עונה, זו טעות כל כך חמורה, שקשה לסנגר עליך ולומר שזו טעות. זה גרוע מ..." - לא הסברת למה אלא רק הטחת ראשו על הקיר. 2) "כאחד שהתקיף את הליצנות, אני מצפה ממך להיזהר יותר." - לא הסברת למה אלא רק הטחת ראשו על הקיר.
אבי הקטן02.03.12
124
בתחילה כשאמנון עוד היה שפוי בדעתו הוא מחה בתוקף באנשים שהפיצו את תמונותיו והבהיר שזה שמור רק לגדולי הדור עם הזמן החל להאמין כי בכוחו לרפא חולים ולפקוד עקרות והחל לפרסם את תמונותיו בעצמו לשיא הגיעו הדברים במופע המביש באיצטדיון טדי שכולו אמר אמנון. סיפורים על תינוקת חולת סרטן שנתברכה על ידו ולבסוף מתה
יוסף בן מתיתיהו02.03.12
123
בא לך לחטוף תביעה בעצמך גם כן?? אתה לא יודע על מי אתה מדבר כאן?? איפה השכל שלך!!
משתומם01.03.12
122
בלומנטל אתה אפיקורוס רשע!!!
י.28.02.12
בעצמו תלמיד חכם. תמחה בלי לבזות
שלום29.02.12
121
אני מבין עד כמה הרב אמנון יצחק שליט"א פופולארי שהשם יתן לו בריאות אייתנה לחזק את עם ישראל
בר כוכבא28.02.12
120
יהודי שישב ברומו של עולם טס על טיל גרעיני לבאר שחת מידות מידות מידות אוי כמה זה מפחיד הרב פנגר צדיק ועדין נפש
בני28.02.12
119
לכל אחד יש סגנון אחר שהוא מתחבר אליו מבחינה דתית, וזה לא נותן זכות לשום כתב או בנאדם "ללת ציונים" לאנשים אחרים!!!
אני הקטן28.02.12
118
. . . . . רע (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה28.02.12
117
רק יחמיר את המצב... תפסיקו, במקום זאת תתפללו שדברים כמו אלה ייפסקו ושיהיה שלום בין שני הרבנים המחזירים בתשובה ובין כל עם ישראל אמן!!!
חוזר בתשובה :)28.02.12
116
מי אתה שתגיד לכבוד הרב אמנון יצחק שליט"א איך לנהוג ומה לתקן הרי מה שאתה יודע היום ומה שתדע בעתיד זה לא טיפה בים ממה שכבוד הרב אמנון יצחק יודע ואת כל הזכויות שנזקפות לו לא אתה ולא הרב פנגר יוכלו לקחת! אז מה?! אתה בא עכשיו בתור עורך דין ומחלק ביקורת ושיעורי בית? צא ולמד מהי חומרתה של ליצנות ולשון הרע
דוד יהודה28.02.12
115
אם לא הייתי רואה את הסירטון - תאמין לי שלא הייתי מאמין לאיזה שפל אתה מוכן להתדרדר. פשוט בושה! היה עדיף שתמשיך להסתכל במחשב שלך, במקום לשבת וללכלך על הרב פנגר כמו איזה זקן שוטה שמקנא בעמיתו שמצליח להחזיר בתשובה. תסלח לי - פשוט גועל נפש. פעם הערצתי אותך.
אליה28.02.12
114
כתבתי כבר אתמול תגובה נגד הרב אמנון והיא צונזרה למה? גם חבר שלי אומר שצונזרה תגובה שלו למה? אם אתם מקבלים כסף ממנו אז תודיע על כך שהתורמים לשופר לפחות יידעו לאן הכסף הולך!
מאיר28.02.12
113
בלומנטל שתגיע לקרסולים של הרב אמנון יצחק תתחיל אולי קצת להתערב
חשוב12.03.12
112
בהקשר לראיון לתקשורת: אין ספק שהרב פנגר טעה ונכשל בלשונו. נכון שהטעות היתה חמורה משתי סיבות: א. כי היא נעשתה מול התקשורת והנזק עצום. ב. גם בגלל תוכן הדברים עצמם (הכוונה לצורה שבה הדברים נאמרו, ואני בטוח שהרב פנגר לא התכוין לכל מילה שהוא אמר, מה שנקרא פליטת פה). אך בתור אדם שראה עשרות הרצאות של הרב
עוז כהן01.03.12
111
נגד הרב אמנון יצחק.
רב-פנים הפכפך.01.03.12
110
מחלוקת זה אש וכל מי שנוגע נכווה לא משנה מי צודק. ובמיוחד כשמדובר בכאלה רבנים עם המון זכויות שאי אפשר לתאר . ישמע חכם ויוסף לקח.
שמואל29.02.12
109
הרב פנגר אשריך ואשרי חלקך תמשיך להרבות תורה ויהדות בעם ישראל ותלעג לכל המלעיגים יבשו ויכלמו כל אותם שחושבים שהם בעלי הבית של התורה ופותחים את פיהם נגדך, הם אכולי קנאה אשרך שזכית להיות ממזכי הרבים
חי28.02.12
108
בלומנטל בכל הכבוד לכתבה שלך באתר ה'חרדי' אבל חכמים היזהרו בדבריכם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מומו28.02.12
107
הרב בלומנטל בדיוק לך חיכינו איזה חכם אתה מזלזל ברבנים בחוזרים בתשובה וכל מי שלא נראה לך ועוד נקרא רב חשבתי שפרשת מתפקידך בתור הרב בלומנטל מידי פעם אתה נוער שנזכור שאתה קיים
יהודה מירושלים28.02.12
106
הלכתי לראות את הסרט באתר 'שופר'. ולא תאמין... הפכתי למעריץ של הרב פנגר... דוגרי, הוא לא הסגנון שלי. אבל אחרי הראיון איתו (באדיבות שופר) בערוץ 2 - אין מילים. אני מעריץ...
גדי28.02.12
הדמגוגיה של אמנון יצחק שם, והוצאת הדברים מהקשרם מראים שהוא עושה לרב פנגר בדיוק את מה שהוא טוען שהטלוויזיה עושה לו.....
ארלה ויסבקר28.02.12
ואני בגלל הכתבה נכנסתי גם ל"שופר" ונהפכתי למעריצה של הרב אמנון כי כל מה שהוא אומר קדוש ואין להרהר
טל28.02.12
אפשרו לבעלי נפש להמשיך... אז הפסקתי
מפגר28.02.12
105
בס"ד הרב אמנון יצחק לא צריך להילחם בשום אדם.....יש לו את התורה! תורת אמת! והוא מפיץ אותה הכי טוב שאפשר. דווקא צחקתי מאוד מהרב המפחיד! .....חחחחחחחחח אי אפשר עליו! יישר כוח!
שירלי28.02.12
104
אין חולק על עשייתך הברוכה ועל מפעלך הרם והנישא. אתה אדם עם זכויות רבות ועם ידע תורני רב ואיכותי. אך קשה לי לא לומר לך את המילה ח-ב-ל. נכון שלכולנו יש יצר הרע!! אך אני מצפה מאדם ג-ד-ו-ל כמוך באמת גדול שלא אמור להכנס לפגיעה של פן אישי כפי שאתה מוכיח בכל מיני מחאות שאתה מוביל ומסגל לעצמך. קשה היה לי ל
ישורון 28.02.12
103
מר בלומנטל, אני יודע שהיותך ליטאי אינך מפרגן לרבי מחב"ד ושלוחיו בעולם כולו, היה הראשון בעולם שהחזיר עשרות אלפי אנשים בתשובה, בצורה אמיתית וכנה שאין דומה לה בכל (תנועות התשובה) שצצו ב-30 שנה האחרונות, כולל יצחק ופנגר שחזרו בתשובה כאילו, לו אתה, פנגר ויצחק ועוד רבים (חוזרים בתשובה) הייתם יודעים בדיוק,
חב"דניק28.02.12
102
כמו שדיברת על הפאות הטמאות שהיתרת ויצאת כנגד האוסרים אז לך אין שום כבוד לגדולי דור אז אל תספר סיפורים- אינך ראוי לדבר על רבנים ולהביע דיעה כותב השורות ויראת השם שלך בפח- אז שב בצד בשקט והכתבות שלך סתם מביאות חירחורי ריב ולשון הרע
יניב28.02.12
101
לשון הרע גמור !!! הכתבה מעוררת מחלוקת בלבד!!! שנאת חינם!!! אה...וכמובן איך שכחתתי..רייטינג ---> אבל לא אצל בורא עולם!!! בטוחני שעוד הרבה סבורים כמוני אז קחו את זה לתשומת ליבכם ותפרסמו את תגובתי. תודה רבה
avigail2028.02.12
100
צודק בכל מילה..יישר כח על הדברים..
אלעדוש28.02.12
99
שלמה המלך אומר "משפתיו יתנכר זר". מתוך כתיבתך ניכר את היחס שלך לש"ס ובפרט לרב עובדיה יוסףשליט"א שאם ישימו את כל חכמי אשכנז במאתיים שנה בכף אחת ומר"ן הרב עובדיה בכף שניה יכריע את כולם. אני קןרא ומבין כמה אתה גיזען ושונא מזרחיים,הציניות שלך היא טבע מולד אצל הפולנים ומזרח אירפאים,אלה ששונאים ולועגים
ישורון02.03.12
98
"מי ששמר מצוות לא ראה צורך ללכת ולשכנע אנשים שיחזרו בתשובה." - איך זה יכול להיות?!!! איך זה שיהודי יודע ערך התורה והמיצוות ולא מנסה להטיב עם יהודים אחרים שאינם מודעים כלל ועיקר ומבזבזים את חייהם על הבל וריק?!!!
אבי הקטן02.03.12
97
גם הרב אמנון היה עושה ליצנו לפני כמה שנים וא"כ אין זכות להגיד כך על הרב פנגר ואם הרב אמנון לא עושה ליצנות עכשיו, אז מדוע הוא לובש כאלה בגדים - מחפש להיות שונה מחפש להיות שונה ולהיסתכסך עם כולם - לא שכחנו את הזמרים הפסולים שהוא ניסה לעשות פרסומת לארז יחיאל חחח
יהודי לא כמותכם01.03.12
96
האם מישהו שומר על קשר עם כל ה"חוזרים בתשובה" האלה בכנסים של הרב אמנון יצחק או שמניחים כיפה על הראש ומברכים על ציצית וגוזרים את הקוקו וכו' ואח"כ ממשיכים כרגיל בחייהם
בחור נחמד28.02.12
95
דבר ראשון במלחמו של הרב אמנון יצחק נגד הזמרים הוא דיבר עם רבנים גדולים ואף החתים את מרן הרב עובדיה יוסף כך שאל תזלזל בזה דבר שני זה הרב פנגר שליטא התקיף את שיטתו שחל הרב אמנון יצחק שליטא
אלי28.09.12
94
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חמור גרם01.03.12
93
גם אם היא שונה ממה שמקובלת. לדעתי המאמר הזה נכתב בצורה מכובדת,ובטח לא פוגענית. רבנים הם כמו כל אחד,וכן עושים גם טעויות.
ABL29.02.12
92
שיואוו!!! לרדת על בנאדם 40 דקות בסרטון אחד זו הפרזה!!!ועוד על רב מחזיר בתשובה.. פוי... טוב מי אני שידבר על אנשים תלמידי חכמים...אבל למרות גילי ה' חנן כל אדם בטקט מסוים ואני הבנתי...וזה ממש לא יפה!! מה זה הכבוד הזה???הבנאדם ביקש סליחה...אז נו...מי שלא סולח ה' לא סולח לו!!! חבל...שזו הדוגמא של הרבנים
עדנוש טסוש=)28.02.12
91
מהמלחמות האלו, אתה הולך לבית הכנסת ואין אחדות,מעלים כל "טמבל" להיות שליח ציבור,אתה רואה רמנים שתופסים מעצמם ויש להם גאווה על התורה,אנשים מדברים בבית הכנסת כאילו מועדון בזמן שספר תורה בחוץ,אנשים לומדים תורה אך עושים ההפך ממנה,נמאס לי.אוףףףףף.... המלחמות האלו, דיייייי,הרשימה שלי ארוכה,אני ממש לפני הסו
אא28.02.12
או בשביל מה.. אתה שחי את התורה יודע שהיא אמיתית .. רק תסתכל סביב ותראה מי ברא את אלה... ריבונו של עולם שאין אין עוד מלבדו.. אל תסתכל על הסביבה העקומה .. כנראה איפה שאתה גר זה הסגנון אבל רק שתדע שבהמון מקומות יש אנשים נפלאים מלאים ביראת שמיים.. אל תעשה טעות שתעלה לך ביוקר...
שפי28.02.12
90
מה הקטע שלכם למה מי שכותב את ההבלים האלה לא יכול להזדהות
אא28.02.12
89
כשהיתה מחלוקת אדירה בין ר' יונתן אייבשיץ לר' יעקב עמדין היו הרבה אנשים שהתערבו אמר עליהם ר' יעקב עמדין לי ולר' יונתן אייבשיץ יהיה גן עדן כי זה היה לשם שמים אבל כל המתערבים לכאן ולכאן ומשמיצים ומחרחרים ריב יהיה גיהנום ודי למבין (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איש כאוב20.03.12
88
מדהים לראות שאנשים רואים טעויות של "רבנים" ועדין טומנים ראשם בחול.אותי זה פשוט מגעיל ומבחיל כל הליכלוך הזה. יש דברים שלא עושים,ובטח אם הצד השני התנצל,ובטח ובטח כשזה כרוך באיסורי תורה.העיקר על לצאת על זמרים. צאו מהסרט אנשים!
אביחי29.02.12
87
הוא אמר את מה שכולם רצו לומר ולא יכלו (כמוני..)
מרימוש05.03.12
86
עם כל הכבוד לשניהם. לא להפוך את זה למחלוקת בין רבנים. רב בישראל זהו מי שעוסק בפסיקת הלכה ועומד בראשות קהילה. עם כל הכבוד זה לא המקרה. אני גם סבור שמשמים גלגלו את הענין שיפגע גם ברב אמנון יצחק, (וזה לא בסדר!! גם אם השיטה שלך שונה, וגם לי יש ויכוח עימו, מה אתה משחק לתקשורת לידיים?!!), כדי שבצער שיתגלג
פנחס 28.02.12
85
אמת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הגמד28.02.12
84
כן כמו שהרב פנגר בכמה מילים בתקשורת לעיני אלפים זילזל ברב אנון יצחק כך גם צריכה להגיע התנצלותו. ולא באיזה מכתב באתר שלו שכל צופי ערוץ 2 לא רואים!! הרב אמנון יצחק רב גדול. ואל תקרא לזה 'תעשיית חזבתים' זה הכל לשם שמיים, יש לו זכויות עצומות והוא לא עושה את זה בשביל רווח או כבוד. כמו שאתה במאמר שלך
שיר5528.02.12
83
בישלו את כל התוכנית כדי לרומם את הרב פנגר על הרב אמנון יצחק... חחחח פשוט גדול
בני28.02.12
82
(לראות לא היה לי זמן, פשוט שמתי על רמקולים..). אני רוצה לספר לכל הציבור הקדוש, כי את אותם טענות בדיוק, טען בזמנו הגאון רמ"מ שולזינגר על ר' אמנון. הדברים אף נדפסו בכמה ווריאציות של הקדמות ל'משמר הלוי' ושאר חוברות מבית היוצר שלו... הוא התבטא עליו בצורה מאוד חריפה. בעיקר כנגד ניבול הפה שלו: "פרה אדו
צ.28.02.12
81
רבותי תקשיבו לרעיון נפלא שיש להפיק ממנו לקח מפרשתנו. בפ"ש "תצווה" מובא הציווי "ויקחו אליך שמן זית זך כתית למאור להעלות נר תמיד" וגו'. ההלכה אומרת שההדלקה כשירה בזר אומנם את הטבת הנרות יכול ורשאי לעשות רק אהרן הכהן. והלקח הוא, כל אחד יכול ורשאי להחזיר אנשים בתשובה אך את הדרך שבה ניתן להחזיר בתשובה וג
איש שלום28.02.12
לכל דרך יש יופי משלה וגם לחב"ד יש יופי מיוחד אבל מכאן ועד להגיד שזו הדרך היחידה קצת מוגזם.....
אני הקטן 28.02.12
לקטן, תקרא טוב את תגובתי, לא כתבתי שחב"ד היא היחידה, כתבתי שחב"ד הראשונה והאמיתית בהחזרת בתשובה עניינית וכנה ותו לא.
החב"דניק28.02.12
80
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דיייייייייייי28.02.12
79
כל הכבוד, תגובה מאד חריפה ויפה, אהבתי. צריך לחזק את הרב פנגר, לא ציפיתי מרב בדרגתו של הרב אמנון יצחק לבזבז זמן מלימוד תורה ולהשקיע שעות בלשון הרע. לא רוצה להגיד לשון הרע, וצר לי שמתנהגים בצורה לא נאותה לרב שמחזיר נשמות יהודיות בתשובה. בתקופת דוד המלך, שמעי בן גרא קילל את דוד המלך והוא היה נשיא הסנ
עדי13.03.12
78
אבטליון אומר חכמים הזהרו בדבריכם שמא תחובו חובת גלות ותגלו למקום מים רעים וישתו התלמידים הבאים אחריכם וימותו ונמצא שם שמים מתחלל
אברהם28.02.12
77
הרב אמנון יצחק משתייך לזרם שמעמיד את הגדולים במעמד הכרעה המבטל את יכולת ההכרעה האישית. בשם ההכנעה העיוורת מבטלים את כל מי שאינו יכול להציג דעת תורה המצדדת בדעתו, כידוע וכמפורסם. אנחנו מתרשמים השכם והערב שאכן יש להתייעץ בדעת תורה על כל צעד ושעל בחיים וכאן אני שואל ( ומתוך הערכה עמוקה ורבה לאיש
רוני29.02.12
איזה גדול נתן לו רשות? הוא הגדול שבגדולים! כל גדולי ישראל כפופים אליו ומתייעצים איתו לפני כל מהלך גורלי! השרים וחברי הכנסת משוחחים עמו בסתר ומספרים לו על המלחמה הקרבה באירן, כדי שיהיה לו עוד משהו להפחיד איתו את התמימים הנאספים! כל הזמרים באים אליו על מנת לקבל מלקות, כדי שחס ושלום לא יחרים אותם
מיקי29.02.12
76
הרב אמנון אני אוהב אותך כבוד מורי וריבי שאני חייב לו את חיי גם הפעם היחידי שאומר את האמת גם אם היא לא פופולרית
דניאל28.02.12
75
די עם השנאה. די עם החטטנות. די לא למדו לוותר. לכו למשה רבנו.. הוא ילמד כל אחד מה גדולה הסליחה והוויתר. אנחנו קטנים .. מאד.
אורי עמר05.03.12
74
את התגובות כאן, אז הפעם אני אתבטא בעדינות, נראה אם הפעם יפרסמו את התגובה שלי או שיורידו אותה כמו תמיד.. אני לא יודעת מי אתה מררר מר בלומנטל, אבל מה שאפשר להבין מכלל הכתבות שלך זה שהרבה יראת שמים אין לך, תאות כבוד ופרסום יש ועוד איך. וגם אוהב לחרחר ריב ומדון בעם ישראל. כנראה אתה מהערב רב מה לעשות. ות
אהה28.02.12
73
אני מבין ב100 אחוז למה אתה מתכון ויש הר%D
יעקב בן חמו28.02.12
72
לא קראתי הכל הצצה קלה הספיקה .......ראיתי את מה שאמרת על הזמרים אני אגיד רק בקצרה אם היה לכם אולמישהו מהזמרים באמת התר לשירים הפסולים שלהם אז הם היו מציגים את ההתר אבל אף אחד לא מתיר את זה פשוט יש בעלי תאווה שקשה להם לקבל את האמת....דבר שני אם יש לך דעה כנגד דבריו והיית צודק ...היית מגיע להרצאה שלו
נתנאל11.03.12
71
חתיכת חצוף! טובל ושרץ בידך! מוכיח את הרב אמנון יצחק תוך שאתה מלכלך עליו ועל העבודת קודש שהוא עשה ועושה?! הינך מדבר מתוך קנאה, היית חולם להחזיר בתשובה רבע מהכמות שהוא החזיר. איך אתה מעז להציג את ההחזרה בתשובה שלו כאילו הכל משחק ותחרויות??? חצוף!!!!!!!!!!! תתבייש לך!
עדי28.02.12
כל צילה בסלע שיגעון הגדלות וחטא הגאווה שלו עם כל הזכיות שאין חולק על זה יכולים להשפיל אותו עד עפר והיו דברים מעולם...
מוטי29.02.12
הרב אמנון יצחק?מי? ואני מצטער בכלל שהיתיחסתי למה שכתבת/,תקראו את התגובה שלי מספר 7 ותבינו הכל. הכתבה הזאת של בלומטול רק מעצבנת אותי.
יצחק29.02.12
70
ma pitom amnon hitchil chazara bitshuva harabi mechabad hitchil lifnei shenolad amnon
moris28.02.12
69
מה עם הצום 40 יום של 1000 איש שאמנון יצחק דאג שעם ישראל ינצל מהמלחמה
יצחק28.02.12
כן תגיד לרב "במבןלובמבטבל" שינסה להגיע למצב הזה פשוט בושה וחרפה איך הוא מעז לדבר עליו ככה (אני מתוך ה40 צו) אין על הרב אמנון יצחק חולה עליו
avi12330.04.12
68
כשם שהפגיעה נעשתה בעוצמה גדולה כך הסליחה צריכה ליהיות בעוצמה ולא בהרצאה מול קהל מצומצם שרווי בצחוקים ולא מבין על מה ולמה הסליחה בכלל
שי כהן28.02.12
67
אני מבין ב100 אחוז למה אתה מתכון ויש הרבה דברים הגיונים במה שאתה כותב אבל היהודי הזה החזיר אלפים בתשובה ויש לו הרבה זכוית אין אפס וגם לי יש מה להגיד אבל אני שותק כי יכול להיות שיש דברים שעדיף לא להיכנס אליהם דרך אגב על תתפלא אם היום בערב היו פשקוילים בבני ברק נגדך סתם סתם
יעקב בן חמו28.02.12
66
תמשיך ככה ותפסיק לעצבן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אברהם28.02.12
65
לקרא תשטויות שלך, אתה תמיד נגד כולם... תפסיק להתערב בכל וויכוח.
חמי28.02.12
64
"אבל לא על זה רציתי לדבר", אבל מדבר ומלכלך. בלומנטל. כשתגיע לרמה של ההבל של הרב יצחק רק אז אולי תהיה לך רשות לקשקש בזנבך. הרב קרב יהודי אחד לפחות לתורה. ואתה רק מרחיק. מה יוצא לך מהקשקוש שכתבת כאן? תשומת לב. אז קבלת. תינוק.
רן אדרי04.12.12
63
כמו מרדכי הצדיק ראש הישיבה לפני 3 ימים לדידי, הרה"ג ר' אמנון יצחק שליט"א גדול המחזירים בתשובה בארץ ובעולם! ממש כמו מרדכי הצדיק שעליו אומרים חז"ל על הפסוק; "ורצוי לרוב אחיו" (מגילת אסתר) מלמד שפרשו ממנו מקצת סנהדרין (מסכת מגילה דף טז). והרי ידוע שכשמרדכי הצדיק אמר לעם ישראל לא ללכת לסעודה צחקו עליו ו
ראש הישיבה04.03.12
62
בס"ד אני אדם פשוט והילכך יש לי צפיות מאנשים גדולים. שהם יהוו דוגמא למידות טובות,אבל אולי המושגים שלי במידות טובות הוא שונה מאיך שהם תופסים את הזה.אולי אחד יאמר שהרב הוא " מפחיד " והאחר יאמר שהוא " ליצן " אבל למעשה כוונתם לטובה לקרב כמה שיותר יהודים ללימוד תורה ולקיום מצוות.ועלינו
מנדי וולפא02.03.12
61
איזה דוגמא אתם נותנים אחד אוכל תשני בושה! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הרב28.02.12
60
היה מה שהיה וצר לי על מה שהיה , אבל מי אני שאכניס את ראשי בין שני ההרים הגדולים הנ"ל אני אדם פשוט לידם, אני חושב שהרב אמנון יצחק שליט"א הוא אדם חכם ונבון ואני נוטה להסכים איתו על האמת שאותה הוא מעביר ובה הוא מאמין , אמת שבה כולנו מאמינים וצריכים להאמין, את כל הפרשנויות של "מפחיד" , "קיצוני" וכו', אנ
avigail05.03.12
סליחה ????......... אתה שפוי ??? מה האורך הזה ???
י30.11.21
59
כשראיתי את התכנית אחרי שאמא שלי וחברות שלה לא דתיות ראו את התכנית התגובה הראשונה היתה איזה רב בדרן ושהם לא אוהבות לשמוע את הרב אמנון{דרך אגב אימי ואף אחת מחברותיה לא ראו את הרב אמנון אף פעם בהרצאה,רק שמועות שהוא מפחיד}.את הרב פנגר אני מאוד אוהבת לשמוע וקצת צרם לי לראות את התגובה של הרב אמנון בהתחלה
סיגלית28.02.12
הרב פנגר יצא אוהו נגד "הרב ברג" רק זה נערך!!! אני מכיר את כל הסיפור באופן אישי ומקרוב, וזה פשוט עצוב מה שעשו לרב פנגר - כנראה נקיונות אחרונים...
פופקו28.02.12
עם אשה כמוך מתחתנים!!!!!
רונן שאולוב28.02.12
58
עד שיחזור בתשובה על החילול השם שהוא עושה לא היתכן שהרבנים שוטקים לא זה לא פעם ראשונה שהוא מבזה את הציבור החרדי
חוזר בתשובה28.02.12
יש הכל בצמיד USB
שופרניק28.02.12
למה מי אתה חושב שאתה שתגיד שהרב אמנון יצחק עושה חילול השם? עוד לפני שנולדת הוא החזיר חצי מעמ"י בתשובה! אז כדאי שתשב בשקט "חוזר בתשובה" למה בתור אחד כזה אתה אמור לפחד לדבר על רבנים, כי ה' מוחל על כבודו ועל כבודם של רבנים הוא לא מוחל!! וד"א חמוד, כותבים שותקים! ולא "שוטקים".
עדי28.02.12
57
הרב יצחק פנגר הוריד מכבודו למרות שדבריו הטובים על הרב אמנון נמחקו ונעלמו מהתוכנית . למה לבוא ולהצית ת'מדורה מחדש ? לא חבל ? הכל נובע לפי דעתי מחוסר פרגוןן !!!
מורוש סאטטטלה האמיייתיית XD28.02.12
56
וד"ל
אריאל פורקוש28.02.12
55
לע"ד כל הוידיו של הרב יצחק מלאה בלשון הרע, ולצערי הגדול ראיתי קטע ממנה.. אל תקשיבו ליצר ואל תראו את הוידיו הזה. זה לא בגלל שרב מדבר או בגלל שזה נמצא באיטנרנט שמותר להסתכל. הרי הרבה דברים (ורוב רובם של דברים) הנמצאים באינטרנט אסור להסתכל בהם. ול"ד הוא אחד מהם.
דוד28.02.12
54
מישהו יכול לספר לי אחת ולתמיד היכן נמצאים אותם "אלפים" שאמנון יצחק החזיר בתשובה? יצא לי לפגוש לא מעט בעלי תשובה. כאלו שהתקרבו ע"י ערכים, כאלו שע"י חב"ד. ישנם ברסלבערס ועוד רבים. לא נתקלתי באף אחד שחזר בתשובה מאמנון יצחק. מדובר באדם שהחל כתופעה מעניינת, וההתענינות הציבורית הרחבה סביבו העלתה לו את ה.
ישיביש28.02.12
יש הרבה שמתחזקים ממנו, בהרצאות שלו המון מקבלים על עצמם ציצית כיסוי ראש.. ועוד כאלה.. לא יכול להיות שהם פשוט נעלמו מפני השטח... ועם כל בעלי התשובה שפגשת כנראה הם לא בניהים.. אני דווקא כן מכירה כמה כאלה , לא אלפים.. אבל כמה. בכל אופן עם כל זה שלפעמים ההוא מלחיץ הוא באמת רב גדול.. ואת האמת שהוא די
שירה28.02.12
שאין? פגשת כבר את כל העולם אני מבינה תסתכל בסרטים שמראים חוזרים בתשובה
שיר5528.02.12
53
אני לא חושבת שמותר לנו לדון כזה צדיק שעשה כזה קידוש השם בחייו. רוב בניאדם לא עושים כזה קידוש שם שמים אפילו אם היו חיים אלף שנה. ולפחות אם מישהו בא אם תלונות, שיביא גם את הצד השני באותו כתבה, למה שבנ"א ישפוט רב בישראל ע"י מסמך של שהנוגע בדבר בעצמו? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רבקה28.02.12
52
מר בלומנטל, אתה ט-י-פ-ש-ו-ן ושוב פעם אתה ט-י-פ-ש-ו-ן, ותפסיק לדחוף את האף שלך לכל חור.
יעקב28.02.12
51
אמת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הגמד28.02.12
50
מה שהיה כאן דבר של מריבה לכאור' בין 2 רבנים, שאחד התנצל והשני הוסיף שמן למדורה, ודאי וודאי לא דבר שנראה כדבר ראוי למורי דרך לאלפים ומחזירים בתשובה על אחת כמה וכמה. אבל אתה? אתה? אתה נעשית למבקר של רבנים??? שמת לב שפתחת כאן חזית שלישית נגד שניהם? וכי מי צריך למחמאות או לעידוד שלך, ומנגד לביקורת שלך?
אני יהודי28.02.12
49
יש דברים שבהם אמנון יצחק צודק מבחינה דתית,אבל רואים פה נגיעה אישית,כי עד לראיון עם פנגר יצחק לא התייחס כלל. החמור יותר שמנסים לאמת את הדת ומאכילים את הקהל בלוקשים על ידי השוואה בין הדת למדע, ועם מי הצדק. וכל דרך להכשיר שקר מקובלת,והקהל שברובו לא מלומד אוכל בשקיקה.
מיכאל28.02.12
48
יהודים לא מפנים את הלחי השניה.
שמואל28.02.12
47
מר פנגר שיתף פעולה עם התשקורת נגד ש"ס ונגד הרב אמנון ולא יועילו פרשנויות כאלו ואחרות להתיר את השרץ ואל תשכח מר בלומנטל מפרסמים את החנפים ומגלים את תרמיתם לעין כל. אל תיתמם ואל תדמה בין צדיק הרב אמנון לבין ליצן צבוע כמו פנגר. אין הוכחות ואין עדויות על חזרה בתשובה שלימה ורצינית מ"מפנגר"
מיכאל28.02.12
46
ואם הוא מרשה לעצמו לקרוא לרב פנגר "ליצן" באקט של נקמנות, שיתבייש. מדות רעות! הוא בכלל לא רב, לא נראה לי שאמנון יצחק הוסמך לרבנות, הוא לא "רב" אלא דרשן שהחזיר כמה אנשים בתשובה, אי אפשר לדעת כמה הוא החזיר. לאחרונה הוא פשוט התחיל להתנהג בצורה מוזרה, יצא נגד שטראוס, יצא נגד עלית, יצא נגד כמעט כל הזמר
yehudit28.02.12
כן...ומי את בדיוק שתחליטי? הקב"ה..? לי דווקא נראה שאין כפרה על ביזיון תלמידי חכמים...אז מוטב שתזהרי בלשונך...גברת יהודית...
adi28.02.12
הוא כן רב.‏ רב עם כולם. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אש דודי28.02.12
לעיני אלפים???
שיר5528.02.12
45
זה שהתנצלת זה בסדר אמנון זה שאתה לא מקבל את ההתנצלות זה גם בסדר אבל למה לרדת לרמה כזאת ? לא מספיק ? זה שלא הצלחת עם הזמרים אתה משנה פאזה?
יאיא סיידו28.02.12
44
אל תבזו את הדת בפני החילונים!!!! זה לא נראה טוב שרב בישראל עורך קטעי וידאו בהם הוא מלגלג על רב אחר ומדבר עליו לשון הרע ורכילות בפרהסיה!!!
ישראל28.02.12
43
א. אמנון יצחק בעצמו חוזר בתשובה ב. הוא התפרסם בתור בדחן ששימח אנשים בדרשות שלו ג. לאט לאט עלה לו ה... לראש והוא התחיל לדבר על דברים שנויים במחלוקת במגזר החרדי, זמרים חרדיים ועוד ד. הפה שלו הפך להיות משוחרר והוא התחיל לדבר על רבנים (גם הרב יצחק יוסף בין היתר, אמר עליו "כשהוא יקרא לי רב, גם אני אק
א. יוסף28.02.12
42
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מי הבא בתור?28.02.12
41
ראיתי את הקטע באתר שופר,החזקתי מעמד עד הדקה ה-12 ונמאס לי. אני לא מאמין לעצמי-אני מצטרף לבלומנטל. בלומנטל צודק. ואמנון יצחק-יצאת קטן קטן מכל ההתחשבנות שלך עם פנגר.
שחור כתום28.02.12
40
הוא לא אמר עליו שום דבר רע.‏ רק את האמת.‏ הבעיה היא שכנראה הרב אמנון יצחק שתמיד מלא ביקורת על אחרים -‏ בין אם מוצדקת או כלל לא -‏ על עצמו לא מוכן לקבל שום ביקורת.‏ אגב,‏ אני לא שמעתי אותו מעולם מתנצל בפני חסידי חב"ד על דברים לא קלים שאמר עליהם כמה וכמה פעמים -‏ על אירגון שהיה עוסק בקירוב לבבות אמיתי
אש דודי28.02.12
ונגיד שזו הייתה אמת
מישהו28.02.12
חיצי המחלוקת ובזיונות שהוא מרשה לעצמו לירות על אחרים -‏ זה לא לשון הרע?! הוא לא צריך לשמור על הלשון שלו?! אדרבא,‏ מן הראוי היה שיקפיד על שמירת הלשון יותר מאחרים כדי להוות דוגמא ,‏ אם אכן הוא רב בישראל!‏ (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אש דודי29.02.12
צודק 100%
רבקי28.02.12
39
האמת תנצח.
אשרנו מה טוב 28.02.12
38
פי אלף יותר יפות משל הרב אמנון יצחק. כנסו לאתר הידברות, להרצאות של הרב פנגר ותהנו מכל רגע!
יוסי28.02.12
מכדי לשמוע דברי נבלה
יוס28.02.12
כל מילה!!!!!!!!!!!!
מעניין ומצחיק28.02.12
37
לדעתי הרב אמנון יצחק 100% על כל מה שהוא אמר,שהרב יצחק פנגר השפיל אותו ברבים כרב "מפחיד"שזה ביזוי ת"ח,ועד עכשיו בתוכנית משדרים את זה כל הזמן. ואכן אם הרב פנגר רוצה התנצלות צריך לעשות זאת ברבים(שכולם ידעו שהוא טעה)כי מה יעזור שהוא שלח לו "מכתב התנצלות" שאף אחד לא יודע ובמיוחד החילונים שעדיין חושבים שמ
יצחק28.02.12
שמשודרת בהרבה מקומות.
חוזר בתשובה 28.02.12
http://www.hidabroot.org
תגובה28.02.12
36
שוב הרב מנסה להבעיר אש בכל מה שנקרא לאוזניו??? אני חושבת שזה לא עסק של אף אחד לתת תגובה לרב אמנון יצחק,ואם הרב פנגר רוצה-הוא יגיב. ואם הרב פנגר לא הגיב עד עכשיו,מי אנחנו שנגיב????? מאחר ואני לא מכירה את הכותב-הר' בלומנטל,אינני רוצה לזלזל בו ובעמדותיו,כי יתכן שהוא באמת "רב"... אז כבוד הרב, הכתבה הזאת
דושי28.02.12
35
בכתבה על ה'מחלוקת' בין הרב יצחק פנגר שליט"א והרב אמנון יצחק שליט"א פרסמתי הודעה שאני בהלם מהרמה שבה הרב אמנון יצחק שליט"א דיבר על הרב פנגר ובהלם מהזלזול וכו'... פרסמתי מאז כבר 2 תגובות שאני מתנצל על מה שכתבתי על מה שאמרתי (הראשונה הייתה כרבע שעה אחרי כתיבת ההודעה המקורית והשנייה כמה שעות לאחר מכן) א
מאור בטאשוילי28.02.12
34
ויש חובה של "הוכח תוכיח את אמיתך " ולכן כל הכינויים שלך 'לגיהד' אין לי אלא להגיד לך שאתה מגלה כל פעם מחדש כמה אתה כזה קטן, בור ועם הארץ שחושב 'שהוא' מיצג את התורה, הלוואי שתזכה שהמצוות שלך יהיו העברות של הרב אמנון יצחק אפ' אם החזיר יהודי אחד בתשובה כל המסע שלו שווה , למרות שאני חושב שיש דברים שהוא ל
צבועים28.02.12
33
חבל עליו. דווקא היה מוצלח עד שהתחיל עם הזמרים...
סופר28.02.12
"מתיר" (כאילו הוא רב) ואצלו כל יום כמו תשעה באב..... מה זה שאסור לשמוע שירים?????????????
צריך שירים!!!!!28.02.12
"ג'חנון שרוף" אני על הרצפה..
שיר28.02.12
32
ע"י אירגון הידברות. כנראה בכך מגיע סופו של המגלומן אמנון יצחק..
איציק28.02.12
31
אפילו אם דברי הרב פנגר לא היו במקום, זה שהוא קם והתנצל על הדברים שהוא אמר, זהו דבר גדול. התגובה המזלזלת של הרב אמנון יצחק תמוהה ביותר וממש לא במקום. טוב יעשה הרב פנגר אם לא יגיב, למרות העלבון הצורם.
איש אמת28.02.12
30
מן הראוי שהרב פנגר ידבר אישית עם הרב אמנון יצחק ויסדרו את ההדורים ביניהם. אל תתערבו ואל תטיפו לרבנים, קטונתם! הם מספיק גדולים! זהירות, מלתת עצות לרב, הם יסתדרו ביניהם. אלו שני רבנים שעושים עבודת הקודש ומחזירים בתשובה יהודים שנפלו לחושך ומעלים אותם לאור ויש להם זכויות רבות. נא להתנהג בהתאם!
א. לוי28.02.12
אולי כך הוא יבין האמנון הזה כמה הוא מופרך בעיני הציבור, ואולי אתם "כיכר השבת" יכולים להיות השליחים הטובים להסיר נגע זה מקרב מחנניו!
איזה מישהו28.02.12
29
כמה עצוב לגלות שוב ושוב את מידותיו הירודות של אמנון יצחק. זה כל כך כואב לגלות שיהודי שלזכותו נצברו זכויות כה רבות, מתנהל בחייו עם מערכת רגשית כה עלובה! אני חושש שניתן לומר כי בשנים האחרונות התגלתה אצלו מגלומניות קשה (הוא מדבר על עצמו יותר מידי בגוף שלישי) בשלב הבא הופעל אצלו מנגנון עצוב מאוד, אך י
צבי28.02.12
לא קראתי אתה התגובה החופרת שלך אבל...רוץ מפה ומהר.. "צבי"...
טלי28.02.12
שלום לך צבי! אני לא בטוח שאתה באמת מודע עד כמה קלעת ועד כמה הבנת אותו. בדיוק היום אמר לי מישהו שמכיר טוב מאוד את הרב אמנון יצחק, 2 דברים עליו. א. הבן אדם "כפייתי" בצורה נוראה ואין מצב שהוא יצא מזה בכלל אי פעם, ולכן הוא מתנהל כך בהכל. ב. הוא מחזיק מערכת ביון שיכולה לבייש מדינות מתקדמות! הבן אדם משקיע
איזה מישהו28.02.12
28
יש בכל מכונה חלקים גדולים וחלקים קטנים , לא תמיד החלק הגדול פיזית היא העיקרי והחשוב .. הרב אמנון יצחק שליט"א הוא חלק גדול וחשוב ..וכך גם הרב פנגר שליט"א .. אך יש חלקים קטנטנים מחומרים מיוחדים שנמצאים בלב המכונה ובמוחה והם עשויים מחומרים נפלאים ..לא נראים לעין הרגילה .. חלקים אלו זוכים מידי פעם להציץ
המקור28.02.12
27
בעקבות הכתבה בתכנית "אנשים", ששודרה בערוץ 2, להלן תגובת הרב פנגר במלואה: חשוב לי להבהיר ולהגיב, שהכתבה נערכה באופן שלא הביא את דבריי במלואם (הריאיון ארך כ- 3 שעות, והכתבה ארכה כ- 8 דקות). לגבי המפלגות הדתיות בכלל, וש"ס בפרט: הבהרתי למראיין, שהפוליטיקה אינה זירה להצגת הדת. לייצוג הדת צריכים להראות
אוהב ישראל28.02.12
26
האמת זה דבר גדול ויחיד !!! הרב אמנון הוא אחד !!! והשקר הרבה !!! כואב הלב להבין שאנשים מעדיפים הקלות ולעגל פינות וככה גם נראים הילדים שלהם עגולים וקלי דעת !!! תקראו הבן איש חי . ,החפץ חיים הארי הקדוש רבי שמעון ועוד גדולים ותבינו זה דרכו של הרב אמנון בדור האחרון !!!!
רונן שאולוב28.02.12
האם באמת הבן איש חי, החפץ חיים, האר" הקדוש,רבי שמעון, אם מישהו היה מבזה אותם ומבקש סליחה, האם הם היו סולחים או עורכים עליו סרט של 40 דקות? (וזה חלק א'). הידעת שהחפץ חיים היה נוסע לזכות את הרבים מעיר לעיר, והיה מתנגד אפילו לשים קופה בכניסה שמי שירצה ישלשל לתוכו כמה מטבעות? זה שאמנון או שופר (ארגון ש
משה28.02.12
אנחנו קשה לנו לקבל תאמת של הרב !!!! יניב עם שפתון וחולצה ורודה פתוחה בחזה ומשקף של תל אביבי צפוני !!!! חיים ישראלה מופיע בעירוב והילדות שלנו בסכנת הכחדה זה מקולקל !!!!!!!!! לא האיש אמת שנלחם את מלחמת השם יתברך !!!!!ציון גולן שמשקר לרב הגאון מרן ומופיע בתימניידות ומופעים במועודוני כמו יניב והחברה !!!
רונן שאולוב28.02.12
מעניין מי המסכן שכותב לאחד שמחזיק בהרבה מסכנים. אני אחד שמכיר אותו מהישיבה של רב פעלים בחדרה. מסכן? בן 30 עם שכל של בן 300 איש מבריק ומלא אהבת ישראל .איש חסד וצדק. עד היום הייתי שומע את הרב אמנון בקטנה ומהיום זה יהיה בגדולה . רונן זה טל נפגש בשיעור בצהריים !? כולם מוזמנים לישיבה של הרב ליאור כחלון
טל מהישיבה28.02.12
אף אחד לא טען משקרים שאתה צריך לצעוק אמת אמת. (לון הרע זה על אמת דרך אגב) יש פה דבר ראשון - מחלוקת - וה' שונא מחלוקת. מחלקת זה הדבר הכי גרוע בעולם. לא לריב חילול ה'.
חרדי28.02.12
אז היה מקבל באהבה ובענווה את האמת על עצמו מאחרים.‏ לו מותר לשפוך טונות של בזיונות על אחרים ועליו פתאום אסור לדבר?! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אש דודי28.02.12
25
ישר כח !!! יפה מאוד !!!!
As28.02.12
24
לא יאומן שני רבנים חןזרים בתשובה רבים פשוט חילול ה'
נוביק28.02.12
הרב פנגר מעד בלשונו, עשה תשובה והתנצל ע"י שליחת מכתב אישי וקטע וידיאו גם באתר שלו וגם בפייסבוק. אמנון יצחק שכח כנראה את זכויותיו הרבות בהחזרה בתשובה, את עברו וההווה הליצני שלו, עד היום, ושכח כי "מודה ועוזב - ירוחם", אלא ממשיך לירות לכל עבר, כי הוא יודע שעבר זמנו, והוא עכשיו כנראה חושב בבחינת "תמות
מוסקיטו28.02.12
23
הגאולה תבוא רק אחרי שכולנו נהיה מאוחדים כמו גוף אחד. מאוחדים זה אומר שאין הבדלי מנטליות, הבדלי עדות, או מחלוקות מהסוג הזה. צריך להעביר על מידותנו ולסלוח- במיוחד במיוחד כשמדובר בשני רבנים גדולים וחשובים, מגדולי המחזירים בתשובה שמהווים דוגמא לעם כולו.יהי רצון שה' יפייס בניהם!
שירן28.02.12
22
ויעשו סולחה
איגוד הרכב28.02.12
21
המחזירים בתשובה כל כך נפוחים מחשיבות עצמית שהם עושים לי בחילה. אין בהם שום צניעות והם יודעים הכל. תופסים נשמה אומללה ומבולבלת, מפעילים על אדם במצוקה לחץ פסיכולוגי ומרוויחים עוד ״מצווה״. רק מה, אחרי כמה חודשים כאשר הבעיות של אותו אדם חוזרות ומציפות אותו ולהט האמונה שאימץ לרגע דועך, את אף אחד לא מעניי
לא מפתיע28.02.12
20
.
קורא28.02.12
19
מה עוד צריך כדי להוכיח שאנחנו בימות משיח???? יוצאים נגד הידברות... מחלוקת בין רבנים גדולים... מספר רבנים גדולים מאדדדד נפטרו השנה... כל יום מתפרסמים מקרים מזעזעים..כל אחד יותר מהשני... ומה אנחנו עושים במקום להתחזק ולהתאחד??? מדברים לשון הרע..מלכלכים אחד על השני...במקום להיות באחדות!! בקיצור...נה
dana28.02.12
18
מי שמצליח לקרוא בין השורות מבין שלאמנון יצחק כואבים 2 דברים: 1. שמישהו פגע בכבודו והוא לא מוכן לסלוח כמנהג עדתו. 2.העובדה שבחישוב קטן מסתבר שהאשכנטוזי הצעיר הזה עושה לביתו ב-20 הרצאות כפול 1000 שווה 20,000 ש"ח וכפול 4 שבועות זה 80,000 ש"ח בחודש, ואת זה הוא לא מוכן לבלוע בשום אופן.
יוסי28.02.12
מה שמרוויח למעלה זה יותר חשוב!!!!!!!!!! חלאס עם הלשון הרע והמחלוקת!!!!!!
יהודיה28.02.12
17
הרב יצחק פנגר יודע להתנצל. והרב אמנון יצחק לא יודע לעשות את זה.
יהודה'לע28.02.12
16
אני מצדיע להרב פנגר ואני מגדולי תומכיו ואני לא מאמין שהוא התכוון לרגע לרעה אל תפחד ואל תחת יצחק כי ה' איתך
ראש גולה28.02.12
15
נא לשמור על שיחה ענייני.
חייל דוס28.02.12
למה השמש במזרח והירח במערב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חייל דוס28.02.12
ולא תוכל לזוז בכלל,נוול.
אוקראינה.01.03.12
14
"מִי-הָאִישׁ, הֶחָפֵץ חַיִּים; אֹהֵב יָמִים, לִרְאוֹת טוֹב. נְצֹר לְשׁוֹנְךָ מֵרָע; וּשְׂפָתֶיךָ, מִדַּבֵּר מִרְמָה כל מילה של הרב אמנון יצחק חקוקה בסלע כל מבט שלו מלווה ברוח הקודש ואין בכלל מה להשוות אותו לרב יצחק פנגר. האמת הצרופה והקדושה של התורה אינה מלווה בזרי עלי דפנה בעולם הזה היא הרבה יותרד
גלית28.02.12
רב שכנראה עדיין לא שמע על החפץ חיים ואולי לא רוצה לשמוע. הוא בעיני ההיפך הגמור מ"רב". ואם אתה מדבר על כוחות עילאיים שלו הם אולי מכח הסטרא אחרא!
איזה מישהו28.02.12
אתה חי בעולם הזה אתה? האם לאמנון יצחק יש בכלל קשר כהוא זה עם התורה? תראה לי רב אחד, סליחה, יהודי פשוט ירא שמים, שפגעו בו ומבקשים סליחה, שילך וישקיע המון שעות וכסף כדי לרדוף את זה שפגע בו. איפה ויתור ועבודת המידות. לאחרונה אני וכל המשפחה הרחבה והחברות, הוצאנו את כל הקלטות של אמנון מהבית שלי, לא רצינ
שרי28.02.12
תגידי תודה רבה שהקב"ה לא שולח לך איזה תיקון קטן למה ששלחת ואיך שאת מדברת על הרב אמנון. כי הילדים שלך במקרה הטוב יצאו "חילונים נורמליים". ואני מקווה שלא יענישו אותך משמיים בילדים שלך. תחזרי בתשובה מהר ותלכי לבקש מחילה כדאי לך לפני שתצטרכי לבקש מהרב אמנון ברכה.
חסידוביץ'29.02.12
13
נראה שעורכי התגובות והכתבה , בין השיטין נוטלים צד .. ולא מעבירים מסר נקי ..ולכן לא מפרסמים כל תגובה ראויה רק לפי הצד שנוטלים.. וזה בסדר זה עוד אתר חדשות ולא דעת תורה משקפת אתר זה .. דעת התורה נמצאת עם הכתר תורה בקרן זווית ולא בריש גלי..
המקור 028.02.12
12
מסכים עם כל מילה
דודי28.02.12
11
וזה המקום היחיד בו היה לו עדיין הערצה מסויימת. נראה שזה סופו המר של הגאוותן הזה.
ש.28.02.12
10
מניין צצו עשרות אלפי שומרי שבת ב-20 שנה האחרונות -ממך? הקלות ראש של כתבים ופוחזים שכמותך היא בלתי נסבלת,העיקר לקבל תשומת לב שאתה כביכול מיוחד יוצא דופן -התגובה שלך לגבי ההתנהגות של הרב אמנון יצחק נכונה ומדוייקת אך על המשפט שלך שבעינך כל ההחזרה בתשובה היא תעשית שקר הוא חמור ביותר וברור לי שתתן על כך
יוסף מ,28.02.12
9
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חייל דוס28.02.12
8
פגנר חשב לעשות סיבוב על הרב אמנון בערוץ השקר ערוץ 2. זכותו של הרב אמנון להגיב בכלים האפשריים שלו.
אריה לייב28.02.12
מישהו רוצה להיות יותר גדול ממנו....
איזה מישהו28.02.12
7
הכל התחיל כשהוא החזיק מעצמו איזה מישהו, מנהל מעצמת על, והתחיל להיכנס בשטראוס ובעלית (כאילו מישהו שם סופר אותו), אח"כ נכנס בזמרים, הסתכסך עם כינר, רב עם ציון גולן, העליב את הרב יצחק יוסף, עכשיו מכנה שם לרב פנגר, מגדולי המחזירים בתשובה בקנה מידה עולמי, בקיצור - הכוחניות הובילה אותו למקומות מאוד מאוד ל
מנתח28.02.12
6
הרב יצחק פנגר הוא רב מדהים, כייף לשמוע אותן, והוא חודר ללבבות. גם אם הייתה לו פליטת פה , ( אני מאמין גם שערכו את מה שהוא אמר כמו שנראה להם ) הוא ידע להיות "גיבור"ולהתנצל. ועל כל יישר כוח !!! אבל הרב אמנון יצחק - הראת פה שמידת הגאווה שולטת בך, וגם אחרי ההתנצלות של הרב פנגר - בחרת להעליב אותו. ז
יגאל28.02.12
אמנון יצחק לא עושה דברים בלי שכל יש לו נסיון פי מליירד יותר משלי ושלך הרב פנגר אמר מילים לא הכי יפות על הרב אמנון יצחק בערוץ 2 מול עשרות אלפי צופים אז הרב אמנון יצחק ביקש שפנגר יבקש סליחה גם באותה מידה מול אותם צופים בערוץ 22 זה הכול פשוט וקל. היא אפשר לדבר מול עשרות אלפי צופים ככה אל אמנון יצחק עם
אסי28.02.12
5
מדבריו ניכר וכן מכתבותיו שהאדם ציני,מזלזל בגדולי התורה המזרחיים,דובר לשון בכל שניה. אני מוכן להשבע בנקיטת חפץ שאפילו ברב עובדיה יוסף מר בלומנטל דבר סרה. הרב אמנון יצחק שוגה בנוגע לרב פנגר,והרב פנגר שגה כאשר דבר על הרב אמנון יצחק. אבל לאחר ההתנצלות וגם ללא התנצלות היה הרב אמנון ממשיך כאילו לא היה
ישורון28.02.12
4
ראיתי את תגובתו המתנשאת, היהירה, השחצנית, המלגלגת והזחוחה, בת החצי שעה (!) של "הרב" אמנון יצחק על המשפט וחצי שבו כביכול הרב יצחק פנגר "פגע" בציפור נפשו, בתכנית זניחה בערוץ 2 שאף אחד כבר לא זוכר אותה, והדבר היחיד שעבר לי בראש באותה הזמן זה "תת-רמה". בושה וכלימה שרב מכובד (לפחות עד עכשיו) עוזב את כל
מוסקיטו28.02.12
אתה אכן זבוב עלוב...עדיף שתשב בשקט...טיפש. לא קראתי את התגובה החופרת שלך, חוץ מהשורה האחרונה שהרב אמנון יצחק מפחיד, חמוד, אם אתה דתי אתה אמור לדעת שהאמת אכן מפחידה, זה לא אומר שצריך להסתיר אותה. אלא אם כן זה גורם לך לפשפש במעשיך ואתה רוצה להמשיך לחיות בשקר...כנראה שזה מצבך..
adi28.02.12
3
יישר כחך הרב פנגר, אדם ניכר בכוסו כיסו וכעסו, ואם תרשו לי גם בפיוסו. ניכר היטב מיהו הערב רב ומיהו הרב. תבורך!!!
d28.02.12
2
אין מה לעשות ומי שאומר משהו נגד הרבי מליובאויטש בא יומו
ממ28.02.12
1
שלום לכולם.. לפני 14 שנה חזרתי בתשובה בזכות הקלטות הידועות של הרב אמנון יצחק. בתור אישה חילונית "למהדרין" הייתי חייבת לשמוע את ה"הפחדות" של כבוד הרב, אך עם זאת התחברתי לקהילה בה הדרך לתשובה מושתת על חום, אהבה וקירוב לבבות... ולפני שנתיים התחלתי לצפות בהרצאותיו של הרב יצחק פנגר...ואין מה לאמר...פש
מישהי שאיכפת לה28.02.12
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים
ש

הכוונה לשירות חרדי משמעותי - צו השעה

כיכר בשיתוף צו השעה | מקודם

צפו בגלריה

סמנכ"ל משרד הרווחה, בביקור בישיבת 'רוממות הלב' בגבעת זאב

חיים רוזנבוים | 19.05.24

"גזירת שמד, חייבין למסור נפש"

ההיסטוריה חוזרת: כך גדולי ישראל התבטאו בחריפות נגד גיוס תלמידי הישיבות לצבא

ישראל שפירא | 19.05.24

כך התקיימה הבקשה | צפו

הנכד ביקש מתנה לאפיקומן והגר"ד לנדו הסכים לחרוג ממנהגו

חנני ברייטקופף | 19.05.24

"בלי ס"ד לא נצליח" • צפו

הגר"מ מאזוז: "אנו מפחדים מביידן ואובמה? להשתחרר מהם"

חנני ברייטקופף | 19.05.24
ש

עם הצלחה לא מתווכחים

ככה ניצחתי את הפחד מהרבנות

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם
ש

תפקיד מאתגר וייחודי

כך הפך השירות האזרחי למסלול מבוקש ואטרקטיבי למתנדבים החרדים

כיכר בשיתוף מעלות | מקודם

לקראת פתיחת כנס הקיץ

שר חרדי: "חוק הגיוס שנתניהו מקדם מסוכן לעולם הישיבות, אסור לנו להסכים לו; זה אסון"

ישי כהן | 19.05.24

שומרי מצוותיה 

מנהל האתר בבני ברק מצהיר: "לא עוד חילולי שבת במקום"

חיים רוזנבוים | 17.05.24

בְּהִלּוּלָא דְּבַר יוֹחָאי

מעמדי ההדלקות יתקיימו בחצר ההילולא בקבר שמעון הצדיק

חנני ברייטקופף | 17.05.24
ש

קורע לב:

איך אפשר להסביר לתינוקת בת שנה שאמא לא תשוב יותר???

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: הכוח בידינו ליצור חיים חדשים בעולם | צפו

יוסי אליטוב | 16.05.24

ההסכמה שעלולה להתהפך על החרדים

התרגיל של נתניהו לגנץ? גורם חרדי בכיר מזהיר: "עבדו עלינו; החוק מסכן את עולם התורה"

חנני ברייטקופף | 16.05.24

ל"ג בעומר תשפ"ד

המשרד מסביר: מדוע אי אפשר לעלות השנה להתפלל במירון?

קובי אטינגר | 16.05.24
ש

בסמוך לציון הקדוש

מאות מתפללים קיבלו סיוע מאיחוד הצלה בקערעסטיר

כיכר בשיתוף איחוד הצלה | מקודם
ש

 לא רק מפגע אסתטי

לא תרופות סבתא ולא ניתוח: הטיפול החדשני לפטרת הציפורניים

כיכר בשיתוף סאן קליניק | מקודם

"לשמוע להנחיות צה"ל"

הרבנים הראשיים: "לא לעלות השנה להר מירון בל"ג בעומר"

שאול כהנא | 16.05.24