כיכר השבת

בגלל הקורונה

חב"ד מתאחדת: המשיחיסטים והאנטים יחד

במהלך התוועדות בשידור חי, פרץ רבה של רוסיה הגר"ב לאזאר בבכי, ואחריו נאמו עוד מחשובי המשפיעים שקראו לאחדות • שלוחים משיחיסטים קיבלו לראשונה הכרה (חסידים)

299
שאול כהנא | כיכר השבת | ג' באייר | 27.04.20
בוידאו: הבכי של הרב לאזאר (צילום תמונה: Tomer Neuberg/Flash90)

אירוע היסטורי בחסידות חב"ד: אחרי שנים רבות, שלוחים וראשי קהילות הנמנים על זרם המשיחיסטים, מקבלים לראשונה הכרה - לאחר התוועדות היסטורית עם קריאה לאחדות מצד כלל רבני הקהילות.

הרקע: התפשטות נגיף הקורונה בעוצמה רבה בחסידות חב"ד, כאשר שלוחים רבים נפטרו, כמו גם תושבים רבים בשכונת קראון הייטס שנפטרו או חלו בוירוס הקטלני.

הכל התחיל כאשר במהלך התוועדות שלוחים ברוסיה, עם חבריו של השליח הרב בנימין וולף ע"ה, שנפטר מנגיף הקורונה, פרץ הרב בערל לאזאר בבכי.

"הכי גרוע שילדים שלו (של הרבי) רבים. אין גרוע מזה, מובן וגם פשוט. אתה שואל אותי למה 770 סגור? זה אותו הדבר כמו בבית המקדש. הקב"ה לא יכול להכנס לבית שלו כי יש שנאת חינם! זאת הסיבה. הרבי לא יכול להכנס, לא בגלל שיש קורונה. בית המקדש חרב לא בגלל שהרומאים החריבו אותו. אין בית המקדש? אפשר לבנות אותו מחדש. שנאת חינם זאת הסיבה יש לנו בעיה שהיא השורש לכל הצרות. שיש שני 'כינוס השלוחים', שיש מחנה אחד ומחנה שני".

הרב לאזאר המשיך: "היום צריך לשבור את כל המחיצות. כל אחד צריך להתקשר לחברו ולהסתדר! איך? אני לא יודע. אין לנו ברירה. עוד קורבן, ועוד קורבן. פה נפטר הרב שווי ע"ה, ופה הרב בני (וולף), תוך יום אחד. זה מספיק! המזכיר הרב לייבל גרונר זה מספיק, מוט'ל חן זה מספיק. לא צריך את כל הרשימה! איום ונורא, משפחות אנ"ש צועקים! המשפחות עצמן צועקות ומתחננות: תעשו משהו! אף אחד לא יודע מה יהיה עם השליחות, חייבים לעשות משהו. יש לנו 24 שעות גורליות, אם אנחנו נרים את הכפפה ונגיד עד כאן! הרבי יעזור, אין ספק".

סגן יו"ר המל"ח הרב משה קוטלרסקי, אמר בנאום שנשא לאחר מכן: "מה הרבי רוצה מאיתנו? שכל מה שנעשה יהיה בפנימיות. מדברים על אחדות, על אהבת ישראל. אני יכול לומר בפה מלא ששמרתי על המיקרופון של כינוס השלוחים בכל השנים, גם כשהיו כל מיני רעיונות והצעות לדבר נגד עניינים מסויימים. רק לדבר דברים חיוביים".

"אנשים שעושים דברים לא הגיוניים, לא צריך לשתף פעולה עם זה. בשיחה של הרבי מתשמ"ט הרבי דיבר על המצב בארץ ישראל ואמר שצריך להושיב את הגורמים המעורבים מסביב לשולחן ולדבר על מה שכן מסכימים עליו".

"צריך להסתכל במראה. איבדנו שליח יקר שנלקח מאיתנו, צעיר מאוד. איך זה פועל עלינו? צריך להיזהר שלא להיגרר לחיצוניות, ורק לדבוק בשני הקווים הללו שהרבי קבע. איך ניגשים לזה לאחר הטרגדיות האחרונות? כולם יודעים את האבדות הכבדות שיש לחב"ד. לא צריך לדבר על אהבת ישראל, על אחדות ישראל. צריכים לדבר על מעשה בפועל".

בעקבות הדברים, ובעיקר בשל הבכי של הרב לאזאר, מדווחים בימים האחרונים בחסידות חב"ד בכל מספר שעות עד עוד קהילה שהחליטה להתאחד, ולהתיישב ביחד ה'אנטים' וה'משיחיסטים'.

במדינות שונות ברחבי העולם, אחרי שנים ששליחי חב"ד המזוהים עם הזרם המשיחיסטי היו מנודים מהפעילות המרכזית - על צירופם לקבוצות ועל התחלת שיתוף פעולה ביניהם.

תוכן שאסור לפספס
299 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
90
כל הכבוד לחב"ד!!! הלוואי שגור ילמדו ממכם...
ימה28.04.20
89
כול הכבוד לחב"ד תמיד יעדיפו לוותר ולעשות אחדות
חיים28.04.20
88
‏עכשיו ברור כל מה שאמרנו כל השנים. גם אלו שלא משיחיסטים עדיין מאמינים שהם מתפללים לרבי ועובדים אותו! אחרת איך הוא אומר שסגירת ה770 הוא סימן שהרבי לא בא לביתו, וכי אין זה בית כנסת ששם עובדים את השם?
משה ד28.04.20
הקנאה מעבירה אותך על דעתך!!
עח29.04.20
הקנאה מעבירה אותך על דעתך!!
העכטן29.04.20
כן בהחלט! - אנו מצרים על כך שביתו של הרבי (770) נסגר.. אסור לנו?? וממתי אנחנו "עובדים" ו"מתפללים" לרבי? - תעדכן אותי ממתי, כי אני לא זוכר דבר כזה..
טין29.04.20
ביתו של רבינו נסגר שכינה שורה במקום שיש עשרה כעת לא רואים את זה בגילוי (אע''פ דנכללים ברבי ואכ''מ) מדוע שלא נזעק בכל כוחינו וחיותינו- די גלות ארורה. רצוננו ומשאת נפשינו להפגש עם הרבי- תו''מ!
תשובה29.04.20

הצגת כל התגובות

87
נכנס יין יצא סוד. הרב לזאר התגלה בכל האמת שבו. כואב לו ולכן הוא בוכה.
ליניב . ואז? 28.04.20
86
על מה הוא בוכה ומתלונן הוא משיחיסט ובמקום לצעוק שמשיח יבוא הוא צועק שהרי יחזור מה בדיוק הוא רוצה הוא לא משלים עם זה שהרבי זצל נפטר מנוחתו כבוד
דני28.04.20
וואי כמה חוסר מידע - הוא לא משיחיסט בעליל..
H28.04.20
85
מרן ראש הישיבה מסתכל ממקומו תחת כסא הכבוד. ואומר "פזור לרשעים. טוב להם וטוב לעולם. כנוס לרשעים. רע להם ורע לעולם".
אמנם ליטאי אבל...28.04.20
לך לעזאזל
טא28.04.20
אולי שהליטאים קצת ילמדו משו מהאחר
מ28.04.20
מה יש ללמוד
ליטאי28.04.20
חולה נפש!
חיים28.04.20
פזור לרשעים - שונאים ומחבלים.. ומי בכלל מחזיק מאותו האיש מבני ברק שלך?? ("מרן ראש הישיבה")..
ל28.04.20
די למחלות... אתה תינוק?
אבא 28.04.20
דרוש הסבר לכוונת כבודו? מרן ראש הישיבה הוא מסתמא הרב שך פזור לרשעים - הכוונה עד מוצ"ש האחרון: היה טוב לעולם (קורונה וזה..) כנוס לרשעים - הכוונה לתוכן כתבה זו: ומעכשיו יהיה יותר רע? (או אולי לפי ההגיון הפשוט שאהבת ישראלתביא את הגאולה ואת הטוב לעולם [למרות שיש הרבה לומדעס סביב העניין הם אלה הם ישראל ב
יהודי טוב28.04.20
נכון - פזור לרשעים - שונאים ומחבלים. וזה טוב לעולם!
עע28.04.20
"מרן ראש הישבה" שלך הוא חלאת אדם כפשוטו, כופר בכל התורה כולה כפשוטו!
תצמ28.04.20
מי זה "מרן הרב" שך? אני לא מכיר אדם כזה..
מרן?28.04.20
84
דעתי על תנועת חב"ד השתנתה מאוד לאור העובדה שלחצו על השליחה של חב"ד בנפאל גב' ליפשיץ לא להשיא משואה ביום העצמאות ועל השינוי בתוכן שהכריחו את האבא של השליחים מחב"ד במומבאי לשנות את הנוסח. הערצתי אתכם, אהבתי והוקרתי את פעולותיכם לקירוב לבבות, בלחץ שהפעילו רק מרחיקים את כלל ישראל מחב"ד, עצוב ומאכזב !!
אזרחית28.04.20
זה לא לחץ! היא רצתה לייצג אותם והם לא רצו מהסיבות שלהם זאת זכותם! לא כולם חייבים לחשוב אותו דבר!
יוסי28.04.20
שמח לבשר לך שלחבד יש דעות על כל דבר - והם לא רדודים עם חיוך...
איש יקר28.04.20
אצלך אהבת ישראל זה מי שחושב כמו שאת חושבת? את מסתמא חכמה, אז בבקשה...
אבא28.04.20
אהה. אז כל מי שלא חושב כמוך אתה כבר לא מעריך אותו? - חבל מאוד.. לפי זה אתה אמור לא להעריך את כל העולם.
ךףןח28.04.20
יש להם אידאולגיה לא להיות חלק מהטקסים של תנועה שאומרת - ארץ ישראל בלי תורת ישראל, אבל בשונה מאחרים זה לא פוגע רגע אחד באהבת עם ישראל. עצוב לראות מישהו עם אדאולגיה כשאני לא כזה משתתף בצערך.
יהושע28.04.20
אז אהבת ישראל זה רק למי שחושב כמוך? באמת הגיע הזמן שתלמדי מחב''ד מה זה אהבת ישראל אמיתית..
.28.04.20
83
אחדות יעססססססס
יחי28.04.20
יעוססס אחי!
יעסססס29.04.20
82
ה' יעזור! הרבי רוצה? הרב הרבי הרבי? השתגעתם לגמרי? 770 זה בית המקדש? הרבי כמו אלהים ולא יכול להיכנס? תתעוררו!!!
הרבי יעזור?28.04.20
ואתם הליטאים אומרים כל הזמן תוירה תוירה תוירה תוירה עם תבלין של "שיגצע" וד"ל.. אבל מה לעשות שאתם שוככים מ"נותן התוריה". וזוכרים (ומאמינים) רק ב"נותן הנדוניה"??. כמה כואב להגיד את האמת בפנים, נכון?
יחיח28.04.20
ואתם הליטאים אומרים כל הזמן תוירה תוירה תוירה תוירה עם תבלין של "שיגצע" וד"ל.. אבל מה לעשות שאתם שוככים מ"נותן התוריה". וזוכרים (ומאמינים) רק ב"נותן הנדוניה"??. כמה כואב להגיד את האמת בפנים, נכון?
יח28.04.20
איך אתה מעז לכתוב את השם המפורש?
חב"ד28.04.20
א הוא לא כתב (חסר ו') ב יש הרבה פוסקים שמתרים כי זה לא נחשב כתב אם אתה סובר שזה נחשב כתב אתה בבעיה לסגור את הדף אינטרנט כי אתה מוחק.
יהודי פשוט28.04.20
הערתך נכונה. חוץ מהקטע של הסגירת הדף-כמבואר באחרונים גבי כניסה עם כרטיס וכיוצ''ב ובזכרונו אזכרות וכו' אה, הערתך הראשונה סותרת את השניה..אבל נו, עזוב..
אמת28.04.20
ואתם הליטאים: מקרקרים כל היום "תוירה,תוירה, תוירה". אבל כמה חבל ששככתם מ"נותן התוירה". אבל מ"נותן הנדוניה" - ממש לא!
יטחלן28.04.20
משה רבינו שבכל דור משה רבינו גם אמר את רוב הדברות בחטא העגל בנ"י חשבו שמשה מת, ופתאום הם אומרים לעגל: "אלה אלוקיך ישראל" - רגע אבל רק משה מת? מי שלומד חסידות (וגם זוהר) יודע מה ההגדרה של "נשיא הדור" ושל "משה שבכל דור" ויאמינו בה' ובמשה עבדו - אם האמינו בה' למה צריך גם את האמונה במשה עבדו? תלמד ואחר
יהושע28.04.20
ואתם הליטאים אומרים כל הזמן תוירה תוירה תוירה תוירה עם תבלין של "שיגצע" וד"ל.. אבל מה לעשות שאתם שוככים מ"נותן התוריה". וזוכרים (ומאמינים) רק ב"נותן הנדוניה"??. כמה כואב להגיד את האמת בפנים, נכון?
ע28.04.20
81
למה בציבור הליטאי לא מדברים על אחדות. כולם שונאים את כולם. צריך שיהיה אהבת ישראל אמיתית ושלא יהיה חילוקי דעות ומריבות בין הרב חיים קנייבסקי לבין ראשי הישיבות
הגיע הזמן שגם הציבור שלנו יתאחד. במקום ש28.04.20
בעז"ה אצל כולם יהיה אחדות ועם כולם! לחיים! לחיים!
ע28.04.20
80
אולי חבד נענשו על הדרך השגויה שלהם?
רפול27.04.20
מה הקשר?? המשפט שכתבת לא קשור לכלום...
מ28.04.20
אולי בקרוב אתה עתיד להיענש על הדרך השגויה שלך?
עי28.04.20
חתיכת מטומטם. זה מה שאתה. אולי כל הציבור החרדי בברוקלין ובבורו פארק נענש?
אברהם28.04.20
במה נענשו??? על מה?? על הצעד הטוב שהם מתאחדים?
שירה 28.04.20
לך תזרוק לבן על הראש ישיבה, חסום כבישים, שרוף פחים, תפיץ במרץ חילול ה' ואותנו תעזוב בשקט!
הא?28.04.20
אולי כל הציבור החרדי נענש על הדרך השגויה שלו? (הרב הבר, הרב ווקשי דורון, וכ"ו וכ"ו) - נשמע כמו ציטוט של איזה אניט-דתי שצועק על הרבנים שהשאירו את הישיבות והשאירו את בתי הכנסת פתוחים.
יהושע28.04.20
יש לי רעיון - לך תחסום כבשים בכפר חב"ד ותשרוף צמיגים על "הדרך השגויה שלהם" וזה בטח רצון ה'! אל תשכח גם לצעוק עליהם "נאצים"! ו"שיגצע"! - כי זה בטח ובטח רצון השם..
מישהו שפוי28.04.20
יהודי יקר, בשל שנאת חינם נחרב בית המקדש אך בשל אהבת חינם ייבנה בית המקדש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ע28.04.20
חב"ד זו הדרך זה היהדות
פלוני28.04.20
79
המשחיסטים קיבלו הכרה . ערוץ לא אוביקטיבי , המשחיסטים הם הרוב בחבד
ללא שם27.04.20
חבל שאתה מדבר מחוסר ידיעה . המשיחיסטים מהווים בסביבות החמש עשרה - 20 אחוז מחב"ד . בנוסף הם קיימים רק בארץ ובקראון הייטס . נושא האחדות העכשווי - הוא לאו דווקא בין חבד הרגילה למשיחיסטים אלא בכלל ומובן שיכלל גם את הנושא הזה . אך חובה לציין שאין הכרה והסכמה בשיטה ובהתנהגות - חבד הייתה ותהייה כפופה להורא
א27.04.20
ואתה עוד מדבר על חוסר ידיעה.. דבר ראשון: המשיחסטים אכן לא מהווים רוב בחב"ד - אך גם מ-מ-ש לא מהווים רק 20 אחוז. לא לקשקש. דבר שני: המשיחסטים נמצאים ב-כ-ל מקום שהאנטים נמצאים - אם בתור בתי חב"ד (הודו, מקסיקו, קניה, דרום אפריקה, אנגליה, בלגיה, גרוזיה, ועוד ועוד..) ואם בתוך קהילות של חב"ד ברחבי העולם (
חב"דניק28.04.20
ברוך ה' - דיברו על אחדות...
יהושע28.04.20
אכן לא עשרים אחוז אבל צריך לעשות חלוקה. ישנם משיחיסטים שמאמינים שהרבי חי - אך כפופים לממסד החבדי ונוסעים לאהל [ציון] של הרבי . המשיחיות שלהם מתבטאת בהכרזת יחי וחלקם גם בחבישת כיפות יחי וסיכות = איתם הבעיה קלה . הבעיה מתחילה עם אלו שלא כפופים לממסד ולא הולכים לציונו של הרבי - והם מהווים בסביבות האח
ב28.04.20
אם אתה חסיד של הרבי או מאמין שמה שהרבי אומר או עושה זה נכון אז אתה צריך להבין שיחי זה החרזה שהרבי עודד שעות וובנוסף שהרבי אומר בפירוש בדבר מלכות שאין כזה דבר דור בלי מלך המשיח אז חייב שיהיה מישהוא שזה הוא והרבי אומר וגם הוא מוכיח שהתהליך של ההתגלות זה נגלה נכסה ונגלה וזה בדיוק מה שיש כאן הרבי התגל
חבדניק28.04.20
נכון מאוד. הרבי שליט"א הוא מלך המשיח. כמו שכתוב בדניאל וברות-רבא שמשיח עתיד להתכסות כמו מה שהיה עם משה רבינו שחשבו שהוא מת. וכל המאמינים בוא - כופלים שכרן כפל כפליים בגאולה האמתית והשלימה! (לשון המדרש!)
יחי28.04.20
בוא נתחיל מזה
חבדניק28.04.20
78
טעות! המשיחיסטים הכירו בשפויים.
יחיאל29.04.20
אוו סוף סוף מישהו מדבר לעניין.
עי29.04.20
המשיחסטים הכירו בעצמם??
חחח29.04.20
77
עכשו המצב קשה כולנו קשה לנו ואנו מתפללים לקבה על מה הוא כועס ומחפשים לתקן. אבל בחבד שואלים למה הרבי כועס. לא הקבה אלא הרבי. זה הבעיה כאן סלע המחלוקת
למה הרבי כועס? והקב.ה הא28.04.20
כבודו, שלות מצוינות, אך לא שואלים שאלות כאלו בתגובות של כתבה, אלא פשוט פותחים בספרי חסידות (במקרה דנן ליקוטי אמרים תניא פרק ב') ובודקים את התשובה. ואם תשים לב לא שואלים למה הרבי כועס, הדבר היחיד ששונה בחב"ד שרוצים לגרום נחת רוח לרבי. שוב, אני מזכיר התשובה נמצאת בליקו"א (החלק הראשון של ספר ה) תניא פ"
יוסי28.04.20
חס ושלום לומר הרבי כועס השם כועס
פסח ריינר 28.04.20
שאלות זה בסדר אבל לא לירות חיצים זה לא אהבת ישראל. כמו שמי שלא מבין בתכנות לא יכול להגיד שזה לא מועיל להבדיל. כך מי שלא למד תניא לא מבין מה מקומו של הרבי בתמונה. תלמדו תניא פרק ב ואז תשאלו ובטח אל תקבעו מסמרות לפי השאלה שלכם שלא מצאתם לה תשובה זה לא אומר שאין תשובה בקצרה. כל נשמות ישראל מתחלקות לסו
חבדניקית14.05.20
לא הבנתי...
אצ28.04.20
76
אחרי שהתעללו בליפשיץ הם מרגישים בנוח להתאחד עם משיחיסטים מטורפים. כאילו זה מה שחשוב עכשיו. משיחיסטים הרסו את חבד השפויה. חוזרים בתשובה שמקצינים מכלים כל חלקה טובה
אני בעצמי28.04.20
כבודו, ימי ספירת העומר מלמדים אותנו לוותר, תלמידי רבי עקיבא הסתלקו בזה אחר זה בגלל שלא נהגו כבוד זה בזה, כל אחד חשב שהוא הבין את דברי רבו כדבעי, ובאהבת ישראל גדולה ניסה בכל דרך לשכנע את חברו בצדקת דרכו שלו, אך הטעות היתה שכל זה היה צריך להיעשות מתוך כבוד. זה הזמן לסלוח, על הכל, אני קורא לכל קוראי תג
יוסי28.04.20
מה זה נקרא בשבלך שפוי? - לשרוף צמיגים זה נקרא בשבלך שפוי?! לחסום כבישים זה נקרא בשבלך שפוי?! לצעוק על כל האנשים שבעולם "גרמנים" זה נקרא בשבלך שפוי?! להאשים את כל העולם בבעיות של הכת הליטאית (דוגמה קלאסית אפשר למצוא בתגובה שלך ובעוד קומץ תגובות מעוררות חמלה באתר זה) זה נקרא בשבלך שפוי?!
אדם שפוי28.04.20
"משיחסטים מטורפים" במה הם מטורפים? - בזה שהם לא יוצאים להפגין על הכבישים עם שריפת צמיגים כמו הליטאים הלא שפויים?? בזה שהם לא פותחים ישיבות ות"ת במטרה להדביק כמה שיותר שוטרים "נאצים"?? משיחסטים (חב"ד) עובדים לתקן את הרושם שאתם - הליטאים מותתם על היהדות. אתם גורמים לשנאת היהדות - והמשיחסטים - בתוך חב"
געי28.04.20
"משיחסטים מטורפים" במה הם מטורפים? - בזה שהם לא יוצאים להפגין על הכבישים עם שריפת צמיגים כמו הליטאים הלא שפויים?? בזה שהם לא פותחים ישיבות ות"ת במטרה להדביק כמה שיותר שוטרים "נאצים"?? משיחסטים (חב"ד) עובדים לתקן את הרושם שאתם - הליטאים מותתם על היהדות. אתם גורמים לשנאת היהדות - והמשיחסטים - בתוך חב"
עי28.04.20
"משיחסטים מטורפים" במה הם מטורפים? - בזה שהם לא יוצאים להפגין על הכבישים עם שריפת צמיגים כמו הליטאים הלא שפויים?? בזה שהם לא פותחים ישיבות ות"ת במטרה להדביק כמה שיותר שוטרים "נאצים"?? משיחסטים ( הם לא חב"ד!!!) עובדים לתקן את הרושם שאתם - הליטאים מותתם על היהדות. אתם גורמים לשנאת היהדות - והמשיחסטים
כמעטהכל נכון 28.04.20
"גם הם וגם הם" - כאילו גם השונאים וגם המחבלים??
עיעי28.04.20
בדיוק גם השונאים(ליטאים) וגם המחבלים (משיחסטים)
100 אחוז29.04.20
מחבלים (משיחסטים) - כאילו אנטים - אלה שמחבלים לחב"ד האמתית (משיחסטים) בכל מה שאפשר?
עיעי29.04.20
התעללו בליפשיץ.. נכון וגם עשו בה לינץ'! אוי מסכנה. מה בסך הכל עשתה ? - יצא נגד המוסד העליון שאחראי עליה.. נו, אפשר לחשוב..
חחח28.04.20
חבד הם לא ציונים!!!!!!!!! ודבר נוסף חבד בנויה על קבלת עול למוסד העליון כמו צבא מי שלא מתאים לו שילך לבו'ע בו'ע
אא28.04.20
חב''ד יותר אנטי ציונים מסטמאר. הרבי הרש''ב הריי''צ ואד''ש לוחמים בציונות. אל נא תטעו אנו מתעבים ציונים ואוהבים את היהודי אפילו שהוא ציוני.
שטות!28.04.20
כן הם נילחמו על ציונות דתית ולא על ציונות חילונית!!!!!!!!!!!!!!! א לא יודע כלום האאא
מיכלי29.04.20
דיי כבר עם השנאת חינם הזאת!!! דיייייייייייייי
חני28.04.20
איזה התעללות מלכתחילה היא הבינה שזה דבר שגוי ללכת לטקס כזה ולייצג את כלל השלוחים של חבד וידע את דעת הרבי בעיניין של הציונות ובכל זאת זאת הלכה לבקש להדליק משואה בשם השלוחים אז בית הדין היה חייב להבהיר לה את המסר ויצאה מזה שזה גרם הרבה נזק לשלוחים שפועלים במדינות ערב ובמקרה שאמת היתה מדליקה הרבה ממדינ
מוליק28.04.20
"משיחסטים מטורפים" במה הם מטורפים? - בזה שהם לא יוצאים להפגין על הכבישים עם שריפת צמיגים כמו הליטאים הלא שפויים?? בזה שהם לא פותחים ישיבות ות"ת במטרה להדביק כמה שיותר שוטרים "נאצים"?? משיחסטים (חב"ד) עובדים לתקן את הרושם שאתם - הליטאים מותתם על היהדות. אתם גורמים לשנאת היהדות - והמשיחסטים - בתוך חב"
אתה בעצמך28.04.20
75
כל מי ששואל איפוה הקבה לא מכיר את חבד אפילו באחוז אחד אין כמו חסידות חבד בהסברת אלקות ואמונה בהשם יתברך פשוט תלמד חסידות לעומק ותראה פלאי פלאות בהבנת אמונה ואלקות ואחרי כל זה תוכל להתחיל להבין את צעקתו של הרב לאזר רבה רבה זה בדיוק כמו תרנגול בבני אדם
גכי28.04.20
74
סוף סוף אין על חבד בעולם איזו אחדות ואהבה משיח נאהו👏👏👏
נ.ע.28.04.20
73
כשנפטר רמבם האריזל הגרא וכל המלאכי שרף שהיו בכל דור ודור לא התאבלו כך. רק חבד וזה ממש איסור גמור.
חבד היו שפויים. אוהבים את הרבי ממשיכים ל28.04.20
ההבדל טמון בכך שהרבי התגלה כמשיח, לכן כל זה משתנה...
כע28.04.20
72
אוהב את חבד אהבת נפש. אבל אולי, רק אולי, שכחו ארץ חמדה. הגיע הזמן לעלות למדינת ארץ ישראל ולא לבסס את החיים בארהב. לא מדבר על השליחים הקדושים שמצילים נפשות יום יום, אלא על אנ"ש שמסרבים להכיר בכך שהמקום הבטוח ביותר ליהודי זה פה בארץ ישראל. כך אמר הרבי זצ"ל. ה770 לא יעוף על ענני שמיה. צריך לעשות מעש
יונתן28.04.20
עיין קונטרס בית רבינו שבבל. או מגילה דף י''ג. בהצלחה! (ונסיים באיחול ''כל האומר רבי מת, ידקר בחרב") -גמרא.
אוי, נו..28.04.20
בגמרא שלי כתוב שכל בתי הכנסת יסועו על ענני שמיא ויתחברו לבית המקדש, למירב ידיעתי - 770 הוא גם בית כנסת..
יהושע28.04.20
אתה הוא ההוכחה לפועלה של הציוניות בדורנו. 2000 שנה היה גלות ואף צדיק או גדול הדור לא עלה לארץ, הציוניים עלו לארץ חמדה להקים להם מדינה נטולה יהדות, והיום כל דרדק חרדי לא מבין מה הסיבה שיהודים לא רצים לעלות לארץ "לא מרצוננו נתרחקנו מעל אדמתנו ולא מרצוננו נשוב אליה - הקב"ה הוא יגאלנו!" - דברי הרבי הרש"
יהושע28.04.20
כי זו לא הדרך שלנו!!!!!! הדרך שלנו זו ציונות דתית ובארץ הזו יש ציונות חילונית.
מיכלי29.04.20
אוקיי, אני מעביר את זה הלאה
יוסי28.04.20
חחחחח
אני28.04.20
71
מעולם לא חלמתי לראות את הרב לאזר שמוכר כבן אדם ששולט על הרגשים שלו במצב כזה
א28.04.20
זה היה אחרי התוועדות של שמונה שעות שבו הגר״ב שליטא עשה הרבה לחיים
חיים28.04.20
70
כל הכבוד לאיחוד והאחדות ועכשיו באמת גאולה
ללא שם28.04.20
69
47 כע הרבי התגלה כמשיח. זהו קבעת. אם כדבריך אז למה ככ טראגדיות בעמנו מאז ועד היום נרדפים סובלים מיואשים. לזה אתה קורא משיח.
47 כע דבריך בושה לאינטלגנציה. היו שפויים28.04.20
הרבי התגלה. (אין לי כוח להוכיח את זה ,אבל באם תרצה לדעת מאיפה אנו שואבים זאת עיין קונטרס בית רבינו שבבבל. משיחות בתשנ''א -נ''ב (חפש זאת תחת הכותרת "דבר מלכות'':) לדוגמא: ש''פ תולדות-חיי שרה- ויחי- שמות-תזריע מצורע (-יש עוד המון אבל זה מה שעולה לי כעת בראש)- ו ב נ ס מ ן ש ם.
שטות!28.04.20
לך תלמד מושגים לפני שאתה מקשקש עם ידיך על המקלדת.. יש משיח וודאי, ויש בחזקת משיח. והרבי עונה לפי כ-ל הסימנים לבחזקת משיח. אז לך תלמד מה זה בחזקת משיח - ואז תכתוב את תגובותיך האומללות..
לך תלמד29.04.20
68
אתם לא מבינים כלום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! רואים בן אדם בוכה... ומתחילים לנתח אותו כמו רופאים עם מיליון תארים!!!!!!!!!! תפסיקו להיות חכמולוגים!!!!!!!!!!!!!!! להפנים דברים
פלונית28.04.20
צודקת.
מנדי28.04.20
67
יש פה הרבה שלא הבינו את העניין במקום להבין ולהיות באחדות, מתחילים להגיב על משיחיסטים אנטים פוליטיקות מפספסים העיקר..
א28.04.20
66
איחוד לרשעים רע להם ורע לעולם
חיים28.04.20
מפגר
יניב28.04.20
ובכן.. אפשר לומר בענותך''מפגר'' הגדרת תוכן תגובותיכם. (רמז: מספר עגול וצייתן העונה לשם אפס) אותו האיש מב''ב הרס כל חלקה טובה אצל הליטאים-וטוב שכך!
ע28.04.20
נכון - ולכן הליטאים ישארו בעז"ה מפולגים לעד
לךחכ28.04.20
65
מאז שרבני חבד אסרו על השליחה להדליק משואה איבדתי כל עניין בחבד כולל הוראות הקבע שיבוטלו למוסדות חבד.תאכלו את הדייסה שבישלתם
יוסף28.04.20
לפחות הם לא כמו כל הליטאים שמתקפלים מול קצת לחץ וכסף
הנורמלי האחרון28.04.20
עם אמת הולכים עד הסוף ושום דבר לא יזיז ממנה גם ההוראות קבע שלך. חב''ד לא תתקפל בכלום בשביל שום דבר גם לא בשביל קירוב יהודים(עיין ערך קרליבך)
.28.04.20
מותר לכולם לחשוב אחרת ממך, אף אחד לא צריך לשאול אותך לפני שהוא חושב משהו. רבני חבד ככה חושבים, ולא רוצים שייצגו את שלוחי חבד בהדלקת המשואות, זהו שיקול דעתם של רבנים, לדעתי חוצפה שאתה בכלל מתערב. באשר למצוות הצדקה שהפסקת לנהוג בה - ההפסד כולו שלך!
יוסי28.04.20
רק אל תאיים שתעביר את הכסף למנזר.. אבל שיהיה לך קצת זכיות תלך להניח תפילין עם דגל המדינה... [רק שהציונים...]
אבא 28.04.20
מה לעשות בתורה יש דברים יפים ויש שפחות נעים
.28.04.20
אם לא טוב לך דברי הרבנים, אז יש לך בעיה עם חב"ד.
יהושע28.04.20
64
אין על חבד ולמרות שאינני חבדניק א. הקידוש ה' שלהם, ב. יש כמה תגובות פה... אבל זה רק מראה שהם לא היו בחו"ל אנו לא פעם נעזרנו מהם בפולין בקנדה ועוד, באיזה שמחה הם עושים את זה. חזקו ואימצו!! ובקרוב נקבל פני משיח!! א..ב..ג..
תושב א"י28.04.20
הרב לאאזר חסיד אמיתי הוא רוצה לאחד את כל חבד למרות מעמדו הנישגב הוא לא מחזיק מעצמו בטל לגמרי לרבי ביזכות אנשים כמהו תבוא הגאולה
משה28.04.20
63
בוודאי עושה הרבה נחת לכ"ק אדמו"ר שליט"א מה"מ
יחי28.04.20
האר"י הקדוש רימז שהוא משיח כידוע, אבל מי שלא זכו לא זכו... הרבה זי"ע מעולם לא אמר לך מה לעשות אחרי שהוא הסתלק.. הכל זה רק השערות, מה שבטוח זה להמשיך את הדברים שאין בהם ספק, וזה כל הפעילות חב"ד הנורמליות.
אבא 28.04.20
בוודאי שאמר!! במאות רבות של מקומות. יהודים צאו מההגבלות-"אלוקינו חי, ותו''מ נצחיים המה''-ספר היום יום.
כמובן עוד שטות.28.04.20
62
תקשיבו אנשים מוזרים. המהלך ההסטורי שנעשה אתמול, לא שווה פשוט לא שווה את האינטרנט שמתבזבז באתר הזה, לא שווה את הבטריה של הפלאפון שנגמרת כשקוראים באתר הזה. לא שאני מזלזל באתר אלא מגביר את חשיבות המהלך. כך שכל מה שאמרו כאן, כל מה שהגיבו כאן לא שווה ולו רגע מההתוועדות אתמול לא שווה ולו גרם מהנחת שייגרם
חבדניק גאה28.04.20
61
עשה מעשה טוב אחד ושיכריע את הכף
ע28.04.20
60
דאלאי גלות!!!!!!!!!!!!!
ע28.04.20
59
המשיחסטיים האפיקורסים הרסו והורסים כל חלקה טובה רח"ל!
דעת רבני חבד29.04.20
58
משמח מאוד לראות עוד צעד לקירוב הגאולה. שנזכה כולנו להתאחד !
יהודיה פשוטה28.04.20
אמן
יוסי28.04.20
57
ל71: אז מה אתה מציע? - שנלך לשרוף את כל כבישי ישראל כמו הליטאים ה"שפויים"?
יהודי28.04.20
56
יחי המלך המשיח! יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!! (הכרזה שהרבי שליט"א מה"מ עודד בידיו הקדושות)
יחי28.04.20
55
הוא רוצה שיבוא משיח ואז הרבי יחזור. ולידיעתך, הרב לזאר בכלל לא משיחיסט.
לדני (53) 28.04.20
54
בלי כל קשר לכל הדיבורים, צריך לדעת שקיימת מגיפה בעולם והיא פוגעת בכל האנשים יהודים גויים ללא הבדל, וכאשר יש מגיפה התורה מחייבת אותנו להזהר מאד ולהתבדל האחד מהשני בלא מגע פיזי כי המגיפה מדבקת מאד, בלי להכנס לחשבונות שמים, זה הדבר הראשון המוטל עלינו, כי אין סומכים על הנס, לצערינו יש כמה קבוצות אצלינו
אהרן28.04.20
ההתוועדות בזום..
יהושע28.04.20
53
הרב לאזר שייך למשחיסטים או לנורמלים?
לא הבנתי28.04.20
אתה שיים לליטאים, או לנורמלים (יהודים)?
הרב28.04.20
יא דוחה. ואתה שייך ללא נומלים אם שאלת
אני28.04.20
אל דאגה, הוא יהודי טוב (ובקשר לשאלת - האפשרות השנייה)
יהושע28.04.20
יהודי טוב? - כאילו משיחיסט?
אביגדור28.04.20
חחחחח
חזק!29.04.20
לחבדניקים האמיתיים ולא למשיחיסטים .
ל28.04.20
אנלא מאמינה זה כתבה שמדברת על אחדות והרב בוכה פה, וכל התגובות מנופחות מאגו מגעיל. תתבגרו!
ליה..28.04.20
המילה "ולא" מיותרת כאן..
רבנו28.04.20
לתגובה 38 הקורנה מתפרצת בצורה טראגית ומפחידה עשרות אם לא מאות חבדניקי''ם שלוחים רבנים נפטרים בזה אחר זה! צריך ליהות אחדות!לעשות נחת לאבינו רוענו שליט''א איך אתה מעז לחלק בין משחיסטים ונורמלים... באמת? צא מההגבלות! הרבי רוצה להתגלות ורק מחכה לאחדות שלנו! יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם וע
מנדי החסיד28.04.20
נכון מאוד מנדי החסיד! יחי המלך המשיח!!
מנדי המוקצן28.04.20
52
סוף סוף יש אחדות אמתית בחב"ד, זה בוודאי מוסיף לרעבע הרבה נחת רוח. עכשיו נשאר לצפות רק לדבר אחד: ג א ו ל ה ! משיח נאו!
ח28.04.20
51
מי שכתב שחבד נענשו, אתה אוויל מהסוג הגרוע או מה?
ללא שם28.04.20
50
רצוננו לראות את מלכנו!
ע28.04.20
49
עד מתי?!
ע28.04.20
48
רב'ה ר אבל מה עם ה' יתברך?????? בואו נצעק הקב"ה תתגלה!! אנחנו לא יכולים בלעדיך!!!!!!!
ללא שם28.04.20
ויאמינו בה' ובמשה עבדו...
ויאמינו בה'28.04.20
כל מהותו של הרבי היא לקשר את החסידים לקב"ה .
א28.04.20
רבי זה גילוי אלוקות כאן בעולם הזה הגשמי. זה הדבר הכי גשמי שאנחנו יכולים לראות אותו ולחוש אלוקות. זה לא במקום אלוקים!!!
חבדניקית14.05.20
47
חבל עד שהתחלתי לאחוז מחב''ד
בחור27.04.20
מי אתה דג רקק? שב, תלמד כמה עשרות שנים את תורת חב"ד ואח"כ ספר לנו מהגיגיך. עוד אחד שהגיח אתמול לאויר העולם...
מי אתה?28.04.20
גועל נפש של תגובה
אני28.04.20
עוד ליטאי משושעמם מדברים על אחדות שהלוואי שהייתה אצלכם קמצוץ ממנה (עיין ערך קבלת ספרדיות לסמינר) זה מה שמצאת לנכון להגיב טיפש ?
חב''ד28.04.20
למה מה הבעיה? בכל מקום יש חלוקי דעות פה בחב"ד שלדעתי זו דרך מדהימה אתה רואה שהם מתאחדים.. מה שבדרכים אחרות לא חשבו לעשות כזה דבר מבורך....
אריאל28.04.20
ואחרי זה יאמרו שחב''ד זה אהבת הבריות תגובה אחת שלא נוחה לאוזנים שלכם והכל נעלם המשיחיסטים הם לא שפוים אם הוא חי למה קברו אותו שמעתי שיש מקומות שנותנים לו עליה לתורה למה שלא יתנו לו הגבהה
צודק28.04.20
חב"ד זה באמת אהבת הבריות. אבל מה לעשות שאנשים ליטאים מסוגך הם לא בדיוק בגדר בריות??
אהבת הבריות 28.04.20
חב"ד זה באמת אהבת הבריות. אך כמה חבל שליטאים מסוגך לא עונים לתואר של בריות..
צודק באמת28.04.20
חב"ד זה באמת אהבת הבריות. אבל מה לעשות שליטאים מסוגך שמאמינים באיש ההוא מבני ברק - הם לא בדיוק בגדר בריות??
חב"ד28.04.20
חבל עד שחשבתי שהליטאים אנשים שפויים..
בחור אחר28.04.20
חבל עד שהתחלתי לחשוב שליטאים זה סוג של אדם שפוי..
עאח28.04.20
זה לא סותר יש 70 פנים לתורה אבל תורה יש אחת (זה שיש כמה דעות בסדר, אבל בסופו של דבר כולם מאמינים באותו הדבר)
מענדלה28.04.20
ב"ה . אנשים כמוך לא צריך שיאחזו מחב"ד. עדיף שההפך - זה שאנשים מסוגך (דגש על מסוגך) לא 'אוחזים מחב"ד' זה רק מראה עד כמה כ-ן צריך לאחוז מחב"ד.
חבדניק28.04.20
46
עשו טובה... האייטם הזה לא לרמה של האתר הזה... מה שאירע פה הוא הרבה יותר עוצמתי
כעי27.04.20
45
הרעבע אמר בפרוש לפרסם משיח לכל אנשי הדור ולפרסם את המשפט "יחי אדוננו..." הרעבע איתנו בכל רגע ובטוח הוא שמח מהפעולות שאנו וכל העם עושים ובעיקר מהרצון להגיע לאחדות שלמה וכן גם הליטאים טובים למרות שאני לא חושבת כמוהם העיקר שכולם יהיו באחדות.
אין על חב"דד!!!29.04.20
44
אשריכם, חזק ואמץ
ללא שם28.04.20
43
אין על חב"ד!
יחל28.04.20
42
היום ב20:30 התוועדות אחדות של כל בחורי הישיבות של חב"ד (התמימים) מכל הישיבות בלי יוצא מן הכלל יתוועדו משפיעים רמ"ים וראשי ישיבות משיחיסטים ואנטים כאחד - פרטים נוספים באתר COL
יהושע28.04.20
41
לידיעת כולם זה בזום ב5 לפנות בוקר שהוא שיכור
יניב28.04.20
על מה ההתנצלות שיהודי זועק מלבו לבוא משיח?
יהושע28.04.20
זה כל הקטע פה... זה זום, ארבע לפנות בוקר, הוא שיכור וכל מה שהוא חושב עליו זה רק זה! לא יודעת מה איתך אבל אותי זה מרגש.
שיר28.04.20
נכנס יין יצא סוד
מיכלי29.04.20
40
חב''ד = חי''ת+בי''ת+דלי''ת. היינו, סופי תיבות: ''ת'' ''ת'' ''ת'' = תומכי תורה תמימים.
א. מנחם28.04.20
מסקנה: אתה משועמם.
אני28.04.20
39
והלוואי הבכי והכאב הצעקה מלב כואב האמונה והאחדות יעוררו רחמי שמים!!! שלחי חב"ד הצדיקים שמוסרי את נפשם בשביל כל יהודי באשר הוא ילד של הקב"ה עם אהבת חינם יעמוד להם לזכות!!! ולכל עמ"י
לבכות ולהתרגש ושוב לבכות 28.04.20
38
אף אחד מהצדדים לא צריך הכרה! צריך ליהיות באחדות! ובאהבת ישראל! אחדות זה *לא* אחידות. אף אחד לא דיבר על אחדות דעות, יש אידיאלוגיות! יש עקרונות! יש הוראות מפורשות של הרבי! ויש רבי שמאחד את כולנו! ביקשו לחזק קצת את האחדות ולהזכיר שהמטרה שלנו שווה-גאולה שלימה! יוזמה מהממת!!!
חבדניק28.04.20
37
גאולה!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ע28.04.20
36
מה פתאום?? העיקר זה רק לא לשנוא. אבל למה להתאחד עם המשיחיסטים, אלה שהרחיקו כמעט את כל עם ישראל מהצפיה למשיח, ומלגלגים על זה? אתם לא חיים בעיר עם חילוניים, אני כן, ואני יודעת בידוק מה הם אומרים בגלל המשיחיסטיים. חבל.
להתאחד?29.04.20
למה להתאחד? - אולי כי זו מצווה. רואים בחוש שרוב החוזבש''ים הם מהמשיחיסטים. ועוד וזאת שזה רצון הרבי.
למה?29.04.20
35
יש מחיר כבד על זה שפתחתם אפשרות לתגובות כמוהו פתחתם אפשרות לשינאת חינם בין אחים, המשך חורבן הבית ומה עוד?
לכיכר השבת28.04.20
34
יפה כתבת את האמת כדי שיידעו מי היה האיש מבני ברק שפילג וסכסך את הציבור החרדי.
למגיב 59. אשריך. 28.04.20
33
חברה חלאס כבר עם ההערות של שנאה אנחנו ביום הזיכרון לזכור כל יהודי איך הם נרצחו !!! איפוא אתם חיים תתעוררו כבר תודו להקב״ה שעם ישראל חי וקיים ותוסיפו לעזור איד לשני ולהמליץ טוב על עם ישראל אשר בחר בנו מכל העמים !!! ברכינו אבינו כולנו כאחד ולא כשיש פירוד ח״ו כי השכינה לא שורה באתר פגים! אז יאלה לקבל ב
די לגלות הזה כבר28.04.20
32
הרב שך צדק!!! כל הזמן החבדניקים מכל הצדדים מדברים לעשות את רצון הרבה, מה עם הקב"ה? מה אתם חושבים שהרבה הוא הקב"ה? בושה וחרפה!!! וגם אם תגידו לי שרצון הרבה זה לעשות את רצון הקב"ה, אתם מזכירים בלשונכם את העבד ולא את המלך??? גועל נפש... מחכה לתגובות של שנאת חינם וכדו' אבל אני לא שונ
א28.04.20
ואצלכם כל היום "תוירה, תוירה, תוירה" ושוכחים מנותן התוירה... לומדים בשביל להיות "עילוי" ולקבל דירה. שום לשמה, שום לב ושום אהבת ה'. פתח ספר תניא ותבין מה זה להיות יהודי, אח"כ תדבר על חב"ד.
זונדעל28.04.20
אבל הם כן לומדים לשמה - לשם הדירה ולשם הכלה...
עצוב28.04.20
כל אחד מזכיר את רבו, שהוא עושה מה שהרי שלו אמר. כולל כל הליטאים. אם החצר של הרב הצדיק רבי חיים אינה חצר,אז החבדניקים לא חבדניקים. ב"ה אני אוהב את כולם חסידים ליטאים, וכו' וכו' רק כך יבוא המשיח. תפסיקו כבר עם הפילוגים ושינאת החינם. זה עצת היצר הרע נטו.
עם כל הכבוד28.04.20
שירבו כמותך בישראל!!!
יוסי28.04.20
הרבי הוא השליח של הקב''ה שמקשר אותנו אתו
C28.04.20
תגובה שמעידה על בורות מתי פעם אחרונה שפתחת (אם בכלל) ספר חסידות? מה אתה יודע על עניינו ותפקידו של רבי? אתה מכיר בכלל את עיקרי שיטת חסידות חב"ד? בבקשה אל תביע דעות בעניין שאתה לא מבין בו, בטח לא בעניין שאתה בכלל לא מכיר. זה רק מוציא אותך טיפש
איש חושב28.04.20
אל תדאג תדבר עם כל חבדני''ק שיחה ארוכה הוא יגיד לך המון פעמים ''ה' יעזור'' ולא ''הרבי יעזור''
משה בן אברהם28.04.20
אצל חב"ד לא צריך לדבר על הקב"ה מרוב שזה דבר פשוט אצלם. אך אצל אנשים ליטאים מסוגך שמאמינים באותו האיש מבני ברק (הזקן מהגבעה אם תרצה) כל הזמן מדברים על הקב"ה - הם מנסים להאמין בו! רק חבל שהם לא מצליחים..
ניר28.04.20
דבריך נובעים מתוך בורות נפלאה!!! תלמד תניא ומאמרי חסידות ותגלה שאותם אלה שמזכירים ״רק״ את הרבי לא רק שהקב״ה חי אצלם בכל פרט בחייהם (כולל בדיבורם) ואכפת להם ממנו אלא אפילו יותר מאותם אלו שאתה מזכיר שכביכול מזכירים רק את הקב״ה.
חבדניק28.04.20
אם מישהו פה לא הבין: אותו האיש מפני ברק הכוונה למי שאתה (א) כותב שם למעלה ש"צדק" עם תוספת הכינוי "הרב". וד"ל..
כי28.04.20
רק רציתי להעיר ש... לא, פשוט לא אנחנו מאמינים שיש הקב"ה! כן תתפלא! ואגב כנראה שלא למדת דקה אחת! מאמר חסידות של חב"ד!
ע28.04.20
31
סוף סוף יש אחדות אמתית בחב"ד, זה בוודאי מוסיף לרעבע הרבה נחת רוח. עכשיו נשאר לצפות רק לדבר אחד: ג א ו ל ה ! משיח נאו!
חאטטו28.04.20
30
לאחוז מחב"ד.... כבודו, בכל מקום יש מחלוקות, לא אתן דוגמאות כדי לכבד את התגובה , ולחסוך לשון הרע, אבל עדיף לקחת הדברים הטובים ומהם ללמוד .. הבחירה בידיים שלך , מה לאחוז וממי .. מי שבוחר להתמקד בשלילי..
ללא שם28.04.20
29
לרוב המגיבים דיי לקנא חבד הם העידית שבעידת וכל הכבוד הלוואי שכולנו נתאחד אשכנזים ספרדים פלג ירושמלי מחבלים שונאים כולנו בני איש אחד אנחנו במקום להגיד שהם טועים בואו נעשה זאת כם אנו
יהודי 28.04.20
נכון מאוד. מסכים עם כל מילה!
ליטאי לשעבר28.04.20
28
א. הרבי אמר על עצמו שהוא משיח: משיח מנחם שמו (בעשרות שיחות שהוגהו אח"כ ע"י הרבי), 770 (בית המדרש של הרבי) בגימטריא "בית משיח", משיח יתגלה דווקא בברוקלין, עודד במשך שנת תשנ"ג-תשנ"ד את שירת החסידים עליו: יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד, יצויין שזה הניגון היחידי שעודד באותם שנתיים, החל משנת
עובדות על חב"ד29.04.20
27
מדהימים. חבל שחיכו כ"כ הרבה זמן.
נאוה28.04.20
26
אתם רק עושים פילוג חב''ד תמיד מאוחדת משיחסטים ואנטים יחדיו !!!! חב''ד תמיד מאוחדת
חיים28.04.20
לך לבדיקת ראייה דחוף אחי
מישהו28.04.20
חבד לא רבה!!!!!
100 אחוז28.04.20
יש להגיד שהראיה שלך מעוררת ביקורת. חב''ד לא מראים זאות מבחוץ אבל כן יש בינינו אם בכיתה ואם בבית כנסת מריבות ענק וזהו הים זה נגמר.
מיכלי29.04.20
25
"מרן הראש ישיבה" עד שהתפגר לטובת האנושות. היה נזק לו ולסביבתו. איש דוחה שחיפש רק רע כל הזמן. הוא היה שונא אדם. כי הוא היה דחוי חברתית. ועם בעיות פסיכותיות שאין צורך להסביר למי שראה אותו בהתקפים שלו. אפילו הספרים שהוציאו בשמו. הם בדיחה מהלכת ועצובה. גיבובי שטויות חסרי פשר
ל46.. 28.04.20
זה מה שקורה כשילד בכיתה א רואה לוח חשבון מסובך הוא בטוח שזה שטויות אתם בחב''ד מעולם לא עברתם את המשניות ברטנורא לא פלא שאתה חושב שזה גיבובי שטויות חסרי פשר
בחור28.04.20
אפילו א ב ר ך רגיל בחב''ד (שד''ב וולפא) פרך את חידושי אותו האיש על הרמב''ם!!
צר לי28.04.20
הוא חשב שהוא פרך כל ילד בכיתה ח יכול לפרוך את דבריו של שד''ב וולפא
אחד28.04.20
כל ילד בכתה א' יכול לפרוח את דבריו של האיש ההוא מבני ברק..
שך29.04.20
חחחחחחחחחחח רוב חסידי חבד וגם הנשים יודעים חצי בעלפ אם פרוש. אז סתום
מיכלי29.04.20
מה אתה אומר.. אתם עם ה'תוירה' שלכם לומדים את המשניות ברטונורא (שבדרך אגב - בחב"ד לומדים את זה כבר בכיתה ב' ג') רק בשביל כסף ובית יפה. אין לליטאים קצת יהדות! הכל תוירה תוירה אבל שככו משוטם מה שנותן התוירה..
יהודי28.04.20
בדיוק רוב החבדניקים בכלל לא חושבים על נידונה ועל עולם הבא הם חושבים על הקבה מה באמת יביא את האור הזה להתגלות מולינו ממש בלי כיסויים
מיכלי29.04.20
מה אכפת לך מה יביא את האור להתגלות
לא הבנתי29.04.20
זה בדיוק הטענה שלי לומדים בכיתה ב ג ונשארים ככה אולי מוסיפים ידע אבל לא עומק תראה מה השולחן ערוך הרב כותב על ביטול תורה מישהו בחב''ד היום מקפיד על זה מי שרוצה בית יפה הולך לעבוד לא מקבל אלפים שקל מכולל
דפוק28.04.20
דווקא כן מוסיפים עומק אתה יכול לבדוק בעצמך בקבצים התורניים שיוצאים מעת לעת בישיבות חבד {לפני שאתה כותב משהו על חבד ובכלל משהו ע"פ הלכה צריך חקירה ודרישה ואין צריך לומר מה קורה אם בנית את דעתך על סמך הצד שעליו קמת הבוקר ועדיין לא מאוחר גם הגאון ר' שלמה רפאל'ס מגדולי המתנגדים בתקופת בעל התניא שציטטת א
אמת28.04.20
בדיוק ולגובה 61: תגיד אתה יודעה מה זה המושג לכתחילה הריבער? לך לבדוק ותבין למה שליחי חבד באמת מצליחים!! נ.ב. אני חבדניקית שליחה גאה! מה שהרבנים שלכם לא יודעים על זמן המשיח ,ילדה בת 10 תדע להסביר ולצטט לכם
מיכלי29.04.20
דבר ראשון: תראה באיזה שם הגבת, ואני מסכים שזה מה שאתה. דבר שני: בחב"ד - בשונה מהכת הליטאית לומדים נטו כי זה מה שה' צווה. ולומדים.. אתה יודע שכל חב"דניק ממוצע עבר סמיכה לרבנות?! - ולא - לא בשביל לקבל וילה, כלה, ונדוניה טובה..
עחלכ29.04.20
נכון מאד אם הבעל התניא היה רואה מה קרה לחב''ד הוא היה חוטף התקף לב
אחד28.04.20
אני מרגישה שאני רוצה להקיא מהתגובות פה. עברתם כל גבול.
מישהי28.04.20
ה-כ-ל-ל-ה מ-ז-ע-ז-ע-ת
יוסי28.04.20
24
כל הכבוד, זה היה מתבקש! במילא כולם חושבים אותו דבר
אחד28.04.20
23
זה טעות להכיר בהם רשמית יש בכך משום הצדקה לשיטה הכפרנית שלהם
עם הארץ28.04.20
דעת עמי הארץ ההפך מדעת תורה
אבא 28.04.20
מה אתה אומר.. אז תדע לך שיש להם מקורות לכ-ל מה שהם אומרים. ואתם לכו תמשיכו לעצור את התנועה בכשים ולשרוף צמיגים ולצעוק נאצים על כל מי שעובר ברח'. ליטאים עזויים..
חל28.04.20
22
הי, אני חב''דניקית בת של שליח. את האמת שהתייאשתי מלקרוא הכל כבר בהתחלה... אבל אני רוצה להסביר דבר אחד לכולם (וגם לעצמי)!!! הדבר האחרון שהרבי רצה זה שיהיה ח''ו וויכוחים.. הרבי רצה רק שלום ואהבה וזה יביא את המשיח. לאחרונה עשו מחב''ד ''כת'' וזה עצוב נורא. גם בעניין חני ליפשיץ כולם יצאו נגד חב''ד.. אז
מנוחה28.04.20
אני רוצה. מה המייל?
ליטאית30.04.20
21
עכשיו ילמדו השוינאים והמחבלים וכל היהודים
די לשנאת חינם 28.04.20
אין סיכוי - הליטאים יישארו מפולגים לעד. טוב לנו בפזורם של רשעים.
ע29.04.20
20
בחב"ד מלמדים משניות עם ברטנורא בכל הת"תים ואדמור"י חב"ד הורו לחסידים לומר משניות בע"פ. בישיבות חב"ד לומדים גפ"ת בעיון ולא רק משניות. חב"ד לומדים ש"ס ורבים מהם מסיימים ש"ס וכותבים חידושים בכל חלקי התורה. כנסו לאוצר החכמה ותראו אלפי קבצים של ד"ת מחסידי ואברכי חב"ד.
חב"ד לא לומדים משניות? בולשיט!!28.04.20
נכון מאוד! חב"ד הם אנשים גאוני עולם שלא לומדים בשביל שיהיה להם ווילה גדולה ויקבלו נידוניה נדיבה ורק יודעים לדבר על "תוירה ותוירה" כמו סוג מאוד ספציפי שאני מקיר..
ליח28.04.20
שאתה מקיר
גאון עולם28.04.20
19
24000 תלמידי רבי עקיבא על מה נפטרו גם אז היה מגיפה ורק בגלל שלא כיבדו אחד את חבירו אז בואו נתאחד ונביא יחד את המשיח!!
חבדניק28.04.20
18
הכל לכולנו יש מטרה אחת לעשות רצון השם, התנשאות היא גאווה ולא משנה כמה אתה לומד או עושה חסד,לאהוב כל יהודי גם אם הוא טועה בדרך לא מסכים אם הדרך אבל למה לשנוא,אין לשם שמים בשנאת חינם, במקום שיש אחדות אין מידת הדין פוגעת
תתעוררו28.04.20
17
לתגובה 28: תגובה של שנאת חנם אני ממש לא אכתוב לך כי זו לא הדרך שלנו כחב''ד. אבל אני רוצה לספר לך משהו אחר. רשב''י הקדוש פעם התבטא ואמר ''מאן דא פני האדון דא רשב''י'' שזה בתרגום לעברית ''מי שרוצה לראות את האדון- ה' שיסתכל בפניו של רשב''י, נשאלת השאלה- איך רשב''י משווה את עצמו אל ה'? אז בספרי החסידות
מנדי28.04.20
תגובה 42 ומה אסביר לנוצרי שאומר לי בדיוק אותו דבר על אותו האיש? כשאותתו האיש הוא נביאמשיחבן של הקב"ה או כמו בחב"ד חלק מעצמותו של השכינה זה לא מספיק לצטט זוהר על רשב"י או שכינה מדברת מגרונו וכך גם להתחיל לעבוד אליל ? הרי זו עבודה זרה ממש ושאני מינות דמשכי ואביזרייהו דע"ז שיהרג ואל יעבור זה בדיוק המ
יהושע 28.04.20
אהה - בגלל שהנצרות מאמינה במשיח אז זה אומר שאין דבר כזה? זה חלק מי"ג עיקרים של הרמב"ם שהוא בעצמו כותב שלפני שהמשיח יתגלה הוא יראה כ"מת" כמו שהיה עם משה רבינו. לידיעתך הנוצרים מאמינים בנך - לא רק במשיח. אז מהיום אסור ללמוד תנך??
יי28.04.20
16
כולם מוכרים רק כל אחד שייך לארגון שונה כפי שהרבי סידר שיהיו הרבה ארגונים עכשיו השלוחים פועלים יחד למען אהבה לרבי ואהבה של הרבי לקב"ה ומשם לגאולה
דוד28.04.20
15
ההוא שממש צועק בסרטון שירבו כמותו בישראל אומרים שאם מישהו אחד באמת יבקש משיח . משיח כבר היה מתגלה
דניאל28.04.20
"ההוא" הנ"ל זה הרב לאזאר השליח הראשי (והרב הראשי) של רוסיה
יהושע28.04.20
14
בקשה נפשית: כאו"א מישראל יתקשר לכל מכריו שחסר איתו העניין של אחדות מכל סיבה שהיא וידבר איתו עד אשר יהיה עניין מלא של אחדות שלימה! משיח נאו!
ע28.04.20
13
אני בתור חבדניק, חושב שהאיחוד הזה מאוד מאוד חשוב לרבע זי""ע הרבי כתב במפרושות וזה מצולם בשנים תשנ"ב "אין חיוב כלל וכלל לחפש אחר זהותו של משיח... אבל יש חובה מהתורה לשלילת המחלוקת" לא אכנס למכתבים רבים שכתב הרבי בחריפות לעיתונאים ושליחים שלא לפרסם את זהותו של משיח האיחוד בהחלט חשוב!!! יחד עם זאת כדי
ישעיה 28.04.20
שמע אתה צריך להתאפס על עצמך קודם מה הדיעה שלך, ואז תודיע לנו. טוב??
אני28.04.20
דעתו היא שמשיח חייב לבוא עוד שאלות?
יהושע29.04.20
12
דובר על אהבת חינם אך הודגש שהמשיחיסטים לא יכולים להוות חלק כל עוד הם אוחזים בעמדתם ההזויה והפושעת.
שטות ממש, זו פרובקציה של כמה משיחיסטים. 28.04.20
אתה לא יכול להיות חלק מעם ישראל (לא מחב"ד - מעם ישראל!) כל עוד אתה חושב על המשיחסטים (שכ-ל מה שהם אומרים יש להם מקורות כמו שאמר רב אחד מהרבנות הראשית שהוא לא יכול להגיד עליהם שהם לא חלק מהיהדות האורתודקסית - כי יש להם מקורות לכ-ל מה שהם אומרים) לך תלמד לפני שאתה כותב, בטלן.
חח28.04.20
11
נו חב"ד אתאחדה אבל הם מזלזלים בכל החסידויות ובכל הרבניפם האחרים שזה לא הם.אין פה אחדות ישראל יש פה אחדות חב"ד
עעע28.04.20
לא מזלזים באף אחד - בטוחים בדרכנו..
י28.04.20
רחמים עליך...
כ28.04.20
נכון - והם גם אנשים אנטישמיים ששונאים כל דבר שבקדושה.. חחח! את לא שפוי נכון?
חחח28.04.20
"מזלזלים בכל החסידיות ובכל הרבנים".. אתה לא חסידות, ובטח ובטח שלא רב!!
אאא28.04.20
10
רעבע תתגלה!
ע28.04.20
9
חברים! די! די! גם בכתבה שמדברת על אחדות לריב? יהודים! תלמידי רע"ק מלמדים אותנו לכבד זה את זה גם אם חושבים אחרת כל הכבוד לחב"דניקים שמבינים שצריך להוריד את האף
יוסי28.04.20
לגמרי חבר'ה תורידו תאגו שלכם כבר נמאס
הנורמלי האחרון28.04.20
אתה כל כך צודק
חני28.04.20
8
בקרוב אצל כולם
אמן28.04.20
7
לא תזיק קצת הכרת החומר לפני שכותבים. יש כמה חילוקי דיעות, עשו כינוס לאחד את כל הלבבות גם אם לא חושבים אותו דבר. זהו. בעזרת ה' מקווים שיצליח וכן אחדות בכל עם ישראל
יוסי28.04.20
6
זר לא יבין זאת. כל מה שעשיתי לא עשיתי אלא בשבילכם. הלב פועם בהתרגשות. אין עוד דבר שמעכב את המשיח מלהתגלות. בפועל אין הבדלים בכלל כולם למטרה אחת לעשות את רצון הרבי כל אחד לפי הכלים והדרך שמתאימה לאופי שלו ולפי ההוראות של הרבי אינני יודע אם יש עוד קהילה שהקורונה הכתה בה בצורה אכזרית כל כך אבל אני כן י
חבדניק27.04.20
בכל הנאום שלך לא מוזכר אפילו פעם אחת הקב"ה... אני מתחיל להבין את הרב שך...
א28.04.20
הרבי הוא הממוצע המחבר טיפש תלמד קצת ואז תתחיל לדבר ואותו האיש מבני ברק הוא מהסטרא אחרא כל דבר שהרבי אומר הוא אומר אחרת!
חבדניק28.04.20
נכון מאוד!
חבדי28.04.20
הרבי שליט"א הוא הוא המלך המשיח! ואל תסתכלו על זה בדעות קדומות.. תכתבו בגוגל: "חיים נצחיים במלך המשיח חב"דפדיה" והוא מביא שם מקורות לכ-ל דבר. ככה שאתם יכולים לפתוח ולראות איך זה שהרבי הוא הוא המלך המשיח! יחי אדונינו מורניו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!
בס"ד29.04.20
במה ההוא מרחוב הראבד לאהבת ישראל לאחדות ישראל ובמיוחד אחרי הנאום המטופש שלו ביד אליהו של האוכלי שפנים וארנבים שפגע ושיסע נגד היהודים שרחמן הליצלן לא שומרים תורה ומצוות והנאום המגוכח שריחק מאות אם לא אלפים שרצו והתחילו להתקרב למסורת ישראל
מוליק28.04.20
כי אצל חסידים - לא צריך להזכיר הקב"ה - זה מובן ממילא וברור מאליו שממנו בא הכל. אך אצל הליטאים..
בושה?28.04.20
מי שלומד תניא זה ברור לו איך העולם מתנהל ולעומת זה ליטאי זה לא ברור לו ולפעמים צריך להזכיר לו
מוליק28.04.20
עצוב שאתה מדבר כמו הדיוט . לך לבדוק מהי מהותו של רבי - ולא רק בחסידות חבד . במילה אחת הרבי עוזר לנו להתקשר לקב"ה - ולעזור לנו לעבוד אותו ...
עצוב28.04.20
שלוחו של הס"מ בדורנו
תבין טוב טוב28.04.20
אותו האיש מבני ברק הוא שלוחו של הס"מ כדברי אחד מגדולי ישראל..
ע29.04.20
ומה עם התפילין שלו בדקתם מאיפה נובע שנאת ישראל יש בדיחה שליטאי נכנס להתפלל בתור חזן בבית כנסת של חסידים בתור חזן והיה צריך להגיד ויצמח פורקניה וקרב משיחי ה אמרו לו איך אמרת את זה אז הוא ענה במילא אני לא מאמין למה שאני אומר ככה הם נראים
אברהם יצחק28.04.20
חחח חזק!
חחח28.04.20
5
הקורונה גרמה לאחדות בסאטמער בין שני האדמורים ולאחדות בחבד, מעניין אה
א28.04.20
יש לך בעיה עם אחדות? - אה נכון, אתה ליטאי - אתה לא מסוגל לחשוב על המילה הזאת שנקראת אחדות. אתה מסוגל רק לכרוע על הכביש בכניסה לי-ם לשרוף צמיגים לחסום את כל התנועה ולצעוק "גרמנים"! על כל שוטר שמגיע.. בושה עפ"ל!!!
יהודה28.04.20
מדהים איך השגת כל כך הרבה מידע מ2 משפטים
מישהי29.04.20
רק אנשים שנמנים על הכת הליטאית מסוגלים לחשוב על כיוונים כאלה, מה לעשות וזו המציאות?
פשוט מאוד29.04.20
מעניין מאד אפילו - אבל חב"ד שאצל הליטאים עדיין לא - זה דווקא יותר מעניין
028.04.20
גם זה יגיע בעזרת השם...
אבא 28.04.20
4
משיח נאו!
ע28.04.20
3
אחדות-גאולה. אמן!
ץ28.04.20
2
שטויות. הכתבה נכתבה בחוסר הבנה בסיסית של המצב בחב''ד. אין שום הכרה במשיחיסטים שפועלים נגד הממסד. אבל מנסים לצמצם את השינת חינם. ולא ח''ו ע''י ביטול אידיאולוגיות!
מנחם27.04.20
מה לא יעשו כדי לצמצם את השינת חינם אבל אכן כן אם פועלים נגד הממסד נגד המוסדות והראשים הם עשו מוסדות לעצמם
פלוני28.04.20
קישקוש מי הוא הנותן הכרה בדיוק
si27.04.20
במשהו אחד אני בטוח: שלא אתה ואנשים מסוגך! וטוב שכך..
חבד28.04.20
לך לעזאזל, אולי שם תקבל קצת שכל.
אני28.04.20
יהודים צועקים: עד מתי רוצים משיח! אחדות, אבל אותו מגיב שילך לעזעזאל?
028.04.20
לא - אפילו שם הוא לא יקבל שכל (-:
הוא28.04.20
חחחחחחחחח
עט29.04.20
אחרי שתכיר אולי תדבר המשיחיסטים הקימו ראשונים את הכל ואחר כך כמו האנטים והקימו פנסאים וכו אבל לאזאזאל שיסרפו הפילוגים שהרבי יתגלה!!!!!!!
חבדניק28.04.20
יש את המרכז לענייני שליחות שליחות שהרבי מינה ורק אחרי שזימרוני עשה בעיות בצעח הטיסו אותו משם אז הוא פתח את ממש שלא לקם באמת לשליחות אלא לשלוח שלוחים למקומות שיש שלוחים כדי לעשות שם בלאגן
מוליק 28.04.20
צ ו ד ק !! (אפילו שאני אנטי..)
נכון28.04.20
צודק במיליון%
מענדל28.04.20
1
משיח נאו
ללא שם27.04.20
מה אתה רוצה משיח נאו? משיח כבר כאן מזמן למטה מעשרה טפחים, לך תוציא את הגופה שלו או מה שנותר ממנה מהקבר ותראה שהוא חי וקיים!!! נ.ב לא מזמן התוועדתי עם חסיד חב"ד צעיר שמלמד באיזו מסגרת. ההוא שאל איזו שאלה ונוכחתי במה שידעתי מאז ומעולם האנשים הללו לפחות הצעירים הם עמי ארצות דאורייתא בלי שום הבנה בסיסית
שושו28.04.20
איך אתה מעז לדבר כל על גדול ישראל?! השנאה והקנאה מעבירה אותך על דעתך שבמילא משובשת.. חב"ד עמי ארצות? - נכון מאוד! ולכן רוב רבני המדינות ברכבי העולם הם חב"דניקים, ולכן רוב רבני הערים ברכבי העולם הם חבדניקים, ולכן כל חבדניק ממוצע עושה בגיל 20 סמיכה לרבנות.. ואתה מדבר על עמי ארצות?? חחח!!
יהודי28.04.20
כי איו שום יהודי בתאילנד אז כל יהודי שיודע תנ''ך נהיה רב והסמיכה הזאת לא שוה כלום
בחור28.04.20
רצונו לומר, ל''בחור''- סמיכה ברבנות הראשית. וכן אצל עשרות רבנים..
ר''ל28.04.20
אהה.. וגם ברוסיה אין שום יהודי, נכון? וגם באוקראינה אין יהודים, וגם באוסטרליה אין ב-כ-ל-ל יהודים (ראה ערך מלבורן).. - כי הרבנים של כ-ל המדינות האלה (רוסיה, אוקראינה, אוסטרליה וכו' וכו') הם "חב"דניקים בטלנים".. וגם באילת אין יהודים, וגם בחולון אין יהודים, וגם בצפת, וגם בקריית מלאכי, ובכרמי יוסף גם
בחור שפוי28.04.20
אהה.. וגם ברוסיה אין שום יהודי, נכון? וגם באילת, וגם בחולון. ובבני ברק? - גם בבני ברק אין שום יהודי??
חחח28.04.20
רחבי...
ניני28.04.20
היי
היי28.04.20
לכן אני ו108 מחברי עשינו שנה שעברה סמיכה כי זה הוראה של הרבי ולעומת זאת אתם מי שעושה סמיכה זה בשביל שיקראו מרן סגן שר התורה
מוליק28.04.20
למה ככה? - הם לא לומדים רק בשביל שיקראו להם "מרן שר התורה" - הם לומדים גם כי ככה הם יהיו "חשובים"! כי ככה הם יקבלו בית רחב ידיים! והרבה, ה-ר-ב-ה כסף..
יעע28.04.20
אולי גם יעניין אותך
חסידים ואנ"ש

ברוקלין על הרגליים: חגיגת ענק לרגל 40 שנה ללימוד הרמב"ם

חזקי שטרן | 28.04.24

באר האמונה

ערב שביעי של פסח: ר' מיילעך החדיר אמונה ברעווא דרעווין

חיים רוזנבוים | 28.04.24

ותחזינה עינינו 

מול מקום המקדש | האדמו"ר והמשפיע פתחו בריקוד נלהב 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

וספרתם לכם

החסידים זכו לשמוע ספירה מהרבי - שעבר לפני התיבה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

מועדים ורגלים

ואמרתם זבח פסח | המונים בטיש של הרבי בחוה"מ

חיים רוזנבוים | 28.04.24
ש

האם הגאולה קרובה?

"בספרא דא יפקון מן גלותא" • אתגרי המלחמה בראי הזוה"ק

כיכר בשיתוף מכון המאו"ר | מקודם

אכלו אבהתנא

טיש בלבן | האדמו"ר ערך טיש והכיבוד היה בצבע לבן בלבד

חיים רוזנבוים | 28.04.24

גלריה מסכמת 

האדמו"ר מרובע ח' אמר הלל באפיית מצות | תיעוד

חיים רוזנבוים | 28.04.24

סיפור למוצ"ש

כך הבעל שם טוב הקדוש ניצל מסכנת הדרכים והשודדים

ורד שאלתיאל | 27.04.24

הסגולה למוצ"ש

מדוע הבעש"ט השתוקק להגיע לארץ ואיך זה קשור לפסח?

כיכר השבת | 27.04.24
ש

אין מה לדאוג

השנה יש דרך מהודרת במיוחד להוסיף טעם לפסח >>

כיכר בשיתוף ספרייט | מקודם

עוגות מצה

האש במאקווא בערה במעמד אפיית המצות | גלריה

חיים רוזנבוים | 26.04.24

אילנות טובות

בין עצי הפרי הרבי פצח בריקוד לאחר ברכת האילנות

חיים רוזנבוים | 26.04.24

יט ניסן

מאמר לרגל היארצייט: 'קה אכסוף' – איך הניגון 'נוגע' בך?

ורד שאלתיאל | 26.04.24

צפו בתיעוד

מראות הוד מערב החג בצל האדמו"ר מב"פ

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

עסקת אקזיט נדירה

הייתם מאמינים? התפנו קרקעות בהרצליה!

כיכר בשיתוף פדרמן | מקודם

לב אלמנה ארנין

המשפיע והגאב"ד אפו מצות לאלמנות 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

ביקור הוד

האדמו"ר העניק טנא מלא פירות לחסידים 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

עליה לרגל

ושם נעלה ונראה: באישון ליל, האדמו"ר העתיר על יד הכותל

חיים רוזנבוים | 26.04.24

בכל דור ודור

האדמו"ר שתה את המים שלנו - ואפה את המצות | גלריה

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

בריאות זה הכול

מלחמה? אזעקות? דואגים לנפש הילדים!

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם