כיכר השבת

"כתבה הזויה"

"רצח": השער בביטאון בעלזא מעורר סערה

'המחנה החרדי' מפרסם בעמוד השער עדויות מזעזעות על הנעשה בין כותלי בתי החולים, במחלקות הקורונה • למרות הכתבות הדומות בכלי תקשורת, הפעם זה עורר סערה (בארץ)

195
יאיר טוקר | כיכר השבת | ג' בחשוון | 21.10.20
"רצח": השער בביטאון בעלזא מעורר סערה
(צילום: סריקה)

שבועון קהל מחזיקי הדת בעלזא, 'המחנה החרדי', מביא השבוע בכתבה הזוכה להבלטה בשער העיתון עדויות קשות על הנעשה במחלקות הקורונה.

בין היתר מצטטים אברך שחמיו מאושפז במחלקת קורונה האומר כי "אנשים נרצחים שם. הם לא מתים מקורונה, הם מתים מרעב, צמא ועייפות נפשית".

עוד מצוטט איש ציבור האומר כי הגיע הזמן שהמדינה תתגמל בתי חולים לפי מספר המבריאים במחלקה, ולא לפי מספר המתים.

כתבות דומות על הנעשה בבתי החולים, עם כי בניסוחים מעודנים יותר, פורסמו כבר בכלי תקשורת רבים. אך הפעם, בשל יחסה של חסידות בעלזא לקורונה ואי ההקפדה על ההנחיות, התעוררה סערה ברשת.

ח"כ אליהו ברוכי מדגל התורה כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "הצוותים הרפואים מוסרים נפש עוד מעט כבר שנה, למען חיינו. ההרגשה היא שאין אנחנו מספיקים להודות להם כראוי".

"לצערי הרב, נחשפתי הערב לכתבת עיתון הזויה שמנסה להפוך את האנשים המסורים האלו לבעיה במלחמה הזאת, ולא לפתרון. לוחמי הקורונה, אף נייר עיתון לא יצליח לגמד את הערכה הרבה שאנחנו רוכשים להם. עבורי, זו רק תזכורת לומר לכם שוב ושוב מילה אחת: תודה!".

יאיר שרקי, עיתונאי חדשות 12 צייץ בטוויטר: "הכחשת הקורונה של חסידות בעלז מקבלת טוויסט מבחיל במיוחד: העיתון של החצר מאשים - הקורונה לא הורגת, אלא הצוותים בבתי החולים".

"האשפוז בבתי חולים הוא אכן קשה ומבודד, ולכן כדאי שקופות החולים והמדינה יעודדו ויקדמו את האשפוז הביתי ככל הניתן. נוסח "חסדי עמרם" ממאה שערים. אבל מכאן ועד תקיפת הצוותים הקורסים מול העומס - שנגרם על ידי אותם מופקרים?".

שרקי הותקף על ידי מספר גולשים שדווקא תמכו בכתבה. אברהם לינשה, חייל חרדי כתב: "אתה פשוט אובססיבי. במקום להתייחס באופן אובייקטיבי לטענות ולעדויות המוצגים שם אתה בוחר להשמיץ את כל הקהילה? תהיה כבר ניטרלי, ותתעסק בנתונים".

נעמה כתבה: "הם צודקים, כפרה! לבודד אנשים זקנים מהמשפחות שלהם, להתייחס אליהם כאל פצצות ביולוגיות, ללא מילה חמה, ללא ליטוף של ילד/נכד/חברים, תוך כדי מסעות הפחדה בלתי פוסקים שגורמים לחרדות עצומות, זה רצח פר אקסלנס. איבדתם פרופורציות לגמרי. החיים עצמם, זה לא רק לשרוד. זה לחיות! מוקף אהבה ומשפחה!".

העיתונאי דב אייכלר, בנו של ח"כ ישראל אייכלר, נציג חסידות בעלזא בכנסת צייץ בטוויטר: "במחילה מבסיס האם, עד שאקרא את הטענות בעיתון של חסידות בעלזא "המחנה החרדי", ועל פניו, נראה שיש כאן שילוב של חוסר טאקט וכשל מובנה בתפיסת המציאות הנוכחית".

יצוין כי בעיתון עצמו, פרסמו את ההבהרה הבאה, כי הם אינם מכלילים את מאות הרופאים, האחים והאחיות שעוסקים בעבודת הקודש במסירות ויעילות, להציל נפשות מישראל".

תוכן שאסור לפספס
195 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
117
אז מהיום תפסיקו לבוא שערי בית החולים הציוני וספקו טיפול ורופא לעצמכם. מנו את הרב הוא בטוח מבין גדול בקורונה ושאר תחלואות הגוף שהרי קול אלוקים קורא ומסביר לו מן שמיא
ג'מילי22.10.20
אל תדבר נגד אחד מגדולי הדור הרבי מבעלזא!!! ויהיו מלעבים במלאכי האלהים ובוזים דבריו ומתעתעים בנבאיו עד עלות חמת ה' בעמו "עד לאין מרפא": (דברי הימים ב פרק לו פסוק טז)
AMI22.10.20
הבעיה היא שהוא לא נביא
בעלזער23.10.20
116
מצטער, אבל בינתיים נאמנותם של חסידי בעלז בנושאי פקוח נפשות שואף לאפס, הם נמצאים בשפל תדמיתי ויתפסו בכל טריק להיחלץ. ואם מאן דהו מבקש לשפר את רמת הטיפול בבתי החולים ימצא דרכים מועילים יותר מלהטיל אימה על אלה שנצרכים להם באמת. ומי שמונע אדם שהרופאים חושבים שהוא חייב להתאשפז מלהתאשפז באמצעות חרושת שמ
מאיר22.10.20
הטוב שברופאים לגיהנם הם מקבלי כסף על כל מיטה וש המון עדיות על בעיות במחלקות קורונה כי כל כניסה לשם צריכה מאמץ רב ויש גם עדיות שעל כל אחד מת שנוסף מהקורונה אירגון בריאות העולמי משלם כסף אם כי זה לא מוכח אבל זה שיש שם הפקרות זה ברור אפשר לומר שיותר ממה שנפטרו מהקורונה נפטרו בעקבות הקורונה אני מכיר אח
אלי22.10.20
115
השער בביטאון אייכלר, מה כל הרעש של כיתוב חכמולוג בשער עיתון, הרי פרט לכמה עשרות ברחבי הארץ לא שמעו ולא מכירים שיש עתון הנקרא המחנה החרדי-אייכלר,
פרסום22.10.20
עכשיו יודעים
עכשיו יודעים22.10.20

הצגת כל התגובות

114
בעלי היה מאושפז בתל השומר זה נכון - אישה אחרי ניתוח צעקה לעזרה, הצוות לא ניגש, הם ניגשו... ו... היה יחס מפלה בבירור לחרדים!!!!
מירי22.10.20
113
קראתי תגובות . פה ויש פה מישהו או כמה שחוזרים ואומרים והם בעד ללכת בלי מסכות!! פשוט נבלים ברשות התורה וספק רוצחים העוברים בפשיטות על דאורייתא והמציאו להם תורה חדשה חשופי הפנים הגהנום מחכה לכם רוצחים.
תמי22.10.20
זו כת עם תורה חדשה. שיש בה מצווה אחת- ונשמרתם. כי את שאר המצוות לא רואים אותכם מקיימים כל כך בהידור.
77722.10.20
112
כמה חילול השם כמה
כמה הכחשת המציאות כמה22.10.20
111
הם צודקים!
מוישה21.10.20
110
מפחיד כמה שזה אמיתי
רוצחים21.10.20
109
לא להעיז ללכת לבית חולים[מתים] חילוני!!!! אף רב/אדמור לא מתאשפז בבית חולים חילוני
איש קרית ספר21.10.20
צריך ללכת רק לרופאים חרדים, אבל יש דבר כזה בכלל רופאים חרדים?!!
ורופאים חרדים?21.10.20
108
בגלל שבקורונה אין למשפחה אפשרות לדאוג למחסורו של החולה, אסור להתאשפז שם, ובפרט להפקיר מבוגרים חסרי ישע לחסדי צוותים רפואיים... החולה יכול לקרוא לעזרה במשך שעות ואף אחד לא יבוא.
יוני21.10.20
אני יכול להעיד מעל במה זו שהיה לי סבא שמוקף במאות נכדים כל השנה וחלה בקורונה ואושפז בבית החולים מעייני הישועה ובוזני שמעתי מבני המשפחה שהרופאה קשרה לו את הידיים למיטה והוא בכה לנו תוציאו אותי מפה אם לא אני מת וכמובן שלא היה אפשר להיכנס למחלקה ושובוע שעבר הוא נפטר הי''ד
מוישי21.10.20
107
שמעתי הרבה מהעדויות של משפחות הנפטרים וזה בדיוק מה שהם אומרים
בנימין21.10.20
106
כל הטענות אמת לאמיתה אוי לאחד מאיתנו שיגיע לידי בתי החולים יש רק הלוך ואין חזור ממנה!
שרון21.10.20
ויש דרך לא להדביק אחרים לשמור על חיי אדם בלי הדבקה
shmoyger21.10.20
זה נכון אבל חשוב להבין סוף סוף, שהרוצחים הגדולים הם בבתי חולים, ולא אלו שהולכים בלי מסיכות
משה21.10.20
105
כל הצדדים צודקים הגיע הזמן להתאחד ולהבין את הצד השני. ולא ליפול במלכודת היצר הרע של מחלוקת
דודוי22.10.20
הצד נגד המסכות עדיין לא נימק את דעתו. (חוץ מהרה"ג ר' משה שאול קליין שאין דעתו כדעת בעלזא והיא דעת יחידאה)
בעלזער23.10.20
104
הכותרת היה צריך להיות להסתובב בלי מסכה ולא לשמוע להוראות זה רצח
זה רצח22.10.20
bfuii
אפרת שבת22.10.20
103
זה אמת לאמיתה מה שמרעיבים אנשים שמה וכולם יודעים את זה 1) איך אתה מסתמך על הרופאים שהם אומרים שזה מדבק וכשאתה מגיע לבית חולים הם מרעיבים אותך ( שמע את אלמנתו של ר דוד אובלנדר וגם את ר ישראל אהרן קלצקין בנושא זה ) 2) איך אתה אומר שהשוטרים כאילו דואגים לבריאות שלנו איך שהם מכים באכזריות כל בנ"א בלי
משה 22.10.20
צודק... בסוך כל הזבל הזה יותר לפרסום אחרי שהקורונה יעבור (אם זה יקרה) וחבל על דאבדין עם מעשי הרצח של הפולטיקאים... רצח המונית גירסה 2021... תפתחו את החדרים והישיבות והכוללים.. תפתחו את החניות ותתחילו לחיות.. לא למות ולא לחיות....? חרדה הורגות עפ"י המחקר.. זם גם רצה של ה Media....
תושב ניו יורק07.02.21
102
ההערכה שהיתה לי לחסידות בעלז ולמנהיגיו לפני מגיפת הקורונה ירדה עד לעומק התהום. הנאום הפרוע של אייכלר בכנסת, ועכשיו הכתבה המרושעת נגד הבתי חולים, אחרי שבמשך חצי שנה גרמו כמעט בזדון לרציחה במזיד של יהודים ע"י אי לבישת מסיכות, היא שיא החוצפה.
חסיד שפוי22.10.20
101
שרקי עיתונאי שלא זכה לשיתוף פעולה מצד חסידות בעלזא וכמקובל בגופי התקשורת ששרקי עובד אצלם אם לא שיתפת פעולה תמצא את עצמך מרוח כל בוקר בכתבות משמיצות, אליהו ברוכי שייך לתת הקבוצה הליטאית שבחרה להאדיר ולנפח את קדושת הקורונה מטעמים אינטרסנטים פנים מפלגתיים של 'מי בראש'. מצביעי אגודת ישראל וחלקים נרחבים
רינה22.10.20
100
בבקשה!!!! תראו מה כתוב בתורתנו הקדושה!! אל תדבר נגד אחד מגדולי הדור הרבי מבעלזא!!! ויהיו מלעבים במלאכי האלהים ובוזים דבריו ומתעתעים בנבאיו עד עלות חמת ה' בעמו "עד לאין מרפא": (דברי הימים ב פרק לו פסוק טז)
מושי21.10.20
99
אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק בטרוף...מי ששולח את האנשים לבית החולים מתלונן על הטיפול בהם..... מסכים שהטיפול לא הכי טוב גם האדמור שלכם יודע... זאת הסיבה ששילם הרבה מאוד כסף לרופאים לטיפול בבית.אבל לחסידים אין את הכסף הזה ,אז תפסיקו להדביק ולשלוח אותם לבתי החולים.
Mike21.10.20
בבקשה!!!! תראו מה כתוב בתורתנו הקדושה!! אל תדבר נגד אחד מגדולי הדור הרבי מבעלזא!!! ויהיו מלעבים במלאכי האלהים ובוזים דבריו ומתעתעים בנבאיו עד עלות חמת ה' בעמו "עד לאין מרפא": (דברי הימים ב פרק לו פסוק טז)
AMI21.10.20
ילדון מגודל זה מה שאתה. תבדוק סביבך כמה בית כנסת פתוחים וכמה התקהלויות מפה ועד יבנה... העיקר להאשים את בעלז אם היה אפשר לפרא מה שכואב לך, היה שווה לנסות
יוני22.10.20
98
הפרשן הכלכלי של עיתון 'הארץ' נחמיה שטרסלר מפתיע ומשבח את ארגוני החסד במאה שערים שמסייעים בימים אלו, שטרסלר גם סבור כי הסכנה בבתי החולים בימים אלו גדולה מאוד "אנשי מאה שערים לא סומכים על בתי החולים, שהפכו לדבריהם ל"מדגרות קורונה". ויש ממש בדבריהם. פעמים רבות מדי אנשים נכנסו בשערי בתי החולים עם קצת ח
אמת לאמיתו21.10.20
97
ובדיוק על זה נאמר טוב שברופאים לגיהנם
כאב לב21.10.20
96
מי שלא שם מסכה הוא-רוצח 🤦‍♀️
הדר22.10.20
בנתיים יש יותר מתים ליטאים מקורונה מאשר חסידים או ספרדים מסיכה לא עוזרת תבינו
44422.10.20
בינתיים אתה מדבר דברים שלא ביררת מעולם
בעלזער23.10.20
95
דם חרדים אינו הפקר. שימרו על ההנחיות.
זאב22.10.20
94
נראה כמו שקר גס
איך מתים מצמא כשמחוברים לאינפוזיה?22.10.20
93
בעלז גרמו למות מבוגרים שלהם ולהדבקת המגזר החרדי. בעלז גרמו להשבתת לימוד התורה בישיבות. בעלז גרמו לחילול השם הנוראי, כאשר חרדי אינו יכול להסתובב בלי להיקרא "מדביק". בעלז גרמו לשכניהם להיות מפוחדים, להיסגר מאחורי מנעול ובריח, ממש פחד מוות שקוראים לו בעברית "טרור". אז קצת אנושיות לזלזל במשרתיהם בבתי הח
הפוסל במומו22.10.20
92
חסידות בעלזא מספיק עשירה. שתפתח בית חולים פרטי לחסידיה....
שלמה22.10.20
91
אל תגיעו לבתי החולים הציוניים רח"ל, חרדים גם ככה לא רצויים בשום מקום. כך החילונים בוודאי ירוויחו, פחות מיטות שתופסים הפרזיטים ומפיצי המחלות, והחרדים יזכו לטיפול של זונדל, בערל ושמערל, מה רע?!
אל תגיעו21.10.20
בא רק נראה אחד ממכם, עמוד במשמרת 12-16 שעות ומטפל בחולים במשך 5 ימים בשבוע, אין לכם מושג מה המשמעות של עבודה בבית חולים. ברור שיש מה לשפר אבל העבודה של הצוות היא לא אנושית היא עובדים ללא הפסה כאשר חיים ומוות בידיים שלהם. ובמקום לחפש איך אפשר לעזור ולסייע בעבודת הקודש מפיצים שמועות כאילו הם הורגים א
חשיבה ישרה21.10.20
90
כל חרדי שבא שמים אותו במחלקת המות. ההזנחה של הקורונה אל תתקרבו לשם אם החיים יקרים לכם לא סומכים על הציונים אם אין יראת שמים.. והרגוני
מבהיל21.10.20
89
אני שמגיב עכשיו הייתי בבית חולים וראיתי באמת את ההתיחסות יכול ליהות מפאניקה או מהתקשורת שזה גרם לחןלים קשים להדרדרות עד כדי פיקוח נפש ממש התואם את הכותרת של העיתון הנל
עדות אישית21.10.20
88
אם זה מה שהם חושבים הם מוזמנים להדיר את רגליהם מבתי החולים. אני בטוח שיש המון רופאים חסידים. מה, לא?
קורא 21.10.20
87
אין טעם לנסות לטייח את העובדות. זה בדיוק המצב לאשורו בבתי החולים שם נרצחים מאות, ואולי כבר אלפים מחולי הקורונה. שאף אחד לא ינסה להשלות את עצמו ולספר סיפורים אחרים. הגיע הזמן לעשות לזה סוף. חולי הקורונה במחלקות אינן מצורעים, אין שום סיבה להמשיך את ההתנהלות הזו של משרד הבריאות, שהחלטותיו נגועות בשיקול
דודי21.10.20
'רצח המונים'? אף אחד לא מקשיב לזעקות הצוותים הרפואיים, מזלזלים במסכות, מראיינים מכחישי קורונה, וכשהמערכת לא עומדת בעומס מתעוררים להטיל עלי'ה את האשמה.
מד21.10.20
86
אלו ואלו דברי אלוקים חיים
משיח22.10.20
85
חייבים להצדיק את השיטה הקדושה. מה לעשות? בשביל זה בא 'המחנה החרדי' לעולם.
בעלזער22.10.20
84
למה כזאת כתבה עד שהצלחתי לתפוס קשרים עם הר' פירר כל הקשרים שלו בעולם הרפואה יתפרק בשביל בעלז .סוף מעשה במחשבה תחילה [אני חוזר לראש ישיבת סאטמאר] שמקושר ישיר
אברמי גליק22.10.20
83
אנשים רעים שלא מחוברים למציאות. לפחות היו מקפידים על מסיכות בתפילה ובטיש.
הולכים בלי מסיכה, נדבקים ואח"כ מתלוננים 22.10.20
82
מזדהה עם כל מילה שכתובה בעיתון!! מכיר כמה שהלכו לעולמם מחוסר טיפול ואי התייחסות הזויה לחולים!! כל הכבוד לעיתון ששובר שתיקה!! דיי מספיק סבלנו!!!
צבי22.10.20
81
מי שהולך בלי מסיכה אולי הוא נושא את הנגיף ואולי הוא יעביר את זה ואולי יעביר למישהו בסיכון. מי שהרופאים מזלזלים בו כמו ששומעים כמעט מכל מאושפז שבית חולים זה לא בית הבראה. אז לא אולי הרופאים הרגו אותו אלא בוודאי ה"י. כי מי שהולך בלי מסיכה אולי לא נושא את הנגיף וגם אם כן אולי לא מעביר וגם אם מעביר אולי
לכל המצדדים בכתבה. 22.10.20
80
אם הם לא היו מזלזלים בהנחיות ,לא היה עומס לצוותים הרפואיים והיה ניתן לקבל שרות יותר אישי וחם. אין גבול לחוצפה. גם מעמיסים על המערכת וגם מתלוננים על השירות.
בעלזא החצופים21.10.20
79
צודקים זה מה שעשו לסבא שלי
האה21.10.20
78
האדמו״ר מבעלזא צדיק יסוד עולם, מרן הרב עובדיה למד איתו תורה לפני 40 שנה, אהב והחזיק ממנו כל חייו. תפנימו, כל מה שאתם יודעים הוא יודע יותר טוב ממכם, ובכל זאת החליט אחרת ממשרד הבריאות. בנוסף, אדמורים ופוסקים רבים מכל העדות והחוגים סוברים כמותו. אז אנא הזהרו מגחלתן ....
שנאת אחים21.10.20
עכשיו אני יודע למה זכה מרן הרב עובדיה למה שזכה
דוד22.10.20
מאיפה הבאת את החרטא הזאת? יא עיוני הרב עובידה כבר היה גדול הדור כשהאדמור עוד היה תינוק
מחרטט22.10.20
77
זה המצב וזה לא חדש רק כשמישהו כותב את האמת המרה על מה שקורה בשטח כולם נבהלים שסודות האטום יתגלו וממשיכים להחזיר את כדור הנאשמים לבעלז אף אחד כאן לא אלוקים ולא יודע מי מדביק את מי ואיך כל אחד נדבק ולמלאך המוות יש מלא רעיונות איך לבצע את זממו מבלי שיאשימו אותו, אז פעם זה קורונה ופעם זה סרטן ופעם זה ת
חסידה גאה21.10.20
אף אחד לא יודע? בשביל זה ד' נתן שכל, וכשרון לרופאים לרפא. מי שלא מבין אמת בסיסית כזאת, לא יצא גם עם מעיל בחורף.
מד22.10.20
76
מי שלא איכפת לו מהקורונה ועובר בהתרסה על כול הוראות השמירה של משרד הבריאות ועל"י כך גורם לחולים ולמתים בביתו,איך יש לו התעופה לדבר. חצופים הם גורמים לרצח
חני21.10.20
את יקריתי גורמת לרצח. יותר נכון - "רודפת". כי מי שמצביע על בני האדם הנורמטיביים, חשופי הפנים, וקורא להם "רוצחים", הוא בעצם קורא לרצח. ואם לאותו אדם יש פטור????
הפוך גוטה הפוך21.10.20
יותר מדי פטורים..
מד22.10.20
75
פעם ראשונה שבעלז ויתד נאמן תומכים באותו דעה
צופה22.10.20
74
עכשיו סוף סוף הבנתי למה לא הולכים עם מסכות. כי עד עכשיו אף אחד לא הסביר הגיונית.
בעלזער22.10.20
73
אני לא חושב שזה רצח .אבל אני מצטער שלקחתי את אישתי לבית החולים .הבדידות והצמה ואי התייחסות הורגת......
דני22.10.20
חחח את אישתך לא הרגו אבל יש כאלו שהצמא הורגת אותם תחשוב שיש אנשים שנפטרים אם הם לא שותים מתי שהם חולים
אלי22.10.20
72
כל הכבוד
תכלס צודקים 22.10.20
71
הם צודקים לצד האחיות הצדיקות יש אחיות שמתנכלות יש לי דוד שקשרו לו את הידיים כי הרגיש שהמחולל חמצן לא טוב לו
ללא שם22.10.20
70
בלי להתיפייף. מה שקורה בבתי חולים זה רצח. כך גם שמעתי שהיה עם הרב קורן זצ"ל. לא רצו לנתח אותו.
חרדי לא ציוני21.10.20
69
העיתון הזה אינו חושש לומר אמת כל הכבוד ישנם הרבה סיפורים ועדיין ממשיכים.. חייבים לעצור את המוות המיותר הזה המחלה הזו מספיק קשה .
מנחם גרוזינסקי21.10.20
68
קשה מאוד להגיד שהרופאים רוצחים בכוונה תחילה א ב ל !!! הדברים החשובים להחלמה טובה ומהירה זה ביקור חולים ותזונה טובה. לגבי ביקור החולים זה תלוי במשפחה ובחברים. לגבי התזונה זו בעייה ידועה בבתי-חולים.
משה לוי21.10.20
אבל רובם המכריע אומרים לא נורא, בוודאי אלה התומכים ב"המתת חסד" אוי.
מאנדהוא21.10.20
עשית משאל לוודא את 'רובם'?
דח22.10.20
67
בעלז מצאו פטנט לפטור מעצמן את האחריות למעשיהם. פשוט לקבוע שבבתי חולים לא מתים מקורונה אלא סתם נרצחים בבתי חולים...
יהודי אחד21.10.20
66
זו עוד דעה וצריך לשמוע אותה!!!! אני מסכימה עם זה לתגמל על מבריאים מקורונה ולא על נפטרים!!!!!!!
זו עוד דעה 21.10.20
לא שומעים רוצחים ולא שומעים את הדעות שלהם! רוצח לא יכול להתלונן על אחרים שהם רוצחים, הוא איבד את זכות הטענה! הוא כבר לא חלק מהמין האנושי!!!
לא נכון21.10.20
65
נכון רחמי רשעים אכזר רק אנשים שמזלזים בקרונה ומתו שם הרבה אנשים,!!! , רק הם מסוגלים למצוא את הרוצחים שבבתי החולים. שרובם ככולם עובדים להציל חיים 24 שעות ,והם הם הרוצחים!!! והרבי וחסידיו שעשה טישים וחתונות בהתקהלות וסיכנו חיים הם הצדיקים !!!!! וכבר מבואר בחז " ל היזהרו מהצבועים העושים מעשה זמרי ומבקש
יוסי22.10.20
מעניין מאוד שלא שמענו מאז על התפרצות של המגיפה בבעלזא...
אני26.10.20
מה לעשות שהגמרא אומרת שהרופאים הם שלוחי השטן ממליץ לך לראות גם מה שכותב רבי נחמן בשיחות הר"ן
44422.10.20
נשמח למקורות...
יוס'ל23.10.20
64
"...רבי אליעזר אומר...והוי מתחמם כנגד אורן של חכמים, והוי זהיר בגחלתן שלא תכוה, שנשיכתן נשיכת שועל ועקיצתן עקיצת עקרב ולחישתן לחישת שרף וכל דבריהם כגחלי אש:"(מסכת אבות פרק ב' משנה ט"ו)
הירא22.10.20
אפילו תלמיד חכם שהגיע להוראה ומורה זה דבר חמור מאוד, כ"ש כשמדובר בהלכות פק"נ ודיני נפשות. אין לו רשות לפסוק.
בעלזער23.10.20
63
הם מכינים את האליבי.
עו"ד22.10.20
62
טוב תקשיבו כולכם אהבלים ולא מתעסקים בעובדות ופחות מכך מבינים ברפואה . אז ככה א לחבר מבוגר למכונת הנשמה זה הכי חוסר אחריות כיון שלא יוכל להיגמל ממנה ואם ישתחרר בריא אז הסיכויים שלו ללכל לעולמו תוך שבועות ספורים היא גבוהה מאוד [ולא דווקא קורונה] ב בבית חולים היום אף רופא לא מקפיד על השבועה שנשבע בכניס
הנביא22.10.20
61
אם כל אי הנעימות שדווקא בעלזא כותב את זה אבל זה המציאות המרה ואני יודעת את זה בבירור מסבא שלי בן 83 שהוציאו אותו ממש בכוח מבית חולים ואם לא חלילה הוא כבר לא היה איתנו היום השם ישמור... וב"ה הבריא ומתפקד טוב ב"ה השם יעזור הלאה. ואיך אומרים קבלו את האמת ממי שאומרו.
מרים22.10.20
60
בעלזא יש גבול כמה אפשר לשנוא אתכם אבל אתם עובדים קשה כל פעם מחדש בשביל השנאה הזאת אתם מקבלים אותה ובצדק
יוני22.10.20
59
במעייני הישועה נותנים לבני משפחה לבקר כמובן במיגון מתאים ובתאום. לגבי האוכל חבל שאי אפשר לצרף תמונות אבל משתדלים לתת להם והצוותים שם כולל המנכל עצמו נכנס למחלקה ולראות בעצמו מה ואיך ניתן לעזור
אחד שיודע21.10.20
58
ההגנה הכי טובה זה התקפה - בעלזערס תאכלו מה שבישלתם
שמחה21.10.20
אולי עצבות, אולי מחה תמחה.. בכל מקרה, זה פשוט הגנה עליך ועל ההורים שלך, מנסים לעזור ואתה עם קנאה מטורפת פוגע בעצמך!!!
שמך לא שמחה!22.10.20
57
יש לי שכן מרמת שלמה שאושפז בלניאדו ושוחרר ברוך השם ועוד רבים כמותו. להאשים את הרופאים זאת חוצפה בזמן שהרבי בעצמו טופל על ידי אולם רופאים לפני חודשיים
שכני 21.10.20
התסכול של החולים זה מזעזע!!!!
כשתהיה שם תבין!22.10.20
56
בעעעעלז מוזמנים להקים בית חולים ורופאים בעעעעלזים ואחיות בעעעלזיות ואחים בעעעלזים ... כל זמן שהם רק מברברים ואוכלים קיגעעעל עם קורונה , שיסתמו את פיהם בקיעגל ושלא יאשימו .
בבקשה21.10.20
אגב יש להם כבר בסתר ואכן הצילו הרבה
מנחם22.10.20
רואים שאתה סובל, לדעתי בהחלט קורונה יכולה לגרום פיגור. אתה אחד הראיות לכך. אגב, בעלז הקימו ארגוני רפואה, יותר שנים ממה שאתה חי והם עזרו ליותר אנשים ממה שאתה חושב. קצת כבוד לקהילה מכובדת
רפואה שלמה22.10.20
55
אז למה אתם ובראשכם האדמור שלכם גורמים לאנשים חפים מפשע להגיע לבתי החולים שירצחו אותם שם?
לבעלזים21.10.20
כבר אמר ר' חיים שמואלביץ זצללה"ה שהכי קשה לאדם זה להודות שטעה. ואולם עוד לבוא ולהאשים אחרים במה שהוא אחראי לכך במישרין ובעקיפין, זה כבר חידוש נפלא שלא בא כבושם הזה. חבל על השפיכות דמים. חבל על החילול השם. וחבל על ביטול התורה דרבים. אף אחד לא הצליח להסביר עדיין מה כל כך קשה לעטות מסיכה לשמור על מרחק
קצת ענווה21.10.20
זה לא עניין של קשה או קל. אנישם שלא עוטים מסכה עושים זאת מתוך הבנה וידיעה שהדבר הזה פוגע בבריאותם. ונשמרתם לנפשותיכם, מוכר?
אמת21.10.20
בבקשה!!!! תראו מה כתוב בתורתנו הקדושה!! אל תדבר נגד אחד מגדולי הדור הרבי מבעלזא!!! ויהיו מלעבים במלאכי האלהים ובוזים דבריו ומתעתעים בנבאיו עד עלות חמת ה' בעמו "עד לאין מרפא": (דברי הימים ב פרק לו פסוק טז)
AMI21.10.20
54
הם כתבו סוף סוף את מה שיש בלב לכולנו להגיד!
אני21.10.20
53
הכתבה לא הזויה. המציאות בשטח היא הזויה. להזהיר גדולים על הקטנים - לא להתפנות לבית חולים בשום אופן. רק במצב של אירוע לבבי ה"י.
יהודי21.10.20
52
אה!! עכשיו הבנתי! הקורונה בכלל לא מסוכנת, פשוט כל הרופאים בעולם התאחדו כדי לרצוח אנשים בלי שום סיבה! איך לא חשבנו על זה קודם... וברצינות, הציבור החרדי כולו עוד ישלם על ההתנהלות המופקרת של אנשי בעלזא, לפחות נדע את מי להאשים כשבבחירות בעוד כמה חודשים שונאי היהדות ינצחו כשבראשם יאיר לפיד. שנאת החרדים ה
אדם שפוי25.10.20
51
שמישהו נפטר כולם אשמים האשה הרופא בית החולים רק לא מלאך המוות טראמפ אמר כבר יש בוס לעולם תיכנסו לביה'כנ ותתפללו חזק והכל ייגמר
יואלי22.10.20
50
ואם המצב בבית חולים כל כך גרוע אז למה בבעלזא לא נזהרים ומדביקים אנשים שיהיו חולים ויצטרכו להגיע לבית חולים? שבעלז יבינו שלא רק הממשלה כועסת עליהם אבל השכנים בשכונות לידם - כי הם גרמו להדבקה המונית ופשוט לא אכפת להם. מה זה יעזור להם להראות את המכשול של הבתי חולים - זה לא מצדיק אותם.
למה?22.10.20
49
כל ח"כ בעל מצפון, נשמה יהודית ויראת שמים שיעזוב את תפקידו מיד פן יהפוך שותף לפשע נגד האנושות שממשלת ישראל כמו ממשלות אחרות בעולם מבצעת בימים אלו. ממשלת ישראל הפכה ליודנראט. זה ניסיון שאי אפשר לעמוד בו. זה גדול עליכם לגמרי. תברחו מה"תפקיד" כמו מאש. פשוט תעזבו הכל מיד. זה ניסיון מפלצתי. אף אחד מכם אינ
יעקב אהרן 22.10.20
48
אני פשוט לא יודע מה לענות לאנשים האלה. למה אתם באים בכלל לבית חולים רק שיגידו שהבית חולים הרג אותם. תשארו בבית ונראה עם מתים או לא .הכי קל להאשים אחרים . עם זה כ"כ נכון אז אתם לבד אשמים כי ידעתם שזה הולך לקרות .....
להבין22.10.20
47
מה יהיה עם בעלזא... מצד אחד .. מכחישי קורונה ללא מסכות ללא ריחוק ומצד שני יש קןרונה רק הורגים בבית.חולים ? תגידו יש שם איקיו למישהו?
מה יהיה22.10.20
46
צביעות ברשת: מעניין ש'יתד נאמן' הליטאי כתב על הנרצחים במחלקות הקורונה אף אחד לא צייץ. כעת שבעלזא שמים בכותרת הראשית עדויות שהובילו לרצח חולים מסיתים נגדם בחריפות
מנחם 21.10.20
45
וכבר אמר החכם: מי שחמאה מרוחה על ראשו אל יצא לשמש!!! אדרבה, תפרגנו לכולם בית חולים פרטי כמו לאדמורכם ולא ייאלצו לחסדי רופאים, כל עוד זה לא המצב, השתדלו לכל הפחות להפחית להם מעבודתם הקשה ואל תפיצו קורונה תחת כל עץ רענן!!!
צ'למער21.10.20
טיפש שכמותך. במקום להתייחס לטענות, אתה מדבר כמו תינוק.
ירושלים22.10.20
בבקשה!!!! תראו מה כתוב בתורתנו הקדושה!! אל תדבר נגד אחד מגדולי הדור הרבי מבעלזא!!! ויהיו מלעבים במלאכי האלהים ובוזים דבריו ומתעתעים בנבאיו עד עלות חמת ה' בעמו "עד לאין מרפא": (דברי הימים ב פרק לו פסוק טז)
AMI21.10.20
44
לא יאמן!!! מזעזע!!!
איש21.10.20
43
כמשב״ק של אחד מגדולי הדור שמגיעות אליו במשך חודשים מאות שאלות של מקרה קורונה, העיצה שלו היא אשפוז ביתי, לא להתאשפז בבתי החולים, סכנת נפשות !!! כ״כ רוב רובם של החולים הקפידו על מסכה מאוד. אולי צריך להחליף מסכה כל שעה, או להפסיק עם המסכה בכלל, עוד עלול להתברר שאנו מזיקים לעצמינו?!
פיקוח נפש!21.10.20
אכן כך. המסכה מזיקה ומסוכנת הן מבחינה בריאותית והן מבחינה פסיכולוגית. עלינו להסיר אותה וללכת חשופי פנים, בצלם א-לוהים, כמו שבורא עולם ברא אותנו.
אמת21.10.20
צלם א-להים כולל את השכל האנושי, שאומר להזהר מקורונה ע''י מסכה מגוננת. מה לא ברור פה?
מד22.10.20
42
סבא שלי גם ממש נרצח גם קשרו לו את הידיים ההרגלים ואפילו הבית חולים מודה בזה וממש מזעזע מה ששמענו שעשו לו שמה נכנס בן אדם בריא לחלוטין ויצא לקבר ובבית חולים גם מעידים שלא היה תסמיני קורונה אם אם מקחישים למה לא נותנים להכנס מתי שרוצים ושהוא דיבר לא הסכימו להכנס לראות אותו למה
פלוני21.10.20
41
במקום שיש חילול ה' אין חולקין כבוד וכו'. אין נימוק נורמלי שלא לעטות מסיכה. רק אולי עצלות או קמצנות. ראיתי נימוק מגוחך שהאדם נולד בלי מסיכה וכו', הוא גם לא נולד מהול ולא נולד לבוש בטלית קטן. אין מומחה או רופא שלא אומר שהדבר ממעיט הדבקה. גם רבי עקיבא איגר והמשנה ברורה כתבו כן, ואף אחד בדורנו אינו יכו
מרדכי פעלץ22.10.20
אל תדבר נגד אחד מגדולי הדור הרבי מבעלזא!!! ויהיו מלעבים במלאכי האלהים ובוזים דבריו ומתעתעים בנבאיו עד עלות חמת ה' בעמו "עד לאין מרפא": (דברי הימים ב פרק לו פסוק טז)
AMI22.10.20
העניין הוא שהוא לא נביא
בעלזער23.10.20
א. אכן לא אומר ח"ו שהוא נביא, כי כידוע בעו"ה פסקה נבואה מישראל. ב. לא לא אמר ח"ו שאסור לעטות מסכה. זה רק השערה של אנשים עצלים. ג. במקום שיש חילול ה' וכו'.
שלום23.10.20
40
הפלס עושה את זה יותר טוב. אני מעביר את המנוי שלי מהמחנה להפלס או להעדה
בעלזער22.10.20
39
א. האדמו"ר מתייעץ עם רופאים ועם מיילעך פירר. ולא סתם הוא לא מדבר על הקורנה מפני שהוא יודע את האמת!!!! ג.הגאב"ד הרב טוביה וייס שליט"א אושפז במחלקת קורונה בהדסה עין כרם בגל הראשון. מה שקרה שם הוסתר על ידי המשפחה עד לימים האחרונים וכעת זה התפרסם בציבור. יום אחד במהלך האשפוז, בני המשפחה קיבלו טלפון מ
מרדכי 122.10.20
האדמו"ר אף פעם לא אמר ללכת בלי מסכות ומיילעך פירר סובר שעדיף להדבק בקיץ והוא מפחד להגיד את זה!!!!!
תפסקו עם השקרים22.10.20
נראה לי, אם תוסיף עוד 20 סימני קריאה זה יהיה יותר אמיתי.
בעלזער23.10.20
לא קראתי את כל התגובה הטפשית, נעצרתי בשורה הראשונה. מיילך פירר באש ובמים נגד השיטה הקדושה של אי חבישת המסכה, נכחתי באירוע שהוא הותקף על כך מילולית על ידי הסיקריקים של בעלזא. האדמור מבעלזא הודה בתוירה הלא מיושבת שלא התייעץ ולא מתכוון להתייעץ עם אף אחד.
בעלזער22.10.20
כולם יודעים את האמת מה הרב פירר חושב רק שמפחד מכל ה..........
בעלזער ????22.10.20
אתה לא יודע מהי דעת הרב פירר זה ברור. אני לא מכיר את מיילך פירר כפחדן.
בעלזער23.10.20
כעין זה קרה בבתי חולים בניו יורק, רצה פשוטו כמשמעו. משרד הבריאות של מדינת ניו יורק שיקרו כל הזמן. רציחה המונית גירסה 2021.... עת צרה הוא ליעקב
תושב ניו יורק07.02.21
38
אין בעיה לטפל בבעיות, אבל שיטפלו גם בעצמם
שירי22.10.20
37
כנראה שכל אלו שכתבו לטובת הכתבה הם בעלזרים אבל המון העם מאד כועס על בעלז - הם גרמו לציבור החרדי הרבה צרות אנשים מאד מאוכזבים מהם - ושלחו הרבה אנשים לבית חולים לא שמרו על הכללים , אז מהה אם מצאו פגם של אחר??? זה מצדיק אותם????
מבולבלים22.10.20
ממש לא אני לא בעלזזזאר הרבה אנשים שלא מטופשים שהולכים אחרי הזרם מבינים עניין אני מכיר המון כאלו
אלי22.10.20
זה לא המון העם שזועם, זה "המן האגגי" שעינו צרה בחרדים, כל "הזועמים" הם חרדקים שפלים, אנשים בלי אייקיו, ובלי שכל, ובנוסף הם אוהבי חילונים וכל דבר שהפוך מקדושה, והם לא מבינים מה זה יהדות, ותורה, וגדול הדור רבי חיים, וגם לא מבינים מה זה ונשמרתם, זה לא אומר להסתגר לכמה שנים, לא להתפלל במניין, לא לפתו
שור אדום זועם22.10.20
אבל למה בלי מסכות ובלי מסכות ברחוב אפילו השתדלות מינימלית הם לא עושים הם בעצמם שלחו כל כך הרבה לבתי חולים עוד מהגל הראשון הפגינו ואמרו אין קורונה מסכה זה רק בשביל פורים הגזרה הרוחני זה איום ונורא אבל אי אפשר להגיד שלא נעשה השתדלות לשמור גם על הגוף!!!
מבולבלים22.10.20
רוב הרופאים גם אומרים שבחוץ אין צורך במסכות
אלי22.10.20
36
בעלזא= חסידים שויטים! מעניין מה חושב הרב אלימלך פירר על כל מה שקורה בחצר של הרב׳ה שלו... הרב פירר בדר״כ אומר דברים נכוחים. מעניין שבהתחלה הוא דרש מכולם להישמר מהנגיף כי הוא מאוד מדבק והורג ומאז שבבעלזא החליטו שלא מעניין אותם ההנחיות ועושים דין לעצמם הרב פירר שותק.... מישהו בעיתונות יכול לשאול אותו?
כהן22.10.20
35
אומן שונא בני אומנתו הם רוצחים (עם הסבר של ראשי הכוללים) זקנים עם נערים וצועקים על רוצחים אחרים
עין תחת עין22.10.20
34
גם אם זה נכון זה עוד סיבה למה צריך להיזהר מהקורונה שהזקנים לא יבואו למצב הזה
אור22.10.20
33
לכל המשמיצים הרי זה עידן ועידנים שאתם ממתינים לשעת כושר זו להתנפל על בעלזא זה מובן לנו וזה טבעי שנאת עמי הארץ לת"ח עד כאן הכל בסדר, אך מעבר לכל ההשמצות שכבר נכתבו ועוד ייכתבו בהתאם להתפתחויות יש לכם במה להכחיש את העובדות הנכונות יש לכם נתונים אחרים אדרבא תביאו אותם ונתווכח מעבר לשיח השנאה
מנחם 21.10.20
32
מורגש שח"כ ברוכי לא איבד את אביו בבי"ח בזמן הקורונה.אבי ז"ל נכנס לבי"ח ונפטר שם.משהו קטן אספר.שעתיים אחרי שהוא נכנס למחלקה יצאה הפרופסור לבשר לי בשורה חגיגית.ואלו המילים .אביך ימות בעוד שעה.תסבירו לי מאיפה היא ידעה.הרי החולים נשארים זרוקים 10 שעות לפני שבודקים אותם.כדאי שח"כ ברוכי יפנים שקרא שינוי ד
חיים21.10.20
31
בבקשה נא להביא את הכתבה במלואה!
יהודי21.10.20
30
חברים יקרים, הסיפורים המזעזעים שיוצאים מהמחלקות בלתי נתפסים אין קשר לצוותות שעושים עבודה קשה מאוד. אבל תכלס המצב מחריד ושומר נפשו ירחק מבית חולים וכ"ש קורונה זה כמעט מוות בטוח למבוגרים!!!
צודקים לגמרי21.10.20
29
כן צודקים בהחלט,אבי זצ"ל מנהל המחלקה משך אותו שהוא היה במצב קל למחלקה הקשה,למה שאלנו? הוא אמר שהוא עבר התקך לב לפני 4 שנים. אז מה בגלל זה הוא חייב לראות את כל עשרות האנשים המונשמים והמורדמים? באותו רגע הוא קרס. ב.עשו לו חור בגרון אחרי יומיים .למה? הייתם יכולים לחכות שבועיים ,אחר שבוע ניסו להעיר אות
ישראל21.10.20
28
ללא קשר ללבישת המסכה ישנם הרבה סיפורים מאומתים על קיצור חיי חולי קורונה בבתי חולים מסוימים ועל כאלו שנפטרו מסיבות שונות רק לא קורונה ובתעודת הפטירה כתוב קורונה וד"ל
ביתר עילית22.10.20
שטויות במיץ חצילים
בעלזער23.10.20
27
צביעות ברשת: מעניין ש'יתד נאמן' הליטאי כתב על הנרצחים במחלקות הקורונה אף אחד לא צייץ. כעת שבעלזא שמים בכותרת הראשית עדויות שהובילו לרצח חולים מסיתים נגדם בחריפות
משה22.10.20
כשהם מזלזלים ורק מראים את החסרון של השני זה מקומם אם בתחילת הדרך הבתי חולים לא ידעו בדיוק איך לטפל ומאד פחדו מלהדבק וכו' וכו' אז כנראה לא תפקדו כמו שצריך אבל לא הוציאו כרוז לכל העובדים תזניחו את החולים ותתנו להם למות אבל זה מה שבעלז עושים - הם אומרים לא להשמע להנחיות אל תשימו מסכות !!! אין צו
הם האשמים22.10.20
26
אולי מכיוון שכל כך הרבה חסידי בעלזא חלו ושרדו, יתכבדו להתנדב במחלקות קורונה כדי לסעוד את החולים המבודדים, וכך ישלמו את חובם לחברה וימנעו את רצח החולים על ידי הצוות הרפואי קשוח הלב. כותרת העיתון היא לא רק איוולת, היא רשעות של הקוזק הנגזל. ללכת בלי מסכות זה רצח, להתקהל בטישים וחתונות זה רצח, לא לשמו
רונה22.10.20
חוץ מזה שזה לא רק רע זו שחיתות כמעט שאין דומה לה ואכזריות
אחד שמודאג וכואב לו22.10.20
25
קודם שהציבור הבעלזאעי יוציא מקרבו רופאים ואחיות ברמה הגיונית ביחס לכמותו ואחר כך יתלונן. אני כבר לא מדבר על ההפקרות בנושא הקורונה. דמעות תנין, לא יודע מי הכתב האומלל שכתב את זה
חסיד שוטה22.10.20
24
האמת כואבת!!! בתי החולים אכן רוצחים אנשים. המדינה מנסה להשתיק את זה כמו עם יהודי תימן. כן, אנחנו בשנת 2020 אבל בתי החולים מתנהלים כאן כמו לפני 500 שנה. גם האלמנה של אוברלנדר אמרה שהוא התלונן על צמא- ללא מענה!!! ביקש סיר- ג"כ ללא מענה ועוד ועוד. שמעתי כמה וכמה סיפורים. הם אכן נפטרים מרעב, צמא, בדיד
א22.10.20
23
שזה מובא דווקא בעיתון של בעלזא וכחלק מכל ההתעקשות החולנית שלהם עם הקורונה זה מעורר גועל
אור22.10.20
22
למרות הכעס הגדול בציבור שלנו על התנהגותם של בעלזא, בהנחיית הרבי הקדוש, הרי כל הטענות שעלו בכתבה במחנה החרדי, מובאות כבר זמן רב, עם עשרות עובדות וציטוטים, בהרבה מקומות. בפורום אוצר החמה הובאו מקרים רבים כאלה אך הנהלת הפורום מחקה את כל האשכולות בנושא, מפני שלא עסקו בחומר תורני אלא עובדתי.
מישה21.10.20
21
מי שרוצה למות עדיף לו ללכת לבית המדרש של בעלזא, שם מתים מהר יותר....
רוציםלמות?;21.10.20
כמה אחוזים משם מתו... נא לבדוק לפני הטחת האשמות כוזבות. שיהיה לך בהצלחה
לבדוק נתונים!22.10.20
20
הכתבה דוקא משקפת את האמת שנעשה.
דוד21.10.20
19
ככה זה במגיפה! בתי חולים קורסים! חולים מתים גם מרעב ומצמא כמו במגיפה! אמרו לכם שזו מגיפה והתעלמתם!
זו מגיפה21.10.20
איזה קורסים ואיזה בתיך.. תבדוק קצת לפני שאתה כותב. שמעתי עדות מבחור שנפל בטעות למחלקת קורונה בגל כבים, המחלרה היתה ריק כמעט (התחננו בו שיישאר) ותוך כדי הוא שומע בתקשורת שמנהל הבית חולים מתראיין שקורסים מעומס, וזה שקר וכזב, לא זו הסיבה, המחלקה היתה ריק 1. מורדם ומונשם ועוד כמה שמצבם די טוב. מצאו גל ע
בדקת?22.10.20
מגפה של טימטום הדעת ושליטה. בקיצור - סדר עולמי חדש.
אמת21.10.20
18
ובגלל הטענה הזאת גם לו היה נכון בבלזא רוצחים את הציבור החרדי ומדביקים אותם כדי שיפלו בידי רופאים גאוותנים ועמוסים תתביישו לכם אין שום הגיון לבצע רצח או/ו הדבקה מכוונת גם אם יש לכם הטענות הכי צודקות בעולם במיוחד שנפלו בגלל שאתם הדבקתם והדביקו אחרים מי שמדביק הוא רוצח בפטנציה, גם אם הוא לובש גרביים
שמויגר21.10.20
17
כאשר רבים מתלוננים נגד הטיפול בבתי החולים ולא נגד הסיבות שגרמו למחלתם זה סימן שהבינה ניטלה. החיים כבויים. ומי שמקבל את הטיפולים של vip הם לא החסידים. דה נארע חסידים.
מתי22.10.20
16
ליאיר שרקי הפרענק'לה הקטן חיית מחמד ומושקה של הפריץ מהתקשורת כנראה שכואב לך על היחס המוצדק שקבלת בבעלזא כאשר באת לטנף ולזכות בדקת תהילה אצל אנשי החצר של הפריץ שלך , אנו מבינים ללבך לא נראה שיש לך את איקיו להתגבר על מחלתך, רפואה שלימה תינוק שלי
מנחם 22.10.20
גזען מגעיל וטיפש
מנוחה22.10.20
שרקי הוא טיפה יותר אינטלגנט ואלגנטי ממך אז אם הוא פראענק מה אתה תאמר ? הוא עושה עבודה מקצועית ואובייקטיבית זה שבבעלז ההשקפה עקומה כמו בהרבה חסידויות שעיוותו את השכל בסיסמאות (ברמה מסוימת זה אצל כל החרדים) זה בעיה שלהם.
אדם נורמלי22.10.20
הפוך, גוטה, הפוך. לא שרקי טוען, הוא לא טוען כלום. הוא רק נובח. מי שטוען הוא העיתון, עדויות, הוכחות, ולשרקי אין איך להתמודד עם אמת כואבת, שורפת והורגת!
יוניכהנא22.10.20
פששש... כותב כל כך לעניין, נראה לי אתה יכול להיות כתב 'המחנה', הם מחפשים כאלו...
בעלזער23.10.20
כמה טיפוסי. כאשר אין תשובות אמיתיות לטענותיו של יאיר , אתה מכפיש אותו באופן אישי.
שירי22.10.20
15
ההגנה הטובה היא התקפה! כיון שהעולם מכנה את בעלז רוצחים ובצדק, לכן הם מאשימים אחרים ברצח. בבעלז אין רבנים, אין פוסקים, אין גדולי ישראל, יש רק...!
נחמיה22.10.20
נכון יש רק דעת קדשו של כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א וגאים בזה
מנחם22.10.20
גאים בדעה שגובשה עוד בפורים כשהרופאים לא ידעו כלום (לפי דעתם ודאי) ללא התייעצות עם רבנים אחרים וללא שום סמכות ואחריות. בדיני נפשות לא פוסקים לבד, רק נביא יכול לפסוק לבד במילי דעלמא ובמילי דאורייתא צריך בית דין. אין מקור שצריך אמונה עיוורת במישהו שלא מסוגל להסביר את דעתו. וממה נפשך, אם הוא מסתובב בשמ
בעלזער23.10.20
14
למגיב ב31, ה' גם ברא אותך בלי בגדים, אולי תתחיל להסתובב בלי בגדים... ללבוש מסיכה לא סותר את הצלם אלוקים שלך, אם כבר זה רק מחזק אותו, כי זה מראה שאתה משתמש בשכל שה' חנן אותך.
יהודי22.10.20
13
זה מה שעשו בתל השומר הרשעים ארורים לרב יגאל גרמה לא הביאו לו לאכול ולשתות אין יחס בדידות לא מאמינים לחולה את הבטריה בטלפון לדבר עם משפחתו רשעים!!! מצווה להפיץ מלל זה
יניב22.10.20
12
מי שאוהב ילדיו ואשתו והוריו יזהר להדבק ישים מסיכה וכך הוא ומשפחתו לא יגיעו לבית חולים בעזרת השם. זכות היא לקיים מצווה יחידה שכתוב מאוד
יעקב22.10.20
11
זה בדיוק מה שעשו ל3 אנשים שאני מכירה קרוב, סבתא שלי היתה מאושפזת חודש וחצי ותא התייחסו אליה , כלום!!!!, לא זזה מהמיטה חודש וחצי- ומה ניהיה- האישה היום לא יכולה להזיז אצבע וכרגע עוברת שיקום כואב ומפרך, חוסר יחס משווע הולך שמה במחלקת קוקונה, כך גם ר' הערשל הלוי זצ"ל הוא היה במצב קשה ולא נתנו לילדים של
אני21.10.20
10
ללכת בלי מסכה ליד חפים מפשע שהולכים עם מסיכות ונזהרים לא להידבק מהרוק של האדם לצידם - זה רצח!!!
אייזיק21.10.20
ללכת לבדיקת קורונה = זה רצח
לעמיל22.10.20
תקשיב לנתונים - למעלה מ-70% החולים הקפידו על מסכה! משרד הבריאות העולמי טוען שמסכה יעילה לשעה שעתיים, או עד שנגעת בהם. יתכן שמסכות הם מדגרות קורונה!
לא הנחש ממית...21.10.20
הרוצחים הם אנשים שקוראים לחשופי הפנים הנורמטיביים, הפועלים כרצון הבורא - לשמור על בריאותם ולנשום אוויר צח ולא אוויר מלא בחיידקים, פיטריות ושאר זוהמה... מעניין ש - 60% בערך מחולי הקורונה עטו מסכה ושמרו על ריחוק...
הפוך גוטה הפוך21.10.20
9
אבי אבות הרוצחים, הגורמים הראשיים לתחלואה, מתלונים שרוצחים אותם! יש לכם את זה ביותר מצחיק?!
חה חה 21.10.20
היות ואתה מתיימר לדעת מי גורם לתחלואה, והיות ואתה יודע את מי הבורא כתב לחיים או למוות, יש לנו את זה ביותר מצחיק. כשאתה וכל משפחתך תסבלו בבית חולים, תרוץ שפוף על הברכיים לבקש סליחה....
חה חה 22.10.20
8
אנשים מתים מחיבור מיותר למכונות ההנשמה ולא מהקורונה
רביעי21.10.20
7
ישראלים לא מתים מהפגזות ורקטות אלא מתים בבתי החולים שם רוצחים אותם. אם לא היו מתפנים לבית החולים אף אחד לא היה מת
החמאס יצאו בהאשמות שהצוותים הרפואים רוצח21.10.20
6
בעלזא צודקים מאה אחוז אם במקום לאכוף את הכללים היו עושים משהו למען התנאים בבתי חולים בעזרת ה' התמותה מהקורונה היתה יורדת לגמריי
נקודה21.10.20
אם במקום לזלזל היו עושים לשמור ובמקביל להטיב את התנאים לאלה שלא הצליחו לשמור היו מתקבל על הדעת והיו להם מספיק להתחיל להתנדב במחלוקות הקורונה שלא יאפשר מצבים כאלה אם הם נכונים רצחו אנשים בזלזול אחרים למדו מהם התנדבו רק במשימה אחד של הצלת כבוד בית בלזא ועכשיו זורקים רפש ובוץ על מעללי ההדבקה ההמונית שג
shmoyger21.10.20
אין עומס. זה שקר וכזב של בתי החולים. שבוע שעבר נפטר אחד שנכנס לבית חולים. המחלקה היתה כמעט ריקה. הוא פשוט לא הועבר למחלקה כי יצא חיובי למען הזם ועכשיו זה פורצדורה שלימה. אחרי כמה שעות הוא נפטר. והיה רחוק מאוד מלמות, לטענת המשפחה. תמשיך להאמין............
בני22.10.20
5
את הטענות האלו כבר שמעתי ממשפחות באמריקה ואירופה זה מצב קשה מאוד והפחד הוא גדול אולי בבתי החולים כמו מעני הישוע ולנידו המצב יותר טוב לא סתם מספר המתים בחודש עכשיו הוא עצום עשירים גדולים באו במטוסים פרטיים לקבל רפואה בלנידו
בינה21.10.20
4
שקר וכזב בתי חולים בארץ 10 מתייחסים לכל חולה יפה ולא מחסירים לו כלום. הייתי תובע הזבלים הללו
ללא שם21.10.20
חי בסרט
לצערי21.10.20
אתה תמים
איש21.10.20
3
הרבי שלהם לא ראה ברוח קודשו שהצוות הרפואי יהרוג אותם במחלקות הקורונה? בדיוק בשל כך היה נכון שלא יעשו חתונות גדולות ולא יידבקו.... שלא יגיעו חלילה לידיהם הרוצחות של הציונים.... לא להאמין כמה פיגור יש במגזר החרדי. תתפקחו ואל תבזו את הקב"ה. ונשמרתם מאוד לנפשותיכם בלי פלפולים. אם קשה כך ללמוד תורה תרימ
לא מבין21.10.20
בבקשה!!!! תראו מה כתוב בתורתנו הקדושה!! אל תדבר נגד אחד מגדולי הדור הרבי מבעלזא!!! ויהיו מלעבים במלאכי האלהים ובוזים דבריו ומתעתעים בנבאיו עד עלות חמת ה' בעמו "עד לאין מרפא": (דברי הימים ב פרק לו פסוק טז)
AMI21.10.20
2
מה זה קשור זה נבילה וזה טרפה ודי למיבין
הישיבישער21.10.20
1
הרב יצחק לנדאו נרצח בגלל שנתקו את החמצן כדי להכין את החדר לפלסטנאי ואת זה לא תשמעו מיאיר שרקי!!!
תפסקו להאמין22.10.20
אח" רצחו את הפלסטינאי כדי לפנות את החדר לאיזה נוצרי, ואח"כ לצפון קוריאני. בקיצור השכל הלך. העיקר להצדיק את השיטה הקדושה.
בעלזער23.10.20
אולי גם יעניין אותך
חסידים ואנ"ש

מאפיית מצות בקוממיות ועד ביזת הים וחלוקת מצה בקרית גת 

חיים רוזנבוים | 09:57

כהלכתו ככל משפטו • תיעוד

מים שלנו, הלל וסעודת הבעש"ט | חג הפסח בסקווירא ב"פ

חיים רוזנבוים | 09:55

בן שמונת ימים 

לְתוֹרָה וּלְחֻפָּה וּלְמִצְוֹת: שמחת הברית לנכד האדמורי"ם בב"ב 

חיים רוזנבוים | 09:54

כי הנה המלכים

הגיסים האדמו"רים מויז'ניץ ובעלזא נפגשו באיסרו חג | תיעוד

חיים רוזנבוים | 01.05.24

מגודלים בנעוריהם

ילדי ירושלים התאספו יחדיו ברחובה של עיר | תיעוד מיוחד

חיים רוזנבוים | 01.05.24
ש

לשמוע ללמוד ו.. להצליח:

 משכפלים הצלחות; ככה גם אתה תהיה טוען רבני >>

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

חג המצות לה'

למי המשפיע רבי אלימלך בידרמן מכר את החמץ?

חיים רוזנבוים | 01.05.24

עוגות מצה

האדמו"ר סחב את דליי המים עד למאפיית מצות | תיעוד 

חיים רוזנבוים | 01.05.24

פירותך מתוקים

צילך נאה | ברכת האילנות בחצה"ק נדבורנה באניא 

חיים רוזנבוים | 01.05.24

ברכת מועדיך

חג הפסח בחצר הקודש בוטשאן | תיעוד

חיים רוזנבוים | 01.05.24
ש

מוצף בפניות

התעוררות עצומה למצוות תפילין בכל חלקי העם

אסף מגידו | מקודם

גלריה מסכמת

משאיבת 'מים שלנו' ועד הקבל פני רבו - סיקור נרחב מחג הפסח בחצה"ק ויזניץ

חיים רוזנבוים | 30.04.24

צפו בתיעוד

"בזכות ספירת העומר"; כך נעלו בקאסוב ויזניץ את חג הפסח

חיים רוזנבוים | 30.04.24

גלריית תמונות

האדמו"ר חילק שיירי מצה לחסידים; טיש נעילת החג בלעלוב

חיים רוזנבוים | 30.04.24

צפו בגלריה

מן הפסחים: כך נראה טיש נעילת החג בחצר דזיקוב ויזניץ

חיים רוזנבוים | 30.04.24
ש

השקעה בטוחה ויציבה

נדל"ן מניב בשליש מחיר? הכירו את ההשקעה החכמה בפתח תקווה

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

גלריה מסכמת 

"ופסחתי עליכם" | כך נראה חג הפסח בצל האדמו"ר מצאנז 

חיים רוזנבוים | 30.04.24

אלה ברכב ואלה בסוסים

הקנאים רוצים לחזור לעידן 'סוס ועגלה'? | תיעוד מהמחאה

חיים רוזנבוים | 30.04.24

קיים את הילד הזה 

בן שמונת ימים | בערב החג: ברית בחצרות האדמו"רים

חיים רוזנבוים | 30.04.24