כיכר השבת

החתונה שעוררה מחלוקת

"היכן נשמעה רשעות שכזאת?" • סערה בחצרות סערט ויז'ניץ - ויז'ניץ

שבוע לאחר חתונת נכדתם המשותפת של האדמו"ר מסערט ויז'ניץ והאדמור מויז'ניץ (מרכז) - המחלוקת בשיאה | הבלגן שהחל עוד בחתונה ונמשך אל ימי השבע ברכות, הביא את האדמו"ר מסערט ויז'ניץ לצאת בדברים חריפים כנגד רודפי בנו | בחסידות ויז'ניץ הורו לחסידים שלא להגיב לדברים | הסיפור המלא (חסידים)

68
שאול כהנא | כיכר השבת | י"ח בכסלו | 12.12.22
האדמו"ר מויז'ניץ (מרכז) בלחיצת יד לאדמו"ר מסערט ויז'ניץ, בחתונה
האדמו"ר מויז'ניץ (מרכז) בלחיצת יד לאדמו"ר מסערט ויז'ניץ, בחתונה (צילום: שמואל שנקר)

סערה בחסידות סערט ויז'ניץ לאחר שהלילה הופצה הקלטה בקו הטלפוני של החסידות, ובה דברי מחאה קשים וחריפים של האדמו"ר, נגד אנשים בקהילת מחותנו - האדמו"ר מויז'ניץ (מרכז) אשר פעלו לטענתו בשבוע באחרון נגד בנו הרה"צ רבי יחיאל יהושע.

על מנת להבין את הנעשה בסערט ויז'ניץ, ראוי לציין כי מאז הכתרתו של הרבי הנוכחי ועלייתו לכס האדמו"רות, הפכו בניו הרה"צ רבי ברוך והרה"צ רבי יחיאל יהושע לדמויות החזקות והמשפיעות בבית הרבי. אחרים אף יאמרו כי השפעתו של הבן רבי יחיאל יהושע חזקה אפילו יותר מההשפעה של אחיו, ועל כן, נוצרה מתיחות פנימית בין השניים מאחורי הקלעים, מתיחות שאף גררה לתוכה את הרבנית מסערט ויז'ניץ.

האדמו"רים מויז'ניץ ומסערט ויז'ניץ במעמד החופה (צילום: שמואל שנקר)

כך או כך, לפני כשבוע התקיימה שמחת החתונה לבתו של האח הרה"צ רבי ברוך שהוא כידוע חתנו של האדמו"ר מויז'ניץ, שמחה שבה השתתפו כמובן חסידי סערט ויז'ניץ וויז'ניץ, בשל היות האדמו"רים שלהם סב הכלה.

לא ברור מדוע, אך המתיחות בין החצרות הלכה והתגברה, כאשר נראה כי הסיבה המרכזית היא חוסר כיבוד וזלזול מצד הצדדים, האחד כלפי השני. כבר בחתונה עצמה בתחילת מעמד החופה, בעת שמקהלת חסידי ויז'ניץ שרו ניגון התעוררות, הוחלט לפתע בסערט ויז'ניץ להפסיק את השירה ולהזמין את הרבי לסדר קידושין, זאת ללא הסבר ובניגוד לנעשה בדרך כלל, מה שגרם לחסידי ויז'ניץ להרגיש פגיעה בכבודם.

בתיעוד חלקי ממעמד החופה, נשמע מנחה המעמד מזמין את הרבי לסדר קידושין על אף שאחזו באמצע הניגון, כאשר מצד שני למרות ההכרזה, ולמרות שהאדמו"ר נעמד במרכז החופה כדי להתחיל בברכה, המשיכו חברי המקהלה לשיר, עד אשר הם נקראו שוב להפסיק בזה הלשון: "תפסיקו לשיר, תפסיקו לשיר".

רגעי הדרמה בחופה - בוי'ניץ מנגנים, הרבי מערט ויז'ניץ מתחיל לקדש (צילום: לפי סעיף 27א)

לאחר מכן דווח על תגרה בין חסידים שהיו מעורבים באיומים ואף בגרימת נזק לרכבים של חסידי ויז'ניץ במהלך החתונה, לצד השמצות והאשמות הדדיות שנמשכו במהלך ימי השבע ברכות, כאשר בשמחה המרכזית שערך הסבא הרבי מויז'ניץ בהיכל בית המדרש ברחוב שלמה המלך בבני ברק, בלטה במיוחד היעדרותו של הסבא האדמו"ר מסערט ויז'ניץ.

באותו לילה, בשעה מאוחרת, התעוררו חלק מבני משפחת בית הרבי מסערט ויז'ניץ שהופתעו לגלות כוחות הצלה וכיבוי אש שהוזעקו לביתם בטענה כי שריפה משתוללת במקום - שריפה שכמובן לא פרצה כלל, הם כמובן האשימו בזה את חסידי ויז'ניץ במעשה כנקמה על אי השתתפותו של הרבי בשמחה הגדולה.

האדמו"רים מויז'ניץ ומסערט ויז'ניץ במעמד החופה (צילום: שמואל שנקר)

כאמור, לאחר מה שקרה יצא אמש האדמו"ר מסערט ויז'ניץ בחריפות נגד המעשים אותם הוא גינה בחריפות בהקלטה בת 15 דקות. "אני לא אוהב לדבר, אבל כאן אין ברירה", אמר הרבי. "אנשים כאן התנהגו ברשעות ובטרור, תוך גרימת נזק לרכבים ועשיית שיחות טלפון, תוך הפחדת אנשם זקנים, טף ונשים באמצע הלילה. היכן נשמעה רשעות שכזאת שמתבצעת נגד הבנים והנכדים שלי?", תקף האדמו"ר.

מימין - הבן הרה"צ רבי יחיאל יהושע (צילום: מערכת 'קול ברמה')

הרבי המשיך ואמר: "זה כואב לנו הרבה יותר כשכולנו יודעים מהיכן כל זה מגיע, ומי אחראי על הפצת השקרים שנאמרים ע"י אנשים טיפשים שעוסקים בטרור ובלצער בני אדם, אוי להם ואי לנפשם מהעונש שיקבלו בשמים.

"אבל אנחנו לא ככה. לנו יש דרך של תורה ועבודת ה', תיקון המידות ועשיית טוב בדרך הבעש"ט הקדוש, וחלילה לנו מלהיות כמותם. אדם שעוסק בלצער אנשים הופך להיות מושחת. אדם שאומר לילד דברים שלא אמורים להיאמר, ואחרי זה הולך להתפלל, זו תפילה? זו תועבה! התפילה שלו לא מתקבלת, ושווה כקליפת השום גם אם הוא יתנועע חזק עד הריצפה".

האדמו"רים מויז'ניץ ומסערט ויז'ניץ בחתונה (צילום: שמואל שנקר)
(צילום: שמואל שנקר)

בהמשך דבריו הוסיף הרבי ואמר: "אני לא רוצה שבישיבות ובכוללים שלי ידברו על הנושא. התפקיד שלנו זה לעסוק בתורה ובאהבת ישראל ולא באנשים שפלים שרודפים את בני רבי יחיאל יהושע, תוך הפצת שקרים ומעשים שכלל לא קשורים אליו, ברשעות נוראה ובמחשבה אחת ויחידה, כיצד ניתן עוד להרע לו.

"הפצת השקרים עליו ועלינו הוא לא דבר חדש. זה כבר קרה בחתונה שהתקיימה לפני שלוש שנים, וזה קורה גם כעת ובתקופה האחרונה. הם מפיצים סיבות מדוע לא השתתפתי בשמחת השבע ברכות, ואני אומר טוב שלא נסעתי - כמה שפחות להיות איתם - יותר טוב. אני מקבל עליי באהבה את הצער וממשיך לשתוק אל אף הניסיונות להשמיץ את בני.

"בני רבי יחיאל יהושע הוא נפש יקרה מאד מאד, הוא אדם ישר וירא שמים, בעל חסד בכל לבו ונפשו, וזה כנראה לצנינים בעיניהם שיש לנו אדם חשוב ומוערך כמוהו. שתקתי עד עכשיו, אבל אני מרגיש שאני לא יכול לשתוק יותר, משום שכל אחד יחשוב על בנו אהובו שעובר דברים שכאלו, הוא נרדף ממש כבר כמה שנים, והם כמובן פועלים להציג אותו כרודף תוך הפצת שקרים".

לסיום ביקש הרבי כי אם מישהו יגיע וידבר רעה נגד בנו, על כולם למחות בדבריו ולומר לו "שקר, שקר, שקר".

האדמו"רים מויז'ניץ ומסערט ויז'ניץ במצווה טאנץ (צילום: שמואל שנקר)

"תנו לו כוחות, תכבדו אותו ותנו לו את הכוח לעמוד בפני הקזת דמו ברבים", ביקש האדמו"ר.

יצויין כי זמן קצר לאחר שההקלטה עלתה לקו הטלפוני, היא הוסרה, אך הספיקה להסעיר את החסידות. גורמים בסערט ויז'ניץ טענו כי הדברים כוונו כלפי מי שעושה טרור נגד בנו ולא נגד קהילת וי'ניץ מרכז.

במהלך הלילה יצאה הוראה במרכז חסידי ויז'ניץ לפיה: "בהוראת האדמו"ר חל איסור לענות או להתייחס לנושא, ובוודאי שלא לעשות שום מעשה בנדון".

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.
תוכן שאסור לפספס
68 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
46
אני בטוח שהסבא הישעות משה בשמיים מתמוגג מנחת לראות שהולכים בשיטה הקדושה שהוא לא מכיר...
חסיד נלהב14.12.22
45
כל "הצדיקים" למיניהם ,גן ילדים אחד גדול ! באיזה שטויות מתעסקים ! כבוד ועוד פעם כבוד .הבעיה שאין גננת שתרגיע אותם
משה12.12.22
האם אפשר לחיות בא"י בלי להיות מזוהה לאיזה חוג או חסידות
ישראל מאיר12.12.22
ממש לא
אלי 22.01.24
44
ואנחנו עוד מביאים להם קויטלעך ...חח אבסורד
אני12.12.22

הצגת כל התגובות

43
ציטוט: הוחלט לפתע בסערט ויז'ניץ להפסיק את השירה ולהזמין את הרבי לסדר קידושין, זאת ללא הסבר ובניגוד לנעשה בדרך כלל, מה שגרם לחסידי ויז'ניץ להרגיש פגיעה בכבודם. חי..... חי..... שרו את שיר ה"שווענצונעס" (וכולם מקבלים) נגד הסכם חתום שלא ישירו.
דניאל רייכנברג12.12.22
יישר כוח גדול שאתה מעדכן, מה שאתה מוסיף, משנה את כל התמונה, ועכשיו אני כבר מבין למה סערט ויזניץ הפסיקו את השירה הבזויה הזאת, וקראו לרבם לסדר קידושין. ובפרט שאתה מעדכן שכך סיכמו מראש עם חסידי מרכז, שלא ישירו את השוואנצנות.
געצל12.12.22
שרו בלי מילים....רק השיר
מנחם13.12.22
הוא שקרן שמנסה ללכלך על ויזניץ מרכז... אני הייתי שם והם לא שרו שום שוואנצונעס הם שרו את השיר הויזנצאי וכולם מקבלים עליהם עול מלכות שמים במילות התפילה... אל תקשיב לאף אחד כל זמן שהוא לא היה שם ובלי לברר את הנושא שכך היה ( אני הייתי שם...)
חסיד סערט ויזניץ13.12.22
תודה לכם חסידי ויזניץ (המזוייף) עכשיו כולם רואים מי אתם עסוקים בלעשות כתבות מלטפות ואח"כ להעפיל צוות בוטים כדי לעוות את המציאות, בקיצור "מאפייה" , שום כתבה ושום דבר לא תשנה את המציאות והעולם ישפוט
חסיד סערט אמיתי13.12.22
הופה הופהה אני הייתי שם ואכן היו אמורים לשיר רק את המנגינה אך הילדים מויזניץ מרכז ועוד הרבה מהחסידים שרו את שיר השוונצענועס
סערעטער13.12.22
זה לא נכון זה שיר עתיק ומרגש ששרים בויזניץ בכל החופות כבר מזמן הישועות משה ורק לאחרונה הם הלבושו על זה כמה מילים של שוואנצנות ולכן הם שרו את זה בלי המלים המטופשים ולכן נראה לי שויזניץ צדקים
שרוליק 13.12.22
אתה היית שם שאתה מדבר???! שרו וכולם מקבלים אם מילות התפילה(עליהם עול מלכות שמים...) ולא שום שוואנצונעס... דיי ללכלך בלי לדעת פרטים!!
ישראל ישראלי13.12.22
המהלה שרו את וכולם מקבלים אבל מה העוילם שרו אה!!!!
הייתי שם13.12.22
42
מצער
התפרן12.12.22
41
אשריכם ישראל
נתי12.12.22
40
סתם לשון הרע ורכילות. זה לא עוזר לשום אדם שנפגע. בבקשה, אל תסתכל בתגובות מתחתיי. אני מבקש את טובתך בלבד.
הייתי בחתונה ולא שמתי לב לכלום 13.12.22
39
וואלה איזה סרט ..ויזניץ
חיים12.12.22
38
החסידים המציאו לעצמם מלוכה, שיאכלו את הדייסה שבישלו.
מחלוקת בבית המלוכה12.12.22
37
שלא שם חלקינו כהם וגורלינו ככל המונם .
חבד12.12.22
36
הרי לשני האדמורים יש רוח הקודש יותר ממשה רבינו, שהרי משה חטא ונענש באי כניסתו לארץ ואדמו"ר אף פעם לא חוטא. אז איך יכול להיות שיש מחלוקת?
אני מבולבל 12.12.22
35
מתנהגים כעברינים זוטרים לא כמאפיה
יהושע בן הכהן12.12.22
34
כל זמן שהם לא מחסלים זה את זה בפצצות במכוניות ברחובה של עיר, כדרך משפחות הפשע שאינן צאצאי אדמור"ים או אייניקלאך, או כדרך הבידואים, אין עניין ציבורי בסיפורים הללו.
ז'וז'ו12.12.22
33
כך לנקות את חסידי מרכז (או כמו שאתם קוראים להם - חסידי ויזניץ) תמורת קצץ כסף? בדיוק איזה שיר התעוררות שורו כשהאדמו"ר מסערט הפסיקו אותם?
בני ברקי12.12.22
32
היכן ניתן לשמוע את ההקלטה, מדבריו של האדמור מסערט ויזניץ?
מישהו יודע?12.12.22
31
לכל המשמיצים והקנאים פה. הזהרו בגחלתם שלא תכוה. אין לנו עסק בנסתרות ואין לנו להתערב בגדולות ונפלאות בעסק צדיקים שרפי מעלה אשר בקוטן שכלתינו איננו יכולים להבין הגדלות שלהם ולמה זה נראה כמו שהם מריבים.
חסיד אמיתי12.12.22
חזק
שלום12.12.22
גם לאדמורים שלך אין עסק בנסתרות, ואפילו בנגלה לא בטוח שהם יודעים יותר מדי. ההערצה החסידית לאדמור מגוחכת וילדותית, ואינה יהודית כלל וכלל.
חנן. ב18.12.22
30
זו לא דרך התורה
גן ילדים12.12.22
29
זה הסיפור
ילדים קטנים12.12.22
28
העיקר השטריימל לפי כל הכללים
נפתלי12.12.22
27
רחמים על החתן והכלה שהיום הגדול שלהם הפך פוליטי והבעיר מחלוקת
הדס12.12.22
מגיל אפס הם ידעו שככה תראה החתונה שלהם...
ספרדי18.12.22
26
הכל בגלל שיטת הזנבות (שוואנצנות) הטיפשית, שזה גורם לחלק מחסידיו במיוחד הבחורים, להשתמש במידות רעות, ומשוחתות, והכל "לשם שמיים", בשביל כבוד רבם, לפני כמה שנים הם עשו וונדליזם בישיבת באבוב, וכן עוד כהנה.
באמת שנשתכחה דרכו האמיתית של הבעש"ט12.12.22
25
מישהו יכול להסביר למה התכוון האדמו"ר מסערט-ויז'ניץ כשאמר שכבר 3 שנים רודפים את הבן שלו? מה הסיפור? למה רודפים אותו?
אברהם הרש13.12.22
24
שכחו שם שני הצדדים למי אנחנו מתפללים ואת מי אנחנו עובדים...
עובדי ה'12.12.22
23
הגלות האיומה באירופה העבירה אותנו על דעתנו ועל דעת קוננו. האם לזה החסידות הצכווון הבעל שם טוב הקדוש? בוודאי שלא.
חרדי 12.12.22
22
ולאלו קוראים כבוד קדושת - איזה קדושה? ממש מודל לחיקוי בושה
מאיר12.12.22
21
ולאחר כל התירוצים.לוותר לוותר לוותר.גם אם אתה צודק במיליון אחוז מזה לעולם לא מפסידים
למרות הכל12.12.22
20
בהצלחה לכל הצדדים הכבוד קדושתיים
מישהו12.12.22
19
מה העניין לפרסם הנושא בלי ההקלטה? תשמעו את ההקלטה ותבינו שויזניץ כלל לא קשור, הוא מתלונן על כאב שיש לו על הפוליטיקה בסערט שמתמשך כבר מעל עשר שנים.
מה העניין לפרסמו בכיכר השבת12.12.22
18
אוהדי הפועל ויזניץ במשחק משותף
מול אוהדי מכבי סערט ויזניץ12.12.22
💚🤍
רק מכבי20.11.23
17
עכשיו זה חוזר לחיליש כמו בומרנג אחרי כל מה שהוא עשה לשפיטץ ולקוסוב ויזניץ שיחטוף עוד קצת זה לא יזיק
חסיד של שפיטץ 13.12.22
אמת ויציב. חיליש הוא שורש הבעיה. חבל להסיט את העניין לשיר כזה או אחר ששרו בחופה. ושהפסיקו אותו או לא הפסיקו אותו בזמן.
משה13.12.22
16
אני רוצה לראות שהאדמור מויזניץ מרכז, יעיז לדרוש שישירו בשבילו את שיר השוואנצנות אצל גיסו האדמור מבעלזא.. חח בעלזא כבר ידעו איך לטפל בו היטיב!
ממ12.12.22
איך אמר האדמו''ר מסטמר בבעלזא היו צועקים כהנים לצאת וחוץ מי זה כשהרבי במרכז באה לבעלזא הוא מגיע בלי בשר הוא מגיע לבד ובלי. מכ ,,,,,
דוד שרף13.12.22
ונניח שהוא יגיע לבעלזא עם 50 מחסידיו, מה יקרה??
ממ13.12.22
15
האמת? לא הבנתי. נראה כמו כיתת בנות שרבות כל היום
ליטאי12.12.22
14
כבר אמר החכם מכל אדם: "אויבי איש אנשי ביתו" הכל ברור לצערנו כך אנשים 'קרובים' מסיתים את מנהיגם וגורמים לו להיות ללעג ולקלס ולשיחה בפי הבריות אלו כלבי החצר הם אלו שישלמו את המחיר
מכיר מקרוב12.12.22
במחילה זה במיכה פרק ז פסוק ו/
ד ב15.12.22
13
לא להאמין שהעסקנים בחצרות החסידות שמים בכיס הקטן את מקביליהם מהצד הליטאי…
נטע13.12.22
12
jealous!!!!! . blame, blame, blame
יוסי13.12.22
קַנָאִי!!!!! . להאשים, להאשים, להאשים
מתרגם13.12.22
11
הייתה זו דקה ארוכה כנצח שבה עמד מבוייש כ"ק האדמו"ר מסערט-ויז'ניץ כשסירבו להפסיק את השירה. עמד מתחת לחופה וחיכה וחיכה וחיכה שיאפשרו לו להתחיל בסידור הקידושין.
בושה וחרפה13.12.22
10
רבים רבים בעולם החסידי יושבים ושוברים את הראש מה קרה לרבי מסערט ויז'ניץ שמוכר כרבי סבלן ומאופק. רבים תוהים מה קרה פתאום עכשיו..?
יוסי13.12.22
כשתסתכל מי ניצב ממול מובן הכל.
חסיד סערט אמיתי13.12.22
9
מזכיר את הסערה שהיתה בחתונת סטריקוב - ערלוי לפני חצי שנה
רומנים12.12.22
8
מה זה שיר השוונצונעס? איפה אפשר לשמוע אותו?
משולם13.12.22
7
כל מי שדרך על מפתנה של חסידות סערט ויזניץ התקבל במאור פנים ובכבוד לרבות דתיים לאומיים וחילונים וכן הרבי שליטא אוחז בדרך אביו הקדוש בתוספת נופך משלו אין ספק שהיה רקע מקדים שדרש התייחסות בהתאם שכל כך חריגה ולא אופיינית לחצר הנפלאה הזו אז כל מי שלא מבין בטיב החצרות שלא יגיב
חסיד לא רשמי13.12.22
הלואי והיה אמת בדבריך. אביו זצ"ל אכן היה אוהב ישראל אמיתי, מיוחד במינו, אבל מה שקורה היום אינני רוצה לדבר...
איש יהודי17.12.22
6
רואים בסרטון שהרבה מסערט ויזניץ מסמן עם היד להפסיק את השירה כנראה בגלל השיר
מרדכי13.12.22
בסוף הסרטון הרבי נמויזניץ אומר לעצורר
סערעטער13.12.22
5
איכס..
הוא12.12.22
4
יותר מדי חסידויות למניהן גורמות לחילול ה' לאחרונה.
קר17.12.22
3
לנוברים ברשת חדשות ופרסום עבורכם יש סרט מויז'ניץ תהנו ותחי נפשכם כאן זה בדיוק המקום לדון ולדוש בענייני קדושה ומידת חסידות אשריכם ברבי שכזה
יענקלה17.12.22
2
זקנים שוטים!! החסידות עצמה היא בקושי בת מאתיים שנה, ומשפחות ויזניץ לא עברו את המאה וחמישים. מי נתן לכם בכלל את הזכות לדבר מול עם ישראל - בן 3000 שנה? מוטב ותסתמו את פיכם. אינכם טובים מאחרים.
חנן. ב18.12.22
1
בא נחשוב מה ידוע לנו עד עכשיו
יונה26.12.22
אולי גם יעניין אותך
חסידים ואנ"ש

רבי נחמן מברסלב מסביר: סוד הכהן כסוד הצדיק - והוא?

ורד שאלתיאל | 07:43

והגדת לבנך

האדמו"ר מדושנסקיא הוזמן אישית על ידי האדמו"ר מבאיאן

חיים רוזנבוים | 15.05.24

צפו בגלריה

בספינקא רמת אהרן ציינו הילולת האדמו"ר זצ"ל

חיים רוזנבוים | 15.05.24

בנוכחות האדמו"ר

זקני החסידים לצד פרחי החסידים נבחנו על מסכת בבא קמא

חיים רוזנבוים | 15.05.24

במלאת 115 שנים להסתלקותו

האדמו"ר מספינקא בית שמש ערך טיש הילולא לזכר אבי השולשלת 

חיים רוזנבוים | 15.05.24
ש

זה עובד!

ישראלים רוכשים אתרים וגוזרים "שכר דירה"

כיכר בשיתוף דיגיטל פרופטי | מקודם

זכרו קדוש

האדמו"ר ערך טיש הילולא לזכר דודו שכל ילדיו נרצחו בשואה רח"ל

חיים רוזנבוים | 15.05.24

הזכירו לפניו

זכותו יגן | האדמו"ר מסאטמר ערך לחיים טיש בהילולת זקנו

חיים רוזנבוים | 15.05.24

פרי צדיק עץ חיים

ברחובה של עיר בירך האדמו"ר על האילנות עם ה'הויז בחור'

חיים רוזנבוים | 14.05.24

קל ארך אפיים

האם אומרים תחנון אחר ברית מילה? כך נהג ה'ישועות משה'

חיים רוזנבוים | 14.05.24
ש

הכשרה וניסיון במינימום זמן

בוער בך לתרום? זה המסלול היוקרתי של השירות אזרחי

כיכר בשיתוף מעלות | מקודם

תורה וחסידות

האדמו"ר פתח את זמן הקיץ בישיבה - ומסר שיחה לבחורים

חיים רוזנבוים | 14.05.24

קול חתן וקול כלה

יותר מ-100 שידוכין בשנה: האב"ד חנך משרדים לשדכנים

חיים רוזנבוים | 14.05.24

הצוואה המלאה

"ממנה אני את בני מוהר"ר יצחק יוסף דוב" | הצוואה בביאלה

חיים רוזנבוים | 14.05.24

יפרח בימיו צדיק

"ימים על ימי מלך" | החסידים יסיימו את כל התהילים לזכות האדמו"ר

חיים רוזנבוים | 14.05.24
ש

עם הצלחה לא מתווכחים

ככה ניצחתי את הפחד מהרבנות

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

תיעוד מסכם

מעטיפת טלית ועד 'ויתן לך' | האדמו"ר שבת עם הנגידים

חיים רוזנבוים | 14.05.24

מחלפות ראשו

עטוף בטלית | כך ליווה האדמו"ר מצאנז את נכדו לתלמוד תורה

חיים רוזנבוים | 13.05.24

באהלי צדיקים

שמחת בית פינסק קארלין - מישקולץ | האדמו"ר לא השתתף בשל חולשתו

חיים רוזנבוים | 13.05.24