כיכר השבת

צ'ארלי עזריה, אבא של אלאור, עבר אירוע מוחי

אביו של החייל היורה מחברון, אלאור עזריה, אושפז בבית החולים בשל אירוע מוחי שעבר. "על כולנו עוברת תקופה מייסרת", אומרים בני המשפחה המתפללים כעת לשלום הבן - והאב (בארץ)

34
אלי רוטמן | כיכר השבת | ג' באב | 07.08.16
צ'ארלי, אבא מסור
צ'ארלי, אבא מסור (צילום: פלאש 90)

בסוף השבוע האחרון, אושפז צ'רלי אזריה עקב אירוע מוחי, בעיצומו של המשפט שמתנהל בימים אלה נגד בנו, 'החייל היורה' אלאור אזריה שמואשם בהריגת מחבל מנוטרל בחברון. בשבוע שעבר חש אזריה ברע וטופל בבית החולים, ובסוף השבוע האחרון חלה הידרדרות במצבו הבריאותי והוא אושפז במחלקה הנוירולוגית בבית החולים אסף הרופא בצריפין.

בסביבת המשפחה מספרים: "אנו מתפללים לשלומו של צ'רלי. על כולנו עוברת תקופה מייסרת. צ'רלי אדם חזק, שירת 33 שנים במשטרת ישראל ויצא לפנסיה. הוא עמד בהרבה מבחנים בחיים אבל לסיטואציה הנוכחית אף אחד לא הכין אותו. הוא לוקח את זה קשה".

"יש לזכור", הם מוסיפים, "כי אלאור הוא בן הזקונים במשפחה וקשה לראות מה עובר הילד על לא עוול בכפו. משפחת אזריה מודה לכל המתעניינים בשלומו של צ'רלי ולכל עם ישראל על התמיכה והחיבוק".

"אלה ימים לא קלים למשפחת אזריה", סיפר שכן של המשפחה. "בנוסף למשפט של אלאור, צ'רלי לא נמצא בקו הבריאות. הוא מאושפז בבית החולים אסף הרופא ומנסה להתאושש ולחזור לעצמו. הוא רוצה להיות חזק בשביל הבן שלו", אמר.

כזכור, במהלך אחד הדיונים בעניינו של אזריה בתחילת החודש שעבר, התפרץ אביו צ'רלי ויצא נגד התביעה והתנהלותה בבית המשפט: "זה לתפור תיק, רואים את זה, תופרים תיק לילד. רוצים להכניס אותו לבית סוהר – על מה? 'פעולה מבצעית'? לאן הגענו? התובעים יודעים מה זה חברון? אני רק מבקש שיהיה משפט צדק. שכל השקרים יצאו החוצה. תקראו את הפרוטוקולים. מישהו מושך בחוטים. התובעים היו צריכים לרדת מהעץ. תיק רצח תפרו לו בהתחלה, על מה? מישהו מהם היה בחברון? מישהו מהם שלח ילד בן 18 לחברון? מישהו יודע את זה?".

והוא הוסיף: "יום ולילה אני שומע אותם, הם מדברים איתי החיילים. פחד, הם לא ישנים בלילות. הולכים מטר ופוחדים שידקרו אותם, מתפוצצים לנו אנשים, רוצחים לנו אנשים. בשביל זה שלחתי את הבן שלי להיות קרבי? איפה ראש הממשלה?".

אחד השכנים אומר כעת לאתר 'וואלה! NEWS' שמביא את הידיעה: "אלה ימים לא קלים למשפחת אזריה. בנוסף למשפט של אלאור, צ'רלי לא נמצא בקו הבריאות. הוא מאושפז בבית החולים אסף הרופא ומנסה להתאושש ולחזור לעצמו. הוא רוצה להיות חזק בשביל הבן שלו".

תוכן שאסור לפספס
34 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
18
רווח ישועה והצלה ושחרור לחופשי במהרה.
רבקה כהן 08.08.16
17
בושה ממאש לממשלה חייל מגן על ארצו במקום שיגנו עליו בושה גם למפקדיו
דקל 07.08.16
16
מאחל לך שתתאושש מהר. אלאור והמשפחה זקוקים לך
חיים07.08.16

הצגת כל התגובות

15
אלאור אל תישבר.תקרא את התגובות ותבין מה חושב העם. רפואה שלמה לאביך. קוראים תהילים. תחזיק מעמד פרקליטות, במשפט הוגן לא מזמנים עדים דתיים להעיד בתשעה באב. בושה
מתביישים ועצובי09.08.16
14
הקטגורים והשמאלנים מצטיירים כצמאי דם. עד כמה ? מישהו מכם היה בחברון? אתם מנותקים ! אולי תפנו את השנאה שלכם כלפי שונאי ישראל. אתם הורסים כל חלקה טובה בעם.
אמ08.08.16
13
יש להעמיד לדין את כל החיילים והמפקדים שהיו שם ולא עשו דבר לנטרל את המחבל שהיה חשש שהוא ממולכד
חיים07.08.16
12
איך לא יעבור אירוע מוחי??
טליה08.08.16
11
הוא הרג מחבל. תנו לו צל"ש על יריה טובה ומדוייקת. אם חלילה לא היה צולף נכון וזה היה פוגע בחייל או מפקד שלנו, היה החייל משוחרר בטענת "פליטת כדור". נו באמת מיצאו רבע סיבה ושחררו את הילד. איש לא מעריך את ההתייפייפות שלכם, רק שונאי ישראל.
חוששת09.08.16
10
ברור שאלאור הגיבור יצא זכאי אין ספק!!!
הילה08.08.16
9
יבוא עלינו חורבן שלישי,עד לאן תגיע רוח הטומאה של השלטון הארור הזה,המרים את ראשו נגד ה' ומשיחו? רצון ה' הוא שהמחבל ייהרג,בבחינת הבא להורגך השכם להורגו והחוקים של מנוטרל או לא אינם לפי דין תורה. יש לי הרגשה שההתעללות הזו- במשפחה הזו שהקריבה את בנה למען ביטחון ישראל-תמתח את הדין בשמיים על כל שונאי ישרא
שליח-מצווה12.08.16
8
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עצוב....08.08.16
למה בשורות טובות???????????????????
חח08.08.16
זו הכונה
לל08.08.16
סליחה..
חח09.08.16
7
נכון - כי מה שעוללו לבן שלו גמר אותו. לעזאזל עם התשקורת השמאלנית הזו , זו לא פעם ראשונה שבן אדם נפגע בגללה. בלי קשר לנושא הזה - היו לא מעט אנשים שהתאבדו או אושפזו בגלל מה שאמרו עלים בתשקורת השמאלנית , למשל אביו של השחקן משה דץ[ נראה לי , תקנו אותי אם אני טועה.]
אוראור26.08.16
6
בושה למדינה כלומר לעומדים בראש ביבי שר הבטחון ואייזנקוט.... אם חלילה יקרה אסון במשפחה שלא תגיד לא ידענו לא ראינו.......על המצפון שלכם. תדע על אם עברייה ותחשוב פעמיים מה לעשות....אבל אין ספק שצריך לשרת בצבא שלנו על הצד הטוב ככל שניתן ולמי שמתאפשר. אבל זו לא סיבה להתעלם מאלאור ולהפקיר אותו ואת משפחת
אורית09.08.16
5
יאללה שיחזור ההגיון לעם ישראל !שחייל שהיה בפעילות מבצעית לא ישפט ! שמחבל שבא לרצוח לא יצא חי שלא יגיע לכלא יוציא תואר על חשבונינוו ויחזור. לרצוח שמפקדים יגנו על חייליהם שיהיה שוב על מי לסמוך. אמן !!!
א.מ10.08.16
4
נימאס.
אזרחית מיואשת07.08.16
3
חייל שלנו מה ההתאכזרות הזו אליו אל המשפחה שלו תראו איך רבין נהג בשוטר שירה. במחבל ב-1992 איפה המנהיגים האלו. היום כל אחד דואג לכסת"ח שלו זה לא עם ישראל שהכרנו- מגנים על מחבל ארור קוראים לו "אדם" הוא בא לרצוח הוא לא אדם !!
כואבת10.08.16
2
איך אדם ששירת 33 שנים במשטרה מחנך ילד עם ערכים עקומים כאלה? מספיק להאשים את הממשלה ואת הצבא ואת מפקדיו. קח אחראיות על הכישלון החינוכי שלך. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יונתן 08.08.16
1
ליבי ליבי על הוריו של החייל. למרות התמיכה הגדולה אני חשה את הכעס והתסכול מהמערכת. שמור על עצמך. תמיד תזכור הבן שלך חי. ישנם חיילים שלא הועמדו לדין. אבל הם תחת מציבה. אף אחד לא יחזיר לך את הבריאות ולא ישמור לך עליה. קח הרבה אויר עוד יבואו ימים טובים יותר.
דואגת07.08.16
אולי גם יעניין אותך
בארץ

נתניהו לשורדי השואה על החטופים: "נחושים להחזיר את כולם"

יוני גבאי | 03.05.24

לא ייאמן

ומי יושב סביב שולחן המו"מ עם ישראל? הנציגים של ארדואן

יוני גבאי | 03.05.24

לא היה רוב

ראש המוסד וראש השב"כ נגד ההצבעה על סגירת אל ג'זירה

כיכר השבת | 03.05.24

בשכונת גילה

ירושלים: פצועים חולצו משריפה שפרצה בבניין מגורים גבוה

דוד הכהן | 03.05.24

אכיפת עבירות התנועה

תפסו משאית עם חריגת משקל של 66.2 אחוז מעל המותר

קובי אטינגר | 03.05.24
ש

יום פתוח בזום

בוגרי תואר ראשון? זו הדרך שלכם להתקדם לקריירה מצליחה

כיכר בשיתוף העברית | מקודם

מזג האוויר

התחזית: הגשם יתפשט בהדרגה מהצפון גם למרכז הארץ

כיכר השבת | 03.05.24

בשורה נוראה

בבארי הודיעו: החטוף דרור אור שילדיו שוחררו מהשבי - נרצח

מישאל לוי | 02.05.24

"נשות האברכים"; מקלב במטה הארצי של מערך הכבאות

דודי בן חמו | 02.05.24

אירוע חריג

ניסה לתקוף את שיירת ראש הממשלה בתל אביב - ונעצר

יוני גבאי | 02.05.24
ש

לימודי דיינות

כך אלפי בוגרי ישיבה הפכו לדיינים מוסמכים

כיכר בשיתוף מ.ל.מ | מקודם

"בזכות שלד של עטלף"

פריצת דרך אחרי עשור: מתי באמת נבנתה החומה בירושלים?

יוסי נכטיגל | 02.05.24

ודווקא סמוך ל'עצמאות' | טור

השנה נקרא פעמיים – הציונות הביאה את הגאולה

אריה יואלי | 02.05.24

תאונת עבודה

רמלה: פועל נהרג באתר בנייה בעיר; שני מנהלי עבודה - עוכבו

בני סולומון | 02.05.24

כך ניתן אוויר לחמאס

כך פעל מחדל המענקים לעזה - לבקשת נתניהו וראש המוסד 

יהודה גל | 02.05.24
ש

בריאות זה הכול

משקפי ראיה חינם לילדים? זה לא הכל

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

209 ימים למלחמה

תקיפה ישראלית בדמשק - לראשונה מאז החיסול

כתבי כיכר השבת | 02.05.24