כיכר השבת

ביקורת על המשטרה

הצעיר החרדי שהותקף בידי השוטר שוחרר בביהמ"ש לביתו

בית המשפט הביע ביקורת על מעצרו של הצעיר החרדי שתועד כשהוא נעצר בידי שוטר, מוכה על ידו ואף מרוסס בגז פלפל, כל זאת אל מול אשתו וילדיו המבועתים. הצעיר שוחרר ללא תנאים (משטרה)

78
דניאל הרץ | כיכר השבת | י"ג באלול | 24.08.18
(צילום: באדיבות המצלם)

שופטת בית משפט השלום בירושלים ג'ויה שפירא הטיחה ביקורת קשה במשטרה בגין מעצרו של הצעיר החרדי מהאירוע המוסרט אמש. היא שחררה את הצעיר ללא כל ערבות.

המשטרה טענה, כי הצעיר הפריע לשוטרים במילוי תפקידו וביקשה להטיל עליו מעצר בית לחמישה ימים והפקדה כספית, אלא שעורך דינו איתמר בן גביר הציג לבית המשפט סרטון בו מתועד האירוע וטען, כי דווקא השוטר הוא זה שצריך לעוצרו במעצר בית.

עורך הדין טען, כי לא הייתה שום עילה למעצרו וכי המדובר בבקשת סרק. השופטת קבעה כי "התקשתי להבין מדוע מלכתחילה הצעיר הובא לבית המשפט"

במהלך הדיון הציג עו"ד איתמר בן גביר בפני השופטת את הכותרת הראשית ב"כיכר השבת", שעסקה במקרה וביטאה בצורה ברורה את שהתרחש.

באשר לתנאי ההגבלה שביקשה המשטרה קבעה כי: צפיתי בסרטון ואכן החשוד נראה מתנגד לעיכוב, אך לא נראה נוקט באלימות כלפי השוטר ודאי לא אלימות המצדיקה שימוש בגז מדמיע.לא ברורה לי עילת המעצר ולא מצאתי שקיימת הצדקה למעצר בית" השופטת שחררה את החשוד ללא ערבות.

כזכור, בתיעוד שהופץ ברשת נראה שוטר תנועה שרכב על אופנוע כשהוא עוצר באלימות נהג חרדי, שעל פי החשד נהג ברכב כשילדיו אינם חגורים כנדרש. הנהג הוצא מרכבו על ידי השוטר שנראה בסרטון כשהוא מכאיב לו ואף מרסס על פניו גז פלפל.

עו"ד איתמר בן גביר

עו"ד איתמר בן גביר שייצג את החשוד אמר לאחר השחרור, "עולם הפוך ראינו. במדינה מתוקנת מי שהיה צריך להיות מובא היום לבימ"ש הוא השוטר שהתעלל בצעיר החרדי לעיני רעייתו וילדיו הקטנים שעד עכשיו ממררים בבכי. המדובר בצעיר שאיבד את אביו ואחיו בפיגוע טרור והשוטר התנהל בצורה חסרת לב ורגש ובניגוד לחוק ותוך שכרון כוח. השלב הבא הוא תביעה אזרחית. יידע כל שוטר שמתעלל באזרח שיש דין ויש דיין והוא עתיד למצוא עצמו על ספסל הנאשמים והנתבעים".

משטרת ישראל נמסר בתגובה לאחר פרסום המקרה: "לצערנו, הסרטון בכתבה הנו חלקי ומציג את האירוע באופן שחוטא לאמת ולנסיבות המקרה כפי שאירעו. מדובר באדם שנהג ברכבו הפרטי תוך שהוא מסכן ממשית את חיי משפחתו בכך שילדיו הפעוטים (בן שנה ובן שלוש) ישבו במושב האחורי כשהם ללא חגורת בטיחות וללא כיסאות הגבהה.

השוטר ביקש מהנהג לעצור בצד הדרך על מנת למנוע המשך נסיעתו וסיכון בני משפחתו אך הנהג בחר שלא לציית להוראותיו של השוטר והמשיך בנסיעתו. כעבור זמן מה עצר הנהג והחל לגדף ולתקוף את השוטר כל זאת תוך שהוא מסרב להזדהות.

לבסוף, השוטר הודיע לו שהוא מעוכב אך החשוד המשיך בסירובו לשתף פעולה תוך שהוא מנסה להימלט מהמקום. השוטר נאלץ להשתמש בכוח סביר על מנת לעצור את החשוד ולהביאו לחקירה.

משטרת ישראל תמשיך לפעול למען ביטחונו ושלומו של הציבור בכל מקום ובכל עת, לבטח במקום בו נשקפת סכנה לחיי אדם ונדרשת בה אכיפה מחמירה ובלתי מתפשרת".

תוכן שאסור לפספס
78 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
50
הוכחתם לעצמכם ולכולנו כמה אהבת האכזריות והשקר מאפיינת אתכם. כמה אתם מתעבים את האמת. אפילו השופטת שאינה חשודה על אמות האמת, נעזרה בצילום. ואתם, במקום לשבח את האמת היוצאת לאור קובלים על כך האמת ניצחה. כנראה שהראיות אינם ממן הענין, העיקר שיהיה אקשן, שיראי חטא ימאסו, כמה שקר יש בכם. כמה? אם אנשים כמותכם
אור26.08.18
49
תפרסמו את הפרטים של השוטר/הפושע בשם החוק כדי שידעו כולם לא להיות כמוהו, ומי שיהיה כמוהו יפורסם ויתבע למשפט, ללא רחמים (כמו שהוא התנהג).
מויייייישה26.08.18
48
חרדים... הבנאדם לא חגר ת'ילדים, ניסה להתחכם ולהפעיל מונפולציה על השוטר כדי להתחמק מעונש, אם יש לו שמה ילדים ואשה שיתנהג יפה, יראה מסמכים, ושלא ינסה להחמק ממעצר, דוקא הצעקות שלו ושל המסריט בבקשה שלא יתנהג איתו באלימות לעיני משפחתו, לדעתי, שיבשה את שיקול דעתו של השוטר בקשר להפעלת כוח סביר.
רגע לחשוב24.08.18

הצגת כל התגובות

47
לא מתפעל מהעובדה שהוא מוסרט רק עושה את עבודתו נאמנה ומכניס לחרדים בדיוק כמו שלימדו אותו בקורס
צפי24.08.18
46
לדאבוני הרב, יהודי נהג במכונית ללא אחריות על משפחתו, התנהג עם השוטר ללא אחריות על מעשיו, למה התעקש להזדהות? למה התעקש להעצר? היה יכול לחסוך לעצמו את כל התסבוכת, ואין שום טעם לרקוד מסביבו, אדרבה עלינו לחנך את ילדינו לשמור על תקנות נהיגה, ולא לפחד להזדהות לבקשת שוטר. -- פלא שאנשים חושבים שהתנהגותו כז
אלכס24.08.18
45
גם אני ראיתי שוטרים נוסעים במהירות באמצע כביש סוען כדי להספיק את הרמזור הירוק (שהפך לרמזור אדום) לא לשם אירוע . וכששאלתי למה? ענו לי ששוטר פטור מהחוק? מעניין? הייתכן?
נועה26.08.18
44
בגללכם הפלג עושים מה שהם רוצים, ממדינת חוק זה נהיה צחוק, מותר לשוטר להשתמש בכח כשמתנגדים לו.
העיקר שלו מותר הכל25.08.18
שוטה..
טמבל26.08.18
43
מצחיק אותי לראות איך שפעם אחר פעם מתפרסמים מקרים כאלה ששוטרים מכים חרדים בלי לחשוב פעמים, אבל אחר כך המשטרה מפרסמת תמונה של איזה שוטרת שעוזרת לכלב פצוע בשביל לקנות את "אמון הציבור" ... ואגב שחרדי מקבל מכות במדינת ישראל, זה לא מעניין אף אחד, אבל אם היה מדובר בערבי או בשמאלני, כל הארץ היתה גועשת ורוע
גור אריה24.08.18
כבר כתב הנביא "זובחי אדם עגלים ישקון" אם תראה שמנשקים עגלים וחיות אלו בדיוק אמונים על זובחי אדם כמה חבל שאנשים שניתן להם כוח ביד משתמשים בזה לרעה אין כל הצדקה להתנהגות כזאת ודאי לא לאזרח מן השורה וודאי וודאי לא ליד אישה וילדים ככל שעובר הזמן אני נוכח לדעת כמה צדק עו"ד יעקב וינרוט ש
ישראל24.08.18
42
כשבית משפט אומר את דברו באופן נחרץ, יש למשטרה דרך לערער על האמירה דרך בית המשפט. כשהמשטרה לא מערערת, אך מגיבה בצורה שהגיבה, הרי היא מתנהלת כגוף עברייני. מהראוי שתצא הודעת התנצלות מיידית, השעיית השוטר עד לבירור מקיף. מתן לגיטמציה וגיבוי לשוטר, שמהסרטון נראה כאחרון העבריינים כאדם סדיסט ואלים, שב
ישראל24.08.18
41
אנו רואים בכתבה את טענת העורך דין מול טענת המשטרה, איזו גרסה קבלה השופטת, ולאחר מכן את תגובת המשטרה, ופה שאלתי: אם תגובת המשטרה צודקת, איך ייתכן שהאדם הזה כעת משוחרר ואפילו לו בתנאים מגבילים, ללא ערבות, אם כן לדעתי המשטרה צריכה לעשות עם עצמה בדק בית רציני ולבדוק היכן טעתה
רוני24.08.18
40
לא שאני שוטר רק מתנדב בארגון של חרום וכל פעם שאני רואה תאונה עם ילדים אז אני שואל למה השוטרים לא עצרו אותו אבל אם הבן אדם היה עושה תאונה והיו ילדים הרוגים זה היה עוד יותר כואב. לכן אני מציעה לכולם לקחת את הסיפור צעד אחד קדימה לחשוב מה באמת היה ולא רק מה שיש בסירטונים
מוטי24.08.18
39
לא פחות ליאור חורב אלשיך חלאת המין האנושי מי שמסכן את הציבור זה מי שנוקט באלימות ושכרון כח ("כח סביר בלה בלה...)
יוסף24.08.18
38
תסתכלו היוב בסרטון .. רואים את חריקת השינים של השוטר מרוב שנאה ותסכול ... רק תביעה אזרחית תעזור למנוע ממנוולים כמותו לחזור על מקרים מעין אלו.
עצוב24.08.18
37
הגיע הזמן לעשות הפגנה על השוטרים האלימים ונראה להם שהעולם לא שייך להם אלא לאזרחי מדינת ישראל ולא לשוטרים שבקושי שומרים על עצמם. האזרחים ממזמן אבדו את האמון במשטרה הגיע הזמן להחליף את כולם כן את כולם ללא יוצא מין הכלל נימעס לעם מביריונות ממשלתית פרטים בקרוב על ההפגנות בכל רחבי המדינה אומרים די לשוט
חיים24.08.18
36
משטרת ישראל מושחתת
ישראל24.08.18
35
זה מזכירמה שעשו הנאצים באירופה אנו בחודש אלול המלך נמצא בשדה תבקשו מבורא עולם שיגאל אןתנו בהקדם האפשרי
לאה24.08.18
34
אני לא מבין את הציבור ואת מערכות המשפט הרי גלוי לכל כי עובדי המשטרה שמסתובבים ברחובות יש להם מטרה אחת בלבד . כמה יותר לקנוס את האזרח ולהלביש לו תיק ולא חשוב על מה . המשטרה זו מערכת מושחתת ומערכת התביעות יותר . אני מאוד מצטער על כך כאזרח ישראל . שוטרי התנועה הם כמשל עבד כי ימלוך . לא היה לו עבודה אז
תמיר24.08.18
33
על אף שבית המשפט והמשטרה מסונכרנים ואין סיכוי... העם מאחוריכם עוד בסוף המיעוט הדתי בארץ יזדקק להאג יש לי הרהורים בעקבות הסרטון הזה על לרדת מהמדינה פשוט מסוכן פה זה רק יחמיר
יוני24.08.18
32
מה שהיה שמה זה נורא ואיום שוטר ילד צעיר עלים לייד האישה והילדים הרים ידיים עליו יש בראשותי סרטו נוסף כיצד השוטר מכניס לו בוקסים לפנים שוחחתי עם איתמר בן גביר הצדיק אני יעביר לידיו את כל החומרים בזיון מפכל המשטרה חייב להצערב צריך להדריך את הילדונים האלה שכרגע הלבישו אותם במדי שוטרים .דרך ארץ יחסי
יוסף פרי24.08.18
השוטר עשה את מה שמוטל עליו אתה צעקת כמו מטורף ורק בגללך האיש עשה לעצמו יותר רע. אתה באת באמצע הסיפור וזה רק מה שראית לכן קפל את הזנב שלך. ואל תתלהב לעשות עוד חילול השם.
מוטי24.08.18
להבא תרגיע במקום לצעוק...
דוד24.08.18
ואם זה לא השם אמיתי בכל זאת עדיף שתשמור על פרופיל נמוך... שכחת היכן אתה חי?
הדס24.08.18
אני לא חסיד של המשטרה בכלל אבל מה אמור לעשות שוטר שעוצר רכב עם שני ילדים ללא כסאות בטיחות שזה עבירת תנועה חמורה לכל הדעות וגם סיכון הילדים ואסור לשוטר לתת לאדם זה להמשיך לנהוג והנהג מסרב לעצור ומסרב למסור את פרטיו מה אתה היית עושה במקרה כזה?
אבי24.08.18
בזיון למשטרע רע, משטרע !!
השוטר סדיסט24.08.18
31
אלשיך, אלה הפקודים שלך! שים את המפתחות ולך להתייצב בתא המעצר הקרוב!
אזרח24.08.18
אלי אברהם !
נח24.08.18
30
אחר כך המשטרה מתפלאת למה היא בתחתית הרשימה של יחס לאזרח
שוטר27.08.18
29
ולחרדי מותר לעשות כנגדו הכל. חרפה של שוטר! ואיפה החכים החרדים שיבקשו את מעצר השוטר. רק כסף מעניין אותם
ברי26.08.18
28
אלשיך תתפטר!!! או שתעשה סדר במשטרה!!!!!!
אחי24.08.18
27
הצילו משטרה אלימה
שירה24.08.18
26
מי שיתבונן מקרוב יראה שהשיניים הקדמיות של השוטר חורקות זו את זו! ולליצנים שהגיבו "שיגיד תודה, באמריקה היו יורים בו"... יופי, ובסוריה היו מפוצצים אותו ובאפריקה אוכלים אותו, אחלה ראייה הבאתם!!!
מבצעים בשוק הבשר24.08.18
25
איתמר זכה לא מזמן בתביעת הוצאת דיבה נגד אדם שקרא לעברו "נאצי" וקיבל 200.000 ש"ח. עכשיו התור של השוטר לשלם על מעשיו הנבזים.
יהודי24.08.18
24
שייתבייש השוטר עלוב נפש השפיל את החרדי לעיניי כולם ייתן את הדין בראש השנה מסכן החרדי ליבי איתך
ענת26.08.18
23
השליח הטוב לנצחון על הצייונים המשכילים שר"י בימי עקבתא דמשיחא. חזק ואמץ איתמר! יברכך השם וישמרך!
מ. חרדית ת"א24.08.18
22
כל הכבוד למי שתיעד את האירוע במידה ולא היה תיעוד היו משאירים את האברך במעצר .ישר כח לעו"ד איתמר בן גביר לא לוותר לשוטר שמנצל את התפקיד שלו .וחבל מאוד שיש שוטרים שחושבים שמותר להם הכל להרביץ לבזות לקלל לשקר ולנהוג איך שבא להם .בושה וחרפה שכך שוטרים מתנהגים .לא ייאמן שזה שוטר יהודי
דוד24.08.18
21
גיבורים על חלשים אבל מול הערבים לא מזיזים עף עף כי אז כל אירוגני השמאל הקיצוני יפתחו את הפה ויעשו בלאגנים.. לכן גם על זה צריך לעשות בלאגנים שלמשטרה לא יהיה את האומץ לעשות את זה!!!
ללא שם24.08.18
20
איתמר - אתה תותח!!!!!!
אברהם24.08.18
חזק
אלי מודיעין26.08.18
שירבו כמוך בישראל.מזל מהשמים שיש לנו אותך.שליח נכון
מרדכי24.08.18
19
הלוואי שהיו עושים חצי מזה לעציצי הפלג שחוסמים כבישים ומפריעים לסדר היום.
דגל התורה26.08.18
18
כואב הלב איך שהממשל מתנהג כלפי החרדים
שי26.08.18
17
תלמדו חרדים לא להתגייס למשטרת ישראל ולא להתייחס לכל הפירסום והיחצ שעושים למען זה כי הם לא מגנים כאלה אלימות של שוטרים
שמואל24.08.18
16
מה השטות הזאת "סירב להזדהות", שהשוטר ירשום את המספר ויעלה אותו למשפט?
מנדי24.08.18
15
איפה ונשמרתם לנפשותכם? איפה דינא דמלכותא דינא? סתם עבריין ערס עם כיפה
אורי24.08.18
14
עד שלא יעמידו אותו לדין אסור לאף אחד לנוח
פלוני 24.08.18
13
אפילו קטן שהמשטרה עשתה שלא בצדק נגד אזרח אז התגובות שם מלאות נגד המשטרה, וזה מדובר על מאות תגובות ורק פה באתר הזה יש תגובות של נחיתים חרדקים אומללים בעד המשטרה עם כל מיני תירוצים מטופשים להצדיק את ההשפלה והסטירות לחבדניק, וכל זה בגלל שהחרדקים המטופשים עוד לא טעמו את פשעי המשטרה "על בשרם", ובגלל שה
יענקל הנורמלי24.08.18
12
יש הרבה שמנסים להתחמק משוטרים. צריך שיהיה נוהל קבוע, שייקח את מספר הרכב ויגיש נגד בעל הרכב תביעה. ויצלם וכו וכו. אבל לא אלימות. שום דבר לא מצדיק אלימות. רק נגד מחבלים משתמשים בכח. בענייני קנסות וכסף, תובעים בכסף בבית משפט, הוצאה לפועל וכד'.
יעקב26.08.18
11
בושה!!! אז מה? אין לשוטר שליטה על עצמו? רואים מהסרטון שהנהג לא מתנגד ולא עושה כלום! למה להרים ידיים? ואם כבר להרים אז למה מול ילדיו הקטנים? למה? אכזריות! רוע לב! וממש לא דוגמא לאיש חוק! זו דוגמא לאדם שפל, חסר לב וחסר ערכים! זה שוטר? זה? בושה!!!!!!!!!
michel25.08.18
10
שתדע לך שוטר זבל שאתה רשעעעעעעעע האישה הוילדים שלו לא צריכים להיות שותפים לרוע ולאכזריות שלך. אתה בהמההההההה אני בהלם פשוט בהלם. זבל של שוטר
יהודי24.08.18
9
כל עוד וזה היה סתם סרטון ללא ידיעה מה באמת קרה לא תמכתי באזרח למרות הסרטון הקשה לאחר שגם השופטת שבידיה כל ההוכחות פסקה נגד השוטר כנראה שמדובר בבריונות משטרתית
משה24.08.18
8
החרדים למשיסה במדינת חלם ובגצי רוצה שוויון
פשע27.08.18
7
יהיה עבריין
שדהחובה24.08.18
6
שנהג שהולך לקבל דו"ח נמצא מחוץ לרכב? כשקרה לי דבר כזה מסרתי רשיון, ומה שהתבקשתי, קיבלתי דו"ח ושלום על [משטרת]ישראל, לא השתוללתי ולא קרעו לי חולצה ולא דמעתי [ על אף שאני חושב שדו"ח על חגורה לבוגר שאינו חגור זה דו"ח שיש עמו גזל,גזל,] אבל מה עשה הנהג המסכן לשוטר בתחילת הסרט לא רואים, כנראה שהתפתח ויכוח
צדק,צדק,תרדוף24.08.18
5
למרות כל מה שקרה, מלכתחילה הוא לא בסדר, וזה יכול היה להסתיים הרבה יותר גרוע חס ושלום.
בת-שבע טובה24.08.18
זה מה שיש לך לכתוב אחרי שראית את הסירטון. שיעשו את זה לבן או לבעל שלך נראה מת תגיבי
משה24.08.18
לתת דו"ח לנהג שאינו חגור בטענה שהוא מסכן את עצמו זה כמו לתת דו"ח למי שמעשן במרחב הפתוח כי הוא מסכן את עצמו, ונסיעה על אופנוע הרבה יותר מסוכנת,וכל מיני טרקים ,ורפטינג, ומלא סיכונים שאנשים לוקחים על עצמם ועל ילדיהם והכל חוקי ואין פוצה פה,ומי שלא חגור אינו מסכן אחרים כלל, שלא כמו בשאר עבירות תנועה,ולא
לפעמים חגורה 24.08.18
אז מה בגלל שלא חגורים לכן צריך להרביץ הם פשוט פושעים
מטורף24.08.18
4
מסתבר שלא רק אזרחים מסוכנים ואותם שוטרים צריכים לקבל את העונש המגיע להם אסור להם להיות חופשיים
א25.08.18
3
כמה מיקרים כאלה כבר קרו ולא צילמו צריך שלא יהיה משטרה בחיים הם לא עוזרים רק מזיקים
יוסף24.08.18
2
הכל יבוא במשפט המצלמה של בורא עולם כל הזמן מצלמת. בבשורות טובות לכל עם ישראל ושנתחזק בבין אדם לחברו.(
אייל לוי24.08.18
1
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לא משנה...24.08.18
אולי גם יעניין אותך
בארץ

נתניהו לשורדי השואה על החטופים: "נחושים להחזיר את כולם"

יוני גבאי | 03.05.24

לא ייאמן

ומי יושב סביב שולחן המו"מ עם ישראל? הנציגים של ארדואן

יוני גבאי | 03.05.24

לא היה רוב

ראש המוסד וראש השב"כ נגד ההצבעה על סגירת אל ג'זירה

כיכר השבת | 03.05.24

עלילת שווא?

מתיישב סירב למסור מידע - ונעצר בחשד ל'רצח פלסטיני'

דוד הכהן | 03.05.24

בשכונת גילה

ירושלים: פצועים חולצו משריפה שפרצה בבניין מגורים גבוה

דוד הכהן | 03.05.24
ש

10,000 דונם

פארק הירקון בפ"ת? הכירו את מתחם הנדל"ן הכי מדובר בענף

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

אכיפת עבירות התנועה

תפסו משאית עם חריגת משקל של 66.2 אחוז מעל המותר

קובי אטינגר | 03.05.24

מזג האוויר

התחזית: הגשם יתפשט בהדרגה מהצפון גם למרכז הארץ

כיכר השבת | 03.05.24

בשורה נוראה

בבארי הודיעו: החטוף דרור אור שילדיו שוחררו מהשבי - נרצח

מישאל לוי | 02.05.24

"נשות האברכים"; מקלב במטה הארצי של מערך הכבאות

דודי בן חמו | 02.05.24
ש

חווית הלידה

מלון או מחלקת יולדות? תקראו ותחליטו

כיכר בשיתוף מעיני הישועה | מקודם

אירוע חריג

ניסה לתקוף את שיירת ראש הממשלה בתל אביב - ונעצר

יוני גבאי | 02.05.24

"בזכות שלד של עטלף"

פריצת דרך אחרי עשור: מתי באמת נבנתה החומה בירושלים?

יוסי נכטיגל | 02.05.24

ודווקא סמוך ל'עצמאות' | טור

השנה נקרא פעמיים – הציונות הביאה את הגאולה

אריה יואלי | 02.05.24

תאונת עבודה

רמלה: פועל נהרג באתר בנייה בעיר; שני מנהלי עבודה - עוכבו

בני סולומון | 02.05.24
ש

בדוק!!

הלוואת חג מיוחדת 30,000 ש"ח ללא ריבית

כיכר בשיתוף מרכנתיל | מקודם

תיעוד מהאוויר

כמה עשרות נשים הצליחו לחסום את איילון; "עסקה עכשיו"

דוד הכהן | 02.05.24

כך ניתן אוויר לחמאס

כך פעל מחדל המענקים לעזה - לבקשת נתניהו וראש המוסד 

יהודה גל | 02.05.24

209 ימים למלחמה

תקיפה ישראלית בדמשק - לראשונה מאז החיסול

כתבי כיכר השבת | 02.05.24