כיכר השבת

הקרב בבית שמש

עליזה בלוך: העירייה לא תהיה של מקורבים

עליזה בלוך, המתמודדת לראשות עיריית בית שמש, בראיון באולפן 'כיכר' מדברת על האתגרים ניצבים בפני העירייה, היעדים אותם רוצה לממש והתמיכה החרדית. צפו (אקטואליה)

71
כיכר בשיתוף מטה עליזה בלוך | כיכר השבת | י"ח בחשוון | 27.10.18
(צילום: כיכר השבת)

עליזה בלוך, המתמודדת לראשות עיריית בית שמש, בראיון באולפן 'כיכר' מדברת על האתגרים ניצבים בפני העירייה, היעדים אותם רוצה לממש והתמיכה החרדית.

בפתח הראיון אומרת בלוך כי "ניצחון בבחירות הוא מאוד חשוב, אבל הדרך לניצחון חשובה לא פחות. אני רוצה להיות ראש עיר של כולם, שכל תושב ירגיש שהוא ניצח, אני לא רוצה שאף אחד ירגיש שהוא הפסיד".

בלוך מספרת קצת על עצמה: "אני תושבת העיר בית שמש ב-20 השנים האחרונות, נשואה לארהל'ה שהוא רופא בהדסה עין כרם, נולדתי בקרית גת להורים שעלו ממרוקו, שם המשפחה שלי בילדות הוא בן חמו. אנחנו שילוב מצוין של מרוקו גרמניה, כל השורשים ביחד", לאחר מכן היא מספרת על התיכון ובית הספר להכשרת מנהלים שהקימה.

"אם יש משהו שאני מביאה למהלך הזה", אומרת בלוך, "זה ניהול מקצועי וניהול עם חזון כי אני חושבת שזה מה שבאמת בית שמש צריכה".

מה האמירה המרכזית מבחינתך?

בלוך: "אני באתי לגור בעיר בית שמש כי אני רוצה לחיות בעיר מעורבת, העיר בית שמש יכולה היתה להיות אחת הערים המוצלחות בישראל, אנחנו מכירים את העיר היא נמצאת במרכז הארץ, כולנו יודעים שהרבה פעמים יש לנו תדמית מאוד נמוכה. אבל יש סיכוי גדול, הנתונים על העיר בית שמש הם בגלל המנהיגות הנוכחית שלה, יש לנו מנהיגות הובילה לשיסוי הזה, להזנחה, בית שמש צריכה להיות מודל לעיר בישראל שהיא גם מודרנית, גם מנוהלת במקצועיות וגם עיר מעורבת, לכולם יש מקום בבית שמש".

למה שחרדי יבחר בך?

בלוך: "למה שחרדי לא יבחר בי? הראשונים שסובלים מהניהול הנוכחי זה המגזר החרדי, חלק מהיחס כלפיהם כאל קהל שבוי שאין לו ברירה והוא צריך להצביע לאבוטבול ואז גם אין סיבה להשקיע בהם. תושב חרדי צריך שלמישהו יהיה אכפת ממנו".

בלוך מתייחסת לפטורים מארנונה ואומרת כי "כולם יודעים שיש מהפך בדרך, אני שומעת אמירות על זה שיהיה ביטולים של הפטור מארנונה או טיפול בבניה, אז אני רוצה להגיד לא רק שלא יהיה ביטול של הפטור מארנונה, מי שמגיע לו פטור מארנונה אני מתחייבת באופן אישי להילחם כדי שהוא יקבל את זה. אנשים שצריכים, צריכים לקבל את כל התמיכה מהרשות, הם לא צריכים להרגיש נזקקים. הם צריכים לקבל את העזרה בדין ולא בחסד".

"יש בבית שמש לא מעט חריגות בניה, אני לא יכולה להאשים את התושבים בזה, אני מאשימה את הניהול של העיר שאפשר את הבלגן, אני לא הולכת להעניש אף תושב, התפקיד שלי לקצר הליכים, לבנות, לעזור, אני מבינה משפחות שצריכות להגדיל את הדירה, התפקיד שלנו להרחיב את הטבעות לעזור להם, לייצר סדר חדש בעיר ולהפסיק לדבר בשפת האיומים".

בשביל מה את צריכה את כל זה?

בלוך: "כאישה אני אשת בית מצוינת ואני אוהבת את השבת עם הילדים שלי ויש לי ילדים מקסימים, אבל דווקא כאישה, כאם לארבעה ילדים, יצאתי למסע הזה כי הרגשתי מחויבות כלפי הילדים שלי. זה לא על חשבון הילדים, הם מתחנכים ומקבלים חינוך גם כשהם רואים שההורים שלהם נאבקים בניקיון כפיים על הדברים החשובים באמת, וזה חלק מהקידוש השם שאנחנו צריכים לעשות".

צפו בראיון המלא

תוכן שאסור לפספס
71 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
46
אבל בינינו ממתי מנהלת בי"ס יכולה לנהל עיר ?????? מי קופץ לתפקיד כזה בלי ניסיון מוניציפלי מינימאלי?????????? כל מי ששכל בקודקודו יצביע אבוטבול. אז נכון שבית שמש זקוקה לישועה גדולה, ונכון שהניהול עכשיו הוא לא משהו. אבל להאמין שבלוך תוכל לפתור את זה???? זו טיפשות לשמה.
תושב ב"ש28.10.18
45
מצביעה לך ומחזקת את ידייך!! גם אם אבוטבול עצמו לא מושחת, כל החברה מסביבו מושחתים וכוחניים, כמו הסלוגן שלהם, להשלים את המהפכה... מנסים לייצר מלחמת דת בעיר מסורתית ואוהבת תורה... נמאסתם!!!
שירה28.10.18
44
מי שזוכר איך היה בבית שמש בימי ועקנין (שאגב, גם הוא היה 'דתי לאומי') יאלץ להודות שב10 שנות כהונתו אבוטבול הביא מהפך לעיר אבל זה לא תישמעו מהגב' בלוך, וחוץ מזה אבוטבול כבר הגיב על המצב והבהיר שזאת בעיה של תקציב וזה שג' נמצאת באמצע פיתוח אבל כל זה לא מונע מבלוך להבטיח הבטחות שהיא לא תוכל לעמוד בהם מב
נחמן פ.28.10.18

הצגת כל התגובות

43
כאילו מה אנחנו מפגרים ? לנהל כיתה בבית ספר זה כמו לנהל עיר ? גם אם ר"ע הנוכחי לא מתאים - עליזה בוודאי שלא !! נמאס כבר מהבכיינות אכלו לי שתו לי התושבים החילוניים לא קונים את השטויות הללו
בועז אסולין 28.10.18
הבעיה שהתושבים כל כך נואשים שהם חושבים שבלוך היא הפתרון והגאולה של בית שמש. פשוט מדומיינים. גם בלי קטע של הוראת רבנים, כל אחד עם שכל בקודקודו יצביע לאבוטבול. לא בגלל שהוא ראש עיר מוצלח, אלא כי עליזה בלוך זו אלטרנטיבה גרועה.
מישהו28.10.18
42
אני אמנם רק 3 שנים כאן, אך כתושב קרית ארבע בעברי וכמנהל מפעלים שם, בית שמש היתה על הציר הנסיעה שלי ומקום ממנו העסקתי עובדים. אל תספרו לי מעשיות. בית שמש בעברה היתה עיר של סמים ופשיעה. המהפך החרדי שינה את פניה לגמרי. חובה להמשיך אותו. ובאשר לגינות, באתי מירושלים ואני בדרכי לגבעת זאב, בשניהם כמות הגינ
ת ושב רמה ג28.10.18
41
בגלל גדולי ישראל. רוצה שהיא תיבחר כי היא יותר טובה. הרבה יותר.
איש אחד28.10.18
שאתה כל כך בטוח בזה????? מאיפה הביטחון הגדול שהיא זו שתוכל להושיע את בית שמש???? בשביל להוציא את בית שמש מהבוץ שבו היא תקועה צריכים בולדוזר. לא עליזה בלוך.
חרדי28.10.18
היא בולדוזר, יזמית, פורצת דרכים. ההיפך הגמור מהמנומנם שיושב 10 שנים על הכיסא (ומגיע בערבים לאירועים, כדי לשבת בהם על הכיסא)
אריאל, בית שמש29.10.18
40
איזו אשה מתוקה!!! אולי אנחנו נאיביות שאנו חושבות שניתן לעשות ניהול מקצועי ובעל ראיה רחבה אבל את הלא נאיבים כבר ניסינו,בואו ננסה משהוא חדש!
אלישבע27.10.18
39
אם זה הכותרת לשכנע אותנו לעבור צד יש לה טעות בסיסית. הבעיה בניהול העיר במשפט אחד זה המהפך מעיר קטנה לאימפריה של בניה ועל זה הנציגים לא הצליחו להתגבר. לא מקורבים ולא נעלים. וודאי שמנהלת בית ספר לא תועיל בדבר הזה. ואלי כהן וחבריו מהאופוזיציה לא יעשו טוב לחברים 'החרדים'
רוני27.10.18
38
בעזרת ה׳
משה27.10.18
37
נכון מאד, העיר סובלת מהזנחה, אין ניהול תקין, כל התושבים סובלים ממערך לקוי בכל התשתיות של חינוך תחבורה, רווחה, ניקיון ועוד ועוד. אבל!!!!! וכאן מגיע האבל הגדול, אם היה מועמד שיש לו קבלות על עשייה ותנופה , למשל אחד כמו פרוש (מאלעד) או רובינשטיין (מביתר)הייתי מצביע לו בשמחה ומעיף את אבוטבול בלי לחשוב פ
מישהו28.10.18
36
בהצלחה
שפוי28.10.18
35
התושבים המקומיים את מי שטוב למקום? רבנים ועסקנים הדרים בעיר אחרת אשר לא יסבלו אם ניהול העיר יהיה כושל מנצלים לרעה את סמכותם במטרה לקדם את האג'נדה הפוליטית שלהם תוך גרימת נזק לתושבים.
רפאל28.10.18
34
מקווה שתיבחר
וואו27.10.18
33
אבל בלוך הרבה יותר גרועה. בבחירה בין רע לרע במיעוטו ברור מה צריך לבחור. למה היא חושבת שאם היא ניהלה איזה תיכון אז היא יכולה לנהל עיר ענקית כמו בית שמש??? יש לה נסיון? עשייה ברמה מוניציפאלית? היא מכירה בכלל את המערכת???? וזה עוד בלי לערב יחסי חילונים חרדים שברור שהיא תפלה את החרדים. כל השוטים שמשתכנ
תושב ב"ש28.10.18
32
שכל אחד יצביע כפי דעת רבותיו!!! והיות בבית שמש כל הרבנים יחד ואמרו ללכת עם אבוטבול, אני מצביע לאבוטבול על אף כל הכאבי בטן שלי! לדעתי זה חילול השם להצביע אחרת, כי כל הרבנים פה אחד איתו מי שמצביע נגד הרבנים, שלא יתפלא על בן שלו כשיפעל נגד התורה ונגד דעת אבא שלו
קידוש השם28.10.18
31
תמימים מצביעים לתמימה
דוד28.10.18
30
אני לא חרדי אבל אבוטבול האדם המתאים לקידום העיר ולכן הוא הכי מתאים לפיתוח העיר
יגאל28.10.18
כמה שאתה צודק היא חושבת שזה כל כך פשוט היא פשוט לא יודעת כמה שהוא קידם את העיר
מנחם28.10.18
29
בבית שמש היינו אומרים שאין מה לעשות ומה כבר אפשר לצפות. אבל שחרדים יזלזלו בצרכי דת בסיסיים? שכונות בלי מקווה מסודר, בלי בתי כנסת סבירים, בלי כתות לימוד נורמליות? ואת כל האשמות הם זורקים על כל העולם: בזה אשם משרד השיכון, בזה משרד התחבורה, בזה כי כחלון לא העביר וככה הכל. אבל אם משהו מתקדם הם מתגאים זה
איזנשטיין28.10.18
28
רהוטה ומשכנעת ! מקווה שהציבור השפוי יאמר את דברו בקלפי באופן ברור... !
משה28.10.18
27
מיינסטרים מצביעים אבוטבול בלית ברירה (ראו ערך קריאות הרבנים...) אבל לא מהססים להגיד בקול שישמחו שעליזה תעלה. אז לכל הפחות שישימו פתק לבן
רחל 27.10.18
לא כי רוצים, אלא כי זוהי הוראת הרבנים. ולכן אפילו שלי אישית ממש קשה להצביע עבורו, אני אכניע את האגו שלי ורצוני הפרטי וכן אשמע להוראת הרבנים. ביום שלישי מצביעים אבוטבול. לא כי מגיע לו אלא כי אנחנו שומעים למה שרבותינו מורים לנו בלי שאלות וקושיות.
מישהי28.10.18
26
ורואים מאות מתושבי העיר החרדים לדבר ד' שלא הולכים פתי אחרי איומי ראשי המפלגות. ובעז"ה נשמור לקיים את דברי התורה שאין מעמידים פרנס שאינו ראוי על הציבור. אדם שבתקופתו היו וישנם שכונות ללא מקווה, בתי ספר ללא כיתות לימוד, מחלקת רווחה שאינה מתפקדת, כבישים מקולקלים, וגרעון כספי שהולך ומעמיק. ובעז"ה שנזכה
מנחם27.10.18
25
היא מדברת המון על עשיה וכולי אבל בראיון לאחד הרבנים בבית שמש היא נשאלה מה התקציב של העיר לפני שמבטיחה הבטחות וענתה שלא יודעת אבל חושבת בערך 60 מליון והאמת היא שהתקציב כמעט 500 מליון וזה הוכיח שהגברת מבטיחה בלי לדעת איזה כלים יש לה
אנונימי27.10.18
24
אתה בעצם מסכים שהעיר בקריסה, אבל מצפה שמה שלא נעשה ב 10 שנים פתאום יעשה? שאבוטבול פתאום יתעורר? על מה ולמה???? 10 שנים היינו טפשים, אתה בעצם ממליץ לנו להמשיך ולהאמין להבטחות של פוליטיקאים שזרקו אותנו יום אחרי הבחירות?
בית שמשניק28.10.18
ויודע שמה שאבוטבול לא עשה עליזה בלוך בוודאי לא תעשה. בשביל להוציא את בית שמש מהבוץ צריכים בולדוזר כריזמטי שיודע לעבוד, עליזה בלוך זה בוודאי לא הפתרון של בית שמש.
תושב העיר28.10.18
23
ככה יתקרב סופכם
דוד28.10.18
22
אני רוצה לומר לכם שאני חסיד ולא מעניין אותי מאף אחד צריך להחליף את ראש העיר בדחיפות . אצביע ג למועצה ועליזה לראשות העיר .
יענקי - תושב מהקריה החרדית 28.10.18
21
מה יקודם בעיר? רוחניות קודם! אינטרס של הקב"ה קודם! פוליטיקאית שאין שום סיבה להתפתות להאמין שהיא לא יותר מכל פוליטיקאי נוכל שמדבר בסיסמאות שמשחקות ברגשות של הפתאים. פתי מאמין לכל דבר.
להוריד מסכות28.10.18
20
הצחקת אותי
חיים27.10.18
19
לכל מי שמבלבל פה את המוח העיר הזאת הטלכת ונהרסת מיום ליום בלי שום קשר לחרידים. בעיר הזאת יש הכי הרבה שחיטות וגנבת כספים של תושבי העיר ויש מלא שמות ויהוא יום והם ישבו בכלא כמו גדולים. אם ניהיה כנים 30 אחוז לא משלמים פה ארנונה וזה אחד הדברים החשובים שצריך להשים עליו דגש. כל החרידים אוכלי חינם על חש
חסוי30.10.18
18
לנו ישתפיסת מושגים שונים ממך לנו יש גדולים שמורים לנו ואין שאלות של מה ההבדל בין ירושלים ובית שמש תלמדי קצת על איך השתנו דברים בעיר ולא לזלזל בגדולי תורה כי זה גובל באפיקורסות אין כמו אבוטבול
יוני28.10.18
17
טעות אחת יסודית יש לך עליזה. וזו טעות שרוב רובם של החילונים טועים ואפילו לא קולטים עד כמה. אנחנו החרדים חושבים אחרת ממכם, מרגישים אחרת ממכם ולכן אף פעם לא נהיה מובנים. למשל האמירה הזאת בקשר להפחדות- אתם רואים את המושג שכמה רבנים אומרים ומורים וכולם עושים-כדיקטטורה. ולא היא! זו לא הפחדה ולא דיקטטורה
חרדי28.10.18
16
טעות אחת יסודית יש לך עליזה. וזו טעות שרוב רובם של החילונים טועים ואפילו לא קולטים עד כמה. אנחנו החרדים חושבים אחרת ממכם, מרגישים אחרת ממכם ולכן אף פעם לא נהיה מובנים. למשל האמירה הזאת בקשר להפחדות- אתם רואים את המושג שכמה רבנים אומרים ומורים וכולם עושים-כדיקטטורה. ולא היא! זו לא הפחדה ולא דיקטטורה
חרדי28.10.18
15
ברוך השם שזכינו לנציגה דגולה כזו בעירנו האהובה בית שמש, מועמדת ראויה ביותר המפיצה אחדות ויושרה, בעלת חזון אמיתי לשיפור תחלואי העיר שמר אבוטבול גרם ב -10 שנות כהונתו, זהו ראש עיר הגורם לפילוג ולהסתה בין האוכלוסיות השונות בעיר על מנת להיבחר, הגיע הזמן לעשות סוף לחידלון שלו, שהאמת והשלום יאהבו, בעזרת ה
חרדי שאיכפת לו28.10.18
14
למה היה צריך להיפסל פעמיים כדי להצטרף ל ג מענין מאפו נלקחה החוכמה???? מראה שהוא גם תלמיד חכם שפיץ
ראובן28.10.18
13
מבלבלת תמוח לא איומים ולא בטיח גדולי ישראל יודעים הכל ואין שום סיבה לבחור בטיפשה הזו אנו התושבים לא רואים באבוטבול שום חסרון הוא ראש עיר מצוין ונותן לכולם בשווה!!!!!!!!!!!!!
יוסי בית שמשניק27.10.18
אישה טיפשה? יש לך את זה ביותר שובניסטי ומתנשא? בטוחה שכמו רבים גם 12 שנות לימוד לא עשית.והאחרונה להגיד עליה טיפשה זו היא. אבל זה הקמפיין שלכם...הפחדות השמצות וטרבוקות ברחובות כאילו אנחנו בעזה. אמן שתאכלו את הכובע עם כפית ביום שלישי.
תושב העיר28.10.18
12
זה יהיה הרווח של כולם שהעסקנים הגנבים ייאבדו את השליטה.
חרדי שמאס בעסקונה27.10.18
11
כל דור יש את התורן שמגיע להציל את החרדים מעצמם. בלוך כמזרחיסטית מצויה, מגיעה "לעזור" לחרדים הטמבלים שכידוע לא יודעים לעשות כלום. וודאי לא לנהל. אז בלוך קודם כל מסבירה לחרדים מה הם צריכים לחשוב. בהמשך היא מסבירה להם מה מצבם כעת וכמה הוא גרוע, ואח"כ היא מסבירה להם מה בדיוק הם צריכים לעשות ועבור מי להצ
בלוך, מוחל טובו28.10.18
10
אם ח"ו ל"ע ר"ל אבוטבול יבחר העיר תשאר אותו דבר! בתי ספר בקרוואנים ,אין מקוואות , תחבורה ציבורית לקויה , רווחה ברמה ירודה , מקורבים ישארו קרובים לראש העיר , חוסר בתעסוקה , המשך שינאה בין הציבורים בעיר, תכנון ערים לקוי (ראו ערך רמה ג' בנויה בצורה לא מסודרת, כמו כן תכנון רמה ד ה משקפיים וכו) בית שמש ב
חרד לגורל העיר28.10.18
9
אני חרדי שנמאס לו מכל העסקונה בבית שמש ומכל הזבל ומחוסר ההיענות לתושב ןלכן אותי שכנעת .אני וכל משפחתי נצביע לך ושיהיה לך בהצלחה
חרדי28.10.18
8
הבדלים תהומיים בין החלטורות של אבוטבול ומונטג לבין האיזון והמקצועיות של ד''ר בלוך. כל כך עצוב, משה, שאחרי 10 שנים בשלטון, הגעת חמצב שלולי "ועשית ככל אשר יורוך" לא היה לך אפילו סיכוי קלוש. מסכן. גם אם תנצח - כבר הפסדת מראש.
משה27.10.18
7
כי משקרים עליהם, מדוע שעסקנים יחליטו איך תיראטה לי העיר המוזנחת הזו? מה אני פראייר של מישהו??? אני חרדי. רוצה סביבה נקייה, שלאשתי תהיה עבודה בעיר ולא רוצה קיצוניות וחוסר ניהול, רק בלוך.
יואלי28.10.18
6
אישה נאמנה, מאמינה ועם חזון גדול. בהצלחה!
תושבת27.10.18
5
רק עליזה בלוך
מרשימה 27.10.18
4
בבית שמש הולך להיות הפתעה גדולה . אמנם זה נראה מבחוץ שאבוטבול הולך שוב לקחת אבל , ממש לא כך יש גרעין גדוללל בציבור החרדי שיצביע לעליזה וזה הנכון לעשות .נמאס מכל המושחתים של העיר השלטון הזה נוח לכל המקורבים לצלחת לא באמת לתושב האמיתי . ולכן עליזה בלוך לראשות העיר !!
חרדי מבית שמש 28.10.18
3
את חייבת לנצח ולהוביל את העיר הזו לשינוי. היא רומזת תוך כדי הדברים שכולם מנהלים איתה מגעים. וזה נכון. רבנים מרמה א שלחו בשקט לדבר איתה כי כולם מבינים שאבוטבול הולך הביתה. וחבל שלא שלפו את הידע על הדירות שהוא קיבל כך היו חוקרים אותו וסוף פסוק. אבל היא רוצה לנצח בקרב על ניהול ולא לכלוכים ושקרים כמו אב
משה28.10.18
2
אבל בכל זאת אני אקשיב להוראת הרבנים ואצביע לאבוטבול. למרות הכל.
תושב בי"ש27.10.18
האם הרבנים רצו להעמיד את משה אבוטבול בראש רשימת יהדות התורה (ג') מראש? לא ולא, לא ישמע כך במחוזותינו. אין אפילו הוא אמינא כזאת. אלא שהעסקנים מבשלים מהלכים ומגיעים לרבנים ואומרים להם שחובה לעשות כך וכך שאחרת ח"ו יהיה פה שמד וכו' וככה זה מתנהל. תחשוב טוב אחי היקר
תושב בית שמש28.10.18
1
כי אבוטבול הוא לא למען בית שמש הוא למען ש''ס דייטש לא לירושליים הוא של אגודה וגם פינדרוס שלא הכיר פיפס באלעד הופך להיות לי מועמד שינהל את אלעד הכל עסקנות ושקרים אם אבוטבול סומך שאני חרדי יצביע לו והוא ינפנף בצרכים שלי לאחר הבחירות- שיחלום לו. רק עליזה בלוך שתעשה מאזן בעיר המטומטמת הזו.
יואלי28.10.18
אולי גם יעניין אותך
בארץ

בבארי הודיעו: החטוף דרור אור שילדיו שוחררו מהשבי - נרצח

מישאל לוי | 02.05.24

"נשות האברכים"; מקלב במטה הארצי של מערך הכבאות

דודי בן חמו | 02.05.24

"בזכות שלד של עטלף"

פריצת דרך אחרי עשור: מתי באמת נבנתה החומה בירושלים?

יוסי נכטיגל | 02.05.24

ודווקא סמוך ל'עצמאות' | טור

השנה נקרא פעמיים – הציונות הביאה את הגאולה

אריה יואלי | 02.05.24

תאונת עבודה

רמלה: פועל נהרג באתר בנייה בעיר; שני מנהלי עבודה - עוכבו

בני סולומון | 02.05.24
ש

השקעה בטוחה ויציבה

נדל"ן מניב בשליש מחיר? הכירו את ההשקעה החכמה בפתח תקווה

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

תיעוד מהאוויר

כמה עשרות נשים הצליחו לחסום את איילון; "עסקה עכשיו"

דוד הכהן | 02.05.24

כך ניתן אוויר לחמאס

כך פעל מחדל המענקים לעזה - לבקשת נתניהו וראש המוסד 

יהודה גל | 02.05.24

מזג האוויר

התחזית: הטמפרטורות רגילות לעונה, ייתכן טפטוף בצפון 

כיכר השבת | 02.05.24

גינוי אחרי הסערה

נתניהו נגד בוגי יעלון: "צריך להתבייש על דבריו"

יאיר טוקר | 01.05.24
ש

האיש שחלם חלום:

לא תאמינו מה הוצע לדוד (60) שחלם כל חייו להרוויח מנדל"ן

כיכר בשיתוף סיני השקעות | מקודם

חשש ממפגע סביבתי

ראשי רשויות מזהירים: "משרפה פלשתינית - סכנה קריטית"

דניאל הרץ | 01.05.24

"העסקה - הסכם כניעה"

המשפחות השכולות יוצאות למאבק; זו הדרישה שלהן

דניאל הרץ | 01.05.24

"אין מילים להוסיף"

לראשונה במלחמה: זה המעבר שנפתח להכנסת סיוע לעזה

חזקי שטרן | 01.05.24

שוחררו בתנאי אחד

שני קרובי משפחה של חטופים נחקרו במשטרת תל אביב

דוד הכהן | 01.05.24
ש

מבצעים של פעם בשנה

מוסד הרב קוק; לא הספקתם להגיע למכירה? כנסו >>

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם

"האזרחים זכאים לתשובות"

המבקר לנתניהו והרמטכ"ל: "שתפו פעולה עם חקירת ה-7.10"

בני סולומון | 01.05.24