כיכר השבת

"תחת אחריותי"

"אני אחראי": השר אוחנה על האסון במירון

עם צאת השבת פרסם השר אמיר אוחנה, כי הוא לוקח אחריות מתוקף תפקידו על מה שהתרחש באסון הגדול במירון; "אני אחראי לכל דבר הקשור בגופים שתחת אחריותי", אמר (בארץ)

84
יוני גבאי | כיכר השבת | י"ט באייר | 01.05.21
אמיר אוחנה
אמיר אוחנה (צילום: Shir Torem/Flash90)

עם צאת השבת פרסם השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה, כי הוא לוקח אחריות מתוקף תפקידו על מה שהתרחש באסון הגדול במירון.

"לאחר שנסיים לזהות ולטמון את מתינו, אתייצב גם אתייצב בפני המצלמות. אתייצב ואקח אחריות. כן, אני אחראי לכל דבר הקשור בגופים שתחת אחריותי. אני אחראי לכל תאונת דרכים. אני אחראי לכל אדם שהותקף והמשטרה לא היתה שם כדי להצילו. אני אחראי לכל שריפה ודליקה, ולכל הנספים משאיפת עשן. אני אחראי לכל מקרה רצח, ומקבל בעיטה בבטן כשאני שומע על כזה. אני אחראי לכל אסיר וסוהר לכל עצור ושוטר, לכל לכוד ולוחם כיבוי והצלה. הייתי במירון בלילה. חזרתי לשם בבוקר. וההבדל – לילה ויום", אמר השר אוחנה.

לסיוע למשפחות הנפגעים באסון מירון לחצו כאן

"בלילה – שמחה, וריקוד, ושירה, ותפילה, והודיה. ביום – משאיות עמוסות במתים, דמעות, סבל ועצב בל יתואר.
ביקרתי את הפצועים, שוחחתי איתם. כולם מספרים בגרסאות שונות את אותו הסיפור – הגיעו להדלקה של תולדות אהרון, היה שם צפוף אז החליטו ללכת לכיוון תולדות אברהם – נכנסו למסדרון ויחד איתם מאות אנשים. נסחפו כמו שנסחפים בשיטפון. והמסדרון בשיפוע יורד, ללא מדרגות בתחילה. הרצפה היתה רטובה. מישהו שפך מים. הראשונים החליקו, מעדו ונפלו – וכך גם אלה שמאחוריהם ואת הסחף לא ניתן היה לעצור. בתוך זמן קצר נערמו אלה על אלה, נמחצים ונחנקים".

"פגשתי את האבא שמיד עם הגעת כוחות המשטרה וההצלה מסר את הילד לשוטר שיחלץ אותו. עם מותו שלו כבר השלים. ולאחר שחולץ והגיע לביה"ח, עוד לא ידע היכן ילדו השני שהיה איתו. עדיין היה נעדר כשפגשתי אותו.
עוד היינו מלאי תקווה למצוא אותו בריא ושלם. בהמשך היום, נודע כי הבן בין הנספים.
ופגשתי את החסיד הצעיר שהרגיש את ידו של השוטר מושכת אותו החוצה ומחלצת אותו מהחנק, כמו יד האלוהים.
מצילה את נפשו".

"ושמעתי עוד סיפורים, והגרון משתנק. ולאחר מכן, ועד כניסת השבת, החלו לזרום הטלפונים בנושא המשפחות שנמצאות במכון לרפואה משפטית. פעלנו כדי שהמשטרה יחד עם גורמי המכון יעשו את המירב להקל על המשפחות ולזרז את התהליך כדי שיוכלו לטמון את יקיריהם לפני כניסת השבת. הגורמים פעלו במהירות שיא, אך נותרו עדיין באבו כביר רבים שלא זוהו".

"לגבי המשטרה: כל שרשרת הפיקוד עשתה את תפקידה. מפקד המחוז – ניצב שמעון לביא הוא מהקצינים הטובים והאיכותיים ביותר שיש במשטרת ישראל, לוחם אמיץ שמוביל בעוז את כוחותיו למאבק בפשיעה בצפון הארץ, וימשיך לעשות זאת".

השר אוחנה אמר על לביא: "מדובר בקצין יסודי, חרוץ ואני גאה בו מאוד. כולנו צריכים להיות. פיקד על הכוחות במקום בצורה מופתית, לפני – תוך כדי – ואחרי האסון. פינוי הפצועים נעשה במהירות שיא בזכות התרגולות שביצע, וכל הגורמים מכירים בכך. גם הפצועים".

"המפכ"ל – רנ"צ קובי שבתאי, שאני בודק יום יום שאיננו מתחרט שלקח על עצמו את המשימה הכבדה והמאתגרת הזאת (לשמחתי, איננו). מרגע שנכנס לתפקידו הוא מקדיש לילות כימים ומיישם תכניות שיצעידו את המשטרה למילוי משימותיה למאבק בפשיעה ובטרור. אני יודע שהוא יצליח כי אני רואה את הדברים שבדרך".

"והשוטרות והשוטרים – שתפקדו נוכח המראות האיומים והקשים באופן הכי מופתי, מהיר ויעיל, הצילו, חילצו, ובוודאות מנעו אובדן חיים גדול אף יותר. ואני מוכן לעמוד בפני כל בדיקה, ולהשיב על כל שאלה. אני רוצה לעשות זאת.
אני אחראי – אך אחריות אין פירושה אשמה".

"ההילולה השנה התקיימה כבכל שנה, מזה מאות בשנים, עוד לפני שקמה מדינת ישראל. בעת האסון – היו על ההר פחות שוהים מאשר בשנים רגילות. הרבה פחות. האסון הזה קרה השנה, אבל יכול היה לקרות בכל שנה אחרת.
מחר יצויין יום אבל לאומי. הדגלים יורדו לחצי התורן. נרכין את ראשינו בכאב בפני המשפחות. נחבק אותן.
ויחד עם כל הגורמים, במשטרה ומחוצה לה, כי זה הרבה מעבר למשטרה, נעשה הכל כדי שאסון כזה לא יישנה בישראל."

תוכן שאסור לפספס
84 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
57
לתלות את כל האחראים על עץ גבוה חמישים אמה. עין תחת עין שן תחת שן.
ללא שם02.05.21
56
אסור לחקירה ולמסקנות להתמצות בתחום המשטרה. המקרה רחב יותר מזה וצריך לבדוק את מכלול ההיבטים שלו. רק ועדת חקירה ממלכתית בראשות שופט תענה על הצורך הזה.
מפוכח02.05.21
55
לא מחפשים אשמים, מחפשים אנשים מעשיים בעלי הסתכלות רחבה מאוד. כידוע מקום עם פתח אחד הינו סכנת נפשות של ממש וביפרט עם כמות עצומה של אנשים המתגודדים יחד. דבר ידוע שבמירון הדחק בלתי נסבל. היתרתם לאנשים להגיע בלי מיגבלות דחק? זה לא הגיוני, ברור לחלוטין שזוהי סכנת נפשות.
צבי01.05.21
הכל בגלל ה"מלחמת מצווה" למנוע מהמדינה להפקיע את השטח כדי לעשות שם סדר. קל מאוד להאשים את המדינה אחרי שאנשים מתוכינו לא נתנו להם לטפל בבעיה מראש....
היסטוריון02.05.21

הצגת כל התגובות

54
אני הייתי שם הטענה היחידה זה איפה היו שוטרים וסדרנים שימנעו מכל כך כל הרבה אנשין להיות במקום כזה זה הטענה
ללא שם01.05.21
אם היית שם איך זה שאין לך טענות כלפי עצמך? איך נדחסת במסה כזאת של אנשים? איפה האחריות האישית שלך? העיקר להאשים את המשטרה
רחלי02.05.21
אדיוטית, אם אין לך תשובה אל תבלבלי את המח... הוא לא כתב שהוא נדחף, אלא שהוא היה שמה
מסעודה ליבוביץ02.05.21
53
חברים יש משהו שהתקשורת לא מספרת לכם, משרד הבריאות דרש להגביל את כמות האנשים באירוע השרים דרעי ואוחנה דחו את הבקשה שלהם ובצדק, אז משרד הבריאות דרש להגביל את מספר המתפללים בטקס הדלקת נרות בהר מירון, כתוצאה מההנחיה הזאת המשטרה נאלצה לבצע חסימות שגרמו לצווארי בקבוק ועומס מטורף. יש עדוית וסרטונים מזעזעים
נחמן01.05.21
איך לא חשבתי על זה - לכאורה אתה צודק.
צודק02.05.21
אם היו יותר אנשים בו זמנית על ההר היה יותר דוחק ויותר נספים.
נהפוכו 02.05.21
52
האחריות מוטלת על אחראי הביטחון במירון שזה המשטרה. אוחנה לא נעל יציאות חירום עם שרשראות ולא ידע איפה המפתח! אוחנה לא הסיר את המצלמות ממירון יומיים לפני ההילולה! אוחנה לא נעל את היציאות בזמן האסון והתיר כניסה חופשית! אוחנה לא עיכב את שירותי ההצלה והרפואה! יש כאן כוונה תחילה וחשש זדון של נותני הפקודות
טל01.05.21
51
אוחנה אמר אני אחראי אבל לא אשם!!!! היכן ליצמן ודרעי שהתגאו שניצח את המערכת? ידיכם דמים מלאו
שלמה 02.05.21
50
שתחקור את התנהלות בג"ץ עכשיו ומיד.
וועדת חקירה02.05.21
49
עצוב. כל הכבוד לו על לקיחת האחריות תגובה ראויה!
.01.05.21
לרחת אחריות זה להתפטר כמו מפקד הכוחות בקפיטול בארה"ב, כמו רבין שאשתו פתחה חשבון בנק כמו כל שר יפני שעומד ראש מורכן ומתנצל כי זה קרה במשמרת שלו. זה בדיוק הפוך מאחריות. אחריות זה לומר שזה קרה תחת אחריותי ויהא אשר יהא בתוצאה הזו אני מתפטר. בקיצור הוא לא לקח אחריות.
ממש לא ראוי 02.05.21
48
כולם יכולים להתבונן בהסרטות בזמן האסון ולראות: אנשי איחוד הצלה ומד"א תפקדו באופן יוצא מן הכלל, וכל אחד ידע בדיוק מה לעשות. השוטרים עמדו מבולבלים, אפס הוראות מלמעלה, אפס בהירות, לא ידעו מה לעשות עם עצמם. והיה זה המשך ישיר להתנהלות המשטרה לאורך ניהול אירועי ל"ג בעומר כולם.
צופה01.05.21
כל מילה אמת! ראיתי גם אני המון הסרטות ובכולם אתה רואה את השוטרים והשוטרות חסרי אונים - ורק בחורי ישיבות ומתנדבים עם תושיה עוזרים לאנשים.
צודק בכל מילה02.05.21
47
אחריות. אז תכנס לכלא ביחד עם כל השוטרים שהיו אחראים כולל מפכ"ל המשטרה
יוסי01.05.21
מה יעזור לך שהוא ישב בכלא
יהודי02.05.21
46
שהמדינה רצתה ב 2013 להפקיע את השטח במירון ובעצם לקבל אחריות על המקום המופקר בג"צ מנע זאת...אז איך בג"צ יכול עכשיו לחפש אשמים אם הוא האשם העיקרי?
רועי01.05.21
ומה עם העמותות שהגישו את הבגץ? איפה האחריות של ראשי הציבור?
דני02.05.21
45
סתם כדי להבין? איך לוקחים אחריות על כזה דבר? מה אפשר להחזיר את הגלגל אחור?
ב02.05.21
או שנים ללמוד. לקיחת אחריות לא מחזירה לאחור את גלגל הזמן ובוודאי שלא את מעשי הבורא. לקיחת אחריות פירושה הודאה בטעות, נשיאה בעונש ועבודה לשיקום הנזק. אף אחד מאלה לא יתקיים כאן כל עוד אנו שותקים ככבשים.
יש לך עוד דבר02.05.21
44
אין ספק ש"אבל אשמים אנחנו" כלל ישראל צריך לעשות חשבון הנפש - ולשנות כוון אבל גם המשטרה -אחרי שנה שלמה של התעללות בציבור החרדי טעות קטלני כזאת זה בלתי נתפס אומרים שזה נס שזה קרה כל השנים --- אבל גם לא חתמו מעבר כל השנים איך עשו כזה דבר טפשי???? אם המשטרה כבר לוקח אחריות שיקחו אחריות על הדב
המשטרה02.05.21
43
מהרגע הראשון כל אחד פה במדינה מכריז שהוא לוקח על עצמו את האחריות. מפקד המשטרה, השר אוחנה. למה-הם יודעים היטב שבכל הקשור למות חרדים- לא תוטל האשמה על אף אחד, הם כבר מעכשיו לא מתביישים לשבח את האחראים, קרי, המשטרה, שבמו ידיה גמרה לאסון. חסימה של כמה דקות במקום הלא נכון- בכזה מצב מביאה למוות של עשרות.
רוצחים02.05.21
42
איפה חברי הכנסת????????? איפה העסקנים???????????? לא שומעים אותם!!!!!!!!!!!!!!!!!
איציק01.05.21
41
קיצר מתנער מאחריות
יהודה01.05.21
40
הלב מתפוצץ מהכאב על ההרוגים בליל שבת פתחתי סידור והזדעזעתי לראות שראשי התיבות של הפיוט הידוע בר יוחאי הם "שמעון לביא"
ללא שם01.05.21
שמו של מפקד המחוז הוא כשמו של מחבר הפיוט "בר יוחאי" רבי שמעון לביא זצ"ל. גם אני ברגע ששמעתי את שם המפקד, הבנתי שיש פה משהו שמימי...
שלמה02.05.21
39
שיהיה במאסר כול חייו
אני01.05.21
בלאו הכי הוא חייב כרת....
כרת02.05.21
38
אחרי שגרמת שדם החרדים היה הפקר למדו המפקד והשוטרים שדם יהודי הפקר וחסמו את היציאה וכך גרמו לאסון וכשהילד התחנן שיצלו אותו אז המפקד הרשע הוציא את הפלאפון וצילם ונהנה לראות איך שיהודים מתים
אתה כן אשם02.05.21
37
לפעמים אחרי מגפות אנשים אנשים מפסיקים להתפלל ואז מגיע אסון כך היה במאורעות תרפ״ט לפני זה היה מגיפה והיא פסקה ואז הערבים עשו פוגרום ביישוב חברון
דוד02.05.21
36
דרעי לא אשם ולא קשור. מה התקשורת החילונית מקשקשים. בסך הכל ביקש ביחד עם הח"כים החרדים שלא יהיה הגבלות קורונה. אבל כולם מבינים שצריך סדר בהר. שוב המשטרה החילונית זורקים הרשמה על החרדים הרצחתם וגם ירשתם. כולם ראו שם איך שהשוטרים מתנהגים באטימות לב מרשעת מתנהגים לפי ההוראות שקיבלו ולא לפי המצב
חגי01.05.21
35
שיתבטלו הלימודים
אפרת01.05.21
34
לפי דעתי סיפור האסון בהר מירון משלל העדויות. הדלקת המדורות בהר מירון נערכת כבר שנים בערב ל"ג בעומר עם אלפי חסידים. במקביל להדלקה המרכזית שנערכת על ידי האדמו"ר מבויאן על גג הציון , החלו בשנים האחרונות רבנים ואדמורי"ם נוספים לערוך הדלקות בשטחים שהוכשרו סביב לציון הרשב"י במעלה ההר. מאמצע העשור הראשון ש
רוני01.05.21
חלק מהאשמה היא על התרבות לצעוק על כל שטות "פיקוח נפש" כך שאיני במין למה ציפו שהשוטרים יבינו שהפעם לשם שינוי זה אמיתי...
מישהי ריאלית02.05.21
היית אדיוטית עוד לפני הקורונה?
דניאלה02.05.21
סוף סוף תגובה לעניין. ניתוח מעולה וגילוי העובדות לאשורן. כל מה שכתבת מגובה גם בסירטונים שפורסמו.
יהודי פשוט02.05.21
33
רגיש ואכפתית באמת!
אין מה לחפש אשמים עומס כזה אף אחד לא אשם01.05.21
32
כל אחד לוקח אחריות.. רואים את יד ה' מכה ואומרים זה המקל...
אברהם דדון02.05.21
31
מכבסת מילים משומנת
שוטרים רעים , לא פלא שהביאו אסון02.05.21
30
אסור לעבור לסדר היום, ארבעים וחמישה איש נהרגו בגלל טיפול כושל השר לבטחון פנים לייב לקחת אחריות ולהתפטר
אריה01.05.21
גם שוינגר !!!
גם02.05.21
29
האם היתה גדר בסוף השביל והמדרגות והוא לא מתייחס אליה או שלא היה?
סחף מים01.05.21
28
פושע! איזה סוג של אחריות הוא לוקח? האם הוא גם יקח אחריות על כך שכמה שוטרים שסגרו את אחד היציאות ובכל גרמו למותם המיותר של 45 ולפציעתם של 150? האם הוא ראה את הסרטון שרואים שוטרים שמונעים אמבולנס להציל עוד חיי אדם? ושומעים את השוטר אומר מתו 44 לא יקרה כלום אם ימות עוד אחד.
חובה להעמיד לדין את כל המרצחים השפלים וה01.05.21
תצרף איליו את האדמו"רים שהשאירו הכל פתוח בקורונה. הם הרגו יותר!!!!!
מחויב לתורה02.05.21
27
עוד בשנת 2008 התריע דו"ח מבקר המדינה על ליקוי במערך דרכי המילוט במתחם, שעלול להערים קשיים לחילוץ נפגעים בעת אירוע רב-נפגעים. בשנת 2018 התריע העיתונאי אריה ארליך מאסון בשביל היציאה הצר שמוביל מטקס ההדלקה של חסידות תולדות אהרן. (ויקי'). ועכשיו יבואו כל מיני חניוקים ויגידו שזה בגלל הפאות האינטרנט וכו'.
הכתובת על הקיר01.05.21
26
"אני אמית ואחיה מחצתי ואני ארפה ואין מידי מציל" קודם כל זו גזירת שמים. שנית. אי אפשר להכחיש וזה אף מתועד. מי שמנע מעבר מהאנשים באותו פתח היו השוטרים. כמובן כל עוד הכל כשורה, על השוטרים לציית להוראות הסדר שקיבלו ממפקדם. ולהמשיך לחסום את המעבר, אלא שכמובן יש מקרים חריגים שאי אפשר להתעלם מהם. וגם השוטר
רבי מנחם מצפת02.05.21
25
אוחנה אולי אחראי אבל האשמים הם העסקנים של החסידויות שאיימו להשתולל אם לא יאשרו כניסה חופשית למירון. ידיכם דמים מלאו.
יואל מוישה01.05.21
מילא המלחמה על הכניסה להר, אבל המלחמה על האוכל.... זה אולי "זריתי על פניכם את רפש חגיכם." כשהטפל נעשה לעיקר, אולי רשב"י שמסמל תורה בניתוק מוחלט מגשמיות לא היה כ"כ מרוצה מההתנהלות.
נקודה למחשבה02.05.21
24
רק המשטרה אשמה ? לא רק היא .אשמים גם העסקונה וחברי הכנסת החרדים שלחצו על המשטרה לאפשר למספר בלתי משתתפים להגיע למירון.
משה01.05.21
הם גם לחצו לשים את המחסום?!..........
מישהי ריאלית02.05.21
23
כבוד השר אמרתך אני לוקח אחריות=פירושה רק במובן הממלכתי ולא במובן המעשי. ואם היה קורה אסון לדוגמא בקריסת טריבונה,אזי המהנדס היה נוטל אחראיות במובן המעשי שפירושו ,חקירות אין סופיות,משפט,קנס וכלא!!! אז לסיכום ,אמירתך אינה כלום ,רק התנערות ממה שקרה.
איש קרית ספר01.05.21
22
השוטרים שברו את כל המתחם יותר מי 500 שוטרים פירקו הכל. כל שנה המתחם מחזיק יותר מי400 אלף איש השנה פחות בגלל הקרונה ורק משטרת ישראל שברה את כל המתחם כדי לסגור את הכל ובסוף גרמו לאסון יש מלא סרטונים של משטרת ישראל הורסים ושוברים עם היידים שלהם והרגליים שלהם ציוד שמחזיק כל שנה 400 אלף איש.
אבי01.05.21
21
כל הצרות של ביבי בגלל אוחנא זה. מקובלים הזהירו את ביבי. עיין סוף פרשת אחרי מות פרשת שבוע שעבר.
ללא שם02.05.21
חחחחחחחחחחחחחחחחח אתה מתכוון זה הא חחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחח02.05.21
20
מדוע לא נעצרו מפכ"ל המשטרה ומפקד המחוז אם היה קורס משהו שם כמו שחשבו בתחילה היינו רואים מעצרים מתוקשרים שלאנשי מקצוע על ידי המשטרה, החשש שהבכירים האלו שלא עצרו ישבשו חקירה גדול יותר מכל אחד אחר.
רינה02.05.21
19
אני רק מקווה שגם אנחנו והרבנים והמנהיגים שלנו נדע לקחת אחריות כמוהו.. על הדחיפות, על הזלזול בחוקי המדינה, על הזלזול בקורונה וכו'.. ואכמ"ל..
חשבון נפש01.05.21
18
בגצ מקבל החלטות גורליות אבל לעולם לא ישא באחריות..הוא מעל החוק. מעל הנורמות..מעל הכל
ראובן01.05.21
17
אחריות זה כבר להתפטר בגלל התוצאה . גם מפקד המחוז ״לקח״ אחריות וזה חלול לגמרי . אם אתה גם דואג לכל אסיר כדברייך אז למה מנעת מהם חיסונים . בקיצור פקה פקה כי עוד לא נולד הפוליטיקאי שבאמת ייקח אחריות . פעם התפטרו כמו רבין או השר שהתאבד בגלל שנתפס גונב למפלגה . ביפן עושים חראקירי ופה לוקחים אחריות.
לא שווה כלום01.05.21
16
שחצנות יתר... לדעתי צריך לדרוש שבשנה הבאה הצבא יגיע ושהשוטרים ישארו בבית..
ירושלמי02.05.21
15
זה מדהים!! אנשים מגלים את פרצופם מלא שנאה ולא מתביישים!!! הרי אף פעם לא דובר על הגבלה במספר אנשים והמשטרה אף פעם אבל אף פעם לא אמרה אין לנו יכולת לנהל אירוע בכמות כזאת של אנשים. זה אף פעם לא היה נושא! אז עכשיו מקשקשים! למה לערב פה נידון שהיה קשור להגבלות קורונה כאילו שהיה לחץ לא להגביל את האירוע???
אליהו02.05.21
מי ששלחו את הרבבות אל ההר בלא להסדיר את המקום ולאבטח אותו. המשטרה ניסתה להגביל וגם ראש המועצה ניסה להגביל. דרסו אותם הפוליטיקאים ברגל גסה. השוטרים למדו שמי ששותק ועוצם עין לא חוטף על ראש והיו לדגים. אז אותם תאשים??
חשבון נפש יעשו02.05.21
14
רבי שמעון הוא סמל התורה והקדושה והטהרה-כששר בממשלת ישראל עובר על אחת העבירות החמורות ביותר בתורה, עבירה שפוגעת ביסוד וזכות הקיום של העולם-שהרי יש שלושה יסודות שעליהם מושתת העולם-תורה עבודה וגמילות חסדים, ומיסודות אלו נוסדו בעצם ג' עבירות,וכל עבירה על אחד מחוקים האלו זו פגיעה באחד מהיסודות-וג''ע כנגד
יאיר02.05.21
13
תתפטר !! די לקחת אחריות פשוט תלך תעזוב זה יהיה יופי של לקיחת אחריות
יואל 01.05.21
12
בג"ץ 516/14 שופטים : מזוז,פוגלמן ודפנה ברק ארז -הפכו את ההחלטת הממשלה להפקיע את אתר קבר הרשב"י וקבעו כי יש לבחון חלופות אחרות וזאת על אף טענת המדינה בבג"ץ כי הדרך הראויה לנהלו לטובת הפוקדים אותו רק באמצעות הפקעה וניהולו על ידי המרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים . ...לשיפוטכם !!
אשר01.05.21
מזמן אין אמונה בשופטים... אגב, מי היו העותרים נגד המדינה? לא אנשים חרדים.... שיעמדו מול המשפחות להסביר את עצמם!!!
היסטוריון02.05.21
11
אם אתה אחראי אז תתפטר כבר
ליטאי01.05.21
10
"אני אמית ואחיה מחצתי ואני ארפה ואין מידי מציל" קודם כל זו גזירת שמים. שנית. אי אפשר להכחיש וזה אף מתועד. מי שמנע מעבר מהאנשים באותו פתח היו השוטרים. כמובן כל עוד הכל כשורה, על השוטרים לציית להוראות הסדר שקיבלו ממפקדם. ולהמשיך לחסום את המעבר, אלא שכמובן יש מקרים חריגים שאי אפשר להתעלם מהם. וגם השוטר
רבי מנחם מצפת02.05.21
9
הכל משמים והכל לטובה. בקורונה מתו הרבה יותר חרדים, והחרדים קיבלו הכל באהבה כי אין רע מלפני ה', ואם לקח אותם, הרי שהם עכשיו בגן עדן לומדים תורה עם רשב"י.
מירון01.05.21
8
תבדקו בפרוטוקולים מה אייכלר וחבריו אמרו. רק רצו שיבואו כמה יותר ללא הגבלות. מה היו צועקים אם היו סוגרים את ההר
איפה נעלמו דרעי02.05.21
7
הכל מתחיל מהמתחם שהתשתיות שלו בכלל לא מתאימות! כמה שהמקום רעוע, המצב במירון הכי טוב מכל המקומות הקדושים והקברים האחרים בארץ!!!! הבעיה שהמדינה בכלל לא אכפת לה מהמקום כי הוא משרת רק דתיים וחרדים!!!!! כמו גם צפת שמתויירת ע"י דתיים ונראית פח!! אין שום בעיה להרחיב את המתחם ולהתאים אותו לכל האנשים, אם המ
ונשמרתם02.05.21
6
קול דמי אחינו צועקים אלינו מן האדמה. והכל בגלל השחיתות. השחיתות של העסקונה החרדית והשחיתות של שרי הליכוד ושל ראש הממשלה, התלוי בצוארו בפוליטיקאים החרדים. אני מפגינה נגד ביבי כבר עשרה חודשים, ומקוה שילך בקרוב, ואיתו השחיתות, שגבתה לפני יומיים חיים של 45 אנשים תמימים.
ירושלמית01.05.21
תלכי לגהנם בקרוב אמן
חיים02.05.21
מי יודע אם לא אנשיםנשים כמוך גרמו לאסון-הרי שנאת חינם היא שגרמה לאסונות בהיסטוריה היהודית, לא סיקור אוהד...
יאיר02.05.21
מחכה שאת תלכי הכל בגללך ......בדיוק כמו שאת אומרת על ביבי...... מה הקשור לביבי?????
אבי02.05.21
5
רוקדים על הדם של המתים. זה מה עושים ממש ברגע זה כל ערוצי התקשורת. אין ממלכתיות, אין כבוד, החמלה שלהם לא קיימת והשנאה פשוט חצתה כל גבול אפשרי. לא יאומן איזו רשת של רוע.
טלי01.05.21
זה לא נכון כל הערוצים מכבדים את הקורבנות הקריאו מספר פעמים את כל השמות כולל מצב משפחתי וסיפורים אישיים
אריה01.05.21
4
ערוץ אלמנאר 13 רוקדים על דם המתים בפוליטיקה קטנה. לא נמאס לכם תעמולנים הזוים‼️ לכל המחפשים אשמים על האסון במירון, עוד לפני שיתבררו העובדות, כולל עיתונאים כמו עמית סגל, אולי כדאי שילמדו לפחות את העובדות המשפטיות ההיסטוריות: ב-13.11.2013 החליט משרד האוצר (זו היתה יוזמה של השר יובל שטייניץ שכבר לא היה
צבי01.05.21
3
איפה מוסדות רשבי שמחזיקים את המקום משרד הדתות משרד לאתרי מורשת והממשלה שהיו אמורים לראות את הנולד אחשב זה לא עוזר מי אשם קיפחו שם חיים הנורות דלקו מזמן אבל אף אחד לא לקח יוזמה להרים את הכפפה ולעשות משהו בנידון כול אחד חושב רק על להיות ראש ממשלה כיסא כסף וכבוד תנחומים למשפוחת במות יקירכם תנוחמו מן ה
ללא שם01.05.21
2
לפי עד ראיה המשטרה חסמה את הכניסה האחורית לציון כדי שלא ייכנסו מרחבת ההדלקות, בפנים הציון הצטבר לחץ ולא הצליחו לצאת כי המשטרה חסמה, עשרות אנשים שהיו בפנים הציון והרגישו חנק עד כדי מוות החליטו לצאת בכוח החוצה, ואז אירע דוחק עצום ומפולת המונית על המדרגות.
הלפרין01.05.21
קשקשן
מיקי02.05.21
1
למה המשטרה הסירה ופירקה מצלמות לפני ל''ג בעומר מכל שטח ההר ?
שאלות למשטרה כן01.05.21
אולי גם יעניין אותך
בארץ

מאות דונמים נשרפו | שריפה משתוללת בדרום הר חברון • צפו

קובי רוזן | 17:03

הפיתרון? "שימו מדבקות שחורות"

"אי אפשר לקנות היום בסופר שום דבר" | הדיון על יוקר המחיה

דוד הכהן | 15:16

המשרד מזהיר

יש לכם מאוורר בבית מהסוג הבא? "חשש מסכנת התחשמלות"

דוד הכהן | 13:50

גם לטיסות בינ"ל

7 חודשים אחרי שנסגר: טרמינל 1 חוזר לפעילות | כל הפרטים

דניאל הרץ | 12:35
ש

עמוס תכנים

המגזין שיסייע לך לנווט את דרכך ללימודים ותעסוקה מוצלחים

אסף מגידו | מקודם
ש

בריאות זה הכול

מלחמה? אזעקות? דואגים לנפש הילדים!

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

משפחות פשע התערבו

חשד לשחיתות ענק: עובדים בעיריית תל אביב - נעצרו

קובי רוזן | 07:43

היום ה-227 למלחמה

רוכב אופנוע חוסל בלבנון | חייל צה"ל נפצע קל בצפון

כתבי כיכר השבת | 07:24

התחזית המלאה

היום חם מהרגיל ברוב חלקי הארץ; מתי הטמפרטורות יירדו?

כיכר השבת | 06:58

בתום ישיבה סוערת

נתניהו לראשי הרשויות בצפון: "נפתור את הכל תוך 48 שעות"

קובי אטינגר | 19.05.24
ש

קורע לב:

איך אפשר להסביר לתינוקת בת שנה שאמא לא תשוב יותר???

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

"זה לא מוגזם בכלל"

אין גבולות? בכיר באוני' ת"א: חבל שנתניהו לא היה על המסוק

יאיר טוקר | 19.05.24

בתקציב של 120 מיליון

נחתם: 15 אלף יחידות דיור חדשות בשש ערים - במרכז ובדרום

בני סולומון | 19.05.24

מזג האוויר השרבי

נהג אוטובוס התייבש בנסיעה - והתנגש בעמוד בכיכר

מישאל לוי | 19.05.24
ש

ברוכים הבאים

מגמת הצמיחה נמשכת: אלפי מצטרפים ל'מכבי' במעבר האחרון

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם
ש

זה הזמן להזמין

החג הזה, תתרגשו ותתחדשו עם נעם 2! טכנולוגית חם וקר

כיכר בשיתוף נועם2 | מקודם
ש

מדד ידידותיות הבנקים לעסקים קטנים לשנת 2023

מרכנתיל – הבנק הידידותי ביותר לעסקים 3 שנים ברציפות, דורג שוב במקום ה-1

כיכר בשיתוף מרכנתיל | מקודם

נזק רב, ללא נפגעים

שריפה פרצה הלילה במתחם צימרים במושב כחל

קובי רוזן | 19.05.24

כביש 25

הרוג וארבעה פצועים בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב

קובי רוזן | 19.05.24