כיכר השבת

התעמת עם הורים

אחרי גזענות קשה: נציג ש"ס בראשון הודח

"אני שמתי אותך בתפקיד", הטיח המשנה החרדי ויו"ר סיעת ש"ס בראשון לציון, בפני ראש העיר במהלך ישיבה סוערת עם הורים כשהוא מבזה אותם "בעל תשובה תימני אהבל" (בארץ)

60
כיכר השבת | ד' באב | 13.07.21
הרב כהן באולפני 'כיכר'
הרב כהן באולפני 'כיכר' (צילום: כיכר השבת)

הרב אריה כהן, יו"ר תנועת ש"ס בראשון לציון חבר המועצה בעיר, הודח היום (שלישי) בצעד דרמטי מהקואליציה, בידי ראש העיר רז קינסטליך. "הנני להודיעך על ביטול האצלת הסמכויות שניתנו לך, בתור "משנה לראש העירייה" ומחזיק תיק "מורשת יהודית" ובכל נושא אחר", כתב ראש העיר לחבר המועצה החרדי.

קינסטליך הוסיף: "עליך לפנות את משרדך לאלתר, כמו כן, על מזכירתך לפנות עוד היום אל מנהל משאבי אנוש בעירייה, על מנת לקבל שיבוץ מחדש. מאחל לך בהצלחה בהמשך הדרך".

ההדחה מגיעה לאחר פיצוץ שהתקיים אמש בישיבת הורים חרדים עם נציגים בעירייה, במהלכה התעמתו ההורים עם חבר המועצה החרדי מטעם ש"ס, שנכנס לישיבה במפתיע, ודרשו לפתוח גן ילדים מתחרה, לאחר שלטענתם בגן הקיים ישנו מורה אלים. במהלך העימות נשמע כהן תוקף את ההורים בצורה מפתיעה ולא מכובדת כשהוא מכנה את אחד מהם "בעל תשובה תימני אהבל".

במהלך העימות התפרץ כהן על קינסטליך ואמר לו "אני שמתי אותך בתפקיד ראש העיר", כשהוא מתכוון לתמיכת ש"ס בו במרוצו לראשות העיר ונצחונו בפער קטן. היום, כאמור, כהן הודח.

קינסטליך וסגנו הרב אריה כהן קוראים תהלים לזכר הנופלים ביוזמת 'כיכר'

כהן הגיב להדחה: "אני מקבל את מכתבך באהבה ובשמחה רבה... מהעובדה שלא קיימת סעיף אחד מההסכם הקואליציוני שאתה חתום עליו, ברור לך ולסובבים אותך שזה היה קורה במוקדם או במאוחר, וטוב ויפה שעה אחת קודם. אבקש לסדר לי מקום ישיבה במשרדי האופוזיציה שאוכל להעביר את משרדי בצורה מסודרת. נשתמע בקרוב מאוד".

תוכן שאסור לפספס
60 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
37
עם ישראל הוא עניו, ביישן ורחמן, אלה אכזרים רודפי כבוד, שרצחו וירשו את העם העברי המקורי, מאז בית 2, ומאז אנחנו בגלות אדום ואני לא תימני, אבל זו האמת, יש שחדרו לעם ישראל מבני עמלק מלמדים תורה בבני ברק ,הונדלים היו שבטים שפלשו למרוקו, אנסו בנשים אחרי שרצחו את כל הגברים.
אכזרי ושחצן19.07.21
36
לא דן אותו בשעת כעסו , גזען הוא לא, שונא תימנים הוא לא (אשתו), שונא חוזרים בתשובה הוא לא(בעצמו), הוא הקים את שס בעיר, והחזיר אלפים בתשובה. אז גם זכויות יש לו.
מאזני צדק13.07.21
35
ש"ס = שפל ספרדי מדרעי וכלל חבריו יש לי רק דבר אחד לומר איככככסססס איזה קליפות
איכס13.07.21
למה מגעיל? כי אתה עשית בשביל היהדות יותר ממנו? בזכותם יש הרבה אור של יהדות בעם. ואתה כחילוני תמשיך להגיד איכס.
איכס וחצי15.07.21
אם יש לך צורך לעלוב בש''ס כנראה את ממש לוקח ללב איך כל הזמן ש''ס גדולה במנדטים יותר מג' [שאף פעם לא עברה את ה7 מדנטים הנצחיים] אז את ההשפלה תשאיר לכם. אני בכוונה לא יורד לרמה של לעלוב באשכנזים כי אני ספרדי שמעריך גם חלק מהאשכנזים, אבל אני לא צריך... אתה בשפלותך עושה זאת היטב
איכסה14.07.21

הצגת כל התגובות

34
הרב כהן במחילה מכבוד תורתך גרמת לחילול ה נוראי תחזור בתשובה עוד לא מאוחר שכינתא בגלותא
יוסי14.07.21
33
שס", שרותים סתומים
קוקו13.07.21
32
חברים יקרים חבל שאתם נכשלים בלשון הרע ושנאת חינם בימים אלו,הרב אריה כהן שליטא קרא לו תימני בגלל שהוא כעס עליהם שלא מקבלים את פסיקות מרן והולכים אחרי רבנים שממצאים דרכים חדשות,אי אפשר לחשוד בו שהוא גזען שהרי אישתו תימני בניו חצי תימנים והוא בעצמו בעל תשובה,הדברים הוצאו מהקשרם והכי קל זה לשפוט
אחד שיןדע13.07.21
התורה לא שייכת למרן ידידי היקר גם לתימנים יש גאונים וגדולים
דודי14.07.21
אתה יודע איזה שם?
דודי14.07.21
"עשה לך רב"! כל יהודי זכאי ללכת לפי איזה רב שהוא בוחר! אתה אומר שהם "ממציאים דרכים חדשות" - הם כנראה חושבים שזאת הדרך הנכונה, מה מפריע לך?? חייבים לקבל רק את הדרך של רבני שס?? אין לכם טאבו על כל הספרדים / תימנים! בושה!
אמת13.07.21
לתימנים אין שום חיוב ללכת אחרי מרן. דרכם לא חדשה. יש להם מסורת ותיקה. הספרדים שצועקים "מרן" הם שחולקים בלי סוף על מרן,וממציאים דרכים חדשות
אברהם14.07.21
31
למה נכשלתם בשינאת חינם במקום אהבת חינם יהודי בפרט ת''ח ואיש ציבור צריך לדעת לעמוד בנסיון לא המטרה של כבוד אני ואני המטרה היא לתת שירות לאזרחים ולא לחפש כבוד אישי כללזהו התוצאות חבל חבל תאחו את הקרע עדיין לא מאוחר כלל כל מעשה קטן וגדול יקרב את הגאולה בםרט בימים אלו שהתקון הוא ע'י אהבת חינם נכון פו
אהבת חינם13.07.21
30
לצערי ש"ס היא מפלגה של מושחתים !! טוב מאוד שליברמן נמצא איפה שהוא נמצא . ואני כחרדי אומר מפורש , מי שהביא את המצב הזה עם הממשלה אלה ש"ס ג' ושאר המלקקים לביבי .. כמה טוב שהכוח ביד של הבוחרים . נ.ב ש"ס ברשויות המקומיות עושה לעצמה נזקים אדירים .
טוביה13.07.21
מי אמר ש'אתה כחרדי' - אתה לא חרדי!!!! מי שרוצה את ליברמן, הוא גם רשע, וגם כופר, ומצטרף לרשעים.
טובי14.07.21
29
מרוקאים תרגעו. אל תתעצבנו ואל תעצבנו
ללא שם13.07.21
28
לא בהכרח שכל דיבור בשעת עצבים הוא הוכחה לגזענות. כולנו לפעמים מתעצבנים ואז עפות לנו מילים שקשורות גם למוצא, כאשר ברור לנו שאנחנו לא גזענים. אם היו מחפשים כל אחד כאן - היו מוצאים.
me13.07.21
יש לי מה להגיב לגופו של אדם אבל אני בוחרת שלא לעשות זאת כי יהיו לזה השלכות... אבל פעם כתבתי מאמר על כך ש"אף אדם לא מקלל בשפה שאינו מכיר"- בשעת כעס משתחררים המחסומים אבל לא יצא החוצה מה שלא היה קיים שם פנימה... אבל מגיב/ה יקר/ה תודה על פרק בדיני כף זכות... תבורך/י לחיים טובים
שלי14.07.21
27
אני מכיר את אריה כהן אישית במשך שנים. אי אפשר לקרוא לו רב והוא מבייש את מפלגת ש"ס. הוא אדם מושחת, גנב, רשע, מדבר לשון הרע וגורם לעוגמת נפש ועוול להרבה אנשים בעיר. הוא רודף ומסית נגד קהילת חב"ד.
ללא שם14.07.21
26
כל מי שמכיר את הסיפור לפרטיו יודע שהדברים לא נאמרו בישיבה המדוברת, לאחר הישיבה, אחד ההורים שיש לו מאבק אישי נגד הרב אריה כהן כבר שנים, החל לעלוב בו ולטעון שהוא גנב ועוד כל מיני פנינים שמשום מה לא צוטטו פה...ואז הרב כהן השיב מה שהשיב, לא בניסוח שהופיע פה שהוא ניסוח מגמתי שיקרי שכל אחד אחר היה תובע תב
"ממשלת הזדון"13.07.21
25
כבר לפני יותר מ 15 שנה שמעתי של אוהבים אותו דתיים בראשון לציון והוא מקור לבעיות. אני לא אתפלא אם בגללו הרבה שנים אין לרב עיר, חבל יש מי שמתאים לתפקיד, גם אם הוא דתי לאומי.
ראשוני לשעבר13.07.21
24
אם נעבור עיר עיר פה בישראל ונבקר את ש"ס המהוללת ונבין בדיוק מי אלה ומה רצונם של בעלי הג'ובים הריקנים האלה . 5 פעמים אחרונות זכיתי לא להצביע למושחתים האלה .
בני13.07.21
23
אריה כהן אתה אתה מבייש את המפלגה בש"ס
ללא שם15.07.21
22
אריה כהן אין על התמנים תרצה או לא תרצה וחוץ מזה במקום שבעלי תשובה עומדים אין צדיקים גמורים עומדים אז תרגיע!!!! ועוד אחרי זה יקראו לו רב...
שונאת ת'ערבים בטירווווףףף!!!!14.07.21
צודקקקקקקקקתתתתתתתתתתתתת
תימניה12.04.22
21
מטומטם! הוא ספרדי אהבל לא אשכנזי! נ.ב. לא הבנתי איך ספרדי עלוב חושב שהוא יכול להיות גזעני... כמו שחמור יעליב בן אדם שהוא אידיוט והמבין יבין....!
גדי13.07.21
20
כל מי שמכיר את הסיפור לפרטיו יודע שהדברים לא נאמרו בישיבה המדוברת, לאחר הישיבה, אחד ההורים שיש לו מאבק אישי נגד הרב אריה כהן כבר שנים, החל לעלוב בו ולטעון שהוא גנב ועוד כל מיני פנינים שמשום מה לא צוטטו פה...ואז הרב כהן השיב מה שהשיב, לא בניסוח שהופיע פה שהוא ניסוח מגמתי שיקרי שכל אחד אחר היה תובע תב
"ממשלת הזדון"13.07.21
19
השחצנות של האשכנזים חוצה את כל הגבולות פשוט גועל נפש
מרוקאי גאה 13.07.21
אתה לא מרוקאי ולא גאה אתה ערבי
אחמד תרגע14.07.21
מה??????? אתה לא נורמלי. אריה כהן משס לגמרי אשכנזי וליצמן תימני אה?
ספרדי גאה13.07.21
מי שאמר את המילים המגונות "בעל תשובה תימני אהבל" הוא לא אשכנזי. נראה שלא קראת את הכתבה בכלל.
מר בחור13.07.21
18
עוד משפע אמרות השפר של נציגינו החרדים. לאור ההצלחה אולי כדאי לקדם אותו לרשימת שס לכנסת. איכות ללא תחרות. נעשה קידוש השם... כרגיל... מביכים...
מביך13.07.21
17
מדובר בראש עיר רשע וחסר ניסיון , בושה .
תושב ראשל״צ13.07.21
16
בושה בלשון המעטה וחילול השם שליח ציבור לא ראוי שמכפיש את נציגי ש״ס בערים אחרות שעושים מלאכתם נאמנה הוא ממש לא ראוי עם התבטאות כזאת
תמר13.07.21
15
איפה ששס שמה את עצמה ואת הנציגים הלא מוצלחים שלה יש כאלה פיצוצים. שס זו מאפיה כוחנית , תורה ומצוות לא מעניין אותם שם בכללללללללל.. כבר עדיף את בנט ליכוד ושאר הסובבים את השולחן רק לא ערבים .חחחחחחחחחההההההההה שס הנה לכם תחילת סופה של הנציגים האלה .
אורי13.07.21
14
לפני מספר שנים, עברתי בחוהמ״ע סוכות בראשל״צ, שאינה מוכרת לי. חיפשתי מקום לשבת כמה דק׳ ולשתות משקה קר. ראיתי בית קפה גדול, ובשולחן הפונה לגינה, יושב אדם הלבוש כבן תורה ספרדי. אנשים רבים הגיעו אליו, דיברו איתו והיה נראה שהוא אדם המקובל על הבריות. התיישבתי במקום והזמנתי משקה קר בפחית. הוגש לי תפריט, וע
דורון ברקאי13.07.21
ולמה שנאמין לך לכזה לשון הרע גמור ???? חוץ מהאיסור שבדבר
גמליאל 14.07.21
13
רק החרדים יצאו מהממשלה, ראשי הערים מבינים שאין להם התחייבות לנציגים החרדים, ובכל הזדמנות מנפנפים אותם אחוצה.
הנה זה מתחיל רק13.07.21
12
מי אתה שתבזה ככה את התימנים?!!!
מישהי12.04.22
11
כמעט כל מרוכאי יש בו מן נאציות קטנה כזו שגורמת לו לעוף על עצמו ולהרגיש את עצמו גזע עליון מעל כל שאר העדות הסובבות אותו (ולצערי הרב, זה ביותר אצל המרוקאים החרדים ראשי הישיבות וה "משפחות המיוחסות" הבנשקים למיניהם ) גועל נפש מרוכז של התנשאות והכי גרוע זה שאין להם באמת על מה להתנשאות...
איש יהודי13.07.21
אתה סובל מבעיות נפשיות. יש להם מסורת נפלאה,שרבנים מסוימים ניסו להשכיח בגלל שיקולים זרים. לא היו בשום עדה כל כך גדולי עולם כמו מרוקאים (ציטוט של הרב עובדיה ז"ל,שרוב המחותנים שלו היו מרוקאים). (אני לא ממוצא מרוקאי,אבל זו האמת).
אברהם14.07.21
ליאור אתה מרוקאי שמתכחש לעדתך...
עזרן14.07.21
10
אריה כהן רק מקלקל לחרדים בעיר ולא נותן כלום
טוב מאוד!13.07.21
9
זו התנכלות מכוונת לנציג ש"ס הרב הצדיק. כי ידוע שמרן בשמים הוא הבוחר את נציגי ש"ס בהתייעצות עם הרב דרעי על הארץ, ובוחרים נציגים כולם יראי אלוקים, אנשי אמת שונאי בצע.
נביא אמת13.07.21
אבל לא צחקתי אוסף של מושחתים שחיים על חשבון המצוקה של עדות המזרח
נשמע כמו בדיחה 13.07.21
בס"ד "בנפול אויבך אל תשמח" הרב אריה כהן אדם יקר קידם ועשה הרבה למען הציבור החרדי בשיכון ובעיר כולה . ויש עוד פעילים טובים שעושים ופועלים למען הציבור החרדי . אנחנו בזמן גאולה וכדאי שנדון לכף זכות כל אדם .
אהבת ישראל14.07.21
8
החרדים טפילים שחיים בעולם חשוך מלפני 2000 שנה ורוצים לכפות על החילונים את הדעות הקלוקלות שלהם . הם טוענים שבזכותם אנחנו חיים . אך בפועל חיים על חשבון החילונים עם דעות גזעניות ובטוחים שהם יודעים הכול יותר טוב.
אמנון גולדברג14.07.21
אף חרדי לא חי ממכם. העולם שמגיע לפני אלפיים שנה מאיר באור התורה. ואתה חשוך בעולם של התנתקות מעבר היהודי. ואם אצלנו יש פה ושם גזען או דפוק כלשהו, אצלכם יש כמויות של 'ערסים' ו'גזענים' והעמדתם ממשלה של גנבי שלטון ורצון העום
יונתן בן מיכאל14.07.21
טוס מפה מהרררררר!!!!!! ישירות לאתרים חילוניים שמיועדים לך ושכמותך עוד אחד בא להטיף לנו מוסר...
מה אתה עושה כאן14.07.21
התגובה למומו מיועדת גם לך לך תתעדכן מי מפרנס את מי
שלי14.07.21
7
דרך ארץ קדמה לתורה.. חבל שרבנים רבים וקל וחומר בתשעת הימים .הם לא דוגמא בשבילנו !!!!!
שרי13.07.21
את מעולם לא חיפשת דוגמא ברבנים. ואני חושב שבשבילך מספיק שליברמן או לביד או ידידך בנט יהיו דוגמא. זה מספיק בשבילך.
רבקי15.07.21
6
אדם בעל חזות חרדית יכול להגיע נמוך ככ . חילול השם נוראי
הייתי שם ובחיים לא האמנתי ש...13.07.21
5
בושה, בושה, וחוסר סבלנות, ויחסי אנוש, אדם צריך לכבד את עצמו שיידע היום למעלה ומחר אתה למטה, ההתתנשאות עלתה לך ביוקר ויפה שעה אחת קודם, גם באופוזיצה, אינה מקומך שם.
אליהו 13.07.21
4
אחת הבעיות שלכם היא שאתם יודעים רק לקחת אבל לא לתת קיבלתם טיולים לילדים בבין הזמנים קיבלתם תלושים של משרד הפנים ואתם כל הזמן מתלוננים אולי תחזירו את מה שקיבלתם גועל נפש ולחשוב שאתם קוראים לעצמיכם חרדים עכשיו אני מבין למה המשיח לא רוצה לבוא אפילו השמאל הסכים ללכת עם אנשים ששנואים עליו רק אתם שונאים א
מומו14.07.21
לפי כינוי שמך- צא למרעה דחוף!!!!!! בחיים שלך למענך, אל תעז להטיף מוסר לאלו שטובים ממך!!! את הפירורים שמקבלים אלו שנראים יהודים כנראה יותר ממך - אתה רוצה לקחת??? בזמן שאחיך וחבריך שלא מזכירים צורת יהודי- מקבלים בלי לבקש את כל העוגה אז תתבייש התרגלתם לצטט אנשים חסרי משכל בסיסי גם במתמטיקה - כשמדובר
שלי14.07.21
כופר !!!1 סתום תפה ולך ללכלך בחדשות 12 פה זה אתר חרדי
.14.07.21
3
ש״סתום? מי צריך אותם בקואליציה? שילכו לדרעי.
מנחם13.07.21
2
שנאת חינם
תשעת הימים13.07.21
1
מה קורה לאחרונה בפוליטיקה המונציפאלית??? בית שמש, חיפה, ראשל''צ.. חבר'ה בואו נרגיע יש עוד זמן לבחירת המונציפאליות!
מונציפאלי13.07.21
אולי גם יעניין אותך
בארץ

תאונת דרכים קטלנית סמוך לעכו: רכב התנגש בגדר, הנהג נהרג

קובי רוזן | 07:00

מזג האוויר

התחזית: טמפרטורות רגילות לעונה; גשם מקומי בצפון

כיכר השבת | 06:26

קרב מוחות

"עימות או עסקה" | דריכות בירושלים לקראת תשובת חמאס 

יוני גבאי | 30.04.24

תיעוד חריג

מזג אוויר קיצוני במזרח הארץ: נזק נגרם לרכוש | צפו בתיעוד

בני סולומון | 30.04.24

גיס חמישי

עובד ב'כללית' יפוטר לאלתר - ציטט בסטטוס פסוקים מהקוראן

יהודה גל | 30.04.24
ש

בשיתוף אנשי מקצוע

האם אתה תהיה מה"משפיענים" שמשנים באמת אלפי בתים בישראל?

כיכר בשיתוף למען ילמדו | מקודם

הטרור מרים את ראשו

שני פיגועים | תייר טורקי דקר שוטר בירושלים וחוסל; ניסיון דריסת לוחמי מג"ב בשומרון

דוד הכהן | 30.04.24

צפו בתיעוד

בשכם הוחרם ציוד צבאי; באחאדר נזרק בקת"ב: מעצרים ביו"ש

ב. ניסני | 30.04.24

יופעל מערך היסעים

בעקבות עבודות תחזוק, שימו לב! זה השינוי בתנועת הרכבות 

דוד הכהן | 30.04.24

פעם חמישית ברציפות

הדלק מגיע לשיאים חדשים: זה יהיה מחירו החל מחצות הלילה

קובי אטינגר | 30.04.24
ש

הבריאות שלכם קודמת

סל הריון מקיף - ההטבה שתלווה אתכן בחוויית ההריון

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

אלו הכללים להנפקה

בלי להגיע, באינטרנט | מהפכת הדרכונים שיוצאת היום לדרך

בני סולומון | 30.04.24

מזג האוויר

התחזית: ירידה בטמפרטורות | גשם מקומי - בצפון הארץ

כיכר השבת | 30.04.24

דרמה בקיסריה

היחידה לאבטחת אישים התערבה: נזק לגדרות ליד בית נתניהו

דניאל הרץ | 29.04.24

זעם בהתיישבות

ערב החג: השר גלנט שולח 5 מתיישבים למעצר מנהלי ממושך

דוד הכהן | 28.04.24
ש

בצל הכלכלה המעורערת

מקצוע תורני מפרנס: כך תהפוך לדיין מומחה

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

אלו המצוות

חוסמים את הסיוע לעזה? הרב שמואל אליהו חיבר לכם תפילה

דוד הכהן | 28.04.24

"כניעה מוחלטת"

"העסקה תסכן חיים של עשרות חטופים שיאבדו את הסיכוי"

דוד הכהן | 28.04.24