כיכר השבת

אחרי השיחה הקשה

רה"מ ספג ביקורת קשה והתנצל: "טעיתי בשמו בתום לב"

לאחר השיחה הקשה בין ראש הממשלה בנט לאביו של לוחם מג"ב שנפצע קשה, שעוררה ביקורת חריפה כנגד ראש הממשלה בנט, הוא החליט להתנצל; 'טעיתי בשמו בתום לב, מתנצל ומחבק' (ארץ)

95
מישאל לוי | כיכר השבת | ט"ו באלול | 23.08.21
בנט והאב
בנט והאב (צילום: Emil Salman/POOL, צילומסך: חדשות 12 )

ראש הממשלה נפתלי בנט, שיגר בשעה זו (שני) התנצלות לאביו של לוחם מג"ב בראל חדריה שמואלי, שנפצע בשבת, לאחר השיחה הקשה שהייתה ביניהם.

בנט כתב: "הלוחם בראל חדריה שמואלי נפצע קשה בתקרית בגבול עזה, ויחד עם כל עם ישראל אני מתפלל לרפואתו. התקשרתי אתמול ליוסי, אביו של בראל, מתוך דאגה כנה לבריאותו של בראל ועל מנת לחזק את ההורים ברגע כ"כ קשה בחייהם. יוסי הביע בפניי כעס ותסכול טבעיים, ואני מחבק אותו ואת משפחתו".

"ההחלפה בין שמו של בראל לבין שם אביו", הוסיף בנט, "קרתה בתום לב, ואני מבקש להתנצל על כך מעומק ליבי. אין מילים לתאר את הכאב והקושי שהמשפחה עוברת ברגעים אלה. חיילי צה"ל ולוחמיו, בוודאי בני משפחותיהם, יקרים לליבי מאז ומתמיד, וכך ימשיכו להיות. זהו קודש הקודשים. אני מבקש לשלוח פעם נוספת חיזוק ותמיכה למשפחה בשעה קשה זו, ומצר על כך שנפגעה. עם ישראל כולו נושא תפילה להחלמתו של בראל".

כזכור, מוקדם יותר פורסם, כי בנט התקשר אתמול להורים של לוחם מג"ב בראל חדריה שמואלי, בשיחה עם אביו, שנחשפה היום בדף של הצל, אמר האב לבנט: "למה אתם לא עושים כלום, באיזה עולם אתה חיי, איך אפשר שדבר כזה יקרה, מה זה? אתם לא יודעים לקבל החלטות?".

השיחה בין בנט לאב הלוחם (צילום: דוברות המשטרה, הדף של הצל)

"ממי אתה מפחד? אתה מפחד מעבאס? תתעורר, אתה מפחד, אתה פחדן אתה וכל הממשלה שלך פחדנים, תעשו משהו, איך אתם נותנים לערבים להתקרב ככה לגבול?".

"אין לך ילדים", שאל האב את בנט והוסיף: "יש לי ילד אחד בודד וזה מה שקרה לי, מה יש לך לענות לי אדוני ראש הממשלה?".

בנט הגיב לדבריו של האב ואמר לו: "אני רוצה לדעת איפה יוסי מאושפז", האב מתקן אותו שלבנו לא קוראים יוסי - אלא בראל ומוסיף: "הוא מאושפז בסורוקה".

"בוא נראה אותך, תבוא לבקר, אנחנו לא אנשים שעושים פוגרומים, אנחנו לא כמו הערבים בגבול עזה. מצבו של בראל עונש, נראה אותך מגיע לבקר את החייל שלך. בטלפון זה לא חכמה, עוד יומיים תשכח מהכל". "תתעוררו", החל האב לבכות ואמר: "עוד שבוע תשכח הכל, אתה חייב לעשות משהו. אני מנתק", והאב ניתק את השיחה עם ראש הממשלה בנט.

השיחה בין בנט לאביו של הלוחם, עוררה סערה גדולה ברשת, כאשר כולם תקפו את בנט על חוסר הרגישות שלו כן על הגמגום וחוסר היחס שהיו בשיחה בין השניים - ובעיקר - על כך ששכח את שמו של הלוחם.

הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, כתב, כי על בנט לעזוב את כל עיסוקיו ולנסוע לבית החולים בו מאושפז בראל.

"יועץ טוב יגיד לבנט עכשיו: עזוב כל מה שאתה עושה, סע לבית החולים ותכבה את מה שנראה כבעיה ההסברתית מספר 1 שלך מאז הקמת הממשלה: הסתבכות עם משפחת חייל פצוע".

מוקדם יותר היום, סיפרה האם ברדיו ללא הפסקה: "בנימין נתניהו צלצל אתמול בלילה ממקום חופשתו בארה"ב. שאל שאלות, בירך ובכה בטלפון, בכה. כל פרט על הלוחם הוא יודע". אדון בנט התקשר ב־22:30 בלילה ולא ידע אפילו איך קוראים ללוחם - הוא שאל באיזה בית חולים הוא. בושה וחרפה".

האם סיפרה על מצבו הרפואי של בנה: "אתמול הוא עבר במשך כמעט 8 שעות ניתוחים. ניתוח עיניים וניתוח ראש. נשארה לו עין אחת. מתפללים לניסים. לדבריה, אני "מבקשת ומתחננת מעם ישראל להתפלל שבראל שלנו היקר יקום על הרגליים. שיחזור למשפחה, לחיים".

האם לא חסכה ביקורת ממערכת הביטחון ואמרה: "הוא נלחם בגופו, בדמו ובנשמתו על סתם. המדינה לא שווה, אני לא מקבלת תשובות. מחבל בן 12 צלף בו ממרחק אפס וכל זה בידיעה שהלוחמים שלנו ידעו שאסור להם לירות ולהגיב. למה שלחו את הבן שלי? למה? אני רוצה תשובה".

תוכן שאסור לפספס
95 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
78
רפואה שלמה בקרובבבבבב לא מפסיקים להתפלל אמןןןןן שכבר יהיה בריאאאאא
ללא שם29.08.21
77
בנט, איך אתה מסוגל להתנהג כך? מאיפה הרשעות הזאת? יהודי ניחן ברחמנות איפה זה נמצא אצלך?
יהודי כואב...24.08.21
76
נו באמת חברים הגיוני שבן אדם מתבלבל
ללא שם24.08.21

הצגת כל התגובות

75
לעולם לא נשכח הבוגדים בוגי אזנקוט התשקורת הסמולנית בנט המכשפה שקד והבגץ שכבלו ידי חיילינו והביאום למצבים אלה
ללא שם24.08.21
74
ראש ממשלת חרייה לך כבר לך.
יהודה החסיד 24.08.21
73
שימו לב שכל התגובות לטובת בנט הם כמובן ביבי,ביבי הוא אשם בכל,גם בצורה שבה 'ראש הממשלה' דיבר לאבא של בראל(כל התגובות,חוץ מיעלי שהיא חיה בכלל בכוכב אחר,רק אתמול יצא סקר שכולו נגד בנט,והיום עם מה שהאהבל הזה אמר,ועם התגובות,שרובם המוחץ נגד הדביל הזה והיא אומרת"העם איתך")
משה זבולוני ג'ד24.08.21
72
וואי עצוב
חח23.08.21
71
ממש בושההההה בנט כלוםםםם הוא אמר ממש נכון!! בנט פחדן בנט בחדןןןןן בנט תלך מהממשלה שלנו אתה לא שייך לעם היהודי!!
בושששששהההההההה23.08.21
70
בנט חייב לבנטט גם שם של חייל הוא מבנטט. הזוי היינו כחולמים. חתיכת בנטיט
קובי23.08.21
69
בכל הרציניות בנט צריך לקום ולהתפטר ועוד היום. הוא נכשל
ללא שם23.08.21
68
על מה אתה מתנצל כבוד ראש הממשלה? הבן אדם שפוט של ביבי.חסר כל חינוך מנימאלי.בשלושה דברים האדם ניכר.בכיסו.בכוסו ובכעסו.
מייק23.08.21
אה כן?! חייל שהוא שלח לשטח מסוכן בשביל לא לירות.. רק להתסכל על הנוף המדהים של החומת בטון ואיכשהו להיפצע מצב קשה עכשיו הוא נפטר הי"ד אבל.. אפילו את השם שלו לא ידע? איזה מצב הוא הוא לא ידע?! איזה בית חולים הוא הוא לא ידע?! אז מה הוא כן יודע.. להגיד סליחה?! כי את זה אני גם למדתי בין המילים הראשונות שלמ
מישי04.09.21
מייק: אתה יכול בבקשה להפוך לקנגורו? כי נראה לי שאתה יכול לקפוץ לנו - והמבין יבין..
אוראל זר זהבי24.08.21
67
זה ההבדל בין ביבי לבנט אחד טועה מלא וממשיל לשקר ואחד שעשה טעות קטנה מתנצל מיידי
יואל23.08.21
66
מתנצל... שבגדתי בבוחרים שלי והמלכתי את השמאל הרדיקאלי מתנצל...שצריך להכיל את המתים... מתנצל...שאני לא יודע איך מתמודדים עם הקורונה... מתנצל...שכנרא אצטרך להקים מדינה לפלשתינאים כי בזכותם אני ראש ממשלה... מתנצל...שאני נאלץ כל הזמן לעשות נתניהו כי אני לא מצליח להיות בנט...
שה תמים24.08.21
65
בוטן אחד! צריך להתבייש לו!!
מוריה24.08.21
64
בנט תחשוב על הילדים שלך מי ירצא להתחתן איתם ??מי?? אלה עם כן בשביל הכסף , אבל אתה ערסתה את השם הטוב של משפחתך! אין לך כבר מכולם אצל היהודים ואצל הערבים אף פעם לא יהיה לך!!
בושששששהההההההה23.08.21
יש איזה כפר בדרום אירופה של שבט של כמה אנשים שאין להם תקשורת ואין להם אינטרנט הם לא מכירים את בנט.. אולי זה יהיה אחלה זיווג עם איזה אחת משמה שלא יודעת כלום מהחיים שלה.. אבל אפילו היא רק תיראה את האבא היא תברח
מישי חתיכה04.09.21
63
אמו של הלוחם שנפצע: "נתניהו התקשר וידע כל פרט - בנט התקשר ולא ידע אפילו את השם של בני
דוד23.08.21
62
תתנצל שבכלל העזתה להתקשר למשפחה.. יכלת לפעול שזה לא יקרא.. אהה אבל עבאס...!
מני23.08.21
61
7אגג
טון23.08.21
60
אולי עדיף כבר כראש ממשלה את הכתב מגלי צה"ל... נו...? הבן של לפיד.
אברום23.08.21
59
הלו אבא של יוסי? היכן יוסי מאושפז? נתחו אותו? טמבל! לא יודע לנהל שיחה בור ועם הארץ, כל עמ"י יודעים את שמו היכן מאושפז וכמה ניתוחים עבר, ואתה שואל כאלו שאלות טפשיות. טמבל מטומטם, סע. סע כבר לבידן ולך לבקר או אובהמה חבר של החברים שכה עבס, זנגר, מיכאלי, הורביץ, טיבי, כסיף שאתה סומך עליהם בתקציב, סע להפ
יהודי כואב24.08.21
58
של ממשלת ישראל, מדינת ישראל ומערכת המשפט. מאז החלת חוקי "טוהר" הנשק - החיילים שלנו נהרגים על סתם. כל הרוגי צוק איתן הם כאלה. בזמן שומר החומות התפרסמה כתבה מזעזעת שמהללת את צה"ל על הימנעותו מלפגוע בבניין בו שהו מחבלים כיון שגם ילדים התרוצצו בקרבתו. אז הנה! קיבלנו אז 70 חיילים הרוגים וכל הזמן פצועים.
דם על הידיים24.08.21
57
אין על ביבי, בחייאת תחזור בכל הכח! רפואה שלמה ומהירה לחייל שלנו.!!!
בועה24.08.21
56
איזה טפש. מה זה תום לב? מישהו חשב שהוא שינה בכוונה את השם? הפאשלה היא חוסר התשומת לב. והוא עוד מצטדק. עדיף שישתוק.
לא מבין23.08.21
55
הבעיה היא לא הבלבול א"כ מלמדת על שלומיאליות.....הבעיה זה חוסר הלגיטימיות שלך ושל השלטון הזר שהקמת בארץ. שלטון המושג בהונאה סחיטה ושאינו יהודי בשל 54 מתנגדים מתוך 107 יהודים מחד, והתנהלות איומה מאידך אשר ניתן לראות עד כמה עמוק נוכחות המפלגות הערביות בקואליציה... הם לא זניחים הם פקטור משמעותי....ולו ע
יוסי23.08.21
54
כולם לעצור הכל ולומר כמה פרקי תהילים לרפואת אחיה בראל חדריה בן ניצה שמואלי
ללא שם23.08.21
53
תום לב?? א אחד לא חשב שאמרת שם בכוונה... אתה פשוט מנותק!!! אולי 'מנותק בתום לב' יאללה תתפטר! רוצים מישהו שאכפת לו מהעם.
ש.23.08.21
52
איככססס גועל נפפשש בנט אייןן תגובהה האבא בוכה לך בטלפוןן ואין תגובה מה זה??????? תתעורררר על החיים חבובבב ליביי עם ההוריםם
.24.08.21
51
עצוב....אין מילים
תמר23.08.21
50
תתפללו ולא תריבו : ראה נא את ענינו וריבה רבינו.
אבאתו23.08.21
49
בנט : עלה והצלחה . העם איתך
יעלי23.08.21
48
הבעיה לא הטעות בשם, אלא ששלחתם אותו לגדר עם ידיים קשורות ואיסור להגיב, ובעצם עשיתם ממנו בשר תותחים. הוא מת על מזבח הטהרנות המוסרית המושחתת של השמאל הקיצוני בראשות ממשלת בנט-שקד-עבאס.
א23.08.21
47
אל חשש חברים צה"ל הגיב - ובחוזקה! כמה דיונות חול הופצצו אתמול לפי הדיווחים כ30 נמלים נהרגו ואף חרדון מצוי אחד.
רוני23.08.21
46
אני מכירה את בנט הרבה שנים מסכן יש לו בעיה שהוא דיסלקט
שקד23.08.21
שיקח רטלין.. הוא כניראה מרוב שהוא דיסלקט לקח את הכיסא הלא נכון במקום את הרטלין
מישי חתיכה04.09.21
שקד.. אז למה את רודפת אחריו לכל מקום??
שירן24.08.21
45
אם נתניהו היה טועה בשם אז הם היו מתקנים אותו ובכלל לא מפרסמים את ההקלטה..
אברהם23.08.21
44
הבעיה לא הטעות בשם, אלא ששלחתם אותו לגדר עם ידיים קשורות ואיסור להגיב, ובעצם עשיתם ממנו בשר תותחים. הוא מת על מזבח הטהרנות המוסרית המושחתת של השמאל הקיצוני בראשות ממשלת בנט-שקד-עבאס.
אוריאל23.08.21
43
בנט ראש הממשלה שלי, קורה שטועים בשם, לא צריך לעשות מזה סיפור.
אברהם23.08.21
42
תום לב טימטום לב ממתי נוכל יודע מה זה תום לב? הרמאות יוצאת ממנו בלי שירגיש והפעם בגדול. התקשורת? סולחת לו אם ביבי היה טועה היו שורטים אותו בכל מקום אפשרי וזורים עליו מלח גס במשך חודשים. בנט? לא נורא הוא רק התבלבל. העיקר שהוא העיף את ביבי...
תימני ימני24.08.21
41
בושה וחרפה עאלק ראש הממשלה היית רוצה חצוף לך תמכור פלאפל .בעצם גם זה לא הייתי נותן לך לעשות מתיי תכיר את מקומך.... מתיי זה לא יפה להונות עם .אך נאמר... התאווה הגאווה והכבוד מוציאים את האדם מן העולם.(אבות).
אוהב שלום23.08.21
40
הוא ממש לא התבלבל העניין הוא שלבנט זה ממש לא מעניין דבר אחד מעניין אותו להיות ראש ממשלה רק מה שהוא לא יודע שזה מקצוע שלא מתאים לטמבל שכמהו יא חתיכת אפס הבנט הזה בא נראה אותו פותח מלחמה בעזה ויוצא מזה גבר אבל זה ממש לא יקרה למה אתם שואלים זה כי הוא פחדן הוא פוחד מהמחבלים שלו בכנסת סליחה האחים שלו ב
שימי23.08.21
39
עמית סגל, אתה שייך לעבר! תקלוט שיש "שינוי". אין לבנט שום בעיית הסברה, הוא פשוט פונה עכשיו לציבור צפונבוני שלא מעניין אותו חיילים פצועים (או זקנים שמתים מקורונה)...
יעקב23.08.21
38
ההתנהגות של האבא בזוייה גם אם בנט טעה בשם, גם אני טועה לפעמים. רק ביבי לא טועה אף פעם כי איתו הם היו ממש שמחים לדבר ולא שאלו אותו למה הוא הפקיר במשך 12 שנה את הדרום
יוני23.08.21
בזויים כל אלה המדברים נגד אב שבנו מטלטל בין חיים למוות בגלל מחדל של המדינה. לא ראוי!
מזועזע23.08.21
מטומטם אין מה להוסיף אתם מטומטמים וקנאים מסכן החייל מסכנים החיילים שיש להם ראש ממשלה כזה
דוד23.08.21
צודק קורא זה מה שאמרתי לעצמי בהתחלה אבל במשך כל השיחה הוא בקושי הגיב לאבא לא הראה השתתפות בצער בכלל ואני מדברת על הטון ההתענינות כלוםם יש עוד דיבורים ברקע ובאמצע הוא שואל אותו "מה?" הוא בכלל לא שמע תשאלה זלזול מזעזע
נהר23.08.21
יוני איך אתה שופט את האבא ? איך? והרי "אין דנים אדם בשעת צערו" ואתה יושב מדושן עונג ומקטרג על האבא שבנו יחידו בין החיים למוות? אני רק מקווה שאיתך מידת הדין לא תתחשבן באותה מידה של אכזריות ללא שום חמלה על האבא האומלל.
שיח סוד23.08.21
ביבי עם כל חסרונותיו לפחות היה תוקף בעזה ולא היה פוחד שממשלתו תיפול
משה23.08.21
37
בנט מתנצל טעיתי...לא זכר את שם החייל הפצוע ודיבר עם אביו... בנט תירגע זו הטעות הכי קטנה שעשית... הטעות הגדולה שאחד כמוך נהיה ראש ממשלה...עם ששה מנדטים, וחבורת ערבים טרוריסטים מורעלים שמנהלים אותך ובגלל המדיניות הכושלת שלך לך תדע עוד מה תביא עלינו...
טעה23.08.21
36
ואוווווו תודה באמת שמתנצל..........
ללא שם23.08.21
35
תבין את בנט הוא לא ראש ממשלה עם עבאס אתה צריך לדבר יש פקודות מלמעלה הם לא יכולים להגיב ושלשת ערוצים של החמאס כ'כ מחבקים את הממשלה הארורה הזאת
יהודי פשוט24.08.21
34
חחח ככה נישמע ראש ממשלה חחחח בדיחת העשור. מנותק. מתנשא. או סהוא סתם אדיוט שבמקרה שיחק לו המזל והוא מצא את הדרך להיות ראש ממשלה שלנו. הזיה
ללא שם23.08.21
33
ראש כרוב!!! מתבייש בך בנט
ו823.08.21
32
6 מנדטים מעניין אם זה היה ממשלת ימין כל היום ערוצי החמאס היו מסתלבטים ומנסים בכל דרך להפיל את הממשלה אבל שזה שמאל והעיקר לא ביבי התוצאה אחרת
יהודי פשוט24.08.21
31
שה' ישלח לו רפואה שלימה בקרוב ממש!!! מתפללים עליו בבית כל הזמן.... משיח נאו1!!!
א23.08.21
30
ומודה ועוזב ירוחם אני לא מאוהדי בנט בלשון המעטה אבל די, הלינץ' נגדו, כן, לינץ', מוגזם!!! אתם רוצים יצחק רבין מס' 2???
שרה23.08.21
לא הכל יצחק רבין ולא כולם אבישי רביב בן אדם בצער מדבר בדם ליבו על תסכולו מהמערכת והנהגתו כנראה בשמאל חושבים שצריך לחסל כל מי שאינם בדעה אחת איתם, בשונה מהימין כי איך השתרבב בסיפור המילה רבין??? רק כי זה בראש
שמויגר23.08.21
מסכימה איתך!
מימי23.08.21
29
פחחח מנובל תמות!
ח23.08.21
28
הממשלה אולי אבי.... החלמאים!!!!
איך קוראים לראש24.08.21
27
איזה דפוק ומנותק שואל לאבא אם הוא בבית החולים הילד שלו מצב קריטי ושואל אותו אם הוא בבית חולים הוא חושב שזה כמו התאוה להיות ראש ממשלה ולהיות מנותק מהעול של ראש ממשלה העיקר להיות ראש ממשלה בלי לקחת אחריות ולנהל את המדינה בלי לדעת מה צריך לעשות העיקר לדפוק את ביבי ולקחת מדינה שלימה על הטיול הזה טמבל תע
משה 23.08.21
26
איך קוראים לאמא שלו שנקרא עליו תהילים?
אחד שכואב לו 23.08.21
בראל אחיה בן צילה
שם החייל לתפילה23.08.21
בראל בן ניצה
שרה23.08.21
25
שיואו איזה נעל בית הבנט הזה
אלי23.08.21
נעל בית מרופטת וישנה במיוחד - והמבין יבין..
אוראל זר זהבי24.08.21
24
כולו טעיות ובלבולים עדיף שיחזור לסחור בהייטק במקום להזיק לעם היושב בציון
גכי23.08.21
23
אחים יקרים מה שיעזור עכשיו לבראל היקר אלו הפרקי תהילים של כל אחד ואחת מאיתנו חייבים לקרוע שערי שמיים לרפואתו השלמה... ואנא בואו נגמל מכל התגובות הכועסות על בנט כי הרי זה לא ישנה את המצב זה להר וזה בטח לא מה שיעזור לבראל היקר... השם בחר את המצב הזה כדי להעיר את כולנו הוא מחכה לתפילות שלנו
ללא שם25.08.21
22
שום דבר לא חשוב חוץ מהשאלה: מה השם רוצה מאיתנו??? במה אנחנו (ככלל וכפרט) יכולים להתחזק לרפואתו השלמה של החייל בראל חדריה שמואלי היקר?? אגב ראיתי שכתבו שהוסיפו לו את השם אחיה- שמו המלא אחיה בראל חדריה שמואלי בן ניצה
שום דבר לא חשוב כרגע24.08.21
21
איך, אבל איך, מבראל הוא הגיע ליוסי???????? משתמע מכך שהוא אפילו לא הציץ הצצה מהירה בחדשות (ולא רק שלא ביקש להתעדכן) על מנת לוודא את שמו של החייל... הממשלה הזו בושה לכל אזרח (בלי קשר ליושב בראשה למרות שהוא הגורם לבושה זו...)
ממשלה בושה24.08.21
לא שאני אוהב או מגן על בנט , ההיפך הוא הנכון ! אבל לעצם שאלתך , כדי שתבין אתה (ולא בנט האידיוט) יוסי הוא שמו של האב , ולכן בנט המבולבל -התבלבל .
איל25.08.21
20
טעות בשם זה לא כזה נורא אבל הבעיה אתה בנט כןלך טעות כולך נאכס כולך בגידה כןלך קללה כולך אשפה אין בעם ישראל מאז קרח אדם מגעיל יותר ממך. מאחל לך שתתאבד זה מפלט היחיד הכי בזול שנשאר לך.
כל מצדיקי בנט הם שכירי מקלדת על חשבוננו24.08.21
19
בנט פשוט לא מתאים ! התפקיד גדול עליו בכמה מידות .
עצוב והזוי24.08.21
18
חשוב לדעת! השם המלא הוא בראל אחיה בן ניצה אנשים לא יודעים שקוראים לו גם אחיה. רפואה שלמה שיחלים מהרה אמן !!
משה מנס23.08.21
17
בנט אתה כבר יותר גרוע מאולמרט היו אומרים על אולמרט שלא עשה כלום בצבא רק דיבר כל הזמן לעיתונעים היו אומרים עליו שנתנו לו רובע הוא היה לוקח את הצד של הקנה והתחיל לדבר שחשב שזה מקרפון אז הוא היה לפחות טוב בדיבור לעתונעים אתה אפילו זה לא יודע איך לדבר לאבא שבנו מתבוסס בדם הערבים החברים שלך לקואליציה תרד
משה 23.08.21
16
תתבייש בנט לוחם מסתערב נפגע קשה אתה אפילו לא יודע את שמו ואיפה הוא מאשפז מתבייש בך
אבי 23.08.21
15
ל-21 הבן שלו במצב קריטי ואתה אומר עליו שהתנהגותו בזויה
יוסף23.08.21
14
לא יפה להביא את דברי האב בשעת צערו !
לא נעים23.08.21
הוא פרסם את זה
נועה23.08.21
13
בנט מכרת את המדינה בשביל הכסא
אליהו23.08.21
12
אחרי שיפול עלינו טיל מאיראן בנט יתנצל בתום לב. מטומטם חסר השכלה איזה בושות? אני לא מאמין שמדינת ישראל נפלה לשאול תחתית. האיש עף על עצמו מבסוט מהתפקיד ושהכל ילך לעזעאל.
שימי ויינר23.08.21
11
בנט יש לי שאלה. חייל צה"ל נאבק על חייו מה עבס מתפלל שיבריא? הה תענה יה בטטה, תראה עם אתה יושב ומי מוביל אותך לקיבינימט, מצידי תלך איתו לקיבינימט ולבד לא עם כל המדינה... לך טמבל לך.
אחד מהעם25.08.21
10
הכנסו. בושה וחרפה. בנט אתה מטיל חרפה על כולנו. אתה מסכן את ישראל. איך אדם יהודי מסוגל לעשות מה שאתה עושה. לחבק את המחבלים, לתת את הכספים, לשכוח מהאזרחים, לגנוב את המנדטים, לשסע את הדתיים, בגזרות של רשעים, לשתף פעולה עם כל הצוררים. להלחם גלויות בתורת האלוקים, בכשרות, בנישואי תערובת, ברבנות, בשבת קודש
יהודי כואב...24.08.21
9
לך! נמושה
עדן24.08.21
8
ראש של פח לך לעזאזל הילדים שלך של צער של איוולת פנדל והמולדובי לא הולכים לקרבי . נמאס ממשלה מנותקת אימהות מרד בצבא אל תשלחו את הילדים קורבן של אף אחד במדינה
אושר24.08.21
7
וואי איזה מזעזע זה החייל שנפצע באמת מחדל אני פשוט בוכה בגלל שלא יכל להגן על עצמו הוא צריך לאבד עין להגיע למצב אנוש? בנט איפה אתה?? פשוט בושה אבל ריבונו של עולם מסובב את הכול הכול מאיתו יתברך ובעזרת ה' שישלח לו רפואה שלימה מהר אמןן פשוט לבכותת
נועה23.08.21
6
תפילות תפילות לרפואתו השלימה בראל אליה בן ניצה רפואה שלימה ומידית
תפילות לרפואת החייל הצדיק!!23.08.21
5
שיחה קשה וכואבת ביותר. התנצלות מביכה. היה אפשר למנוע את זה אם לא היינו נתונים לפחדנות שלך. עד שבנו משהו, היית חייב להרוס הכל. כואב לראות את הצער של האבא ומביך לראות את האיש שאמור להיות ראש הממשלה, שותק ממבוכה ומשנה נושא. זה לא הדבר היחיד שאתה טועה בו בנט . תניח לנו בבקשה ותן למומחים לטפל בדברים. הטע
גדעון23.08.21
4
כרגיל , יהיר, וטמבל
הונגרי23.08.21
3
פשוט מפגר , חינוך מיוחד זו מחמאה בשבילו
משה23.08.21
2
כל הכבוד בנט בן אדם ולא מלאך כמו ביבי!
שלום23.08.21
1
תתנצל על כך שרימית את עם ישראל והבוחרים, קראת לעצמך ימינה וחתכת שמאלה בקיצוניות עד כדי סיכון המדינה. לחלופין אל תתנצל, תתפטר.
יוסי23.08.21
אולי גם יעניין אותך
בארץ

יו"ר מועצת בנימין ישראל גנץ מונה לכהן כיו"ר מועצת יש"ע

יוסי נכטיגל | 09:35

"עד שאחרון החטופים חוזר"

בכביש 1: משפחות שכולות חסמו משאיות סיוע לרצועת עזה

קובי אטנגר | 07:47

מזג האוויר

התחזית: גשם מקומי קל ועלייה בטמפרטורות

כיכר השבת | 07:22

המגעים לעסקה

מחלוקת במשפחות החטופים: "עכשיו צריך להגביר לחץ צבאי"

דוד הכהן | 06.05.24

"חמאס הסכים לעסקה"

במקביל להודעת חמאס: הפגנות סוערות בירושלים ובתל אביב

קובי רוזן | 06.05.24
ש

חובה בכל בית

"יצאנו בנס בריאים ושלמים": סוד הקמיע של ר' ישעיה מקרסטיר

כיכר בשיתוף, ברכת ישעיה | מקודם

היום יותר מתמיד

ראש המוסד ברנע: "לעולם לא עוד - זהו צו מוסרי לכולנו" 

יהודה גל | 06.05.24

דרמה בירושלים

החייאה בגובה עשרות מטרים: פועל איבד את ההכרה על עגורן

קובי אטינגר | 06.05.24

"לא ברור ממתי זה"

בהלה בבית שמש: נמצא ראש נפץ בחניון האוטובוסים | תיעוד

קובי אטינגר | 06.05.24

יום השואה בצל ה-7.10

עדות מצמררת של השורד: "בנגלה השלישית בר כבר לא חזר"

יוני גבאי | 06.05.24
ש

במיוחד לחג הפסח

מתארגנים לחג עם 'קונים מקבלים' הכי שווה שיש

כיכר בשיתוף קרן החשמל | מקודם

ברחבת 'יד ושם' | צפו

צעקות על נתניהו בטקס הזיכרון: "בניו ובנותיו שהופקרו"

יאיר טוקר | 06.05.24

מבטיחים להילחם

אחרי שנסגרו בארץ וגורשו: ההודעה של ערוץ 'אל ג'זירה'

יאיר טוקר | 06.05.24

הגשם חוזר 

הוציאו את המטריות: תחזית מזג האוויר לימים הקרובים 

ב. ניסני | 06.05.24

"לעולם לא עוד - זה עכשיו" | צפו

ראש הממשלה והנשיא: "המתקפה לא הייתה שואה. הם טעו"

כיכר השבת | 05.05.24
ש

האם הגאולה קרובה?

"בספרא דא יפקון מן גלותא" • אתגרי המלחמה בראי הזוה"ק

כיכר בשיתוף מכון המאו"ר | מקודם

מהמטחים הקשים

צפון תחת אש; "הפגנות קפלן - משחק לעומת התכנון שלנו"

דוד הכהן | 05.05.24