כיכר השבת

שני מטענים בשתי זירות

הרוג ו-19 פצועים בפיגוע משולב בירושלים; מצוד נרחב אחרי המחבל

אדם אחד נהרג ו-12 בני אדם נפצעו בדרגות שונות, בפיצוץ עז שהתרחש הבוקר בטרמפיאדה ביציאה מהעיר ירושלים, כתוצאה ממטען חבלה שהתפוצץ בתוך תיק שהונח בתחנת האוטובוס | כעבור זמן קצר התקבל דיווח על פיצוץ נוסף בתחנת האוטובוס בצומת רמות - מהמקום פונו ארבעה נפגעים | המשטרה מנהלת מצוד נרחב אחר המחבל שנמלט | עדכונים שוטפים (חדשות)

100
חיים גולדברג | כיכר השבת | עודכן ב-כ"ט בחשוון תשפ"ג | 23.11.22
הכתבה פורסמה ב-כ"ט בחשוון תשפ"ג | 23.11.22

פיגוע משולב בירושלים: אדם אחד נהרג ו-19 בני אדם נפצעו בשני פיצוצים שאירעו הבוקר (רביעי) כתוצאה משני מטעני חבלה שהוטמנו בשתי זירות שונות - בתחנת האוטובוס ביציאה מירושלים ובתחנת האוטובוס בצומת רמות, בהם 4 במצב קשה, 1 במצב בינוני, 10 במצב קל ו-4 נפגעי חרדה. המשטרה העלתה כוננות ומחסומים נפרשים בכל העיר ירושלים, בנוסף, היא עורכת סריקות באזורים הומי אדם, תחנות אוטובוס וסמוך למוסדות חינוך כדי לשלול מטענים נוספים.

עדכון חסימות בעקבות הפיגועים והמצוד אחר המחבל:

  • היציאה מירושלים לכביש 1 למערב
  • כביש 1 מחלף מוצא למזרח (התנועה מופנת לכביש 16).
  • כביש 1 מחלף סחרוב למזרח (התנועה מופנת לכביש 9).

מחקירת הפיגוע עולה כי מטען חבלה הונח הבוקר ליד אופניים, סמוך לתחנת האוטובוס ביציאה מהעיר. בשעה 07:05 התפוצץ המטען. כעבור כמחצית השעה, בשעה 07:35 לערך, אירע הפיצוץ השני בתחנה בצומת רמות.

בשעה זו מתנהל מצוד אחר מחבל שנמלט מהזירה. לוחמים מיוחדות מיוחדת יחד עם השב"כ והמשטרה מנהלים את המצוד אחר המחבל.

שר הביטחון בני גנץ קיים חיתוך מצב בהשתתפות ראש השב"כ, סגן הרמטכ"ל, ראש אמ"ץ, ראש אמ"ן, ראש האגף הביטחוני מדיני במשרד הביטחון, מתאם פעולות הממשלה בשטחים ורח"ט מבצעים במשטרת ישראל. בתום הערכת מצב הוחלט על סגירת מעברי גלבוע (ג'למה) וסאלם שבאזור ג'נין.

ראש הממשלה יאיר לפיד יכנס הערכת מצב ביטחונית בשעה 12:00, מהקריה בתל אביב, בהשתתפות שר הביטחון בני גנץ, השר לביטחון הפנים עמר בר-לב, ראש המל"ל איל חולתא, מפכ"ל המשטרה רב-ניצב יעקב שבתאי, ראש השב"כ רונן בר, סגן הרמטכ"ל אלוף אמיר ברעם, המזכיר הצבאי לרה"מ אלוף אבי גיל וגורמים נוספים.

נהג האוטובוס בפיגוע בכביש רמות סיפר ל'כיכר נשבת' כי "עלה צעיר ערבי לאוטובוס, שאל אותי אם זה קו 67א, אמרתי לו לא והוא ירד. ברגע שסגרתי דלתות היה פיצוץ חזק, הכל רעד, כולם היו בפאניקה ונמלטו. היתה היסטריה, התחנה היתה עמוסה מאוד, ישר אחרי הפיצוץ ראיתי רק עשן".

עדת ראייה לפיצוץ בצומת רמות סיפרה ל'כיכר השבת' כי "אני הגעתי לתחנה ומיד הגיע האוטובוס שלי קו 67, ברגע שעליתי היה פיצוץ מטורף וכולם ברחו. לא שמתי לב לכלום ישר ברחתי".

עדת הראיה לפיגוע בצומת רמות (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

עדת ראיה נוספת, שרה, סיפרה ל'כיכר השבת' כי "הרגשתי מכה בגב, לחץ בגב ואז ראיתי שהשמשה מנופצת אז עצרתי את האוטו. ניגשתי לבחורה מאחוריי היא היתה ממש בשוק. לא ראיתי כלום, חשבתי שהיא נכנסה בי".

מבית החולים 'שערי צדק' נמסר כי "למרכז הרפואי שערי צדק פונו 6 פצועים ותשעה נפגעי חרדה מהפיגועים בכניסה לעיר וברמות. פצוע אחד במצב אנוש, 2 במצב קשה, 2 במצב בינוני. היתר פצועים קל ונפגעי חרדה.

"פצוע נוסף הגיע במצב אנוש עם פגיעה רב מערכתית צוותי יחידת הטראומה נלחמו על חייו, לאחר החייאה ממושכת, למרבה הצער לא נותר לצוותים אלא לקבוע את מותו. משתתפים בצער המשפחה".

מבית החולים 'הדסה' נמסר כי "אל בתי החולים של הדסה פונו עד כה 6 נפגעים מן הארוע בכניסה לעיר. אל יחידת הטראומה בהדסה הר הצופים פצוע אחד במצב בינוני, בהכרה. להדסה עין כרם פונו 5 פצועים במצב קל, בהכרה מלאה".

עוד נמסר מ'הדסה' כי "מהאירוע בשכונת רמות פונו להדסה הר הצופים שלושה נפגעים במצב קל. בן 12, בת 32 וכבן 50".

יוסף גבאי חובש איחוד הצלה שהגיע לזירת הפיצוץ בטרמפיאדה מסר: "עמדתי ברמזור ושמעתי את הפיצוץ בתחנת האוטובוס. הגעתי תוך מספר שניות לזירה ונתקלתי בצעיר שנפצע אנושות. התחלתי להעניק לו סיוע ראשוני תוך כדי שביקשתי ממוקד איחוד הצלה להזעיק למקום את כלל כוחות החירום. במהלך הטיפול הגיעו אלי עוד מספר פצועים בהכרה שסבלו מחבלות ופציעות במצב בינוני עד קשה וקל".

מיכאל גרוסקוט חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: "הגעתי לזירה לסייע לנפגעים. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו להם בזירת האירוע הם פונו לבתי החולים הדסה עין כרם ושערי צדק כשהם סובלים מחתכים, פציעות, ופצעי הדף. כמו כן יחידת חוסן של איחוד הצלה העניקו סיוע לבזירה מספר נפגעי חרדה".

דני שמואלי ויוסי אייזנשטיין חובשי איחוד הצלה שהגיעו לזירה בצומת רמות מסרו: "תוך כדי נסיעה באופנועי החירום של איחוד הצלה שמענו את הפיצוץ שאירע בתחנת האוטובוס. הגענו תוך מספר שניות לזירה והענקנו סיוע לשלושה נפגעים קל מרסיסים. כמו כן יחידת חוסן של איחוד הצלה העניקו סיוע בזירה למספר נפגעי חרדה".

במד"א סיכמו כי "הבוקר בשעה 07:06 התקבלו קריאות במוקד 101 של מד"א על פיצוץ בתחנת אוטובוס ביציאה מהעיר ירושלים לכיוון גינות סחרוב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים בירושלים 12 פצועים, בהם 4 במצב קשה (גבר כבן 65, גבר כבן 45 ו-2 נערים כבני 16), פצוע 1 במצב בינוני צעיר כבן 20 ו- 7 פצועים קל.

"בשעה 07:35 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים של פיצוץ נוסף שנשמע סמוך לתחנת אוטובוס בכביש רמות בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים הדסה עין כרם והדסה הר הצופים 3 נפגעים במצב קל, בהם ילד בן 12, אישה כבת 50 וגבר כבן 40 ו-4 נפגעי חרדה".

הפראמדיקים של מד"א משה טובולסקי וליאור לוי סיפרו: "היינו בתחנת מד"א בכניסה לעיר כששמענו רעש חזק של פיצוץ ומיד יצאנו למקום בכוחות גדולים שכללו אמבולנסים, ניידות לטיפול נמרץ ואופנועים. 2 פצועים במצב קשה שכבו במקום כשאחד מהם, נער בן 16 היה בתוך תחנת האוטובוס וגבר כבן 45 שכב על המדרכה סמוכה. מספר פצועים נוספים שהיו בהכרה מלאה ונפגעו באורח בינוני וקל התהלכו בזירה. הכנסנו את 2 הפצועים קשה לניידות לטיפול נמרץ ופינינו אותם בדחיפות לבית החולים תול כדי טיפול רפואי מציל חיים".

מהמשטרה נמסר כי "הבוקר בשעה 07:05 התרחש פיצוץ חזק של מטען חבלה בסמוך לצומת הכניסה לירושלים ליד תחנת אוטובוס. כתוצאה מהפיצוץ נפצעו 11 אזרחים שהיו במקום באזור תחנת האוטובוס, עפ"י גורמי הרפואה: 4 באורח קשה, 1 באורח בינוני והיתר (6) באורח קל. הפצועים פונו לבית החוחים לקבלת טיפול רפואי ולפני זמן קצר נקבע מותו של אחד הפצועים בפיגוע. כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום והחלו בסריקות ופעולות נוספות בזירה יחד, לפינוי ולהצלת חיים יחד עם גורמי החירום וההצלה.

"במקביל לטיפול בזירה זו, בסביבות השעה 07:35 ארע פיצוץ נוסף בצמוד לתחנת אוטובוס בצומת רמות שבירושלים. כוחות משטרה והצלה רבים בפיקוד מפקד מחוז ירושלים הגיעו לזירה והחלו בחקירת המקרה וסריקות אחר חשודים. מהמקום פונו לטיפול רפואי 3 נפגעים באורח קל.

"מבדיקה של חבלני משטרת ישראל בשתי הזירות עולה כי מדובר במטעני חבלה שונים שהונחו בשתי הזירות. עפ"י החשד מדובר בפיגוע משולב. חבלני המשטרה ממשיכים יחד עם כוחות משטרה רבים בטיפול בזירה תוך איסוף ממצאים ועדויות תוך סריקות אחר חשודים".

עוד נמסר כי "מפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי הגיע לזירת הפיגוע וקיים בדקות האחרונות הערכת מצב עם מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן ומפקדי הכוחות, בסיומה הוחלט על המשך הפעילות המבצעית וההיערכות בשטח".

דובר החמאס, עבד א-לטיף אלקאנוע, בירך על הפיגוע המשולב בירושלים. "זהו מבצע הירואי המגיע במסגרת התגובה המתמשכת להסתערות על מסגד אל-אקצא וייהודו ולניסיונות לפלג אותו", אמר דובר החמאס והוסיף כי "הכיבוש הישראלי משלם היום את המחיר על הפשעים והתוקפנות שלו נגד עמנו ומסגד אל-אקצא, הזהרנו שוב ושוב שלא נשתוק".

הזירה בכניסה לירושלים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
זירת הפיגוע, בכניסה לירושלים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
הזירה בכניסה לירושלים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
הזירה בכניסה לירושלים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
זירת הפיגוע בכניסה לירושלים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
זירתה פיצוץ בצומת רמות (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
הכניסה לירושלים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
בודקים רכבים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
תוכן שאסור לפספס
100 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
39
מילים נבובות כבר אבל לא יעזור לא ימין ולא שמאל אנשים כבר בוטחים בבן גביר ועוד מעט יגידו לו חטאנו לפניך רחם עלינו רק חזרה,בתשובה ותיקון המעשים יעזרו לנו
יוני לוי23.11.22
אין בעיה, הצבא צריך לסגת מהערים החרדיות ולהפקיר אותם לחסדי הפלסטינים, אין לכם מה לפחד, התורה שלכם תשמור עליכם.... גיבורי מקלדת גדולים, למה אתם מפחדים מהניסוי הזה?!
סע סע23.11.22
טיפש ובור ועם הארץ.... זה שהצבא שומר עלינו זה כמו בתאטרון בובות הכל מנוהל ע"י הקב"ה לטובתינו "לומדי התורה"!!!
פלוני23.11.22
נכון, אבל צריך לעשות השתדלות, אולי תקפוץ מקומה 100 ותגיד השם שומר עלי?????
טלי24.11.22
שמענו כבר על הססמאות הנבובות שלכם, הציעו לך ניסי פשוט - לכו תקימו ישיבות בעזה וברמאללה, למה אתם מפחדים? צה"ל לא צריך להגן על אנשים כמוכם, שהתורה שלכם תגן עליכם, למה אתם מפחדים מהניסוי הזה?! אין גבול לניתוק ולהזיות שלכם, השואה לא למדה אתכם כלום כי אתם שבויים בקונספציות שממיטים עליכם חורבן פעם אחר פע
שמענו עליכם23.11.22
למה אתה מתפרע ומקלל? הוא שאל אותך ולא ענית לו - למה אתם מפחדים מהניסוי הזה?! תענה!!!
אבי24.11.22
38
פרסמו בבקשה את שמות הפצועים לתפילה...ויהי רצון שיתקבלו התפילות
נעה23.11.22
37
צריך לעשות למחבלים כמו שעשו למחבלת מטורקיה
אני זו אני23.11.22

הצגת כל התגובות

36
יאללה חומת מגן 2 דחוף!! המגזר מלא בנשק אזרחי לא חוקי, שהם עורמים ליום פקודה. חייבים לכסח להם את הצורה כעת, שלא נגיע למערכה מול איראן כשהם חמושים ויכולים לצאת למלחמה מבית!
ולא, לא הצבעתי בן גביר23.11.22
נכון זה ממש היגיון פשוט אין פה מה להתפלפל. מציאות פשוטה ומסוכנת להחריד.
מאיר23.11.22
35
כל רגע שמתמהמהת הקמת ממשלה זה פיקוח נפש ממש
די למריבות 23.11.22
זה פיקוח נפש!!!! אתם השתגעתם???
ללא שם23.11.22
34
העיקר רבים בממשלה על תפקידים ולבנתיים הרשעים של הטרור חוגגים
אסף23.11.22
33
השם ירחם!
New Yorker 23.11.22
32
ככה זה בממשלה ימנית בראשות נתניהו, הסכנה מתגברת!
כך גיבבתם שטויות בממשלת שמאל, אז הנה בממ23.11.22
לפיד עדיין ראש ממשלה
אבי23.11.22
זה עדיין ספיחים של הממשלה היוצאת בנתיים עוד לא הישבעו את ממשלת הימין החדשה וחוץ מזה הכל משמיים זה לא משנה איזה ממשלה שיש
אפרת 23.11.22
זה עדין תוצאות של שנה וחצי של ממשלת שמאל
איציק23.11.22
בן גביר עדין לא נכנס לתפקיד
אורטל בקלמן23.11.22
מצחיק אחד הממשלה הימנית שתפסיק עם הפיגועים המזעזעים האלה עדיין לא התגבשה ממשלת שמאל היא זו שאחראית לתוצאות האלה!
היום ח"פ יצאתי יותר מאוחר מהבית וב"ה לא 23.11.22
הלו אתם לא תעשו לנו אוסלו 2 בייי
טוטו23.11.22
מה אתה מבלבל את המוח כאילו יש קשר בין הדברים ממשלה בראשות נתניהו עדיין לא קמה ולא הספיקה לעשות כלום
מאיר23.11.22
אתה צריך אשפוז
רחלי23.11.22
נכון, כי עד עכשו היה גן עדן פשוט
כסיל23.11.22
חסר דעת שכמוך. או שאתה שמאלן מסתנן שממשיך לזרוע ארס או שאתה סתם צופה שאינו מבין דבר. בלה בלה בלה…
r.p23.11.22
סתם לידע כללי ראש הממשלה בפועל כרגע הוא לפיד ולא נתניהו.... כל עוד הממשלה החדשה לא הושבעה היא עדיין לא מכהנת.
בנימין 23.11.22
וואלה
אריה צ'ופאק23.11.22
הממשלה עוד לא קמה
רק ימין23.11.22
שכחת מה היה לפני אה....
אנונימי23.11.22
כשהערבים הבינו בממשלת השמאל שיש להם כח, זאת התוצאה. ממשלה עם חוסן (והלוואי שכך יהיה) זה לא מילה גסה.
אלחנן23.11.22
זה לא הזמן לבדיחות !!!
משה23.11.22
אין עדיין ממשלה על מה אתה מדבר 🤦‍♂️
אין עדיין ממשלה על מה אתה מדבר 23.11.22
עדיין ממשלת שמאל לא התחלפה, וזאת התוצאה! הכל קשור לשמאל המעוות!!!!
11123.11.22
איזו ממשלה ימנית ???! מתי קמה ממשלה ??? ! השנאה העצמית מבירה אתכם על דעתכם!!! ממשלת השמאל עדיין מכהנת! להזכירך ... ראשהממשלה היום הוא יא(ה)יר לפיד. שר הביטחון הוא בני גנץ והשר לביטחון פנים הוא עומר בר לב. על איזו ממשלת ימין אתה מדבר ???!
בנימין נתניהו23.11.22
יה מעפן הממשלה עדיין לא קמה תעדכן לפני שאתה זורק דברים וחוץ מזה גם היא הייתה קמה מה נראה לך שזה סוף לפיגועים חי בסרט
שב23.11.22
עד הסוףףף נראה מהממשלה הזו!!!!!!!!!
מיילו23.11.22
זה לא קשור לממשל "והיה אשר תותירו מהם לשיכים בעיניכם ולצנינים בצידיכם" טעות של הבריטים... ימ"ש תלמד קצת!
אתה מדבר שטויות23.11.22
עוד לא התחלפו אנחנו עדיין תחת ממשלת שמאל
יהודה המכבי23.11.22
אם הייתי הראשש ישיבה שלך הייתי מעיף אותך מהישיבה
המשגיח23.11.22
כמה שאתה מטומטם עדיין לא הוקמה ממשלה. לפיד עדיין ראש ממשלה.
דניאל23.11.22
הממשלה עוד לא קמה. לפיד עדיין ראש ממשלה. גנץ עדיין שר הביטחון,עומר בר לב עדיין שר לביטחון פנים וכו וכו
יעקב23.11.22
עדיין השמאל בשלטון. ןגם יקח זמן לתקן ולנקות את פעילות השמאל
רפאל23.11.22
שטויות!!!!!@ אם לא אכפת לך, אז לפיד עדיין ראש ממשלה. נראה אותו עושה משהו נגד הטרור!!!!
נחמי23.11.22
אין שכל אין דאגות.. עדיין זו ממשלת לפיד ודבר שני והכי חשוב הכל מאת בורא עולם ולא קשור לאף ממשלה
מה יהיה?23.11.22
31
אי אי אי ה' ישמור על עם ישראל!!!! תנחומים למשפחה היקרה!💔 ורפואה שלימה לכל החולים🧡 בגוף ובנפש! (הילדה שיושבת מסכנהה)
שירציון❤23.11.22
30
זה היה בתחנת איסוף של ביתר או בהורדה?
מישהי23.11.22
29
איזה פחד איך נצא לרחוב?!
הדס23.11.22
28
ימח שמם וזכרם שימתו כל הערבים . למה אני אמורה לפחד שאני הולכת ברחוב . צריך לעשות סוף לזה נימס....................
יב23.11.22
27
הפתרון לטרור הערבי הוא רק בסגנון פוטין כלומר על כל פיגוע להרוג להם מאות ערבים....או לחילופין טרנספר....כל דבר אחר זה רק אקמול...
הפתרון לטרור הערבי הוא רק בסגנון פוטין כ23.11.22
26
כל מערבבי הנס קפה בכוילל יתחילו עכשיו לחלק עצות...
אבי23.11.22
אחמד, תלך כפרה על כל היהודים, חבל שנולדת
אבי עלאק24.11.22
25
המוני סקרנים ובטלנים חרדים ברקע, זאת בשעה שאזרחי ישראל נמצאים במקומות העבודה, עומדים בלחצים ובלוחות זמנים צפופים ומועילים לעצמם ולסביבתם, ורק החרדים בקייטנה באמצע היום. אחר כך הם בוכים למה מכנים אותם פרזיטים ובטלנים. החרדים - מחללי ה' הגדולים של דורנו.
כמה חרדים ברקע....23.11.22
מעניין מתי התעוררת מהשינה אנטישמי מסריח עדיף שתישן ולא תקום אף פעם
מיקי לוי24.11.22
ניראה לי שטעית. זה אתר חרדי. לך לאתר שמתאים לך במקום ללכלכך על האחים שלך דקה אחרי פיגוע.
אהבת חינם...23.11.22
אנחנו צריכים להתאחד, המפגעים המחבלים לא מבדילים בין חרדים לבין חילונים או כיפות סרוגות. בחור ישיבה צעיר, עלם חמודות נקטף בדמיי ימיו, וזה מה שיש לך להגיד?
די להסתה23.11.22
אאאאאאאאא חמוד במקרה אין אוטובוסים ואין להם מה לעשות
אשדודית שלומדת בירושלים23.11.22
7 בבוקר!!! חרוצים ומשכימי קום!!
תח23.11.22
כפרה עליך באיזה שעה זה היה במקרה כויללים מתחילים רק באזור תשע ואם כל כך קשה לך בעבודה כנראה שזה לא מתאים לך נראה שאתה ממש מקנא בהם למה???.....אם אתה רוצה אתה יכול גם ללכת ללמוד ולהיות שם באותה שעה בלי להתלונן
אנונימי23.11.22
יאללה על מריצה ולמולדובה
איווט המחסל23.11.22
תתבייש לך , בזכותם אתה עוד נושם ! שב יום 1 בישיבה נראה אם המוח החלודה שלך יוכל להחזיק מעמד
גולן23.11.22
24
ברוך גולדשטיין צדק
ברוך גולדשטיין צדק23.11.22
23
מה שבחרתם זה מה שתקבלו ביבי רוצח החיילים
ברוך גולדשטיין23.11.22
22
ברוך דיין האמת
דיווח23.11.22
21
אלוהיםםם!!! לאן ממשלת השמאל הזאת החזירה אותנו ללאאןן
טוטוטו23.11.22
20
ח’’ו נראה שחזרנו לימי הפיצוצים שלא נדע מפחיד...
טוב23.11.22
19
צריך להתחזק בלימוד התורה רק היא מגנה ומצילה כל ה"חרדים המודרנים" לא עוזרים עכשיו. בלי רעשי רקע מיותרים
אחד23.11.22
לך תקים ישיבה ברמאללה, ונראה אותך חי בפועל את הססמאות השטחיות שלך. אם היינו סומכים עליכם מדינת ישראל מעולם לא היתה קמה והיתה מתחסלת תוך דקה.
נו טוב23.11.22
נראה אותך פותח מוסד כלשהו ללא תורה בעיר ערבית ועם צבא חמש דקות ואתה זכרונו לברכה (לייתר דיוק יש מצב לקללה אבל לא זה הנושא) ואנחנו לא נפתח בכוונה במקום כזה כדי לנסות את התורה אנחנו מאמינים בה ואל מנסים אותה
התורה היא המגן23.11.22
באיזה שטויות טחנו לך את המוח, מאיפה הבאת את השטויות האלה? צה"ל נוכח בגאון בכל הערים הערביות בלי התורה החרדית, וכשהיו טילים בדרום הישיבות החרדיות ברחו כמו שפנים, ומדינת ישראל קמה תוך שהיא בועטת בעולם החרדי, והציונות היא בעיטה בחרדים והציונות הצליחה למרות ההתנגדות והצרחות של החרדים, והשואה התרחשה בעיק
חה חה חה23.11.22
אתה כותב: "השואה התרחשה בעיקר לחרדים" אז זהו זה שלא. כאן שיקרת. רוב רובם של הנספים בשואה היו חילונים.
תגובה ל-"חה חה חה"24.11.22
לא הבנתי, החרדים תמכו בציונות? עזרו לה? או קיללו אותה נלחמו בה?! הציונות הצליחה בלי הטובות שלכם ולמרות ההפרעות שלכם. החרדים ברובם עם כל התורה שלהם סיימו באושוויץ. לך תמכור תותים, אולי בזה תצליח יותר...
אבי24.11.22
18
רק מחכים לחברה המשתמטים מש"ס וג', "הימין החזק" עלאק, להכנס לפעולה ולהראות לכוחות הבטחון איך עובדים...
ימין חזק23.11.22
17
סגר מלא לחודש עד שיתחננו ליכנס לעבוד. שיטה בדוק ומנוסה מהעבר
דני23.11.22
16
כאילו כששמורטיטץ יגיע הערבים יהפכו לבארבי,,,הם ירצחו כרגיל ואז תגידו סמורטשיץ אשם???? לכו תתגייסו פחדנים יושבים בבית או בישיבה עם חולצות לבנות ומעולם לא סיכנו את הצוור העדין שלהם...
דרעי הזכאי23.11.22
15
רבוטיי היסברנו והיסברנו זותי מימשלת סמול ברושות נוחל מיראננה ועביסטיסטיסטיסתם מראנה מיקודם זה נוחל עכשב זה חלול ליקוד שס גוש ימין אל מלה קבודדדד מימשלת קבוד ברושות בינימין נטניהו הו עוסה איטנו מימונה בקבוד זה מרגש
ליקוד שס קבודדגגג23.11.22
מה????????
ירושלים23.11.22
לא 100
אמה23.11.22
14
רפואה שלמה לפתועים , תפילות תפילות תפילות! אוף איזה קשה זה לחזור אחורה בזמן. המראות שמוכרים לנו מאז , פשוט כואב הלב
ברי23.11.22
13
בושה חרדי שחושב שממשלת חמין תעזור שיתכבד ללכת לצבא.... מי שהוא "חרדי" יודע שרק זכות התורה ולומדיה עוזרת ולא ממשלת ימין ולא שמאל השתגענו לגמרי?
משה23.11.22
חבל שבשואה ובכלל לאורך כל ההסטוריה התיאוריה שלך נכשלה כשלון חרוץ. החרדים התנגדו לציונות והציונות הצליחה למעלה מהמשוער, בלי התורה החרדית ולמרות הקללות והגידופים של החרדים. כל העולם מפחד היום מישראל בגלל היכולות הטכנולוגיות המדהימות שלה, ואת זה לא לומדים בישיבות שלכם, דווקא אצל החילונים משום מה....
עוד אחד23.11.22
שהמחבל יקפוץ עליך תדבר איתי
חחחח טיפש23.11.22
12
ברגע אחד יכל להיות בצומת רמות 10-15 הרוגים וכל יום יכול מפגע לטבוח בעשרות ואין לצבא יכולת להתמודד עם זה לא בממשלת ימין ולא שמאל מי שמנע את זה, זה אלו שלומדים תורה ולא אלו שבצבא שאין להם שום יכולת להתמודד עם פגועים כאלו תודה לכם לומדי התורה!!!
יונתן23.11.22
חבל שבשואה התורה לא מנעה את אושוויץ. מה אתם צריכים צבא בכלל? למה שהצבא יגן עליכם? צריך להפקיר את הערים החרדיות לפלסטינים, נראה כבר אחת ולתמיד מה הססמאות שלכם שוות באמת!
שוב ססמאות?23.11.22
טיפש התורה מונעת ע"פ הזכויות - בגלל רשעים כמוך לא היו זכויות
מנדלה מוכר ספרים24.11.22
כופר
יפית24.11.22
למה "כופר", כי הוא מציין עובדות שלא נוחות לך? החרדים זה דעא"ש יהודי - כל מי שלא כמוהם הוא כופר. עולמם מצומצם וצר כנמלה. כשלא יודעים הרבה קל מאוד לצבוע את העולם בשחור ולבן אינפנטילי.
עוד אחד24.11.22
11
מדינה בברואך
חלילון23.11.22
10
אין מספיק שוטרים זה פשוט בדיחה בקושי שוטר וחצי במקום עשרות שוטרים בכל צומת מרכזית בארץ. הר שמואל אין שוטרים נשמע לכם הגיוני מקום שורץ ערבים מהסביבה אין 10 15 שוטרים וכו וכו אלעד כנ״ל. פשוט טירוף לא מקצועי כל העסק הזה רק תבינו למשל בארצות הברית מקום שיש 1000 2000 משפחות יש לפחות 20 30 שוטרים בכל
יש בעיה בכל הארץ 23.11.22
מה לעשות, החרדים לא נמצאים לא בצבא ולא במשטרה ויש להם תלונות למה אין מספיק שוטרים. המודעות העצמית שלכם היא ברמה של ילד בגן. אתם האחרונים שיכולים להתלונן על כך, לכם אף אחד לא חייב שום דבר.
אה באמת?23.11.22
דוקא יש מספיק שוטרים סתם קשקוש. החרדים עובדים יותר מהחילונים ותורמים יותר מהחילונים. תפסיקו לחיות בקלישאות. רוב החיילים קלבניקי"ים וחצי מהם בכלל לא רוצים לעשות צבא. תפריטו את הצבא - מי שרוצה שיתגייס בתשלום מכובד ואז יפסקו המחלוקות המטופשות האלו.
לכלוכים מיותרים.23.11.22
כן כן, כל הפיזיקאים הרופאים המנדסים החוקרים הטייסים וכו' הם חרדים, יש לך את זה ביותר מצחיק? לא רוצים לעשות צבא? לא צריך להגן עליכם נקודה! שהפלסטינים יגנו עליכם...
עוד אחד...23.11.22
9
מוות לכל הערבים בארץ ובעולם❗דיי להעסיק ערבים כל ערבי הוא מחבל❗
ירושלמי23.11.22
8
כנראה שהטרור מריח את החולשה של הממשלה המסתמנת
יצחק23.11.22
7
הנבחרים מעניין רק הכסאות...במקום להתעורר ולחסל את הרוצחים הערבים,לפני שהם עושים את זממם...רפואה לפצועים...מוות לטרור הערבי משפוחותיהם וחבריהם וכל התומכים בנבלות החזירים הסרוחים
מי בראש23.11.22
6
היה פיגוע ירי צומת רמות אוטובוס אבוי אז יקרה תגובה פללית ועבירה פלילית הם עושים מחר יש עבודה שואלים את ראש ממשלה בישראל בתחום שלהם חובה
רפאל פרז 23.11.22
5
תקימו הממשלההההההההההההההההההה דייייייייייייייייייייייי הסמול זה קללה דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף הקימו הממשלההההההההההההההההההה
בנט יא זבל23.11.22
4
מוזמן להתפטר מתפקידו
חשיבה רופסת23.11.22
3
הבנתי שתפסו את המחבל
ביבי23.11.22
2
והחכים רבים על תיקים במקום להקים ממשלה😡
חנה23.11.22
1
צריך לשלם לחברים ומכירים של מחבלים שיגלו מי שם את המטען פיגוע וככה יעצרו את המחבלים. גם אפשר לעלות על זה כמו שנגנב למישהו פלאפון יודעים איפה הפלאפון גם שנגנב רכב יש איתוראן וכו ..ככה המכשירים ששמו המחבלים בתרמפיאדה בירושלים אפשר לעלות על הדבר.
רבקי01.12.22
אולי גם יעניין אותך
בארץ

צפון תחת אש; "הפגנות קפלן - משחק לעומת התכנון שלנו"

דוד הכהן | 05.05.24

ים של דמעות

שידור ישיר מחברון: הלוויית הקדוש אליקים ליבמן הי"ד

דוד הכהן | 05.05.24

מזג האוויר

התחזית: ירידה בטמפרטורות; גשם בצפון, רוחות בדרום

כיכר השבת | 05.05.24

"הזדמנות להודות לעם ישראל"         

הלוויתו של אליקים שלמה ליבמן הי"ד תתקיים מחר בחברון 

דודי בן חמו | 04.05.24

צפו בתיעודים

טייסת 'אלעד' הופעלה לראשונה: שריפות ענק בבקעת הירדן

קובי אטינגר | 04.05.24
ש

דואגים ליופי שלך

מלחמה?- זה לא אומר שאת צריכה להישאר עם שיער מיותר

כיכר בשיתוף אפילוגיק | מקודם

ערב יום השואה

נתניהו לשורדי השואה על החטופים: "נחושים להחזיר את כולם"

יוני גבאי | 03.05.24

לא ייאמן

ומי יושב סביב שולחן המו"מ עם ישראל? הנציגים של ארדואן

יוני גבאי | 03.05.24

"מטריף את הדעת"

חופש הביטוי? זה העונש שקיבל נכה על מייל נגד אסתר חיות

דוד הכהן | 03.05.24

לא היה רוב

ראש המוסד וראש השב"כ נגד ההצבעה על סגירת אל ג'זירה

כיכר השבת | 03.05.24
ש

בצל הכלכלה המעורערת

מקצוע תורני מפרנס: כך תהפוך לדיין מומחה

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

עלילת שווא?

מתיישב סירב למסור מידע - ונעצר בחשד ל'רצח פלסטיני'

דוד הכהן | 03.05.24

בשכונת גילה

ירושלים: פצועים חולצו משריפה שפרצה בבניין מגורים גבוה

דוד הכהן | 03.05.24

החשוד נעצר

חשב שהקטינה צוחקת עליו - ותקף באלימות את אביה

קובי אטינגר | 03.05.24

אכיפת עבירות התנועה

תפסו משאית עם חריגת משקל של 66.2 אחוז מעל המותר

קובי אטינגר | 03.05.24
ש

לשמוע ללמוד ו.. להצליח:

 משכפלים הצלחות; ככה גם אתה תהיה טוען רבני >>

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

מזג האוויר

התחזית: הגשם יתפשט בהדרגה מהצפון גם למרכז הארץ

כיכר השבת | 03.05.24

כל עדכוני המלחמה

חשש בעסקת החטופים; הנייה חזר לקטר; הרוגים בעיר רפיח

כתבי כיכר השבת | 03.05.24