כיכר השבת

תביעה ייצוגית

'עמותת שיח סוד קיפחה את זכויות העובדים'

בית הדין לעבודה אישר בקשה לתובענה ייצוגית כנגד עמותת "שיח סוד", בגין טענות על קיפוח שיטתי של זכויות העובדים • שיח סוד בתגובה: "מאמינים כי יידחו כל עילות התביעה" (ארץ)

74
כיכר השבת | י' בחשוון | 28.10.20
'עמותת שיח סוד קיפחה את זכויות העובדים'
(צילום: מסך, גוגל מפות)

בית הדין האזורי לעבודה בירושלים אישר היום (רביעי) בקשה לתובענה ייצוגית כנגד עמותת "שיח סוד", המפעילה מוסדות חינוך ומערך דיור התומך לחוסים, בקהילה.

התובענה הייצוגית עוסקת בטענה לפיה קיים קיפוח שיטתי וממושך של זכויות העובדים על ידי המעסיקה - עמותת "שיח סוד".

לטענת ב"כ התובע הייצוגי - עו"ד משה שופל, עמותת "שיח סוד" מקפחת את עובדיה, המדריכים במערך הדיור התומך בקהילה, בכך שמשלמת להם שכר עבודה חסר, ללא חופשות והפרשות חסרות לקופת הגמל, בגין עבודתם, וכן גם, בשעות וימי המנוחה הקבועים בחוק, וזאת ב – 10 שנים האחרונות ולאלפי מדריכים בתקופה זו.

עורך הדין טוען כי למרות התראות חוזרות ונשנות, ששיגר ל"שיח סוד" עוה"ד משה שופל, ולמרות ש"שיח סוד" ידעה לכאורה כי היא מקפחת את שכר העובדים, הנהלת העמותה ביכרה להמשיך ולנצל את העובדים מבלי לשלם להם את מלוא זכויותיהם.

עו"ד משה שופל, ב"כ התובע המייצג, בירך על החלטת בית הדין לעבודה מהיום, והוסיף, כי זו בשורה של ממש לעובדי "שיח סוד" בפרט ולעובדים נוספים בעמותות הפועלות תוך התקשרות להפעלת מערכי דיור לחוסים עם משרד הרווחה בכלל.

לדבריו: "לצערנו ישנן עמותות שרומסות ברגל גסה את זכויות עובדיהם והחלטות מעין אלו שהחליט היום בית הדין האזורי לעבודה בירושלים, ייגרמו לכך שהעובדים ידעו לעמוד על זכויותיהם, והנהלות העמותות יהיו חייבים לפעול בהתאם".

עו"ד אייל שגיא, היועץ המשפטי של 'שיח סוד' הגיב ל'כיכר השבת' כי "עמותת שיח סוד נותנת שירות למעל 1,200 בעלי צרכים מיוחדים בכל הגילאים וכן לבני משפחותיהם ולמעגל קרוביהם. עמותת שיח סוד אינה חוסכת משאבים על מנת לתת את השירות הטוב ביותר לבעלי הצרכים מיוחדים ומשקיעה בכך כספים רבים. חלק מפעילות שיח סוד היא הפעלת מערך דיור לבעלי צרכים מיוחדים הפועל 24 שעות ביממה ובכל ימות השנה לרבות שבתות וימים טובים".

"לפני כשלוש שנים הוגשה בקשה לאישור תביעה ייצוגית, על ידי מדריך במערך הדיור, אשר במסגרתה נכללו טענות שונות, ובהן טענות בגין נושא "שכר שבת" על פי חוקי העבודה במדינת ישראל".

"לעמדתנו, מדובר בטענות חסרות בסיס. התובע, כמו כל יתר עובדיה של שיח סוד קיבל את מלוא שכרו כדין (ואף יותר מכך). העמותה לוותה לאורך כל הדרך על ידי ייעוץ משפטי והיא שילמה תמיד, וממשיכה לשלם לעובדיה, אך ורק בהתאם לדין. בכלל זאת יובהר כי בעצת רבנים סוכמו נושאי "שכר שבת" כך שיעמדו לפי כל החומרות הנדרשות לכתחילה בהלכה".

היועמ"ש של שיח סוד מבהיר כי "בשלב זה בית הדין טרם הכריע בתביעה לגופה וטרם קיבל או דחה את טענות התובע. בית הדין אך אישר את הבקשה להגשת תביעה ייצוגית וגם זאת רק לגבי קומץ מדריכים (בשנים מסוימות) ולא לגבי כלל העובדים, אולם טרם דן בתביעה לגופה, אשר תחל להתברר בזמן הקרוב. הכרעה בתביעה עצמה טרם ניתנה".

"יצוין כי בראשית הדרך התובע טען לקיומן של חמש עילות תביעה שונות, אולם לאחר קבלת תגובת שיח סוד נסוג משתי עילות תביעה (לגבי דמי חגים ודמי הבראה) ומחק אותן מהתביעה. אנו מאמינים כי עם בירור התביעה יידחו גם יתר עילות התביעה".

"בכל הכבוד, כבר מעיון ראשוני בהחלטה, שיח סוד סבורה כי החלטת בית הדין שגויה. שיח סוד עודנה לומדת את ההחלטה וככל הנראה תבקש לערער עליה בזמן הקרוב".

תוכן שאסור לפספס
74 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
60
חכו שתיפתח התיבה של עלי שיח. תהיה מכת סירחון מכל הארץ ממה שהולך שם
אלי07.01.22
59
החוק לא אומר כלום!!!!!! מה שאומר זה התורה
א11.11.20
נכון והתורה שלך אומרת לקפח שכר עובדים??
משה 18.01.22
58
אני לא מבין מה הבעיה מי שלא רוצה שלא יבוא לעבוד הוא לא חייב כלום
א11.11.20

הצגת כל התגובות

57
מחכה ליום שמנהלי העמותות החרדים יפלו!! מידה כנגד מידה לא בטלה מהעולם.. ניצול סייעות, זכויות מינימליות, כנסו לחדר מורות בעמותות האלה, אפילו בשביל חלב הן עושות תורנות ...כל הכבוד למי שהגיש את הבקשה לתביעה.
עדי05.11.20
56
הגיע הזמן שמנהלי מוסדות יתחילו לתת לעובדים את המגיע להם ולא לגנוב לעצמם על חשבון העובדים והתלמידים והשלב הבא להפחית בתשלומי קרטל הסמינרים שמחזקים את ההורים בגרון וגובים סכומי עתק על תעודות שלא שוות כלום ואולי באמת הגיע הזמן להפסיק להצביע ג
משה03.11.20
55
צריך לצאת חוק אחד בלי תעודה לא יכול לעבוד שם, וגם אחד שיש לו תעודה חייבים שם פיקוח מבחוץ מטעם המדינה, אסור לתת להם להמשיך ולאיים על עובדים, ולהתנכל לחניכים, הגיע הזמן לעשות סוף לאנשים מנוולים אלה.
דוד30.10.20
54
המנהלים החרדים חוגגים על תקציבי ענק והעובדים לא מקבלים מינימום זכויות המגיעות על פי חוק.זה הזמן לשינוי ועמידה מאורגנת על הזכויות דרך ארגוני עובדים-עורכי דין -רשויות החוק ותקשורת.
גזל מגזרי מתמשך(מזכיר את דור המבול?)30.10.20
53
אני עובד שם. לא מוזכר בכתבה אפילו עשירית מהגניבות שלהם. הם מורידים כל הלילה שלוש שעות בטענה שהעובד הוא בעצם כונן, אבל לכונן מותר לצאת, והם אוסרים לצאת מהדירה, כך שהם גונבים 90 ש''ח כל לילה מכל מדריך. ניסינו לארגן כמה פעמים ועד עובדים, אבל יש שם מנגנון השתקה שדואג לפטר את העובדים האלו על כל מיני סיבו
עובד29.10.20
בושה וחרפה להם גם עבדתי שם הם זבלים ונצלנים!!
אני09.11.20
52
גמני עבדתי שם ולדעתי יש שם ניצול
ללא שם29.10.20
51
המצב הזה לא מהיום, לצערינו. בזמני אפילו במשרד החינוך טייחו ולא עזרו לי. מצב קטסטרופאלי. ממש גועל נפש, כאשר אני רואה כתבות שמשבחים את הבעלים. פשוט מעוררים דיני שמים על עצמם.
הייתי שם29.10.20
50
כאחד שעבד שם אני יכול לומר שהם לא הצדיקים הכי גדולים
יחזקאל 28.10.20
49
אנחנו יודעים את האמת. כל אחד מקבל בדיוק את מה שסוכם איתו. אין אחד שיכול לומר שלא נתנו את מה שהתחייבו. אלא רוצים לסחוט את ההנהלה ופה פתאום נזכרים מהמדינה או חוק כזה או אחר. 3 מדריכים מכפישים את כל הצוות. בושה.
אחד מהצוות28.10.20
גם אם העובד מסכים לתנאים- אסור לפי החוק לפגוע בזכויות העובד. זו בדיוק מטרת החוק! למנוע פגיעה בעובדים שמסכימים לשכר משפיל ולתנאים מבזים!!!
מה שסוכם???!!!02.11.20
מה סוכם??פחות משכר מינימום בלי הפרשות סוציאליות!!! דמי שעות נוספות, קרן פנסיה, קרן פיצוים, דמי הבראה, פדיון חופשות, פדיון ימי מחלה סוכם? אשמח לראות את העובד הראשון שלא מהמשפחה שקבל התנאים הללו..
שלמה24.11.20
48
חברים זה חדש בעיניכם? אל תופתעו לגלות כי כל העמותות החרדיות חשודות בניצול מחפיר של עובדים והעסקת בני משפחה בניהול.דבר שכמעט לא מצוי בעמותות הכלליות.
שלמה24.11.20
47
מסכים אם כל הנכתב צריכים לעשות להם סוף ביודעי ומכירי את הקרביים שמתהלך שם
נח09.11.20
46
אחות שלי עם מוגבלות עובדת שם בשביל 8₪ לשעה נשמע לכם הגיוני אני אישית כמעט רציתי לבוא לשם ולצעוק עליהם פשוט בושה!!!!
100%04.11.20
45
שימו לב לדבר המשמעותי הבא: כמעט כל התגובות הן של עובדים מושפלים וכאובים האפשרות היחידה להסביר זאת היא שגם אם המוסד לא ממש עבר על החוק, מעניין לראות שכל העובדים מרגישים מנוצלים.... אין עשן בלי אש ומאות עובדים לא טועים - אין ספק שמדובר ביחס מזעזע והלוואי שנלמד פרק בעניין מאיגודי העובדים של אחינו שאינם
עובד לשעבר04.11.20
44
אשתי הלכה לשם לראיון עבודה עם תואר בחינוך מיוחד ועם נסיון של כמה שנים בעבודה הזו והציעו לה שכר מינימום בלי בושה כבר אז הבנתי שיש שם נוכלים. אשה שמגיע עם תואר ורזומה ,למקצוע כזה תובעני שצריך הרבה כח ומוטיבציה לא משלמים כזה סכום .מצער שאנשים שלא אכפת להם מהילדים חסרי הישע שם הם המנהלים של המקום
אבי03.11.20
43
גם אני עבדתי בשיח סוד וכן אצל גולדקנוף בבית יעקב,אוהבי ממון,שררה וכבוד, גלגל מסתובב בעולם!!!
כולם גנבים31.10.20
42
גם אני מגיב כאן לבקשת מי ששלח לי קישור לכתבה 😏 לעצם הענין ברור שהייתי רוצה יותר כסף אבל אני עובד שם תקופה ועומדים בהתחייבויות שלהם וכל מה שסכמו איתי בכניסה נעשה בצורה מסודרת והיו דברים גם שלא אהבתי אבל נתנו לי את הבחירה לבחור ובחרתי שאני רוצה לעבוד שם ואני שמח מאוד על כך. יש לי גם אחיין שלומד שם
נחמן30.10.20
לפי החוק, גם אם העובד מסכים לתנאים- אסור למעסיק לפגוע בזכויות העובד. זה שהסכמת לתנאים משפילים, זה רק חלק קטן מהניצול של המעסיקים. .
יש חוק!!!02.11.20
עוד אחד שעובד בשיח סוד ומקבל משכורת מעל 12.000 ומרגיש בעננים סע לשלום רבה זה נגמר
שמעון11.11.20
41
אני עובד שם עכשיו והם בחיים לא שילמו לפי החוק נותנים לך לעבוד יותר משמונה שעות ברצף ואחרי זה מקמבנים בשביל לא לשלם לך שעות נוספות חבורה של גנבים שמעון לוי לוקח הרבה כסף מעבר למשכורת שלו אבל מה לעשות הוא מקושר טוב ואנחנו העובדים והמדריכים אין לנו מספיק כוח בשביל לשלם לעו"ד ולתבוע אותו
אחד שעובד שם29.10.20
40
כאחד שעבד שם הם אנשים לא ישרים, והמקום אחרון להתפרנס בו, עדיף לאסוף צדקה ולא ללכת לעבוד שם, הם אנשים נוכלים, רמאים, וגנבים, גם בבית שמש וגם בירושלים, בבני ברק אני לא מכיר, אבל זה אותם מוסדות ודין אחד, גם ההורים של החניכים לא מרוצים מהם.
יוסי29.10.20
39
ל3 ... לפני שאתה אומר שמדובר ב3 מדריכים מכפישים לך תבדוק את כמות התובעים עמותה שמנצלת את העובדים בצורה מגמתית
ללא שם28.10.20
38
???????????????????????? אשכולות..של ענבי בוסר ....
תביעה יצוגית. האם מי שנפגע יפוצה ?(מדריך16.11.20
37
כאחד שעבד שם, הם עובדים בשיטת מצליח הם כמעט בכל חודש מורידים לך שכר בטענות שקריות ואחרי שאתה מוכיח להם ויוצא לך הנשמה. בנוסף הם לא משקיעים בחניכים שלהם. חצי מהתקציב המיועד לחניכים מגיע לכיס הפרטי של שמעון לוי. כולם יודעים שיש מחסור בציוד בסיסי אין פעילויות אין צוות העשרה מצב הגיינה קטסטרופלי. לדיייר
כל חודש הם מורידים שכר בטענות שונות02.11.20
הייתי בדירות, הן מתוחזקות המטופחות מאוד! זה ששמעון לוי חושב על הכיס שלו את זה קשה להפריך
לא נכון08.11.20
36
אני לא מבין למה חיכו עד עכשיו לדעתי מי שעובד וגוננבים אותו אז שירים ידים החרדיים הללו במקומות כאילו מבינים רק מכות אני מדבר מתוך ניסיון כי גם החוק מגן על מי שמכה גנב זה ניקרא הגנה עצמית
דויד31.10.20
35
לתגובה 35 אתה אחד מהמנהלים בטח תגן על הגנבים המושחתים שמעון לוי צביקה כהן וכו'
אחד מהצוות30.10.20
צביקה ירד בדרגה . היום אלעזר מזרחי עלה בדרגה .
יוחנן11.11.20
34
גנבים, רמאים, תופרים כסף במסווה של עזרה לאנשים אם מוגבלויות, בושה!!!!!!!!!
עובד נואש29.10.20
33
כל אחד שעובד שם, או שנכנס לעבוד שם, שיכנס וירשם בהסתדרות העובדים הם יגנו על כל דבר שמגיע לעובד ועל כל פרט.
אסתי29.10.20
32
ההנהלה שם לא דואגת לצוות שיאכלו משהו או שישתו משהו, הם רק מנצלים, ואם העובד רוצה לאכול ארוחת צהריים מחייבים אותו שיביא כל יום כסף עבור האוכל, בשעה שהמנהלים שם לוקחים הביתה כל יום אוכל עבור משפחתיהם במקום לחלק לחניכים זה פשע נורא מה שקורה שם, בתור אחד שעבד שם.
אברהם29.10.20
31
זה כנראה יפתח תיבת פנדורה מאוד גדולה ומלוכלכת של עמותות שמפעילות גנים,לצד מוסדות חינוך רשמיים,וכמובן מי שמתלונן או תובע מיד מזהירים אותו שהוא פועל בניגוד ל"דעת תורה" ומחלל ש"ש ח"ו, ויש לו דין"מוסר" ועוד איומים מענינים. ה"יראת שמים" שלהם לא מפריעה להם לשלם פחות מעובדים באותו מעמד במוסדות הממלכתיים ול
יוסף28.10.20
30
מוזמנים לבדוק את עמותת עלה מאד מענין שאותם תלונות בדיוק שמעלים פה מעלים גם כלפי עלה החשוב הוא כמה משכורת מושכים המנהלים של עלה ושל עלי שיח מוזמנים לבדוק בגייד סטאר אתר העמותות לישראל שפתוח לציבור באינטרנט שם תוכלו להווכח כמה כל אחד מרויח ובמיוחד כשיש לו כמה עמותות וכמה מבני המשפחה המורחבת נמצאים
יהודה 23.11.20
29
גם אני עבדתי שם, כמובן שגנבו וניצלו אותי לא להתקרב אליהם אה!! וגם לא לגולדקנופף אותו סגנון
שירה29.10.20
28
בתור אחד שעובד שם הם באמת לא הצדיקים הכי גדולים יפה שמישהו הרים את הכפפה...
חיים29.10.20
27
ייתכן שזה נכון, הכרתי מישהו שתבע אותם על כך עוד לפני כמעט 20 שנה
ייתכן29.10.20
26
בתור עובד שלהם אני ידע שהם גנבים בחסות החוק, אבל ודאי שאם אני יעבור על כל הדפי נוכחות של כל השנים, אני אגלה המון חוסרים שהם מורידים בשיטת מצליח, ומי שמתלונן מקבל החזרים
יוני28.10.20
25
אני מכיר את המערכת מבפנים הכל רקוב שם להגן על עצמה היא יכולה אבל לא על חניכים (יענקי רוזברג שחטף מכות) שאין הגנה
רק אמת13.12.20
24
גם אני עבדתי שם. נצלנים!!
יעל29.10.20
23
סוף סוף יושבים להם כל מיני חסידי גור מרוויחים הון עתק על גבם של בעלי הצרכים המיוחדים ולא נאה להם לשלם 30 שקל לשעה למדריך שנותן את נשמתו הלוואי יילכו לכלא וישלמו על זה כמו שצריך
יוסי29.10.20
22
ההנהלה של שיח סוד הם גנבים, כאחד שעבד באחד הסניפים, מנצלים את העובדים, כל אחד מנהל שם, כמו מנהל בסופר, יש מנהל משמרת, מנהל מרכז יום, מנהל מרכז לילה וכל אחד שמנסה להשתדרג שם עושים אותו או חצרן או מנהל מחסן או מנהל על מנהל, הם לא עושים כלום חוץ מלשבת על החדשות כל היום ומנצלים את העובדים, עד כדי כך שהם
דוד29.10.20
21
למי שלא יודע שיח סוד כנראה בחלק מהשנים החסירה לכל עובד תשלום של 3 שעות מהלילה, וגם תשלום על שבת יש בו חיסרון של שעות עבודה הרבה תבעו וקיבלו. מדובר על פיצוי נדרש של כמה אלפי שקלים לכל שנת עבודה ואלפים בודדים על חצי שנה לדוגמא בנוסף עיכוב בקביעת תקן של עובד, גורם לעובד לקבל משכורת באיחור של חודשיי
שעות משמרת28.10.20
20
אני לא עבדתי בשיח סוד, אבל מכיר את המוסד הזה כבר 30 שנה. הסיפורים הללו של התעמרות בעובדים קיימיים שם מאז ומעולם עוד מימי המנהל הקודם (שינוח על משכבו). מתפלא שעד היום לא הצליחו לפתור את הבעיה שעוברת בירושה...
משקיף12.11.20
19
שיזהרו כל מנהלי הישיבות המוסדות והארגונים שלא משלמים שכר חוקי ולא ביגוד הבראה וחופשה כחוק. הגיע הזמן להתאגד יחד נגדם למען עשרות אלפי עובדים מנוצלים!!
דניאל29.10.20
18
לתגובה מספר 3 אתה כניראה מהמנהלים של שיח סוד בטח תגן עליהם, זה ידוע שהם מתרשלים לעובדים, שמעתי סיפורים מעשרות עובדים סיפורים הזויים, על תבלבל את המוח, אף אחד לא רוצה לנצל את המוסד, המוסד רוצה לנצל את העובדים, זה לא סיפור של עובד או שניים, זה מדובר על מאות עובדים שפוטרו על כלום, או על עובדים שניצלו א
צבי29.10.20
17
אנחנו קיבלנו שם על שבת 400 שקל אין שעות נוספות ביום חול ועוד מלא דברים גנבים האחים לוי
אני עבדתי שם והם ממש מנצלים את העובדים28.10.20
16
לא עבדתי במוסד הנ"ל אך חוויתי את פגעי הניהול החרדי על בשרי בכל מיני פנימיות שעבדתי. ניצול עובדים זאת הגדרה עדינה... לשמחתי הפסקתי לעבוד עם חרדים וגילתי עולם של אנשים שמשלמים את מה שמגיע בלי משחקים ולפעמים גם מתגמלים... סתם בשביל שיהיה גם חשק לעבוד ולא שתעבוד בצורה של שןרד. אחרי הכל החנחכים בפנימיות
עובד ותיק בעולם הפנימיות18.11.20
15
מה שאותי הדהים כי רוב המדריכים, ומנהלים שעשו אותם מנהלים דרך קומבנציות, אין להם תעודה ונסיון, צריך לצאת חוק שאחד שאין לו תעודה אסור לו לעבוד בתור מלמד או גנן, ובטח ובטח חינוך מיוחד אסור לו לעבוד בתחומים אלה בלי תעודה, כדאי שיעבור שם פיקוח במיידית אחד שאין לו תעודה לאסור עליו לעבוד שם.
יוחנן29.10.20
אז מה. גם בלי תעודה מגיע להם שכר מינימום. ומגיעות להם כל הזכויות. הבראה, פנסיה, פיצויים וכו.
שירי03.11.20
14
גם אני עבדתי שם לפני 10 שנים + גנבים גדולים המון בעיות בשכר שלא היה לפי החוק ותמיד שבאתי לדבר עם החשבת שכר היא ניפנפה אותי אם אתה לא רוצה אתה יכול לעזוב....
ש29.10.20
13
מישהו יכול לומר לי איך מבררים זכויות לעובד??
חנה29.10.20
הלו, אתה באינטרנט, תבדוק. גם במסונן תוכל לבדוק, מדובר במשרדי הממשלה.
א29.10.20
12
לא יעבור הרבה זמן ויתבעו את רשת גנים אגודת ישראל...עובדות שנים עם משכורת של בקושי 3300 לסייעות......
אין תנאים לעובדים 28.10.20
11
אני עבדתי במשך 3 שנים ואני יכול להעיד שקיפחו את שכרי בכל הזדמנות גם שבתות וגם כל לילה או יום מעל 8 שעות שהיה צריך לעבוד את ה3 שעות בלי לקבל עליהם תשלום וחייבו לעשות יציאה בטביעת אצבע למרות שחייבו להישאר במקום רק במקום חרדי יכול ליהות כזאת שחיתות!!!!
אלחנן26.04.21
10
תמיד שבאים ומעירים לההנהלה משהו לא תקין על ההתנהלות, הם באים עליו באיומים שלא ינסה לתבוע אותם כי יש להם סוללה של עורכי דין ולא שווה להתעסק איתם, הגיע הזמן שמישהו יעשה סוף לנוכלים האלה.
משה29.10.20
9
עמותה של מושחתים. שמעון לוי וכל אחיו.
אני29.10.20
כנראה שאתה לא מכיר את העמותה מקרוב ואתה רק בוחר לקנטר... הראיה לכך היא העובדה שאינך מודע לכך שלשמעון לוי יש בדיוק אח אחד, ואותו אח כלל אינו שותף בעסק...
אחד שמכיר29.10.20
8
חוץ מזה שהם פושעים הם גם מתרשלים בחניכים ובהורים של החניכים, הם לא עונים להם טלפונים שההורים צריכים אותם את הצוות ורוצים לדבר עם המנהל בדחיפות והמנהל לא עונה כי הוא טוען שאין לו כח לענות ועוד פעם מתקשרים אלה ועוד פעם, אפשר להשאיר את החניכים יום שלם מבלי שום תעסוקה נורמלית ככה עובר יום יום, והמנהל לא
חיים29.10.20
צודק לגמרי על זה עדיין לא דיברו כל הכבוד צריך לעלות את זה לסדר היום
יוחנן11.11.20
7
סבלנות, מה יפסק סופית. אבל עצם זה שמוסדות חרדים/דתיים חשודים על איסורי דאורייתא של שכר שכיר, זה ממש עצוב.
סבלנות28.10.20
6
מצער שדווקא המוסדות החרדיים מקפחים את העובדים.
יצחק28.10.20
מסכים אם כל הנכתב וממלא את פי מים
נח09.11.20
בשיח סוד ישנם מנהלים איכותיים , וטובים ,.אשר פועלים באופן מאיר פנים וישר , ומהווים דוגמא לניהול נכון וטוב .
עובד בשיח סוד 29.10.20
5
כל המנהלים לוקחים את הכספים והעובדים צריכים לעשות עבודת קודש ולהתפשר על זכויותיהם... כל העמותות עובדות בשיטות שונות של לשלם כמה שפחות לעובדים
שיטת העמותות17.11.20
4
כל מילה נכונה ,עוד דוגמא אין מושג כזה בחיים אצלם תשלום 200 אחוז גם אם אתה עובד 24 שעות תקבל 30 לשעה!!! הם יקמבנו את כל העולם בשביל לא לשלם לך את זה , אמיתי לגמרי, ואני לא צריך להרחיב עוד... אבל בגלל שאנחנו חרדים לא תובעים אותם ,למשל בלילה רגיל שמדריך יושן שם , הם מורידים לו שלוש שעות, שהוא נמצא שם ,
אחד מבתוכו28.10.20
3
אני עובדת שם כסיעת ובסוף שבוע זה אני עוזבת כיון שהרבה פעמים בזמן של ישיבות צוות היו משאירים אותי עם הילדים לבד לכמה שעות טובות שהילדים רואים איש צוות אחד הם מנצלים את זה וזה הגיעה מצב שהם זורקים כסאות וכמה שהתלוננתי לא הוסיפו לי תגבור בזמני האספות של הצוות
אנונימי11.11.20
2
עבדתי תקופה בחיי במוסד שיח סוד ומה שקורה שם בשטח, זה התעללות בעובדים. גונבים ועושקים אותם ומנצלים את העובדה שהם חלשים ולא מאוגדים ושהם עוסקים באוכלוסייה מיוחדת, תחום שלא הרבה עוסקים בו מבחירה.
יודס28.10.20
1
דעת תורה כמובן שצריך לשלם לעובד על פי דיני עבודה של המדינה. בכול מקרה ידוע לכם מה קרה בסוף?
דעת תורה 21.02.24
אולי גם יעניין אותך
משפט

פרקליט בשירות המדינה סייע לארגוני פשע ועוכב לחקירה

דוד הכהן | 19.03.24

בצעד תקדימי

"היהודים צריכים לפחד"; הפרופ' הושעתה מהאוניברסיטה

דוד הכהן | 12.03.24

מסתכן בהדחה

הסתבכות רודפת הסתבכות: עם מי נפגש שופט העליון?

קובי רוזן | 28.02.24

איים על בכירים ב'טיקטוק'

כתב אישום נגד האזרח שהפיץ: "לקחת נשק ולירות בביבי"

דוד הכהן | 26.02.24

"שכח מי האויב האמיתי"

בן גביר תובע את אולמרט בסכום של 750 אלף ש"ח | זו הסיבה

יהודה גל | 22.02.24
ש

האיש שחלם חלום:

לא תאמינו מה הוצע לדוד (60) שחלם כל חייו להרוויח מנדל"ן

כיכר בשיתוף סיני השקעות | מקודם

אחרי שנתיים של מחסור

הוועדה מינתה שופטים חדשים לראשונה מאז הקמת הממשלה

יהודה גל | 20.02.24

על ידי ארה"ב ובריטניה

לא מוותרים: כך יאבקו המתנחלים בסנקציות שהוטלו עליהם

קובי אטינגר | 14.02.24

המחדל הגדול וכתב האישום המושחר

התחזה לסרן, הצליח לעבוד על קצינים בכירים בצה"ל ונחשף למידע מודיעיני רגיש ביותר 

יוסי נכטיגל | 12.02.24

התורה תעדיף תיקון

אלה המשפטים היהודיים // טור משפטי

עו"ד ישראל ענדען | 09.02.24
ש

 באורח חרדי

ישיבת טל חרמון - הבחירה המושלמת לנוער חרדי המעוניין להשכלה מקצועית

כיכר בשיתוף שניר חרמון שיאון | מקודם

תחילה עלה חשש לפיגוע

רצח אישה בתל אביב, הצית את הדירה ונסע להתפלל בכותל

קובי רוזן | 08.02.24

"אין יסוד לטענות נגדו"

דרמה במשפט | נתניהו והפרקליט הבכיר כבר לא • זו הסיבה

בני סולומון | 29.01.24

"הוא שכח"

הפרקליט הבכיר נגד אהרן ברק: "יש פה נזק גדול עבור ישראל"

בני סולומון | 28.01.24

כיכב ברשתות החברתיות

האם שופט ב'עליון' מעורב בקידום המשרד של הבת שלו?

בני סולומון | 21.01.24
ש

טכנולוגיה חסכנית

כך תתחילו את הקיץ עם עו"ש מאוזן- חודש ראשון חינם>>> 

כיכר בשיתוף רייז אפ | מקודם

"אירוע מלפני 11 שנה"

ח"כ אלמוג כהן נחקר באזהרה בחשד לחבלה בנסיבות מחמירות

יוני גבאי | 18.01.24

"תקף שוטר בנסיבות מחמירות"

הכה וישלם: היועמ"שית החליטה להגיש כתב אישום נגד כסיף

יוני גבאי | 17.01.24

"השיבה שופטינו כבראשונה"

מי אתם בית הדין הבין-לאומי ומה סיכוייה של ישראל | סקירה

ב. ניסני | 15.01.24

הסירו ידיכם

זילות מערכת המשפט // טור משפטי

עו"ד ישראל ענדען | 14.01.24
ש

בריאות זה הכול

משקפי ראיה חינם לילדים? זה לא הכל

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם