כיכר השבת

מסע חיזוק

לוק חדש? מנחת MTV לשעבר עדן הראל עם כיסוי ראש מלא

כוכבת הטלוויזיה עדן הראל שמתקרבת לדת ולמסורת ישראל בשנים האחרונות השתתפה במסע לאומן לרגל ט"ו בשבט והפתיעה עם כיסוי ראש מלא (ברנז'ה)

83
ישראל כהן | כיכר השבת | ט"ו בשבט | 25.01.16
עדן הראל וכיסוי הראש
עדן הראל וכיסוי הראש (צילום: מתוך אינסטגרם)

במהלך ט"ו בשבט, השתטחו מאות נשים על ציונו של רבי נחמן מברסלב באומן. מי שעמדה בראש הקבוצה הינה כוכבת הטלוויזיה עדן הראל שמתקרבת לדת ולמסורת ישראל בשנים האחרונות.

הראל שחבשה כיסוי ראש מלא לרגל הנסיעה לקברי הצדיקים, הובילה את המסע לאומן ברסלב ומז'יבוז', בו התפללו הנשים גם על ציונו של מייסד תנועת החסידות הבעל שם טוב.

הראל, שחקנית ידועה ומוערכת, מתגוררת יחד עם בעלה השחקן עודד מנשה ברמת השרון והשניים נחשבים לתלמידיו של המקובל הרב מרדכי שינברגר, ממושב אור הגנוז.

בשנים האחרונות הפכה התופעה של מסעות התחזקות לנשים בקברי צדיקים במזרח אירופה ל"טרנד" של ממש כאשר אלפי נשים יוצאות מידי שנה, בעיקר בחורף, למסע רוחני של חיזוק והיטהרות. בין היתר משתתפות במסעות נשים שאינן דתיות ביניהן שחקניות מוכרות וסלבריטאיות.

צפו: עדן הראל מספרת על החזרה בתשובה

(באדיבות ערוץ 2)

תוכן שאסור לפספס
83 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
44
תקנת צניעות חדשה בחב"ד עקב הפרצה הנוראה לאחרונה שבנות הולכות עם חצאיות קצרות תקנו בחב"ד שהפאה חייבת לכסות את הברכיים!!! אוי לנו מיום הדין!!!
יעקב27.01.16
ובלונדינית או צבעונית שחס ושלום לא יראה צבע העור! אף ששיער האישה ערוה החמירו יותר בצבע העור ולכן התירו פאה יפה ומקושטת גם ברחוב ו במקומות הומי אדם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים27.01.16
ועכשיו שהוצאת שם רע על עדה שלימה, תחשוב לבד כמה גיהנום מחכה לך.
חסיד09.02.16
43
איזה שטויות, פאה זה כמו שיער רק של מישהי אחרת ויותר יפה.... איסור חמור ביותר!!!! ממליצה לך לבדוק מה מרן הרב עובדיה אמר על הפיאות... מי שאומרת שמותר ללבוש פאה היא אומרתאת זה רק בשביל להצדיק את ההתנהגות שלה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רוני26.01.16
הראשון לציון הגאון רבי עובדיה יוסף זצ"ל, למרות שאסר פאה לנשואות, התיר פאה לגרושות ואלמנות, בשו"ת יביע אומר חלק ד אבן העזר סימן ג: "נראה שיש מקום להתיר לאלמנה וגרושה ללכת עם פאה נכרית ברה"ר, כי הנה ידועים דברי הש"ג סוף פרק במה אשה (סד:) שנראה לו להתיר לנשים לצאת בפאה נכרית וכדמוכח ממתני'... וכן כתב ה
משה27.01.16
לדוגמא היא כותבת "פאה זה כמו שיער רק של מישהי אחרת ויותר יפה"... והרב עובדיה בציטוט מתיר פאה לגרושות. זאת אומרת שזה עדיף מגילוי ראש (שאסור לגרושות) וזה ממש לא כמו שיער אלא כמו כיסוי ראש... ואני לא עוד לא מדבר על ההיתרים שלו לנשואות בהרבה מקרים כמו שמובא בציטוטים. משמע שזה בכלל לא "איסור חמור" לדידו,
ניר27.01.16
42
תפסיקו לחפש הצדקות לפריצות
שירה26.01.16
✔ מדוע אף אחד לא מתרגש מחילוניות שהולכות בראש פרוע, עם תסרוקות שונות ומשונות, מראה רטוב וכיו"ב, ולחרדיות נטפלים אנשים שונים ומשונים וטוענים שהפאה מפריעה להם וגורמת הרהורים? ✔ על זה עונה בספר "כפתור ופרח" להגאון רבי גרשון גולדשלגר שליט"א, ושם כתב בזה הלשון: "התועמלנים המפיצים כאילו יש בפאות משום פר
המסביר לצרחן27.01.16

הצגת כל התגובות

41
מי שדיבר על פאות... חשוב שלפני שהוא פותח את הפה שלו שידע כמה דברים: דבר ראשון, זה לא משנה, גם אם הפאה נראית הכי טבעי שיש זה בסדר גמור!! כי היא רק צריכה לכסות על שיער האישה!!! ולא להראות שהאישה נשואה!!! לכל מי שחשב. ודבר שני, צריך לכבד דעות של אחרים ואם רב פוסק משהו צריך לכבד את דעתו👌 אומנם כל אחד
אני27.01.16
היו משיער טבעי ונראו טבעי לגמרי. אין שום הבדל בין הפאות בזמן המשנה, הגמרא, הראשונים והאחרונים, לבין זמננו אנו במאה שנים האחרונות. אין שום הבדל בין הפאה משנה שעברה לפאה בשנה הזאת, למעט שכלולים זוטרים כמו "קרקפת לבנה" (ומי יודע, אולי את ההמצאה הזאת גם המציאו בזמנם). מראה השיער הוא בדיוק אותו דבר, ואי
שלמה27.11.17
40
אוהבת אותך. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כרמיאל26.01.16
39
ממש יפה לה ותכלס מטפחת זה הכי צנוע ויפה..אף רב לא מתיר פאה אלו ששמות מתירות לעצמן ומכשילות את הרבים!
מממ25.01.16
גם אלה שאסרו פאה בדורות קודמים, היו חוזרים בהם כיום ומתירים פאה. ◄ מרן הגאון רבי שלום משאש כתב בשו"ת "שמש ומגן" (חלק ב' אה"ע סי' ט"ו והלאה): "רוב הפוסקים המחמירים היינו משום דת יהודית ומראית העין וכו', וזה היה קודם התפשטות המנהג בכל העולם. וכמו שכתבו בדבריהם 'אם תימצא אחת בעיר בטלה במיעוטה'. לא כן
דן27.01.16
38
סמל ודוגמא!!!
ל.ב.25.01.16
37
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פאה03.04.16
◄ החזון איש: "לפאה יש יתרון"! מרן החזון איש, סבר שיש עדיפות לפאה על מטפחת, כיון שהיא מכסה את כל השערות כראוי, ובמטפחת לפעמים מתגלות שערותיה. והובאה דעתו בספר דינים והנהגות מהחזו"א (חלק ב' פ"ח אות ט'). כמו כן מעידים תלמידיו, הגר"י מאיר זצ"ל (שהעיד גם שהחזו"א התיר לאחותו לעשות פאה משערות עצמה, במעמד
יוסף חיים27.11.17
36
למה אתם גורמים שיהודי יכשל בשמירת העניים אתם תקבלו עונש על זה בגהנם יש מקום לכולם למה למה כלבים זה נקרא אתר חרדי זה מעניין גם בלי בנות ותכניסו את התגובה הזאת
וןספ26.01.16
35
ראיתי אותך עם שיער,עם פאה ועם מטפחת-והאחרונה הכי יפה לך. וזה לא כי אני חסידה של מטפחות. ממש לא (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אור גנוזית 26.01.16
34
שליחות אמיתית של קידוש השם שעדן פשוט זוכה לעשות כל פעם מחדש..... מחזקת באמת
רביד25.01.16
33
כול הכבוד עלי והצליחי
שושנה27.01.16
32
עניין הפאה שמכסה את כל שערות הראש. בכובע או מטפחת שערות הראש נראים, ואשה נשואה חייבת עפ"י הלכה שלא ייראו שערות ראשה ובלבישת פאה אף שערה לא נראית! כמובן שהפאה תיהיה באורך צנוע! להזכירכם הרבי מליובוויטש היה מייעץ לרבנים הכי גדולים!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חבדניקית גאה26.01.16
הרבי מליובאויטש היה אדם גדול שאין כדוגמתו. אני חובשת פאה בגללו למרות שאני לא חבדניקית. ולגבי הפאות הארוכות, אין נשים שהולכות עם מטפחות שבקושי מכסות? תמיד יש קצוות.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודיה27.01.16
"בעצם הענין דלבישת פאה נכרית, ולא להסתפק בכובע ומטפחת, מבואר ההכרח בזה בכמה מקומות. והרי רואים במוחש אשר לבישת כובע ואפי' מטפחת, משאירה חלק השיער בלתי מכוסה, על כל פנים במשך זמן קצר, זאת אומרת שעוברים על האיסור הגדול, וכהפסק דין בשו"ע או"ח סי' ע"ה" (אגרות קודש להרה"ק מליובאוויטש זצ"ל, חלק י"ט, איגרת
מנחם27.01.16
31
אשריך זכי למצוות
דורית אודיה 26.01.16
30
כל הכבוד עדן אשרייך זכית לשים כתר על הראש. בת ישראל אמיתית (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דנה26.01.16
29
ממש שמחתי לראות שהתחלת ללכת עם מטפחות ..ממש מממש משמח אותי.תודה לה'. שלא תפסיקי לעלות שתמיד תעלי ככה מדרגה לדרגה. אוהבת אותך מאוד.
אנונימית26.01.16
28
פאה נוכרית של היום היא לא הילכתית הפאה שהתירו בגמרא עשויה מצמר כבשים לא סיליקון של שיער גויים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ליאה25.01.16
אין שום הבדל בין הפאות בזמן המשנה, הגמרא, הראשונים והאחרונים, לבין זמננו אנו במאה שנים האחרונות. אין שום הבדל בין הפאה משנה שעברה לפאה בשנה הזאת, למעט שכלולים זוטרים כמו "קרקפת לבנה" (ומי יודע, אולי את ההמצאה הזאת גם המציאו בזמנם). מראה השיער הוא בדיוק אותו דבר, ואין שום "התדרדרות" בנושא הזה כמו שמ
המסביר לצרחן27.01.16
אתה משכתב גם את המשנה. כתוב מפורש במשנה שפאה נכרית היתה משערות של אישה. היינו מה שנקרא היום קאסטם. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
המלאך27.01.16
27
קודם כל היא גדולה מהחיים על השינוי הבלתי נתפס הזה שהיא עשתה למען השי"ת. וכל המושלמים שמעיזים לזלזל ועוד בפומבי לוקחים אחריות על עצמם. כן פאה לא פאה.. נכון שכיסוי ראש הכי צנוע אבל, יש פוסקים לכאן ולכאן ויש אנשים שיכולים יותר ופחות. איזה שומרי תורה ומצוות אלה שמשפילים ככה אנשים שמקיזים דם כדי להתקרב?
מירי28.01.16
26
מסתבר שהקל מסייע בידי אלה שרוצים להתקרב אליו ולכן הכיסוי כל כך מחמיא מוסיף ובטח לא גורע... תבורכי ובהצלחה:)
אילנה26.01.16
25
כיסוי ראש זה חזרה בתשובה.גם פושעים מגיעים לבית המשפט עם כיפה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עופר26.01.16
24
תעשי מחקר לפני שאת באה לפה עם עובדות "שאף רב לא מתיר פאה" הרבי מליובאוויטש הורה ללבוש פאה, סימן שזה הכי צנוע (כמובן כשזה באורך המתאים) ומדובר פה על שיער ממש ולא "צמר כבשים" והרבי בחיים לא הורה לעשות דברים הנוגדים את ההלכה! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פאה25.01.16
מאיפה בדיוק פאה יותר צנועה מכיסוי ראש מלא לידיעתך היופי של האישה מתחיל מהשיער תנסי לכסות את כל שערות ראשך וללכת עם כיסוי מלא ותראי איפה הקושי הוא יותר גדול פאה היום יותר יפה מהשיער הטבעי שלנו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רחל26.01.16
לכן גם אם הפאה יפה יותר מכיסוי ראש, עדיין היא מכסה את כל הראש ובניגוד למטפחות מצויות שלא מכסות את כל הראש, ולכן היא עדיפה, כי התורה ציוותה עלינו לכסות את הראש ולא ציוותה עלינו להתכער. אז הפאה יותר יפה, אדרבה! יש ענין להיות יפה ולא מכוערת בעיני בעלה (וזה אמור גם בחוץ)
מ.27.01.16
23
כל הכבוד לך!!!
יהודיה25.01.16
22
אני מעיין גה בהחותי הגדולה מימני ב8 שנים
מעיין27.01.16
21
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי26.01.16
המנהג ללבוש פאה החל בקהילה הספרדית באיטליה, והמתיר הראשון, לפני כ-500 שנה, היה פוסק ספרדי שמשפחתו היתה מספרד, וגלתה בגירוש ספרד לארץ איטליה, והוא הפוסק הנודע, בעל ה"שלטי גיבורים", רבי יהושע בועז. ◄ ומרן הגר"ש משאש זצ"ל כתב: "רבני ודייני הספרדים ואבות בתי הדין בארץ ובחו"ל, כולם נשיהם יוצאות בפאה נ
שלמה27.01.16
20
להשליך את הכל מאחורייך ולהתחזק את ובעלך תצליחו ותקווה נחת מהיחדים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נטלי26.01.16
19
העיקר לדבר על חצאיות קצרות בחב"ד...כמה ליטאיות יש שהפאות שלהם מגיעות למתניים ועוד חצי מהשיער מקדימה מגולה כדי שח"ו זה לא ייראה שהם עם פאה.. את אלה לא יזכירו, רק את חב"ד!! רשועים ארורים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מירי27.01.16
18
בסך הכל צילמו אותה בהסעה, לא נוח ללבוש פאה בהסעה. מה רציתם שהיא תהיה עם פאה כל היום וכל הלילה? מחר תצלמו אותה במטבח ותכתבו "לוק חדש"
נועה27.01.16
17
את מחזקת יצדיקה..
ישראל26.01.16
16
כל הכבוד לך עדן! אשרייך שזכית!!
א26.01.16
15
עכשיו רואים את היופי האמיתי שלך. כמה כוחות נפש. מקסים.
אחת25.01.16
14
השם אוהב אתחם בנות יקרות שלו לא לעצור (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דניאל25.01.16
13
מעניין שבאתר של חרדים יש תמונות של נשים חרדים זה עבר ביקורת?? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ש ל28.01.16
12
בואו נניח את הכל על השולחן! גם אם אתם לא מסכימים עם זה לחבדניקים יש היתר ללכת עם פאה, לספרדים זה אסור ויש פוול ספרדיות שהולכות עם פאות באיסור!! אז יאללה תפסיקו להצתדק ולדבר על החבדניקים ולבלבל בקומקום!!! קנאים!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פאה27.01.16
מרן הגאון רבי שלום משאש כתב בשו"ת שמש ומגן (ח"ב אה"ע ט"ז): "רבני ודייני הספרדים ואבות בתי הדין בארץ ובחו"ל, כולם נשיהם יוצאות בפאה נכרית, ורק מעט מזעיר מהאברכים הספרדים של היום, או מחמת עניים או מחמת תמימותם, קיימו "ויאמר לאוסרים ה' עמכם" ונמנעו מזה, ומובטחני שעוד זמן גם הם יפקחו עיניהם ודעתם ויחזר
יהודה09.02.16
11
עם כל הכבוד לה אבל כשהופכים את זה לריאליטי זה חסר משמעות
שר הכיכר26.01.16
כל אחד יסתכל על עצמו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אין עוד מילבדו26.01.16
10
למי שחבדניקית והולכת לפי הרבי מליובאוויטש בדיעבד מותר לה לשים פאה צנועה ולא ארוכה וצבועה או בלונדינית או שטנית כמו שמלא נשים לצערינו שמות אבל אם את לא חבדניקית ואת מתירה לעצמך פאה רק בגלל שיש פוסק יחיד שמתיר, את עושה לעצמך הנחות במה שנוח לך ואגב, יש לי רשימה של מעל ל150 רבנים שאוסרים פאה שלא נדבר על
חי26.01.16
9
יש מה ללמוד ממנה
שרה25.01.16
8
היא מהמממממממת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עינב27.01.16
7
כל אלה שלובשות מטפחת או כובע ורואים להן את כל השערות מקדימה מאחורה ומהצדדים.... זה כיסוי ראש בדיעבד לדעת כל הפוסקים!!
יאיר27.01.16
אז למה כשאומרים כיסוי ראש מתכוונים לכיסוי ראש [ מטפחת , כובע...] ולא פאה כשאומרים פאה מבינים שזה פאה כשרוצים להגיד על מישהי שהיא מכסה את ראשה אומרים כיסוי ראש ז"א מטפחת חוץ מזה שאם את שמה פאה כמו של סבתא שלי מהגולה , פאה שזה היה זנב של סוס ולא קאסטם קצרה מאוד אז אולי אפשר להקל רולי , אבל כל עוד
נקודה למחשבה 28.01.16
בשורה התחתונה, פאה מכסה הכל ומטפחת לא, וזה היפך תורתנו הקדושה ושו"ע ורמב"ם לכסות את כל השיער. נקודה! ופאה זה כמו שיער תלוש שמונח על השולחן, שכל בר דעת מבין שאין כאן ערווה.
אליהו09.02.16
6
הקב"ה גאה בבת שלו, שצניעות האישה זה עיקר ההתחזקות ושם יצר הרע הגדול ביותר שיש להתגבר עליו והניסיון לא פשוט, כל הכבוד ! שהקב"ה יברך אותך ותמשיכי בס"ד להתחזק ולחזק את נשות ישראל, אשרייך שאת מזכה את הרבים, וכיסוי ראש זה הכיסוי הצנוע ביותר, הכשר והרצוי בפני השם ושנזכה כולנו ב"ה להיות כמו האימהות הקדושות
אורית26.01.16
5
לאחר משריפות האש ויסורי תופת יהיה לך עסק אם מלאכי חבלה וזה יהיה מאוחר פאה גימטריה קטנה טמא אוי לך ביום הדין לכל אשה באשר היא ששמה את הפאה נוכרית לראשה הלוואי שיחזרו בתשובה ובזה נקרב את הגאולה כמאמר הפסוק ''בזכות נשים צדקניות נגאלו אבותינו במצרים ובזכותם עתידים אנו להיגאל " (נשלח באמצעות כיכר השבת
י26.01.16
◄ "ראתה במוחש שהפאה הביאה לה ברכה והצלחה"! "בנועם קבלתי מכתבו מל"ג בעומר, ונהניתי במאד לקרות בו ממה שכתב שהוא וזוגתו שיחיו רואים השגחה פרטית בעיני בשר שלהם, וצריך היה להסביר לזוגתו תחי' את הענין בביאור יותר, אשר כיון שראתה במוחש איך שהפאה הביאה לה ברכה והצלחה, הרי צריכה להיות עינה טובה גם בשל אחרים
א.ב. בוזגלו27.01.16
4
של נשמתך היהודיה!!!!!!! אוהבים אותך עדן
א25.01.16
3
דוגמא אמיתית לבנות ישראל לצניעות. ולא פאות מגונדרות. הפך הצניעות. צנועה ויפה כמו שאת באמת - קידוש השם!
שני27.01.16
2
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חוזרת בתשובה26.01.16
שכל מי שתראה תקנא ותרצה גם! (ציטוט כמעט מילה במילה).
י26.01.16
"ובפרט בזמננו, שאפשר להשיג פאה נכרית בכל הצבעים, והיא נראית יפה עוד יותר מהשיער שלה עצמה, תתבונן האישה בעצמה (ואין צורך לשם כך בהתבוננות גדולה של שעה או מחצית השעה) מהי הסיבה האמיתית לכך שהיא אינה רוצה לחבוש פאה נכרית אלא מטפחת..." (תורת מנחם חלק י"ב עמ' קפ"ח, שיחת ר"ח אלול תשי"ד. שיחה זו הובאה גם ב
סלומון27.01.16
הרי לך ירחון התורני "המאור" שיו"ל בארה"ב בחודש שבט תשי"ג, לפני כשישים שנה: "נתייסדו כאן הרבה בעלי מקצוע מאחינו בני ישראל, לעיבוד פאות נכריות בשביל בנות ישראל הכשרות. היהודים בעלי מקצוע הזה, הינם ברובם ג"כ מהגרים שבאו לכאן בשנים האחרונות והתעסקו במקצועם הזה גם באירופה, וכי על כן הינם מומחים בעיבוד
נחמן27.01.16
1
וכל כך יפה לה גם מטפחת וגם הפאת סרט שלה מדהימה!!! לא כל מי שחוזר בתשובה צריך לחזור בקיצוניות , אפשר להראות כמו חרדים רגילים ודווקא אהבתי איך שהיא משלבת גם וגם!!!!!!
אפרת25.01.16
מה זה "אפשר גם פאה"!!!! כל המטרה של כיסוי ראש זה בשביל הצניעות , ודווקא פאה יותר יפה משיער רגיל, ולפני שאת תשאלי "אבל אני עושה את זה בשביל עצמי להראות יפה לעצמי או לבעלי" תדעי שיש הרבה גברים ברחוב וגם לבחור צדיק יכול לעבור מחשבות שאת לא לחשוב על זה אפילו (מדמיין אותך בעירום!!!)וא
סימן טוב25.01.16
כך כותב השלטי הגיבורים במסכת שבת עיין שם
חיים26.01.16
גודל מעלת קישוט האשה לבעלה, מובא במקורות רבים. ◄ אשה מקושטת לת"ח בגמ' במסכת שבת (כה:) איתא, "מאי ותזנח משלום נפשי, אמר רבי אבהו: זו הדלקת נר בשבת. נשיתי טובה... רבי אבא אמר: זו מטה מוצעת ואשה מקושטת לתלמידי חכמים". ◄ אשת ת"ח צריכה להיזהר יותר בספר אורחות חיים (חלק ב', הלכות כתובות) לרבי אהרן
אפרים27.01.16
סלח לי אבל זה שטויות, המון רבנים מתירים ללכת עם פאה ואף אחד לא מדמיין איך נראת אישה בעירום רק בגלל פיאה או כיסוי ראש.... אומרים בשם אחד מגדולי ישראל בדור הקודם שיש אדם שיכול לראות אדמה ולראות בזה אישה ויכול להיות אדם שרואה אישה ורואה בזה אדמה.. אתה נשמע לי איש עם המון שטויות בראש.... סתם שתדע ש95
מיכאל26.01.16
היא לא יודכת הלכות היא בעלת תשובה הבעיה זה כיכר והם יקבלו עונש
יוסף26.01.16
חי בסרט. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיטב26.01.16
אולי גם יעניין אותך
אנשים

כשכוכב הזמר המזרחי נשאל על חזרה בתשובה: "100 אחוז כן"

איציק אוחנה | 21.04.24

 בענבי הגפן

הבן של המשב"ק של הבבא ברוך התחתן עם נכדת הבבא סאלי | תיעוד

חזקי שטרן | 16.04.24

"צריך את תמיכתכם ועזרתכם"

פילבר עושה מצ'ינג - עשרות אלפי שקלים נתרמו עד עכשיו

בני סולומון | 09.04.24

"מתייעץ עם הרבנים"

הזמר חשף את התקרבותו ליהדות: "קידוש, כשרות, מצוות"

איציק אוחנה | 06.04.24

בחופה החגיגית

הריקוד של רבי דוד אבוחצירה והמיליארדר החרדי  | צפו

איציק אוחנה | 01.04.24
ש

חווית הלידה

מלון או מחלקת יולדות? תקראו ותחליטו

כיכר בשיתוף מעיני הישועה | מקודם

אחרי שהתגלה בקע

הסתיים הניתוח בהרדמה מלאה של נתניהו; מה מצבו כעת?

יאיר טוקר | 01.04.24

פריימריז ב'יש עתיד'

הירידה של קרעי על יאיר לפיד: "התקשרתי לברך אותו"

יאיר טוקר | 28.03.24

"שמחה שאתה מתחזק"

כששרה נתניהו הזמינה את השחקן המתחזק לשיעור תנ"ך עם ביבי | צפו

איציק אוחנה | 26.03.24

"פוליטיקה מכוערת"

האקדמיה התקפלה וחזרה בה; הכתב החרדי יקבל את הפרס 

יוסי נכטיגל | 18.03.24
ש

השנה יותר מתמיד

ערב זיכרון ייחודי לחללי צה"ל יתקיים בבית שמש

אסף מגידו | מקודם

"נפל לי האסימון"

כוכב הילדים "יובל המבולבל" תרם עמדת תפילין | זו הסיבה

איציק אוחנה | 17.03.24

ההדלפה מהכוורת המצומצת

בלגן בלשכת נתניהו; ניסיון ל"סיכול ממוקד" לאחד הדוברים?

יאיר טוקר | 17.03.24

"בשביל אחדות עם ישראל"

הקומיקאי גיא הוכמן: "מתכוון לשמור בפעם הראשונה שבת"

איציק אוחנה | 17.03.24

"פונתה עם חיוך"

החולה הופתעה: שר הבריאות אוריאל בוסו הגיע לטפל בה

יאיר טוקר | 15.03.24
ש

תעשו לעצמכם טובה ותכנסו

יותר זול ממחיר למשתכן - הכירו את ההזדמנות הנדל"נית

כיכר בשיתוף פוואר גרופ | מקודם

"כבוד לקחת את המשימה"

איש התקשורת מני גירא שורץ מונה לסמנכ"ל הדיגיטל בקול חי

איציק אוחנה | 13.03.24