כיכר השבת

סערת אי לחיצת היד

יובל דיין תוקפת את מבקריה: "אני מתנשאת? אני הלבנתי את פני ביידן?"

אחרי שסירבה בנימוס ללחוץ את ידיו של נשיא ארצות הברית במופע של קידוש השם, מגיבה בחריפות הזמרת יובל דיין למבקריה ברשתות החברתיות: "הייתי שם ברגע הזה על הבמה, והוא עבר בצורה טבעית ונינוחה" (אנשים)

139
איציק אוחנה | כיכר השבת | י"ז בתמוז | 16.07.22
ביידן ודיין, ביום חמישי (צילום: באדיבות חדשות 12)

בעקבות הסערה הציבורית: הזמרת הישראלית יובל דיין, שקידשה שם שמים כאשר סירבה בנימוס ללחוץ את ידיו של נשיא ארצות הברית, בתום שירתה בבית הנשיא, במהלך הטקס ביום חמישי - התייחסה בסוף השבוע בהרחבה לצעד שלה והגיבה לכל התקופים אותה ברשתות החברתיות.

"קודם כל תודה. תודה על הזכות והמעמד המרגש. תודה לרן הפרטנר המושלם על הביצוע המרגש יחד, ועל הרגע הזה", כתבה יובל דיין בפייסבוק, "לפני שבוע שאלו אותי, האם תלחצי את ידו של הנשיא? וחשבתי על זה לעומק. הרי יש כאן התנגשות בין שני ערכים שברורים לי וחרוטים עמוק בנפשי, שמירת נגיעה - שאצלי מגיעה גם ממקום דתי, וגם ממקום שרבים לא יבינו, כשמגיל 16.5 אני חשופה לכל כך הרבה אנשים ויש לי רצון לשמור על עצמי באופן מסוים. מעולם לא ראיתם אותי מבזה מישהו... אצילות וכבוד האדם הם ערכי יסוד עליהם התחנכתי ובעתיד עליהם אחנך את ילדיי".

בהמשך התייחסה לכל אלו שתקפו אותה ברשת: "אני מבקשת מכל מי שטען שאין לי דרך ארץ, שיחזור בו מדבריו ויתנצל, לא בפניי, אלא בפני ההורים שלי. הם אלו שאמונים על החינוך שלי והם מקבלים ברחוב תמונה שמנותקת מהמציאות ברשתות החברתיות שנות אור. כולם מחבקים אותם ומבקשים למסור לי אהבה. יותר קל לעשות מדורות ברשת, כי לא רואים אתכם. אבל יש פה בית שלם מאחוריי ושני הורים שיקרים לי מפז, אז אנא מכם.

"אל מול הערך השני - של לא להלבין את פניו של האדם ברבים. החלטתי בסופו של דיון פנימי ארוך להודיע מפורשות: אני שומרת נגיעה ולא אוכל לשבור את המילה שלי. מה יגידו כל אלו שסירבתי ללחוץ את ידם? שאין לי מילה?".

דיין סיפרה שהיא התייעצה בנושא איך לנהוג בפני נשיא ארצות הברית וכתבה: "התייעצתי רבות, איך לעשות זאת בצורה הכי מכובדת ובבקשה תאמינו לי... אני בן אדם רגיש נורא. הבטן התהפכה לי יותר מהפחד הזה של לבייש אותו מאשר מגודל המעמד. והבנתי שכבוד הנשיא בעצמו ביקש במפורש, לא לגעת בו ולא להצטלם איתו. נרגעתי".

מופע של קידוש השם: דיין ונשיא ארצות הברית, בסוף השבוע (באדיבות חדשות 12)

בהמשך חשפה כי הודיעה לצוות רגע לפני המופע כי היא שומרת נגיעה ולא תלחץ את ידו של נשיא ארצות הברית: "בכל זאת עקבתי אחר העדכונים באדיקות מרגע הנחיתה שלו בארץ, דעתי נחה כשהודיעו לי שליאיר לפיד לא לחץ את היד, ולבכירים רבים אחרים הושיט אגרוף, אך שוב נלחצתי כשחיבק את ניצולות השואה היקרות..לא נרדמתי כל הלילה, הלב שלי היה על מאתיים ואמרתי לעצמי: 'מחר כשאת מגיעה לבית הנשיא לחזרה הגנרלית - תדגישי שוב בפני כולם שאת שומרת נגיעה, שיהיה ברור ולא תביכי אף אחד!' - וזה מה שעשיתי. דובר הנשיא, מנכ״ל בית הנשיא, יחסי ציבור, כל העובדים והפקידים בבית הנשיא, ויש גם בדיחה שאפילו עצי הזית בבית הנשיא יודעים - שיובל דיין שומרת נגיעה".

"רק לאחר שווידאתי, קרוב ל-500 פעמים שכולם יודעים ומבינים, ושלא תבוא שום תקלה על ידי, ואני מבטיחה לכם עוקבים יקרים שמגודל המעמד הייתי לחוצה פחות מאשר לחיצת היד הזאת. זה כל כך הבהיל אותי בנפש, שאצטרך לבייש מישהו, לא משנה כמה גדול הוא, בפניי כולם, הייתי רגועה ובטוחה שיהיה בסדר. ושגם אם יקרה משהו, תבינו אותי. כל מי שמכיר אותי מגיל 0 יודע שלא עשיתי את זה בזדון ומעולם לא אהבתי להכנס להיסטריות ציבוריות. ירדתי מהבמה מרוגשת ונסעתי להופעה נוספת, הייתי פשוט בשוק מעוצמת הסערה שנכנסתי אליה...".

לסיום כתבה: "ועכשיו אני שואלת אתכם. דתיים חילוניים יהודים נוצריים מוסלמיים שמאלנים ימניים, לאחר שצפיתם בסרטון, האם שפת הגוף שלי היתה נראית לכם מתנשאת או מוקירת תודה? האם נהגתי בברוטליות על הבמה, האם ביזיתי את נשיא ארצות הברית? האם אני, שקדתי בפניו 3 פעמים והסמקתי, האם אני הלבנתי את פניו ברבים?!?!?!? לאורך כל ביצוע השיר חייכתי אליו, והעיניים שלי שידרו אחדות. אני הייתי שם ברגע הזה על הבמה, והוא עבר בצורה טבעית ונינוחה.

"ועוד שאלה: אם הייתי לוחצת את ידו והולכת נגד העקרונות שלי, אשכרה הייתם מעריכים אותי יותר? מה היו הכותרות אז: 'דתייה רק לפעמים', 'דתיה לפי דעתה?' - שוב: וידאתי והדגשתי בפני כולם שלא תתאפשר לחיצת יד, ביקשתי מרן דנקר לגבות אותי על הבמה ולהושיט יד במקומי. הדבר היחיד שאני מצטערת עליו, זה שהשם שלי קשור במחלוקת. אני כותבת את זה בדמעות ומבקשת מכם בכל לשון של בקשה, אם אתם רואים עוד אש סביב הנושא הזה פשוט אל תשתתפו. אל תגיבו ותנו לנושא לדעוך מעצמו. המטרה שלי היא לעשות טוב. אני שרה מהלב ומהנשמה. אני פשוט לא יודעת לשקר, לא לעצמי ולא לנשיא ארצות הברית.

"אני מצטערת בפני כל מי שהרגיש מובך, חוזרת ואומרת שלא היתה לי כל כוונה לפגוע, ואני יודעת שאם התקשורת לא היתה דוגמת את הרגע הזה ומעלה אותו לכותרות הוא היה עובר לכם בגרון הכי חלק ואינטואיטיבי שיש. כי אתם מכירים אותי. גדלתי על ערכים ועקרונות יפים ויקרים מפז. אני אוהבת אתכם ומעריכה את כל אלפי ההודעות והטלפונים שקיבלתי, בין אם זה ממוסדות דתיים, חילוניים, ארגוני נשים בינלאומיים שמבינים שגוף האישה הוא ברשותה, ואנשים פשוטים כמוני וכמוכם. בבקשה, בואו נשים את זה מאחורינו. לו יהי", סיימה דיין.

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', הזמרת הישראלית יובל דיין הופיעה ביום חמישי האחרון באירוע לכבודו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן וגרמה לקידוש השם גדול. בסיום המופע, נשיא ארה"ב הנרגש ניגש לזמרת, הודה לה ובירך אותה - דיין ששומרת נגיעה, סירבה בנימוס ללחוץ את היד לנשיא ביידן, כאשר ידיה נשארות על המיקרופון.

זו הפעם השנייה שביידן מקבל סירוב ללחיצת יד משומרת מצוות ישראלית - לפני כשנה זו היתה רבקה רביץ, ראש הסגל של נשיא המדינה דאז, ראובן רובי ריבלין.

בשנת 2016, יובל דיין החלה בתהליך התחזקות וחזרה בתשובה - כיום היא מתפללת מידי יום, שומרת שבת וכשרות ומגדירה את עצמה כדתייה.

תוכן שאסור לפספס
139 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
84
את נשמה, אלוקים גאה בך, גמני
הינדי19.07.22
83
אם היא לא מעוניינת ללחוץ את ידו פשוט שלא תבוא להופעה.
ישראלי17.07.22
חלק מההופעה זו לחיצת יד? חוליגנים טיפשים, חיות ללא ערכים,ורוצים שכולם ירקדו לפי החליל החלול שלהם,לכו לעזה,כל הכבוד למי שמכובד
ישראלי לא יהודי!!!19.07.22
82
מטורפת ! גאים בך!
מנדי17.07.22

הצגת כל התגובות

81
זה שהזמרת מראה שהיא עומדת חזק על ערכים יהודיים זה טוב,אך צריך להמשיך זאת גם הלאה- שתשיר מכאן והלאה רק בפני נשים , וכן צניעות .שתמשיך להראות דוגמא אישית בכיוון הנכון. וגם- זה "יסחוף" עוד מפורסמים שלא יחששו 'להתחזק' ולהראות זאת.
שמוליק17.07.22
היא מתקדמת בקצב שלה וממש לא צריכה תגובות מאדיוטים שחושבים שהם מבינים הכל. ואגב, היא צנועה לחלוטין.
ננ17.07.22
80
גדולה מהחיים❤
ה16.07.22
79
אלופהההההה חיייםםםםםם שלייייי ❤❤❤❤💋💋💋💋
המושלמת 16.07.22
78
קול באשה ערווה עכשיו ראוי שיובל תפסיק להופיע בפני גברים ואז נדע שאמת דברה אי הופעה היתה גם מונעת את התקרית....
שומרת מצוות16.07.22
ברור שיש כאן מעמד חשוב. בס"ד היא תעלה מעלה מעלה...אנחנו לעומת זאת צריכים להתעורר ולהתחיל להיות בלי אינטרנט לא כך?
Mexicano17.07.22
77
סליחה אבל מה יותר חמור? לשיר עם גבר בפני גברים ו..נשים מעורב או לגעת?
נעמה16.07.22
מבחינה הלכתית אין ספק שלגעת הרבה יותר חמור, משום שזה איסור של נגיעת ערווה (שי"א שהוא מדאורייתא וי"א שהוא מדרבנן), ואילו שירה היא איסור רק אם זה גורם להרהור ולהנאה מינית, וסביר להניח שהשומעים שם רגילים לזה, כך שאין בזה איסור אלא רק לא ראוי.
משה17.07.22
גם אתה חרדי מבית שלא מבין שלחזור בתשובה זה לא ברגע אתה צריך לדוגמא לעבוד על נקודה חשובה מאות שלראות את הטוב בשני ולא את הרע ואם לא תעבוד על זה דתי אתה לא יכול להיות כי אתה גם לא תראה את הטוב והיופי בדת אז שכל אחד יחזור בתשובה בנקודה שלו כל הקידוש ה’ שיובל זכתה לו והשכר שיהיה לה על כך תאמין לי שכזה ל
שב16.07.22
76
כל הכבוד ליובל דיין, כוונה טובה, ייתכן שאף אחד לא נעלב, אכן ייתכן היה קידוש השם. אבל: יש לדעת, הסירוב לתת יד לא תמיד נכון. זכורני שלפני כששים שנה הרב סגל ראש ישיבת מנצ'סטר נהג להגיד לבחורים לפני חזרה ביתה בסוף זמן (לשוייץ, לאוסטריה וכו'): תזהרו מחילול השם, כשאשה מבוגרת מושיטה לכם יד אתם לא מסרבים. צ
שמריהו18.07.22
אתה חמור אמיתי הא??
יהודה החסיד 19.07.22
לגמרי חמור
שיר22.07.22
75
גאים בך את אלופה!!!!!!!!
...17.07.22
74
יובל לא קידשה שם שמים אי נגיעה זה מדרבנן ויותר היא ביישה את ביידן
ללא שם19.07.22
73
גדולל
רחלי 17.07.22
72
אדם הלוחץ יד לגוי צריך לעשות נטילת ידיים
ש"ע17.07.22
71
קודם כל אם מישו קורא לזה ביזיון אז שידע שמותר לבזות אותו הוא שווה 0 הביידן הזה דבר שני, זה קידוש ה עננננננננננננק
ללא שם17.07.22
70
מדהימה,יש קונה עולמו בשעה אחת! במיוחד שזה היה לה נסיון קשה!!
עע16.07.22
69
יובל את מהממת! הלכת עם האמת שלך והקב''ה מעריך זאת כפליים! המשיכי בדרכך המוזיקלית שחוצה עמים, יבשות ותרבויות. בטוחני שבסתר ליבו אפילו נשיא ארצות-הברית מעריך אותך על האמת שלך.
אהבת ישראל 16.07.22
סתומה מזויפת מי ששרה בפני גברים יכולה ללחוץ יד או לפחות לתת אגרוף כמו שנהוג בזמן מגיפה הכל רושם ופרסומת
ציפה 16.07.22
לציפה המסכנההה!!!!!! אם את רוצה את הצומי הזה שיגיבו לך אז אני יכולה לתת לך אותו בטלפון תתקשרי אלי אני אתן לך מחמאות יא מסכנהה זה מה שאת לא רואה בעינים מציאות עיוורת זה מה שאת!!
שירציון17.07.22
תרשמי אתזה עוד פעם אחת פליזז
ללא שם17.07.22
באנה "ציפה" את ממש מעצבנת אותי.
אחינעם16.07.22
חחחח גם אותיי!!
ללא שם17.07.22
למי שעוד לא קלט, "ציפה" היא טרול משועמם שמחפש צומי חבל להאכיל את הטרול
מרדכי17.07.22
68
כל הכבוד לך תמשיכי כך. מה שאת עשית היה נעלה ביותר. למול נשיא ארצות הברית. זה אומר מי את ומה את וכמה את חזקה. את השראה אין עלייך שמחת את בורא העולם. וכן גם את מי שחינך אותך לערכים תודה לך🙏
איתמר16.07.22
67
בספר עוד יוסף חי כותב בפירוש שבמקרה כזה היתה צריכה להושיט יד ואין בזה איסור עיין עוד יוסף חי פרשת שופטים אות כב
כהן דוד 16.07.22
לא מצאתי שכתוב שם. אשמח שתשלח את המקום המדויק
יהודי16.07.22
שקר וכזב,אתה לא יודע לקרוא ! היקל רק לחכם זקן,שנשים היו מנשקות לו את היד, אבל באות כב הביא לאסור לתת יד גם לגוי,וכ"ש ליהודי ! אתה מזכיר לי רב מפורסם בדורנו,מומחה לצטט מקורות,בהם כתוב להיפך ממה שהוא מצטט ..
אברהם16.07.22
66
איך אני מבקש ממנה ברכה
מישהו19.07.22
תרגע
אסתר המלכה11.10.22
65
בס"ד יובל היקרה! תיהיי' חזקה! ואת כזאת. אל תבושי בפני המלעיגים כי הכל נובע מקנאה! ושנית, אם היה כתוב שאת לא לוחצת את ידו כי בעבר נחשפת להתעללות ולכן את נמנעת ממגע אז לא היה אחד שמעיז לצייץ. אבל זה בסדר, אנחנו רגילים לזה. כל מה שיכול איכשהו להיות קשור לדת יהיו מתנגדים וליצנים ופוגעים. העיקר לא להורי
שרה17.07.22
64
אשדודית באליטה אוהבים חרדים אשדודים
אפי זק17.07.22
63
צודקת
צודקת . כל הכבוג לך וכל התקשורת ערב רב17.07.22
62
ממש מצער... גם לא היית אמורה לשיר עם גברים ובפני גברים...
חרדית17.07.22
חרדית עלאק
ע17.07.22
ולך לא אמור להיות אינטרנט, הלא כך?
מני17.07.22
מה הקשר?
אסתר11.10.22
וואו איזו תגובה לעניין, ממש הנחתה
יאיר17.07.22
61
עמדה בנסיון הגדול מללחוץ יד לנשיא ירום הודו יהי רצון שיעמוד בנסיון הכי גדול לא להתפעל מאנשים שלא מערכים או מבזים ר''ל
שמואל17.07.22
60
וואלה
שישקו16.07.22
59
אןן עלך אלופה כך הכבוד עשית את המעשה הנכון❤❤🤩
אפרת16.07.22
58
מהממת!!! ישר כוח גדול ממש עשית קידוש השם, בזכות זה בעה השם ישלך לך ברכה בכל מעשה ידיך.
מרים16.07.22
57
כל הכבוד לזמרת,יהי רצון שהיא תזכה גם להפסיק לשיר בפני גברים.
אברהם16.07.22
56
תחזקנה ידייך. כל הכבוד על האצילות והממלכתיות לכבוד שמיים. וכל המלעיזים והעפיפונים שאינם יודעים מה זה כבוד האשה שמשתמרת כיהלום בכתר שיתנפנפו להם באויר. אולי יבינו מהו הערך האמיתי.
בעקבות האור19.07.22
55
העיקר צריך להדגיש שרק דנקר אמר לנשיא שהיא לא לוחצת יד.
יהודי חרד17.07.22
54
אישה הזאת עשתה לשם שמים הלווי עלינו שנהיה אמיתיים כמוה באותו רגע. כי כל המלכלך עליה ואומר או אומרת דברים איומים מה יש לדבר כשנימנים בציבור חרדי ויש לכם אינטרנט בושה! לבוא לדבר על מישהי שעשתה דבר טוב... לשם שמים.לשם שינוי
מרגש17.07.22
53
יובל את מהממת ואל תתיחסי לכל הביקורות המגעילות
שיר17.07.22
52
יובל יקרה. בהנחה שאת קוראת שורות אלו ברצוני לחזק אותך ולומר שלקדש את השם בוודאי כרוך לא רק ברגע עצמו אלא בתגובות שביום שאחרי, ובדור שלנו בשניה שאחרי. הנסיון לא נגמר והוא ממשיך לבדוק אותך באיתנות שלך מול התגובות שאחרי. את גדולה מהחיים ואל תשברי כי בסוף מי שצריך לבחון אותך ולתת לך את הציון זה רק השם
יותם 17.07.22
51
לכן אל תפסחי על הסעיף דאורייתא -"קול באשה ערווה"... גם זה אסור מתוקה .תצליחי
את מיוחדת16.07.22
50
אשרייך יובל יקרה זכית ואל תבושי מן המלעיגים...קידוש השם באצילות ומאור פנים כל הכבוד!
נעה16.07.22
49
יובל קנית את עולמך..השאלה הכי מה היה רצון בורא עולם במקרה הזה? ולכולם ברור מה התשובה!אשריך
אלי16.07.22
48
תשובה גמורה, בפני כל העולם, ברגע אחד קנתה עולמה. כל הכבוד
שלום19.07.22
47
מהממת, לא פחות. זמרת ויוצרת מהשורה הראשונה שלא חייבת הסברים לאף אחד על בחירתה בנדון. אף אחד לא בוזה או נפגע למעט המבקרים שמרשים לעצמם השתלחות ללא רסן. חבל.
שלמה 18.07.22
46
מהממת !!!!
מנדל לייטר17.07.22
45
יובל אהובה! את מלכה אמיתית כל הכבוד!!! מעריכים אותך בלי סוף ומשמחים להיות חלק מעם קדוש שכזה! שאפו!
בר פינטו17.07.22
44
כל הכבוד!!! אוהבת אותך וגאה בך מאאאאאד!!!!!!
חסוי17.07.22
43
גם הרב עובדיה יוסף לא לחץ יד לגולדה מאיר
כל הכבוד17.07.22
42
העליבה הנשיא? כולה יבחוש בן שלולית. כמוה כזבוב שעבר בסביבה. אידיוטית כמו....
יבחוש בן שלולית17.07.22
41
אנחנו מחזקים את ידיה (תרתי משמע) של יובל דיין. המשיכי להתחזק ולהתחבר לדבר הטוב ביותר בעולם, לריבונו של עולם.
ויקטור חי בוחניק 17.07.22
40
כל הכבוד לה!!!!!!!!!! צדיקה
א17.07.22
39
יובל את מהממתתת ואנחנו אוהבים אותךךךך!!!
אנונימיי16.07.22
38
מה את עושה חשבון...שידברו מכאן עד לירח מה שבטוח שבזמן שאת לא לחצת ידיים בשמיים מחאו לך כפיים!!!
אני18.07.22
37
את לא חייבת לאפחד דין וחשבון
מאיר17.07.22
36
יובללללללללל אין כמוך!!!!!!!! מחזיקה לך אצבעות~~~ מעריכה אותך מאוד~~~~~
שיר 17.07.22
35
כל הכבוד. לא צריך להתבייש .
אלי17.07.22
34
יובל את אלופה אבל תתחילי גם להימנע משירה מול גברים....כי זה לא פחות חמור מנגיעה....עלי והצליחי....את גיבורה....
יעל16.07.22
אני חושב שאת תתחילי להימנע מלהגיב, את גיבורה , כל הכבוד!
ללא שם17.07.22
חחחחח
משהי17.07.22
היא בתהליך תשובה מרמה 0 אז בבקשה
בת ישראל16.07.22
33
מה שחשוב זה שבורא עולם שמח בך את באמת בת של מלך זכית לקידוש השם תאמיני לי שכולם מקנאים בך את מדהימה יובל
שולמית16.07.22
בת של מלך לא שרה בפני גברים, נקודה. אתם יכולים לומר זה מה שהיא מסוגלת, נו אז לא לעשות מזה עניין לא לחצה כן יכלה ללחוץ, קידוש ה' אין כאן, אדם שאכל בשר טרפה ונמנע מחזיר אינו מקדש ה' אלא מחלל ה' אם אתה שומר מצוות למה אכלת טרפה, אם אתה שר בפני גברים למה לא ללחוץ יד? נו אולי קורונה, התורה ומצוותיה אינם צ
בת של מלך17.07.22
יש כאן קידוש השם מטורףףף מול כל העולם, מול כל המצלמות, מול האדם הכי חשוב בכדור הארץץץ יהודיה שמרה נגיעה. זה לא קידוש ה'?
אפרת17.07.22
לא אין קידוש ה'.
בת של מלך19.07.22
32
דתיה לא שרה ליד גברים
דוד כהן16.07.22
מה ש'תגיד
ללא שם17.07.22
אין לך מושג בקירוב רחוקים עדיף שתשתוק
איתמר17.07.22
31
רוב העם איתך. אל תתייחסי לכל מיני משועממים או קנאים. אוהבים אותך♥️
גד16.07.22
30
יובל לא קידשה שם שמים אי נגיעה זה מדרבנן ויותר היא ביישה את ביידן.
ללא שם19.07.22
29
מי זה ביידן בכלל - מי הוא בכלל - הנחש האנטישמי הצבוע הזה??????
אוראל זר17.07.22
28
יובל אוהבים אותך גאים בך אין סוףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אור17.07.22
27
אשכרה
לטוב ולמוטב17.07.22
26
היא בעלת תשובה, תהליך התשובה הוא ארוך ולעיתים לא נגמר לעולם, וכל גדולי ישראל וכל הרבנים המחזירים בתשובה וכן המדרשיות והסמינרים, אומרים לעשות את זה בהדרגתיות, אז ב"ה היא קיבלה על עצה שמירת נגיעה, זה לא קשור לזה שיש דברים שהיא עדיין לא קיבלה, זה כשלעצמו מוערך ומכובד. אני זוכרת שבתחילת התשובה שלי התחלת
בעלת תשובה17.07.22
25
יובל היקרה והמהממת כל כך התרגשתי ממך מה השיר ששרת מהיופי שלך החיצוני והפנימי מבטיחה לך של נשיא ארצות הברית העריך אותך על הערכים המיוחדים שלך
ירדן16.07.22
24
אשה גדולה מהחיים איזה קידוש השם. אלה שדיברו נגדך היו עושים זאת גרוע יותר אם היית לוחצת את ידו !!!!!!
תומר16.07.22
23
יובלי אשרייך וכל הכבוד שה׳ חשוב לך יותר מהכל תאמיני לי שהוא גאה בך זה הכי חשוב אנחנו מעריצים אותך ויודעים שאת תתחזקי עוד ועוד ולא תפלי לעולם בסופו של דבר את עושה לעצמך רק טוב בהתחזקות שלך אני מברכת אותך שתמשיכי לעלות בקדושה ועוד נראה אותך משתמשת בכשרונות שלך בקדושה ותשירי רק לנשים אוהבת חזק ❤️🙏
שב 16.07.22
22
כל הכבוד ירבו כמותך
אביחי 16.07.22
21
אם כ''כ חשובה לה ההלכה, ואני מאמין לה בזה-אז שתתחיל ללמוד אותה ולדעת שלחיצת יד הרבה פחות חמורה מלשיר בפני גבר ממש-לחיצת יד מעיקר הדין איננה אסורה (בפרט להרמב''ן שכל איסורי נגיעה הם מדרבנן) מאחר שאיננה נגיעה של חיבה והנאה,משא''כ שירה שאסורה מדאורייתא. אז עם כל הכבוד, ''קידוש השם'' עדיין לא היה כאן,אם
יאיר17.07.22
היא חוזרת בתשובה אהבל מה נראה לך היא למדה בכולל. מזה התגובה הזאת
יאיר היהיר19.07.22
עדיף שתסתום יותר טוב. הדיוט
יטוי19.07.22
20
אשרייך כל הכבוד צדיקה עשית קידוש ה גדול בעולם בעזרת ה תיראי רק ישועות אוהבים אותך המון כל הכבוד
מ17.07.22
19
יובל אני מעריכה מאוד
הדסה16.07.22
18
אשרייך את לא מבינה מה עשית, לא רק כאן שזה קידוש השם. אלא השם בשמיים עצר את השמיים ואמר לכל הצדיקים תראו את הבת שלי יובל שהיא מרה נגיעה מול כל המדינה המצלמות ונשיא ארצות הברית, השם מעריך אותך ברמות עלללל. צדיקה💗😘😘😘
rcs16.07.22
17
חזק יובל זה קידוש השם ברוך שלא עשני גוי אפילו ביידן
שלמה 16.07.22
16
אין עלייך יובל את מהממת עזבת את הכל וכיום את הולכת בדרך השם את פשוט מהממת אין מילים והשירים שלך כל כך נקיי'ם לעומת כל השירים של היום ד יעזור ויחזיר בתשובה גם אותם מאחלת לך מכל הלב שתמצאי בקרוב את זיווגך ובזכות המעשה הנאצל הזה תזכי לבעל צדיק רב ותלמיד חכם וגם שילדיך יהיו צדיקים תלמידי חכמים השם שבשמי
מעין17.07.22
15
אור החיים אומר בפרשת פנחס, "ואולי כי להודיעך בא הכתוב שלא השיג השבת החימה (מסיר את הדין מעם ישראל) אלא בעצמאות דבר זה שעשה הקנאה בנשיא ונתקדש שמו קידוש גדול, ונכנעה כח הס"מ ונמאס העוון ההוא, בזה ישיב החימה ויכפר."
מקרי?16.07.22
אהבתי
Mexicano17.07.22
14
טעית!! וסך הכל צריך פשוט להתנצל ולא להתעקש כי נהגת בסדר. גם אם הנשיא התבלבל והושיט יד לברכה - צריך להתעלות. זאת דרך ארץ.
ללא שם16.07.22
זה לא דרך ארץ מה הקשר היא עשתה את זה בצורה הכי יפה ומכובדת שאפשר אמן ותגיע למה שהיא מגיעה!
שירציון17.07.22
????????????????????????
מה אתה צריך?17.07.22
13
תמשיכי להתחזק ה' אוהב קדושה ושונא זימה
כל הכבוד לך16.07.22
12
ברור שבשבילה זה היה מעשה גדול ותקבל על זה שכר גדול אבל הבעיה היא העיתונאים החרדים שעושים מזה קידוש ה זה דבר טוב במושגים של חילוני אבל במושגים של חרדי יש כאן הכרזה שאדם ששומר על דת יכול לכול לשיר ליד גברים גם שהיא אישה וזה חילול ה
שלום16.07.22
מה לעשות אתם סתומים ממש. היא חילונית מתחזקת. קיבלה על עצמה שמירת נגיעה. היא בתהליך חזרה בתשובה. השירה זה פרנסתה. בשמים אחת כמוה עדיפה מאלף חרדיות מלוקקות עם לוק חילוני שדוגרות שעות מול מראה כדי להסתיר הכיעור שלהן
בת צלפחד17.07.22
לה מותר, להם אסור. והשם שלך לא מעיד על מהותך.
ישראלי16.07.22
בנות צלפחד ר''ת צדקניות למדניות פרשניות חכמות דרשניות. ראה פירושים. אתה בור ועם הארץ מאותן חרדיות וחרדים חלולים ומרובעים
בת צלפחד17.07.22
11
כל כך מרגש לראות באחרית הימים את היופי בעם ישראל הקדוש והטהור ואיך שהאמת מתגלת מבלי תחפושת של לבוש וכו' צדיקה וגדולה מהחיים הלוואי שכל העולם יעמוד על עקרונות האמת והצדק וכך העולם יגיע לשלמות...
שפוי16.07.22
10
כול הכבוד ככה כול היהודים צריכים להתנהג ללכת עם האמונה שלהם ולא בשביל קומבינות וכבוד לעשות מה שמנוגד לאמונה ולדרך. זכתה בקידוש השם גדול בשמיים.
יהודי16.07.22
9
מהממת
אין עליה16.07.22
8
סתומה צבועה מזויפת תפסיק למחוא כךלבלוף מי ששרה בפני גברים יכולה ללחוץ יד או לתת אגרוף קמוץ כמו שנהוג בזמן מגיפה
ציפה16.07.22
מקנאה? צכה יחס?? תזהרו לכם להתקרב ליובלל או לרשום הודעות כאלהה...
ללא שם17.07.22
מטומטמת יש לך מושג מה זה חזרה בתשובה?! היא בתהליךךך לא הכל בבת אחת
אפרת17.07.22
זה אומר שאת מעדיפה שהיא גם תעבור על איסור נגיעה?! את צבועה, אומרת שצריך לקיים את המצוות ואח"כ אומרת לה לעבור על איסור. תאמיני לי, הקב"ה גאה בה על המעשה הזה.
אחינעם16.07.22
ערב רב
אבי16.07.22
תגובה כזאת באה ממישהו שראשו ורובו בנשים. באחריות!
מ17.07.22
יפה דורש יפה מקיימת? אולי תרדי מהאינטרנט אם קנאת פנחס בוארת בך...
אירוניה 17.07.22
וואלה. מה הקשר?
אסתר11.10.22
לא יפה!!!!
אמא16.07.22
הלוווו איפה אנחנו מה נסגר היא גדולה מהחיים לא כל אדם מסוגל לזה ואפילו יש חרדיות שקשה להם לשמור נגיעה והיא שהיא באה מבית לא שומר צריך למחוא לה כפיים ואפילו שהיא שרה בפני גברים שאפו יובל!!!
הגזמתתת17.07.22
יא דפוקה!!! הבן אדם הזה בתהליכי תשובה!! הדבר הכי קשה בתהליכי תשובה זה להפסיק לשיר כל דבר הולך לאט לאט ורק המילים שאמרת פה זה מעורר משהו שא קופצת ואומרת זה מראה כאילו כופים עליך את הדת את כאילו מנסה להראות שאת מה????!!!! אז את תמשיכי להיות מה שאת ולצעוק על אנשים ברמה יותר גבוה ממך!!!!
שירציון17.07.22
7
עשית מעשה אצילי ואת אצילית והית' ימלא כל משאלות ליבך לטובה ולברכה.את גדולה מהחיים.ואל תשכחי את האימארה הידועה גם זה יעבור
יוסי16.07.22
6
יובל היקרה !!! עשית קידוש ה' גדול והתנהגת בדרך ארץ ובנימוס ונתת כבוד לנשיא ארצות הברית לעמך לעצמך והכי חשוב לאלוקי ישראל!!! את מקסימה !!! ואת תשימי לב לכל המלעיזים
רזי16.07.22
5
היא מצחיקה. היא שרה מולו ומול מלא בנים אחרים ואחרי שניה היא שומרת נגיעה והיא לא נוגעת בו שלא יגידו שהיא דתיה לפי דעתה. ולנשיא בן 200 שבא ללחוץ לה את היד מתוך כבוד אז היא שומרת נגיעה.
אני16.07.22
מי מאיתנו יודע ערכו של מעשה לפני בו עולם? מישהו פה ישב בבית דין של מעלה ויודע כמה חשוב ערכו של מעשה לפני בורא עולם?
אלופה16.07.22
פרשת פנחס, קידש את שם ה' ,ובצע נקמת ה' ,כך עשיית את שליחותך,ברוכה תהי
יוכי16.07.22
קודם כל היא בעלת תשובה מי יכול לחזור בתשובה ברגע יה חרדי מבית לא עמדת בנסיונות האלה לעולם וגם לא תבין אז תהיה בשקט במקום שבעלי תשובה עומדים אין צדיקים גמורים אומדים
שב16.07.22
ממש דביל כל מי שלא מקפיד על כל ההלכות אז שיתנצר ???כל אחד מתקדם לאט לאט ועם האמת שלו מול הקב"ה
קידוש השם 16.07.22
נגיעה הרבה פחות חמורה מלשיר, וכן זה אפילו קל יותר כשהנוגעים זקניםות.
יאיר17.07.22
זה לא קשור דביללל היא בתהליך של חזרה בתשובההה לא הכל בבת אחת יובל יא מהממתתת
אפרת17.07.22
לחזור בתשובה זה לא ברגע ותחשב/י שזה הפרנסה שלה וזה מאד קשה. אז יובל כל הכבוד על גדלות אמיתית! תמיד יש מה להתחזק וברור שלשיר בפני גברים היה כדאי להפסיק אבל גם נגיעה היא קבלה מטורפת וכל הכבוד לך!!! את אישה גלולה מהחיים!!!! ❤❤❤❤❤
אחת שמעריכה!!17.07.22
חחחחחח......... לא יפה....
ליבי הולנדר16.07.22
4
בידן עם הערכים הגויים שלו , לא מבין מה זה בת מלך , אשרייך יובל אני גאה בך עשית מה שהשם יתברך ציפה ממך בלי לחשבן לאף אחד, עשית רצון אבינו שבשמיים. ולמי שיש ביקורת יבדוק את עצמו ואת הערכים היהודיים שלו מה הוא מחליף במה. ישר כח גדול נהנת מלראות אותך כל כך צנועה ומכובדת.
ללוש17.07.22
3
למעלה בשמים תראי כמה טוב זה עשה לעם ישראל וביטל גזירות רעות. מי יודע אם גם לאלו שאין להם חוט שדרה, כבוד עצמי, ואומץ לשמור על ערכים, ולכן הם מבקרים אותך - יבוטלו הגזירות.
ברוכה תהיי !!17.07.22
2
איך זה מסתדר עם שירה שגברים שומעים אותה?
נאוה17.07.22
כשאתה בתהליך של חזרה בתשובה אז אתה בתהליך
בת ישראל17.07.22
1
לכל האדיוטים שכותבים על קול באשה ערווה אולי זה נכון אבל היא התחילה מאפס ועשתה לדעתי קידוש ה' אז לא לשפוט!!!
שירן17.07.22
אולי גם יעניין אותך
אנשים

דיין האמת: הלך לעולמו הצלם המיתולוגי של גוש עציון

יאיר טוקר | 12.05.24

הכחשה גורפת

ראש מערך ההסברה מתפטר; גם טופז לוק בדרך החוצה

יאיר טוקר | 09.05.24

העיתונאי תקף

אחרי הפרישה מהעליון: זה התפקיד החדש של אסתר חיות

דוד הכהן | 07.05.24

תקיפה ברומניה

הזמר רולי דיקמן הותקף על ידי דוב במהלך חופשה

איציק אוחנה | 05.05.24

נס בדרכים

השדרן עמי מימון עבר תאונת דרכים ופונה לבית החולים

איציק אוחנה | 01.05.24
ש

בזמן המסוגל

הם יהיו שם לבד ביער, במשך כל החג, רק בשביל להתפלל עליכם  במקום הקדוש

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

תזוזות בתקשורת

צבי יחזקאלי עוזב את ערוץ 13; זה המקום שאליו מצטרף

איציק אוחנה | 30.04.24

עבר ניתוח

גנץ נפצע ברכיבה על אופניים בחג - ופונה לבית החולים

יאיר טוקר | 29.04.24

חשוב לציבור?

"הסירו אותי"; הבקשה החריגה של אבנר נתניהו מויקיפדיה

יאיר טוקר | 21.04.24

חשף את שמירת המצוות

כשכוכב הזמר המזרחי נשאל על חזרה בתשובה: "100 אחוז כן"

איציק אוחנה | 21.04.24
ש

לא תכנסו?

פרפומריה רק ב- 10₪ • מהמותג הנמכר ביותר בארץ >>

כיכר בשיתוף סנו | מקודם

 בענבי הגפן

הבן של המשב"ק של הבבא ברוך התחתן עם נכדת הבבא סאלי | תיעוד

חזקי שטרן | 16.04.24

"צריך את תמיכתכם ועזרתכם"

פילבר עושה מצ'ינג - עשרות אלפי שקלים נתרמו עד עכשיו

בני סולומון | 09.04.24

"מתייעץ עם הרבנים"

הזמר חשף את התקרבותו ליהדות: "קידוש, כשרות, מצוות"

איציק אוחנה | 06.04.24

בחופה החגיגית

הריקוד של רבי דוד אבוחצירה והמיליארדר החרדי  | צפו

איציק אוחנה | 01.04.24
ש

חדש דנדש

קורס הכנה ללידה, *אבל* עם סגל מומחים וצוות מיילדות 

כיכר בשיתוף מעייני הישועה | מקודם

אחרי שהתגלה בקע

הסתיים הניתוח בהרדמה מלאה של נתניהו; מה מצבו כעת?

יאיר טוקר | 01.04.24

פריימריז ב'יש עתיד'

הירידה של קרעי על יאיר לפיד: "התקשרתי לברך אותו"

יאיר טוקר | 28.03.24